Danas je: 08.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W210 E 220 D - FAZA VISOKOTLAČNE PUMPE

Datum objave: 19.12.2011 19:01:48
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na bočnoj lijevoj strani pumpe postoji karakterističan čep koji treba skinuti i na njegovo mjesto fiksirati specijalni alat . Točan položaj faze pumpe je kada laganim okretanjem osovine pumpe a gladajući kroz spomenuti otvor ( prije nego se stavi specijalni alat ) ugledate specifičan svornjak ( nosić ) koji treba biti u pravcu otvora za alat . Tada  se lagano i precizno fiksira alat u koji uskoči spomenuti svornjak. Tada se osovina pumpe ne može više pomaknuti jer je drži spomenuti alat. Kada je to tako namješteno i fiksirano može se ugraditi visokotlačna pumpa . Bez spomentutog alata je vrlo teško jer se osovina pumpe i navedena oznaka uvijek pomakne prilikom ugradnje pumpe .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - KANALNI REMEN

Datum objave: 05.12.2011 18:39:23
Slika
PITANJE:

Prvo moram pohvaliti Vaš trud da date savjete nama amaterima i time nam pomognete pri rješavanju naši problema.Ja imam mercedes 220 CDI 2001 godište i spao mi je remen na motoru i zatezać remena mi je popustio a to se desilo u radu motora kojeg sam što prije ugasio.Zanima me kako ga dotegnuti i na što trebam obratiti pažnju prilikom postavljanja remena.Zahvaljujem

ODGOVOR:

Kanalni remen nije ispao bez razloga , za to sigurno postoji uzrok . To može biti natezač remena , klizač remena , neka od pogonjenih remenica . Remen na Vašem vozilu se ne doteže nego isti ima automatski natezač koji stalno istom silom zateže kanalni remen . Ako ste remen ispravno postavili a on i dalje nije napet , provjerite natezač remena i klizač remena. Neispravan dio zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - SKUPI DIJELOVI

Datum objave: 01.12.2011 17:25:30
Slika
PITANJE:

Poštovani G.dine Meić, molio bih Vas ako mi možete pomoći sa savjetom ili nekakvim vidom podrške.Kupio sam prije mjesec dana mercedes 220 cdi 105 kW.Auto je odličan al je imao dosta nedostataka koje je prethodni vlasnik sakrio.Problemi sa elektroinstalacijom.Po struci sam inače elektrotehničar iako se tim poslom ne bavim al još uvjek sam upučen u mnoge stvari.Naime, imam problem sa vodom za prskanje šoferšajbe.Našao sam da je motor crkao pa sam ga zamijenio, kao i osigurač.Nadajući se da će to biti rješenje mojih muka.Međutim, to nije to.Išao sam juče u ovlašteni mercedesov servis u Banja Luci i rekli su mi da mi je otišao "SAM" - prednja elektronika i da trebam da to zamjenim da bi mi radila pumpica za brisače.Provjerili su ispravna je instalacija,ručica daje signal do elektronika "SAM".Moje pitanje je postoji li kakva mogućnost da se to nekako premosti prije ulaza u SAM preko nekog releja kako bi obezbjedio signal i profunkcionisala pumpica za vodu.Bio bih Vam duboko zahvalan ako bi se mogla nabaviti sema elektroinstalacije SAM kako bi ga i sam mogao pregledati.Inače , ovde se niko ne bavi problemom nego samo da se zamjeni dio. Niko se ne zanima usled čega je nastao kvar.Najlakše je zamjeniti cijelu jedinicu koji mora se priznati nije baš nimalo jeftina cca 350 eura bez ugradnje.Hvala unaprijed na odgovoru!!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije stari Golf ili Z 101 koji su funkcionirali na jednostavnim električnim sustavima i na kojima su se mogle raditi razne preinake i improvizacije . Vaše vozilo ima više različitih računala koji su međusobno umreženi radi stalne komunikacije i kontrole pojedinih funkcija. Proizvođač vozila je smišljeno napravio da na takvom vozilu treba ugraditi originalne dijelove a isto tako je onemogučio da se rade improvizacije ili preinake. Ne možete tražiti od servisa da se bavi improvizacijama i da Vam garantira kvalitetu i funkcionalnost . Međutim Vi osobno kao vlasnik vozila možete u vlastitoj režiji raditi što želite na Vašem vozilu jer Vas za neuspijeh neće nitko prozvati . Vaše vozilo je brend najpoznatijeg imena i kvalitete pa je i cijena dijelova adekvatna tome. Bolje je imati vozilo niže klase jer su dijelovi daleko jeftiniji a servisiranje jednostavnije .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 KOMPRESSOR - PROBLEMI

Datum objave: 28.11.2011 22:51:20
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic javljam Vam se iz Srbije.Vidim da ste mnogima dali dobre i strucne odgovore.Nadam se da cete i meni odgovoriti.Imam Mercedes C180 kompressor kupe iz 2002god.Imam dva problema.Ulje iz senzora radilice mi curi i pored vise promena orginalnih oringa.Ne curi na bakelitnim konetorima nego na donjem srafu kojim su pricvrseni pa su mi samim tim i konektori masni.I drugi problem je da mi auto s vremena na vreme trza pri naglom dodavanju gasa i kada iz viseg stepena prebacim u nizi i dodam gas.Kontaktirao sam vise majstora,ali problem mi nije resen. S postovanjem Dr.Predrag Mijatovic

ODGOVOR:

Sve što ste naveli nije problem otkloniti u svakom boljem servisu . Kod curenja ulja nema velike mudrosti . Mjesto propuštanja treba najprije odmastiti i osušiti. nakon toga se upali motor i točno se vidi mjesto propuštanja. Kada se zna gdje nastaje propuštanje svaki školovani automehaničar će koristeći svoje znanje toćno znati i kako otkloniti spomenuto curenje ulja. Problem oko trzanja pri naglom ubrzanju je nešto zahtijevniji jer mogući uzroci mogu biti : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobine, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori , potenciometar leptirastog ventila ) . Zatražite uslugu pravog servisa od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 TD - HIDROPNEUMATSKI OVJES ?

Datum objave: 24.11.2011 15:49:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,posedujem mercedes benz w124 250TD karavan iz 1988.godine i mogu reći da udobniji i po voznim karakteristikama bolji auto nisam vozio.Do pre tri meseca sa njime nisam imao problema što se tiče nekih većih zahvata na autu,međutim pošto je karavan znate da ima sistem samonivelirunga na zadnjoj osovini i on je pre tri meseca zatajio.tako što je počeo da skače po neravnom putu.Pitao sam par majstora (prijatelja)sta to može da bude ,jedan kaže bombice-drugi veli amortizeri,ja ne budem lenj poslušam i jednog i drugog i zamenim bombice i amortizere (doduše kupim polovne,jer ne isplati se ulagati u tako star auto,a po gotovu što planiram da ga prodam).Međutim od tada ide nevolja,sistem je super radio nekih 3-4 nedelja lepo je špilovao auto,kad jedno jutro izađem da upalim mecu i primetim da mi je zadnji levi trap spušten(napominjem samo leva strana),uđem u auto upalim ga i on bez problama podigne pomoću nivelirunga levu stranu,i od tada opet počinje da neprijatno skače.Odem kod majstora koji mi je zamenio amortizere i bonbice da vidi šta je po sredi,međutim on baca loptu na neispravne bombice,ja odem kod čoveka što mi je prodao delove da mu saopštim vest a on će"majstor koji ti je menjao delove nije kvelitetno odradio posao",(a pri tome mu ja odgovorim da me je on poslao kod njega "prijatelja" da mi zamene te delove). Recite mi gospodine Meiću šta to može da bude,napominjem da je u sistemu original ulje za nivelirung (zamenjeno oko 2,5l,majstor kaže da je staro ulje zamenjeno novim),bomnbice suve takođe i amortizeri.Pomoću kog sistema vozilo pozadi špiluje, jer pomoću bombica ili pomoću amortzizera kao na običnom sistemu ogibljenja (pitam jer sam naišao na različita mišljenja majstora ovde kod nas).Ja sam kod komšije na kanalu probao sistem za podizanje i spuštanje auta i on super funkcioniše,samo me brine to poskakivanje. Unapred vam sa zahvaljujem na vašem trudu da pomognete nama laicima oko saveta za servisiranje naših ljubimaca.Želim vam sve najbolje u vašem daljem radu. PS.Recite mi da li poznajete nekog majstora iz Srbije koji može da mi pomogne oko mog ljubimca (da je dobar a uz to i jeftin,jer kod nas kada vide da voziš mečku (bez obzira na godište)odmah misle da si pun para).Pozdrav!

ODGOVOR:

Hidropneumatski ovjes ( koji imate na vozilu ) je kombinacija plinske opruge ( kugla ) i radnog hidrauličnog cilindra. Istovremeno djeluje kao opruga i kao amortizer. Visokotlačna uljna pumpa  ( tlak oko 120 bara ) tlačenjem ili isisavanjem ulja više ili manje stlačuje plinu kugli ( to je obično dušik konstantne količine ) . Ulje i plin koji se nalaze pog istim tlakom odvojeni su membranom. Ventil između radnog cilindar i kugle propušta protok ulja ( prema opterećenju ovjesa ) i djeluje kao prigušivač oscilacija . Istovremeno i drži nivo karoserije na potrebnoj udaljenosti od poda . Mogući uzroci neispravnosti su :  hidropneumatska kugla, ventili u kugli, radni cilindar, cijevni vodovi, tlačna pumpa .  NEMAM saznanja gdje možete popraviti Vaše vozilo u Vašoj državi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C200 KOMPRESOR - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 16.11.2011 14:23:18
Slika
PITANJE:

Postovani gdine. Meicu. Posjedujem mercedes c200 kompresor sportcoupe 2001. god. Auto ima automatski sekvencionalni mjenjac. Moj problem je u tome sta u zadnje vrijeme, kad stisnem kocnicu,recimo cekam na semaforu,auto pocne turirati tj. gas ide od 500 do 1000 okretaja,cim stisnem gas auto se normalno ponasa. Tkd. kad stanem i auto bi trebao sam ici polagano naprijed,medutim i ovde se javlja trzanje zbog navedenog problema. Na kompjuterskoj dijagnostici putno racunalo ne daje nikakav problem,tj. javlja da je sve u redu. Inace auto ponekad radi dan dva bez sasvim normalno a zatim opet pocne turirati kad stisnem kocnicu. Da li mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed zahvaljujem na vase odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo uređaj kočnice koji radi na principu podtlaka . Servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora i tako funkcionira. Kada nastane oštećenje na membrani servo uređaja , motor tada uvlači falš zrak i time poremeti rad motora na leru upravo kako ste Vi to opisali . U ovom slučaju potrebno je ispitati ispravnost servo uređaja i ako je isti neispravn treba ga zamijeniti . Ukoliko se utvrdi da servo uređaj ne propušta,  uzrok treba tražiti u pojedinim senzorima i komponentama sustava elektronskog ubrizgavanja goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 13:35:35
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDES C180,96GOD,IMAM PROBLEM OD LJETO,ALI JE RELATIVNO DOBRO PALIO.SAD KAKO JE ZAHLADILO,UJUTRO JAKO TESKO PALI,I KAD UPALI,UPALI POD PUNIM GASOM,I NECE PRIMITI GAS,NEGO ISPOD HAUBU POCNE PUCATI,KAO DA IMA KASNO PALJENJE I TAKO JEDNO 5MIN KAD SE ZAGRIJE RADI NORMALNO,CAK MU JE EKO TEST BIO ODLICAN,ZANIMA ME KAKO TO RIJESITI.HVALA VAM UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor teško pali  i radi kojega na prihvača gas mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator, elektropokretač, visokonaponski kablovi, bobina, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, senzor radilice, lambda sonda . U ovom slučaju najprije se ispita stenje akumulatora i elektropokretača a nakon toga s eprovjeri mehanički sustva motora i tako dalje kao što sam napisao .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 AMG - PUKLA RADILICA

Datum objave: 12.11.2011 20:42:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem mercedes c220 AMG sa 170 KS iz 2008 godine kupljen u svibnju. Prešao je 80 000 km i servisiran je bo u ovlaštenom servisu, tri dana nakon servisa sam začula lupanje u motoru i stala sam te nazvala prijatelja u blizini da mi kaže što bi to moglo biti.. on mi je rekao da ništa ne diram i kad je došao nije mogao reći ništa već smo preko HAK službe odšlepali auto u ovlašteni servis.. nakon pregleda javili su mi kući da mi je PUKLA RADILICA ??? DA JE ŠTETA 100 000 KN ... na moje pitanje a garancija... rekli su samo 2 godine ... a da je radilica pukla radi zamora materijala.... molim Vas pa kako je to moguće... automobil sam platila 400 000 kn...

ODGOVOR:

Na žalost na automobilima se događaju i ovakvi kvarovi kao što ste i vi naveli iako ne često . Pucanje radilice najčešće nastaje radi prestanka podmazivanja na nekom od ležajeva radilice . Drugi uzrok skrivena mana u samoj radilici . Svaki vlasnik vozila može preventivno utjecati da do ovakvih pojava ne dođe tako da redovito mijenja ulje u motoru i filtere . Za interval izmjene ulja važi pravilo što češće to bolje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 02.11.2011 12:17:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes 180 C benzinac godina proizvodnje 1994.Potrošnja ulja je oko 1 litar na 1000 km.U posljednje vrijeme otežano pali i kada se to desi imam utisak da radi na dva klipa,motor se trese, ne prima gas pa se gasi i to se pnavlja neko vrojeme i prestane.O čemu se radi? Drugi problem koji se dešava je nemogućnost startovanja iako u rezervoaru ima oko 15 litara goriva. Kada natočim još goriva oko 10 litra tada upali. O čemu se radi? Nadam se da će te mi pomoći sa Vašim odgovorom. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je jako velika i radi toga ni motor ne može dobro raditi. To znači da najprije treba provjeriti mehaničko stanje motora i riješiti problem s potrošnjom ulja. Najčešći uzroci su vodilice ventila i ili klipni prstenovi ( znati će se nakon pregleda motora ) . Kada se riješi potrošnja ulja može se obaviti i kontrola elektronskog sustava ubrizgavanja goriva . Najčešće neispravnosti su niski tlak goriva, filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E230 - ELEKTRIČNA INSTALACIJA MOTORA

Datum objave: 30.10.2011 11:40:58
Slika
PITANJE:

Poštovani , otac mi ima MERCEDESA E230 (okaša) 97 godina. Auto ima novi plin ,no problem je ujutro u paljenju (guši se i gasi se),nakon što se ugrije onda radi bolje ,no u vožnji mu padaju obrtaji,gasi se ,drsa (i na benzin i plin). Na kompjuter kad se spoji ne pokaziva greške, promijenjena je pumpa goriva,bobina ,kablovi ,svjećice ,lamda sonda,regulator protoka zraka itd...puno novca se uložilo a nista nije postignuto. Nedavno sam cuo da je moguce da se dodiruju instalacije sa auspuhom negdje i da to uzrokuje probleme,nismo provjeravali neznamo koliko to ima smisla. Zanima me vaš savjet.. Hvala unaprijed i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poznata je činjenica da na Mercedesima veliki dio električne instalacije ide po motoru . To znači da se instalacija zagrijava i vremenom dolazi do oštećenja električne izolacije na električnim vodovima na motoru. Tada nastaju i pravi problemi s radom motora i s paljenjem pojedinih kontrolnih lampica . Kratkoročno rješenje je popravak električne instalacije na motoru a dugoročno rješenje je zamjena električne instalacije na motoru . Ista se može naručiti točno po broju šasije da odgovara baš za motor koji je u Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI 2006 - DIM IZNAD MOTORA

Datum objave: 28.10.2011 14:06:08
Slika
PITANJE:

Postovani gosp Meic prije svega da vas pohvalim na vasem vremenu koje poklanjate svima nama i ljubazno i temeljno odgovarate steta sto niste blizu Franc. Imam mercedes C220 CDI T model 2006 god 120.000km auto je u odlicnom stanju kupio sam prije 16 mj. moj problem se pojavio od sinoc posto cesto vozim po gradu sinoc sam osjetio neugodan miris nesto slicno izduvnom gasu "starog dizelasa" mislio sam da je zbog guzve. Ali jutros se pojavila ista stvar kada sam upalio auto i ventilacija pocela da radi ponovo se osjetio miris otvorio sam haubu dok je auto radilo i plasticni poklopac sa motora i vidio sam dim koji se podize sa motora. Molio bih vas za vas savjet prije nego sto odem negdje. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Dim koji vidite može nastati od dizel goriva koje curi po motoru na cijevima za povrat goriva. Drugi uzrok može biti rashladna tekućina. Prvom prilikom obavite pregled motora i pronađite mjesto propuštanja. Otklonite uzrok propuštanja ( najčešće je to cijev za gorivo ) , operite dio motora koji je mokar od goriva. Nakon toga napravite završnu kontrolu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 300D 1981. - RELEJ GRIJAČA

Datum objave: 27.10.2011 08:09:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav Postavio bih jedno pitanje u vezi releja grijača. Konkretno imam mercedesa w123 300d starog 30 godina sa 420 000km. Motor je jos jako dobar uredno pali na jako niskim temparaturama. Relej grijača je otkazao pa sam ga spojio rucno, al ne na nacin da sam direktno zatvorio strujni krug između akumulatora i grijača pa prekidam ga u kabini kao sto mnogi naprave pa im cesto dolazi do taljenja žice usljed cega riskiraju zapaljenje citavog automobila. Relej sam zadrzao i dalje al ga uključivam rucno iz kabine. Prespoji sam onu kotu u samom releju tako da mi jako mala struja uključi relej, preko kojeg ide dalje velika struja dalje prema grijačima. Na jednom ispravnom releju sam ustanovio da relej ostane ukljucen i nekoliko sekundi nakon sto se upali motor. Ustanovio sam i na svom vozilu kada uključim motor i zadrzim (rucno) jos par sekunda relej uključen da mi motor ljepše i mirnije radi (pogotovo kad je hladan, dok je motor dovoljno vruc ne ukljucivam ga nikako) pa sam nasao ispravan polovni i ugradio ga. Jel mi mozete objasniti zasto tako radi i da li tako neispravan relej koji ne ostaje uključen jos par sekundi moze ostetiti motor? Vozio sam par godina s takvim relejem i iskljucivao bih ga odmah nakon sto bi upalio motor.

ODGOVOR:

Tehničko rješenje kada relej grijača ostaje raditi još neko vrijeme nakon paljenja motora, primjenjeno je kod više vrsta vozila . Na taj način dodatno se zagrijava komora za izgaranje , dizel gorivo se lakše pali a motor bolje radi. Neispravan relej neće oštetiti motor a jedina posljedica je lošiji rad motora i nešto veća potrošnja goriva. Rješenje koje ste Vi napravili i koje ste opisali nije originalno, ali ako ste to ispitali u praksi i ako isto funkcionira nema razloga da ga ne koristite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA - POLOŽAJ VOLANA

Datum objave: 18.10.2011 10:59:35
Slika
PITANJE:

postovani, nakon uradjene spure na mercedesu c-klasa 2003 godina volan mi je ostao nakosen na lijevu stranu, pa me interesuje sta mogu da uradim kako bi stajao ravno dok vozim pravo, da li se volan moze odvrnuti i centrirati i na koji nacin s obzirom da ima airbag, a ako ne moze na taj nacin sta mi preporucujete, hvala

ODGOVOR:

Korekciju položaja volana možete napraviti samo na jedan način  i to na uređaju na kojemu ste radili optiku ( geometriju ovjesa - špur ) . Tu činjenicu bi trebao znati i radnik koji je radio optiku na Vašemu vozilu . Kada se radi optika , kotač volana se fiksira i onda se radi fino podešavanje na lijevoi i desnoj sponi volana. Na taj način položaj kotača volana je potpuno simetričan i pravilan .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W123 200D - BLOKADA DIZE ?

Datum objave: 18.10.2011 11:16:40
Slika
PITANJE:

Postovanje, Pre neki dan sam ostao bez goriva ,u pitanju je mercedes 123 200d 1983god.Sipao mu gorivo ,naravno jedva ga upalio .posle nekih 300metara cuje se neki zvuk iz motora kao kad motor ostane bez ulja ,pa klipovi lupaju .Ocistio sam mu rezervoar ,ozracio , i opet isto.Brzo dize temperaturu ,svaki put mi se gasi kad stajem ,motor trese i nema snagu.Da li znate otprilike sta moze da bude?

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu došlo je do blokade jedne ili više diza i zato čujete zvuk lupanja . Ako se stanje ne normalizira potrebno je obaviti popravak diza.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - GORIVO SE VRAĆA U REZERVOAR

Datum objave: 11.10.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Mercedes ML 270 CDI - Problemi sa paljenjem Poštovani, Imam problem sa paljenjem na hladnom startovanju. Često se dešava da auto ne može upaliti. Dolazio mi je majstor za ispitivanje dijagnostike i utvrdio da nema tlaka u sistemu dovoda goriva. Pregledom instalacije nije utvrđena nikakva greška i svi priključci su suhi. Auto je upalio na infuziju i dosuo gorivo nafte u filter i nakon toga se činilo sve normalno, međutim, nakon nekoliko dana auto ponovo ne mogu upaliti. Molim vas da mi pojasnite zašto gorivo iz sistema nestaje, odnosno, vrati se u rezervoar, te da mi pomognete riješiti problem. U ovom slučaju sam u rezervoaru imala 2/3 goriva. Molim vas za savjet šta bih tačno trebala uraditi u ovom slučaju, tj. šta trebam ispitati i po potrebi zamijeniti. Unaprijed zahvalna, Slavica

ODGOVOR:

Gorivo se može vračati u rezervoar kada je neispravan nepovratni ventil za gorivo, kada u sustavu goriva ima zraka, kada cijevi dovoda goriva nisu ispravne , kada je neispravna dobavna pumpa, kada postoji oštećenje na usisnoj strani dobavne pumpe, kada su oštećene cijevi za povrat goriva u rezervoar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je uzrok i predložiti rješenje. Prvom prilikom obavite pregled dijelova koje sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W203 C 220 CDI - MOTOR IZGUBIO SNAGU

Datum objave: 10.10.2011 18:34:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje stručnom timu.Imam mercedes w203 iz 2001g.(c220 cdi)Neki dan kada sam vozio jedno 60-80km/h.htio sam naglo preteč auto ispred sebe i stiskao sam puni gas,u biti kick down,i auto mi je vratilo jednu brzinu niže i odma potom drugu i onda mi je u instrument ploči napisalo EPC i auto je ostalo bez gasa i kad je usporilo ugasilo se. Stao sam pokraj puta vratio ključ do kraja i izvadio ga,i ponovo vratio u bravu i upalio i sve o.k.kao da nije ništa bilo.Ponovo vozim i dodajem gas do punog položaja i auto se ne gasi,i htio sam ponovo probat kad stisnem kick down oče li bit isto,kad opet kad sam stisnuo ono napravi istu stvar. Kada sam stigao na odredište,auto je mirovalo 6h.i kada sam krenuo dalje pokušavao sam napraviti istu stvar (kad se je motor ugrijao)i nikako mi se više nije gasio,(ali sam primjetio da auto vrača jednu brzinu niže kad stisnem kick down,a kad mi se je gasio vratio mi je dvi).pokušao sam to sigurno 10 puta i pri raznim brzinama kretanja od 40-130km.mjenjač je cijelo vrijeme bio u modu D. Pa me zanima šta se je to dogodilo pa da mi je to izbacilo i zbog čega više ne izbaciva a radim isto kao prije,dali če mi se to ponovo javljat i dali moram posjetit ovlašteni servis,te koliko me može stajati taj problem. Hvala vam na svim odgovorima,čitam često vaše odgovore koje odgovarate ljudima i jako puno se može naučiti iz toga i neke sitne probleme možeš odkloniti sam,hvala što postoje ovakvi ljudi da nam pomognu koliko mogu na ovaj način.LP.

ODGOVOR:

Vaše vozilo uz mehanički sustav ima jako puno elektronskih dijelova i sklopove . Ima i nekoliko umreženih kompjutora . Kada sve radi kako treba to funkcionira kao jedan tim . Međutim često puta dolazi ispada iz funkcije pojedinih dijelova i sklopova . Najčešći uzroci su loši spojevi i padovi napona  na pojedinim kontaktima, konektorina , električnim vodovima . U ovom slučaju najprije bih posumnjao na to jer sada motor opet dobro radi . Ukoliko bi se opet ponovilo isto , tada bi bilo dobro obaviti kompjutorsku dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih električnih dijelova i električne instalacije . Po poterbi dobro bi bilo preventivno očistiti i zaštititi sve električne kontakte i konektore na motoru i oko motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C180 W 203 - TERMOSTAT

Datum objave: 04.10.2011 10:32:03
Slika
PITANJE:

Postovani, Zaista sam iznenadjen da ovako neko hoce da pomogne, a ja evo imam ovaj problem. Kupio sam Mercedes C180 W203 2000god i ima predjenih 250.000km. Interesuje me koliko je potrebno vremena da motor dostigne temperaturu otvaranja termostatskog ventila 87°C? Da li je normalno da na 10°C vozim 15-17min, predjem 10km, i temperatura u motoru ne bude veca od 75°C (board computer) tj. ne dostigne radnu temperaturu. Provjeravao sam termostatski ventil, ono crijevo od motora prema hladnjaku pocne da se zagrijava na 80+°C. Da li postoji jos neki od uslova brzog dostizanja radne temperature sem ispravnosti termostat ventila ili je ovo kako sam ja opisao sasvim normalno? Hvala unapred

ODGOVOR:

Termostat je jedini faktor o kojemu ovisi brzina zagrijavanja motora i o kojemu ovisi radna temperatura motora. Kada je termostat ispravan radna temperatura je 90°C . Na otvorenoj cesti to može biti i do 5°C niže . Iz navedenog možete zaključiti da je najvažnije da termostat održava radnu temperaturu motora u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti u području od 85°C do 95°C .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W 203

Datum objave: 03.10.2011 08:24:44
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem automobil Mercedes C180 w203 iz 2001. godine. Problem se javio prije nekoliko dana. U vožnji je automobil sam od sebe trznuo i od tog trenutka nije primao gas. Znači držim papučicu gasa do poda, ali jednostavno ne reagira. Okretaji u tom trenutku su od 1500-1800 o/min. Čuju se detonacije pri sagorijevanju. Od tada auto ne pali od prve, nego nakon 2-3 pokušaja, a kad upali trese, opet ne prima gas, detonacije nastavljaju. Ne javlja nikakvu grešku ili upozorenje na displayu. Do sad nisam imao nikakvih problema s automobilom. Ponekad nakon par minuta mučenja, opet proradi, ali to ne traje dugo. Zanima me okvirno što bi mogao biti problem, kako bi vi reagirali u ovom slučaju i koja bi bila cijena popravka. znam da ne možete sa 100% sigurnošću utvrditi o čemu je riječ, samo me zanima okvirno. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije u motoru u Vašem vozilu je sigurno benzinski motor ( niste naveli nikakve podatke ) . Moguće neispravnosti su : sustav paljenja, probijanje visokog napona, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon do bobine, ECU centrala, filter goriva, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, električna instalacija motora, MAF senzor, MAP senzor, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor temperature motora, senzor položaja leptira TPS , EVAP canister ventil . U ovom slučaju napravio bih najprije detaljnu dijagnostiku motora, otkrio kvar, predložio rješenje, otklonio kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh