Danas je: 30.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECRA C 2,2 DTI - PLAVO-BIJELI DIM

Datum objave: 13.05.2011 18:15:48
Slika
PITANJE:

OPEL VECTRA C 2.2,92 KW,DIZEL,2003 G.P. PREDJENO 160000 KM.PROBLEM SE POJAVIO PRIJE MJESEC DANA.KADA PALIM AUTO,A MOTOR JE HLADAN,IZBACUJE PLAVO-BIJEL DIM.NAIME AKO UPALIM AUTO DANAS A JUCE SAM GA VOZIO IZBACUJE DIM,A NA SLJEDECEM PALJENJU AKO AUTO NIJE VOZENO IZMEDJU TA DVA PALJENJA DIMA NEMA.MEHANICARI GLEDEALI KAZU PROBLEM NIJE U MOTORU,VENTIL NA USISNOJ GRANI ISPRAVAN,JEDINO IMA ULJA U USISNIM CIJEVIMA.VECTRA VUCE KAO I PRIJE A MEHANICARI ME SALJU NA POPRAVKU TURBINE.POTROSNJA ULJA 0,5L NA 2000 KM.

ODGOVOR:

Ako ste primjetili značajnu količinu ulja na usisnoj strani motora potrebno je obaviti kontrolu mehaničkog stanja motora , kontrolu turbine, kontrolu diza . Ulje koje ste primjetili može na spomenuto mjesto doći kroz sustav za odušak ulja ili kroz turbinu . Nakon što obavite kontrolu mehaničkog stanja motora i kontrolu turbine točno ćete znati što je uzrok i kako otkloniti navedenu pojavu potrošnje ulja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA - KAKO ISPUSTITI GORIVO

Datum objave: 13.05.2011 07:29:48
Slika
PITANJE:

molim vas kako ispustiti gorivo iz rezervara opel merive . sto treba napraviti i gdje se nalazi ispust iz rezervara. hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ne postoji ispust ( čep ) na rezervoaru na koji možete ispustiti gorivo. Ako to želite napraviti potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva na rezervoaru i pomoću odgovarajuće pumpice ili fleksibilne cijevi obaviti navedenu radnju.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 11.05.2011 17:28:35
Slika
PITANJE:

Imam problem sa palenjem (opel astra 2.0 DTI 2000.god.). Prvo je počelo zimi kad ne upali grijač treba joj duže da upali, a sad i kad je toplo vrijeme ako se ne pali recimo jedan dan treba duže verglati da bi upalila, kad upali izbaci bjeli dim. Pa me zanima u čemu bi mogao sve biti problem? Majstor je nekako testirao dovod goriva i nigdje ne pušta.

ODGOVOR:

Zbog otežanog paljenja motora treba ispitati slijedeće : akumulator, elektropokretač, filtere, prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, fazu motora, kompresiju, senzor temperature motora, dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil,  solenoid vremena ubrizgavanja goriva, električnu instalaciju, upravljački modul visokotlačne pumpe, upravljačko računalo motora.  Najprije provjerite akumulator, elektropokretač i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - NEMA SNAGE KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 10.05.2011 19:49:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, IMAM PROBLEM S VECTROM 1,6 16 V 2000g. KAD SE UGRIJE PALI LAMPICU (KLJUČ S AUTOM) KAD JE HLADAN SVE JE OK AL KAD SE UGRIJE SLABO VUCE.NIJE SENZOR TEMPERATURE TO SU MI ZAMJENILI I ČISTILI ERG VENTIL I SONDU MJERILI.INAČE IMA 135000 PRAVIH KM

ODGOVOR:

Postoji više mogućih razloga radi kojih motor nema snage kada je zagrijan a to su : filteri, nečist rezervoar, niski tlak goriva, regulator talaka goriva, nečisti injektori, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, električna instalacija od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona, loša iskra na svjećicama ), potenciomatar gasa, ECU centrala. Obavite kontrolu svih dijelova koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - TROŠI ULJE KOD ŽEŠĆE VOŽNJE

Datum objave: 10.05.2011 19:47:12
Slika
PITANJE:

Imam Opel Zafiru 2000 god. sa 1,8 ohc motoro. Kad se vozim malo žešće motor troši ulje, auto ne dimi, dobro vuće, dobro pali, ne dimi, auspuh je crn. Auto ima ugrađen plin. Dali razlog potrošnje ulja mogu biti gumice na ventilima?

ODGOVOR:

Uzroci potrošnje ulja mogu biti : gumice ventila , vodilice ventila, klipni prsteni, kanali na klipovima u kojima su smješteni klipni prsteni, istrošenost cilindara. Prije bilo kakvog zahvata obavite mehanički test i kontrolu motora.Da bih mogao precizno odgovoriti, morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. -ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 09.05.2011 21:17:52
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Trbam promjeniti rashladnu tekućinu na corsi 1,4 twinport 2005. godina, pa me zanima slijed ispuštanja rashladne tekućine i koje crijevo da odvojim od hladnjaka kako bi tekućinu ispustio. Isto tako me na koliko tkm se mjenja ulje u mjenjaču?Hvala.

ODGOVOR:

Rashladnu tekućinu možete isipustiti ako odspojite slijedeće : donju cijev hladnjaka, cijevi grijača, cijev na pumpi za vodu . Ulje u mjenjaču se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTI

Datum objave: 07.05.2011 22:01:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem na opel merivi 1.7 dti 55 kw, u boci od vode se pojavilo ulje a na mjeraču ulja nivo se spustio, sto može da bude kvar, rekli su mi da je moguće da je hladnjak ulja i da se može prespojiti direktno. Sto Vi mislite o datom kvaru.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : brtva glave , glava motora , hladnjak ulja. Ako je hladnjak ulja neispravan istoga treba zamijeniti novim jer on ima važnu funkciju hlađenja ulja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 D SENZOR VANJSKE TEMPERATURE

Datum objave: 07.05.2011 12:00:49
Slika
PITANJE:

imam corsu 1,5d 96.g te mi na pokaznom displeju gdje je pokazan datum i vanjska temperatura,temperatura stalno varira od -40 c do + 30 c tj ne pokazuje točnu vanjsku temperaturu,gdje se nalazi senzor vanjske temperature i kako ga popraviti? Lijepi pozdrav i puno HVALA na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu senzor vanjske temperature bi se trebao nalaziti u desnom retrovizoru . Kada je isti neispravan , ne popravlja se nego se mijenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - PREKIDANJE PRI 1800 OKRETAJA

Datum objave: 07.05.2011 11:56:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, vozim Opel Zafiru 1.9 CDTI iz 2006. godine i prešao je nekih 55000 km. Problem zbog kojeg Vam se javljam započeo je cca. 6 mjeseci po kupnji novog automobila. Naime, kod ubrzavanja, a pri cca. 1800-2200 o/min obićno u drugom ili trećem stupnju prenosa agregat prekida (trokira) kao da je benzinac. To traje kratko tj. onoliko koliko mu treba da se makne iz tog područja rada. Odmah po spoznaji greške otišao sam u ovlašteni servis koji na dijagnostici nije ništa primjetio, a tada (2006. g) dok je bio još pod garancijom to prekidanje se i rijetko dešavalo. Danas je to svakodnevna pojava, ali auto ima sve druge teh. karakteristike odlične. Kad sam zadnji put ulio gorivo, ulio sam i aditiv za čišćenje sustava namjenjen comon rail agregatima te je nakon toga prekidanje bilo rijeđe. Gorivo na koje sam svojevremeno sunjao eliminirao sam uljevanjem goriva kod raznih tvrtki . Moram napomenuti da sam u međuvremenu bio opet u drugog ovlaštenog servisera koji također nije ništa ustanovio. Bio bih Vam zahvalan ukoliko imate kakav savjet ili prijedlog koji bi mi bio od pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati dva osnovna problema a to su sustav za upravljanje motorom i ili visokotlačna pumpa . U praksi postoje i ovakvi slučajevi kada je uzrok jako zahtijevno defektirati. U svakom slučaju problem je evidentan i treba ga otkriti . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, senzor radilice, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine goriva, VT pumpa, kontrolna jedinica TP ventila, električna instalacija i konektori ( padovi napona ), relej ECU centrale, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, solenoid EGR ventila, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - PROBLEMI SA SVJETLIMA

Datum objave: 06.05.2011 11:02:08
Slika
PITANJE:

postovanje,molim vas da mi pomognete rijesiti problem sa svijetlima,evo par dana kako mi kratka svijetla ne rade,samo pozicija kad prebacim na duga ili blic svijetla iste sijalice rade,medjutim na kratkim nece.bio sam kod elektricara i kaze palica za prebacivanje duga kratka ali kupim ju i nista.isto opet sve.i sto se tice samog rada motora nekako imam osjecaj da mi neradi ravnomjerno ima podrhatavanja.u pitanju je opel omega 1987 godina 20i.

ODGOVOR:

Radi problema sa svijetlima treba ispitati : električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, električne konektore od kutije s osiguračima do farova, prekidač za svijetla , relej kratkog svijetla.  Kada motor ne radi ravnomjerno potrebno je napraviti dijagnostiku motora i detaljno ispitati ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljene, propuštanje usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filtere, čistoću rezervoara, injektore, pojedine senzore na motoru, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( svjećice, kablove, bobinu ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA - NE UKLJUČUJE PREDNJI POGON

Datum objave: 06.05.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu. redovno citam vase savjete,i imam samo rijeci pohvale za vas. vozim opel fronteru B 2002god 2.2dti. imam problem sa ukljucivanjem prednje vuce. kada ukljucim prekidac na kontrolnoj tabli se upali zelena lampica koja blicka,a trebala bi da sija bez prekida. reduktor se ukljuci i kardan se okrece ali poluosovine nece da ukopcaju. na prednjem diferencijalu se nalazi vakumska uklopka na koju dolaze dva crijeva,na jednom ima vakum,a na drugom nema.crijeva su nova tako da su ispravna.ispod haube se nalaze dva el.magnetna ventila,sivi i plavi,kada upalim auto na sivom ventilu ima vakum a na plavom nema. kupio sam nove ventile,nije do njih. da li postoji neki relej ili osigurac za njih? sta da radim? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila jer problem koji ste naveli nije uobičajen. Potrebno je obaviti ispitivanje svih dijelova sustava za prednji pogon i to : električnu instalaciju koja dolazi do elektroventila, cijevi za podtlak, stvaranje podtlaka, mehaničku ispravnost sustava ( reduktor, prednje poluosovine ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - VIBRACIJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 04.05.2011 18:00:59
Slika
PITANJE:

Opel Vectra 1,9cdti-Duhovi! Poštovani,Vectra C 1,9cdti,2006,120ks,91000km.Autom sam zadovoljan,odličan je po svim pitanjima a izluđuju me slijedeće dvije stvari koje su se pojavile a niko ne zna šta mu je. Prvi problem: Prilikom gašenja, auto zatrese,sitno podrhtavanje u leru kad se daje gas na 1300-1500 obrtaja i kad se vozi tj kreće(ponekad) zatrese kao kad sa većim stepenom hoćete da vozite malom brzinom,Ovo je uočljivo kada se kreće prilikom promjene brzine iz prvu u drugu i druge u treću (pri većim stepenima prijenosa nisam primjetio)pa moram da vozim na ivici sa pritiskanjem kvačila da bi povuko bez treskanja .Problem se javlja sporadično ne uvjek.Ono što sam primjetio je da se nije javljalo dok su bili hladniji dani ako to ima kakve veze.A da ,trap je u perfektnom stanju. Drugi problem: Dešava se (ponekad, ne uvjek) da, dok se vozi, auto povuče kako treba sa kašnjenjem (neku sekundu),dajete mu gas, on polako puni pa kao da probije i tad vas zalijepi na sjedište.(primer iz 4 u 5 na 2000 obrtaja ništa a na 2300-2500 obrtaja baš kako treba sa 2000) Ide normalno pa kao da je bez turbine (ili protokomjera)pa opet  normalno Dijagnostika(OPCOM)ne vidi grešku a na tabli se kada se to desi, ponekad upali ključ i istog trena ugasi(kad probije).Greska je zapamćena ali dijagnostika pokazuje da je nema. Problem se dešava svremena na vrijeme i nema pravila a bez toga auto ide perfektno.I ovaj problem se počeo pojavljivati sa toplijim danima(ujutru dok je hladnije ništa a preko dana kad zagrije desi se ponekad). Šta li mu je,šta li mu je???? Pozdrav

ODGOVOR:

Vibracije i zvuk koji ste opisali prilikom kretanja i u samoj vožnji  može nastati radi zamašnjaka s dvije mase ili radi same spojke . U rijetkim slučajevima su to nosači motora. Drugi problem koji opisujete kao loš odaziv na gas i neodgovarajuće ubrzanje je malo složeniji . Točan odgovor bih mogao dati nakon detaljnog ispitaivanja mehaničkog sustava motora i nakon ispitivanja sustava za regulaciju i upravljanje motorom. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, nečistoća u rezervoaru, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ispušni sustav, električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - PUCAJU CIJEVI

Datum objave: 03.05.2011 21:06:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Vozim Vectru 2.0 16V CDX oprema 96 god 101KW. Prešao je 280000Km vozim ga 6 godina već i prezadovoljan sam s obzirom na kritike u svezi Vectre B. Auto još odlično vuče s obzirom do volim malo dodati gas a udobnost da ne spominjem...Problemi su se počeli javljati nedavno ne nekih 260000km. Redovito sam pazio na servise znači ulja,remenja,podvozje i sve te potrošne stvari. Prvo mi se upalio senzor za grešku na motoru(ona žuta lampica s munjom). Na servisu su dijagnosticirali da je neispravan senzor bregaste osovine. OK. Odem malo njuškat okolo i nađem taj polovni dio (siemens) i vratim se u servis kad ono ne odgovara konektor. Na autu je ovalni a na tom senzoru je kockasti. ajme evo vec problemi....nisam ga uspio vratit te ga imam još i danas. onda mislim da se puno ne mislim oko toga odem u dučan i kupim taj dio za 300 kuna zamjenski i stavim, lampica se ugasi ali nakon nepunih tjedan dana on opet crkne. Jao meni!! OPET odem u dučan ali sada uzmem originalni(siemens ovalni) stavim ga ali sad se lampica uopće ne gasi nego javlja istu grešku i električar zaključuje da je taj NOVI senzor neispravan jer je on nekako preko nekog svog kolege rješio za testirat polovni originalni isti kao taj sta sam ja kupio i lampica se ugasi(na moje oči). Zovem ja ove tada u dučanu da im rečem da je dio sta su mi ga prodali neispravan ali oni mene uvjeravaju da su oni u tvornici testirani i da jednostavno moraju raditi ALI da za moju vectru ide takav senzor s kockastim konektorom i da ECU nece da prihvati nikoji drugi....Tada sam ostao totalno zbunjen. Nekako sam ga uspio vratit i uzeo neke dijelove nije ni bitno. Malo smo gledali taj kabel i vidjeli da je prespajan pa me zanima mogu li jednostavno stavit taj kockasti konektor i spojit taj kockasti senzor i rjesiti se briga za neko vrijeme?? Moj drugi problem je taj što u zadnje vrijeme imam problema s temperaturom motora i rashladnim sustavom. Prvo mi je pukla velika gumena cijev koju oni nazivaju hobotnica, pa zatim jedna mala gumena cijev, a sada mi pušta antifriz na hladnjaku...te gumene cijevi sam zamjenio a hladnjak zakrpio sa nekom tekučinom za krpljenje i to se sve događalo u razmaku par mjeseci. Za sad ne pušta antifriz nigdje. Gledajuči te cijevi i hladnjak ne izgledaju mi istrošeno izvana. Temperatura u 6 godina nije mi prelazila nikada 90 stupnjeva ni na največim vanjskim temperaturama a primjetio sam da kod kočenja motorom kada idem nizbrdo zna temeratura pasti skoro do plave crte dok je kod drugih auta uvijek temperatura ista. Sada mi se događa da kod konstantne brzine oko 100Km/h u petoj brzini temp. skoči do 100 stupnjeva a kad idem uzbrdo zna preći i preko sto. Zanima me znate li koji je mogući uzrok učestalog pucanja tih cijevi i zašto toliko skače temperatura?? Ili je motor odradio svoje nakon toliko kilometara i pri kraju je, a po forumima sam dosta pročitao o tome da ti motori nakon 250000 trebaju na generalku(ECOTEC piše na poklopcu). Inače motor troši oko 7 DCL na 1000km s obzirom da se vidi da pušta ulje gore na poklopcu a i blok motora mi je dosta zamazan uljem. Da li mi se više isplati renovirat ovaj motor ako je doslo do dotrajalosti ili da jednostavno rješim novi motor?? Unaprijed hvala i nadam se da sam ja to dobro objasnio :) Pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da smi nabavljate pojedine senzore motora pa tako i senzor bregaste osovine. Navedeni senzor treba nabaviti i ugraditi servis i ako nakon toga isti ne bude u funkciji to treba rješiti servis koji je senzor nabavio i ugradio.  Ostale informacije koje ste naveli ukazuju na neispravan termostat ( motor je previše hladan na nizbrdici ) a isto tako postoje simptomi da je oštećena brtva glave motora a u rashladnom sustavu je povišeni tlak radi kojega pucaju cijevi koje ste naveli. Na kraju ste spomenuli i veliku potrošnju ulja koja ukazuje na istrošenost klipnih prstenova, cilindara i vodilica ventila. Motor Vašega vozila treba otvoriti, utvrditi što je sve istrošeno i nakon toga obaviti stručni popravak motora. Takvi popravci se zovu reparatura motora i takav zahvat nije jeftin. Najjeftinija varijanta bi bila da nađeta rabljeni ispravni isti takav motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:42:02
Slika
PITANJE:

Postovani, imam par pitanja: 1. da li postoji mogucnost popravka plastike u interijeru vozila (povrsinske i dubinske ogrebotine) ili se uvijek mora kupiti novi dio 2. koliko je stetno za sam auto kad se u voznji ugasi zbog loseg balansa vozaca pa ga odmah potom upalimo i krenemo dalje 3. kako to da je moj prijatelj koji ima novu corsu za ciju dimenziju spremnika goriva proizvodac navodi 45 l uspio utocit 49 litara a da mu auto nije cak ni stao

ODGOVOR:

Popravak plastike u vozilu je ponekad moguć , ovisi o veličini oštećenja.  Ako se motor ugasi prilikom kretanja radi naglog puštanja pedale spojke ili malog gasa i ako se to dogodi vrlo rijetko tada nema štetnih posljedica. Ako se to ponavlja često tada najčešće strada lamela spojke  . Najčešća greška u deklariranoj količini goriva u rezervoaru i stvarnoj količini goriva, događa se radi štamparske greške kada se pišu tehnički podaci i upute za pojedine tipove vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B CDTI - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 02.05.2011 19:05:14
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo opel zafiru B cdti 100 ks iz 2005 godine. Prošla je 50000 km i otišao je zamašnjak. Vozi je žena i to nježno. Pitanje glasi koji su najčešči uzroci da se pokvari zamašnjak, na takvom autu,jer to nisu pakne da se mjenja na toj kilometraži. Da li je to boljka zafire,težine auta,ubrzavanja,kočenja ili jednostavno tvornička greška.Znate li neki prosjek kilometraže za novije aute kad odlazi zamašnjak.Ako možete općenito opišite taj zamašnjak.Može li se uraditi prventivni pregled i da li bi to nešto znaćilo za spas zamašnjaka.Na dotičnom autu koji je bio uredno servisiran nije značilo ništa.Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje oštećenje na zamašnjaku s dvije mase su : neispravne dize , način vožnje, istrošenje i vibracije u mjenjaču . U najvećem broju slučajeva uzrok su neispravne dize ( različita količina goriva na pojedinim dizama ) . Kada su dize neispravne uglavnom se to stanje ne može utvrditi i prepoznati u vožnji . Nepravilan rad diza generira permanentne udarce na mehanizam dvomasenog zamašnjaka i nakon određenog vremena utvrdi se da je zamašnjak neispravan . Ugradnjom novog zamašnjaka stanje će se kratkotrajno poraviti ali će i novougrađeni zamašnjak nakon 10.000 do 15.000 km opet stradati jer nije otklonjen uzrok nego samo posljedica. Preventivno pregled se može napraviti a obuhvaća ispitivanje diza i ispitivanje zamašnjaka u specifičnom režimu vožnje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - ZAGRIJAN NE PRIMA GAS

Datum objave: 02.05.2011 09:10:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Posjedujem corsu b 1995 godiste. Auto radi dobro dok ne postigne radnu temperaturu, a kada se motor zagrije pocinje da trza i ne prima nagli gas. Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske,a mehanicar mi je promjenio karburator,ocistio rezervoar,zamjenio elektroniku paljenja, skinuo katalizator ali nista se nije promjenilo. Pa ako mogu dobiti vase misljenje.

ODGOVOR:

Ako je Vaš mehaničar majstor svog zanata onda će bez problema znati otkriti kvar i otkloniti kvar. Motor Vašega vozila nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja s monoinjektorom. Ako ste u mogućnosti obavite slijedeća ispitivanja i kontrole :  stanje pojedinih filtera, izmjerite tlak goriva ( mora biti veći od 0,75 bara ) , ispitajte injektor, ECT senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila , MAP senzor, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju od motora do ECU računala, provjerite sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama ) . Po potrebi ispitajte i mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, začepljenje ispušnog sustava ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI 2001.- TROŠI ANTIFRIZ

Datum objave: 01.05.2011 16:08:50
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.7dti 2001g.75ks Auto troši antifriz(treba ga dolijevat svako malo) Inače je zamjenjen mali kiler,dihtung na glavi znalo se po zimi dogoditi da u toku vožnje prestane grijati ali bi opet proradilo.Primjeto sam na poklopcu za dolijevanje antifriza crne mrlje,ulje ne troši Molim Vas odgovor i savijet Unaprijed puno hvala

ODGOVOR:

Motor može trošiti antifriz na mnogo načina i zato treba ispitati detaljno slijedeće : hladnjak, cijevi rashladnog sustava, spojna mjesta , pumpu za vodu, čepove na bloku i glavi motora, ventil grijača, čep hladnjaka ili ekspanzione posude . Uz sve što sam naveo uzrok može biti brtva glave i sama glava motora . Crne mrlje su najvjerojatnije motorno ulje koje je moglo ući u rashladni sustav prilikom demontaže glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,8 16V, - LUPKANJE U PREDNJEM KRAJU

Datum objave: 01.05.2011 16:05:58
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodin meic zamolio bih as za pomoc kod opela vectre 1.8 16v 2000g cuje mi se lupkanje u prednjem lijevom kraju pregled sam vrsio na dizalici i nema lufta (zracnosti) nigdje osim na zglobu desnog kotaca pri mjenjacu ima ga prilicito dali to moze tresti i dali se po vama radi o lezaju il mozda o zglobu kad uhvatim poluosovinu rukom i migam je gore dole ima oko 5mm lufta, dali je skup lezaj mijenjaca i jeli ga problem zamijenuti i kako vi to mijenjate ako moze kratak opis.Samo jos ovo zadnji puta kad sa vas pitao o dozvoljenoj granici istrosenja cilindra nije mi text bio dobar javile su se neke kose linije pa nisam uspio procitat samo mi kazite dali sam u pravu da istrosenje ne smije prelaziti 0,10 odnosno jednu desetu milimetra sve preko te mijere je potrebna strojna obrada i ugradnj klipova prve prekomijere jel tako

ODGOVOR:

Zvuk lupanja je ponekad zahtjevno defektirati a najvažniji faktor u tome je sam čovjek i njegova sposobnost. Pada se pojavi lupanje treba sumnjati u sve dijelove ovjesa i transmisije koji se gibaju. U ovom slučaju predlažem da detaljno ispitate : sve selen blokove, sve zglobove , sva hvatišta, balans štangu, spone balans štange. Zračnost na polusoovini je nešto povečana ali još nije kritična, međutim treba sumnjati i u taj sklop. Bočni ležaj diferencijala za koji pitate može se zamijeniti tek kada se demontira i rastavi mjenjač. Isti se nalazi na kućištu diferencijala. Kada istrošenost cilindra prelazi 0,10 mm potrebno je raditi obradu cilindra na prvu prekomjeru.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 01.05.2011 09:52:30
Slika
PITANJE:

Interesira me da li je moguce zamjeniti gumice ventila bez skidanja glave.U pitanju je vozilo opel kadet suza 1.4i OHC motor. C14NZ

ODGOVOR:

Moguće je zamijeniti gumice ventila bez da se demontira glava motora . Međutim moram reći da je puno bolji i kvaliteniji način da se to napravi kada se demontira glava motora. Na ovaj način dobiva se kvaliteta jer se tada očiste svi usisni i ispušni kanali, očiste se i obrade ventili, po potrebi se zamijene vodilice ventila, obavi se obrada glave motora, zamijene se sva brtvila na glavi motora. Nakon toga motor bolje radi , manje troši, bolje ide .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i.- PREGORIO ISPUŠNI VENTIL

Datum objave: 30.04.2011 10:11:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić Pred par godina slučajno sam naletio na vašu web stranicu,kada sam googlao zbog problema s autom. Spadam u ljude koji vole sami raditi na svom autu "Sam svoj majstor". Tada ste mi pomogli svojim savjetom i na tome Vam zahvaljujem. Najprije da pohvalim Vašu novu web stranicu koja je preglednija i lakša za pronalaženje nekih odgovora prema tipu vozila.Sada imam problema s Opel corsom 1,4i iz 1991 god. Prešla je 260000 km . Auto je dobro vukao, trošio malo benzina, a malo više ulja. Odjednom je počeo raditi na 3 cilindra.Sve sam provjerio, i na kraju sam posudio uređaj za mjerenje kompresije. Kompresija je iznosila 7 ,a na trečem cilindru 0 (nula). Rastavio sa glavu i vidio pregoren ispušni ventil. Pogledao sam stanje cilindara i jako sam se iznenadio u kako dobrom su stanju. Na večem dijelu stijenki cilindara još se vide tragovi honovanja.Premjerio sam ih u više smijerova i utvrdio istrošenje od 0,02mm osim jedne zone na četvrtom cilindru gdje se potrošio 0,05mm. Odlučio sa promijeniti i klipne prstenove jer sam izmjerio veličinu raspora na prstenu od 1,4 mm kad sam ga umetnuo u cilindar. Mjerio sam i rukavce na radilici u zoni letečih ležajeva i iznose 42,98mm. Promjer letečih ležajeva je 43,05. S obzirom na ove mjere, da li mi preporučujete promjenu letečih ležajeva (nema nikakvih tragova zaribavanja ili grebanja).Temeljne ležajeve nisam još rastavljao. S obzirom na Vaše iskustvo, dali mogu očekivati istrošenje i ovih ležajeva dovoljno za eventualnu zamjenu. Promijeniti ču i sve semeringe i brtve, a Vas molim podatke za: momente pritezanja vijaka glave , vijaka letečih i temeljnih ležajeva i vijaka zamašnjaka S poštovanjem Mladen

ODGOVOR:

Preporučujem da leteće ležajeve svakako zamijenite. Navedena istrošenja su još uvijek u granicama dopuštenog. Pregledajte i glavne ležajeve radilice. Za momente pritezanja morate navesti šifru motora ili barem snagu motora. jer postoje četiri različite vrste motora od 1.400 ccm.

na vrh Povratak na vrh