Danas je: 31.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ZAFIRA - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 30.03.2015 15:10:23
Slika
PITANJE:

Imam auto opel Zafira 2.0 dti 2004,u vožnji mi počeo gubiti snagu,gasio se,palila se lampica za popravak,prvo očistio usis,dijagnostika pokazala na EGR (promjenjen),nakon toga isti problemi,tvrde da je eger bio pokvaren,nakon dugo pretraga po vozilu nađeno da je netko pokidao jedan pin u konektoru koji ide od bosh pumpe,prema egr ventilu i mjeraču protoka zraka,kompijuteru,(neznam točno što),taj konektor je popravljen slan u Beograd da se napravi novi,Nakon toga auto dobro radi ne prijavljuje greške samo ujutro kad se upali motor minut dva nemirno radi,čak se i ugasi,poslije ga teže upalim.Preko dana sve OK.Molim Vas za savjet jer više neznam što da radim nikad kraja problemima.Između ostalog promjenio sam i mjerač protoka zraka jer je na autu bio neki zamjenski koji uopće nije slao prave podatke.Auto kupljen prije mjesec.

ODGOVOR:

U vezi problema koje ste naveli, mogao bih napisati odgovor za ko bih trebao 30 strnica. Moj savjet bi bio da pronađete ozbiljan servis,opišete mu probleme i po potrebi mu ostavite vozilo na dijagnostici.Nakon toga bi trebali dobiti ozbiljan odgovor što je neispravno i koja je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE MOŽE PREKO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 27.03.2015 09:06:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meić, znam da vam jako puno ljudi postavlja pitanja ali evo nadam se da će i moje doći na red. Radi se o Opel Astri 1.6 16V,74 KW, 1996 god. Događa se sljedeći problem u vožnji auto ne ide preko 3000 RPM niti u jednoj brzini, u leru normalno ide preko, primjetio sam u zadnje vrijeme prilikom prvog paljenja vozila čim se upali nabije ler gas do 2000 RPM drži ga 5-10 sec i onda ga spusti na 900 RPM i tako ga drži. Auto dođe npr u 3 brzini do 3000 RPM i dalje jednostavno ne ide koliko god ja dodavao gas ali dalje ne ide kao da se guši pa počne "cukati" i nakon nekog vremena jednostavno sam počne spuštati brzinu kretanja i prisiljen sam promijeniti u višu/nižu brzinu u 5 brzini ide maksimalno 90 km/h i dalje nemože jer se isto počne događati cuka guši se itd. Neznam do čega bi bilo. Zadnji servis je rađen prije cca 20 dana promijenjeni svi filteri, svjećice, ulje. Unaprijed vam se zahvaljujem na svakoj pomoći i odgovoru. S POŠTOVANJEM, KRISTIJAN.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su: mehaničko stanje motora,faza motora,propuštanje na ventilima,začepljenje na usisnim kanalima glave motora,začepljenje ispušnog sustava,niski tlak goriva,nečist rezervoar,regulator tlaka goriva, injektori, senzor tlaka zraka,senzor temperature zraka,senzor položaja zaklopke snage,zaklopka snage, loša iskra na svjećicama,mjerač mase zraka,ostali netipični uzroci. Kvar ne možete naći metodom slučajnog pogađanja. Ako problem ne možete riješiti u svojoj okolici, dođite u naš servis.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 GTC - EASYTRONIC

Datum objave: 19.03.2015 16:40:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Opel Astru GTC, 1.6 + LPG, 2006. godina, easytronic, 160tkm. Imam 2 pitanja. 1. Je li moguće da je uzrok lošeg paljenja automobila isparivač plina? 2.Easytronic - postoji li servisni interval za navedeni mjenjač (zamjena ulja i sl.) te koji je uzrok kad mi ponekad mjenjač ne dozvoljava ručno mijenjanje brzina već samo automatsko? Unaprijed hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

1.Moguće je, ali ne nužno, jer mogu postiojati i drugi razlozi kao što su mala količina goriva na injektorima, pojedini senzori motora, EGR ventil, senzor radilice, loša iskra na svjećicama, ostali netipični uzroci.

2.Interval izmjene ulja je svakih 60.000 km, a moguće neispravnosti su: elektrohidraulička pumpa mjenjača, električna instalacija sustava easytronic, upravljačka elektronika easy.mjenjača

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - TRI PITANJA

Datum objave: 21.03.2015 18:46:41
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel astru 1.7 td 99 godište 50 kw. Imam tri pitanja odnosno problema. 1. Kad volanom okrenem do kraja lijevo ili desno počne nešto zujati, ne jako ali se čuje. kad sam zadnji put pripremao auto za tehnički pogledao sam ga odozdo i svugdje je bio suh osim malo ulja kako reče majstor od volana ali da nije potrebno ništa raditi. 2.Kad dam kontakt upale se sve lampice koje se potom ugase. Nakon paljenja motora kratko se upali lampica ABS-a i gori jedno 5 sec. te se ugasi. dok lampica gori papučica kočnice je tvrda. 3. Kada pada kiša stakla se strašno magle. Filter kabine je suh i čist, vode na gumi ispod nogu vozača ima malo ali vjerojatno od mokrih cipela. inače ako me kiša zatekne u vožnji vode nema i tepisi nisu vlažni. pokušao sam lijevati vodu po vjetrobranu i ona ne ulazi unutra, pri pranju auta mini vošom auto također ostaje suh. motorić koji otvara i zatvara cirkulaciju zraka se uredno otvara i zatvara. U gepeku ispod rezervnog kotača imaju mislim tri otvora na podu i kako su čepovi bili probijeni ja sam stavio druge doduše ne iste ali sam isod čepova stavio gumene brtve i gepek je suh. Auto na krovu ima prozor i sve funkcionira kao kad sam ga kupio. Jedino što sam primjetio da je ona guma oko anene na krovu propala ali vlage tu nisam primjetio. Tekućinu za hlađenje auto ne gubi i nije je uopće potrebno nadolijevati. Ulje od kočnica mijenjam svake dvije godine i vidim da je zadnji put majstor nalio skoro punu posudicu. Postoji li mogućnost da je majstor pri promjeni filtera kabine okrenuo filter pa zrak izvana prolazi pokraj filtera tj brtvi na filteru. Molim vas da mi odgovorite i srdačnovas pozdravljam.

ODGOVOR:

1.Curenje ulja iz servo volana se mora riješiti, a ne zanemariti, treba napraviti servis zubne letve volana i tada će se riješiti curenje i zujanje.

2.Treba napraviti kompletnu dijagnostiku ABS, jer postoji neispravnost jer postoji neispravnost na hidraulici ili na hidroagregatu ABS-a.

3.Moguće je da su uzroci sve što ste rekli, međutim treba sistematskim ispitivanjem točno locirati i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V

Datum objave: 03.03.2015 15:36:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem opel astru g 1.4 16V Z14XEP motor. Problem je sljedeći:kad se motor zagrije postaje jako bučan, zvuči kao dizel tj. ima zvuk klepetanja. Prije godinu dana na autu je mijenjan lanac zbog isto takvog zvuka. Auto je normalno radio do prije koja 3 tjedna kada se taj zvuk opet pojavio, a da bi stvar bila gora jučer mi je počela treperiti lampica za ulja. Lampica treperi samo kad je auto zagrijan i u leru, laganim pritiskom na gas ona se gasi. Ulja u autu ima dovoljno, auto ne troši kapi ulja, ulje je GM 5W30, auto normalnu vuče i ide kao i prvog dana. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba provjeriti pritisak ulja i vidjeti zašto ga gubi,moguči kvarovi su začepljena usisna košara na uljnoj pumpi,začepljeni uljni kanali,uljna pumpa,leteči ležajevi,glavni ležajevi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI-HLADAN TEŠKO PALI

Datum objave: 24.02.2015 14:04:14
Slika
PITANJE:

Cijenji, imam Opel Corsu CDTI 1.2. 2004.g. i kada je hladno (ispod 10 stupnjeva) ne želi upaliti, jako dugo "vergla" i tek nakon 10-tak pokušaja uspije upaliti. Provjereni su grijači i dizne i rade, auto lijepo baca naftu i rezervoar je čist. Također, kada je tek upaljen, auto slabo prima gas (gas stisnem do kraja, a auto kao da ga ne očitava - na senzor je), no kada auto radi 5-10 minuta funcionira normalno. Također mislim da mi zbog toga i ide lošije (dok ne otvori turbo ne ide baš). Ljubazno Vas molim da mi odgovorite, jer više automehaničara kojima su ga pregledavali, ne mogu utvrditi o čemu je riječ. Od nekih sam čula da se to događalo i na drugim Corsa-ma i da nisu uspjeli otkriti problem, pa evo možda ste i Vi imali takav slučaj. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu moguće nispavnosti su: pad napona,akumulator,elektro pokretać,mehaničko stanje motora,zrak u sustavu goriva,pumpa za doziranje goriva,visoko tlačna pumpa,senzor temperature motora,senzor temperature zraka,električna instalacija,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 D - PROBLEM JE PALJENJE ?

Datum objave: 22.01.2015 14:19:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam Opela Kadetta E 1.6D iz 1988godine. Problem je paljenje na hladno,nakon duljeg stajanja,kritične temperature su ispod nule,zna upalit i na -5,ali ako dulje stoji na konstantno hladnom kritična temperatura za paljenje može biti i -2,nažalost nemam garažu. Bio sam kod mehaničara akumulator dobar,prije nego oslabi uspije izdržat verglanje čak više od 10puta po 5-10sekundi. Grijači navodno dobri,anlaser po zvuku vergla živahno,mehaničari ne sumljaju na njegovu ispravnost,mada zvuk povremeno nije baš posve čist. Probali smo ga palit na guranac kad nije htio upalit i zanimljivo da nije bilo znakova života,mada zbog snjega na cesti nismo ga gurali brzo,možda nekih 4-5km/h na sat u drugoj pa je možda do toga. Mjerenje kompresije 1cilindar-27.5,2cilindar-29,3cilindar-27,četvrti cilindar-23.Zamijenili filter goriva,pregledali crijeva,podešavali kut paljenja na pumpi,probali sa predpaljenjem,kasnim paljenjem,međutim ustanovljenjo da najbolje pali kako je dosada bilo podešeno. Kod paljenja auto baca bijeli dim i ako je hladno trokira jedno pola minute,a onda radi super,tiho bez da dimi.Ne troši puno ulja i sve drugo se čini ok na autu. Uglavnom ukratko mehaničar veli da kompresija nije dobra jer četvrti cilindar puno odstupa od drugih,a sumljaju i da dio problema leži u bosch pumpi pošto su primjetili rukom da malo slini,međutim ispod auta ja nisam primjetio tragove goriva pa to ako i postoji vrlo je neznatno.Međutim kad sam ga pitao da li bi bolje palio da repariram Bosch pumpu rekao je da je to upitno.Znači rješavanje problema po mehaničaru bilo bi otvaranje motora i generalka,brtvljenje Bosch pumpe,a onda možda i dizne. Međutim ovaj model motora imao je prije i moj otac koji je napravio generalku i opet imao problem paljenja na temp. ispod -8,uz to čitao sam na internetu da je kod tog modela motora normalno da teško pali na nižim temperaturama i govore da je to najgori opelov motor kojeg je najbolje zamijenit.Pitanje je da li bi se stvar mogla makar malo poboljšat nekakvim jačim grijačima,reparacijom anlasera ili nekako da se nekopa po motoru,a da pali na makar nekih -10?I zanima me vaše mišljenje o svemu tome? Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Nije točno da ovi motori teže pale . Točan uzrok se može znati nakon testiranja i dijagnostike motora. Moguće neispravnostisu : prisutnost zraka u gorivu, akumulator, elektropokretač, grijači, dize, regulator količine goriva, faza motora, predpaljenje, visokotlačna pumpa i na kraju niski tlakovi kompresije. Ispitivanje se radi na način da se počnu ispitivati najjednostavniji i najjeftiniji faktori utjecaja i tako sve prema najsloženijim sklopovima .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - LOŠE RADI NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 13.01.2015 09:43:30
Slika
PITANJE:

Opel vectra 1.6 16v Poštovanje Vlasnik sam opel vectra b 1996. godine, benzinca (74 kw). Vectra ima ugraden plin. Prije nekih mjesec dana počeo sam imati probelem sa plinom počeo bi mi trokirat i jako sporo bi isao, isao sam do mehanicara za plin, ali nije se proslavio. Nakon toga izgasio mi se skorz na plin i od tada me je počeo zezati i na gorivo, ima čudan zvuk večinu vremena pogotovo kad postigne radnu temperaturu, trokira izgubi snagu, zvuči ko da radi na 3 a ne na 4 cilindra. Promjenio sam svjećice, kablove za njih, ali opet nista, majstor za dizne rekao je da nije do njih. Dijagnostika izbaciva problem kod AGR ventila al nije ni do njega jer je to i godinu dana prije pokazivo ko problem. Pa mozete li mi reci dali ste imali ikakvih iskustva sa ovakvim problemom? Hvala i lp

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor nema potrebnu snagu i ubrzanje može se točno otkriti nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Postoje četiri osnovna moguća uzroka a to su : mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora. Moguće neispravnosti su ; propuštanje na ventilima, propuštanje ktoz cilindre, propuštanje na usisnom kolektoru, faza motora, regulator tlaka goriva, filteri, niski tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, loša iskra na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 DTI - MOTOR PREKIDA KOD 2.000 o/min ?

Datum objave: 29.10.2014 10:43:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Vectru B 2.0 DTi (X20DTH). Tijekom vožnje, prilikom dodavanja gasa (pri 2000 do 2500 okretaja, ali i ako agresivnije stisnem papučicu gasa, auto počne trzati, kao da mu se prekine dovod goriva na trenutak. Na komandnoj ploči ne upali se nikakva signalna lampice. Temeljem toga sam otišao kod majstora te je on primjetio da MAF senzor očitava vrijednosti dosta kasno te je isti zamjenjen novim (neoriginalnim). Nakon otprilike 5-7 dana ponovo se pojavio isti problem sa trzanjem. Napominjem da je ranije također bila zabilježena graška "P0195 - Engine Oil Temperature Senzor Circuit LOw Input (02) - Not present". Ljubazno Vas molim za pomoć u otklanjanju kvara. Unaprijed se zahvaljujem. Lijepi pozdrav Damir

ODGOVOR:

Jedini način da se točno i jednoznačno defektira kvar je neposredan uvid na vozilu i ispitivanje pojedinih komponenata. Ovom prilikom mogu jedino dati opširniji odgovor u kojemu ću navesti MOGUĆE neispravnosti a to su : filter goriva, nečist rezervoar, zrak u sustavu goriva, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor brzine vozila, mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, električna instalacija motora, upravljački modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. - DA LI SU OŠTEĆENI VENTILI ?

Datum objave: 12.10.2014 09:31:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav... Imam pitanje za vas koje me muci trenutno. Imam Opel Astru G Sportive, 2.0 i 140 konjskih snaga, godiste 2000. Benzinac naravno. Jučer mi je stala pumpa vode. Cuo sam neko cudno čagrljanje, kad obrtaje dignem preko 2000 ono prestane. I odmah sam stao i ugasio auto. Kad sam ga ugasio sva voda iz sistema je iscurila. Danas mi je majstor rekao da je zupcasti preskocio. Ja sam ga normalno bez problema vozio nekih 100metara i ugasio. Sad me brine da li su ventili otisli. Sta je sa glavom motora? Temperatura je bila na 90. Nije se pregrijao, sto se temperature tice sve je bilo u redu. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Moguće je da treba zamijeniti samo pumpu za vodu i zupčasti remen. Kada se ugradi drugi zupčasti remen , izmjerite kompresiju , ako motor ima normalnu kompresiju na svim cilindrima onda nije došlo do oštećenja ventila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL INSIGNIA 2,0 CDTI - NEMAJU POJMA ?

Datum objave: 10.10.2014 18:51:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Opel Insigniu 2009 god. 2.0 CDTI, 118 kW.. Naime radi se o sljedećem, vozim se, započnem preticanje i odjednom bum, safe mode "service vehicle soon" ostajem bez snage i moram stati kao bih ugasio auto i ponovno ga upalio da se resetira... greška P0234 pojavilo se i još kako bi ja to nazvao cukanje na obrtajima od nekih 1500 pa do 2000... u ovlaštenom servisu nemaju pojma o čemu bi se moglo raditi već mi govore kako se radi o malo većem zahvatu oko turbine i usisne grane a što bi rezultiralo svotom od nekih 3000€... svakakvih sam se mišljenja, raznih majstora naslušao, međutim nitko ne može sa sigurnošću reći da zna što bi mogao biti uzrok tome eto ukoliko mi možete pomoći, dati savjet ili još bolje rješenje, bio bih vam strašno jako zahvalan, jer to me pati već godinu dana koliko imam auto... unaprijed hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u stručnost servisa u kojima ste bili i u kojima niste dobili zadovoljavajući odgovor , tada morate pronaći servis od povjerenja makar taj servis bio daleko od Vašeg mjesta . To uopče ne mora biti ovlašteni servis nego bilo koji samostalni servis . Bitno je da provjerite njihove reference i ugled . U takvom servisu možete napraviti dijagnostiku i nakon toga ćete dobiti točnu informaciju što je neispravno i kloka bi bila cijena popravka . Greška koju ste naveli odnosi se na turbinu i na sustav za regulaciju turbine .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1.6i 16V

Datum objave: 13.09.2014 18:37:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, imama Opel Astru 1.6., staru 8-9 godina, benzinac, prešla cca 130.000, redovno servisirana, nikakav kvar do sada.Jučer ujutro vozila sve je bilo ok, popodne upalim auto i svijetli mi žuta lampica s oznakom auta i ključa. Činilo mi se da kao malo slabije vuče, ali bila kiša, sporo se vozilo, ništa posebno. Navečer sam još pokušala voziti, lampica na prvu ugašena pa se onda upalila i auto se povremeno gasio. Nadam se da imate neki prijedlog što bi moglo biti!

ODGOVOR:

Navedeni problem je mogao nastati zbog vlage i vode koja je ušla u pojedine konektore, kontakte i električnu instalaciju. Zbog ovoga nastaje pad napona i pojedini senzora ne rade na ispravan način. Potrebno je očistiti sve kontakte i konektore te pojedine pinova senzora. Nakn toga će se sve opet normalizirati.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - TURBINA / NEPRAVILNA UGRADNJA

Datum objave: 25.07.2014 08:47:11
Slika
PITANJE:

S postovanjem gd Meic, prije neki dan sam pisao za opel vecta 2.2 dti 92kw, problem sa turbinom. Sad se pojavio isti problem, turbina se pokvartila tj bacala mi ulje na ausph, zamjenuo sam turbinu i poslije 2 sata i druga se pokvarila i ona je pocela da baca ulje u auspuh i u hladnjak zraka, privi put majstor nije gledao ali ima ulja u hladnjaku, postavio je drugu rurbinu i auto je radio ali bez gasa. kad je dao malo gasa auto je sam zakucao gas i ugasio se, poslije toga je opet upalio i opet radio bez gasa ali kad je opet majstor dao gas opet se isto ponovilo i tako 4 puta, pa je mastor rekao da nevalja ni ova turbina, ali turbinu sam dobio potpuno ispravnu i kad je skinuo opet turbin pogledao sam i vidio da je osovina dobila lufta kao i stara turbina. auto i sad pali bez problema ali turbo baca ulje u auspuh. Molim te za pomoc, dali je i nova turbina mogla da se pokvari sto majstor nije ocistio hladnjak zraka ili se pokvarila zbog neceg drugog. Sad sam porucio novu turbinu i molim za savjet sta da radim. Hvala vam za svaku pomoc

ODGOVOR:

Osoba koja je ugrađivala turbinu ne zna svoj zanat . Prije ugradnje turbine treba obaviti niz potrebnih radova kako bi nova turbina ispravno radila . Treba napraviti slijedceće ; provjeriti ispravnost motora, detaljno očistiti sve cijevi za zrak i usinu granu od ulja i nečistoće, detaljno očistiti auspuh, oprati i očistiti intercooler , skinuti karter i isti oprati , zamijeniti ulja u motoru i filter ulja, zamijeniti filter zraka, u turbinu prij eugradnje uliti malo ulja, provjeriti tlačnu cijev za ulje koja se spaja na turbinu, provjeriti cijev za povrat ulja iz turbine, obaviti i sve ostale potrebne radnje . Na kraju treba upaliti motor i pustiti da radi na leru 10 minuta i ako je sve u redu može se ići na probnu vožnju . Kao što vidite ovaj postupak nije jednostavan i nije ni jeftin . Zato mnogi ne žele ovo raditi zbog dodatnih troškova i zato se dovode u rizik za još veće troškove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,4 i. - TROKIRA I NERAVNOMJERNO RADI ?

Datum objave: 15.07.2014 19:17:05
Slika
PITANJE:

....poštovani!Posjedujem corsu c 1.4 elegance 90ks...u zadnje vrijeme mi auto trokira I neravnomjerno radi,otišao sam na dijagnostiku I rečeno mi je da je otišao sensor tlaka lera gasa...šta je to i govorio mi nešto u vezi lambda sonde...molim vas za stručno mišljenje..I ako se sensor zamjeni da li će biti sve ok,inače autić je kao suza!Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Najbolja stvar koju možete napraviti je da posjetite ugledni servis po Vašem izboru . Tada obavite uvodni razgovor . Tražite da Vam naprave dijagnostiku motora i da Vam TOČNO defektiraju kvar/kvarove. Nakon toga tražite da Vam naprave troškovnik za popravak . Kada obavite takav razgovor i dogovor servis mora postići rezultat i dovesti vozilo u ispravno stanje. Na kraju za ugrađene dijelove i za obavljene radove servis daje garanciju . Na bi bilo nikave koristi ako bih sada nabrajao brojne moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. - ŠTO BI MOGLO BITI ?

Datum objave: 07.07.2014 12:16:40
Slika
PITANJE:

Opel vectra b 1.6 I, servir ulja, remenja obavljen prije tjeda dana, auto jako očuvan i super vozim dobro malo je slab radi kilovataže , pitanje jučer sam vozila nekih 30 km upalila dobro vozila dobro kad se motor zagrijao u zavoju sam prebacila u 3 brzinu dodala gas a ona polako počela cukat kao da ju nešto guši ubacim u drugu isto tako stala sa strane i ugasila. opet ju upalila normalno vozila. na povratku kuci mi je cijelim putem bila normalna ali opet pre samo odredište vozila u 5 brzini 120 polako pustila gas da uspori i kad je pala na 90 opet dodam gas ona počne polako trokirat, cukat i usporavat, ni jednu brzinu mi gas nije htijela primit, morala sam u leru se uparkirat sa strane. Molim pomoć kad mi je majstor sijeo i provozao ju je naravno ništa se nije dogodilo.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i testiranja . Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, pojedini senzori motora, ragulator tlaka goriva, električna instalacija motora, kablovi, svjećice , bobina, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 CDTI - MOTOR IDE U "SAFE MODE"

Datum objave: 25.06.2014 17:20:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Opel Merivi 1.7 cdti, 2007.g. Kod niskih okretaja u prvoj i drugoj brzini mi trokira i na leru je nemiran rad kao da se motor zaletava,bez obzira da li je motor hladan ili ne, čim povećam okretaje auto normalno radi i nema nikakvih problema. Ne znam da li je povezano, ali u mjesec-dva jednom mi baca auto u'safe mode' i limitiran je do 3000 okretaja, na kompjutoru očituje grešku P0234. Molim Vas za pomoć i savjet.

ODGOVOR:

Greška P0234 se odnosi na turbinu a moguće neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, električna instalacija turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, ostali netipični uzroci . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu , može se točno defektirati kvar i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - OSJEĆAJ NA VOLANU ?

Datum objave: 22.04.2014 14:41:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Pitanje se odnosi na Opel Astru G,1.6 16v (z16xe) iz 2004. godine, a glasi: kako ću se uvjeriti zbog čega se osjećaj na volanu promjenio? Upravljač je svih deset godina radio savršeno,bez lupkanja,škripanja,bez "lufta".Ima jednostavno nekako mekši osjet pri normalnoj gradskoj vožnji kao da ne vraća "feedback" kao dosad. na većim brzinama radi normalno,progresivni servo ga ukruti i onda je osjećaj pravi. Probao sam je malo nagaziti prošli vikend na magistrali pa sam se uvjerio da je upravljanje dobro pogotovo što je sada 40mm niža od standardne otkad sam joj ugradio gevinde. Po gradskim prometnicama koje su KATASTROFALNO IZBUŠENE,IZORANE i IZLIZANE najviše me ljuti što potpuno gubi osjećaj na volanu prilikom prelaska preko tih tragedija,a pogotovo kod većine skretanja za 90 stupnjeva(raskrižja). Također,kada prelazi preko neravnina ravnomjernim gasom zna zaštucati motor a sada se to događa i kod pravocrtnog kretanja po dobroj podlozi ali samo ako nogom držim ravnomjerno gas. Ubrzavanja i usporavanja obavlja izvrsno i glatko. Da se vratim pitanju: što trebam pokontrolirati? Ne sjećam se kad je mjenjano servo ulje -možda to? Možda uopće nije volan nego ležajevi ovjesa? Evo nekidan sam joj kupio Remus Sport zadnji lonac i prilikom montaže majstor je rekao da od ispod sve izgleda uredno na prvi pogled...ja nemam baš uvjeta za zavlačit se ispod auta svako malo,i stvarno neznam što učiniti a da izgubim što manje vremena i novaca,a kod nas uvijek postoji realna opasnost da se naiđe na svakojake prevare i "dijagnoze"... Svaki savjet i pomoć jako bih cijenio! Hvala unaprijed i lp, Ivan

ODGOVOR:

Spuštanjem vozila za 4 cm utjecali ste bitno na geometriju ovjesa i na komfor u vožnji . Na taj način ste opteretili pojedine dijelove ovjesa i karoserije . Događati će se česta oštećenja selen blokova i ostalih dijelova ovjesa . Uz to ste izgubili komfor u vožnji . Za početak obavite kompjutorsku kontrolu i podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA GSI 1,6 i. 16V - GASI SE U VOŽNJI I KADA STANEM ?

Datum objave: 25.03.2014 12:48:12
Slika
PITANJE:

Ovako, imam opel corsu GSI 1.6 16v i odjednom se pocela gasit "u voznj" kad stanem, tj kad sam pod kvacilom ili u leru. Usto je postala "lijena" slabo vuce, ista znaga dok je malo gasa i pun gas.... rekli su mi ljudi senzor protoka zraka, bi mogli vi potvrdit, jer moram bit siguran, nikog nemam da mi posudi da vidim jel u tome problem, a preskup je da uzimam pa da na kraju ispadne da senzor nije problem, hvala...

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti je da slušate pojedine "stručnjake" i njihove savjete i da bez stručne provjere kupujete i mijenjate pojedine dijelove. Na taj način ćete potrošiti novce a kvar nećete otkloniti . Najbolji i naefikasniji način da otklonite kvar je da najprije obavite stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga možete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, rezervoar ( nečistoća ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - NE MOŽE SE OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 12.02.2014 18:16:11
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆU!VOZIM OPEL ASTRU G 1.2 16v 1998.GODINE,IMAM PROBLEM TO ŠTO MI NAVEDENA ASTRA TEŠKO PALI KAD JE TOPLA,tj KAD JE UGASIM TOPLU I ODSTOJI SAT-DVA.KAD JE HLADNA PALI NA ZUB I AKO JU PALIM NEDUGO NAKON ŠTO JU UGASIM,A ĆIM ODSTOJI SAT-DVA PROBLEM JE SA PALJENJEM(upali ona ali od 2,-3. puta,kao da joj fali malo goriva)BIO SAM U 2 OVLAŠTENA OPELOVA SERVISA I NIJEDAN NIJE MOGAO OTKLONITI TAJ PROBLEM.PROMJENILI SU:senzor radilice,senzor bregaste,MAF senzor,motorić ler gasa,potenciometar,mjerili kompresiju,mjenjali ECU,provjeravali kod ključa,senzor temperature,regulator pritiska,nepovratni ventil,pumpu goriva,sviječice,bobinu i još puno toga vezanog za to a problem i dalje ostaje isti.JEDINO NISU JOŠ MJENJALI LAMBDA SONDU, PA ME ZANIMA VAŠE MIŠLJENJE JELI MOŽDA MOŽE BIT PROBLEM U LAMBDI?STVARNO VIŠE NEZNAM ŠTA JOŠ PROMJENIT PA BI VAS ZAMOLIO ZA VAŠE MIŠLJENJE I ODGOVOR.UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM!

ODGOVOR:

Lambda sonda nije uzrok . U momentu kada motor ne može upaliti treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima . Ako iskre na svjećicama nema ispituju se svi dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Ako nema goriva na injektorima ispituju se svi dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Osnovni zadatak servisa je da sa svojim stručnim osobljem otkrije kvar i isti otkloni . Moram naglasiti i to da ponekad složenost problema na vozilu prelazi stručne mogućnosti pojedinih servisa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - PROBLEM MANJKA SNAGE ?

Datum objave: 06.02.2014 09:54:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam vectru b sa z18xe motorom, te sa istom imam problem manjka snage. Posumnjao sam na maf senzor te ga odlučio testirat na način da napravim probnu vožnju sa isključenim senzorom. Uglavnom auto ide isto ako ne i bolje bez mafa pa me zanima dali je to znak za pokvaren maf senzor i ako je dali ga se isplati čistiti i na koji načn. P.S. check engine lampica ne radi. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Način na koji želite ispitai utjecaj Maf senzora na snagu motora nije uobičajen i ne dovodi do rezultata . Navesti ću što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snage, lambda sondu, senzor radilice , senzor bregaste osovine, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, električna instalacija ) . Kao što vidite ima toga puno što bi trebalo ispitati , međutim jedino na taj način se može doći do spoznaje o svim faktorima utjecaja na snagu i ispravan rad motora.

na vrh Povratak na vrh