Danas je: 28.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA G 1,6 16V - NEMIRAN RAD HLADNOG MOTORA

Datum objave: 24.05.2011 18:38:33
Slika
PITANJE:

Postovani, prvo da pohvalim vasu stranicu i trud koji ulazete da bi svima izasli u susret svojim savjetima.. I ja sam jedan od ne retkih ljubitelja opel vozila kome je potreban savjet..Naime posjedujem opel astru g 1.6 16v 74kw i vec par dana ima sledeci problem prvi prvom jutarnjem paljenu kad je hladno auto,pali bez problema ne prijavljuje nikakvu gresku nista ali dok je hladan motor jako trese karoseriju i nemirno radi pri cemu obrtaji ne variraju nesto drasticno nekih 100-150rpm gore dole sto je za benzinca uobicajeno ali ta vibracija koja se prilikom strata i rada hladnog motora je jako neugodna ali kad se motor zagrije radi savrseno. Napomena auto trosi neznatnu kolicinu ulja 0.2 0.3l na 1000 predjenih Km...Vozio sam ga na dijagnostiku i pri cemu nisam dobio niti neki odogovor sta je u pitanju niti saniranje tog kvara pa bih vas zamoli ako bi ste mogli da mi date neke smjernice na sta da obratim paznju od cega mi potice ta nemiran rad hladnog motora koji se prenosi na karoseriju bukvano vibracije osjetim na volanu..

ODGOVOR:

Nepravilan rad motora dok je hladan ( vibracije, mali broj okretaja ) može se događati radi neispravnih dijelova i sklopova sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . Radi toga se moraju ispitati slijedeće komponente : brtvljenej na usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor temperature motora, TP senzor leptirastog ventila, električne instalacija do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.- NEMA LAMBDA SONDE ?

Datum objave: 23.05.2011 18:25:35
Slika
PITANJE:

pozdrav imam opel vectru 91god. 1.6gl,imam problem vezani u voznji na mjestu mi svijetli zuta lampica kao cok prijatelj mi je rekao da je do lambda sonde dakle ja lambd sondu uopce nemam pa bi vas molio u cemu je greska odakle da pocnem da napomenem lambd sonde nema hvala unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva a trebao bi imati i lambda sondu. Ista se nalzi ispred katalizatora ( provjerite još jednom od ispušne grane do katalizatora ) . Kontrolna lampica koju ste spomenuli upali se kada u motor ulazi više goriva nego što je potrebno ( veća potrošnja, štetno djelovanje na motor, loš eko test ) . Najčešće neispravnosti su pojedini dijelovi ili sklopovi sustava ubrizgavanja i to : regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko istrošenje motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,5 TD PROBLEM S TEMPERATUROM

Datum objave: 21.05.2011 22:55:41
Slika
PITANJE:

ovako radi se o omegi B 2.5td,96kw(bmw motor)kvaka je sto pri većim brzinama od 110km/h i nadalje pokazuje temperaturu oko 99 c,jednostavno me strah da auto ne prokuha iako je antfrifiz u hladnjaku..... obišao sam već par servisa,nadavao se para a nitko ne moze riješiti kvar! prvo je mjenjano termostart, vodena pumpa, pa hladnjak, pa senzor na motoru za mjerenje pa probao zamijeniti sat ne znam više sta da radim pri brzini od 80kmh temp. padne na 90 stupnjeva i sve je normalno dalje...iznad te brzine,kad počinje opterečivanje motora temp. počinje opet rasti... zanima me dali je tko imao takvi slućaj i dali je uspijo rijesiti? unaprijed hvala! lijep pozdrav

ODGOVOR:

Najprije treba ustanoviti da li je prikaz temperature ispravan . Ako je prikaz temperature ispravan tada treba otkriti radi čega dolazi do povećanaj temperature u motoru. Mogući uzroci su svi dijelovi sustava hlađenja , brtva glave motora, strujanje zraka kroz kondenzator klime ( ako vozilo ima klimu ) prema hladnjaku. Drugi uzrok kojega ne traba zanemariti je temperatura ulja u motoru. Vaše vozilo ima i hladnjak za ulje . U samom motoru postoje mlaznice za ulje kroz koje ulje pod tlakom hladi klipove . Neke treće mogućnosti ne bih spominjao a odnose se na položaj hladnjaka, veličinu hladnjaka i izmjenu topline kroz hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 i- ŽUTA LAMPICA SA SLIKOM MOTORA

Datum objave: 21.05.2011 18:59:19
Slika
PITANJE:

postovani, obracam vam se sa jednim pitanjem koji je vezan za moj automobil. naime, posjedujem opel kadett 1,6 (mislim da je c16nz motor ) ima ugradjen lovato plinski sistem. problem je slijedeci kada se auto vozi na plinu sve je u redu,vuce odlicno,radi mirno sve je u najboljem redu,nakon nekog vremena upali se zuta lampica koja ima sliku motora sa munjom. majstor u sevisu mije rekao da je to normalno zbog plina. najveci problem nastaje kada nestane plina i moram odredjnu kilometrazu da predjem na benzinu.auto pocinje da trokira,trza lupa motor ali samo u intervalu izmedju 2,300 i 3,000 obrtaja.i opet se upali ta zuta lampica. od radova koje sam ja izveo bilo je pranje rezerorvara i ciscenje karburatora. niko od majstora u gradu ne zna sta se desava samojim automobilom.molim vas da mi pomognete da ga rjesim. hvala unapred

ODGOVOR:

Na Vašem voziu svakao treba napraviti kontrolu mehaničkog sustava motora , kontrolu sustava za dobavu goriva ( SPI ) , kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Bez kvalitetnog pregleda i ispitivanja pojedinih dijelova teško ćete doći do spoznaje o greškama. Ako će Vam biti od koristi nabrijiti ću što sve treba ispitati a to su slijedeći dijelovi :  brtva usisne grane, ispravnost bregaste osovine, tlak goriva, filteri, čistoća rezervoara, injektor, senzor temperature motora, senzor tlaka u usisnoj grani, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, elektronika paljenja. električna instalacija  od motora do upravljačkog računala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - VIBRACIJE NA LERU

Datum objave: 21.05.2011 08:52:04
Slika
PITANJE:

Opel vectra TDI 2001.god. Postovani, Imam pitanje za vas i molio bih strucan odgovor. Kada mi auto radi na leru tom prilikom ima vibraciju kao da je neki nosac morora popustio, a neki majstori tvrde da su nosaci u dobrom stanju? Da li postoji mogucnost da su nosaci motora uljani? Hvala unapred. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Vibracije motora koje ste primjetili mogu nastati radi nosača motora, radi lošeg rada motora na leru, radi diza, radi razlike u kompresiji, radi ispušnog sustava. Osnovni zadatak Vašeg servisera je da neposredno na vozilu ispitujući, kontrolirajući promatrajući utvrdi što je uzrok i kako otkloniti kvar. Nosači motora mogu biti hidraulični a isto tako i obični ali to nije bitno. Bitno je samo da li su nosači motora ispravni ili nisu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i.- LAMBDA SONDA

Datum objave: 20.05.2011 21:51:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje u vezi Opel Astre cllasic 1.4, 2006.g. Prema indikaciji lampice za ispušne plinove (žuta u obliku motora) na kontrolnoj tabli i preporuci mehaničara bilo bi potrebno zamijeniti lambda sondu. Zanima me koliko dugo je preporučljivo voziti bez zamjene lambda sonde i može li to imati nekih posljedica? Zahvaljujem na odgovoru, srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Za Vas je važno da znate da je lambda sonda ustvari fina regulacija goriva. Kada je lambda sonda izvan funkcije potrošnja goriva može biti neznatno veća ili značajno veća. Kada je potrošnja goriva neznatno veća tada nema velike štete za motor i katalizator. Ako je potrošnja goriva značajno povećana tada su posljedice : oštećenje katalizatora, ispiranje cilindara ( velika količina goriva ulazi u motor ), smanjena snaga motora, ekonomski gubitak kroz povećanu potrošnju goriva i oštećenje katalizatora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR 2,0 16V - SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

Datum objave: 20.05.2011 00:13:41
Slika
PITANJE:

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

ODGOVOR:

U slučaju kada kontakt bravica zablokira i zaključa volan , postupak demontaže je zatijevan i složen. Isti se ne može napraviti bez servisne logistike i servisnih uvjeta. Način demontaže nije uvijek isti jer zavisi kako je zaključan volan. Ukratko mogu reči da treba osloboditi sve što smeta pristupu bravici  i vijcima koji fiksiraju bravicu za konzolu volana. Najsloženiji dio posla je odvijanje vijaka koji fiksiraju bravicu. Vijak nema prihvat jer prilikom montaže bravice glava vijka se namjerno polomi radi sigurnosnih razloga. Ako je to tako onda se koristi bušilica ili drugi neuniverzalni alati. Nisam Vam puno pomogao ali sve jedno vi pokušajte možda ćete uspijeti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Datum objave: 20.05.2011 00:07:58
Slika
PITANJE:

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da ne mogu komentirati kako je obavljen servis visokotlačne pumpe niti kako je ista podešena prilikom ugradnje. Mogu vam navesti sve što može utjecati na teško ili otežano paljenje motora. Sigurno je da pregledom Vašega vozila mogu točno pronači i otkloniti kvar.  Faktori koji utjeću na probleme s paljenjem su : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, dize, kompresija, nečistoća u rezervoaru, visokotlačna pumpa , podešenost početnog predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZGUBIO POVJERENJE U SERVIS

Datum objave: 19.05.2011 23:46:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Problem opel astra 1,6 16v 2003 god. Problem kvara je da ne može raditi u "LERU" ili npr ako se vozite u 5 brzini i stisnete kvačilo obrtaji naglo padnu na nulu. Prije 6mj. mi se to desilo i otišao sam u opelov servis da vide što se dešava na kompjuteru (jer se upalila lampica od kompjutera na komadnoj ploči u autu) nesto su mi spominjali 3 cilindar da smjesu ne dobiva dovoljno dobro pa su resetirali kvar i promjenili EGR ili ERG ventil ne znam tocno kako se zove al koliko znam to je ventil koji kontrolira ispušne plinove ili tako nesto. Onda je auto radio normalno. Prije ped dana sam uočio da kad stisnem kvačilo i zelim promjeniti brzinu isto npr. iz5 brzine u 4 da mi obrtaji padnu skoro na 500 pa se onda ustabile ili kad iz druge brzine išaltam u ler onda obrtaji padnu na 500 skoro da se ugasi auto i vrate se sami nazad na neki 900.I jučer mi se desilo da se auto ugasio (al nije mi lampicu upalio od kompjutera u kabini da je neki kvar sa ispuhom ili elektronikom) i sad kad ga upalim samo se ugasi i motor cudno radi! Sad mi vele u Opelu da je opet ono ovo al nista točno ne govore nego da moraju cekat neki dio da bi bili sto posto sigrni,a onaj ventil sto su mi ugradili pitam jel radi oni ništa ne govore,Taj ventil ima garanciju ,što su prvi puta rekli lose gorivo pa je on crko i da treba novi.A isti princip kvara se dešavao onda i sad.Sad vele da nije vise taj kvar nego drugi al ne kazu točno što se dešava.Iz tog razloga se javljam vama jer sam izgubio povjerenje u njih, pa bi molio vas savjet što mi je činiti i što trebam testirat sve na auto da to bude sigurno da će auto radit.Ne bi želio da se kopa po auto i rastavlja nesto što nema veze s tim kvarom nego da mi date savjet šta treba na autu prvo provjerit da se otkloni kvar.Hvala !

ODGOVOR:

Kada postoje problemi na vozilu kao što ste i Vi opisali i napisali tada se ne može na osnovu opisa točo odrediti što je neispravno i gdje su greške. U ovom slučaju prvo i osnovno bi bilo da se na Vašem vozilu napravi kompletna dijagnostika motora. To znači da se točno ispitaju sve komponente pojedinih sustava. Najprije se ispituje mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, stanje usisnog kolektora ) . kada je ovaj dio odrađen ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to sve komponente sustava . Na kraju ostaje sustav paljenja a to su sve komponente koje su u funkciji stvaranja iskre na svjećicama. Sistematskim pristupom , stručnim ispitivanjem i profesionalnošću na opisani način točno se može otkriti što je neispravno . Nakon toga se može predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA A - UPRAVLJAČKI MEHANIZAM VOLANA

Datum objave: 18.05.2011 18:08:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva pitanja u vezi Opel omege A,kupio sam nove zadnje plinske amortizere i postavio,nakon nekog vremena pojavilo se škripanje sa desne strane.Interesuje me da li je to zbog amortizera ili je možda neki selen?Drugo pitanje se tiče volana u kojem ima malo lufta,da li se može servisirati centralni sistem volana ili se mora mjenjati? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je ugrađeni amortizer novi on sigurno ne škripi , to može biti selen blok. Upravljački mehanizam volana se može servisirati , ne mora se odmah ugrađivati novi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 17.05.2011 16:22:34
Slika
PITANJE:

..Poštovani.... Zanima me Moment pritezanja vijaka na motoru(Opel astra 1,7td,97g.,50kw,nije isuzuv motor,nego opelov!)..te me zanimaju sljedeće stvari: 1.-Na koliko je Moment pritezanja glave motora? 2.-Na koliko je Moment pritezanja za klipnjače klipova? 3.-Te me zanima,,neznam kako da se izrazim,pa cu napisat, -Moment pritezanja za razvod ventila(bragaste osovine)? ..Unaprijed vam hvala s postovanjem!..

ODGOVOR:

Momenti pritezanja su : glava motora 25 Nm, +90° ,+90° , 45° , 15 minuta upaliti motor ,  +30° ,  +15° . Ležajevi klipnjača 35 Nm , 50° . Remenica bregaste osovine 75 Nm , +60° .

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTI - STRADAO HLADNJAK ULJA

Datum objave: 14.05.2011 10:10:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine. vec sam postavljao pitanje za opel merivu i Vi ste mi odmah odgovorili, zelim da se zehvalim i da pitam posto je utvrdjeno da je na mom opel merivi 1.7 dti 55kw. 2003 god. stradao hladjak ulja a trenutno nemam para da ga zamijenim, kako ga prespojiti da je van funkcije, na kratko vrijeme dok ne kupim novi. Jos jednom hvala puno. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Na hladnjaku za ulje postoji ulazna i izlazna cijev. Te dvije cijevi treba spojiti zajedno. Tlak ulja na spomenutim cijevima je u pojedinim trenutcima veći od 7 bara.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECRA C 2,2 DTI - PLAVO-BIJELI DIM

Datum objave: 13.05.2011 18:15:48
Slika
PITANJE:

OPEL VECTRA C 2.2,92 KW,DIZEL,2003 G.P. PREDJENO 160000 KM.PROBLEM SE POJAVIO PRIJE MJESEC DANA.KADA PALIM AUTO,A MOTOR JE HLADAN,IZBACUJE PLAVO-BIJEL DIM.NAIME AKO UPALIM AUTO DANAS A JUCE SAM GA VOZIO IZBACUJE DIM,A NA SLJEDECEM PALJENJU AKO AUTO NIJE VOZENO IZMEDJU TA DVA PALJENJA DIMA NEMA.MEHANICARI GLEDEALI KAZU PROBLEM NIJE U MOTORU,VENTIL NA USISNOJ GRANI ISPRAVAN,JEDINO IMA ULJA U USISNIM CIJEVIMA.VECTRA VUCE KAO I PRIJE A MEHANICARI ME SALJU NA POPRAVKU TURBINE.POTROSNJA ULJA 0,5L NA 2000 KM.

ODGOVOR:

Ako ste primjetili značajnu količinu ulja na usisnoj strani motora potrebno je obaviti kontrolu mehaničkog stanja motora , kontrolu turbine, kontrolu diza . Ulje koje ste primjetili može na spomenuto mjesto doći kroz sustav za odušak ulja ili kroz turbinu . Nakon što obavite kontrolu mehaničkog stanja motora i kontrolu turbine točno ćete znati što je uzrok i kako otkloniti navedenu pojavu potrošnje ulja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA - KAKO ISPUSTITI GORIVO

Datum objave: 13.05.2011 07:29:48
Slika
PITANJE:

molim vas kako ispustiti gorivo iz rezervara opel merive . sto treba napraviti i gdje se nalazi ispust iz rezervara. hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ne postoji ispust ( čep ) na rezervoaru na koji možete ispustiti gorivo. Ako to želite napraviti potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva na rezervoaru i pomoću odgovarajuće pumpice ili fleksibilne cijevi obaviti navedenu radnju.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 11.05.2011 17:28:35
Slika
PITANJE:

Imam problem sa palenjem (opel astra 2.0 DTI 2000.god.). Prvo je počelo zimi kad ne upali grijač treba joj duže da upali, a sad i kad je toplo vrijeme ako se ne pali recimo jedan dan treba duže verglati da bi upalila, kad upali izbaci bjeli dim. Pa me zanima u čemu bi mogao sve biti problem? Majstor je nekako testirao dovod goriva i nigdje ne pušta.

ODGOVOR:

Zbog otežanog paljenja motora treba ispitati slijedeće : akumulator, elektropokretač, filtere, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, fazu motora, kompresiju, senzor temperature motora, dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil,  solenoid vremena ubrizgavanja goriva, električnu instalaciju, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.  Najprije provjerite akumulator, elektropokretač i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - NEMA SNAGE KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 10.05.2011 19:49:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, IMAM PROBLEM S VECTROM 1,6 16 V 2000g. KAD SE UGRIJE PALI LAMPICU (KLJUČ S AUTOM) KAD JE HLADAN SVE JE OK AL KAD SE UGRIJE SLABO VUCE.NIJE SENZOR TEMPERATURE TO SU MI ZAMJENILI I ČISTILI ERG VENTIL I SONDU MJERILI.INAČE IMA 135000 PRAVIH KM

ODGOVOR:

Postoji više mogućih razloga radi kojih motor nema snage kada je zagrijan a to su : filteri, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator talaka goriva, nečisti injektori, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama ), potenciomatar gasa, ECU centrala. Obavite kontrolu svih dijelova koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - TROŠI ULJE KOD ŽEŠĆE VOŽNJE

Datum objave: 10.05.2011 19:47:12
Slika
PITANJE:

Imam Opel Zafiru 2000 god. sa 1,8 ohc motoro. Kad se vozim malo žešće motor troši ulje, auto ne dimi, dobro vuće, dobro pali, ne dimi, auspuh je crn. Auto ima ugrađen plin. Dali razlog potrošnje ulja mogu biti gumice na ventilima?

ODGOVOR:

Uzroci potrošnje ulja mogu biti : gumice ventila , vodilice ventila, klipni prsteni, kanali na klipovima u kojima su smješteni klipni prsteni, istrošenost cilindara. Prije bilo kakvog zahvata obavite mehanički test i kontrolu motora.Da bih mogao precizno odgovoriti, morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. -ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 09.05.2011 21:17:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Trbam promjeniti rashladnu tekućinu na corsi 1,4 twinport 2005. godina, pa me zanima slijed ispuštanja rashladne tekućine i koje crijevo da odvojim od hladnjaka kako bi tekućinu ispustio. Isto tako me na koliko tkm se mjenja ulje u mjenjaču?Hvala.

ODGOVOR:

Rashladnu tekućinu možete isipustiti ako odspojite slijedeće : donju cijev hladnjaka, cijevi grijača, cijev na pumpi za vodu . Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTI

Datum objave: 07.05.2011 22:01:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem na opel merivi 1.7 dti 55 kw, u boci od vode se pojavilo ulje a na mjeraču ulja nivo se spustio, sto može da bude kvar, rekli su mi da je moguće da je hladnjak ulja i da se može prespojiti direktno. Sto Vi mislite o datom kvaru.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : brtva glave , glava motora , hladnjak ulja. Ako je hladnjak ulja neispravan istoga treba zamijeniti novim jer on ima važnu funkciju hlađenja ulja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D SENZOR VANJSKE TEMPERATURE

Datum objave: 07.05.2011 12:00:49
Slika
PITANJE:

imam corsu 1,5d 96.g te mi na pokaznom displeju gdje je pokazan datum i vanjska temperatura,temperatura stalno varira od -40 c do + 30 c tj ne pokazuje točnu vanjsku temperaturu,gdje se nalazi senzor vanjske temperature i kako ga popraviti? Lijepi pozdrav i puno HVALA na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu senzor vanjske temperature bi se trebao nalaziti u desnom retrovizoru . Kada je isti neispravan , ne popravlja se nego se mijenja.

na vrh Povratak na vrh