Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA B 1,5 TD - NABIJA KOMPRESIJU

Datum objave: 10.06.2011 17:07:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije svega, sve pohvale na uistinu vrhunskom portalu za korisnike Imam pitanje vezano za Opel Corsu B 1,5. td, 93. godište. Naime, unazad par dana na posudi za rashladnu tekućinu primjećujem da motor nabija kompresiju. Zrak izlazi iz svih crijeva a doljevanjem tekućine ona ostaje u posudi. Prva pretpostavka je da kvar na brtvi glave, no ona je zamijenjena prije 7 mjeseci+ obrada glave. Također, primjetili smo da, vrlo vjerojatno, na izmjenivaču topline za kabinu postoji rupica kroz koju tekućina otječe. Moje pitanje je, jeli moguće da se zrak u rashladni sustav ulazi kroz unutarnji izmjenivač i da je to uzrok kompresije u motoru? Konstantno moramo nadoljevati vodu, ali napominjem da je vode iscurilo maksimalno 1L za vrijeme rada te da auto niti u jednom trenutku nije zakuhao( maksimalna tempt je bila 102 C) Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na izmjenjivač topline ( radijator grijača ) nikako ne može ulaziti zrak u rashladni sustav jer je isti pod većim tlakom nego što je tlak okoline . Postupak rješavanja problema treba biti po nekom redoslijedu . Najprije treba otkloniti svako propuštanje rashladne tekućine ( u ovom slučaju radijator grijača ) . Nakon toga treba pratiti stanje temperature motora. Ako je temperature u granicama normale i ako se motor ne pregrijava stanje je normalno. Činjenica što se vide neki mjehuriči zraka ne znači ništa značajno. Bitno je da se rashladna tekućina ne gubi i da je radna temperatura motora normalna. Ako ima kakvih nejasnoća javite se ponovo a možemo i pregledati Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - STALNO MIJENJA ČOK ??

Datum objave: 10.06.2011 13:35:52
Slika
PITANJE:

Postovanje.ovako imam opel kadet 1.6i,1990.g.kupio sam ga prije 2 godine,za mjesec mi i treca registracija, medjutim pred zimu su se poceli desavati problemi.naime prvo je poceo raditi visoko na ler gasu, prvo po malo a kasnije toliko visoko da mi u voznji gas nije ni trebao koliko se sam povecao ler.otisao sam kod tzv.majstora, kaze da je do coka i zamijenio ga je.dobro je sve bilo dok nije pocelo toplije vrijeme, tad je opet poceo isti problem.opet odem i zamijenim jednom,dvaput medjutim opet isto sve.kad god stavim drugi dio radi par dana i opet isti problem.sad sam opet zamijenio jos jedan i haj radi ok(ali ne vjerujem da ce dugo) ali pocela mi se sad i zuta lampica paliti sa znakom munje,pa ima li sad to neke veze sa tim ili...?skoro odustao od svega.ako moze pomoc da vise ne bacam pare a nista ne napravim.hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila nema klasičan rasplinjač ( karburator ) a to znači da nema niti klasičan čok. Vaše vozilo ima elektronski sustav dobave goriva MONO POINT . Ovim sustavom upravlja kompjutor na Vašemu vozilu. Česte intervencije koje imate nastaju radi toga što serviser ne razumije ili nema mogučnosti da obavi kvalitetan popravak elektronskog sustava za dobavu goriva. Najčešće neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciometar gasa, motorić minimuma, senzor tlaka zraka, , senzor temperature zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija, mehaničko stanje motora, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - IZGUBIO POVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 09.06.2011 21:03:11
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu.imam vektru A 95 godiste,automatik 2,0 16v ekotec motor.kao sto napisa jedan od vasih gostiju,izgubio sam svako povjerenje u majstore ove lokalne a vidim kroz odgovore da sta veliki strucnjak.problemi koji mene muce su:upali mi se sport i vise auto nema snage da vuce,drugo je da od prije dva dana vise nece da radi na benzinu,upalim na plin i dodam gas pa prebacim na benzin i odma kako prebacim tako se i gasi.kada dodje ljetni period gasi se na leru.mjenjane svjecice senzor bregaste i radilice.pa vas molim da mi odgovorite,ako ste u mogucnosti.i ako se moze znati gdje se vi nalazit i koja bi otprilike bila cijena vaseg doktorskog pregleda,posto vidim kroz vase odgovore da ste dr.za ovo.unapred zahvalan,vas postovalac.

ODGOVOR:

Moguće greške na mjenjaču su : nedovoljno ulja , loša kvaliteta ulja u mjenjaču, električna instalacija mjenjača, električno-hidraulički ventilski sklop mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Ako Vaše vozilo ima plinski sustav isti može biti uzrok radi kojega motor ne može raditi na benzin . Najčešća neispravnost su nečisti benzinski injektori . Naravno da mogu postoja ti i drugi brojni nedostaci i kvarovi . Njih ovoga puta ne bih navodio jer ih ima mnogo . Nakon dijagnostike motora mogu se znati sve pojedinosti i vrste neispravnosti. Cijena uobičajene dijagnostike motora je 750,- kn .Nalazimo se u Samoboru u Hrvatskoj.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - VOŽNJA NA REZERVI

Datum objave: 09.06.2011 14:20:09
Slika
PITANJE:

postovani imam opel corsu 1.5 td vozio sam se dosta dugo na rezervi i sada kad sam usipao gorivo nakon 2-3 km auto je poceo trzati i ugasio se .kad sam ga ponovo upalio i dao mu gas gubio je snagu na gasu i poceo je bijeli dim izlaziti iz auspuha i kad sam pustio gas ugasio se.opet sam ga upalio i drzao ga na gasu da vidim sta ce se desiti i opet bijeli dim al nakon nekoga vremena poceo je onda crni dim u velikim obrtajima.kad sam pustio gas opet se ugasio.zanima me da li je mozda zbog toga sto sam bio dosta dugo na rezervi i ajmo reci ostalo je neke 2 litre goriva na rezervi i da li ce ako ga drzim jedno vrijeme na gasu izbaciti iz sebe i da li je moguce da ce mozda dizne i bosch pumpa malo dobiti kvara.

ODGOVOR:

Kada se vozi s malom količinom goriva ( rezerva ) i ako u rezervoaru ima nečistoća tada iste mogu proći kroz filter goriva i doći u visokotlačnu pumpu i dize . To se moglo dogoditi i kod Vas. Predlažem da očistite rezervoar, da zamijenite filter goriva i filter zraka . Nakon toga vidjeti ćete rezultat. Ako i dalje bude crnog dima u povećanim količinama, ispitajte dize i ispravnost turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - CRNI MULJ UMJESTO ANTIFRIZA

Datum objave: 09.06.2011 14:17:45
Slika
PITANJE:

ovako...radi se o opel astri G 2001god 1.7dti(broj motora:Y17DTX0228068)PREŠLA 168... tisuća km i danas prilikom provjere rashladne tekućine primjetio sam da mi je u posudi crni mulj a ne antifriz,u vožnji auto se ponaša normalno i sve ostalo je normalno nikakve nepravilnosti u radu motora nisam primjetio,pa me strašno zanima o kakvom je kvaru riječ???...hvala

ODGOVOR:

Nečistoća u ekspanzionoj posudi može biti talog od lošeg antifriza koji se godinama skupljao u rashladnom sustavu a isto tako može biti motorno ulje koje je došlo u rashladni sustav . Ulje može doći u rashladni sustav kada je neispravna brtva glave, glava motora, hladnjak ulja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E 1,3 i - NAČIN RJEŠAVANJA PROBLEMA JE LOŠ

Datum objave: 09.06.2011 13:32:38
Slika
PITANJE:

Posjedujem opel kadet 1989 ,benz 13,poluajnspric,slabo pali i puno trza,kao da mu zafali goriva da se "ispali",to mi je trzanje neprestano,bio pravac il krivine opet trza,mijenjao sam pumpu,diznu,cistio rezervar al opet isto,mislio sam da je konektor u razvodniku paljenja al nije jer kazu da ako on ode da auto vise nikako ne radi dok se to ne promijeni,u mene radi al trzaaa,mnogo je majstora i elektricara prosao al niko nije htio da se puno zamara s tim,uglavnom problem ostao,hvala unaprijed,ps cijenim vas trud i rad.

ODGOVOR:

Način na koji želite otkriti i popraviti kvar na Vašemu vozilu je teži i složeniji od uobičajenog jer se ne bazira na ispitivanje pojedinih djelova ili sklopova nego na njihovo mijenjanje. Na taj način možete promijeniti puno raznih dijelova a da pritom rezultat izostane. Normalno bi bilo da izmjerite tlak goriva i ispitatte pojedine komponente sustava ubrizgavanja nakon čega bi točno znali da li je sustav ispravan ili nije. Isto to bi trebalo napraviti i sa sustavom paljenja . Sada ću Vam navesti što još treba ispitati ( nemojte ništa mijenjeti dok ne ispitate ) a to su : tlak goriva, regulator tlakak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, zabrtvljenost usisnog kolektora, tlakove kompresije, fazu motora, kut predpaljenja, razvodnu kapu, elektroniku paljenja i sam razvodnik paljenja, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, ECU centralu. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih Vam mogao reči što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - SAM ČISTIO, ALI.....

Datum objave: 09.06.2011 13:10:17
Slika
PITANJE:

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da se radi o sustavu ubrizgavanja MonoPoint s centralnim injektorom . Čišćenjem koje se radili mogli ste utjecati na blokadu ili neispravnost pojedinih dijelova koji se nalaze na spomenutom kućištu a to su : injektor, regulator tlaka goriva, senzor temperatre zraka, senzor tlaka zraka, tropinski konektor za rad injektora ( moguć slabi kontakt  ili prekid ), potenciomatar leptirastog ventila . Jedino što možete napraviti jest da sve što sam naveo vrlo pažljivo pregledate i provjerite električne vodove i konektor. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme je to teško. Na kraju još želim dodati da provjerite svjećice i kompresiju jer je navedena tekućina ušla u cilindre.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 16V - LAMPICA ŽUTI AUTO SA KLJUČEM

Datum objave: 07.06.2011 10:48:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,treci put vam saljem isto pitanje vezano za Zafiru 1.8 16v 2001g.Povremeno trza auto i u tom trenutku se pali lampica žuti auto sa kljucem.Nekad auto ide normalno a lampica gori. Na diagnostici je ocitana greska knock senzor.Molio bih vas za savet sta proveriti.Auto ide na LPG.Ako nenadjete vremena za odgovor vise vas necu uznemiravati.S postovanjem.

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam već odgovorio . Ako pitanje niste dobili nije do mene nego do Vašeg uređaja, servera. Odgovor je glasio : mogući uzroci su sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( paljenje , bobine, kablovi, probijanje visokog napona ) , sustav goriva ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, zabrtvljenost usisnog kolektora, ECU centrala . Senzor detonacija ( knock senzor ) je rijetko kada uzrok prekidanja. Napravite testiranje svih komponenata koje sam spomenuo a po potrebi provjerite i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - PUKAO MOTOR

Datum objave: 04.06.2011 18:08:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za motor Opel Astre karavan, G linija, 99. godište, 1.4 16 V, 117.000 km. Na autu je prje 4 godine ugrađena plinska instalacija Landi Renzo, auto je sasvim lijepo išao i bila sam zadovoljna kupovinom. Međutim, prije dva mjeseca pojačano je trošio vodu, tj. antifriz, i tek kad je potrošnja bila i više nego očita (cijela posuda na 60 km) ustanovili su da je otišao dihtung motora, te da je voda ulazila u prvi klip, tj. miješao je vodu i ulje. Dihtung je promijenjen i auto je išao dobro. Međutim, prije neki dan u vožnji mi je jednostavno pukao motor. Radilica iz prvog klipa probila blok motora i karter. Sad sam u potrazi za rabljenim motorom. Nažalost, nije ga lako naći, rečeno mi je da toj vrsti Astre odgovara samo model X14XE koji se ugrađivao u periodu 10/1998-10/2000. Da li i vi smatrate da je to tako, i da li bi mogao odgovarati model X14XE koji je npr. tih godina korišten u Opel Corsi? Također, znam da je nezgodno pitati ovakva pitanja na neviđeno, ali smatrate li da bi eventualno loša plinska instalacija bila uzork isušivanju dihtunga motora, te prolasku vode u cilindar, i da je kvar motora posljedica tih događaja. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točno je da u Vaše vozilo treba ugraditi motor X14XE . To može biti motor od bilo kojeg vozila Opel s takvom oznakom motora. Razlike mogu postojati samo u ispušnom kolektoru i nekim priključcima za gorivo i filter zraka , međutim sve se to može prilagoditi i staviti u funkciju . Sve te detalje mora znati servis koji će raditi na Vašem vozilu. Plinska instalacija nije uzrok oštećenja motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR H 1,4 16V - OSTALA BEZ RASHLADNE TEKUĆINE

Datum objave: 04.06.2011 17:50:21
Slika
PITANJE:

Astra h, prešla 166.000 km (god.2005.; 1.4 16V; 66 kW). Na redovitom servisu (ovlašteni servis u Zagrebu)među ostalim radnjama zamjenjena je pumpa rashladne tekučine. Nakon 800 km (posije izmjene navedene pumpe)vozilo je ostalo bez rashladne tekućine zbog propuštanja (trulosti) cjevovoda 6818572. U servisu odbijaju svaku odgovornost ili mogućnost svog propusta. Čak tvrde da navedena cijev nije u vezi s zamjenjenom pumpom (što nije istina). Napominjem da se bez rashladne tekučine nisam dugo vozio (2 km nakon što sam na instrument tabli primjetio treptanje signalne svjetiljke za temperaturu). Par sati nakon popravka sporne cijevi (u ovlaštenom servisu, ali sada u Slavonskom Brodu) prestala je raditi klima, a i bilo kakva ventilacija. Zagrebački ovlašteni servis sada tvrdi da je u kvaru ventilator i otpornik. I to opet, nije po njima, ni u kakvoj vezi s opisanim kvaru na cjevovodu i ostajanju vozila bez tekučine. Zanima me Vaše mišljenje, ili još točnije: Na ćemu će sada nastati kvar zbog kao posljedica opisanog slučaja. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako navedena cijev rashladnog sustava nije u neposrednom kontaktu s pumpom za vodu i ako servis nije dobio od Vas odobrenje da pregleda sve cijevi i kompletan rashladni sustav , tada to nije greška servisa. Međutim u dobroj vjeri i u nadi da ćete Vi cijeniti svaku primjedbu koju servis otkrije na Vašem vozilu, lijepo bi bilo od servisa da Vam ukaže na sve eventualne primjedbe.(tako bar mi radimo). Na Vašem vozilu bi trebalo obaviti test i ispitivanje rashladnog sustava . Ako test prođe u redu ne treba očekivati nikakve štetne posljedice ( iako se to nikad ne zna i nezahvalno je prognozirati ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - STRUŽE I ŠKRIPI DO 95 NA SAT

Datum objave: 03.06.2011 21:16:09
Slika
PITANJE:

opel astra 1.7 g dti 200g cudan zvek na 95km imam problem kada vozim 95km na cas cuje se cudan zvek cim predjem 95km taj zvuk se ne cuje. desava se i u drugaj brzini kada dam veci gas pa ga pustim isti taj zvuk otprilike kao da nesto struze ili skripi cim prodjem malo vise od 95 taj zvuk se ne cuje. vozeci 95km na cas uzbrdo ili nizbrdo cuje sa ta skripa ili struganje a cim prodjes mali vise od 95km ne cujese.pozzz

ODGOVOR:

Vaš opis nije baš detaljan . Moj zaključak je da takav zvuk može stvarati ispušni sustav, katalizator, nosači motora, nešto netipično. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - UPALI SE LAMPICA I IZGUBI SNAGU

Datum objave: 03.06.2011 21:01:46
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G 2000.G 2.0 DTI 100 KS, POVREMENO SE PALI SE I GASI LAMPICA ZA SERVIS (NA KONTROLCI AUTO S KLJUCEM) KAD SE UPALI LAMPICA AUTO IZGUBI SNAGU I VUCE SAMO DO 3500 OBRTAJA, KAD SE UGASI LAMPICA AUTO VUCE NORMALNO

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila najčešće izgubi snagu kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog. Tada reagira upravljačko računalo motora i reducira snagu motora kako nebi došlo do oštećenja motora ( Safe Mode ). Drugi uzrok je ispadanje iz funkcije sustava za regulaciju količina goriva . Radi toga svakako ispitajte turbinu i sustav za regulaciju tlaka turbine, nakon toga po potrebi provjerite i pojedine dijelove upravljačkog sustava motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.

Datum objave: 03.06.2011 20:54:04
Slika
PITANJE:

zdravo,imam edno prasane vozim opel vectra a 93g 1.6 benzin i plin motor e oznaka c16nz imam problem podolgo vreme raboti na povisoka turaza i koga i zagreana ali ne stalno na sekoe palene raboti razlicno nekogas e super promeneto e motorcic ler gasa razvodnik razvodna kapa kabli palec svekici prskao sam i sa odvijacom motorcic ali nista raboti na 11 12 obtai tako nesto.ne pokazuje nikakve greske sa trepkaju kodovima ne se pali zuta lamba samo ponekad u voznu ali ona e od plina.kada skinem klemu kad se resetuje tada 2-3dana je super radi na 9 obtomer spava i oped ista rabota za 2-3 dana ista pesna radi na 12-13 kako pod sauh i potrosna e zgolemena sta vi mislite golem pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sve dijelove koji mogu biti neispravni a to su ; filteri, nečist rezervoar za gorivo, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor leptirastog ventila, senzor temperature zraka u usisnoj grani, injektori, lambda sonda, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - TRAJNOST MJENJAČA

Datum objave: 02.06.2011 17:25:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, problem je sljedeći - Opel Astra G karavan, 2001, 16 16v 100KS, sa pređenih 130.000 km. Naime, primjetio sam da mi mjenjač ponekad na "hladnom startu" otežano ulazi u 1. i 2. brzinu. Pustim kvačilo, pa ponovo pritisnem i onda me posluša. Osim toga pri mijenjanu brzina "na hladno" dobijam povratni "trzaj" sa zadrškom od otprilike sekunde, nakon otpuštanja kvačila. Trzaj se javlja kroz sve brzine, ma koliko lagano ili brzo otpustio kvačilo (obrtaji se povećavaju u skladu sa brzinom, a nisam primjetio ni proklizavanje mjenjača pri žeštokom ubrzanju). Zagrijavanjem automobila, te mijenjanjem brzina na 3000 o/minuti uz malo više gasa navedeni efekat se donekle ublažava, ali je stalno prisutan. S druge strane, u laganoj vožnji između 2000 i 3000 obrtaja (3. ili 4. brzina), kod popuštanja pritiska na gas opet osjećam te "lagane trzaje" u prenosu snage, dakle nema tečnosti vožnje kad normalno popustim i dodam gas u kratkom intervalu. Pri većim obrtajima ovaj "efekat" se manje osjeti. Automobil se vozi u po meni "idealnim" uslovima, sa 50 km otvorene ceste svakodnevno i nešto malo gradske. S vremena na vrijeme vozim ga i preko 4000 o/min, dakle nema "gušenja". Ako bismo problem sveli samo na mjenjač, gdje treba tražiti uzroke "trzanje" i kakva je  koncepcija mjenjača na mom automobilu (5 brzina). Ovaj dio me zanima jer ima osjećaj da je zamjenski set dijelova za mjenjač Opel Astre skuplji od prosjeka klase, posebno "druk ležaj". Na kraju bih dodao da je veliki servis na Astri napravljen prije 5.000 km, krajem prošle godine. Da li je ovih 130.000 km i prosječan životni vijek potrošnih dijelova mjenjača. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Detaljan opis i sve činjenice ukazuju na zračnost ( istrošenje ) . To može biti u samom mjenjaču a uzrok su ležajevi mjenjača te dijelovi zupčanih parova. Drugi uzrok mogu biti pogonske osovine i homokinetički zglobovi . I tu se radi o istrošenosti i pojavi zračnosti. Trajnost mjenjača ovisi o kvaliteti ulja i redovitoj zamjeni ulja . Kod vašega vozila to se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To bi značilo da je do sada ulje u mjenjaču mijenjano 5 puta. Trajanje mjenjača je jako dugo ako se redovito mijenja ulje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. - NIVO ULJA SE POVEĆAVA

Datum objave: 01.06.2011 20:48:46
Slika
PITANJE:

IMAM VECTRU B 1996 GODINA 2.0 BENZIN. MOJE PITANJE JE ZBOG CEGA SE NIVO ULJA U MOTORU POVECAVA

ODGOVOR:

Nivo ulja se u motoru može povećavati kada u karter ulazi goriivo . Isto se može događati kada u karter ulazi rashladna tekućina. U prvom slučaju uzrok je prevelika količina goriva, neispravni injektori, istrošen klip-cilindar . U drugom slučaju uzrok je brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 TD - PUCAJU VISOKOTLAČNE CIJEVI

Datum objave: 31.05.2011 18:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas za savjet. Posjedujem opel astru G 1.7 TD 1999 godina, opelov motor 68 KS. Auto je prešlo 200000. Sa 180000 otišla je bosch pumpa koju sam zamjenio starijom pumpom koja je sa sajlom za razliku od prve elektronske. Od tada se javlja problem i pucaju dovodne cijevi sa šprica na bosch pumpu. Nedavno je napravljen veći servis, promjenjena je glava, gumice, ventili, brtve usisa i ispuha... Ali i dalje se dešava ista stvar. Isto tako prilikom kočenja auto dosta trese i kad je u većoj brzini pri manjim okretajima i kad želiš ubrzat pritiskom papučice gasa auto zatrza. Hvala unaprijed za savjet.

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi od pumpe do diza mogu pucati radi vibracija koje se stvaraju radi hidrauličnog opterećenja i visokih tlakova. Spomenute cijevi moraju biti međusono povezane s odgovarajućim obujmicama jer se tako smanjuju vibracije. Drugi uzrok je preveliki tlak kojega stvara visokotlačna pumpa. Vibracije prilikom kočenja uglavnom nastaju radi dotrajalih diskova, pločica, kočnim kliješta, glavčina, ovjesa, guma ili naplataka. Uzrok se može relativno brzo otkriti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 16V - GUME NIKAKO DA ZAŠKRIPE

Datum objave: 31.05.2011 18:36:03
Slika
PITANJE:

Poštovani! kupio sam nedavno Opel Omegu 2,2 16v 2001.g motor z22xe. Na probnoj vožnji po Zagrebu nisam ništa primjetio ali na autoputu prema Karlovcu sam primjetio da auto u petoj brzini uopće ne vuče. Ako u četvrtoj brzini vozim 160km/h pa prebacim u petu i pritisnem gas do poda auto ide i dalje 160km/h, isto je i na 180km/h. Auto normalno pali hladan i topal,ne dimi na auspuh niti na odušak ne troši ulje,prima gas do 7000okr.ali slabo vuče,gume nikako da zaškripe. Inače auto navodno ima 113tkm.a zubčasti remen mjenjan na 100tkm. što bi volio da vi provjerite.Zanima me u čemu bi mogao biti problem te koliko bi otprilike koštala vaša dijagnostika sa provjerom remena i treba li se prije naručiti. Unaprijed hvala na odgovoru Unaprijed vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako je ispravna spojka i ako ista ne proklizava tada uzrok treba tražiti u mehaničkom stanju motora ili u sustavu za dobavu goriva te sustavu paljenja. Brzu kompjutorsku dijagnostiku mogu uvijek napraviti i ona nije skupa . Međutim kada se radi ozbiljna dijagnostika kod koje se radi pojedinačno ispitivanje komponenata tada to traje 24 sata. Nakon toga sigurno znam što je neispravno , mogu predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. To sve možemo napraviti i na Vašemu vozilu . Javite se opet po potrebi, najbolje telefonom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Datum objave: 31.05.2011 18:14:38
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Ne mogu utjecati na to da li ste zadovoljni mojim odgovorom ili niste . Sigurno možete dobiti bolji odgovor u Vašem ovlaštenom servisu nakon što gospoda pregledaju Vaše vozilo.  Činjenica jest da svoje odgovore pokušavam dati na  osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Pravi odgovor je moguć nakon neposrednog uvida i ispitaivanja na vozilu . Sama dijagnostika je najsloženij dio posla a obavlja se : mjerenjem, očitavanjem , ispitivanjem, predviđanjem, slušanjem, gledanjem, opipom, imaginacijom . A sve to u cilju jednoznačnog definiranja i otkrivanja pojedinih grešaka, povremenih anomalija i povremenih pojava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 17:49:20
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše najbolje pitanje je ovo na kraju ŠTO činiti . Odgovor je jednostavan i glasi , najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sustav ubrizgavanja, sustav paljenja i mehanički sustav motora . Kada se to napravi po pravilima struke tada se sigurno dolazi do spoznaje što je neispravno, kolika je cijena popravka. Ovom prilikom ne bih navodio što sve može biti neispravno jer bih tada spomenuo 20 do 30 raznih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh