Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W 202 KOMPRESOR - BRISANJE GREŠAKA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:33:03
Slika
PITANJE:

gospodine Meicu zamolicu da mi pomognete oko mog Mercedesa w 202 200 kompresor 1999 god.problem je da auto ne ide nema ono ubrzanje i ponekad se cuju detonacije kad pritisnem naglo papucu za gas to se desava kad auto treba da ubrza i onda ga nesto uspori kao da nema snage kao da nema 192ks.Ponekad se desi kad vozim normalno auto povremeno radi neramnomerno.A ince stalno dobro upali i u mesto super radi ali kad trba da ubrza ili puca ili ne ide.Prvi put kad sam ga nosio u servs rekli su mi da motor ima greske i to su izbrisali ali opet isto.Drugi put kad sam bio u servis tester je pokazao da je senzor RADILICE i sad neznam sta da radim zato vas molim za vasu POMOC i SAVJET mnogo vam hvala pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su na motoru prisutne greške kao što ste rekli , problem se ne rješava brisanjem tih grešaka nego zamjenom ili doradom neispravnih dijelova. Na primjer , ako je neispravna bobine , kako Vi zamišljate da možete neispravnu bobinu osposobiti ili popraviti ako izbrišete snimljenu grešku bobine ne mempriji računala motora. ??? Vašim vozilom se treba baviti stručnjak i profesionalac a ne neki priućeni mehaničar . Najprije treba ispitati mehanički sustva motora, nakon toga sustav elektronskog ubrizgavanja, nakon toga sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno ćete znati što je sve neispravno . Kada budete znali što je sve neispravno rješenje nije brisanje nego popravak i zamjena neispravnih dijelova. Nadam se da Vam je sada nešto jasnije .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 D - PODIZAČI VENTILA ?

Datum objave: 18.03.2012 12:08:29
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE HTEO SAM POTRAZITI PAR SAVETA OD VAS, POSEDUJEM OD SKORO MERCEDESA W124 250D 92.GOD I IMAM VISE PROBLEMA NA NJEMU. PRVO KAD SAM KUPIO AUTO BIO JE JAKO BUCAN I DESAVALO MI SE DA TRZA, USTVARI AUTO TESKO KRENE I NA NEKIH 2000 DO 2400 OBRTAJA NAGLO CIMNE I POCNE DA VUCE I TAKO U SVAKOJ BRZINI, POMALO SE I JA BAVIM MEHANIKOM AL SA MECKAMA NEMAM BAS PUNO ISKUSTVA, POMISLIO SAM DA SU HIDRO PODIZACI I SIPAO ADITIV LIQUI MOLI I STANJE SE DOSTA POBOLJSALO, ZNACI MOZDA JOS MALKO SE CUJU AL NIJE STRASNO. PA ME INTERESUJE DALI JE SAD POTREBNO MENJATI HIDRO PODIZACE ILI SE MOGU RAZRADITI CISCENJEM? DRUGI PROBLEM MI JE STO KADA MOTOR RADI I HLADAN I TOPAO DESAVA MI SE DA NA MERICI OD ULJA, USTVARI KAD IZVUCEM MERICU POSLE PAR SEKUNDI POCNE DA IZLAZI ULJE, DALI JE TAJ MOTOR ZA GENERALNU ILI MOZDA POSTOJI NEKO ZACEPLJENJE NA NEKIM ODUSCIMA I TAKO NESTO, INACE MOTOR LEPO PALI, DIMI VRLO MALO SAMO KAD UPALI. UNAPRED HVALA!

ODGOVOR:

Ako ste vozilo nedavno nabavili , potrebno je obaviti kompletan pregled vozila i motora . Nakon toga treba zamijeniti sve tekućine i sve filtere. Nakon toga obavite slijedeće : ispitajte dize i grijače, izmjerite kompresiju , provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Svaku neispravnost koju primetite , otklonite . Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako nakon nekog vremena hidropodizači ne prestanu lupati , zamijenite one koji lupaju. Provjerite i sustav za odušak ulja iz motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASSA W 168 1,6 i. - POMOĆ OKO VOZILA ?

Datum objave: 22.02.2012 17:26:41
Slika
PITANJE:

Imam mer.a.klass.w168 1.6i 98g.zelio bih v as zamolit ako mi mozete pomoc oko mog problema. auto mi ukruti volan kada do kraja namotam volan i to kad stoji ilil kad lagano vozim.maistor mi je gledao dijagnostiku i pise da je fela na brzini i lambi sondi ,smjesi i previse trosi oko 16l po gradu a na otvorenome 6l. pozdrav tomislav

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa već vidim da Vi znate što je neispravno na Vašem vozilu jer ste naveli senzor brzine vozila i lambda sondu . To sve vam je rekao Vaš majstor koji je pregledao vozilo . Na Vašem mjestu bih poslušao i obavio popravak na vozilu . Ukolko ne vjerujete stručnosti i dobronamjernosti Vašega majstora , tada bih zatražio još jedno stručno mišljenje . Ovom prilikom nema nikakvog smisla da navodim moguće greške volana i velike potrošnje goriva jer bih mogao navesti trideset i više mogućih grešaka a to Vama ne pomaže samo bi Vas još više zbunilo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - KAKO I KADA SERVISIRATI ?

Datum objave: 06.02.2012 16:52:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Ja vas potpuno razumem da imate puno posla i da vam stize puno pitanja, ali vidite ako nadete malo vremena za moje pitanje odgovorite mi. Mercedes c 200 cdi Posedujem Mercedes C 200 CDI godina proizvodnje 2000 W 202 snaga motora 75 kw - 102 ch manuelni menjac 5 brzina. Do sada je presao 99000 km. Kod ovih mercedesa se rade mali i veliki servisi na svakih 20000 km. Sada na 102000 km treba da radim mali servis. Zanima me da li se kod ovih mercedesa vrsi zamena ulja u menjacu i diferencijalu i ako se vrsi na koliko kilometara se vrsi. Unapred se zahvaljujem na odgovoru gospodine Meicu. Puno toplih pozdrava i zelja iz Brisela za vas i vas servis.

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo će mnogi reći da je kvalitetno što je točno . Isto tako će Vam reći da ne treba često raditi servise i mijenjati pojedine tekućine . Iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva mogu reći da to nije tako . Ako želite da Vaše vozilo traje što duže , da ima što manje kvarova onda bi na Vašem mjestu radio drugačije . Redovni servis vozila bi radio svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Na tom servisu bi mijenjao ulje u motoru i sve filtere . Isto tako bih obavljao i druge potrebne radove i kontrole ( kočnice, istrošenja, ostalo po potrebi ) . Sve ostale tekućine ( ulje u mjenjaču, ulje u diferencijalu, ulje u kočnicama, antifriz ) mijenjao bih svakih 60.000 km ili svake dvije godine ( što prije dođe ) . Svrha svega što sam naveo je pouzdanost , kvaliteta i trajnost vozila a to je sigurno u Vašem interesu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO 108 CDI - NEĆE PREKO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 04.02.2012 18:58:39
Slika
PITANJE:

MERCEDES VITO 108 CDI 2002. GODINA PRIOZVODNJE PROBLEM: U VOŽNJI NE PRELAZI PREKO 3000 OKRETAJA U SVIM BRZINAMA, TJ MOTOR NEMA SNAGE.DALI JE MOŽDA PROBLEM U VENTILU NA TURBO PUNJAČU.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulacioni ventil količine goriva, ventil za rasterećenje turbine, niski tlak turbine, EGR ventil .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C200 CDI - PUNO UPITA ZA SAVJETE

Datum objave: 01.02.2012 23:53:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meicu. Stvarno cenim vas rad i trud koji ulazete da bi pomogli nama vozacima. Postavio sam vam pitanje pre nekih 10 dana za moj auto Mercedes c 200 cdi i jos mi niste odgovorili sigurno nemate vremena ili slicno. Vidim ima i broj telefona ali koji vazi samo za Hrvatsku a posto ja zivim u Briselu nemogu da vas pozovem na ovaj broj, pa bih iskoristio ovu priliku da vas zamolim kada nadete slobodnog vremena da mi odgovorite na emajl ili na vasoj stranici. Hvala unapred i puno toplih pozdrava i zelja iz Brisela. Sa postovanjem za vas trud koji pomaze mnogo nama vozacima.

ODGOVOR:

Mogli ste odmah postaviti pitanje . Sada se ne sjećam da li sam Vam već odgovorio ne neko ranije pitanje . Uglavnom odgovaram na sva normalna pitanja pa ću tako i na Vaše . Jedini problem je što svaki dan dobivam  sve više pitanja tako ne znam kako ću ja to sve stizati i dokle ću moći odgovarati na njih . Svaki put kada otvorim kompjutor čekaju me više od 200 pitanja za odgovoriti . Zato sada treba na odgovor čekati 5 do 7 dana jer fizički ne stignem . Pozdrav za Vas.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 CDI - SUSTAV PLINOVA BlueTec

Datum objave: 26.01.2012 09:17:03
Slika
PITANJE:

Postovani! Vlasnik sam Mercedes E 220 CDI god.proizv. 2004, sa prijedjenih 110 000 km.Imam stalni problem sa russpartikel filtrom,vec u nekoliko navrata mi se javila greska da je on u kvaru.Auto sam odveo na servis oni su gresku izbrisali ili sto a ja sam se vozio nekih 5000 km opet iznova sve. Najprije se upali zuta lampica od motora a za 2 ,3 dana partikel filter.opet u servis i na otstopavanje ili sto neznam. Mene zanima dali ima kakva tekucina koja se stavlja u gorivo pa sistemom izgaranja ocisti te cadji.Molim Vas da mi pomognete,jer opet ce mi se to desiti.Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva sustava za samočišćenje filtera krutih čestica ( partikl filtera ) . Jedan sustav BLUE-TEC ima odgovarajuću tekućinu ( nalazi se u posebnom rezervoaru )  koja se u odgovarajućem momentu injektira u ispušni sustav i nataj način radi čišćenje filtera krutih čestica , smanjuje emisiju dušikovih oksida NOx i na taj način zadovoljava eko-norme Euro-4, Euro-5 .  Drugi sustav ne koristi nikakvu tekućinu . Računalo motora u kritičnom momentu zakreće kut paljenja u plus i povećava količinu goriva. Na taj način se povečava temperatura ispušnih plinova i opet počinje proces regeneracije filtera krutih čestica. Nakon što je proces gotov sustav se vrača u normalni rad . Iz navedenog se može zaključiti da je potrebno najprije provjeriti koji je sustav na Vašem vozilu ( BlueTec ili sustav s katalizatorom i bez dodavanja tekućine ) . Nakon toga treba obaviti dijagnostiku i utvrditi : stanje filtera krutih čestica, ima li BlueTec tekućine, ispravnost upravljačkog sustava filtera krutih čestica .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEISPRAVN AKUMULATOR

Datum objave: 10.01.2012 13:21:13
Slika
PITANJE:

Postovani.imam pitanje vezano za mercedes c 200 cdi 2001 god,trenutno sa m u holandiji a auto je u bosni javili su mi da je u auta akomulator prazan pa me zanima moze li biti neke stete dok se ne stavi novi akomulator,hvala objavite mi odgovor na vasem portalu

ODGOVOR:

Ako je akumulator neispravan neće nastati nikakva šteta . Može se jedino dogoditi da ćete morati unijeti ponovo zaštitnu šifru za radio aparat . Ako će biti potrebno, na instrument ploči resetirati servisni interval .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W202 220 D - UPALI SE EDC LAMPICA ?

Datum objave: 07.01.2012 14:11:53
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa Mercedesom w202 220 diesel 1995g. Izjutra, prilikom prvog paljenja, odmah se upali EDC lampica i ugasi se motor. To se ponavlja dva tri puta i poslije bude sve OK tokom dana. Uz to motor ima nemiran rad, kao da je jedna diza loša, pogotovo dok je hladan. U periodu dok malo ne podine temperaturu, pravi trzaj u voznji u svakoj brzini na otprilike 1600-1700 obrtaja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koja se pali EDC ( Electronic Disel Control ) pali s ekada postoji neispravnost na visokotlačnoj pumpi ili na sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : filter goriva, prisutnost zraka u gorivu, istrošenje na osovini pumpe visokog tlaka , regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, senzor položaja regulatora, upravljački modul pumpe, EGR ventil, pojedini senzori motora. Provjerite najprije filtere i prisutnost zraka u gorivu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 2,2 CDI 92 KW - NEMA SNAGE ?

Datum objave: 05.01.2012 16:51:57
Slika
PITANJE:

Izvinjavam se vlasnik sam mercedesa c220 cdi 92kv 2000gp desava mi se da mi nesto iskljucuje vakum pumpu kad radi na leru i onda zatvori egr i nece da radi preko 3000 obrtaja nece da ga otvara ili zatvara neznam polozaje,a kad nepustam da radi na leru onda otvara i zatvara egr normalno.kad ga iskljuci nema vakuma na onim dobavnim cjevcivama i nema turaze preko 3000 obrtaja.nakon rada od mozda nekih 1min blokira.egr sam cistio i mislim da on radi.dali je moguce da su zaprljane klapne na usisnoj grani i da one ne otvaraju ili je neki elektro senzor.Hvala na vremenu koje ste odvoili za mene.Dobar savjet je neprocjenjiv POZDRAV

ODGOVOR:

Kada motor nema snage ( ne radi preko 3.000 o/min ) uzrok ne mora biti EGR ventil . Navesti ću i druge moguće uzroke a to su : filter goriva, filter zraka, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, loše stanje turbine, dobavna pumpa niskotlačna, senzor tlaka goriva , solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, začepljenje ispušnog sustava. Najbolje bi bilo da za početak obavite kompjutorsku dijagnostilku motora jer tako možete vrlo brzo otkriti brojne neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W202 - EMULZIJA ?

Datum objave: 01.01.2012 12:55:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, od nedavno tacnije 3 god. posedujem mercedes c180 w202 1993 god. sa predjenih 250.000 km. do pre par hiljada kilometara koristio sam ulje I.G.A.T. 10W/40 HC i nije bilo nikakvih problema.posto nisam mogao vise naci to ulje presao sam na CASTROL 10W/40 i javio se sledeci problem, u crevu iberlaufa pojavila se neka bela smesa sa par kapi vode, to sam ocistio ali posle desetak dana kada sam proverio bilo je ponovo. Auto vozim na relativno kratkim relacijama. 10km do posla i toliko u povratku. Dali je to posledica ulja ili je jos nesto moguce. Pozdrav

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega se pojavljuje bijela smjesa ( emulzija ) nije motorno ulje nego kratke relacije koje vozite i na kojima se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu . Uzrok je kondenzat koji se stvara u motoru a koji radi nezagrijanog motora ne može ispariti nego stvara emulziju ( kondenzat + ulje ) . Za svaki slučaj provjerite ispravnost termostata . Po potrebi malo duže zagrijavajte motor prije nego krenete .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E200 - INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 26.12.2011 15:00:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam MB W210 E200 iz 1996 godine. Auto je kupljen u Beču i uvezen u HR. Imam problem sa instrumentnom tablom. Problem leži u slijedećem: Kada uključim auto sve lampice se upale i pogase,ali pri uključivanju svijetala samo se osvijetli tabla na desnoj strani oko obrtomjera,a ostali dijelovi se ne pale.Stupio sam u kontakt sa jednim servisom elektronike da mi vide o čemu se radi te su oni ustanovili da je dio na ploči izgorio te da su to premostili i da na njivom stolu za ispitivanje cijela tabla svijetli,pa sam mislio da je problem riješen ali sam ostao iznenađen da kod mene isto svijetli ali samo kada se uključe duga svijetla ili blenda,a pri uključenim kratkim svijetlima ne svijetli, nego samo taj desni dio koji je svijetlio i ranije. Kako je taj popravak loše završio odlučio sam nabaviti rabljenu tablu istog auta i iste godine proizvodnje koja je potpuno ispravna misleći da će u mome autu isto tako biti,no prevario sam se.Sada ta nova tabla svijetli kompletno i sve se lampice pale,ali se većina njih ne gasi pri uključivanju auta te se ne pokreće kazaljka temperature,brzinomjera i obrtomjera,a jedino kazaljka goriva radi. Malo sam zbunjen,ali mi možda Vi možete pomoći što da radim. Treba li možda resetirati novu tablu ili je problem u nečemu drugome. U nadi da mi možete dati savjet lijepo Vas pozdravljam Darko Dudić

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu sve što ste naveli  ukazuje na to da se Vašim vozilom treba baviti stručnjak . Uz to treba imati i komplene električne sheme te bazu podataka za Vaše vozilo . Mogućih neispravnosti može biti Više i to : neodgovarajuća instrument ploča, električna instalacija i konektori, kontakti na kutiji osigurača, BSI računalo komforne elektronike ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - NAKON DVA DANA NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.12.2011 23:37:56
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić-u,imao bih par pitanja da vam postavim. Skoro sam kupio Mercedesa c 200cdi 2001 god.avangard, imam jedan problem, auto kad mi stoji dva dana da se nepali desi mi se da ne mogu upalit (akumulator mi se isprazni ), kupio sam nov akumulator i ponovo mi se to desava.Nevuce mi struju posto sam ispitivao, neki mi kazu da ima webasto,a ujutru kad udjem u auto sajbe su mi zamagljene malo. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor ne pali mogu biti : akumulator ( Vaš je novi ) , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, grijači, loša kompresija, relej dobavne pumpa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, senzor radilice . Najprije provjerite elektropokretač i prisutnost zraka u gorivu . Nakon toga izmjerite kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 2,5 D - DIZE

Datum objave: 21.12.2011 23:30:08
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću pisem vam prvi put jer nisam znao da postoji netko tko toliko zeli pomoci ljudima,svojim neiscrpnim savjetima!imam par pitanja!posjedujem mercedes benz 190d 2.5 iz 1986 godine!moj problem je taj metalni zvuk koji se javi kad auto radi u leru,i kad dignem poklopac motora i lagano dodajem gas i zadrzim ga u određenim okretajima ,čini mi se kao da je netko ubacio gidoru unutra,mislim nije doslovno tako ali proizvodi taj metalni zvuk,koji me iritira!! malo sam se raspitao i ljudi su mi rekli da to štopa jedna dizna!!! dobio sam savjet da na pun rezervoar uspem kilo ulja,kao da podmaze tu diznu,i ako to ne pomogne da mjenjam podloske dizni?? dali se isplati radit ista od ta dva savjeta i zelim da mi kazete sta je najbolje uciniti,odnosno koje su mi opcije?????? inace automobil je odrzavan redovito,31.10 su promjenuti svi filteri i ulje shell!!! automobil pali ko nov,ide ko avion,na sipki se uopce nevidi da je potrosio ni deci ulja od mjenjanja,motor je čist ko suza nema kapi goriva ili ulja po njemu!!!! unaprijed vam zahvaljujem!!!

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da obavite ispitivanje svih diza i da nakon toga po potrebi obavite podešavanje ili zamjenu uložaka diza ako je to potrebno . Vijek trajanja diza je oko 100.000 km . Loše dize znatno smanjuju trajnost motora jer gorivo ne dolazi u obliku sitnih kapljica u vidu maglice nego dolazi u koncentriranom mlazu . Loša diza ispire uljni film na cilindru pa se tada klip i cilindar intenzivno troše . Radove na dizama povjerite specijaliziranom servisu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 E 220 D - FAZA VISOKOTLAČNE PUMPE

Datum objave: 19.12.2011 19:01:48
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za MERCEDES 210 W E220D,1996. godište. Skidana je glava i brušena,poravnata i ventili ošlajfani.Postavljena je glava,bregasta i radilica su podešene,a boš pumpu nemozemo dovesti u fazu paljenja. Dali nam mozete objasniti kako dovesti boš pumpu u fazu paljenja,i da li postoji jos neka mogucnos za dovesti motor u fazu paljenja. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Na bočnoj lijevoj strani pumpe postoji karakterističan čep koji treba skinuti i na njegovo mjesto fiksirati specijalni alat . Točan položaj faze pumpe je kada laganim okretanjem osovine pumpe a gladajući kroz spomenuti otvor ( prije nego se stavi specijalni alat ) ugledate specifičan svornjak ( nosić ) koji treba biti u pravcu otvora za alat . Tada  se lagano i precizno fiksira alat u koji uskoči spomenuti svornjak. Tada se osovina pumpe ne može više pomaknuti jer je drži spomenuti alat. Kada je to tako namješteno i fiksirano može se ugraditi visokotlačna pumpa . Bez spomentutog alata je vrlo teško jer se osovina pumpe i navedena oznaka uvijek pomakne prilikom ugradnje pumpe .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - KANALNI REMEN

Datum objave: 05.12.2011 18:39:23
Slika
PITANJE:

Prvo moram pohvaliti Vaš trud da date savjete nama amaterima i time nam pomognete pri rješavanju naši problema.Ja imam mercedes 220 CDI 2001 godište i spao mi je remen na motoru i zatezać remena mi je popustio a to se desilo u radu motora kojeg sam što prije ugasio.Zanima me kako ga dotegnuti i na što trebam obratiti pažnju prilikom postavljanja remena.Zahvaljujem

ODGOVOR:

Kanalni remen nije ispao bez razloga , za to sigurno postoji uzrok . To može biti natezač remena , klizač remena , neka od pogonjenih remenica . Remen na Vašem vozilu se ne doteže nego isti ima automatski natezač koji stalno istom silom zateže kanalni remen . Ako ste remen ispravno postavili a on i dalje nije napet , provjerite natezač remena i klizač remena. Neispravan dio zamijenite.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 CDI - SKUPI DIJELOVI

Datum objave: 01.12.2011 17:25:30
Slika
PITANJE:

Poštovani G.dine Meić, molio bih Vas ako mi možete pomoći sa savjetom ili nekakvim vidom podrške.Kupio sam prije mjesec dana mercedes 220 cdi 105 kW.Auto je odličan al je imao dosta nedostataka koje je prethodni vlasnik sakrio.Problemi sa elektroinstalacijom.Po struci sam inače elektrotehničar iako se tim poslom ne bavim al još uvjek sam upučen u mnoge stvari.Naime, imam problem sa vodom za prskanje šoferšajbe.Našao sam da je motor crkao pa sam ga zamijenio, kao i osigurač.Nadajući se da će to biti rješenje mojih muka.Međutim, to nije to.Išao sam juče u ovlašteni mercedesov servis u Banja Luci i rekli su mi da mi je otišao "SAM" - prednja elektronika i da trebam da to zamjenim da bi mi radila pumpica za brisače.Provjerili su ispravna je instalacija,ručica daje signal do elektronika "SAM".Moje pitanje je postoji li kakva mogućnost da se to nekako premosti prije ulaza u SAM preko nekog releja kako bi obezbjedio signal i profunkcionisala pumpica za vodu.Bio bih Vam duboko zahvalan ako bi se mogla nabaviti sema elektroinstalacije SAM kako bi ga i sam mogao pregledati.Inače , ovde se niko ne bavi problemom nego samo da se zamjeni dio. Niko se ne zanima usled čega je nastao kvar.Najlakše je zamjeniti cijelu jedinicu koji mora se priznati nije baš nimalo jeftina cca 350 eura bez ugradnje.Hvala unaprijed na odgovoru!!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo nije stari Golf ili Z 101 koji su funkcionirali na jednostavnim električnim sustavima i na kojima su se mogle raditi razne preinake i improvizacije . Vaše vozilo ima više različitih računala koji su međusobno umreženi radi stalne komunikacije i kontrole pojedinih funkcija. Proizvođač vozila je smišljeno napravio da na takvom vozilu treba ugraditi originalne dijelove a isto tako je onemogučio da se rade improvizacije ili preinake. Ne možete tražiti od servisa da se bavi improvizacijama i da Vam garantira kvalitetu i funkcionalnost . Međutim Vi osobno kao vlasnik vozila možete u vlastitoj režiji raditi što želite na Vašem vozilu jer Vas za neuspijeh neće nitko prozvati . Vaše vozilo je brend najpoznatijeg imena i kvalitete pa je i cijena dijelova adekvatna tome. Bolje je imati vozilo niže klase jer su dijelovi daleko jeftiniji a servisiranje jednostavnije .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 KOMPRESSOR - PROBLEMI

Datum objave: 28.11.2011 22:51:20
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic javljam Vam se iz Srbije.Vidim da ste mnogima dali dobre i strucne odgovore.Nadam se da cete i meni odgovoriti.Imam Mercedes C180 kompressor kupe iz 2002god.Imam dva problema.Ulje iz senzora radilice mi curi i pored vise promena orginalnih oringa.Ne curi na bakelitnim konetorima nego na donjem srafu kojim su pricvrseni pa su mi samim tim i konektori masni.I drugi problem je da mi auto s vremena na vreme trza pri naglom dodavanju gasa i kada iz viseg stepena prebacim u nizi i dodam gas.Kontaktirao sam vise majstora,ali problem mi nije resen. S postovanjem Dr.Predrag Mijatovic

ODGOVOR:

Sve što ste naveli nije problem otkloniti u svakom boljem servisu . Kod curenja ulja nema velike mudrosti . Mjesto propuštanja treba najprije odmastiti i osušiti. nakon toga se upali motor i točno se vidi mjesto propuštanja. Kada se zna gdje nastaje propuštanje svaki školovani automehaničar će koristeći svoje znanje toćno znati i kako otkloniti spomenuto curenje ulja. Problem oko trzanja pri naglom ubrzanju je nešto zahtijevniji jer mogući uzroci mogu biti : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobine, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori , potenciometar leptirastog ventila ) . Zatražite uslugu pravog servisa od povjerenja .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W124 250 TD - HIDROPNEUMATSKI OVJES ?

Datum objave: 24.11.2011 15:49:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,posedujem mercedes benz w124 250TD karavan iz 1988.godine i mogu reći da udobniji i po voznim karakteristikama bolji auto nisam vozio.Do pre tri meseca sa njime nisam imao problema što se tiče nekih većih zahvata na autu,međutim pošto je karavan znate da ima sistem samonivelirunga na zadnjoj osovini i on je pre tri meseca zatajio.tako što je počeo da skače po neravnom putu.Pitao sam par majstora (prijatelja)sta to može da bude ,jedan kaže bombice-drugi veli amortizeri,ja ne budem lenj poslušam i jednog i drugog i zamenim bombice i amortizere (doduše kupim polovne,jer ne isplati se ulagati u tako star auto,a po gotovu što planiram da ga prodam).Međutim od tada ide nevolja,sistem je super radio nekih 3-4 nedelja lepo je špilovao auto,kad jedno jutro izađem da upalim mecu i primetim da mi je zadnji levi trap spušten(napominjem samo leva strana),uđem u auto upalim ga i on bez problama podigne pomoću nivelirunga levu stranu,i od tada opet počinje da neprijatno skače.Odem kod majstora koji mi je zamenio amortizere i bonbice da vidi šta je po sredi,međutim on baca loptu na neispravne bombice,ja odem kod čoveka što mi je prodao delove da mu saopštim vest a on će"majstor koji ti je menjao delove nije kvelitetno odradio posao",(a pri tome mu ja odgovorim da me je on poslao kod njega "prijatelja" da mi zamene te delove). Recite mi gospodine Meiću šta to može da bude,napominjem da je u sistemu original ulje za nivelirung (zamenjeno oko 2,5l,majstor kaže da je staro ulje zamenjeno novim),bomnbice suve takođe i amortizeri.Pomoću kog sistema vozilo pozadi špiluje, jer pomoću bombica ili pomoću amortzizera kao na običnom sistemu ogibljenja (pitam jer sam naišao na različita mišljenja majstora ovde kod nas).Ja sam kod komšije na kanalu probao sistem za podizanje i spuštanje auta i on super funkcioniše,samo me brine to poskakivanje. Unapred vam sa zahvaljujem na vašem trudu da pomognete nama laicima oko saveta za servisiranje naših ljubimaca.Želim vam sve najbolje u vašem daljem radu. PS.Recite mi da li poznajete nekog majstora iz Srbije koji može da mi pomogne oko mog ljubimca (da je dobar a uz to i jeftin,jer kod nas kada vide da voziš mečku (bez obzira na godište)odmah misle da si pun para).Pozdrav!

ODGOVOR:

Hidropneumatski ovjes ( koji imate na vozilu ) je kombinacija plinske opruge ( kugla ) i radnog hidrauličnog cilindra. Istovremeno djeluje kao opruga i kao amortizer. Visokotlačna uljna pumpa  ( tlak oko 120 bara ) tlačenjem ili isisavanjem ulja više ili manje stlačuje plinu kugli ( to je obično dušik konstantne količine ) . Ulje i plin koji se nalaze pog istim tlakom odvojeni su membranom. Ventil između radnog cilindar i kugle propušta protok ulja ( prema opterećenju ovjesa ) i djeluje kao prigušivač oscilacija . Istovremeno i drži nivo karoserije na potrebnoj udaljenosti od poda . Mogući uzroci neispravnosti su :  hidropneumatska kugla, ventili u kugli, radni cilindar, cijevni vodovi, tlačna pumpa .  NEMAM saznanja gdje možete popraviti Vaše vozilo u Vašoj državi .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 200 D - TEŠKO PALI

Datum objave: 21.11.2011 08:01:31
Slika
PITANJE:

pozdrav majstore imam mercedesa 123 2oo dizela kad je malo hladnije tesko pali jako sporo vrti alnaser je dobar i kompresija je dobra grijaci novi akumulator nov ventili nastelani palenje nastelano a on nece stabi jos moglo bit unapred hvala

ODGOVOR:

Ako je akumulator dobar i ako je elektropokretač dobar onda  broj okretaja motora prilikom startanja ( paljenja ) mora biti veći od 150 o/min i više . Ako to nije tako moguće neispravnosti su : arumulator. elektropokretač , električna instalacija , loša masa između akumulatora i motora . Pregledajte i prekontrolirajte još jednom sve , izmjerite kapacitet akumulatora i pad napona prilikom startanja .

na vrh Povratak na vrh