Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 i - U VOŽNJI SE GUŠI I NEMA SNAGE

Datum objave: 18.09.2011 21:24:30
Slika
PITANJE:

Imam opel Corsu 1993 g. normalno pali i u ler gasu normalno radi ,ali u vožnji kad dodam jaći ga guši se i nema snage. Molim Vas da mi pomognete. Napomenna: Lamba sondu sam nedugo mijenjao.

ODGOVOR:

Najgora varijanta je da bez ispitivanja i provjere mijenjate pojedine dijelove jer tako nećete doći do rješenja . Nakon dijagnostike motora točno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. U ovom slučaju najprije se ispituje mehaničko stanje motora, nakon toga sustav dobave goriva ( tlak goriva , injektori ) , zatim pojedini senzori motora, dvači, mjerač mase zraka, električna instalacija motora . na kraju po potrebi treba ispitati i sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 16V - ZAGRIJAN NEMA SNAGE DO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 18.09.2011 21:20:53
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam astru g 1.4 16v 90ks kad motor postigne radnu temperaturu imam osjecaj ko da vucem kamion iza sebe dok mi obrtaji ne predju 3000 rmp i onda prokine i vuce normalno i kad krecem dok je zagrijan motor od 1000-3000 rmp nema snage trokira i onda opet poslije 3000 prokine stavljene su nove GM svijecice. I da dok je hladan motor vuce od 0-7000rmp bez ikakvi problema. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor ne Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, lambda sonda, senzor TPS leptirastog ventila, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( loša iskra na svjećicama ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinoj grani ) , začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - TROŠI VODU,TRZA,GASI SE

Datum objave: 17.09.2011 20:57:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam problema s opel tigrom 1,4 i 16v (1997.) koju sam kupila prije tri mjeseca.Kod kupoprodajnog pregleda kod mehaničara,sve je izgledalo u redu,sim onih uobičajenih stvari (promjena tekućina,crijeva za gorivo i još nekih sitnica). No onda prilikom registracije nije prošla eko-test, pa sam ju odvezla na servis,gdje su promjenjuene svijećice i crijevo za gorivo i kompjutorska dijagnostika nije našla neke kvarove.Uspjela sam ju registrirati,pa sam na preporuku muškog dijela obitelji promijenila zupčasti remen i pumpu za vodu.U međuvremenu mi se tijekom vožnje počela paliti narančasta lampica i auto je trzalo u svim brzinama , a znalo bi se i gasiti prilikom stajanja na semaforu.Serviser mi je rekao da se radi o ventilu ( RPG ili nešto slično) nešto vezano za ispušte plinove,kojeg sam promijenila.Jedan dan je sve bilo ok, a onda se trzanje nastavilo isto kao i paljenje narančaste lampice.Ali to nije sve-u posljednje vrijeme tigra troši puno vode,malo manje od litre dnevno,pa ju stalno moram nadolijevati.Što mislite,ima li šanse da se tigra popravi kako mi više ne bi pravila probleme?

ODGOVOR:

Vaše vozilo se sigurno može popraviti tako da dugoročno bude dobro i pouzdano. Prilikom posjeta servisima nije odrađena detaljna dijagnostika motora koja je trebala biti napravljena . Prema Vašem opisu , sada bi trebalo najprije pregledati mehaničko stanje motora i otkloniti nedostatke u koje spada i gubitak rashladne tekućine . Nakon toga treba detaljno ispitati sve komponente sustva elektronskog ubrizgavanja goriva i otkloniti pronađene neispravnosti. Na kraju isto tako treba provjeriti ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Nisam nabrajao moguće pojedine greške jer od toga na bi imali koristi . Na kraju ću opet ponoviti da najprije treba napraviti dijagnostiku motora ( mehaničk sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i.- UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 17.09.2011 20:51:19
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Posjedujem Opel Kadett 1,6 91.g i na kojem je prije 1,5 godinu mijenjan motor i ubačen Vectrin (93.g.).Naime, danas sam krenula na posao i u blagom zavoju i nizbrdici ugasio mi se automobil te se upalila lampica motora i kad sam ga htjela ponovno upaliti, nije htio.Vergla ali neće upaliti.Ostavila sam ga da malo odstoji,te sam ga pokušala ponovno upaliti,no bezuspješno.Znam da mi se ta lampica i prije palila pri kontaktu ali se odmah i ugasila i tek tada sam okrenula ključ.Ali danas je gorila skroz.Majstor(stara škola) je rekao da bombina ne baca struju.Šta to znači i što vi mislite što je problem i koliko će me to koštati?Naime, u taj auto mi ne vrijedi ulagati neke silne novce ako će se konstantno kvariti.Molila bih Vas brzi odgovor jer mi auto stoji pokraj ceste, pa da što prije nađem nekog da me "odšlepa":-) Unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Ako bobina ne stvara iskru za svjećice onda kvar nije veliki jer uzrok može biti bobina ili senzor radilice . Zatražite od servisa koji će pregledati Vaše vozilo da ispitaju što je neispravno i da kažu kolika će biti cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - GREŠKA NA MOTORU

Datum objave: 16.09.2011 22:32:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić. Imam problem s Opel Vectrom 1.6 16V 74KW 1998.god. U leru radi na 1200-1700 o/min, potrošnja je povečana i izbacuje lampicu za grešku na motoru i tijekom mijenjanja brzina ( dok je kvačilo stisnuto) zna povečati do nekih 3000 o/min, tj sam mi povečava okretaje u praznom hodu. Bio sam na diagnostici i na dijagnostici je izbacilo grešku "aktivator praznog hoda"; i meni su u obližnjem servisu promjenili motorić ler gasa. Ali meni i dalje izbacuje grešku na motoru, u leru sada radi od 900 - 1200 o/min ( znači da je malo smanjio) ali i dalje dosta više troši i dok mijenjam brzine tj. dok je kvačilo stisnuto sam povečava okretaje i dalje do nekih 3000 o/min. Taj motorić ler gasa koji sam mijenjao je zamjenski i nije orginal za opela. Sad neznam dali je zbog toga sto taj motorić nije original za opela ili je nešto drugo u pitanju. Unaprjed puno Hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : leptirasti ventil, TPS senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalalcija od motora do ECU centrale, regulator tlaka goriva, ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - STALNO GRIJE

Datum objave: 15.09.2011 16:35:16
Slika
PITANJE:

kupio sam novu corsu 1.4 i preuzeo je početkom ožujka 2011.g.Imam problem s zagrijavanjem prostora ispred mjenjača i s lijeve strane plastika se u vožnji toliko ugrije da skoro peče nogu ako je dotaknete.Išao sam u ovlašteni servis kod opel zastupnika kod kojeg sam i kupio vozilo, a dobio sam savjet voditelja servisa da upalim klimu i da puše u noge pa neće biti vruće i da sam kupio takav auto, jer je po njima problem u izvedbi motora za grijanje putničkog prostora, koji ima sam plastičnu klapnu i vruća voda iz sustava stalno prolazi baš ispod te plastika s lijevestrane i da još su mi taj motorić obložili nekakvim komadom izolacije iz nekog razbijenog vozila,bez ikakvog rezultata.Pitao sam nekoliko vlasnika istih ili sličnih opel corsi i nitko nema takav problem.Napominjem da je vozilo staro 6 mjeseci i pod garancijom je.Pokušao sam putem web stranice kontaktirati opel ali samo sam dobio uljudan komentar zahvale i interesa.Molimsavjet što da napravim obzirom da je praktično vrlo teško voziti na dužim relacijam jer u kabini je prevruće, aklima i ne mora uvijek raditi.Ispada da sam kupio klimu a ne vozilo. S poštovanjem, Davor Varenina

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da je to vozilo s manom. OPEL je ozbiljan proizvođač i firma koja sigurno može riješiti i problem na Vašem vozilu preko svoje servisne mreže. Na Vašem mjestu bih najprije provjerio da li postoji isti problem i kod drugih vozila istoga tipa i nakon toga bih zamolio ovlašteni servis da otkloni spomenutu primjedbu . Za mišljenje i intervenciju pitao bih i druge ovlašetne servise. Ako i nakon toga problem ne bi bio rješen slučaj bi prijavio državnom inspektoratu i udruzi za zaštitu potrošača . Vaše vozilo je u garantnom roku i zato se to mora riješiti ili se mora zamijeniti vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - MUKE S EGR VENTILOM

Datum objave: 13.09.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Ako Vas previse pitam oprostite mi, ali mi je Vasa pomoc i sugestija znacajna vise nego pregled "nekih" majstora u Sarajevu. Ipak sam se pogresno izrazio u proslom pitanju. Naime NE blindirati EGR ventil, vec ga eliminisati, to jest pustiti da ispusni plinovi slobodno i stalno idu na usisnu granu, ali ne znam sta sa cijevcicom od vakuma. Napon punjenja alternatora sam provjerio sam i on iznosi 14 V. Opel Zafira 2.0 DTI 2002 god.

ODGOVOR:

Ako demontirate EGR ventil i omogućite da ispušni plinovi idu stalno u usinu granu i motor to neće biti dobro jer motor neće imati ni minimum snage . Kada je EGR ventil ispravan istim upravlja računalo motora ECU . Tada je EGR ventil uglavnom zatvoren i ispušni plinovi ne idu u motor. Računalo motora smo povremeno i vrlo kratko u pojedinim režimima rada motora otvara EGR ventil kako bi se smanjila temperatura izgaranja dizel goriva i kako bi emisija dušikovih oksida bila manja. Ako ventil potpuno izvadite , računalo motora će prepoznati da je EGR izvan funkcije i opet će smanjiti snagu motora. Pokušajte eksperimentirati , vozilo je Vaše a rezultat ćete vidjeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - UVIJEK TEŠKO PALI

Datum objave: 13.09.2011 14:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Fronteru 2.3 TD Intercooler 1993 god. Imam problem da vozilo otežano pali. Kako se kaže auto dugo vergla nekih cca 5-6 sekundi i onda upali sa crnim dimom iz auspuha. Provjerio sam osigurače, grijače, automat osigurača, struju na osiguračima (čak sam probao i direkton spojiti grijače) ali uvijek isto. Nije važno da li je vozilo toplo ili hladno. Znači neka ga izgasim na radnoj temperaturi i probam upaliti za 10 sekundi opet isto. Jedino kada ga probam upaliti "na guranje" nizbrdo odmah upali. Što se tiče auta kada se upali ono radi normalo bez ikakvih promjena u zvuku, dobro vuče kao da mu ništa nije. Probao sam čak i da rezervoar ne pravi vakum pa sam očistio ozraku na rezervoaru i ugradio nepovratne ventile na dovod i odvod goriva, ali ne pomaže. Pitao sam dosta mehaničara za pomoć, ali nitko mi nije konkretno rekao u čemu je problem. Svi bi mjenjali dijelove pa ako upali - upali. Mislim to mi je rješenje financijski neprihvatljivo. Ipak je ovo sasvim jednostavan motor bez neke pretjerane elektronike na kontroli paljenja. Motor je isti kao i u Omege A 23 TD.

ODGOVOR:

Kada motor teže pali uvijek gledamo i tražimo jednostavne kvarove koje nije teško otkloniti . To znači najprije obavimo test akumulatora i provjeru elektropokretača . Ako je s time sve u redu radilica motora će se prilikom startanja okretati s više od 140 o/min . Ako je to tako može se preći na slijedeće ispitivanje a to je provjera kvalitete goriva, čistoće rezervoara , ispravnosti filtera goriva, ispravnosti cijevi za dovod goriva, prisutnost zraka u sustavu goriva . Nakon ovoga slijedi demontaža diza, ispitivanje diza, ispitivanje grijača, mjerenje kompresije . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Ovo je logičan redoslijed kako mi to radimo i uspijeh nikada ne izostane.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - NEZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 11.09.2011 18:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje gdin meic zamolio bih vas za pomoc : rijec je o opel vectri b 2000g 1.8 16v benzin .Neki dan smo razgovarali o kompjuteru motora,citacu kodova ,imobilajzeru itd,ako se sijecate vasa mi je strucna pomoc jako pomogla i hvala vam puno taj sam problem rijesio a sad me zanima drugo vezano za ukljucivanje klime dakle:posto mi je kompresor dozivio mehanicko ostecenje vjerovatno radi prijasnjih vlasnika koji nisu marili za klima sistem a htjeli su se ohladiti kad je vruce morao sam ga zamijenuti drugim medjutim kad sam sve postavio odvezao vozilo na punjenje,nakon zavrsenog punjenja majstor klima je ustanovio da se kompresor pali ali se ne pali normalnim putem na prekidac ,i isto tako je ustanovio da nedostaje plus pol na dovodu za kompresor ,sta mi je ciniti pomagajte molim vas svi osiguraci su zdravi relej koji ukopcaje elektromagnetnu spojku je ispravan,prekidac za poljenje klime je ispravan ja ne znam kud dalje zato vas lijepo molim da mi malo detaljnije objasnite koji obicno budu kvarovi i gdje da trazim kvar ja imam onaj klasicni elektronski multimeter sa kojim pokusajem mesto napravit ali nakon sto vidim vas odgovor hvala vam puno unaprijed pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresor klime se pokreće mehanički preko kanalnog remena a uključivanje se obavlja putem elektromagnetske remenice ( na nju dolaze dvije žice i napon od 12 V ) . Kompresor klima uređaja se može upaliti kada su ispunjeni slijedeći uvjeti : elektromagnetska remenuca mora biti ispravna, kompresor mora biti ispravan, sustav klime mora biti napunjen s plinom, gornji tlak u sustavu klime mora biti od 13 do 15 bara, tlačna sklopka ( presostat ) koja spaja minus do elektromagnetske remenice mora biti ispravan, ekspanzion ventil ispravan, dehidrator ne smije biti začepljen . Sve što sam naveo treba znati svaki serviser koji se bavi klima uređajima na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - MOTOR STALNO PREKIDA

Datum objave: 11.09.2011 18:09:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam opel astru F 1997g. Problem: Nemiran rad motora na leru, a prilikom jednolične vožnje stalno trza, kod ubrzanja ne trza ali nema snage, sporo ubrzava.Zamijenio sam svjećice i kablove. Majstor mi je u servisu pregledao i očistio dizne koje su uglavnom i bile dobre. adaijagnostikom je pregledao,nema nikakve greške, u tri servisa nemogu da otkriju problem. Šta je mogući uzrok.

ODGOVOR:

Ipak ćete morati potrežiti kvalitetniji servis koji će moći pronaći kvar i isti otkloniti. Mguće neispravnosti su: nečist rezervoar, filter goriva, tlak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zrka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor , aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA NE HLADI

Datum objave: 11.09.2011 18:04:51
Slika
PITANJE:

Ovak imam jedno pitanje.Vozim opel astru g model 1.6 16v 99.god. Zanima me di se nalazi filter kabine(klime) na njoj sa vanjske ili unutarnje strane,i da klima mi je hladila normalno i odjednom drugi dan je počela puhat topli zrak,pa me zanima šta bi to moglo biti? I dali znate zasto kad se auto upali kad je hladan nemirno radi motor u leru,povecavaju se okretaji sami od sebe. unaprijed hvala. L.p

ODGOVOR:

Filter kabine nalazi se ispod pretinca za stvari . Pristup je moguć kada se demontira pretinac. Ako niste zadovoljni učinkom hlađenja morate obaviti servis klima uređaja. Brojevi okretaja se povećavaju sami od sebe radi slijedećih neispravnosti : potenciometar gasa, aktuator minimuma, ECT senzor, MAP senzor, propuštanje usisnog kolektora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - ZADNJE KOČNICE SU SLABE

Datum objave: 11.09.2011 00:05:45
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU ~A~ 1.2 1984 GODISTE BENZINAC 40 KW 55 KS PREDNJE KOCNICE SUPER KOCE A ZADNJA RUCNA SUPER AL NOZNA KOCI RAVNOMJERNO NA OBA TOCKA SA MALOM SNAGOM KOCENJA NOVI CILINDRI SVE NOVO AL ZADNJE KOCNICE SLABE STA JE PROBLEM MOLIM VAS AKO MOZE POMOC I AKO MOZE DA MI ODGOVORITE NA MEJL MOLIM VAS

ODGOVOR:

Ako su kočne papuče zadnjih kočnica nove a zadnji kočni bubnjevi istrošeni tada su uzrok bubnjevi. U drugom slučaju uzrok mogu biti regulator tlaka kočenja ( korektor ) , glavni kočni cilindar, cijevi kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NE RADI PUMPA

Datum objave: 10.09.2011 17:10:55
Slika
PITANJE:

posjedujem opel ASTRU 1,6 16V sa ugrađenim plinom. Prilikom vožnje na benzin auto je stalo jer je relej pumpe goriva isključio je pumpu. U toplpm stanju auto ne pali izuzev premoštenja releja stopicu 30 i 87.i auto normalno radi. Na plin nisam prebacivao jer sam ostao bez goriva /plina. Relej je ispitan i funkcionira . Kad je auto hladan upali bez greške ali čim se temperatura počme podizati isključije relej pumpe goriva i auto se gasi i nemože se upaliti. molim Vas za savijet

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : kutija s osiguračima ( gubitak kontakta na pojedinim spojevima ili postolju releja ) električna instalacija ( pad napona radi velikih prelaznih otpora ), ECU centrala i ulazni napon od centrale do releja pumpe, sama ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ŠTO NAPRAVITI S POKAZIVAČEM GORIVA

Datum objave: 08.09.2011 13:09:51
Slika
PITANJE:

Kupio sam opel astru classic 1,4 twinport,godina proizvodnje 2008 godina.Imam problem s pokazivačem goriva.Dok je auto bio pod garancijom 2 puta mjenjali plovak ali se opet isto događa,probali smo zamjeniti sat koji pokazuje količinu goriva ali opet isto.Posljije opet bio kod mehaničara još dva puta mjenjali plovak goriva ali opet isto.Rečeno mi je u servisu Opel Knez u Čakovcu da još nisu imali takav slučaj.Kazaljka na satu skros varira,čas pokazuje da ima pola tanka čas mi se uključuje lampica rezerve,molim vas ako kako možete pomagajte,očajni,unapred hvala na bilo kakvoj informaciji

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : električna instalacija ( pad napona na pojedinim kontaktima ) , BSI računalo preko kojega radi funkcija pokazivanja goriva u rezervoaru. Osnovni zadatak servisa je da točno odredi što je uzrok i da otkloni kvar uz Vašu suglasnost. Nije rješenje stalno mijenjanje komande pokazivača goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - MOTOR SE GASI NA LERU

Datum objave: 07.09.2011 12:56:14
Slika
PITANJE:

pozdrav imam jedan problem kod opel tigre 14 16v gasi se iz trece u drugu i pri stajanju i upali se lampica od motora molio bi da mi pomognete.

ODGOVOR:

Najprije bih pregledao mehaničko stanje motora  i to ; faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru . Nakon toga bih ispitao slijedeće : filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektore, TPS senzor leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - KONDENZAT CURI PO TEPIHU

Datum objave: 06.09.2011 14:10:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem OPEL Corsa 1.2 sa ručnom klimom .Primijetio sam da kad uključim klimu i pojačam ventilator , pojavi se curenje sa strane središnje konzole na tepih .Auto je star 7 godina i do sada nije bilo problema. Molio bih vas savjet o čemu bi se moglo raditi i šta moram poduzet. Lijepi pozdrav , Marko Tunjić!

ODGOVOR:

Navedeno curenje je kondenzat koji se stvara kada radi klima uređaj. Kondenzat treba odlaziti van ispod vozila. To se ne događa jer su začepljeni odvodi za kondenzat iz vozila. Navedeni odvodi se nalaze ispod konzole i podne obloge u vozilu. Potrebno je malo truda da bi se došlo do navedenih odvoda jer su na nedostupnom mjestu. Ako na uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - SERVO NAKON SUDARA

Datum objave: 05.09.2011 18:14:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.

ODGOVOR:

U ovom slučaju zbog udarca koje se dogodilo posumnjao bih u mehaničko oštećenje letve volana ili pužnog prijenosa volana. Nakon toga bih po potrebi ispitivao tlačne cijevi i pumpu servo volana. Ovakvih primjera smo već imali a uzrok je bio mehaničko oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.09.2011 16:03:35
Slika
PITANJE:

ovako.imam opel vectru 1.6 benzin 1997g.imam problem s centralnim zakljucavanjem moja vrata i vrata iza suvozaca se zakljucaju i otkljucaju normalno.znaci iza mene i preko puta mene se nece ni zakljucat ni otkljucat,samo mogu rucno kad ja uđem u auto i zakljucam i otljucam.pa me zanima kako popravit taj problem.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest demontirati bravice vrata koje ne rade . Nakon tog iste treba očistiti, razraditi, podmazati. U večini slučajeva ovo pomaže. Ako i nakon toga se ne postigne rezultat, treba provjeriti ispravnost motorića vrata, električnu instalaciju i mikroprekidače na bravicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA EASYTRONIC - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 03.09.2011 23:00:52
Slika
PITANJE:

Imam Opel Merivu easytronic 12 mj 2007.Auto ima 56000 km.Bila sam u servisu Opel da mi promijene ulje mjenjača ali su rekli da ne treba i niti kočnica.Osim toga cuje se pucketanje plastike u djelu volana i rekli su da moze biti letva motora ali da se ona mijenja kada je istrošenost 30%.Sta vi kažete na to, HVALA

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To važi i za ulje u kočnicama. Servis ili popravak volana se radi odmah kada postoji zračnost na volanu . Izjava da se to radi kada je istrošenost 30% je velika glupost.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - MUKE S PALJENJEM

Datum objave: 28.08.2011 10:56:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problem s opel vectrom 1994 godina,1.7 td motor. Naime problem je u paljenju po zimi.Promjenjeni su svi grijači,kompresija je u redu(karike su u redu,ne pljuska ulje kada se otvori onaj čep na motoru i ne guši se) akumulator je nov,anlaser radi ko nov(mjenjan prije par mjeseci), i auto ne huta ulje. Jedini problem koji vidim je da auto pri većem brojem okretaja dimi(crni dim)Probao sam ga ispuhati na vecim relacijama,ali i dalje dimi! Sada da li je do dizni ili do boš pumpe ili više neznam do cega! Svake zime imam problem s tim paljenjem,cim se spusti ispod 5 nemoguce ga je upaliti. Da li vi mozda znate u cemu bi mogao biti problem,vec sam bio kod 100 mehaničara i svi su ljepo naplatili a niko nije postavio problem,svako svoje priča. Veliki Pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Problem teškog paljenja se sigurno može riješiti . Najbolji način je da servis koji radi dijagnostiku i traži uzrok nakon defektaže obavi i potreban popravak . Ako je posao dobro obavljen motor mora lagano upaliti. Ako se ne postigne zadovoljavajući rezultat servis ne smije ništa naplatiti . Na taj način radim u svom servisu jer ne želim da stranka bude nezadovoljna . Ovom prilikom nema potrebe da navodim dvadesetak mogućih grešaka koje mogu utjecati na problem s paljenjem jer od tog ane bi imali koristi . Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh