Danas je: 28.05.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT 1,3 - VOŽNJA NA PLIN UZBRDO

Datum objave: 18.07.2011 21:44:50
Slika
PITANJE:

Vozim Opel kadet 1.3 44 kw 1988 god., imam ugradjen i plin. Znam da je auto star, ali javlja mi se problem kod voznje na plin uzbrdo. Auto na ravnom ide odlicno, ali kod malo vecih uzbrdica nastaje problem. Recimo idem punim gasom drugom brzinom, i cim prebacim u trecu, auto pocne da gubi na brzini i snazi, i izuzetno lose vuce.Auto je kupljen sa vec ugradjenim plinom. Inace na motoru je uradjena generalna popravka pre 1,5 god. promenjeno je bukvalno sve. Karburator je ociscen, auto na gorivo ide extra i na ravnom i uzbrdo. Ako imate bilo kakvu pretpostavku sta bi moglo da bude, odgovorite mi. Unapred hvala R. M.

ODGOVOR:

Moguće greške su : filteri plinske i tekuće faze, niski tlak plina, elektromagnetski ventil plina, nečist isparivač, loše podešena količina plina, prevelika količina zraka koja ulazi u motor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - TRZA

Datum objave: 15.07.2011 23:58:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meiću. Kupio sam astru clasik 1.4 16v 66kw god.2007 sa 54000 km.Imam problem kod jednolićnog gasa astra trza, inaće kod dodavanja gasa ili iduzimanja toga nema.Nemam iskustva sa benzincima pošto sam vozio 20 god. diesela.Molim Vas za Vaš savjet i odgovor. Unaprijed Vam se zahvaljujem na vašem odgovoru. Srdaćan pozdrav, Mladen.

ODGOVOR:

Problem ( trzanje ) koje ste primjetili najčešće nastaje kada sustav za stvranje iskre ne svjećicama ne radi ispravno. Najčešće neispravnosti su : svjećice, visokonaponski kablovi, bobina, elektronika paljenja, lambda sonda . Brzim i jednostavnim pregledom može se vidjeti što je neispravno. Takve slučajeve imamo svakodnevno i zato sam na prvo mjesto stavio upravo ovo što sam u tekstu naveo . Mogu postojati i drugi uzroci kao što su pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja goriva ali je to rijeđa pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - KLIMA NE RADI

Datum objave: 15.07.2011 23:57:10
Slika
PITANJE:

Zdravo. Imam Opel Vectru 1.8 16V CDX iz 1997 godine. Imam problem sa klimom koji je sledeci. Klima je puna, ventilator OK, smenjen filter u kabini. Klima je automatska. Neko vreme radi odlicno ali evo danas upalim auto zagrejem ga i palim klimu na 17 stepeni a ona duva toplo a sve radi i nakon nekoliko kilometara isto. Jedna od cevi od klime pod haubom nije hladna a sto bi trebalo. Molim za odgovor POZZ.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručno i kvalitetno obaviti kontrolu i servis klima uređaja . Naravno da to ne možete obaviti sami jer za to nemate potrebno znanje niti potrebnu servisno dijagnostičku opremu . Prilikom servisa klima uređaja se obvezno kontrolira stanje kompresora, kondenzatora, ekspanzionog ventila. U sustav se stavlja novi plin , ulje za kompresor, kontrast . Mijenja se i dehidrator ili sušač . Nakon ovako obavljenog servisa klima uređaj će raditi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - KOMPRESOR KLIME

Datum objave: 15.07.2011 22:50:50
Slika
PITANJE:

Postovanje Meicu.moze li odgovor na ovo pitanje:radi se o kompresoru klime na vectri b.Poslije demontaze hladnjaka i kompresora klime radi ciscenja i radi propustanja na expanzionom ventilu ako sam se dobro izrazio dosao sam uz pomoc prijatelja da se rad samo o propustanju viska freona medjutim nakon vracanja svih dijelova na svoja mijesta,nakon punjenja klima uredjaja takodjer i zamijene njegovih gumica kad sam sve sastavio upalio auto UZAS PROBLEM nesto struze kompresor ,sta mi je cinit pomagajte molim vas gdje sad nac za njega dijelove ako mu je sad potrebna reparacija, dali je u njemu postojalo ulje meni nista nije iscurilo kad je bio kompresor vani dakle:kad auto radi bez klime sve ok a kad ukopcam klimu struze na preskake ,i ovo vas moram obavijestit jos koje sam radnje obavljao na kompresoru nista posebno .Matica koja treba da bude na elektromagnetskoj ploci(remenici) nedostaje i ja sve sto sam radio je postavljanj tecnog metala na navoj osovine kompresora i to je to, izbezumljen sam ovim neznam sta da radim moj prijatelju pomagaj ako ikako mozes mislim da cu mozda ubrzo bit na putu za zagreb i imo bi veliku zelju navratit kod vas u vezi pregleda mog auta i u vezi nekih pitanja o automehanici opce voli bih vas i osobno upoznat POZDRAV VAM SVIMA.

ODGOVOR:

U svakom sustavu klime postoji točno odgovarajuća količina ulja i točno određeno ulje . Isto služi da obavlja funkciju podmazivanja kompresora . Izuzetno je važno staviti odgovarajuće ulje i odgovarajuću količinu ulja u sustav. Ako se to ne napravi dolazi do oštećenja kompresora . Radi Vaše informacije ne postoje rezervni dijelovi za kompresor . Međutim i kada bi postojali to ne  znači da bi njihovom zamjenom kompresor kvalitetno radio i dalje ( oštećenje kućišta ) . Radi specifičnosti i složenosti funkcije klima uređaja ne smiju se raditi nikakve improvizacije ni nekvalitetna rješenja . Najbolje i najjeftinije rješenje je u takvim slučajevima ugradnja novog ( ne mora biti originalni ) kompresora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - NEĆE DA PREBACI NA PLIN

Datum objave: 15.07.2011 21:25:38
Slika
PITANJE:

postovanje.radi se o opel kadettu,1.6 monopoint,benzin plin.90 godiste,plinski uredjaj je lovato star 5 godina.prije dva mjeseca mi se pojavio problem nakon mjenjanja filtera plina,povremeno kada ga upalim nece da prebaci na plin.kad upali na benzin potrebno je voziti par minuta da bi mogao rucno prebaciti.pregledani su kontakti na spulama,i posto nije bilo rezultata otvoren je i rasplinjac i zamjenjene su membrane i ostali gumeni djelovi u njemu. Ni to nije dalo rezultata.sta da uradim.

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi na benzin ( a tako bi moralo biti ) , tada uzrok treba tražiti u plinskom sustavu na Vašemu vozilu . Kod plinskog sustava treba stručno pregledati i ispitati sve dijelove sustava i to : multiventil na rezervoaru, elektroventil za otvaranje i zatvaranje plina, filtere, senzor temperaure vode na isparivaču, senzor tlaka plina na isparivaču, tlak plina na isparivaču, centralni mješač plina, emulator ( elektronički modul  ) , plinsko računalo . Sve što sam spomenuo najbrže se može riješiti u servisu koji servisira marku plinskog uređaja koju imate na vozilu. Takav servis ima i dijagnostičku opremu kao i tehničke podateke za Vaš plinski sustav. Bez toga i s amaterskim pristupom , možete jedino zamijeniti pojedine filtere, pregledati pojedine priključke, provjeriti cijevi dovoda goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - KLIMA VEĆINOM NE RADI

Datum objave: 14.07.2011 17:30:20
Slika
PITANJE:

Radi se o Astri g 1.6 16w 1999. god. Imam problem sa klimom (ručna), nekada radi dobro a nekada ne, večinom ne. Onda kad radi često se isključuje i uključuje kompresor što se dosta osjeti u vožnji, imam osječaj da kad su veče temperature vani (iznad 32c) onda se uključuje, a ako su niže na početku se uključi i nakon desetak sekundi se isključi. U dosta slučajeva se nikako ne uključuje ni nakon stiskanja gumba za uključivanje. Napunjena je plinom točno koliko treba i sve ostalo što treba biti unutra, očiščena, tlakovi su dobri kad uspije radit(provjereno), mjenjan je senzor za tlak i ništa, dalje ima probleme. Direktno smo spajali kompresor da vidimo da li je možda on kriv ali on radi dok je spojen. MOLIM VAS VAŠ SAVJET? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Vaše vozilo je staro 12 godina a isto toliko godina ima i sustav klima uređaja i zato treba sumnjati u sve dijelove i sklopove klima uređaja . Da li ste potpuno sigurni da su pojdini dijelovi ispravni ? To su dehidrator, kondenzator, ekspanzioni ventil, isparivač, kompresor . Uz to bi trebalo provjeriti slijedeće : kondenzator mora biti čist, ventilator na hladnjaku potpuno ispravan, dehidrator mora biti ispravan ( mijenja se svake dvije godine kada se radi i servis klima uređaja ), stanje pogonskog remena kompresora mora biti dobro, magnetska remenica kompresora mora raditi korektno, filter kabine mora biti čist , električna instalacija klima uređaja mora biti potpuno ispravna, kompresor potpuno ispravan, u sustavu klime mora biti točno određena količina ulja za kompresor, ekspanzioni ventil ispravan , tlačne cijevi ispravne, kompresor u dobrom stanju. Spomenuli ste da se ponekad ni nakon stiskanja tipke prekidača sustav ne uključuje . To ukazuje da postoji problem u protoku plina kroz sustav ili je problem u električnoj instalaciji .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - AKO ZUPČASTI PRESKOČI?

Datum objave: 13.07.2011 22:59:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vectra B 1.8 16v 1996 dali postoji mogučnost da se saviju ventili ako zupčasti remen preskoči?hvala

ODGOVOR:

Ako zupčasti remen preskoči više od tri zuba ventili se sigurno deformiraju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - SENZORI TEMPERATURE

Datum objave: 13.07.2011 22:21:44
Slika
PITANJE:

Prije svega Vas puno pozdravljam i želim da Vam se zahvalim na danim odgovorima, jer su mi pomogli da riješim neke probleme u vezi mog auta. Želim da Vas pitam još nešto, naime radi se Opel Vectri 2.0 di ´98 god. a u pitanju je temperatura koju pokazuje kazaljka na instrument ploči. Kazaljka od temperature prelazi u crveno i to veoma brzo, zaustavim vozilo,ventilator radi, motor normalno radi, ne izbacuje vodu , niti voda koliko sam mogao vidjeti ne ključa u posudi. Vi ste rekli da bi mogao biti u pitanju senzor temperature, pa Vas ja sada pitam ako mi možete odgovoriti, da li je to senzor rashladne tekućine ili neki drugi, i da i se on nalazi na hladnjaku kod termostata, i na njega ide džek sa strujom. Također da Vas pitam da li može biti davač,( nisam siguran da se tako zove, a nalazi se u blizini ovog prvog senzora temp.) na hladnjaku na koji ide samo žica sa stopicom a ne džek, jer kad se on skine kazaljka nikako ne radi. Budući da kazaljka ponekad bude stalno u redu, oko 90, šta bi moglo biti, molim vas pomozite. Još samo, da vas pitam u vezi termoprekidača, koji pali ventilator, da li se smije staviti neki koji ranije pali ventilator, 88 ili 90 stupnjeva, da li bi mu to bilo štetno, pošto ovaj pali na 92. Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Na glavi motora postoje dva senzora ili davača temperature , jedan se zove indikator temperature i obično ima jedan pin ili jednu žicu , drugi se zove ECT senzor ima dvije žice. Za Vas je interesantan ovaj s jednom žicom jer je povezan s instrumentom za temperaturu motora. Možete staviti na hladnjak termoprekidač koji ranije pali ventilator.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 - PUCA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 13.07.2011 21:40:56
Slika
PITANJE:

imam opel kadeta 1.6 ben 89g več dva puta u tri mjeseca mi puca zupčasti remen nerazumijem zašto kakav bi bio uzrok jer on španera nema pa onda neznam molim za odgovor unaprjed hvala

ODGOVOR:

Zupčasti remen može pucati radi slijedećih razloga : bilo koja blokada u motoru ili izvan motora ( blokirati može neki od ležajeva, pumpa za vodu, bregasta osovina ) , upad stranog tijela ispod zupčastog remena ( oštećen zaštitni poklopac zupčastog remena ) , neki netipični uzrok kojega treba istražiti direktno na motoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 - TEMPER.POVEĆANA KADA SE UPALI KLIMA

Datum objave: 13.07.2011 20:50:49
Slika
PITANJE:

Lep pozdrav. POsedujem Opel omego 20 16v 136ps letnik 1999. Imam sledeći problem.Temperatura motora mi se digne u normalnoj vožnji negde oko 95 ili malo više stepeni. Međutim kada uklopim klimu mi se počne dizati i dodje do 100 a i malo više i tek tada mi se uklopi ventilator.Odmah, da napomenem, da mi se ventilator kada kjlima nije uklopljena isto upali tek negde oko 100. Promenio sam termostat,oprao hladilnike,klimu sam servisirao pre dva dana(novi plin i sve što treba)ali i dalje ista pesma. Znači na standgasu mi uklopi ventilator tek na 100.Sumnjam na termo prekidač ali senzor temperature motorja. Molim vas za savet. Drugo što me muči je, da ponekad kao da čujem da mi ventili malo klenkaju posebno kad je motor zagrejan. P.s:Danas sam otkrio ovu vašu vebstranicu.Klobuk dol...svaka čast. Lp iz Slovenije.

ODGOVOR:

Ako se temperatura motor počne dizati kada se upali klima uređaj mogu postojati više razloga . Najčešći uzroci ( greške ) su : nečistoća u hladnjaku koja se ne može oprati ( treba zamijeniti hladnjak ) , nečistoća s vanjske strane hladnjaka, nečistoća s vanjske strane kondenzatora , nepravilan položaj kondenzatora prema hladnjaku ( pomak u stranu ili pomak gore-dolje ), krivi smijer okretanja ventilatora na hladnjaku, oštećene peraje ventilatora,  mali broj okretaja elektromotora ventilatora, dotrajao kompresor klime ( povečani otpor okretanja i oduzimanje prevlike snage motora ) , oštećenje brtve glave motora, suženje rashladnih kanala u bloku i glavi motora, slabiji učinak pumpe za vodu . Termoprekidač ili senzor temperature trebaju paliti ventilator na hladnjaku na 96°C . Ako to nije tako treba ispitati termoprekidač/senzor , protok kroz hladnjak, pumpu za vodu . Zvuk lupanja ventila koji ste opisali mogu biti neki od hidropodizača ventila a na Vašem motoru ima 16 hidropodizača.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - ZABLOKIRALA BRAVA

Datum objave: 12.07.2011 20:44:58
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, imam jedno pitanje za Vas. Posjedujem Opel Astru, 1.6 16 v,benzin,2000 god. Problem je taj sto ne mogu upaliti auto,naime kad stavim kljuc u bravu,ona je zablokirala,ne mogu uopste okrenuti ni lijevo ni desno,dakle ne mogu ni kontakt,i samim tim sto sam pokusavao,volan se zakljucao...Interesuje me da li znate u cemu je problem, dal bi mogao upotrijebit npr. VD 40, ako je zapeklo ili.... Unaprijed hvala!!!!

ODGOVOR:

Sve što ste napisali navodi na zaključak da je neispravan električni ili mehanički dio kontakt brave. Možete upotrebiti WD i pomicanjem kotača volana lijevo i desno pokušajte odblokirati kontakt bravu. Ako postupak ne uspije morate demontirati kontakt bravu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - SLABIJE UBRZANJE

Datum objave: 12.07.2011 20:39:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav Gospodinu Petru Meicu kao i svim njegovim dijelatnicima.Ako moze par pitanj,radi se o mojoj Vectri B 18 16v 2000 g.Auto sam vozio na dijagnosticki pregled ,radi nesto sporijeg ubrzavanja a narocito na uzbrdici.Dakle kad Auto radi na stangasu i naglo mu date gas obrtomjer je prilicito spor.Opelov ovlasteni serviser mi tvrdi da je do bobine a ja mu tvrdim da nije ,ne zato sto se ja pravim veci majstor od njega nego zato sto sam ja njoj vec mijenjao bobinu koja je bila u prekidu i zato sto mislim da imam dobru moc da prepoznam o cemu se radi bar nagrubo.On me pokuso ubijedit da je do nje tako sto mi je postavio novu bobonu direktno iz prodaje i po mom pa gotovo nikakva razlika a on sav u cudu kako seja nisam iznenadio zapravo nemam se ni cemu iznenadit po pitanju vuce auta al dobro to su one trgovacke fore.I ovo ako sam dobro zapamtio momak ako ti auto stalno prijavljuje nesto 003 gresku ,jos je nesto rekao vezano za 3 cilindar onda je kaze to sigurno bobina.E sta vi na ovo kazete moj kolega.dal bih se mogao nadat boljoj vuci nakon sto joj postavim novi senzor bregaste . Stose tice sistema ubrizgavanja mijenjao i popravljao sam:filter goriva,ultrazvucno cistio dizne,instalaciju od kompjutera motora do dizna pregledao naspreao kontakte spreom i izolirao vatrostalnom izolir trakom,katalizator skidao i protukao ga da izadje iz njega talog krutih cestica i uspio sam ,mijenjao sam i lambdu sondu postavljena originalna njemacka.Sto bi po vama radio jednostavno auto ima malo slabiji odziv na gas.2 pitanje:Dali je isto motor PD (pumpa diza)i motor comonreil dali je ustvari golf 19 PD dali je on comonreil ili ne HVALA VELIKA.

ODGOVOR:

Bobina nije uzrok radi koje motor ima slabije ubrzanje. Ako je senzor bregaste osovine neispravan treba ga zamijeniti i on može malo utjecati na ubrzanje vozila. Ostali mogući uzroci radi kojih motor nema dobro ubrzanje su : mehaničko stanje motora ( kompresija, djelomično začepljenje usisnih i ispušnih kanala u glavi motora, nakupljene krute čestice na usisnim ventilima, nakupljene načistoće u usisnoj grani, suženje ili smanjenje protoka kroz ispušni sustav, ispravnost bregaste osovine ) , ispravna količina goriva na dizama, regulator tlaka goriva, tlak goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, ECT senzor, sklop leptirastog ventila, ECU centrala. PD je kratica od Pumpe Dize . PD motor je jedno a Common Rail je sasvim drugo . Ako Vw motor ima oznaku TDI PD to nije Common Rail i obrnuto.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ABS

Datum objave: 12.07.2011 20:27:31
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam astru 1.7 dti,2003.g. Imam problem s abs sustavom. Kada upalim auto dok je motor hladan nekih 5-10 km vožnje ne svjetli abs lampica na instrument tabli a nakon toga se upali u vožnji i ne gasi se . Napominjem to mi se dogodilo nedavno kod naglog kočenja. Molim Vas za savjet. S poštovanjem i unaprijed zahvalna Ana MArija.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući kvarovi ABS-a su : električna instalacija i konektori , pojedini senzori ABS-a na kotačima , zračnost na nekom od ležajeva kotača, hidroagregat, upravljačko računalo sustava ABS . U ovom slučaju najprije se ispituju najjednostavnije i najjeftinije komponente jer su one i najčešći uzrok .Točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA GTC 1,6 16V - FIJUKANJE U VOŽNJI

Datum objave: 09.07.2011 18:15:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Dakle radi se o Opel Astri GTC 1.6 16V 77kw 2006. god. 104tkm, od prije nekog vremena čuje mi se zvuk kao nekog fijukanja i to u vožnji kada god dodam gas (kada stoji i dodaje se gas ništa se ne čuje). Auto pri naglijim dodavanjima gasa trza, kada postigne brzinu i gas se samo drži onda ne trza. Nedavno sam dao čistit dize jer su mi rekli da je to uzrok, međutim problem nije bio rješen. Zatim su mi rekli da mi grana motora napukla i to sam dao zavarit i rekli da je ko nova i auto osjetno bolje vuče ali i dalje trza i ono fijukanje se i dalje čuje. Zanima me Vaše mišljenje jer iskreno više neznam kome da se obratim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete a opisali ( fijukanje ) može nastati radi falš zraka koji ulazi na usisnoj strani motora ili kao neki od ležajeva na pojedinim agregatima motora. Uzroci trzaja motora mogu biti radi brojnih faktora i to : senzor položaja radilice, CT senzor temperature motora, električna instalacija i konektori od motora do upravljačkog računala motora, sustav paljenja ( probijanje visokog napona) , svjećice, bobina, lambda sonda, tlak goriva, mehaničko stanje mtora, ECU centrala. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - DIMI KAO LUD

Datum objave: 09.07.2011 14:36:39
Slika
PITANJE:

Hvala na pomoci za prvi problem sada imam novi(hahaha). Rijec je o vektri iz 1999g.sa 2.0 16v motorom. Primjeto sam da auto nema onu vucu i eksplozivnost u voznji posebno na uzbrdici.Majstori kazu da je doslo do zapusenja katalizatora pa sam na njihov prijedlog obavio manji zahvat na istom tj.katalizator je otvoren i iz njega je "sve"izvadeno.To mi je trebalo biti privremeno rijesenje medutim auto zaista ima bolje performanse (jos nisam zadovoljan)ali sada dimi kao lud tj.iz ispuha izlazi svijetlo plavi-bijeli dim. PITANJE I: Da li je potrebno raditi reparaturu motora(klipne prstenove itd.) ili je dovoljno staviti novi katalizator jer prije skidanja starog nisam primjetio da mi auto toiko dimi. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Plav dm koji vidite na auspuhu je ulje koje ulazi u cilindar i nakon toga kroz ispušni sustav van u atmosferu. Takav dim ukazuje na istrošenje motora ( klipni prstenovi, vodilice ventila ) . Najpije se treba urediti da mehaničko stanje motora bude potpun ispravno a tek nakon toga i ostalo ( sustav ubrizgavanja, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - ZAMJENA SETA SPOJKE

Datum objave: 09.07.2011 18:37:16
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE I PRIJATELJU MEIC JAKO SAM VAM ZAHVALAN STO STE TAKO HUMAN COVJEK I STO IMATE SRCE I ZA DRUGE LJUDE I ZA NJIHOVE POTREBE.MOJE PITANJE BI BILO SLJEDECE:POSTO SAM MIJENJAO TERMOSTAT KOD VECTRE B 2000 1,8 16V KOJA MI JE PROPUSTALA VODU ISPOD BRTVE TERMOPREKIDACA ,CIJEVI ZA VODU SU JOJ BILE PRILICNO TVRDE NA RADNOJ TEMPERATURI MEDJUTIM KAD SAM SAD SANIRAO TAJ PROBLEM(ZAMAZAO HLADNJAK PLASTICNOM MASOM) POSTAVIO NOVE TERMOPREKIDACE U EXPANZIONOJ POSUDI KAD AUTO POSTIGNE RADNU TEMPERATURU NEMA SKORO NIKAKO PRITISKA A PRIJE GA JE BILO,KAZALJKA TEMPERATURE MI SE SAD KRECE OD 87-DO-92 U GRADU MISLIM DA JE OVO DOBRO ZANIMA ME DALI JE NORMALNO STO NEMA NIKAKVOG PRITISKA.DRUGO PITANJE BI BILO VEZANO ZA SPOJKU:DAKLE PRI KRETANJU A NAROCITO U NEKIM NAGLIJIM SITUACIAMA ILI PRI NAGNOM MOTANJU VOLANA PRI KRETANJU NEZNAM KAKO BI VAM TO OBJASNIO UGLAVNOM DOLAZI DO NEUGODNIH TRZAJA AUTA STO JE PO MOM NAJ VJEROVATNIJE NAZNAKA SKORE ZAMJENE SETA KVACILA ALI MOZE JOS NEKO VRIJEME, PA ME ZANIMA:DALI BI PO VAM BILO IZVODIVO NAPRAVIT ZAMIJENU LAMELE I OSTALOG BEZ KORISTENJA ODGOVARAJUCEG ALATA,DALI BIH MOGAO I SMIO IMPROVIZIRAT PRI OVOM ZAHVATU NAJLJEPSA VAM HVALA I PUNO POZDRAVA VAMA I VASIM SURADNICIMA IZ SUNCANE HERCEGOVINE.

POSTOVANJE DRUG MEIC JUCE SAM VAM U ONOM PITANJU JOS ZABORAVIO NAPISAT O SENZORU BREGASTE KOD VECTRE B.DAKLE S AUTOM KAO NI S PALJENJEM NEMAM NIKAKVIH PROBLEMA OSIM NEKAD KAD SE PRI VRUCEM MOTORU UGASI PA ODMA PALI MALO DUZE VERGLA SAM TO TOLIKO STO SE TICE NEPRAVILNOSTI. ODKAD SAM JE KUPIO PRIJE 2 GODINE NISAM OBRACAO PAZNJU NA SENZOR BREGASTE .MEDJUTIM NEKI DAN KAD SAM VRSIO ZAMIJENU DIHTUNGA DEKLA DESI MI SE JEDNA NEOBICNA POJAVA ,MOTOR PRI STARTANJU UPALI ALI SE ZALICE BRZO SAM GA UGASIO, A ZATIM USTANOVIO DA JE NESTO SA SENZOROM U VEZI, POSLIJE TOGA AUTO MI ISTO VUCE PO MOM MALO SLABIJE KAO I PRIJE DIJAGNOSTIKA NE POKAZUJE NIKAKAV KVAR A 3 ZICE NA SENZORU SU STOPLJENE I DIRAJU JEDNA U DRUGU DALI BI A TREBAO MIJENJATI HVALA VAM.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu ima pritiska samo je on puno manji nego prije, radna temperatura koju ste naveli je također u redu. Pojava trzaja prilikom kretanja koju ste opisali u većini slučajeva povezana je s dotrajalom ili neispravnom spojkom . Spojka se može zamijeniti bez nekog specijalnog alata . Potrebno je samo dobro centrirati lamelu kako nebi bilo poeškoća prilikom ugradnje mjenjača. U nekim setovima spojke dobije se i plastična osovinica s kojom se centrira lamela . Ako toga nema možete sami napraviti neku osovinu za centriranje ali može se i bez toga.

Senzor bregaste osovine šalje vašan podatak ECU centrali i zato je važno da isti bude isprava. Neispravni senzor zamijenite a žice moraju biti izolirane.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i - TRZA I GASI SE

Datum objave: 07.07.2011 20:43:19
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine pisao sam vam vec jednom ali nisam deobio odgovor. molio bih vas da mi pomognete jer vise ne znam sta da radim. Imam opel astru G 2002 GODISTE benzin 1.6 obicni. Auto mi trza u voznji na oko 80 km/h i cim stisnem jace gas vise ne trza opet se vratim na oko 80km/h opet pocne da trza, i pri svakom stajanju se gasi. podjem da upalim auto malo vergla i onda upali i nastavim bez problema. vozio sam na diagnostiku u servis rekli mi da je lambda sonda kod grane auspuha otisla, narucio sam je iz njemacke novu orginalnu NGK. zamjenio i mislio sam da je to to. Kad ono opet pocelo da trza i gasi se ponovo. Neznam vise sta da radim, filtere sam sve promijenio ulje. opet sve isto auto ima 110.000 predjenih kilometara. Unaprijed sam vam zahvalan molim vas kazite mi sta mislite?

ODGOVOR:

Trzanje motora kao što ste opisali može se događati radi raznih neispravnosti . Kako nisam u mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila navesti ću što sve može biti uzrok takve pojave a to su : propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, ventil-aktuator minimuma, senzor bregaste osovine , senzor RPM, senzor temperature motora, sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ), nećisti injektori, tlak goriva, upravljačko računalo motora.Na sva pristigla pitanja uvijek odgovorim.

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 07.07.2011 19:26:32
Slika
PITANJE:

pOZDRAV IMAM JEDNO PITANJE DO VAS OD NEDAVNO SAM VLASNIK OPEL OMEGE 2.5TD 1994GOD.IMAM PROBLEME SA PALENJEM AKO SE GOLA ZATVORI BILO KLJECEM ILI DALJINSKOM AUTO NE PALI DOK SE NE PRITISNE PONOVO DALJINSKI,PITANJE JE DALI SE MOZE ISKLJUCITI TA OPCIJA I KAKO

ODGOVOR:

Kada zaključavate vozilo daljinskim upravljačem tada aktivirate i sustav protiv krađe vozila i takav sustav imaju mnoga druga vozila . Ako je taj sustav zaštite ugrađen naknadno ( ako nije tvornički ugrađen ) tada se to može brzo isključiti odnosno demontirati . Ukoliko je to tvornički ugrađeni sustav onda je sve puno složenije jer je sve povezano s kompjutorom motora i u tom slučaju bi se morao dekodirati kompjutor motora. Taj postupak nije jednostavan niti jeftin a Vaše vozilo će biti bez zaštite.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - LAMPICA ALTERNATORA

Datum objave: 06.07.2011 19:48:32
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Opel Kadett 1.6i, 1991.godište. Unazad mjesec dana, tijekom vožnje se upali lampica alternatora. Promijenili smo remen i kablove, ali nije pomoglo. Primijetila sam da se lampica upali kad se motor zagrije. Inače drugih problema nema, na servisu je bio prije godinu dana, a tada je ugrađen novi alternator. Što mislite da bi mogao biti problem? Hvala vam na pomoći. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : regulator napona, diodni modul alternatora, rotor alternatora, električna instalacija, pobudna dioda alternatora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - TRESE SE PRILIKOM KOČENJA

Datum objave: 06.07.2011 12:13:24
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Opel Vectre 2.0 dti 74kW, karavan iz 2000. godine. Mijenjao sam prednje disk pločice, nakon izmjene auto se tresao prilikom kočenja, da ne kazem pri brzini od 120 kolike su vibracije, pa sam odmah zamijenio i diskove, posto mi je drugi majstor rekao da su stari odradili svoje. Auto opet trese i nakon odvozenih 200-300 km, i vise. Možete mi reći u čemu bi mogao biti problem. Diskovi i pločice su od različitih proizvođača, zamjenski. Prije mijenjanja, na starim diskovima i sa starim pločicama kočio je perfektno. Hvala!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti brojni . U pojedinim slučajevima otkrivanje uzroka vibracija može biti jako zahtijevno . Navesti ću moguće generatore vibracija : diskovi, glavčine , dosjedi diskova, ležajevi, kočna kliješta , kočni cilindri, gume , felge, pogonske osovine, ostali nedefinirani uzroci. Glavni zadatak Vaših mehaničara da ispitaju sve što sam nabrojio i da otkriju kako i zašto dolazi do vibracija koje ste spomenuli. Ako ne postignete uspijeh javite se .

na vrh Povratak na vrh