Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM I NEUGODA U PROMETU ?

Datum objave: 13.09.2012 09:06:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Moj problem je u mercedesu c 220 cdi 99g.Auto radi savršeno,ne troši ulje,dobro vuče ali dimi i to crni dim da mi je već neugodno u prometu.Auto ima stvarnih 201000km.Pomagajte.Hvala...

ODGOVOR:

Crni dim ukazuje na loše sagorjevanje u motoru zbog prevelike količine goriva i premale količine zraka . Uzroci te pojave mogu biti mnogobrojni . Iako ih ima puno navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : filter zraka, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine, MAF senzor , dize, tlak turbine, Wastegate regulacioni venti turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora . Kao što vidite ima toga puno i zato je najprije potrebno točno defektirati i otkriti kvar / kvarove a nakon toga s emože razmišljati o otklanjanju kvara i potrebnom popravku .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - SKUPO PLAČENA USLUGA ?

Datum objave: 08.07.2012 09:53:11
Slika
PITANJE:

Štovani G.Meić,prije tri mjeseca zamolio sam Vas da mi pošaljete kako mogu sam bez kompjutora vratiti na Mercedesu c220cdi 2008 g.intrvale.Odgovorili Ste,da to je najbolje u servisu,koji to rade i besplatno ,za dvije minute,kako na podrućju Bjelovara nema servis za Mercedesa,morao sam otići u Zagreb i stvarno ni pune dvije minute mhanićar mi je vratio iterval,koji je ne u kilometrima,nego u danima.Platio sam 200kuna plus put u Zagreb i nazad sve oko 300kuna.Recite nije li to malo pretjerano.Stoga Vas ponovo molim pošaljite mi to kako se radi da mogu sam.Tražio sam toga mehanićara da mi pokaže,jer je to radio sve rućno bez kompjutora,ali samo se nasmijao.Unapred zahvalan u oćekivanju pozitivnog odgovora. BOG.

ODGOVOR:

Danas rijetko gdje možete dobiti nešto besplatno . Sve servisne podatke , mi serviseri skupo plačamo ( baza podataka, CD, obnova podataka, servisiranje dijagnostike i t. d. ) . Moje pitanje za Vas glasi : što bi te Vi napravili za servis koji bi Vam obavio besplatno neku uslugu na Vašemu vozilu ?  Da li bi mu samo rekli HVALA ili bi mu to nadoknadili kroz neku kompenzaciju odnosno vraćenu protuuslugu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 240 - SKUPA BALANS ŠTANGA ?

Datum objave: 01.06.2012 08:47:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, probat ću što bolje opisati problem. Imam C klasu iz 2002.g, preciznije w203 C240, limuzina. 220 000km, redovito servisirana. U vožnji čujem na prednjem dijelu šripanje, ali ne odmah nego tek nakon nekih 20-ak minuta vožnje kad se auto ugrije, koji put i pola sata. To se čuje samo na neravninama, dok se vozim po autoputu ništa. Kad radio radi onda se ta buka ne čuje, međutim kad je radio ugašen dovoljne su i male neravnine i zvuk škripanja postaje neugodan, imate dojam kao da će se prednji dio auta raspasti. Bio sam kod mehaničara dvaput i normalno svaki put kad sam došao do njega i poslije duže vožnje, nije se čulo ništa. On ga je dignuo na dizalicu i nije ništa vidio, osim sta je napomenuo da po toj štangi sta se nalazi između 2 prednje vilice, pretpostavljam da je riječ o balans štangi, kao da nešto curi. Molim Vas za savjet, rečeno mi je da ta štanga nova košta 10-ak tisuća kuna, pa ne znam da li se uopce onda isplati popravljati. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Škripanje koje čujete može nastati na bilo kojem dijelu prednjeg ovjesa . To mogu biti pojedini selen blokovi, kugle vilica, krajnici , spone, blokovi balans štange, vertikalne spone ovjesa, aksijalni ležajevi amortizera. Osnovni zadatak servisa je da pregleda Vaše vozilo i da točno utvrdi mjesto i uzrok škripanja . Nakon toga treba predložiti rješenje . Balans štanga nije uzrok i ista se nikada ne mijenja . Po potrebi se mijenjaju samo gumeni blokovi balans štange a oni su vrlo jeftini.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 250 D - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 31.05.2012 12:32:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gspon Meić Imam jedno pitanje dali je dobar za kupnju Mercedes 124W 250D dizel Snaga motora:66 KW Radni obujam:2497 cm3 godina prizvodnje je 1988.g automatik mjenjać. Ima dosta novih dijelova ugrađenih na motoru..limarija je odlicna motor isto tako. Bio bi zhvalan za vaše mišljnje hvala.

ODGOVOR:

Za ovo vozilo se opčenito može reći da je kvalitetno i pouzdano . Međutim nitko Vam bez detaljnog i stručnog pregleda  ne može reči u kakvom stanju je vozilo koje namjeravate kupiti . Taj pregled je vrlo bitan i zbog automatskog mjenjača čiji popravak može biti skuplji od samog vozila .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN ?

Datum objave: 20.05.2012 13:20:25
Slika
PITANJE:

pozdrav..imam mercedes E220d cdi 99 god.pojavljuje se proglem kad je motor vruc jako tesko pali,,a kad je hladan tih proglema nema..zanima me vase misljenje...hvala unapred

ODGOVOR:

Kada postoji problem otežanog paljenja vrućeg motora tada uzroci mogu biti : pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, lošija kompresija motora, dobavna pumpa, relej pumpe, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECT senzor, dize, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - MOTOR ILI MJENJAČ ?

Datum objave: 11.04.2012 12:16:47
Slika
PITANJE:

POSTOVANI imam mercedesa c 270 cdi 125 kw presao 188000 godina 2001. Auto se u zadnje vrijeme ponasa cudno tj.u leru kad stojim na semaforu ili kad sam u mjestu dok drzim papucicu kocnice auto mi mjenja obrtaje u intervalu od 500 do 1000 obrtaja i pri tom se i trese. Ima automatski mjenjac i zanima me dali je problem u mjenjacu ili motoru. Unaprijed hvala EMIN

ODGOVOR:

Problem je u motoru a moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehanički uzroci motora, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 01.04.2012 12:38:55
Slika
PITANJE:

Poštovanje...ima problem s mercedesom c-200 cdi 98.god., problem je u padu broja okretaja prilikom pritiska papučice od kočnice, tj. kada je auto u leru i pritisne se kočnica, auto se počinje trest kao da če se ugasiti, pa zanimalo bi me dali ima nekakva elektronika ili nešto što kontrolira gas, jer prije se ovo nije dešavalo...hvala

ODGOVOR:

Postoje brojne neispravnosti radi kojih se motor može tresti i loše raditi u leru a to su : senzor temperature motora, nečiste dize, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora ( kompjutor ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - PADA BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 26.03.2012 21:05:01
Slika
PITANJE:

poštovani imam problem na mercedesu c 220 cdi w 203 automatik iz 2001 godine, događa mi se to da kad je motor hladan u vožnji pri laganom gasu na otprilike 1400 do 1800 okretaja okretaji počmu padati za nekih 300 400 okretaja pa se vrate ali jako kratko traje jedva sekundu,čim dam malo gasa taj zvuk nestane,a isto tako kada držim lagano gas npr u 3 brzini na blagoj uzbrdici se čuje neko drobljenje negdje,u euroline mi nemogu otkloniti kvar jer ga na dijagnostici ne pokazuje, a rađen mi je automatski mjenjač tj kompletan je stavljen nov i ne pokazuje grešku na mjenjaču. sad neznam jeli to nešto opasno da nebi nastala veća šteta.... unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u motor a ne u mjenjač koji je novi . Moguće neispravnosti su : prisutnost zraka u gorivu, filter goriva, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 170 CDI - VISOKOTLAČNA PUMPA ???

Datum objave: 25.03.2012 22:56:52
Slika
PITANJE:

Mercedes A klasa 170 cdi 1999g Poštovani, nedavno sam mijenjao podloske na diznama koje su mi propustile i tijekom toga dao sam ispitati dizne za koje su mi kazali da su dobre.Nakon odlaska iz radionice primjetio sam da auto slabije vuce i da u petoj brzine ne ide preko 3500 okretaja(150 km/h).Vratio sam se kod istih da vidimo u cemu je problem i kazali su da je s njihove strane sve korektno napravljeno i moguce da ne radi senzor protoka zraka ali da nemaju dijagnostiku za moj tip automobila.U autu mi nije javljalo nikakve greske.Nakon sto sam uspio naci dijagnostiku bacilo mi je dvije greske: 1.senzor protoka zraka 2.pritisak goriva iz pumpe Nakon ocitovanja gresaka iste su mi obrisali i tijekom rada auta kod njih vise se nisu pojavljivale ali tokom kratke voznje opet se pojavio isti problem.Kazali su mi da trebam novu bosch pumpu koja bas nije jeftina. Zanima me vase misljenje o navedenim greskama i dali uzimati polovnu?Mozda znate kod koga je najbolje otici? Hvala. Ivan

ODGOVOR:

Ako niste sigurni da je neispravno ono što su Vam rekli nakon dijagnostike , tada je najbolje zatražiti još jedno stručno mišljenje . Teka kada budete sigurni što je neispravno , možete razmišljati o popravku . Popravak povjerite servisu od povjerenja . Možete ugraditi i rabljenu visokotlačnu pumpu ako je ispravna .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 KOMPRESOR - BRISANJE GREŠAKA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:33:03
Slika
PITANJE:

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su na motoru prisutne greške kao što ste rekli , problem se ne rješava brisanjem tih grešaka nego zamjenom ili doradom neispravnih dijelova. Na primjer , ako je neispravna bobine , kako Vi zamišljate da možete neispravnu bobinu osposobiti ili popraviti ako izbrišete snimljenu grešku bobine ne mempriji računala motora. ??? Vašim vozilom se treba baviti stručnjak i profesionalac a ne neki priućeni mehaničar . Najprije treba ispitati mehanički sustva motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja, nakon toga sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno ćete znati što je sve neispravno . Kada budete znali što je sve neispravno rješenje nije brisanje nego popravak i zamjena neispravnih dijelova. Nadam se da Vam je sada nešto jasnije .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - PODIZAČI VENTILA ?

Datum objave: 18.03.2012 12:08:29
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE HTEO SAM POTRAZITI PAR SAVETA OD VAS, POSEDUJEM OD SKORO MERCEDESA W124 250D 92.GOD I IMAM VISE PROBLEMA NA NJEMU. PRVO KAD SAM KUPIO AUTO BIO JE JAKO BUCAN I DESAVALO MI SE DA TRZA, USTVARI AUTO TESKO KRENE I NA NEKIH 2000 DO 2400 OBRTAJA NAGLO CIMNE I POCNE DA VUCE I TAKO U SVAKOJ BRZINI, POMALO SE I JA BAVIM MEHANIKOM AL SA MECKAMA NEMAM BAS PUNO ISKUSTVA, POMISLIO SAM DA SU HIDRO PODIZACI I SIPAO ADITIV LIQUI MOLI I STANJE SE DOSTA POBOLJSALO, ZNACI MOZDA JOS MALKO SE CUJU AL NIJE STRASNO. PA ME INTERESUJE DALI JE SAD POTREBNO MENJATI HIDRO PODIZACE ILI SE MOGU RAZRADITI CISCENJEM? DRUGI PROBLEM MI JE STO KADA MOTOR RADI I HLADAN I TOPAO DESAVA MI SE DA NA MERICI OD ULJA, USTVARI KAD IZVUCEM MERICU POSLE PAR SEKUNDI POCNE DA IZLAZI ULJE, DALI JE TAJ MOTOR ZA GENERALNU ILI MOZDA POSTOJI NEKO ZACEPLJENJE NA NEKIM ODUSCIMA I TAKO NESTO, INACE MOTOR LEPO PALI, DIMI VRLO MALO SAMO KAD UPALI. UNAPRED HVALA!

ODGOVOR:

Ako ste vozilo nedavno nabavili , potrebno je obaviti kompletan pregled vozila i motora . Nakon toga treba zamijeniti sve tekućine i sve filtere. Nakon toga obavite slijedeće : ispitajte dize i grijače, izmjerite kompresiju , provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Svaku neispravnost koju primetite , otklonite . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako nakon nekog vremena hidropodizači ne prestanu lupati , zamijenite one koji lupaju. Provjerite i sustav za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KAKO I KADA SERVISIRATI ?

Datum objave: 06.02.2012 16:52:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Ja vas potpuno razumem da imate puno posla i da vam stize puno pitanja, ali vidite ako nadete malo vremena za moje pitanje odgovorite mi. Mercedes c 200 cdi Posedujem Mercedes C 200 CDI godina proizvodnje 2000 W 202 snaga motora 75 kw - 102 ch manuelni menjac 5 brzina. Do sada je presao 99000 km. Kod ovih mercedesa se rade mali i veliki servisi na svakih 20000 km. Sada na 102000 km treba da radim mali servis. Zanima me da li se kod ovih mercedesa vrsi zamena ulja u menjacu i diferencijalu i ako se vrsi na koliko kilometara se vrsi. Unapred se zahvaljujem na odgovoru gospodine Meicu. Puno toplih pozdrava i zelja iz Brisela za vas i vas servis.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo će mnogi reći da je kvalitetno što je točno . Isto tako će Vam reći da ne treba često raditi servise i mijenjati pojedine tekućine . Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva mogu reći da to nije tako . Ako želite da Vaše vozilo traje što duže , da ima što manje kvarova onda bi na Vašem mjestu radio drugačije . Redovni servis vozila bi radio svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Na tom servisu bi mijenjao ulje u motoru i sve filtere . Isto tako bih obavljao i druge potrebne radove i kontrole ( kočnice, istrošenja, ostalo po potrebi ) . Sve ostale tekućine ( ulje u mjenjaču, ulje u diferencijalu, ulje u kočnicama, antifriz ) mijenjao bih svakih 60.000 km ili svake dvije godine ( što prije dođe ) . Svrha svega što sam naveo je pouzdanost , kvaliteta i trajnost vozila a to je sigurno u Vašem interesu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - SUSTAV PLINOVA BlueTec

Datum objave: 26.01.2012 09:17:03
Slika
PITANJE:

Postovani! Vlasnik sam Mercedes E 220 CDI god.proizv. 2004, sa prijedjenih 110 000 km.Imam stalni problem sa russpartikel filtrom,vec u nekoliko navrata mi se javila greska da je on u kvaru.Auto sam odveo na servis oni su gresku izbrisali ili sto a ja sam se vozio nekih 5000 km opet iznova sve. Najprije se upali zuta lampica od motora a za 2 ,3 dana partikel filter.opet u servis i na otstopavanje ili sto neznam. Mene zanima dali ima kakva tekucina koja se stavlja u gorivo pa sistemom izgaranja ocisti te cadji.Molim Vas da mi pomognete,jer opet ce mi se to desiti.Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva sustava za samočišćenje filtera krutih čestica ( partikl filtera ) . Jedan sustav BLUE-TEC ima odgovarajuću tekućinu ( nalazi se u posebnom rezervoaru )  koja se u odgovarajućem momentu injektira u ispušni sustav i nataj način radi čišćenje filtera krutih čestica , smanjuje emisiju dušikovih oksida NOx i na taj način zadovoljava eko-norme Euro-4, Euro-5 .  Drugi sustav ne koristi nikakvu tekućinu . Računalo motora u kritičnom momentu zakreće kut paljenja u plus i povećava količinu goriva. Na taj način se povečava temperatura ispušnih plinova i opet počinje proces regeneracije filtera krutih čestica. Nakon što je proces gotov sustav se vrača u normalni rad . Iz navedenog se može zaključiti da je potrebno najprije provjeriti koji je sustav na Vašem vozilu ( BlueTec ili sustav s katalizatorom i bez dodavanja tekućine ) . Nakon toga treba obaviti dijagnostiku i utvrditi : stanje filtera krutih čestica, ima li BlueTec tekućine, ispravnost upravljačkog sustava filtera krutih čestica .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEISPRAVN AKUMULATOR

Datum objave: 10.01.2012 13:21:13
Slika
PITANJE:

Postovani.imam pitanje vezano za mercedes c 200 cdi 2001 god,trenutno sa m u holandiji a auto je u bosni javili su mi da je u auta akomulator prazan pa me zanima moze li biti neke stete dok se ne stavi novi akomulator,hvala objavite mi odgovor na vasem portalu

ODGOVOR:

Ako je akumulator neispravan neće nastati nikakva šteta . Može se jedino dogoditi da ćete morati unijeti ponovo zaštitnu šifru za radio aparat . Ako će biti potrebno, na instrument ploči resetirati servisni interval .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W202 220 D - UPALI SE EDC LAMPICA ?

Datum objave: 07.01.2012 14:11:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Mercedesom w202 220 diesel 1995g. Izjutra, prilikom prvog paljenja, odmah se upali EDC lampica i ugasi se motor. To se ponavlja dva tri puta i poslije bude sve OK tokom dana. Uz to motor ima nemiran rad, kao da je jedna diza loša, pogotovo dok je hladan. U periodu dok malo ne podine temperaturu, pravi trzaj u voznji u svakoj brzini na otprilike 1600-1700 obrtaja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koja se pali EDC ( Electronic Disel Control ) pali s ekada postoji neispravnost na visokotlačnoj pumpi ili na sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : filter goriva, prisutnost zraka u gorivu, istrošenje na osovini pumpe visokog tlaka , regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja regulatora, upravljački modul pumpe, EGR ventil, pojedini senzori motora. Provjerite najprije filtere i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 2,2 CDI 92 KW - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 05.01.2012 16:51:57
Slika
PITANJE:

Izvinjavam se vlasnik sam mercedesa c220 cdi 92kv 2000gp desava mi se da mi nesto iskljucuje vakum pumpu kad radi na leru i onda zatvori egr i nece da radi preko 3000 obrtaja nece da ga otvara ili zatvara neznam polozaje,a kad nepustam da radi na leru onda otvara i zatvara egr normalno.kad ga iskljuci nema vakuma na onim dobavnim cjevcivama i nema turaze preko 3000 obrtaja.nakon rada od mozda nekih 1min blokira.egr sam cistio i mislim da on radi.dali je moguce da su zaprljane klapne na usisnoj grani i da one ne otvaraju ili je neki elektro senzor.Hvala na vremenu koje ste odvoili za mene.Dobar savjet je neprocjenjiv POZDRAV

ODGOVOR:

Kada motor nema snage ( ne radi preko 3.000 o/min ) uzrok ne mora biti EGR ventil . Navesti ću i druge moguće uzroke a to su : filter goriva, filter zraka, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, loše stanje turbine, dobavna pumpa niskotlačna, senzor tlaka goriva , solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, začepljenje ispušnog sustava. Najbolje bi bilo da za početak obavite kompjutorsku dijagnostilku motora jer tako možete vrlo brzo otkriti brojne neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W202 - EMULZIJA ?

Datum objave: 01.01.2012 12:55:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, od nedavno tacnije 3 god. posedujem mercedes c180 w202 1993 god. sa predjenih 250.000 km. do pre par hiljada kilometara koristio sam ulje I.G.A.T. 10W/40 HC i nije bilo nikakvih problema.posto nisam mogao vise naci to ulje presao sam na CASTROL 10W/40 i javio se sledeci problem, u crevu iberlaufa pojavila se neka bela smesa sa par kapi vode, to sam ocistio ali posle desetak dana kada sam proverio bilo je ponovo. Auto vozim na relativno kratkim relacijama. 10km do posla i toliko u povratku. Dali je to posledica ulja ili je jos nesto moguce. Pozdrav

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega se pojavljuje bijela smjesa ( emulzija ) nije motorno ulje nego kratke relacije koje vozite i na kojima se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . Uzrok je kondenzat koji se stvara u motoru a koji radi nezagrijanog motora ne može ispariti nego stvara emulziju ( kondenzat + ulje ) . Za svaki slučaj provjerite ispravnost termostata . Po potrebi malo duže zagrijavajte motor prije nego krenete .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E200 - INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 26.12.2011 15:00:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam MB W210 E200 iz 1996 godine. Auto je kupljen u Beču i uvezen u HR. Imam problem sa instrumentnom tablom. Problem leži u slijedećem: Kada uključim auto sve lampice se upale i pogase,ali pri uključivanju svijetala samo se osvijetli tabla na desnoj strani oko obrtomjera,a ostali dijelovi se ne pale.Stupio sam u kontakt sa jednim servisom elektronike da mi vide o čemu se radi te su oni ustanovili da je dio na ploči izgorio te da su to premostili i da na njivom stolu za ispitivanje cijela tabla svijetli,pa sam mislio da je problem riješen ali sam ostao iznenađen da kod mene isto svijetli ali samo kada se uključe duga svijetla ili blenda,a pri uključenim kratkim svijetlima ne svijetli, nego samo taj desni dio koji je svijetlio i ranije. Kako je taj popravak loše završio odlučio sam nabaviti rabljenu tablu istog auta i iste godine proizvodnje koja je potpuno ispravna misleći da će u mome autu isto tako biti,no prevario sam se.Sada ta nova tabla svijetli kompletno i sve se lampice pale,ali se većina njih ne gasi pri uključivanju auta te se ne pokreće kazaljka temperature,brzinomjera i obrtomjera,a jedino kazaljka goriva radi. Malo sam zbunjen,ali mi možda Vi možete pomoći što da radim. Treba li možda resetirati novu tablu ili je problem u nečemu drugome. U nadi da mi možete dati savjet lijepo Vas pozdravljam Darko Dudić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sve što ste naveli  ukazuje na to da se Vašim vozilom treba baviti stručnjak . Uz to treba imati i komplene električne sheme te bazu podataka za Vaše vozilo . Mogućih neispravnosti može biti Više i to : neodgovarajuća instrument ploča, električna instalacija i konektori, kontakti na kutiji osigurača, BSI računalo komforne elektronike ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NAKON DVA DANA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.12.2011 23:37:56
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić-u,imao bih par pitanja da vam postavim. Skoro sam kupio Mercedesa c 200cdi 2001 god.avangard, imam jedan problem, auto kad mi stoji dva dana da se nepali desi mi se da ne mogu upalit (akumulator mi se isprazni ), kupio sam nov akumulator i ponovo mi se to desava.Nevuce mi struju posto sam ispitivao, neki mi kazu da ima webasto,a ujutru kad udjem u auto sajbe su mi zamagljene malo. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali mogu biti : akumulator ( Vaš je novi ) , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, grijači, loša kompresija, relej dobavne pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice . Najprije provjerite elektropokretač i prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga izmjerite kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - DIZE

Datum objave: 21.12.2011 23:30:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću pisem vam prvi put jer nisam znao da postoji netko tko toliko zeli pomoci ljudima,svojim neiscrpnim savjetima!imam par pitanja!posjedujem mercedes benz 190d 2.5 iz 1986 godine!moj problem je taj metalni zvuk koji se javi kad auto radi u leru,i kad dignem poklopac motora i lagano dodajem gas i zadrzim ga u određenim okretajima ,čini mi se kao da je netko ubacio gidoru unutra,mislim nije doslovno tako ali proizvodi taj metalni zvuk,koji me iritira!! malo sam se raspitao i ljudi su mi rekli da to štopa jedna dizna!!! dobio sam savjet da na pun rezervoar uspem kilo ulja,kao da podmaze tu diznu,i ako to ne pomogne da mjenjam podloske dizni?? dali se isplati radit ista od ta dva savjeta i zelim da mi kazete sta je najbolje uciniti,odnosno koje su mi opcije?????? inace automobil je odrzavan redovito,31.10 su promjenuti svi filteri i ulje shell!!! automobil pali ko nov,ide ko avion,na sipki se uopce nevidi da je potrosio ni deci ulja od mjenjanja,motor je čist ko suza nema kapi goriva ili ulja po njemu!!!! unaprijed vam zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da obavite ispitivanje svih diza i da nakon toga po potrebi obavite podešavanje ili zamjenu uložaka diza ako je to potrebno . Vijek trajanja diza je oko 100.000 km . Loše dize znatno smanjuju trajnost motora jer gorivo ne dolazi u obliku sitnih kapljica u vidu maglice nego dolazi u koncentriranom mlazu . Loša diza ispire uljni film na cilindru pa se tada klip i cilindar intenzivno troše . Radove na dizama povjerite specijaliziranom servisu .

na vrh Povratak na vrh