Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 26.10.2017 12:17:59
Slika
PITANJE:

Opel Astra 2.0 dti 2001g. Problem sa paljenjem kad je temperatura zraka između 10 i 25 stupnjeva c. Teže upali ( nakon 5 ili 10 sekundi ) vrti i onda upali i izbaci bijeli dim...sve poslje toga pali na zub..kad se motor malo ohladi cca sat ili dva ista situacija se ponavlja. Promijenio sam senzor zraka,senzor radilice, senzor pritiska zraka u motoru...sto bi sad jos mogao zamijeniti...čak sam stavio i nepovratni ventil na dovod goriva. Dali ima kakve veze senzor vainjske temperature zraka sa samim paljenjem. Hvala unaprijed. Pozdrav

ODGOVOR:

Senzor vanjske temperature nema utjecaja na paljenje. Mogući uzroci su ; akumulator , elektropokretač, mehaničko stanje motora, nski tlakovi kompresije, grijači, relej grijača, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, ostali netipični uzroci. najjeftinije rješenje je da ovaj kvar defektirate u uglednom servisu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V - EASYTRONIC MJENJAČ - KVAR ?

Datum objave: 25.09.2017 17:05:01
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Vlasnik sam Astre H iz 2007 godine 1.4 66kw sa easytronic mjenjačem.Vozilo je prošlo 220.000 km i redovito je održavano. Jučer mi se na display-u pojavila greška s oznakom "F". Pošto nisam mogao pokrenuti vozilo odšlepano je ovlašteni auto Opelov servis. Nakon kompjuterske dijagnostike rekli su mi da je otišao sklop mjenjača (s elektronikom), ali da moraju prvo skinuti kompletan sklop dijagnosticirati kvar i predložiti konačno riješenje. Na moje pitanje prema njima koja su moguća riješenja, odgovorili su mi da je to ugradnja novog sklopa koji bi koštao cca. između 10.000 i 13.000 kn, ili ako bude moguće reparacija postojećeg gdje bi cijena tog zahvata bila između 3.000 i 5.000 kn. Pošto je auto staro već skoro 11 godina i s tom kilometražom mislim da mi je prva opcija neprihvatljiva. Čitajući malo po internetu iznesene probleme koji su vezani za ovu problematiku , pročitao sam mogućnost da se ovaj mjenjač preradi na normalni mehanički mijenjač. Zato Vas molim kao iskusnog stručnjaka za savjet, da li radti reparaciju easytronica ili prebaciti na mehaniku i da li je to opće financijski isplativo. Naglašavam da je automobil redovno održavan i što se tiče voznih svojstava ja do sada nisam imao ozbiljnih problema s tim vozilom, da pače u zadnjih 25 godina promjenio sam 4 Opela (Vectra A, Vectra B, Zafira i sada Astra H)i ovo mi je prvi ozbiljniji kvar. s poštovanjem, Dinko Perković dipl.ing.

ODGOVOR:

Ovakvi kvarovi se često događaju na mjenjačima EASYTRONIC. Logično je da se najprije jednoznačno defektira kvar a onda da se obavi potreban popravak. Mehanika ovoga mjenjača je potpuno ista kao kod klasičnog manuelnog mjenjača osim što je izbačena pedala spojke imehanizam za šaltanje brzina. Umjesto toga dograđena je automatika s kompjutorom koja obavlja automatsko šaltanje brzina. U ovom slučaju treba obaviti popravak sklopa ( dijela ) koji je neispravan i tako opet imate originalno rješenje.  Prelazak na manuelni mjenjač bi bio skuplji i mnogi detalji ne bi odgovarali ni estetski ni funkcionalno . Pokušajte doći do saznanja u servisu da točno defektiraju kvar i da Vam navedu troškove popravka. Moram reči da je popravak automatskog mjenjača uvijek vrlo skup , naroćito ako u vozilu imate hidraulični DSG mjenjač ( tada bi popravak bio oko 3.000 eura ) . Popravak Easytronic mjenjača je uvijek puno jeftiniji . Ako Vam je cijena popravka u spomenutom servisu neprihvatljiva, možete popravak obaviti u nekom od samostalnih servisa koji se time bave. Najčešći kvarovi  Easytronic mjenjača su pojedini dijelovi : elektromotor pumpe, hidraulična pumpa, električna instalacija, pojedini konektori ( pad napona ), istrošenje lamele, senzori položaja komande za šaltanje, upravljački kompjutor mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - POČELA JE NEMIRNO RADITI ?

Datum objave: 07.09.2017 11:31:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru G iz 2007 1.4 16v twinport i u zadnjih nekoliko dana mi je počela nemirno raditi pri nižim okretajima i naglom oduzimanju gasa. Nema mirnog smanjenja okretaja nego nekoliko trzaja i onda smanjuje okretaje i gas kako treba. Ista situacija je i kada prebacujem brzine pogotovo niže auto jako nemirno prolazi proces šaltanja. Uz sve to nisam primjetio gubitak prijašnjih performansi vožnje. Napomena auto je napravio 140000 km i još nisam mijenjao lanac motora. Molm Vas zabsavjet što pregledati i popravljati ili mijenjati. Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Iako vozilo ima 140.000 km ne mora nužno uzrok prekidanja biti razvodni lanac. Isti se može pregledati i utvrditi da li je istrošen-rastegnut ili nije. Drugi mogući uzroci su ; nečisti injektori, filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, zaklopka snage, zaklopke u usisnom kolektoru, EGR ventil, senzor  radilice, propuštanje na ventilima, električna instalacija, probijanje visokog napona , bobina, svjećice, mehnaičko stanje motora, ECU centrala. Moj savjet je da najprije napravite dijagnostiku a zatim da obavite potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - ZAŠTO MI SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 25.08.2017 15:16:46
Slika
PITANJE:

Pozdrav majstore Meic.. evo moze jedno pitanje.. Vozim opel astru 1.6 16W 2001g.. problem je to sto mi se pocelo desavati,da mi se auto gasi u voznji pri saltanju vece brzine u manju.. I vecinom se to desava pri voznji priko 100 km na sat,i kad smanjivam brzinu,saltam u manju ona se gasi.. i kad se ugasi dva tri put moram zaverglati, i opet upali i normalno vozi.. I onda naravno opet isto.. Probao sam ici kod dosta njih,svak ima svoju pricu ali nitko da napravi nesto.. pa eto vase misljenje sto bi moglo biti.. hvala vam

ODGOVOR:

Najprije treba reči da se kvar defektira neposredno na vozilu jer se tada mogu ispitivati pojedini dijelovi i sklopovi.  Neznanje Vaših servisa ne bih komentirao. Ispitati treba slijedeće ; mehanički sustav motora, propuštanje na ventilima, kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, zaklopku snage, tlak goriva, EGR ventil, lambda sondu, mjerač mase zraka, injektore, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, bobinu, probijanje visokog napona, ECU centralu. kada se obavi ispitivanje svi navedenih dijelova onda se sigurno može otkriti kvar. Samim nagađanjem ŠTO BI MOGLO BITI ne postiže se nikakav rezultat.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 15.07.2017 11:23:51
Slika
PITANJE:

zamolio bih vas da mi pomognete ,jer imam problem u tome sto kada dam gas na svom auto ( Opel Zafira )dolazi do vibracij odnosno pocinje vidno tresti . Zamijenio sam duzu poluosovinu ali tu nije problem , sad vidim da imam malo lufta u mjenjacu gdje poluosovina ulazi ali neznam dali je to u pitanju ili nesto drugo jer bi zelio da idem na duzi put ali se ne usudim u ovakovom stanju - unaprijed se zahvaljujem , lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Ako postoje vibracije na vozilu nije dobro da idete na put dok to ne riješite. Njabolje bi bilo da spomenute vibracije riješite u dobrom serviu , na taj način ćete dobiti ispravno vozilo i garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Moguće neispravnosti su ; unutrašnji zglob desne poluosovine, diferencijal, glavčina kotača , dosjed felge na glavčinu, felga, guma, ostali netipični uzroci. Najskuplje bi bilo da Vam se kvar dogodi daleko od Vaše kuće ili grada.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LUPANJE PODIZAČA VENTILA ?

Datum objave: 10.05.2017 19:18:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Imam jedan problem i nadam se da možda itko od Vas može pomoći. Naime, imam auto Opel Corsa C 1.2 2004g. U 9. mjesecu prošle godine su mi počeli hidropodizači lupati (klepetati), prije mjesec dana dao sam promijeniti sve hidropodizače (16 komada) i zamijeniti ulje i filter ulja. Sve je bilo super radilo do prije 2 tjedna, kada se pri prvom paljenju ponovo čuje lupanje hirdopodizača, s tim da ne lupaju dugo, nego kojih cca 5-10 sekundi, nakon toga utihnu. Nisam to gledao kao veliki problem, reko auto ne dobije dovoljno ulja istu sekundu, ali počelo se događati da je počelo lupati to sve duže, prvo po 5-10 sekundi, pa onda cca 30sec- pa skoro punu minutu te bi nakon toga utihnuli. Majstor je rekao da je nemoguće da su ponovo otišli hidropodizači te je očistio pumpu ulja jer kakti je moguće da se u njoj nalazila neka smet koja bi možda smetala pri pumpanju ulja. Evo od toga je prošlo tjedan dana i danas upalim auto, a kad ono prvih 10 sekundi su ponovo lupali, s tim da se zvuk lagano stišao ali su se i dalje čuli kako lagano lupaju, i tako jedno 2km, nakon toga se unormalio zvuk. Znam da neki majstori kažu da je to normalno, ali to se meni nikada nije događalo sa tim autom, auto pri paljenju je bio izuzetno tih tako da nebi pao na foru "to je normalno za takve aute". Dali možda itko ima kakvu ideju šta bi to dalje moglo biti? Cijeli taj popravak me koštao cca 1500kn, novi hidropodizači, filter ulja i ulje 5w-30 (inače sam u auto do sad točio 10w-40 ali po preporuki majstora smo ovaj put natočili 5w-30) a hidropodizači ponovo počinju lupati, mislim ne dugo ali ipak, lupaju a nebi htio da krene sve jače i dulje lupati kako je bio slučaj prošle godine. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci lupanja hidropodizača su nečistoće u motoru, nepovratni ventil za ulje, istrošenja na pojedinim ležajevima i osovinama motora, istrošenja na pumpi za ulje. Vaše vozilo je staro 12 godina pa je moguće da su u pitanju istrošenja i nečistoće u samom motoru ( kanali za ulje kroz motor, ostala mjesta u motoru ) . Problem se sigurno može riješiti samo bi to bilo ekonomski upitno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1.6i 16V

Datum objave: 13.09.2014 18:37:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imama Opel Astru 1.6., staru 8-9 godina, benzinac, prešla cca 130.000, redovno servisirana, nikakav kvar do sada.Jučer ujutro vozila sve je bilo ok, popodne upalim auto i svijetli mi žuta lampica s oznakom auta i ključa. Činilo mi se da kao malo slabije vuče, ali bila kiša, sporo se vozilo, ništa posebno. Navečer sam još pokušala voziti, lampica na prvu ugašena pa se onda upalila i auto se povremeno gasio. Nadam se da imate neki prijedlog što bi moglo biti!

ODGOVOR:

Navedeni problem je mogao nastati zbog vlage i vode koja je ušla u pojedine konektore, kontakte i električnu instalaciju. Zbog ovoga nastaje pad napona i pojedini senzora ne rade na ispravan način. Potrebno je očistiti sve kontakte i konektore te pojedine pinova senzora. Nakn toga će se sve opet normalizirati.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.01.2013 18:14:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Preko toga se smatra da je prevelika potrošnja. Uzroci potrošnje ulja su najčešće vodilice ventila a kod starijih vozila i klipni prstenovi. Na Vašem vozilu bi najvjerojatnije trebalo samo urediti glavu motora i zamijeniti vodilice ventila i tada bi se smanjila potrošnja ulja. Bijela tvar koju vidite na čepu nastaje kada se vozilo često koristi za kratke vožnje u kojima se motor ne stigne zagrijati. To nije neka neispravnost nego pojava. Ista nastaje zbog kondenzata u karteru motora koji ne može ispariti jer motor ne postigne radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

Datum objave: 25.01.2013 16:18:50
Slika
PITANJE:

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala

ODGOVOR:

Vi ste jedini koji odlučuje da li navedeno stanje popraviti ili voziti tako i dalje. Kada svijetli spomenuta lampica to je siguran znak da postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva, na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom može se točno otkriti neispravnost i ista otkloniti. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, nečisti injektori, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, propuštanje na usinoj grani, visokonaponski kablovi, bobina, svjećice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 13.01.2013 11:46:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam opel tigru 1.6 16v,1997 god.imam je dvije godine do sad nisam imao problema sa potrošnjom ulja ali sad imam mjenjam ulje svakih 10 000km i manje, preporucili su mi shelovo neznam koje toćno ali mjenjo sam filter ulja i ulje.od sad toćim stalno nakon svakih 500km ja moram sipat ulje litru dvije,lampica od ulja mi blicne i odma sipam novu litru..al je problem vjerovatno što sam točio delta 5 sa ine 15-40.auto ide normalno malo plavi dim kad upalim al prestane.moje pitanje uglavnom je šta da radim prešao je 240000km neko kaže puno neko ne,molim vas koje ulje da sipam,jer troši previše ulja ili mi je otišao motor?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika i to je potrebno što prije rješavati. Motor Vašea vozila može trošiti ulje samo na dva načina. Jedan način koji je i najčešći je preko vodilica ventila a drugi način je preko istrošenih klipnih prstenova. Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi da li su uzrok samo vodilice ili su još uz to i klipni prstenovi. Detaljnije informacije o tome Vam mogu dati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - PREGAZIO SAM SRNU ?

Datum objave: 02.01.2013 17:03:00
Slika
PITANJE:

pozdrav, danas mi se dogodio sljedeci problem. prilikom voznje našim lijepim slavonskim cestama iskocila mi je srna pred auto koju sam pregazio prednjim i straznjim lijevim kotacem pri brzini od oko 70 km/h bez kcenja i osim manjih ogrebotina na braniku i puknuca senzora za vanjsku temperaturu nista vidljivo ali problem je nastao nakon policijskog ocevida kad sam trebao nastaviti voznju. upravljac je zakrenut neki 15-20 stupnjeva ulijevo i vozilo vuce u desnu stranu kad ga se pusti te prilikom laganog korigiranja volanom osjecaj kao da lijevi kotac ide u osmicu vizualno nema ostecenja kugle i krajnici nemaju lufta seleni ok vilice isto tako niti se proizvode ikakvi zvukovi prilikom voznje tipa tuckanja krckanja i sl.jedino kada je vozilo ugasito i neradi servo prilikom trzanja volana dopiru zvukovi iz podrucja letve volana ali nema lufta na volanu kotaci reagiraju i na najmanji pokret rijec je o opel vectri a 1.6 52kw. 95 g koja je u odlicnom stanju i dosada nista polovno niti zamjensko nisam stavljo na vozilo a cijena nove letve vjerujem da se krece blizu kataloske vrednosti mojeg vozila a meni sad ostaje dugo cekanje na nase sudove i priznavanje ostete. dali mi pomaze da radim optiku bez prethodne izmjene letve volana i dali je sta drugo moglo da nastrada osim navedenog. hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenično stanje a to znači obaviti pregled vozila i točno otkriti na čemu su nastale deformacije . Iste su mogle nastati na ovjesu ili na upravljačkom mehanizmu . Nakon toga treba deformirani dio doraditi ( ispraviti ) ili zamijeniti . Tek tada ima smisla raditi optičko podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI - KOJI VENTIL DA KUPIM ?

Datum objave: 28.12.2012 07:14:01
Slika
PITANJE:

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da Vi ne tražite nikakv ventil nego da na osnovu dijagnostike sve obavi servis . To znači servis treba obaviti točnu defektažu , ugradnju ventila i otkloniti kvar . Ako kvar ne bude otklonjen Vi niste dužni ništa platiti . Ako sami nabavljate spomenuti ventil, može se dogoditi da krivo kupite i na kupljeni dio nemate garanciju . Osim toga može se dogoditi da nakon ugadnje ventila ne bude otklonjen kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.12.2012 10:59:14
Slika
PITANJE:

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli , visokotlačna pumpa se može reparirati . Međutim u ovom slučaju treba najprije utvrditi da li je uzrok pumpa ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora . Kao što vidite potrebno je potpuno točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2,2 DTI - NE RADI SERVO VOLAN ?

Datum objave: 03.12.2012 08:52:12
Slika
PITANJE:

pozdrav posto sam slucajno vidio po internetu da imate dosta dobrih odgovora pa da i ja postavim imam vectru c 2.2dti 2004 god elegance oprema i otisla mi je servo pumpa nasao sam drugu polovnu naravno i postavio na vozilo al mi se ne gasi greska otisao sam u opel i oni su mi kalibrirali servo pumpu i obrisali gresku al neuspjesno greska i dalje stoji kao da je otisao senzor kuta nagiba letve volana odnosno ovi iz opela su mi rekli da mi ne odgovara ta pumpa kao ne pase slovna oznaka zatim sam postavio drugu al opet ista stvar u greski pise da je otisao taj senzor nagiba kuta volana ili je previsok napon e sad stvarno neznam vise sto da radim i nisu te stvari ni malo jeftine auto ima 130000 pozite mi

ODGOVOR:

Činjenica je da su servo pumpe volana nerealno vrlo skupe . Rabljena puma se može ugraditi ako je ona potpuno ista . U Vašem slučaju mislim da ste i Vi ugradili istu odgovarajuću pumpu i da ste prije toga provjeritli da su pumpe iste . Ako je to tako onda uzrok može biti senzor kuta volana koji je kod Vas i defektiran kao greška . Senzor kuta volana se može nabaviti i ugraditi jer je on poseban dio neovisan o servo pumpi volana . Prema Vašem opisu , bitno bi bilo da se točno defektira ispravnost spomenutog senzora i ako je isti neispravan da se zamijeni . Nakon toga treba po potrebi izbrisati grešku iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 27.11.2012 17:58:05
Slika
PITANJE:

PITANJE: Postovani g-Meiću, imam problem a ne znam kako da ga rjesim. Trazio sam po netu pa sam naisao na vas sajt za koji imate sve pohvale. Bio sam kod vise majstora i nijedan mi zasigurno ne moze reći sta je. I u Opelovom servisu isto kazu! Vidio sam da vam je neko vec postavljao pitanje sa slicnim problemom, pa ste mu odgovorili da vam se javi. Interesuje me da li vam se javio i u cemu je problem sa autom. Imam Opel Astru 1,7 cdti 74 kw, 2005 god. Da vam bude lakse kopirao sam tekst od gospodina koji vam se vec javljao sa slicnim problemom. Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala. Kod mene auto kad se upali radi normalno par minuta. Poslije nesto lupa u motoru,lijeva strana, kao klip ili ko zna sta vec. Bord nista ne pokazuje osim Coolant level,ali ne znam kakve veze moze imati tecnost za hladjenje s lupanjem motora. Sve ostalo normalno radi, auto ide normalno, nijedne greske. Samo lupa! Molim Vas za pomoc! Samo da napomenem da sam auto kupio (uvezao) prije 15-tak dana,a prethodni vlasnik kaze da je promjenio zupcasti remen prije 6000 km. Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Kada dođe do pregrijavanja motora ne mora nužno stradati brtva glave motora . Visoke temperature u motoru mogu prouzročiti i druga oštećenja a to su najčešće ; klipni mehanizam, podizači ventila, ležajevi radilice . U vašem slučaju imamo jasnu činjenicu da je motor promijenio zvuk i da se čuje lupanje . Ako je to tako onda treba točno otkriti gdje nastaje lupanje i što lupa . U ovom slučaju to lupanje nastaje u motoru . Ako to nastaje u motoru logično je da se otvori motor , utvrdi kvar i nakon toga se zna što treba činiti i kako otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. 16V - ZAŠTO NE PROLAZIM EKO-TEST ?

Datum objave: 26.11.2012 13:31:43
Slika
PITANJE:

Vozim Opel Vectru 1.8 16V 85kW. Već dvije godine teško prolazim eko test. HC I CO2 je previsok. Lambda sonda pokazuje dobro na eko testu. Na autu sam promijenio katalizator, nove kablove od svjećica, svjećice, očistio motorić ler gasa i EGR ventil, ali i dalje je oko test loš. Auto ima prijeđenih 200 000 km. Motor ne troši ulje, koristim ulje shell 10w 40. Na autu je promijenjen samo zadnji lonac, stavit je sportski. Dakle,ima novi katalizator, srednji lonac orginalan, samo zadnji je promijenjen. Molim Vas da mi ukažete na uzroke lošeg eko testa. Hvala !

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogu utjecati brojni faktori . Točan uzrok se može znati nakon kompletne dijagnostike motora . Sada ću nabrojiti moguće neispravnosti : tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, lambda sonda, svjećice, kablovi, bobina, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA A 2,0 i. - MAF SENZOR

Datum objave: 26.11.2012 10:47:01
Slika
PITANJE:

Poštovani zanima me kako ispitati MAF senzor na Opel Vectri A 2.0i 85kw 89god.. Kada upalim auto dok je hladan, motor nemirno radi i okretaji variraju (samo što se ne ugasi).I sada mi nikako nije jasno do čega bi moglo biti posumnjao sam da bi mozda mogao biti taj map senzor pa me zanima kako ga ispitati pomoču multimetra. Unaprijed hvala, LP

ODGOVOR:

MAF senzor ima četiri pina . Pin broj 4 je minus ili masa . Kada se otkopča konektor s MAF senzora , otpor između pina 3 i pina 4 treba biti nula . Kada se upali kontakt , napon između pinova konektora 3 i 4 treba biti 5 V . Kada se spoji konektor na MAF i kada se upali kontakt napon između pinova 2 i 4 kada je zaklopka zatvorena treba biti od 0,1 - 0,3 V . Kada je zaklopka otvorena napon između pinova 2 i 4 treba biti 4,5 - 5 V . Uzroci radi kojih broj okretaja varira u većini slučajeva nije MAF nego nešto drugo : senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, aktuator minimuma, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - HIDRAULIČNI UDAR U MOTORU ?

Datum objave: 25.11.2012 12:18:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim Vas ako mi možete reći kakvi problemi su mogli nastati u radu motora uslijed ulaska vode u motor. Naime u vožnji sam na kolniku zaglavio u malo povećoj lokvi i došlo je do gašenja motora na vozilu Opel Astra 1.7 diesel, 2009.godište. Je li mogao nastati ozbiljniji kvar i što bi bilo obavezno prekontrolirati odnosno koje djelove bi bilo neophodno zamjeniti. Hvala Srdačan Pozdrav A.Š.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće je da kvar nije nastao ali je i moguće da je kvar nastao . Veliki kvar nije nastao ako voda nije ušla u cilindre . U ovom slučaju treba samo očistiti , osušiti , sve električne kontakte i eventualno usisne cijevi i tlačne cijevi za zrak . Ako je voda ušla u cilindre tada treba obaviti slijedeće : provjeriti da li je motor u fazi , skinti drijače ili dize i laganim okretanjem radilice utvrditi ima li vode u cilindrima . Nakon toga se može elektropokretačem okretati motor kako bi klipovi izbacili vodu iz cilindara . Nakon ovoga se može izmjeriti kompresija motora . Ako je kompresija motora dobra to je dobar znak jer nije nastalo oštećenje u motoru ( hidraulični udar ) . Na kraju se po potrebi mogu očistiti dize , usini i tlačni kanali za zrak , turbina , filter zraka i na kraju upaliti motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - MOTOR SE UGASI I NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.11.2012 18:11:51
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam vectru 2.0dti dizel 60kw.naime o cemu se radi;vozilo mi zna u voznji se ugasiti i vise ga nemogu upaliti,pa ni na slepanje.takodjer se desi da nakon toga ostavim ga nekoliko sati i ada ga mogu upaliti i auto normalno radi pa cak i nekoliko dana i tjedana.nakon prvog takvog problema otisao sam majstoru koji mi je rekao da je instalacija losa te ju zamjenio,nakon toga auto je radio normalno bez greske par dana sto se nakon par dana pojavio isti problem.sa vozilom se dovezao do odredista ugasio obavio sto sam morao sjeo u auto upali normalno krenuo i nakon par metara motor se ugasio i vise nije upalio.otslepao sam auto istom majstoru objasnio sto se opet desilo ostavio mu auto te nakon jednog dana obavjestio me je da je bosch pumpa.mislim da nije pumpa jer mu je drugo jutro vozilo upalilo te se provozao i nakon nekoliko kilometara auto mu je opet stao,MOLIM VAS DALI MI MOZETE RECI O CEMU SE RADI,ZAHVALJUJEM VAM NA ODGOVORU a ako treba mozete me i nazvat na tel 0922311534

ODGOVOR:

Znači Vi mislite da nije pumpa ? Da li ste potpuno sigurni da nije pumpa ? Prema Vašem opisu ja mogu samo navesti razne moguće neispravnosti . Točan odgovor mogu dati nakon što sam napravim dijagnostiku motora . Sada navodim moguće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, senzor radilice, nečist rezervoar, solenoidni ventil za zatvaranje goriva shut-off , relej shut-off ventila, regulator količine goriva, visokotlčana pumpa, električna instalacija motora, relej ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. - MOTOR LOŠE RADI I NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 14.11.2012 17:42:09
Slika
PITANJE:

Postovanje imam opel omegu A 1993 sa plinom... motor jako nemirno radi na plinu a na gorivu nikako... uglavnom neradi mi pumpa goriva ali palim ga na plin i jako dugo treba da upali cc 2-3 minute verglanja... zanima me sta bi morao rjesiti da bolje pali na plin i sta da napravim zbog nestabilnog rada u leru... obrataji setaju od 500do 1000 i tako stalno neovisno dali je hladan ili topal. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najprije morate otkloniti sve greške na benzinskom sustavu motora a tek onda se možete baviti plinom . To znači ispitati i po potrebi otkloniti slijedeće greške na : mehaničkom sustavu motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom sustavu ) , na sustavu elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, regulator tlaka , filter boriva, injektori , pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, motorić minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, svjećice , razvodna kapa , razvodnik paljenja ) . Nakon ovoga kada otklonite pronađene greške motor će uredno raditi na benzin i imati potrebnu snagu i ubrzanje . Tada se može dogoditi da će potpuno ispravno raditi i na plin .

na vrh Povratak na vrh