Danas je: 15.08.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA F - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 03.11.2011 17:30:11
Slika
PITANJE:

sto bi mogao biti uzrok da astra f cc 1992g. 44 kw ne pali. promjenjeni slijedeci dijelovi: nova baterija, novi alnaser,novi steuer aparat, relej za pumpu griva razvadnik paljena drugi sitni dijelovi. auto dobiva gorivo ima iskru, nastelano paljenje ali ipak ne pali?

ODGOVOR:

Ako ima iskre na svjećicama i ako ima goriva na injektorima moguće neispravnosti su : netočna faza motora, loša kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina . Možda bi ipak trebalo izmjeriti tlak goriva , ispitati injektore, ispitati senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, MAP senzor, kvalitetu iskre na svjećicama, kvalitetu goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTL - KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 03.11.2011 17:11:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru 1,7 DTL 1999 god, svijetli mi lampica i pokazuje pogrešku na EGR ventilu, zamijenio sam egr ventil sa drugog motora ali sve je isto. Lampica se pali nakon 3 - 4 minute rada i svaki puta kad stisnete kočnicu lampšica se ugasi i ponovno dođe za 3-4 minute. U crijevu na vakum pumpi se pojavljuje ulje. Auto radi i vozi uredno osim što baci dosta čađi kad dodam gas na leru. Inače mijenjao sam i Senzor za protok zraka i elektromagnetni ventil EGR ventila ali uvijek isto. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste naveli činjenice . Moj komentar bi bio da treba najprije provjeriti mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor, usisni kanali, ispušni sustav ) . Ako je mehaničko stanje motora dobro mogu se ispitivati pojedine komponente i to : regulator količine goriva, dize, regulacioni ventil turbine, MAP senzor, ECT senzor, solenoid vremena ubrizgavanja, MAF, EGR , VT pumpa . Sve što se otkrije da je neispravno treb adoraditi ili zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 16V - NEZNAM ŠTO VIŠE NAPRAVITI ?

Datum objave: 01.11.2011 17:02:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, na početku da Vam zahvalim na postojanju ovakve stranice i na nesebičnoj pomoći. Već duže vrijeme (duže od četiri godine) vozim OPEL ASTRU G 1.8 16V 85KW, 1998. godište, karavan sa CDX opremom. Predivan auto. U istu je 05.2007. godine ugrađen SEKVENT plinski sistem proizvođača ZAVOLI. Vožnja je više nego ekonomična. Problem je sledeći: Najradije bih ovog momenta izašao na parking i zapalio vozilo. Vožnja je postala frustracija a auto, noćna mora. Zadnje dvije godine u vožnji i na leru trza, nepravilno radi i nema snage, bilo da je zagrijan ili hladan. Žuta lampica malo kad ne svijetli. A onda se desi čudo i auto ide kao da je novo iz salona. Bez bilo kakvih problema. Da skratim, dijagnostika i ozbiljna(skupa) i amaterska(jeftina) ne očitava grešku a ispitao sam (metodom montaže ispravnih dijelova) bobinu, računar motora, EGR ventil, kompresiju (ujednačena i zadovoljavajuća) te promjenio auspuh i šta mi još ostaje? Daleko ste mi a najradije bih došao do Vas jer sam ovdašnje "majstore" sve upoznao. Čitao sam pitanja ljudi sa sličnim problemima ali se ne nalazim u njima. U nadi da će te mi pomoći i usko locirati moj problem, unapred se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste spomenuli i koji su zahtijevni po pitanju dijagnostike . U ovom slučaju najprije bih isključio plinski sustav kao da ga nema . Na taj način bi došao do zaključka da li neke od komponenata plinskog sustava stvaraju smetnje da motor ne radi ispravno na benzin. Ako bi tada benzinski sustav radi normalno odmah bi bilo jasno da plinski sustav radi smetnje . Ako bi i nakon toga ostali isti problemi , detaljno bi se bavio benzinskim sustavom . Tada bih stručno i temeljito ispitivao svaki dio i svaki sklop koji može utjecati na loš rad motora i na paljenje kontrolne lampice motora. Kada bi otklonio greške na benzinskom sustavu i kada bih postigao da motor ispravno radi , spojio bih natrag plinski sustav.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,0 i. - MOTOR SE PREBRZO GRIJE

Datum objave: 30.10.2011 10:53:47
Slika
PITANJE:

Vozim Opel corsu 1.0 b motor,1998 godiste,3 klipa. Kod mene e vec godinu i po i nisam imao problema,medutim u zadnje vrijeme motor se enormno brzo grije.Problem je ako stojim na semaforu pet minuta(mjerio sam),kazaljka ide do 98 i tad se pali ventilator i obara.Mijenjao sam termoprekidac,vodenu pumpu ali nista.U prilog tome da dodam da auto uopce nema termostat.Da li moram ravnati glavu motora ili sta vec..?Volio bih cuti Vase misljenje?

