Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 1,6 i. - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 18.12.2011 12:06:15
Slika
PITANJE:

imam vectru 92. benzinac. pali mi se zuta lampica na kontrolnoj tabli. motor na leru odlicno radi, ne trokira i ne trese,i prima gas ali kad pustam kvacilo i treba da krene ona se samo ugasi kao da ne prima gas, ponekad se osjeti kao da je zagusena. dok radi na leru. promjenute su anspric dizne a ali ona se i dalje isto ponasa, sta bi mogao biti kvar ??

ODGOVOR:

Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet , najprije napravite kompletan test i ispitivanje . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na pojedinim injektorima, loše mehaničko stanje motora, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, senzor temperature motora, senzor položaja zakolopke TPS, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, lambda sonda, senzor radilice, bobina, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V 1998. - ŠTO DA RADIM ?

Datum objave: 12.12.2011 12:56:35
Slika
PITANJE:

Postovanje , nakon problema sa mojom Tigrom i neuspjesnim popravcima molim vas ukoliko mi mozete pomoci vasim savjetom sta da radim. Prilikom voznje upali se lampica moptora - 2 puta ciscen AGR ventil koji se zablokirao doslovce , ni nakon toga poboljsanje i promjenejen AGR . Nakon par dana voznje samo malo veca brzina jer mi svi savjetovali da brze vozim ali odmah se upali lampica . Lampaica kada se upali motor brze radi , vise dima iz auspuha i ako nije noga na gasu motor se ili ugasi ili kao da se gusi okretaji padaju i dizu se. Nakon toga sve u roku par dana ciscena i usisna grana. Neznam sta da radim da idem negdje propuhati auto bojim se jer upravo prilikom toga kada ubrzam se to i dogodi. I prije se znala upaliti lampica i greska AGR ventil ali samo je gorila i nikad takvi problemi. Joz jedna stvar koja se nedogadja uvije i nepali se lampica pri manjim brzinama grad itd. nekad ostanu okretaji gore iako nije noga na gasu i zaustavim se to prestane ako dodam gas ili ubacim u brzinu ponovno . Molim vas ako mi mozete sugerirati nesto jer neznam sta da radim niti u koji servis ,jer se tamo drze samo greske AGR ventil koja moze biti povezana sa jos necim drugim. Tigra 1,6 16 V 1998. Prosla 160 000 ? jer je iz druge ruke sigurna sam da su vraceni km. Bila je i generalna na glavi motora prije 4 godine radi ventila. Nadam se skorom odgovoru jer se fakticki neusudjujem voziti . Hvala i LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ovoga časa mogao bih nabrojiti više od dvadeset mogućih neispravnosti na Vašem vozilu. Međutim od toga na bi imali nikakve koristi . Vaše vozilo treba stručnjak ( znalac ) i nakon obavljenog ispitivanja točno se mogu znati sve neispravnosti i cijena popravka . Poznata mi je činjenica da takvu uslugu ne možete dobiti u svakom servisu . Osobno takvu vrstu ispitivanja i popravaka radim svakodnevno , zato mi je poznato da je to vrlo stručan posao koji nekada traje i više dana. Odgovor na Vaše pitanje " što da radite " je , povjerite dijagnostiku i popravak servisu od povjerenja koji će najprije obaviti detaljni pregled, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2011 12:26:30
Slika
PITANJE:

Postovani,opel astra 1994 1,4 imam problem povecane potrosnje.Auto je naglo povecao potrosnju duplo.trosio je u gradu 8-10 litara,sad trosi 16-20. Normalna voznja,menjam brzine do 2500 obrtaja.Mnogo teze pali nego ranije.I kad je motor hladan auto radi kao dizel.Dobro vuce pri vecim obrtajima.Kad krecem auto se gusi i kad dam gas u motoru se cuje neko lupanje,kao kod dizela. Sta moze biti? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti kompletno ispitivanje i testiranje motora i to po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, ispravnost bregaste osovine i podizača ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, ispravnost injektora , MAP senzor , ECT senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor zaklopke snage, lambda sonda, mjerač msae zraka ) , sustav paljenja ( kablovi, svjećice, bobina , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 07.12.2011 17:05:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAĐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti . Navesti ću što sve može biti uzrok : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , zrak u gorivu, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goiriva, regulator količine goriva, dobavna pumpa, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej upravljačkog kompjutora motora, ECU upravljački kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - NEMA SNAGE

Datum objave: 07.12.2011 14:17:32
Slika
PITANJE:

pozdrav...imam sljedece pitanje...naime nedavno sam uzeo polovni auto...i imam jedan problem koji mi se javlja a to je pali mi se check engine lampica,ali ne konstantno nego na brzini od 130-140kmh (kada vozim ispod ove brzine nista)kada ugasim auto i ponovo ga upalim sve je u redu dok ne dodjem do ove brzine.zanima me sljedece sta bi mogo biti kvar tj odkud krenut...auto je bio nedavno na malom servisu i na dijagnostici nije zabiljezen kvar (nije opelov servis pa mozda zato)auto se jedanko ponasa u voznji dok je upaljena lampica i bez nje,iamm osjecaj da tromo vuce tj odaziva se na gas,turbina se pali i cuje se kako radi...radi se opel astri g 2004god. 1.7 dti..hvala

ODGOVOR:

Niste napravili kompletnu dijagnostiku motora ( mehanički sustav, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, upravljački sustav motora ) . Moguće neispravnosti su : filteri, EGR ventil , pojedini senzori motora, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, tlak turbine , sustav za regulaciju talaka turbine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - KOJI SERVIS DA ODABEREM ?

Datum objave: 04.12.2011 11:44:35
Slika
PITANJE:

imam opel astru 1,7cdti H 2004g cca130000 original kilometraža prvi vlasnik redovito servisiran.Prilikom vožnje i šaltanja pojavljuje se lampica ključ kao za servis i lampica slićna kao alternator auto gubi snagu nemože se dići više od 3000 okretaja i čuje se pojačano fućkanje motora.dok se motor ugasi i ponovo upali lampica se ugasi ali onda opet nakon 50-100km se dešava isti problem.molim odgovor i kojem ovlaštenom serviseru da se javim?OPEL RAJKOVIĆ BJELOVAR ili OPEL ŠATRAK KOPRIVNICA? Koja je vaša preporuka?Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, senzor BPP, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, mehanički uzroci, ECU centrala . Poštovani gospodine ja sam privatni samostalni servis koji se bavi servisiranjem, dijagnostikom i popravcima motornih vozila , uz to dragovoljno dajem besplatne savjete od čega imam samo troškove.  Ne bavim se istraživanjem i pračenjem kvalitete usluge pojedinih servisa po Hrvatskoj , tako da na žalost na to pitanje ne mogu odgovoriti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - KAKO ISPITATI TERMOSTAT?

Datum objave: 04.12.2011 11:11:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, već sam Vam pisao o opelu vectri 1.6i motoru i problemu sa emulzijom. Rekli ste da su mogući uzroci: brtva glave motora, loš termostat, kratke vožnje. Moram Vam reći da se rijetko vozim duže od 15 km odkad upalim automobil. Znači, ujutro kada ga upalim, često putujem 10 km i onda ga ugasim, kasnije ga opet palim pa putujem 10 -ak km. Ili je riječ o gradskoj vožnji(pali, gasi..). Što se tiče brtve glave, ona je promjenjena prije 3 mjeseca jer mi je auto trošio vodu, te nakon zamjene nemam više sa tim problema (stavljena je najskuplja brtva). Što se tiče termostata, kako mogu znati da je on loš? Kada ostavim automobil na mjestu da radi u leru on će dići temperaturu i upaliti ventilator. Kazaljka temperature je uvijek na plavom (sad preko zime), malo se podigne, ali je uvijek u plavom. Mogu li sam ispitati da li je termostat dobar ili loš? I da li možda znate kako kod ovog motora najlakše doći do njega, jer koliko ja vidim on je ispod one plastike od zupčastog remena. I ako mi možete reći da li se kod Vas plaća pregled vozila i identificiranje problema. Puno hvala i izvinite ako sam dosadan. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nakon Vašeg dodatnog objašnjenja situacija je malo jasnija. Sada bi trebalo ispitati samo ispravnost termostata . Instrument za temperaturu nije mjerodavan za utvrditi ispravnost termostata. To je najbolje napraviti pomoću servisnog računala ili pomoću laserskog termometra. Dok Vam ovo pišem već sam napravio trošak ( struja , grijanje, slobodno vrijeme ) a to Vam ipak ne naplačujem. Kada obavljam pregled bio kojeg vozila imam još više troškova . Kada to i to ne bi naplačivao , ne bi mogao podmirivati svoje osnovne obveze niti plačati režije . Ako želite mogu testirati Vaše vozilo a trošak za to će biti minimalan . Ako Vam je i to preskupo napraviti ću za Vas to besplatno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,O DTI - VELIKI OBLAK DIMA UPOMOĆ !

Datum objave: 24.11.2011 17:07:15
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! VOZIM OPEL VECTRA 2,0 TDI 2002GOD.SVE JE BILO UREDU DO NEKI DAN ,DOK SAM VOZIO ODJEDNOM IZ HAUBE POČEO DIM IZLAZIT NE VIDI SE PRST PRED OKOM .UGASIM AUTO POZOVEM MAJSTORA.MAJSTOR VOZO I NIŠTA NIJE MOGAO USTANOVIT,EVO VEĆ 2 DANA I JA VOZAM I NIŠTA NE PRIMJEĆUJEM ,ALI MOJA ŽENA NESMIJE NI BLIZU VOLANA ,PA VAS MOLI AKO MI MOŽETE POMOĆI DA MI ODGOVORITE ŠTA DA RADIM,JER JA MORA SVE OBAVEZE ODRAĐIVAT. ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli je vjerovatno bio bijeli . Isti je mogao nastati ako je dio rashladne tekućine došao u kontakt s vrućim ispušnim sustavom ili ako je došlo do prevelikog tlaka u rashladnom sustavu motora. U tom slučaju vrući antifriz izbije na čep ekspanzione posude i tako stvori bijeli dim . Na vašem vozilu treba smo dobro ispitati rashladni sustav , sve cijevi rashladnog sustava, radnu temperaturu motora . Takav pregled možete obaviti u svakom boljem autoservisu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ISTROŠENOST CILINDRA

Datum objave: 24.11.2011 16:18:23
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1.5td ima pregeno oko 700000km i nije imala nikakav problem sad mi je pukla glava i kad je vek rasturena hocu da smenim samo karike koliko je dozvoljena istrosenost hilzni da bi dobio dobar efekt i koje marke karike i diktona za glavu bi mi preporucili Vi

ODGOVOR:

Klipne prestenove ( karike ) možete ugraditi ako cilindar mije previše istrošen . Ako je istrošenje veće od 0,10 mm onda klipni prstenovi neće pomoći . Pomaže jedino obrada cilindara na prvu ili drugu specijalu i ugradnja drugih , odgovarajućih klipova. Poznate marke klipova i klipnih prstenova su : MAHLE , NURAL, AEH . Kvalitetna brtvila motora su : Elring, Reinz, Getze .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - VOLAN

Datum objave: 24.11.2011 09:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani,pokušavam vam poslat ovaj e-mail na adresu www.autoservis-meic.hr . koju ste mi dali prošli put ali odbija mi poslati pa vam moram pisat na ovu staru adresu.prvo želim da vam puno zahvalim jer ste uvijek brzi i konkretni u svojim odgovorima što me više puta spasilo od nepotrebnog bacanja novca za otkrivanje problema.i sada imam nešto na lageru,naime,na opel kadetu jaje kada smotam volan do kraja i idem u nazad kotači mi počnu nekako zabacivati,kao da proklizuju po nečemu,u vožnji je sve normalno.krajnike,ležajeve i zglobove sam mijenjao u zadnjih godinu dana na obje strane,amortizeri nisu loši pa neznam šta mi još ostaje.kakvo je vaše mišljenje?hvala!

ODGOVOR:

Uzrok može biti loše podešena geometrija ovjesa ( špur, zatur, nagib ) . Osim toga provjerite da li je podjeljenost zubne letve točno na sredini . To znači da zubna letva ide u lijevu i desnu stranu za istu dužinu ( ne smije ići u jednu stranu više a u drugu manje ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - CURI ANTIFRIZ NA TERMOPREKIDAČIMA

Datum objave: 18.11.2011 15:02:51
Slika
PITANJE:

postovana gospodo. obracao sam se 02.11.2011god samolbom dami pomognete da rijesim problem na corsi 12 16v 1999god. od vas sam dobio odgovor da ste mi odgovorili. medjutim u mojoj E- posti ja nisam mogao naci taj odgovor. stoga vas jos jednom molim dami date savjet kako da ustavim curenje rasladne tecnosti na ona dva termo prekidaca na hladnjaku a da nemoram mijenjati hladnjak. probao sam dotezati ne ide, stavljao sam teflon traku ne pomaze, stavljao sam onu masu za dihtovanje to je ona masa sto nas laike asocira na silikon a nije to i to ne pomaze. pa vas molim uz pretpostavku da ste kroz svoju praksu se susretali sa takvim problemom dami pomognete i kazete ako ima neko srestvo koje bi dihtovalo i zatvorilo curenje.ja vjerujem da vi znate da je navoj na hladnjaku ja mislim neka vrsta plastike pa nesmije puno dotezati. nadam se da ovaj puta nece biti problema paa vas sve pozdravljam i zelim puno uspjeha u vasem poslu. bog

ODGOVOR:

Ako postoji propuštanje antifriza na navojima termo prekidača tada ni jedna masa za brtvljenje neće pomoći . Može pomoći jedino izrada novog ( većeg ) većeg navoja u koji bi se uvrnuo ( zašarafio ) adapter a u adapter bi se onda opet zašarafio termoprekidač . Kao što vidite rješenje nije jednostavno pa treba razmisliti što napraviti . Ovaj odgovor će biti prikazan i na mojoj stranici kako bi ga mogli sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NISKO HVATA KUPLUNG

Datum objave: 16.11.2011 16:41:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeđenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : dotrajalost i istezanje kuplung sajle, defekt ili istrošenje na smoj vilici potisnog ležaja , istrošenje na mehanizmu pedale spojke, istrošenje i dotrajalost samog potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke . Logično je da obavite provjeru jednostvanijih dijelova sustava a to je kuplung sajla , pedala spojke jer se za to ne treba demontirati mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PALI SAMO NA GURANJE

Datum objave: 16.11.2011 10:05:58
Slika
PITANJE:

imam kadeta 1.6d, ujutro nece da pali...zamjenim grijace onda opet sledece jutro nece da pali i izgori grijac...tada ga na guranje upalim i on pusi plavi dim dok se malo ne ugrije onda prestane da pusi.i imam osjeca da slabije vuce.

ODGOVOR:

Nije rješenje samo mijenjati grijače potrebno je točno otkriti uzrok radi kojega motor teško pali . Obavite slijedeće ispitivanje : izmjerite kompresiju , ispitajte dize, provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Kompresija mora biti veća od 24 bara, dize moraju biti ispravne ( tlak goriva veći od 120 bara, oblik mlaza rasprskavajući ) , svi grijači moraju biti ispravni, u gorivu ne smije biti zraka, akumulator i elektropokretač moraju biti u odličnom stanju , filter goriva i zraka trebaju biti čisti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 09:40:16
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel astru 20 dti 2001 god. sa automatskim mjenjačem te imam dva problema 1.Auto na temperaturi od cirka 7°c do nekih 20°c ne pali kako treba tek nakon dužeg verglanja upali. Na -4 probao i auto odmah upali Ljetos je auto normalno palio 2.prednji diskovi se zagriju cirka 50°c do 70°c (vrući ne mogu se rukom držati) zadnji tek blago topli Molio bih vas za iskren savjet (ako može na mail ili telefon)

ODGOVOR:

Neispravnosti koje mogu utjecati na otežano paljenje kao što ste Vi opisali su : stanje akumulatora i elektropokretača , električni kontakti i konektori ( pad napona ) , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, ECU centrala. Stručnim i detaljnim ispitivanjem može se otkriti uzrok . Temperatura prednjih diskova je previsoka a mogući uzroci su : kočna kliješta, nosač kočnih kliješta, visokotlačne cijevi, hidraulika prednjih kočnica. Ako ima kakvih nejasnoća javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 03.11.2011 17:30:11
Slika
PITANJE:

sto bi mogao biti uzrok da astra f cc 1992g. 44 kw ne pali. promjenjeni slijedeci dijelovi: nova baterija, novi alnaser,novi steuer aparat, relej za pumpu griva razvadnik paljena drugi sitni dijelovi. auto dobiva gorivo ima iskru, nastelano paljenje ali ipak ne pali?

ODGOVOR:

Ako ima iskre na svjećicama i ako ima goriva na injektorima moguće neispravnosti su : netočna faza motora, loša kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina . Možda bi ipak trebalo izmjeriti tlak goriva , ispitati injektore, ispitati senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, MAP senzor, kvalitetu iskre na svjećicama, kvalitetu goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTL - KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 03.11.2011 17:11:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru 1,7 DTL 1999 god, svijetli mi lampica i pokazuje pogrešku na EGR ventilu, zamijenio sam egr ventil sa drugog motora ali sve je isto. Lampica se pali nakon 3 - 4 minute rada i svaki puta kad stisnete kočnicu lampšica se ugasi i ponovno dođe za 3-4 minute. U crijevu na vakum pumpi se pojavljuje ulje. Auto radi i vozi uredno osim što baci dosta čađi kad dodam gas na leru. Inače mijenjao sam i Senzor za protok zraka i elektromagnetni ventil EGR ventila ali uvijek isto. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste naveli činjenice . Moj komentar bi bio da treba najprije provjeriti mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor, usisni kanali, ispušni sustav ) . Ako je mehaničko stanje motora dobro mogu se ispitivati pojedine komponente i to : regulator količine goriva, dize, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, ECT senzor, solenoid vremena ubrizgavanja, MAF, EGR , VT pumpa . Sve što se otkrije da je neispravno treb adoraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 16V - NEZNAM ŠTO VIŠE NAPRAVITI ?

Datum objave: 01.11.2011 17:02:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, na početku da Vam zahvalim na postojanju ovakve stranice i na nesebičnoj pomoći. Već duže vrijeme (duže od četiri godine) vozim OPEL ASTRU G 1.8 16V 85KW, 1998. godište, karavan sa CDX opremom. Predivan auto. U istu je 05.2007. godine ugrađen SEKVENT plinski sistem proizvođača ZAVOLI. Vožnja je više nego ekonomična. Problem je sledeći: Najradije bih ovog momenta izašao na parking i zapalio vozilo. Vožnja je postala frustracija a auto, noćna mora. Zadnje dvije godine u vožnji i na leru trza, nepravilno radi i nema snage, bilo da je zagrijan ili hladan. Žuta lampica malo kad ne svijetli. A onda se desi čudo i auto ide kao da je novo iz salona. Bez bilo kakvih problema. Da skratim, dijagnostika i ozbiljna(skupa) i amaterska(jeftina) ne očitava grešku a ispitao sam (metodom montaže ispravnih dijelova) bobinu, računar motora, EGR ventil, kompresiju (ujednačena i zadovoljavajuća) te promjenio auspuh i šta mi još ostaje? Daleko ste mi a najradije bih došao do Vas jer sam ovdašnje "majstore" sve upoznao. Čitao sam pitanja ljudi sa sličnim problemima ali se ne nalazim u njima. U nadi da će te mi pomoći i usko locirati moj problem, unapred se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste spomenuli i koji su zahtijevni po pitanju dijagnostike . U ovom slučaju najprije bih isključio plinski sustav kao da ga nema . Na taj način bi došao do zaključka da li neke od komponenata plinskog sustava stvaraju smetnje da motor ne radi ispravno na benzin. Ako bi tada benzinski sustav radi normalno odmah bi bilo jasno da plinski sustav radi smetnje . Ako bi i nakon toga ostali isti problemi , detaljno bi se bavio benzinskim sustavom . Tada bih stručno i temeljito ispitivao svaki dio i svaki sklop koji može utjecati na loš rad motora i na paljenje kontrolne lampice motora. Kada bi otklonio greške na benzinskom sustavu i kada bih postigao da motor ispravno radi , spojio bih natrag plinski sustav.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,0 i. - MOTOR SE PREBRZO GRIJE

Datum objave: 30.10.2011 10:53:47
Slika
PITANJE:

Vozim Opel corsu 1.0 b motor,1998 godiste,3 klipa. Kod mene e vec godinu i po i nisam imao problema,medutim u zadnje vrijeme motor se enormno brzo grije.Problem je ako stojim na semaforu pet minuta(mjerio sam),kazaljka ide do 98 i tad se pali ventilator i obara.Mijenjao sam termoprekidac,vodenu pumpu ali nista.U prilog tome da dodam da auto uopce nema termostat.Da li moram ravnati glavu motora ili sta vec..?Volio bih cuti Vase misljenje?

ODGOVOR:

Ako motor nema termostat ( mora ga imati ) i ako se uz to zagrije na temperaturu veću od normale sigurno postoji razlog za to . Moguće neispravnosti su : djelomično začepljenje hladnjaka, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu , brtva glave motora . Kao što vidite brtva glave je stavljena na zadnje mjesto .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 27.10.2011 09:23:26
Slika
PITANJE:

Imam opel astru iz 2001 g.,1.4 16v,automatski mjenjac i ima 171000 km. Auto radi dobro,ne trosi ulje,i potrosnjom goriva sam zadovoljan,ali kad je hladan vecinom ujutro ili nocu dosta dugo vergla kad se pali. Poslije voznje pali normalno. Stavljena je nova pumpa goriva,sensor radilice,brizgaljke ociscene,ali opet isto. Kompjutor pokazuje sve u redu. Preporuceno mi je da pratim potrosnju vode jer je moguce da je usla voda u cilindar pa je moguce da je zbog toga. Prosao sam par km i voda kao da je malo pala ali trebao bi valjda vise gubiti. Molim vas savjet jer mi je auto potreban zbog otezanog kretanja a htio bi da je sve u redu.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti detaljno ispitivanje i dijagnostiku . Tada se može točno znati što je neispravno. Navesti ću moguće enispravnosti : stanje akumulatora i mogućnost velikog pada napona prilikom startanja motora, tlakovi kompresije, regulator tlaka goriva/količina goriva/tlak goriva, filteri, senzor temperature motora, senzor pedale gasa, upravljačka jedinica zaklopke snage, senzor tlaka u usisnon kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, senzor bregaste osovine, električna instalacija na motoru, propuštanje na usinom kolektoru, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Pojedine dijelove nije dobro mijenjati na osnovu pretpostavki nego na osnovu činjenica i točne spoznaje da je nešto neispravno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - EGR

Datum objave: 25.10.2011 18:27:18
Slika
PITANJE:

postovanje imam problem sa opel zafirom 1.9 diesel 2008 godiste upalilo mi se zuto svjetlo valjda od ispuha.... i u opelu su mi rekli da treba promjeniti egr ili agr ventil neznam tocno kako se pise.. a djelomicno je skup taj dio !! na netu sam citao da je moguce ocistiti i da radi kao novo nakon toga,,,,, i nakon sta ugasim auto cuje se cudan zvuk protrese se cijeli motor,,, unaprijed hvala za pomoci !!!!!

ODGOVOR:

Ako mislite da ćete čišćenjem EGR ventila postići rezultat , nije problem EGR demontirati , očistiti i ponovo montirati . Ako postignete uspijeh to je super a ako rezultat izostane , rješenje je ipak novi EGR ventil. Čudan zvuk koji ste opisali trebao bih čuti na samom vozilu , tada bih sigurno znao o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh