Danas je: 31.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 180 W 203

Datum objave: 03.10.2011 08:24:44
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem automobil Mercedes C180 w203 iz 2001. godine. Problem se javio prije nekoliko dana. U vožnji je automobil sam od sebe trznuo i od tog trenutka nije primao gas. Znači držim papučicu gasa do poda, ali jednostavno ne reagira. Okretaji u tom trenutku su od 1500-1800 o/min. Čuju se detonacije pri sagorijevanju. Od tada auto ne pali od prve, nego nakon 2-3 pokušaja, a kad upali trese, opet ne prima gas, detonacije nastavljaju. Ne javlja nikakvu grešku ili upozorenje na displayu. Do sad nisam imao nikakvih problema s automobilom. Ponekad nakon par minuta mučenja, opet proradi, ali to ne traje dugo. Zanima me okvirno što bi mogao biti problem, kako bi vi reagirali u ovom slučaju i koja bi bila cijena popravka. znam da ne možete sa 100% sigurnošću utvrditi o čemu je riječ, samo me zanima okvirno. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije u motoru u Vašem vozilu je sigurno benzinski motor ( niste naveli nikakve podatke ) . Moguće neispravnosti su : sustav paljenja, probijanje visokog napona, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon do bobine, ECU centrala, filter goriva, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, električna instalacija motora, MAF senzor, MAP senzor, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor temperature motora, senzor položaja leptira TPS , EVAP canister ventil . U ovom slučaju napravio bih najprije detaljnu dijagnostiku motora, otkrio kvar, predložio rješenje, otklonio kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:27:24
Slika
PITANJE:

odlucio sam da kupim mercedes benz vito 2001-2003 godine o cemu moram da vodim racuna prilikom potraznje i kupovine vozila hvala na detaljnim informacijama.

ODGOVOR:

Prije isplate vozila obavite stručni pregled vozila i pregledajte slijedeće : komprsiju, grijače, mjenjač ( šaltanje ) , spojku ( proklizavanje ) , podvozje, ovjese, kočni sustav, volan , amortizere, klima uređaj, unutrašnjost vozila, stanje karoserije.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 01.10.2011 20:08:06
Slika
PITANJE:

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

ODGOVOR:

Ako motor i dalje ne bude palio kako treba najbolje je da napravite kompjutorsku dijagnostiku motora . Tada provjerite ispravnost slijedećih komponenata : ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, senzor IAT za temperaturu usisanog zraka . Po potrebi izmjerite i pad napona prilikom startanja motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,3 i. - STRUJA NE DOLAZI DO PUMPE

Datum objave: 29.09.2011 22:24:29
Slika
PITANJE:

dobar dan , imam problem sa paljenjem mb 200 124 2.3 benzinca, struja ne dolazi do pumpe za benzin sta moze biti, a kad mu dam benzin direkt u karburator upali ali trokira i ugasi se

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej pumpe goriva, kutija osigurača i postolje releja pumpe, električna instalacija , kontakt brava, ECU centrala. Bez neposrednog uvida na vozilu ne može se dati kratki i precizni odgovor . Kada dobijete struju na pumpi za gorivo izmjerite i tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 211 - VIJCI ZA FELGE

Datum objave: 25.09.2011 20:35:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, posto jako cijenim Vase misljenje i strucnost, zelim da otklonim nedoumicu po pitanju vijaka za felge od 16" za mercedes w211 Obzirom da se blizi zima i slijedi zamjena ljetnih sa zimskim gumama , interesuju me dimenzije vijaka za ALU i CELICNE felge od 16" za Mercedes w211. Trenutno su na automobilu alu felge i sarafi dimenzija 14 x 1.5 x 29 mm a planiram u doglednom vremenu da stavim celicne felge sa zimskim gumama, te sam u nedoumici da li ovi isti vijci mogu biti upotreijebljeni ili moram potraziti krace.... i gdje ih nabaviti s postovanjem

ODGOVOR:

Odgovarajuće vijke uvijek dobivate uz felge koje kupujete . Za čelićne felge su vijci nešto kraći . Postojeće vijke za probu ( dovoljno je jedan vijak ) stavite na čeličnu felgu i tada izmjerite koliko vijak izlazi iz felge. Vijak ne smije izlaziti više od 18 mm .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - TEMPERATURA MOTORA LUDUJE

Datum objave: 25.09.2011 20:15:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes C klasa 220 diesel iz 1996. god sa 320000 km i imam jedan vrlo neobičan problem koji nikako ne uspjevamo riješiti. Naime na kontrolnoj tabli temperatura motora luduje i to doslovno. U nekoliko sekundi mjenja vrijednosti od 120 do 60 stupnjeva i radi ko vu metar na starim pojačalima. Majstori su pregledali senzor sa 4 kontakta i ispravan je, prelemili instalaciju na utikaču koja je bila od gijanja loša, mehanički termostat radi a i visko. Malo je nezgodno ako se ide na put jer nikada ne znam kolika je temperatura motora, kažu da je najvjerovatnije kontrolna tabla ali povremeno radi besprijekorno, poludit ću od ovoga problema i trenutno sam u ZG pa molim pomoć gospodine Mejić, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najprije terba biti siguran da motor ima ispravan rashladni sustav i da je temperatura motora normalna. Nakon toga treba rješavati problem s instrumentom za temperaturu . Uz senzor temperature i električnu instalaciju česti uzrok je upravo instrument ploča . Ako znate da je ona neispravna postoje samo dva rješenja . Prvo rješenje je ugradnja nove ploče što nije jeftino a drugo rješenje je ugradnja ispravne rabljene instrument ploče koju treba pronaći i ugraditi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - SUSTAV BAS

Datum objave: 21.09.2011 22:45:22
Slika
PITANJE:

poštovani servis Meić pozdravljam vas iz BIH,tacnije grad Kakanj. posjedujem odnedavno Mercedes C200 cdi 2001 god.,i u nekoliko zadnjih dana mi se povremeno na centralnom displeju javlja greška pod nazivom (brake assist visit workshop-BAS), da li se upoznati s tim problemom i šta mi preporućujete?? i dli je to neki opasna kvar ili je šta drugo?? lijep pozzz iz BIH i unaprijed zahvalan_Asmir

ODGOVOR:

Nije ništa opasno za sada se neće dogoditi jer kočnice i ABS i dalje normalno rade . Prvom prilikom obavite dijagnostiku sustava BAS ( Break Assist ) . Taj sustav prepoznaje situaciju kada je potrebno naglo kočiti i samo tada se uključuje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 CDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedesa c klasu karavan 2003 godina 220 cdi, prije nekoliko dana upalila mi se lampica ESP i pise da trebam to da provjerim u servisu. Medjutim, kada naglo startujem auto pali mi se lampica koja inace signalizira da se aktivira esp zbog slajdranja. Sad ne znam da li to znaci da mi esp radi i da on prijavljuje istovremeno kvar i interesuje me da li je neko imao slicna iskustva. Volio bih kada bi mi mogli odgovoriti sta bi moglo da bude u pitanju i da je popravka kosta mnogo, unaprijed hvala

ODGOVOR:

ESP lampica se pali kada postoji greška u sustavu za proklizavanje kotača . Sustav radi u kombinaciji zajedno s ABS sustavom , ima svoje senzore i upravljački kompjutor. Neispravno može biti : pojedini senzori za bočno proklizavanje , senzori ABS-a, električna instalacija, senzor brzine vozila, ostale greške u sustavu. Naravno da nitko bez ispitivanja na vozilu ne može na pamet znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Za to postoji dijagnostika nakon koje ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - MOTOR SE GASI

Datum objave: 11.09.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić !Posjeduje Mercedes C-klase iz 1995.god.220 diesel obični.Kod prvog paljenja ujutro,motor upali i odmah se ugasi. Ponovno verglam ne pali,tek od trečeg puta normalno upali i radi ,ali je dosta bučan i u leru trokira.Kad mu dodam gas na 1500 okretaja ,motor radi ko vurica. Ponekad mi se u vožnji upali EDC i motor mi se ugasi. Molim Vas za savjet. hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo , filter goriva, grijači, prisutnost zraka u gorivu, loš rad neke od diza, lošija kompresija na jednom ili više cilindara, cijevi dovoda goriva, nepovratni ventil za gorivo . Provjerite kompresiju , dize, grijače a nakon toga po potrebi i ostalo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 D - ODSPOJEN ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:41:59
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje za mercedes 220 dizel obicni 1999 godina.problem je sa abs uredjajem.kada sam ga kupovao nisam vidjeo da je onaj veliki dzek otkopcan,nakon izvjesnog vremena sam to vidjeo i prikljucio ga na pumpu abs-a cim sam dao kontakt culo se neko lupkanje te sam oduzeo kontakt i iskljucio isti.upaljene su mu sve lampice abs,srs,asp.zamijenio sam prekidac koji se nalazi ispod kocnice ali nista nije pomoglo.i jos jedno pitanje kada se krecem u 2-3-4 brzini ako obrtaji padnu ispod 1500 prilikom postizanja 1500 obrtaja cuje se brujanje i cim predjem 1500 nestaje i sve je u redu.veliki pozdrav i hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bivši vlasnik je namjerno isključio navedeni konektor jer je znao da je sustav ABS neispravan . Moguće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Zvuk koji čujete kod niskog broja okretaja su vjerovatno kardanska vratila a mogući uzrok je zračnost na zglobovima kardana.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEPOZNANICE S OVJESOM

Datum objave: 26.08.2011 21:29:13
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Glavni i osnovni zadatak servisera je da jednoznačno utvrdi kvar na Vašem vozilu. Na neravnoj cesti mogu lupati selen blokovi vilica, vertikalne spone balans štange, selen blokovi, hvatište vilica, aksijalni ležajevi amortizera , krajnici spona, radijalni ležaj volana.  Na zadnjem ovjesu škripiti mogu samo gumeni dijelovi ovjesa a to su selen blokovi ovjsa i diferencijala. Moduće neispravnosti radi kojih mjenjač ispadne iz prve brzine su istrošenja na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača i istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila svaki bolji servis bi točno znao defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Po potrebi pronađite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 24.08.2011 06:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime posjedujem mercedes c200cdi iz 2001g. i imam problem s klima uređajem, kad upalim klimu uopće neće da hladi, nekad al samo nekad na tren počne i traje nešto malo tipa na 2 ili 3 minute, pa opet sve na isto, usto moram napomenut da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, a tipka auto nije uključena. Mislio sam da nije možda osigurač za kompresor klime u pitanju ili tako nešto, al opet mi je čudno ovo da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti servis klima uređaja jer sigurno nedostaje Freona u sustavu klime . To je ujedno i najčešći uzrok radi kojega klima uređaj ne radi ili radi slabo. Sam servis traje vrlo kratko ( oko 1 sat ) . Tom prilikom se stavlja u sustav klime potrebna količina Freona i ulje za kompresor. Po potrebi se može zamijeniti filter kabine . Ako želite možemo Vam obaviti servis klime.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - EPC (ELEKTRONIC POWER CONTROL)

Datum objave: 24.08.2011 06:45:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Mercedes E220 d, 1996 g . Javlja mi se problem-pali se EPC lampica, i auto ostaje bez gasa . Auto ima Lucasovu pumpu ( kratki kabel ). kad pazim u vožnji, ne spuštam gas, ne kočim, da se voziti, ne pali se taj EPC . Zna biti kad je zagrijan, da kad mu stisnem kočnicu, da se odmah zapali EPC i auto ostane bez gasa ( dakle radi nemirno u leru i to je to; ne skroz nemirno nego nemirnije nego obično ) . kad ugasim auto i ponovno ga upalim, problem nestane na neko vrijeme ( znam prijeći 20 metara, koji put i 200 kilometara ) što zapravo znači ta kontrolna lampica EPC ? da li to što mi auto ostane bez gasa i zapali se ta EPC lampic, da li to ima veze sa senzorima za proklizavanje ( ESP );možda ne valja jedan od senzora pa se to događa ? da li je to problem na Lucasovoj pumpi ? ako je problem na Lucasovoj pumpi, da li se da zasebno kupiti taj dio elektronike, jer je donji dio ( mehanički ) nanovo predihtan da ne curi gorivo ? da li znate kakve su okvirne cijene? da li znate da netko popravlja tu elektroniku i koliko to košta, a da to nije "nećemo ga imenovati" koji je na dobrom glasu, no skroz nerealan sa cijenama . hvala Vam unaprijed na odgovorima !

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) elektronska kontrola snage motora . Kada se upali ova lampica u većini slučajeva je uzrok u visokotlačnoj pumpi ili u upravljačkom računalu motora. Visokotlačna pumpa i računalo povezani su sa sustavom kočnice i sustavom za računanje brzine vozila. U svakom slučaju najprije treba obaviti temeljitu i stručnu kontrolu i dijagnostiku . Nakon toga bi se moglo znati zašto se pali spomenuta lampica motora. Bavim se uglavnom tehnikom a ne pračenjem pojedinih cijena . Radi toga bi bilo neozbiljno da komentiram pojedine cijene .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 - OTIŠLA BOSCH PUMPA

Datum objave: 23.08.2011 00:52:06
Slika
PITANJE:

mercedes c 220 d god 96 palila mi edc lampa rekli da mi je otisla bosh pumpa ja sam nasao drugu od karamboliranog mercedesa istog takvog i ugradio ali sada mi dimi na auspuhu malo vise nego sto treba i kad dodam gas na 4500 obrtaja gas se ne vraca a sajla je labava normalna na elektro ventilu za gas te ja vas molim nakon zamjene bosh pumpe dali se treba resetirat na kompjuteru ili treba boshisti na stelanje

ODGOVOR:

Visokotlačnu pumpu koju ste ugradili najprje je trebalo ispitati na ispitnom uređaju i po potrebi istu podesiti. Ugradnju visokotlačne pumpe treba obaviti stručna osoba koja ima potreban alat i instrumente za namjestiti točan kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 1,8 i. - EKO TEST

Datum objave: 22.08.2011 21:40:34
Slika
PITANJE:

ImAm problema na eko testu sa mercedesom w 202 1.8 benzincom previse zraka mijenjao sam lamban sondu katalizator motor trese svijecica crna i malo masna pregoren dihtung glave koji bi bio pravirazlog neprolaska na eko testu hvala

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogže utjecati praktično sve od mehaničkog stanja motora , sustava dobave goriva, sustava paljenja do sustava za upravljanje motorom. To znači ako motor troši ulje , ako je loša kompresija sigurno će biti povećana količina ugljikovodika u ispušnim plinovima. Ako je neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama također će biti povećana količina uglikovodika HC , biti će povećana i količina ugljičnog monoksida CO, lambda sonda neće raditi. Povećana količina kisika će biti ako postoji propuštanje na usisnom kolektoru ili ako neki senzori motora , davači impulsa ili aktuatori ne rade ispravno. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba otkloniti sve greške na mehaničkom sustavu motora , nakon toga se dovodi u red sustav dobave goriva ( omjer zraka i benzina ) i na kraju se po potrebi radi na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama i na upravljačkom sustavu motora. Rezultat svega toga treba biti slijedeći : količina HC ne smije prelaziti 100 ppm, količina CO ne smije prelaziti 0,3 % Vol, količina kisika treba biti od 0,1 do 0,5 % Vol, količina CO2 treba biti od 14 do 16 % Vol .

na vrh Povratak na vrh