ODGOVOR:

Ako motor nema termostat ( mora ga imati ) i ako se uz to zagrije na temperaturu veću od normale sigurno postoji razlog za to . Moguće neispravnosti su : djelomično začepljenje hladnjaka, cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu , brtva glave motora . Kao što vidite brtva glave je stavljena na zadnje mjesto .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 27.10.2011 09:23:26
Slika
PITANJE:

Imam opel astru iz 2001 g.,1.4 16v,automatski mjenjac i ima 171000 km. Auto radi dobro,ne trosi ulje,i potrosnjom goriva sam zadovoljan,ali kad je hladan vecinom ujutro ili nocu dosta dugo vergla kad se pali. Poslije voznje pali normalno. Stavljena je nova pumpa goriva,sensor radilice,brizgaljke ociscene,ali opet isto. Kompjutor pokazuje sve u redu. Preporuceno mi je da pratim potrosnju vode jer je moguce da je usla voda u cilindar pa je moguce da je zbog toga. Prosao sam par km i voda kao da je malo pala ali trebao bi valjda vise gubiti. Molim vas savjet jer mi je auto potreban zbog otezanog kretanja a htio bi da je sve u redu.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti detaljno ispitivanje i dijagnostiku . Tada se može točno znati što je neispravno. Navesti ću moguće enispravnosti : stanje akumulatora i mogućnost velikog pada napona prilikom startanja motora, tlakovi kompresije, regulator tlaka goriva/količina goriva/tlak goriva, filteri, senzor temperature motora, senzor pedale gasa, upravljačka jedinica zaklopke snage, senzor tlaka u usisnon kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, senzor bregaste osovine, električna instalacija na motoru, propuštanje na usinom kolektoru, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Pojedine dijelove nije dobro mijenjati na osnovu pretpostavki nego na osnovu činjenica i točne spoznaje da je nešto neispravno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - EGR

Datum objave: 25.10.2011 18:27:18
Slika
PITANJE:

postovanje imam problem sa opel zafirom 1.9 diesel 2008 godiste upalilo mi se zuto svjetlo valjda od ispuha.... i u opelu su mi rekli da treba promjeniti egr ili agr ventil neznam tocno kako se pise.. a djelomicno je skup taj dio !! na netu sam citao da je moguce ocistiti i da radi kao novo nakon toga,,,,, i nakon sta ugasim auto cuje se cudan zvuk protrese se cijeli motor,,, unaprijed hvala za pomoci !!!!!

ODGOVOR:

Ako mislite da ćete čišćenjem EGR ventila postići rezultat , nije problem EGR demontirati , očistiti i ponovo montirati . Ako postignete uspijeh to je super a ako rezultat izostane , rješenje je ipak novi EGR ventil. Čudan zvuk koji ste opisali trebao bih čuti na samom vozilu , tada bih sigurno znao o čemu se radi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - ČUJE SE TURBINA

Datum objave: 24.10.2011 16:57:34
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Vectru 1.9CDTI 74kW iz 2008 godine sa 50.000 pređenih kilometara. Auto je redovno servisirano sa odgovarajućim Opelovim uljem LL-B-025. U posljednjih 2.000 km čuje se fićukanje turba isključivo na obrtajima od 1200 do 1500 i to ukoliko je potuna tišina u vozilu u prvom i drugom stupnju prijenosa. Prilikom otvorene vožnje nije moguće ništa čuti. Kad se vozilo zagrije intenzivnijom vožnjom zvuk više nije moguće čuti iz kabine. Provjereno je da se ne radi o crijevu turba. Zasad nema pojačavanja intenziteta zvuka. Lokalni servis mi je predložio skidanje turba i čišćenje pjeskarenjem. Kakvo je vaše mišljenje o mogućim uzrocima i ima li razloga za brigu. Puno hvala na vašem entuzijazmu.

ODGOVOR:

Najprije treba biti potpuno siguran da to stvarno jest turbina . Zvuk koji ste opisali može nastati radi propuštanja na kompresorskoj strani turbine i na turbinskoj strani . Ukoliko nama nikakvog propuštanja zvuk stvaraju lopatice kompresora ili lopatice turbine. Dobro bi bilo provjeriti zračnost na ležajevima turbine, stanje turbinskih lopatica, prisutnost krutih čestica u samoj turbini. Čišćenje turbine često pomaže.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 24.10.2011 12:24:59
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Posjedujem putničko motorno vozilo ,,Opel Astru" G , 2.0 TD , godina proizvodnje 12/2000, 74kW /101 . Naime , vozilo se nalazi u veoma dobrom stanju , međutim u posljednji par dana u jutru neće da upali , tjst. vozilo veoma dobro vergla ali neće da upali na izduvnu granu - auspuh ne izbacuje nikakav dim . Provjerom kod majstora utvrđeno je da ne valjaju prelivna crijeva i ista sam zamjenio , te je utvrđeno da nevalja ni jedan grijač te je i to promjenjeno . Međutim i dalje nešto ne štima te neće da upali prvi put u toku dana te smo je tako u dva navrata palili na šlepanje i ona odmah upali i po čitav dan kada kod želim ona ponovo pali , osim kada ga ostavim jedno 3 - 4 sata da stoji onda ponovo teško pali (malo duže) vergla . Neki od majstora mi savjetuju da provjerim boš pumpu dok neki gumice na diznama ali oni sa sigrunošću ne mogu reći koji je točno kvar. Vozilo veoma dobro vuče , nema potrošnje ulje niti da sam primjetio nekih drugih nepravilnosti . Molim , vas da mi vi date svoje mišljenje šta bi sve trebalo provjerit jer neki drugi majstori tvrde da nije do bosch pumpe jer ona kad nevalja neće uplatiti ni na šlepanje . Molim , vaš odgovor.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljački modul grijača, prisutnost zraka u sustavu goriva, loša kompresija, filteri, senzor temperature motora, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor radilice, ECU centrala. Pregledom Vašega vozila stručna osoba može točno reći što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - TEŠKOĆE S AUTOMATSKIM MJENJAČEM

Datum objave: 21.10.2011 10:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, zamolio bih vas zasavjet kako da dijagnosticiram stanje u kome se nalazi automatski mjenjač. Radi se o Opel omegi 1995.god. 2.0 16v, 265000 km, automatik. Automatski mjenjač se tijekom vožnje uglavnom ponaša normalno te uglađeno šalta, ovisno o režimu vožnje. Nekada se osjeća miris spaljenog ulja a, vezano s time ili ne, mjenjač slabije lovi i poteže, kao da ima malo vibracija tada u području mjenjača. Pogledao sam ispod auta i ugledao uljne mrlje motornog ulja(ne crvenog kao onog što ide u A/T-e) koje brzo nastaju i cure između motora i mjenjača. Primjetio sam da je ulje curilo ispod dih. pokl. ventila i to obilno. To sam sanirao. 1. pitanje: Da li je moguće da je ulje koje se slijevalo niz mjenjač uzrokovalo proklizavanje i "proklizavanje" A/T mjenjača?-budući da svježeg ulja još ima po cijelom motoru i mjenjaču odogora, ustručavam se to prati. Meh. stanje motora je vrlodobro. 2. pitanje: Pošto nema pokazivača ulja u A/T-u kako onda provjeriti razinu ulja, i kako ga, po potrebi, doliti? Zahvaljujem Vam na savjetima koji su se, u ranijim slučajevima, ispostavili točnim u dijagnozi.

ODGOVOR:

Dijagnostika automatskog mjenjača nije jednostavna i uspješno je može obaviti samo stručnjak nakon preglleda vozila i nakon kompjutorske dijagnostike mjenjača. Na amaterskoj osnovi mogu se samo utvrditi pojedini simptomi koji ukazuju na moguću neispravnost mjenjača . Najosnovnija kontrola je provjera količine ulja i kvalitete ulja u mjenjaču . Ulje u mjenjaču mora biti čisto i ne smije imati miris po paljevini ( taj miris ukazuje na ozbiljno oštećenje u samom mjenjaču ) . Motorno ulje koje se slijeva na mjenjač ne utjeće na rad mjenjača jer Vaš mjenjač nema klasičnu spojku nego hidraulički pretvarač okretnog momenta. Ako motor nema mjernu šipku za nivo ulja u mjenjaču za to postoji drugi način kontrole. Na donjem dijelu mjenjača bi trebao postojati kontrolni čep naročitog oblika i funkcije . Kontrola nivoa se radi kada je ulje u mjenjaču zagrijano na radnu temperaturu i kada motor radi a mjenjač je u položaju P . Tada se unutar navedenog čepa nalazi kontrolni čep koji se treba demontirati . Ako se nakon demontaže kontrolnog čepa ulje ne prelijeva , nivo ulja je nizak i treba ga nadopuniti. Ako se ulje prelijeva to je onda višak i treba ga malo ispustiti. Navedeni postupak kontrole je jedan od načina kako to može biti riješeno na Vašemu vozilu . Točan način kontrole se može utvrditi tek nakon uvida na Vašemu vozilu. Zato pazite što radite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 18.10.2011 15:35:11
Slika
PITANJE:

Molim Vas.ako je moguce da mi sto prije odgovorite!Od nedavno sam vlasnik Opel Astre 2.0dti,01.g.p.Hladan motor ukluci grijac i odlicno upali,takodje dobro pali i kad je vruc motor,mada se tad ne ukljucuje lampica grijaca.Moj problem je u tome sto jako dugo vergla i tesko upali kad je motor ni vruc ni hladan,tj nakon prvog paljenja,u tom slucaju isto ne upali lampicu grijaca.

ODGOVOR:

Lampica grijača je povezana sa senzorom temperature motora . To znači kada je motor polutopli ili topli ne pale se grijači niti kontrolna lampica grijača i to je normalno . Uzroci težeg paljenja kada je motor polutopli su : slabija kompresija motora, zrak u sustavu goriva, ECT senzor, MAP senzor, dize, lošiji akumulator, elektropokretač, filteri, električna instalacija motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. - NEPRAVILNO RADI MOTOR

Datum objave: 16.10.2011 18:26:17
Slika
PITANJE:

Opel Vectra1.8 2002 godina upali normalno a kad se ugrije počinje nepravilno raditi i to na oko 1500 okretaja. Upada u safe mode.Grešaka ima više, od leptira gasa, programiranje ECU,a stalna je MAF senzor. Kada se auto ohladi i resetira normalno radi i onda ponovo.Motor je X18XE, ECU Siemens.Molim za pomoć. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greške koje ste naveli su stalne i iste ne možete riješiti brisanjem iz memorije računala ( resetiranjem ) . Rješenje je zamjena ili dorada neispravnih dijelova . Na taj način ćete trajno otkloniti probleme nepravilnog rada motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - JAKO LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 10.10.2011 20:58:51
Slika
PITANJE:

Na opel corsi 1,7 dtl 2001 g. u vožnji se upalila lampica od ulja i dok sam stao počelo je nešto lupati u motoru . Ugasio sam motor i pogledao ulje . Na štangici je pokazivalo da ulja ima u motoru . Nakon toga sam upalio motor koji radi normalno ali se lupanje čuje tamo gdje se nalazi zupčasti remen, ( kao da radi čekićar ). Posuda za antifriz je ostala bez tekućine . Kakav je to kvar . Automobil normalno pali ali strahovito lupa i nemože se voziti. Koliko košta takav popravak. Unaprijed Hvala na odgovoru . Željko

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete dolazi iz motora a lupa klipnjača i klip . Motor nemojte više paliti . Oštećenja su nastala na ležajevima radilice i na smoj radilici. Najprije treba demontirati karter i pregledati sve ležajeve radilice ( glavni ležajevi, leteći ležajevi ) . Tada će se vidjeti oštećenje ili oštećenja . nakon takvog uvida moguće je navesti i cijenu popravka motora. Ako nisu oštećene klipnjače i ako radilica ima minimalno oštećenje kvar se može riješiti popravkom radilice i zamjenom ležajeva radilice . U svakom slučaju prvi korak je točna defektaža  oštećenja . Ako nešto nije jasno možete se opet javiti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - GUBI SNAGU

Datum objave: 05.10.2011 14:08:05
Slika
PITANJE:

opel vectra 2,0 dti 2004 g. pali se lampica katalizatora i auto gubi snagu?do cega moze biti? hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, nečist rezervoar, faza motora, APP senzor pedale gasa, dize, MAF mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, MAP senzor za tlak u usisnom kolektoru, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, VT pumpa, senzor pedale kočnice, ECT senzor , senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dijegnostike motora mogao bih dati točan i jednostavan odgovor . Pojedine dijelove nemojte mijenjati na osnovu pretpostavki .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DI X20DTL - VAKUM PUMPA

Datum objave: 05.10.2011 13:35:03
Slika
PITANJE:

Poštovani!Molim Vas da mi odgovorite!Može li se vakuum pumpa reparirati i dali to netko uopće radi ili se može ugraditi rabljena ili mora nova?Dali je komplicirana izmjena i mora li se još nešto izmijeniti prilikom njene izmjene?Automobil je vectra b 2.0DI 1997g.60kw,motor X20DTL.Jedan ulaz na pumpi(ulaz sa serva)je u funkciji(neznam koliko dobro)kočnice rade,dok drugi nije(ulaz sa vakuum-elektromag. ventila.Auto slabo vuče.Može li duža vožnja auta u takvom stanju prouzročiti još kvarova? Hvala! Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Vakum pumpa ( krilna pumpa ) na vašem vozilu stvara podtlak za rad servo uređaja kočnice i za rad pneumatskih ventila koji vrše regulaciju turbine. Ova pumpa se ne može popravljati nego se u slučaju kada je neispravna ugrađuje nova. Za onoga tko zna izmjena nije komplicirana . Motor slabije vuče jer ne radi sustav za regulaciju turbine. Vožnja s ovakvim stanjem neće prouzročiti neka oštećenja jedino što će biti povećana potrošnja goriva .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. - MOTOR SE U VOŽNJI UGASI

Datum objave: 04.10.2011 12:59:33
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Opel Tigru 1,4 1998. godine sa prijeđenih 120 tisuća km. Gasi mi se u vožnji na maloj i velikoj brzini. Kada se motor u vožnji ugasi upali mi se indikator elektronike na komandnoj ploći. Motor uspijem ponovno pokrenuti ali ubrzo se ponovno ugasi. Nakon određenog vremena ili stajanja to prestaje da bi se nakon određenog vremena sve ponovno ponovilo. Kako se radi o vrlo neugodnom i opasnom kvaru posebno na auto cesti ili uzbrdo molim za pomoć pri dijagnosticiranju kvara. S poštovanjem

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da će moj odgovor biti opširniji iz razloga što ne mogu direktno na vozilu obaviti pojedina ispitivanja. U ovom slučaju moguće neispravnosti su : elektronski sustav ubrizgavanja ( nečist rezervoar, filter goriva, injektori, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, TPS senzor zaklopke snage, MAP senzor, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, mjerač protoka zraka, lambda sonda, senzor radilice, senzor bregaste osovine, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon do bobine ) . Ako ne dođete do rješenja  javite se opet , možemo pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 - PAD NAPONA

Datum objave: 01.10.2011 20:12:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam par pitanja za Vas u svezi moje opel vectre B 1.8 16v 98 god. Prije tri mjeseca dok sam bio na putu tjedan dana desio mi se pad napona u autu simptomi su bili resetiran sat i datum te obrtomjer i brzinomjer nisu radili. Ujutro kad upalim auto obrtomjer i brzinomjer rade normalno međutim poslije par paljenja i gašenja automobila opet ne rade. Prije otprilike mjesec dana i neki dan opet pad napona upale mi se sve lampice na instrument ploči auto gubi gas i na kraju se ugasi. Poslije se ne može upaliti. Bio sam u opelovom servisu gdje su ustanovili da je akumulator slab (Vartin akumulator star 2 godine 75Ah). Zamjenjen novim akumulatorom i opet se dešava isto.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi instrument ploče su : loši kontakti na kutiji osigurača, pad napona na konektorima instrument ploče, sama instrument ploča . Mogući problemi u vezi gubitka snage i gašenja motora su : loša iskra na svjećicama ili nestanak iskre, visokonaponski kablovi, bobina, ulazni napon do bobine, senzor radilice, ECU centrala, nečist rezervoar, filter goriva, niski tlak goriva, senzor apsolutnog tlaka MAP, senzor temperature ECT, senzor leptirastog ventila TPS, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - PUCKETANJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 27.09.2011 22:32:39
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić imam jedno pitanje, naime imam opel Zafiru 2007. godište motor je 19 cdti 100ks. sa predjenih 160 i kusur tisuca kilometara. Nedavno sam promijenio ulje i uljni filter kod majstora, usuo sam Shell diesel 5w30 ulje. I nakon toga kad sam došao doma ugasio auto čulo se lagano jedva čujno pucketanje iz auspuha koje je potrajalo minutu-dvije. Nakon par dana vožnje i dalje se čuje kad se ugasi auto ali puno rijeđe i kraće. Ovo nisam primjećivao dok nisam promijenio ulje, sad me zanima ima li to ikakve veze s tim ili je posrijedi nešto drugo? Lijep pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali je normalna pojava i nastaje prilikom hlađenja ispušnog sustava . To se događa radi toplinskih dilatacija jer je ispušni sustav izložen velikim termičkim naprezanjima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,8 16V - NEKADA PALI, NEKADA NE

Datum objave: 27.09.2011 22:18:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam opel astru 1,8 16v 92kw već četiri godine i za to vrijeme nisam imao značajnijih problema. samo redovite servise. prije par dana mi sa auto ugasio u voznji iz cista mira i nije htio da upali. na kontrolnoj ploci se upalila narandzasta lampica sa kljucem za servis koja je blinkala a pored nje se upalila lampica od kilera.primjetio sam da se upalio ventilator od hladnjaka klime i nije se htio ugasit dok nisam skinuo klemu sa akumulatora. nakon nekog vremena auto je normalno upalio i normalno se ponašao kao da se nista nije desilo da bi se nakom predjenih 15-tak kilometara ponovo ugasio. i tako sada stalno nekad hoce da upali a nekad ne. jos sam primjetio kad nece da upali neradi mu ni instrument temperature motora ni obrtomjer. bio sam u servisu i kacili su ga na racunalo ali ni oni nisu sigurni sta je u pitanju. sumnjaju navodno u glavni kompjutor motora. ako ste imali slican slucaj molim za savjet Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo je u ovakvom stanju nepouzdano i nije za sigurnu vožnju . Moj savjet je da vozilo odvezete u renomirani servis koji ima stručno tehničko osoblje . Vi trebate omogućiti servisu da može imati Vaše vozilo i više dana kako bi u kritičnom momentu mogao ispitati zašto se motor gasi . Moguće neispravnosti su : relej ECU centrale, senzor radilice, električna instalacija, konektori, relej pumpe goriva, pumpa goriva, tlak goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D - MOŽE LI SE UGRADITI TURBINA

Datum objave: 26.09.2011 07:41:14
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1.5td a nasao drugi motor 1.5d dali na njemu moze da se ugradi turbina? razlika je u tome sto 1.5d na bloku nema izlaske za ulje koje treba da ugje u turbinu a su obelezane kde treba da se probuse. dali je to izvodljivo da se uradi ili ne? drugo pitanje dali klipovi na 1.5td i 1.5d su iste tezine? jer jedan automehanicar mi je rekao ako na tom motoru namestim turbinu da ku brzo da upropastim motor jer na 1.5d su laksi klipovi i da auto ke imati veliku snagu ali se nezna koliko dugo. 1.5td nosi Fuel System : Bosch VER 305 a 1.5d Fuel System : Bosch VER 284 u cime je razlika?

ODGOVOR:

Ne možete ugraditi turbinu na ovaj motor a razloga ima više. Klipovi na TD motoru su jače dimenzionirani nego na D motoru . Razlika je u količini goriva koju daje pumpa za TD motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. - VOZILO TREBA PREGLEDATI

Datum objave: 25.09.2011 20:40:22
Slika
PITANJE:

opel astra 1,4i 1995 god ne radi jedan cilindar izvadim kabal četvrte sviječice uopče ne reagira promjenjeno nove sviječice,kablovi,kapa paljenja,ulje ,filteri svi,auto super pali i dobro vuče na leru nemiran dok su bile stare sviječice nije se toliko osjetilo bile su zapečene i jako istrošene vozijo ga je prije stariji djed onda sam ga ja kupijo filter goriva kroz njega več sivo išlo onda si zamislite koliko je bijo filter star,prve gume tresu na 70 auto pdrhtava gume su stare ali sat se čuje i neko lupanje u prvom kraju dal su to silene i krajniki jer dok pustate kuplug čuje se da ima lufta negde koliko to sve košta HVALA UNAPRIJET

ODGOVOR:

Cilindar može biti izvan funkcije : ako nema kompresije, ako ne radi injektor , ako u cilindar ulazi rashladna tekućina . Za ostale neispravnosti , vozilo treba pregledati i točno utvrditi što je neispravno , nakon toga nije teško predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh