Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,7 DTI - IZGUBLJENA SNAGA

Datum objave: 24.08.2011 19:58:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa astrom 1.7 dti, 2001. godište, pređeno 275000 km. Naime, u toku vožnje ostaje bez gas, pedala gasa uopšte ne reaguje. Upali se žuta lampica sa kjučem, auto secne, obrtaji se popnu na 1500 i u tom momentu pedala prestaje da radi. Ne dešava se toliko često, ali u zadnje vreme sve češće. Primećujem da se češće dešava kad je motor hladan. Ugasim auto, ostavim ga par minuta i posle je sve normalno. Uradio sam dijagnostiku i kazu da je 99% APP senzor jer prijavljuje tu grešku, piše neispravan položaj pedale gasa, ništa drugo ne prijavljuje. Unapred zahvalan i očekujem Vaš odgovor. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste došli do saznanja da je neispravan senzor pedale gasa i ako vjerujete Vašem servisu koji je to dijagnosticirao , nema razloga da ne zamijenite dio koji je neispravan . Ako niste sigurni da je senzor pedale gasa neispravan , zatražite još jedno stručno mišljenje koje će se temeljiti na kvalitetnom ispitivanju i dijagnostici .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 23.08.2011 14:16:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa Opel Astrom 20 dti-2003. U lijevoj krivini pri 1700-1800 obrtaja, auto izgubi snagu i pali se lampica za servis. Čim izađem iz krivine sve je normalno. Ako u lijevu krivinu uđem sa većim brojem obrtaja sve je O.K. Išao sam na serivs i kažu da je otišla bošpumpa. Auto normalno pali i vuče.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Motor u pojedinim momentima može izgubiti snagu radi slijedećih neispravnosti : dobava zraka pod tlakomu motor, dobava goriva, sustav za upravljanje motorom . U kritičnom momentu radi  bočnih sila mogu nastati promjene na dijelovima sustava koje sam spomenuo. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na probnoj vožnji može se doći do zaključka zašto motor u spomenutom trenutku izgubi snagu . Prilikom ispitivanja  bi bilo dobro da se prati tlak zraka na ulazu u motor, tlak goriva, signal senzora radilice, signal senzora bregaste osovine . Dobro bi bilo ispitati i senzor pedale gasa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - SIGURNOSNI POJAS

Datum objave: 21.08.2011 20:04:41
Slika
PITANJE:

Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje .... PITANJE: Imam astru G 99 g. 1.6 16v, 154.000 km, super auto, Radi se o sličnoj stvari kao i u ovom dijelu PITANJA, na Vašoj stranici, ali kad otvorim stanicu toga odgovora u izborniku OPEL nema. Gdje se nalazi taj odgovor, jer imam isti problem sa istim autom, tj. OPEL ASTRA 1,6 16 V /1999. god. Problem je u zatezaču pojasa koji sam već jednom mijenjao(lijevi)pa kao sad ponovo bi ga trebalo mijenjati, ali sad košta 2.600 kn, a prvi put (2005.god)je koštao 1.150 kn. Mislim da me netko želi "oženiti". Osim prvog pitanja, molim Vas da mi odgovorite, ako možete, da li je moguća takva razlika u cijeni te da li se UVIJEK mora mijenjati pojas sa zatezačem pošto su u komadu, a ne možda i popraviti kakav kontakt. Unaprijed zahvaljujem, Ivica

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao i što ste Vi naveli uvijek se isplati obaviti najjednostavnije i nejjeftinije radove kao što su kontrola i dorada na pojedinim kontaktima , konektorima, električnoj instalaciji. Ako i nakon toga rezultat izostane može se krenuti dalje u slošenija ispitivanja .  Pojas i zatezač su obično jedna cjelina i zato su tako skupi. Proizvođač nataj način zarađuje na sklopu koji je skup a ne na rezervnom dijelu koji je znatno jeftiniji. Na žalost na to ne možemo utjecati ni mi ni ovlašteni servis.. Uz već spomenuto potrebno jeispitati i sklop zatezača , ako je isti neispravan može se ugraditi novi ili eventualno rabljeni ( ako je ispravan ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE

Datum objave: 21.08.2011 10:14:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Radi se o Opel Tigri 1.4 16v iz 1996. Poslije više majstora problem nije otklonjen. Dijagnostika ne pokazuje niti jednu grešku.(3x na dijagnostici) Pali uredno. Dok je hladna sve je uredu. Problem je što nije startna, kreće sa trzajevima i gasi se. U vožnji ostanem bez gasa i onda se ugasi. U leru radi mirno i tiho ali nakon 1 minute se sama od sebe ogasi, upalim ponovo i tako stalno. Što sam bliže rezervi goriva veći su problemi. Onda se ne da voziti.Trza , skaće, ubrzava, usporava.... Ako sam blizu rezerve i moram uzbrdo, to je "nemoguća misija" za doći gore. Ugasi se i treba pričekati. Kompresija dobra, ne troši ni ulje ni vodu, nigdje ne curi gorivo. Prešla 200.000 km. Prijašnji vlasnik ju je držao uredno. Promjenjena pumpa goriva i UZ čišćene šprice. Poslije toga troši više goriva. Zašto su na zavoju ili uzbrdici simptomi izraženiji? Krenuo sam i dalje kod majstora, ali sad su nove priće" senzor radilice, senzor bregaste, ventil za ubrizgavanje goriva " Iskreno ne mogu više. Bio bih vam zahvalan da mi sugerirate čega da se uhvatim raditi. Prije sam sam održavao aute dok nije bilo ovoliko senzora i raznih dodataka.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju da je problem u sustavu za dobavu goriva. Da li je obavljeno mjerenje tlaka goriva ? Uz tlak goriva mogu postojati i ostali brojni uzroci a to su : regulator tlaka goriva, usisni dio pumpe za gorivo u rezervoaru, senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija od motora do ECU centrale, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala. Pretpostavljam da niste imali sreće u odabiru kvalitetnog servisa . Ovakvih problema imamo često i to se normalno rješava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - IMATE LI SERVIS KOME VJERUJETE?

Datum objave: 20.08.2011 00:57:32
Slika
PITANJE:

pozdrav! imam pitanje u vezi corse 1.2 16v twinport 2006 god! prije nekih mjesec dana upalila mi se lampica koja znaci ispusni plinovi tj lambda sonda i auto mi je znao malo zatrokirat! u međuvremenu sam imao tehnicki pregled gdje sam obavio eko test i gdje mi je gospodin rekao da je eko test izvrstan i da nema sanse da je otisla lambda sonda jer ga nebi prosao nikako! kasnije sam auto spajao na dijagnostiku gdje je pokazalo neispravnost lambda sonde i ako ja sumnjam na to! na autu i dalje gori lampica ali ne trokira,vozi normalno i nema nikakvih problema! neznam sta napraviti,mijenjati lambu sondu koja kosta nekih 1200kn ili bi mogao kvar biti u necem drugom!malo sam citao o erg ventilu da nije mozda on ili cak u samom konektoru lambda sonde! neznam....ako imate kakav savijet molio bi za pomoc! hvala

ODGOVOR:

Ispravnost lambda sonde se lako može ispitati osciloskopom ili nekim drugim dijagnostičkim uređajem. Uz lambda sondu postoje i drugi uzroci radi kojih se može upaliti kontrolna lampica motora ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da točno utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz Vašu suglasnost otkloni kvar. Nakon toga Vaše vozilo mora biti ispravno a kontrolna lampica ne smije više svijetliti. Imate li takav servis kojemu vjerujete ?

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTCI - CRNI DIM

Datum objave: 19.08.2011 14:21:40
Slika
PITANJE:

Postovani, molim Vas da mi pomognete oko problema koji mi se desava na OPEL MERIVI 1.7 DTCI 74KW 2005 G.P Problem se desava kad vozim npr. cetvrtom brzinom oko 70-80km/h,prebacim u trecu brzinu i dodam gas,iz auspuha se pojavi crni oblak dima,tako stalo kad prebacujem iz vece brzine u manju i dodam jako gas,dok se nikad crni dim ne pojavljuje dok vozim po gradu i neforsiram auto? Molim Vas za pomoc. L.P

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se pojavljuje crni dim su : filter zraka, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, nečista ispušna grana, EGR ventil, niski tlak turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - U VOŽNJI OSTAO BEZ DOVODA GORIVA

Datum objave: 18.08.2011 23:44:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Imam opel Astru 1.7TD,94 god,50kw.Auto mi je u vožnji ostao bez dovoda goriva,samo se ugasio i ne mogu ga više upaliti,prije negose ugasio čuo se nekakav zvuk kao TUNG,kao da je pukla sajla ili nešto slično pa me zanima šta se to dogodilo.Da li se je zaštopao dovod goriva ili je nešto drugu.Hvala,sa poštovanjem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće su slijedeće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dobavna pumpa ( u sklopu visokotlačne pumpe ) , greška u fazi motora . Ako čujete strani zvuk prilikom paljenja motora savjetaovao bih da ne palite motor jer može nastati veće oštećenje. Ako ne nađete rješenje javite se opet , mogu besplatno pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 18.08.2011 23:39:48
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI Dali će se zapaliti ulje kad cupi po ispušnoj grani,promijenit ću to uskoro dali možem nastaviti vožnju da se ne zapali ulje kad curi po ispušnoj grani?

ODGOVOR:

Isparavanjem motornog ulja ne stvara se eksplozivna smjesa . Međutim s moje strane bi bilo jako neozbiljno da Vam bez pregleda vozila kažem da se tako slobodno vozite. Ako se u mogućnosti dođite do Samobora je ću Vam besplatno pregledati vozilo i predlošiti rješenje. Ako treba zamijeniti brtvu može se i to u kratkom vremenu napraviti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.08.2011 14:58:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako... Imam cudan problem. Vlasnik sam opel tigre 1.4 16v, 96 god. Motor mi povecava brojeve bez da diram papucicu gasa. To se desava kad sam u voznji i povecava se do jedno 2000rpm. Kada potpuno stanem vraca se u normalu, a kada sam u leru i naprimjer stojim na nizbrdici i krenem bez da diram papucicu gasa ono se pocne dizati! U cemu je problem? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih ispitao slijedeće : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva . Nakon toga po potrebi može se još ispitati električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i.- ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 16.08.2011 21:29:30
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 classic Curi mi ulje iz poklopca ventila po ispušnoj grani,što se može dogoditi, kad curi ulje po ispušnoj grani.Hvala

ODGOVOR:

Događa se da se gubi ulje iz motora, da neugodan miris ulazi kroz ventilaciju u kabinu i tada osobe u vozilu to udišu što svakako nije zdravo. Vozilo ne može proći tehnički pregled . Takvo vozilo zagađuje Vašu neposrednu okolinu . Brtva poklopca ventila nije tako skupa a da je Vi ne bi zamijenili.Drugi tjedan poćinjemo raditi, pa ako želite javite se.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - MIKROPROCESOR

Datum objave: 13.08.2011 23:42:07
Slika
PITANJE:

imam opel kadet 1.3 ben-gas 87god.imam problem sa mikroprocesorom veoma cesto otkazuje,to se odrazava na snagu i potrosnju.pitanje (moze li auto da radi bez mikroprocesora)

ODGOVOR:

Ako Vaš motor ima elektronski sustav ubrizgavanja s injektorom tada mora biti procesor koji upravlja tim sustavom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 13.08.2011 23:40:13
Slika
PITANJE:

posjedujem opel vektru A 1.6 benzin 1992.god sa automatskim mjenjačem koji sam nedavno kupio jer iz zdravstvenih razloga nesmijem voziti vozila bez automatskog mjenjača a na spomenutom vozilu na kontrolnoj tabli mi stalno treperi lampica od sport moda vožnje a i neradi jer mi brzine mijenja na 2000 obrtaja a kako sam čuo na sport modu mijenja ih na 3500 obrtaja pa me interesuje šta bi mogao biti uzrok tog problema pošto pod haubom imam Samsungovu komandnu jedinicu povezanu sa mijenjačem a i on je made in Japan a motor je obični karburator pa neznam da nije slučajno riknula ta komandna jedinica a ako jeste dali vam je poznata cijena iste ili se može popraviti u ovlaštenom servisu. Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljačko računalo mjenjača, neusklađenost automatskog mjenjača s karakteristikama Vašega vozila, električna instalacija od mjenjača do upravljačkog računala mjenjača. Nije mi poznata cijena upravljačkog računala mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - GRIJE SE KLEMA AKUMULATORA

Datum objave: 13.08.2011 07:44:34
Slika
PITANJE:

Sa zadovoljstvom citao sam vase odgovore na mnogo pitanja, pa i ja cu postaviti dve pitanje: Pre godinu dana kupio sam Opel Zafiru 1.9 cdti 2006 g.predjeno 193000km pa sam imo problem sa alternatorem pre 6 meseci gde su mi menjali dve diode, ali opet imao sam isti problem pre 10 dana, a ovaj put sam bio na godisnji odmor u Ulcinju, pa sam tamo poslao kola u sevisu. Na servisu nisu imali novi alternator pa su dobili od Podgorice stator,regler i diode i sve su menjali.Alternator puni sa strujom Akumulator. Ali kad smo palili kola sasvim slucajno sam dodirao plus kleme koja je po meni previse grejana,pa su mi menjali i akumulator. Od tada cesto pipnem kleme akumulatora i na drugim kolama ali se ne greju kao na moju kola. Pa postavljam pitanje zasto se grejo vise nego normaln plus kleme,pa se bojim da mi se desi opet isti problem. Takodje pri palenje i ugasenje kola cuje se zamajac, dali je neophodno menjati? Zahvalujem unapred.

ODGOVOR:

Ni jedna klema akumulatora se ne smije grijati . Ako se to događa uzrok može biti alternator ili premali promjer kabela koji vodi do plus kleme . Svaki bolji autoelektričar će Vam nakon pregleda vozila odmah reći što je uzrok radi kojega se grije klama . Ako ne želite da se zamašnjak čuje morate ga zamijeniti. Ako Vas lupanje ne smeta možete još voziti dok se ne odlućite za zamjenu zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - SAOBRAČAJNI UDES

Datum objave: 12.08.2011 23:35:21
Slika
PITANJE:

Imam Opel Corsu 2002. god., 1.2. Bila je u jako dobrom stanju, bas cuvan auto, dok nisam mala saobracajni udes i, nazalost, auto dala u ruke pogresnog majstora. Krajnje loseg majstora i covjeka... On je mijenjao udarenu stranu auta, lagao da je stavio nove dijelove... Rekao je da je jednom morao prikljucivati ga na kablove jer je kod njega dugo stajao... Kada sam uspjela vratiti auto, na povratku kuci mi se, zbog tih njegovih "radova", zamalo zapalio akumulator... Mislim da je to namjerno uradio, bijesan sto nije uspio uzeti ogromne novce za posao koji nije obavio, jer su zice akumulatora bile ostecene kao da su udarane nekim predmetom, a zastitna plastika je bila tek tako ostavljena na motoru... U posljednjem trenu, jer je bila zima, sam shvatila da iz akumulatora nesto curi i da se iz haube dimi... Doslovno se cinilo kao da "cvrci" struja... Promijenili smo akumulator, ali ni tada radio motora nije radio kako treba... Znaci, posto ova Corsa ima na volanu komande za koristenje radija, one vise ne funkcioniraju... I kada manuelno podesavam stanice, ne rade kako su radile... Sta mislite da je posrijedi? Sta mi savjetujete da cinim? I jos nesto... Posto je auto udareno sa strane,jednim dijelom i u zadnji tocak, postoji li mogucnost, kako su mi neki rekli, da u nekom trenutku voznje izgubim kontrolu nad njim, jer ce zanositi u stranu...? Taj grozni majstor mi je tvrdio da je ostecen most, drugi je rekao da nije... Do sada sam nekako uspjela voziti na manjim relacijama i neku duzu od stotinjak kilometara, ali ja sama nisam osjetila nikakve smetnje... Napominjem da je uredno prosao pregled koji se vrsi prije registracije vozila... Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u kvalitetu radova na Vašem vozilu , obavite kontrolu i po potrebi doradu na Vašem vozilu a radi Vaše sigurnosti. Najbolje bi bilo da kontrolu obavite u modernoj autoservisnoj radionici koja može precizno izmjeriti pojedine mjere na vozilu ( dijagonalna udaljenost kotača, uzdužna udaljenost kotača, odstupanje od simetrale ) . Nakon toga obavite kompjutorsko podešavanje geometrije prednjeg i zadnjeg ovjesa. Probleme koje imate s elektrikom i daljinskim komandama na volanu riješite kod kvalitetnog autoelektričara ili autoservisa. Uvažite mišljenje stručnjaka koji će pregledati vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.  Drugi put kada postavljate pitanje upišite tražene podatke umjesto X .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,7 CDTI- IZGUBIO GAS

Datum objave: 12.08.2011 23:15:57
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Opel Combo 1.7cdti, 74 KW, 2007 god. sa 162 000km. Naime, prilikom lagane voznje "izgubio" sam gas i auto se prilikom usporavanja prema semaforu jednostavno ugasio. Provjerio sam sve kablove i tekucine ali neznam u cemu je problem. Cijela elektronika i dizne su promjenje prije mjesec dana. Kada okrenem kljuc, on samo vrti ali bez uspjeha da upali. U cemu je problem?? Bilo kakva informacija ili ideja je dobrodosla jer se trenutno nalazim u inozemstvu. Hvala na odgovoru! Marko

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora prilikom startanja, sustav za blokadu paljenja ( ključ s transponderom, elektromagnetska antena , imobilajzer ) , faza motora, mehaničko stanje motora, zrak u sustvau goriva, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, filteri, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 12 V - ŠTO JE JOŠ U KVARU?

Datum objave: 11.08.2011 23:38:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam problem sa Opel Corsa 1,0 12v 1998 godiste.Problem je u to sto nad 2000-3000 obrata auto pocinje da seca da ne prima gas i da se gushi.Promenio sam MAF senzor,Steper motor za gas,iscistio sam injoectore i promenio svechice,problem je joste tu.Na dijagnostiku TECH-2 i Op-com ne nalazi nikave greshke.Sve je opet isto avto je i daje u kvaru.Sta bi moglo drugo biti? Hvala unapred.

ODGOVOR:

Ostale moguće neispravnosti su : svjećice, bobina , senzor radilice, lambda sonda, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - PODIZAČI VENTILA

Datum objave: 09.08.2011 12:29:58
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam problem so Podizace Ventila na auto Vectra B 1.6 16V 97god. Kad palim auto kasno se gasi lamba od ulje, u toe vreme dok se gasi lampa podizacite mnogu bucat isto kako dizel motor. Posle se smiruje motorot kad se gasi lamba od ulje. Posle nekoe vreme pak se pojavuva da bucat podizacite(dve podizace). Mi rekoa da smenim ulje i filter, pak isto.(Ulje Valvoline 15/40) Sakav da ve prasam ako smenim Uljena Pumpa, dali podizacite pak ke bucat? Sto mi preporacuvate vie: Da gi smenim podizacite, novi da stavam, ili da go smenim motorot. Vi blagodaram odnapred za odgovorot Pozdrav i ubav den Mensur.

ODGOVOR:

Pumpa za ulje nije uzrok lupanja hidropodizača. Na Vašem mjestu bih u motor stavio ulje 10W40 i zamijenio filter za ulje . Ako bi i nakon toga i dalje lupali neki hidropodizači onda bi zamijenio neispravne hidropodizače. Ostale hidropodizače bi trebalo rastaviti, oprati, razraditi i ponovo složiti na glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - SERVO VOLAN

Datum objave: 09.08.2011 12:09:46
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Moje pitanje je vezano za Opel Vectru A 1995. godište 2.0. benzinac, 8 ventila. Prešao otprilike 195000 km. Primetio sam da u kabini auta ispod volana kaplje neko ulje ( mala barica se nalazi desno od papučice za gas ). Bio sam u Opel servisu pa mi je rečeno da se radi o servo uređaju volana koji treba da se menja. Za sada upravljanje vozilom ide kako treba, samo u slučaju kada motor ne radi okretanje volana je otežano. Međutim, zamena servo uređaja je veoma skupa pa se pitam da li postoji neko drugo rešenje jer se verovatno radi o kvaru nekog zaptivača? Za sada dolivam malo ulja u posudu servo uređaja i nema problema, ali se plašim da se nešto ne dogodi sa upravljačem u toku vožnje, što naravno može biti jako opasno. Unapred hvala na savetu.

ODGOVOR:

Ako bi servo volan u potpunosti otkazao Vi bi i dalje mogli normalno upravljati vozilom jedino što bi za okretanje volana trebali upotrebiti veći moment ( silu ) . Popravak servo volana je uvijek skup je podrazumjeva kompletnu demontažu, montažu , reviziu, popravak, optiku ovjesa . Najjeftinije rješenje je kada bi našli isti takav rabljeni ispravni servo volan . Tada bi imali trošak demontaže , montaže, ulje u servo volanu, optiku ovjesa . Taj trošak je više nego dvostruko manji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i.- REGULACIJA RADA OBRTAJA PRAZNOG HODA

Datum objave: 07.08.2011 18:55:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g - dine Meiću, prvo da Vas pozdravim i ukažem sve pohvale za ovakav vid pomoći ljudima koji, kao i ja, nemaju više kome da se obrate, stvarno ste za sve pohvale. Vlasnica sam Opel Corse B 1cca 1,2 V 2000. g.p. u toku vožnje, bez obzira na brzinu i broj obrtaja, auto krene da trza i onda se smiri, a dok sam u leru toliko spusti broj obrtaja da moram dodati gas kako se ne bi ugasilo, međutim znalo se desiti da isto tako dok sam u leru nabije obrtaje na 2 do 2,5 hiljde. Mjenjala sam sve moguće filtere, auspuh, pumpu za gorivo, a na diagnostici prikazuje grešku ' regulacija rada obrtaja praznog hoda ' i ista se ne da obrisati. Vozila sam auto kod mnogo majstora, generalnih zastupnika i niko mi ne može pomoći, s odgovorom da ne znaju šta je u pitanju. Bila bih Vam jako jako zahvalana kada biste mi mogli pomoći. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu. Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor usisanog zraka, MAP senzor, kompresija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav paljenja, VAF senzor, tlak goriva, injektori, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA - ČELJUST ZADNJEG KOTAČA

Datum objave: 07.08.2011 18:44:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vas za stručno mišljenje. Je li moguće i iz kojega razloga da na Opel Insigniji (2009.) strada čeljust zadnjeg kotača. U vožnji se ponekad čuju glasni zvukovi struganja pločice o disk jer čeljust ponekad zadržava pločicu. Na disku su vidljive brazde te obrub diska je poprimio drugačiju boju. Inače, vozim umjereno i uvjeren sam da nisam načinom vožnje mogao uzrokovati stradavanje čeljusti. U Autowillu gdje su otkrili problem su mi glatko odbili o svom trošku promijeniti čeljust jer mi je jamstvo isteklo prije tri mjeseca. Smatram da kako to nije u redu jer mislim da nije moguće da čeljust "otkaže" samo dvije i pol godine od kupnje auta. Inače, Insignia je zaista kvalitetan auto i ponovno bih ga kupio, ali me zanima vaše mišljenje oko ove stvari i kako bi vi postupili prema Autowillu na mome mjestu? Hvala!

ODGOVOR:

Slažem se s Vama da kočna kliješta trebaju trajati znatno duže . U stvarnosti i u većini slučajeva tako jest . Naki proizvođači vozila bi uvažili navedenu neispravnost i besplatno zamijenili neispravan sklop . Servis Opel vjerovatno takvih ovlasti nema a o svom trošku to ne želi napraviti jer bi to za njih bio čisti gubitak. Pokušajte na lijep način ishoditi da Vam uvaže spomenutu neispravnost . Ja bih pokušao tako .

na vrh Povratak na vrh