Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA MX 3 1,8 - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 10.08.2011 21:09:51
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mazdu mx3 96g. 1.8 v6 95kw puko mi je zupčasti remen na autu kad sam ga kupio bila je neka lažna kartica da je remen prešao samo do sada 9000km pa ga nisam mjenjao,no međutim mi je puko na auto putu nedavno i vidio sam da je star i lako lomljiv.sad me zanima šta mi se moglo desit sa motorom jel mi polupo ventile iliti neznam več šta sve ne .....

ODGOVOR:

Kada pukne zupčasti remen uvijek dolazi do oštećenja ventila . U Vašem slučaju to znači demontažu glave motora, kompletno uređenje glave motora, zamajena ventila , po potrebi zamjena vodilica ventila, ugradnja novog razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezaći ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - INTERCOOLER

Datum objave: 10.08.2011 19:13:48
Slika
PITANJE:

Prije mjesec dana kupio sam mazdu 6 2.0(120ks)iz 2003godine, kilometraza je 103000(servisna),dijegnosticirao sam problem sa intercoolerom(nauljeni dio ispod njega i lagano suskanje kad dodam gas, ne pusi crni dim na auspuh). Molio bih za savjet sta mi je ciniti, mozeli se neko vrijeme tako voziti, moze li se pojaviti jos koji kvar vezano s tim. Interesira me cijena popravka i da li je moguce reparirati intercooler, unaprijed hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva intercooler se može popravljati a uspjeh popravka ovisi o mjestu propuštanja. Intercooler treba najprije demontirati i tada utvrditi na kojemu mjestu postoji propuštanje . Tada se može znati i cijena popravka koja ne mora nužno biti velika. Možete se još neko vrijeme voziti . Reparirani intercooler ne postoji nego se po potrebi popravlja Vaš .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NE RADI RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 09.08.2011 18:18:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mazdu 3 CD 110 Plusline, 2006. godište s prijeđenih 85 000 km. Zadnja 2 tjedna mi ne radi rikverc svijetlo i stražnji senzori za parking (jednom u ta dva tjedna su proradili). Ne znam može li biti povezano, ali ponekad mi se desi da mi se ne upale žmigavci kod zaključavanja. Možete li približno reći o čemu bi se moglo raditi? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Rikverc svijetlo može biti izvan funkcije : kada je veliki pad napona na konektorima i električnim vodovima od rikverc šaltera do rikverc lampe, kada je neispravan rikverc šalter, kada su neispravne rikverc lampe. Isto tako uzrok radi kojega ne radi senzor za parking je električna instalacija i kontakti, sam senzor za parking.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Datum objave: 06.08.2011 22:36:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih izmjerio tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar vozio bih dalje bez brige . Prvom prilikom ispitao bih indikator ulja i električnu instalaciju od motora do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 01.08.2011 22:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeđenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale. Ukoliko bi istu željeli smanjiti potrebno je zamijeniti vodilice ventila . Tada bi ostala samo potrošnja ulja na klipne prstenove. Uzroci potrošnje goriva mogu biti brojni a točan odgovor modu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, senzor bregaste osovine, ECU centrala.Stražnje pranje stakla ne radi kada je neispravna električna pumpica, kada je neispravna cijev za dovod tekućine, kada je neispravna mlaznica. Problemi s brisačem mogu biti : električna instalacija , relej brisača, prekidač brisača, programator brisača. Na Vašem vozilu možemo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i sve ostalo što je potrebno. Cijena kompjutorske dijagnostike motora je 200,- kn . Cijena pojedinačnog ispitivanja svih komponenata sustava ubrizgavanja, sustava paljenja , mehaničkog sustava je 600,- kn .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 TD - DOĐE SAMO DO 1500 OKRETAJA

Datum objave: 26.07.2011 20:09:31
Slika
PITANJE:

Imam mazdu 626 2.0 TD 2001g. problem je u tome da zapali normalno i u ler gasu radi ok a kad dam gas dođe samo do 1500 okretaja i više ne ide. Na kontrolnoj ploči kad auto radi titra lampica od grijača nekakve svake 3 sekunde.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku i tada bih naveo sve neispravnosti. Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, zrak u sustavu goriva, senzor tlaka goriva, regulator količina goriva, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL - ODRŽAVANJE

Datum objave: 24.07.2011 12:52:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Prvo pohvale za stranicu koje su sada mnogo preglednije i lakše za pretraživanje. Posjedujem mazdu 3, 1.6 diezel, 90 KS, do sada prešao oko 82000 km bez problema. Do sada sam mijenjao samo ulje i filter ulja (svakih 10000 km), filter zraka i klime (jedan puta godišnje) i filter goriva na 60000km. Sada kada je auto star malo preko 5 godina planiram promjeniti akumulator (svakako prije zime), izmjeniti antifriz i promjeniti pakne na kočnicama. Osim navadenoga što bi još trebao raditi na autu da me nastavi služiti bez problema kao do sada? Hvala!

ODGOVOR:

Osim navedenog razmislite i o sljedećem : ulje u mjenjaču, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina, servis klima uređaja . Sve što sam naveo inače se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PORUKA EAC

Datum objave: 23.07.2011 16:30:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 2 (2005.), 69500km., benzinac. Prije godinu dana prvi puta mi se dogodilo da se tijekom vožnje (najčešće na autoputu) iznenada upali poruka EAC. Tom prilikom automobil gubi na brzini i nemoguće je ponovno ubrzati. Nakon zaustavljanja i gašenja motora, poruka prestaje i auto vozi (u tom slučaju, prijmjetila sam da se ponekad osjeti lagano cukanje tijekom vožnje). U ovlašenim servisima (bila sam u 2) su nakon dijagnostike na kompjuteru zaključili da se radi o senzoru na usisnoj grani te da je senzor (ili grana) pun gareži pa šalje krivu informaciju kompjuteru koji onda izbacuje EAC poruku (a jednom su mi rekli da se senzor olabavio). Prilikom posljednjeg posjeta rekli su mi da su očistili usisnu granu, međutim problem se opet javio nekoliko dana kasnije. Nikakvu drugu opciju za rješenje ovog problema mi nisu ponudili (osim čišćenja senzora i usisne grane). Da li mi vi možete, osim komputerske dijagnostike ponuditi neko rješenje? Srdačan pozdrav, Karolina Zavišek

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora na Vašem vozilu mogao bih točno reći što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje s kojim ćete sigurno biti zadovoljni. Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzot položaja TP ventila, senzor temperature motora, IAT senzor temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka, lambda sonda, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala, sustav za stvaranje iskre na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- DUGA I KRATKA SVJETLA

Datum objave: 19.07.2011 18:28:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Vlasnik sam Mazde 323F 1.5 97.god sa prijeđenih nešto više od 213000 km i imam dva pitanja 1. Duga Svijetla naime...pozicija i kratka svijetla rade normalno,blic svijetla rade,ali kada želim prebaciti na duga svijetla ne žele se upaliti,usto sam vidio kada ugasim svijetla okretaji motora se dignu za jedno 150-200 okretaja pa me zanima dali je to do akumulatora? 2.Mjenjač To mi se danas prvi puta dogodilo,bio sam na semaforu i izbacio auto iz brzine,kada se počelo paliti žuto nisam mogao ubaciti ni u prvu ni u drugu nego je zapeo na pola stupnja prve i pola stupnja druge brzine,ali kad sam pustio spojku i ponovo pritisnuo,ubacio je u brzinu bez problema...ovo za 1 i 2 brzinu mi se nije još događalo,to mi se događa jedino sa rikvercom,ali postupak je isti,izbaciti iz "polu-rikverca" i ponovo pritisnuti spojku i onda rikverc "sjedne" na mjesto...pa me zanima dali je to nešto za zabrinuti se? Hvala,i lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Problem koji ste spomenuli sa dugim svijetlima može se riješiti a mogući uzroci su : relej za duga svijetla, žarulje, prekidač za svijetla, električna instalacija. Događaj koji imate s mjenjačem nije zabrinjavajući jedino bi bilo dobro da se pregleda mehanizam za šaltanje brzina. Ako na kratko navratite do nas mi ćemo Vam to pregledati .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 DIZEL- PROBLEM S KLIMOM

Datum objave: 18.07.2011 17:40:12
Slika
PITANJE:

Najprije pozdrav! Postovani gospodine Meic,imam Mazdu3 1.6 disel 2004.god i odem u servis da uradim servis klime,promjenu mi filter klime i urade recilkulaciju plina klima uredjaja ali mi sada klima sporije i slabije hladi nego sto je prije i cini mi se da zrak koji izlazi iz ventilacionih kanala nije jednako hladan sa lijeve i desne strane tj sa desnih ventilacionih otvora je hladniji.Kada ukljucim puhanje u noge malo zraka osjetim da mi puse i u lice.Vratio sam se u servis na reklamaciju ali nisu uspjeli da mi rjese problem jer navodno nisu imali elektricara da uradi kalibraciju klapni preko IDS pa sam narucen za drugi dan. Mozete li mi reci kolika kolicina plina R-134a ide u moj klima uredjaj i sta bi po vasem misljenju mogao biti problem?Moze li nepravilno postavljen filter klime biti problem. Napominjem da je klima prije servisa odlicno radila i mozda je ponekad bolje ispravne stvari i ne dirati. S postovanjem! Pozdrav

ODGOVOR:

U sustav klima uređaja ide 650 grama freona, uz to se stavlja i specijalno ulje za kompresor . Na tome servisu se mijenja i dehidrator ( filter freona ) . Sve to mora raditi stručna osoba koja je prošla specijalno školovanje za klima uređaje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,3 i. - MOTOR RADI, ALI NE KAKO BI TREBAO

Datum objave: 14.07.2011 21:48:32
Slika
PITANJE:

Evoga vozim Mazdu 323 1.3 motor.. 91 godište..moto ful dobro očuvan..Problem je jedino kad upalim motor radi ali ne kako bi trebao. Ugasi se nakon nekog vremena i kad vozim trokira ( gubi gas ). Trebam odgovor hitno. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Stručnim postupkom dijagnostike i ispitivanja na vozilu bez problema se može doći do saznanja o svim neispravnostima. Redoslijed ispitivanja je : mehanički sustav motora ( faza motora,  podešenost ventila, kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( tlak goriva, injektori, filteri, čistoća rezervoara, senzori motora, mjerač protoka, motorić minimuma , potenciometar gasa ) , suetav paljenja ( iskra na svjećicama, kablovi , bobina, predpaljenje, senzor radilice ) , ECU računalo motora. Sve navedeno može stvarati smetnje radi kojih motor ne može dobro raditi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i- RADI GLASNIJE NEGO INAČE

Datum objave: 04.07.2011 23:41:46
Slika
PITANJE:

Poštovani imam mazdu 3 1.6, 105 ks, 2003. godište sa 140000 km. Nedavno sam primjetio da mi motor radi glasnije nego inače te sam otišao u ovlašteni servis te su mi rekli da taj glasniji zvuk dolazi od mjenjača jel su se valjda potrošili zupčanici prve i druge brzine. Serviseri nisu nista otvarali i rastvarali nego su do toga došli na temelju slušanja. Traže me 2000 kn samo za rastavljanje i sastavljanje mjenjača i njegovih komponenti bez da išta mjenjaju. A za eventualni popravak ako bude trebalo mijenjati sve traže 12000 kn koliko navodno koštaju dijelovi. Rekli su mi da samo zupčanik jedne brzine dođe 1500 kn otprilike. Mene zanima da li glasniji rad auta može doći od toga što se javlja problem u mjenjaču??????Prilikom vožnje ja osobno nisam primjetio nikakvih problema sa mjenjačem jedino sam primjetio da mi auto radi dosta glasnije. Ja sam mislio da je možda auspuh ali u servisu su to isključili. Srdačan pozdrav i hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mjenjač je vrlo kvalitetan sklop koji uz redovitu izmejnu ulja može izdržati više nego bilo koji drugi mehanički dio vozila. Popravak mjenjača je uvijek skup . najbolje bi bilo da zatražite još jedno mišljenje servisa od povjerenja koji će nakon pregleda Vašega vozila potvrditi ili demantirati nalaz servisa čije mišljenje već imate . Ako ste u mogućnosti da dođete ja bih vam također pregledao vozilo i to besplatno.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - ULJE OKO EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mazdi 323 f, 2003. godište, 2,0 ditd, prilikom vožnje iznad 2500 okretja, pojavljuje se plavičasti dim. Dim se pojavljuje samo kod stiskanja gasa iznad navedenih okretaja. Nadalje, primjetio sam da oko EGR ventila propušta manju količinu ulja. Auto normalno radi, ubrzava i ne troši ulja. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Dim koji ste spomenuli nastaje od ulja koje izgara u cilindrima . Mogući uzroci su : vodilice ventila, istrošenje ležajeva turbine, klipni prstenovi . Ulje koje vidite oko EGR ventila dolazi iz oduška od ulja ili iz turbine. Obavite pregled mehaničkog sustava motora i turbine.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NEMA SNAGE

Datum objave: 28.06.2011 15:39:55
Slika
PITANJE:

Poštovani. Mazda premacy 2.0 ditd 66kw. nema snage do nekih 2400rpm. Auto ima 260000 km. Svakodnevna pojava je da nakon paljenja hladnog motora radi normalno 2-3 min te se onda odjednom pojača na 1400-1500rpm nekoliko minuta, padne kazaljka temp. na min. i prima gas jako dobro. To stanje traje 1-2min i nakon toga opet turaža normalna do drugog hladnog paljenja. inaće sam primjetio da nema snage na uzbrdicama, malo strmije obavezno u prvoj brzini. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu  mogu postojati dva osnovna uzroka a to su mehaničko stanje motora i sustav za upravljanje motorom ( pojedine elektronske komponente  ) . Na mehaničkom sustavu mogući uzroci su : suženje usinih kanala na glavi motora, niski tlak turbine, nakupljene čestice čađe u samoj turbini, djelomično začepljenje ispušnog sustava. Od elektronskih komponenata moguće neispravnosti su : pojedini senzori temperature, tlaka zraka, tlaka goriva, RPM senzor, senzor bregaste osovine, regulator tlaka goriva . Pojedine filtere i čistoću rezervoara nisam spominjao jer su to banalni razlozi. Naravno da mogu dati i precizniji odgovor ali tek nakon pregleda i dijagnostike Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 16V - ZAMJENJENO KVAČILO, ALI PROKLIZAVA

Datum objave: 18.06.2011 10:37:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan..imam mazdu 323 1.8 16V 84kw iz 2001.godine,benzinac sa 170000km i kvacilo mi je bilo pri kraju pa sam ga zamijenio! Nakon zamjene sve je bilo super, brzine se lako saltaju, pedala kvacila je jako lagana! Na problem sam naisao kada sam mijenjao brzine na visokim okretajima..negdje oko 5500 okretaja, pogotovo iz druge brzine u trecu-kvacilo proklizuje, okretaji se penju ali auto ne ubrzava kako bi trebao! Prilikom zamjene kvacila promjenjen je cijeli set sa potisnim lezajem, lamelom, lezajem zamasnjaka i uljem u getribi!Isto tako kod naglog starta u prvoj brzini sve je u redu ali promjena brzina na 5500-6000 okretaja u drugu javlja se dosta veliko proklizavanje i isto se desava iz druge u trecu!! Jel bi mozda mogli znati o cemu se radi i sto mi je ciniti...unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Najveće opterećenje na spojku nije start iz mjesta nego naglo ubrzanje na velikom broju okretaja. U ovom slučaju bih posumnjao u dvije stvari i to u istrošenost zamašnjaka i u kvalitetu spojke koju ste ugradili . Treći uzrok je malo vjerojatan a odnosi se na kontakt potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke. Kontakt može biti takav da tanjurasta opruga ne može punom snagom pritisnuti lamelu na zamašnjak jer joj to ne dozvoljava potisni ležaj.  Neposrednim uvidom mogao bih biti precizniji u defektaži .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - LUPANJE IZ SMJERA LETVE VOLANA

Datum objave: 10.06.2011 14:30:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Mazdi 6 CD 143 2.0 diesel iz 2006g. Kada je auto ugašen, a kotači i volan u centralnom položaju i kada se cima volan lijevo desno, čuje se lupkanje metala iz smjera letve volana lijevo. Prvo sam posumjano na krajnik ali nije pomoglo. Može li pritezanje letve volana riješiti taj problem ? Radi se o jasnom metalnom zvuku tako da mislim da nije do spone letve volana ... Pozdrav!

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može se pojaviti na različitim mjestima upravljačkog mehanizma i to na : krajnicima spona, sponama, aksijalnom ležaju zubne letve, pužnom prijenosu volana, hvatištu osovine puža i prirubnice osovine volana, na križu osovine volana. Sve navedene dijelove i mjesta treba pojedinačno provjeriti i nakon toga zaključiti da li je potreban popravak ili nije. Ako želite možemo Vam to provjeriti i reći d ali je to u granicama normale.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 DITD - KUCKANJE U MOTORU I CRNI DIM

Datum objave: 09.06.2011 13:03:20
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejić! Kupio sam mazdu 6,2.0ditd-121ks 2004 godište i ima 220000tkm,pojavilo mi se jedan niz problema,čuje mi se neko kuckanje u motoru između 1000-2000 okretaja zvuk sličan kao ventili,najviše kada se tek upali nekada prestane ubrzo a nekada duže ostane,neki mi govore da su leteći ležajevi ,neki da su dizne,više nisam pametan,auto pali odlično ne troši ulje uredno vozi .Jedino kao malo da je lijen start i kada stisnem gas crni dim ide iz auspuha,a kada vozim ravnomijerno ne dimi ništa,jako sam zabrinut za to kvockanje i taj crni dim.Drugi problem mi je ako odmah palim da ne čekam da mi se lampice na istrument tabli ne pogase ostane mi gorit žarulja od airbaga,poslje se ugasi kada ugasim auto i sačekam da se pogase sve lampice. Treća stvar mi je lampica naranđasta sa ikonom motora mi se zna upalit i lampica žuta što asocira kliska cesta,ali sve se ugasi vremenom. I još jedna stvar je ta kako se pali webasto na mazdi jer nigdje ne vidim neki dodatni gumb ili slično. Unaprijed vam se zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Sve kontrolne lampice koje ste naveli mogu se ugasiti nešto kasnije i to ne ukazuje na neku neispravnost , bitno je da se iste ugase. Da li ste sigurni da Vaše vozilo ima webasto grijanje . Ako to postoji isto s emože vidjeti kod motora . Lupanje koje čujete može se pojaviti radi neispravnog hidropodizača ili radi istrošenosti bregastog vratila. Obzirom da ste vozilo tek kupili za vas bi bilo jako korisno da obavite stručni pregled i detaljan servis vozila. Takve servise i preglede radim jako često i zato tako nešto svakako preporučujem.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. 1990 - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 30.05.2011 17:10:46
Slika
PITANJE:

Evo ovako,,vlasnik sam auta Mazda 323,,motor 1.4,,,godina 1990. i sad mi je otišao jedan cilindar na motoru...simptomi su : ne dopušta mi da ga vozim brže od 80km/h,,a u brdo se jedva kreče...pa me zanima koliko bi me koštao popravak toga...Unaprijed zahvaljujem :)))

ODGOVOR:

Kada na motoru ne radi jedan cilindar ( kao što ste i Vi naveli ) mogu postojati brojni razlozi za to . Neke neispravnosti su vrlo jeftine za otkloniti ( svjećice, kablovi, nečist injektor ) a neke su skuplje (  ventil, klipni prstenovi, klip, cilindar ) . Pregledom Vašega vozila točno bih Vam rekao o čemu se radi i cijenu popravka. Takav pregled bi za Vas bio besplatan.

 

Pozdrav,

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 P 2,0 D - POD HAUBOM STRAŠNO LUPA

Datum objave: 26.05.2011 22:55:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vozim Mazdu 323P, 2.0, diesel, 1998. god. Posjedujem je već 2 godine i kupila sam je kad je imala 145 000 km, a sad ima 195 000 km. Redovito radim servis i nema problema. Međutim već dva-tri dana pod haubom strašno lupa, koda će motor iskočiti, takav osječaj imam kada vozim. Međutim mnogi su mi rekli da je moguće da su otišle " klackalice"..Pa me zanima je li to veliki problem i koliko tih klackalica ima, koje su okvirne cijene? Bojim se da to nešto nije veliko i da ne vrijedi popravljati? Što mi vi savjetujete i kakav je to kvar? Unaprijed zahvalna na odgovoru!

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila vrlo precizno bih naveo uzrok lupanja i cijenu popravka. Sada mogu samo reči da to može biti uz klackalicu još i : bregasta osovina, ležaj klipnjače , nosač motora , nešto treće. To ne znači ništa dok se točno ne utvrdi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,2 i.- UDARAC PRI KRETANJU

Datum objave: 23.05.2011 00:10:09
Slika
PITANJE:

Postovani,posjedujem mazdu 626 2.2i wagon 1992 i imam jedan problem.Pri kretanju auta iz prve u drugu brzinu i odpustanja gasa cuje se udarac u predjelu motora kao da je nosac ali oni izgledaju zdravo.U visim brzinama se puno manje osjeti.jeli moguce zbog losih amortizera posto je jedan prednji los.hvala

ODGOVOR:

Zvuk udarca koji čujete zahtijeva da provjerite slijedeće : sve nosače motora, ispušni sustav, pogonske osovine, homokinetičke zglobove, pojedine dijelove ovjesa, transmisiju. Ovaj pregled je najlakše obaviti na servisnoj dizalici jer se tada vide svi detalji i sve što sam nabrojio. Amortizeri nisu uzrok.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: