Danas je: 25.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

NISSAN PRIMERA 1,9 DCI - U VOŽNJI TEMPERATURA PADNE

Datum objave: 24.05.2011 18:49:39
Slika
PITANJE:

Imam Nissan Primeru 2004.g. 1.9 dci i danas sam primjetio da radna temperatura motora stalno varira.Znači motor nakon nekog vremena postigne radnu temperaturu i u vožnji temperatura padne kao da je motor "hladan".Prije se to nije događalo,jer kad bi postigao radnu temperaturu praktički bi kazaljka u vožnji nepomično stajala.Napominjem da sam prije mjesec dana napravio veliki servis! Moje pitanje je dali je otišao termostat ili se radi o nečem drugom?

ODGOVOR:

Uzrok može biti termostat ali i senzor temperature motora te električna instalacija . Kvar se najbrže može otkriti ako se provjeri ispravnost senzora temperature i kada se izmjeri stvarna temperatura motora.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA 1,5 16V- TRZA I GASI SE

Datum objave: 27.04.2011 16:07:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Almeru 1.5 16V 66kW, 2001. Prešao sam 100.900 km uz redovan servis bez ikakvih većih intervencija. Prije 6 mjeseci su zamjenjeni senzori na bregastoj osovini. Umjereno vozim, puno po gradu i ne na visokom broju obrtaja. Posljednjih dana imam problema: auto "trza" kod dodavanja gasa u bilo kojoj brzini, a na leru prekida i gasi se. Prije manje, sada intenzivnije. Sumnjam na nekvalitetno gorivo, a da li u odnosu na prijeđenu kilometražu može biti neki ozbiljniji kvar. Molim za Vaše stručno mišljenje o aditivima za pročišćavanje koji se ubacuju u benzin (npr. za dizne, katalizator). Zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije za očekivati neki veći kvar jer je vozilo i motor zavidne kvalitete. U ovom slučaju najprije provjerite slijedeće : filtere, čistoću rezervoara, svjećice , visokonaponske kablove, bobinu . Nakon toga po potrebi provjerite injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, EGR ventil,  Po pitanju adtiva nemojte očekivati čuda jer to nije realno. Ipak iste možete upotrebiti a rezultat ćete vidjeti vrlo brzo.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - ET OZNAKA NA GUMAMA

Datum objave: 22.04.2011 08:32:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje vozim nissan almeru 1.4 75 ks iz 1997 godine. da li mogu montirati al.felgu 7j 15-ET37 sa gumama 185/60/15 a da ne oštetim nešto na autu? kolika je tolerancija u ET broju, mislim dozvoljena? trenutno je na autu 175/65/14 ET 40 hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Možete ugraditi navedene gume i felge ET će odgovarati. Gume koje ste spomenuli biti će 2 cm veće u promjeru. Kada bi na istu felgu ugradili gumu 185/55-15" onda bi promjer bio isti.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN SUNNY - RIZIČNO PRANJE MOTORA

Datum objave: 12.04.2011 21:06:55
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem Od kako sam oprao motor (toplo pranje), poceo je da trokira i da teze pali,a i kad krenem zna da se ugasi! Kad se motor zagrije dobije normalan rad! U pitanju je nisan sanny 1.6 slx iz 94 god.

ODGOVOR:

Svako pranje motora je rizična radnja i može izazvati oštećenje pojedinih elektronskih dijelova vozila . Nakon što ste oprali motor potrebno je svaki električni spoj ili konektor rastaviti ( odspojiti ) , osušiti, po potrebi očistiti, tretirati s antikorozivnim sprejom ( može i WD ) . Isto treba napraviti i sa svim dijelovima sustava paljenja ( kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . Nakon dobro obavljenog posla motor bi opet trebao normalno raditi ( ukoliko nešto nije pregorilo u međuvremenu ).

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 2,0 TD - PALI SE LAMPICA ABS-a

Datum objave: 30.03.2011 09:19:50
Slika
PITANJE:

Nisan primera 1998 2.0.td. mijenjao sam zadnje pločice na diskovima i od tada mi se često pali lampica ABSa. pogotovo kada auto krece u rikverc ili kada polako negdje skrecem sa ravnog na neravno i obrnuto, dok mi se u vožnji naprijed ma koliko bilo izbočina na putu nikada ne pali. Kada se upali lampica dovoljno je da ugasim i upalim auto i ona se ne pali do prije navedenih primjer. Pregledao sam kablove koji idu ka točkovima i nisam primjetio da su negdje oštećeni. da li ste se sretali sa takvim slučajevima.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : nečisti nazubljeni vjenci na glavčinama kotača, senzori kotača, električna instalacija od senzora do računala ABS-a.  Provjerite nazubljene vijence , po potrebi ih očistite. Ako rezultat izostane ispitajte osciloskopom sve senzore ABS-a.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN X-TRAIL - UGRAĐENA NOVA TURBINA

Datum objave: 04.08.2010 22:04:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Nissanon X-trailom 2,2dci, 136 ks, 2004. god. Na 87000 km puklo je krilce turbine srecom na ispušnom kraju turbine. Kako je odlomljeni dio razbio sva ostala krilca i krilca variabile nije mi preostalo ništa drugo nego kupnja nove turbine jer bi popravak koštao kao i nova. Nova Garrett turbina GT 1849 V (kao i stara) je montirana, auto upaljen i nitko sretniji od mene jer napokon opet imam auto u voznom stanju nakon 10 dana koliko je trebalo da iz Nissan Švicarska dode turbina. No eto problem !!!
Auto do 2300 okretaja kao da je mrtav a onda najednom poludi i puca od snage. Sa starom turbinom auto je od 1500 okretaja pa nadalje ravnomjerno ubrzavao i vukao a sada ako padne ispod 2000 okretaja nema šanse da ubrza ma koliko se stiskao gas. U tom slucaju pomaže jedino šaltanje u nižu brzinu, rastezanje u više okretaje pa šaltanje u višu brzinu. Kako nisam naucen na takav stil vožnje pogotovo zbog povecane potrošnje molim vas za savjet. Da li može biti razlog i u neispravnom intercooleru ?
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli moguci uzroci su : elektro-pneumatski ventil za regulaciju tlaka turbine, WasteGate ventil za rasterecenje turbine, propuštanje na tlacnoj strani turbine i to od same turbine do usisnog kolektora ( može i na intercooleru ), VAF senzor, nešto netipicno . Pojedinacnim ispitivanjem sigurno se može otkriti uzrok i isti otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - PUKLA OBA ZUPCASTA REMENA

Datum objave: 07.06.2010 08:23:00
Slika
PITANJE: Koristim prigodu za kratak opis problema koji imam sa svojim vozilom Nissan Primera; 2.0 TD (Motor CD20T); 1997.; km 20100; Oznaka: P11.
Prije dva tjedna u vožnji su mi pukla oba zupcasta remena (mijenjani na 145.000 km; pregledom puknutih remenova ustanovljeno da su u odlicnom stanju – prilikom servisa prije tehnickog pregleda, kada je auto pregledan i izvršena je promjena ulja (200.000 km) i došlo je do havarije u glavi motora – iskrivili su se ventili, popucali hidropodizaci, uništene vodilice, itd. Nakon detekcije problema, glava motora je odnešena u servis koji se bavi reparaturama glave, gdje je ustanovljeno da ista nije pukla, pa ju je potrebno izbrusiti, ocistiti i složiti. Tako je postupljeno. Ugradeni su svi novi dijelovi koji su stradali, kao i oni koji su se trebali zamijeniti. Repariranu glavu je mehanicar vratio natrag na motor i sve složio. Osim toga, ustanovljeno je da su piksne Bosch pumpe neispravne, te je i to riješeno (Mogu li piksne biti uzrok havarije opisane naprijed?). Poslije svega, motor je upalio, ali jako teško, a izlazio je svijetloplavi do bijeli dim. Radio je nemirno, a broj okretaja u praznom hodu je varirao prema dolje i gasio se. Moram kazati da je kod paljenja išlo dosta teško. Pošto sam dao kontakt, pricekao gašenje žaruljice grijaca, tada sam okrenuo kljuc, ali auto je verglao na „suho“, te je tek upalio kada bi malo dodao gasa. Izvezao sam ga iz garaže, te otišao na probnu vožnju. Motor je jako bucio, prije se prakticki nije cuo, ispuštao plavicasti dim, izgubio je eksplozivnost. Upalila se žaruljica „check motor“ i svijetlila, povremeno bi se ugasila. Što se sada može napraviti? Je li potrebno podesiti reparirani motor? Tko je u Zagrebu strucnjak za podešavanje parametara rada motora nakon ovakvog zahvata? Napominjem da sam prvi vlasnik vozila, redovito servisiranog, nikada nije bilo problema s motorom.
ODGOVOR:Do pucanja zupcastog remena može doci kada nastane blokada bilo koje osovine ili vratila koji se nalazi u sustavu zupcastog remena . To može biti u motoru ili izvan motopra. Najbanalniji uzrok je upad stranog tijela ispod zupcastog remena. Uz uredenja glave motora u ovom slucaju trebalo je ispitati i pregledati i unutrašnjost motora. Trebalo je demontirati karter te pregledati stanje ležajeva radilice, klipnjace i sve ostalo što bi mogao biti uzrok blokade. Moguci uzroci sadašnjeg stanja motora su: faza motora, podešenost pocetnog predpaljenja, podešenost ventila, stanje kompresije ( treba biti veca od 25 bara ). Otežano paljenje, naravnomjeran rad motora, plavi dim, povecana buka ukazuju da najprije treba ispitati mehanicko stanje motora i po potrebi obaviti potrebne radove. Tek nakon toga se može raditi na sustavu dobave goriva i na sustavu za upravljanje motorom. Bilo kakvo preskakanje potrebnih zahvata je gruba improvizacija i ne dovodi do kvalitetnog rezultata. Cesto radimo slicne popravke kao i reparature motora i zato moram još jednom naglasiti da najprije treba obaviti strucni pregled motora i nakon toga predložiti rješenje. Ako želite javite se opet.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - ZADNJI ŽMIGAVAC

Datum objave: 18.03.2010 18:01:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan primeru. Nedavno je prestao raditi zadnji lijevi žmigavac (sva cetri su radila kod ukljucivanja automata).U servisu su mi zamijenili žaruljicu i od tada mi kod ukljucivanja žmigavca za lijevo ukljucuje se i alarm (kao kad niste vezani).U servisu su pojacali masu dodavanjem deblje žice, probali zamijeniti relej pod haubom, zamijenili rucicu mjenjaca, stavili druge žaruljice, ali niti to nije uspjelo.Kad se ukloni žaruljica (bilo prednjeg žmigavca ili stražnjeg) zvuk prestaje. Danas sam primjetio da žaruljica vrlo slabo svijetli (kao tinjalica).
Što bi moglo biti uzrok tome?
ODGOVOR:Moguci uzroci su : neodgovarajuca žaruljica/žaruljice, elektricna instalacija, pad napona na nekim od konektora, nestrucno obavljen popravak. Bez direktnog uvida ne mogu dati precizniji odgovor.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN QASHQAI - TRESE NA PLINU

Datum objave: 17.12.2009 14:26:00
Slika
PITANJE: u Nissan Qashqai benzinac 1.6 sam ugradio plinsku instalaciju. Posljednji plinski servis obavio sam prije nekih 10.000 km kada su promijenjene plinske dizne uslijed istog problema o kojem vam i sad pišem.
Primjetio sam kako se auto osjetno trese kada npr. stojim na semaforu (mjenjac je u leru). Pri tome je ukljucen pogon na plinsko gorivo. Brine me što je problem s istim simptomima vec jednom (privremeno) otklonjen promijenom plinskih dizni (nakon što su prešle manje od 40.000 km) nakon cega je sve savršeno funkcioniralo neka dva tjedna. Motor je nakon dva tjedna postao i nešto bucniji. S obzirom na navedeno moj dojam je da zamjena plinskih dizni ne predstavlja pravo rješenje te vas molim za savjet kako ga otkloniti.
ODGOVOR:Ako motor dobro radi na benzin i ako ne postoji nikakva greška na sustavu paljenja ni na sustavu ubrizgavanja benzina tada uzrok treba tražiti u plinskoj instalaciji. Najcešci uzroci su necist plin te prisustvo acetona u plinskoj mješavini koji vrlo štetno djeluje na pojedine komponente injektora i isparivaca. Uz injektore cesti uzrok je isparivac u kojemu se kumuliraju mnoge necistoce iz plina usprkos filterima koji postoje na instalaciji. Ostale moguce greške su cijevni vodovi, pojedine elektricne i elektronske komponente.
Provjerite ( otvorite ) isparivac i po potrebi obavite servis isparivaca s izmjenama membrana, ventila, brtvila.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - TEMELJITI SERVIS

Datum objave: 03.08.2008 18:19:00
Slika
PITANJE: Od prije nekih godinu dana vlasnik sam automobila "Nissam Primere 2.0 Td", godine proizvodnje 1998, snage 66 Kw, radi se o limuzini sa 4 vrata, sa prijedenih 192000Km. Nemam nekih posebnih zamjerki na vozilu, ali me zanima na što trebam trenutno obratiti pozornost buduci da je automobil prešao dosta veliki broj KM, i da li trebam servisirati posebno turbo punjac i na što moram paziti kako bi izbjegao troškove vecih popravaka na istome.
ODGOVOR:Napravite jedan temeljiti servis koji ce obuhvatiti sve kontrole motora i turbine te zamjenu svih tekucina, filtera i dijelova koji su dotrajali . Uz navedeno korisno bi bilo ispitati dize i pregledati sve pogonske remena i natezace.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 06.01.2008 19:23:00
Slika
PITANJE: Obracam vam se molbom za savjet u kojem smjeru krenuti vezano uz probleme koje u posljednje vrijeme imam sa Nissan Microm 1.4, 2003.g., cca 46000 km. Naime, imala sam problema sa jutarnjim paljenjem, podrhtavanjem auta pogotovo u pocetku vožnje i kod stajanja na semaforu, te se nekoliko puta i ugasio. Ovo gašenje nema nikakvih popratnih zvukova ili sl., jednostavno kao da se sve iskljuci, te ga je dosad uvijek bilo moguce ponovo upaliti. Takoder primjecujem da u vožnji auto povremeno gubi na "živosti" i "lakoci" pri promjenama brzina te povremeno radi malo glasnije nego obicno. Teškoce
s paljenjem su u potpunosti uklonjene promjenom svjecica za koje je inace utvrdeno da u ovlaštenom servisu nisu nikad bile mijenjane te da nisu bile provjeravane niti nakon mojih pritužbi (u iste sam naime i prestala ici kako zbog isteka garancije tako i zbog nekoliko pokušaja prijevara), medutim ostali su se problemi nakon par dana ublažavanja ponovo pojacali tj. vratili. S obzirom na mnoge ideje i savjete, kako strucnih tako i nestrucnih osoba kao i neke moje sumnje, interesira me vaše mišljenje o tome može li se raditi o problemima vezanim uz lanac motora, elektroniku kljuca (ima tzv. "inteligenti kljuc" ali i klasicni u rezervi) ili kuplung / mjenjac ili nešto sasvim drugo. Molim vas za vaše mišljenje o cemu bi se tu moglo raditi odnosno što bi bilo dobro prvo pregledati. Ujedno da vas pitam i smatrate li da su serviseru potrebna dva dana kopanja po autu i rastavljanja ne znam cega sve ne za detaljniji pregled auta i dijagnostiku.
ODGOVOR:Automobil je složen proizvod koji se sastoji od mehanickog, hidraulickog, elektricnog i elektronskog sustava. Kao i u svakoj struci tako i automobilskoj postoje na žalost i servisi koji su takvi kakvi jesu. Zbog toga je normalno da pronadete servis s kojim cete biti zadovoljni. U vezi navedenih problema koje imate na vozilu, uzrok može biti elektronski sustav ubrizgavanja kojega treba ispitati i utvrditi koja/koje komponente sustava ne rade dobro. Dijagnostika je vrlo složena aktivnost i nekada zna biti jako zahtjevna, medutim uvijek ima rješenja.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PATROL - PROBLEMI OKRETAJA I GASA

Datum objave: 06.01.2008 19:09:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Nissan Patrol 2,8 GR 1999 g. koji je prošao 174000 km. Redovno je servisiran. Problem koji se javlja je sljedeci:
Kod zaustavljanja na primjer na semaforu, broj okretaja motora pada ispod 500 i vraca se nakon potpunog zaustavljanja na normalnih 800 ok (motor se ne gasi). Kod ponovnog kretanja, automobil teško prima gas a kada ga primi iz ispušnog lonca izade dim crnosive boje. Nakon toga stanje se koliko toliko normalizira iako imam osjecaj da motor ne radi "punim plucima" to jest da ne dobiva odgovarajucu smjesu goriva i zraka. Ovo "ponašanje" nije konstantno pa se dogada da od pet zaustavljanja dva produ bez navedenih simptoma. Ponašanje ne ovisi o radnoj temperaturi motora ali je intezivnije i cešce u hladnijim i vlažnim danima.U vožnji na oko 2500 do 3000 okretaj motor se ponaša normalno, ne dimi normalno ubrzava. zvuk turbine se cuje na oko 2200 okretaja. Trošim euro diezel ne stavljam aditive. Ovakvo stanje potraje neko vrijeme i bez ikakvih intervencija nestane. Serviser mi predlaže procišcavanje pumpe visokog pritiska, brizgaljki i citavog motora s posebnom tekucinom pomocu koje bi motor trebao raditi bar 2 sata, izmjenu elektronike (nije precizirao koje) i cišcenje turbine.Molim Vas da mi date savjet što bi na automobilu trebalo ispitat odnosno u kojem smjeru krenuti.
ODGOVOR:U ovom slucaju najprije treba provjeriti mehaniku motora ( tlakove kompresije, prohodnost/zacepljenje usisno ispušnog kolektora, ispravnost ispušnog sustava ) . Nakon toga ispitajte prisutnost zraka u sustavu goriva, stanje filtera goriva, stanje filtera zraka, stanje diza. Slijedeca kontrola je kontrola diza i turbine ( tlak ). Podrazumijeva se da gorivo mora biti cisto i bez vode, rezervoar takoder.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - XENON SVJETLA

Datum objave: 22.12.2007 19:16:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Nissan Primeru iz 2000g. 115000km Prvi vlasnik.
Interesira me kolika je trajnost xenon svjetala?Jedno xenon svjetlo trepce u radu (malo radi malo ne) a drugo radi jako slabo.Od kolege sam cuo da bi po pravilima struke trebao imati „doživotno“ jamstvo na xenon svijetla.Dali je to istina i ako je tada bi mi servis trebao popraviti xenon svijetla o vlastitom trošku?
ODGOVOR:Kolega vam je super , pošaljite njega da on pokuša realizirati vaš KSENON na reklamaciju u servis. Navedena rasvjeta traje dok se neki dio ne pokvari ili prestane raditi na zadovoljavajuci nacin ( žarulje, visoko frekvantni generatori, reflaktor fara, elektronika za ksenon, elektricna instalacija ). U vašem slucaju potrebno je obaviti pregled rasvjete, utvrditi stanje i otkloniti kvar/kvarove.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - PROBLEMI SA PLINOM

Datum objave: 18.12.2007 15:35:00
Slika
PITANJE: Prije mjesec dana u Nissan almeru 2001. ugraden mi je plin - sistem Lovato. Kod vožnje na benzin sve je u redu, a u vožnji s plinom povremeno dolazi do gašenja motora. Molim Vas da mi navedete koji bi uzroci mogli stvarati navedene probleme.
ODGOVOR:Svakako se obratite servisu koji vam je ugradio plinski sustav. Uzroci koje treba ocekivati su isparivac, filteri, injektori plinski, loše podešen uredaj.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN SUNNY - JE LI JEDNOSTAVNO PRESTAR ??

Datum objave: 10.11.2007 19:26:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan Sunny 1.4/16v iz 1991. sa 200.000 km. Unatoc starosti motor odlicno radi i ne troši ni malo ulja. U motor stavljam Valvoline Synt Power 5W-40 i Mann filter. Prije par godina mi se poceo pojavljivati problem da se kod startanja motora nakon duljeg stajanja lampica ulja sporo gasi (nakon 3-4 sek.), pri cemu se cuje i drugaciji zvuk iz motora (prestane kad se lampica ugasi). Danas se problem pojavljuje vec nakon stajanja motora duljeg od 2 sata, a ako motor startam nakon 2 dana, lampica se gasi nakon 4-5 sek. i u tom periodu se cuje da motor radi na suho, a cuje se i struganje lanca jer ga natezac još ne nateže. Kasnije u radu nemam nikakvih problema s motorom. U ovlaštenom servisu su mi rekli da ne trebam sumnjati na pumpu ulja, a i da ništa drugo ne treba raditi na motoru.
-trebam li u motor staviti neko drugo ulje (polusint. ili mineralno - zbog gustoce),
-postoji li neki drugi filter koji bi ublažio ili riješio ovaj problem,
-treba li na motoru napraviti neki zahvat, ili je jednostavno prestar?
ODGOVOR:Kasno gašenje lampice za tlak ulja povezano je s suženjem kanala za podmazivanje, istrošenjem pojedinih rukavaca i kliznih ležajeva. Ponekad uzrok može biti indikator ulja i filter za ulje. Sigurno je da se taj problem može riješiti samo je pitanje volje i cijene koštanja. Bez otvaranja motora može se pokušati sa drugim filterom za ulje, indikatorom i drugom vrstom ulja.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 31.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan Micru 1.0. 16V 1997. godina, ne radi mi svijetlo za vožnju unatrag, te Vas molim da mi kažete gdje se nalazi sklopka za ukljucivanje, koje najvjerovatnije ne radi jer na sijalici prilikom ubacivanja u rikverc nema 12 V .
ODGOVOR:Prekidac za rikverc svijetlo nalazi se na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN ALMERA - IZNAD 100 VOLAN VIBRIRA

Datum objave: 13.06.2007 22:17:00
Slika
PITANJE: Posjedujem NISSAN ALMERU 2001 god.Kada prijedem brzinu od 100 km/h volan pocinje vibrirati, a nakon toga kada pocinjem kociti volan još jace vibrira.U ožujku su promjenjeni prednji diskovi, a u svibnju su stavljene nove gume i napravljen špur.
ODGOVOR:Uz sve što ste naveli ispitajte sve dijelove prednjeg ovjesa i felge.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN - KRATKI SPOJ

Datum objave: 03.06.2007 18:56:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa stop svjetlima na nissan exa 1991, radilo je sve dok nisam popravljo poziciju i upo mi šaravciger gdje ide sijalica i napravio spoj i posle mi nerade stop svjetla. Mjenjo sam stop switch na kocnici ali ni to nije osigurac, crkava kad pritisnem kocnicu.
ODGOVOR:Napravili ste kratki spoj zato pregara osigurac. Sada morate pronaci mjesto gdje je nastao kratki spoj i najprije to otkloniti a zatim po potrebi krenuti dalje.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - GREŠKA FAZE

Datum objave: 26.04.2007 11:05:00
Slika
PITANJE: Automobil je nissan primera 20td god 1997.Ocitana greška faze ubrizgavanja na dijagnostici ,malo duže vergla ,vuce dobro ,kompres. je dobra,pumpa je japanska zexel,cuje se u leru jako zujanje negdje ispod pumpe.
ODGOVOR:Ako je ocitana greška faze ubrizgavanja svakako treba provjeriti i po potrebi korigirati fazu. Ovaj motor ima dva zupcasta remena jedan je za razvodni mehanizam a drugi je za visokotlacnu pumpu i jedno i drugo mora biti u fazi. Zujanje koje navodite nije dobar znak i treba ga svakako locirati i defektirati jer ako je to na zupcastom remenu pumpe ili samoj pumpi to se svakako mora otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - ZVECKANJE

Datum objave: 05.03.2007 00:07:00
Slika
PITANJE: Vozim Nissan Primeru 1.6 16V SLX '99.god. 1.) u motoru mi se cuje nekakvo zveckanje,kao da imam nekakav kamencic ili nešto sl. u motoru,mislim da je lanac ali me zanima vaše mišljenje i kako riješiti taj problem; 2) kada dodajem gas,odnosno ubrzavam u drugoj brzini broj okretaja mi raste i odjednom malo padne i opet pocne rasti,u cemu je ovdje problem .
ODGOVOR:Navedeni zvuk može proizvoditi razvodni lanac ali može i podizac ventila , potrebno je utvrditi što je u pitanju . Ako je u pitanu razvodni mehanizam ( lanac ) savjetujem potpunu kontrolu pojedinih elemenata (lanaca , lancanika , klizaca i natezaca ) . Za problem koji navodite u drugom dijelu pitanja treba napraviti test sustava ubrizgavanja a posebno lambda sonde .
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: