Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,2 - KONDENZAT CURI PO TEPIHU

Datum objave: 06.09.2011 14:10:08
Slika
PITANJE:

Posjedujem OPEL Corsa 1.2 sa ručnom klimom .Primijetio sam da kad uključim klimu i pojačam ventilator , pojavi se curenje sa strane središnje konzole na tepih .Auto je star 7 godina i do sada nije bilo problema. Molio bih vas savjet o čemu bi se moglo raditi i šta moram poduzet. Lijepi pozdrav , Marko Tunjić!

ODGOVOR:

Navedeno curenje je kondenzat koji se stvara kada radi klima uređaj. Kondenzat treba odlaziti van ispod vozila. To se ne događa jer su začepljeni odvodi za kondenzat iz vozila. Navedeni odvodi se nalaze ispod konzole i podne obloge u vozilu. Potrebno je malo truda da bi se došlo do navedenih odvoda jer su na nedostupnom mjestu. Ako na uspijete javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - SERVO NAKON SUDARA

Datum objave: 05.09.2011 18:14:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.

ODGOVOR:

U ovom slučaju zbog udarca koje se dogodilo posumnjao bih u mehaničko oštećenje letve volana ili pužnog prijenosa volana. Nakon toga bih po potrebi ispitivao tlačne cijevi i pumpu servo volana. Ovakvih primjera smo već imali a uzrok je bio mehaničko oštećenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - CENTRALNO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 05.09.2011 16:03:35
Slika
PITANJE:

ovako.imam opel vectru 1.6 benzin 1997g.imam problem s centralnim zakljucavanjem moja vrata i vrata iza suvozaca se zakljucaju i otkljucaju normalno.znaci iza mene i preko puta mene se nece ni zakljucat ni otkljucat,samo mogu rucno kad ja uđem u auto i zakljucam i otljucam.pa me zanima kako popravit taj problem.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest demontirati bravice vrata koje ne rade . Nakon tog iste treba očistiti, razraditi, podmazati. U večini slučajeva ovo pomaže. Ako i nakon toga se ne postigne rezultat, treba provjeriti ispravnost motorića vrata, električnu instalaciju i mikroprekidače na bravicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA EASYTRONIC - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 03.09.2011 23:00:52
Slika
PITANJE:

Imam Opel Merivu easytronic 12 mj 2007.Auto ima 56000 km.Bila sam u servisu Opel da mi promijene ulje mjenjača ali su rekli da ne treba i niti kočnica.Osim toga cuje se pucketanje plastike u djelu volana i rekli su da moze biti letva motora ali da se ona mijenja kada je istrošenost 30%.Sta vi kažete na to, HVALA

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To važi i za ulje u kočnicama. Servis ili popravak volana se radi odmah kada postoji zračnost na volanu . Izjava da se to radi kada je istrošenost 30% je velika glupost.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - MUKE S PALJENJEM

Datum objave: 28.08.2011 10:56:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam problem s opel vectrom 1994 godina,1.7 td motor. Naime problem je u paljenju po zimi.Promjenjeni su svi grijači,kompresija je u redu(karike su u redu,ne pljuska ulje kada se otvori onaj čep na motoru i ne guši se) akumulator je nov,anlaser radi ko nov(mjenjan prije par mjeseci), i auto ne huta ulje. Jedini problem koji vidim je da auto pri većem brojem okretaja dimi(crni dim)Probao sam ga ispuhati na vecim relacijama,ali i dalje dimi! Sada da li je do dizni ili do boš pumpe ili više neznam do cega! Svake zime imam problem s tim paljenjem,cim se spusti ispod 5 nemoguce ga je upaliti. Da li vi mozda znate u cemu bi mogao biti problem,vec sam bio kod 100 mehaničara i svi su ljepo naplatili a niko nije postavio problem,svako svoje priča. Veliki Pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Problem teškog paljenja se sigurno može riješiti . Najbolji način je da servis koji radi dijagnostiku i traži uzrok nakon defektaže obavi i potreban popravak . Ako je posao dobro obavljen motor mora lagano upaliti. Ako se ne postigne zadovoljavajući rezultat servis ne smije ništa naplatiti . Na taj način radim u svom servisu jer ne želim da stranka bude nezadovoljna . Ovom prilikom nema potrebe da navodim dvadesetak mogućih grešaka koje mogu utjecati na problem s paljenjem jer od tog ane bi imali koristi . Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 D

Datum objave: 25.08.2011 12:52:14
Slika
PITANJE:

Poštovanje! imam jedan veliki problem pa se nadam da ču dobiti odgovor! vozim opel corsu B 1,5 diesel te mi u zadnje vrijeme kad se vozim uzbrdo diže temperatura preko 100 stupnjeva C unatoć upaljenom ventilatoru maltene u crveno te kad idem nizbrijeg hladi se motor! za svaki slučaj promjenim termoprekidać i izvadim termostat te se događa ista stvar pa zatim skinem vodenu pumpu i ona je ispravna! operem hladnjak izvana, iznutra i sve cijevi su prohodne sklopim i isto se događa! usljed rada motora cijevi za vodu su mekane ali kad malo jače podignem gas na bosch pumpi cijevi su malo tvrđe a kad se brojevi okretaja smanje manje su tvrđe! u čemu je problem? u brtvi glave ili glava? ili u nečem drugom? unaprijed se zahvaljujem odgovoru! LP

ODGOVOR:

Sve potrebne kontrole ste obaviti. Sada bi trebalo još izmjeriti kolika je stvarna temperatura motora kada na pokazivaču vidite da je kazaljka visoko. Ako je temperatura stvarno visoka ( iznad 100°C ) treba posumnjati u slabiji protok kroz hladnjak i na brtvu glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - IZGUBLJENA SNAGA

Datum objave: 24.08.2011 19:58:15
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa astrom 1.7 dti, 2001. godište, pređeno 275000 km. Naime, u toku vožnje ostaje bez gas, pedala gasa uopšte ne reaguje. Upali se žuta lampica sa kjučem, auto secne, obrtaji se popnu na 1500 i u tom momentu pedala prestaje da radi. Ne dešava se toliko često, ali u zadnje vreme sve češće. Primećujem da se češće dešava kad je motor hladan. Ugasim auto, ostavim ga par minuta i posle je sve normalno. Uradio sam dijagnostiku i kazu da je 99% APP senzor jer prijavljuje tu grešku, piše neispravan položaj pedale gasa, ništa drugo ne prijavljuje. Unapred zahvalan i očekujem Vaš odgovor. Pozdrav

ODGOVOR:

Ako ste došli do saznanja da je neispravan senzor pedale gasa i ako vjerujete Vašem servisu koji je to dijagnosticirao , nema razloga da ne zamijenite dio koji je neispravan . Ako niste sigurni da je senzor pedale gasa neispravan , zatražite još jedno stručno mišljenje koje će se temeljiti na kvalitetnom ispitivanju i dijagnostici .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 23.08.2011 14:16:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa Opel Astrom 20 dti-2003. U lijevoj krivini pri 1700-1800 obrtaja, auto izgubi snagu i pali se lampica za servis. Čim izađem iz krivine sve je normalno. Ako u lijevu krivinu uđem sa većim brojem obrtaja sve je O.K. Išao sam na serivs i kažu da je otišla bošpumpa. Auto normalno pali i vuče.Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Motor u pojedinim momentima može izgubiti snagu radi slijedećih neispravnosti : dobava zraka pod tlakomu motor, dobava goriva, sustav za upravljanje motorom . U kritičnom momentu radi  bočnih sila mogu nastati promjene na dijelovima sustava koje sam spomenuo. Neposrednim uvidom i ispitivanjem na probnoj vožnji može se doći do zaključka zašto motor u spomenutom trenutku izgubi snagu . Prilikom ispitivanja  bi bilo dobro da se prati tlak zraka na ulazu u motor, tlak goriva, signal senzora radilice, signal senzora bregaste osovine . Dobro bi bilo ispitati i senzor pedale gasa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - SIGURNOSNI POJAS

Datum objave: 21.08.2011 20:04:41
Slika
PITANJE:

Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje .... PITANJE: Imam astru G 99 g. 1.6 16v, 154.000 km, super auto, Radi se o sličnoj stvari kao i u ovom dijelu PITANJA, na Vašoj stranici, ali kad otvorim stanicu toga odgovora u izborniku OPEL nema. Gdje se nalazi taj odgovor, jer imam isti problem sa istim autom, tj. OPEL ASTRA 1,6 16 V /1999. god. Problem je u zatezaču pojasa koji sam već jednom mijenjao(lijevi)pa kao sad ponovo bi ga trebalo mijenjati, ali sad košta 2.600 kn, a prvi put (2005.god)je koštao 1.150 kn. Mislim da me netko želi "oženiti". Osim prvog pitanja, molim Vas da mi odgovorite, ako možete, da li je moguća takva razlika u cijeni te da li se UVIJEK mora mijenjati pojas sa zatezačem pošto su u komadu, a ne možda i popraviti kakav kontakt. Unaprijed zahvaljujem, Ivica

ODGOVOR:

Kada postoji problem kao i što ste Vi naveli uvijek se isplati obaviti najjednostavnije i nejjeftinije radove kao što su kontrola i dorada na pojedinim kontaktima , konektorima, električnoj instalaciji. Ako i nakon toga rezultat izostane može se krenuti dalje u slošenija ispitivanja .  Pojas i zatezač su obično jedna cjelina i zato su tako skupi. Proizvođač nataj način zarađuje na sklopu koji je skup a ne na rezervnom dijelu koji je znatno jeftiniji. Na žalost na to ne možemo utjecati ni mi ni ovlašteni servis.. Uz već spomenuto potrebno jeispitati i sklop zatezača , ako je isti neispravan može se ugraditi novi ili eventualno rabljeni ( ako je ispravan ).

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE

Datum objave: 21.08.2011 10:14:33
Slika
PITANJE:

Poštovani! Radi se o Opel Tigri 1.4 16v iz 1996. Poslije više majstora problem nije otklonjen. Dijagnostika ne pokazuje niti jednu grešku.(3x na dijagnostici) Pali uredno. Dok je hladna sve je uredu. Problem je što nije startna, kreće sa trzajevima i gasi se. U vožnji ostanem bez gasa i onda se ugasi. U leru radi mirno i tiho ali nakon 1 minute se sama od sebe ogasi, upalim ponovo i tako stalno. Što sam bliže rezervi goriva veći su problemi. Onda se ne da voziti.Trza , skaće, ubrzava, usporava.... Ako sam blizu rezerve i moram uzbrdo, to je "nemoguća misija" za doći gore. Ugasi se i treba pričekati. Kompresija dobra, ne troši ni ulje ni vodu, nigdje ne curi gorivo. Prešla 200.000 km. Prijašnji vlasnik ju je držao uredno. Promjenjena pumpa goriva i UZ čišćene šprice. Poslije toga troši više goriva. Zašto su na zavoju ili uzbrdici simptomi izraženiji? Krenuo sam i dalje kod majstora, ali sad su nove priće" senzor radilice, senzor bregaste, ventil za ubrizgavanje goriva " Iskreno ne mogu više. Bio bih vam zahvalan da mi sugerirate čega da se uhvatim raditi. Prije sam sam održavao aute dok nije bilo ovoliko senzora i raznih dodataka.

ODGOVOR:

Sve detalje koje ste naveli ukazuju da je problem u sustavu za dobavu goriva. Da li je obavljeno mjerenje tlaka goriva ? Uz tlak goriva mogu postojati i ostali brojni uzroci a to su : regulator tlaka goriva, usisni dio pumpe za gorivo u rezervoaru, senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija od motora do ECU centrale, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala. Pretpostavljam da niste imali sreće u odabiru kvalitetnog servisa . Ovakvih problema imamo često i to se normalno rješava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - IMATE LI SERVIS KOME VJERUJETE?

Datum objave: 20.08.2011 00:57:32
Slika
PITANJE:

pozdrav! imam pitanje u vezi corse 1.2 16v twinport 2006 god! prije nekih mjesec dana upalila mi se lampica koja znaci ispusni plinovi tj lambda sonda i auto mi je znao malo zatrokirat! u međuvremenu sam imao tehnicki pregled gdje sam obavio eko test i gdje mi je gospodin rekao da je eko test izvrstan i da nema sanse da je otisla lambda sonda jer ga nebi prosao nikako! kasnije sam auto spajao na dijagnostiku gdje je pokazalo neispravnost lambda sonde i ako ja sumnjam na to! na autu i dalje gori lampica ali ne trokira,vozi normalno i nema nikakvih problema! neznam sta napraviti,mijenjati lambu sondu koja kosta nekih 1200kn ili bi mogao kvar biti u necem drugom!malo sam citao o erg ventilu da nije mozda on ili cak u samom konektoru lambda sonde! neznam....ako imate kakav savijet molio bi za pomoc! hvala

ODGOVOR:

Ispravnost lambda sonde se lako može ispitati osciloskopom ili nekim drugim dijagnostičkim uređajem. Uz lambda sondu postoje i drugi uzroci radi kojih se može upaliti kontrolna lampica motora ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da točno utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz Vašu suglasnost otkloni kvar. Nakon toga Vaše vozilo mora biti ispravno a kontrolna lampica ne smije više svijetliti. Imate li takav servis kojemu vjerujete ?

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTCI - CRNI DIM

Datum objave: 19.08.2011 14:21:40
Slika
PITANJE:

Postovani, molim Vas da mi pomognete oko problema koji mi se desava na OPEL MERIVI 1.7 DTCI 74KW 2005 G.P Problem se desava kad vozim npr. cetvrtom brzinom oko 70-80km/h,prebacim u trecu brzinu i dodam gas,iz auspuha se pojavi crni oblak dima,tako stalo kad prebacujem iz vece brzine u manju i dodam jako gas,dok se nikad crni dim ne pojavljuje dok vozim po gradu i neforsiram auto? Molim Vas za pomoc. L.P

ODGOVOR:

Uzroci radi kojih se pojavljuje crni dim su : filter zraka, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, nečista ispušna grana, EGR ventil, niski tlak turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - U VOŽNJI OSTAO BEZ DOVODA GORIVA

Datum objave: 18.08.2011 23:44:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Imam opel Astru 1.7TD,94 god,50kw.Auto mi je u vožnji ostao bez dovoda goriva,samo se ugasio i ne mogu ga više upaliti,prije negose ugasio čuo se nekakav zvuk kao TUNG,kao da je pukla sajla ili nešto slično pa me zanima šta se to dogodilo.Da li se je zaštopao dovod goriva ili je nešto drugu.Hvala,sa poštovanjem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće su slijedeće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filter goriva, dobavna pumpa ( u sklopu visokotlačne pumpe ) , greška u fazi motora . Ako čujete strani zvuk prilikom paljenja motora savjetaovao bih da ne palite motor jer može nastati veće oštećenje. Ako ne nađete rješenje javite se opet , mogu besplatno pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 18.08.2011 23:39:48
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 - ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI Dali će se zapaliti ulje kad cupi po ispušnoj grani,promijenit ću to uskoro dali možem nastaviti vožnju da se ne zapali ulje kad curi po ispušnoj grani?

ODGOVOR:

Isparavanjem motornog ulja ne stvara se eksplozivna smjesa . Međutim s moje strane bi bilo jako neozbiljno da Vam bez pregleda vozila kažem da se tako slobodno vozite. Ako se u mogućnosti dođite do Samobora je ću Vam besplatno pregledati vozilo i predlošiti rješenje. Ako treba zamijeniti brtvu može se i to u kratkom vremenu napraviti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.08.2011 14:58:30
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ovako... Imam cudan problem. Vlasnik sam opel tigre 1.4 16v, 96 god. Motor mi povecava brojeve bez da diram papucicu gasa. To se desava kad sam u voznji i povecava se do jedno 2000rpm. Kada potpuno stanem vraca se u normalu, a kada sam u leru i naprimjer stojim na nizbrdici i krenem bez da diram papucicu gasa ono se pocne dizati! U cemu je problem? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu bih ispitao slijedeće : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, senzor položaja leptirastog ventila, tlak goriva . Nakon toga po potrebi može se još ispitati električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i.- ULJE CURI PO ISPUŠNOJ GRANI

Datum objave: 16.08.2011 21:29:30
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 classic Curi mi ulje iz poklopca ventila po ispušnoj grani,što se može dogoditi, kad curi ulje po ispušnoj grani.Hvala

ODGOVOR:

Događa se da se gubi ulje iz motora, da neugodan miris ulazi kroz ventilaciju u kabinu i tada osobe u vozilu to udišu što svakako nije zdravo. Vozilo ne može proći tehnički pregled . Takvo vozilo zagađuje Vašu neposrednu okolinu . Brtva poklopca ventila nije tako skupa a da je Vi ne bi zamijenili.Drugi tjedan poćinjemo raditi, pa ako želite javite se.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - MIKROPROCESOR

Datum objave: 13.08.2011 23:42:07
Slika
PITANJE:

imam opel kadet 1.3 ben-gas 87god.imam problem sa mikroprocesorom veoma cesto otkazuje,to se odrazava na snagu i potrosnju.pitanje (moze li auto da radi bez mikroprocesora)

ODGOVOR:

Ako Vaš motor ima elektronski sustav ubrizgavanja s injektorom tada mora biti procesor koji upravlja tim sustavom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 13.08.2011 23:40:13
Slika
PITANJE:

posjedujem opel vektru A 1.6 benzin 1992.god sa automatskim mjenjačem koji sam nedavno kupio jer iz zdravstvenih razloga nesmijem voziti vozila bez automatskog mjenjača a na spomenutom vozilu na kontrolnoj tabli mi stalno treperi lampica od sport moda vožnje a i neradi jer mi brzine mijenja na 2000 obrtaja a kako sam čuo na sport modu mijenja ih na 3500 obrtaja pa me interesuje šta bi mogao biti uzrok tog problema pošto pod haubom imam Samsungovu komandnu jedinicu povezanu sa mijenjačem a i on je made in Japan a motor je obični karburator pa neznam da nije slučajno riknula ta komandna jedinica a ako jeste dali vam je poznata cijena iste ili se može popraviti u ovlaštenom servisu. Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljačko računalo mjenjača, neusklađenost automatskog mjenjača s karakteristikama Vašega vozila, električna instalacija od mjenjača do upravljačkog računala mjenjača. Nije mi poznata cijena upravljačkog računala mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - GRIJE SE KLEMA AKUMULATORA

Datum objave: 13.08.2011 07:44:34
Slika
PITANJE:

Sa zadovoljstvom citao sam vase odgovore na mnogo pitanja, pa i ja cu postaviti dve pitanje: Pre godinu dana kupio sam Opel Zafiru 1.9 cdti 2006 g.predjeno 193000km pa sam imo problem sa alternatorem pre 6 meseci gde su mi menjali dve diode, ali opet imao sam isti problem pre 10 dana, a ovaj put sam bio na godisnji odmor u Ulcinju, pa sam tamo poslao kola u sevisu. Na servisu nisu imali novi alternator pa su dobili od Podgorice stator,regler i diode i sve su menjali.Alternator puni sa strujom Akumulator. Ali kad smo palili kola sasvim slucajno sam dodirao plus kleme koja je po meni previse grejana,pa su mi menjali i akumulator. Od tada cesto pipnem kleme akumulatora i na drugim kolama ali se ne greju kao na moju kola. Pa postavljam pitanje zasto se grejo vise nego normaln plus kleme,pa se bojim da mi se desi opet isti problem. Takodje pri palenje i ugasenje kola cuje se zamajac, dali je neophodno menjati? Zahvalujem unapred.

ODGOVOR:

Ni jedna klema akumulatora se ne smije grijati . Ako se to događa uzrok može biti alternator ili premali promjer kabela koji vodi do plus kleme . Svaki bolji autoelektričar će Vam nakon pregleda vozila odmah reći što je uzrok radi kojega se grije klama . Ako ne želite da se zamašnjak čuje morate ga zamijeniti. Ako Vas lupanje ne smeta možete još voziti dok se ne odlućite za zamjenu zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - SAOBRAČAJNI UDES

Datum objave: 12.08.2011 23:35:21
Slika
PITANJE:

Imam Opel Corsu 2002. god., 1.2. Bila je u jako dobrom stanju, bas cuvan auto, dok nisam mala saobracajni udes i, nazalost, auto dala u ruke pogresnog majstora. Krajnje loseg majstora i covjeka... On je mijenjao udarenu stranu auta, lagao da je stavio nove dijelove... Rekao je da je jednom morao prikljucivati ga na kablove jer je kod njega dugo stajao... Kada sam uspjela vratiti auto, na povratku kuci mi se, zbog tih njegovih "radova", zamalo zapalio akumulator... Mislim da je to namjerno uradio, bijesan sto nije uspio uzeti ogromne novce za posao koji nije obavio, jer su zice akumulatora bile ostecene kao da su udarane nekim predmetom, a zastitna plastika je bila tek tako ostavljena na motoru... U posljednjem trenu, jer je bila zima, sam shvatila da iz akumulatora nesto curi i da se iz haube dimi... Doslovno se cinilo kao da "cvrci" struja... Promijenili smo akumulator, ali ni tada radio motora nije radio kako treba... Znaci, posto ova Corsa ima na volanu komande za koristenje radija, one vise ne funkcioniraju... I kada manuelno podesavam stanice, ne rade kako su radile... Sta mislite da je posrijedi? Sta mi savjetujete da cinim? I jos nesto... Posto je auto udareno sa strane,jednim dijelom i u zadnji tocak, postoji li mogucnost, kako su mi neki rekli, da u nekom trenutku voznje izgubim kontrolu nad njim, jer ce zanositi u stranu...? Taj grozni majstor mi je tvrdio da je ostecen most, drugi je rekao da nije... Do sada sam nekako uspjela voziti na manjim relacijama i neku duzu od stotinjak kilometara, ali ja sama nisam osjetila nikakve smetnje... Napominjem da je uredno prosao pregled koji se vrsi prije registracije vozila... Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u kvalitetu radova na Vašem vozilu , obavite kontrolu i po potrebi doradu na Vašem vozilu a radi Vaše sigurnosti. Najbolje bi bilo da kontrolu obavite u modernoj autoservisnoj radionici koja može precizno izmjeriti pojedine mjere na vozilu ( dijagonalna udaljenost kotača, uzdužna udaljenost kotača, odstupanje od simetrale ) . Nakon toga obavite kompjutorsko podešavanje geometrije prednjeg i zadnjeg ovjesa. Probleme koje imate s elektrikom i daljinskim komandama na volanu riješite kod kvalitetnog autoelektričara ili autoservisa. Uvažite mišljenje stručnjaka koji će pregledati vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.  Drugi put kada postavljate pitanje upišite tražene podatke umjesto X .

na vrh Povratak na vrh