Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES A CLASSA 1,6 i. - NE PRIMA GAS

Datum objave: 10.06.2011 09:59:29
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem na mercedesu A klase 98g. 1.6B + plin, 75KW, poluautomatik. Auto ne prima gas, od samog pritiska na papucicu gasa pa sve do maksimalno pritisnute papucice, tek poslije toga auto pocinje da prima gas i to usporeno. Problem je isti i prilikom polaska sa automobilom i u samoj voznji prilikom izmjene brzina. Isto je i kada je motor hladan ili ugrijan a isto je i ako auto radi na plin ili benzin. Molim vas za odgovor i savjet. Hvala

ODGOVOR:

Odmah mi padaju na pamet slijedeći nedostaci ili neispravnosti : niski tlak goriva, nečist rezervoar za gorivo, filteri , nečisti injektori, potenciometar pedale gasa, senzor položaja leptirastog ventila , MAP senzor, mjerač mase zraka. Naravno tu mogu postojati i drugi problemi .Kada bih imao priliku pregledati Vaše vozilo odgovor bi bio puno kraći i konkretniji. Ujedno bih i predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI W203 - SMRDI IZ VENTILACIJSKIH OTVORA

Datum objave: 09.06.2011 13:29:25
Slika
PITANJE:

Bok,poštovanje imam mercedes c 220 cdi w203,i primjetio sam kada izgasim klimu i upalim normalno hlađenje da mi par minuta čudno smrdi iz ventilacijskih otvora.kada upalim klimu ne čuje se ništa,nego kad je ugasim a ventilator ostane radit dalje,i primjetio sam da mi onda počme vjetrobransko staklo iz nutra malo zarošavat.dali je to normalno,ili o čemu se to radi? Ako mi možete još ovo odgovoriti bio bi vam zahvalan,pročitao sam dosta članaka sa foruma ali nisam imao priliku da pitam stručnu osobu.Radi se o gorivu,plavome eurodizelu za ribare,pa me zanima kada bih sipao to gorivo u c220cdi dali bih oštetio boš pumpu,turbinu ili elektronske dizne? hvala na odgovorima LP.

ODGOVOR:

Opisana pojava neugodnog mirisa se četo javlja na vozilima s klima uređajem kod koji se  barem jednom godišnje ne čiste i ne dezinficiraju ventilacijski kanali . Tom prilikom se obvezno mijenja i filter kabine. Do spomenute pojave dolazi radi toga što prilikom rada klima uređaja nastaje velika količina vlage koja se skuplja na isparivaču . U kombinaciji s nečistoćama u kabini i izvan kabine nastaje truljenje . U tim uvjetima se stvara bakterija ( legionela ) koja je štetna za zdravlje jer napada dišne organe čovjeka. Radi svega navedenog predlažem da obavite detaljno čišćenej i dezinfekciju sustava ventilacije ( hlađenje, grijanje ) . Po potrebi to ponovite jednom ili dva puta . Nakon toga to obavljajte redovito radi preventive. Plavi dizel  nije odgovarajuće gorivo za CDI motore jer nije čist i ostavlja posljedice na elektronskim dijelovima sustava goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 250D - NAKON GENERALKE RADI KAO TRAKTOR

Datum objave: 06.06.2011 19:08:23
Slika
PITANJE:

imam mercedes w 210 250d 1998 g prije 20 dana majstor mi je napravio genralku na motoru promjenio karike,ležajeve uredio glavu motra i promjenio ventile na jednom cilindru i uloške dizni.međutim kad upalim auto normalno radi i nakon 3 minute motor počne raditi kao traktor jako se čuju podizaći ventila kao da se lupa po željezu.kontaktirao sam majstora koji kaže da če se to srediti kod prvog srvisa nakon 1500 km.molim vas za vaše mišljenje unaprijed zahvaljujem pozdrav

ODGOVOR:

Nakon radova koje ste napravili na Vašem vozilu motor odmah treba raditi mirno i uglađeno. Loš rad motora i lupanje koje čujete može se pojaviti radi više mogućih faktora i to : neodgovarajuća brtva glave motora, loše obrađena glava motora, propusti prilikom radova na glavi motora, hidropodizači , netočna faza motora, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja , mogu dati nakon neposrednog uvid na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - MOTOR SE TRESE

Datum objave: 04.06.2011 17:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem MB 190 D 2,5 D Trese motor kada se upali.. Poslije sve Ok Pušta naftu na 1 dizni (1 od 5) Smrdi po nafti u kabini.. Zaštekalo nešto na regulatoru grijanja sa vozačeve strane i ne može se isključiti Molim pomoć

ODGOVOR:

Motor najčešće ne radi dobro ( trese ) kada ne rade svi cilindri . To se događa kada je neispravn jedan ili više grijača, kada su dize u lošem stanju, kada je na nekom od cilindara loša kompresija. Ispitajte sve što sam naveo i otklonite propuštanje goriva na spomenutoj dizi. U vezi grijanja demontirajte i provjerite komanda grijača. Naravno ako želite mi Vam te sve kvarove možemo otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASS, 220 CDI - STIL VOŽNJE ILI KVAR ?

Datum objave: 04.06.2011 17:03:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vlasnik sam Mercedes C klase, CDI 220, 1999. godište, manuelni mjenjač. Imam jedan problem, ponekada mi se desi (naročito u prvih 10-15 minuta vožnje) da kada prebacujem iz druge u treću brzinu, mjenjač "ne primi" treću, i izbaci u ler. Također, pri skoro svakoj izmjeni brzine, ručica mjenjaca pa skoro neprimjetno trza. Promijenio sam nosač mjenjača ali to ništa nije promijenilo. Prijašnji vlasnik automobila mi govori kako ja ne pazim dovoljno na obrtomjer i da je auto osjetljivo na ovakve stvari po pitanju stila vožnje, te da nije u pitanju nikakav kvar. Molim Vas, možete li mi reći na šta sumnjate, da li to može biti do mog stila vožnje ili je u pitanju neki kvar? Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Sve što ste Vi naveli sigurno ukazuje na istrošenje pojedinih dijelova mjenjača. Jedino pravo rješenej je da obavite reviziju i popravak mjenjača . Ako to napravite kvallitetno , dugoročno ste riješili problem s mjenjačem . Nemojte taktizirati isplati se obaviti takav popravak.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 23.05.2011 00:13:04
Slika
PITANJE:

poštovanje! da li mi možete pomoći? ovako iman problem ma mercedesu e220 godina 1994g.(124) sa klimom. kada je upalim, radi u redu 3-5 min. zatim počne gasiti i paliti kompresor svake 1-2min. plin je nadopunjen,ali se isto događa.mjenjao sam komandnu ploču,opet isto.inače tlakovi su u redu dok radi.unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Prema opisu i svim detaljima koje ste spomenuli potrebno je ispitati sve komponente sustava klime i to : elektromagnetsku remenicu kompresora, ekspanzioni ventil, tlačna sklopka ( presostat ),  dehidrator ( moguće začepljenje), kondenzator ( moguć slab protok ), mehaničku ispravnost kompresora, upravljački sustav klime ( senzori temperature, upravljačka elektronika ) . Po potrebi provjerite i da li postoji propuštanje na sustavu klime ( R 134 a ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - NEKAKO ČUDNO RADI

Datum objave: 21.05.2011 22:46:24
Slika
PITANJE:

Imam u stvari dva pitnaja prvo pitanje kad upalim auto ona kazaljka od 0-3 pritisak ulja mi bude na 0 i auto mi nekak čudno radi ko da se čuju hidropodizači i nakon recimo 20 do 30 sekundi mi se popne na 3 i auto puno bolje radi normalnije zašto to i kako to poravit i drugo pitanje mjenjo mi je jedan majstor pločice na svim kotačima neke ferodo ak se dobro sjećam i sad kad se vozim i kad kočim čuje mi se jako kao ABS onak čudan zvuk i udara majstor ga je već ozračivo par puta i kaže da bi trebao mjenjat ABS glavu dali je to moguće inače bio sam na tehničkom auto dobro koči sam što kad stisneš papuču kočnice nešto udara jače i cvili i kad pustiš kočnicu još se čuje nekih 15 - 20 sec zašto to jel je to do te glave ABS-a e da radi se o autu MERCEDES 190E iz 1988 godine 2.0 benzinac i da kaže mi majstor kad mi se ugrije auto da mi mora kazaljka ta od ulja bit između 2 i 3 da je to normalno nesmije da padne ispod 2 onda nevalja pumpa ulja

ODGOVOR:

Niski tlak ulja je direktni uzrok radi kojega motor ima promijenjeni zvuk jer tada motor nema podmazivanja. Neispravno može biti : filter ulja nečistoća u karteru, pregusto ulje, djelomično začepljeni uljni kanali, pumpa za ulje. Disk pločice uglavnom nisu uzrok radi kojega se aktivira sustav ABS kao što ste naveli. Mogući uzroci su : senzor ABS-a na pojedinom kotaču, električna instalacija, hidroagregat ABS-a, računalo ABS-a. Točan odgovor se uvijek može dati nakon dijagnostike sustava ABS.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A150 - RAZLIČITA MIŠLJENJA

Datum objave: 17.05.2011 16:41:51
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes A150 benzinac 2005.god.60000km i stalno mi svijetli lampica check engine. Na auto dijagnostikama u tri različita servisa među kojima je i ovlašteni sam dobio odgovor da je vjerovatno katalizator u pitanju s tim da netko misli da su i injektori za mijenjanje a netko ne. Kad sam htio kupiti neki bolji zamjenski rekli su mi u radionici da 99% nije do njega problem s obzirom na godište, kilometražu i to da auto normalno pali i vozi bez trzanja. Dijagnostika pokazuje nepravilne ispušne plinove, lambda sonda je ok, potrošnja auta je normalna. Nakon poništenja greške auto je normalno prošao tehnički, eko test je bio u redu ali se opet lampica upalila nakon nekoliko dana. Ima li još nešto što bi se moglo provjeriti? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da uzrok paljenja kontrolne lampice motora treba tražiti u katalizatoru, kontrolnoj lambda sondi, nečistim injektorima . Na Vašem vozilu se sve može ispitati i izmjeriti . Lambda sonde se mogu ispitai pomoću osciloskopa, injektori i količina goriva se također mogu provjeriti a nakon toga se po potrebi mogu očistiti postojeći injektori . Učinak katalizatora se također može provjeriti. Ako je katalizator dotrajao što je moguće može se ugraditi zamjenski koji je znatno jeftiniji od originala. Paljenje kontrolne lampice inicira kontrolna lambda sonda koja prati učinak katalizatora u svim režimima rada motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASSA 200 CDI - KONTROLE RADI PREVENCIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:34:27
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meicu. Hvala na odgovoru , vezano za moj mercedes C 200 , god proiz 2005 sa automatskim mjenjacem. Ja se nisam dovoljno precizno izjasnio sa mojim pitanjem. To na sto me upozoravate , skrecete paznju oko odrzavanja auta je manje vise poznato meni, no mene muci sasvim drugi problem. Naime novija auta imaju elektroniku , ispusni sistem i dr sasvim drukcije uradeno nego vozila do 2000 god. Ako mozete odgovorite mi koji se najcesci problemi javljaju kod CDI motora , kako se moze sam sebi pomoci prije no sto se dese kvarovi, odnosno i kad se dese , sta se moze uraditi sa partikal filterom ,temperaturni senzori kako se mjenjaju kod partikel filtera, lambda sondom, AGR ventilom , i td, znaci interesantni su odgovori za auto elektroniku i novi izuma koji nisu postojali prije 10 god a koji se sad prakticno primjenjuju u mercedesu. Pozdrav iz Njemacke

ODGOVOR:

Uz sve podatke koje sam naveo u ranijem odgovoru mogu dodti još nešto .  Ukolko imate mogućnosti ( stručnost, mogućnost servisna oprema ) možete preventivno i operativno raditi svašta na vozilu pa i radove koje ste spomenuli . Kontrolirati ispravnost pojedinih senzora temperature i tlaka filtera particel filtera , mjeriti temperaturu filtera, provjeravati funkciju i ispravnost ADR ventila i lambde . U slučaju smanjene snage radi začepljenosti particel filtera istoga možete pokušati očistiti ili po potrebi zamijeniti . Preventivno možete djelovati na način da skratite servisni interval i da ranije mijenjate pojedine filtere . Isto tako možete paziti na čistoću goriva ( ako je to moguće ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASSA 200 CDI - KONTROLE RADI PREVENCIJE

Datum objave: 13.05.2011 18:12:30
Slika
PITANJE:

Postovanje g.Meicu Posjedujem auto Mercedes c Klase 200 cdi, W 203. God proizvodnje. 2005 maj Moje pitanje je sasvim jednostavno. Sta se moze kontrolirati, cistiti provjeravati spojeve da bi auto radilo bez problema. Naprimjer AGR ventil ocistiti , i td, uostalom vi znate tacan odgovor . Preventiva , prije kurative. Sta mislite o programu za auto dijagnostiku Skanmeister, sa hardverom ELM 374. Puno pozdrava iz Deutschlanda.

ODGOVOR:

U cilju održavanja vozila mogu se obavljati razne kontrolne radnje i to : kontrola količine i kvalitete svih tekućina ( ulje u motoru, ulje u mjenjaču, ulje u diferencijalu, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina ) , kontrola pojedinih filtera, kontrola akumulatora, kontrola stanja kanalnog remena, kontrola kočnog sustava, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola upravljačkog mehanizma, kontrola farova i signalizacie, kontrola sustava grijanja i hlađenja. Svaki program za autodijagnostiku je dobar ako služi svrsi i ako s istim možete obavljati pojedine kontrolne radnje i očitavanje pojedinih grešaka.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D 1988.- BRUJANJE U TREĆOJ BRZINI

Datum objave: 09.05.2011 12:59:24
Slika
PITANJE:

mercedes 190 dizel 2500 kubika 1988 godina problem brujanje u trećoj brzini,od 50 do 60 km/h.U 4 brzini do 70,a u 5 do 80 km/h.preko 80 auto normalno radi.preko 80 km/h u svim brzinama auto narmalno radi.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : pojedini ležajevi na kotačima, srednji ležaj kardanskog vratila, križ kardanskog vratila, ispušni sustav, diferencijal. Stručna osoba može nakon kratke probne vožnje vrlo brzo ustanoviti gdje i kako nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASS 220 D - LAMPICA EPC

Datum objave: 05.05.2011 22:28:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjdujem Mercedes 220D C-klasa 97 godište, prilikom vožnje pali mi se lampica EPC. Kad ugasim i upalim auto neko vrijeme lampica ne gori, ali ubrzo opet počinje gorijeti, te motor radi nepravilno, također mi izgara grijač na drugom cilindru. Zanima me što znači paljenje lampice, te kako ukloniti probleme s lampicom i izgaranjem grijača. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) postoji greška u sustavu za upravljanje motorom ili u sustavu visokotlačne pumpe.  U ovom slučaju treba ispitai : prisutnost zraka u sustavu goriva, filtere, čistoću goriva, pojedine senzore na motoru, električnu instalaciju na motoru, dize, visokotlačnu pumpu . Obzirom da pregara grijač na drugom cilindru potrebno je ispitati dize i izmjeriti kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-270 W 211 - SAJLE RUČNE KOČNICE

Datum objave: 02.05.2011 19:01:52
Slika
PITANJE:

Imam E klasu 270 tip 211 i rucna kocnica tj.(nozna pored kvacila )kada se pritisne propada interesira me kuda prolaze sajle ili jeli mozda znate ili je nesto drugo nije na zadnjim kotacima ono sto se moze zategniti hvala u napred

ODGOVOR:

Sajle ručne kočnice prolaze iznad poda s unutrašnje strane vozila, nakon toga ispod zadnjeg sjedala i na kraju izlaze ispod podnice vozila i idu na zadnje kotače. Obavite kontrolu kompletnog mehanizma od poluge ručne pa do izlaza iz vozila. Isto tako provjerite kočne papučice ručne kočnice koje se nalaze u zadnjim diskovima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 300 TD -KONTROLNE LAMPICE BAS I ASR

Datum objave: 19.04.2011 20:25:34
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam MB 300td 97god,w210 .Upalilo se kontrol lampica BAS i ASR a ni tempomat mi ne radi! sta moze da bude problem_Da li mogu da rjesim problem bez odlaska u servisni centar? Unapred vam hvala!Sa postovanjem

ODGOVOR:

Ako se razumijete u automobilsku tehniku, ako imate potrebne dijagnostičke uređaje, ako imate električne sheme onda možete otkriti kvar bez da idete u servis. Moguće neispravnosti su :  električna instalacija, senzori ABS-a , konektori, hidraulički agregat ABS-a, upravljačko računalo sustava BAS-ASR-ABS .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - POTROŠNJA GORIVA?

Datum objave: 01.04.2011 00:18:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Mejiću, prije mjesec dana kupio sam Mercedes e klasa 220 cdi classic, mehanički mjenjač. Godina proizvodnje je 1999. Prošao je 141.300 km i u vrlo dobrom je stanju. Zanima me kolika bi mu realno trebala biti potrošnja goriva po gradu i na otvorenom? Naime, u njegovoj knjizi piše 4,9 l diesela na otvorenom i 8,5 po gradu. Ovaj troši znatno više i to 9,5 po gradu i gotovo 8 litara na otvorenoj cesti. Mjerio sam prije dva tjedna kada je bilo hladnije vrijeme. Na njemu su ljetne gume u dobrom stanju. Ako prema vašem mišljenju troši više nego je realno što trebam učiniti? Unaprijed hvala na odgovoru, DV

ODGOVOR:

Proizvođač uvijek navodi potrošnju goriva nižu nago što je u stvarnosti , na taj način privlači potencijalne kupce. Potrošnja koju ste naveli je realna jer Vi vozite na svoj način kako ste navikli. Ako bi se jako trudili i ako bi vozili na način kako najmanje potrošiti goriva vjerujem da bi se približili potrošnji koju je naveo proizvođač. Obzirom da ste vozilo kupili rabljeno i da je starost vozila 12 godina dobro bi bilo da obavite servis vozila koji bi uključio : zamjenu svih tekućina, svih filtera , provjeru kočnog sustava, provjeru podvozja, servis klima uređaja, kompjutorsku dijagnostiku motora. Ovakve radove obavljamo često i iz iskustva znam da je ovakav servis vrlo koristan . Nakon servisa i potrošnja goriva bude nešto manja.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200CDI - CVRKUTANJE U KRAJNJEM LIJEVOM POLOŽAJU VOLANA

Datum objave: 29.03.2011 21:45:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Imam mercedes 200CDI C klase, W 203, proizvodnje 2001. godina, model 2002, a prije nekoliko dana sam čuo "cvrkutanje" kada dođem sa volanom u kranji lijevi ili desni položaj tj. do kraja. Kad malo otpustim volan, zvuk prestaje. Taj zvuk se čuje samo kada moram parkirati vozilo, odnosno okrenuti se sa vozilom. Tijekom vožnje nema zvuka. Na vozilu imam gume 215X55X16. ljetne.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete u krajnjem položaju volana nastaje radi djelomičnog proklizavanja kanalnog remena . Uzrok može biti sam remen, natezač remena, povećani otpor servo volana u krajnjem položaju. Najprije provjerite remen i napetost remena.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - POTENCIOMETAR NA KE-JETRONIC

Datum objave: 25.03.2011 11:30:26
Slika
PITANJE: Dobar dan, mogu ,da kazem ,da sam kod autoservisa Meic jako iznenaden jer ljubaztnost i pomoc je na visokom nivoju,skoro ne moguce ,da verujemu ,da je to moguce u vremenu kada su svi u frki za prestiz. Ja imam pitanje u vezi potenziometra.Imam stari mb 190e,2.0 lit,benzin,ke-jetronik,hobi vozilo,u zadno vreme mi ne radi motor kako treba, interesira me ,ako promenim potenziometer ,staro dole, novo gore dal bi odgovaralo to tehnickim kriterijem. Vas pozdravlja iz Amsterdama
ODGOVOR:Potenciometar koji namjeravate ugraditi na sustav KE-JETTRONIC mora biti po svim karakteristikama isti kako i originalni ( usporedite po kataloškom broju ili broju dijela ). Nakon ugradnje potenciometra može se dogoditi da motor neće dobro raditi na leru. Ako se to dogodi potrebno je obaviti osnovno podešavanje potenciometra . Za to podešavanje potrebno je koristiti dijagnostički uređaj ( mototester ).
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 -NE RADI ABS

Datum objave: 28.03.2011 00:46:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Nevjerojatno dobra stranica - sve pohvale (bez puno riječi ovo je dovoljno). Naime, vozim Mercedes 200 kompresor 1996. god. (250 000 km). Prije par mjeseci mi se počela u vožnji paliti lampica ABS-a. Nakon 20-tak dana lampica se nije gasila niti nakon paljenja a niti u vožnji. U par navrata kada nije bila upaljena ABS je bio u funkciji međutim sustav kočenja ABS nije aktivan dok gori lampica. Molim savjet. Hvala unaprijed i mnogo sreće u budućem radu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Točno je da je sustav ABS-a izvan funkcije kada se upali kontrolna lampica. Najčešći uzroci ( prema podacima iz prakse ) su : pojedini senzori ABS-a na kotačima, pad napona na konektorima senzora, električna instalacija od senzora do upravljačke centrale ABS-a ( pad napona ), nečistoća na nazubljenom vijencu ili rotofonici ABS-a, hidraulički blok s ventilskom grupom ABS-a, zračnost na ležajevima pojedinih kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i nazubljenog vijenca ). U rijetkim slučajevima kvar može biti i na samom računalu ABS-a. Najprije ispitajte sustav pomoću servisnog računala .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 250, DIZEL - LOŠA USLUGA

Datum objave: 08.03.2011 21:55:21
Slika
PITANJE: Postovanje gosp. Meicu - Imam Mercedesa E-250 Diesel 113 ks 1994 godina. Presao je oko 180.000 km , uzeli smo ga pre 2 godine , bio je u top stanju ... Posle se pojavilo da nam trosi malo vise ulja nego sto je standard i izbecevao je plavo-beli dim na jak obr. moment ,do 4000,5000...Zato smo bili kod nekog majstora , mada i nisu neki ovamo majstori ... Brusio nam je glavu motora , menjao je dizne... i naplatio nam je oko 370 eura! PREVISE!... i sada opet trosi ulje , i od tada nam se cuje mnogo motor , bas kao neki traktor , mnogo trokera tako da se izrazim... ako me shvatate! Zatim nam i trosi mnogo goriva , gradska voznja cak i do 13/14 Litara , jel to moguce ,zar nije previse? ... Voleo bi da mi dade neki savet , sta ja treba tu da radim... Dali je do glavu motora , kazu da mora u milimetar da se vrati tacno , da nije poremecen recimo tako ili do cega moze da je to ????
ODGOVOR:Kada želite da se na Vašem vozilu obavi popravak motora kao što ste naveli tada to morate povjeriti vrlo stručnoj osobi i servisu od povjerenja. Prema Vašem detaljnom opisu zaključujem da navedeni radovi nisu obavljeni stručno ni profesionalno. Cijena koju ste platili za te radove je vrlo mala ali obzirom na kvalitetu radova ona je vrlo velika jer očekivani rezultat nje postignut. Na motoru sigurno postoji i istrošenje na donjem dijelu motora ( klipni prsteni, cilindar ) i zato motor i dalje troši ulje. Uzrok promjenjenog zvuka motora i velika potrošnja je netočno namještena faza motora i loše namješten kut predpaljenja . Savjet koji Vam mogu dati je da potražite servis s ugledom i preporukom. Tada zatražite stručni pregled i dijagnostiku motora. Nakon toga dobiti ćete precizan odgovor što je neispravno, što treba raditi na motoru i kolka bi bila cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES SPRINTER 208 CDI - LAMPICA EDC

Datum objave: 07.03.2011 09:20:03
Slika
PITANJE: Mercedes Sprinter 208 cdi,na kontrolnoj tabli upalila se lampica EDC i neće da ide preko 3000 okretaja,kad ga poništim na dijagnosici ide normalno dok ne ugasim vozilo,a kod ponovnog paljenja opet isti problem,unaprijed hvala!
ODGOVOR:Prma Vašem opisu i paljenju kontrolne lampice EDC ( Electonic Dizel Control ) može se najprije posumnjati u upravljački modul visokotlačne pumpe i samu visokotlačnu pumpu. ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar za gorivo, suženje usinih kanala na glavi motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, sustav za regulaciju turbine, regulacioni ventil Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor talak goriva, senzor tlaka na Rail-u, senzor položaja pedale kočnice, senzor brzin evozila, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste, suženje na ispušnom sustavu, visokotlačna pumpa, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu se može napraviti kompjutorska dijagnostika koja može vrlo brzo otkriti mnoge neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh