Danas je: 01.09.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES C 180 W202 - EMULZIJA ?

Datum objave: 01.01.2012 12:55:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, od nedavno tacnije 3 god. posedujem mercedes c180 w202 1993 god. sa predjenih 250.000 km. do pre par hiljada kilometara koristio sam ulje I.G.A.T. 10W/40 HC i nije bilo nikakvih problema.posto nisam mogao vise naci to ulje presao sam na CASTROL 10W/40 i javio se sledeci problem, u crevu iberlaufa pojavila se neka bela smesa sa par kapi vode, to sam ocistio ali posle desetak dana kada sam proverio bilo je ponovo. Auto vozim na relativno kratkim relacijama. 10km do posla i toliko u povratku. Dali je to posledica ulja ili je jos nesto moguce. Pozdrav

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega se pojavljuje bijela smjesa ( emulzija ) nije motorno ulje nego kratke relacije koje vozite i na kojima se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . Uzrok je kondenzat koji se stvara u motoru a koji radi nezagrijanog motora ne može ispariti nego stvara emulziju ( kondenzat + ulje ) . Za svaki slučaj provjerite ispravnost termostata . Po potrebi malo duže zagrijavajte motor prije nego krenete .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E200 - INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 26.12.2011 15:00:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam MB W210 E200 iz 1996 godine. Auto je kupljen u Beču i uvezen u HR. Imam problem sa instrumentnom tablom. Problem leži u slijedećem: Kada uključim auto sve lampice se upale i pogase,ali pri uključivanju svijetala samo se osvijetli tabla na desnoj strani oko obrtomjera,a ostali dijelovi se ne pale.Stupio sam u kontakt sa jednim servisom elektronike da mi vide o čemu se radi te su oni ustanovili da je dio na ploči izgorio te da su to premostili i da na njivom stolu za ispitivanje cijela tabla svijetli,pa sam mislio da je problem riješen ali sam ostao iznenađen da kod mene isto svijetli ali samo kada se uključe duga svijetla ili blenda,a pri uključenim kratkim svijetlima ne svijetli, nego samo taj desni dio koji je svijetlio i ranije. Kako je taj popravak loše završio odlučio sam nabaviti rabljenu tablu istog auta i iste godine proizvodnje koja je potpuno ispravna misleći da će u mome autu isto tako biti,no prevario sam se.Sada ta nova tabla svijetli kompletno i sve se lampice pale,ali se većina njih ne gasi pri uključivanju auta te se ne pokreće kazaljka temperature,brzinomjera i obrtomjera,a jedino kazaljka goriva radi. Malo sam zbunjen,ali mi možda Vi možete pomoći što da radim. Treba li možda resetirati novu tablu ili je problem u nečemu drugome. U nadi da mi možete dati savjet lijepo Vas pozdravljam Darko Dudić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sve što ste naveli  ukazuje na to da se Vašim vozilom treba baviti stručnjak . Uz to treba imati i komplene električne sheme te bazu podataka za Vaše vozilo . Mogućih neispravnosti može biti Više i to : neodgovarajuća instrument ploča, električna instalacija i konektori, kontakti na kutiji osigurača, BSI računalo komforne elektronike ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NAKON DVA DANA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.12.2011 23:37:56
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić-u,imao bih par pitanja da vam postavim. Skoro sam kupio Mercedesa c 200cdi 2001 god.avangard, imam jedan problem, auto kad mi stoji dva dana da se nepali desi mi se da ne mogu upalit (akumulator mi se isprazni ), kupio sam nov akumulator i ponovo mi se to desava.Nevuce mi struju posto sam ispitivao, neki mi kazu da ima webasto,a ujutru kad udjem u auto sajbe su mi zamagljene malo. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali mogu biti : akumulator ( Vaš je novi ) , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, grijači, loša kompresija, relej dobavne pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice . Najprije provjerite elektropokretač i prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga izmjerite kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - DIZE

Datum objave: 21.12.2011 23:30:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću pisem vam prvi put jer nisam znao da postoji netko tko toliko zeli pomoci ljudima,svojim neiscrpnim savjetima!imam par pitanja!posjedujem mercedes benz 190d 2.5 iz 1986 godine!moj problem je taj metalni zvuk koji se javi kad auto radi u leru,i kad dignem poklopac motora i lagano dodajem gas i zadrzim ga u određenim okretajima ,čini mi se kao da je netko ubacio gidoru unutra,mislim nije doslovno tako ali proizvodi taj metalni zvuk,koji me iritira!! malo sam se raspitao i ljudi su mi rekli da to štopa jedna dizna!!! dobio sam savjet da na pun rezervoar uspem kilo ulja,kao da podmaze tu diznu,i ako to ne pomogne da mjenjam podloske dizni?? dali se isplati radit ista od ta dva savjeta i zelim da mi kazete sta je najbolje uciniti,odnosno koje su mi opcije?????? inace automobil je odrzavan redovito,31.10 su promjenuti svi filteri i ulje shell!!! automobil pali ko nov,ide ko avion,na sipki se uopce nevidi da je potrosio ni deci ulja od mjenjanja,motor je čist ko suza nema kapi goriva ili ulja po njemu!!!! unaprijed vam zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da obavite ispitivanje svih diza i da nakon toga po potrebi obavite podešavanje ili zamjenu uložaka diza ako je to potrebno . Vijek trajanja diza je oko 100.000 km . Loše dize znatno smanjuju trajnost motora jer gorivo ne dolazi u obliku sitnih kapljica u vidu maglice nego dolazi u koncentriranom mlazu . Loša diza ispire uljni film na cilindru pa se tada klip i cilindar intenzivno troše . Radove na dizama povjerite specijaliziranom servisu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E 220 D - FAZA VISOKOTLAČNE PUMPE

Datum objave: 19.12.2011 19:01:48
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na bočnoj lijevoj strani pumpe postoji karakterističan čep koji treba skinuti i na njegovo mjesto fiksirati specijalni alat . Točan položaj faze pumpe je kada laganim okretanjem osovine pumpe a gladajući kroz spomenuti otvor ( prije nego se stavi specijalni alat ) ugledate specifičan svornjak ( nosić ) koji treba biti u pravcu otvora za alat . Tada  se lagano i precizno fiksira alat u koji uskoči spomenuti svornjak. Tada se osovina pumpe ne može više pomaknuti jer je drži spomenuti alat. Kada je to tako namješteno i fiksirano može se ugraditi visokotlačna pumpa . Bez spomentutog alata je vrlo teško jer se osovina pumpe i navedena oznaka uvijek pomakne prilikom ugradnje pumpe .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - KANALNI REMEN

Datum objave: 05.12.2011 18:39:23
Slika
PITANJE:

Prvo moram pohvaliti Vaš trud da date savjete nama amaterima i time nam pomognete pri rješavanju naši problema.Ja imam mercedes 220 CDI 2001 godište i spao mi je remen na motoru i zatezać remena mi je popustio a to se desilo u radu motora kojeg sam što prije ugasio.Zanima me kako ga dotegnuti i na što trebam obratiti pažnju prilikom postavljanja remena.Zahvaljujem

ODGOVOR:

Kanalni remen nije ispao bez razloga , za to sigurno postoji uzrok . To može biti natezač remena , klizač remena , neka od pogonjenih remenica . Remen na Vašem vozilu se ne doteže nego isti ima automatski natezač koji stalno istom silom zateže kanalni remen . Ako ste remen ispravno postavili a on i dalje nije napet , provjerite natezač remena i klizač remena. Neispravan dio zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - SKUPI DIJELOVI

Datum objave: 01.12.2011 17:25:30
Slika
PITANJE:

Poštovani G.dine Meić, molio bih Vas ako mi možete pomoći sa savjetom ili nekakvim vidom podrške.Kupio sam prije mjesec dana mercedes 220 cdi 105 kW.Auto je odličan al je imao dosta nedostataka koje je prethodni vlasnik sakrio.Problemi sa elektroinstalacijom.Po struci sam inače elektrotehničar iako se tim poslom ne bavim al još uvjek sam upučen u mnoge stvari.Naime, imam problem sa vodom za prskanje šoferšajbe.Našao sam da je motor crkao pa sam ga zamijenio, kao i osigurač.Nadajući se da će to biti rješenje mojih muka.Međutim, to nije to.Išao sam juče u ovlašteni mercedesov servis u Banja Luci i rekli su mi da mi je otišao "SAM" - prednja elektronika i da trebam da to zamjenim da bi mi radila pumpica za brisače.Provjerili su ispravna je instalacija,ručica daje signal do elektronika "SAM".Moje pitanje je postoji li kakva mogućnost da se to nekako premosti prije ulaza u SAM preko nekog releja kako bi obezbjedio signal i profunkcionisala pumpica za vodu.Bio bih Vam duboko zahvalan ako bi se mogla nabaviti sema elektroinstalacije SAM kako bi ga i sam mogao pregledati.Inače , ovde se niko ne bavi problemom nego samo da se zamjeni dio. Niko se ne zanima usled čega je nastao kvar.Najlakše je zamjeniti cijelu jedinicu koji mora se priznati nije baš nimalo jeftina cca 350 eura bez ugradnje.Hvala unaprijed na odgovoru!!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije stari Golf ili Z 101 koji su funkcionirali na jednostavnim električnim sustavima i na kojima su se mogle raditi razne preinake i improvizacije . Vaše vozilo ima više različitih računala koji su međusobno umreženi radi stalne komunikacije i kontrole pojedinih funkcija. Proizvođač vozila je smišljeno napravio da na takvom vozilu treba ugraditi originalne dijelove a isto tako je onemogučio da se rade improvizacije ili preinake. Ne možete tražiti od servisa da se bavi improvizacijama i da Vam garantira kvalitetu i funkcionalnost . Međutim Vi osobno kao vlasnik vozila možete u vlastitoj režiji raditi što želite na Vašem vozilu jer Vas za neuspijeh neće nitko prozvati . Vaše vozilo je brend najpoznatijeg imena i kvalitete pa je i cijena dijelova adekvatna tome. Bolje je imati vozilo niže klase jer su dijelovi daleko jeftiniji a servisiranje jednostavnije .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 KOMPRESSOR - PROBLEMI

Datum objave: 28.11.2011 22:51:20
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic javljam Vam se iz Srbije.Vidim da ste mnogima dali dobre i strucne odgovore.Nadam se da cete i meni odgovoriti.Imam Mercedes C180 kompressor kupe iz 2002god.Imam dva problema.Ulje iz senzora radilice mi curi i pored vise promena orginalnih oringa.Ne curi na bakelitnim konetorima nego na donjem srafu kojim su pricvrseni pa su mi samim tim i konektori masni.I drugi problem je da mi auto s vremena na vreme trza pri naglom dodavanju gasa i kada iz viseg stepena prebacim u nizi i dodam gas.Kontaktirao sam vise majstora,ali problem mi nije resen. S postovanjem Dr.Predrag Mijatovic

ODGOVOR:

Sve što ste naveli nije problem otkloniti u svakom boljem servisu . Kod curenja ulja nema velike mudrosti . Mjesto propuštanja treba najprije odmastiti i osušiti. nakon toga se upali motor i točno se vidi mjesto propuštanja. Kada se zna gdje nastaje propuštanje svaki školovani automehaničar će koristeći svoje znanje toćno znati i kako otkloniti spomenuto curenje ulja. Problem oko trzanja pri naglom ubrzanju je nešto zahtijevniji jer mogući uzroci mogu biti : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobine, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori , potenciometar leptirastog ventila ) . Zatražite uslugu pravog servisa od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 TD - HIDROPNEUMATSKI OVJES ?

Datum objave: 24.11.2011 15:49:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,posedujem mercedes benz w124 250TD karavan iz 1988.godine i mogu reći da udobniji i po voznim karakteristikama bolji auto nisam vozio.Do pre tri meseca sa njime nisam imao problema što se tiče nekih većih zahvata na autu,međutim pošto je karavan znate da ima sistem samonivelirunga na zadnjoj osovini i on je pre tri meseca zatajio.tako što je počeo da skače po neravnom putu.Pitao sam par majstora (prijatelja)sta to može da bude ,jedan kaže bombice-drugi veli amortizeri,ja ne budem lenj poslušam i jednog i drugog i zamenim bombice i amortizere (doduše kupim polovne,jer ne isplati se ulagati u tako star auto,a po gotovu što planiram da ga prodam).Međutim od tada ide nevolja,sistem je super radio nekih 3-4 nedelja lepo je špilovao auto,kad jedno jutro izađem da upalim mecu i primetim da mi je zadnji levi trap spušten(napominjem samo leva strana),uđem u auto upalim ga i on bez problama podigne pomoću nivelirunga levu stranu,i od tada opet počinje da neprijatno skače.Odem kod majstora koji mi je zamenio amortizere i bonbice da vidi šta je po sredi,međutim on baca loptu na neispravne bombice,ja odem kod čoveka što mi je prodao delove da mu saopštim vest a on će"majstor koji ti je menjao delove nije kvelitetno odradio posao",(a pri tome mu ja odgovorim da me je on poslao kod njega "prijatelja" da mi zamene te delove). Recite mi gospodine Meiću šta to može da bude,napominjem da je u sistemu original ulje za nivelirung (zamenjeno oko 2,5l,majstor kaže da je staro ulje zamenjeno novim),bomnbice suve takođe i amortizeri.Pomoću kog sistema vozilo pozadi špiluje, jer pomoću bombica ili pomoću amortzizera kao na običnom sistemu ogibljenja (pitam jer sam naišao na različita mišljenja majstora ovde kod nas).Ja sam kod komšije na kanalu probao sistem za podizanje i spuštanje auta i on super funkcioniše,samo me brine to poskakivanje. Unapred vam sa zahvaljujem na vašem trudu da pomognete nama laicima oko saveta za servisiranje naših ljubimaca.Želim vam sve najbolje u vašem daljem radu. PS.Recite mi da li poznajete nekog majstora iz Srbije koji može da mi pomogne oko mog ljubimca (da je dobar a uz to i jeftin,jer kod nas kada vide da voziš mečku (bez obzira na godište)odmah misle da si pun para).Pozdrav!

ODGOVOR:

Hidropneumatski ovjes ( koji imate na vozilu ) je kombinacija plinske opruge ( kugla ) i radnog hidrauličnog cilindra. Istovremeno djeluje kao opruga i kao amortizer. Visokotlačna uljna pumpa  ( tlak oko 120 bara ) tlačenjem ili isisavanjem ulja više ili manje stlačuje plinu kugli ( to je obično dušik konstantne količine ) . Ulje i plin koji se nalaze pog istim tlakom odvojeni su membranom. Ventil između radnog cilindar i kugle propušta protok ulja ( prema opterećenju ovjesa ) i djeluje kao prigušivač oscilacija . Istovremeno i drži nivo karoserije na potrebnoj udaljenosti od poda . Mogući uzroci neispravnosti su :  hidropneumatska kugla, ventili u kugli, radni cilindar, cijevni vodovi, tlačna pumpa .  NEMAM saznanja gdje možete popraviti Vaše vozilo u Vašoj državi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C200 KOMPRESOR - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 16.11.2011 14:23:18
Slika
PITANJE:

Postovani gdine. Meicu. Posjedujem mercedes c200 kompresor sportcoupe 2001. god. Auto ima automatski sekvencionalni mjenjac. Moj problem je u tome sta u zadnje vrijeme, kad stisnem kocnicu,recimo cekam na semaforu,auto pocne turirati tj. gas ide od 500 do 1000 okretaja,cim stisnem gas auto se normalno ponasa. Tkd. kad stanem i auto bi trebao sam ici polagano naprijed,medutim i ovde se javlja trzanje zbog navedenog problema. Na kompjuterskoj dijagnostici putno racunalo ne daje nikakav problem,tj. javlja da je sve u redu. Inace auto ponekad radi dan dva bez sasvim normalno a zatim opet pocne turirati kad stisnem kocnicu. Da li mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem. Unaprijed zahvaljujem na vase odgovoru.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima servo uređaj kočnice koji radi na principu podtlaka . Servo uređaj koristi podtlak iz usisnog kolektora i tako funkcionira. Kada nastane oštećenje na membrani servo uređaja , motor tada uvlači falš zrak i time poremeti rad motora na leru upravo kako ste Vi to opisali . U ovom slučaju potrebno je ispitati ispravnost servo uređaja i ako je isti neispravn treba ga zamijeniti . Ukoliko se utvrdi da servo uređaj ne propušta,  uzrok treba tražiti u pojedinim senzorima i komponentama sustava elektronskog ubrizgavanja goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 13:35:35
Slika
PITANJE:

IMAM MERCEDES C180,96GOD,IMAM PROBLEM OD LJETO,ALI JE RELATIVNO DOBRO PALIO.SAD KAKO JE ZAHLADILO,UJUTRO JAKO TESKO PALI,I KAD UPALI,UPALI POD PUNIM GASOM,I NECE PRIMITI GAS,NEGO ISPOD HAUBU POCNE PUCATI,KAO DA IMA KASNO PALJENJE I TAKO JEDNO 5MIN KAD SE ZAGRIJE RADI NORMALNO,CAK MU JE EKO TEST BIO ODLICAN,ZANIMA ME KAKO TO RIJESITI.HVALA VAM UNAPRIJED

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega motor teško pali  i radi kojega na prihvača gas mogu navesti tek nakon pregleda vozila. Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : akumulator, elektropokretač, visokonaponski kablovi, bobina, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, senzor radilice, lambda sonda . U ovom slučaju najprije se ispita stenje akumulatora i elektropokretača a nakon toga s eprovjeri mehanički sustva motora i tako dalje kao što sam napisao .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 AMG - PUKLA RADILICA

Datum objave: 12.11.2011 20:42:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem mercedes c220 AMG sa 170 KS iz 2008 godine kupljen u svibnju. Prešao je 80 000 km i servisiran je bo u ovlaštenom servisu, tri dana nakon servisa sam začula lupanje u motoru i stala sam te nazvala prijatelja u blizini da mi kaže što bi to moglo biti.. on mi je rekao da ništa ne diram i kad je došao nije mogao reći ništa već smo preko HAK službe odšlepali auto u ovlašteni servis.. nakon pregleda javili su mi kući da mi je PUKLA RADILICA ??? DA JE ŠTETA 100 000 KN ... na moje pitanje a garancija... rekli su samo 2 godine ... a da je radilica pukla radi zamora materijala.... molim Vas pa kako je to moguće... automobil sam platila 400 000 kn...

ODGOVOR:

Na žalost na automobilima se događaju i ovakvi kvarovi kao što ste i vi naveli iako ne često . Pucanje radilice najčešće nastaje radi prestanka podmazivanja na nekom od ležajeva radilice . Drugi uzrok skrivena mana u samoj radilici . Svaki vlasnik vozila može preventivno utjecati da do ovakvih pojava ne dođe tako da redovito mijenja ulje u motoru i filtere . Za interval izmjene ulja važi pravilo što češće to bolje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 1,8 i. - TROŠI ULJE

Datum objave: 02.11.2011 12:17:13
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes 180 C benzinac godina proizvodnje 1994.Potrošnja ulja je oko 1 litar na 1000 km.U posljednje vrijeme otežano pali i kada se to desi imam utisak da radi na dva klipa,motor se trese, ne prima gas pa se gasi i to se pnavlja neko vrojeme i prestane.O čemu se radi? Drugi problem koji se dešava je nemogućnost startovanja iako u rezervoaru ima oko 15 litara goriva. Kada natočim još goriva oko 10 litra tada upali. O čemu se radi? Nadam se da će te mi pomoći sa Vašim odgovorom. S poštovanjem.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je jako velika i radi toga ni motor ne može dobro raditi. To znači da najprije treba provjeriti mehaničko stanje motora i riješiti problem s potrošnjom ulja. Najčešći uzroci su vodilice ventila i ili klipni prstenovi ( znati će se nakon pregleda motora ) . Kada se riješi potrošnja ulja može se obaviti i kontrola elektronskog sustava ubrizgavanja goriva . Najčešće neispravnosti su niski tlak goriva, filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E230 - ELEKTRIČNA INSTALACIJA MOTORA

Datum objave: 30.10.2011 11:40:58
Slika
PITANJE:

Poštovani , otac mi ima MERCEDESA E230 (okaša) 97 godina. Auto ima novi plin ,no problem je ujutro u paljenju (guši se i gasi se),nakon što se ugrije onda radi bolje ,no u vožnji mu padaju obrtaji,gasi se ,drsa (i na benzin i plin). Na kompjuter kad se spoji ne pokaziva greške, promijenjena je pumpa goriva,bobina ,kablovi ,svjećice ,lamda sonda,regulator protoka zraka itd...puno novca se uložilo a nista nije postignuto. Nedavno sam cuo da je moguce da se dodiruju instalacije sa auspuhom negdje i da to uzrokuje probleme,nismo provjeravali neznamo koliko to ima smisla. Zanima me vaš savjet.. Hvala unaprijed i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poznata je činjenica da na Mercedesima veliki dio električne instalacije ide po motoru . To znači da se instalacija zagrijava i vremenom dolazi do oštećenja električne izolacije na električnim vodovima na motoru. Tada nastaju i pravi problemi s radom motora i s paljenjem pojedinih kontrolnih lampica . Kratkoročno rješenje je popravak električne instalacije na motoru a dugoročno rješenje je zamjena električne instalacije na motoru . Ista se može naručiti točno po broju šasije da odgovara baš za motor koji je u Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI 2006 - DIM IZNAD MOTORA

Datum objave: 28.10.2011 14:06:08
Slika
PITANJE:

Postovani gosp Meic prije svega da vas pohvalim na vasem vremenu koje poklanjate svima nama i ljubazno i temeljno odgovarate steta sto niste blizu Franc. Imam mercedes C220 CDI T model 2006 god 120.000km auto je u odlicnom stanju kupio sam prije 16 mj. moj problem se pojavio od sinoc posto cesto vozim po gradu sinoc sam osjetio neugodan miris nesto slicno izduvnom gasu "starog dizelasa" mislio sam da je zbog guzve. Ali jutros se pojavila ista stvar kada sam upalio auto i ventilacija pocela da radi ponovo se osjetio miris otvorio sam haubu dok je auto radilo i plasticni poklopac sa motora i vidio sam dim koji se podize sa motora. Molio bih vas za vas savjet prije nego sto odem negdje. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Dim koji vidite može nastati od dizel goriva koje curi po motoru na cijevima za povrat goriva. Drugi uzrok može biti rashladna tekućina. Prvom prilikom obavite pregled motora i pronađite mjesto propuštanja. Otklonite uzrok propuštanja ( najčešće je to cijev za gorivo ) , operite dio motora koji je mokar od goriva. Nakon toga napravite završnu kontrolu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 300D 1981. - RELEJ GRIJAČA

Datum objave: 27.10.2011 08:09:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav Postavio bih jedno pitanje u vezi releja grijača. Konkretno imam mercedesa w123 300d starog 30 godina sa 420 000km. Motor je jos jako dobar uredno pali na jako niskim temparaturama. Relej grijača je otkazao pa sam ga spojio rucno, al ne na nacin da sam direktno zatvorio strujni krug između akumulatora i grijača pa prekidam ga u kabini kao sto mnogi naprave pa im cesto dolazi do taljenja žice usljed cega riskiraju zapaljenje citavog automobila. Relej sam zadrzao i dalje al ga uključivam rucno iz kabine. Prespoji sam onu kotu u samom releju tako da mi jako mala struja uključi relej, preko kojeg ide dalje velika struja dalje prema grijačima. Na jednom ispravnom releju sam ustanovio da relej ostane ukljucen i nekoliko sekundi nakon sto se upali motor. Ustanovio sam i na svom vozilu kada uključim motor i zadrzim (rucno) jos par sekunda relej uključen da mi motor ljepše i mirnije radi (pogotovo kad je hladan, dok je motor dovoljno vruc ne ukljucivam ga nikako) pa sam nasao ispravan polovni i ugradio ga. Jel mi mozete objasniti zasto tako radi i da li tako neispravan relej koji ne ostaje uključen jos par sekundi moze ostetiti motor? Vozio sam par godina s takvim relejem i iskljucivao bih ga odmah nakon sto bi upalio motor.

ODGOVOR:

Tehničko rješenje kada relej grijača ostaje raditi još neko vrijeme nakon paljenja motora, primjenjeno je kod više vrsta vozila . Na taj način dodatno se zagrijava komora za izgaranje , dizel gorivo se lakše pali a motor bolje radi. Neispravan relej neće oštetiti motor a jedina posljedica je lošiji rad motora i nešto veća potrošnja goriva. Rješenje koje ste Vi napravili i koje ste opisali nije originalno, ali ako ste to ispitali u praksi i ako isto funkcionira nema razloga da ga ne koristite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA - POLOŽAJ VOLANA

Datum objave: 18.10.2011 10:59:35
Slika
PITANJE:

postovani, nakon uradjene spure na mercedesu c-klasa 2003 godina volan mi je ostao nakosen na lijevu stranu, pa me interesuje sta mogu da uradim kako bi stajao ravno dok vozim pravo, da li se volan moze odvrnuti i centrirati i na koji nacin s obzirom da ima airbag, a ako ne moze na taj nacin sta mi preporucujete, hvala

ODGOVOR:

Korekciju položaja volana možete napraviti samo na jedan način  i to na uređaju na kojemu ste radili optiku ( geometriju ovjesa - špur ) . Tu činjenicu bi trebao znati i radnik koji je radio optiku na Vašemu vozilu . Kada se radi optika , kotač volana se fiksira i onda se radi fino podešavanje na lijevoi i desnoj sponi volana. Na taj način položaj kotača volana je potpuno simetričan i pravilan .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W123 200D - BLOKADA DIZE ?

Datum objave: 18.10.2011 11:16:40
Slika
PITANJE:

Postovanje, Pre neki dan sam ostao bez goriva ,u pitanju je mercedes 123 200d 1983god.Sipao mu gorivo ,naravno jedva ga upalio .posle nekih 300metara cuje se neki zvuk iz motora kao kad motor ostane bez ulja ,pa klipovi lupaju .Ocistio sam mu rezervoar ,ozracio , i opet isto.Brzo dize temperaturu ,svaki put mi se gasi kad stajem ,motor trese i nema snagu.Da li znate otprilike sta moze da bude?

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu došlo je do blokade jedne ili više diza i zato čujete zvuk lupanja . Ako se stanje ne normalizira potrebno je obaviti popravak diza.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - GORIVO SE VRAĆA U REZERVOAR

Datum objave: 11.10.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Mercedes ML 270 CDI - Problemi sa paljenjem Poštovani, Imam problem sa paljenjem na hladnom startovanju. Često se dešava da auto ne može upaliti. Dolazio mi je majstor za ispitivanje dijagnostike i utvrdio da nema tlaka u sistemu dovoda goriva. Pregledom instalacije nije utvrđena nikakva greška i svi priključci su suhi. Auto je upalio na infuziju i dosuo gorivo nafte u filter i nakon toga se činilo sve normalno, međutim, nakon nekoliko dana auto ponovo ne mogu upaliti. Molim vas da mi pojasnite zašto gorivo iz sistema nestaje, odnosno, vrati se u rezervoar, te da mi pomognete riješiti problem. U ovom slučaju sam u rezervoaru imala 2/3 goriva. Molim vas za savjet šta bih tačno trebala uraditi u ovom slučaju, tj. šta trebam ispitati i po potrebi zamijeniti. Unaprijed zahvalna, Slavica

ODGOVOR:

Gorivo se može vračati u rezervoar kada je neispravan nepovratni ventil za gorivo, kada u sustavu goriva ima zraka, kada cijevi dovoda goriva nisu ispravne , kada je neispravna dobavna pumpa, kada postoji oštećenje na usisnoj strani dobavne pumpe, kada su oštećene cijevi za povrat goriva u rezervoar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je uzrok i predložiti rješenje. Prvom prilikom obavite pregled dijelova koje sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh