Danas je: 18.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KLJUČ POZNAJE ZIMI, A LJETI NE

Datum objave: 23.06.2011 23:30:25
Slika
PITANJE:

Imam Opel corsu 1,3 CDTI, 2004 god, 99000 km. Tijekom ljetnih mjeseci tj. kad je temperatura zraka iznad 12 stupnjeva pali mi se lampica "auto sa ključem". To mi se nikada ne dešava za hladnijih dana tj. od jeseni do proljeća. Auto normalno vuče, potrošnja je uvijek ista i ne primjećujem nikakovu razliku kada se lampica upali, jedino što mi smeta je to da bode u oči. To mi se dešava već dvije godine i u ovlaštenom servisu su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ te da mogu nastaviti normalno voziti, ( "zašto ključ poznaje zimi a ne ljeti").

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli može se paliti radi slijedećih razloga i to : oštećenje hladnog lema na kutiji osigurača, pad npona na pojedinim kontaktima ili konektorima, oštećenje temeljne ploče instrument table , greška u imobilajzeru . Sve se to može događati radi povišene temperature Vanskog zraka . Vanjski zrak može imati utjecaja i na pojavu koju ste Vi opisali . Uzrok treba istraživati kada navedena lampica svijetli .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 16V - UNIVERZALNA LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.06.2011 00:01:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje Imam jedno pitanje. Imam staru neispravnu lambda sondu sa četiri žice, žuta, crna, siva, bijela. Nabavio sam novu, zamjensku sondu također sa četiri žice, ali boje su: dvije bijele, siva, crna. Kako sad da spojim žice, kad neznam koju od ove dvije bijele da spojim sa žutom. Na ambalaži nema nikakve scheme, objašnjenja. Bio bih vam zahvalan na pomoći. Vozilo je Opet astra 2.0 16 v, 2004 godina.

ODGOVOR:

Uz  novu univerzalnu lambda sondu trebali ste dobiti i shemu spajanja . U ovom slučaju ne postoji standard koji bi točno definirao koja boja žice služi u određenu svrhu. Od četiri navedene boje , bijela i žuta bi mogle biti grijanje sonde ( plus , minus ) , crna bi mogla ići na crnu ( signal lambda sonde ) , siva bi mogla ići na sivu ( masa ) . Kao što sam već rekao tu nema potpune sigurnosti da je to tako i zato treba obaviti ispitivanje pojedinih vodova na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - MNE RADI VENTILACIJA

Datum objave: 17.06.2011 09:43:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Vectru B 98.g i problem vezan uz rad ventilacije.Ovako,upalim auto i ventilacija ne radi,zatim moram ugasiti i ponovno paliti auto po nekoliko puta dok ventilacija ne proradi,(ventilacija radi normalno dok dam samo kontakt vozilu).Pošto su počele vručine i djeca su česti putnici to mi je jako nezgodno.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!!!!!!

ODGOVOR:

Vaš opis upućuje na neke nepravilnosti  a to su : električni dio kontakt brave, električna instalacija od kutije s osiguračima do komande ( prekidač ) ventilatora, instalacija od komande ventilatora do upravljačkog modula elektromotora ventilatora . Nakon toga može se ispitati i sam upravljački modul koji se nalazi na samom kućištu ventilatora. Ispitajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2.0 DTI, 74 KW - NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU

Datum objave: 15.06.2011 18:08:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozm Opel Zafiru 2003 DTI i kada upalim auto osatne mi goriti žuti auto sa ključem , koji se ugasi kada dostigne 2.5 tisuće okretaja,i opet se upali oko 3,5 tisuće okretaja i tada auto naglo usporava i ne postiže više od 3tisuće oktetaja. i u zadnje vrijeme jako dimi crni dim, pa vas molim da mi kažete što bi trebalo uraditi? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Treba najprije napraviti dijagnostiku motora i ispitati pojedine komponente  motora i na sustavu za upravljanje motorom.  Moguće neispravnosti su : filteri, tlačne cijevi turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor položaja pumpe, kontrolni modul pumpe,regulator količine goriva. Nakon dijagnostike točno ćete znati što je neispravno i kolika je cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DI - PROBLEM DOVODA NAFTE DO FILTERA

Datum objave: 14.06.2011 23:57:30
Slika
PITANJE:

Imam auto Opel astra 2000 g. 2.0 DI. Imam problema sa dovodom nafte do filtera auto je se ugasio na autoputu i nece vise da se upali. Sad je moje pitanje: sta bi moglo to da bude i dje stoji ta pumpa. Ja sam vec gledo u rezervaru al tu nije tu samo ima regulacija kolicine goriva. Ako mozete da mi odgovorite pitanje bio bi vam puno zahvalan. pozdrav Vilim

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima dvije pumpe i to visokotlačnu na motoru i dobavnu pumpu u rezervoaru. Ispitivati treba slijedeće :  čistoću rezervoara, dobavnu pumpu, relej dobavne pumpe, cijevi dovoda goriva, prisutnost zraka u gorivu, filter goriva, senzor radilice, električnu instalaciju i konektore, ECU centralu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - SERVO VOLAN, TEMPERATURA, ....

Datum objave: 15.06.2011 00:21:00
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Moja pitanja su vezana za opel vectru 1996. godište 2.0. benzinac 100 kw.Ima otprilike 195000 km.Auto inače dobro radi ali troši ulje oko 1 litru na 1000 km.Kad je hladan ne dimi,dimi kad se zaustavim i to samo ako je zagrijan(normalna radna temperatura).Tada u retrovizoru znam vidjeti oblake sivog dima najčešće kod stajanja,malo turiram i nema više.Drugi problem je da kad se normalno vozim po ravnom temperatura mu bude oko 80 stupnjeva,dakle ne uspijeva postići radnu temperaturu a ako se spuštam to pada prema plavom.Kada je opterećen brzinom ili uzbrdicom postiže normalnu temperaturu ali dimi isto kao kad je zagrijan na minimumu.Termostat je izmijenjen (stavljen original novi cca 500 kn).Rezultata ima ali to nije to.Još uvijek ne postiže normalnu temp u vožnji bez obzira šta sam naknadno testirao termić (otvara na 92-95 stupnjeva).Pri spuštanju više kazaljka ne pada u "plavo". I zadnje pitanje je vezano za servo volan.Teško se okreće na minimumu a pri dodavanju gasa lagano ali uz zvuk koji sliči fućkanju.Razina ulja je u redu.Dali treba kupiti novu pumpu servo volana ili možda samo izmijeniti ulje?Dali se to može ugraditi neka polovna ili mora biti nova?Unaprijed sam Vam zahvalan te Vas molim da mi odgovorite na ova pitanja uz savjete što i kako.Lijepi pozdrav!!!!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana . Potrošnja nastaje radi istrošenosti vodilica ventila i brtvi na vodilicama ventila. Mali utjecaj može imati i istrošenje na klipnim prstenovima. Uređenjem glave motora praktički bi riješili potrošnju ulja. Variranje i nastabilna temperature motora najčešće nastaje radi nekvalitetnog ili radi lošeg termostata. Ako je termostat prve klase i potpuno ispravan temperatura motora je stabilna oko 90 °C . U Vašem slučaju uzrok može biti i veliko odstupanje ( greška ) u prikazu temperature motora . Za tu pojavu nije kriv termostat nego : indikator temperature , električna instalacija, instrument ploča . Izmjerite stvarnu temperaturu motora s profesionalnim radioničkim termometrom i odmah ćete znati što je neispravno. Logično je da najprije zamijenite ulje u servo volanu jer i to može imati utjecaja. Ostali mogući uzroci su : visokotlačna cijev od servo pumpe do volana, sama servo pumpa , servo volan. Možete ugraditi rabljene dijelove . Počnite s uljem, visokotlačnom cijevi, servo pumpom a volan kao uzrok ostavite za kraj.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - DA LI SU AMORTIZERI ISPRAVAN I?

Datum objave: 15.06.2011 00:25:47
Slika
PITANJE:

imam novu opel corsu 1,4 proizvodnja 2011.g. Prilikom prve registracije pokazatelji za zadnje amortizere su bili na donjoj granici tolerancije.Po savjetu kontrolora u stanici za tehnički pregled,napravili smo provjeru nakon prijeđenih tri tisuće kilometara.Pokazatelj za zadnji lijevi amortizer je bio ispod minimalne vrijednosti,dobio sam ispis iz uređaja ovjeren pečetom i potpisom odgovorne osobe u STP-u i naputak da se javim u ovlašteni servis radi zamjene obzirom da je vozilo pod garancijom.U servisu su mi dali ispis iz svog uređaja za provjeru i rekli defacto da kontrolor u STP-u nema pojma i da mu slobodno pokažem njihov ispis i da je sve u redu.Danas mi je opet kontrolor u STP-u rekao da ni po njihovom ispisu vrijednosti nisu u redu i da će mi to opet isprintati i ovjeriti i da su na moj zahtjev u ovlaštenom servisu dužni izvršiti zamjenu amortizera. Molim savjet ili pokazatelje ispravnosti amortizera za ovo ipak novo vozilo.

ODGOVOR:

Osoblje servisa trebalo bi da je daleko stručnije nego djelatnik stanice tehničkog pregleda. Osoblje servisa također održava Vaše vozilo i njima bi trebalo biti bitno da Vaše vozilo bude ispravno a Vi kao vlasnik vozila zadovoljni. Na taj način Vi ste njihov poslovni partner . Isto tako njima je jako bitno da imaju zadovoljnu stranku jer je to dobra besplatna reklama.  Zapamtite slijedeće . Svaki bolji automehaničar će i bez uređaja za ispitivanje amortizera znati prepoznati na probnoj vožnji da li je neki od amortizera ispravan ili nije.  Da li Vi osjećate da je Vaše vozilo nestabilno ? Da li osjećate lupanje u predjelu amortizera ? Da li osjećate bilo kakvu nepravilnost na ovjesima prilikom vožnje? 

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD

Datum objave: 13.06.2011 21:06:00
Slika
PITANJE:

kod paljenja opel vectre 1.7td s klimom prilikom verglanja dimi kraj klime i zupčastog remena zadimi....i kad se upali motor izidje crni dim i onda se cuje cudan zvuk...

ODGOVOR:

Detaljan opis koji ste poslali ukazuje na neisprvnu brtvu ispušnog kolektora ili na oštećen ispušni kolektor.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - NAGLO TRZNE U PRVOJ BRZINI

Datum objave: 13.06.2011 07:40:33
Slika
PITANJE:

Postovanje,vozim Opel vectru B 97god.benzin 1.6 16V,pitanje,vozilo kada je hladno u prvoj brzini pri davanju gasa trzne naglo,a samo u prvoj brzini.Kada se zagrije auto normalno ide.Neki su mi majistori savjetovali da zamjenjim svjecice,dali je do svjecica.

ODGOVOR:

Nitko ozbiljan neće bez pregleda vašega vozila sa sigurnošću tvrditi da su uzrok trzanja svjećice jer uz to postoje još brojni drugi razlozi. Svjećice treba pregledati i nakon toga zaključiti da li su ispravne ili nisu. Same svjećice su vrlo jeftine a mogu se zamijeniti za 5 minuta. Za ostale moguće neispravnosti svakako  treba obaviti dijagnostiku motora i tek nakon toga po potrebi obaviti popravak ili zamijenu neispravnog dijela/dijelova.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,0 12V - UDARAC PRI KOČENJU

Datum objave: 13.06.2011 07:31:49
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam opel corsu b 1.0 12v i počeli su mi problemi sa kočenjem pa nisam siguran što učiniti!dakle pri kočenju se čuje srednje jak udarac u prednjem lijevom kraju auta pa nisam siguran što bi to moglo biti?molim vas da mi date svjet što da učinim ako ste u mogućnosti? Unaprijed se zahvaljujem! Andrija

ODGOVOR:

Udarac prilikom kočenja možete čuti kada postoji zračnost ( istrošenje ) na nekom od selen blokova prednjeg ovjesa, na balans štangi, na hvatištu ovjesa, na kuglastom zglobu spone volana, na kočnim kliještima. Prvom prilikom provjerite ovjes i  prednje kočnice.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - ZAMJENJENA BOSCH PUMPA, ALI....

Datum objave: 12.06.2011 00:24:41
Slika
PITANJE:

Opel vectra 2.0 dtl. Nisam je mogao upalit i majstor rekao da je otišla bosch pumpa. Kad smo nju promjenili, motor neće raditi preko 2500 okretaja i baca veliki bijeli dim pri davanju gasa. Znate li možda u čemu je problem. Hvala!

ODGOVOR:

Prije svega se treba zapitati da li je visokotlačna pumpa koju ste ugradili ispravna . Ako je ispravna da li je dobro ugrađena ( faza motora, predpaljenje ) . Da li je Vašem "majstoru" poznato u kakvom stanju je mehanički sustav motora, u kakvom stanju je sustav za upravljanje motorom. Vaše vozilo ima upravljačko računalo , sustav za blokadu paljenja , pojedine senzore i davače , sve to može utjecati na problem koji ste naveli. Pregledom Vašega vozila sigurno bih dao jednostavn i točan odgovor te predložio rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD 1996. - SISTEM RADA HLAĐENJA

Datum objave: 10.06.2011 23:11:49
Slika
PITANJE:

Vectra 1,7TD Isuzzu motor 96 god.B linija sa klimom.Molim vas da mi ako ste u mogućnosti opišete sistem rada hlađenja tj. kada i kod koje temparature se otvara termostat a kada i kod koje temparature se pali koji ventilator i u kojoj brzini.Naime ova vectra ima tri ventilatrora i dvije brzine a nigdje u servisu (opelovom ) nisam bio u mogućnosti dobiti shemu rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru. Usput,gdje mogu napraviti dijagnostiku motora i kolika je cijena istog?

ODGOVOR:

Sigurno  sam već odgovorio na ovo pitanje ali odgovoriti ću još jednom.  Termostat rashladnog sustava počinje otvarati na 74°C a termostat je potpuno otvoren na 94°C , Ventilator na hladnjaku se pali na 96°C ( prva brzina ) i na 106°C ( druga brzina ) . Ventilator na hladnjaku može raditi i kada je motor hladan a to su uvjeti kada radi klima uređaj . Tada ga pali tlačna sklopka ( presostat ) . Po Vašoj želji možemo pregledati Vaše vozilo i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 TD - NABIJA KOMPRESIJU

Datum objave: 10.06.2011 17:07:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije svega, sve pohvale na uistinu vrhunskom portalu za korisnike Imam pitanje vezano za Opel Corsu B 1,5. td, 93. godište. Naime, unazad par dana na posudi za rashladnu tekućinu primjećujem da motor nabija kompresiju. Zrak izlazi iz svih crijeva a doljevanjem tekućine ona ostaje u posudi. Prva pretpostavka je da kvar na brtvi glave, no ona je zamijenjena prije 7 mjeseci+ obrada glave. Također, primjetili smo da, vrlo vjerojatno, na izmjenivaču topline za kabinu postoji rupica kroz koju tekućina otječe. Moje pitanje je, jeli moguće da se zrak u rashladni sustav ulazi kroz unutarnji izmjenivač i da je to uzrok kompresije u motoru? Konstantno moramo nadoljevati vodu, ali napominjem da je vode iscurilo maksimalno 1L za vrijeme rada te da auto niti u jednom trenutku nije zakuhao( maksimalna tempt je bila 102 C) Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Na izmjenjivač topline ( radijator grijača ) nikako ne može ulaziti zrak u rashladni sustav jer je isti pod većim tlakom nego što je tlak okoline . Postupak rješavanja problema treba biti po nekom redoslijedu . Najprije treba otkloniti svako propuštanje rashladne tekućine ( u ovom slučaju radijator grijača ) . Nakon toga treba pratiti stanje temperature motora. Ako je temperature u granicama normale i ako se motor ne pregrijava stanje je normalno. Činjenica što se vide neki mjehuriči zraka ne znači ništa značajno. Bitno je da se rashladna tekućina ne gubi i da je radna temperatura motora normalna. Ako ima kakvih nejasnoća javite se ponovo a možemo i pregledati Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i. - STALNO MIJENJA ČOK ??

Datum objave: 10.06.2011 13:35:52
Slika
PITANJE:

Postovanje.ovako imam opel kadet 1.6i,1990.g.kupio sam ga prije 2 godine,za mjesec mi i treca registracija, medjutim pred zimu su se poceli desavati problemi.naime prvo je poceo raditi visoko na ler gasu, prvo po malo a kasnije toliko visoko da mi u voznji gas nije ni trebao koliko se sam povecao ler.otisao sam kod tzv.majstora, kaze da je do coka i zamijenio ga je.dobro je sve bilo dok nije pocelo toplije vrijeme, tad je opet poceo isti problem.opet odem i zamijenim jednom,dvaput medjutim opet isto sve.kad god stavim drugi dio radi par dana i opet isti problem.sad sam opet zamijenio jos jedan i haj radi ok(ali ne vjerujem da ce dugo) ali pocela mi se sad i zuta lampica paliti sa znakom munje,pa ima li sad to neke veze sa tim ili...?skoro odustao od svega.ako moze pomoc da vise ne bacam pare a nista ne napravim.hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila nema klasičan rasplinjač ( karburator ) a to znači da nema niti klasičan čok. Vaše vozilo ima elektronski sustav dobave goriva MONO POINT . Ovim sustavom upravlja kompjutor na Vašemu vozilu. Česte intervencije koje imate nastaju radi toga što serviser ne razumije ili nema mogučnosti da obavi kvalitetan popravak elektronskog sustava za dobavu goriva. Najčešće neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciometar gasa, motorić minimuma, senzor tlaka zraka, , senzor temperature zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija, mehaničko stanje motora, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - IZGUBIO POVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 09.06.2011 21:03:11
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu.imam vektru A 95 godiste,automatik 2,0 16v ekotec motor.kao sto napisa jedan od vasih gostiju,izgubio sam svako povjerenje u majstore ove lokalne a vidim kroz odgovore da sta veliki strucnjak.problemi koji mene muce su:upali mi se sport i vise auto nema snage da vuce,drugo je da od prije dva dana vise nece da radi na benzinu,upalim na plin i dodam gas pa prebacim na benzin i odma kako prebacim tako se i gasi.kada dodje ljetni period gasi se na leru.mjenjane svjecice senzor bregaste i radilice.pa vas molim da mi odgovorite,ako ste u mogucnosti.i ako se moze znati gdje se vi nalazit i koja bi otprilike bila cijena vaseg doktorskog pregleda,posto vidim kroz vase odgovore da ste dr.za ovo.unapred zahvalan,vas postovalac.

ODGOVOR:

Moguće greške na mjenjaču su : nedovoljno ulja , loša kvaliteta ulja u mjenjaču, električna instalacija mjenjača, električno-hidraulički ventilski sklop mjenjača, upravljačko računalo mjenjača. Ako Vaše vozilo ima plinski sustav isti može biti uzrok radi kojega motor ne može raditi na benzin . Najčešća neispravnost su nečisti benzinski injektori . Naravno da mogu postoja ti i drugi brojni nedostaci i kvarovi . Njih ovoga puta ne bih navodio jer ih ima mnogo . Nakon dijagnostike motora mogu se znati sve pojedinosti i vrste neispravnosti. Cijena uobičajene dijagnostike motora je 750,- kn .Nalazimo se u Samoboru u Hrvatskoj.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - VOŽNJA NA REZERVI

Datum objave: 09.06.2011 14:20:09
Slika
PITANJE:

postovani imam opel corsu 1.5 td vozio sam se dosta dugo na rezervi i sada kad sam usipao gorivo nakon 2-3 km auto je poceo trzati i ugasio se .kad sam ga ponovo upalio i dao mu gas gubio je snagu na gasu i poceo je bijeli dim izlaziti iz auspuha i kad sam pustio gas ugasio se.opet sam ga upalio i drzao ga na gasu da vidim sta ce se desiti i opet bijeli dim al nakon nekoga vremena poceo je onda crni dim u velikim obrtajima.kad sam pustio gas opet se ugasio.zanima me da li je mozda zbog toga sto sam bio dosta dugo na rezervi i ajmo reci ostalo je neke 2 litre goriva na rezervi i da li ce ako ga drzim jedno vrijeme na gasu izbaciti iz sebe i da li je moguce da ce mozda dizne i bosch pumpa malo dobiti kvara.

ODGOVOR:

Kada se vozi s malom količinom goriva ( rezerva ) i ako u rezervoaru ima nečistoća tada iste mogu proći kroz filter goriva i doći u visokotlačnu pumpu i dize . To se moglo dogoditi i kod Vas. Predlažem da očistite rezervoar, da zamijenite filter goriva i filter zraka . Nakon toga vidjeti ćete rezultat. Ako i dalje bude crnog dima u povećanim količinama, ispitajte dize i ispravnost turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - CRNI MULJ UMJESTO ANTIFRIZA

Datum objave: 09.06.2011 14:17:45
Slika
PITANJE:

ovako...radi se o opel astri G 2001god 1.7dti(broj motora:Y17DTX0228068)PREŠLA 168... tisuća km i danas prilikom provjere rashladne tekućine primjetio sam da mi je u posudi crni mulj a ne antifriz,u vožnji auto se ponaša normalno i sve ostalo je normalno nikakve nepravilnosti u radu motora nisam primjetio,pa me strašno zanima o kakvom je kvaru riječ???...hvala

ODGOVOR:

Nečistoća u ekspanzionoj posudi može biti talog od lošeg antifriza koji se godinama skupljao u rashladnom sustavu a isto tako može biti motorno ulje koje je došlo u rashladni sustav . Ulje može doći u rashladni sustav kada je neispravna brtva glave, glava motora, hladnjak ulja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E 1,3 i - NAČIN RJEŠAVANJA PROBLEMA JE LOŠ

Datum objave: 09.06.2011 13:32:38
Slika
PITANJE:

Posjedujem opel kadet 1989 ,benz 13,poluajnspric,slabo pali i puno trza,kao da mu zafali goriva da se "ispali",to mi je trzanje neprestano,bio pravac il krivine opet trza,mijenjao sam pumpu,diznu,cistio rezervar al opet isto,mislio sam da je konektor u razvodniku paljenja al nije jer kazu da ako on ode da auto vise nikako ne radi dok se to ne promijeni,u mene radi al trzaaa,mnogo je majstora i elektricara prosao al niko nije htio da se puno zamara s tim,uglavnom problem ostao,hvala unaprijed,ps cijenim vas trud i rad.

ODGOVOR:

Način na koji želite otkriti i popraviti kvar na Vašemu vozilu je teži i složeniji od uobičajenog jer se ne bazira na ispitivanje pojedinih djelova ili sklopova nego na njihovo mijenjanje. Na taj način možete promijeniti puno raznih dijelova a da pritom rezultat izostane. Normalno bi bilo da izmjerite tlak goriva i ispitatte pojedine komponente sustava ubrizgavanja nakon čega bi točno znali da li je sustav ispravan ili nije. Isto to bi trebalo napraviti i sa sustavom paljenja . Sada ću Vam navesti što još treba ispitati ( nemojte ništa mijenjeti dok ne ispitate ) a to su : tlak goriva, regulator tlakak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, zabrtvljenost usisnog kolektora, tlakove kompresije, fazu motora, kut predpaljenja, razvodnu kapu, elektroniku paljenja i sam razvodnik paljenja, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, ECU centralu. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih Vam mogao reči što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - SAM ČISTIO, ALI.....

Datum objave: 09.06.2011 13:10:17
Slika
PITANJE:

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da se radi o sustavu ubrizgavanja MonoPoint s centralnim injektorom . Čišćenjem koje se radili mogli ste utjecati na blokadu ili neispravnost pojedinih dijelova koji se nalaze na spomenutom kućištu a to su : injektor, regulator tlaka goriva, senzor temperatre zraka, senzor tlaka zraka, tropinski konektor za rad injektora ( moguć slabi kontakt  ili prekid ), potenciomatar leptirastog ventila . Jedino što možete napraviti jest da sve što sam naveo vrlo pažljivo pregledate i provjerite električne vodove i konektor. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme je to teško. Na kraju još želim dodati da provjerite svjećice i kompresiju jer je navedena tekućina ušla u cilindre.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh