Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - ZAŠTO JE NESTALA SNAGA ?

Datum objave: 23.12.2011 18:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani kao prvo svaka pohvala za vašu stručnost i profesionalnost kao i nesebičnost podjele znanja i pomoći koju pružate ljudima kojima je to stvarno potrebno jer u današnje vrijeme je takvih ljudi jako malo. Osobno posjedujem Opel Omegu B sa 2.0 16V X20XEV motorom i imam sljedeće probleme: ljetos sam mjenjao senzor polozaja bregaste osovine (CKP) jer mi je auto imao lose performanse i blokada motora pri punom gasu se palila na 4 500rpm umjesto na 6 800rpm, kad se to desi upali se kontrolna lampica motora i svijetli i auto tada ne ide ni u pola snage, gad ugasim motor i ponovo ga upalim bude sve u redu dok nedodje do naglih povecenja okretaja preko 5 000rpm, i tad se opet upali kontrolna lampica i okretaji ne idu vise od 4 500rpm, dijagnostika je pokazala da je otisao senzor bregaste i tada sam promijenio novi originalni u ovlasetnom kod Aleksica i usput odradio veliki servis, da napomenem auto redovito odrzavam i sve je skoro kao novo. Navedeni kvar mi se nije od ljetos nikako desio sve do ovih hladnih zimskih dana sa istim simptomima, danas sam bio u Opelovom servisu na dijagnostici i opet su mi isprintali i rekli da je navedeni senzor neispravan, ja vas molim u koliko ste u mogucnosti da mi ukratko objasnite funkciju tog senzora na motoru i cemu on sluzi, da li samo on moze biti neispravan i glani uzrok tog problema da motor zakucava na 4 500rmp ili ima jos nekih drugih cimbenika. Unaprijed vam se zahvaljujem i zelim sretne blagdane!

ODGOVOR:

Senzor bregaste osovine radi na istom princilu kao senzor radilice . Njegova glavna uloga je da šalje impuls ECU centrali koja na osnovu toga kontrolira moment paljenja i sinhronizira ubrizgavanje goriva. Posljedica neispravnosti senzora ne znači da će se motor ugasiti . Međutim doći će do nekorektnog ubrizgavanja goriva i gubitka performansi motora ( gubitak snage ) . Može se upaliti i MIL lampica motora koja upozorava na kvar . Uz t postoje i drugi mogući uzroci radi kojih motor također nema dovoljno snage a to su : ostali senzori motora, davači impulasa, mjerači , aktuatori, tlak goriva, injektori, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 22.12.2011 10:41:20
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam vektru b 2.0 16v 98 godina 100 kw. Problem mi je kad se vozim nekih 5 minuta auto mi pocinje cukati i zaletava se, odjednom dobije obrtaje pa se zaleti pa onda cuka ko da ne dobiva gorivo. pali bez greske i u leru mi radi normalno a kad mu dam gas trokira! Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzrok treba tražiti na sustavu elektronskog ubrizgavanja i na sustavu paljenja . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolektora, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, lambda sonda, probijenje visokog napona ( svjećice, kablovi, bobina ) , mehaničko stanje motora, ECU centrala. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet nego najprije obavite ispitivanje svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. 16V - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 20.12.2011 13:42:58
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 16v 2004 god. Na dijagnostici mi se pokazala greska na senzoru bregaste osovine,istu sam kupio ali zamjensku,u ovlastenom opel servisu je zamjenjena ali i dalje kompjuter pokazuje istu gresku. Zanima me dali je moguce da je greska sto to nije originalan senzor ili je problem u instalacijama,kompjuteru ili nesto sasvim deseto? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Dobro ste zaključili , uzroci mogu biti sam senzor, električna instalacija, ECU centrala . Uz to uzrok može biti nešto sasvim drugo . U ovom slučaju glavni zadatak servisa je da utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz vašu suglasnost otkloni kvar. Tako barem mi radimo . Nakon toga ne smije se više paliti kontrolna lampica motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 19.12.2011 19:06:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam opel corsu 2002 g. 1.2 benzinac i unazad godinu dana auto prilikom ubrzanja tj. dodavanja gasa u bilo kojoj brzini počinje tresti. posebno je izražajno pri višim brzinama u manjim brojevima okretaja. također prilikom jačeg kretanja tj startanja dolazi do nekakvog preskakanja kod lijevog pogonskog kotača uz specifičan zvuk. prilikom svakog oduzimanja gasa auto se smiri.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti uvida na vozilu , navodim moguće neispravnosti : nosači motora, homokinetički zglobovi, poluosovina, transmisija, odstupanje od geometrje prednjeg ovjesa, spojka . Blic pregledom Vašega vozila odmah bi mogao navesti točna uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.12.2011 18:13:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na svojoj Corsi C 1.2 2003. godište imam problem s famoznom zutom lampicom. Par puta sam na dijagnostici provjerio da je rijec o lambda sondi. Isto toliko puta sam je i ponistio :) i nisam je mijenjao. Majstor mi je rekao da bi bilo pozeljno zamijeniti istu ukoliko se ponovo upali. Nakon 5000 KM ponovo gori i vjerovatno je potrebna zamjena. Greska koju izbacuje je toplotni senzor sonde, ali koje, jer ih ima dvije? Auto normalno radi, vuče kako treba, normalno troši... Ostale greske ne izbacuje na dijagnostici... Da li se moze popraviti samo senzor ili se mora kupiti neka fuš zamjenska sonda? Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti i radi drugih mogućih neispravnosti i to : loša iskra na svjećicama, loš rad bobine, prevelika količina goriva na injektorima, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija, propuštanje na usinom kolketoru, mehaničko stanje motora, katalizator, električna instalacija , ECU centrala. Često puta se dogodi da se ugradi nova lambda sonda a da ista nije uzrok . Stručna osoba servisa može nakon ispitivanja svega što sam spomenuo , otkriti što je neispravno i tada otkloniti kvar . Neispravnu lambda sondu uvijek stignete zamijeniti ako je ona stvarno neispravna. Neispravna lambda sonda se ne može popraviti . Ugraditi treba smo odgovarajuću i ispravnu lambda sondu . Praksa je pokazala da je najbolja nova i originalna.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE U ANTIFRIZU

Datum objave: 18.12.2011 12:17:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! moja Astra 1.7dti /2001 ima antifriz koji se zaulji jako i pored periodicnog ciscenja posude i rashladnog sistema.Motor ne trosi ulje ,radi normalno i potrosnja je normalna.Molim za Vasemisljenje! Vladimir

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motorno ulje dolazi u ekspanzionu posudu su : neispravna brtva glave motora, neispravna glava motora , hladnjak ulja ( neki motori ga nemaju ) . Navedena pojava se neće smanjiti i zato razmišljajte o demontaži glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 18.12.2011 12:06:15
Slika
PITANJE:

imam vectru 92. benzinac. pali mi se zuta lampica na kontrolnoj tabli. motor na leru odlicno radi, ne trokira i ne trese,i prima gas ali kad pustam kvacilo i treba da krene ona se samo ugasi kao da ne prima gas, ponekad se osjeti kao da je zagusena. dok radi na leru. promjenute su anspric dizne a ali ona se i dalje isto ponasa, sta bi mogao biti kvar ??

ODGOVOR:

Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet , najprije napravite kompletan test i ispitivanje . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na pojedinim injektorima, loše mehaničko stanje motora, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, senzor temperature motora, senzor položaja zakolopke TPS, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, lambda sonda, senzor radilice, bobina, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V 1998. - ŠTO DA RADIM ?

Datum objave: 12.12.2011 12:56:35
Slika
PITANJE:

Postovanje , nakon problema sa mojom Tigrom i neuspjesnim popravcima molim vas ukoliko mi mozete pomoci vasim savjetom sta da radim. Prilikom voznje upali se lampica moptora - 2 puta ciscen AGR ventil koji se zablokirao doslovce , ni nakon toga poboljsanje i promjenejen AGR . Nakon par dana voznje samo malo veca brzina jer mi svi savjetovali da brze vozim ali odmah se upali lampica . Lampaica kada se upali motor brze radi , vise dima iz auspuha i ako nije noga na gasu motor se ili ugasi ili kao da se gusi okretaji padaju i dizu se. Nakon toga sve u roku par dana ciscena i usisna grana. Neznam sta da radim da idem negdje propuhati auto bojim se jer upravo prilikom toga kada ubrzam se to i dogodi. I prije se znala upaliti lampica i greska AGR ventil ali samo je gorila i nikad takvi problemi. Joz jedna stvar koja se nedogadja uvije i nepali se lampica pri manjim brzinama grad itd. nekad ostanu okretaji gore iako nije noga na gasu i zaustavim se to prestane ako dodam gas ili ubacim u brzinu ponovno . Molim vas ako mi mozete sugerirati nesto jer neznam sta da radim niti u koji servis ,jer se tamo drze samo greske AGR ventil koja moze biti povezana sa jos necim drugim. Tigra 1,6 16 V 1998. Prosla 160 000 ? jer je iz druge ruke sigurna sam da su vraceni km. Bila je i generalna na glavi motora prije 4 godine radi ventila. Nadam se skorom odgovoru jer se fakticki neusudjujem voziti . Hvala i LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ovoga časa mogao bih nabrojiti više od dvadeset mogućih neispravnosti na Vašem vozilu. Međutim od toga na bi imali nikakve koristi . Vaše vozilo treba stručnjak ( znalac ) i nakon obavljenog ispitivanja točno se mogu znati sve neispravnosti i cijena popravka . Poznata mi je činjenica da takvu uslugu ne možete dobiti u svakom servisu . Osobno takvu vrstu ispitivanja i popravaka radim svakodnevno , zato mi je poznato da je to vrlo stručan posao koji nekada traje i više dana. Odgovor na Vaše pitanje " što da radite " je , povjerite dijagnostiku i popravak servisu od povjerenja koji će najprije obaviti detaljni pregled, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2011 12:26:30
Slika
PITANJE:

Postovani,opel astra 1994 1,4 imam problem povecane potrosnje.Auto je naglo povecao potrosnju duplo.trosio je u gradu 8-10 litara,sad trosi 16-20. Normalna voznja,menjam brzine do 2500 obrtaja.Mnogo teze pali nego ranije.I kad je motor hladan auto radi kao dizel.Dobro vuce pri vecim obrtajima.Kad krecem auto se gusi i kad dam gas u motoru se cuje neko lupanje,kao kod dizela. Sta moze biti? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti kompletno ispitivanje i testiranje motora i to po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, ispravnost bregaste osovine i podizača ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, ispravnost injektora , MAP senzor , ECT senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor zaklopke snage, lambda sonda, mjerač msae zraka ) , sustav paljenja ( kablovi, svjećice, bobina , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 07.12.2011 17:05:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAĐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti . Navesti ću što sve može biti uzrok : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , zrak u gorivu, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goiriva, regulator količine goriva, dobavna pumpa, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej upravljačkog kompjutora motora, ECU upravljački kompjutor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - NEMA SNAGE

Datum objave: 07.12.2011 14:17:32
Slika
PITANJE:

pozdrav...imam sljedece pitanje...naime nedavno sam uzeo polovni auto...i imam jedan problem koji mi se javlja a to je pali mi se check engine lampica,ali ne konstantno nego na brzini od 130-140kmh (kada vozim ispod ove brzine nista)kada ugasim auto i ponovo ga upalim sve je u redu dok ne dodjem do ove brzine.zanima me sljedece sta bi mogo biti kvar tj odkud krenut...auto je bio nedavno na malom servisu i na dijagnostici nije zabiljezen kvar (nije opelov servis pa mozda zato)auto se jedanko ponasa u voznji dok je upaljena lampica i bez nje,iamm osjecaj da tromo vuce tj odaziva se na gas,turbina se pali i cuje se kako radi...radi se opel astri g 2004god. 1.7 dti..hvala

ODGOVOR:

Niste napravili kompletnu dijagnostiku motora ( mehanički sustav, sustav dobave goriva, sustav dobave zraka, upravljački sustav motora ) . Moguće neispravnosti su : filteri, EGR ventil , pojedini senzori motora, regulator količine goriva, dize, mehaničko stanje motora, tlak turbine , sustav za regulaciju talaka turbine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - KOJI SERVIS DA ODABEREM ?

Datum objave: 04.12.2011 11:44:35
Slika
PITANJE:

imam opel astru 1,7cdti H 2004g cca130000 original kilometraža prvi vlasnik redovito servisiran.Prilikom vožnje i šaltanja pojavljuje se lampica ključ kao za servis i lampica slićna kao alternator auto gubi snagu nemože se dići više od 3000 okretaja i čuje se pojačano fućkanje motora.dok se motor ugasi i ponovo upali lampica se ugasi ali onda opet nakon 50-100km se dešava isti problem.molim odgovor i kojem ovlaštenom serviseru da se javim?OPEL RAJKOVIĆ BJELOVAR ili OPEL ŠATRAK KOPRIVNICA? Koja je vaša preporuka?Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, senzor BPP, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, mehanički uzroci, ECU centrala . Poštovani gospodine ja sam privatni samostalni servis koji se bavi servisiranjem, dijagnostikom i popravcima motornih vozila , uz to dragovoljno dajem besplatne savjete od čega imam samo troškove.  Ne bavim se istraživanjem i pračenjem kvalitete usluge pojedinih servisa po Hrvatskoj , tako da na žalost na to pitanje ne mogu odgovoriti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - KAKO ISPITATI TERMOSTAT?

Datum objave: 04.12.2011 11:11:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje, već sam Vam pisao o opelu vectri 1.6i motoru i problemu sa emulzijom. Rekli ste da su mogući uzroci: brtva glave motora, loš termostat, kratke vožnje. Moram Vam reći da se rijetko vozim duže od 15 km odkad upalim automobil. Znači, ujutro kada ga upalim, često putujem 10 km i onda ga ugasim, kasnije ga opet palim pa putujem 10 -ak km. Ili je riječ o gradskoj vožnji(pali, gasi..). Što se tiče brtve glave, ona je promjenjena prije 3 mjeseca jer mi je auto trošio vodu, te nakon zamjene nemam više sa tim problema (stavljena je najskuplja brtva). Što se tiče termostata, kako mogu znati da je on loš? Kada ostavim automobil na mjestu da radi u leru on će dići temperaturu i upaliti ventilator. Kazaljka temperature je uvijek na plavom (sad preko zime), malo se podigne, ali je uvijek u plavom. Mogu li sam ispitati da li je termostat dobar ili loš? I da li možda znate kako kod ovog motora najlakše doći do njega, jer koliko ja vidim on je ispod one plastike od zupčastog remena. I ako mi možete reći da li se kod Vas plaća pregled vozila i identificiranje problema. Puno hvala i izvinite ako sam dosadan. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Nakon Vašeg dodatnog objašnjenja situacija je malo jasnija. Sada bi trebalo ispitati samo ispravnost termostata . Instrument za temperaturu nije mjerodavan za utvrditi ispravnost termostata. To je najbolje napraviti pomoću servisnog računala ili pomoću laserskog termometra. Dok Vam ovo pišem već sam napravio trošak ( struja , grijanje, slobodno vrijeme ) a to Vam ipak ne naplačujem. Kada obavljam pregled bio kojeg vozila imam još više troškova . Kada to i to ne bi naplačivao , ne bi mogao podmirivati svoje osnovne obveze niti plačati režije . Ako želite mogu testirati Vaše vozilo a trošak za to će biti minimalan . Ako Vam je i to preskupo napraviti ću za Vas to besplatno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,O DTI - VELIKI OBLAK DIMA UPOMOĆ !

Datum objave: 24.11.2011 17:07:15
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! VOZIM OPEL VECTRA 2,0 TDI 2002GOD.SVE JE BILO UREDU DO NEKI DAN ,DOK SAM VOZIO ODJEDNOM IZ HAUBE POČEO DIM IZLAZIT NE VIDI SE PRST PRED OKOM .UGASIM AUTO POZOVEM MAJSTORA.MAJSTOR VOZO I NIŠTA NIJE MOGAO USTANOVIT,EVO VEĆ 2 DANA I JA VOZAM I NIŠTA NE PRIMJEĆUJEM ,ALI MOJA ŽENA NESMIJE NI BLIZU VOLANA ,PA VAS MOLI AKO MI MOŽETE POMOĆI DA MI ODGOVORITE ŠTA DA RADIM,JER JA MORA SVE OBAVEZE ODRAĐIVAT. ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli je vjerovatno bio bijeli . Isti je mogao nastati ako je dio rashladne tekućine došao u kontakt s vrućim ispušnim sustavom ili ako je došlo do prevelikog tlaka u rashladnom sustavu motora. U tom slučaju vrući antifriz izbije na čep ekspanzione posude i tako stvori bijeli dim . Na vašem vozilu treba smo dobro ispitati rashladni sustav , sve cijevi rashladnog sustava, radnu temperaturu motora . Takav pregled možete obaviti u svakom boljem autoservisu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ISTROŠENOST CILINDRA

Datum objave: 24.11.2011 16:18:23
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1.5td ima pregeno oko 700000km i nije imala nikakav problem sad mi je pukla glava i kad je vek rasturena hocu da smenim samo karike koliko je dozvoljena istrosenost hilzni da bi dobio dobar efekt i koje marke karike i diktona za glavu bi mi preporucili Vi

ODGOVOR:

Klipne prestenove ( karike ) možete ugraditi ako cilindar mije previše istrošen . Ako je istrošenje veće od 0,10 mm onda klipni prstenovi neće pomoći . Pomaže jedino obrada cilindara na prvu ili drugu specijalu i ugradnja drugih , odgovarajućih klipova. Poznate marke klipova i klipnih prstenova su : MAHLE , NURAL, AEH . Kvalitetna brtvila motora su : Elring, Reinz, Getze .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - VOLAN

Datum objave: 24.11.2011 09:52:07
Slika
PITANJE:

Poštovani,pokušavam vam poslat ovaj e-mail na adresu www.autoservis-meic.hr . koju ste mi dali prošli put ali odbija mi poslati pa vam moram pisat na ovu staru adresu.prvo želim da vam puno zahvalim jer ste uvijek brzi i konkretni u svojim odgovorima što me više puta spasilo od nepotrebnog bacanja novca za otkrivanje problema.i sada imam nešto na lageru,naime,na opel kadetu jaje kada smotam volan do kraja i idem u nazad kotači mi počnu nekako zabacivati,kao da proklizuju po nečemu,u vožnji je sve normalno.krajnike,ležajeve i zglobove sam mijenjao u zadnjih godinu dana na obje strane,amortizeri nisu loši pa neznam šta mi još ostaje.kakvo je vaše mišljenje?hvala!

ODGOVOR:

Uzrok može biti loše podešena geometrija ovjesa ( špur, zatur, nagib ) . Osim toga provjerite da li je podjeljenost zubne letve točno na sredini . To znači da zubna letva ide u lijevu i desnu stranu za istu dužinu ( ne smije ići u jednu stranu više a u drugu manje ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - CURI ANTIFRIZ NA TERMOPREKIDAČIMA

Datum objave: 18.11.2011 15:02:51
Slika
PITANJE:

postovana gospodo. obracao sam se 02.11.2011god samolbom dami pomognete da rijesim problem na corsi 12 16v 1999god. od vas sam dobio odgovor da ste mi odgovorili. medjutim u mojoj E- posti ja nisam mogao naci taj odgovor. stoga vas jos jednom molim dami date savjet kako da ustavim curenje rasladne tecnosti na ona dva termo prekidaca na hladnjaku a da nemoram mijenjati hladnjak. probao sam dotezati ne ide, stavljao sam teflon traku ne pomaze, stavljao sam onu masu za dihtovanje to je ona masa sto nas laike asocira na silikon a nije to i to ne pomaze. pa vas molim uz pretpostavku da ste kroz svoju praksu se susretali sa takvim problemom dami pomognete i kazete ako ima neko srestvo koje bi dihtovalo i zatvorilo curenje.ja vjerujem da vi znate da je navoj na hladnjaku ja mislim neka vrsta plastike pa nesmije puno dotezati. nadam se da ovaj puta nece biti problema paa vas sve pozdravljam i zelim puno uspjeha u vasem poslu. bog

ODGOVOR:

Ako postoji propuštanje antifriza na navojima termo prekidača tada ni jedna masa za brtvljenje neće pomoći . Može pomoći jedino izrada novog ( većeg ) većeg navoja u koji bi se uvrnuo ( zašarafio ) adapter a u adapter bi se onda opet zašarafio termoprekidač . Kao što vidite rješenje nije jednostavno pa treba razmisliti što napraviti . Ovaj odgovor će biti prikazan i na mojoj stranici kako bi ga mogli sigurno pronaći .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NISKO HVATA KUPLUNG

Datum objave: 16.11.2011 16:41:31
Slika
PITANJE:

Poštovani! Prvo da pohvalim ovo što radite,svaka čast! Imam jedan problem,nadam se da ćete mi pomoći ili me barem usmjeriti na što da obratim pažnju. Imam opel astru f,motor 1.4 benzin(obični) 2001. godina sa prijeđenih 101000 tisuću km.Auto je savršen,ali već neko vrijeme me muči problem sa kvačilom. Problem je taj što kvačilo prenisko odvaja,onda se teže ubacuje u brzine,pogotovo u prvu i drugu.Znači kvačilo odvaja nisko(odmah na početku).Pomicao sam onaj vijak i maticu na sajli i neko vrijeme je bilo odlično ali sad se opet javlja isti problem.Sumnjao sam da se vijak pomakne u matici pa sam bilježio kako stoji i nije problem u tome.Znam da inače kvačilo proklizava,potroši se pa odvaja skroz daleko ali kod mene odvaja odmah na početku.Možete li mi reći što bi to moglo biti?Auto ima 101000 tisuću km.Što se tiče kretanja i vožnje sve je u najboljem redu,nema trzanja,podrhtavanja niti ikakvih čudnih zvukova. Oprostite zbog malo dužeg pojašnjenja,nadam se da sam Vam uspio objasniti svoj problem. Unaprijed veliko hvala!

ODGOVOR:

Prema vašem detaljnom opisu mogući uzroci su : dotrajalost i istezanje kuplung sajle, defekt ili istrošenje na smoj vilici potisnog ležaja , istrošenje na mehanizmu pedale spojke, istrošenje i dotrajalost samog potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke . Logično je da obavite provjeru jednostvanijih dijelova sustava a to je kuplung sajla , pedala spojke jer se za to ne treba demontirati mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PALI SAMO NA GURANJE

Datum objave: 16.11.2011 10:05:58
Slika
PITANJE:

imam kadeta 1.6d, ujutro nece da pali...zamjenim grijace onda opet sledece jutro nece da pali i izgori grijac...tada ga na guranje upalim i on pusi plavi dim dok se malo ne ugrije onda prestane da pusi.i imam osjeca da slabije vuce.

ODGOVOR:

Nije rješenje samo mijenjati grijače potrebno je točno otkriti uzrok radi kojega motor teško pali . Obavite slijedeće ispitivanje : izmjerite kompresiju , ispitajte dize, provjerite ima li zraka u sustavu goriva . Kompresija mora biti veća od 24 bara, dize moraju biti ispravne ( tlak goriva veći od 120 bara, oblik mlaza rasprskavajući ) , svi grijači moraju biti ispravni, u gorivu ne smije biti zraka, akumulator i elektropokretač moraju biti u odličnom stanju , filter goriva i zraka trebaju biti čisti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.11.2011 09:40:16
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel astru 20 dti 2001 god. sa automatskim mjenjačem te imam dva problema 1.Auto na temperaturi od cirka 7°c do nekih 20°c ne pali kako treba tek nakon dužeg verglanja upali. Na -4 probao i auto odmah upali Ljetos je auto normalno palio 2.prednji diskovi se zagriju cirka 50°c do 70°c (vrući ne mogu se rukom držati) zadnji tek blago topli Molio bih vas za iskren savjet (ako može na mail ili telefon)

ODGOVOR:

Neispravnosti koje mogu utjecati na otežano paljenje kao što ste Vi opisali su : stanje akumulatora i elektropokretača , električni kontakti i konektori ( pad napona ) , zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, ECU centrala. Stručnim i detaljnim ispitivanjem može se otkriti uzrok . Temperatura prednjih diskova je previsoka a mogući uzroci su : kočna kliješta, nosač kočnih kliješta, visokotlačne cijevi, hidraulika prednjih kočnica. Ako ima kakvih nejasnoća javite se opet.

na vrh Povratak na vrh