Danas je: 19.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TRESE SE PRILIKOM KOČENJA

Datum objave: 06.07.2011 12:13:24
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Opel Vectre 2.0 dti 74kW, karavan iz 2000. godine. Mijenjao sam prednje disk pločice, nakon izmjene auto se tresao prilikom kočenja, da ne kazem pri brzini od 120 kolike su vibracije, pa sam odmah zamijenio i diskove, posto mi je drugi majstor rekao da su stari odradili svoje. Auto opet trese i nakon odvozenih 200-300 km, i vise. Možete mi reći u čemu bi mogao biti problem. Diskovi i pločice su od različitih proizvođača, zamjenski. Prije mijenjanja, na starim diskovima i sa starim pločicama kočio je perfektno. Hvala!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti brojni . U pojedinim slučajevima otkrivanje uzroka vibracija može biti jako zahtijevno . Navesti ću moguće generatore vibracija : diskovi, glavčine , dosjedi diskova, ležajevi, kočna kliješta , kočni cilindri, gume , felge, pogonske osovine, ostali nedefinirani uzroci. Glavni zadatak Vaših mehaničara da ispitaju sve što sam nabrojio i da otkriju kako i zašto dolazi do vibracija koje ste spomenuli. Ako ne postignete uspijeh javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,8 TDI - PREGLEDATI PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.07.2011 23:03:04
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Uvjek sam bio prezadovoljan vašim odgovorim pa se zato evo ponovo obraćam.Razmišljam o kupovini auta pa bih volio čuti vaše mišljenje! OPEL FRONTERA---1996. godište---2,8 tdi motor---full oprema---70kw Interesuju me vaša iskustva sa tim vozilom---potrošnja--održavanje i slično. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor je kvalitetan i može dugo trajati . Vozilo je također kvalitetno. Jedino i najvažnije je u kakvom stanju će biti motor i vozilo kaga da Vi kupite . Rizik ćete izbjeći ako vozilo najprije detaljno pregledate a to se posebno odnosi na motor i mjenjač. Uz to pregledajte i sve ostale sklopove vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DI- GREŠKA NA SUSTAVU ZA UPRAVLJANJE MOTOROM

Datum objave: 05.07.2011 22:33:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam OPEL ASTRU 2.0 DI G 1999.god. proizvodnje, karavan. Zadnja dva dana pali mi se lampica koja izgleda: kockica, a u sredini neka zvjezdica, a pali se kada temperatura dođe do polovice skale. Da li je to ozbiljan problem i o čemu se radi? Jer neznam od čega bi prije počela s provjerama. Unaprijed zahvaljujem, te čekam vaš brzi odgovor.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli se pali kada postoji greška na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za regulaciju napona. Prema tome najprije se ispituje stanje akumulatora i napon koji stvara alternator. Ako je to ispravno tada je najbolje obaviti kontrolu memorije grešaka na upravljačkom računalu motora . To ujedno i najbrži način da se dođe do spoznaje o kvaru. Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, pojedini aktuatori, davači impulsa, dize, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - RADI KAO DIZEL

Datum objave: 04.07.2011 00:07:00
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Vectru B 18 16w 96g. Ima neispravan rad motora ,radi kao dizel..Nekad oce da vuče a nekad ne! Promijenio sam mu svijece i mjerio kompresiju sve su 11-12 samo je jedna 8 Sad dali je moguce da li je pregorio ventil ,ali kolko znam kad pregori ventil gubila bi snagu non stop ,nebi se popravljalo samo! Ima te li kakav odgovor da bi mogao pomoc? Hvala!

ODGOVOR:

Kompresija na svim cilindrima mora biti iznad 11 bara. Ako to nije tako mora se najprije obaviti mehanički popravak motora . Tom prilikom pregledajte još u kavom stanju je bregasta osovina i hidropodizači ( moguće lupanje ) . Kada je motor mehanički ispravan može se po potrebi pregledati još elektronski sustav ubrizgavanja goriva i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PREKIDANJE MOTORA

Datum objave: 04.07.2011 00:04:51
Slika
PITANJE:

Na Opel Tigri imam jedan problem...Auto zna početi nekad cugat i upali se kontrolna žarulja..Prispajo sam auto na kompjutor i očitava mi grešku da nešta nije uredu sa pumpom goriva.....pregledao sam sve vakume..ali kutija od filter zraka mi je pukla dali to može biti probelm što zna nekad cugat....

ODGOVOR:

Kutija filtera zraka nije uzrok prekidanja motora . Mogući uzroci su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijanje visokog napona ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROVJERA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 04.07.2011 00:02:10
Slika
PITANJE:

kako mogu provijeriti nivo ulja u mijenjacu na opel astri 1.7 DTI imam osjecaj da mi fali ulja u mjenjacu i malo je mastan mjenjac

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje nalazi se s lijeve strane mjenjača iznad poluosovine . Čep nije baš dobro vidljiv pa po potrebi treba skinuti prednji lijevi kotač jer se tako lakše pronađe navedeni čep. Nivo ulja u mjenjaču treba biti do čepa .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZAMIJENIO PUMPU ZA GORIVO

Datum objave: 03.07.2011 15:58:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Pokvarila mi se pumpa goriva, sam sam je zamijenio i stavio drugu, provjerio dali radi i sve stima. Ali nemogu zapalit auto. Vergla ali nista. Onaj mali ventilcek na motoru, sa bocne strane, kad se stisne nema nikakavog pritiska. Bilo bi mi logicno da se stvori bilo kakav pritisak tijekom paljenja ako pumpa radi, ili benzina ili zraka, ali nema nikakavog. Receno mi je da treba zrak istisnut iz motora??? Kako da to ucinim ako je to tocno. Dali je moguce da mi se crijevo zastopalo negdje na putu ka motoru? Radi se o vectri b 1,6 16v i, 96god.

ODGOVOR:

Ako ste ugradili ispravnu i odgovarajuću pumpu za gorivo, ako ste istu dobro spojili ( struja, cijevi dovoda i odvoda goriva ) , ako su cijevni vodovi ispravni, ako je ispravan regulator tlaka goriva ( isti se nalazi na sabirniku gdje su i injektori ) , tlak kojega daje pumpa za gorivo mora biti veći od 3 bara . Kada postignete takav tlak motor će upaliti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 02.07.2011 18:16:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imamo Opel Astru 1.7 cdti iz 2006 god.sa 126 000 km teško pali kad odstoji (vrti ali ne prima odmah) i gubi antifriz(u servisu su rekli da su grijači,dizne,tlakovi...ok) u čemu je problem

ODGOVOR:

Modući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid tlaka goriva, VT pumpa, EGr ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROBLEMI

Datum objave: 02.07.2011 18:04:29
Slika
PITANJE:

Opel astra 1,7dti 2000godiste, ovako pojavila mi je se na upali ali sada ne bas, turbina se cuje da radi ali nije doviljno.greska P0335 i P0400. radjen mi je remont motora i od tada mi auto ne lijepi kao prije na 2,4k obrtaja... dakle prije je lijepio na tim obrtajima kada se turbi sto bi to moglo biti... rekli su mi da je senzor protoka zraka isao sam uto da probam ali nije do njega... u voznji mi se zna ona zuta lampica upaliti ali nakon odredjenoga vremena se i ugasi... i bacuje mi ulje u vodu i stvara se gore mali talog. hladnjak ulja je majstor prepravio direktno ulje na ulje i voda na uvodu tako da t nemoze mijesati i mijenjan je diktung glave motora, ali i dalje ubaciva malo, salju me da idem negdje u opel kucu neke cahure dizne da treba promijeniti i da na njima mi to ubaciva ali nezz jelto istina da moze na njima to ubacivati.. zanima me gdje cu i sto da radim...

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije morate ispitati i po potrebi urediti mehanički sustav motora ( kompresija, faza motora, ispušni sustav ) . Kada je mehaničko stanje motora zadovoljavajuće ispituje se ispravnost turbine i tlaka turbine. Na kraju se po potrebi kontrolira ispravnost : senzora radilice, senzora tlaka zraka, senzora tlaka goriva,regulatora količine goriva, dobavne pumpe, mjerača mase zraka, visokotlačne pumpe, diza, upravljačkog modula VT pumpe. Najbolje rješenje za Vas je da dijagnostiku motora povjerite stručnom i uglednom servisu . Nakon toga ćete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,3 DIZEL - ZAMJENA BOSCH PUMPE

Datum objave: 02.07.2011 17:52:30
Slika
PITANJE:

vec duze vrijeme bavim se mehanikom,imam opel omegu 2.3 diezel i interesujeme kako bi mogo promjeniti boschpumpu a da bi ponovo ponovo bila u istoj fazi.interesuje me da li ima neki poseban alat za faziranje boschpumpe.unaprijed zahvaljujem....

ODGOVOR:

Za promjenu visokotlačne pumpe ne treba nikakav specijalni alat . Međutim ako to niste nikada radili ne postoji ni teoretska mogućnost da istu ispravno uzubite da bude točno u fazi. Postupak je vrlo specifičan . Pojedini servisi radi toga šalju svoje mehaničare na stručni seminar gdje uz teoriju i praksu dolaze do spoznaje o takvim detaljima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 01.07.2011 15:21:49
Slika
PITANJE:

Vozim vectru b 1.6 16v 2ooo.g. Problem je luft u volanu, odvoio sam kardan volana što povezuje stup i letvu volana i ćvrsto uhvatim doljnji dio stupa gdje sjeda kardan i pomicanjem volana lijevo desno imam taj luft. Što mjenjati ili reparirati u stupu volana? Hvala!

ODGOVOR:

Na stupu volana postoji još jedan križni zgkob , nazubljenje i jedan lažaj osovine volana . Kompletan sklop treba dobro pregledati ( svaki dio ) i otkriti ćete što je istrošeno . Kada to utvrdite odmah ćete znati što treba zamijeniti ili doraditi. Za Vaše vozilo potrebnih dijelova ima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 01.07.2011 15:11:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav gdin Meic nismo se culi jedno vrijeme kako ste mi vi.Da predjem na stvar mozete mi odgovorit na par pitanja rijec je o vectri 1.8 16v 1999 g ECO-TEC Motor poblize radi se o termo prekidacima ,zasto dva prekidaca jedan do drugog dali jedan sluzi da pali a drugi da gasi ventilator.Drugo pitanje je kompresor klime ,malo mi vlazi na dojnjoj strani kap po kap ali nakon odredjenog vremena to postane veca mrlja pa me interesira dali taj kompresor treba generalnu reparaturu ili nesto slicno nacuo sam da je to samo visak koji kompresor nabije pri vecem opterecenju dali je to tocno.Da se vratim sad na stvar oko termo prekidaca ovo mi je vazno ,posto sam vadio kompletan hladnjak vode vani s namjerom da vidim i da saniram kvar propustanja tekucine na prekidacima nakon sto sam sve dobro promotrio,ocistio mijesta prekidaca same prekidace postavio nove bakrene podloske,zatim ih postavio obavio jos neke potrebne radnje na motoru sve vratio na svoje mijesto ,ulio vodu ,ozracio sistem, upalio auto sta se desava OPET PUSTA VODU zanima me dali se navoj na koji sam zavio termoprekidač smije migat u svim pravcima oko 1 do2 mm ili sam mozda pogrijesio sto sam stavio neodgovarajucu podlosku od bakra a kad sam kupio nove prekidace uz njih dodju aluminijske i malo sire podloske.Auto pusta vodu ali puno manje na tom mijestu ali isto podosta i jako brzo mi gubi vodu u posudi 1l na 2 dana cujemo se opet nakon vaseg objasnjenja HVALA.

ODGOVOR:

Dva termo prekidača služe da jedan pali prvu brzinu ventilatora  a drugi prekidač pali drugu brzinu ventilatora.  Kompresor klima uređaja se može reparirarti ako za to postoje potrebni dijelovi, međutim bolja varijanta je da se ugradi novi kompresor. Ispravan kompresor nigdje ne propušta. Kada se termoprekidač stegne u svoj dosjed isti se ne smije micati . Uzrok propuštanja je loš navoj ili neravna dosjedna površina na koju brtvi bakreni prsten.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA DIZEL - KOČNICA

Datum objave: 01.07.2011 00:22:22
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Prije svega moram još jednom izraziti zahvalnost na svesrdnoj pomoći koju svojim jasnim odgovorima pružate nama neukim vozačima. To je doista rijetkost. Moj auto je Opel Corsa 2003, diesel. Nakon što sam nedavno primjetio da se ispod stražnjeg desnog kotača, poslije malo dužeg stajanja na mjestu, formira mala masna lokvica (promjera 4-5 cm) otišao sam kod svog majstora. Pokazao mi je i rekao o čemu je riječ. Problem je sa stražnjom desnom kočnicom (5 kočioni cilindar) gdje curi ulje. Zaključak je bio da se on mora mijenjati. Mene zanima ima li koja druga mogućnost jer koliko sam vidio cijena tog dijela je oko 1500 kn? Hvala Vam najljepša.

ODGOVOR:

Druga mogućnost je da umjesto korektora kočenja ( peti cilindar ) preko odgovarajućeg rastavljača spojite direktno zadnje kočne cilindra s glavnim kočnim cilindrom. Takvo rješenje će funkcionirati ali može biti primjedba na tehničkom pregledu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - ŠTO JE EGR VENTIL

Datum objave: 01.07.2011 00:13:07
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel vectru b ,1996 god, 1.6 16v. upalila mi se zuta lampica i otisao sam na komp kod obliznjeg servisera i rekao mi je da je otisao neki ebr ventil ili tako nesto,da novi kosta 1200kn sto mi je malo sumljivo. Stoga vas molim da mi odgovorite cemu sluzi taj ventil,dali ima kakve lose ucinke na motoru ili na potrosnju i oprilike njegovu cjenu. Jos imam jedno pitanje.. Kad je auto hladan i kod prvog palenja aktivira se automatski neki kao ventilator koji se nalazi u cosku kod akomulatora kraj blatobrana i dok odradi cok on se gasi,medutim to mi je vec nekih par mj prestalo radit pa me zanima kako se to zove i cemu sluzi....Na njega je spojeno crijevo od rasladne tekucine na donjem djelu. Hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

EGR ventil ima isključivo ekološku namjenu jer smanjuje količinu dušičnih oksida koje stavra motor. Cijenu EGR ventila ćete saznati ako nazovete bilo koje skladište dijelova Opel i kada navedete broj šasije vozila. Neispravan EGR ventil može utjecati na snagu motora.  Navedeni ventilator bi trebao vidjeti a ako na njega dolazi cijev od rashladne tekućine isti je u funkciji dodatnog hlađenja motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA AUTOMATIC - POPRAVAK MJENJAČA

Datum objave: 29.06.2011 23:35:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Kupio sam Opel Corsu automatik. 2004god 1.0benzinac. radila je brz problema 2 dana. odjednom se ugasila i na displeju pise F. vec mjesec dana je kod mehanicara i nista ne moze napraviti. pokazuje gresku "senzor polozaja kvacila" ako ste imali s tim iskustva da nam pomognete. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Popravke takvih mjenjača sam već radio i uvijek je kvar bio na električno elektronskom sklopu za upravljanje mjenjačem. Putem E-maila ne mogu dati precizne upute o popravku jer bi to zahtijevalo nekoliko starnica teksta a to opet ne bi bila garancija da će Vaš mehaničar uspijeti popraviti mjenjač.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. - VRTI A NE PALI

Datum objave: 28.06.2011 16:08:06
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam vectru b, 1,6i 16v 1996. Neki dan vozikao se, stao i ugasio ga, stajao je 15-20min. Idem ga zapalit i nece. Zapali se na sekundu do dvije i crkne. Nakon ucestalog pokusavanja vise nece ni malo da se zapali. Samo vrti al nece da zapali. Pokusao sam na guranje i nista, za vrijeme šlepanja stavio ga u trecu i probao mu gasa dati, nista, ni da pipne. Inace mi se u zadnje vrijeme dogadja dok je hladan da radi ko na tri cilindra, cim se malo zagrije sve 5. Sa filterima malo kasnim sa izmijenom, jedno 2-3 tisuce, pa pretpostavljam da se mozda filter goriva zastopao. Zamolio bih vas za pomoc sta bi to moglo bit, pa ako nije veliki kvar, da ga probam sam uklonit.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu općenito mogu biti uzrok : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi , bobina, senzor radilice, električna instalacija ) , susta ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora, filteri, tlak goriva, injektori, nečist rezervoar, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, relej ECU centrale ). Točan podatak o tome što je neispravno kao i cijenu popravka mogao bih znati nakon dijagnostike motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 CDTI - HLADAN MOTOR JE BUČAN

Datum objave: 27.06.2011 10:29:23
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.7 cdti, 2004 god. Hladan motor veoma bučan Pozdrav, Radi se o situaciji da je vozilo u vrijeme kad je motor hladan veoma bučno, sto nije slučaj kad se motor ugrije...u svim rezimima voznje je sve u redu, ne gubi snagu ni kad je hladan ni topao motor, zapravo radi se samo o tome da proizvodi iritantan zvuk po meni prejak kad je hladan. Vozilo ima 100tkm, servisi svi rađeni, zadnji prije tisucu km. Hvala!

ODGOVOR:

Vaš subjektivni dojam da je motor bučan ne mora značiti ništa i ne mora ukazivati na neku neispravnost. Razlog tome je činjenica da su svi motori bučniji kada su hladni a posebno se to odnosi na dizel motore .  Da li je motor stvarno bučan više nego je uobičajeno mogao bih reći nakon što obavim neposredan uvid na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - DA LI TROŠI PREVIŠE ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:20:07
Slika
PITANJE:

pozdrav . imam astru f cc 1.7 d , auto u prosjeku potrosi 0.5l ulja na kilometrazu od 2500 do 3000 km , auto je 1994 god. zanima me koliko je to lose ne trosi antifriz. ali daje dosta crnog dima , pa ako uzmem u obzir da trosi 0.5 litara ulja na gore navedenu kilometrazu da li je taj dim zbog potosnje ulja ili je u pitanju bosch puma ili je potreman remopnt motora. hvala !!!!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli još uvijek je u granicama normale.  Crni dim ne nastaje radi te iste potrošnje ulja nego radi drugih faktora a to su : dotrajale dize, nečisti ( suženi ) usisni kanali u glavi motora, tlačne cijevi turbine, lošiji učinak turbine ( istrošeje ), djelomično začepljen ispušni sustav, EGR ventil, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KLJUČ POZNAJE ZIMI, A LJETI NE

Datum objave: 23.06.2011 23:30:25
Slika
PITANJE:

Imam Opel corsu 1,3 CDTI, 2004 god, 99000 km. Tijekom ljetnih mjeseci tj. kad je temperatura zraka iznad 12 stupnjeva pali mi se lampica "auto sa ključem". To mi se nikada ne dešava za hladnijih dana tj. od jeseni do proljeća. Auto normalno vuče, potrošnja je uvijek ista i ne primjećujem nikakovu razliku kada se lampica upali, jedino što mi smeta je to da bode u oči. To mi se dešava već dvije godine i u ovlaštenom servisu su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ te da mogu nastaviti normalno voziti, ( "zašto ključ poznaje zimi a ne ljeti").

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli može se paliti radi slijedećih razloga i to : oštećenje hladnog lema na kutiji osigurača, pad npona na pojedinim kontaktima ili konektorima, oštećenje temeljne ploče instrument table , greška u imobilajzeru . Sve se to može događati radi povišene temperature Vanskog zraka . Vanjski zrak može imati utjecaja i na pojavu koju ste Vi opisali . Uzrok treba istraživati kada navedena lampica svijetli .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 16V - UNIVERZALNA LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.06.2011 00:01:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje Imam jedno pitanje. Imam staru neispravnu lambda sondu sa četiri žice, žuta, crna, siva, bijela. Nabavio sam novu, zamjensku sondu također sa četiri žice, ali boje su: dvije bijele, siva, crna. Kako sad da spojim žice, kad neznam koju od ove dvije bijele da spojim sa žutom. Na ambalaži nema nikakve scheme, objašnjenja. Bio bih vam zahvalan na pomoći. Vozilo je Opet astra 2.0 16 v, 2004 godina.

ODGOVOR:

Uz  novu univerzalnu lambda sondu trebali ste dobiti i shemu spajanja . U ovom slučaju ne postoji standard koji bi točno definirao koja boja žice služi u određenu svrhu. Od četiri navedene boje , bijela i žuta bi mogle biti grijanje sonde ( plus , minus ) , crna bi mogla ići na crnu ( signal lambda sonde ) , siva bi mogla ići na sivu ( masa ) . Kao što sam već rekao tu nema potpune sigurnosti da je to tako i zato treba obaviti ispitivanje pojedinih vodova na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh