Danas je: 31.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA B 1,6 i. - ŠTO BI MOGLO BITI ?

Datum objave: 07.07.2014 12:16:40
Slika
PITANJE:

Opel vectra b 1.6 I, servir ulja, remenja obavljen prije tjeda dana, auto jako očuvan i super vozim dobro malo je slab radi kilovataže , pitanje jučer sam vozila nekih 30 km upalila dobro vozila dobro kad se motor zagrijao u zavoju sam prebacila u 3 brzinu dodala gas a ona polako počela cukat kao da ju nešto guši ubacim u drugu isto tako stala sa strane i ugasila. opet ju upalila normalno vozila. na povratku kuci mi je cijelim putem bila normalna ali opet pre samo odredište vozila u 5 brzini 120 polako pustila gas da uspori i kad je pala na 90 opet dodam gas ona počne polako trokirat, cukat i usporavat, ni jednu brzinu mi gas nije htijela primit, morala sam u leru se uparkirat sa strane. Molim pomoć kad mi je majstor sijeo i provozao ju je naravno ništa se nije dogodilo.

ODGOVOR:

Točan uzrok se može znati nakon stručnog pregleda i testiranja . Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, pojedini senzori motora, ragulator tlaka goriva, električna instalacija motora, kablovi, svjećice , bobina, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 CDTI - MOTOR IDE U "SAFE MODE"

Datum objave: 25.06.2014 17:20:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Opel Merivi 1.7 cdti, 2007.g. Kod niskih okretaja u prvoj i drugoj brzini mi trokira i na leru je nemiran rad kao da se motor zaletava,bez obzira da li je motor hladan ili ne, čim povećam okretaje auto normalno radi i nema nikakvih problema. Ne znam da li je povezano, ali u mjesec-dva jednom mi baca auto u'safe mode' i limitiran je do 3000 okretaja, na kompjutoru očituje grešku P0234. Molim Vas za pomoć i savjet.

ODGOVOR:

Greška P0234 se odnosi na turbinu a moguće neispravnosti su : tlačne cijevi turbine, električna instalacija turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, ostali netipični uzroci . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu , može se točno defektirati kvar i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - OSJEĆAJ NA VOLANU ?

Datum objave: 22.04.2014 14:41:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Pitanje se odnosi na Opel Astru G,1.6 16v (z16xe) iz 2004. godine, a glasi: kako ću se uvjeriti zbog čega se osjećaj na volanu promjenio? Upravljač je svih deset godina radio savršeno,bez lupkanja,škripanja,bez "lufta".Ima jednostavno nekako mekši osjet pri normalnoj gradskoj vožnji kao da ne vraća "feedback" kao dosad. na većim brzinama radi normalno,progresivni servo ga ukruti i onda je osjećaj pravi. Probao sam je malo nagaziti prošli vikend na magistrali pa sam se uvjerio da je upravljanje dobro pogotovo što je sada 40mm niža od standardne otkad sam joj ugradio gevinde. Po gradskim prometnicama koje su KATASTROFALNO IZBUŠENE,IZORANE i IZLIZANE najviše me ljuti što potpuno gubi osjećaj na volanu prilikom prelaska preko tih tragedija,a pogotovo kod većine skretanja za 90 stupnjeva(raskrižja). Također,kada prelazi preko neravnina ravnomjernim gasom zna zaštucati motor a sada se to događa i kod pravocrtnog kretanja po dobroj podlozi ali samo ako nogom držim ravnomjerno gas. Ubrzavanja i usporavanja obavlja izvrsno i glatko. Da se vratim pitanju: što trebam pokontrolirati? Ne sjećam se kad je mjenjano servo ulje -možda to? Možda uopće nije volan nego ležajevi ovjesa? Evo nekidan sam joj kupio Remus Sport zadnji lonac i prilikom montaže majstor je rekao da od ispod sve izgleda uredno na prvi pogled...ja nemam baš uvjeta za zavlačit se ispod auta svako malo,i stvarno neznam što učiniti a da izgubim što manje vremena i novaca,a kod nas uvijek postoji realna opasnost da se naiđe na svakojake prevare i "dijagnoze"... Svaki savjet i pomoć jako bih cijenio! Hvala unaprijed i lp, Ivan

ODGOVOR:

Spuštanjem vozila za 4 cm utjecali ste bitno na geometriju ovjesa i na komfor u vožnji . Na taj način ste opteretili pojedine dijelove ovjesa i karoserije . Događati će se česta oštećenja selen blokova i ostalih dijelova ovjesa . Uz to ste izgubili komfor u vožnji . Za početak obavite kompjutorsku kontrolu i podešavanje geometrije ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA GSI 1,6 i. 16V - GASI SE U VOŽNJI I KADA STANEM ?

Datum objave: 25.03.2014 12:48:12
Slika
PITANJE:

Ovako, imam opel corsu GSI 1.6 16v i odjednom se pocela gasit "u voznj" kad stanem, tj kad sam pod kvacilom ili u leru. Usto je postala "lijena" slabo vuce, ista znaga dok je malo gasa i pun gas.... rekli su mi ljudi senzor protoka zraka, bi mogli vi potvrdit, jer moram bit siguran, nikog nemam da mi posudi da vidim jel u tome problem, a preskup je da uzimam pa da na kraju ispadne da senzor nije problem, hvala...

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti je da slušate pojedine "stručnjake" i njihove savjete i da bez stručne provjere kupujete i mijenjate pojedine dijelove. Na taj način ćete potrošiti novce a kvar nećete otkloniti . Najbolji i naefikasniji način da otklonite kvar je da najprije obavite stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga možete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, rezervoar ( nečistoća ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, kablovi, bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,2 i. 16V - NE MOŽE SE OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 12.02.2014 18:16:11
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆU!VOZIM OPEL ASTRU G 1.2 16v 1998.GODINE,IMAM PROBLEM TO ŠTO MI NAVEDENA ASTRA TEŠKO PALI KAD JE TOPLA,tj KAD JE UGASIM TOPLU I ODSTOJI SAT-DVA.KAD JE HLADNA PALI NA ZUB I AKO JU PALIM NEDUGO NAKON ŠTO JU UGASIM,A ĆIM ODSTOJI SAT-DVA PROBLEM JE SA PALJENJEM(upali ona ali od 2,-3. puta,kao da joj fali malo goriva)BIO SAM U 2 OVLAŠTENA OPELOVA SERVISA I NIJEDAN NIJE MOGAO OTKLONITI TAJ PROBLEM.PROMJENILI SU:senzor radilice,senzor bregaste,MAF senzor,motorić ler gasa,potenciometar,mjerili kompresiju,mjenjali ECU,provjeravali kod ključa,senzor temperature,regulator pritiska,nepovratni ventil,pumpu goriva,sviječice,bobinu i još puno toga vezanog za to a problem i dalje ostaje isti.JEDINO NISU JOŠ MJENJALI LAMBDA SONDU, PA ME ZANIMA VAŠE MIŠLJENJE JELI MOŽDA MOŽE BIT PROBLEM U LAMBDI?STVARNO VIŠE NEZNAM ŠTA JOŠ PROMJENIT PA BI VAS ZAMOLIO ZA VAŠE MIŠLJENJE I ODGOVOR.UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM!

ODGOVOR:

Lambda sonda nije uzrok . U momentu kada motor ne može upaliti treba provjeriti ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima . Ako iskre na svjećicama nema ispituju se svi dijelovi sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Ako nema goriva na injektorima ispituju se svi dijelovi sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Osnovni zadatak servisa je da sa svojim stručnim osobljem otkrije kvar i isti otkloni . Moram naglasiti i to da ponekad složenost problema na vozilu prelazi stručne mogućnosti pojedinih servisa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - PROBLEM MANJKA SNAGE ?

Datum objave: 06.02.2014 09:54:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav...imam vectru b sa z18xe motorom, te sa istom imam problem manjka snage. Posumnjao sam na maf senzor te ga odlučio testirat na način da napravim probnu vožnju sa isključenim senzorom. Uglavnom auto ide isto ako ne i bolje bez mafa pa me zanima dali je to znak za pokvaren maf senzor i ako je dali ga se isplati čistiti i na koji načn. P.S. check engine lampica ne radi. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Način na koji želite ispitai utjecaj Maf senzora na snagu motora nije uobičajen i ne dovodi do rezultata . Navesti ću što bi sve trebalo ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektore, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor zaklopke snage, lambda sondu, senzor radilice , senzor bregaste osovine, ECU centrala ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, električna instalacija ) . Kao što vidite ima toga puno što bi trebalo ispitati , međutim jedino na taj način se može doći do spoznaje o svim faktorima utjecaja na snagu i ispravan rad motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V - NESTABILAN LER, MOTOR SE GASI , NEMA SNAGE ?

Datum objave: 27.01.2014 19:40:53
Slika
PITANJE:

u pitanju je opel tigra 1.4 16v 1996, dogada se sljedece: ler nestabilan, varira izmedu 500rpm i 950/1000rpm desava se i gasenje vozila kad se zagrije spusti se obrtaji(rpm) i samo se ugasi, isto tako se gorivo cuje(mirise/smrdi) u auspuhu(pljuca ga malo) i u usisnoj grani se cuje(mirise/smrdi) al manje nego iz auspuha, posto takav problem nisam imao prije neznam bas sta bi moglo bit, testirao sam lamba sondu, po auto dati bi trebalo ulazit 5v a ulazi 0.16v, testorano je sa multimetrom, testirao sam jos par stvari kao mjerac zraka i tako te stvari al sve sa multimetrom(ne neke velike kvalitete) pada mi samo na pamet EGR ventil, sad da ne skidam htijo sam vas pitat mislljenje, unaprjed puno puno hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju dijagnostiku motora i otkrivanje kavrova ne možete raditi multimetrom . Za to je potrebno ipak nešto više dijagnostičke opreme, mjernih uređaja i tehnička baza podataka za to vozilo . Dijagnostiku napravite na slijedeći način : provjerite fazu motora, izmjerite kompresiju , provjerite propuštanje na usisnom kolektoru, provjerite ispušni sustav , Nakon ovoga bavite se dobavom goriva : izmjerite tlak goriva, provjerite regulator tlaka goriva, ispitajte injektore . Provjerite pojedine senzore motora  : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora. Provjerite svjećice, kablove , bobinu, ulazni napon na bobinu. Na kraju kao zadnje ostaje ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. 16V - OPIS ZAMJENE SVJEĆICA

Datum objave: 09.01.2014 20:00:30
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić i sve najbolje u novoj 2014. godini. Ljubazno Vas molim za savjet u vezi sa sljedećime: Opel Astra 1.4 16V CLASSIC, godina proizvodnje 2007. Do sada je prešla 73 000 km. Molio bih Vas za opis postupka promjene svjećica. Također, koji tip svjećica i kojeg proizvođača nam preporučate? Srdačan pozdrav. Ivan P.

ODGOVOR:

Na poklopcu ventila se nalazi na sredini plastični poklopac. Poklopac pomaknite malo u desno i onda ga izvadite iz ležišta . Tada ćete vidjeti bobinu koja je fiksirana za glavu motora pomoću dva torks vijka T45 . Odvijte navedene vijke, s desne strane odspojite konektor koji je spojen na bobinu, pažljivo izvucite bobinu iz ležišta. Kada ste izvukli bobinu vidjeti ćete svjećice. Uzmite ključ za svječice s nastavkom jer su svjećice duboko u glavi motora, odijte svjećice. Pažljivo stavite jednu po jednu novu svjećicu na otvor s navojem , rukom zavijte svjećice . Pomoću ključa s okretačem vrlo malo stegnite svjećice . Ako imate moment kljuć, zatebnite svjećice s momentom od 35 Nm . Ako nemate moment ključ zategnite svjećice za 3/4 kruga. Montirajte bobinu, fisirajte bobinu s vijcima, spojite konektor za struju na bobinu, montirajte zaštitni poklopac, upalite motor . Odgovarajuće svjećice za ovaj motor su : Bosch FQR8LEU2

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - MOTOR SE GASI NA MINIMUMU ( LERU ) ?

Datum objave: 17.12.2013 19:48:50
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić Radi se o Opel Tigri 1997g,1.4 16v motor. Znači automobil nije vožen 2 godine a prije nepunih mj dana napravljen je servis te je auto registriran. Nakon par stotina kilometara zasvijetlila je lampica za grešku na motoru te auto se počeo gasiti, nije mogao raditi na minimumu. Uskoro se to počelo pojavljivati ali iznenada te bi nakon što se auto ohladi nestalo. Zanima me s obzirom da još na autu trebam promijeniti remen(te sve što ide uz remen uključujući pumpu vode) koliko bi to moglo utjecati na taj problem te dali postoji nešto što bi ga moglo izazivati.

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen , natezač, klizači, pumpa za vodu ) nema utjecaja na gašenje motora dok radi u leru ako je motor točno u fazi . Drugi objektivno mogući razlozi su : mehaničko stanje motora , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom kolketoru, propuštanje na ventilima, senzor ECT , senzor MAP, senzor IAT, senzor TPS, aktuator minimuma, injektori, regulator tlak agoriva, električna instalacija motora, probijanje visokog napona, EVAP ventil rezervoara , ECU centrala motora. Zbog svega navedenog ne bih preporučio da počnete mijenjati pojedine dijelove na osnovu slučajnog pogađanja jer bi to bilo skupo i neučinkovito . Zato najprije treba obaviti ispitivanje svega što sam naveo kao moguće neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - DA LI STE IMALI TAKAV SLUČAJ ?

Datum objave: 12.12.2013 08:22:16
Slika
PITANJE:

Opel korsa 1,2benzin nece da upali.Promjenio sam svjecice bombinu kablove provjerio i pumpu goriva.Sta da radim i dali ste imali takav slucaj. Hvala u naprijed na pomoci.

ODGOVOR:

Nije dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet bez ispitivanja njihove ispravnosti . na taj način možete napraviti veliki trošak bez potrebe . Uzroci zbog kojih motor ne može upaliti su ; mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnoj grani ) , sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , sustav paljenja ( izostanak iskre na svjećicama ) , sustva dobave goriva ( nema goriva na injektorima ) . Na Vašem vozilu treba još ispitati ; električnu instalaciju motora, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snge, tlak goriva, injektore, ulazni napon na bobinu, fazu motora, kompresiju, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 04.12.2013 15:45:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić, zaista se divim Vašoj upornosti i entuzijazmu na ovoj stranici, i sve pohvale za Vaš (besplatan) trud, i unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Radi se o Opel Corsi 1.2 16V, koja radi jako malu kilometražu, trenutno 40-ak tisuća km u 7 godina, prvi vlasnik, jedan vozač. Na čepu od ulja se hvata emulzija, i to dosta debela, cca 1 cm sad, tijekom eksploatacije. Nema tragova miješanja ulja i antifriza, auto radi izvrsno, bez ikakvog problema. Da li je nužno emulziju očistiti,da skidam poklopac ventila i očistim sve ili da ostavim kako je? Da li da mijenjam ulje redovitije (obično promijenim jednom u dvije godine, ne jednom godišnje po pravilu, iako u dvije godine napravim manje od 10 tkm, iako je interval izmjene 20000 km (znam ili jednom godišnje šta prije dođe). Auto servisiram u Opel servisu. Hvala, lijep pozdrav, Matija!

ODGOVOR:

Emulzija koju vidite može nastati na dva načina . Prvi način je kada je oštećena brtva glave motora a drugi način je kada se vozilo koristi na kratkim relacijama u kojim se motor ne može zagrijati ili se jedva zagrije. U tom slučaju kondenzat iz ulja ne može ispariti nego u kombinaciji s uljem stvara spomenutu emulziju . Na vašem mjestu bih ulje mijenjao pred ljeto i pred zimu . Tada u ulju ne bi bilo toliko kondenzata ( vode ) . Emulziju najbolje možete očistiti kada skinete poklopac ventila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTOR LOŠE RADI NAKON "POLUGENERALKE"

Datum objave: 18.11.2013 15:56:44
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Vecrtu B 1.6 16v, rađena polugeneralka na motoru (karike, leteći ležajevi, gumice ventila, semerinzi, brtvila..) Prvi problem; Auto se ponaša čudno, ponekad kao da lupka u motoru, dok radi u leru.. Kad se ugrije, čim pritisnem gas iznad 3500okretaja on počne dimiti, poslije, neovisno o vožnji on dimi, sve dok ga ne ugasim i malo se ohadi.. I prije nego što je rađen motor znao je zatrzati ili puknuti pri naglom dodavanju gasa, pogotovo na plin. Na benzin se manje čuje detonacija, ali jako trza i slabo prima gas. U slučaju jako laganog dodavanja gasa auto ubrzava bez trzaja.. Molim Vas pomoć. Unaprijed hvala i lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Dim koji vidite nastaje od ulja koje ulazi u cilindre . Ulje u cilindrima izgara zajedno s gorivom i u vidu plavo-bijelog dima izlazi na auspuh . Uzrok ove pojave su novi klipni prstenovi i istrošeni cilindri . Prilikom demontaže glave motora trebalo je odmah izmjeriti istrošenje cilindara . Na taj način bi se točno znalo da li je kvalitetno rješenje ugradnja novih klipnih prstenova ili je rješenje strojna obrada bloka motora i ugradnja novih klipova . Sada možete jedino voziti 2.000 do 2.500 km . Ako se nakon toga stanje ne popravi ( prilagođavanje novih klipnih prstenova prema istrošenim cilindrima ) onda je jedino rješenje revizija motora i strojna obrada cilindara . Ovoga časa ne bih komentirao detonacije u usisnom kolektoru jer najprije treba urediti mehanički sustav motora . Propuštanje na cilindrima  i klipnim prstenovima .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. 16V - TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 11.11.2013 13:11:21
Slika
PITANJE:

Lipi pozdrav iz Splita!Imam ASTRU H 1.6 twinport i problem s ventilacijom u kabini,naime puše po nogama i sredina konzole ali ne u vjetrobran.Molim malu pomoć oko tog problema i da li se može negdi montirat pokazivač temperature motora.Astra je 2006god. Zahvaljujem i nadam se da ću dobit odgovor uskoro!!!

ODGOVOR:

Struju zraka kroz grijač možete usmjeravati po želji u svim smjerovima . Ukoliko postoji problem da se ne može usmjeriti na vjetrobransko staklo onda postoji neispravnost na sustavu za usmjeravanje zraka . Neispravno može biti : komanda za usmjeravanje, eletrični aktuatori zaklopki za usmjeravanje zraka, blokada zaklopki radi mehaničkog kvara . Neposrednim uvidom na vozilu i doradom na zaklopkama , može se obaviti popravak. Instrument za temperaturu možete ugraditi univerzalni . Dobra marka je VDO . Na taj način ćete u svakom momentu moći pratiti temperaturu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. 16 V - LUPANJE KOD ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 10.11.2013 09:47:30
Slika
PITANJE:

Molim pomoć.Vec neko vrijeme mi šuška nešto oko faznog remena na opel vectri c 18i 16v. Da li je moguće da je lezaj natezaca,alternatora ili sta gore?

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može nastati na razvodnom mehanizmu, na kanalnom remenu , na pojedinim agregatima. Napravite slijedeće : demontirajte kanalni remen , upalite motor , ukoliko više ne čujete spomenuto lupanje mogući uzroci su kanalni remen , natezač kanalnog remena ležajevi agregata koje pokreće kanalni remen, remenica radilice.  Ako se opisani zvuk čuje i dalje onda su moguće neispravnosti : klizači zupčastog remena, natezač zupčastog remena , pumpa za vodu, zupčasti remen razvodnog mehanizma .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. GTC - POTROŠNJA ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 20.10.2013 18:05:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije nekoliko godina uveliko ste mi pretpostavljenom dijagnostikom pomogli pri rješavanju problema sa povišenim ler gasom na Opel Astri f (1.4). Ovim putem Vas obavještavam da auto posjedujem još uvijek, a problem koji je tada bio aktualan u potpunosti je otklonjen. Još jednom, puno Vam hvala. Obraćam Vam se novim upitom i molbom za stručnim savjetom. Naime, radi se o Astri H GTC 1.4 (90 KS), 2008. godina proizvodnje. Unazad 2-3 mjeseca, tijekom redovite provjere razina tekućina u motoru primjetio sam da troši ulje. Auto je inače redovito servisiran u ovlaštenom servisu, ima tek 70 000 KM, i potrošnja ulja mi nikako nije jasna uz te činjenice. Tim više što se u ispušnim plinovima ne osjeti zagoreno ulje, a također nikad nisam vidio da iz auspuha izlazi dim. No, kako nijedno zlo ne dolazi samo, tako se kod istog auta javio još jedan problem. Kad je auto hladan, izrazito se čuje zujanje iz sklopa servo volana. Ulja u spremniku ima dovoljno, volan radi bez greške, ali zujanje je iz dana u dan sve glasnije. Molim Vas za stručno mišljenje u vezi oba problema, jer budući da nam je taj auto "1.", bitno mi je otkloniti kvarove kvalitetno, ali i uz što manje troškova. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Dozvoljena potrošnja ulja je 0,2 l/1000km . Ako je potrošnja veća najčešći uzroci su ; brtve na vodilicama ventila, vodilice ventila, klipni prstenovi . Pregledom vozila može se utvrditi na koji način motor troši ulje . Sklop volana je električno hidraulični . Treba provjeriti nivo i kvalitetu ulja te ispravnost elektropumpe. Ulje u servo volanu je dobro mijenjati svakih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6i. 16V - NE PALI KADA JE KIŠA ?

Datum objave: 14.10.2013 19:22:39
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine posjedujem osobno vozilo opel astra 1.6 2005god.Pored kvara sklopa bobina,promjene elektronike u zadnje dvije godine,poćeli su novi problemi.Jesen je stigla,a sa njom obilnije kiše.U nekoliko navrata sam potražio pomoć majstora,međutim bezuspješno.Kada pada veća kiša astra neće upaliti.Kada se spoji na kompjuter nema prijavljenih grešaka.Drugi dan nakon kiše auto normalno upali kao da se ništa nije dogodilo.Molim vas za pomoć,možda imate slićno iskustvo.Puno hvala

ODGOVOR:

Vlažno vrijeme i kiša imaju najveći negativni utjesaj na pojedine električne kontakte, konektore, električnu instalaciju od ploče s osiguračima do motora . Na Vašem vozilu je najlogičnije da se kritično mjesto i kvar traži u momentu kada motor ne može upaliti . To je najjednostavniji način da se pronađe kritično mjesto . Drugi način je preventivno čišćenje i zaštita pojedinih kontakata i konektora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - NAKON REDOVNOG SERVIS PUNO TROŠI ?

Datum objave: 11.10.2013 09:14:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Opel Zafiru 1,9 TD 120KS, 2009 g. Primjetio sam da je nakon zadnjeg redovnog servisa, potrošnja goriva porasla na 10,8-11,1 lit. za gradsku vožnju.Potrošnja se nije znatno smanjila ni na otvorenoj cesti.Auto je prije trošio 7,5-8,0 lit u gradu a na otvorenoj cesti je bilo manje od 7 litara. Motor uredno radi bez problema i signalizacije bilo kakvih problema.Kadfa sam osjetio miris gume kod gašenja motora u servisu su mi nerazumljivo objasnili da to ima veze sa filterom čestica.Nisam dalje istraživao jer sam stekao dojam da nemaju pojma kako bi smanjili potrošnju goriva a dijagnostiku su uredno naplatili 200 kn , uputili me da resetiram putno računalo i da će potrošnja sada biti manja.Moje pitanje je: znate li vi uzrok povećanoj potrošnji i koliko bi me koštalo otklanjanje ovog problema.Zahvaljujem na odgovoru1

ODGOVOR:

Najčešći uzroci povećane potrošnje goriva su : filter zraka, začepljenje na usisnom kolektoru motora, djelomično začepljenje auspuha, blokada na jednoj ili više kočnica pojedinih kotača ( kočne pločice se ne vračaju u početni položaj nego ostaju malo u blokadi ) , djelomično začepljenje katalizatora, curenje goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator tlaka goriva, regulator količine goriva, dize , senzor tlaka turbine, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora ( pad tlaka kompresije ) , ECU centrala motora. U ovom slučaju treba obaviti opsežno i detaljno ispitivanje svih dijelova koje sam naveo . Nakon toga se može znati što je neispravno i da li postoji neka neispravnost . Na kraju se može znati i eventualna cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - NA LERU NEMIRNO RADI ?

Datum objave: 29.09.2013 20:03:00
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam jedno u vezi automobila opel astra 1.4 66 kw,benzinac,2009 godina Auto u voznji do 3000 okretaja ponaša se normalno dok na leru nemirno radi te nakon 3000 okretaja pocne trzat i javljat gresku,nakon spajanja na tester i resetiranja greske izbacilo mi je gresku prekida strujnog kruga na 1 i 3 cilindru. Promjenih svjecice i moj mehanicar mi kaze da je vjerovatno do bobina pa odem i to promjenit kad na kraju nije ni do toga. Moze te li slucajno reci jeste li imali oovakvo iskustvo i jel mozda znate u čemu je kvar. PS. Nakon izmjene nisam ga spajao na tester Nagadjam da nije do katalizatora ili lamda sonde jer auto ima 88.000 km i služi za vožnju taxija. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šteta što Vaš mehaničar nije do kraja odradio dijagnostiku motora jer bi tada točno znali što je neispravno . Kada je u pitanju dijagnostika onda nije dovoljno da se samo koristi dijagnostički kompjutor već treba koristiti i druge uređaje s kojima se prvobitna dijagnoza potvrđuje ili demantira. U ovom slučaju je trebalo obaviti još pojedinačno ispitivanje : ulaznog napona na bobinu, ispitati pojedine senzore motora, ispitati električnu instalaciju motora, ispitati tlak goriva,  ispitati količinu goriva na injektorima, ispitati ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0i. 16V - PLAVI DIM IZ AUSPUHA ?

Datum objave: 29.09.2013 09:41:37
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima! Kupio sam Opel Astru 2.0 16v 100kw. Sada ima 155000km. Zanima me zasto iz izpusne cjevi izlazi dim plave boje i nekad cak napravi velik plavi oblak. Sredinski lonac na izpusnoj cijevi je pokvaren jer se cuje da se je iznutra razletio...zanima me dal zbog toga avto plavo dimi? pozz

ODGOVOR:

Plavi dim koji uz to ima i miris po izgorenom motornom ulju nastaje kada u cilindre ulazi motorno ulje . Uzrok mogu biti istrošene vodilice ventila ili istrošeni klipni prstenovi . U većini slučajeva uzrok su vodilice . To se može riješiti tako da se demontira glava motora i obavi kompletno uređenje glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - DOĐE MI DA GA POLIJEM BENZINOM ?

Datum objave: 12.09.2013 14:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovanje!! Imam problem sa opel vectrom 1.6 16v 98 godiste..motor radi odlicno i kako treba ali desava se to da kad je na leru radi mi na 2000 obrtaja nikako da se smanji gas motora kao da ju netko cijelo vrijeme turira i dok ne ugasim auto ono se ne smanjuje...auto je kod mehanicara vec 2 tjedna i nikako da dijagnosticiraju kvar ili nadu..spojen je i na kompjutor no on ne prikazuje nista konkretno sta bi bilo,mjenjala sam i neke ventile sto su mi receni to jest kupila medutim on i dalje radi pod turazom..neznam uopce kome i sta bi uradila,dode mi da ga polijem benzinom i zapalim koliko mi je glavobolje zadao..

ODGOVOR:

Nema potreba da Vaše vozilo polijete benzinom i da ga zapalite . Bolje rješenje je da vozilo odvezete u drugi bolji servis . Kvar se može bez problema dijagnosticirati i nakon toga uz Vašu suglasnost otkloniti .

na vrh Povratak na vrh