Danas je: 24.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES CLK 200 - ISPRAZNIO SE AKUMULATOR

Datum objave: 25.07.2011 12:11:23
Slika
PITANJE:

poštovani.imam problem jer mi se usled dugog ne paljenja mercedesa clk200 ispraznio akumulator i ne mogu da otvorim gepek kako bi ga napunio,ili zamenio.pri tome je automatik pa ni nikakvo pokretanje nije moguće a parkiran je u nazad tako da je gepek vrlo nepristupačan.postoji li neki način da se dodje do akumulatora iznutra iz kabine ili da se na neki drugi način startuje motor.unapred hvala.

ODGOVOR:

Prtljažnik možete otvoriti ako dovedete struju ( odgovarajući napon ) u prostor motora . Spajanjem na odgovarjuće priključke ( + , - ) , kod motora ili kod kutije osigurača . Drugi način je da pokrenete motor tako da dovedete struju direktno na elektropokretač i na priključke koji vode do kontakt brave . Za ovakvo spajanje vozilo treba biti na kanalu ili na dizalici.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 24.07.2011 16:13:12
Slika
PITANJE:

Dobar dan postovani gosp meić pratim stalno vase stranice i vrlo su korisne molio bih vas za jedan savjet naime radi se o mercedesu c klase dizel 220 obicni ima cudno ponasanje nekad kad okrenem kontakt ne gore lampice i tada neće da upali-naime ne daje nikakve znakove i tako par puta vratim kljuc ili ga izvadim iz brave i onda upali normalno.to se događa nepravilno nekad prođe i nekoliko dana da sve bude u redu-kljuc je kodirani provao sam i rezerervni i nevidim razliku provjeravao sam kontakte od akumulatora osigurace kontakte na bravi molim vas savjet odakle poceti i jos da kazem da se dva puta ugasio u voznji sigurno povezano s tim problemom jer kad se ugasio nije gorila ni jedna lampica na kontaktu izvadim kljuc i on upali i radi normalno unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Detaljan opis i svi detalji ukazuju na neispravnost električnog dijela kontakt brave . Obzirom da niste naveli godinu proizvodnje moram reći da na Vašem vozilu može postojati klasična kontakt brava i ključ . Na novijim vozilima je isključivo elektronska kontakt brava a kontakt ključ nema nastavak koji ulazi u cilindar kontakt brave . Ako je na Vašem vozilu klasična brava s cilindrom tada se može mijenjati električni dio kontakt brave . Ako je u pitanju elektronska brava ona se mijenja kompletna i to u ovlaštenom servisu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ČUDNO RADI KAD JE KLIMA UKLJUČENA

Datum objave: 23.07.2011 21:13:24
Slika
PITANJE:

Mercedes c220 95 godiste, cudno radi kada je klima ukljucena Postovani gospodine Meicu, unaprijed bih zelio da vam se zahvalim za sve korisne savjete koje ovdje dajete svojim citaocima. Imam 2 problema: 1. kada ukljucim klimu auto pocne cudno da mi se ponasa, malo slabije vuce, sto kontam da je normalno, ali nekada mi se desava da auto pocne da trza kada zelim da krenem, i to pogotovo ako je dugo vozen, bas moram pazljivo da razdvojim kvacilo da se ne bi ugasio, i tom prilikom cujem neki cudan zvuk kao da nesto zakacuje ili da se tako izrazim 'klapti'. Taj zvuk se samo cuje prilikom neposrednog kretanja, kasnije nestaje, a meni kao laiku se cini kao da ima neke veze sa kardanom. 2. Zvuk motora je malo glasniji, tj. na pocetku mi se cinio ok, ali kada sam ga uporedio sam drugim vozilima tog tipa primjetio sam da je rad motora bucniji i malo brzi. Da napomenem da je na autu radjena generalka, dizne, glava motora, leteci lezaj, i mijenjana je pumpa za gorivo, pa sam razmisljao da je mozda uzrok podesavanje pretpaljenja pumpe... Nadam se da cete moci da mi date odgovore na moja pitanja...Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Svaki klima uređaj troši snagu motora i do 5 KW . Ukoliko motor mehanički nije u dobrom stanju to se jako osjeti. Ostali mogući uzroci i neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, dize, nečist rezervoar za gorivo , filteri, senzor temperature motora, regulator količine goriva, upravljački modul visokotlačne pumpe, odstupanje u fazi motora, stanje ventila i bregaste osovine, Visokotlačna pumpa . Zvuk koji čujete mogu biti kardansko vratilo , hardi zglob na mjenjaču, spojka , križ kardana. Bučan rad motora svakako može biti ako motor nije dobro postavljen u fazu i ako nije dobro podešeno paljenje na visokotlačnoj pumpi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E KLASSA 220 D - EPC

Datum objave: 22.07.2011 21:19:48
Slika
PITANJE:

POSTOVANE IMAM MERCEDESA E KLASU 220 OBICNI DIZEL GODINA PROIZVODNJE 1998 I IMAM PROBLEM NA NJEMU PALI MI SE CESTO EPC UREDAJ I IZGUBI VUCU ZNACI NECE DA VUCE NECE DA PRIMI GASA MORAM GA UGASITI I SACEKATI OTPRILIKE 45 MINUTA DA BI GA MOGAO DALJE VOZITI I OPET NAKON NEKOG VREMENA SE UPALI I ISTO PA MOLIM ZA VAS ODGOVOR S POSTOVANJEM

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) lampica se pali kada visokotlačna pumpa ili regulator količine goriva ne rade na ispravan način. Dijagnostikom sustava za dobavu goriva i dijagnostikom visokotlačne pumpe može se točno utvrditi što je neispravno i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - KVALITETA ILI IMPROVIZACIJA

Datum objave: 20.07.2011 14:11:49
Slika
PITANJE:

mercedes c220d- cav pumpa-70 kw /95g. je kuplen u kvarnom stanju sa navodno pripadajućim djelovima za preinaku sa cav visokotlačnog sustava sa komjuterskim upravljanjem na mehaničo upravljanje sa pumpom slijedeće oznake: PES 4M55C 320RS 152-3 84332335 040874936 6010700501ER0006 navodno, da se još uz ugradnju mehaničkog regulatora te pripadajuće vakum pumpe može adaptirat taj mehanički sistem, pitanje: Vaša saznanja preporuke i eventualno upute, na kojima bi Vam bio posebno zahvalan, uz dužno poštovanje unaprijed zahvaljujem, nedeljko rak prof.(automehanike)

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je originalna pumpa 8640A031A , proizvođač je Delphi - Epic . Najbolje rješenje je da se napravi originalno rješenje . To znači da se ugradi tvornički reparirana visokotlačna pumpa . Cijena takve pumpe je 10.842,- kn i na to imate tvorničku garanciju.  Rješenje koje Vi spominjete je gruba improvizacija s kojim ne možete postiči kvalitetu funkcije ni kvalitetu po pitanju performansi motora. Improvizacijama se ne bavim i zato ne bih komentirao takva rješenja. Vaš izbor je koje rješenje ćete prihvatiti , kvalitetno - originalno ili nekvalitetno - improvizaciju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 CDI - PROBLEM MJENJAČA

Datum objave: 20.07.2011 10:17:14
Slika
PITANJE:

Postovani posjedujem Merzedes c220cdi 2002god.Pri kupovini istoga kad sam vozio probnu voznju mjenjac nije htio saltati bio je stalno u prvoj brzini (automatski mjenjac) da bi mi rekao prodavac da je to do baterije i da ju treba promijeniti,nakon gasenja i ponovnog paljenja motora sve je radilo u najboljem redu ali pojavio mi se problem kad vozim nekada nece da mi salta unatrag naprimjer kod preticanja nego drzi odredjen broj obrtaja i ne prelazi 120kmh...vecesras mi se desilo da sam uzbrdo preticao auto i sve je bilo ok i onda odjedanput pocnu padati obrtaji i snaga motora...ponovno satnem..ugasim auto izvucem kljuc..upalim i opet sve radi ok...zanima me postovani koji bi mogao biti problem ?..napominjem da je auto redovno servisiran i da je prosli mjesec prosao tüv...sasvim normalno...lijep pozdrav ...stovanje

ODGOVOR:

Kompletan opis i svi detalji koje ste nabrojili ukazuju da je uzrok mjenjač. Najmanje što možete učiniti a što nije skupo je da provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Ako je ulje imalo sumnjivo treba zamijeniti filter mjenjača i ulje u mjenjaču. Ako i nakon toga ne bude poboljšanja mora se napraviti dijagnostika mjenjača, otkriti neispravnost i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - KOMPJUTOR ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 19.07.2011 18:21:57
Slika
PITANJE:

POSTOVANI.IMAM E 220 CDI 1999 GOD 245 000KM.UREDNO SERVISIRAN.ZAMJENIO SAM AKUMULATOR STAVIO OD 100AMPERA I NAKON 3 TJEDNA POSVJETLILA MI JE LAMPICA SRS DIJAGNOSTICIRALI SU MI DA JE IZGORILA JEDINICA ZA ZRACNE JASTUKE KOJA SE NALAZI KOD PEPELJARE.TE DA KOD PROMJENE AKUMULATORA NIJE IZVADEN KLJUC IZ BRAVE DA JE DOBIO NEGDJE ISKRU.NASAO SAM TKO POPRAVLJA TE JEDINICE ZA 1000KN JER SU MI REKLI DA JE NOVA 5500KN.NEZNAM KAD TO SLOZIM DALI JE POTREBNO STAVITI NOVI AKUMULATOR I KOJE JACINE MISLIM D AJE BIO 75 AMPERA.TE DALI JE MOZDA TO UZROK.JER NA DIJAGNOSTICI SVE JE OK OSIM TE JEDINICE KOJE NE PREPOZNAJE.ALTERNATOR PUNO I SVE JE OSTALO U REDU.MOLIM VAS ZA VASE MISLJENJE HVALA.

ODGOVOR:

Odgovarajući akumulator za Vaše vozilo je 95 Ah tako da ne treba mijenjati ovaj koji je sada u vozilu. Sam akumulator nije uzrok radi kojega je oštećen kompjutor zračog jastuka. Važno je da alternator ispravno puni i da ugradite ispravno drugo računalo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,0 i. - NE MOŽE SE UGASITI

Datum objave: 18.07.2011 22:15:05
Slika
PITANJE:

poštovani! molim vas za pomoć u riješavanju jednog problema. naime,imam mercedes 124,91 g.benzinac 2.0 i danas mi se desila situacija da nisam mogao ugasiti automobil. izvukao sam ključ ali on je i dalje radio. mislio sam da je problem u bravi,ili ulošku brave ali nakon što sam kupio drugu,promjenio je, desilo mi se isto,znači auto i dalje radi bez obzira što je ključ izvadjen iz brave.ako mi možete pomoći i savjetovati što da učinim bio bih vam zahvalan! hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa a bez neposrednog uvida na vozilu mogu navesti neke stvari koje treba ispitati a koje bi mogle biti uzrok : električna instalacija od kontakt brave do kutije osigurača, električna instalacija na motoru, glavni relej motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 814 ECO POWER - RAZLETILA SE TURBINA

Datum objave: 18.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

Poštovani na početku ovog pisma unaprijed zahvaljujem na odgovoru.Imam kamion mercedes 814 eco power kiper-kran 1998 godina,sa 167ooo.Prije godinu dana je otišao u iber turažu turbina je povukla ulje i razletila se.Kad smo rastavili motor vidjelo se što se mora promjeniti.Pukao je 1 podizač ventila oštećen 1 klip i košuljica pukao 1 ventil i iskrivljene šipke podizača.Promjenili smo sve što je trebalo -1 klip i košuljicu jedan ventil sve hidraulične podizače i šipke podizača sve ležaje i pikse bregaste gumice ventila sve brtve motora sve karike .Ostale košuljice su polirane izmjerene kao i klipovi,radilica i bregasta,brušeni su ventili .Da dalje ne duljim kad je motor upaljen radi dobro problem je što u vožnji pod opterećenjem jako dimi plavkasto jeli to moguće od zaostalog ulja u auspuhu jer je izbacio ulje na auspuh kad je bio u iber turaži(auspuh je stojeći iza kabine) i slabo vuče (turbina je nova).Kad smo ga spojili na moto tester kaže grašku prednabijanja,mehaničar kaže da je najvjerojatnije otišao senor tlaka usisa na usisnoj grani koje je vaše mišljenje?Hvala

ODGOVOR:

Kada motor doživi havariju kao što ste opisali u ispušnom sustavu se kumulira veća količina ulja. Nakon popravka motora potrebno je neko vrijeme da ulje iz ispušnog sustava nestane. Gubitak snage motora može nastati radi senzora tlaka turbine, radi regulacionog ventila turbine, radi ostalih ventila koji reguliraju tlak turbine, radi regulatora tlaka goriva, radi senzora za tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 270 CDI- VIBRACIJE NA 2000 OBRTAJA

Datum objave: 15.07.2011 22:44:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meić imam jedno pitanje posjedujem auto Mercedes 270cdi,2002god i imam jedan problem kada ga vozim prilikom stiskanja gas papučice na 1800-2000obrtaja javlja mi se trenje jednostavno auto ima određene vibracije auta,da bi daljnim stiskanjem gas papucice i povecanjem obrtaja rada motora dakle preko 2000 i vise smirilo se i normalano.hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli u opisu može ukazivati na dva osnovna problema , jedan su nosači motora i eventualno ispušni sustav . Drugi je nepravilan rad motora i stvaranje vibracija radi toga. Za jedno i drugo mogao bih točno odgovoriti tek nakon neposrednog uvida na vozilu jer se bez toga može samo pretpostavljati a ne točno tvrditi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA - SENZORI ZA PARKING

Datum objave: 13.07.2011 20:57:50
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam b. clase 2009g i želim ugraditi senzore za parking te podizače zadnjih stakala.svi mi preporučaju samo zadnje senzore a ja bih i prednje,nije mi jasno u čemu je problem,takođe je problem za ugradnju podizača stakala.Molim vas savjet!

ODGOVOR:

Naravno da možete ugraditi i zadnje i prednje parking senzore . Znam da su kvalitetni od firme Bosch . S podizačima stakla je situacija malo složenija jer nisu važni samo podizači koje ćete ugraditi nago i komanda ( prekidači ) podizača stakla . U tu svrhu treba naručiti i zadnje originalne obloge vrata ili rukohvate na kojima se nalaze električne komande . To bi značilo da treba naručiti originalne zadnje rukohvate ili obloge na koje se mogu ugraditi spomenute komande . Isto to treba naručiti i za vozačeva vrata jer se na njima nalaze komande za sva četiri podizača stakla. Improvizacije se ne isplate jer narušavaju estetiku vozila. Sve skupa nije ni jeftino.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 -SKIDANJE I MONTAŽA DIFERENCIJALA

Datum objave: 12.07.2011 14:19:23
Slika
PITANJE:

pozdrav gospodo majstori zamolio bih vas dali mozete i hocete da mi objasnite proces skidanja i montiranja diferencijala na mercedesu c klase 94 godiste c 180 1.8 cub. benzin unapred hvala .

ODGOVOR:

Demontaža i montaža diferencijala se obavlja po logičnom redoslijedu a svi detalji se vide kada je vozilo na servisnoj dizalici. Postupak demontaže  je slijedeći : kotači, kardansko vratilo, kočna kliješta, diskovi, , pakne za ručnu kočnicu, sajla ručne kočnice, cijevi hidraulike kočnice na diferencijalu, poluosovine diferencijala, nosači diferencijala . Postupak montaže je isti samo obrnutim redoslijedom.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - ISCURI PLIN NA SENZORU KLIME

Datum objave: 11.07.2011 20:34:58
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imm mercedes E200 (2004 g.) i imam problem s klimom. Ponestaje mi plina tj. iscuri mi plin na senzoru klime. Promijenio sam novi kompresor, novi filter i očišćen je cijeli sustav klime. Dva puta (u roku 3 mjeseca) sam promijenio novi senzor klime, original....kroz kojega plin iscuri. Zbog čeg se ponavlja ista greška??.....nema smisla stalno mijenjati senzor klime ako je kvar u nečem drugom. Pregledom auta na kompjuteru, niti jedn kvar ne prikazuje, osim puštanja plina na tom senzoru... Da li je moguće da je problem u rezervnom dijelu ko takvom...ili je problem negdje drugdje? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problem koji ste naveli je vrlo rijedak ( propuštanje na senzoru ) . Pretpostavljam da uzrok nije senzor nego dosjed na kojemu se nalazi senzor.  Volio bih pregledati taj detalj odnosno obaviti uvid na samom vozilu . Tada bih mogao i predložiti rješenje. Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A170 CDI- INTEGRALNA PLOČA MJENJAČA

Datum objave: 10.07.2011 23:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani; Posjedujem mercedes A170 cdi 2002 godište. Auto je sa automatskim mjenjačem i kada je hladan mora se čekati 2-3 minute da bi kada ubacim u rikverc prihvatio inače ako ranije ubacim auto se gasi, ne može da prihvati gas odnosno da ubaci u brzinu. Kada je auto zagrijano sve je ok. Kada se ugasi očita grešku (integralna ploča mjenjača). Ulje je mjenjano skoro. Molim Vas za Vaše mišljenje šta je najbolje. Pozdrav.

ODGOVOR:

Upravljačko računalo motora i upravljačko računalo mjenjača su povezani . Kada postoji greška u sustavu mjenjača događa se i ovo što ste Vi opisali . Integralna ploča mjenjača je elektronski sklop na kojem postoji greška koju ste naveli. Moguća greška je puknuće hladnog lema i prekid strujnog kruga. Zagrijavanjem mjenjača a na taj način i integralne ploče profunkcionira strujni krug koji je do tada bio u prekidu. Rješenje je zamjena ili popravak integralne ploče ( ako je to moguće).

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - GREŠKA NA ELEKTR.INSTALACIJI

Datum objave: 05.07.2011 22:54:24
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam vise problema sa vozilom Mercedes E270 CDI(130kW),2002g,w211, tiptronic mjenjac,preseao 177 000 km...(kilometraza je originalna 100 %)... 1. Tempomat nekoliko dana radi a nekoliko dana ne radi.... 2. Sijalice krepavaju svakih nekoliko dana... 3. Truba ponekad radi a ponekad ne radi... 4. nedavno mi je u sred voznje izbacio poruku da su u kvaru ABS, ESP i BAS... i zaista nisu radili (tada nije radio ni tempomat)...nakon 2 dana taj kvar je nestao sam od sebe i sada sve normalno radi... 5. ovaj kvar me najvise nervira.naime vozilo odlicno ide,i malo trosi i ne dimi i prezadovoljan sam sa vozilom ali kada vozim konstantno 15-20 minuta uz neki veliki uspon brzinom oko 80-100km/h vozilo odjednom bez ikakve najave mnogo uspori i opada mu brzina i opadaju mu obrtaji bez obzira sto je noga do poda na gasu... Vozilo samo usporava,i skoro se nikako ne cuje zvuk motora.U roku par sekuni brzina padne sa 100km/h na samo 30-40 km/h a obrtaju padnu na nekih 1000 o/min iako je gas do poda... jedini nacin da to rijesim je da zaustavim vozilo na sred ceste,ugasim motor, i OBAVEZNO IZVUCEM KLJUC iz kontakt brave i tek onda upalim vozilo.KLJUC SE MORA POTPUNO IZVADITI pa tek onda paliti vozilo.Nakon toga ponovo se cuje RIKA motora i vozilo polazi punom snagom...Nakon toga mogu voziti do mile volje bez ikakvih problema. To mi se desava otprilike jednom tjedno... Inace vozilom sam prezadovoljan sto se tice apsolutno svega osim elektronike... Molim vas za savjet i mnogo zahvaljujem...

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ukazuje na grešku koju stvara električna instalacija na motoru, električni kontakti i konektori. U kritičnom momentu dogodi se pad napona na dijelu instalacije i radi toga se počnu nekontrolirano pojavljivati greške koje ste naveli . Uz to je moguće da motor izgubi snagu radi problema koji nastanu na sustavu za regulaciju turbine ( preveliki tlak turbine i motor odlazi u rezervni program ) . Iz navedenog vidite da na Vašem vozilu treba sistematski pregledati električnu instalaciju na motoru . Svi vodovi te instalacije vode prema upravljačkom računalu motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124- ELEKTRIČNO-PNEUMATSKO CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.07.2011 11:25:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam merc.124.93god, i moj problem je u centralnom zaključavanju tj, nakon što sam zamjenio malin kompresor od zraka i odslušao ga kako nabija zrak ,pokušao sam s ključem zatvoriti da vidim jeli funkcionira ali nije htjelo zatvoriti ,pa sam sjeo u nutra i pritiskao dugmiće ali kad bi pritisnuo jednog ,drugi bi se dignuo ,šta da radim i dali uopće postoji neko mjesto za ozračivanje.hvala i prvi put se javljam ,prije nego sam vam poslao poruku čitao sam dosta vaših odg.šta reći nego hvala vam šta imate vremena za ovakav vid pomoći i to još besplatno .Od srca hvala Davor.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima električno-pneumatsko centralno zaključavanje . Sustav se sastoji od brojnih dijelova i sklopova a kompresor je samo jedan od dijelova. Potrebno je pregledati isve ostale dijelove sustava i to : ispravnost bravice vozačevih vrata, upravljački sklop-modul, elektropneumatski postavni član, elektropneumatski upravljački sklop, ispravnost ostalih bravica. Najčešći uzrok je pneumatski upravljački sklop kojega čine elektronički sklop i dvotlačna pumpa. elektronički sklop prima naredbe od upravljačkog sklopa i proslijeđuje ih pumpi . Sama pumpa može promjenom smijera rotacije stvoriti tlak ili podtlak i na taj način otvara ili zatvara bravice vrata. Sustav nije jednostavan i zato  treba ispitati stručno i pažljivo sve dijelove sustava.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA 180 CDI - SIVI DIM I MIRIS SAGORIJEVANJA

Datum objave: 02.07.2011 18:12:46
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Mercedesa B klase 180CDI model 2008.auto je preslo 190000km. U zadnja 2 mjeseca sam primetio sivkast dim iz predela motora i miris sagorjevanja.Ispod dizel pumpe sam video crne tragove vlazne(izgleda kao talog kafe)i nema nekakvog posebnog mirisa. To pada na cjev koja ide iz partikel filtera koja je vruca.kada taj talog padne na to mjesto pravi taj sivkasti dim i odgorjeva. To nisam primetio u voznji vec samo ponekad kad parkiram auto osjetim odgorjevanje i vidim malo sivkastog dima. Moje pitanje je odakle dolazi i sta moze praviti taj talog. jedan prijatelj koji se razumije oko toga mi je rekao da bih morao promjeniti visokotlacnu pumpu. Da li je to nesto opasno? Sa postovanjem i unapred zahvalan Zijo iz Norveske.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije treba ispitati sustav za dobavu goriva . Dim koji vidite nastaje kada dizel gorivo curi iz visokotlačne pumpe ili iz cijevnih vodova za dovod goriva i kada to isto gorivo curi po vrućim dijelovima motora . Na taj način motor troši više goriva, motor može ostati bez snage, a vi udišete štetne plinove od goriva koje isparava. Zatražite mišljenje stručne osobe u servisu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - KROVNI PROZOR

Datum objave: 29.06.2011 23:32:00
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Prijateljica mi ima Mercedes A 170 CDI 2000. god. Ne otvara joj se krovni prozor, i ponekad joj se preko noći otvore stakla na prednjim vratima. Jedno staklo na zadnjim vratima je također blokirano. Molim Vas komentar, i stručni savjet. Hvala !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih se ne otvara krovni prozor i zadnje staklo na vratima su : pogonski elektromotori, komande - prekidači, električna instalacija, releji preko kojih dolazi struja za navedene elektromotore, mehanička blokada na vodilicama . Mogući uzrok radi kojih se po noći otvore stakla je računalo komforne elektronike BSI . Pregledom vozila mogao bih biti puno precizniji u odgovoru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - PROVJERA VISKO SPOJKE

Datum objave: 29.06.2011 22:59:30
Slika
PITANJE:

molim Vas da mi objasnite kako mogu provjeriti ispravnost"visko"ventilatora kod mercedesa c220d i da li je njegova eventualna zamjena komplikovana i mogu li sam to obaviti. naime prije nekoliko dana zbog guzve u saobraćaju putovao sam 5km vise od jednog sata,temperatura mi je porasla do crvene linije i pojavilo se isparenje na prelivnom crijevu od posude rashladne tecnosti. ranije mi se ovo nije desavalo a nivo rashladne tecnosti je uvijek u redu. unaprijed hvala..

ODGOVOR:

Ispravnost visko spojke možete provjeriti okretanjem propelera ventilatora. Kada je motor zagrijan na više od 96°C propeler ventilatora se okreće s povećanim otporom . Ovo provjeravajte dok je motor ugašen .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - METALNE STRUGOTINE U ULJU

Datum objave: 27.06.2011 23:40:46
Slika
PITANJE:

Hvala puno na odgovoru za crni dim, veoma nezgodan problem kod mercedesa jer vidim da ima mnogo slicnih pitanja. Interesuje me koliko litara ulja ide u mijenjec mercedes c-200cdi 2003god. automatik. Posto mi je majstor nasuo samo 4litre a to mi se cini malo??? I zasto je u starom ulju bilo spene(skroz malih komadica)?

ODGOVOR:

U automatski mjenjač Vašeg avozila ide 5,5 litara ulja ali se ulje ne može u potpunosti ispustiti jer dio ulja ostaje u hidrauličnom pretvaraču momenta . Metalne strugotine koje ste vidjeli u ulju su znak oštećenja u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh