Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 3 1,6 CD - POVREMENI KVAR

Datum objave: 12.09.2011 18:37:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 3 1.6 CD 109 koja je prešla 58000 km. Auto je redovno sevisiran a unazad 2 mjeseca su počeli problemi. U situaciji kad treba ubrzati (kretanje na semaforu), negdje oko 3000 okretaja do sada se osjetilo da tu auto jače povuče i motor je u tom trenu promijenio zvuk (slično kao da se u tada uključi turbina). Prvo problemi su bili ti da mi se počelo događati da u tom trenu auto jednostavno samo jednom "zacukne", kao da se na djelić sekunde ugasio i dalje nastavi ubrzavati normalno, a sada je to "trokiranje" postalo sve učestalije i zna se dogoditi po par puta za redom i više nema onog osjećaja jačeg ubrzanja na 3000 RPM nego je ono konstantno. Iz auspuha nema niti je ikad bilo crnog dima, motor ne troši ulje a potrošnja goriva je mala (ispod 5 litara u gradu). U ovlaštenom servisu dijagnostikom nisu ustanovili nikakvu grešku ili kvar. Problem mi se pojavljuje povremeno, nema nekakvog pravila i primjetio sam da je sve u najboljem redu kad je motor hladan, ovo trokiranje se javlja samo kad počne postizati ili je već postigao radnu temperaturu. Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najneugodniji kvarovi su oni koji se javljaju povremeno i rijetko . U takvim slučajevima treba imati razumijevanja za djelatne osobe servisa i dati im mogućnost da imaju dovoljno vremena za dijagnostiku . Osobno takvih primejra u praksi imam često a kvar najčešće otkrijem tijekom vožnje kada su na motor spojeni pojedini instrumenti i dijagnostički sustav . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, MAF senzor, električna instalacija, upravljačka elektronika motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - CRNI DIM

Datum objave: 06.09.2011 15:51:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, molim Vas da mi pomognete odgovorom na slijedeće pitanje. Naime, vozim Mazdu 3 1.6 cd 110 ks koja trenutno ima 105 000 km. Inače sam dosta zadovoljan istom ali sam primjetio da prilikom jačeg ubrzavanja izlazi dosta crnog dima. Napominjem da sam na 100 000 km napravio veliki servis pa čak promjenio i zupčasti remen (po Mazda uputama ga nisam trebao). Da li bi trebao pročistiti brizgaljke i kolika je cijena navedenog rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru, s poštovanjem! Vedran

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi mnogo razloga i to : filteri, senzor tlaka zraka, MAP senzor, EGR ventil, propuštanje na usisnim cijevima za zrak, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, ECT senzor, suženje na usisnim kanalima, nečista usisna grana, nakupljena čađa u auspuhu , dize, VT pumpa. Vaše vozilo bih najprije trebao pregledati i napraviti dijagnostiku a nakon toga bih znao pojedinosti.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. - JAKO DIMI

Datum objave: 06.09.2011 12:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, riječ je Mazdi 323 sedan, 1.4, 2001. godište koja je zadnjih 6 godina vožena i na plin. S obzirom na zadnje spomenuto bilo je potrebno promijeniti ventile na glavi motora što smo i učinili prije par dana. Izmijenjeno joj je dakle 8 usisnih ventila dok su isisni ostali stari. Kada smo preuzeli auto rad motora je bio osjetno tiši, auto je dodatno dobio na snazi no pojavio se novi problem, dim iz auspuha. Auto jako dimi, bilo da je vožen na benzin bilo na plin te troši puno ulja. Zvali smo servis i rečeno nam je da će to biti tako dok se staro ulje u autu potpuno ne zamijeni novim, te da samo dolijevamo novo ulje. Koje je vaše mišljenje, da li je moguće da je učinjen neki propust prilikom servisiranja? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Niste naveli kakve boje je dim ( plavi , bijeli, crni ) . Pretpostavljam da je plavi . Takav dim nastaje kada u cilindre ulazi ulje . Ako su radovi na glavi motora dobro obavljeni i s kvalitetnim materijalima tada ulje može ulaziti u cilindar preko klipnih prstenova i oduška za ulje. Ako želite možete doći do mene , mogu Vam besplatno pregledati motor i reći o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 i. - NESTABILAN LER

Datum objave: 28.08.2011 10:34:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

ODGOVOR:

Problem se može riješiti profesionalnim pristupom i stručnim pregledom motora . Na taj način se može najprije otkriti kvar a nakon toga isti i otkloniti. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, regulator tlaka, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - CRNI DIM

Datum objave: 25.08.2011 12:05:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 6, 2003 godina, 100kW, diesel. Vozilo prešlo 145.000 km. Primjetio sam da prilikom ubrzavanja izlazi crni dim iz ispušne cijevi. Takođe se čuje nekakv zvuk titranja u donjem dijelu vozačeva mjesta oko papučice gasa. Kada vozilo postigne ravnomjernu brzinu zvuka više nema. Molio bih za savjet šta da radim. Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa mogu zaključiti da u motor ulazi prevelika količina goriva i motor nema ravnomjerni rad . Moguće neispravnosti su : niski tlak turbine, propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor bregaste osovine, EGR ventil, mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 21.08.2011 20:17:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gosp. Meić imam par pitanja u vezi svoga auta (Mazda 323F Lantis 1.5 97.god) Ovako... Neki dan mi je pregorio osigurać za prednja svijetla,tako da sam kupio novi,i kada sam išao stavljati novi,vidio sam da mi fali osigurać od ABS-a i kutijica u kojoj osigurać stoji...e sad,pri brzoj vožnji (Preko 90 kmh) osjetim da mi diskovi tresu kada kočim,pa me zanima jeli to do tog osiguraća ili moram mjenjati diskove i što je posljedica neimanja tog ABS osigurača? Zanima me i dali se isplati uzimati diskove od jačeg modela koji su veći od ovih mojih? I samo još ovo zadnje... Kada upalim motor prvi put u danu,malo mi čudan zvuk proizvodi dok je hladan,a taj zvuk malo vuće na dizelski motor,i prestane kad se zagrije...i kada koristim elektroniku (Podizače prozora,paljenje svjetala itd) motoru se okretaji spuste pa podignu kada se elektronika završi svoje...pa me zanima dali mi se smiješi generalka? Hvala unaprijed i veliki pozdrav. Prijatno!

ODGOVOR:

Vibracije koje osjećate prilikom kočenja najčešće nastaju radi dotrajalih diskova. Na Vaše vozilo ugradite iste diskove kao što su i sada . Navedeni osigurač nema veze s vibracijama kod kočenja. Ispravnost ABS-a možete provjeriti na mokroj cesti ili makadamu kada naglo zakočite. Tada ćete odmah zaključiti da li ABS radi. Zvuk motora koji ste opisali kao dizel bih trebao čuti , Najčešće nastaje radi podizača, bregaste osovine ili razvodnog mehanizma. Sve što ste nabrojili ne znači da je potreban generalni popravak . Ako želite navratite jednom da pregledamo Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 19.08.2011 17:14:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje!ovako, preuzeo sam zajedno sa djevojkom auto od njenih roditelja! auto je Mazda 626 2.0i 85kw, 1998.god sa samo 83000 orginalnih kilometara! e sada, auto je uredan, kao iz salona.. uvijek radeni "svi" servisi u austriji sa servisnom knjizicom,ali nikada nije mjenjano remenje! na moje pitanje zasto oni kazu da jos nije dosao do 90000 na koliko im je receno da se remenje mijenja! a sta sa starosti?! ipak je tu u pitanju 13 god! e, sada! koliko bi kostao sav taj posao izmjene jer sam cuo da tu dosta stvari ide u kompletu, znaci da se ne isplati mijenjati dio po dio,a ja bi naravno htio sve u kompletu izmijeniti ali me ipak zanima okvirna cijena! I jos jedna stvar..tu sam citao vec jedno postavljeno pitanje da ovaj model mazde ujutro ima problema sa papucicom gasa, da je tvrda,kao blokirna! e pa tako je i na ovoj mazdi svako jutro, a roditelji od djevojke mi kazu da je to oduvijek tako i da za to ne brinem! hvala

ODGOVOR:

Vaše razmišljanje u vezi zamjene razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač ) je sasvim u redu . Interval izmjene je 90.000 km ali je i vremenski interval obično 10 godina. Stručna osoba može pregledati stanje zupčastog remena i procjeniti dali je potrebna zamjena odmah ili se to može napraviti na 90.000 km . Vaše vozilo mogu pregledati od ponedeljka na dalje i napraviti troškovnik s originalnim dijelovima i sa zamjenskim dijelovima prve klase koji su znatno jeftiniji. Ako Vas to zanima možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD

Datum objave: 15.08.2011 19:55:10
Slika
PITANJE:

MAZDA 626 DITD 2001. Štovani! Imam navedeni auto i zanima me gdje se na prednjim disk kočnicama nalazi ventil za odzračivanje kočnica.Na zadnjim disk kočnicama postoji ventil na cilindru uobičajenog izgleda (kao bova).Na prednjim jedino što sam uspio vidjeti je jedan šaraf 10 mm ispod ulaza crijeva za ulje u cilindar. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ventil za odzračivanje prednijh kočnica nalazi se direktno na kočnim kliještima , lako je vidljiv. Ako ga ne vidite onda je sigurno polomljen . U tom slučaju moraju se demontirati kočna kliješta i polomljeni odzračivać izvaditi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX 3 1,8 - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 10.08.2011 21:09:51
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mazdu mx3 96g. 1.8 v6 95kw puko mi je zupčasti remen na autu kad sam ga kupio bila je neka lažna kartica da je remen prešao samo do sada 9000km pa ga nisam mjenjao,no međutim mi je puko na auto putu nedavno i vidio sam da je star i lako lomljiv.sad me zanima šta mi se moglo desit sa motorom jel mi polupo ventile iliti neznam več šta sve ne .....

ODGOVOR:

Kada pukne zupčasti remen uvijek dolazi do oštećenja ventila . U Vašem slučaju to znači demontažu glave motora, kompletno uređenje glave motora, zamajena ventila , po potrebi zamjena vodilica ventila, ugradnja novog razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezaći ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - INTERCOOLER

Datum objave: 10.08.2011 19:13:48
Slika
PITANJE:

Prije mjesec dana kupio sam mazdu 6 2.0(120ks)iz 2003godine, kilometraza je 103000(servisna),dijegnosticirao sam problem sa intercoolerom(nauljeni dio ispod njega i lagano suskanje kad dodam gas, ne pusi crni dim na auspuh). Molio bih za savjet sta mi je ciniti, mozeli se neko vrijeme tako voziti, moze li se pojaviti jos koji kvar vezano s tim. Interesira me cijena popravka i da li je moguce reparirati intercooler, unaprijed hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva intercooler se može popravljati a uspjeh popravka ovisi o mjestu propuštanja. Intercooler treba najprije demontirati i tada utvrditi na kojemu mjestu postoji propuštanje . Tada se može znati i cijena popravka koja ne mora nužno biti velika. Možete se još neko vrijeme voziti . Reparirani intercooler ne postoji nego se po potrebi popravlja Vaš .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NE RADI RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 09.08.2011 18:18:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mazdu 3 CD 110 Plusline, 2006. godište s prijeđenih 85 000 km. Zadnja 2 tjedna mi ne radi rikverc svijetlo i stražnji senzori za parking (jednom u ta dva tjedna su proradili). Ne znam može li biti povezano, ali ponekad mi se desi da mi se ne upale žmigavci kod zaključavanja. Možete li približno reći o čemu bi se moglo raditi? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Rikverc svijetlo može biti izvan funkcije : kada je veliki pad napona na konektorima i električnim vodovima od rikverc šaltera do rikverc lampe, kada je neispravan rikverc šalter, kada su neispravne rikverc lampe. Isto tako uzrok radi kojega ne radi senzor za parking je električna instalacija i kontakti, sam senzor za parking.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Datum objave: 06.08.2011 22:36:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih izmjerio tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar vozio bih dalje bez brige . Prvom prilikom ispitao bih indikator ulja i električnu instalaciju od motora do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 01.08.2011 22:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeđenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale. Ukoliko bi istu željeli smanjiti potrebno je zamijeniti vodilice ventila . Tada bi ostala samo potrošnja ulja na klipne prstenove. Uzroci potrošnje goriva mogu biti brojni a točan odgovor modu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, senzor bregaste osovine, ECU centrala.Stražnje pranje stakla ne radi kada je neispravna električna pumpica, kada je neispravna cijev za dovod tekućine, kada je neispravna mlaznica. Problemi s brisačem mogu biti : električna instalacija , relej brisača, prekidač brisača, programator brisača. Na Vašem vozilu možemo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i sve ostalo što je potrebno. Cijena kompjutorske dijagnostike motora je 200,- kn . Cijena pojedinačnog ispitivanja svih komponenata sustava ubrizgavanja, sustava paljenja , mehaničkog sustava je 600,- kn .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 TD - DOĐE SAMO DO 1500 OKRETAJA

Datum objave: 26.07.2011 20:09:31
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626 2.0 TD 2001g. problem je u tome da zapali normalno i u ler gasu radi ok a kad dam gas dođe samo do 1500 okretaja i više ne ide. Na kontrolnoj ploči kad auto radi titra lampica od grijača nekakve svake 3 sekunde.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku i tada bih naveo sve neispravnosti. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količina goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL - ODRŽAVANJE

Datum objave: 24.07.2011 12:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prvo pohvale za stranicu koje su sada mnogo preglednije i lakše za pretraživanje. Posjedujem mazdu 3, 1.6 diezel, 90 KS, do sada prešao oko 82000 km bez problema. Do sada sam mijenjao samo ulje i filter ulja (svakih 10000 km), filter zraka i klime (jedan puta godišnje) i filter goriva na 60000km. Sada kada je auto star malo preko 5 godina planiram promjeniti akumulator (svakako prije zime), izmjeniti antifriz i promjeniti pakne na kočnicama. Osim navadenoga što bi još trebao raditi na autu da me nastavi služiti bez problema kao do sada? Hvala!

ODGOVOR:

Osim navedenog razmislite i o sljedećem : ulje u mjenjaču, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina, servis klima uređaja . Sve što sam naveo inače se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PORUKA EAC

Datum objave: 23.07.2011 16:30:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 2 (2005.), 69500km., benzinac. Prije godinu dana prvi puta mi se dogodilo da se tijekom vožnje (najčešće na autoputu) iznenada upali poruka EAC. Tom prilikom automobil gubi na brzini i nemoguće je ponovno ubrzati. Nakon zaustavljanja i gašenja motora, poruka prestaje i auto vozi (u tom slučaju, prijmjetila sam da se ponekad osjeti lagano cukanje tijekom vožnje). U ovlašenim servisima (bila sam u 2) su nakon dijagnostike na kompjuteru zaključili da se radi o senzoru na usisnoj grani te da je senzor (ili grana) pun gareži pa šalje krivu informaciju kompjuteru koji onda izbacuje EAC poruku (a jednom su mi rekli da se senzor olabavio). Prilikom posljednjeg posjeta rekli su mi da su očistili usisnu granu, međutim problem se opet javio nekoliko dana kasnije. Nikakvu drugu opciju za rješenje ovog problema mi nisu ponudili (osim čišćenja senzora i usisne grane). Da li mi vi možete, osim komputerske dijagnostike ponuditi neko rješenje? Srdačan pozdrav, Karolina Zavišek

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora na Vašem vozilu mogao bih točno reći što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje s kojim ćete sigurno biti zadovoljni. Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzot položaja TP ventila, senzor temperature motora, IAT senzor temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka, lambda sonda, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- DUGA I KRATKA SVJETLA

Datum objave: 19.07.2011 18:28:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Vlasnik sam Mazde 323F 1.5 97.god sa prijeđenih nešto više od 213000 km i imam dva pitanja 1. Duga Svijetla naime...pozicija i kratka svijetla rade normalno,blic svijetla rade,ali kada želim prebaciti na duga svijetla ne žele se upaliti,usto sam vidio kada ugasim svijetla okretaji motora se dignu za jedno 150-200 okretaja pa me zanima dali je to do akumulatora? 2.Mjenjač To mi se danas prvi puta dogodilo,bio sam na semaforu i izbacio auto iz brzine,kada se počelo paliti žuto nisam mogao ubaciti ni u prvu ni u drugu nego je zapeo na pola stupnja prve i pola stupnja druge brzine,ali kad sam pustio spojku i ponovo pritisnuo,ubacio je u brzinu bez problema...ovo za 1 i 2 brzinu mi se nije još događalo,to mi se događa jedino sa rikvercom,ali postupak je isti,izbaciti iz "polu-rikverca" i ponovo pritisnuti spojku i onda rikverc "sjedne" na mjesto...pa me zanima dali je to nešto za zabrinuti se? Hvala,i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Problem koji ste spomenuli sa dugim svijetlima može se riješiti a mogući uzroci su : relej za duga svijetla, žarulje, prekidač za svijetla, električna instalacija. Događaj koji imate s mjenjačem nije zabrinjavajući jedino bi bilo dobro da se pregleda mehanizam za šaltanje brzina. Ako na kratko navratite do nas mi ćemo Vam to pregledati .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL- PROBLEM S KLIMOM

Datum objave: 18.07.2011 17:40:12
Slika
PITANJE:

Najprije pozdrav! Postovani gospodine Meic,imam Mazdu3 1.6 disel 2004.god i odem u servis da uradim servis klime,promjenu mi filter klime i urade recilkulaciju plina klima uredjaja ali mi sada klima sporije i slabije hladi nego sto je prije i cini mi se da zrak koji izlazi iz ventilacionih kanala nije jednako hladan sa lijeve i desne strane tj sa desnih ventilacionih otvora je hladniji.Kada ukljucim puhanje u noge malo zraka osjetim da mi puse i u lice.Vratio sam se u servis na reklamaciju ali nisu uspjeli da mi rjese problem jer navodno nisu imali elektricara da uradi kalibraciju klapni preko IDS pa sam narucen za drugi dan. Mozete li mi reci kolika kolicina plina R-134a ide u moj klima uredjaj i sta bi po vasem misljenju mogao biti problem?Moze li nepravilno postavljen filter klime biti problem. Napominjem da je klima prije servisa odlicno radila i mozda je ponekad bolje ispravne stvari i ne dirati. S postovanjem! Pozdrav

ODGOVOR:

U sustav klima uređaja ide 650 grama freona, uz to se stavlja i specijalno ulje za kompresor . Na tome servisu se mijenja i dehidrator ( filter freona ) . Sve to mora raditi stručna osoba koja je prošla specijalno školovanje za klima uređaje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - MOTOR RADI, ALI NE KAKO BI TREBAO

Datum objave: 14.07.2011 21:48:32
Slika
PITANJE:

Evoga vozim Mazdu 323 1.3 motor.. 91 godište..moto ful dobro očuvan..Problem je jedino kad upalim motor radi ali ne kako bi trebao. Ugasi se nakon nekog vremena i kad vozim trokira ( gubi gas ). Trebam odgovor hitno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Stručnim postupkom dijagnostike i ispitivanja na vozilu bez problema se može doći do saznanja o svim neispravnostima. Redoslijed ispitivanja je : mehanički sustav motora ( faza motora,  podešenost ventila, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektori, filteri, čistoća rezervoara, senzori motora, mjerač protoka, motorić minimuma , potenciometar gasa ) , suetav paljenja ( iskra na svjećicama, kablovi , bobina, predpaljenje, senzor radilice ) , ECU računalo motora. Sve navedeno može stvarati smetnje radi kojih motor ne može dobro raditi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i- RADI GLASNIJE NEGO INAČE

Datum objave: 04.07.2011 23:41:46
Slika
PITANJE:

Poštovani imam mazdu 3 1.6, 105 ks, 2003. godište sa 140000 km. Nedavno sam primjetio da mi motor radi glasnije nego inače te sam otišao u ovlašteni servis te su mi rekli da taj glasniji zvuk dolazi od mjenjača jel su se valjda potrošili zupčanici prve i druge brzine. Serviseri nisu nista otvarali i rastvarali nego su do toga došli na temelju slušanja. Traže me 2000 kn samo za rastavljanje i sastavljanje mjenjača i njegovih komponenti bez da išta mjenjaju. A za eventualni popravak ako bude trebalo mijenjati sve traže 12000 kn koliko navodno koštaju dijelovi. Rekli su mi da samo zupčanik jedne brzine dođe 1500 kn otprilike. Mene zanima da li glasniji rad auta može doći od toga što se javlja problem u mjenjaču??????Prilikom vožnje ja osobno nisam primjetio nikakvih problema sa mjenjačem jedino sam primjetio da mi auto radi dosta glasnije. Ja sam mislio da je možda auspuh ali u servisu su to isključili. Srdačan pozdrav i hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mjenjač je vrlo kvalitetan sklop koji uz redovitu izmejnu ulja može izdržati više nego bilo koji drugi mehanički dio vozila. Popravak mjenjača je uvijek skup . najbolje bi bilo da zatražite još jedno mišljenje servisa od povjerenja koji će nakon pregleda Vašega vozila potvrditi ili demantirati nalaz servisa čije mišljenje već imate . Ako ste u mogućnosti da dođete ja bih vam također pregledao vozilo i to besplatno.

na vrh Povratak na vrh