Danas je: 21.05.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 DTI - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 25.07.2011 19:04:01
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam opel vectru 2,0 DTL 97 godiste. U letnjim mesecima kad idem sa autom na uzbrdici i kada ga malo isforsiram (brze vozim) podize mi se temperatura do 100 stepeni C. Majstori mi kazu da je to za opel normalna pojava, medjutim meni tako ne deluje. Obicno se zaustavim na nekom prosirenju i odvijem cep od boce malo da smanjim pritisak koji se javlja u crevima iz straha da mi neko crevo ne prsne i u tom trenutku boca za tecnost se odjednom napuni vodom i pocne da preliva ispod cepa. Inace mi je i boca naprsla pri vrhu (iznad nivoa tecnosti) Pa cesto tu gubi vodu zbog pritiska u sistemu. Da li je mozda problem sto dosipam vodu po potrebi kada izgubi ili moze biti neko zacepljenje u sistemu pa nije dobra cirkulacija. Inace ovo mi se cesto desava. Nekad i na nizim temperaturama, ali nekad na visim temperaturama se ne desi. Veliki pozdrav, inace odgovor moze i na mail.

ODGOVOR:

Najprije morate znati da je rashladni sustav pod tlakom i da se čep ekspanzione posude ne smije otvarati dok je motor vrući . Drugo što trebate znati da je čep ekspanzione posude ujedno i sigurnosni ventil za rasterećenje od prevelikog tlaka . Cijevi neće popucati jer bi prije toga došlo do rasterećenja rashladnog sustava kroz spomenuti čep. Treće i vrlo važno je da ekspanziona posuda ne smije biti napuknuta niti ne smije nigdje propuštati . Tako se jednostavno ne smijete voziti . Odnosno smijete se voziti jer je vozilo Vaše .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - BUČI I TRZA

Datum objave: 25.07.2011 21:46:39
Slika
PITANJE:

Imam opel astru 1.7.dti 2000 g. imam problem s žutom lampicom. Prije 6 mjeseci auto mi je počeo ja bučiti, trzati i palio je žutu lapicu te, se počeo gasiti u vožnji. Otišao sam kod majsotra a on je promjenio senzor broj okretaja radilici. Bilo je sve ok do unazad mjesec dana i onda je opet upalio lampicu, počeo mjenjati broje okretaja u leru nekad dobro radi nekad ne, upali lampicu pa izgubi snagu dok ga ne ugasim i opet ponovno ne upalim. nekada se sam ugasi, trza, buči kao da će svi klipovi poispadati. ponovno bio kod majstora istog on kaže sve ok, kompjuter ništa ne pokazuje i baš se desi da kod njega radi motor ok. odem kod drugog majstora i on mi spoji na komjuter koji navodno pokazuje grešku s ubrizgavanjem goriva. poravio je na način da je prelemio kompjuter, bilo je sve ok dok nisam stigao kući i opet isto. vratim se za dva dana opet njemu spoji ga na kompjuter i kaže da je možda upitanju gornji kompjuer ili možda kablovi od gornjeg kompjutera ali nije siguran. uglavom ima problem s brojem okretaja te nakon toga prolupa komjuter. trebam nekoga tko će znati riješiti problem a ne stalno nagađati. molim vas pomoć ako nekoga znate tko je doktor za te stvari molim vas već sam izludio s tim autom

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli su : variranje broja okretaja motora, paljenje kontrolne lampice motora, gubitak snage motora . Ovoga časa mogu navesti više od trideset mogućih potencijalnih grešaka ili neispravnosti . Nema nikakvog smisla da ih pojedinačno navodim . Općenito se one odnose na sustav za dobavu zraka u motor, na sustav za dobavu goriva i na sustva za upravljanje motorom. Svaki ozbiljan servis bi najprije predložio dijagnostiku i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova a tek nakon toga bi mogao predložiti rješenje. To isto bih napravio i ja osobno . Ovakve i slične radove obavljamo često.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA SPORT 2,0 16V - LAMPICE ABS I TC

Datum objave: 24.07.2011 12:49:33
Slika
PITANJE:

Imam astru sport 2.0 16v iz 1998 imam problema sa elektronikom zna mi se upaliti lampica od abs i tc kad stisnem trubu. i primjetio sam od kad sam promjenio termostat da mi se stalno pale ventilatori ali na full brzini i od klime i od hlađenja motora. bio sam ispod auta i tamo ispod prednjeg branika je jedna siva kutija i u noj se čuje klik nakon čega se ventilatori pale. a neki put se ne uključuju niti kad je temperatura motora na 90 stupnjeva. bite mi mogli reči radi čega bi ovo moglo biti. Zahvaljujem unaprijed

ODGOVOR:

Kontrolne lampice ABS-a i TC-a se pale kada postoji greška u sustavu ABS-a . Moguće greške su : električna instalacija, senzori ABS-a , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat ABS-a , računalo ABS-a . Ako se stalno pale ventilatori kod velike brzine moguće neispravnosti su: neodgovarajući termostat, nečist hladnjak ( iznutra, izvana ) , cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, brtva glave motora. Navedena kutija je upravljački modul ventilatora . Ako se ventilatori nekada ne upale razlog treba tražiti u senzoru temperature motora, u termoprekidaču, u upravljačkom modulu, u električnoj instalaciji.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 i. - KARBURATOR VERZIJA?

Datum objave: 23.07.2011 21:08:41
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam kadet 1.3i monopoint 89 god.sa ugradjenim gasnim uredjajem Lovato. Nikako da sredim rad na benzinu... prestara elektronika, davaci i sl. Resio sam da predjem na karburator verziju. 1. Sta sve moram zameniti da bi dobio karburator verziju. 2. Da li lovato autogas za monopoint moze raditi na karburator verziji i ako nemoze koje delove treba zameniti.. Unapred hvala. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Veći je problem ugraditi i prilagoditi da motor radi na karburator nego osposobiti da isti dobro radi s elektronskim sustavom ubrizgavanja monopoint. Ako želite ugraditi karburator treba napraviti slijedeće : ugraditi mehaničku pumpu za gorivo , ugraditi drugu usisnu granu, prilagoditi električnu instalaciju , odspojiti neke električne vodove koji idu iz kompjutora motora do mono injektora i do pojedinih senzora na motoru. Kada sve to napravite postoji velika vjerovatnost da ni tada motor neće dobro raditi . Na kraju se mora prilagoditi i plinski sustav Lovato kako bi isti radio uz pomoć karburatora. Na kraju još jednom kažem to nema logike i ne isplati se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - PLIN R 134a

Datum objave: 20.07.2011 22:18:02
Slika
PITANJE:

Postovani gos. Meic. Evo danima lutam po stranicama nasih majstora u bosni i nijedan nepruza to sto vi pruzati i zbog toga vam odajem priznanje i skidam kapu dole. I ja sam jedan od onih kome treba vasa pomoc. Molio bih vas dami samo odgovorite na pitanje, koliko ide plina u auto klimu kod opel corse 1,2 16v 1999god. Nemogu to nigdje na autu da pronadjem samo sam uspio vidjeti na kompresoru koji plin treba ubaciti. U nadi dacete mi odgovoriti unaprijed hvala, i zelim vam puno uspjeha u vasem daljnem radu.

ODGOVOR:

U sustav klime ide 900 grama plina R 134 a .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - LER GAS VARIRA

Datum objave: 20.07.2011 10:19:10
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! ovako imam problem sa opel tigrom, 1.4 ,16v! problem je sto ler gas nekad varira , ostane na 2000 okr nekad na 1500, nekad zna podic i do 3000 okr i tako stoji, rijetko kad da radi normalno ! zna se nekad i upalit check engine lampica kad pocnu te oscilacije ler gasa ! znate li mozda u cemu je problem? Hvala Puno !

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, količina goriva, nečisti injektori, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, motorić minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - LANAC I LANČANICI

Datum objave: 20.07.2011 09:50:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam pitanje za opel astru g,karavan,2,0 DTI 2003 godina.165000 km. koje motorno ulje točiti, u kojim intervalima ga treba mijenjati na 10 000 ili 15 000 i dali treba mijenjati lanac i lančanike i nakom koliko pređenih kilometara

ODGOVOR:

Odgovarajuće motorno ulje je 10W40 ili 5W40 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . U svakom slučaju je još bolje svakih 10.000 km ili dva puta godišnje. Lanac i lančanici se ne mijenjaju ili bolje rečeno mijenjaju se samo kada za to postoji potreba .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2 2 DTI - TIPTRONIC MJENJAČ

Datum objave: 20.07.2011 09:45:11
Slika
PITANJE:

imam problema sa tiptronic mjenjacem kod vectre c,gts,2,2dti.2003 g.p.radio sam auto dijagnostiku i nigdje ne pokazuje gresku.inace auto kad se ubaci u d ili r,nece da krene.zanima me koji moze uzrok biti.hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više . Najčešći uzroci su nedovoljna količina ulja i nekvalitetno ulje u mjenjaču . Drugi uzroci su : električna instalacija i konektori od mjenjača do upravljačkog računala, elektroventilska grupa mjenjača, računalo mjenjača, neispravnost u samom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - ULJE NA ELEKTROPOKRETAČU

Datum objave: 20.07.2011 09:37:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL CORSA 1.5 TD 1996.g.,prije nekih sedam mjeseci sam mijenjala četikice u anlaseru, do kvara je došlo zbog zamašćenja istih. Objašnjenje je bilo da se prilikom mijenjanja ulja iz filtera prelila masnoća po anlaseru pa su se četkice s vremenom zamastile. Prije nekoliko dana mi se dogodila ista stvar, ali od zadnjeg kvara nisam mijenjala ulje pa mi je račeno da od nekuda polagano kapa ili ulje ili nafta i s vremenom izmasti anlaser i uništi četkice. Molila bih Vas ako mi možete odgovoriti odakle bi mogla doticati nafta ili ulje ili što mislite da se događa. Unaprijed zahvaljujem.!

ODGOVOR:

Nije točna konstatacija da je ulje iz filtera došlo na četkice elektropokretača jer to nije moguće. Moguće je da ulje na četkice dođe ako je neispravan zadnji semering radilice ili brtva poklopca ventila . tada ulje može doći do elektropokretača. Ozbiljan servis će s lakoćom utvrditi gdje je mjesto curenja i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 16V- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 19.07.2011 18:16:53
Slika
PITANJE:

pozdrav.vozim opel corsu C 1.2 16.v 2001god. 4godine.Imam problem sa temperaturom motora preko ljetnih vrucina,temp.se penje i do 100c(PONEKAD I U CRVENO),sa upaljenom klimom stalno u crvenom,zato rijetko palim klimu.Prve 2 godine nisam imao takvih problema.Hladnjak je star 2 godine,nema nikakve prljavstine oko njega i na njemu,ventilator se pali (normalno) oko 95stupnjeva 2.brzina i radi non stop bez prekida a da se kazaljka temp. ni ne pomakne(sa 100stupnjeva),termostat neznam jeli se otvara a znam da bi se trebao otvarati oko 92stupnja,mozda je to problem???????antifriza ima dovoljno.Serviseri kazu da je to normalno zbog maloga motora i slabog protoka zraka odnodno velikih vrucina.vozio sam i duze relacije sa vecom brzinom 90,100kmh a kazaljka ni da se pomakne,cak jos raste.Ali nerazumijem zasto se to prije nije dogadalo nego samo u posljednje vrjeme.ZANIMA ME KAKO BI MOGAO OZRACITI RASHLADNI SISTEM???? jer se rashladna rekucina u zadnjih 1g mjenjala 2,3 puta,mozda ostane zraka.HVALA VAM NA STRPLENJU I NADAM SE DA CE TE MI POMOCI DA SPUSTIM TEMP.POZDRAV

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati stvarnu temperaturu motora i istu usporediti s prikazanom temperaturom na instrument ploči . Često instrument pokazuje veću temperaturu od stvarne. Isto tako bi trebalo provjeriti ispravnost termostata . Hladnjak motora mora biti čist iznutra i izvana ( rekli ste da je to u redu ) . Na kraju treba posumnjati i u pumpu za vodu iako je to rijetkost. Ako na rashladnom sustavu vidite dva ventila na cijevima rashladnog sustava i na hladnjaku , to su mjesta za odzračivanje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - SAM SVOJ KLIMA MAJSTOR

Datum objave: 18.07.2011 21:59:06
Slika
PITANJE:

Imam opel astru g 99god, 1600 kubika,benzinac. Imam problem sa klimom, tacnije prilikom pritiskanja dugmeta unutar kabine za ukljucenje iste cuje se da upali nesto ispod tog dugmeta..verovatno rele..ali na spulni kvacila kompresora nedobijam napon 12V.Kada strujno razdvojim senzor pritiska za freon upali se ventilator klime ali i dalje nedobijam napon na spulni. Moze li neko da mi pojasni sta dalje da proverim..a ako ima i neka el sema bilo bi od pomoci.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ako do sada niste radili na sustavu klima uređaja , ako za to nemate potrebnu servisnu opremu, ako nemate bazu podataka , ne možete s uspjehom napraviti ništa na vašem klima uređaju. Prvo što bi trebalo napraviti jest izmjeriti gornji i donji tlak plina , obaviti kontrolu količine plina, po potrebi napuniti odgovarajuću količinu plina . Ako plina nedostaje kompresor se na može upaliti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - VOŽNJA NA PLIN UZBRDO

Datum objave: 18.07.2011 21:44:50
Slika
PITANJE:

Vozim Opel kadet 1.3 44 kw 1988 god., imam ugradjen i plin. Znam da je auto star, ali javlja mi se problem kod voznje na plin uzbrdo. Auto na ravnom ide odlicno, ali kod malo vecih uzbrdica nastaje problem. Recimo idem punim gasom drugom brzinom, i cim prebacim u trecu, auto pocne da gubi na brzini i snazi, i izuzetno lose vuce.Auto je kupljen sa vec ugradjenim plinom. Inace na motoru je uradjena generalna popravka pre 1,5 god. promenjeno je bukvalno sve. Karburator je ociscen, auto na gorivo ide extra i na ravnom i uzbrdo. Ako imate bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude, odgovorite mi. Unapred hvala R. M.

ODGOVOR:

Moguće greške su : filteri plinske i tekuće faze, niski tlak plina, elektromagnetski ventil plina, nečist isparivač, loše podešena količina plina, prevelika količina zraka koja ulazi u motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - TRZA

Datum objave: 15.07.2011 23:58:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meiću. Kupio sam astru clasik 1.4 16v 66kw god.2007 sa 54000 km.Imam problem kod jednolićnog gasa astra trza, inaće kod dodavanja gasa ili iduzimanja toga nema.Nemam iskustva sa benzincima pošto sam vozio 20 god. diesela.Molim Vas za Vaš savjet i odgovor. Unaprijed Vam se zahvaljujem na vašem odgovoru. Srdaćan pozdrav, Mladen.

ODGOVOR:

Problem ( trzanje ) koje ste primjetili najčešće nastaje kada sustav za stvranje iskre ne svjećicama ne radi ispravno. Najčešće neispravnosti su : svjećice, visokonaponski kablovi, bobina, elektronika paljenja, lambda sonda . Brzim i jednostavnim pregledom može se vidjeti što je neispravno. Takve slučajeve imamo svakodnevno i zato sam na prvo mjesto stavio upravo ovo što sam u tekstu naveo . Mogu postojati i drugi uzroci kao što su pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva ali je to rijeđa pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - KLIMA NE RADI

Datum objave: 15.07.2011 23:57:10
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam Opel Vectru 1.8 16V CDX iz 1997 godine. Imam problem sa klimom koji je sledeci. Klima je puna, ventilator OK, smenjen filter u kabini. Klima je automatska. Neko vreme radi odlicno ali evo danas upalim auto zagrejem ga i palim klimu na 17 stepeni a ona duva toplo a sve radi i nakon nekoliko kilometara isto. Jedna od cevi od klime pod haubom nije hladna a sto bi trebalo. Molim za odgovor POZZ.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručno i kvalitetno obaviti kontrolu i servis klima uređaja . Naravno da to ne možete obaviti sami jer za to nemate potrebno znanje niti potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Prilikom servisa klima uređaja se obvezno kontrolira stanje kompresora, kondenzatora, ekspanzionog ventila. U sustav se stavlja novi plin , ulje za kompresor, kontrast . Mijenja se i dehidrator ili sušač . Nakon ovako obavljenog servisa klima uređaj će raditi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 15.07.2011 22:50:50
Slika
PITANJE:

Postovanje Meicu.moze li odgovor na ovo pitanje:radi se o kompresoru klime na vectri b.Poslije demontaze hladnjaka i kompresora klime radi ciscenja i radi propustanja na expanzionom ventilu ako sam se dobro izrazio dosao sam uz pomoc prijatelja da se rad samo o propustanju viska freona medjutim nakon vracanja svih dijelova na svoja mijesta,nakon punjenja klima uredjaja takodjer i zamijene njegovih gumica kad sam sve sastavio upalio auto UZAS PROBLEM nesto struze kompresor ,sta mi je cinit pomagajte molim vas gdje sad nac za njega dijelove ako mu je sad potrebna reparacija, dali je u njemu postojalo ulje meni nista nije iscurilo kad je bio kompresor vani dakle:kad auto radi bez klime sve ok a kad ukopcam klimu struze na preskake ,i ovo vas moram obavijestit jos koje sam radnje obavljao na kompresoru nista posebno .Matica koja treba da bude na elektromagnetskoj ploci(remenici) nedostaje i ja sve sto sam radio je postavljanj tecnog metala na navoj osovine kompresora i to je to, izbezumljen sam ovim neznam sta da radim moj prijatelju pomagaj ako ikako mozes mislim da cu mozda ubrzo bit na putu za zagreb i imo bi veliku zelju navratit kod vas u vezi pregleda mog auta i u vezi nekih pitanja o automehanici opce voli bih vas i osobno upoznat POZDRAV VAM SVIMA.

ODGOVOR:

U svakom sustavu klime postoji točno odgovarajuća količina ulja i točno određeno ulje . Isto služi da obavlja funkciju podmazivanja kompresora . Izuzetno je važno staviti odgovarajuće ulje i odgovarajuću količinu ulja u sustav. Ako se to ne napravi dolazi do oštećenja kompresora . Radi Vaše informacije ne postoje rezervni dijelovi za kompresor . Međutim i kada bi postojali to ne  znači da bi njihovom zamjenom kompresor kvalitetno radio i dalje ( oštećenje kućišta ) . Radi specifičnosti i složenosti funkcije klima uređaja ne smiju se raditi nikakve improvizacije ni nekvalitetna rješenja . Najbolje i najjeftinije rješenje je u takvim slučajevima ugradnja novog ( ne mora biti originalni ) kompresora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - NEĆE DA PREBACI NA PLIN

Datum objave: 15.07.2011 21:25:38
Slika
PITANJE:

postovanje.radi se o opel kadettu,1.6 monopoint,benzin plin.90 godiste,plinski uredjaj je lovato star 5 godina.prije dva mjeseca mi se pojavio problem nakon mjenjanja filtera plina,povremeno kada ga upalim nece da prebaci na plin.kad upali na benzin potrebno je voziti par minuta da bi mogao rucno prebaciti.pregledani su kontakti na spulama,i posto nije bilo rezultata otvoren je i rasplinjac i zamjenjene su membrane i ostali gumeni djelovi u njemu. Ni to nije dalo rezultata.sta da uradim.

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi na benzin ( a tako bi moralo biti ) , tada uzrok treba tražiti u plinskom sustavu na Vašemu vozilu . Kod plinskog sustava treba stručno pregledati i ispitati sve dijelove sustava i to : multiventil na rezervoaru, elektroventil za otvaranje i zatvaranje plina, filtere, senzor temperaure vode na isparivaču, senzor tlaka plina na isparivaču, tlak plina na isparivaču, centralni mješač plina, emulator ( elektronički modul  ) , plinsko računalo . Sve što sam spomenuo najbrže se može riješiti u servisu koji servisira marku plinskog uređaja koju imate na vozilu. Takav servis ima i dijagnostičku opremu kao i tehničke podateke za Vaš plinski sustav. Bez toga i s amaterskim pristupom , možete jedino zamijeniti pojedine filtere, pregledati pojedine priključke, provjeriti cijevi dovoda goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA VEĆINOM NE RADI

Datum objave: 14.07.2011 17:30:20
Slika
PITANJE:

Radi se o Astri g 1.6 16w 1999. god. Imam problem sa klimom (ručna), nekada radi dobro a nekada ne, večinom ne. Onda kad radi često se isključuje i uključuje kompresor što se dosta osjeti u vožnji, imam osječaj da kad su veče temperature vani (iznad 32c) onda se uključuje, a ako su niže na početku se uključi i nakon desetak sekundi se isključi. U dosta slučajeva se nikako ne uključuje ni nakon stiskanja gumba za uključivanje. Napunjena je plinom točno koliko treba i sve ostalo što treba biti unutra, očiščena, tlakovi su dobri kad uspije radit(provjereno), mjenjan je senzor za tlak i ništa, dalje ima probleme. Direktno smo spajali kompresor da vidimo da li je možda on kriv ali on radi dok je spojen. MOLIM VAS VAŠ SAVJET? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 12 godina a isto toliko godina ima i sustav klima uređaja i zato treba sumnjati u sve dijelove i sklopove klima uređaja . Da li ste potpuno sigurni da su pojdini dijelovi ispravni ? To su dehidrator, kondenzator, ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor . Uz to bi trebalo provjeriti slijedeće : kondenzator mora biti čist, ventilator na hladnjaku potpuno ispravan, dehidrator mora biti ispravan ( mijenja se svake dvije godine kada se radi i servis klima uređaja ), stanje pogonskog remena kompresora mora biti dobro, magnetska remenica kompresora mora raditi korektno, filter kabine mora biti čist , električna instalacija klima uređaja mora biti potpuno ispravna, kompresor potpuno ispravan, u sustavu klime mora biti točno određena količina ulja za kompresor, ekspanzioni ventil ispravan , tlačne cijevi ispravne, kompresor u dobrom stanju. Spomenuli ste da se ponekad ni nakon stiskanja tipke prekidača sustav ne uključuje . To ukazuje da postoji problem u protoku plina kroz sustav ili je problem u električnoj instalaciji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - AKO ZUPČASTI PRESKOČI?

Datum objave: 13.07.2011 22:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vectra B 1.8 16v 1996 dali postoji mogučnost da se saviju ventili ako zupčasti remen preskoči?hvala

ODGOVOR:

Ako zupčasti remen preskoči više od tri zuba ventili se sigurno deformiraju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - SENZORI TEMPERATURE

Datum objave: 13.07.2011 22:21:44
Slika
PITANJE:

Prije svega Vas puno pozdravljam i želim da Vam se zahvalim na danim odgovorima, jer su mi pomogli da riješim neke probleme u vezi mog auta. Želim da Vas pitam još nešto, naime radi se Opel Vectri 2.0 di ´98 god. a u pitanju je temperatura koju pokazuje kazaljka na instrument ploči. Kazaljka od temperature prelazi u crveno i to veoma brzo, zaustavim vozilo,ventilator radi, motor normalno radi, ne izbacuje vodu , niti voda koliko sam mogao vidjeti ne ključa u posudi. Vi ste rekli da bi mogao biti u pitanju senzor temperature, pa Vas ja sada pitam ako mi možete odgovoriti, da li je to senzor rashladne tekućine ili neki drugi, i da i se on nalazi na hladnjaku kod termostata, i na njega ide džek sa strujom. Također da Vas pitam da li može biti davač,( nisam siguran da se tako zove, a nalazi se u blizini ovog prvog senzora temp.) na hladnjaku na koji ide samo žica sa stopicom a ne džek, jer kad se on skine kazaljka nikako ne radi. Budući da kazaljka ponekad bude stalno u redu, oko 90, šta bi moglo biti, molim vas pomozite. Još samo, da vas pitam u vezi termoprekidača, koji pali ventilator, da li se smije staviti neki koji ranije pali ventilator, 88 ili 90 stupnjeva, da li bi mu to bilo štetno, pošto ovaj pali na 92. Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Na glavi motora postoje dva senzora ili davača temperature , jedan se zove indikator temperature i obično ima jedan pin ili jednu žicu , drugi se zove ECT senzor ima dvije žice. Za Vas je interesantan ovaj s jednom žicom jer je povezan s instrumentom za temperaturu motora. Možete staviti na hladnjak termoprekidač koji ranije pali ventilator.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 - PUCA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 13.07.2011 21:40:56
Slika
PITANJE:

imam opel kadeta 1.6 ben 89g več dva puta u tri mjeseca mi puca zupčasti remen nerazumijem zašto kakav bi bio uzrok jer on španera nema pa onda neznam molim za odgovor unaprjed hvala

ODGOVOR:

Zupčasti remen može pucati radi slijedećih razloga : bilo koja blokada u motoru ili izvan motora ( blokirati može neki od ležajeva, pumpa za vodu, bregasta osovina ) , upad stranog tijela ispod zupčastog remena ( oštećen zaštitni poklopac zupčastog remena ) , neki netipični uzrok kojega treba istražiti direktno na motoru .

na vrh Povratak na vrh