Danas je: 02.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES W123 200D - BLOKADA DIZE ?

Datum objave: 18.10.2011 11:16:40
Slika
PITANJE:

Postovanje, Pre neki dan sam ostao bez goriva ,u pitanju je mercedes 123 200d 1983god.Sipao mu gorivo ,naravno jedva ga upalio .posle nekih 300metara cuje se neki zvuk iz motora kao kad motor ostane bez ulja ,pa klipovi lupaju .Ocistio sam mu rezervoar ,ozracio , i opet isto.Brzo dize temperaturu ,svaki put mi se gasi kad stajem ,motor trese i nema snagu.Da li znate otprilike sta moze da bude?

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu došlo je do blokade jedne ili više diza i zato čujete zvuk lupanja . Ako se stanje ne normalizira potrebno je obaviti popravak diza.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES ML 270 CDI - GORIVO SE VRAĆA U REZERVOAR

Datum objave: 11.10.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Mercedes ML 270 CDI - Problemi sa paljenjem Poštovani, Imam problem sa paljenjem na hladnom startovanju. Često se dešava da auto ne može upaliti. Dolazio mi je majstor za ispitivanje dijagnostike i utvrdio da nema tlaka u sistemu dovoda goriva. Pregledom instalacije nije utvrđena nikakva greška i svi priključci su suhi. Auto je upalio na infuziju i dosuo gorivo nafte u filter i nakon toga se činilo sve normalno, međutim, nakon nekoliko dana auto ponovo ne mogu upaliti. Molim vas da mi pojasnite zašto gorivo iz sistema nestaje, odnosno, vrati se u rezervoar, te da mi pomognete riješiti problem. U ovom slučaju sam u rezervoaru imala 2/3 goriva. Molim vas za savjet šta bih tačno trebala uraditi u ovom slučaju, tj. šta trebam ispitati i po potrebi zamijeniti. Unaprijed zahvalna, Slavica

ODGOVOR:

Gorivo se može vračati u rezervoar kada je neispravan nepovratni ventil za gorivo, kada u sustavu goriva ima zraka, kada cijevi dovoda goriva nisu ispravne , kada je neispravna dobavna pumpa, kada postoji oštećenje na usisnoj strani dobavne pumpe, kada su oštećene cijevi za povrat goriva u rezervoar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je uzrok i predložiti rješenje. Prvom prilikom obavite pregled dijelova koje sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W203 C 220 CDI - MOTOR IZGUBIO SNAGU

Datum objave: 10.10.2011 18:34:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje stručnom timu.Imam mercedes w203 iz 2001g.(c220 cdi)Neki dan kada sam vozio jedno 60-80km/h.htio sam naglo preteč auto ispred sebe i stiskao sam puni gas,u biti kick down,i auto mi je vratilo jednu brzinu niže i odma potom drugu i onda mi je u instrument ploči napisalo EPC i auto je ostalo bez gasa i kad je usporilo ugasilo se. Stao sam pokraj puta vratio ključ do kraja i izvadio ga,i ponovo vratio u bravu i upalio i sve o.k.kao da nije ništa bilo.Ponovo vozim i dodajem gas do punog položaja i auto se ne gasi,i htio sam ponovo probat kad stisnem kick down oče li bit isto,kad opet kad sam stisnuo ono napravi istu stvar. Kada sam stigao na odredište,auto je mirovalo 6h.i kada sam krenuo dalje pokušavao sam napraviti istu stvar (kad se je motor ugrijao)i nikako mi se više nije gasio,(ali sam primjetio da auto vrača jednu brzinu niže kad stisnem kick down,a kad mi se je gasio vratio mi je dvi).pokušao sam to sigurno 10 puta i pri raznim brzinama kretanja od 40-130km.mjenjač je cijelo vrijeme bio u modu D. Pa me zanima šta se je to dogodilo pa da mi je to izbacilo i zbog čega više ne izbaciva a radim isto kao prije,dali če mi se to ponovo javljat i dali moram posjetit ovlašteni servis,te koliko me može stajati taj problem. Hvala vam na svim odgovorima,čitam često vaše odgovore koje odgovarate ljudima i jako puno se može naučiti iz toga i neke sitne probleme možeš odkloniti sam,hvala što postoje ovakvi ljudi da nam pomognu koliko mogu na ovaj način.LP.

ODGOVOR:

Vaše vozilo uz mehanički sustav ima jako puno elektronskih dijelova i sklopove . Ima i nekoliko umreženih kompjutora . Kada sve radi kako treba to funkcionira kao jedan tim . Međutim često puta dolazi ispada iz funkcije pojedinih dijelova i sklopova . Najčešći uzroci su loši spojevi i padovi napona  na pojedinim kontaktima, konektorina , električnim vodovima . U ovom slučaju najprije bih posumnjao na to jer sada motor opet dobro radi . Ukoliko bi se opet ponovilo isto , tada bi bilo dobro obaviti kompjutorsku dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih električnih dijelova i električne instalacije . Po poterbi dobro bi bilo preventivno očistiti i zaštititi sve električne kontakte i konektore na motoru i oko motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C180 W 203 - TERMOSTAT

Datum objave: 04.10.2011 10:32:03
Slika
PITANJE:

Postovani, Zaista sam iznenadjen da ovako neko hoce da pomogne, a ja evo imam ovaj problem. Kupio sam Mercedes C180 W203 2000god i ima predjenih 250.000km. Interesuje me koliko je potrebno vremena da motor dostigne temperaturu otvaranja termostatskog ventila 87°C? Da li je normalno da na 10°C vozim 15-17min, predjem 10km, i temperatura u motoru ne bude veca od 75°C (board computer) tj. ne dostigne radnu temperaturu. Provjeravao sam termostatski ventil, ono crijevo od motora prema hladnjaku pocne da se zagrijava na 80+°C. Da li postoji jos neki od uslova brzog dostizanja radne temperature sem ispravnosti termostat ventila ili je ovo kako sam ja opisao sasvim normalno? Hvala unapred

ODGOVOR:

Termostat je jedini faktor o kojemu ovisi brzina zagrijavanja motora i o kojemu ovisi radna temperatura motora. Kada je termostat ispravan radna temperatura je 90°C . Na otvorenoj cesti to može biti i do 5°C niže . Iz navedenog možete zaključiti da je najvažnije da termostat održava radnu temperaturu motora u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti u području od 85°C do 95°C .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 W 203

Datum objave: 03.10.2011 08:24:44
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem automobil Mercedes C180 w203 iz 2001. godine. Problem se javio prije nekoliko dana. U vožnji je automobil sam od sebe trznuo i od tog trenutka nije primao gas. Znači držim papučicu gasa do poda, ali jednostavno ne reagira. Okretaji u tom trenutku su od 1500-1800 o/min. Čuju se detonacije pri sagorijevanju. Od tada auto ne pali od prve, nego nakon 2-3 pokušaja, a kad upali trese, opet ne prima gas, detonacije nastavljaju. Ne javlja nikakvu grešku ili upozorenje na displayu. Do sad nisam imao nikakvih problema s automobilom. Ponekad nakon par minuta mučenja, opet proradi, ali to ne traje dugo. Zanima me okvirno što bi mogao biti problem, kako bi vi reagirali u ovom slučaju i koja bi bila cijena popravka. znam da ne možete sa 100% sigurnošću utvrditi o čemu je riječ, samo me zanima okvirno. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije u motoru u Vašem vozilu je sigurno benzinski motor ( niste naveli nikakve podatke ) . Moguće neispravnosti su : sustav paljenja, probijanje visokog napona, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon do bobine, ECU centrala, filter goriva, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, električna instalacija motora, MAF senzor, MAP senzor, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor radilice, senzor bregaste osovine, senzor temperature motora, senzor položaja leptira TPS , EVAP canister ventil . U ovom slučaju napravio bih najprije detaljnu dijagnostiku motora, otkrio kvar, predložio rješenje, otklonio kvar .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - USISNA GRANA

Datum objave: 01.10.2011 20:22:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam na dosadašnjim savjetima. Moj problem je sljedeći. Mercedes C220 cdi 2001, prešao 320000 km dosta dimi na auspuh, prilikom skidanja zaštite ispod motora ispal je jedna crna plastika koja je držač neke lopatice u usisnoj grani (tako sam to nekako shvatio)na osnovu koje je zakljućio majstor da je otišla usisna grana motora te da se ona jedino mora promjeniti cijela. Auto se ne smije voziti jer postoji mogućnost da se usisa ta lopatica u motor..... i da će nanijeti veliku štetu. Moje pitanje je da li se treba mijenjati cijela usisna grana i što predlažete? S poštovanjem.

ODGOVOR:

Ne možete promjeniti samo pola usine grane . Ako popravak oštećene usisne grane nije moguć a to je zaključio i Vaš mehaničar , tada treba zamijeniti kompletnu usisnu granu .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 01.10.2011 15:27:24
Slika
PITANJE:

odlucio sam da kupim mercedes benz vito 2001-2003 godine o cemu moram da vodim racuna prilikom potraznje i kupovine vozila hvala na detaljnim informacijama.

ODGOVOR:

Prije isplate vozila obavite stručni pregled vozila i pregledajte slijedeće : komprsiju, grijače, mjenjač ( šaltanje ) , spojku ( proklizavanje ) , podvozje, ovjese, kočni sustav, volan , amortizere, klima uređaj, unutrašnjost vozila, stanje karoserije.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 01.10.2011 20:08:06
Slika
PITANJE:

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

ODGOVOR:

Ako motor i dalje ne bude palio kako treba najbolje je da napravite kompjutorsku dijagnostiku motora . Tada provjerite ispravnost slijedećih komponenata : ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor leptirastog ventila, senzor IAT za temperaturu usisanog zraka . Po potrebi izmjerite i pad napona prilikom startanja motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 2,3 i. - STRUJA NE DOLAZI DO PUMPE

Datum objave: 29.09.2011 22:24:29
Slika
PITANJE:

dobar dan , imam problem sa paljenjem mb 200 124 2.3 benzinca, struja ne dolazi do pumpe za benzin sta moze biti, a kad mu dam benzin direkt u karburator upali ali trokira i ugasi se

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : relej pumpe goriva, kutija osigurača i postolje releja pumpe, električna instalacija , kontakt brava, ECU centrala. Bez neposrednog uvida na vozilu ne može se dati kratki i precizni odgovor . Kada dobijete struju na pumpi za gorivo izmjerite i tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 211 - VIJCI ZA FELGE

Datum objave: 25.09.2011 20:35:12
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, posto jako cijenim Vase misljenje i strucnost, zelim da otklonim nedoumicu po pitanju vijaka za felge od 16" za mercedes w211 Obzirom da se blizi zima i slijedi zamjena ljetnih sa zimskim gumama , interesuju me dimenzije vijaka za ALU i CELICNE felge od 16" za Mercedes w211. Trenutno su na automobilu alu felge i sarafi dimenzija 14 x 1.5 x 29 mm a planiram u doglednom vremenu da stavim celicne felge sa zimskim gumama, te sam u nedoumici da li ovi isti vijci mogu biti upotreijebljeni ili moram potraziti krace.... i gdje ih nabaviti s postovanjem

ODGOVOR:

Odgovarajuće vijke uvijek dobivate uz felge koje kupujete . Za čelićne felge su vijci nešto kraći . Postojeće vijke za probu ( dovoljno je jedan vijak ) stavite na čeličnu felgu i tada izmjerite koliko vijak izlazi iz felge. Vijak ne smije izlaziti više od 18 mm .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - TEMPERATURA MOTORA LUDUJE

Datum objave: 25.09.2011 20:15:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mercedes C klasa 220 diesel iz 1996. god sa 320000 km i imam jedan vrlo neobičan problem koji nikako ne uspjevamo riješiti. Naime na kontrolnoj tabli temperatura motora luduje i to doslovno. U nekoliko sekundi mjenja vrijednosti od 120 do 60 stupnjeva i radi ko vu metar na starim pojačalima. Majstori su pregledali senzor sa 4 kontakta i ispravan je, prelemili instalaciju na utikaču koja je bila od gijanja loša, mehanički termostat radi a i visko. Malo je nezgodno ako se ide na put jer nikada ne znam kolika je temperatura motora, kažu da je najvjerovatnije kontrolna tabla ali povremeno radi besprijekorno, poludit ću od ovoga problema i trenutno sam u ZG pa molim pomoć gospodine Mejić, unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najprije terba biti siguran da motor ima ispravan rashladni sustav i da je temperatura motora normalna. Nakon toga treba rješavati problem s instrumentom za temperaturu . Uz senzor temperature i električnu instalaciju česti uzrok je upravo instrument ploča . Ako znate da je ona neispravna postoje samo dva rješenja . Prvo rješenje je ugradnja nove ploče što nije jeftino a drugo rješenje je ugradnja ispravne rabljene instrument ploče koju treba pronaći i ugraditi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - SUSTAV BAS

Datum objave: 21.09.2011 22:45:22
Slika
PITANJE:

poštovani servis Meić pozdravljam vas iz BIH,tacnije grad Kakanj. posjedujem odnedavno Mercedes C200 cdi 2001 god.,i u nekoliko zadnjih dana mi se povremeno na centralnom displeju javlja greška pod nazivom (brake assist visit workshop-BAS), da li se upoznati s tim problemom i šta mi preporućujete?? i dli je to neki opasna kvar ili je šta drugo?? lijep pozzz iz BIH i unaprijed zahvalan_Asmir

ODGOVOR:

Nije ništa opasno za sada se neće dogoditi jer kočnice i ABS i dalje normalno rade . Prvom prilikom obavite dijagnostiku sustava BAS ( Break Assist ) . Taj sustav prepoznaje situaciju kada je potrebno naglo kočiti i samo tada se uključuje .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 CDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedesa c klasu karavan 2003 godina 220 cdi, prije nekoliko dana upalila mi se lampica ESP i pise da trebam to da provjerim u servisu. Medjutim, kada naglo startujem auto pali mi se lampica koja inace signalizira da se aktivira esp zbog slajdranja. Sad ne znam da li to znaci da mi esp radi i da on prijavljuje istovremeno kvar i interesuje me da li je neko imao slicna iskustva. Volio bih kada bi mi mogli odgovoriti sta bi moglo da bude u pitanju i da je popravka kosta mnogo, unaprijed hvala

ODGOVOR:

ESP lampica se pali kada postoji greška u sustavu za proklizavanje kotača . Sustav radi u kombinaciji zajedno s ABS sustavom , ima svoje senzore i upravljački kompjutor. Neispravno može biti : pojedini senzori za bočno proklizavanje , senzori ABS-a, električna instalacija, senzor brzine vozila, ostale greške u sustavu. Naravno da nitko bez ispitivanja na vozilu ne može na pamet znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Za to postoji dijagnostika nakon koje ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 D - MOTOR SE GASI

Datum objave: 11.09.2011 18:06:15
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić !Posjeduje Mercedes C-klase iz 1995.god.220 diesel obični.Kod prvog paljenja ujutro,motor upali i odmah se ugasi. Ponovno verglam ne pali,tek od trečeg puta normalno upali i radi ,ali je dosta bučan i u leru trokira.Kad mu dodam gas na 1500 okretaja ,motor radi ko vurica. Ponekad mi se u vožnji upali EDC i motor mi se ugasi. Molim Vas za savjet. hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo , filter goriva, grijači, prisutnost zraka u gorivu, loš rad neke od diza, lošija kompresija na jednom ili više cilindara, cijevi dovoda goriva, nepovratni ventil za gorivo . Provjerite kompresiju , dize, grijače a nakon toga po potrebi i ostalo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 D - ODSPOJEN ABS

Datum objave: 06.09.2011 12:41:59
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam pitanje za mercedes 220 dizel obicni 1999 godina.problem je sa abs uredjajem.kada sam ga kupovao nisam vidjeo da je onaj veliki dzek otkopcan,nakon izvjesnog vremena sam to vidjeo i prikljucio ga na pumpu abs-a cim sam dao kontakt culo se neko lupkanje te sam oduzeo kontakt i iskljucio isti.upaljene su mu sve lampice abs,srs,asp.zamijenio sam prekidac koji se nalazi ispod kocnice ali nista nije pomoglo.i jos jedno pitanje kada se krecem u 2-3-4 brzini ako obrtaji padnu ispod 1500 prilikom postizanja 1500 obrtaja cuje se brujanje i cim predjem 1500 nestaje i sve je u redu.veliki pozdrav i hvala unaprijed

ODGOVOR:

Bivši vlasnik je namjerno isključio navedeni konektor jer je znao da je sustav ABS neispravan . Moguće neispravnosti su : senzori na kotačima, električna instalacija, hidroagregat, kompjutor ABS-a . Zvuk koji čujete kod niskog broja okretaja su vjerovatno kardanska vratila a mogući uzrok je zračnost na zglobovima kardana.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A KLASA DIZEL - PROPALA PAPUČICA MJENJAČA

Datum objave: 06.09.2011 01:07:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje Na Mercedesu Aklasa 2001 dizel, propala papučica mijenjača i spojka kvačila više ne odvaja i nemože se ubacit u brzinu. kao da je pukla sajla kvačila ali on nema sajlu. ulja ima dovoljno. Hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; glavni cilindar kuplunga, radni cilindar kuplunga, cijevni vodovi, potisni ležaj. Dođite u servis pa ćemo to riješiti.

 

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 200 CDI - NEPOZNANICE S OVJESOM

Datum objave: 26.08.2011 21:29:13
Slika
PITANJE:

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Glavni i osnovni zadatak servisera je da jednoznačno utvrdi kvar na Vašem vozilu. Na neravnoj cesti mogu lupati selen blokovi vilica, vertikalne spone balans štange, selen blokovi, hvatište vilica, aksijalni ležajevi amortizera , krajnici spona, radijalni ležaj volana.  Na zadnjem ovjesu škripiti mogu samo gumeni dijelovi ovjesa a to su selen blokovi ovjsa i diferencijala. Moduće neispravnosti radi kojih mjenjač ispadne iz prve brzine su istrošenja na mehanizmu za šaltanje brzina izvan mjenjača i istrošenja u samom mjenjaču. Pregledom Vašega vozila svaki bolji servis bi točno znao defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar. Po potrebi pronađite bolji servis.

na vrh Povratak na vrh