Danas je: 09.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA 2,2 16V - GUME NIKAKO DA ZAŠKRIPE

Datum objave: 31.05.2011 18:36:03
Slika
PITANJE:

Poštovani! kupio sam nedavno Opel Omegu 2,2 16v 2001.g motor z22xe. Na probnoj vožnji po Zagrebu nisam ništa primjetio ali na autoputu prema Karlovcu sam primjetio da auto u petoj brzini uopće ne vuče. Ako u četvrtoj brzini vozim 160km/h pa prebacim u petu i pritisnem gas do poda auto ide i dalje 160km/h, isto je i na 180km/h. Auto normalno pali hladan i topal,ne dimi na auspuh niti na odušak ne troši ulje,prima gas do 7000okr.ali slabo vuče,gume nikako da zaškripe. Inače auto navodno ima 113tkm.a zubčasti remen mjenjan na 100tkm. što bi volio da vi provjerite.Zanima me u čemu bi mogao biti problem te koliko bi otprilike koštala vaša dijagnostika sa provjerom remena i treba li se prije naručiti. Unaprijed hvala na odgovoru Unaprijed vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako je ispravna spojka i ako ista ne proklizava tada uzrok treba tražiti u mehaničkom stanju motora ili u sustavu za dobavu goriva te sustavu paljenja. Brzu kompjutorsku dijagnostiku mogu uvijek napraviti i ona nije skupa . Međutim kada se radi ozbiljna dijagnostika kod koje se radi pojedinačno ispitivanje komponenata tada to traje 24 sata. Nakon toga sigurno znam što je neispravno , mogu predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. To sve možemo napraviti i na Vašemu vozilu . Javite se opet po potrebi, najbolje telefonom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Datum objave: 31.05.2011 18:14:38
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Ne mogu utjecati na to da li ste zadovoljni mojim odgovorom ili niste . Sigurno možete dobiti bolji odgovor u Vašem ovlaštenom servisu nakon što gospoda pregledaju Vaše vozilo.  Činjenica jest da svoje odgovore pokušavam dati na  osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Pravi odgovor je moguć nakon neposrednog uvida i ispitaivanja na vozilu . Sama dijagnostika je najsloženij dio posla a obavlja se : mjerenjem, očitavanjem , ispitivanjem, predviđanjem, slušanjem, gledanjem, opipom, imaginacijom . A sve to u cilju jednoznačnog definiranja i otkrivanja pojedinih grešaka, povremenih anomalija i povremenih pojava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 17:49:20
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše najbolje pitanje je ovo na kraju ŠTO činiti . Odgovor je jednostavan i glasi , najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sustav ubrizgavanja, sustav paljenja i mehanički sustav motora . Kada se to napravi po pravilima struke tada se sigurno dolazi do spoznaje što je neispravno, kolika je cijena popravka. Ovom prilikom ne bih navodio što sve može biti neispravno jer bih tada spomenuo 20 do 30 raznih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. SPORT - NIJE POKRETANA POLA GODINE

Datum objave: 31.05.2011 22:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za Vaš cijenjeni savijet dobio sam auto od rodbine...Opel Corsa 1.4 i Sport i zanima me koji je problem s alternatorom....auto nije bio paljen oko pola godine...i upalio je od prve ali se alternator ne okreće dok se remen okreće....pa me zanima koji je problem...dali se zapeko i dali se može odkloniti kvar i kako. Hvala !

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do blokade rotora alternatora. Rješenej je demontaža i popravak alternatora . Isto tako potrebno je obaviti i temeljiti servis vozila a to znači zamijeniti sve tekućine , filtere te obaviti kontrolu svih sustava na vozilu. Sve ovo je potrebno da ne bi nastao skuplji kvar ili kvarovi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - KAZALJKE POLUDE

Datum objave: 27.05.2011 13:24:59
Slika
PITANJE:

poštovani,imam vectru b,98god.2.0 16v,benzinac,auto ima 228 000 i do sada sam se vozio bez vecih problema.servis radim sveke godine na jesen.problem je taj da se vozim i onda kazaljke polude,sve lampice se upale i auto vise ne prima gas,kod mehaničara na kompjuteru pokazale su se greške;senzor bregaste,senzor radilice,senzor protoka zraka,senzor paljenja i on mi kaže da to nije moguče da je vjerojatno kompjuter otišao i da ga treba reprogramirati.molim savjet i vaše mišljenje

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, releje za napajanje upravljačkog računala, relej pumpe za gorivo. nakon toga se može po potrebi ispitati i upravljačko računalo motora.  Ako ne uspijete riješiti javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i.- SIMBOL MOTORA S MUNJOM

Datum objave: 27.05.2011 13:22:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Svake pohvale za vašu stranicu i za vašu dobru volju za pomoći nama vozačima. Nedavno sam kupio Opel Vectru 2.0i, 94. god. ima preko 300 tis. km. U auto je ugrađen plin, u servisu i atestiran. Na plin radi besprijekorno i sve je u redu. Na gorivo naravno palim i prebacuje se na plin, danas sam primjetio tek kad mi je plina nestalo i počeo sam vožnju na gorivo i odmah se upali kontrolna lampica sa simbolom motora i munja u sredini simbola. Natočio sam plina, krenuo i prebacio na plin, odmah isti tren se ugasi navedena kontrolka. Po Vašem mišljenju kakav je kvar na mojoj Vectri? I što je zanimljivo auto također na gorivo dobro vuče i stabilno radi iako se upalila ta kontrolka...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u sustav elektronskog ubrizgavanja . Zato treba ispitai pojedine komponente sustava i to : tlak goriva, benzinske injektore, lambda sondu, katalizator, MAP senzor , potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature motora, MAF senzor, sustav paljenja ( svjećice, kablovi bobina ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - ŽUTA LAMPICA BODE U OČI

Datum objave: 27.05.2011 13:20:48
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1,3 cdti, godište 2004, 98000 km. Tijekom toplijeg vremena (iznad 12 stupnjeva) pali mi se žuta lampica (auto sa ključem) i cijelo vrijeme vožnje svijetli. Kad upalim auto lampica ne svijetli nego se upali kad prijeđem nekoliko stotina metara. Bio sam u opelovom servisu (Opel Rudman) te su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ za palenje i da su nešto poštelali i da se možda lampica neće paliti, a i ako se upali da to nema veze nego da mogu nastaviti normalno voziti. Nakon odlaska iz servisa lampica se ponovo upalila nakon prijeđenih cca 200 m i to traje oko 2 godine. Preko ljeta odem na more te prijeđem cca 300 km u jednom smjeru i lampica svijetli ali ne vidim nikakove promjene u radu motora ni u potrošnji,Tijekom hladnijeg vremena lampica se nikada nije upalila. Bez obzira da li lampica svijetli ili ne ja na vozilu nisam primjetio nikakove promjene, auto dobro vuče, potrošnja je gotovo uvijek ista oko 5 l/ 100 km i nemam nikakovih problema jedino me ta lampica bode u oči. Što da radim.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da obavite još jednom dijagnostku motora jer navedena lampica može svijetliti radi sustava za blokadu paljenja ( ključ, transponder, elektromagnetska antena, imobilajzer ) ili radi greške u sustavu za upravljanje motorom ( neki od senzora , davača ili aktuatora ) .  Dobro je imati još jedno mišljenje koje se može podudarati a može biti i potpuno različito.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZMJENIO VEĆ GOMILU STVARI

Datum objave: 26.05.2011 22:58:34
Slika
PITANJE:

Opel Astra 1.6 16V NJOY 2003 (karavan), 105.000 KM Po prvi puta jučer u leru ili kada stanem na semaforu ugasi se motor. Nekih 13-14 puta sam palio motor u prvih 3 kilometra vožnje, usred dana. Prije toga je bio 7 sati na parkiralištu. Poslije ta 3 kilometra više nisam imao problem, ali se kazaljka za brzinu svako malo spusti na nulu, malo stoji na nuli i vrati nazad na brzinu. Povremeno se i pali lampica glavnog kvara (ona sa ključem). Ta se povremeno pali već dosta mjeseci i u OPEL servisu su tražili 10.000 Kn za izmjenu kompjutera. Ima li šanse za jeftinijom varijantom?? Napomena: Do sada sam izmijenio gomilu stvari na njemu, sve od 45.000 do 60.000 KM (Kvačilo, bravu volana, letvu za paljenje, 3 puta akumulator, motorić farova, ABS svijetli, ali 4.000 KN mi je puno za senzor, preko 130 na sat popije sve ulje nakon 40-50 kilometara itd...) Hvala na odgovoru, LP.

ODGOVOR:

Problem s gašenjem motora može biti jednostavan a mogući uzroci bi bili : filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, motorić minimuma, senzor temperature, brtva kolektora. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao reći uzrok i predložiti rješenje. Drugi problem koji ste spomenuli s kompjutorom također bih mogao komentirati ali opet nakon ispitivanja kompjutora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i.- ČUDAN ZVUK SA DESNE STRANE MOTORA

Datum objave: 26.05.2011 22:51:06
Slika
PITANJE:

Dobar dan htio bih vam postaviti pitanje u vezi opel astre classic 1.6 75ks i paljenja lampice dijagnoze motora i čudan zvuk koji dolazi negdje blizu desne strane motora,zvuk je slican ispustanju zraka pod tlakom.Lampica se pali ponekad i kad se ugasi vozilo i ponovo pokrene u vecini slucajeva ne gori u pocetku nego se ponovo zapali tijekom voznje...što se tice zvuka on je najjaci dok je auto u leru,te nesto slabiji kada dodam gasa.Sve u svemu vozilo se poprilicno normalno ponasa ali sam primjetio da je malo tromiji (slabiji) nego inace kad mu dodam gasa na visim okretajima. Hvala unaprijed na vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Točan opis i detalji koje ste naveli ukazuju na moguće propuštanje usinog kolektora. Radi toga dolazi do poremečaja omjera zrak-gorivo. Tada reagira računalo motora i pali kontrolnu lampicu motora. Dobro bi bilo kada bih imao mogučnost provjeriti sve detalje direktno na Vašem vozilu . tada bih i predložio rješenje. Javite se po potrebi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - DEFORMACIJA GLAVE MOTORA

Datum objave: 25.05.2011 23:06:51
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Vlasnik sam Opel Vectre 1,9 cdti 2005 god vektra je na prijeđenih 60 000 pomješala ulje i vodu ili ulje i naftu nismo sigurni u posudi za vodu se nalazila gumirana smjesa .Prilikom skidanja glave motora mehaničar je primjetio da je na usisnoj grani ispala klapna koja otvara leptire usisa te smo zatražili novi nosač klapne međutim smo dobili odgovor iz PSC opel servisa da treba naručiti kompletnu usisnu granu koja košta 3600 kn kako mehaničar tvdi radi se o nekvalitetnoj izvedbi nosača usisne grane te nam nije jasno zbog čega opel nema u ponudi rezervnih djelova i taj nosač koji veže leptire nego sam prisiljen kupiti kompletnu usisnu granu. Glava motora je savijena 3 desete brušena te je motor složen ali mi se sad javlja problem sa turbinom na 150km/h izbacuje motor u rezervni sustav t,j mehaničar kaže da mu dijagnostika pokazuje prepunjenje turbine te da sad treba i turbinu reparirati 1 . zanima me zbog čega mi je savilo glavu motora motor nije pregrijavan bilo je dovoljno vode u sustavu ili je savilo glavu zbog klapne usisa koja je po mom mišljenju tvornička greška na vozilu 2. dali ja kao kupac tog vozila imam kakva prava ukoliko se dokaže da je tvornička greška na vozilu ,vozilo je 2005 godina te je garancija istekla nakon dvije godine ja sam prvi vlasnik prijeđenih 60 000 km 3. kakvi su ti motori 1,9 cdti koliko mogu više vjerovat u taj motor koji uopće nije opel nego navodno fijat ili ibica iako, kad su ga prodavali nisu rekli da je unutra fiatov motor bilo im je bitno prodati a sad kad su problemi ne žele izaći u susret

ODGOVOR:

Deformacija glave motora se događa samo i jedino radi utjecaja temperature koja se stvara u motoru i radi kvalitete aluminijskog tlačnog lijeva. To se događa i na drugim vozilima , ne često i ne na tako maloj kilometraži. Vi možda imate nesreću što ste kupili upravo taj automobil . Da ste možda uzeli bilo koji drugi sigurno se to nebi dogodilo ni nakon 300.000 km . Vi kao kupac nemate velikog manevarskog prostora jer je proizvođač vozila sebe zaštitio odredbama garancijskog ugovora vremenski i kilometarski. Općenito se može reći da su motori 1,9 CDTI uobičajene kvalitete . Proizvođač vozila smatra da će većina takvih vozila dobro funkcionirati 200.000 km ili 10 godina.

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - NEMIRAN RAD HLADNOG MOTORA

Datum objave: 24.05.2011 18:38:33
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo da pohvalim vasu stranicu i trud koji ulazete da bi svima izasli u susret svojim savjetima.. I ja sam jedan od ne retkih ljubitelja opel vozila kome je potreban savjet..Naime posjedujem opel astru g 1.6 16v 74kw i vec par dana ima sledeci problem prvi prvom jutarnjem paljenu kad je hladno auto,pali bez problema ne prijavljuje nikakvu gresku nista ali dok je hladan motor jako trese karoseriju i nemirno radi pri cemu obrtaji ne variraju nesto drasticno nekih 100-150rpm gore dole sto je za benzinca uobicajeno ali ta vibracija koja se prilikom strata i rada hladnog motora je jako neugodna ali kad se motor zagrije radi savrseno. Napomena auto trosi neznatnu kolicinu ulja 0.2 0.3l na 1000 predjenih Km...Vozio sam ga na dijagnostiku i pri cemu nisam dobio niti neki odogovor sta je u pitanju niti saniranje tog kvara pa bih vas zamoli ako bi ste mogli da mi date neke smjernice na sta da obratim paznju od cega mi potice ta nemiran rad hladnog motora koji se prenosi na karoseriju bukvano vibracije osjetim na volanu..

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora dok je hladan ( vibracije, mali broj okretaja ) može se događati radi neispravnih dijelova i sklopova sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Radi toga se moraju ispitati slijedeće komponente : brtvljenej na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor temperature motora, TP senzor leptirastog ventila, električne instalacija do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.- NEMA LAMBDA SONDE ?

Datum objave: 23.05.2011 18:25:35
Slika
PITANJE:

pozdrav imam opel vectru 91god. 1.6gl,imam problem vezani u voznji na mjestu mi svijetli zuta lampica kao cok prijatelj mi je rekao da je do lambda sonde dakle ja lambd sondu uopce nemam pa bi vas molio u cemu je greska odakle da pocnem da napomenem lambd sonde nema hvala unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva a trebao bi imati i lambda sondu. Ista se nalzi ispred katalizatora ( provjerite još jednom od ispušne grane do katalizatora ) . Kontrolna lampica koju ste spomenuli upali se kada u motor ulazi više goriva nego što je potrebno ( veća potrošnja, štetno djelovanje na motor, loš eko test ) . Najčešće neispravnosti su pojedini dijelovi ili sklopovi sustava ubrizgavanja i to : regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko istrošenje motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,5 TD PROBLEM S TEMPERATUROM

Datum objave: 21.05.2011 22:55:41
Slika
PITANJE:

ovako radi se o omegi B 2.5td,96kw(bmw motor)kvaka je sto pri većim brzinama od 110km/h i nadalje pokazuje temperaturu oko 99 c,jednostavno me strah da auto ne prokuha iako je antfrifiz u hladnjaku..... obišao sam već par servisa,nadavao se para a nitko ne moze riješiti kvar! prvo je mjenjano termostart, vodena pumpa, pa hladnjak, pa senzor na motoru za mjerenje pa probao zamijeniti sat ne znam više sta da radim pri brzini od 80kmh temp. padne na 90 stupnjeva i sve je normalno dalje...iznad te brzine,kad počinje opterečivanje motora temp. počinje opet rasti... zanima me dali je tko imao takvi slućaj i dali je uspijo rijesiti? unaprijed hvala! lijep pozdrav

ODGOVOR:

Najprije treba ustanoviti da li je prikaz temperature ispravan . Ako je prikaz temperature ispravan tada treba otkriti radi čega dolazi do povećanaj temperature u motoru. Mogući uzroci su svi dijelovi sustava hlađenja , brtva glave motora, strujanje zraka kroz kondenzator klime ( ako vozilo ima klimu ) prema hladnjaku. Drugi uzrok kojega ne traba zanemariti je temperatura ulja u motoru. Vaše vozilo ima i hladnjak za ulje . U samom motoru postoje mlaznice za ulje kroz koje ulje pod tlakom hladi klipove . Neke treće mogućnosti ne bih spominjao a odnose se na položaj hladnjaka, veličinu hladnjaka i izmjenu topline kroz hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 i- ŽUTA LAMPICA SA SLIKOM MOTORA

Datum objave: 21.05.2011 18:59:19
Slika
PITANJE:

postovani, obracam vam se sa jednim pitanjem koji je vezan za moj automobil. naime, posjedujem opel kadett 1,6 (mislim da je c16nz motor ) ima ugradjen lovato plinski sistem. problem je slijedeci kada se auto vozi na plinu sve je u redu,vuce odlicno,radi mirno sve je u najboljem redu,nakon nekog vremena upali se zuta lampica koja ima sliku motora sa munjom. majstor u sevisu mije rekao da je to normalno zbog plina. najveci problem nastaje kada nestane plina i moram odredjnu kilometrazu da predjem na benzinu.auto pocinje da trokira,trza lupa motor ali samo u intervalu izmedju 2,300 i 3,000 obrtaja.i opet se upali ta zuta lampica. od radova koje sam ja izveo bilo je pranje rezerorvara i ciscenje karburatora. niko od majstora u gradu ne zna sta se desava samojim automobilom.molim vas da mi pomognete da ga rjesim. hvala unapred

ODGOVOR:

Na Vašem voziu svakao treba napraviti kontrolu mehaničkog sustava motora , kontrolu sustava za dobavu goriva ( SPI ) , kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Bez kvalitetnog pregleda i ispitivanja pojedinih dijelova teško ćete doći do spoznaje o greškama. Ako će Vam biti od koristi nabrijiti ću što sve treba ispitati a to su slijedeći dijelovi :  brtva usisne grane, ispravnost bregaste osovine, tlak goriva, filteri, čistoća rezervoara, injektor, senzor temperature motora, senzor tlaka u usisnoj grani, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, elektronika paljenja. električna instalacija  od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - VIBRACIJE NA LERU

Datum objave: 21.05.2011 08:52:04
Slika
PITANJE:

Opel vectra TDI 2001.god. Postovani, Imam pitanje za vas i molio bih strucan odgovor. Kada mi auto radi na leru tom prilikom ima vibraciju kao da je neki nosac morora popustio, a neki majstori tvrde da su nosaci u dobrom stanju? Da li postoji mogucnost da su nosaci motora uljani? Hvala unapred. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste primjetili mogu nastati radi nosača motora, radi lošeg rada motora na leru, radi diza, radi razlike u kompresiji, radi ispušnog sustava. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da neposredno na vozilu ispitujući, kontrolirajući promatrajući utvrdi što je uzrok i kako otkloniti kvar. Nosači motora mogu biti hidraulični a isto tako i obični ali to nije bitno. Bitno je samo da li su nosači motora ispravni ili nisu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 20.05.2011 21:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje u vezi Opel Astre cllasic 1.4, 2006.g. Prema indikaciji lampice za ispušne plinove (žuta u obliku motora) na kontrolnoj tabli i preporuci mehaničara bilo bi potrebno zamijeniti lambda sondu. Zanima me koliko dugo je preporučljivo voziti bez zamjene lambda sonde i može li to imati nekih posljedica? Zahvaljujem na odgovoru, srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je važno da znate da je lambda sonda ustvari fina regulacija goriva. Kada je lambda sonda izvan funkcije potrošnja goriva može biti neznatno veća ili značajno veća. Kada je potrošnja goriva neznatno veća tada nema velike štete za motor i katalizator. Ako je potrošnja goriva značajno povećana tada su posljedice : oštećenje katalizatora, ispiranje cilindara ( velika količina goriva ulazi u motor ), smanjena snaga motora, ekonomski gubitak kroz povećanu potrošnju goriva i oštećenje katalizatora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR 2,0 16V - SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

Datum objave: 20.05.2011 00:13:41
Slika
PITANJE:

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

ODGOVOR:

U slučaju kada kontakt bravica zablokira i zaključa volan , postupak demontaže je zatijevan i složen. Isti se ne može napraviti bez servisne logistike i servisnih uvjeta. Način demontaže nije uvijek isti jer zavisi kako je zaključan volan. Ukratko mogu reči da treba osloboditi sve što smeta pristupu bravici  i vijcima koji fiksiraju bravicu za konzolu volana. Najsloženiji dio posla je odvijanje vijaka koji fiksiraju bravicu. Vijak nema prihvat jer prilikom montaže bravice glava vijka se namjerno polomi radi sigurnosnih razloga. Ako je to tako onda se koristi bušilica ili drugi neuniverzalni alati. Nisam Vam puno pomogao ali sve jedno vi pokušajte možda ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Datum objave: 20.05.2011 00:07:58
Slika
PITANJE:

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da ne mogu komentirati kako je obavljen servis visokotlačne pumpe niti kako je ista podešena prilikom ugradnje. Mogu vam navesti sve što može utjecati na teško ili otežano paljenje motora. Sigurno je da pregledom Vašega vozila mogu točno pronači i otkloniti kvar.  Faktori koji utjeću na probleme s paljenjem su : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, dize, kompresija, nečistoća u rezervoaru, visokotlačna pumpa , podešenost početnog predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZGUBIO POVJERENJE U SERVIS

Datum objave: 19.05.2011 23:46:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Problem opel astra 1,6 16v 2003 god. Problem kvara je da ne može raditi u "LERU" ili npr ako se vozite u 5 brzini i stisnete kvačilo obrtaji naglo padnu na nulu. Prije 6mj. mi se to desilo i otišao sam u opelov servis da vide što se dešava na kompjuteru (jer se upalila lampica od kompjutera na komadnoj ploči u autu) nesto su mi spominjali 3 cilindar da smjesu ne dobiva dovoljno dobro pa su resetirali kvar i promjenili EGR ili ERG ventil ne znam tocno kako se zove al koliko znam to je ventil koji kontrolira ispušne plinove ili tako nesto. Onda je auto radio normalno. Prije ped dana sam uočio da kad stisnem kvačilo i zelim promjeniti brzinu isto npr. iz5 brzine u 4 da mi obrtaji padnu skoro na 500 pa se onda ustabile ili kad iz druge brzine išaltam u ler onda obrtaji padnu na 500 skoro da se ugasi auto i vrate se sami nazad na neki 900.I jučer mi se desilo da se auto ugasio (al nije mi lampicu upalio od kompjutera u kabini da je neki kvar sa ispuhom ili elektronikom) i sad kad ga upalim samo se ugasi i motor cudno radi! Sad mi vele u Opelu da je opet ono ovo al nista točno ne govore nego da moraju cekat neki dio da bi bili sto posto sigrni,a onaj ventil sto su mi ugradili pitam jel radi oni ništa ne govore,Taj ventil ima garanciju ,što su prvi puta rekli lose gorivo pa je on crko i da treba novi.A isti princip kvara se dešavao onda i sad.Sad vele da nije vise taj kvar nego drugi al ne kazu točno što se dešava.Iz tog razloga se javljam vama jer sam izgubio povjerenje u njih, pa bi molio vas savjet što mi je činiti i što trebam testirat sve na auto da to bude sigurno da će auto radit.Ne bi želio da se kopa po auto i rastavlja nesto što nema veze s tim kvarom nego da mi date savjet šta treba na autu prvo provjerit da se otkloni kvar.Hvala !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi na vozilu kao što ste i Vi opisali i napisali tada se ne može na osnovu opisa točo odrediti što je neispravno i gdje su greške. U ovom slučaju prvo i osnovno bi bilo da se na Vašem vozilu napravi kompletna dijagnostika motora. To znači da se točno ispitaju sve komponente pojedinih sustava. Najprije se ispituje mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, stanje usisnog kolektora ) . kada je ovaj dio odrađen ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to sve komponente sustava . Na kraju ostaje sustav paljenja a to su sve komponente koje su u funkciji stvaranja iskre na svjećicama. Sistematskim pristupom , stručnim ispitivanjem i profesionalnošću na opisani način točno se može otkriti što je neispravno . Nakon toga se može predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA A - UPRAVLJAČKI MEHANIZAM VOLANA

Datum objave: 18.05.2011 18:08:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva pitanja u vezi Opel omege A,kupio sam nove zadnje plinske amortizere i postavio,nakon nekog vremena pojavilo se škripanje sa desne strane.Interesuje me da li je to zbog amortizera ili je možda neki selen?Drugo pitanje se tiče volana u kojem ima malo lufta,da li se može servisirati centralni sistem volana ili se mora mjenjati? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je ugrađeni amortizer novi on sigurno ne škripi , to može biti selen blok. Upravljački mehanizam volana se može servisirati , ne mora se odmah ugrađivati novi.

na vrh Povratak na vrh