Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES A170 CDI- INTEGRALNA PLOČA MJENJAČA

Datum objave: 10.07.2011 23:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani; Posjedujem mercedes A170 cdi 2002 godište. Auto je sa automatskim mjenjačem i kada je hladan mora se čekati 2-3 minute da bi kada ubacim u rikverc prihvatio inače ako ranije ubacim auto se gasi, ne može da prihvati gas odnosno da ubaci u brzinu. Kada je auto zagrijano sve je ok. Kada se ugasi očita grešku (integralna ploča mjenjača). Ulje je mjenjano skoro. Molim Vas za Vaše mišljenje šta je najbolje. Pozdrav.

ODGOVOR:

Upravljačko računalo motora i upravljačko računalo mjenjača su povezani . Kada postoji greška u sustavu mjenjača događa se i ovo što ste Vi opisali . Integralna ploča mjenjača je elektronski sklop na kojem postoji greška koju ste naveli. Moguća greška je puknuće hladnog lema i prekid strujnog kruga. Zagrijavanjem mjenjača a na taj način i integralne ploče profunkcionira strujni krug koji je do tada bio u prekidu. Rješenje je zamjena ili popravak integralne ploče ( ako je to moguće).

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - GREŠKA NA ELEKTR.INSTALACIJI

Datum objave: 05.07.2011 22:54:24
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam vise problema sa vozilom Mercedes E270 CDI(130kW),2002g,w211, tiptronic mjenjac,preseao 177 000 km...(kilometraza je originalna 100 %)... 1. Tempomat nekoliko dana radi a nekoliko dana ne radi.... 2. Sijalice krepavaju svakih nekoliko dana... 3. Truba ponekad radi a ponekad ne radi... 4. nedavno mi je u sred voznje izbacio poruku da su u kvaru ABS, ESP i BAS... i zaista nisu radili (tada nije radio ni tempomat)...nakon 2 dana taj kvar je nestao sam od sebe i sada sve normalno radi... 5. ovaj kvar me najvise nervira.naime vozilo odlicno ide,i malo trosi i ne dimi i prezadovoljan sam sa vozilom ali kada vozim konstantno 15-20 minuta uz neki veliki uspon brzinom oko 80-100km/h vozilo odjednom bez ikakve najave mnogo uspori i opada mu brzina i opadaju mu obrtaji bez obzira sto je noga do poda na gasu... Vozilo samo usporava,i skoro se nikako ne cuje zvuk motora.U roku par sekuni brzina padne sa 100km/h na samo 30-40 km/h a obrtaju padnu na nekih 1000 o/min iako je gas do poda... jedini nacin da to rijesim je da zaustavim vozilo na sred ceste,ugasim motor, i OBAVEZNO IZVUCEM KLJUC iz kontakt brave i tek onda upalim vozilo.KLJUC SE MORA POTPUNO IZVADITI pa tek onda paliti vozilo.Nakon toga ponovo se cuje RIKA motora i vozilo polazi punom snagom...Nakon toga mogu voziti do mile volje bez ikakvih problema. To mi se desava otprilike jednom tjedno... Inace vozilom sam prezadovoljan sto se tice apsolutno svega osim elektronike... Molim vas za savjet i mnogo zahvaljujem...

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku koju stvara električna instalacija na motoru, električni kontakti i konektori. U kritičnom momentu dogodi se pad napona na dijelu instalacije i radi toga se počnu nekontrolirano pojavljivati greške koje ste naveli . Uz to je moguće da motor izgubi snagu radi problema koji nastanu na sustavu za regulaciju turbine ( preveliki tlak turbine i motor odlazi u rezervni program ) . Iz navedenog vidite da na Vašem vozilu treba sistematski pregledati električnu instalaciju na motoru . Svi vodovi te instalacije vode prema upravljačkom računalu motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124- ELEKTRIČNO-PNEUMATSKO CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.07.2011 11:25:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam merc.124.93god, i moj problem je u centralnom zaključavanju tj, nakon što sam zamjenio malin kompresor od zraka i odslušao ga kako nabija zrak ,pokušao sam s ključem zatvoriti da vidim jeli funkcionira ali nije htjelo zatvoriti ,pa sam sjeo u nutra i pritiskao dugmiće ali kad bi pritisnuo jednog ,drugi bi se dignuo ,šta da radim i dali uopće postoji neko mjesto za ozračivanje.hvala i prvi put se javljam ,prije nego sam vam poslao poruku čitao sam dosta vaših odg.šta reći nego hvala vam šta imate vremena za ovakav vid pomoći i to još besplatno .Od srca hvala Davor.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima električno-pneumatsko centralno zaključavanje . Sustav se sastoji od brojnih dijelova i sklopova a kompresor je samo jedan od dijelova. Potrebno je pregledati isve ostale dijelove sustava i to : ispravnost bravice vozačevih vrata, upravljački sklop-modul, elektropneumatski postavni član, elektropneumatski upravljački sklop, ispravnost ostalih bravica. Najčešći uzrok je pneumatski upravljački sklop kojega čine elektronički sklop i dvotlačna pumpa. elektronički sklop prima naredbe od upravljačkog sklopa i proslijeđuje ih pumpi . Sama pumpa može promjenom smijera rotacije stvoriti tlak ili podtlak i na taj način otvara ili zatvara bravice vrata. Sustav nije jednostavan i zato  treba ispitati stručno i pažljivo sve dijelove sustava.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA 180 CDI - SIVI DIM I MIRIS SAGORIJEVANJA

Datum objave: 02.07.2011 18:12:46
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Mercedesa B klase 180CDI model 2008.auto je preslo 190000km. U zadnja 2 mjeseca sam primetio sivkast dim iz predela motora i miris sagorjevanja.Ispod dizel pumpe sam video crne tragove vlazne(izgleda kao talog kafe)i nema nekakvog posebnog mirisa. To pada na cjev koja ide iz partikel filtera koja je vruca.kada taj talog padne na to mjesto pravi taj sivkasti dim i odgorjeva. To nisam primetio u voznji vec samo ponekad kad parkiram auto osjetim odgorjevanje i vidim malo sivkastog dima. Moje pitanje je odakle dolazi i sta moze praviti taj talog. jedan prijatelj koji se razumije oko toga mi je rekao da bih morao promjeniti visokotlacnu pumpu. Da li je to nesto opasno? Sa postovanjem i unapred zahvalan Zijo iz Norveske.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije treba ispitati sustav za dobavu goriva . Dim koji vidite nastaje kada dizel gorivo curi iz visokotlačne pumpe ili iz cijevnih vodova za dovod goriva i kada to isto gorivo curi po vrućim dijelovima motora . Na taj način motor troši više goriva, motor može ostati bez snage, a vi udišete štetne plinove od goriva koje isparava. Zatražite mišljenje stručne osobe u servisu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KROVNI PROZOR

Datum objave: 29.06.2011 23:32:00
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Prijateljica mi ima Mercedes A 170 CDI 2000. god. Ne otvara joj se krovni prozor, i ponekad joj se preko noći otvore stakla na prednjim vratima. Jedno staklo na zadnjim vratima je također blokirano. Molim Vas komentar, i stručni savjet. Hvala !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih se ne otvara krovni prozor i zadnje staklo na vratima su : pogonski elektromotori, komande - prekidači, električna instalacija, releji preko kojih dolazi struja za navedene elektromotore, mehanička blokada na vodilicama . Mogući uzrok radi kojih se po noći otvore stakla je računalo komforne elektronike BSI . Pregledom vozila mogao bih biti puno precizniji u odgovoru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - PROVJERA VISKO SPOJKE

Datum objave: 29.06.2011 22:59:30
Slika
PITANJE:

molim Vas da mi objasnite kako mogu provjeriti ispravnost"visko"ventilatora kod mercedesa c220d i da li je njegova eventualna zamjena komplikovana i mogu li sam to obaviti. naime prije nekoliko dana zbog guzve u saobraćaju putovao sam 5km vise od jednog sata,temperatura mi je porasla do crvene linije i pojavilo se isparenje na prelivnom crijevu od posude rashladne tecnosti. ranije mi se ovo nije desavalo a nivo rashladne tecnosti je uvijek u redu. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Ispravnost visko spojke možete provjeriti okretanjem propelera ventilatora. Kada je motor zagrijan na više od 96°C propeler ventilatora se okreće s povećanim otporom . Ovo provjeravajte dok je motor ugašen .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - METALNE STRUGOTINE U ULJU

Datum objave: 27.06.2011 23:40:46
Slika
PITANJE:

Hvala puno na odgovoru za crni dim, veoma nezgodan problem kod mercedesa jer vidim da ima mnogo slicnih pitanja. Interesuje me koliko litara ulja ide u mijenjec mercedes c-200cdi 2003god. automatik. Posto mi je majstor nasuo samo 4litre a to mi se cini malo??? I zasto je u starom ulju bilo spene(skroz malih komadica)?

ODGOVOR:

U automatski mjenjač Vašeg avozila ide 5,5 litara ulja ali se ulje ne može u potpunosti ispustiti jer dio ulja ostaje u hidrauličnom pretvaraču momenta . Metalne strugotine koje ste vidjeli u ulju su znak oštećenja u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 DIZEL 1996. - UPALI SE EPC

Datum objave: 26.06.2011 08:24:12
Slika
PITANJE:

Bok Posjedujem Mercedes C220 Dizel,automatik 1996god.Pri dužim vožnjama to jest kada se motor više zagrije(radna temperatura oko 90 stepeni C)kad izgasim motor i ponovo upalim upali mi se lampica EPC i tada jedva vozim brzina 60-70 na sat. Kada saćekam oko pola sat to jest kad temperatura spane na 60-70 stepeni mogu ponovo upaliti i lapica tada se neće upaliti i normalno auto ide.Inače kad ga tako upalim mogu voziti beskonačno bez ikakvih problema samo da ga ne gasim.Kad ga Ugasim tad su muke stani sat vremena i opet nema problema.Prije 1 godinu sam mjenjao Lukasovu pumpu i prešao sa njom 20000km.Još nikome nisam vozio auto radi ovoga kvara.Nadam se da če te mi pomoći vašim savjetom. Unaprijed Vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

 

Kada se upali kontrolna lampica EPC ( Electronic Power Control ) sigurno postoji problem u upravljačkom modulu visokotlačne pumpe ili u komunikaciji između pumpe i upravljačkog računala motora . Dijagnostikom na vozilu se može otkriti stvarni kvar odnosno uzrok. Dijagnostiku je najbolje raditi kada motor nema snage i kada svijetli EPC .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 300 TD ZADNJI KRAJ POSKAKUJE

Datum objave: 26.06.2011 08:17:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam Mercedesa W123 300TDT znaci karavan turbodizel. U zadnje vrijeme mi zadnji kraj bitno poskakuje. Auto ima hidropneumatske amortizere takozvani nivoregulirung. Jedan majstor je postavio dijagnozu da su neispravni amortizeri, dok drugi tvrdi da amortizeri nemaju veze sa apsorbiranjem udaraca nego da to odrađuju takozvane bombice. Nalaze se pokraj amortizera, povezane visokotlacnim crijevom s amortizerima i zaista izgledaju kao okrugle bombice, dok treci majstor preporucije ubacivanje obicnih amortizera. Ovi sadsnji nisu nigdje uljavi i uredno podizu auto ali neugodno poskakuje preko rupa, a pogotovo preko lezecih. Sad sam u trilemi pa bih volio cuti vase misljenje. Inace automobil sam slučajno kupio prje pet godina za vrlo malo novca ponajprije zbog posla. Isprva sam bio jako skeptičan prema vozilu s 25 godina na dusi al onda sam se odusevio. Jako je upravljiv i mekan za voziti još k tomu ima automatski mjenjač i ogroman anschlag. Ponekad se sam sebi zacudim u koliko malo mjesta se mogu s njim okrenuti. Imao sam i negativne predrasude u vezi automatika al sam uvidio da je to odlična stvar. Postao mi je svakodnevno vozilo iako imam i volva S60 starog 8 godina. Sad kad uspoređujem W123 satarog 30 godina i volva sa 8 godina iz mog iskustva mogu reci da volvo samo trosi manje goriva i malo bolje ide. Pouzdanosta je definitivno na strani mercedesa posto sam s volvom imao dosta skupih problema.

ODGOVOR:

Detaljan opis stanja vozila ukazuje na neispravnost hidrauličko-pneumatskog sklopa ( bombica ) ili na neispravnost regulatora hidrauličkog tlaka u sustavu ovjesa . Vozilo je jako staro pa je potreban neposredni uvid na samom vozilu. Ako ste jako zadovoljni vozilom tada ne bih bio za alternativno rješenje ( iako je i to moguće ) nego za originalno rješenje . To znači da se sustav ovjesa osposobi kao što je bio i originalni .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - DOVOD GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 22:10:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Mercedesa C220 CDI Sportcoupe (2002.g.) i imam problema s dovodom goriva. Točnije, čim kazaljka za gorivo ode ispod 1/4 rezervoara, auto se ugasi te mu putno računalo signalizira da je ostao bez goriva, iako kazaljka, ali i putno računalo pokazuju da je ostalo oko 150km za prijeći. Gospoda u Eurolineu su mi rekli da moram mijenjati kompletan rezervoar tj. sve što je povezano s gorivom, iako ja sumnjam da je kvar puno banalniji. Zanima me Vaše cijenjeno mišljenje te se ubrzo nadam odgovoru. Lijep Pozdrav.

ODGOVOR:

Rezervoar može biti uzrok ako je isti deformiran i ako ta deformacija ometa ispravan rad pokazivača goriva i dobavne pumpe u rezervoaru. Takav slučaj je vrlo rijedak i zato treba najprije sumnjati u sklop pokazivača goriva s dobavnom pumpom . Rezervoar treba ostaviti kao krajnju moguću smetnju.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 18.06.2011 00:17:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, u mogućnosti sam kupiti mercedes C klase 220 CDI elegance automatik. 2000 godište. Po mojoj laičkoj procjeni vozilo vizualno izgleda dobro, motor nakon određenog dužeg stajanja pali uredno, radi stabilno, nema pretjeranog crnog dima iz auspuha. Slobodan sma zamoliti informaciju na što da obratim posebnu pažnju te mogućnosti dovoženja vozila u Vaš cijenjeni servis na dijagnostiku kao i cijenu pregleda. Sa štovanjem.

ODGOVOR:

Prilikom nabavke vozila starog 11 godina treba provjeriti kompletno vozilo a posebno motor , mjenjač, ovjese podvozje, kočni sustav , klima uređaj . Najbolji uvjeti za takvu kontrolu su u servisu .  Možemo za Vas obaviti takav pregled vozila. Cijena takvog pregleda je 300,- do 500,- kn što ovisi o opsežnosti pojedinih kontrola.  Javite kada bi to trebali napraviti . Drugi tjedan smo na godišnjem odmoru a 27.06. 2011. opet radimo.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - CERACIC POWER

Datum objave: 18.06.2011 00:30:12
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam vozila mercedes c 180 94 god. Auto je prešao 350 000 km. Motor mi je počeo trošiti oko 1 l ulja na 1000 km. Eko test prolazi, pali bez problema, ne dimi, troši 10 l goriva na 100 km i lijepo ide. Majstor koji održava auto nakon pregleda utvrdio je da na jednom cilindru ima zub i da bi bila potrebna prava generalka kako bi se rješila potrošnja ulja. Ponudio mi je dvije opcije ili generalka ili drugi motor (jeftinija varijanta). Čuo sam puno pohvala od korisnika ceramic poewr liquida, pa me zanima vaše ikustvo i mišljenje da li postoji mogućnost da uporabom ceramice smanjim potrošnju ulja?Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ceramic Power će barem malo smanjihi potrošnju a istovremeno će povoljno utjecati na tlakove kompresije te na smanjenje trenja u motoru . Nikakvih negativnih efekata neće biti . Ne postoji ni jedan razlog koji bi Vas pokolebao da navedeni tretman s Ceramicom ne napravite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - SVE JE PUNO ČAĐI

Datum objave: 17.06.2011 23:53:01
Slika
PITANJE:

Unapred zahvalan, Imam mercedes c200, 2.2cdi, 2003god. automatik, 270.000km presao Izbacivao je crni dim prilikom voznje, a u leru nije. Majstor je pomislio na eger ventil i rastavio motor da dodje do ventila. Usisna grana je cadjava puno,eger je cadjav,ulaz iz usisne grane u glavu motora je puno prljav vjerovatno je i glava motora prljava, cak se mogu vidjeti komadici garezi,ispod toga svega motor je prljav, kompresija je dobra, auto netrese ali crni dim... Mehanicar predlaze ciscenje eger ventila,pranje usisne grane, izduvati kompresorom glavu kroz ulaz grijaca, i provjeriti rad motorica na usisnoj grani koji radi kad se rucno pomjera. Imate li nekakav predlog sta jos provjeriti ili uraditi dok ne sklopi motor? Hvalaaa....

ODGOVOR:

Nećistoće i čađa koju vidite u usinom kolektoru i u usisnim kanalima nije uzrok nego posljedica. Možete očistiti sve kako ste opisali ali na taj način nećete postići mnogo. Za detaljno čišćenje treba demontirati i rastaviti glavu motora. Kada se to napravi odmah treba ispitati zašto motor ima nepotpuno izgaranje radi kojega se stvara crni dim i čađa. Najčešći uzroci su : filteri, MAF senzor, dize, loša turbina, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, senzor tlaka turbine, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, VT pumpa.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI

Datum objave: 17.06.2011 09:38:19
Slika
PITANJE:

Kao prvo želim da Vam odam dužno poštovanje za Vašu stručnost i nesebičnu pomoć nama laicima. Posjedujem mercedesa c 270 cdi, 175ks, 5 cilindara iz 2001.g, automatski mjenjač. Već sam pročitao par tema vezanih za sledeće pitanje, ali kako vidim svaki auto i slučaj se razlikuju, pa stoga ću i sam da postavim par pitanja: 1. Auto je bezprijekoran i redovno servisiran, cca 190.000 km, ali kada papučicu gasa stisnem do kraja, onda izbaci crni dim i to samo tada. Tjekom vožnje, ako ponovo stisnem papučicu gasa do kraja, to se ne ponavlja!? 2. Zaštita protiv krađe ZEDER je ugrađena i brava za isto se nalazi u podnožju konzole ručice mjenjača, nakon duže vožnje kada stavljam ključ u bravu zedera, primjećujem da je ista topla ili ugrijana!? 3. Koje ulje za motor i mjenjač preporučujete za ovaj auto? S poštovanjem, unapred zahvaljujem

ODGOVOR:

Crni dim koji ste spomenuli nije zabrinjavajuća pojave jer isti nestane nakon kratkog vremena . U ovom slučaju to se može pojaviti radi malog zakašnjenja u djelovanju turbine. Ova pojava se ne smatra da je kvar. Brava  Zeder je topla jer se s donje strane grije od ispušnog sustava. Odgovarajuće ulje za motor je  MB 229.1 / 229.3 a to je 5W30 ili 5W40 . Ulje za automatski mjenjač je ATF specijalno ( najbolje je originalno ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 250 D - OBAVITI PREGLED VOZILA

Datum objave: 16.06.2011 01:09:17
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić zanima me hitno jedan savjet. Radi se o mercedesu 250 d iz 1992 god. kojeg namjeravam kupiti.Auto je od prvog vlasnika i ima 256000 tkm stvarnih,prva je boja i nigdje korozije. Vlasnik ne spušta cijenu nikako ispod 4300 eura i zanima me da li je to puno. Da li su ti mercedesi pocinčani,vlasnik kaže da njegov jeste ali da nisu svi. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.POZDRAV!

ODGOVOR:

Po mojim saznanjima navedeno vozilo nema pocinčanu karoseriju ali isto ima dobru zaštitu podvozja. Ako Vam se navedeno vozilo sviđa , obavite po mogućnosti pregled motora, unutrašnjosti , podvozja, mjenjača . Ukoliko ne bude značajnijih primjedbi sami donesite odluku o kupnji. Svoje mišljenje o cijeni vozila nikada ne dajem a naročito ne  u slučajevima kada nisam ni vidio vozilo.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES MB 100 - NEKVALITETNI DIJELOVI ILI NESTRUČNA UGRADNJA

Datum objave: 13.06.2011 15:49:21
Slika
PITANJE:

ovako vozim mercedes mb 100 i ima prvi pogon zamjenjeni su sve kugle svi krajnici pomocni volan koji je jako skupi i prednji lezaji (lageri) kotaca takoder i glavcine su mjenjane,ali svakih 50-100 km dogada se da se istrose,pucaju novi nedugo mjenjani prednji lageri vise puta smo ih mjenali ali se dogada ista stvar pa neznam zasto se to dogada

ODGOVOR:

Prema svim Vašim informacijama koje ste naveli postoje samo dva uzroka  a to su : nekvalitetni dijelovi koje ste ugradili ili nestručna ugradnja . Treći razlog ne vidim.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OSTAO BEZ GORIVA

Datum objave: 12.06.2011 00:22:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem mercedes e290 td automatic,elegance oprema, godina proizvodnje je 1996, automobil ima stvarnim 300000 km,do sada nisam ima nikakvih problema sa automobilom, ali danas mi je nestalo goriva u njemu i normalno otišao sam do ine sa kanisterom i kupio desetak litara da mi izdrži do ine, ali nakon toga automobil ne može upaliti, istrošio sam svoj akomulator od 100 ah i još jedan od 75 ah, ali ne moće da upali! Koliko se razumijem u automobile, provjerio sam dali filter dobiva gorivo a i isto tako i bosch pumpa dobiva gorivo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da u sustavu goriva ima još zraka . Nekada se taj zrak ne može eliminirati samo startanjem pomoću elektropokretača nego je potrebno postepeno odzračiti sustav dobave goriva. Odzračivanje treba napraviti u servisu koristeći pumpicu za izvlačenje zraka i koristeći i druge metode za tu priliku. Treba samo paziti da dugotrajnim startanjem ne oštetite elektropokretač.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-CLASSE 220 CDI - NE PRELAZI 3000 OKRETAJA

Datum objave: 11.06.2011 23:49:39
Slika
PITANJE:

Postovanje G.Meic.Vlasnik sam E-klase 220 cdi(105 kw) iz 2001.Odnedavno mi se pojavljuje problem da motor ne prelazi 3000 okretaja u minuti i to traje recimo pola sata pa opet proradi normalno i tako stalno.Kad ga palim sa dosta gasa dobijem pun gas i cim popustim pedalu gasa i opet dam gas ne prelazi 3000 u minuti.Da li je moguce da tempomat pravi probleme?Sta bi bila vasa pretpostavka i koliko bi mogao da kosta popravak?

ODGOVOR:

Prema svemu što ste napisali uzrok ne bi bio tempomat . Realnije je da to bude tlak turbine koji prelazi dozvoljenu granicu. Kada se to dogodi upravljačko računalo smanji snagu motora i tada motor ne prelazi  navedeni broj okretaja. U ovom slučaju treba ispitati pojedine dijelove sustava za upravljanje turbinom . Sama turbina obično nije uzrok.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 - KAO DA NE DOBILJE DOVOLJNO GORIVA?

Datum objave: 10.06.2011 13:43:15
Slika
PITANJE:

Postovani, E 290 tdi,skoro 300t,pola moih,do sada bez problema a sad:auto pali i radi normalno ali kad polazim imam kratku prazninu,naime pritiskom papuce gasa motor kao da ne dobija dovoljno goriva,obrtaji na displeju normalno rade,ponovnim pritiskom sve se desava normalno,to sam osjeto kratko prije par mjeseci tad sam sipao gorivo u BiH pa sam posumnjao u kvalitetu goriva.Prije par dana ponovno se javio isti problem koji se desava ali ne svaki put samo kod stani-kreni.Auto je automatik,svaki savjet je dobro dosao. LP

ODGOVOR:

Nije moguće na osnovu  nepreciznih podataka koje ste poslali dati točan odgovor.  Točan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora. Sada ću navesti što sve može biti neispravno i što treba ispitati. To su slijedeći dijelovi : potenciometar pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, regulator tlaka goriva, filteri, solenoidni ventil za tlak goriva, zrak u sustavu goriva, VT pumpa, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A CLASSA 1,6 i. - NE PRIMA GAS

Datum objave: 10.06.2011 09:59:29
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem na mercedesu A klase 98g. 1.6B + plin, 75KW, poluautomatik. Auto ne prima gas, od samog pritiska na papucicu gasa pa sve do maksimalno pritisnute papucice, tek poslije toga auto pocinje da prima gas i to usporeno. Problem je isti i prilikom polaska sa automobilom i u samoj voznji prilikom izmjene brzina. Isto je i kada je motor hladan ili ugrijan a isto je i ako auto radi na plin ili benzin. Molim vas za odgovor i savjet. Hvala

ODGOVOR:

Odmah mi padaju na pamet slijedeći nedostaci ili neispravnosti : niski tlak goriva, nečist rezervoar za gorivo, filteri , nečisti injektori, potenciometar pedale gasa, senzor položaja leptirastog ventila , MAP senzor, mjerač mase zraka. Naravno tu mogu postojati i drugi problemi .Kada bih imao priliku pregledati Vaše vozilo odgovor bi bio puno kraći i konkretniji. Ujedno bih i predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh