Danas je: 25.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 220 - OTIŠLA BOSCH PUMPA

Datum objave: 23.08.2011 00:52:06
Slika
PITANJE:

mercedes c 220 d god 96 palila mi edc lampa rekli da mi je otisla bosh pumpa ja sam nasao drugu od karamboliranog mercedesa istog takvog i ugradio ali sada mi dimi na auspuhu malo vise nego sto treba i kad dodam gas na 4500 obrtaja gas se ne vraca a sajla je labava normalna na elektro ventilu za gas te ja vas molim nakon zamjene bosh pumpe dali se treba resetirat na kompjuteru ili treba boshisti na stelanje

ODGOVOR:

Visokotlačnu pumpu koju ste ugradili najprje je trebalo ispitati na ispitnom uređaju i po potrebi istu podesiti. Ugradnju visokotlačne pumpe treba obaviti stručna osoba koja ima potreban alat i instrumente za namjestiti točan kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 1,8 i. - EKO TEST

Datum objave: 22.08.2011 21:40:34
Slika
PITANJE:

ImAm problema na eko testu sa mercedesom w 202 1.8 benzincom previse zraka mijenjao sam lamban sondu katalizator motor trese svijecica crna i malo masna pregoren dihtung glave koji bi bio pravirazlog neprolaska na eko testu hvala

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogže utjecati praktično sve od mehaničkog stanja motora , sustava dobave goriva, sustava paljenja do sustava za upravljanje motorom. To znači ako motor troši ulje , ako je loša kompresija sigurno će biti povećana količina ugljikovodika u ispušnim plinovima. Ako je neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama također će biti povećana količina uglikovodika HC , biti će povećana i količina ugljičnog monoksida CO, lambda sonda neće raditi. Povećana količina kisika će biti ako postoji propuštanje na usisnom kolektoru ili ako neki senzori motora , davači impulsa ili aktuatori ne rade ispravno. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba otkloniti sve greške na mehaničkom sustavu motora , nakon toga se dovodi u red sustav dobave goriva ( omjer zraka i benzina ) i na kraju se po potrebi radi na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama i na upravljačkom sustavu motora. Rezultat svega toga treba biti slijedeći : količina HC ne smije prelaziti 100 ppm, količina CO ne smije prelaziti 0,3 % Vol, količina kisika treba biti od 0,1 do 0,5 % Vol, količina CO2 treba biti od 14 do 16 % Vol .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 2,2 CDI - MAŽEN I PAŽEN

Datum objave: 23.08.2011 00:30:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izuzetno cijenim vase misljenje i strucnost koje sam uvidio citajuci vase odgovore siroj populaciji vozaca i ljubitelja autiomobila. Svaka cast i sve pohvale za covjeka koji na izvanredan nacin podize nivo tehnicke i da kazem auto kulture nasih vozaca. Odnedavno sam vlasnik automobila Mercedes E 2.2 cdi 110 kw 2003 godiste,classic oprema, manuelni mjenjac 6 brzina Automobil je u ekstra stanju , redovno odrzavan, "mazen i pazen" U motor je sipano ulje Mobil 1 5W 40 postavio bih vam par tehnickih pitanja oko odrzavanja automobila 1.Da li da i dalje nastavim sa izmjenom ulja 5w 40 ili da predjem na 0w 40 2.U kojem intervalu da vrsim zamjenu ulja (kilometraza, vremenski period) 3.Da li i kada mijenjati ulje u mjenjacu i koje ulje 4.da li i kada mijenjati rashladnu tecnost u motoru i koju 5.vremenski interval ili kilometraza mijenjanja filtera ulja, nafte, klime, zraka... 6 da li i kada mijenjati ulje za kocioni sistem s postovanjem Slobodan

ODGOVOR:

Možete i dalje koristiti ulje 5W40. Interval izmjene ulja je 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje. Sve ostale tekućine se mijenjeju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje za mjenjač je najbolje da nabavite originalno . Svi filteri se mijenjaju jednom godišnje a servis klima uređaja se radi svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - GDJE JE PRESOSTAT?

Datum objave: 19.08.2011 17:16:28
Slika
PITANJE:

Poštovani Zanima nas gdje se nalazi tlačni regulator za ventilator ili presostat ? Mercedes E 200 CDI W210 2000 Godina

ODGOVOR:

Navedeni dio se nalazi na tlačnoj cijevi sustava klima uređaja. Isti se vidi kada se otvori poklopac motora a nalazi se u blizini kondenzatora ili ekspanzionog ventila.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.08.2011 21:35:33
Slika
PITANJE:

htio bi kupiti mercedesa clk 2003 god. na sto da obratim pozornosta prilikom kupnje? kako mogu znati jel sve uredu ako ga ne spojim na koomp?

ODGOVOR:

Kada kupujete rabljeno vozilo morate gledati sve detalje. Ne postoji način da sami ispitate pojedine dijelove , sklopove i sustave . To nije moguće ni pomoću kompjutora kojega ste spomenuli. Stručni i detaljni  pregled možete obaviti jedino u servisu . Takve pregleda radimo često i zato mogu reći da se na taj način mogu izbjeći mnogi rizici .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI- NEPOUZDANA DIJAGNOSTIKA MOTORA

Datum objave: 15.08.2011 20:18:36
Slika
PITANJE:

Poštovanje...uzimam automobil e klasu 98 godina 22ocdi,interesira me dali mogu postići neku zadovoljavajuću kontrolu motora na licu mjesta tj.mislin otvorit čep od ulja dok motor radi i pitanje bi moje bilo dali smije dimit toliko da baca čep u zrak ili to nije neka mjera za uspješnost ili ga stavit skroz sa strane ....i pitanje broj dva dali smije bacat ulje na otvor za ulje livat pošto mu je gore bregasta osovina...hvala na mogućem odgovoru

ODGOVOR:

Kada se otvori čep za dopunu ulja normalno je da će izlaziti kapljice ulja a može se osjetiti i tlak . Tlak ne smije biti preveliki jer bi to bio znak loše kompresije i istrošenosti klipnih prstenova . Bolji način kontrole bi bio da odspojite cijev oduška od ulja i kroz nju se može osjetiti mali tlak uljnih para . Vide se također i uljne pare . Sve to nije pouzdana metoda za dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 - CURI ULJE DOK SE AUTO KREĆE

Datum objave: 14.08.2011 17:45:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes 190 E iz 1990.god. sa motorom 2.0 snage 87kW i automatskim mjenjačem. Prije 20-tak dana sam prilikom povratka sa puta primjetio kao da mi lamela proklizava. Tako sam prevezao nekih 80 - 100 km i parkirao auto. Sutradan sam pri odlasku na posao opet primjetio da nešto nije kako treba i potražio pomoć mehaničara. Konstatovali su da curi ulje iz mjenjača, odnosno da je puklo crijevo ka hladnjaku. Promjenili su crijevo, filter ulja i ulje i auto je dobro išao samo nekih kilometar dva.Stao sam i primjetio trag curenja ulja iza mene. Ulje curi samo dok se auto kreće. Kada radi u mjestu ne. Možete li mi dati savjet šta da radim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo koje ima automatski mjenjač nema lamelu . Ulje koje curi je iz automatskog mjenjača. Curenje ulja treba rješavati stručnjak i  tom prilikom koristiti ispravne dijelove ( npr. visokotlačne cijevi ) . Moj savjet je da potražite servis koji se bavi automatskim mjenjačima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 203 220 CDI

Datum objave: 11.08.2011 23:45:10
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam MB W203, 220 cdi, 2003.g. Trebao bih napravit servis (pise mi na zaslonu B servis in 1300 km). Zanima me sto se radi ma tom servisu i koliko bi me to kostalo kod Vas i koje nacine placanja prihvacate. Auto je kupljen nedavno pa je zamjenjeno ulje u motoru i filteri ulja i goriva.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu obaviti besplatni pregled vozila i nakon toga navesti što sve treba raditi i zamijeniti . Mogu navesti cijene materijala i radova . Bez takvog pregleda ne može se znati ništa točno ili precizno , može se samo nagađati. Po potrebi javite se opet radi dogovora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 230 - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 09.08.2011 17:46:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Mercedes E klasu 230 iz 97 god sa automatskim mjenjacem U posljednje vrijeme mi se desava da auto nece mjenjati brzine odn. radi samo prva i rikverc.Bio sam par puta kod majstora koji mi je ponistio nekakvu gresku i auto bi nakon toga normalno mjenjao brzine dan ili dva i onda ponovno isto samo rikverc i prva.Tako mi je ponistavao par puta i pogreska se uvijek vrati kroz dan dva. Pomozite molim vas dali znate o cemo je rijec odn., koliko bi iznosio sami popravsk mjenjaca. Hvala Lp

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su : nedovoljno ulja u mjenjač, loša kvaliteta ulja u mjenjaču, filter mjenjača, električno-hidraulični ventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču, upravljačko računalo mjenjača. Cijena popravka mjenjača se može znati nakon dijagnostike i spoznaje o vrsti kvara . Popravak automatskog mjenjača nikada nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KL. 220 CDI - KONTROLA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 08.08.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mercedesa c klasa 220cdi 98 god. 92 kw automatik mjenjac zanima me kako mogu izmjeriti nivo ulja u mjenjacu posto nema sipke za mjerenje ili moze li se negdje kupiti,a da nemoram ici u ovlasteni servis HVALA

ODGOVOR:

Nivo ulja u mjenjaču se mjeri na specifičan način ( vozilo mora raditi , mora biti na dizalici ili kanalu ) . Postoji i odgovarajući alat za tu svrhu. Kontrola se obavlja kroz karter mjenjača . Navedeni alat možete nabaviti jedino preko servisne mreže Mercedes .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSE W203 - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 08.08.2011 18:34:56
Slika
PITANJE:

imam mercedes c klase model w203 iz 2000. g. mući me rad klime, naime prilikom rada lijeva strana u vozilu mi osjetno slabije hladi od desne (dvozonska)i kad je klima ugašena - tipka "AUTO" ne svijetli tipka "EC" ne svijetli i ventilator na nuli klima ipak radi i hladi molim Vas u ćemu je problem. HVALA!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : količina plina u sustavu, tlak plina, ekspanzioni ventil, dehidrator , ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 07.08.2011 18:47:10
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi date savjet dali je preporucljivo ugraditi plinski sustav (kvalitetni) na Mercedes C180 benzinac - 1994 godiste, 100KW, auto je u perfektnom stanju sa svim servisima. Dali postoji bojazan da plinski sistem pokvari rad motora ili negativno utice i kakva ce biti potrosnja.Cjenim Vase misljenje pa stoga racunam da ce mi odgovor biti zlata vrijedan. Hvala puno na odogovoru

ODGOVOR:

Kvalitetan plinski sustav uz stručnu i kvalitetnu ugradnju neće negativno utjecati na motor i na benzinski sustav motora. Potrošnja goriva ( plina ) će biti 10% do 15% veća nego benzina.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 320 CLK - ABS,BAS,ESP

Datum objave: 04.08.2011 20:35:53
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić radi se o CLK 320 98 godište. Problem se pojavljuje najčešće kad je vani kiša i vlažno. Naime pale se lampice ABS, BAS,ESP i to redom jedna za drugom. Nakon što ugasim u upalim auto greška nestane na kratko ali se opet kroz neko vrijeme pojavi. Jako rijetko prijavi grešku kada je suho vrijeme. Jednom prilikom je bunker bio pun cca 150 kg robe i greška se nije mogla resetrati ni gašenjem auta i ponovnim paljenjem sve dok nisam ispraznio bunker. nakon toga greša s nije više pojavljivala (bilo je suho vrijeme). Molim Vas za bilo kakvu pomoć

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku sustava ABS-a . U ovom slučaju najprije bih ispitivao električnu instalaciju i konektore sustava ABS-a . Nakon toga bih provjeravao sve senzore na kotačima, ležajeve kotača . Na kraju bih provjeravao hidroagregat i upravljačko računalo ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 2,2 i. - NEMIRNO RADI

Datum objave: 01.08.2011 22:06:50
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDESA E220 BENZINAC 1995g 110KW AUTO UPALI OD PRVE ALI MOTOR SE TRESE I NEMOZE PRIMITI GAS HOCE SE UGASIT NEMIRNO RADI POVREMENO SE CUJE MALI PUCANJ U MOTORU

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i potrebnog ispitivanja a prema Vašem opisu mogu navesti najčešće neispravnosti : filteri, tlak goriva, slaba iskra na svjećicama ili izostanak iskre u pojedinim momentima, senzor rdilice, senzor tlaka zraka, senzor položaja TP ventila, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 300E - PROBLEMI KADA STOJI PED DANA

Datum objave: 01.08.2011 18:59:28
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu mi nikako nemozemo bez vas,neznamo kako da vam zahvalimo,ali valjda ocemo nekada,imam u porodici mercedesa 124 300e benzin jaga vozim ponekada al mi se desava da kad stoji jedno pet dana i kad krenem da ga vozim pocne trokirati jedno vrijeme trza,i onda se ugasi i nemozes ga upaliti kao malose javi al nista i kad se oladi sat dva normalno upali i ode ako ga malo cesce vozis uredu je oko stoji pet dana da se ne vozi opet isto se desava.pa bi vas molio da mi objasnite o cemu se radi,pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih motor ne može upaliti nakon dužeg stajanja a to su : mehaničko stanje motora ( niski tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru ) , pumpa za gorivo, električna instalacija od motora, filter goriva i dovod goriva, izostanak iskre na svjećicama, mjerač mase zraka, injektor za hladni start, tlak goriva, količina goriva na injektorima. Uzrok radi kojega motor ne pali je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti. Tada treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima.

 

 

 

 

 

 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL- NEĆE UPALITI

Datum objave: 28.07.2011 22:17:10
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo Mercedes c220 diesel, 95/96 godina. problem je sljedeći.ponekad (često) prilikom postavljanja ključa u bravu i davanjem kontakta, na retrovizoru naizmjence blica crvena i zelena lampica i auto neće paliti, zavergla ali ne pali, vjerovatno blokakda motora...onda ga opet zaključamo pa otključamo pa radi normalno, ili ga treba resetirati pa upali... zanima nas gdje je problem jer se to događa sa oba ključa povremeno, tjedan dana je sve ok, pa počne pa opet radi... št se po pitanju toga da učiniti i da li je problem blokada motora, brava ili ključ? unaprijed zahvalna!

ODGOVOR:

Navedene lampice se pale kada sustav za blokadu paljenja nije deblokiran . Sustav se sastoji od ključa s transponderom, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera, od solenoidnog ventila za zatvaranje govoda goriva, od električne instalacije . Ispitati treba sve što sam nabrojio . Najčešći uzrok je solenoidni ventil na visokotlačnoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 1,8 i.- NEPOUZDAN

Datum objave: 28.07.2011 22:01:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam mercedes 190e 1.8 80kw iz 1991.g. sa problemom koji pokušavam riješiti više od godinu dana. Jednostavno se ne mogu pouzdati u rad motora. Događa se svašta, ili se gasi ili pri kretanju i laganom dodavanju gasa trokira u leru mjestimice radi kao na tri cilindra. Često radi normalno pa onda nakon nekog skretanja ili nasumce ponovno počne trokirati, itd, itd. Podešavan je kod mehaničara na tlakove komora 60:40%. Promjenjen je filter goriva, kablovi i svjećice. Pumpu nisam mijenjao (majstor kaže da je dobra??? iako unutar auta, otprilike lokacija zadnji lijevi kotač, stalno se čuje neki čudan zvuk kao kod rada veš mašine isl. samo tiše, kada radi stalno se čuje ) Najradije bih došao k vama ali ste mi predaleko, pa se nadam da mi možete pomoći barem savjetom (po mogućnosi jednostavnim riječnikom) u kom smjeru tražiti kvar.

ODGOVOR:

Kada se želi otkriti kvar kao što je i na Vašemu vozilu treba ići nekim logičnim redoslijedom . Najprije se ispita mehanički sustav motora i to : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, ispušni sustav. Nakon ovoga na redu je sustav ubrizgavanja a ispituje se : filteri , rezervoar, tlak goriva, regulator tlaka, injektori, senzor položaja leptirastog ventila ili klapne, svi senzori motora, količina goriva na pojedinim injektorima . Sustav paljenja : iskra na svjećicama, kablovi bobine , električna instalacija na motoru ( česti slučaj na Mercedesu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 D - HITNO PROMIJENITI MAJSTORA

Datum objave: 27.07.2011 00:21:41
Slika
PITANJE:

mercedesc m124 200 d 1988. god kad smo promijenili kocnice tj disk plocice na sva cetiri tocka desilo se to da zadnji tockovi uopste ne koce nimalo samo prednji a zbunjujuce je to sto abs radi samo na prednjim tockovima majstori nemogu da odzrace zadnje kocnice sta da radim?

ODGOVOR:

Odgovor na Vaše zadnje pitanje je ako "majstori " ne mogu da dovedu kočni sustav u ispravno stenje i da isti odzrače , hitno morate promijeniti takve "majstore" . Kada radite kočni sustav, disk pločice moraju biti prve klase, diskovi moraju biti ravni i bez velikog istrošenja ili novi,  kočna kliješta potpuno ispravna, tlačne cijevi ispravne , ulje u kočnicama novo, kočni cilindri ispravni.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 200 - ISPRAZNIO SE AKUMULATOR

Datum objave: 25.07.2011 12:11:23
Slika
PITANJE:

poštovani.imam problem jer mi se usled dugog ne paljenja mercedesa clk200 ispraznio akumulator i ne mogu da otvorim gepek kako bi ga napunio,ili zamenio.pri tome je automatik pa ni nikakvo pokretanje nije moguće a parkiran je u nazad tako da je gepek vrlo nepristupačan.postoji li neki način da se dodje do akumulatora iznutra iz kabine ili da se na neki drugi način startuje motor.unapred hvala.

ODGOVOR:

Prtljažnik možete otvoriti ako dovedete struju ( odgovarajući napon ) u prostor motora . Spajanjem na odgovarjuće priključke ( + , - ) , kod motora ili kod kutije osigurača . Drugi način je da pokrenete motor tako da dovedete struju direktno na elektropokretač i na priključke koji vode do kontakt brave . Za ovakvo spajanje vozilo treba biti na kanalu ili na dizalici.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 24.07.2011 16:13:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan postovani gosp meić pratim stalno vase stranice i vrlo su korisne molio bih vas za jedan savjet naime radi se o mercedesu c klase dizel 220 obicni ima cudno ponasanje nekad kad okrenem kontakt ne gore lampice i tada neće da upali-naime ne daje nikakve znakove i tako par puta vratim kljuc ili ga izvadim iz brave i onda upali normalno.to se događa nepravilno nekad prođe i nekoliko dana da sve bude u redu-kljuc je kodirani provao sam i rezerervni i nevidim razliku provjeravao sam kontakte od akumulatora osigurace kontakte na bravi molim vas savjet odakle poceti i jos da kazem da se dva puta ugasio u voznji sigurno povezano s tim problemom jer kad se ugasio nije gorila ni jedna lampica na kontaktu izvadim kljuc i on upali i radi normalno unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Detaljan opis i svi detalji ukazuju na neispravnost električnog dijela kontakt brave . Obzirom da niste naveli godinu proizvodnje moram reći da na Vašem vozilu može postojati klasična kontakt brava i ključ . Na novijim vozilima je isključivo elektronska kontakt brava a kontakt ključ nema nastavak koji ulazi u cilindar kontakt brave . Ako je na Vašem vozilu klasična brava s cilindrom tada se može mijenjati električni dio kontakt brave . Ako je u pitanju elektronska brava ona se mijenja kompletna i to u ovlaštenom servisu.

na vrh Povratak na vrh