Danas je: 28.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 1,5 i. - MOTOR TRZA I PREKIDA ?

Datum objave: 05.11.2013 15:08:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Mazda 323 1.5 benzin, 1999. god sa prijeđenih 287000 km. U posljednje vrijeme u vožnji pri nižim obrtajima ( 2000 do 2500 ) prilikom dodavanja gasa trza, a kad se obrtaji povećaju iznad 2500, radi bez problema. Na tim nižim obrtajima također radi normalno ako se posve lagano dodaje gas. I odziv na gas je slab do postizanja, odn. slabo vuče, do cca 2500 o/min. Također se pri opterećenju ( uzbrdice ) na navedenim okretajima čuje zvuk nalik tupoj zvonjavi iz motora. U leru normalno radi kao i pri dodavanju gasa bez opterećenja. I još kod cca 3000 o/min, kod ubrzanja na trenutak, jedva primjetno, trzne, a onda dalje nastavi ubrzavati. Savjetovali su mi od promjene filtera goriva pa do rada na ventilima.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da ne radite ništa dok ne obavite dijagnostiku motora. Nakon toga ćete točno znati što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora , pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, injektori, tlak goriva, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. 16V - PLAVI DIM ?

Datum objave: 21.10.2013 09:35:48
Slika
PITANJE:

Postovanje kupio sam mazdu 323f 1995godina 1.5 65kw. Ujutro kad je palim iz auspuha izbaci oblak plavoga dima nista se nevidi koliko dima izbaci, to traje 10 sekundi nakon toga se smiri i nedimi vise. Sta bi to moglo biti jer motor mi nedaje nikakve znakove da nesto nije uredu ujutro pali iz prve, ne trese ne lupa ne gubi snagu. Pa ako mozete pomoci. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najprije treba utvrditi da li plavi dim nastaje od ulja ili od vodene pare. Ako je to dim od ulja onda su mogući uzroci ; vodilice ventila, klipni prstenovi . Ako je dim od vodene pare tada su mogući uzroci : brtva glave motora ili sama glava motora . Zbog svega toga obavite pregled vozila u najboljem servisu za koji znate .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - IMAM SLIJEDEĆE KVAROVE ???

Datum objave: 12.09.2013 09:18:02
Slika
PITANJE:

Ljudi pozdrav ,ovako imam mazdu 626 98 godiste i imam sljedece kvarove gori mi lampica (zuta) za ABS i lampica za rucnu (!) (mislim da su povezane),ABS ne radi a rucna da e sad zasto gori i rucna da je dignuta (a nije) me zanima i kako se moze otkloniti kvar? Slijedeci kvar je vezan za zracne jastuke auto je kupljen s tim kvarom a lampica za zracne jastkue (crvena) blinka tj dali je tu negdje je kratki spoj? Jesu li zracni jastuci ispravni i dalje ili ne rade? i kako to popraviti ? I treci "kvar" je vezan za lagano cukanje kada auto ubrzava; ne osjeti se jako ali pomalo nervira...inace motor radi savrseno jesu li to svjecice lose ili je to mozda od stajanja jer auto dosta stoji parkiran je jer imam sluzbeno vozilo pa eto...ne vozi se puno.Hvala puno na odgovoru ! (ako moze putem maila)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se mogu defektirati svi kvarovi koje ste naveli  kada se obavi potrebno ispitivanje i dijagnostika. Tada se može predložiti rješenje i navesti cijena popravaka . Lampica ABS-a svijetli jer je isti izvan funkcije a najčešće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija i konektori, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Lamica za zračne jastuka svijetli također zbo neispravnosti a mogući uzroci su ; električna instalacija, spiralni modul ispod volana, pirotehnički zatezači pojaseva, upravljačka elektronika. Prekidanje u radu motora može nastati radi slijedećih razloga : bobina, kablovi, svjećice, nečist rezervoar, nečisti injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor, regulator tlaka goriva, električna instalcija motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NEKONTROLIRANO SE UKLJUČUJE ABS ?

Datum objave: 25.08.2013 11:03:18
Slika
PITANJE:

imam mazdu 323ditd pojavljuje mi se pri laganom kočenju da se uključi abs ( ne u nenormalnim uvjetima-led snjeg....tad radi sve normalno)obično je to nakon starta ako je tad potrebno kočiti ili nakon nekakvog dužeg laganog kočenja kad je potrebno stalno koristiti kočnicu uključi se abs pa moram pedalu jako stisnuti da auto stane,ponekad se upale i lampica od ručne kočnice i žuta od abs zajedno na drugom startu ih nema,molim vas ako mi mozete dati misljenje i vasu dijagnozu kvara,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a , zračnost u nekom od ležajeva kotača, pad napona ili loš kontakt na nekom od konektora senzora, hidroagregat ABS-a, kompjutor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 19.07.2013 06:56:56
Slika
PITANJE:

poštovani , lijepo molim moja mazda 323 f iz 2000 godine vuče u lijevo , istina na toj strani je postojao lagani karambol . nekako sam sumnjičav prema ovim strojevima za špur naime pratim neke emisije i u jednoj od njih je pokazano kako se uzimaju u obzir svi parametri u odnosu na zadnje kotače . pa pošto sam laik da li mi možete savjetovati što da radim , da li možda vi možete pregledati stvar ili preporučiti majstora koji možda ima takav uređaj i može to otkloniti . unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih Vaše vozilo može vuči u lijevo su ; gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, amortizeri, deformacija karoserije, loše obavljeni karoserijski radovi . tek na kraju bih spomenuo geometriju ovjesa ( špur ) . Mogu se baviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEMI ZBOG KIŠE I VLAGE ?

Datum objave: 05.04.2013 17:07:34
Slika
PITANJE:

Poštovani.Prvo bih pohvalio vaš servis jer uvelike pomažete ljudima. Dakle imam problem sa Mazdom Premacy 2.0DITD (66kw)2000god.Vozio sam po kišnom vremenu i kazaljka temperature se podigla do kraja i auto se ugasio.Nakon toga nije više davao znakove života.auto vrti ali ne pali.Nakon nekog vremena auto upali,trokira ispusti crni dim i ugasi se. To se več dogodilo otprilike prije dvije godine i u servisu nisu mogli naći grešku,auto je nakon dva dana upalio i sve je bilo normalno.molim vas za pomoč svi servisi govore da je problem u struji,dali je to točno i dali znate možda gdje je problem unaprijed se zahvaljujem Kruno

ODGOVOR:

Vlaga i voda uvijek mogu izazvati probleme na električnoj instlaciji , konektorima, senzorima , davačima, procesorima . Nepoželjni efekti su oksidacije pojedinih kontakata, padovi napona , prekid napajanja u pojedinim električnim vodovima. Zbog toga dolazi do difunkcije pojedinih aktuatora , senzora i procesora. Vi ste takav slučaj imali i ranije a stanje se normaliziralo kada su se osušili pojedini kontakti . Brzo rješenje bi bilo da se sistematski provjere i očiste ( osuše, zaštite) svi konektori i električni kontakti na motoru i oko motora. Nakon toga će motor opet uredno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 25.03.2013 17:10:03
Slika
PITANJE:

Postovanje..ovako imam pitanje, mazda 323 hb 1.3 16v 75ks 1993..napravljen je veliki servis, izmjena ulja, zupcasti, filter zraka itd itd..medutim, auto pod punim gasom (prva - druga, od semafora do semafora) kroz grad trosi 25.6l, sto bi znacilo da sam na nekih natocenih 9 i nesto sitno litara prosao 35 km..pa me zanima ako na temelju ovoga vi mozete nesto izvuci zasto se to dogada s tim da sam ga bas tesirao, natocio sam 200 kn (18.67l) i sve prosao laganom laganom voznjom, napravio sam tocno 153km..i recimo kad se digne temperatura, kad se doda gas nekad se zagusi i ugasi se..jel je mozda maf senzor otisao? hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva uzrok velike potrošnje nije samo jedna neispravnost nego više mogućih neispravnosti. Točan uzrok se može znati nakon ispitivanja i dijagnostike motora. Moguće neispranosti su : podešenost ventila, loša kompresija, faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, injektori, pojedini senzori motora, lambda sonda, potenciometar zaklopke snage, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, ECU centrala motora, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

Datum objave: 17.01.2013 12:08:55
Slika
PITANJE:

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAČA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEČE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEĆ DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAĆ NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUČE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i problemu koji ste naveli, mogu navesti brojne uzroke zbog kojih može motor povremeno ili trajno izgubiti snagu. Navesti ću koji su to mogući uzroci a Vi ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnoj strani motora, djelomično začepljenje auspuha ) , filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, ventili za regulaciju tlaka turbine ( previsoki tlak turbine ), MAP senzor, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva u visokotlačnoj pumpi, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora. Obavite detaljno ispitivanje svih dijelova koje možete i koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - LAGANI TRZAJI U LERU ?

Datum objave: 13.01.2013 11:01:38
Slika
PITANJE:

Postovani!vlasnik sam mazde 323f 1,5 95g.auto mi fenomenalan malo trosi ide dobro,sve super u 2mj napravim s njim po 10000km Zamjena ulja servis sve 5,ali u leru osjecam lagan trzaj,ko da se jako lagano trese to osjecam u kabini al nista strasno onak lagano nepravilno obrtaji padaju gore dolje.Sta bi to bilo?hvala super ste!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, nečista zaklopka snage, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru motora, pad napona na konektorima električne instalacije motora, nećisti injektori, probijenje visokog napona.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - TROŠKOVI ZA USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 06.12.2012 12:36:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Mazdu 626,1.8 na plin. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu do 220000km, te sad ima 243000km. Naime problem je nastao kad je auto povremeno znao izgubiti snagu, bez obzira da li je bio na benzin ili plin. Promijenio sam svjecice, kablove ( navodno je jedan kabel cesce radio probleme prijasnjem vlasniku, pa je mjenjao jednom godisnje), bobinu, te ocistio dizne- sto je stvorilo dodatne probleme( jedna dizna je propisala, pa je bio oblak dima, zamijenio sam sve 4, pa sad zadimi kad upalim auto, na sto mi je moj mehanicar rekao da su karike u pitanju te da se tako vozim dalje. A drugi kolega mi je rekao da su to samo gumice na ventilima? . Vezano za gubljenje snage- to je i dalje povremeno prisutno, te tokom voznje cujem lagano peckanje ispod volana, kao da je neki kondenzator u pitanju, pa kad se napuni- zaiskri ili sto vec. Jedan mehanicar je primjetio da mi se ne pali kontrolna zarulja za zracni jastuk prilikom kontakta prije paljenja. Posto nemam izbora kupiti nesto bolje, a dosta mi je lutanja, zamolio bih vas za savjet, te ako mislite da mojim dolaskom mozete bez vecih troskova ustanoviti kvar, rado bih navratio? Zahvaljujem, Drazen

ODGOVOR:

Kada bih mogao s minimumom rada i bez detaljnog ispitivanja i za novac koji Vama nije veliki , obaviti defektažu i popravak vozila onda bih bio jako bogat čovjek . Na žalost to u praksi nije tako . Do rezultata se može doći smo maksimalnim zalaganjem , stručnošću , upotrebom brojnih dijagnostičkih, mjernih i ispitnih uređaja . Trajane samog ispitivanja neka traje i više dana . Međutim nakon detaljnog ispitvanja kakvo sam spomenuo , sigurno mogu znati što je neispravno, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i otkloniti kvar . Na kraju bih volio znati , što su to za Vas veći troškovi ? Ja mislim da su veći troškovi oni koje Vi platite a da ne znate točno što je neispravno i oni troškovi koje platite za popravak a kvar i dalje nije otklonjen .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - ZAŠTO SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 22.10.2012 15:11:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam mazdu 6 2.0cd 2003god.prešla 250000km i počela mi je crkavati u leru inače dobro vuće otišao sam kod majstora a on je rekao da treba raditi reglažu dizni pa sam tako i napravio 1100kn po jednoj kada je auto bio gotov par dana je radio dobro i sad opet crkava u leru. dali bi mogao problem biti još u regulatoru tlaka kao kaže majstor. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može motor gasiti na leru a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, dobavna pumpa, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, EGR ventll , senzor radilice, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Potrebno je obaviti ispitivanje po logičnom redoslijedu i detaljno . Na taj način se može točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H

Datum objave: 09.08.2012 16:09:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu3 1.6CD110 iz 2007 god. (prijedjeni km 93000). Problem koji se pojavio je da nece da ide preko 80 km/h. Kompjuter ne pokazuje kvar, najprije su mislili da je do nekog mjeraca, pa su nas u servisu savjetovli da provjerimo grijace (sva četiri su bili pregorena), promijenili smo ih ali stanje je i dalje isto. Molila bih Vas Vas savjet!!! HVALA!!! Lijep pozdrav, Kristina :)

ODGOVOR:

Najprije bih savjetovao da pronađete servis koji se zna baviti tehnikom i problemima na Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su ; faza motora, kompresija, senzor tlaka turbine, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, turbina, EGR ventil, dize, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visoko tlaččna pumpa, senzor bregaste osovine, začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i. - PROBLEM S AUTOMATSKOM KLIMOM ?

Datum objave: 04.08.2012 22:39:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, za početak lijepi pozdrav vama i osoblju vašega servisa. Posjedujem vozilo Mazda 3, 1.6 (z6 motor) u sedan izvedbi, 2005. godište. Sa samim vozilom sam iznimno zadovoljan i moram priznati da u ovih 110.000 km koji su na satu, nikada nije bilo mehaničkih kvarova, te jedino što se na autu moralo odrađivati su redoviti servisi i zamjena potrošnih komponenti. Na žalost, krajem prošloga ljeta počela mi se događati poteškoća sa automatskim klima uređajem u automobilu. Kada pomičete potenciometar za temperaturu ili snagu ispuha klima uređaja, on nekada reagira, a nekada ne. Sama poteškoća nije vezana uz ostale postavke ili načine rada klime, dakle pri bilo kojem načinu rada, poštekoća je vidljiva. Problem nije toliko strašan, ali postepeno se počeo pogoršavati i bojim se da će mi u dogledno vrijeme klima uređaj postati u potpunosti neupotrebljiv. Nekada moram 10 puta okrenuti da bi mi se temperatura promijenila za 0.5°, a potom mi slijedećih par stupnjeva prebaci normalno i obratno ... Obratio sam se generalnom servisu zaduženom za moje vozilo (Mazda Atenza u Osijeku) i upućen sam da je to poteškoća koja se zna događati na tome modelu vozila, ali da je jedino riješenje zamijena kompletnog klima uređaja, što bi me izašlo oko 7500 kn. S obzirom da sam elektrotehničar po struci, zvuči mi jako nevjerovatno da se potenciometar klime ne može servisirati odvojeno i da je jedino riješenje zamijeniti kompletan sustav. Zanima me koje je vaše mišljenje o toj poteškoći i što mi je činiti, s obzirom da mi je cijena zamijene kompletnoga sklopa previsoka. p.s. Koliko bi često po vašemu mišljenju trebalo raditi održavanje (čišćenje i nadopuna freonom) klima uređaja na tome vozilu. Unaprijed Vam se zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Radi potenciometra sigurno ne treba mijenjati sustav klima uređaja . Ako se potenciometar ne može popraviti ( treba pokušati ) , može se zamijeniti ( naručiti ) samo neispravan dio . Čudno je što niste dobili informaciju o intervalima i redovnim servisima klima uređaja . Najmanje jednom godišnje s emijenja filter kabine i čiste ventilacijski kanali . Svaka dvije godine se radi servis klima uređaja . Tada se stavlja novi rashladni plin, novi dehidrator, ulje za kompresor .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,6 S 16V - UGRADIO BIH ELEKTRONSKI SUSTAV UBRIZGAVANJA ?

Datum objave: 22.07.2012 21:38:44
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam Mazdu 323F BG 1990.g (165000 km). Motor je 1.6 16V ali sa karburatorom. Kupio sam nedavno jos jednu identicnu Mazdu ali sa injectorom... i sada ja zelim prebacit injector na na svoju mazdu. Sta sve trebam prebacit, najgore mi je jer neznam od struje sta trebam prebacit?? jedino sta znam je da mi pase sve u vidu jer im je identican motor i znam da rezervar trebam ali oko struje nista neznam.. Hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Vi ste veliki optimist i potpuni amater ako mislite da ćete osposobiti vaš postojeći motor da radi s elektronskim sustavom ubrizgavanja . Posla ima puno jer su to dva različita sustava . Jedan je mehanički a drugi je elektronski . Vaš postojeći sustav nema nikakvu elektriku ili elektroniku nego radi na mehaničkom principu . Mehanički sustav NEMA a elektronski sustav IMA slijedeće : drugačiji rezervoar, električnu pumpu u rezervoaru, EVAP ( canister ) ventil rezervoara, filter s aktivnim ugljenom, filter goriva za veći tlak , usisni kolektor s dosjedima za injektore, zajednički sabirnik za injektore, regulator tlaka goriva, zaklopka snage s potenciometrom, lambda sondu, ECT senzor, IAT senzor, VAF mjerač mase zraka, lambda sondu, senzor bregaste osovine, senzor radilice, razlika u električnoj instalaciji motora, razlika u ploči s relejima i osiguračima, ECU kompjutor motora . Puno uspijeha u realizaciji Vašega nauma .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 1,8 i. - MOTOR ZATRZAVA I NE PRIMA GLATKO GAS ?

Datum objave: 10.07.2012 19:25:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega vam se zahvaljujem na izvrsnoj web stranici i unaprijed na mogućnosti da dobijem odgovor na moj problem. Naime, vozim Mazdu Premacy iz 2000 g. s motorom 1.8.i. Auto je prešao 227000 km, redovito srevisiran do sada u ovlaštenom servisu, sad je vrijeme ovih dana za veliki servis, koji zbog novaca ću kod prijatelja servisirati sa zamjenskim dijelovima - još neznam gdje ću kupiti(Tokić dijelovi, Japan parts ili auto krešo). U zadnje vrijeme kada ga tek upalim i krenem u 1. brzini između 1500 do 2500 auto mi jako zatrzava i ne prima glatko gas, a nakon prebacivanja u viši stupanj ti problemi nestaju, eventualno između 4500 i 5000 malo zatrza i kad ga par puta tako dignem u tom broju okretaja je sve uredu ali na niskim u 1. brzini trza i dalje. Što mi je interesantno: ta pojava zatrzavanja jačeg se dešava kod prvog paljenja i u toku dana dalje možda povremeno ili nakon stajanja od 5-6 sati opet, ali ako kontinuirano vozim, stanem isključim i nakon nekog vrmenea opet krenem nema problema. Inače nisam dinamičan vozač i vodim računa o prebacivanju u višu na 2800 okretaja i vozim oko 24 godina i auto i motocikl. sumnjam na kablove ali nisam siguran i ovo je moja vrlo vrlo paušalna ocjena problema. bio bih vam zahvalan ako bi ste mi mogli dati dogovor na pitanje o čemu se radi, inače auto mi je izvrstan i ne mislim ga prodavati bar još dok ne pređem 100000 km. Hvala unaprijed i bez obzira na odgovor dugujem vam g. Meiću jednu butelju vina (ako volite vino ili neko drugo piće)jer mi se sviđa vaša web stranica. Inače sam i nastavnik na Fakultetu te mi je stoga drago posjetiti vašu stručnu web stranicu i uočiti dobortu u vašim odgovorima kojima pomažete brojnim vozačima i vlasnicima automobila. Pozdrav s osobitim poštovanjem. Željko Ivandić

ODGOVOR:

Kvar je najlakše otkriti kada je on stalno prisutan a u Vašem slučaju to jest tako . Za iznalaženje kvarova koriste se brojne metode od empirijskih do dijagnostičkih uz pomoć servisne logistike ( baza podataka , mjerni uređaji , instrumenti, informatički sustavi ) . Vama je sigurno poznato da je najučinkovitija metoda uz pomoć servisne logistike i stručno educirane osobe . Ako toga nema preostaje samo metoda zamjene pojedinih dijelova na koje se sumnja ali za to treba imati skladište s dijelovima . Navesti ću moguće neispravnosti odnosno sve što bi trebalo ispitati :  svjećice, kablove, bobinu, filtere, injektore, regulator tlaka goriva, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, senzor pložaja zaklopke snage, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , glavni konektor ECU centrale . U rijetkim slučajevima i ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA XEDOS 6 1,6 i.16V - MOTOR SE GASI KADA SE UPALI KLIMA ?

Datum objave: 05.07.2012 12:12:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije otprilike 2 mjeseca kupio sam Mazdu Xedos 6 ( 1.6=16V=83kW), problem je u tome sto je vlasnik od kojeg sam kupio auto rekao da radi klima, ali se uspostavilo da nije radila odnosno nije radio kompresor jer mu je nestalo ulja pa je onako strugao, ružan zvuk. Zatim sam putem oglasnika kupio novi kompresor koji je doduše ispravan i klima radi odlično(manualna). Problem je u tome kada klima radi na brzinama 4,3, nekada i 2, onda motoru nestaje snage i počne ga gušiti te se odjednom ako mu ne dam gasa ugasi sam od sebe. Ovo mi se dogodilo više puta na raskrižju te sam ga morao paliti što vjerujem da nije dobro za motor. Hvala unaprijed!!

ODGOVOR:

Sustav za upravljanje motorom , pojedini senzori, davači i aktuatori moraju biti u ispravnom stanju kako bi motor radio u svim uvjetima dobro i kako se ne bi gasio . Ako se to ipak događa kao što ste i Vi opisali tada treba najprije obaviti kompletnu dijagnostiku motora , točno otkriti kvar/kvarove , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Mogućih kvarova može biti dvadesetak i više . Zbog toga nema neke koristi da ih pojedinačno navodim jer Vi od toga ne bi imali koristi . Nakon dijagnostike motora mogu točno navesti što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEM JE ŠTO SLABO VUČE ?

Datum objave: 04.07.2012 07:59:31
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mazdu premacy 2.0ditd 2001godiste problem je sto slabo vuce na nizim okretajima u voznji pritiskom na papucicu gasa kao da se gusi promijenio sam filter goriva ali nikakvo poboljsanje unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu, navesti ću moguće uzroke radi kojih motor nema snage ni ubrzanja a to su : nečist rezervoar , filter zraka, dobavna pumpa, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dize, MAP senzor, EGR ventil, tlak turbine, djelomično začepljenje u predijelu turbine, regulator količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora , visokotlačna pumpa, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - PALI SE ŽUTA LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.06.2012 08:27:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 6,2.0d,120ks,2005g.120.000km, kupljena je sa 100.000km. Imam par problema za koje bih molio savjet. U ovih godinu dana što ga vozim, uvijek kada odem na duži put na kojem vozim u prosjeku brzinom 140 km/h (normalna ubrzanja) kada stanem pojavi mi se žuta lampica kontrole motora, kompjuter ukazuje na problem sa ispušnim plinovima. Kod trećeg paljenja lampice, mehaničar mi je očistio i blokirao EGR ventil, međutim opet se je upalila prilikom putovanja,drugi mehaničar mi je otkrio da mi cijev za dovod zraka u turbinu na pola pričvršćena i rješio me crnog dima prilikom stiskanja malo jače gasa i slabo primjetnog "cukanja" pri velikim brzinama na koje sam upozoravao od prvog dana. Auto se napokon počeo ponašati normalno, međutim opet mi se pojavila lampica iako sada nema nikakvih simptoma kod vožnje. Drugi problem mi se javlja od kada sam promijenio kuplung i zamašnjak (zamjenski dio) jer koliko god se trudio uskladiti noge uvijek mi zna "cukat" kod promjene brzina ili kretanja. Da li bi možda znali odgovor zašto se pali lampica? Da li je moguće "poštelati" kuplung? Isto tako bih Vas molio cijenu pregleda auta uz eventualno otklanjanje navedenih problema. Samo još da napomenem da je auto uredno servisiran(ulje, filteri,veliki servis). Unaprijed hvala,pozdrav.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti radi EGR ventila iako je isti blokiran i izvan funkcije . To se događa zbog toga što ECU centrala motora prepozna da je EGR ventil izvan funkcije . Naravno uzroci mogu biti i brojni drugi . Zbog toga bi trebalo napraviti detaljan pregled motora i testiranje pojedinih komponenata . Nakon toga mogu navesti što je potrebno napraviti da se kontrolna lampica motora više ne pali . Tada mogu ispitati i spojku i njezinu ispravnost . Pregled spojke je besplatan a dijagnostika motora uvijek ima svoju cijenu jer je vrlo zahtijevna i ima vremensko trajanje . Orjentaciona cijena je oko 700,- kn . Nakon toga bih mogao navesti i troškove popravka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAKON SERVISA NEMA SNAGE ?

Datum objave: 04.06.2012 07:41:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posjedujam Mazdu Premcy disel,2002g,74kw,201500km.Napravio sam veliki servis nedavno (zupčasti,klinasti,vodenu pumpu,napinjače,antifriz, ule,filtere).Još i prije mi nije dobro "vukao"tj trokira,ali malo u vožnji kod recimo 2000 okretaja u drugoj ili trećoj.Kada u vožnji mu dam jači gas on ga ne primi,nego mu moram davati postepeni gas uz lagano trokiranje.Slabo mi isto vuče u drugoj kod uzbrdica.Niti jedna žaruljica ne svijetli.Jedan mehaničar mi je rekao da očistim aspuh.Želio bih Vaše mišljenje i savjet. Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje se može dati nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, zrak u sustavu za dobavu goriva, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, dize, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine , sustav za regulaciju turbine, turbina , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh