Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 i. - MOTOR SE UGASI NAKON 150 KM ?

Datum objave: 15.02.2018 10:49:49
Slika
PITANJE:

Poštovani vlasnik sam opel astre 1.4 44kW 1996 god.Kada pređem sa autom 150 km dolazi do gubitka snage u motoru i do prestanka rada motora i motor ne može više upaliti kada dam kontakt putem ključa alternator vrti ali se motor ne može pokrenuti,ali kada se motor ohladi dam kontakt putem ključa alternator vrti i uspije pokrenuti motor i radi bez problema koji bi to mogao biti problem?

ODGOVOR:

Motor ne pokreće alternator nego elektropokretač ( anlaser ) . Moguće neispravnosti su : prestanak stvaranja iskre na svjećicama, bobina, električna instalacija, ECU centrala, prestanak dobave goriva, relej pumpe goriva, pumpa goriva, regulator tlaka goriva,  električna instalacija, senzor radilice, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim pregledom može se točno otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - REDOSLIJED PALJENJA

Datum objave: 26.01.2018 11:02:49
Slika
PITANJE:

Postovani, u subotu sam bio na malo duzoj relaciji i nisam vozio auto 3 sata, kad sam se vratio sjeo sam u auto i palio sam auto i skuzio sam da je teze upalio, sutra dan nije uopce htio upaliti, baterije je bilo jer sam mogao verglati ali jednostavno nije htio upaliti, onda sam isao ocistiti razvodnu kapu(koja je dosta potrosena) s zeljeznom cetkicom i onda je upalio. I tako nakon 2,3 sata opet nije htio upaliti, jedino bi upalio preko kablova, sad danas sam uzeo novu razvodnu kapu i stavio je(vozim Ople Corsu B 96.g. 1.4 8v)moguce da je nisam dobro montirao tj. redosljed kablova koji imaju na sebi brojeve, sada stavio sam novu razvodnu kapu i novu bateriju, auto vergla i sve ali necu upaliti i kada ga pokusavam upaliti iz auspuha puca? Ako znate u cemu je problem molim vas da mi pomgonete :) Lijepi pozradv!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije iz auspuha onda niste dobro spojili kablove . Redoslijed paljenja nije ispravan. Na razvodnoj kapi imate brojeve koji označavaju na koji cilindar ( sjećicu ) ide pojedini kabel. Ako na kapi vidite broj 1 tada u taj dosjed ugurajte kabel i spojite ga na svjećicu prvog cilindra, ako nakapi vidite broj 3 onda tu stavite kabel koji onda spojite na svjećicu trećeg cilindra i tako dalje. Redoslijed paljenja je1-3-4-2 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - LOŠE RADI I PALI SE KONTROLNA LAMPICA ?

Datum objave: 23.01.2018 12:45:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g Meić Prvi sam vlasnik sam Opel Astre G 1,6 16V,77kw motor Z16XEP, 2006 g. 170000 km,auto je uredno servisiran od prvog dana, prije dva mjeseca očišćena je i klapna gasa koja je bila uzrok lošeg rada motora i očitanja višestrukih grešaka na dijagnostičkom uređaju. Sada auto radi ispravno ali otprilike prije mjesec dana do danas u nekoliko navrata pali se i nakon dan dva ugasi žuta lampica greška rada motora kod 0130 - očitao sam istovremenim pritiskom pedale gasa i kočnice. Pretpostavljam da se navedeni kod 0130 odnosi na jednu od lambda sondi,obadvije su zamijenjene prije dvije godine tj. na cca 145000 km, pa mislim da su ispravne. Molim Vas za savjet treba li nužna zamjena jedne ili obje lambda sonde te što bi trebalo prije toga pregledati, zamijeniti i eventualno očistiti da bi se uklonio ovaj kvar. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Greška koju je očitao dijagnostički uređaj odnosi se na lambda sondu. Međutim sama sonda ne mora biti uzrok iako je dijagnostički uređaj očitao da ona ne radi . Ostale moguće neispravnosti su ; regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, falš zrak, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , ektrična instalacija , ostale netipične greške . Zbog toga treba raditi detaljnu dijagnostiku motora tako da se obavi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova. Na taj način se može jednoznačno i točno defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - MOTOR SE PREGRIJAO ?

Datum objave: 13.01.2018 03:02:31
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedno pitanje. Auto je opel corsa 1.4 iz 2011 godine, benzinac 100 Ks. Nedavno mi je auto prohuhalo, ili barem mislim da je, jer se nije upalila nikakva lampica. primjetio sam dim ispod haube, stao, otvorio haubu i vidio da iz "iberlaufa" na posudi izbacuje izbacuje antifriz van i da voda u posudi kuha, tj. pojavljuju se mjehurići vode. izbacio je barem pola litre vode dok sam stajao, tj napravila se lokvica ispod auta. auto sam odšlepao kod meštra, koji je promijenio termostat i vodenu pumpu. auto i dalje diže temperaturu previše, to meštar očitava na nekom svom uređaju za dijagnostiku. meštar kaže da treba skidati glavu, mijenjati dihtung, napraviti strojnu obradu glave i da je to to. auto inače ima jako malo kilometara, 60 000 a inače je od punice. takve sam valjda sreće, posudim jednom njen auto jer je moj bio na popravku i odmah problem. ja čak vjerujem da se njoj se to isto događalo, samo što se ona ne razumije u auta pa nije obraćala pažnju, pogotovo što je zadnji put kad je bila na redovnom servisu njen meštar dolio antifriz jer ga je tada falilo u posudi. Molim Vas za mišljenje, dali će brušenje glave i zamjena dihtunga riješiti stvar? mlim vas Vas odgovor najviše da umirim punicu jer me živog pojede zbog ovog. hvala. Milan Matić

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Ako je temperatura motora znatno veća od toga mogući uzroci su ; djelomično začepljenje hladnjaka, termostat ( rekli ste da je novi ) , brtva glave motora. moguće je da je čep ekspanzione posude neispravan ako kroz njega izlazi rashladna tekućina u momentu kada motor ima radnu temperaturu . U ovom slučaju trebalo bi radioničkim uređajem točno izmjeriti kolika je radna temparatura motora ( mogućeje da je u granicama normale ). To možete provjeriti u nekom drugom servisu tako da imate dva mišljenja . Ako ima kakvih nejasnoća nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - TLAK ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 17.12.2017 16:26:03
Slika
PITANJE:

poštovanje,,, vozim astru g, 14 16v, motor mi je malo slinio ,,razlog brtva dekla,, odvezao sam auto u ovlašteni servis i sutradan se upalila lampica ulja,, sa upaljenom lampicom vozio do servisa ,, ,oko 3-4 km,vožnje,, upalio maistor auto i lampica se ugasi,, međutim auto počme klepetat ,šuskat ,,hidropodizači ili ventili,, dali sam UNIŠTIO MOTOR prilikom te vožnje do servisa,, napominjem da ulja ima ,,gledali smo ulje na šipki nakon razgovora s majistorom iz servisa koji je radio na autu dan prije

ODGOVOR:

Motor vjerovatno nije uništen , čuju se samo hidropodizači u kojima nema dovoljnog tlaka ulja. Izmjerite tlak ulja u motoru i zamolite stručnjaka u servisu ( koji bude mjerio tlak ulja ) da Vam točno kaže u kakvom stanju je motor i kakav popravak je potreban da motor opet ispravno radi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 29.11.2017 10:42:37
Slika
PITANJE:

Postovanje. vlasnik sam opel astre g 1.8 16v 92 kw. Problem mi se stvorio prilikom mjenjanja ulja. Na zadnjoj izmjeni mi se upalila lampica od ulja koja svijetli samo u leru..cim su okretaji na 1000 gasi se auto radi odlicno nista nelupka ide jako dobro..razni mestri su svasta minjali gledali radilicu letece filtere senzore pumpu..al i dalje se pali...hvala puno na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno što treba napraviti jest izmjeriti tak ulja u motoru. Tlak ulja mora biti veći od 0,9 bara kada je motor zagrijan i kada radi na leru. Tlak ulja kod 2.000 o/min treba bit veći od 2 bara. Ako je tlak ulja dobar onda nema istrošenja u motoru i nema mehaničke greške. U tom slučaju treba ispitati ; indikatortlaka ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju motora, ploču s osiguračima i relejima, instrument ploču. Osim navedenog česti uzrok niskog tlaka ulja je loše i dotrajalo motorno ulje, razrijeđeno motorno ulje ( mješanje goriva i ulja ) , filter ulja, pumpa za ulje, nečistoća na usisnom filteru pumpe za ulje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 26.10.2017 12:17:59
Slika
PITANJE:

Opel Astra 2.0 dti 2001g. Problem sa paljenjem kad je temperatura zraka između 10 i 25 stupnjeva c. Teže upali ( nakon 5 ili 10 sekundi ) vrti i onda upali i izbaci bijeli dim...sve poslje toga pali na zub..kad se motor malo ohladi cca sat ili dva ista situacija se ponavlja. Promijenio sam senzor zraka,senzor radilice, senzor pritiska zraka u motoru...sto bi sad jos mogao zamijeniti...čak sam stavio i nepovratni ventil na dovod goriva. Dali ima kakve veze senzor vainjske temperature zraka sa samim paljenjem. Hvala unaprijed. Pozdrav

ODGOVOR:

Senzor vanjske temperature nema utjecaja na paljenje. Mogući uzroci su ; akumulator , elektropokretač, mehaničko stanje motora, nski tlakovi kompresije, grijači, relej grijača, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, ostali netipični uzroci. najjeftinije rješenje je da ovaj kvar defektirate u uglednom servisu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V - EASYTRONIC MJENJAČ - KVAR ?

Datum objave: 25.09.2017 17:05:01
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Vlasnik sam Astre H iz 2007 godine 1.4 66kw sa easytronic mjenjačem.Vozilo je prošlo 220.000 km i redovito je održavano. Jučer mi se na display-u pojavila greška s oznakom "F". Pošto nisam mogao pokrenuti vozilo odšlepano je ovlašteni auto Opelov servis. Nakon kompjuterske dijagnostike rekli su mi da je otišao sklop mjenjača (s elektronikom), ali da moraju prvo skinuti kompletan sklop dijagnosticirati kvar i predložiti konačno riješenje. Na moje pitanje prema njima koja su moguća riješenja, odgovorili su mi da je to ugradnja novog sklopa koji bi koštao cca. između 10.000 i 13.000 kn, ili ako bude moguće reparacija postojećeg gdje bi cijena tog zahvata bila između 3.000 i 5.000 kn. Pošto je auto staro već skoro 11 godina i s tom kilometražom mislim da mi je prva opcija neprihvatljiva. Čitajući malo po internetu iznesene probleme koji su vezani za ovu problematiku , pročitao sam mogućnost da se ovaj mjenjač preradi na normalni mehanički mijenjač. Zato Vas molim kao iskusnog stručnjaka za savjet, da li radti reparaciju easytronica ili prebaciti na mehaniku i da li je to opće financijski isplativo. Naglašavam da je automobil redovno održavan i što se tiče voznih svojstava ja do sada nisam imao ozbiljnih problema s tim vozilom, da pače u zadnjih 25 godina promjenio sam 4 Opela (Vectra A, Vectra B, Zafira i sada Astra H)i ovo mi je prvi ozbiljniji kvar. s poštovanjem, Dinko Perković dipl.ing.

ODGOVOR:

Ovakvi kvarovi se često događaju na mjenjačima EASYTRONIC. Logično je da se najprije jednoznačno defektira kvar a onda da se obavi potreban popravak. Mehanika ovoga mjenjača je potpuno ista kao kod klasičnog manuelnog mjenjača osim što je izbačena pedala spojke imehanizam za šaltanje brzina. Umjesto toga dograđena je automatika s kompjutorom koja obavlja automatsko šaltanje brzina. U ovom slučaju treba obaviti popravak sklopa ( dijela ) koji je neispravan i tako opet imate originalno rješenje.  Prelazak na manuelni mjenjač bi bio skuplji i mnogi detalji ne bi odgovarali ni estetski ni funkcionalno . Pokušajte doći do saznanja u servisu da točno defektiraju kvar i da Vam navedu troškove popravka. Moram reči da je popravak automatskog mjenjača uvijek vrlo skup , naroćito ako u vozilu imate hidraulični DSG mjenjač ( tada bi popravak bio oko 3.000 eura ) . Popravak Easytronic mjenjača je uvijek puno jeftiniji . Ako Vam je cijena popravka u spomenutom servisu neprihvatljiva, možete popravak obaviti u nekom od samostalnih servisa koji se time bave. Najčešći kvarovi  Easytronic mjenjača su pojedini dijelovi : elektromotor pumpe, hidraulična pumpa, električna instalacija, pojedini konektori ( pad napona ), istrošenje lamele, senzori položaja komande za šaltanje, upravljački kompjutor mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - POČELA JE NEMIRNO RADITI ?

Datum objave: 07.09.2017 11:31:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru G iz 2007 1.4 16v twinport i u zadnjih nekoliko dana mi je počela nemirno raditi pri nižim okretajima i naglom oduzimanju gasa. Nema mirnog smanjenja okretaja nego nekoliko trzaja i onda smanjuje okretaje i gas kako treba. Ista situacija je i kada prebacujem brzine pogotovo niže auto jako nemirno prolazi proces šaltanja. Uz sve to nisam primjetio gubitak prijašnjih performansi vožnje. Napomena auto je napravio 140000 km i još nisam mijenjao lanac motora. Molm Vas zabsavjet što pregledati i popravljati ili mijenjati. Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Iako vozilo ima 140.000 km ne mora nužno uzrok prekidanja biti razvodni lanac. Isti se može pregledati i utvrditi da li je istrošen-rastegnut ili nije. Drugi mogući uzroci su ; nečisti injektori, filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, zaklopka snage, zaklopke u usisnom kolektoru, EGR ventil, senzor  radilice, propuštanje na ventilima, električna instalacija, probijanje visokog napona , bobina, svjećice, mehnaičko stanje motora, ECU centrala. Moj savjet je da najprije napravite dijagnostiku a zatim da obavite potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - ZAŠTO MI SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 25.08.2017 15:16:46
Slika
PITANJE:

Pozdrav majstore Meic.. evo moze jedno pitanje.. Vozim opel astru 1.6 16W 2001g.. problem je to sto mi se pocelo desavati,da mi se auto gasi u voznji pri saltanju vece brzine u manju.. I vecinom se to desava pri voznji priko 100 km na sat,i kad smanjivam brzinu,saltam u manju ona se gasi.. i kad se ugasi dva tri put moram zaverglati, i opet upali i normalno vozi.. I onda naravno opet isto.. Probao sam ici kod dosta njih,svak ima svoju pricu ali nitko da napravi nesto.. pa eto vase misljenje sto bi moglo biti.. hvala vam

ODGOVOR:

Najprije treba reči da se kvar defektira neposredno na vozilu jer se tada mogu ispitivati pojedini dijelovi i sklopovi.  Neznanje Vaših servisa ne bih komentirao. Ispitati treba slijedeće ; mehanički sustav motora, propuštanje na ventilima, kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, zaklopku snage, tlak goriva, EGR ventil, lambda sondu, mjerač mase zraka, injektore, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, bobinu, probijanje visokog napona, ECU centralu. kada se obavi ispitivanje svi navedenih dijelova onda se sigurno može otkriti kvar. Samim nagađanjem ŠTO BI MOGLO BITI ne postiže se nikakav rezultat.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 15.07.2017 11:23:51
Slika
PITANJE:

zamolio bih vas da mi pomognete ,jer imam problem u tome sto kada dam gas na svom auto ( Opel Zafira )dolazi do vibracij odnosno pocinje vidno tresti . Zamijenio sam duzu poluosovinu ali tu nije problem , sad vidim da imam malo lufta u mjenjacu gdje poluosovina ulazi ali neznam dali je to u pitanju ili nesto drugo jer bi zelio da idem na duzi put ali se ne usudim u ovakovom stanju - unaprijed se zahvaljujem , lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Ako postoje vibracije na vozilu nije dobro da idete na put dok to ne riješite. Njabolje bi bilo da spomenute vibracije riješite u dobrom serviu , na taj način ćete dobiti ispravno vozilo i garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove. Moguće neispravnosti su ; unutrašnji zglob desne poluosovine, diferencijal, glavčina kotača , dosjed felge na glavčinu, felga, guma, ostali netipični uzroci. Najskuplje bi bilo da Vam se kvar dogodi daleko od Vaše kuće ili grada.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LUPANJE PODIZAČA VENTILA ?

Datum objave: 10.05.2017 19:18:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Imam jedan problem i nadam se da možda itko od Vas može pomoći. Naime, imam auto Opel Corsa C 1.2 2004g. U 9. mjesecu prošle godine su mi počeli hidropodizači lupati (klepetati), prije mjesec dana dao sam promijeniti sve hidropodizače (16 komada) i zamijeniti ulje i filter ulja. Sve je bilo super radilo do prije 2 tjedna, kada se pri prvom paljenju ponovo čuje lupanje hirdopodizača, s tim da ne lupaju dugo, nego kojih cca 5-10 sekundi, nakon toga utihnu. Nisam to gledao kao veliki problem, reko auto ne dobije dovoljno ulja istu sekundu, ali počelo se događati da je počelo lupati to sve duže, prvo po 5-10 sekundi, pa onda cca 30sec- pa skoro punu minutu te bi nakon toga utihnuli. Majstor je rekao da je nemoguće da su ponovo otišli hidropodizači te je očistio pumpu ulja jer kakti je moguće da se u njoj nalazila neka smet koja bi možda smetala pri pumpanju ulja. Evo od toga je prošlo tjedan dana i danas upalim auto, a kad ono prvih 10 sekundi su ponovo lupali, s tim da se zvuk lagano stišao ali su se i dalje čuli kako lagano lupaju, i tako jedno 2km, nakon toga se unormalio zvuk. Znam da neki majstori kažu da je to normalno, ali to se meni nikada nije događalo sa tim autom, auto pri paljenju je bio izuzetno tih tako da nebi pao na foru "to je normalno za takve aute". Dali možda itko ima kakvu ideju šta bi to dalje moglo biti? Cijeli taj popravak me koštao cca 1500kn, novi hidropodizači, filter ulja i ulje 5w-30 (inače sam u auto do sad točio 10w-40 ali po preporuki majstora smo ovaj put natočili 5w-30) a hidropodizači ponovo počinju lupati, mislim ne dugo ali ipak, lupaju a nebi htio da krene sve jače i dulje lupati kako je bio slučaj prošle godine. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci lupanja hidropodizača su nečistoće u motoru, nepovratni ventil za ulje, istrošenja na pojedinim ležajevima i osovinama motora, istrošenja na pumpi za ulje. Vaše vozilo je staro 12 godina pa je moguće da su u pitanju istrošenja i nečistoće u samom motoru ( kanali za ulje kroz motor, ostala mjesta u motoru ) . Problem se sigurno može riješiti samo bi to bilo ekonomski upitno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1.6i 16V

Datum objave: 13.09.2014 18:37:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imama Opel Astru 1.6., staru 8-9 godina, benzinac, prešla cca 130.000, redovno servisirana, nikakav kvar do sada.Jučer ujutro vozila sve je bilo ok, popodne upalim auto i svijetli mi žuta lampica s oznakom auta i ključa. Činilo mi se da kao malo slabije vuče, ali bila kiša, sporo se vozilo, ništa posebno. Navečer sam još pokušala voziti, lampica na prvu ugašena pa se onda upalila i auto se povremeno gasio. Nadam se da imate neki prijedlog što bi moglo biti!

ODGOVOR:

Navedeni problem je mogao nastati zbog vlage i vode koja je ušla u pojedine konektore, kontakte i električnu instalaciju. Zbog ovoga nastaje pad napona i pojedini senzora ne rade na ispravan način. Potrebno je očistiti sve kontakte i konektore te pojedine pinova senzora. Nakn toga će se sve opet normalizirati.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.01.2013 18:14:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Preko toga se smatra da je prevelika potrošnja. Uzroci potrošnje ulja su najčešće vodilice ventila a kod starijih vozila i klipni prstenovi. Na Vašem vozilu bi najvjerojatnije trebalo samo urediti glavu motora i zamijeniti vodilice ventila i tada bi se smanjila potrošnja ulja. Bijela tvar koju vidite na čepu nastaje kada se vozilo često koristi za kratke vožnje u kojima se motor ne stigne zagrijati. To nije neka neispravnost nego pojava. Ista nastaje zbog kondenzata u karteru motora koji ne može ispariti jer motor ne postigne radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

Datum objave: 25.01.2013 16:18:50
Slika
PITANJE:

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala

ODGOVOR:

Vi ste jedini koji odlučuje da li navedeno stanje popraviti ili voziti tako i dalje. Kada svijetli spomenuta lampica to je siguran znak da postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva, na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom može se točno otkriti neispravnost i ista otkloniti. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, nečisti injektori, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, propuštanje na usinoj grani, visokonaponski kablovi, bobina, svjećice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V - VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 13.01.2013 11:46:02
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam opel tigru 1.6 16v,1997 god.imam je dvije godine do sad nisam imao problema sa potrošnjom ulja ali sad imam mjenjam ulje svakih 10 000km i manje, preporucili su mi shelovo neznam koje toćno ali mjenjo sam filter ulja i ulje.od sad toćim stalno nakon svakih 500km ja moram sipat ulje litru dvije,lampica od ulja mi blicne i odma sipam novu litru..al je problem vjerovatno što sam točio delta 5 sa ine 15-40.auto ide normalno malo plavi dim kad upalim al prestane.moje pitanje uglavnom je šta da radim prešao je 240000km neko kaže puno neko ne,molim vas koje ulje da sipam,jer troši previše ulja ili mi je otišao motor?unaprijed hvala

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika i to je potrebno što prije rješavati. Motor Vašea vozila može trošiti ulje samo na dva načina. Jedan način koji je i najčešći je preko vodilica ventila a drugi način je preko istrošenih klipnih prstenova. Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi da li su uzrok samo vodilice ili su još uz to i klipni prstenovi. Detaljnije informacije o tome Vam mogu dati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - PREGAZIO SAM SRNU ?

Datum objave: 02.01.2013 17:03:00
Slika
PITANJE:

pozdrav, danas mi se dogodio sljedeci problem. prilikom voznje našim lijepim slavonskim cestama iskocila mi je srna pred auto koju sam pregazio prednjim i straznjim lijevim kotacem pri brzini od oko 70 km/h bez kcenja i osim manjih ogrebotina na braniku i puknuca senzora za vanjsku temperaturu nista vidljivo ali problem je nastao nakon policijskog ocevida kad sam trebao nastaviti voznju. upravljac je zakrenut neki 15-20 stupnjeva ulijevo i vozilo vuce u desnu stranu kad ga se pusti te prilikom laganog korigiranja volanom osjecaj kao da lijevi kotac ide u osmicu vizualno nema ostecenja kugle i krajnici nemaju lufta seleni ok vilice isto tako niti se proizvode ikakvi zvukovi prilikom voznje tipa tuckanja krckanja i sl.jedino kada je vozilo ugasito i neradi servo prilikom trzanja volana dopiru zvukovi iz podrucja letve volana ali nema lufta na volanu kotaci reagiraju i na najmanji pokret rijec je o opel vectri a 1.6 52kw. 95 g koja je u odlicnom stanju i dosada nista polovno niti zamjensko nisam stavljo na vozilo a cijena nove letve vjerujem da se krece blizu kataloske vrednosti mojeg vozila a meni sad ostaje dugo cekanje na nase sudove i priznavanje ostete. dali mi pomaze da radim optiku bez prethodne izmjene letve volana i dali je sta drugo moglo da nastrada osim navedenog. hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba utvrditi činjenično stanje a to znači obaviti pregled vozila i točno otkriti na čemu su nastale deformacije . Iste su mogle nastati na ovjesu ili na upravljačkom mehanizmu . Nakon toga treba deformirani dio doraditi ( ispraviti ) ili zamijeniti . Tek tada ima smisla raditi optičko podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 D CDTI - KOJI VENTIL DA KUPIM ?

Datum objave: 28.12.2012 07:14:01
Slika
PITANJE:

astra gtc disel 2007 žuta lampica s ključem se pali u tre nutku kad se stisne gas u vožnji za par sekundi on radi tj vozi normalno kompjuter u opelu kaže ventil za regulaciju pritiska turbine u italiji opel servis traži taj ventil ali kompjuter daje 2 ventila pod tim imenom 97219155 i 97288249 koji ventil da tražim pozdrav i hvala na odg.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da Vi ne tražite nikakv ventil nego da na osnovu dijagnostike sve obavi servis . To znači servis treba obaviti točnu defektažu , ugradnju ventila i otkloniti kvar . Ako kvar ne bude otklonjen Vi niste dužni ništa platiti . Ako sami nabavljate spomenuti ventil, može se dogoditi da krivo kupite i na kupljeni dio nemate garanciju . Osim toga može se dogoditi da nakon ugadnje ventila ne bude otklonjen kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.12.2012 10:59:14
Slika
PITANJE:

Postovanje!Molio bi vas ako mi mozete pomoci sa odgovorom,imam vectru 97g dizel motor 2,0di.60kw Naime o cemu se radi motor mi nije htio paliti pa mi je majstor rekao da je bos pumpa,kupio sam drugu postavio majstor i sada mi u hladnim danima teze pali i motor se trese dok neuhvati a poslije na leru normaln radi ali greska je slijedeca,auto mi u voznji na 2000-2200 obrtaja jednostavno izgubi snagu i nevuce vise,tada pustim gas i ponovo lagano dam tada opet pocne vuci do tih obrtaja i tada opet gubi snagu jednostavno ne prima gas,pitao sam doticnog majstora o cemu se radi i rekao mi je da je greska do bos pumpe jer mu izbacuje gresku P1220 da ta pumpa koju sam donio da nije sto posto ispravna,ja mislim da nije to istina jer prije same promjene bos pumpe mjenjo mi je instalaciju motora jer je rekao da je instalacija pa onda bos pumpa i na kraju potrosio novac a auto mi neradi kako treba pa vas molim da mi velite sto bi moglo biti i bos pumpa je 0440504002 a takva se pumpa nemoze reparirat jer koga got sam pitao svi mi rekli da se ta pumpa ne reparira pa vas molim koja bi bila zamjenska i koji broj pumpe bi pasao da netreba opet mjenjat zbog nje instalaciju ili kompjuter,Hvala na odgovoru i sretne blagdane vam zelim

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli , visokotlačna pumpa se može reparirati . Međutim u ovom slučaju treba najprije utvrditi da li je uzrok pumpa ili nešto drugo . Ostale moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora . Kao što vidite potrebno je potpuno točno defektirati kvar , predložiti rješenje i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2,2 DTI - NE RADI SERVO VOLAN ?

Datum objave: 03.12.2012 08:52:12
Slika
PITANJE:

pozdrav posto sam slucajno vidio po internetu da imate dosta dobrih odgovora pa da i ja postavim imam vectru c 2.2dti 2004 god elegance oprema i otisla mi je servo pumpa nasao sam drugu polovnu naravno i postavio na vozilo al mi se ne gasi greska otisao sam u opel i oni su mi kalibrirali servo pumpu i obrisali gresku al neuspjesno greska i dalje stoji kao da je otisao senzor kuta nagiba letve volana odnosno ovi iz opela su mi rekli da mi ne odgovara ta pumpa kao ne pase slovna oznaka zatim sam postavio drugu al opet ista stvar u greski pise da je otisao taj senzor nagiba kuta volana ili je previsok napon e sad stvarno neznam vise sto da radim i nisu te stvari ni malo jeftine auto ima 130000 pozite mi

ODGOVOR:

Činjenica je da su servo pumpe volana nerealno vrlo skupe . Rabljena puma se može ugraditi ako je ona potpuno ista . U Vašem slučaju mislim da ste i Vi ugradili istu odgovarajuću pumpu i da ste prije toga provjeritli da su pumpe iste . Ako je to tako onda uzrok može biti senzor kuta volana koji je kod Vas i defektiran kao greška . Senzor kuta volana se može nabaviti i ugraditi jer je on poseban dio neovisan o servo pumpi volana . Prema Vašem opisu , bitno bi bilo da se točno defektira ispravnost spomenutog senzora i ako je isti neispravan da se zamijeni . Nakon toga treba po potrebi izbrisati grešku iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh