Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - SUSTAV BAS

Datum objave: 21.09.2011 22:45:22
Slika
PITANJE:

poštovani servis Meić pozdravljam vas iz BIH,tacnije grad Kakanj. posjedujem odnedavno Mercedes C200 cdi 2001 god.,i u nekoliko zadnjih dana mi se povremeno na centralnom displeju javlja greška pod nazivom (brake assist visit workshop-BAS), da li se upoznati s tim problemom i šta mi preporućujete?? i dli je to neki opasna kvar ili je šta drugo?? lijep pozzz iz BIH i unaprijed zahvalan_Asmir

ODGOVOR:

Nije ništa opasno za sada se neće dogoditi jer kočnice i ABS i dalje normalno rade . Prvom prilikom obavite dijagnostiku sustava BAS ( Break Assist ) . Taj sustav prepoznaje situaciju kada je potrebno naglo kočiti i samo tada se uključuje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 CDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedesa c klasu karavan 2003 godina 220 cdi, prije nekoliko dana upalila mi se lampica ESP i pise da trebam to da provjerim u servisu. Medjutim, kada naglo startujem auto pali mi se lampica koja inace signalizira da se aktivira esp zbog slajdranja. Sad ne znam da li to znaci da mi esp radi i da on prijavljuje istovremeno kvar i interesuje me da li je neko imao slicna iskustva. Volio bih kada bi mi mogli odgovoriti sta bi moglo da bude u pitanju i da je popravka kosta mnogo, unaprijed hvala

ODGOVOR:

ESP lampica se pali kada postoji greška u sustavu za proklizavanje kotača . Sustav radi u kombinaciji zajedno s ABS sustavom , ima svoje senzore i upravljački kompjutor. Neispravno može biti : pojedini senzori za bočno proklizavanje , senzori ABS-a, električna instalacija, senzor brzine vozila, ostale greške u sustavu. Naravno da nitko bez ispitivanja na vozilu ne može na pamet znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Za to postoji dijagnostika nakon koje ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - MOTOR SE GASI

Datum objave: 11.09.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić !Posjeduje Mercedes C-klase iz 1995.god.220 diesel obični.Kod prvog paljenja ujutro,motor upali i odmah se ugasi. Ponovno verglam ne pali,tek od trečeg puta normalno upali i radi ,ali je dosta bučan i u leru trokira.Kad mu dodam gas na 1500 okretaja ,motor radi ko vurica. Ponekad mi se u vožnji upali EDC i motor mi se ugasi. Molim Vas za savjet. hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo , filter goriva, grijači, prisutnost zraka u gorivu, loš rad neke od diza, lošija kompresija na jednom ili više cilindara, cijevi dovoda goriva, nepovratni ventil za gorivo . Provjerite kompresiju , dize, grijače a nakon toga po potrebi i ostalo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 D - ODSPOJEN ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:41:59
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje za mercedes 220 dizel obicni 1999 godina.problem je sa abs uredjajem.kada sam ga kupovao nisam vidjeo da je onaj veliki dzek otkopcan,nakon izvjesnog vremena sam to vidjeo i prikljucio ga na pumpu abs-a cim sam dao kontakt culo se neko lupkanje te sam oduzeo kontakt i iskljucio isti.upaljene su mu sve lampice abs,srs,asp.zamijenio sam prekidac koji se nalazi ispod kocnice ali nista nije pomoglo.i jos jedno pitanje kada se krecem u 2-3-4 brzini ako obrtaji padnu ispod 1500 prilikom postizanja 1500 obrtaja cuje se brujanje i cim predjem 1500 nestaje i sve je u redu.veliki pozdrav i hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bivši vlasnik je namjerno isključio navedeni konektor jer je znao da je sustav ABS neispravan . Moguće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Zvuk koji čujete kod niskog broja okretaja su vjerovatno kardanska vratila a mogući uzrok je zračnost na zglobovima kardana.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEPOZNANICE S OVJESOM

Datum objave: 26.08.2011 21:29:13
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Glavni i osnovni zadatak servisera je da jednoznačno utvrdi kvar na Vašem vozilu. Na neravnoj cesti mogu lupati selen blokovi vilica, vertikalne spone balans štange, selen blokovi, hvatište vilica, aksijalni ležajevi amortizera , krajnici spona, radijalni ležaj volana.  Na zadnjem ovjesu škripiti mogu samo gumeni dijelovi ovjesa a to su selen blokovi ovjsa i diferencijala. Moduće neispravnosti radi kojih mjenjač ispadne iz prve brzine su istrošenja na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača i istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila svaki bolji servis bi točno znao defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Po potrebi pronađite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 24.08.2011 06:53:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime posjedujem mercedes c200cdi iz 2001g. i imam problem s klima uređajem, kad upalim klimu uopće neće da hladi, nekad al samo nekad na tren počne i traje nešto malo tipa na 2 ili 3 minute, pa opet sve na isto, usto moram napomenut da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, a tipka auto nije uključena. Mislio sam da nije možda osigurač za kompresor klime u pitanju ili tako nešto, al opet mi je čudno ovo da sam pojačava i smanjuje jačinu ventilacije, unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti servis klima uređaja jer sigurno nedostaje Freona u sustavu klime . To je ujedno i najčešći uzrok radi kojega klima uređaj ne radi ili radi slabo. Sam servis traje vrlo kratko ( oko 1 sat ) . Tom prilikom se stavlja u sustav klime potrebna količina Freona i ulje za kompresor. Po potrebi se može zamijeniti filter kabine . Ako želite možemo Vam obaviti servis klime.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 D - EPC (ELEKTRONIC POWER CONTROL)

Datum objave: 24.08.2011 06:45:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Mercedes E220 d, 1996 g . Javlja mi se problem-pali se EPC lampica, i auto ostaje bez gasa . Auto ima Lucasovu pumpu ( kratki kabel ). kad pazim u vožnji, ne spuštam gas, ne kočim, da se voziti, ne pali se taj EPC . Zna biti kad je zagrijan, da kad mu stisnem kočnicu, da se odmah zapali EPC i auto ostane bez gasa ( dakle radi nemirno u leru i to je to; ne skroz nemirno nego nemirnije nego obično ) . kad ugasim auto i ponovno ga upalim, problem nestane na neko vrijeme ( znam prijeći 20 metara, koji put i 200 kilometara ) što zapravo znači ta kontrolna lampica EPC ? da li to što mi auto ostane bez gasa i zapali se ta EPC lampic, da li to ima veze sa senzorima za proklizavanje ( ESP );možda ne valja jedan od senzora pa se to događa ? da li je to problem na Lucasovoj pumpi ? ako je problem na Lucasovoj pumpi, da li se da zasebno kupiti taj dio elektronike, jer je donji dio ( mehanički ) nanovo predihtan da ne curi gorivo ? da li znate kakve su okvirne cijene? da li znate da netko popravlja tu elektroniku i koliko to košta, a da to nije "nećemo ga imenovati" koji je na dobrom glasu, no skroz nerealan sa cijenama . hvala Vam unaprijed na odgovorima !

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) elektronska kontrola snage motora . Kada se upali ova lampica u većini slučajeva je uzrok u visokotlačnoj pumpi ili u upravljačkom računalu motora. Visokotlačna pumpa i računalo povezani su sa sustavom kočnice i sustavom za računanje brzine vozila. U svakom slučaju najprije treba obaviti temeljitu i stručnu kontrolu i dijagnostiku . Nakon toga bi se moglo znati zašto se pali spomenuta lampica motora. Bavim se uglavnom tehnikom a ne pračenjem pojedinih cijena . Radi toga bi bilo neozbiljno da komentiram pojedine cijene .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 - OTIŠLA BOSCH PUMPA

Datum objave: 23.08.2011 00:52:06
Slika
PITANJE:

mercedes c 220 d god 96 palila mi edc lampa rekli da mi je otisla bosh pumpa ja sam nasao drugu od karamboliranog mercedesa istog takvog i ugradio ali sada mi dimi na auspuhu malo vise nego sto treba i kad dodam gas na 4500 obrtaja gas se ne vraca a sajla je labava normalna na elektro ventilu za gas te ja vas molim nakon zamjene bosh pumpe dali se treba resetirat na kompjuteru ili treba boshisti na stelanje

ODGOVOR:

Visokotlačnu pumpu koju ste ugradili najprje je trebalo ispitati na ispitnom uređaju i po potrebi istu podesiti. Ugradnju visokotlačne pumpe treba obaviti stručna osoba koja ima potreban alat i instrumente za namjestiti točan kut predpaljenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 202 1,8 i. - EKO TEST

Datum objave: 22.08.2011 21:40:34
Slika
PITANJE:

ImAm problema na eko testu sa mercedesom w 202 1.8 benzincom previse zraka mijenjao sam lamban sondu katalizator motor trese svijecica crna i malo masna pregoren dihtung glave koji bi bio pravirazlog neprolaska na eko testu hvala

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogže utjecati praktično sve od mehaničkog stanja motora , sustava dobave goriva, sustava paljenja do sustava za upravljanje motorom. To znači ako motor troši ulje , ako je loša kompresija sigurno će biti povećana količina ugljikovodika u ispušnim plinovima. Ako je neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama također će biti povećana količina uglikovodika HC , biti će povećana i količina ugljičnog monoksida CO, lambda sonda neće raditi. Povećana količina kisika će biti ako postoji propuštanje na usisnom kolektoru ili ako neki senzori motora , davači impulsa ili aktuatori ne rade ispravno. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba otkloniti sve greške na mehaničkom sustavu motora , nakon toga se dovodi u red sustav dobave goriva ( omjer zraka i benzina ) i na kraju se po potrebi radi na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama i na upravljačkom sustavu motora. Rezultat svega toga treba biti slijedeći : količina HC ne smije prelaziti 100 ppm, količina CO ne smije prelaziti 0,3 % Vol, količina kisika treba biti od 0,1 do 0,5 % Vol, količina CO2 treba biti od 14 do 16 % Vol .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 2,2 CDI - MAŽEN I PAŽEN

Datum objave: 23.08.2011 00:30:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izuzetno cijenim vase misljenje i strucnost koje sam uvidio citajuci vase odgovore siroj populaciji vozaca i ljubitelja autiomobila. Svaka cast i sve pohvale za covjeka koji na izvanredan nacin podize nivo tehnicke i da kazem auto kulture nasih vozaca. Odnedavno sam vlasnik automobila Mercedes E 2.2 cdi 110 kw 2003 godiste,classic oprema, manuelni mjenjac 6 brzina Automobil je u ekstra stanju , redovno odrzavan, "mazen i pazen" U motor je sipano ulje Mobil 1 5W 40 postavio bih vam par tehnickih pitanja oko odrzavanja automobila 1.Da li da i dalje nastavim sa izmjenom ulja 5w 40 ili da predjem na 0w 40 2.U kojem intervalu da vrsim zamjenu ulja (kilometraza, vremenski period) 3.Da li i kada mijenjati ulje u mjenjacu i koje ulje 4.da li i kada mijenjati rashladnu tecnost u motoru i koju 5.vremenski interval ili kilometraza mijenjanja filtera ulja, nafte, klime, zraka... 6 da li i kada mijenjati ulje za kocioni sistem s postovanjem Slobodan

ODGOVOR:

Možete i dalje koristiti ulje 5W40. Interval izmjene ulja je 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje. Sve ostale tekućine se mijenjeju svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ulje za mjenjač je najbolje da nabavite originalno . Svi filteri se mijenjaju jednom godišnje a servis klima uređaja se radi svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 CDI - GDJE JE PRESOSTAT?

Datum objave: 19.08.2011 17:16:28
Slika
PITANJE:

Poštovani Zanima nas gdje se nalazi tlačni regulator za ventilator ili presostat ? Mercedes E 200 CDI W210 2000 Godina

ODGOVOR:

Navedeni dio se nalazi na tlačnoj cijevi sustava klima uređaja. Isti se vidi kada se otvori poklopac motora a nalazi se u blizini kondenzatora ili ekspanzionog ventila.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES CLK - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 16.08.2011 21:35:33
Slika
PITANJE:

htio bi kupiti mercedesa clk 2003 god. na sto da obratim pozornosta prilikom kupnje? kako mogu znati jel sve uredu ako ga ne spojim na koomp?

ODGOVOR:

Kada kupujete rabljeno vozilo morate gledati sve detalje. Ne postoji način da sami ispitate pojedine dijelove , sklopove i sustave . To nije moguće ni pomoću kompjutora kojega ste spomenuli. Stručni i detaljni  pregled možete obaviti jedino u servisu . Takve pregleda radimo često i zato mogu reći da se na taj način mogu izbjeći mnogi rizici .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI- NEPOUZDANA DIJAGNOSTIKA MOTORA

Datum objave: 15.08.2011 20:18:36
Slika
PITANJE:

Poštovanje...uzimam automobil e klasu 98 godina 22ocdi,interesira me dali mogu postići neku zadovoljavajuću kontrolu motora na licu mjesta tj.mislin otvorit čep od ulja dok motor radi i pitanje bi moje bilo dali smije dimit toliko da baca čep u zrak ili to nije neka mjera za uspješnost ili ga stavit skroz sa strane ....i pitanje broj dva dali smije bacat ulje na otvor za ulje livat pošto mu je gore bregasta osovina...hvala na mogućem odgovoru

ODGOVOR:

Kada se otvori čep za dopunu ulja normalno je da će izlaziti kapljice ulja a može se osjetiti i tlak . Tlak ne smije biti preveliki jer bi to bio znak loše kompresije i istrošenosti klipnih prstenova . Bolji način kontrole bi bio da odspojite cijev oduška od ulja i kroz nju se može osjetiti mali tlak uljnih para . Vide se također i uljne pare . Sve to nije pouzdana metoda za dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 - CURI ULJE DOK SE AUTO KREĆE

Datum objave: 14.08.2011 17:45:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes 190 E iz 1990.god. sa motorom 2.0 snage 87kW i automatskim mjenjačem. Prije 20-tak dana sam prilikom povratka sa puta primjetio kao da mi lamela proklizava. Tako sam prevezao nekih 80 - 100 km i parkirao auto. Sutradan sam pri odlasku na posao opet primjetio da nešto nije kako treba i potražio pomoć mehaničara. Konstatovali su da curi ulje iz mjenjača, odnosno da je puklo crijevo ka hladnjaku. Promjenili su crijevo, filter ulja i ulje i auto je dobro išao samo nekih kilometar dva.Stao sam i primjetio trag curenja ulja iza mene. Ulje curi samo dok se auto kreće. Kada radi u mjestu ne. Možete li mi dati savjet šta da radim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo koje ima automatski mjenjač nema lamelu . Ulje koje curi je iz automatskog mjenjača. Curenje ulja treba rješavati stručnjak i  tom prilikom koristiti ispravne dijelove ( npr. visokotlačne cijevi ) . Moj savjet je da potražite servis koji se bavi automatskim mjenjačima.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 203 220 CDI

Datum objave: 11.08.2011 23:45:10
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam MB W203, 220 cdi, 2003.g. Trebao bih napravit servis (pise mi na zaslonu B servis in 1300 km). Zanima me sto se radi ma tom servisu i koliko bi me to kostalo kod Vas i koje nacine placanja prihvacate. Auto je kupljen nedavno pa je zamjenjeno ulje u motoru i filteri ulja i goriva.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu obaviti besplatni pregled vozila i nakon toga navesti što sve treba raditi i zamijeniti . Mogu navesti cijene materijala i radova . Bez takvog pregleda ne može se znati ništa točno ili precizno , može se samo nagađati. Po potrebi javite se opet radi dogovora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 230 - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 09.08.2011 17:46:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Mercedes E klasu 230 iz 97 god sa automatskim mjenjacem U posljednje vrijeme mi se desava da auto nece mjenjati brzine odn. radi samo prva i rikverc.Bio sam par puta kod majstora koji mi je ponistio nekakvu gresku i auto bi nakon toga normalno mjenjao brzine dan ili dva i onda ponovno isto samo rikverc i prva.Tako mi je ponistavao par puta i pogreska se uvijek vrati kroz dan dva. Pomozite molim vas dali znate o cemo je rijec odn., koliko bi iznosio sami popravsk mjenjaca. Hvala Lp

ODGOVOR:

Najčešći uzroci su : nedovoljno ulja u mjenjač, loša kvaliteta ulja u mjenjaču, filter mjenjača, električno-hidraulični ventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču, upravljačko računalo mjenjača. Cijena popravka mjenjača se može znati nakon dijagnostike i spoznaje o vrsti kvara . Popravak automatskog mjenjača nikada nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh