Danas je: 29.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES 190 E - RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 11.05.2013 21:35:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio Mercedes-Benz 190 E(1991), 2.0 s ugrađenim plinom. Budući da auto nije radio neko vrijeme odvezao sam ga kod mehaničara ovlatenog za plin. On mi je spojio plin, ali ga nije naštimao zbog prazne boce. Problem je u tome da kada radi na benzin, kao da radi na 3 cilindra. Zamijenio sam sve svijecice i kablove za sviječice ali i dalje isto. Mehaničar kaže da je motor "zaliven", pa me zanima šta to znači i dali je u tome problem, te kako otkloniti kvar. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Objašnjenje koje Vam je dao Vaš automehaničar je nestručno i neprofesionalno . " Zaliven " motor u žargonu nekih " stručnjaka " znači da u jedan ili više cilindara ulazi prevelika količina goriva. Posljedica toga je mokra svjećica koja kao takva ne radi . Potražite stručnijeg automehaničara koji će nakon pregleda Vašega vozila točno reči što je neispravno i predložiti za Vas kvalitetno rješenje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - ŠKRIPANJE ( CVILJENJE ) KOČNICA ?

Datum objave: 03.05.2013 11:39:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,imam Mercedes c220d 1995 sa prijeđenih 314 000 km,mehaničar mi je mjenjajo disk pločice i one sad cvile prilikom kočenja i ako auto stoji 4-5 sati pa kreće u voznju cvile pločice prilikom vožnje do nekih 20-30 km/h,mehaničar je rekao da je to normalno i da ce proci ali nakon 4 mjeseci jos uvjek isti problem i ako se rucna potegne i otpusti ista stvar se događa,i jos jedan prioblem kada se auto vozi u 3 ili 4 brzini na nekih 1900 okretaja primjecujem kao da cuka lagano,molim vas pomozite mi ,puno hvala.

ODGOVOR:

Pretpostavljam da Vi niste utjecali na izbor, kvalitetu i cijenu disk pločica koje su ugrađene na Vaše vozilo . Ako je Vaš mehaničar birao pločice tada je on odgovoran za neugodnu pojavu "cviljenja" prilikom kočenja. Uzroci zbog kojih dolazi do visokofrekventnih vibracija ( cviljenje ) prilikom kočenja su : nekvalitetne disk pločice, dotrajali diskovi, kočna kliješta, hidraulični cilindri kočnih kliješta, visokotlačne fleksibilne cijevi kočnih kliješta. Spomenuli ste i prekidanje u radu motora ( neravnomjeran rad ) . To se može događati zbog ; filtera, nečistog rezervoara, zraka u sustavu goriva, diza, visokotlačne pumpe, mehaničkog stanja motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - NITKO NEZNA ŠTO MU JE ???

Datum objave: 21.03.2013 17:19:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić posjedujem mercedes E 200 CDI (clasic)2000 god. Naime moj problem je sljedeci: vozio sam auto kod vise majstora koji su pokusali pronaci kvar no nisu u tome uspijeli.Auto je spajan na kompjuter-test te tom prilikom kompjuter nije pokazivao nikakve greske. Moj kvar je u tome sto se motor u radu zalijeće znaci od o,5 do 1-og obrtaja gore-dolje i pri tome izbacuje crni dim. Nekad ga toliko prigusi da se auto ugasi.To se događa na temperaturi rada motora kad prede nekih 45 stupnjeva C .Znaci dok je motor hladan odnosno do 45 stupnjeva auto savrseno radi.U voznji se to nemoze primjetit jedino kad moram stati odnosno zaustaviti vozilo recimo: dok cekam na semaforu prilikom parkiranja kad stajem odnosno u leru.Nekad se dogodi period da auto radi savrseno bez obzira na temp. motora,ali uglavnom ne radi kako treba. Nadam se da mi mozete pomoci u mom problemu. Unaprijed zahvaljujem Martin.

ODGOVOR:

Pažljivo sam pročitao Vaš opis i prema tome mogu predložiti što sve trebate ispitati u cilju iznalaženja i defektaže kvara . Ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinoj strani motora, začepljenje na usinoj grani, začepljenje ispušnog sustava ) , dize, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlak ana Rail-u, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, nečist rezervoar, električna instalacija motora, procesor motora ECU .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - ČUJEM UDARAC KADA ŠALTAM BRZINE ?

Datum objave: 07.03.2013 17:22:03
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam pitanje vezano za mercedes E220 CDI elegance oprema 2003 godiste, limuzina, rucni mijenjac sa 6 brzina.. kada vozim recimo u 2 brzini (mada se to desava u svakoj brzini) i dadnem gas malo jaci, to jest nabjerem brzinu, i kada hocu presaltati, tacno u tome momentu kada stisnem kvacilo cuje se "bum" hlupi nesto..taj udarac kako ja cujem u vozni dolazi od zadnjeg dijela auta..bilo to iz 1 u 2 brzinu ili nebitno..koja god brzina kad stisnem kvacilo hlupi jako..a iz 5 i 6 brzina npr kad to uradim cuje se dosta manje..mozda zbog toga jer je veca brzina i buka, nebitno..uglavnom kad nabjerem brzinu i kad stisnem brzo kvacilo hlupi jako..a kad to uradim sasvim lagano,ono bas sporo kada stisnem kvacilo onda se ne cuje udar..a kad znaci normalno vozim kao svaki covjek i presaltam kao sto bi i vi, onda hlupi..uglavnom to ne smije hlupati to se zna..bio sam kod jednih majstora rekli su mi da su uporne spone problem, da ih trebam zamijenut i nebi bilo udara...drugi majstori su mi rekli da su seleni zadnji a ne uporne spone..i sad treci majstor je provjerio uporne spone i selene kaze da uopste oni nisu otisli da cu dzaba bacati pare dok to sve izmijenim i da se nece nista promjenuti, vec da mu dodjem sledecih dana pa da mi kako treba pregleda i nadje sta je uzrok, al misli da bi moglo biti nesto oko kvacila i da udarac prenosi nazad jer je zadnji pogon pa nam se cini da je udar od s pozada, ali bi opet provjerio sve dok ustanovi sta je..a sva 3 majstora su rekli da nije mijenjac..zanima me sad vase misljenje sta bi to sve moglo biti, jeste li imali takvih slucajeva.. Unaprijed vam se zahvaljujem i veliki pozdrav iz Bosne.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu udarac nastaje između mjenjača i diferencijala . To se događa zbog zračnosti ( istrošenja, mrtvog hoda ) na pojedinim dijelovima transmisije . Najčešći uzroci su : križevi kardana, srednji ležaj kardana, gumeni zglob koji povezuje kardan s prirubnicom mjenjača, prirubnica diferencijala. Uz navedeno moguće je još da se to događa na poluosovinama, na zglobovima poluosovina, na konusno tanjrastom zupčaniku diferencijala . U rijetkim slučajevima ( kod starijih vozila ) uzrok mogu biti i gumeni blokovi diferencijala. Svaki bolji automehaničar će nakon pregleda Vašega vozila vrlo brzo otkriti mjesto lupanja i odmah predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK 270 CDI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 10.02.2013 11:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meić, imao sam problem sa visokotlačnom pumpom za clk 270 cdi 2002 godina,curilo mi je gorivo na nju.vozio sam je u servis i oni su mi promijenili cijeli set gumica.sad mi nepušta gorivo ali mi neće da pali auto kad se ohladi.upali on ali puno vergla.možete li mi odgovorit zašto sad neće da pali normalno a palio je ko sat. Hvala.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati tek nakon pregleda i dijagnostike motora . Sada mogu samo navesti brojne uzroke zbog čega motor ne pali kada je hladan . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, grijači, upravljački modul grijača, filteri, senzor temperature motora, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, dize, EGR ventil, električna instalcija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 2,0 i. - MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Datum objave: 19.01.2013 08:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon određenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga određeno vrijeme auto dobro radio na benzini međutim nakon pređenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Bosch F8DC4, Beru 14F-8DU7.97 ili 14FGH-8DTURXO, NGK BCP6E-VG97 ili BKUR5ET . Osim svjećica, kablova i bobine, ostali mogući uzroci prekidanja mogu biti : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - POJAVILE SU SE 4 GREŠKE ?

Datum objave: 13.01.2013 11:20:04
Slika
PITANJE:

postovanje imam jedno pitanje,imam mercedesa c lasa 220 cdi automatik 2001 godina pojavilo mi se 4 greske abs,bas,esp i epc..tjekom voznje znam mi se desit da kad stanem na semaforu i onda opet krenem da mi ostane u 3 ili cetvrtoj brzini kako kad onda stanem sa autom ugasim ga i izvadim kljuc pustim ga da se resetira i opet ga upalim i onda je sve normalno.vozio sam ga na diagnostiku pokazo mu je kvar na zadnjem desnom kotaca na abs senzoru mehanicar mi je reko da to treba promjeniti pa ako nebude to onda da treba promjeniti esp neki kompjuter ili nesto slicno...pa me zanima vase misljenje...hvala...pozdrav...

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora i dijagnostika opčenito, onda treba svaku neispravnost i svaku grešku shvatiti ozbiljno jer ista sigurno radi određene smetnje . Greške koje ste naveli ABS, BAS, ESP, EPC odnose se na pojedine sustave. Zajedničko za sve te sustave jest da su međusobno povezani . Tako i kvar senzora ABS-a na zadnjem desnom kotaču može biti uzrok zbog kojega ne rade i sustavi koje ste Vi spomenuli. Ukoliko ne sumnjate u stručnost i dobre namjere Vašega servisa, dajte im mogućnost da se bave vašim vozilom i da isto dovedu u ispravno stanje.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OTKLANJANJE KVARA

Datum objave: 07.12.2012 12:04:03
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meić. Ovim putem, htio bih vam se još jednom zahvaliti na brzom i stručnom otklanjanju kvara na svom automobilu Mercedes E 290 Turbodiesel. Ulje više ne curi, zadovoljan sam a ujedno i ponosan na činjenicu što sam upoznao čovjeka koji tako srdačno i profesionalno pristupa klijentima i njihovoj (našoj) problematici u vremenu kada većina servisera prvenstveno gleda na zaradu a ne na napravljeni posao. Hvala još jednom...

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima . Drago mi je da ste zadovoljni mojom uslugom . Ja sam samo radio svoj posao . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - MOTOR KAO DA RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 05.12.2012 15:49:01
Slika
PITANJE:

poštovani Imam mercedes a 140 benzinac 2001. godina. Normalno sam se dovezao sa posla, slijedeće jutro upalio je bez problema ali kao da radi na tri cilindra. Stvarno tako i zvući. Promjenio sam svječice i bobinu ali stvar je ista. broj okretaja je konstantan ne zaletava se. Ukopča čok kad je hladan i pušta ga normalno. vožnja je nemoguća jer nema snage. gorivo je točeno tjedan dana prije kvara. Jel možda kvar na ECU modulu ili negdje drugdje.

ODGOVOR:

Nije dobro unaprijed predviđati što je moguće u kvaru i što bi moglo biti . U ovom slučaju treba krenuti od činjenice koju ste rekli a to je da motor čudno radi i da nema snage . Kada je to tako uvijek se radi dijagnostika motora , točno se defektira kvar , predloži se rješenje i otkloni se kvar . U ovom slučaju osnovni uzroci mogu biti : mehaničko stanje motora ( ventili, kompresija , faza motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, davači impulsa, aktuatori ) , sustav za upravljanje motorom i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 203 C 220 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA COMMON RAIL ?

Datum objave: 28.11.2012 08:35:44
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo sve pohvale za Vas rad i trud i zatim moj problem. Radi se o tome da je visokotlacna pumpa Bosch u common rail sistemu procurila, nakon zamjene svih gumica jedan dan je bilo sve u redu da bi drugi dan procurila istim intenzitetom. Mercedes W203 c klasa cdi 220, 203.206 oznaka motora. Hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Tlakovi u visokotlačnoj pumpi su oko 1.800 bara . Zbog toga sve radove na pumpi treba obaviti po svim pravilima struke . Uz to moram posebno naglasiti da većinu visokotlačnih pumpi sustava Common Rail može servisirati jedino proizvođač . Mi serviseri možemo jedino ugraditi tvornički repariranu pumpu i po potrebi obaviti programiranje na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - OVLAŠTENI SERVIS NIJE NAPRAVIO NIŠTA ?

Datum objave: 23.11.2012 11:16:38
Slika
PITANJE:

Postovani. Molim vas za savjet jer mozda zvuci cudno ali nema mi tko pomoci..cak i ovlasteni Mercedes servis nije napravio nista,,jednom rijecju da ne duljim neznaju. Radi se o Mercedesu W 210 ,e klasa 220 diesel 96 godina. Autu se pali Edc ,,naravno i ja znam za problem, sa Lucas pumpom ,ali napominjem da sam stavio repariranu od Purica 2008 godine.Diagnostika je pokazala u servisu Mercedesa dok je jos radio da se radi o elektricnom djelu Lucas pumpe ali vise nisam soguran da je to u pitanju,,naime auto sam pocne dodavati gas i tad se upali ecd i auto se ugasi,prije je to bilo jednom u 2 mjesec dana ,,sad nekad bude i 10 puta na dan a nekad kao sad dok ovo pisem vam vec 10 dana radi sve ok. Znam i za senzor gasa ,filter itd,,auto ponekad i trza u voznji i onda se takoder ugasi. Dali je nuzno da je Lucas pumpa u pitanju ili postoje i druge mogucnosti . Vozio sam ga u neki drugi servis da mi provjere dali je mozda zrak problem ,,usis ili filter ali jednostavno nitko nezna nista o tome. Kad ulijem gorivo na pumpi ,,taj tren se auto u pravilu ugasi ,,nakon par minuta cekanja upali se i radi super kao da nije nista bilo. Molim vas da mi date i savjet dali bi bilo stetno da stavim neki aditiv mozda za prociscavanje sustava cijeloga od rezervara,,pumpe,,dizni i ako da, da mi kazete koji da aditiv tovno stavim . Hvala vam lijepa,svjestan sam da je predugacko ali jednostavno neznam sto da radim vise. Lijep pozdrav. silvio. zadar.

ODGOVOR:

Dobro sam razumio sve što ste naveli iako ste neke detalje nepotrebno navodili . U ovom slučaju nema potrebe za teoretiziranjem nego za konkretnim djelovanjem . Isto tako nije bitno da li ste ugradili visokotlačnu pumpu prije 4 godine ili jučer . Osnovna činjenica je da se motor povremeno gasi na način koji ste opisali . Znači kvar postoji i treba ga najprije otkriti . Prema Vašem opisu najviše treba sumnjati u EDC ( Electronic Diesel Control )  visokotlačnu pumpu . To znači da istu treba ispitati i ako se utvrdi neka neispravnost na mehanici , hidraulici, elektronici , pumpe, istu treba otkloniti bez obzira na troškove . Ako se nakon ispitivanja visokotlačne pumpe utvrdi da je ona ispravna , potrebno je ponovo ugraditi pumpu i dalje tražiti grešku na : električnoj instalaciji motora, na pojedinim senzorima motora,  na ECU centrali motora . Ispitivanje pumpe se može napraviti tako da se ista demontira i pošalje na ispitivanje u specijalizirani servis . Drugi bolji način je da se kompletno vozilo doveze u specijalizirani servis i da se tada obavi demonaža pumpe , ispitivanje pumpe, eventualni popravak pumpe , ugradnja pumpe, završno ispitivanje na vozilu . Ovo je jedini efikasan način kako se može riješiti problem koji ste naveli . Sve ostalo su samo teoretiziranja bez ikakve učinkovitosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D 2,0 D - TEŠKO ŠALTANJE BRZINA I BRUJANJE ?

Datum objave: 20.11.2012 08:41:37
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meiću. Već ste mi par puta pomogli, pa moram ponovno zatražiti Vaše mišljenje. Vozim Mercedes 190 D, 2.0 dizel, 1988.godina. U zadnje vrijeme imam problem pri ubacivanju u treću i pogotovo u četvrtu brzinu. Naime, počinju se javljati vibracije na zadnjem staklu, brujanje motora i isprekidan rad s tutnjanjem (kao duboki spori rafal) odmah u trenutku kad pustim spojku. Recimo, nekada sam u treću ubacivao s 40 km/h, a od neki dan odmah trese i bruji. U četvrtu teško prebacim i sa 70 km/h, a upravo pri toj brzini ne smijem dati mali gas, jer odmah bruji i cvrči. Drugi problem je što kad vozim makadamom osjećanjem zvonko lupkanje ispod volana, kao da duboko u volanu imam posuđa ili alata. Ne znam što bi to moglo biti. Molim za odgovor iz Vašeg iskustva.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu zaključio sam da uzrok mogu biti nosači motora i ili nosači mjenjača . Na to ukazuje otežano šaltanje i brujanje koje ste spomenuli . Zato najprije provjerite ispravnost spomenutih nosača motora i po potrebi zamijenite neispravne nosače .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - TEŽE PALI ?

Datum objave: 19.11.2012 17:24:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, prije nego Vam postavim pitanje vezano za moj automobil, želim Vam zahvaliti na ovako velikom broju odgovora koji su korisni i poučni za sve ljubitelje auto-moto tehnike i posjetitelje Vaše cijenjene stranice. Naime, posjedujem Mercedes E 220 CDI iz 1999.godine. Uvezen iz Njemačke i u mojem vlasništvu već osam godina. Servisiran redovno, izmjena ulja, filtera za zrak, gorivo...sve redovno. Apsolutno u tih osam godina nisam imao nikakvih problema. Prije 10-ak dana prilikom startanja, motor mi duže "vergla" (3-5 sekundi), i tako je prilikom svakog startanja.Kada upali motor radi besprijekorno. Grijači su ispitani i u redu su. Motor je čist i suh, dovodi goriva također.Vizualnim pregledom uvidio sam da na poklopcu motora ispod druge dize, odnosto u ležištu oko nje se nakupila jedna manja količina nafte?! Stoga bih Vas zamolio da mi date svoj savjet da li zbog te nafte oko dize nešto nije u redu s njom, pa auto duže "vergla", ili je problem u nečem drugom. Unaprijed zahvalan na odgovoru i svako dobro u daljem radu i životu Vam želim!

ODGOVOR:

Gorivo koje vidite oko dize nije uzrok ali uzrok može biti prisutnost zraka u gorivu . Navesti ću i ostale moguće razloge a to su : akumulator, elektropokretač, kontrolni modul grijača, relej grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa . Uzrok bi se mogao otkriti nakon pregleda svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 E 200 - DIZEL UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:18:42
Slika
PITANJE:

POSTOVANI, VLASNIK SAM MERCEDESA W124 200E. ZBOG VELIKE POTROSNJE RAZMISLJAM DA UGRADIM DIZEL MOTOR,DALI MI SE TO ISPLATI I KOLIKO NOVACA BI ME TO KOSTALO?UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Cijena ugradnje dizel motora bi bila skuplja nego što je vrijednost Vašega vozila . Razlog za to je što se uz dizel motor trebaju ugraditi i svi drugi popratni dijelovi , sklopovi, mjenjač,  komande, ispušni sustav, električna instalacija, kompjutor i još dosta toga . Puno jeftinije bi bilo da vozilo prodate i nabavite drugo vozilo s dizel motorom koje ima malu potrošnju goriva .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA ?

Datum objave: 22.10.2012 10:30:30
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp Meić, živim u BiH, prije 4 mjeseca sam iz Njemačke uvezao C 200 CDI 90 kw 2004 godište.Nemam partikelfilter, nestao u putu,jer sam jednom gospodinu dao punomoć za dovoz auta. Promijenio sam blok motora, turbinu, pumpu visokog tlaka, jedan injektor, radilicu ,ležaje, sada ću i karike a na tisuću prijeđenih kilometara, podigne mi se razina ulja za litar, umjesto 6 kad ispustimo 7 litara. Živim u Orašju, odmah priko Save kod Županje i daleko sam od Vas 250 km.Svi majstori u okolici do Osijeka, pokušavaju nešto riješiti a danas sam prvi puta naišao na Vašu adresu i savjete i mislim da mi Vi to možete riješiti.Motor je ponovno rasklopljen i nakon 2000 kilometara ležaji na radilici su ponovo načeti a sva sreća da sam inzistirao na zamjeni karika, te je majstor motor otvorio. Znam da je Vaše vrijeme dragocjeno ali ja Vas molim dajte mi savjet.U računalo od auta ,slabo tko ovdje nešto zna, svi se trude samo ja i dalje bez auta a novci bespovratno klize iz džepa. Bog i svako dobro i nastavite pomagati ljudima.

ODGOVOR:

Nivo ulja u karteru se može povećati radi dva razloga . Prvi je kada u karter ulazi rashladna tekućina  a drugi je kada u karter ulazi gorivo . U prvom slučaju uzrok je najčešće brtva glave motora . U drugom slučaju uzrok su : dize, brtve na dizama, koša kompresija i izostanak paljenja na jednom od cilindara . Reparatura motora koju ste radili i koju radite je najsloženija i najodgovornija aktivnost koja se radi na vozilu . Zbog toga takvu vrstu poslova treba obaviti vrlo stručno i odgovorno kako bi motor opet dugoročno dobro funkcionirao . Ovom prilikom moram reći da je pravi generalni popravak vrlo skup , ali je dugoročno isplativ . Jeftinije rješenje je ako bi mogli pronači isti takav rabljeni motor koji bi bio u dobrom stanju . Najvažnija stvar kada se rastavi motor je točna defektaža pojedinih dijelova . To znači mjerenej istrošenosti . Nakon toga se radi strojna obrada i planira koji su sve potrebni materijali . Ako se napravi propust u ovom dijelu posla , popravak motora neće biti kvalitetan a to je onda daleko skuplje nego da se odmah radi prava generalka .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 15.10.2012 23:23:17
Slika
PITANJE:

dobar dan!imam jedan koji nikako ne mogu rjesiti!imam mercedesa ml 270 cdi 2000g.isve je bilo uredu s autom dok nisam isao promjeniti dihtung ispusne grane.prilikom skidanja pukli su serafi na glavi.glava se skinula stavio novi dihtung glave i dihtung ispusne grane.to je mehanicar sve sastavio e onda je nastupio sok!!!auto je prodimio i poceo se tresti.da bi rekli da su dizne lose,stavili su mi svih pet repariranih dizni i vise nije dimio niti treso.za dizne i ruke dao sam 6000kn.da bi kada sam se poceo voziti auto poceo nenormalno tositi oko 20 litara.reklamirao sam auto ali oni ne mogu naci uzrok.svi parametri dobri ina testeru nista ne pokazuje.kazu da je sve uredu ali kako ako auto toliko trosi???molio bi vas za pomoc jer vise neznam sta da radim.hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok velike potrošnje se može navesti tek nakon dijagnostike motora . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, istrošenja u motoru ) , filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor tlaka na rail-u, dize, senzor tlaka turbine, bypass ventil turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 - LUPANJE U MOTORU DOK SE NE ZAGRIJE ?

Datum objave: 12.10.2012 12:24:32
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes a 140 1998 prilikom prvog paljenja čuje se jako lupanje/zveketanje sve dok se motor malo ne razradi/zagrije u vožnji do odprilke 2km. Mislim da bi mogao biti lanac jer prešao je 300 000 bez zamjene ili možda nešto drugo? Hvala

ODGOVOR:

Moguće je da čujete zvuk jednog od lanaca i lančanika . Gornji lanac pokreće razvodni mehanizam a donji lanac pumpu za ulje . Svaki od spomenutih lanaca ima i svoj natezač pa treba posumnjati i u njihovu ispravnost . U ovom slučaju treba kao mogućnost još spomenuti hidropodizače koji također mogu stvarati zvuk lupanja jer isti funkcioniraju pomoću ulja u motoru i za njihov rad je potreban odgovarajući tlak ulja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 D - MOŽE LI DRUGA PUMPA ?

Datum objave: 04.10.2012 22:35:33
Slika
PITANJE:

poštovani imam mercedes c220 diesel 94g sa ugrađenom lucas pumpom(navodno jedna od lošijih) Moj problem je taj što auto nemirno radi te trza u vožnji i jako dimi (bijelo plavkasti dim)znak da nema goriva. Promjenio sam filter goriva,propuhao sa kompresorom lajtunge do rezervoara,spajoa ga direktno sa kantom na krovu ali uvijek isto. Obavio sam dijagnostiku te je kompjuter izbacio grešku na njemačkom "menegenregelung"odnosno regulacija goriva. Pošto sam saznaao da je dotična pumpa jako skupa odnosno njena reparatura zanima me sljedeće a isto sam čuo od majstora koji radi mercedese da je moguće u taj auto ugradit mehaničku pumpu od w124 200d,te da uz to treba promejniti postojeće lajtunge vakum pumpu i bravu za paljenje pošto se ta pumpa gasi na vakum. Da li je to doista moguće jel bi tim zahvatom vjerovatno riješio problem za dugo jel mi mastor kaže da je pumpa već rađena pošto je označena za žutim točkcama na pojedinim dijelovima.

ODGOVOR:

Pojedine osobe, amateri i nestručnjaci rade svakojake improvizacije i preinake pa se ne bi čudio da su Vam rekli da možete ugraditi u vaše vozilo i pumpu od kombajna ili nekog građevinskog stroja . Ja Vam sigurno neću reći da to radite . Moj savjet je da ugradite točno odgovarajuću pumpu na Vaše vozilo , bez obzira na cijenu . To će sigurno biti puno jeftinije nego bilo koje drugo nestručno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NE ZNAM ODAKLE CURI ULJE ?

Datum objave: 02.10.2012 21:49:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam mercedes cdi C klasa 220 2001 godina,prva reg.2002 godina,pređenih 280000 km primjetio sam na podu kada pomaknem auto da curi ulje i stvore se male fleke ulja na zemlji.Što je to i od čega i što mi je činiti,tj.dali moram Hitno na servis?Inače kontrolna tabla mi kaže da je sve ispravno. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Ulje koje visite može biti : motorno ulje , ulje iz mjenjača, ulje iz servo volana , ulje iz kočnog sustava . Svako od navedenih ulja ima drugačiju boju pa se po tome može znati odakle propušta. Ako sve radi i ako nema nikavih upozorenja stvar nije toliko hitna . Provjerite sve količine i nivoe ulja pa možda i po tome zaključite gdje nastaje propuštanje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM I NEUGODA U PROMETU ?

Datum objave: 13.09.2012 09:06:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Moj problem je u mercedesu c 220 cdi 99g.Auto radi savršeno,ne troši ulje,dobro vuče ali dimi i to crni dim da mi je već neugodno u prometu.Auto ima stvarnih 201000km.Pomagajte.Hvala...

ODGOVOR:

Crni dim ukazuje na loše sagorjevanje u motoru zbog prevelike količine goriva i premale količine zraka . Uzroci te pojave mogu biti mnogobrojni . Iako ih ima puno navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : filter zraka, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine, MAF senzor , dize, tlak turbine, Wastegate regulacioni venti turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora . Kao što vidite ima toga puno i zato je najprije potrebno točno defektirati i otkriti kvar / kvarove a nakon toga s emože razmišljati o otklanjanju kvara i potrebnom popravku .

na vrh Povratak na vrh