Danas je: 27.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA H 1,4 i. GTC - POTROŠNJA ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 20.10.2013 18:05:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije nekoliko godina uveliko ste mi pretpostavljenom dijagnostikom pomogli pri rješavanju problema sa povišenim ler gasom na Opel Astri f (1.4). Ovim putem Vas obavještavam da auto posjedujem još uvijek, a problem koji je tada bio aktualan u potpunosti je otklonjen. Još jednom, puno Vam hvala. Obraćam Vam se novim upitom i molbom za stručnim savjetom. Naime, radi se o Astri H GTC 1.4 (90 KS), 2008. godina proizvodnje. Unazad 2-3 mjeseca, tijekom redovite provjere razina tekućina u motoru primjetio sam da troši ulje. Auto je inače redovito servisiran u ovlaštenom servisu, ima tek 70 000 KM, i potrošnja ulja mi nikako nije jasna uz te činjenice. Tim više što se u ispušnim plinovima ne osjeti zagoreno ulje, a također nikad nisam vidio da iz auspuha izlazi dim. No, kako nijedno zlo ne dolazi samo, tako se kod istog auta javio još jedan problem. Kad je auto hladan, izrazito se čuje zujanje iz sklopa servo volana. Ulja u spremniku ima dovoljno, volan radi bez greške, ali zujanje je iz dana u dan sve glasnije. Molim Vas za stručno mišljenje u vezi oba problema, jer budući da nam je taj auto "1.", bitno mi je otkloniti kvarove kvalitetno, ali i uz što manje troškova. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je 0,2 l/1000km . Ako je potrošnja veća najčešći uzroci su ; brtve na vodilicama ventila, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom vozila može se utvrditi na koji način motor troši ulje . Sklop volana je električno hidraulični . Treba provjeriti nivo i kvalitetu ulja te ispravnost elektropumpe. Ulje u servo volanu je dobro mijenjati svakih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6i. 16V - NE PALI KADA JE KIŠA ?

Datum objave: 14.10.2013 19:22:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine posjedujem osobno vozilo opel astra 1.6 2005god.Pored kvara sklopa bobina,promjene elektronike u zadnje dvije godine,poćeli su novi problemi.Jesen je stigla,a sa njom obilnije kiše.U nekoliko navrata sam potražio pomoć majstora,međutim bezuspješno.Kada pada veća kiša astra neće upaliti.Kada se spoji na kompjuter nema prijavljenih grešaka.Drugi dan nakon kiše auto normalno upali kao da se ništa nije dogodilo.Molim vas za pomoć,možda imate slićno iskustvo.Puno hvala

ODGOVOR:

Vlažno vrijeme i kiša imaju najveći negativni utjesaj na pojedine električne kontakte, konektore, električnu instalaciju od ploče s osiguračima do motora . Na Vašem vozilu je najlogičnije da se kritično mjesto i kvar traži u momentu kada motor ne može upaliti . To je najjednostavniji način da se pronađe kritično mjesto . Drugi način je preventivno čišćenje i zaštita pojedinih kontakata i konektora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - NAKON REDOVNOG SERVIS PUNO TROŠI ?

Datum objave: 11.10.2013 09:14:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Opel Zafiru 1,9 TD 120KS, 2009 g. Primjetio sam da je nakon zadnjeg redovnog servisa, potrošnja goriva porasla na 10,8-11,1 lit. za gradsku vožnju.Potrošnja se nije znatno smanjila ni na otvorenoj cesti.Auto je prije trošio 7,5-8,0 lit u gradu a na otvorenoj cesti je bilo manje od 7 litara. Motor uredno radi bez problema i signalizacije bilo kakvih problema.Kadfa sam osjetio miris gume kod gašenja motora u servisu su mi nerazumljivo objasnili da to ima veze sa filterom čestica.Nisam dalje istraživao jer sam stekao dojam da nemaju pojma kako bi smanjili potrošnju goriva a dijagnostiku su uredno naplatili 200 kn , uputili me da resetiram putno računalo i da će potrošnja sada biti manja.Moje pitanje je: znate li vi uzrok povećanoj potrošnji i koliko bi me koštalo otklanjanje ovog problema.Zahvaljujem na odgovoru1

ODGOVOR:

Najčešći uzroci povećane potrošnje goriva su : filter zraka, začepljenje na usisnom kolektoru motora, djelomično začepljenje auspuha, blokada na jednoj ili više kočnica pojedinih kotača ( kočne pločice se ne vračaju u početni položaj nego ostaju malo u blokadi ) , djelomično začepljenje katalizatora, curenje goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , senzor tlaka turbine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( pad tlaka kompresije ) , ECU centrala motora. U ovom slučaju treba obaviti opsežno i detaljno ispitivanje svih dijelova koje sam naveo . Nakon toga se može znati što je neispravno i da li postoji neka neispravnost . Na kraju se može znati i eventualna cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - NA LERU NEMIRNO RADI ?

Datum objave: 29.09.2013 20:03:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam jedno u vezi automobila opel astra 1.4 66 kw,benzinac,2009 godina Auto u voznji do 3000 okretaja ponaša se normalno dok na leru nemirno radi te nakon 3000 okretaja pocne trzat i javljat gresku,nakon spajanja na tester i resetiranja greske izbacilo mi je gresku prekida strujnog kruga na 1 i 3 cilindru. Promjenih svjecice i moj mehanicar mi kaze da je vjerovatno do bobina pa odem i to promjenit kad na kraju nije ni do toga. Moze te li slucajno reci jeste li imali oovakvo iskustvo i jel mozda znate u čemu je kvar. PS. Nakon izmjene nisam ga spajao na tester Nagadjam da nije do katalizatora ili lamda sonde jer auto ima 88.000 km i služi za vožnju taxija. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šteta što Vaš mehaničar nije do kraja odradio dijagnostiku motora jer bi tada točno znali što je neispravno . Kada je u pitanju dijagnostika onda nije dovoljno da se samo koristi dijagnostički kompjutor već treba koristiti i druge uređaje s kojima se prvobitna dijagnoza potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju je trebalo obaviti još pojedinačno ispitivanje : ulaznog napona na bobinu, ispitati pojedine senzore motora, ispitati električnu instalaciju motora, ispitati tlak goriva,  ispitati količinu goriva na injektorima, ispitati ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0i. 16V - PLAVI DIM IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.09.2013 09:41:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Kupio sam Opel Astru 2.0 16v 100kw. Sada ima 155000km. Zanima me zasto iz izpusne cjevi izlazi dim plave boje i nekad cak napravi velik plavi oblak. Sredinski lonac na izpusnoj cijevi je pokvaren jer se cuje da se je iznutra razletio...zanima me dal zbog toga avto plavo dimi? pozz

ODGOVOR:

Plavi dim koji uz to ima i miris po izgorenom motornom ulju nastaje kada u cilindre ulazi motorno ulje . Uzrok mogu biti istrošene vodilice ventila ili istrošeni klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su vodilice . To se može riješiti tako da se demontira glava motora i obavi kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - DOĐE MI DA GA POLIJEM BENZINOM ?

Datum objave: 12.09.2013 14:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam problem sa opel vectrom 1.6 16v 98 godiste..motor radi odlicno i kako treba ali desava se to da kad je na leru radi mi na 2000 obrtaja nikako da se smanji gas motora kao da ju netko cijelo vrijeme turira i dok ne ugasim auto ono se ne smanjuje...auto je kod mehanicara vec 2 tjedna i nikako da dijagnosticiraju kvar ili nadu..spojen je i na kompjutor no on ne prikazuje nista konkretno sta bi bilo,mjenjala sam i neke ventile sto su mi receni to jest kupila medutim on i dalje radi pod turazom..neznam uopce kome i sta bi uradila,dode mi da ga polijem benzinom i zapalim koliko mi je glavobolje zadao..

ODGOVOR:

Nema potreba da Vaše vozilo polijete benzinom i da ga zapalite . Bolje rješenje je da vozilo odvezete u drugi bolji servis . Kvar se može bez problema dijagnosticirati i nakon toga uz Vašu suglasnost otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,7 TD - NISAM DOBIO ODGOVOR ??????

Datum objave: 10.09.2013 21:16:28
Slika
PITANJE:

VEĆ SAM VAM VIŠE PUTA PISAO ALI BEZ ODGOVORA. PITAM VAS DA LI PAŠE MOTOR OD VEKTRE A 1,7 TD ISUZU NA VEKTRU B 1,7 TD ISUZU. UNAPRIJED HVALA

ODGOVOR:

Poštovani gospodine , odgovaram na sva postavljena pitanja . Međutim NIKADA ne odgovaram na pitanja u kojima ne postoje riječi koje se koriste u kulturi komuniciranja među ljudima ( poštovanje, molim, hvala i sl . ) . Vi ćete sami znati da li su Vaša pitanja bila postavljena na taj način . Evo sada i odgovora na ovo Vaše pitanje . U svojoj praksi ne koristim nikave eksperimente niti improvizacije , primjenjujem samo originalna tehnička rješenja . To znači da ne ugrađujem pojedine motore koji nisu potpuno isti jer se može dogoditi da pojedini detalji ne odgovaraju . Tako se može dogoditi i u ovom slučaju za koji pitate . Razlike mogu biti na ispušnom sustavu, na hladnjaku, na pojedinim priključcima, na električnoj instalaciji, na sustavu za gorivo . Dok sam odgovarao na ovo Vaše pitanje potrošio sam 10 minuta a uz to i potrebnu energiju ( struja, kompjutor, fiksni troškovi .... ) . Za uzvrat od Vas sam dobio samo UNAPRED HVALA i to je dovoljno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VISOKA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 09.09.2013 20:51:34
Slika
PITANJE:

molim vas juće u el.servis kajfež su mi na opel astri promjenili termoprekidač,rikverc prekidač,jer je teperatura motora išla na sto a kada smo sporije vozili i prek sto,no nakon njihovog popravka tempertura od španskog do knežije se popela opet do 100nakon 3 km pa nakon 200m se spustila na 95 pa kada tražili parking i usporili opet došla na sto ,ja sam im sad napisala mail da temp.motora ne smije biti veća od 90 da ovo skakanje na 100 pa 95 će mi uništiti motor i nek netko stručniji pogleda ,hvala

ODGOVOR:

Termoprekidač nije uzrok zbog kojega se temperature motora povaća na 100°C . Termoprekidač je samo običan šalter koji ukopčava ventilator na hladnjaku kada se temperatura motora podigne iznad 96°C . Regulator temperature motora  je termostat . Međutim temperatura motora se može povećavati i kada postoje druge neispravnosti i to ; nedovoljno rashladne tekućine, neispravan termostat, začepljen hladnjak, pumpa za vodu, brtva glave motora . Detaljnije objašnjenje Vam mogu dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - OŠTEĆENJE TURBINE ?

Datum objave: 26.07.2013 10:44:35
Slika
PITANJE:

zdravo postovani ja vama pisim iz libije imam opela zafira 20 TDI 2001 pre dvje sedmice pojavlio kvar na turbo tako da nisam mogau ugasit motora nikako mada sam i kljuc izvadio dok nije sam auto se ugasio auto je pustio ogroman bijeli dim kao i veljko temprature tako da je preslo do cervenog znaka nakon montiranja novog turbo pojavlo novi kvar da je motor nije vise stabelan i kao da mi ne radi injection pa ja bih vas zamolio ako mozeti nesto da mi pomogniti slobdno mi saljeti savet na moj e mail tako da ga dobrog prevedim jer ipak sam stranac i ne znam dovljnog jezika puno vam zahvalujem nuri iz libije

ODGOVOR:

Kada nastane kvar na turbini i kada dođe do nekontroliranog povećanja broja okretaja motora , tada treba obaviti sve kontrolne radove na mehaničkom sustavu motora jer takvi kvarovi mogu izazvati mehaničko oštećenje u motoru . U ovom slučaju treba obaviti više kontrolnih i operativnih radova a to su ; kontola faze motora, mjeranje kompresije motora, mjerenje propuštanjua cilindara, mjerenje tlaka ulja . Isto tako treba očistiti sve cijevi za zrak, intercooler, filter zraka, demontira se i očisti karter, pumpa za ulje, stavlja se novo ulje, mijenjaju se filter ulja i zraka, skida se usisni kolektor i obavlja se čišćenje usisnog kolektora. Nakon svih navedenih radova može se upalit motor i provjeriti ima li tlaka ulja na turbini . Ovo je vrlo bitno jer ulje iz motora pod tlakom ulazi u turbinu, hladi turbinu, podmazuje turbinu, čisti turbinu . Ako motor nije oštećen tlakovi kompresije moraju biti od 25,0 do 28,0 bar . Tlak turbine ( u vožnji ) treba biti od 0.1 do 1,0 bar . Na kraju kao moguće neispravnosti ostaju samo pojedini senzori motora, aktuatori, dize, davači impulsa, mjerač mase zraka, EGR ventil, visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - MOTOR LOŠE RADI I GASI SE ?

Datum objave: 26.07.2013 09:56:32
Slika
PITANJE:

pozzz jedno pitanje imam opel astru 1.6 2003 god normalno pali i vozi i u voznji pocne cukati i na manjim obrtomjerima se ugasi i pokusavam ga ponovno paliti ali sa gasom ga mogu upaliti ali rad motora je kao da radi na 2 klipa sav se treese,, menjao sam labda sondu i sad neznam sta dalje napraviti

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti jest da obavite test i dijagnostiku motora . Tada sigurno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. Ovako možete potrošiti nepotrebno puno novaca bez ikakvog rezultata . Na Vašem vozilu treba ispitati : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, pojedine senzore motora, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama, bobinu, električnu instalaciju motora, ECU centralu ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - BIJELI DIM ?

Datum objave: 21.07.2013 13:50:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, posjedujem Opel Astru 2.0 DL 16V, 1998g. (170 000 km). Problem je sljedeći: auto prilikom prvog paljenja ujutro ili prilikom paljenja nakon dužeg vremena stajanja (5h pa naviše) zadimi bijeli dim. To je oblak dima. Nakon paljenja na pritisak papučice gasa još neko vrijeme baca taj dim (10-tak sekundi). Kasnije auto normalno vuče i ne dimi tokom vožnje. Nedavno je promijenjen jedan grijač koji je izgorio, međutim to nije riješilo problem. (samo da napomenem da je grijač bio slomljen i auto tako meni prodan). Znate li koji bi bio razlog dimljenja? Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je vjerovatno što u tom momentu ne radi jedan cilindar a dim koji vidite je neizgoreno dizel gorivo. Kada se motor malo zagrije cilindar počne raditi a bijeli dim nestaje. Provjerite mehanilčko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,9 CDTI - ZAŠTO SE "TRESE" MOTOR ?

Datum objave: 13.07.2013 08:41:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Htio bih vas zamoliti za jedan odgovor,vozim Opel Astru 1.9 CDTI,88 KW,120 PS iz 2005.godine.Prošo sam 196.000 km i prije mjesec i pol dana,na 2000/2200 okretaja,auto mi je počel tresti.Bil sam kod mehaničara,na kompjutoru nije pokazalo grešku,počistil mi je usisnu granu i opet je treso na narečenim okretajima,veli da su mi dizne ok,da ih ne treba mjenjati,stavil mi je novi senzor i opet trese.Sad mi je reko da bi na kraju trebalo promjeniti papučicu gasa jer nit on sam nezna zašto trese.Veli da još nije imal takav slučaj.Što se tiče goriva,pažljivo odabirem benzinske crpke(PETROL,OMW I TIFON),INU i ostale privatne crpke izbjegavam.Zaboravil sam napomenuti da mjenjam brzine između 2.500/2700 okretaja,a da mi na višim okretajima auto ne trese,pa vas molim ako mi možete objasniti o čemu se radi,da si ne radim strošak kod mehaničara,ionako sam već dosta dal. Hvala vam unaprijed. Ljep pozdrav Kristijan

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog čega motor ima neravnomjeran rad ( trese ) mora otkriti Vaš mehaničar ili servis kojemu povjerite popravak Vašega vozila. Uzrok se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu i pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata. Nije realno očekivati da Vam netko bez mogućnosti ispitivanja na vozilu točno i jednoznačno navede što je neispravno . Ispitati treba slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor pedale gasa, injektore, EGR ventil, MAF senzor, CKP senzor, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora, senzor tlak azraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ECU centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO 1,6 i. - DA LI DA MIJENJAM MOTOR ?

Datum objave: 05.07.2013 13:33:00
Slika
PITANJE:

poštovani, imam opel combo 1.6i, 2003g kupljen prije dvije godine. problem je u tome što troši puno ulja, cca na 1000km 2-2,5 litre ulja. ispočetka je bilo manje ali što dalje sve više. uz sve to malo malo mi "začađavi" svijećice pa auto počme "trokirati". da li da mijenjam motor ili da popravljam ovaj? koji još motor odgovara ovome, navodno od astre g? puno puno hvala na odgovoru, lp, dinko

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila i kroz klipne prstenove. Stručnim pregledom motora može se točno utvrditi da li treba samo zamijeniti vodilice ventila ili još i klipne prstenove. Naravno da nećete razmišljati o drugom motoru dok ne dobijete stručno mišljenje od stručne osobe od povjerenja. Detaljnije objašnjenje i prijedlog rješenja mogu Vam dati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - PALI TEK TREĆI PUT ?

Datum objave: 28.06.2013 19:55:37
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam opel astru g 1.2 16v i problem nastaje kad ga palim prvi put u toku dana u podne, kad je temperatura vanjska oko 25-30 nece da uplali nego iz 3 ili 4 puta prvi put samo verglanje, drugi put malo se javi a treci upali mjenjao sam senzore paljenja i na radilici i na bregastoj.

ODGOVOR:

Nije dobro da mijenjate pojedine dijelove na pamet . Najprije treba ispitivanjem točno defektirati kvar . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zakolpke snge, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, niski tlak goriva, injektori, regulator tlak goriva, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom olektoru, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - NA MOMENTE NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 31.05.2013 15:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani.Vozim Astru f 1.4, i s vremena na vrijeme dešava se da na hladno, tj. uglavnom nakon prespavane noći , vergla ali neće upaliti.Na momente kao da će upaliti, ali radi par sekundi na strašno malom broju okretaja, te se ugasi.Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja jednostavno uhvati, malo zadrhti , ne prima potpuni gas, i jednostavno proradi kao da je sve ok.Tokom vožnje zna trgnuti kod naglijeg davanja gasa.Nakon toga sve bude normalno i danima nema problema. Molim za Vaš savjet, unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoje dva osnovna uzroka zbog kojih motor ne može upaliti , jedan je izostanak iskre na svjećicama a drugi je da nema goriva na injektorima. Kada bi Vi mogli utvrditi u momentu kada motor ne pali , da li nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima odmah bi znali čime se treba baviti . Ako iskre na svjećicama nema onda se ispitiju komponente sustava paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, senzor radilice, električna instalacija ) . Ako iskre na svjećicama ima onda se ispituju pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja ( dobava goriva ) a moguće neispravnosti su ; niski tlak goriva, filter goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor tempeature senzor motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, električna instalacija, relej ECU centrale, relej pumpe goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - LUPANJE U MOTORU I NAKON POPRAVKA ?

Datum objave: 31.05.2013 12:59:09
Slika
PITANJE:

LUPANJE U MOTORU OPEL ASTRA 1.4 16V 2002g Poštovani g Meić,na mojoj Astri prije neki dan počelo je lupati u motoru.Majstor je rekao da mu sve to navodi na hidropodizače,ali da bi on za svaki slučaj skinuo glavu motora da vidi u kakvom su stanju ventili.Kad je skinuo glavu imalo se šta vidjeti,motor je bio pun taloga,cijev od iberlaufa totalno začepljena a i karter takodjer.Skinuo je klipove te na njima zamjenio karike i leteće ležajeve. Obrada glave (strojna obrada glave Čukman) 8 novih ispušnih ventila i vodilica,brušenje usisnih ventila i svih siceva ventila te ravnanje glave.Majstor je stavio nove podizače ventila,sve nove brtve,zupčasti remen i sve rolice.Sve je lijepo oprao, složio i upalio a on opet lupa isto kao prije!Lupa kao hidro podizač ali prosto ne vjerujem jer je na starim je bio isti zvuk.Bojim se da bi zvuk dolazio iz bloka motora kao npr osovinica klipa.Na leru se ne čuje gotovo ništa,na 1500 obrtaja počinje lupati,na 2000 obrtaja se smiri a iznad 2000 pa nadalje lupa. Znam da je teško ovako bilo što reći,ali iz V ašeg iskustva na ovakvim vozilima možete li pretpostaviti što bi otprilike moglo biti? Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najvjerovatnije lupa jedan ili više ležajeva radilice . Točan odgovor mogu dati nakon kratkog pregleda Vašega vozila . Pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - PROBLEM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 22.05.2013 07:13:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam problem sa kočnicama na opel fronteri 2.3 td. prednji desni točak mi ranije hvate,te povlači u desnu stranu,diskovi novi,pločice nove,promjenjeno jer sam mislio da je uzrok u tome.Cilindri na kotačima (kočioni)rade,kočnice ozračene.Osjetim da kad napumpam kočnicu ona polako propada,ne znam je li problem u glavnom kočionom više ni sam ne znam što učiniti. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći! S štovanjem Dario!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti ; glavni kočni cilindar, fleksibilne cijev kočnice, kočna kliješta, kočni cilindar na prednjem kotaču ( razlika u kočnoj sili i tlaku ) . Glavni zadatak osobe koja treba rješiti ovaj problem je da svojom stručnošću, logikom razmišljanja, neposrednim ispitivanjem , otkrije stvarni uzrok i otkloni kvar . Ponekad su kvarovi specifični , nisu tipični i traže poseban prsitup , motiviranost i maksimalni angažman .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - MOTOR RADI NA TRI KLIPA ???

Datum objave: 03.05.2013 11:45:54
Slika
PITANJE:

Astra G 2000 god. radi na tri klipa problem je na drugom klipu nove svjecice mijenjana bombina i inektor ponasa se isto puca na auspuh dijagnostioka motora radjena u ovlastemom servisu kompresija na sva cetri klipa 13. jedan od majistora mi je rekao da je do ventila ili do hidro podizaca. sta da radim molima vas savjet unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najkorisnija stvar koju možete napraviti je da odaberete servis koji može točno defektirati kvar , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka, otkloniti kvar . Uzroci zbog kojih ne radi spomenuti cilindar mogu biti : mehanički , hidraulični, električni, elektronski . Osnovni zadatak servisa je da točno otkrije ( defektira ) kvar i da prihvati obvezu da taj kvar riješi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - KOČNICE I SERVO VOLAN

Datum objave: 26.04.2013 10:53:43
Slika
PITANJE:

Za gospodina Meića Imam OPEL Astru 1.7, TD ISUZU motor. Prilikom kočenja nožnom kočnicom na zadnjim točkovima ne mogu ostvariti zadani pritisak. Pomijenio sam oba ventila prije klipa,doboši su ispravni kao i pakne,ali svejedno ne mogu ostvariti pritisak kod kočenja.Drugi problem :servo uređaj mi svira kad okrećem volan u bilo koju stranu, ulja ima manje od pola posude i nisam nikako mijenjao. Zbog kočnica imam problema na tehničkom pregledu, neće me pustiti. Molim Vas odgvorite mi na postavljena pitanja, unaprijed hvala! Zrinko Batinić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti u vezi kočnica su ; zadnji kočni cilindri, kočne papućice ( pakne ) , regulator tlaka kočenja , glavni kočni cilindar. Ulje u servo volanu se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Ako s eto ne radi nastaje istrošenje u servo volanu i servo pumpi . Za početak zamijenite ulje u servo volanu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B 1,6 i. 16V - DVIJE GREŠKE ???

Datum objave: 19.04.2013 09:10:41
Slika
PITANJE:

Evo da "sublimiram"sve probleme Opel Zafire b 1.6-na displeju su dvije greske 0501 i 2108 a na Zafiri svijetli lampa ABS-a- auto povremeno trza sa poskakivanjem kilometar kazaljke i ne mjeri kilometrazu,hvala.

ODGOVOR:

Greška P0501 se odnosi na senzor brzine vozila a greška P2108 se odnosi na aktuator leptirastog ventila . Zbog spomenutih grešaka je moguće da motor nemirno radi i da se pali kontrolna lampica ABS-a . Navedene greške je očitao dijagnostički kompjutor i one nužno ne moraju biti uzrok neispravnosti koje ste naveli . Pravi uzrok treba otkriti osoba , stručnjak koji logikom razmišljanja i znanjem točno dolazi do spoznaje o neispravnostima.

na vrh Povratak na vrh