Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

KIA CARENS 2,0 D CRDi - MUĆI ME PALJENJE ?

Datum objave: 20.10.2016 16:59:39
Slika
PITANJE:

Poštovani,vidio sam puno vaših iskrenih odgovora,na postavljena pitanja,i zaključio da vam je trebalo puno vremena i dobre volje za tolike odgovore pa vas molim da odvojite malo vremena za mene i da mi pomognete ako možete. Imam auto kia carens 5 godina i zadnjih 3 godine ju mući paljenje. Kad je vani temperatura iznad 5 stupnjeva ona pali ali dok vergla moram stiskati papučicu gasa kao da pumpam a kad je temperatura ispod 5 stupnjeva nekad nepomaže ni stiskanje gasa jer neće upaliti. Kad se desi da neće upaliti priključim je na kabele i onda upali. Mislio sam da je u pitanju baterija pa sam kupio novu ali opet isti problem.Odvezao sam ga kod majstora,on mu je promijenio grijače i reparirao injektore.Auto je palio i na minusu ali opet uz pomoć pumpanja gasa. Unazad mjesec dana opet ne pali kad je temperatura ispod 5 stupnjeva. Vozio sam ga majstoru i on mu je promijenio grijače ali jutros opet nije htio upaliti.Još bih htio napomenuti da kad je zagrijan pali bez gasa,teško ali pali. Jako me zanima vaše mišljenje o mom problemu. Unaprijed vam zahvaljujem LP

ODGOVOR:

Vi ste naveli jednu vrlo bitnu stvar a to je da motor uredno pali kada ga kablovima priključite na drugi akumulator. Iz toga se može izvuči logičan zaključak da u momentu startanja ( paljenja ) motora nastaje veliki pad napona na pojedinim senzorima, davačima impulsa, aktuatorima. Zbog toga motor teško pali što je logično. Moguče neispravnosti su ; akumulator ( kupljen novi ), elektropokretač, električna instalacija, loša masa motora . Treba ispitati sve što sam naveo pa čak i novi akumulator. Kada se otkloni kvar neće biti značajnijeg pada napona, elektropokretač će brzo okretati radilicu motora ( iznad 160 o/min ) a motor će tada odlično paliti .

na vrh Povratak na vrh

KIA PROCEED 1,6 CRDI - SLABO VUČE ?

Datum objave: 01.03.2016 12:39:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Kiu Proceed 1.6 CRDI 2008. 180000km. Do 3000 o/min slabo vuče, nakon toga ide punim gasom. "Mestar" ga je spaja na komp, kaže da je dieselpartik filter? Drugi problema kad je auto u leru, dosta tvrdo je mjenjač pokretati lijevo-desno, dok u brzine ulazi bez problema. Molio bih vas za vase mišljenje. Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da je uzrok DPF ( disel partical filter ), međutim uzroci mogu biti i drugi . Ukoliko vjerujete u stručnost osobe koja je dijagnosticirala DPF kao mogući uzrok , omogućite mu da taj kvar i otkloni . Ukoliko ne vjerujete da je uzrok DPF onda svakako obavite još jedan stručni pregled u drugom servisu . Tada ćete imati još jedno mišljenje . Otežano pomicanje ručke mjenjača može se riješiti razrađivanjem i podmazivanjem toga mehanizma .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - MOTOR SE GUŠI, TRZA, GUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.11.2015 11:55:16
Slika
PITANJE:

Kia Pride 1.3 GLXi Prilikom vožnje u velikoj brzini i malim obrtajima automobil se guši, trza, gubi snagu i moram prebaciti u manju brzinu kako bi preko 2000 okretaja nastavio dalje normalno. Ne mogu voziti u 5. brzini na 50km/h jer jako trza. Molim za savjet i hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Dati ću Vam prijedlog i savjet što sve treba ispittai kao i redoslijed prema kojemu se vrši ispitivanje . Postoje tri osnovna uzroka zbog kojih motor nema potrebnu snagu i zbog kojih loše radi a to su : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Po ovome redoslijedu se radi ispitivanje i dijagnostika . Ispitvanje započinje prema slijedčem redoslijedu : faza motora, podešenost ventila, mjerenje kompresije, provjerom propuštanja ventila, provjerom propuštanja na usisnom kolektoru , mjerenje tlaka goriva, provjerom filter agoriva, provjerom čistoće rezervoara, ispitivanjem injektora, kontrolom senzora temperature motora, senzora tlaka zraka, senzora temperature zraka, zaklopka snage, lambda sonda, senzor radilice,mjerač mase zraka, EVAP ventil rezervoara, električnainstalacija motora, svjećice , kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, ECU centrala motora . Nakon ispitivanja svega što sam naveo točno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka . Najbitnije je da osoba koja radi ispitivanje ima potrebno znanje i potrebnu ispitno dijagnostičku opremu .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 i. 16V - LUPANJE LETVE VOLANA ?

Datum objave: 06.11.2015 16:56:24
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, prije svega čestitke na odličnoj www stranici. Nedavno su moji mehaničari primijetili problem sa letvom volana koja je kažu zrela za zamjenu. Naime, pojavljuje se neugodan zvuk nalik pucanju drvene letve prilikom imalo bržeg prelaska preko ležećih ili malo većih udubljenja na cesti i volan ima malo lufta. Taj se zvuk počeo javljati nakon servisa kod "fuš" mehaničara koji je inače mijenjao kako on to zove manžetu do volana (desna). Pa Vas molim da mi kažete može li nestručno obavljena zamjena te manžete (da li je to manžeta spone volana?) utjecati na ovaj kvar letve volana? Vozim Kia-u Ceed iz 2008, 93kw, 130 000 km Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Na žalost česta je pojava kada vlasnik vozila misli da će proći jeftinije u nekom servisu ( ovakvog tipa kao što ste naveli ) a  to u konačnici bude baš skuplje . Kada se mijenja manđeta spone volana nije potrebno skidati sponu sa zubne letve , skida se samo matica i vijak krajnika spone . U ovom slučaju ne bih bez neposrednog uvida na pamet navodio sve moguće uzroke lupanja . Imam bolji prijedlog a to je da dođete do mene pa bih Vam točno defektirao kvar i predložio rješenje . Pregled vozila i defektaže bi bili besplatni .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,6 CRDI - TEŽE PALI HLADAN ?

Datum objave: 19.12.2014 10:29:46
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam kiu ceed 1,6 crdi 85kw,2007g problem se dešava kad ujutro se pali auto duže vergla cca 5-10sec ali upali da nakon toga pali normalnije,novi je akumulator stavljen i uredno je servisiran,neki su mi rekli da možda nije do dizne da ne stvara dobru maglicu kod paljenja ali mislim da onda i poslije bi zezao čak su mi neki predložili da stavim u tank dvotaktol mineralni da podmaže dizne?

ODGOVOR:

U rezervoar nije potrebno ništa stavljati , to je nepotrebno . Mogući uzroci otežanog paljenja su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, regulator tlaka goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, veliki pad napona prilikom startanja motora, mehaničko stanje motora , senzor radilice, filter goriva, akumulator, elektropokretač .

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - RASTE NIVO ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 10.09.2013 07:05:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam kia sephia II 1,5 1999. godina proizvodnje i imam problem pojavljivanja viška ulja u motoru donosno neprestano raste nivo ulja i osjeti se miris benzina. Molim Vas da mi odgovorite što bi mogao biti uzrok ulaska benzina u motor i kako ga riješiti. Hvala. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Jedini način kako gorivo može dolaziti u karter i motorno ulje je preko injektora i kroz klipne prstenove motora. Najčešće neispravnosti su : prevelika količina goriva na injektorima, neispravni injektori, regulator tlaka goriva, izgoreni ventili, dotrajali klipni prstenovi ( loša kompresija ) . Uglavnom najprije terba provjeriti mehaničko stanje motora a nakon toga otkloniti sve neispravnosti na mehaničkom sustavu motora . Na kraju po potrebi treba obaviti kontrolu ispravnosti sustava elektronske dobave goriva i kontrolu sustava paljenja .

na vrh Povratak na vrh

KIA CARNIVAL 2,9 CRDi - VIŠE OD MJESEC DANA NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 22.02.2013 09:05:30
Slika
PITANJE:

KIA Carnival 2.9 CRD 2002.g poštovani! Vlasnik sam gore navedenog vozila za kojeg više od pet mjeseci ne mogu utvrditi kvar. naime auto u voznji pređe u safe mod tj. nece preko 2500 obrtaj, ali ne pali se engine lampica. Na dijagnostici pokaže kvar na senzoru bregaste, mjeraču protoka zraka, EGR ventil, slab signal na injektoru 1 cilindra itd. Napominjem da sam mijenjao novu pumpu i injektore te nakon javljanja ovih grešaka sa injektorima ponovno isti ispitani kod purića i nije nađeno oštećenje istih. Mjerač protoka zraka zamijenjen novi. U ovlaštenom KIA servisu utvrdili su da je to od senzora bregaste. Čitajući forume moji simptomi koji se javljaju uopće ne ukazuju na kvar senzora bregaste. Auto pali bez ikakvih poteškoća. Također napominjem da svaki put kada auto bude u safe modu na dijagnostici uvijek pokaže druge greške ali pretežno senzor bregaste i slab signal na injektoru nekog od cilindra. Nakon brisanja postojećih greški auto normalno radi do 500 -700 km i onda opet safe mod. Imate li kakav savjet ili smjernicu sto više učiniti. Napominjem da sam dobio jedan savjet da treba reprogramirat ECU odnosno ubaciti novi program ali u KIA servisu tvrde da je to bespotrebno i da neću s tim ništa postići. Još jednom hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Na žalost postoje i ovakva vrsta kvarova koji su vrlo zahtijevni za dijagnosticiranje i koji se teško otkrivaju. Ovom prilikom ću nabrojiti koji su to mogući razlozi zbog kojih motor povremeno izgubi snagu . Neispravni mogu biti : senzor pedale gasa, senzor visokog tlaka turbine, bypass ventil turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

KIA CERATO 1,5 CRDI - PONEKAD SE NE MOGU ŠALTATI BRZINE

Datum objave: 06.01.2013 13:50:23
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Kiu Cerato 1.5 CRDI 2005. godište. Prešla 105.000 km. U posljednjih dva mjeseca dva puta se dogodila situacija da nisam mogao ubaciti ručicu mjenjača u niti jednu brzinu. Prvi put sam samo izvadio tepih koji je smetao da stisnem papučicu do kraja i onda je išlo. Drugi put nije ni to pomoglo. Ostavio sam auto da prenoći i ujutro je sve bilo normalno?! U čemu je problem? Zašto nema pravila kad se to točno događa? Inače u vožnji nema problema: ne proklizava, reagira na gas fantastično....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu problem sa šaltanjem može nastati zbog spojke ili zbog komande spojke . Može se dogoditi da lamela spojke ostane zaljepljena za zamašnjak i tada Vi ne možete šaltati ni jednu brzinu . Isto se može dogoditi kada komanda spojke ( glavni ili radni cilindar spojke ) ne odrade uredno odvajanje lamele od zamašnjaka , tada se isto ne mogu šaltati brzine . Pregledom Vašega vozila može se defektirati kvar i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDI - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:22:53
Slika
PITANJE:

Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.

ODGOVOR:

Motor može otežano paliti radi brojnih razloga i to : akumulator, elektropokretač, grijači , dize, zrak u sustavu goriva, filteri, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor temoerature motora, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( kompresija, faza motora, propuštanje na ventilima ) , električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK MJENJAČA ?

Datum objave: 23.01.2012 09:06:11
Slika
PITANJE:

problem kod kia pride DOKJE HLADNO ČUJE SE NEKO ZUJANJE ,STRUGANJE JA BI REKAO U GETRIBI. DOK SE ZAGRIJE SVE JE U REDU, NEMA ČUDNIH ZVUKOVA. ULJA U GETRIBI IMA PREKO ONOG ZUBČANIKA OD BRZINOMJERA. UJA U MOTORU IMA. ANTIFRIZA IMA -25. TAJ ČUDNI ZVUK SE JAVLJA SAMO U VOŽNJI, DOK SE NEZAGRIJE OKO 15-20 MINUTA ONDA PRESTAJE

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio kvalitetu ulja u mjenjaču a isto tako bih provjerio ima li u ulju metalnih čestica mjenjača. Ako toga ima to ukazuje na istrošenej ležajeva ili nekih zupčanika u mjenjaču . Po potrebi bi zamijenio umje u mjenjaču . Ako bi s ei nakon toga čuo isti zvuk mjenjača obavio bih popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,5 16V - LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 14.01.2012 14:49:36
Slika
PITANJE:

Poštovani imam kia shumu 1.5 16v 1999 godište i iman veći problem. U leru auto trza a kod prebacivanja brzina pri manjim okretajima auto je zagušeno, tj kad dodajen gas zagušen je i presporo ubrzava, tek nakon 3000 o/min normalno ubrzava. I potrošnja goriva se drastično povečala. Nedavno su minjane svičice i brtva poklopca ventila. Bija san u par servisa i u službenome i nije se moglo spojiti na kompjuter tj dobiti dijagnostiku. Pa me zanima u čemu bi mogao biti kvar, neki mi govore da je možda lambda sonda. Pozdrav

ODGOVOR:

Nakon pregleda i testiranja Vašega vozila mogu se točno otkriti sve neispravnosti . Moguće greške su : sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, električna instalacija motora ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, MAF senzor, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.12.2011 10:50:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine, imao bih pitanje. Vozim Kiu Pride Wagon, 2000g. te sam primjetio da u zadnjih nekoliko mjeseci pocela trosit ulje, otprilike 1l na nekih 600, 700 km. Sto bih trebao napravit i koje djelove zamhenit da to rijesim, uzmite u obzir recesiju, dobio sam do sad par savjeta, vecinom je to da zamjenim auto, a posto to nisam u mogucnosti kako da naj bezbolnije to rijesim? Unaprijed puno HVALA!!

ODGOVOR:

Motor Vašege vozila može trošiti ulje ne dva načina ( curenje ulja nećemo spominjati ) i to na vodilice ventila ili na klipne prstenove. U većini slučajeva  se to događa preko vodilica ventila. To se rješava tako da se demontira glava motora i da se zamijene istrošene vodilice ventila . Tada se obavi i kompletno uređenej glave motora . To znači , bruženje ventila, obrada siceva ventila, brušenje dosjedne površine glave motora. Tada se zamijene i sva brtvila na glavi motora. Takav zahvat nije pretjerano skup  ( oko 2.000,- kn ) a značajno se smanji potrošnja ulja . Isto tako motor malo bolje radi i malo manje troši goriva .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,6 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ? PUNO TROŠI !

Datum objave: 13.12.2011 08:41:39
Slika
PITANJE:

imam kia shumu sound 2 2001 god 1.6 benzin,trokira i pokazuje na dijagnostici protokomer i lamda sondu,protokomer sam zamenio ali i dalje trokira,bez njega ide ali mnogo trosi,niko nezna koja je lamda sonda,ima ih dve.naznam koju da kupim,da li su iste i sta da radim?hvala unapred

ODGOVOR:

Na vašem voziu lambda sonde nisu iste . Prva sonda je regulaciona a druga sonda je kontrolna. Nije dobro da na pamet mijenjate pojedine dijelove niti da mijenjate lambda sonde jer one mogu biti ispravne a ne raditi . Rad lambda sonde može blokirati : loše izgaranje u cilindru, loše svjećice, probijanje visokog napona, nečisti injektori, prevelika količina goriva, falš zrak na usisnoj strani motora, propuštanje na nekom od ventila, loša kompresija na jednom ili više cilindara. Ako spomenuti razlozi nisu otklonjeni , može se dogoditi da ugradite novu lambda sondu i da nova sonda opet ne radi . Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak jer se lako može dogoditi da ćete zamijeniti i dijelove koji su ispravni  a rezultat će izostati.

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDi - NEMA SNAGE

Datum objave: 02.11.2011 14:10:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam KIU SORENTO 2.5 CRDi, 2003.godište sa manualnim mjenječem. Auto mi izmedju 2000 i 2600 okretaja izgubi snagu, kao da uopće ne reagira na gas i nakon što se jedva popne iznad 2600 okretaja nastavi normalno ubrzavat. Prije mjesec dana su promijenjeni apsolutno svi filteri i ulje u motoru.

ODGOVOR:

Moguće neispravosti radi kojih motor izgubi snagu baš kao što ste Vi to opisali su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala. Iz navedenog vidite da najprije treba obaviti testiranje i ispitivanje navedenih komponenata i nakon toga se može predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - PROBLEM PRVOG PALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:09:08
Slika
PITANJE:

poštovani, imam problema sa prvim paljenjem automobila (kia sephia 1,5 gtx.97 god). auto je benzinac, a prvo paljenje izgleda kao da je dizelaš kojem ne rade grijači. dok se ne zagrije trokira(samo poslije prvog paljenja). iduče paljenja su noramalna i vožnja je bez trokiranja.

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, injektori, leptirasti ventil, TPS senzor, ventil rezervoara EVAP, mehaničko stanje motora, slaba iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,4 i. - ZVUK BRUJANJA

Datum objave: 23.09.2011 21:53:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam vozilo Kia Ceed,1,4 benzin,80 kw,pređena kilometraža 24000 km. Vozilo je kupljeno kod ovlaštenog prodavača i ja sam druga ruka jer je neka osoba mijenjala Ceeda po sistemu zamjene staro za novo. Problem koji mi se javlja je taj što kad se auto ugrije,kad idem u rikverc i polako puštam kvačilo pojavi mi se nekakav čudan zvuk brujanja,kao da nešto struže,to se javlja samo prilikom one vage kad auto treba da krene...kad se pusti skroz i ide se unazad tog zvuka nema. Išao sam u servis,tamo su navodno podmazivali druk ležaj i taj zvuk se nije javljao otprilike 10 dana a onda opet isto. Nakon toga sam ga opet odvezao i rekli su da lamela i potisna ploča nisu ravni i treba ih pustiti da nalegnu jedno o drugo ili da mijenjam kompletan set kvačila koji nije u garanciji. to mi je pomalo čudno jer auto ima vuču,ništa ne smrdi iprešao je malo kilometara...pa vas molim da mi probate dati svoje mišljenje o ovome...hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo i ja bih posumnjao u set spojke. Zatražite mišljenje još jedne stručne osobe. Tada ćete sigurno znati da li je uzrok spojka ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

KIA PICANTO 1,0 LX - IZGORI OSIGURAČ PUMPE ZA GORIVO

Datum objave: 19.09.2011 22:51:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem KIA PICANTO 1.0 LX godina proizvodnje 2006.Još dok je vozilo imalo garanciju desilo se nekoliko puta da izgori osigurač pumpe za gorivo. Jednom prilikom je čak odvežemo u ovlašteni servis gdje su samo zamjenili izgoreni osigurač.Sada mi se dva puta desilo da se motor jednostavno ugasi u vožnji,kada ga pokušam pokrenuti upali, radi nekoliko sekundi i ponovno se ugasi.Nakon nekoliko pokušaja upali i radi normalno. Molim Vaš savjet,što mi je činiti, zamjeniti pumpu za gorivo (dok ne ostanem negdje na cesti)ili čekati da se kvar ponovi pa zvati majstore radi dijagnostike.

ODGOVOR:

Nije pametno mijenjati pojedine dijelove bez provjere na pamet jer na taj način možete potrošiti puno naovaca a da kvar ne otklonite . Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora , otkriti što je neispravno i otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, električna instalacija motora, izostanak iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - ŽARULJICE INSTRUMENT PLOČE

Datum objave: 12.09.2011 18:39:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Zanima me kako promijeniti žaruljice za osvjetljenje ploče sa instrumentima u KIA Pride iz 2000. godine. Hvala.

ODGOVOR:

Žaruljice za osvjetljenje instrument ploče je moguće zamijeniti kada se demontira instrument ploča . Na instrument ploči postoje skriveni vijci ( ispod ukrasnog poklopca ) koji se moraju odviti i nakon toga se instrument ploča može izvaditi iz ležišta. Nakon toga je potrebno samo odspojiti konektore na zadnjoj strani instrument ploče i izvaditi instrument ploču . Spomenute žaruljice se nalaze sa zadnje strane instrument ploče i lako se mijenjaju .Prilikom opisanih radova sve radite pažljivo jer se u protivnom može dogoditi oštećenje .

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 RS - SUSTAV ZA BLOKADU PALJENJA

Datum objave: 05.09.2011 00:05:35
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Kija Rio 1.3 RS 55kw 2002 , nece da pali izverglam ga i onda nakon 5-6 paljenja mozda upali . Buni me to sto nekad upali iz prve a nekad ne i onda sve ponovo 5-6 puta palim . Filtere sam promjenio i sve samo nisam svjecice . Mehanicar kaze da baca pumpa za gorivo znaci nije ona ali kao nije htjeo da pali ni kod njega pa je on zamjenio senzor radilice na njemu za neki od opela koli je slican njegovom . Vise ne znam sta sa njime da radim cak ni njegov orginalni servis ne zna sta mu je rekli su kao da je imobiizator ali kad sam ja ga nakon pola sata ponovo upalio on nije htjeo i opet sam nekako dosao do kia servisa ni oni nisu znali sta je zato eto pomozite mi ja vise ne znam sta je sa autom .Auto sam kupio u Sloveniji i tad je presao 135000 i sve je radilo perfekt i da umalo da zaboravim isto tako nesto slicno je napisao covjek koji ima kiu i da kad ga upali isto se desava da on sam dodaje gas i da se ponekad ugasi . Eto pozdrav iz BiH nadam se da ce te mi pomoci . Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu problem stvara sustav za blokadu paljenja . Sustav se sastoji od ključa s transponderom , od elektromagnetske antene, od imobilajzera , od električne instalacije . Pregledom navedenih komponenata moguće je točno utvrditi što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Morate odabrati servis koji može sve to odraditi i dovesti vozilo u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 i. - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA

Datum objave: 22.08.2011 22:22:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam kiu rio 1,3,2003.g. problem je s mjenjačem.Kad je motor i mjenjač hladan šaltanje je dosta lagano,ali kad se ugrije to postaje jako teško pogotovo iz treće u drugu.ali napominjem mjenjač ne krči i lamela,korpa i potisni ležaj su novi.molim za savjet

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo tri razloga radi kojih imate otežano šaltanje . Prvi uzrok je spojka ( iako je nova ) i trenje između nazubljenja spojničke osovine i nazubljenja lamele . Drugi uzrok su komande za šaltanje brzina ( istrošenje, povećano trenje ) . Treći uzrok je sam mjenjač i to najčešće istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći zašto se mjenjač otežano šalta.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: