Danas je: 24.06.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 F 1,8 i. 16V - PADA LER GAS ?

Datum objave: 26.05.2016 14:33:55
Slika
PITANJE:

Dobar dan poštovani. Posjedujem mazdu 323f 1.8 16v 95g Dešava mi se to da kad se vozilo zagrije tijekom vožnje kada usporim i stanem pada mi ler gas na oko 250 rpm te kada dodam gas ne želi ga odmah prihvatit i ponaša se kao da će se ugasiti. Nekada se čak i ugasi. To se zna manifestirati i kada stanem da auto radi kao da trokira i variraju mu okretaji te nakon par minuta dođe na normalne okretaje. Probao sam mijenjati MAF senzor, senzor temperature, motorić čoka, TPS na klapni gasa, čak sam probao i drugu klapnu gasa staviti i stvar se nije promijenila. Znate li VI možda u čemu bi mogao biti problem?

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon neposrednog uvida i ispitivanja na Vašem vozilu. Bez toga se može samo nagađati što bi moglo biti. Znači pojeddinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova otkriva se neispravnost. Ispitajte slijedeće ( ako znate i ako imat s čime ) : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količinu goriva na injektorima, injektore, regulator tlaka goriva, sve senzore motora, upravljanje motorićem minimuma ( upravlja ECU centrala ), električnu instaalaciju motora, bobinu, ulazni napon u bobinu, kvalitetu iskre na svjećicama, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 1,3 i. - TROŠI VIŠE ULJA ?

Datum objave: 02.03.2016 19:56:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Radi se o Mazdi 2 (2008.god., 1.3 benzinac,, 55 kw, prešao oko 77000 km, Primijetio sam da mi je u posljednje vrijeme auto počeo trošiti više ulja (približilo se max tvorničkim postavkama koje pišu u Mazdinom priručniku od skoro 0.8l na 1000 km. Inače auto super radi, nisam primijetio da negdje pušta ulje(ne ostaje fleka ispod auta, ne dimi bijeli ni crni dim iz auspuha). Bio sam u ovlaštenom Mazda servisu i rekli su da im je to prava rijetkost da im se netko žali na te motore za potrošnju ulja, i da je vjerojatni razlog taj što unutra nije originalno ulje za Mazdu (bila je prije Dexelia 5w30, trenutno je japansko Eneos 5w30), pa su čak predložili da izmijenim ulje i stavim najbolje Total 5w40, da bi se eventualno trebala situacija popraviti. Zanima me Vaše mišljenje, da li je moguće (što je meni čudno) da samo različito ulje može povećati potrošnju ili se radi o najgorem scenariju da je nešto otišlo u motoru (pa bi eventualno trebala neka polugeneralka), što opet nema logike s obzirom da je prešao svega 77000 km. Ako slučajno jest sumnja na neki ozbiljniji problem, kako se kreće okvirna cijena za pregled motora da se utvrdi da li je sve ok ili treba nešto raditi na njemu? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru/savjetu!

ODGOVOR:

Uzroci potrošnje ulja u motoru je vrlo rijetko marka ulja . Ulje koje Vi koristite je sasvim u redu . Lako se može staviti i drugo ulje i na taj način vidjeti da to nije ( je ) uzrok . U stvarnosti potrošnja ulja nastaje kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove . U ovom slučaju najvjerovatnije se radi o istrošenosti brtvi na vodilicama ventila ili na samim vodilicama ventila . Možemo pregledati Vaše vozilo i predložiti rješenje . Ako želite detaljnije o svemu nazovite na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - UPALILA SE LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 01.02.2016 19:58:50
Slika
PITANJE:

Postovani,imam mazdu 626 2.0ditd ,1999 god,prije 2 mjeseca upalila mi se lampica grijaca koja od tada neprestano trepce,grijaci su promijenjeni,medutim lampica se ne gasi.Takoder pojavio se problem paljenja samog automobila pri niskim temperaturama,problem je samo u prvom paljenju,kada auto upali prvi put kasnije pali bez problema,promjenjen je takoder relej paljenja,ali problemi i dalje ostaju,jako tesko pali kad je hladno dok kad je toplije pali bez problema.U autu su stavljena xenon svjetla s balastima,prije otprilike godinu dana,neznam dali ima to kakve poveznice s time.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Kada se upali kontrolna lampica grijača to nužno ne znači da su neispravni grijači . Spomenuta lampica se pali i kada postoje i druge neispravnosti : senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, solenoid visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, diza s impulsnim davačem , ostale neispravnosti . U ovom slučaju potrebno je točno defektiratai kvar i isti otkloniti , nakon toga će se ugasiti i kontrolna lampica . Moguće je  da će i motor lakše paliti . Ksenon koji ste ugradili je loš proizvod i može raditi smetnje elektrici i elektronici vozila .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - JAKO SLABO UBRZAVA ?

Datum objave: 12.12.2015 16:22:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Mazdu Premacy, 2002.,2.0. ditd, 74 kw. Imam problem sa ubrzanjem. Auto je trom, pogotovo u drugoj brzini. Postiže dobre brzine ali mu za to treba previše vremena, uspoređujući ga sa istim modelom kod drugog vlasnika. Radi istog problema prošao sam nekoliko majstora. Pregledana je turbina, koja je u redu. Pregledana su vakum crijeva koja su uredu. Začepljen je erg ventil, ali nakon toga nije bilo poboljšanja. Pregledani su neki denso senzori koji se vide kada se digne hauba (mijenjani su sa drugima pa je isprobavan auto), ali nije bilo razlike. Izvađen je katalizator koji je bio začepljen, ali nije bilo razlike. Kad već spominjem katalizator, auto na tehničkom i prije vađenja katalizatora i poslije ima istu zamjerku od tehničara, a to je lošija emisija plinova (uvijek kažu da ga treba propuhati, ali ja to redovno radim). Karakteristično je to kad stojite uz auto, dok je upaljen, jako se osjeti miris ispušnih plinova - kao ni kod jednog auta prije kod kojeg sam stajao. Autu je promijenjen zupčasti remen, svi filteri, promijenjen donji ventil na denso pumpi što im je bolest. Auto u 10 000 km ne potroši ni kap ulja, potrošnja goriva je 6,7 po gradu što je u redu, lijepo radi, pali, sve ostalo ok. Još jedna stvar koju sam primjetio ako išta znači, kad je auto u leru, okretaji ponekad padnu sa 0,9 na 0,8 pa se ponovno vrate i tako u krug (ali samo nekad). Molim Vas za konkretan savjet, jer auto kad dođe majstora svi gledaju iste stvari i na kraju zaključe da je sve u redu, a ja i dalje imam isti problem. Šteta da se auto tako vuče, da ne mogu prestići kamion na uzbrdici iz druge, a kad naletim na ležeći policajac na uzbrdici moram ga stavljat u prvu brzinu (auto od 100 konja i s turbinom - nešto tu nije ok). Puno hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu i prema svim pokušajma i radovima koje ste obavili na vozilu bez rezultata , trebalo bi pokušati sa drugim pristupom u cilju defektaže i otklanjanja kvarova . Redoslijed ispitivanja bi bio slijedeći : kompletan pregled i provjera stanje mehaničkog sustava motora . To bi značilo slijedeće ; provjera faze motora, provjera začepljenja na usisnim kanalima glave motora, provjera začepljenja usisnog kolektora, provjera začepljenja ispušnog sustava, mjerenje tlakova kompresije . Ako je s navedenim sve u redu može se krenuti u daljnja ispitivanja i to ; provjera ispravnosti svih senzora motora, provjera mjerača mase zraka, provjera ispravnosti EGR ventila, ispitivanje diza, ispitivanje ispravnosti regulatora količine goriva, provjera ispravnosti solenoida vremena ubrizgavanja goriva, provjera ispravnosti upravljačkog modula visokotlačne pumpe, provjer aispravnosti dize koja daje referentni impuls kompjutoru motora, provjera električne instalacije motora, provjera ulaznih signala pojedinjih senzora u kompjutor motora, provjera izlaznih signala iz kompjutora motora prema pojedinim aktuatorima . Nakon sistematskog i stručnog testiranja koje sam naveo uglavnom se dolazi do rezultata .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i. - ISPADA IZ RIKVERCA ?

Datum objave: 09.12.2015 11:49:51
Slika
PITANJE:

Mazda3 1.6i 77kw 2012god Postovani, kad vozim u rikverc i kad pustim kupmlung te dam gasa onda mi prebaci iz rikverca u ler uz neugodan zvuk. Auto je jos pod garancijom, zamjenili su mi zupcanik rikverca i cijeli set kvacila, problem jos nije rijesen pa cu ga opet ostavit servisu.Znate li koji je problem?

ODGOVOR:

Uzrok može biti u samom mjenjaču ili izvan mjenjača . Obzirom da je mjenjač već rastavljan a to znači i stručno pregledan iznutra, ne bih sumnjao u kvar u samom mjenjaču . Drugi uzrok ( izvan mjenjača ) bi mogao biti : mehanizam za šaltanje brzina u kabini, sajle i poluge za šaltanje, zglobovi birača brzina, birač brzina . Moguće je da prilikom šaltanja u rikverc ne uspije u potpunosti doći do uzubljivanja rikverc zupčanika i zupčanika piramide . Osim toga je moguće da nije dobro podešen hod šaltanja za rikverc . Vjerujem da će stručnjaci servisa zbog svog ugleda sigurno uspiješno riješiti ovaj problem . Treći uzrok ispadanja iz rikverca nisam spominjao a to su nosači motora, jer je to prvo što se u ovom slučaju gleda .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - TROŠI ULJE I CRNI DIM ?

Datum objave: 26.11.2015 18:22:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323BJ g.p.2000.prešla je 231000km. Na 208000km izvršena je zamjena zubčastg remena, vodene pumpe i komplet semeringa. Nedavno mi se pojavio problem trošenja ulja (na 1000km 1l).Na vrućem motoru je izmjerena kompresija 13-14 bara, na šipci uljokaza i na odušcima uljnih para nema tlaka niti isparenja.Kod jačeg dodavanja gasa iz auspuha izlazi crni dim.Svjećice su bijele.Molim vas da mi savjetujete što napraviti, jer sam par servisa pitao za savjet ali uvijek je odgovor da je preskupo. Na pitanje za gumice ventila rečeno mi je da to nije uzrokom tolike potrošnje. Motor je inače benzinac, 1,3 tip CE04S16. Unaprijed zahvalan, očekujem savjet. Vozilo je inače očuvano i još bi se dalo voziti.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja se može događati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove . U večini slučajeva su uzrok vodilice ( klipni prstenovi duže traju nego vodilice) . Sve se dobro vidi kada se demontira glava motora. Crni dim nastaje kada u motor ulazi prevelika količina goriva i premala količina zraka . najčešći uzroci su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, ventil rezervoara EVAP, regulator tlaka goriva, injektori, predugačko vrijeme ubrizgavanja goriva, električna instalacija motora, ECU centrala . Stručnim pregledom i dijagnostikom mogu se defektirati uzroci povećane potrošnje ulja i nastajanje crnog dima .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 1,4 D TDCI - NE MOGU UPALITI NA UZBRDICI ?

Datum objave: 21.11.2014 11:40:41
Slika
PITANJE:

Draga gospodo, molim Vas za pomoć.Imam Mazdu 2 CD,god.proiz 2005.Već 6 mjeseci imam problem koji nikako da rješim.Svaki put kad parkiram auto uzbrdo(pola sata i više)ne mogu ga upaliti i onda moram pumpati gorivo iz razloga što se gorivo povuče u rezervoar i ostane suho.Mijenjala sam crijevo s pumpom(original dio kupljen u Mazde) i povrate goriva komplet(original isto kupljen u Mazde)i filter goriva.Sve to nije pomoglo da riješi moje probleme s autom. Hvala unaprijed. Anita Orhanović

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je pojava zraka u gorivu. To se može lako ispitati kod svakog boljeg automehaničara. Kritična mjesta su sve ono što ste Vi mijenjali , dize, dobavna pumpa u rezervoaru, svi priključci cijevnih vodova, kućište tiltera goriva, ručna pumpica za gorivo, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 07.08.2014 16:24:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam par pitanja za mazdu premacy 2.0 ditd 74 kw 2002 god. Primjetio sam par kapljica na tepihu kod suvozača ispod pretinca...Što bi to moglo biti, odnosno od kuda curi ? (kad sam se zavukao vidio sam da tu ima svega - neka kutija, crijeva... Onda kada vozim uzbrdo malo duže, primjećujem kako temperatura raste, skoro do vrha - crticu ispod H, ali se ne pali lampica..čim dođem na ravninu spušta se na polovicu (jeli to normalno ?) I još jedno pitanje: čini mi se kao da je auto malo trom, pogotovo u drugoj brzini...recimo dosta teško prelazi 3000 obrtaja, mora ga se baš jako stisnuti i čekati...teško je dobiti potrebno ubrzanje recimo kad ga spustim u nižu da bi pretekao npr. kamion (jeli to normalno za njega, jer uspoređujem ga sa sestrinim audijem 1.9 tdi koji za ovoga leti, a slična je kubikaža i konji)- može li u pitanju biti turbina ? - inače auto je potpuno ispravan, ne dimi, ne gubi ulje, i svi majstori su rekli je da je u odličnom stanju, neki mi kažu da ga možda treba malo propuhati ? ( inače, promijenio sam zupčasti, sve španere, i sve filtere) Unaprijed zahvaljujem na odgovorima i ispričavam se na broju pitanja. Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Tekućina na tepihu može biti antifriz ili kondenzat iz klima uređaja. Temperatura uz brdo može rasti zbog slijedećih neispravnosti ; termostat, hladnjak, pumpa za vodu, nečistoća na kondenzatoru klime, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava. Mogući uzroci zbog kojih motor nema dobro ubrzanje su ; začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, EGR ventil, regulator količine goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, mjerač mase zraka, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati : mehanički sustav motora, sustav za dobavu zraka, sustav za dobavu goriva.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,5 i. - MOTOR TRZA I PREKIDA ?

Datum objave: 05.11.2013 15:08:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Mazda 323 1.5 benzin, 1999. god sa prijeđenih 287000 km. U posljednje vrijeme u vožnji pri nižim obrtajima ( 2000 do 2500 ) prilikom dodavanja gasa trza, a kad se obrtaji povećaju iznad 2500, radi bez problema. Na tim nižim obrtajima također radi normalno ako se posve lagano dodaje gas. I odziv na gas je slab do postizanja, odn. slabo vuče, do cca 2500 o/min. Također se pri opterećenju ( uzbrdice ) na navedenim okretajima čuje zvuk nalik tupoj zvonjavi iz motora. U leru normalno radi kao i pri dodavanju gasa bez opterećenja. I još kod cca 3000 o/min, kod ubrzanja na trenutak, jedva primjetno, trzne, a onda dalje nastavi ubrzavati. Savjetovali su mi od promjene filtera goriva pa do rada na ventilima.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da ne radite ništa dok ne obavite dijagnostiku motora. Nakon toga ćete točno znati što je sve neispravno . Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora , pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, injektori, tlak goriva, regulator tlaka goriva, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. 16V - PLAVI DIM ?

Datum objave: 21.10.2013 09:35:48
Slika
PITANJE:

Postovanje kupio sam mazdu 323f 1995godina 1.5 65kw. Ujutro kad je palim iz auspuha izbaci oblak plavoga dima nista se nevidi koliko dima izbaci, to traje 10 sekundi nakon toga se smiri i nedimi vise. Sta bi to moglo biti jer motor mi nedaje nikakve znakove da nesto nije uredu ujutro pali iz prve, ne trese ne lupa ne gubi snagu. Pa ako mozete pomoci. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najprije treba utvrditi da li plavi dim nastaje od ulja ili od vodene pare. Ako je to dim od ulja onda su mogući uzroci ; vodilice ventila, klipni prstenovi . Ako je dim od vodene pare tada su mogući uzroci : brtva glave motora ili sama glava motora . Zbog svega toga obavite pregled vozila u najboljem servisu za koji znate .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - IMAM SLIJEDEĆE KVAROVE ???

Datum objave: 12.09.2013 09:18:02
Slika
PITANJE:

Ljudi pozdrav ,ovako imam mazdu 626 98 godiste i imam sljedece kvarove gori mi lampica (zuta) za ABS i lampica za rucnu (!) (mislim da su povezane),ABS ne radi a rucna da e sad zasto gori i rucna da je dignuta (a nije) me zanima i kako se moze otkloniti kvar? Slijedeci kvar je vezan za zracne jastuke auto je kupljen s tim kvarom a lampica za zracne jastkue (crvena) blinka tj dali je tu negdje je kratki spoj? Jesu li zracni jastuci ispravni i dalje ili ne rade? i kako to popraviti ? I treci "kvar" je vezan za lagano cukanje kada auto ubrzava; ne osjeti se jako ali pomalo nervira...inace motor radi savrseno jesu li to svjecice lose ili je to mozda od stajanja jer auto dosta stoji parkiran je jer imam sluzbeno vozilo pa eto...ne vozi se puno.Hvala puno na odgovoru ! (ako moze putem maila)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se mogu defektirati svi kvarovi koje ste naveli  kada se obavi potrebno ispitivanje i dijagnostika. Tada se može predložiti rješenje i navesti cijena popravaka . Lampica ABS-a svijetli jer je isti izvan funkcije a najčešće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija i konektori, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Lamica za zračne jastuka svijetli također zbo neispravnosti a mogući uzroci su ; električna instalacija, spiralni modul ispod volana, pirotehnički zatezači pojaseva, upravljačka elektronika. Prekidanje u radu motora može nastati radi slijedećih razloga : bobina, kablovi, svjećice, nečist rezervoar, nečisti injektori, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, TPS senzor, regulator tlaka goriva, električna instalcija motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NEKONTROLIRANO SE UKLJUČUJE ABS ?

Datum objave: 25.08.2013 11:03:18
Slika
PITANJE:

imam mazdu 323ditd pojavljuje mi se pri laganom kočenju da se uključi abs ( ne u nenormalnim uvjetima-led snjeg....tad radi sve normalno)obično je to nakon starta ako je tad potrebno kočiti ili nakon nekakvog dužeg laganog kočenja kad je potrebno stalno koristiti kočnicu uključi se abs pa moram pedalu jako stisnuti da auto stane,ponekad se upale i lampica od ručne kočnice i žuta od abs zajedno na drugom startu ih nema,molim vas ako mi mozete dati misljenje i vasu dijagnozu kvara,hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzori ABS-a na kotačima, električna instalacija ABS-a , zračnost u nekom od ležajeva kotača, pad napona ili loš kontakt na nekom od konektora senzora, hidroagregat ABS-a, kompjutor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 19.07.2013 06:56:56
Slika
PITANJE:

poštovani , lijepo molim moja mazda 323 f iz 2000 godine vuče u lijevo , istina na toj strani je postojao lagani karambol . nekako sam sumnjičav prema ovim strojevima za špur naime pratim neke emisije i u jednoj od njih je pokazano kako se uzimaju u obzir svi parametri u odnosu na zadnje kotače . pa pošto sam laik da li mi možete savjetovati što da radim , da li možda vi možete pregledati stvar ili preporučiti majstora koji možda ima takav uređaj i može to otkloniti . unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih Vaše vozilo može vuči u lijevo su ; gume, felge, kočnice, pojedini dijelovi ovjesa, amortizeri, deformacija karoserije, loše obavljeni karoserijski radovi . tek na kraju bih spomenuo geometriju ovjesa ( špur ) . Mogu se baviti Vašim vozilom .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - PROBLEMI ZBOG KIŠE I VLAGE ?

Datum objave: 05.04.2013 17:07:34
Slika
PITANJE:

Poštovani.Prvo bih pohvalio vaš servis jer uvelike pomažete ljudima. Dakle imam problem sa Mazdom Premacy 2.0DITD (66kw)2000god.Vozio sam po kišnom vremenu i kazaljka temperature se podigla do kraja i auto se ugasio.Nakon toga nije više davao znakove života.auto vrti ali ne pali.Nakon nekog vremena auto upali,trokira ispusti crni dim i ugasi se. To se več dogodilo otprilike prije dvije godine i u servisu nisu mogli naći grešku,auto je nakon dva dana upalio i sve je bilo normalno.molim vas za pomoč svi servisi govore da je problem u struji,dali je to točno i dali znate možda gdje je problem unaprijed se zahvaljujem Kruno

ODGOVOR:

Vlaga i voda uvijek mogu izazvati probleme na električnoj instlaciji , konektorima, senzorima , davačima, procesorima . Nepoželjni efekti su oksidacije pojedinih kontakata, padovi napona , prekid napajanja u pojedinim električnim vodovima. Zbog toga dolazi do difunkcije pojedinih aktuatora , senzora i procesora. Vi ste takav slučaj imali i ranije a stanje se normaliziralo kada su se osušili pojedini kontakti . Brzo rješenje bi bilo da se sistematski provjere i očiste ( osuše, zaštite) svi konektori i električni kontakti na motoru i oko motora. Nakon toga će motor opet uredno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 25.03.2013 17:10:03
Slika
PITANJE:

Postovanje..ovako imam pitanje, mazda 323 hb 1.3 16v 75ks 1993..napravljen je veliki servis, izmjena ulja, zupcasti, filter zraka itd itd..medutim, auto pod punim gasom (prva - druga, od semafora do semafora) kroz grad trosi 25.6l, sto bi znacilo da sam na nekih natocenih 9 i nesto sitno litara prosao 35 km..pa me zanima ako na temelju ovoga vi mozete nesto izvuci zasto se to dogada s tim da sam ga bas tesirao, natocio sam 200 kn (18.67l) i sve prosao laganom laganom voznjom, napravio sam tocno 153km..i recimo kad se digne temperatura, kad se doda gas nekad se zagusi i ugasi se..jel je mozda maf senzor otisao? hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva uzrok velike potrošnje nije samo jedna neispravnost nego više mogućih neispravnosti. Točan uzrok se može znati nakon ispitivanja i dijagnostike motora. Moguće neispranosti su : podešenost ventila, loša kompresija, faza motora, propuštanje na usisnom kolektoru, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, injektori, pojedini senzori motora, lambda sonda, potenciometar zaklopke snage, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, ECU centrala motora, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

Datum objave: 17.01.2013 12:08:55
Slika
PITANJE:

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAČA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEČE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEĆ DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAĆ NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUČE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i problemu koji ste naveli, mogu navesti brojne uzroke zbog kojih može motor povremeno ili trajno izgubiti snagu. Navesti ću koji su to mogući uzroci a Vi ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnoj strani motora, djelomično začepljenje auspuha ) , filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, ventili za regulaciju tlaka turbine ( previsoki tlak turbine ), MAP senzor, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva u visokotlačnoj pumpi, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora. Obavite detaljno ispitivanje svih dijelova koje možete i koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - LAGANI TRZAJI U LERU ?

Datum objave: 13.01.2013 11:01:38
Slika
PITANJE:

Postovani!vlasnik sam mazde 323f 1,5 95g.auto mi fenomenalan malo trosi ide dobro,sve super u 2mj napravim s njim po 10000km Zamjena ulja servis sve 5,ali u leru osjecam lagan trzaj,ko da se jako lagano trese to osjecam u kabini al nista strasno onak lagano nepravilno obrtaji padaju gore dolje.Sta bi to bilo?hvala super ste!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu navesti ću moguće neispravnosti a to su : podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage, nečista zaklopka snage, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru motora, pad napona na konektorima električne instalacije motora, nećisti injektori, probijenje visokog napona.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - TROŠKOVI ZA USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 06.12.2012 12:36:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Mazdu 626,1.8 na plin. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu do 220000km, te sad ima 243000km. Naime problem je nastao kad je auto povremeno znao izgubiti snagu, bez obzira da li je bio na benzin ili plin. Promijenio sam svjecice, kablove ( navodno je jedan kabel cesce radio probleme prijasnjem vlasniku, pa je mjenjao jednom godisnje), bobinu, te ocistio dizne- sto je stvorilo dodatne probleme( jedna dizna je propisala, pa je bio oblak dima, zamijenio sam sve 4, pa sad zadimi kad upalim auto, na sto mi je moj mehanicar rekao da su karike u pitanju te da se tako vozim dalje. A drugi kolega mi je rekao da su to samo gumice na ventilima? . Vezano za gubljenje snage- to je i dalje povremeno prisutno, te tokom voznje cujem lagano peckanje ispod volana, kao da je neki kondenzator u pitanju, pa kad se napuni- zaiskri ili sto vec. Jedan mehanicar je primjetio da mi se ne pali kontrolna zarulja za zracni jastuk prilikom kontakta prije paljenja. Posto nemam izbora kupiti nesto bolje, a dosta mi je lutanja, zamolio bih vas za savjet, te ako mislite da mojim dolaskom mozete bez vecih troskova ustanoviti kvar, rado bih navratio? Zahvaljujem, Drazen

ODGOVOR:

Kada bih mogao s minimumom rada i bez detaljnog ispitivanja i za novac koji Vama nije veliki , obaviti defektažu i popravak vozila onda bih bio jako bogat čovjek . Na žalost to u praksi nije tako . Do rezultata se može doći smo maksimalnim zalaganjem , stručnošću , upotrebom brojnih dijagnostičkih, mjernih i ispitnih uređaja . Trajane samog ispitivanja neka traje i više dana . Međutim nakon detaljnog ispitvanja kakvo sam spomenuo , sigurno mogu znati što je neispravno, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i otkloniti kvar . Na kraju bih volio znati , što su to za Vas veći troškovi ? Ja mislim da su veći troškovi oni koje Vi platite a da ne znate točno što je neispravno i oni troškovi koje platite za popravak a kvar i dalje nije otklonjen .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - ZAŠTO SE GASI NA LERU ?

Datum objave: 22.10.2012 15:11:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam mazdu 6 2.0cd 2003god.prešla 250000km i počela mi je crkavati u leru inače dobro vuće otišao sam kod majstora a on je rekao da treba raditi reglažu dizni pa sam tako i napravio 1100kn po jednoj kada je auto bio gotov par dana je radio dobro i sad opet crkava u leru. dali bi mogao problem biti još u regulatoru tlaka kao kaže majstor. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se može motor gasiti na leru a to su : filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, dobavna pumpa, dize, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, EGR ventll , senzor radilice, mehaničko stanje motora , ECU centrala motora. Potrebno je obaviti ispitivanje po logičnom redoslijedu i detaljno . Na taj način se može točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh