Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

KIA CERATO 1,5 CRDI - PONEKAD SE NE MOGU ŠALTATI BRZINE

Datum objave: 06.01.2013 13:50:23
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Kiu Cerato 1.5 CRDI 2005. godište. Prešla 105.000 km. U posljednjih dva mjeseca dva puta se dogodila situacija da nisam mogao ubaciti ručicu mjenjača u niti jednu brzinu. Prvi put sam samo izvadio tepih koji je smetao da stisnem papučicu do kraja i onda je išlo. Drugi put nije ni to pomoglo. Ostavio sam auto da prenoći i ujutro je sve bilo normalno?! U čemu je problem? Zašto nema pravila kad se to točno događa? Inače u vožnji nema problema: ne proklizava, reagira na gas fantastično....

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu problem sa šaltanjem može nastati zbog spojke ili zbog komande spojke . Može se dogoditi da lamela spojke ostane zaljepljena za zamašnjak i tada Vi ne možete šaltati ni jednu brzinu . Isto se može dogoditi kada komanda spojke ( glavni ili radni cilindar spojke ) ne odrade uredno odvajanje lamele od zamašnjaka , tada se isto ne mogu šaltati brzine . Pregledom Vašega vozila može se defektirati kvar i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDI - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:22:53
Slika
PITANJE:

Imam Kia Sorent 2,5 CRDI 2003god koja sad poslednj vreme kad palim duze vreme vergla dok upali; pame interesuje staje problem: HVALA.

ODGOVOR:

Motor može otežano paliti radi brojnih razloga i to : akumulator, elektropokretač, grijači , dize, zrak u sustavu goriva, filteri, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, senzor temoerature motora, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka zraka, mehanički uzroci motora ( kompresija, faza motora, propuštanje na ventilima ) , električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - ZABRINJAVAJUĆI ZVUK MJENJAČA ?

Datum objave: 23.01.2012 09:06:11
Slika
PITANJE:

problem kod kia pride DOKJE HLADNO ČUJE SE NEKO ZUJANJE ,STRUGANJE JA BI REKAO U GETRIBI. DOK SE ZAGRIJE SVE JE U REDU, NEMA ČUDNIH ZVUKOVA. ULJA U GETRIBI IMA PREKO ONOG ZUBČANIKA OD BRZINOMJERA. UJA U MOTORU IMA. ANTIFRIZA IMA -25. TAJ ČUDNI ZVUK SE JAVLJA SAMO U VOŽNJI, DOK SE NEZAGRIJE OKO 15-20 MINUTA ONDA PRESTAJE

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio kvalitetu ulja u mjenjaču a isto tako bih provjerio ima li u ulju metalnih čestica mjenjača. Ako toga ima to ukazuje na istrošenej ležajeva ili nekih zupčanika u mjenjaču . Po potrebi bi zamijenio umje u mjenjaču . Ako bi s ei nakon toga čuo isti zvuk mjenjača obavio bih popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,5 16V - LOŠE RADI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 14.01.2012 14:49:36
Slika
PITANJE:

Poštovani imam kia shumu 1.5 16v 1999 godište i iman veći problem. U leru auto trza a kod prebacivanja brzina pri manjim okretajima auto je zagušeno, tj kad dodajen gas zagušen je i presporo ubrzava, tek nakon 3000 o/min normalno ubrzava. I potrošnja goriva se drastično povečala. Nedavno su minjane svičice i brtva poklopca ventila. Bija san u par servisa i u službenome i nije se moglo spojiti na kompjuter tj dobiti dijagnostiku. Pa me zanima u čemu bi mogao biti kvar, neki mi govore da je možda lambda sonda. Pozdrav

ODGOVOR:

Nakon pregleda i testiranja Vašega vozila mogu se točno otkriti sve neispravnosti . Moguće greške su : sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, električna instalacija motora ) , senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, tlak goriva, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, MAF senzor, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.12.2011 10:50:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine, imao bih pitanje. Vozim Kiu Pride Wagon, 2000g. te sam primjetio da u zadnjih nekoliko mjeseci pocela trosit ulje, otprilike 1l na nekih 600, 700 km. Sto bih trebao napravit i koje djelove zamhenit da to rijesim, uzmite u obzir recesiju, dobio sam do sad par savjeta, vecinom je to da zamjenim auto, a posto to nisam u mogucnosti kako da naj bezbolnije to rijesim? Unaprijed puno HVALA!!

ODGOVOR:

Motor Vašege vozila može trošiti ulje ne dva načina ( curenje ulja nećemo spominjati ) i to na vodilice ventila ili na klipne prstenove. U većini slučajeva  se to događa preko vodilica ventila. To se rješava tako da se demontira glava motora i da se zamijene istrošene vodilice ventila . Tada se obavi i kompletno uređenej glave motora . To znači , bruženje ventila, obrada siceva ventila, brušenje dosjedne površine glave motora. Tada se zamijene i sva brtvila na glavi motora. Takav zahvat nije pretjerano skup  ( oko 2.000,- kn ) a značajno se smanji potrošnja ulja . Isto tako motor malo bolje radi i malo manje troši goriva .

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,6 i. - ŠTO JE NEISPRAVNO ? PUNO TROŠI !

Datum objave: 13.12.2011 08:41:39
Slika
PITANJE:

imam kia shumu sound 2 2001 god 1.6 benzin,trokira i pokazuje na dijagnostici protokomer i lamda sondu,protokomer sam zamenio ali i dalje trokira,bez njega ide ali mnogo trosi,niko nezna koja je lamda sonda,ima ih dve.naznam koju da kupim,da li su iste i sta da radim?hvala unapred

ODGOVOR:

Na vašem voziu lambda sonde nisu iste . Prva sonda je regulaciona a druga sonda je kontrolna. Nije dobro da na pamet mijenjate pojedine dijelove niti da mijenjate lambda sonde jer one mogu biti ispravne a ne raditi . Rad lambda sonde može blokirati : loše izgaranje u cilindru, loše svjećice, probijanje visokog napona, nečisti injektori, prevelika količina goriva, falš zrak na usisnoj strani motora, propuštanje na nekom od ventila, loša kompresija na jednom ili više cilindara. Ako spomenuti razlozi nisu otklonjeni , može se dogoditi da ugradite novu lambda sondu i da nova sonda opet ne radi . Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak jer se lako može dogoditi da ćete zamijeniti i dijelove koji su ispravni  a rezultat će izostati.

na vrh Povratak na vrh

KIA SORENTO 2,5 CRDi - NEMA SNAGE

Datum objave: 02.11.2011 14:10:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam KIU SORENTO 2.5 CRDi, 2003.godište sa manualnim mjenječem. Auto mi izmedju 2000 i 2600 okretaja izgubi snagu, kao da uopće ne reagira na gas i nakon što se jedva popne iznad 2600 okretaja nastavi normalno ubrzavat. Prije mjesec dana su promijenjeni apsolutno svi filteri i ulje u motoru.

ODGOVOR:

Moguće neispravosti radi kojih motor izgubi snagu baš kao što ste Vi to opisali su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala. Iz navedenog vidite da najprije treba obaviti testiranje i ispitivanje navedenih komponenata i nakon toga se može predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - PROBLEM PRVOG PALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:09:08
Slika
PITANJE:

poštovani, imam problema sa prvim paljenjem automobila (kia sephia 1,5 gtx.97 god). auto je benzinac, a prvo paljenje izgleda kao da je dizelaš kojem ne rade grijači. dok se ne zagrije trokira(samo poslije prvog paljenja). iduče paljenja su noramalna i vožnja je bez trokiranja.

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, injektori, leptirasti ventil, TPS senzor, ventil rezervoara EVAP, mehaničko stanje motora, slaba iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,4 i. - ZVUK BRUJANJA

Datum objave: 23.09.2011 21:53:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam vozilo Kia Ceed,1,4 benzin,80 kw,pređena kilometraža 24000 km. Vozilo je kupljeno kod ovlaštenog prodavača i ja sam druga ruka jer je neka osoba mijenjala Ceeda po sistemu zamjene staro za novo. Problem koji mi se javlja je taj što kad se auto ugrije,kad idem u rikverc i polako puštam kvačilo pojavi mi se nekakav čudan zvuk brujanja,kao da nešto struže,to se javlja samo prilikom one vage kad auto treba da krene...kad se pusti skroz i ide se unazad tog zvuka nema. Išao sam u servis,tamo su navodno podmazivali druk ležaj i taj zvuk se nije javljao otprilike 10 dana a onda opet isto. Nakon toga sam ga opet odvezao i rekli su da lamela i potisna ploča nisu ravni i treba ih pustiti da nalegnu jedno o drugo ili da mijenjam kompletan set kvačila koji nije u garanciji. to mi je pomalo čudno jer auto ima vuču,ništa ne smrdi iprešao je malo kilometara...pa vas molim da mi probate dati svoje mišljenje o ovome...hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo i ja bih posumnjao u set spojke. Zatražite mišljenje još jedne stručne osobe. Tada ćete sigurno znati da li je uzrok spojka ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

KIA PICANTO 1,0 LX - IZGORI OSIGURAČ PUMPE ZA GORIVO

Datum objave: 19.09.2011 22:51:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem KIA PICANTO 1.0 LX godina proizvodnje 2006.Još dok je vozilo imalo garanciju desilo se nekoliko puta da izgori osigurač pumpe za gorivo. Jednom prilikom je čak odvežemo u ovlašteni servis gdje su samo zamjenili izgoreni osigurač.Sada mi se dva puta desilo da se motor jednostavno ugasi u vožnji,kada ga pokušam pokrenuti upali, radi nekoliko sekundi i ponovno se ugasi.Nakon nekoliko pokušaja upali i radi normalno. Molim Vaš savjet,što mi je činiti, zamjeniti pumpu za gorivo (dok ne ostanem negdje na cesti)ili čekati da se kvar ponovi pa zvati majstore radi dijagnostike.

ODGOVOR:

Nije pametno mijenjati pojedine dijelove bez provjere na pamet jer na taj način možete potrošiti puno naovaca a da kvar ne otklonite . Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora , otkriti što je neispravno i otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, električna instalacija motora, izostanak iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 RS - SUSTAV ZA BLOKADU PALJENJA

Datum objave: 05.09.2011 00:05:35
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem sa Kija Rio 1.3 RS 55kw 2002 , nece da pali izverglam ga i onda nakon 5-6 paljenja mozda upali . Buni me to sto nekad upali iz prve a nekad ne i onda sve ponovo 5-6 puta palim . Filtere sam promjenio i sve samo nisam svjecice . Mehanicar kaze da baca pumpa za gorivo znaci nije ona ali kao nije htjeo da pali ni kod njega pa je on zamjenio senzor radilice na njemu za neki od opela koli je slican njegovom . Vise ne znam sta sa njime da radim cak ni njegov orginalni servis ne zna sta mu je rekli su kao da je imobiizator ali kad sam ja ga nakon pola sata ponovo upalio on nije htjeo i opet sam nekako dosao do kia servisa ni oni nisu znali sta je zato eto pomozite mi ja vise ne znam sta je sa autom .Auto sam kupio u Sloveniji i tad je presao 135000 i sve je radilo perfekt i da umalo da zaboravim isto tako nesto slicno je napisao covjek koji ima kiu i da kad ga upali isto se desava da on sam dodaje gas i da se ponekad ugasi . Eto pozdrav iz BiH nadam se da ce te mi pomoci . Unaprijed hvala .

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu problem stvara sustav za blokadu paljenja . Sustav se sastoji od ključa s transponderom , od elektromagnetske antene, od imobilajzera , od električne instalacije . Pregledom navedenih komponenata moguće je točno utvrditi što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Morate odabrati servis koji može sve to odraditi i dovesti vozilo u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,3 i. - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA

Datum objave: 22.08.2011 22:22:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam kiu rio 1,3,2003.g. problem je s mjenjačem.Kad je motor i mjenjač hladan šaltanje je dosta lagano,ali kad se ugrije to postaje jako teško pogotovo iz treće u drugu.ali napominjem mjenjač ne krči i lamela,korpa i potisni ležaj su novi.molim za savjet

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo tri razloga radi kojih imate otežano šaltanje . Prvi uzrok je spojka ( iako je nova ) i trenje između nazubljenja spojničke osovine i nazubljenja lamele . Drugi uzrok su komande za šaltanje brzina ( istrošenje, povećano trenje ) . Treći uzrok je sam mjenjač i to najčešće istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći zašto se mjenjač otežano šalta.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,6 i.- VODA KOD SUVOZAČKOG MJESTA

Datum objave: 18.08.2011 15:29:13
Slika
PITANJE:

posjedujem KIA Sephia 1.6 1996 godina, naime pocele su mi se javljati kapljice vode ili neke tecnosti koja je slicna vod u unutrasnjosti ispod instrument table na suvozackom mjestu, isto se desava i kada klima radi i kada je samo na ventilaciji, molio bih vas za pomoc

ODGOVOR:

Navedene kapljice jesu voda odnosno kondenzat . Isti nastaje kada radi klima uređaj a pojavljuje se radi začepljenosti drenažnih cijevi koje odvode kondenzat iz vozila . Pregledajte navedene cijevi koje se nalaze ispod konzole u neposrednoj blizini isparivača.

na vrh Povratak na vrh

KIA CLARUS 1,8 - NAPUKLA GUMA NOSAČA MOTORA

Datum objave: 11.08.2011 23:56:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić.Imam kia clarus 1.8 98g ponekad mi se dešava da ga nemogu ubaciti u 2,4i rikvarc ni kad je upaljen ni ugasan auto a kad ide ide normalno s tim da sam primjetio da mi je napukla guma na nosaču motora do kabine dali je to možda uzrok tog problema.unapred hvala.

ODGOVOR:

Nosač motora može biti uzrok otežanog šaltanja brzina. Uz nosač to mogu biti i istrošenja na polugama ili mehanizmu za šaltanje brzina. Najprije riješite nosač motora.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO 1,5 i. - SENZOR BREGASTE

Datum objave: 23.07.2011 21:19:38
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imamo Kiu Rio 1.5 ls 2001. god. Stalno se pali chek lampica i ne "vuče" kako bi trebala, kao da joj fali barem 30% snage. Bili smo nekoliko puta na servisu i rekli su da je problem u senzoru na bregastoj osovini, očistili su ga ali je i dalje problem. Da li u pitanju taj senzor ili ne i ako je da li bi ga trebala zamjeniti novim i kolika je cijena tog senzora?

ODGOVOR:

Navedeni senzor se ne čisti nego se uvijek mijenja i ugrađuje novi ( ali ako je stvarno isti neispravan ) . Servis koji ste posjetili nije dobro odradio svoj dio posla . Trebao je pregledati vozilo , ispitati sve komponente na motoru, točno utvrditi što je neispravno, predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti sve neispravnosti. Ovom prilikom nema smisla da navodim sve moguće potencijalne greške jer od toga nećete imati koristi jer ih može biti više.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA - KADA SE MIJENJA PUMPA VODE

Datum objave: 11.07.2011 20:31:34
Slika
PITANJE:

Imam kiu sephiu 1999 god. Presla sam 160000 km. Na 90000 km sam mijenjala zupcasti remen, ali ostalo remenje kao ni pumpu vode nisam nikad mijenjala. Molim vas da mi odgovorite da li moram promijeniti i ostalo remenje kao i pumpu vode. Unaprijed hvala.eAparcha also

ODGOVOR:

Ako se u Vašem vozilu nalazi motor 1,5 ili 1,6 l , zupčasti remen i natezač se mijenjaju svakih 80.000 km ili svakih 5 godina. Ako je u Vašemu vozilu motor od 1,8 l , zupčasti remen natezač i klizač se mijenjaju na 90.000 km ili svakih 6 godina.  Pumpu za vodu i ostalo remenje se mijenja po potrebi kada stanje navedenih dijelova to zahtijeva ( dotrajalost, propuštanje pumpe za vodu ).

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - ZVUK LONCA NA NERAVNINAMA

Datum objave: 06.06.2011 16:03:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, molim Vas odgovor na dva pitanja. Moja kia pride je 1999. Prilikom prelaska preko ležečeg policajca ili neke neravnine u prvom lijevom kotaču čuje se kao da ste udarili po loncu. Mijenjan je kompletni prvi ovjes, gume su nove ljetne po knjižici 165/65/13....isto tako iznad 90 km/h počne tresti, ne prejako, ali se osjeti, da bi opet nakon 100 km/h prestalo tresti...Inače sam zadovoljan autom za svoje potrebe. Servisi su redovni na 10000 km. Hvala Vam.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete na neravninama nastaje od disk pločica koje nisu fiksirane u ležištu na nosaču kočnih kliješta nego se slobodno pomiću . Nailaskom na neravninu pločice lupaju po ležištu. Vibracije koje ste naveli kod 90 km/h nastaju radi debalansa na gumi ili felgi . Preciznim balansiranjem se to može riješiti. Da bih sa sigurnošću mogao sve to tvrditi morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE 1,3 i. - PROBLEM PALJENJA TOPLOG MOTORA

Datum objave: 28.04.2011 10:39:46
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Kia Pride 1,3(1999. god). Imam problema s paljenjem vrućeg motora. Dok je motor hladan auto normalno pali, normalno vuče i normalno radi. Kad se ugrije isto normalno radi i normalno vuče, ali kad se vrući motor ugasi više ne želi upaliti tj treba okretati kontakt-ključ par puta da se pumpa goriva uključi i ugasi, i onda ponekad upali. Svaki put dok se čuje zvuk pumpe, benzin normalno protječe kroz granu injektora. Počistio sam pumpu benzina, promijenio filter i počistio granu injektora. Provjerio sam glavni relej kraj akumulatora i za vrijeme rada normalno drži struju. Lampica IMMO se kod davanja kontakta normalno upali i radi 2-3 sekunde prije gašenja. Dok auto radi stisnem mu malo gasa, nakratko mu oduzmem kontakt i vratim u prvobitni položaj, motor radi 1-2 sekunde i zatim se sam ugasi. Poslije toga ga više ne mogu upaliti. Nakon sat vremena hlađenja motor normalno pali i nakon desetak minuta rada kad se ugasi ponavljaju se isti simptomi. Da li postoji još kakav relej jer imam dojam da je problem u struji a ne u benzinu? Zahvaljujem!

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem toplog motora mogu nastati radi sustava dobave goriva ili radi sustava paljenja ( prisutnost iskre na svjećicama ). Prvi i osnovni zadatak je da otkrijete što nedostaje u momentu kada motor ne može upaliti , da li je to iskra na svjećicama ili gorivo na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispitajte sustav paljenja ( sve dijelove sustava ) . Ako nema goriva na injektorima ispitajte sustav goriva i to : tlak goriva, injektore, relej pumpe za gorivo, relej za napajanje ECU centrale, električnu Instalaciju od motora do ECU centrale, prisutnost napona na pumpi za gorivo, ECT senzor, MAP senzor, senzor RPM na radilici, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

KIA SHUMA 1,5 i- KADA SE ZAGRIJE TRZA

Datum objave: 04.04.2011 09:39:21
Slika
PITANJE:

problem kia shuma 1.5 16 v 2000god 110.oookm moj problem kod auta je kad se auto zagrije na radnu tem trza na malim obrtajima kad padne na 900 mirno radi ali pri davanju gasa se malo zaguši pa onda primi gas tako ne padaju obrtaji ispod 900 znaci dok je hladan nista se neosjeti netrza svjecice zamjenjene filter goriva zamjenjen molim za savjet sta da radim da simptomi nestanu hvala

ODGOVOR:

Moguče neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciomatar gasa, MAP senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, lambda sonda, nećist rezervoar, mjerač mase zraka, električna instalacija, senzor radilice, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ), nečisti injektori, tlak goriva, ECU centrala. Najprije provjerite mehaničko stanje motora a nakon toga tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

KIA RIO - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 23.02.2010 10:47:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam KIU RIO1,3 RS, proizveden 2001. godine, kupljen u 11 mjesecu 2oo2.Auto je prešao oko 45000 km, znaci, malo,limarija je savršena bez i malo hrde, ove sam ga dodine i ponovo zaštitio (podvozje i pragove i sve što je potrebno zaštiti). Htio sam kupiti drugi auto, ali mnogi mi kažu da to ne cinim jer da je ovaj dobar. Molim Vas da mi napišete, o njegovoj pouzdanosti, i sigurnosti narocito motora, neki kažu da je to Mazin motor. S njime, mašinom nisam imao nikakovih problema, ali akumulator mi se prazni kao da nešto vuce struju, dok automoibil nije upaljen. Na koji nacin mogu da provjerim što mi to troši struju ( odnosno što bi moglo, da li je to možda radio ili sat ), kada sam skinuo plus klemu i stavio ispitivac isti se je tinjao u skladu sa sekundama, znaci jednostavno kao da radi žmigavac. Hvala unaprijed na dogovoru.
ODGOVOR:Motor i mjenajc su kvalitetni i uz redovito servisiranje može dugo trajati. Motor je Mazda. Akumulator može prazniti bilo koji potrošac i tu pojavu treba ispitati ako je potrošnja struje u stanju mirovanja veca od 0,2 A ( ampera ). Najcešci uzroci su radio, sat, releji, neko svijetlo. Istraživanje se radi tako da se mjeri jacina struje koja se troši a u istom momentu se iskopcavaju potrošaci na koje se sumnja. Ampermetar je najbolje spojiti izmedu minus kleme i minus pola akumulatora.
ODGOVOR CITATELJA:
Ovako brz i koncizan odgovor, jedino sam od Vas dobio. Zato Vam od svega srca zahvaljujem i sve moje preporuke u vidu kvarova na automobilima svih mojih prijatelja i poznanika, biti ce usmjerene na Vaš servis. PS. Isto pitanje postavio sam Marušicu na portalu Auti.hr, više puta i mogu reci da ni nakon skoro godine dana nisam dobio odgovora, zato Vam se još jednom od srca zahvaljujem, neka Vas prati sreca, blagostanje i nadasve dobro zdravlje. Drago.
ODGOVOR:
Uvijek me veseli da pomognem koliko se može u pisanoj formi. Mnoge ljude i upoznam jer žele da im otklonim greške na automobilu , neki dolaze i dalje na redovne servise.
Hvala Vam na lijepim rijecima kojih je danas sve manje.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: