Danas je: 19.09.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL COMBO 1,7 CDTI- IZGUBIO GAS

Datum objave: 12.08.2011 23:15:57
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Opel Combo 1.7cdti, 74 KW, 2007 god. sa 162 000km. Naime, prilikom lagane voznje "izgubio" sam gas i auto se prilikom usporavanja prema semaforu jednostavno ugasio. Provjerio sam sve kablove i tekucine ali neznam u cemu je problem. Cijela elektronika i dizne su promjenje prije mjesec dana. Kada okrenem kljuc, on samo vrti ali bez uspjeha da upali. U cemu je problem?? Bilo kakva informacija ili ideja je dobrodosla jer se trenutno nalazim u inozemstvu. Hvala na odgovoru! Marko

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora prilikom startanja, sustav za blokadu paljenja ( ključ s transponderom, elektromagnetska antena , imobilajzer ) , faza motora, mehaničko stanje motora, zrak u sustvau goriva, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, filteri, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 12 V - ŠTO JE JOŠ U KVARU?

Datum objave: 11.08.2011 23:38:13
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic imam problem sa Opel Corsa 1,0 12v 1998 godiste.Problem je u to sto nad 2000-3000 obrata auto pocinje da seca da ne prima gas i da se gushi.Promenio sam MAF senzor,Steper motor za gas,iscistio sam injoectore i promenio svechice,problem je joste tu.Na dijagnostiku TECH-2 i Op-com ne nalazi nikave greshke.Sve je opet isto avto je i daje u kvaru.Sta bi moglo drugo biti? Hvala unapred.

ODGOVOR:

Ostale moguće neispravnosti su : svjećice, bobina , senzor radilice, lambda sonda, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - PODIZAČI VENTILA

Datum objave: 09.08.2011 12:29:58
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam problem so Podizace Ventila na auto Vectra B 1.6 16V 97god. Kad palim auto kasno se gasi lamba od ulje, u toe vreme dok se gasi lampa podizacite mnogu bucat isto kako dizel motor. Posle se smiruje motorot kad se gasi lamba od ulje. Posle nekoe vreme pak se pojavuva da bucat podizacite(dve podizace). Mi rekoa da smenim ulje i filter, pak isto.(Ulje Valvoline 15/40) Sakav da ve prasam ako smenim Uljena Pumpa, dali podizacite pak ke bucat? Sto mi preporacuvate vie: Da gi smenim podizacite, novi da stavam, ili da go smenim motorot. Vi blagodaram odnapred za odgovorot Pozdrav i ubav den Mensur.

ODGOVOR:

Pumpa za ulje nije uzrok lupanja hidropodizača. Na Vašem mjestu bih u motor stavio ulje 10W40 i zamijenio filter za ulje . Ako bi i nakon toga i dalje lupali neki hidropodizači onda bi zamijenio neispravne hidropodizače. Ostale hidropodizače bi trebalo rastaviti, oprati, razraditi i ponovo složiti na glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - SERVO VOLAN

Datum objave: 09.08.2011 12:09:46
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Moje pitanje je vezano za Opel Vectru A 1995. godište 2.0. benzinac, 8 ventila. Prešao otprilike 195000 km. Primetio sam da u kabini auta ispod volana kaplje neko ulje ( mala barica se nalazi desno od papučice za gas ). Bio sam u Opel servisu pa mi je rečeno da se radi o servo uređaju volana koji treba da se menja. Za sada upravljanje vozilom ide kako treba, samo u slučaju kada motor ne radi okretanje volana je otežano. Međutim, zamena servo uređaja je veoma skupa pa se pitam da li postoji neko drugo rešenje jer se verovatno radi o kvaru nekog zaptivača? Za sada dolivam malo ulja u posudu servo uređaja i nema problema, ali se plašim da se nešto ne dogodi sa upravljačem u toku vožnje, što naravno može biti jako opasno. Unapred hvala na savetu.

ODGOVOR:

Ako bi servo volan u potpunosti otkazao Vi bi i dalje mogli normalno upravljati vozilom jedino što bi za okretanje volana trebali upotrebiti veći moment ( silu ) . Popravak servo volana je uvijek skup je podrazumjeva kompletnu demontažu, montažu , reviziu, popravak, optiku ovjesa . Najjeftinije rješenje je kada bi našli isti takav rabljeni ispravni servo volan . Tada bi imali trošak demontaže , montaže, ulje u servo volanu, optiku ovjesa . Taj trošak je više nego dvostruko manji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i.- REGULACIJA RADA OBRTAJA PRAZNOG HODA

Datum objave: 07.08.2011 18:55:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g - dine Meiću, prvo da Vas pozdravim i ukažem sve pohvale za ovakav vid pomoći ljudima koji, kao i ja, nemaju više kome da se obrate, stvarno ste za sve pohvale. Vlasnica sam Opel Corse B 1cca 1,2 V 2000. g.p. u toku vožnje, bez obzira na brzinu i broj obrtaja, auto krene da trza i onda se smiri, a dok sam u leru toliko spusti broj obrtaja da moram dodati gas kako se ne bi ugasilo, međutim znalo se desiti da isto tako dok sam u leru nabije obrtaje na 2 do 2,5 hiljde. Mjenjala sam sve moguće filtere, auspuh, pumpu za gorivo, a na diagnostici prikazuje grešku ' regulacija rada obrtaja praznog hoda ' i ista se ne da obrisati. Vozila sam auto kod mnogo majstora, generalnih zastupnika i niko mi ne može pomoći, s odgovorom da ne znaju šta je u pitanju. Bila bih Vam jako jako zahvalana kada biste mi mogli pomoći. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu. Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor usisanog zraka, MAP senzor, kompresija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav paljenja, VAF senzor, tlak goriva, injektori, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA - ČELJUST ZADNJEG KOTAČA

Datum objave: 07.08.2011 18:44:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vas za stručno mišljenje. Je li moguće i iz kojega razloga da na Opel Insigniji (2009.) strada čeljust zadnjeg kotača. U vožnji se ponekad čuju glasni zvukovi struganja pločice o disk jer čeljust ponekad zadržava pločicu. Na disku su vidljive brazde te obrub diska je poprimio drugačiju boju. Inače, vozim umjereno i uvjeren sam da nisam načinom vožnje mogao uzrokovati stradavanje čeljusti. U Autowillu gdje su otkrili problem su mi glatko odbili o svom trošku promijeniti čeljust jer mi je jamstvo isteklo prije tri mjeseca. Smatram da kako to nije u redu jer mislim da nije moguće da čeljust "otkaže" samo dvije i pol godine od kupnje auta. Inače, Insignia je zaista kvalitetan auto i ponovno bih ga kupio, ali me zanima vaše mišljenje oko ove stvari i kako bi vi postupili prema Autowillu na mome mjestu? Hvala!

ODGOVOR:

Slažem se s Vama da kočna kliješta trebaju trajati znatno duže . U stvarnosti i u većini slučajeva tako jest . Naki proizvođači vozila bi uvažili navedenu neispravnost i besplatno zamijenili neispravan sklop . Servis Opel vjerovatno takvih ovlasti nema a o svom trošku to ne želi napraviti jer bi to za njih bio čisti gubitak. Pokušajte na lijep način ishoditi da Vam uvaže spomenutu neispravnost . Ja bih pokušao tako .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - SMJESA PLINA I ZRAKA ?

Datum objave: 06.08.2011 22:51:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje . Imam Opel Astru F 1998 godište sa ugrađenim plinom . Isti mi povremeno ne funkcionira i trokira najviše kada ga palim ujutro , tj ne mogu naštelati smjesu plina i zraka , kao niti u servisu , pa me zanima dali je možda otišla lambda na što mi u servisu za plin sugeriraju te kako to mogu provjeriti . LP.

ODGOVOR:

Na Vašem motoru najprije morate provjeriti kako motor radi na benzin . To znači da morate provjeriti mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, davače impulsa, mjerače, aktuatore ) , sustav za stvaranje iskre na svječicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Kada sve što sam naveo bude ispravno možete ispitati i plinski sustav. Ako i tada bude problema moguće neispravnosti su ; filteri, cijevi dovoda goriva, isparivač, plinski injektori, emulator , električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - DIJAGNOSTIKA VODOM ??

Datum objave: 05.08.2011 19:26:46
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam Opel Omegu 2.5 td (BMW - ov motor)2000 g.p., problem je sto auto kad je vruc nece da upali, tj samo vergla. Rekli su mi da probam hladnom vodom politi Bosch pumpu i ako onda upali znaci da je treba mijenjati. Zanima me da li je zaista potrebno mijenjati Bosch pumpu ili se moze pomjeriti ugao paljenja i tako rijesiti problem? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Mogući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , dize, filteri, akumulator , elektropokretač, cijevi dovoda goriva . Tek na kraju treba posumnjati u visokotlačnu pumpu . Test s vodom ne bih komentirao jer je smiješan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - PROBLEM VOLANA

Datum objave: 04.08.2011 19:22:11
Slika
PITANJE:

Opel Astra G 2000 god. 4 vrata. Problem je u tome što se volan puno teže vraća kod punog motanja te se kod pomicanja volana lijevo desno na mjestu dok je vozilo ugašeno čuje, osjeti lupkanje koje se prenosi na sam volan. Zamjenio sam kugle, krajnike, i stabilizatore..jedino još vozilo nisam vozio na špur. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih provjerio mehaničko stanje zubne letve i mehanike volana , možda je deformirana zubna letva. Ako je s volanom sve u redu provjerio bih ima li zračnosti na pojedinim dijelovima ovjesa. Na kraju bih napravio optičko podešavanje ovjesa ( špur, zatur, nagib ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KNOCK SENZOR ?

Datum objave: 04.08.2011 19:03:12
Slika
PITANJE:

Pozdrav, otac mi vozi Astru G 1.6 16v 1998 X16XEL u jednom trenutku mu se pojavila žuta lampica i on naravno ode majstoru koji mu kaže da je stradao knock senzor i zamjeni mu ga, ali greška se vrlo brzo ponovo pojavila i odemo kod drugog mastora koji kaže da je previše¸zategnut pa proba ponovo i naravno na kraju nam kažu da da je dijagnoza zamjena ECU-a motora. Auto manje-više uredno radi već neko vrijeme, primjetili samo da je vuča nešto slabija ali to je jedino. Možda još da napomenem da je otac mijenjao auspuh malo prije pojavljivanja lampice. Kada sam ga ja prikopčao na dijagnostiku pojavile su se dvije greške i to: P0325 - Knock Signal Circuit (00) - Not present P0607 - Knock Control Module; Replace Electronic Control Unit (ECU) (00) - Not present Bio bih zahvalan za odgovor da li je ovo stvarno ECU ili može biti neki drugi kvar. Hvala uanprijed

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati tek nakon pregleda vozila . Sada mogu samo komentirati navedene probleme prema Vašem opisu. Kada se utvrdi bilo koji kvar putem kompjutorske dijagnostike to se ne uzima točno nego se obavlja pojedinačno ispitivanje dijela ili dijelova koji je očitao dijagnostički kompjutor . Na osnovu toga se nalaz kompjutora potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju bi trebalo zatražiti mišljenje i drugog servisa kako nebi nepotrebno stvarali troškove. Dakle sve što ste naveli može biti točno ali i ne mora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PALI SE LAMPICA PUMPE

Datum objave: 04.08.2011 17:44:56
Slika
PITANJE:

nedavno sam vam postavio pitanje ali niste mi odgovorili, pa ču pokušati opet.Imam opel astru 2000g. 1.7 dti i nedavno mi se povremeno palila žuta lampica od pumpe a sad se više i ne gasi. molim za odgovor, o čemu se radi.Sejo

ODGOVOR:

Poštovani, redovito odgovaram na sva pitanja . Jedina iznimka je kada osoba koja postavi pitanje nema minimum kulture u komunikaciji ili kada postoji problem s kompjutorom ili serverom osobe koja postavlja pitanje. Za Vas je odgovor slijedeći : kontrolna lampica motora se može upaliti kada u sustavu za regulaciju motora postoji jedna ili više grešaka . Moguće greške su : filteri, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, ECT senzor temperature motora, senzor bregaste osovine, električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - UGRAĐEN DRUGAČIJI MJERAČ MASE ZRAKA

Datum objave: 04.08.2011 08:43:53
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam pitanje vezano za opel astu G 2,0 dti 2003 godište karavan, 170 000 kilometara zamijenio sam mjerač mase protoka zraka, i od tada auto više izbacuje crni dim.Mjerač mase protoka zraka koi sam stavio niije isti kao po broju šasije što su mi u trgovini autodijelova pokazivali. Znači ovaj kojeg sam namontirao ima onu kao mrežicu , a ovaj kojeg su mi pokazivali u trgovini, imao je još nekakav prtenčić ( krugić)unutar te mrežice. Pa me zanima dali to ima kakve veze sa ovim što auto više dimi. Iako sad ne gori nikakva lampica i prošao je eko test na tehičkom

ODGOVOR:

Dijelovi sustava za regulaciju motora moraju biti potpuno isti ( po broju dijela i na izgled ) . Ako se koriste drugi dijelovi ne možete postići dobar rezultat . Nema nikakvog razloga da ne ugradite potpuno isti mjerač mase zraka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 16V - SPUŠTANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 08:41:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, molio bih vas za odgovor, pošto mi svak govori svoju priču, htio bih odgovor stručne osobe. x12xe 48kw posjedujem navedeni motor u corsi b 99 godište 1.2 16v Zanima me koliko se smije spustiti glava motora,a da se ne poremeti faza i da se koristi novi tvornički dihtung? Ako se spusti dvi do tri desete dali se mora za toliko stavljati deblji dihtung glave. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na benzinskim motorima se stavlja uvijek ista brtva glave ( ne postoje brtve razlićitih debljina . Glava motora se može obrađivati do 1 mm od nazivne mjere. Bilo kakvo spuštanje glave motora ne utjeće na položaj faze motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZVUK IZ SREDNJEG STUPA

Datum objave: 31.07.2011 14:03:08
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav...Dakle,nadavno sma kupio Opel Corsa 2009.g,od samom pocetka pri prelsaku preko ne ravnina ,(uvala) u autu se cuje iritantan zvuk,kao da se nesto lomi,kida,skrip.Ustanovio sma da zvuk dolazio iz srednjeg stupa,dakle ispod pokloplca za pojas.Sve ostalo na vozilu radi savrseno...Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguči uzroci su : slabo fiksirano kućište pojasa za karoseriju, zaštitni poklopac, klizač pojasa . Uzrok se može otkriti prateći mjesto na kojemu se čuje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - POVEĆALA SE POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 29.07.2011 16:22:22
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meic,imam jedno pitanje.Naime imam opel astru g 1,6 benzinac 2003 godiste,problem je u tome sto mi je dosta povecala potrosnju goriva,i na leru motor malo kao da trese ali vrlo malo,i hoce da mi trza u voznji.i ponekad se pali zuta lampica auto sa kljucem.Bio sam kod majstora menjao sam bombinu,kablove,svecice ali opet isto,jedan drugi majstor mi je rekao da mi je crkla lambda sonda,neznam sta da radim,sta vi mislite o svemu ovome?

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje mogu odgovoriti opčenito a točan i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila . Sada ću nabrojiti moguće neispravnosti : filteri, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, lambda sonda, probijanje visokog napona , senzori na motoru, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora.Najbolje i najjeftinije rješenje je da zatražite uslugu najboljeg servisa . Takav servis će točno otkriti sve greške na motoru, predložiti će rješenje i uz Vašu suglasnost će otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA D - UGRADNJA POKAZIVAČA TEMPERATURE

Datum objave: 27.07.2011 16:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Sidić- Meić, na Opel Corsu-D, 2008.g., 1.2 Twinport Easytronic, motor Z12XEP htio bih ugraditi instrument za pokazivanje temperature motora (npr. VDO (prodaje Tahograf)). Može li se to napraviti u Vašem servisu? Cijena? S poštovanjem, Žarko Merćep

ODGOVOR:

Možete kod nas ugraditi navedeni instrument . To se ne radi često tako da ne znam koika bi bila cijena . Za to je potreban neposredni uvid na samom vozilu. Tada se mogu znati detalji gdje će biti smješten instrument , dali je potrebna izrada držača ili odgovarajuće blende .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - NE MOŽE SE UPALITI

Datum objave: 27.07.2011 16:46:37
Slika
PITANJE:

Postovani vozim opel astru 1.6i 92god.Do sada imao nikakvih problema sa autom.auto mi se ugasio u vožnji,nakon čega ga više nemogu upaliti.pumpa za gorivo radi,nemam iskru na svječicama.auto je redovno servisiran,probao sam i sa drugom raz.kapom ali nista,molio bih Vasu pomoć. unaprijed se zahvaljujem

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav paljenja ili sustav za blokadu paljenja ( protiv krađe ) . Moguće neispravnosti su : ključ s transponderom, elektromagnetska antena, imobilajzer, niski napon akumulatora, električna instalacija motora, senzor bregaste osovine, senzor radilice, ECU centrala. Sustav dobave goriva ne bih spominjao jer ste rekli da nema iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DT - ULJE U VODI

Datum objave: 27.07.2011 16:42:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam astru g Y1.7 dt 16v,primjetio sam u posudi za vodu ulje pa sam odlučio da skidam glavu motora da riješim to.Imam dobrog majstora ali pošto nije nikad baš ovaj motor rastavljao molio bih vas da mi kažete šta se sve mijenja kod ovih motora,naravno osim dihtunga glave i koji su momenti stezanja glave.Da li se kod ovog motora može blindirati EGR ventil i koliko je dobro voziti bez uljnog hladnjaka?Unaprijed hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Momente pritezanja vijaka glave ne mogu poslati jer niste naveli sve potrebne podatke o vozilu i motoru. Kada se demontira glava motora ista se kompletno uređuje ( jer je to prilika ) . Radi se kompletna obrada glave a dobro bi bilo obaviti i hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća na glavi motora . Temperatura ulja u vašem motoru može biti i preko 110°C . Ako bi izvadili hladnjak za ulje ta bi temperature bila još viša a to nikako ne bi bilo dobro za motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 - NEMA SNAGE

Datum objave: 27.07.2011 16:35:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp.Meiću.Imam problem sa omegom b 94g 2.0 16v! Prosle godine auto je radio nemirno na leru i slabo je vukao do 2000 okretaja,nakon toga ide ko metak.U servisu su izmjenili svicice(GM),kabele,senzor temp.zraka,senzor tlaka zraka,senzor protoka zraka da bi na kraju promjenili i lambda sondu (hellinu 1800 kn),tek nakon promjene lambda sonde stanje se poboljšalo jedno 2000 km,nakon toga je opet pocelo po starom,tada su mi još promjenili i senzor radilice i auto je opet radio 2-3 miseca solidno.Da napomenem mjerena je kompresija i bila je vece od 14 bara.Potrosnja goriva je od 13-18 l voznje.Sad su se opet poceli javljati problemi kao i lani sa tromost i nemirnim radom na leru (od 400-70o okretaja),dok je auto ladan do 80 C okretaji su na 900.Sto mi je ciniti i od cega krenuti,dali problem moze biti u brizgalicama?Auto ednostavno nema snage na vecem usponu kad treba krenuti jedva se pomakne mora se dobro gasirati ili se jednostavno ugasi,jer nema snage!Napomena u autu je ugraden direktni plin!Nadam se da cet mi pomoc svojim savjetom.Unaprijed se zahvaljujem i želim vam svako dobro.Vas vjerni citatelj

ODGOVOR:

Prvi uvjet da bi motor imao potrebnu snagu je dobro mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, prohodnost usisnih kanala, dobar ispušni sustav, ispravna bregasta osovina, dobra zabrtvljenost usisnog kolektora ) . Nakon ovoga i stanje elektronskog sustava dobave goriva mora biti bez greške ( tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor, električnainstalacija, potenciometar gasa, senzor bregaste osovine, senzor detonacija, ECU centrala ) . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama mora davati jaku i stabilnu iskru na svjećicama .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i- GASI SE I U VOŽNJI

Datum objave: 27.07.2011 09:28:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav.. imam opel vectru 2.0i benzin, 92 god. cesto mi se gasi auto cak i tokom voznje. nije bitno dali je auto pod gasom ili je samo upaljeno. dok vozim jednostavno mi se oduzme gas pa se onda ugasi. nekad se desi da radi normalno bez problema. mislim da je problem do regulatora ler gasa "bosch 0 280 140 516" tako mi je barem mehanicar rekao. prosle god imao sam isti problem pa sam samo taj dio precistio i radio je evo do sad... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako mislite da je uzrok motorić ler gasa očistite ga opet . Međutim ako ne postignete rezultat traba posumnjati i na druge neispravnosti i to : senzor temperature motora, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, brtvu usisnog kolketora, filter, niski tlak goriva, nečiste injektore, električnu instalaciju, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh