Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - OŠTEĆENJE TURBINE ?

Datum objave: 26.07.2013 10:44:35
Slika
PITANJE:

zdravo postovani ja vama pisim iz libije imam opela zafira 20 TDI 2001 pre dvje sedmice pojavlio kvar na turbo tako da nisam mogau ugasit motora nikako mada sam i kljuc izvadio dok nije sam auto se ugasio auto je pustio ogroman bijeli dim kao i veljko temprature tako da je preslo do cervenog znaka nakon montiranja novog turbo pojavlo novi kvar da je motor nije vise stabelan i kao da mi ne radi injection pa ja bih vas zamolio ako mozeti nesto da mi pomogniti slobdno mi saljeti savet na moj e mail tako da ga dobrog prevedim jer ipak sam stranac i ne znam dovljnog jezika puno vam zahvalujem nuri iz libije

ODGOVOR:

Kada nastane kvar na turbini i kada dođe do nekontroliranog povećanja broja okretaja motora , tada treba obaviti sve kontrolne radove na mehaničkom sustavu motora jer takvi kvarovi mogu izazvati mehaničko oštećenje u motoru . U ovom slučaju treba obaviti više kontrolnih i operativnih radova a to su ; kontola faze motora, mjeranje kompresije motora, mjerenje propuštanjua cilindara, mjerenje tlaka ulja . Isto tako treba očistiti sve cijevi za zrak, intercooler, filter zraka, demontira se i očisti karter, pumpa za ulje, stavlja se novo ulje, mijenjaju se filter ulja i zraka, skida se usisni kolektor i obavlja se čišćenje usisnog kolektora. Nakon svih navedenih radova može se upalit motor i provjeriti ima li tlaka ulja na turbini . Ovo je vrlo bitno jer ulje iz motora pod tlakom ulazi u turbinu, hladi turbinu, podmazuje turbinu, čisti turbinu . Ako motor nije oštećen tlakovi kompresije moraju biti od 25,0 do 28,0 bar . Tlak turbine ( u vožnji ) treba biti od 0.1 do 1,0 bar . Na kraju kao moguće neispravnosti ostaju samo pojedini senzori motora, aktuatori, dize, davači impulsa, mjerač mase zraka, EGR ventil, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - MOTOR LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 26.07.2013 09:56:32
Slika
PITANJE:

pozzz jedno pitanje imam opel astru 1.6 2003 god normalno pali i vozi i u voznji pocne cukati i na manjim obrtomjerima se ugasi i pokusavam ga ponovno paliti ali sa gasom ga mogu upaliti ali rad motora je kao da radi na 2 klipa sav se treese,, menjao sam labda sondu i sad neznam sta dalje napraviti

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti jest da obavite test i dijagnostiku motora . Tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ovako možete potrošiti nepotrebno puno novaca bez ikakvog rezultata . Na Vašem vozilu treba ispitati : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, pojedine senzore motora, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama, bobinu, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 CDTI - ZAŠTO SE "TRESE" MOTOR ?

Datum objave: 13.07.2013 08:41:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Htio bih vas zamoliti za jedan odgovor,vozim Opel Astru 1.9 CDTI,88 KW,120 PS iz 2005.godine.Prošo sam 196.000 km i prije mjesec i pol dana,na 2000/2200 okretaja,auto mi je počel tresti.Bil sam kod mehaničara,na kompjutoru nije pokazalo grešku,počistil mi je usisnu granu i opet je treso na narečenim okretajima,veli da su mi dizne ok,da ih ne treba mjenjati,stavil mi je novi senzor i opet trese.Sad mi je reko da bi na kraju trebalo promjeniti papučicu gasa jer nit on sam nezna zašto trese.Veli da još nije imal takav slučaj.Što se tiče goriva,pažljivo odabirem benzinske crpke(PETROL,OMW I TIFON),INU i ostale privatne crpke izbjegavam.Zaboravil sam napomenuti da mjenjam brzine između 2.500/2700 okretaja,a da mi na višim okretajima auto ne trese,pa vas molim ako mi možete objasniti o čemu se radi,da si ne radim strošak kod mehaničara,ionako sam već dosta dal. Hvala vam unaprijed. Ljep pozdrav Kristijan

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog čega motor ima neravnomjeran rad ( trese ) mora otkriti Vaš mehaničar ili servis kojemu povjerite popravak Vašega vozila. Uzrok se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata. Nije realno očekivati da Vam netko bez mogućnosti ispitivanja na vozilu točno i jednoznačno navede što je neispravno . Ispitati treba slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor pedale gasa, injektore, EGR ventil, MAF senzor, CKP senzor, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora, senzor tlak azraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,6 i. - DA LI DA MIJENJAM MOTOR ?

Datum objave: 05.07.2013 13:33:00
Slika
PITANJE:

poštovani, imam opel combo 1.6i, 2003g kupljen prije dvije godine. problem je u tome što troši puno ulja, cca na 1000km 2-2,5 litre ulja. ispočetka je bilo manje ali što dalje sve više. uz sve to malo malo mi "začađavi" svijećice pa auto počme "trokirati". da li da mijenjam motor ili da popravljam ovaj? koji još motor odgovara ovome, navodno od astre g? puno puno hvala na odgovoru, lp, dinko

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Stručnim pregledom motora može se točno utvrditi da li treba samo zamijeniti vodilice ventila ili još i klipne prstenove. Naravno da nećete razmišljati o drugom motoru dok ne dobijete stručno mišljenje od stručne osobe od povjerenja. Detaljnije objašnjenje i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - PALI TEK TREĆI PUT ?

Datum objave: 28.06.2013 19:55:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam opel astru g 1.2 16v i problem nastaje kad ga palim prvi put u toku dana u podne, kad je temperatura vanjska oko 25-30 nece da uplali nego iz 3 ili 4 puta prvi put samo verglanje, drugi put malo se javi a treci upali mjenjao sam senzore paljenja i na radilici i na bregastoj.

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet . Najprije treba ispitivanjem točno defektirati kvar . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zakolpke snge, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, niski tlak goriva, injektori, regulator tlak goriva, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom olektoru, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NA MOMENTE NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 31.05.2013 15:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Astru f 1.4, i s vremena na vrijeme dešava se da na hladno, tj. uglavnom nakon prespavane noći , vergla ali neće upaliti.Na momente kao da će upaliti, ali radi par sekundi na strašno malom broju okretaja, te se ugasi.Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja jednostavno uhvati, malo zadrhti , ne prima potpuni gas, i jednostavno proradi kao da je sve ok.Tokom vožnje zna trgnuti kod naglijeg davanja gasa.Nakon toga sve bude normalno i danima nema problema. Molim za Vaš savjet, unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor ne može upaliti , jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je da nema goriva na injektorima. Kada bi Vi mogli utvrditi u momentu kada motor ne pali , da li nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima odmah bi znali čime se treba baviti . Ako iskre na svjećicama nema onda se ispitiju komponente sustava paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija ) . Ako iskre na svjećicama ima onda se ispituju pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja ( dobava goriva ) a moguće neispravnosti su ; niski tlak goriva, filter goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor tempeature senzor motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija, relej ECU centrale, relej pumpe goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - LUPANJE U MOTORU I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 31.05.2013 12:59:09
Slika
PITANJE:

LUPANJE U MOTORU OPEL ASTRA 1.4 16V 2002g Poštovani g Meić,na mojoj Astri prije neki dan počelo je lupati u motoru.Majstor je rekao da mu sve to navodi na hidropodizače,ali da bi on za svaki slučaj skinuo glavu motora da vidi u kakvom su stanju ventili.Kad je skinuo glavu imalo se šta vidjeti,motor je bio pun taloga,cijev od iberlaufa totalno začepljena a i karter takodjer.Skinuo je klipove te na njima zamjenio karike i leteće ležajeve. Obrada glave (strojna obrada glave Čukman) 8 novih ispušnih ventila i vodilica,brušenje usisnih ventila i svih siceva ventila te ravnanje glave.Majstor je stavio nove podizače ventila,sve nove brtve,zupčasti remen i sve rolice.Sve je lijepo oprao, složio i upalio a on opet lupa isto kao prije!Lupa kao hidro podizač ali prosto ne vjerujem jer je na starim je bio isti zvuk.Bojim se da bi zvuk dolazio iz bloka motora kao npr osovinica klipa.Na leru se ne čuje gotovo ništa,na 1500 obrtaja počinje lupati,na 2000 obrtaja se smiri a iznad 2000 pa nadalje lupa. Znam da je teško ovako bilo što reći,ali iz V ašeg iskustva na ovakvim vozilima možete li pretpostaviti što bi otprilike moglo biti? Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najvjerovatnije lupa jedan ili više ležajeva radilice . Točan odgovor mogu dati nakon kratkog pregleda Vašega vozila . Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - PROBLEM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 22.05.2013 07:13:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam problem sa kočnicama na opel fronteri 2.3 td. prednji desni točak mi ranije hvate,te povlači u desnu stranu,diskovi novi,pločice nove,promjenjeno jer sam mislio da je uzrok u tome.Cilindri na kotačima (kočioni)rade,kočnice ozračene.Osjetim da kad napumpam kočnicu ona polako propada,ne znam je li problem u glavnom kočionom više ni sam ne znam što učiniti. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći! S štovanjem Dario!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti ; glavni kočni cilindar, fleksibilne cijev kočnice, kočna kliješta, kočni cilindar na prednjem kotaču ( razlika u kočnoj sili i tlaku ) . Glavni zadatak osobe koja treba rješiti ovaj problem je da svojom stručnošću, logikom razmišljanja, neposrednim ispitivanjem , otkrije stvarni uzrok i otkloni kvar . Ponekad su kvarovi specifični , nisu tipični i traže poseban prsitup , motiviranost i maksimalni angažman .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - MOTOR RADI NA TRI KLIPA ???

Datum objave: 03.05.2013 11:45:54
Slika
PITANJE:

Astra G 2000 god. radi na tri klipa problem je na drugom klipu nove svjecice mijenjana bombina i inektor ponasa se isto puca na auspuh dijagnostioka motora radjena u ovlastemom servisu kompresija na sva cetri klipa 13. jedan od majistora mi je rekao da je do ventila ili do hidro podizaca. sta da radim molima vas savjet unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da odaberete servis koji može točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Uzroci zbog kojih ne radi spomenuti cilindar mogu biti : mehanički , hidraulični, električni, elektronski . Osnovni zadatak servisa je da točno otkrije ( defektira ) kvar i da prihvati obvezu da taj kvar riješi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - KOČNICE I SERVO VOLAN

Datum objave: 26.04.2013 10:53:43
Slika
PITANJE:

Za gospodina Meića Imam OPEL Astru 1.7, TD ISUZU motor. Prilikom kočenja nožnom kočnicom na zadnjim točkovima ne mogu ostvariti zadani pritisak. Pomijenio sam oba ventila prije klipa,doboši su ispravni kao i pakne,ali svejedno ne mogu ostvariti pritisak kod kočenja.Drugi problem :servo uređaj mi svira kad okrećem volan u bilo koju stranu, ulja ima manje od pola posude i nisam nikako mijenjao. Zbog kočnica imam problema na tehničkom pregledu, neće me pustiti. Molim Vas odgvorite mi na postavljena pitanja, unaprijed hvala! Zrinko Batinić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi kočnica su ; zadnji kočni cilindri, kočne papućice ( pakne ) , regulator tlaka kočenja , glavni kočni cilindar. Ulje u servo volanu se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ako s eto ne radi nastaje istrošenje u servo volanu i servo pumpi . Za početak zamijenite ulje u servo volanu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B 1,6 i. 16V - DVIJE GREŠKE ???

Datum objave: 19.04.2013 09:10:41
Slika
PITANJE:

Evo da "sublimiram"sve probleme Opel Zafire b 1.6-na displeju su dvije greske 0501 i 2108 a na Zafiri svijetli lampa ABS-a- auto povremeno trza sa poskakivanjem kilometar kazaljke i ne mjeri kilometrazu,hvala.

ODGOVOR:

Greška P0501 se odnosi na senzor brzine vozila a greška P2108 se odnosi na aktuator leptirastog ventila . Zbog spomenutih grešaka je moguće da motor nemirno radi i da se pali kontrolna lampica ABS-a . Navedene greške je očitao dijagnostički kompjutor i one nužno ne moraju biti uzrok neispravnosti koje ste naveli . Pravi uzrok treba otkriti osoba , stručnjak koji logikom razmišljanja i znanjem točno dolazi do spoznaje o neispravnostima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - KOLIKO BI MOGLO KOŠTATI ?

Datum objave: 18.04.2013 13:15:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Astru G 1.6 98. godište, jučer sam normalno upalio auto ali nakon par sekundi kazaljka od goriva mi se spustila na nulu, također broj okretaja, volan je postao težak za okretati i upalila mi se lampica -ispušni plinovi- i lampica ABS. Da li znate o kakvom je kvaru riječ, i koliko bi njegovo otklanjanje moglo koštati? Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; niski napon punjenja akumulatora, alternator, električna instalacija, ploča s kontaktima i osiguračima, konektori instrument ploče, veliki prelazni otpor u pojedinim dijelovima električne instalacije. Kao što vidite znam što može biti uzrok ali cijenu popravka ne znam dok ne obavim dijagnostiku i dok ne otkrijem kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - NE VJERUJEM "MAJSTORIMA"

Datum objave: 09.04.2013 15:42:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem vec duze vrjeme sa astrom G 1.6 16v 74kw 2001 god. Auto radi normalno samo ga gusi ponekad na niskom obrtaju do nekih 2500 obrataja al ne uvek i pocelo mi se desavati kad ga upalim auto radi u leru ja stisnem gas ali nereaguje onda ga palim gasim 5 ili 10 puta zavisi koliko i onda dodje gas zna mi se desit i u voznji isto vozim i odjednom mi oduzme gas i padne na ler ali se negasi isao sam majstorima ali koliko vidim pojma nemaju samo nagadjaju jedni govore klapna gasa kao otisao motoric posto je klapna elektronska drugi govore da je otisao kompjuter sad ni ja sam neznam sta da mjenjam nebacaju mi se pare ubudale najlakse je biti majstor i reci mjenjaj pa dok nepotrefis sta je problem...na diagnostici mi izbaci kvar kao servo pedale gase vjerovatno se odnosi na taj motoric u klapni ako mozda vi znate sta bi moglo pre da bude odgovorite lp

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da posjetite servis za koji ste čuli da je najbolji i najprofesionalniji . Takav servis neće na pamet mijenjati pojedine dijelove nego će najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora . Ispitati će mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama , sustav za upravljanje motorom . Nakon takvog ispitivanja točno će se znati što je sve neispravno i kolika bi bila cijena popravka. Mijenjanje pojedinih dijelova na osnovu rekla-kazala nikada ne dovodi do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 07.04.2013 17:58:43
Slika
PITANJE:

dobra večer,zamolio bi vas za jedan savjet ili informacijui,na opel astri g 1.4.16v mijenjao sam brtvu poklopca ventila,prilokom mijenjanja uklonio sam glavnu bobinu koja je u jednom komadu za sve 4 sviječice,poslije skidanja poklopca i zamjenje brtve trebao sam oprati motor jer je cijeli bio od ulja,svječice su ostale zavidena u glavi,samo sam preko njih u rupe dobro nagurao krpe,oprao sam motor i sve vratio nazad,auto je upalilo sve ok i probao sam ga provozati.U vožji nisam osjetio nikave probleme,ali nakon 1.5 do 2 sata stajanja ponovo sam ga upalio i poičeo je trokirati,neprima gas i trza prilikom kretanja,nema snage za povući u prvoj i drugoj brzini uzbrdo i motor se trese.a na leru radi oko 700-800 okretaja. Unaprjed se zahvaljivam i nadcam se da čete mi poslati odgovor, s štovanjem Petar

ODGOVOR:

Najvjerovatnije je da ne rade sve svjećice ( izostanak paljenja ) . Moguće neispravnosti su ; bobina, kablovi, električna instalacija motora, ulazni napon na bobinu, ECU centrala motora. Ako možete ispitajte navedeno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,2 S - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA ?

Datum objave: 07.04.2013 10:31:51
Slika
PITANJE:

Uvaženi gospodine Meiću!Javljam se po drugi puta,hvala Vam na prošlom odgovoru.No,sada bi Vas zamolio ako imate vremena (obzirom da me to jako interesira)da mi opišete kako naštimati paljenje na mojem autu OPEL Kadett-D,44 Kw,1.2 (benzin)OHV motor (lanac),god. proizvodnje 1984.Čitao sam nešto o tome na Vašoj stranici,spominje se faza motora,pa bi Vas lijepo molio da mi to pojasnite kako bi to izgledalo u ovom mojem slučaju.Do sada sam uvijek sam mijenjao platine i auto je radilo,ali me zanima šta je to tzv. faza motora i kako da to uradim na svom autu.HVALA Vam puno,i molim Vas odgovorite mi na moj email(ako ste u mogućnosti).Puno,puno prijateljskih pozdrava gospodine Meiću!

ODGOVOR:

Postupak podešavanja kuta predpaljenja je slijedeći : podesiti razmak na platinama na 0,4 mm, zagrijati motor, podesiti karburator tako da motor na leru radi na oko 850 o/min, spojiti stroboskop lampu na kabel prvog cilindra i na plus i minus akumulatora, osvijetlilti remenicu radilice ( tada će se vidjeti oznaka na remnici radilice i na prednjem poklopcu motora , oznaka na prednjem poklopcu motora je statična a na redilici je pokretna ) , ako se spomenute oznake poklapaju predpaljenje je 5° prije GMT, u tom slučaju treba zakretanjem razvodnika paljenja ( dok se razvodnik zakreće rukom stalno se gledaju referentne oznake ) postići da oznaka na remenici bude na 10° prije GMT ( to može iznositi 5 do 7 mm ) . U tom položaju se tada fiksira razvodnik paljenja koje ga ste otpustili radi mogućnosti zakretanja . Na kraju po potrebi korigirajte broj okretaja motora na oko 900 o/min .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NE RADI JEDAN CILINDAR ?

Datum objave: 28.02.2013 08:33:25
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Imam Astru 1,6 16V i od prije par mjeseci kao da radi na tri cilindra. Bobina ispravna (stavljana nova i sve je isto)ispitana usisna grana, isto dizne uredne, na kompjuteru nema greške, EGR ventil očišćen, uglavnom na drugom cilindru je problem. kompresija je na tri cilindra 15 a na jednom 14 i pol. Crijeva uredna kad auto na auto cesti propušem tjedan dva radi OK i onda opet. Koliko vidim ima nas dosta sa sličnim problemima

ODGOVOR:

Vi ste zapravo rekli da je na motoru sve ispravo ali ga ne radi jedan cilindar . Moje mišljenje je da ipak nije sve ispravno . Uzrok sigurno postoji samo ga treba znati i moći pronaći . Moguće neispravnosti su : menaničko stanje motora, propuštanje na ventilima, razlika u količini goriva na pojedinim injektorima, lošija iskra na jednoj od svjećica, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 i. 16V - MOTOR NE MOŽE UPALITI ???

Datum objave: 18.02.2013 17:40:23
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G TDI 2.0 16V EXCELANCE 60 KW 1998 GODINA BROJ ŠASIJE WOLOTGF48X2096206 Poštovani automobil vozi supruga , 11.02.2013. išli smo u Sisak i putem smo na tifonovoj postaji natočili dizela za 200 kuna otišli u Sisak , kada smo se vraćali iz Siska automobil je jednostavno počeo stajati . Supruga je stala i izbacila iz brzine u ler , motor je imao čudno ponašanje , tresao se i čudno radio , kao utopljenik kada se bori za život , hoće da preživi a utapa se . Dakle rad motora je bio slično kao kada ostaje bez nafte trese se i jako otežano radi niti može raditi niti se gasi . Supruga je ugasila automobil , ponovo ga palila ali bezuspješno , vergla i nemože upaliti , prilikom verglanja dva puta kada je otpuštala ključ malo se motor javi , izverglali smo akumulator i nije upalio motor . Došlepali smo automobil kući već jebila noć . Jučer sam prikopčao ispravljač napunio se akumulator i probao ga paliti , nemože upaliti i isto mi je dva puta motor se javio prilikom otpuštanja ključa . Bio je jučer majstor amater koji je samo pregledao dali ima smeća u filteru i goriva , kada je skinuo poklopac filtera nafte je bila puna posuda u kojoj stoji filter , filter je vadio van ne djeluje da je prljav jer obično u 11 mjesecu pred tehnički mijenjamo filter zraka ulja i goriva i ulje motora i kočnica + ako je još nešto potrebno . Zvao sam prijatelja koji živi i radi u Zagrebu u nekom jako velikom auto servisu opisao slučaj , rekao mi je da je boš pumpa crkla elektronika na njoj , to su im mane tim opel astrama se to često dešava , kada ti majstor skine boš pumpu doneseš ju kod mene u auto servis , ostaviš platiš 4.000,00 kuna i dobiješ repariranu b.pumpu . Pitanje , Pošto ja auto moram autom odšlepati majstoru , jer nemam novca za šlep službu da bih išao tamo gdje sam siguran tj. kod vas . Što su mogući uzroci kvara , ako je boš pumpa 4.000,00 kuna mi je preskupo dali ima i gdje ima jeftinija ? G.Meić Hvala i srdačan pozdrav . Ivica Lagundžija Ive Maline 114 A 44250 Petrinja

ODGOVOR:

OPEL ASTRA G 2,0 D DTI . Nije dobro dijagnostiku raditi na daljinu bez neposrednog uvida i ispitivanja . Često puta se tako pogriješi jer se zaključak donosi na osnovu pretpostavki i Vašeg subjektivnog opisa kvara . Ja mogu ovom prilikom samo navesti moguće neispravnosti zbog kojih motor ne može upaliti a to su : sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , faza motora, zrak u sustavu goriva, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goriva, regulator količine goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej kompjutora motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe, kompjutor motora, mehaničko stanje motora. Pregledom svih navedenih komponenata može se točno znati što je neispravno i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. - ČUDNA NAKUPINA NA ČEPU ?

Datum objave: 15.02.2013 17:48:52
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, vozim opel astru sa plinom te sam brinem o istoj u granicama svojih mogućnosti u koje spada i redovita zamjena ulja. Primijetio sam, sad već po drugi put,da se na unutarnjoj strani čepa za ulijevanje ulja i u tom dijelu poklopca motora koji je vidan kad se makne čep kao i na mjernoj šipki za provjeru količine motornog ulja, stvara nekakva smeđe žuta pomalo sluzava nakupina koju kad počistim sa tih mjesta i kad je ostavim na zraku ona se pretvara u tekučinu, odnosno imam dojam kao da iz nje teče voda. Sumnjam na kvalitetu ulja budući pri zamjeni ne koristim uvijek isto ulje već ono koje pronađem u trgovini onaj čas kad mi treba, tako da sam do sad koristio i Rimulu i Shell i GM i Valvoline-sve u gradaciji 15W40. Zadnja zamjena ulja bila je na 240 tkm a sad ima 243.5 tkm, i ne sjećam se naziva ulja kojeg sam zadnjeg ulijao. Napominjem da je motor astre u redu odnosno ne troši nimalo ulja i ne miješa rashladnu tekućinu sa uljem, dakle od čega nastaje opisana tvorevina i da li je kao takova štetna za motor buduči se na zraku, po mojem mišljenju pretvara u vodu. Je li možda u pitanju reakcija motornog ulja u odnosu na plinski pogon i treba li zbog plinskog pogona koristiti neko strogo namjensko ulje. Hvala uz srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Navedena smjesa ( emulzija ) može nastajati zbog nekoliko razloga . Najčešći razlog su kratke svakodnevne vožnje u kojima motor ne može postići radnu temperaturu i zbog toga kondenzat iz ulja ne može ispariti . Drugi uzrok je neispravan termostat zbog kojega motor također ne može postići radnu temperaturu . Treći razlog je brtva glave motora koje je dotrajala i ne brtvi kvalitetno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.01.2013 18:14:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Preko toga se smatra da je prevelika potrošnja. Uzroci potrošnje ulja su najčešće vodilice ventila a kod starijih vozila i klipni prstenovi. Na Vašem vozilu bi najvjerojatnije trebalo samo urediti glavu motora i zamijeniti vodilice ventila i tada bi se smanjila potrošnja ulja. Bijela tvar koju vidite na čepu nastaje kada se vozilo često koristi za kratke vožnje u kojima se motor ne stigne zagrijati. To nije neka neispravnost nego pojava. Ista nastaje zbog kondenzata u karteru motora koji ne može ispariti jer motor ne postigne radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh