Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA CX-7 2,3 D - NEISPRAVAN MJENJAČ

Datum objave: 31.10.2017 10:32:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde CX7, 2.3 turbo disi sa 191 kw. Vozilo je prešlo 100 000 km i proizvedeno je 2010. godine. Od prvog dana vozilo je servisirano u jednom od ovlaštenih Mazdinih servisa u Zagrebu, tako da je sve rađeno i provjeravano po intervalima održavanja vozila 15000 km ili 1 godišnje. Problem je nastao na autocesti Zagreb-Rijeka kada je vozilo ispalo iz 6.brzine i više se u njoj nije moglo voziti. Sve ostale brzine rade normalno, jedino se čuje zvuk grebanja unutar mjenjača što je i posljedica kvara zupčanika. Došao sam u ovlašteni servis Mazde gdje su vozilo pregledali i utvrdili kvar zupčanika na mjenjaču,provjerili ulje u mjenjaču i ponudili sljedeće: - novi mjenjač 49560 kuna - otvaranje mjenjača i detekcija kvara u smislu izmjene zupčanika 6.brzine ( set zupčanika 6.brzine = 6500 kuna )te ostali potrebni zahvati ukoliko se otkriju. Naravno,trebam napomenuti kako će vozilo biti minimalno 15 dana u servisu, tako su mi rekli !? Moje pitanje je,ili vaš savjet, s obzirom da se radi o skupom popravku na vozilu,da li mjenjač skinuti i otvoriti pa ustanoviti šta je pokvareno ili uzeti polovan mjenjač koji je naravno bez garancije jer cijena montaže i demontaže u slučaju neisparavnog mjenjača snosim sam. Isto tako problem je što mehaničari ne vole da vozilo dugo stoji na dizalici ili u radioni jer se dijelovi čekaju dugo,a i nabavka samog mjenjača ukoliko se otkrije da je reparacija previše skupa. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da je najbolje da se postojeći mjenjač otvori , da se točno defektiraju sva istrošenja i da se zamijene istrošeni dijelovi. Treba očekivati da su neispravni samo zupčanici , vilica 6 brzine i neki od ležajeva mjenjača. Ako se nabavlja rabljeni mjenjač pitanje je da li ćete ga naći i u kakvom stanju je takav mjenjač . Varijantu s novim mjenjačem ne bih uzeo u obzir jer je previše skup. Nakon popravka postojećeg ( originalnog ) mjenjača preporučio bih da ulje u mjenjaču mijenjate svakih 50.000 km ili svake 2 godine.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ISKAČE IZ TREĆE BRZINE ?

Datum objave: 16.09.2017 12:43:59
Slika
PITANJE:

Postovani imam mazdu premacy 2.0d,2002g,74kw imam 250000km,problem je iskace mjenjac iz 3 brzine,sta bi moglo bit i dali bi popravak toga bio skup.hvala.poz

ODGOVOR:

Popravak ne bi bio skup ako je uzrok na polugama za šaltanje brzina ( istrošenje ) . Ako je uzrok istrošenje u samom mjenjaču onda popravak može biti skup. Prvi korak je točna defektaža gdje je kvar izvan mjenjača ili u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - MOTOR SE GASI I LOŠE RADI ?

Datum objave: 28.06.2017 11:26:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, vlasnik sam Mazde 626 1997. god. 1,8 benz-plin sa sljedećim problemom: auto se povremeno ugasi u vožnji, nekad uz prethodno trzanje, nekad odmah(kao da je netko ugasio motor). Nakon toga jako teško upali. U leru radi uredno bez oscilacija, i može tako raditi satima, međutim, čim se naglo doda gas-ugasi se. Kad se gas dodaje lagano, trokira do nekih 3000 okretaja i onda radi normalno. Ista mi se stvar događala i tokom vožnje pri stajanju na STOP-u ili na semaforu. Problem se dešava i na benzinu i na plinu, iako moram napomenuti da na benzinu radi mrvicu bolje. Što mi je činiti, odakle da počnem? Unaprijed zahvaljujem! Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je najbolje , najkvalitenije i najjeftinije da najprije napravite dijagnostiku motora i to u dobrom servisu. Ako bih sada navodio moguće neispravnosti opet ne bi znali kako to riješiti. Moguće neispravnosti su ; senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, regulator tlaka goriva,  injektori, niski tlak goriva, probijanje visokog napona, bobina, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Kada se napravi dijagnostika motora onda možete točno znati koje su neispravnosti i kolika će biti cijena popravka. Nakon obavljenog popravka imati ćete garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Naravno Vi možete tražiti i amatersko rješenje , međutim to Vam može biti puno skuplje i nekvalitetnije.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

Datum objave: 17.01.2013 12:08:55
Slika
PITANJE:

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAČA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEČE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEĆ DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAĆ NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUČE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i problemu koji ste naveli, mogu navesti brojne uzroke zbog kojih može motor povremeno ili trajno izgubiti snagu. Navesti ću koji su to mogući uzroci a Vi ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnoj strani motora, djelomično začepljenje auspuha ) , filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, ventili za regulaciju tlaka turbine ( previsoki tlak turbine ), MAP senzor, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva u visokotlačnoj pumpi, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora. Obavite detaljno ispitivanje svih dijelova koje možete i koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - LAGANI TRZAJI U LERU ?

Datum objave: 13.01.2013 11:01:38
Slika
PITANJE:

Postovani!vlasnik sam mazde 323f 1,5 95g.auto mi fenomenalan malo trosi ide dobro,sve super u 2mj napravim s njim po 10000km Zamjena ulja servis sve 5,ali u leru osjecam lagan trzaj,ko da se jako lagano trese to osjecam u kabini al nista strasno onak lagano nepravilno obrtaji padaju gore dolje.Sta bi to bilo?hvala super ste!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, nečista zaklopka snage, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru motora, pad napona na konektorima električne instalacije motora, nećisti injektori, probijenje visokog napona.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - TROŠKOVI ZA USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 06.12.2012 12:36:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Mazdu 626,1.8 na plin. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu do 220000km, te sad ima 243000km. Naime problem je nastao kad je auto povremeno znao izgubiti snagu, bez obzira da li je bio na benzin ili plin. Promijenio sam svjecice, kablove ( navodno je jedan kabel cesce radio probleme prijasnjem vlasniku, pa je mjenjao jednom godisnje), bobinu, te ocistio dizne- sto je stvorilo dodatne probleme( jedna dizna je propisala, pa je bio oblak dima, zamijenio sam sve 4, pa sad zadimi kad upalim auto, na sto mi je moj mehanicar rekao da su karike u pitanju te da se tako vozim dalje. A drugi kolega mi je rekao da su to samo gumice na ventilima? . Vezano za gubljenje snage- to je i dalje povremeno prisutno, te tokom voznje cujem lagano peckanje ispod volana, kao da je neki kondenzator u pitanju, pa kad se napuni- zaiskri ili sto vec. Jedan mehanicar je primjetio da mi se ne pali kontrolna zarulja za zracni jastuk prilikom kontakta prije paljenja. Posto nemam izbora kupiti nesto bolje, a dosta mi je lutanja, zamolio bih vas za savjet, te ako mislite da mojim dolaskom mozete bez vecih troskova ustanoviti kvar, rado bih navratio? Zahvaljujem, Drazen

ODGOVOR:

Kada bih mogao s minimumom rada i bez detaljnog ispitivanja i za novac koji Vama nije veliki , obaviti defektažu i popravak vozila onda bih bio jako bogat čovjek . Na žalost to u praksi nije tako . Do rezultata se može doći smo maksimalnim zalaganjem , stručnošću , upotrebom brojnih dijagnostičkih, mjernih i ispitnih uređaja . Trajane samog ispitivanja neka traje i više dana . Međutim nakon detaljnog ispitvanja kakvo sam spomenuo , sigurno mogu znati što je neispravno, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i otkloniti kvar . Na kraju bih volio znati , što su to za Vas veći troškovi ? Ja mislim da su veći troškovi oni koje Vi platite a da ne znate točno što je neispravno i oni troškovi koje platite za popravak a kvar i dalje nije otklonjen .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - ZAŠTO SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 22.10.2012 15:11:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam mazdu 6 2.0cd 2003god.prešla 250000km i počela mi je crkavati u leru inače dobro vuće otišao sam kod majstora a on je rekao da treba raditi reglažu dizni pa sam tako i napravio 1100kn po jednoj kada je auto bio gotov par dana je radio dobro i sad opet crkava u leru. dali bi mogao problem biti još u regulatoru tlaka kao kaže majstor. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može motor gasiti na leru a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, dobavna pumpa, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, EGR ventll , senzor radilice, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Potrebno je obaviti ispitivanje po logičnom redoslijedu i detaljno . Na taj način se može točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H

Datum objave: 09.08.2012 16:09:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu3 1.6CD110 iz 2007 god. (prijedjeni km 93000). Problem koji se pojavio je da nece da ide preko 80 km/h. Kompjuter ne pokazuje kvar, najprije su mislili da je do nekog mjeraca, pa su nas u servisu savjetovli da provjerimo grijace (sva četiri su bili pregorena), promijenili smo ih ali stanje je i dalje isto. Molila bih Vas Vas savjet!!! HVALA!!! Lijep pozdrav, Kristina :)

ODGOVOR:

Najprije bih savjetovao da pronađete servis koji se zna baviti tehnikom i problemima na Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su ; faza motora, kompresija, senzor tlaka turbine, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, turbina, EGR ventil, dize, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visoko tlaččna pumpa, senzor bregaste osovine, začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i. - PROBLEM S AUTOMATSKOM KLIMOM ?

Datum objave: 04.08.2012 22:39:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, za početak lijepi pozdrav vama i osoblju vašega servisa. Posjedujem vozilo Mazda 3, 1.6 (z6 motor) u sedan izvedbi, 2005. godište. Sa samim vozilom sam iznimno zadovoljan i moram priznati da u ovih 110.000 km koji su na satu, nikada nije bilo mehaničkih kvarova, te jedino što se na autu moralo odrađivati su redoviti servisi i zamjena potrošnih komponenti. Na žalost, krajem prošloga ljeta počela mi se događati poteškoća sa automatskim klima uređajem u automobilu. Kada pomičete potenciometar za temperaturu ili snagu ispuha klima uređaja, on nekada reagira, a nekada ne. Sama poteškoća nije vezana uz ostale postavke ili načine rada klime, dakle pri bilo kojem načinu rada, poštekoća je vidljiva. Problem nije toliko strašan, ali postepeno se počeo pogoršavati i bojim se da će mi u dogledno vrijeme klima uređaj postati u potpunosti neupotrebljiv. Nekada moram 10 puta okrenuti da bi mi se temperatura promijenila za 0.5°, a potom mi slijedećih par stupnjeva prebaci normalno i obratno ... Obratio sam se generalnom servisu zaduženom za moje vozilo (Mazda Atenza u Osijeku) i upućen sam da je to poteškoća koja se zna događati na tome modelu vozila, ali da je jedino riješenje zamijena kompletnog klima uređaja, što bi me izašlo oko 7500 kn. S obzirom da sam elektrotehničar po struci, zvuči mi jako nevjerovatno da se potenciometar klime ne može servisirati odvojeno i da je jedino riješenje zamijeniti kompletan sustav. Zanima me koje je vaše mišljenje o toj poteškoći i što mi je činiti, s obzirom da mi je cijena zamijene kompletnoga sklopa previsoka. p.s. Koliko bi često po vašemu mišljenju trebalo raditi održavanje (čišćenje i nadopuna freonom) klima uređaja na tome vozilu. Unaprijed Vam se zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Radi potenciometra sigurno ne treba mijenjati sustav klima uređaja . Ako se potenciometar ne može popraviti ( treba pokušati ) , može se zamijeniti ( naručiti ) samo neispravan dio . Čudno je što niste dobili informaciju o intervalima i redovnim servisima klima uređaja . Najmanje jednom godišnje s emijenja filter kabine i čiste ventilacijski kanali . Svaka dvije godine se radi servis klima uređaja . Tada se stavlja novi rashladni plin, novi dehidrator, ulje za kompresor .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 1,8 i. - MOTOR ZATRZAVA I NE PRIMA GLATKO GAS ?

Datum objave: 10.07.2012 19:25:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega vam se zahvaljujem na izvrsnoj web stranici i unaprijed na mogućnosti da dobijem odgovor na moj problem. Naime, vozim Mazdu Premacy iz 2000 g. s motorom 1.8.i. Auto je prešao 227000 km, redovito srevisiran do sada u ovlaštenom servisu, sad je vrijeme ovih dana za veliki servis, koji zbog novaca ću kod prijatelja servisirati sa zamjenskim dijelovima - još neznam gdje ću kupiti(Tokić dijelovi, Japan parts ili auto krešo). U zadnje vrijeme kada ga tek upalim i krenem u 1. brzini između 1500 do 2500 auto mi jako zatrzava i ne prima glatko gas, a nakon prebacivanja u viši stupanj ti problemi nestaju, eventualno između 4500 i 5000 malo zatrza i kad ga par puta tako dignem u tom broju okretaja je sve uredu ali na niskim u 1. brzini trza i dalje. Što mi je interesantno: ta pojava zatrzavanja jačeg se dešava kod prvog paljenja i u toku dana dalje možda povremeno ili nakon stajanja od 5-6 sati opet, ali ako kontinuirano vozim, stanem isključim i nakon nekog vrmenea opet krenem nema problema. Inače nisam dinamičan vozač i vodim računa o prebacivanju u višu na 2800 okretaja i vozim oko 24 godina i auto i motocikl. sumnjam na kablove ali nisam siguran i ovo je moja vrlo vrlo paušalna ocjena problema. bio bih vam zahvalan ako bi ste mi mogli dati dogovor na pitanje o čemu se radi, inače auto mi je izvrstan i ne mislim ga prodavati bar još dok ne pređem 100000 km. Hvala unaprijed i bez obzira na odgovor dugujem vam g. Meiću jednu butelju vina (ako volite vino ili neko drugo piće)jer mi se sviđa vaša web stranica. Inače sam i nastavnik na Fakultetu te mi je stoga drago posjetiti vašu stručnu web stranicu i uočiti dobortu u vašim odgovorima kojima pomažete brojnim vozačima i vlasnicima automobila. Pozdrav s osobitim poštovanjem. Željko Ivandić

ODGOVOR:

Kvar je najlakše otkriti kada je on stalno prisutan a u Vašem slučaju to jest tako . Za iznalaženje kvarova koriste se brojne metode od empirijskih do dijagnostičkih uz pomoć servisne logistike ( baza podataka , mjerni uređaji , instrumenti, informatički sustavi ) . Vama je sigurno poznato da je najučinkovitija metoda uz pomoć servisne logistike i stručno educirane osobe . Ako toga nema preostaje samo metoda zamjene pojedinih dijelova na koje se sumnja ali za to treba imati skladište s dijelovima . Navesti ću moguće neispravnosti odnosno sve što bi trebalo ispitati :  svjećice, kablove, bobinu, filtere, injektore, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, senzor pložaja zaklopke snage, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , glavni konektor ECU centrale . U rijetkim slučajevima i ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA XEDOS 6 1,6 i.16V - MOTOR SE GASI KADA SE UPALI KLIMA ?

Datum objave: 05.07.2012 12:12:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije otprilike 2 mjeseca kupio sam Mazdu Xedos 6 ( 1.6=16V=83kW), problem je u tome sto je vlasnik od kojeg sam kupio auto rekao da radi klima, ali se uspostavilo da nije radila odnosno nije radio kompresor jer mu je nestalo ulja pa je onako strugao, ružan zvuk. Zatim sam putem oglasnika kupio novi kompresor koji je doduše ispravan i klima radi odlično(manualna). Problem je u tome kada klima radi na brzinama 4,3, nekada i 2, onda motoru nestaje snage i počne ga gušiti te se odjednom ako mu ne dam gasa ugasi sam od sebe. Ovo mi se dogodilo više puta na raskrižju te sam ga morao paliti što vjerujem da nije dobro za motor. Hvala unaprijed!!

ODGOVOR:

Sustav za upravljanje motorom , pojedini senzori, davači i aktuatori moraju biti u ispravnom stanju kako bi motor radio u svim uvjetima dobro i kako se ne bi gasio . Ako se to ipak događa kao što ste i Vi opisali tada treba najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora , točno otkriti kvar/kvarove , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Mogućih kvarova može biti dvadesetak i više . Zbog toga nema neke koristi da ih pojedinačno navodim jer Vi od toga ne bi imali koristi . Nakon dijagnostike motora mogu točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEM JE ŠTO SLABO VUČE ?

Datum objave: 04.07.2012 07:59:31
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mazdu premacy 2.0ditd 2001godiste problem je sto slabo vuce na nizim okretajima u voznji pritiskom na papucicu gasa kao da se gusi promijenio sam filter goriva ali nikakvo poboljsanje unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu, navesti ću moguće uzroke radi kojih motor nema snage ni ubrzanja a to su : nečist rezervoar , filter zraka, dobavna pumpa, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dize, MAP senzor, EGR ventil, tlak turbine, djelomično začepljenje u predijelu turbine, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora , visokotlačna pumpa, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - PALI SE ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.06.2012 08:27:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 6,2.0d,120ks,2005g.120.000km, kupljena je sa 100.000km. Imam par problema za koje bih molio savjet. U ovih godinu dana što ga vozim, uvijek kada odem na duži put na kojem vozim u prosjeku brzinom 140 km/h (normalna ubrzanja) kada stanem pojavi mi se žuta lampica kontrole motora, kompjuter ukazuje na problem sa ispušnim plinovima. Kod trećeg paljenja lampice, mehaničar mi je očistio i blokirao EGR ventil, međutim opet se je upalila prilikom putovanja,drugi mehaničar mi je otkrio da mi cijev za dovod zraka u turbinu na pola pričvršćena i rješio me crnog dima prilikom stiskanja malo jače gasa i slabo primjetnog "cukanja" pri velikim brzinama na koje sam upozoravao od prvog dana. Auto se napokon počeo ponašati normalno, međutim opet mi se pojavila lampica iako sada nema nikakvih simptoma kod vožnje. Drugi problem mi se javlja od kada sam promijenio kuplung i zamašnjak (zamjenski dio) jer koliko god se trudio uskladiti noge uvijek mi zna "cukat" kod promjene brzina ili kretanja. Da li bi možda znali odgovor zašto se pali lampica? Da li je moguće "poštelati" kuplung? Isto tako bih Vas molio cijenu pregleda auta uz eventualno otklanjanje navedenih problema. Samo još da napomenem da je auto uredno servisiran(ulje, filteri,veliki servis). Unaprijed hvala,pozdrav.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti radi EGR ventila iako je isti blokiran i izvan funkcije . To se događa zbog toga što ECU centrala motora prepozna da je EGR ventil izvan funkcije . Naravno uzroci mogu biti i brojni drugi . Zbog toga bi trebalo napraviti detaljan pregled motora i testiranje pojedinih komponenata . Nakon toga mogu navesti što je potrebno napraviti da se kontrolna lampica motora više ne pali . Tada mogu ispitati i spojku i njezinu ispravnost . Pregled spojke je besplatan a dijagnostika motora uvijek ima svoju cijenu jer je vrlo zahtijevna i ima vremensko trajanje . Orjentaciona cijena je oko 700,- kn . Nakon toga bih mogao navesti i troškove popravka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAKON SERVISA NEMA SNAGE ?

Datum objave: 04.06.2012 07:41:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posjedujam Mazdu Premcy disel,2002g,74kw,201500km.Napravio sam veliki servis nedavno (zupčasti,klinasti,vodenu pumpu,napinjače,antifriz, ule,filtere).Još i prije mi nije dobro "vukao"tj trokira,ali malo u vožnji kod recimo 2000 okretaja u drugoj ili trećoj.Kada u vožnji mu dam jači gas on ga ne primi,nego mu moram davati postepeni gas uz lagano trokiranje.Slabo mi isto vuče u drugoj kod uzbrdica.Niti jedna žaruljica ne svijetli.Jedan mehaničar mi je rekao da očistim aspuh.Želio bih Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu za dobavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine , sustav za regulaciju turbine, turbina , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - NIVO ULJA U MJENJAČU ?

Datum objave: 01.04.2012 12:13:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prije par godina riješili ste jedan moj problem pa se sad obraćam s povjerenjem. Auto je Mazda 323F BG 1990g 64kW, 260000km. Kad sam ga kupio na satu je bilo cca. 175000km i od tada ulje u mjenjaču nije mijenjano. Zanima me način provjere razine ulja u mjenjaču i procedura izmjene istog? Postoji li određeni period izmjene i koje ulje bi bilo optimalno za moje vozilo?

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . U mjenjač ide 2,7 litara ulja . Ulje se ispušta na čepu koji se nalazi na najnižem dijelu mjenjača . Nivo ulja se kontrolira na način da se izvadi pogonski zupčanik kilometarskog brojila ( pinjon ) . Na samom pinjonu postoji dobro vidljiva oznaka za nivo ulja u mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX-5 1,6 i. - PALI SE ŽUTA LAMPICA ?

Datum objave: 15.03.2012 23:00:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Mazda MX-5 1.6, 2002. god., problem je što se u vožnji upali istovremeno žuta lampica airbaga i motora (pazite istovremeno, nema neke logike), na komjuteru to ponište i onda je sve u redu neko vrijeme i onda se opet upali (istovremeno). Neki kažu da bi moglo biti zbog akumulatora (provjerio ima dobar napon jer sam ga i punio, ali kao da ima neke otpore?), a na kompjuteru ukazuje na lambda sondu ili katalizator (kao nešto s ispušnim plinovima). Sva ulja i filtere i filter goriva sam promjenio. Bivsi vlasnik kaze da se to i njemu znalo paliti kao zbog lošeg goriva i da se nakon nekog vremena samo izgasi, ali nekako sumnjam u lose gorivo (voda), jer pazim gdje točim. Sada ima 109 tkm. Inače, auto skroz normalno mirno radi, uredno prima gas i lijepo ide (naravno koliko moze ići 1.6) i to je isto i kad se te dvije lampice upale (nema promjene u mirnoči rada, vučnoj sili, nekom zvuku i sl.). Da li je možda problem u nekom kontaktu, svječicama, kablovima ili bobinama?

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba se držati činjenica a ne nagađanja . Činjenice jesu da se navedene lampice pale . To se ne događa bez razloga . Razlozi sigurno postoje samo ih treba otkriti a nakon toga otkloniti . Ovoga trena mogu nabrojiti trideset i više razloga radi kojih se mogu paliti spomenute lampice ali od toga nećete imati koristi . Spomenuti ću samo globalne razloge a to su : pojedini dijelovi elektronskog sustava ubrizgavanja, dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama, dijelovi upravljačkog sustava motora. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet . Logično je da na Vašem vozilu obavite detaljno ispitivanje svih komponenata sustava koje sam spomenuo i na taj način se može otkriri kvar a nakon toga i otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. 16V - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 29.01.2012 00:11:41
Slika
PITANJE:

Zdravo..imam mazdu 626 2.0i 16v gt 103kw...i nedavo sam je pregrijo..i pukla mi bila glava motora...to zamijenim..i od tad ..sa novom glavom..nikako ne prima gas kao prije na niskim obrtajima...dok na visokim puno bolje ide nego prije..hvala

ODGOVOR:

Prvo morate biti sigurni da li ste dobro obavili sve radove oko glave motora .  Nakon toga treba provjeriti slijedeće : fazu motora, kompresiju, tlak goriva, injektore, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, pojedine senzore motora , lambda sondu, električnu instalaciju motora, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - NEMA SNAGE ???

Datum objave: 26.01.2012 09:37:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu 626 2001 DITD 74 KW sa 148 000 km. Auto je izgubilo na max brzini, nemoze vise od 160 km/h, u ovlastenom servisu nisu znali odgovor. Auto zadnjih 30 000 km propusta malo ulja na crijeva sa Intercoolera i na mislim da se zove EGR ventil (nalazi se tocno nasuprot hladnjaka). Na 7000 km potrosi litar ulja 10 w 40.

ODGOVOR:

Ako motor nema potrebnu snagu , na to mogu utjecati brojni razlozi . Radi toga se najprije radi dijgnostika motora kako bi st točno otkrio uzrok ili kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, suženej usisnih kanala, začepljenje auspuha ) , filteri, senzor tlaka turbine, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, sustav za regulaciju turbine, turbina, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 2,0 DITD - TEŠKO PALI KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 10.01.2012 18:01:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Mazdu 323 2.0 DITD, 2000 g. s prijeđenih 170 000 km. Početkom hladnijeg vremena ove zime počelo se događati da auto ne želi upaliti iz prve - vergla, ali se ne pali. Nakon nekoliko pokušaja auto upali. Prvi pregled nije pokazao nikakav kvar - dovod goriva, grijači, akumulator, dijagnostika... sve je bilo u redu. S pojavom toplijeg vremena auto počinje paliti iz prve. Sada se ponovno situacija pogoršala te mi treba nekoliko minuta da upalim hladan auto. Ponovna dijagnostika pokazala je problem sa injektorima, no u servisu i dalje nisu sigurni što se točno događa. Molim vas za savjet. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja mogu biti mnogobrojni . Detaljnim ispitivanjem mogu se otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Najčešće su to slijedeći uzroci : veliki pad napona prilikom startanaj motora ( akumulator, elektropokretač, električna instalecija ) , kompresija motora, grijači , dize , senzor ECT, upravljački modul grijača, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, MAP senzor, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: