Danas je: 29.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ZAŠTO NEMA SNAGE

Datum objave: 12.10.2011 18:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vlasnik sam (sretni) Mazde Premacy 2.0 DITD 2004 godina prešla 160000km. Već jedno određeno vrijeme mi se pali i konstantno gori lampica simbola motora. Auto slabo vuče , ne čujem turbinu i mogu ga samo u 1 i 2 brzini natjerati malo preko 5000 okretaja. Turbinu niti ne čujem a u te dvije brzine na određenom stisku na gas motor radi neravnomjerno , malo ubrza no oppet se vrati na staro. Ponekad ga uspijem "oživjeti" tako da ga ispušem u 1 i 2 do crvenog i tada mi se i ta lampica ugasi no to opet nije to. Zamjenio sam jednom regulator protoka zraka no stvar je ista. Savjet i pomoć molim i još pitanje da li se na kompjutoru vidi da je problem u EGR ventilu? Hvala unaprijed i pozdrav.

ODGOVOR:

Kada motor nema snage kao što je i u ovom slučaju mogućih neispravnosti može biti puno . Točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom ću nabrojiti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na tlačnoj strani turbine, neispravan intercooler, filteri, suženje na usisnim kanalima glave motora, faza motora, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, turbina, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija , kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ZAMJENA ZADNJEG LEŽAJA KOTAČA

Datum objave: 28.09.2011 22:55:42
Slika
PITANJE:

Molim Vas savjet kako se mijenja zadnji ležaj kotača na mazdi 323 1991.god. i kojih je dimenzija?Hvala.

ODGOVOR:

Postupak : demontaža zadnjeg kotača, demontaža kapice zadnje glavčine, demontaža matice ležaja, demontaža kočnog bubnja s glavčinom i ležajem, isprešavanje starog ležaja . Postupak montaže je obrnuti i počinje sa uprešavanjem novog ležaja u glavčinu .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - NAPON NA GRIJAČIMA

Datum objave: 27.09.2011 22:42:34
Slika
PITANJE:

Poštovani nadam se da cete mi pomoc oko moje mazde premacy 2.0 ditd.Kad dam kontakt napon na grijace dode dijelic sekunde i nestane.Provjerio sam avo metrom i napon na releju .Takoder dode trenutak i nestane.DOK ONAJ ZELENI RELE U KUTIJI GDJE SU OSIGURACI RADI 5 -7 SEK.Inace auto ne signalizira nikakav kvar.S obzirom da se nesto razunin u struju bio bi zahvalan ako bi mi putem e poste poslali semu tog segmenta ili semu elektrike.Unaprijed zahvalan .

ODGOVOR:

Sustav grijača uz relej ima i svoju upravljačku elektroniku . Upravljačka elektronika dobiva podatak od senzora temperature motora koji šalje podatak o temperaturnom stanju motora . Kada je temperatura iznad +5° C grijači se praktično ne pale . Kada je temperatura niža grijači se normalno upale i rade koliko im dozvoljava upravljačka elektronika . Nemam mogućnost za slanje električne sheme za koju ste pitali .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PREGLED VOZILA

Datum objave: 23.09.2011 11:07:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koja bi bila cijena kompletnog pregleda vozila (radi se o Mazdi 2 iz 2008. god., model Ce Pro, 55kw, benzinac, uključujući izmjenu ulja (ako je potrebna) i svih potrebnih filtera. Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako ćete raditi servis vozila ( to može biti i mali servis ) , pregled Vašega vozila obaviti ćemo besplatno. Javite kada Vam je to aktuelno.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - ULJE OKO ERG VENTILA

Datum objave: 20.09.2011 22:57:35
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 626, 2.0 DITD, 74 kW, 2000 godina. Auto ima 190 tkm. Prije nekih 5000 km počelo mi je dosta mastiti oko EGR ventila i cijevi turbine i intercoolera. Teško mi je skužiti što točno ne valja jer je sve navedeno masno. Jedino mogu reći da kod naglog ubrzanja (broj okretaja od nekih 2500-2800) osjetim miris ulja. Molim vas za savjet. Što bi to prema vašem iskustvu moglo biti? Ventil ili cijev? Mnogi spominju čišćenje usisne grane. Da li je to i kod mene potrebno raditi?

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu ulje može doći u tlačne cijevi za zrak samo na dva načina . Prvi način je preko sustava za odušak za ulje a drugi način je preko turbine. U prvom slučaju obično su istrošeni klipni prstenovi a u drugom slučaju istrošeni su ležajevi turbine i osovina turbine . Provjerite najprije količinu uljnih para na odušku za ulje , nakon toga po potrebi provjerite i turbinu.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 2,0 D - PRSKA ULJE VAN

Datum objave: 19.09.2011 22:46:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mazdu 323 2.0 obični deisel iz 2000 god. prešla je 240000 km. Kada je djelanik na teh. pregledu vadio šipku za provjeru ulja na motoru radi eko testa ulje iz cijevi je poprskalo motor, te mi je on rekao da nešto nije uredu sa motorom. Inače prošao je eko test, ne dimi na auspuh, dobro vuče,potroši cca pola litre ulja na 10 tisuća, ali mene još zabrinjava što se ista stvar dešava kad se skine čep za dolijevanje ulja, znači nakon jedno 5 sec. isto prska ulje van. Dali je motor spreman za generalku ili moše biti neki drugi kvar, čuo sam za začepljen nekakav odušak uljne pare itd. Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo provjeriti sustav za odušak ulja i po potrebi ga očistiti . Nakon toga ništa drugo ne treba raditi a do generalke je još daleko . Redovito mijenjajte ulje u motoru i filtere.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - SMANJILA SE SNAGA

Datum objave: 16.09.2011 10:23:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mazdu 323f 2.0 ditd, 2000g. Znatno joj se SMANJILA SNAGA pa Vas molim za savjet u čemu bi mogla biti stvar.Slikovito, uz brijeg kojim se penjala u 4. brzini sada ide u drugoj, jedva.Dali je moguce da je vakum pumpa? Velika hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, ECT senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala. Navratite u servis pa ćemo pogledati u čemu je problem.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - POVREMENI KVAR

Datum objave: 12.09.2011 18:37:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde 3 1.6 CD 109 koja je prešla 58000 km. Auto je redovno sevisiran a unazad 2 mjeseca su počeli problemi. U situaciji kad treba ubrzati (kretanje na semaforu), negdje oko 3000 okretaja do sada se osjetilo da tu auto jače povuče i motor je u tom trenu promijenio zvuk (slično kao da se u tada uključi turbina). Prvo problemi su bili ti da mi se počelo događati da u tom trenu auto jednostavno samo jednom "zacukne", kao da se na djelić sekunde ugasio i dalje nastavi ubrzavati normalno, a sada je to "trokiranje" postalo sve učestalije i zna se dogoditi po par puta za redom i više nema onog osjećaja jačeg ubrzanja na 3000 RPM nego je ono konstantno. Iz auspuha nema niti je ikad bilo crnog dima, motor ne troši ulje a potrošnja goriva je mala (ispod 5 litara u gradu). U ovlaštenom servisu dijagnostikom nisu ustanovili nikakvu grešku ili kvar. Problem mi se pojavljuje povremeno, nema nekakvog pravila i primjetio sam da je sve u najboljem redu kad je motor hladan, ovo trokiranje se javlja samo kad počne postizati ili je već postigao radnu temperaturu. Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najneugodniji kvarovi su oni koji se javljaju povremeno i rijetko . U takvim slučajevima treba imati razumijevanja za djelatne osobe servisa i dati im mogućnost da imaju dovoljno vremena za dijagnostiku . Osobno takvih primejra u praksi imam često a kvar najčešće otkrijem tijekom vožnje kada su na motor spojeni pojedini instrumenti i dijagnostički sustav . Moguće neispravnosti su : senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka zraka, MAF senzor, električna instalacija, upravljačka elektronika motora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 CD - CRNI DIM

Datum objave: 06.09.2011 15:51:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, molim Vas da mi pomognete odgovorom na slijedeće pitanje. Naime, vozim Mazdu 3 1.6 cd 110 ks koja trenutno ima 105 000 km. Inače sam dosta zadovoljan istom ali sam primjetio da prilikom jačeg ubrzavanja izlazi dosta crnog dima. Napominjem da sam na 100 000 km napravio veliki servis pa čak promjenio i zupčasti remen (po Mazda uputama ga nisam trebao). Da li bi trebao pročistiti brizgaljke i kolika je cijena navedenog rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru, s poštovanjem! Vedran

ODGOVOR:

Crni dim se može pojaviti radi mnogo razloga i to : filteri, senzor tlaka zraka, MAP senzor, EGR ventil, propuštanje na usisnim cijevima za zrak, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, ECT senzor, suženje na usisnim kanalima, nečista usisna grana, nakupljena čađa u auspuhu , dize, VT pumpa. Vaše vozilo bih najprije trebao pregledati i napraviti dijagnostiku a nakon toga bih znao pojedinosti.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. - JAKO DIMI

Datum objave: 06.09.2011 12:37:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, riječ je Mazdi 323 sedan, 1.4, 2001. godište koja je zadnjih 6 godina vožena i na plin. S obzirom na zadnje spomenuto bilo je potrebno promijeniti ventile na glavi motora što smo i učinili prije par dana. Izmijenjeno joj je dakle 8 usisnih ventila dok su isisni ostali stari. Kada smo preuzeli auto rad motora je bio osjetno tiši, auto je dodatno dobio na snazi no pojavio se novi problem, dim iz auspuha. Auto jako dimi, bilo da je vožen na benzin bilo na plin te troši puno ulja. Zvali smo servis i rečeno nam je da će to biti tako dok se staro ulje u autu potpuno ne zamijeni novim, te da samo dolijevamo novo ulje. Koje je vaše mišljenje, da li je moguće da je učinjen neki propust prilikom servisiranja? Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Niste naveli kakve boje je dim ( plavi , bijeli, crni ) . Pretpostavljam da je plavi . Takav dim nastaje kada u cilindre ulazi ulje . Ako su radovi na glavi motora dobro obavljeni i s kvalitetnim materijalima tada ulje može ulaziti u cilindar preko klipnih prstenova i oduška za ulje. Ako želite možete doći do mene , mogu Vam besplatno pregledati motor i reći o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 i. - NESTABILAN LER

Datum objave: 28.08.2011 10:34:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

ODGOVOR:

Problem se može riješiti profesionalnim pristupom i stručnim pregledom motora . Na taj način se može najprije otkriti kvar a nakon toga isti i otkloniti. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, regulator tlaka, nečisti injektori, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktuator minimuma, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - CRNI DIM

Datum objave: 25.08.2011 12:05:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mazdu 6, 2003 godina, 100kW, diesel. Vozilo prešlo 145.000 km. Primjetio sam da prilikom ubrzavanja izlazi crni dim iz ispušne cijevi. Takođe se čuje nekakv zvuk titranja u donjem dijelu vozačeva mjesta oko papučice gasa. Kada vozilo postigne ravnomjernu brzinu zvuka više nema. Molio bih za savjet šta da radim. Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa mogu zaključiti da u motor ulazi prevelika količina goriva i motor nema ravnomjerni rad . Moguće neispravnosti su : niski tlak turbine, propuštanje na tlačnim cijevima turbine ili intercooleru, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor bregaste osovine, EGR ventil, mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 21.08.2011 20:17:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje Gosp. Meić imam par pitanja u vezi svoga auta (Mazda 323F Lantis 1.5 97.god) Ovako... Neki dan mi je pregorio osigurać za prednja svijetla,tako da sam kupio novi,i kada sam išao stavljati novi,vidio sam da mi fali osigurać od ABS-a i kutijica u kojoj osigurać stoji...e sad,pri brzoj vožnji (Preko 90 kmh) osjetim da mi diskovi tresu kada kočim,pa me zanima jeli to do tog osiguraća ili moram mjenjati diskove i što je posljedica neimanja tog ABS osigurača? Zanima me i dali se isplati uzimati diskove od jačeg modela koji su veći od ovih mojih? I samo još ovo zadnje... Kada upalim motor prvi put u danu,malo mi čudan zvuk proizvodi dok je hladan,a taj zvuk malo vuće na dizelski motor,i prestane kad se zagrije...i kada koristim elektroniku (Podizače prozora,paljenje svjetala itd) motoru se okretaji spuste pa podignu kada se elektronika završi svoje...pa me zanima dali mi se smiješi generalka? Hvala unaprijed i veliki pozdrav. Prijatno!

ODGOVOR:

Vibracije koje osjećate prilikom kočenja najčešće nastaju radi dotrajalih diskova. Na Vaše vozilo ugradite iste diskove kao što su i sada . Navedeni osigurač nema veze s vibracijama kod kočenja. Ispravnost ABS-a možete provjeriti na mokroj cesti ili makadamu kada naglo zakočite. Tada ćete odmah zaključiti da li ABS radi. Zvuk motora koji ste opisali kao dizel bih trebao čuti , Najčešće nastaje radi podizača, bregaste osovine ili razvodnog mehanizma. Sve što ste nabrojili ne znači da je potreban generalni popravak . Ako želite navratite jednom da pregledamo Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 i. - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 19.08.2011 17:14:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje!ovako, preuzeo sam zajedno sa djevojkom auto od njenih roditelja! auto je Mazda 626 2.0i 85kw, 1998.god sa samo 83000 orginalnih kilometara! e sada, auto je uredan, kao iz salona.. uvijek radeni "svi" servisi u austriji sa servisnom knjizicom,ali nikada nije mjenjano remenje! na moje pitanje zasto oni kazu da jos nije dosao do 90000 na koliko im je receno da se remenje mijenja! a sta sa starosti?! ipak je tu u pitanju 13 god! e, sada! koliko bi kostao sav taj posao izmjene jer sam cuo da tu dosta stvari ide u kompletu, znaci da se ne isplati mijenjati dio po dio,a ja bi naravno htio sve u kompletu izmijeniti ali me ipak zanima okvirna cijena! I jos jedna stvar..tu sam citao vec jedno postavljeno pitanje da ovaj model mazde ujutro ima problema sa papucicom gasa, da je tvrda,kao blokirna! e pa tako je i na ovoj mazdi svako jutro, a roditelji od djevojke mi kazu da je to oduvijek tako i da za to ne brinem! hvala

ODGOVOR:

Vaše razmišljanje u vezi zamjene razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, klizač ) je sasvim u redu . Interval izmjene je 90.000 km ali je i vremenski interval obično 10 godina. Stručna osoba može pregledati stanje zupčastog remena i procjeniti dali je potrebna zamjena odmah ili se to može napraviti na 90.000 km . Vaše vozilo mogu pregledati od ponedeljka na dalje i napraviti troškovnik s originalnim dijelovima i sa zamjenskim dijelovima prve klase koji su znatno jeftiniji. Ako Vas to zanima možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 DITD

Datum objave: 15.08.2011 19:55:10
Slika
PITANJE:

MAZDA 626 DITD 2001. Štovani! Imam navedeni auto i zanima me gdje se na prednjim disk kočnicama nalazi ventil za odzračivanje kočnica.Na zadnjim disk kočnicama postoji ventil na cilindru uobičajenog izgleda (kao bova).Na prednjim jedino što sam uspio vidjeti je jedan šaraf 10 mm ispod ulaza crijeva za ulje u cilindar. Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Ventil za odzračivanje prednijh kočnica nalazi se direktno na kočnim kliještima , lako je vidljiv. Ako ga ne vidite onda je sigurno polomljen . U tom slučaju moraju se demontirati kočna kliješta i polomljeni odzračivać izvaditi.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA MX 3 1,8 - PUKAO ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 10.08.2011 21:09:51
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mazdu mx3 96g. 1.8 v6 95kw puko mi je zupčasti remen na autu kad sam ga kupio bila je neka lažna kartica da je remen prešao samo do sada 9000km pa ga nisam mjenjao,no međutim mi je puko na auto putu nedavno i vidio sam da je star i lako lomljiv.sad me zanima šta mi se moglo desit sa motorom jel mi polupo ventile iliti neznam več šta sve ne .....

ODGOVOR:

Kada pukne zupčasti remen uvijek dolazi do oštećenja ventila . U Vašem slučaju to znači demontažu glave motora, kompletno uređenje glave motora, zamajena ventila , po potrebi zamjena vodilica ventila, ugradnja novog razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezaći ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 2,0 D - INTERCOOLER

Datum objave: 10.08.2011 19:13:48
Slika
PITANJE:

Prije mjesec dana kupio sam mazdu 6 2.0(120ks)iz 2003godine, kilometraza je 103000(servisna),dijegnosticirao sam problem sa intercoolerom(nauljeni dio ispod njega i lagano suskanje kad dodam gas, ne pusi crni dim na auspuh). Molio bih za savjet sta mi je ciniti, mozeli se neko vrijeme tako voziti, moze li se pojaviti jos koji kvar vezano s tim. Interesira me cijena popravka i da li je moguce reparirati intercooler, unaprijed hvala

ODGOVOR:

U većini slučajeva intercooler se može popravljati a uspjeh popravka ovisi o mjestu propuštanja. Intercooler treba najprije demontirati i tada utvrditi na kojemu mjestu postoji propuštanje . Tada se može znati i cijena popravka koja ne mora nužno biti velika. Možete se još neko vrijeme voziti . Reparirani intercooler ne postoji nego se po potrebi popravlja Vaš .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - NE RADI RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 09.08.2011 18:18:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mazdu 3 CD 110 Plusline, 2006. godište s prijeđenih 85 000 km. Zadnja 2 tjedna mi ne radi rikverc svijetlo i stražnji senzori za parking (jednom u ta dva tjedna su proradili). Ne znam može li biti povezano, ali ponekad mi se desi da mi se ne upale žmigavci kod zaključavanja. Možete li približno reći o čemu bi se moglo raditi? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Rikverc svijetlo može biti izvan funkcije : kada je veliki pad napona na konektorima i električnim vodovima od rikverc šaltera do rikverc lampe, kada je neispravan rikverc šalter, kada su neispravne rikverc lampe. Isto tako uzrok radi kojega ne radi senzor za parking je električna instalacija i kontakti, sam senzor za parking.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Datum objave: 06.08.2011 22:36:50
Slika
PITANJE:

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih izmjerio tlak ulja u motoru . Ako je tlak ulja dobar vozio bih dalje bez brige . Prvom prilikom ispitao bih indikator ulja i električnu instalaciju od motora do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 01.08.2011 22:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeđenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale. Ukoliko bi istu željeli smanjiti potrebno je zamijeniti vodilice ventila . Tada bi ostala samo potrošnja ulja na klipne prstenove. Uzroci potrošnje goriva mogu biti brojni a točan odgovor modu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : tlak goriva, injektori, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mjerač protoka zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, senzor bregaste osovine, ECU centrala.Stražnje pranje stakla ne radi kada je neispravna električna pumpica, kada je neispravna cijev za dovod tekućine, kada je neispravna mlaznica. Problemi s brisačem mogu biti : električna instalacija , relej brisača, prekidač brisača, programator brisača. Na Vašem vozilu možemo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i sve ostalo što je potrebno. Cijena kompjutorske dijagnostike motora je 200,- kn . Cijena pojedinačnog ispitivanja svih komponenata sustava ubrizgavanja, sustava paljenja , mehaničkog sustava je 600,- kn .

na vrh Povratak na vrh