Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL OMEGA - PROBLEMI SA SVJETLIMA

Datum objave: 06.05.2011 11:02:08
Slika
PITANJE:

postovanje,molim vas da mi pomognete rijesiti problem sa svijetlima,evo par dana kako mi kratka svijetla ne rade,samo pozicija kad prebacim na duga ili blic svijetla iste sijalice rade,medjutim na kratkim nece.bio sam kod elektricara i kaze palica za prebacivanje duga kratka ali kupim ju i nista.isto opet sve.i sto se tice samog rada motora nekako imam osjecaj da mi neradi ravnomjerno ima podrhatavanja.u pitanju je opel omega 1987 godina 20i.

ODGOVOR:

Radi problema sa svijetlima treba ispitati : električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, električne konektore od kutije s osiguračima do farova, prekidač za svijetla , relej kratkog svijetla.  Kada motor ne radi ravnomjerno potrebno je napraviti dijagnostiku motora i detaljno ispitati ; mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljene, propuštanje usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filtere, čistoću rezervoara, injektore, pojedine senzore na motoru, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( svjećice, kablove, bobinu ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA - NE UKLJUČUJE PREDNJI POGON

Datum objave: 06.05.2011 10:59:25
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu. redovno citam vase savjete,i imam samo rijeci pohvale za vas. vozim opel fronteru B 2002god 2.2dti. imam problem sa ukljucivanjem prednje vuce. kada ukljucim prekidac na kontrolnoj tabli se upali zelena lampica koja blicka,a trebala bi da sija bez prekida. reduktor se ukljuci i kardan se okrece ali poluosovine nece da ukopcaju. na prednjem diferencijalu se nalazi vakumska uklopka na koju dolaze dva crijeva,na jednom ima vakum,a na drugom nema.crijeva su nova tako da su ispravna.ispod haube se nalaze dva el.magnetna ventila,sivi i plavi,kada upalim auto na sivom ventilu ima vakum a na plavom nema. kupio sam nove ventile,nije do njih. da li postoji neki relej ili osigurac za njih? sta da radim? unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon pregleda vozila jer problem koji ste naveli nije uobičajen. Potrebno je obaviti ispitivanje svih dijelova sustava za prednji pogon i to : električnu instalaciju koja dolazi do elektroventila, cijevi za podtlak, stvaranje podtlaka, mehaničku ispravnost sustava ( reduktor, prednje poluosovine ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - VIBRACIJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 04.05.2011 18:00:59
Slika
PITANJE:

Opel Vectra 1,9cdti-Duhovi! Poštovani,Vectra C 1,9cdti,2006,120ks,91000km.Autom sam zadovoljan,odličan je po svim pitanjima a izluđuju me slijedeće dvije stvari koje su se pojavile a niko ne zna šta mu je. Prvi problem: Prilikom gašenja, auto zatrese,sitno podrhtavanje u leru kad se daje gas na 1300-1500 obrtaja i kad se vozi tj kreće(ponekad) zatrese kao kad sa većim stepenom hoćete da vozite malom brzinom,Ovo je uočljivo kada se kreće prilikom promjene brzine iz prvu u drugu i druge u treću (pri većim stepenima prijenosa nisam primjetio)pa moram da vozim na ivici sa pritiskanjem kvačila da bi povuko bez treskanja .Problem se javlja sporadično ne uvjek.Ono što sam primjetio je da se nije javljalo dok su bili hladniji dani ako to ima kakve veze.A da ,trap je u perfektnom stanju. Drugi problem: Dešava se (ponekad, ne uvjek) da, dok se vozi, auto povuče kako treba sa kašnjenjem (neku sekundu),dajete mu gas, on polako puni pa kao da probije i tad vas zalijepi na sjedište.(primer iz 4 u 5 na 2000 obrtaja ništa a na 2300-2500 obrtaja baš kako treba sa 2000) Ide normalno pa kao da je bez turbine (ili protokomjera)pa opet  normalno Dijagnostika(OPCOM)ne vidi grešku a na tabli se kada se to desi, ponekad upali ključ i istog trena ugasi(kad probije).Greska je zapamćena ali dijagnostika pokazuje da je nema. Problem se dešava svremena na vrijeme i nema pravila a bez toga auto ide perfektno.I ovaj problem se počeo pojavljivati sa toplijim danima(ujutru dok je hladnije ništa a preko dana kad zagrije desi se ponekad). Šta li mu je,šta li mu je???? Pozdrav

ODGOVOR:

Vibracije i zvuk koji ste opisali prilikom kretanja i u samoj vožnji  može nastati radi zamašnjaka s dvije mase ili radi same spojke . U rijetkim slučajevima su to nosači motora. Drugi problem koji opisujete kao loš odaziv na gas i neodgovarajuće ubrzanje je malo složeniji . Točan odgovor bih mogao dati nakon detaljnog ispitaivanja mehaničkog sustava motora i nakon ispitivanja sustava za regulaciju i upravljanje motorom. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, mehaničko stanje motora, filteri, nečistoća u rezervoaru, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ispušni sustav, električna instalacija od motora do ECU računala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - PUCAJU CIJEVI

Datum objave: 03.05.2011 21:06:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Vozim Vectru 2.0 16V CDX oprema 96 god 101KW. Prešao je 280000Km vozim ga 6 godina već i prezadovoljan sam s obzirom na kritike u svezi Vectre B. Auto još odlično vuče s obzirom do volim malo dodati gas a udobnost da ne spominjem...Problemi su se počeli javljati nedavno ne nekih 260000km. Redovito sam pazio na servise znači ulja,remenja,podvozje i sve te potrošne stvari. Prvo mi se upalio senzor za grešku na motoru(ona žuta lampica s munjom). Na servisu su dijagnosticirali da je neispravan senzor bregaste osovine. OK. Odem malo njuškat okolo i nađem taj polovni dio (siemens) i vratim se u servis kad ono ne odgovara konektor. Na autu je ovalni a na tom senzoru je kockasti. ajme evo vec problemi....nisam ga uspio vratit te ga imam još i danas. onda mislim da se puno ne mislim oko toga odem u dučan i kupim taj dio za 300 kuna zamjenski i stavim, lampica se ugasi ali nakon nepunih tjedan dana on opet crkne. Jao meni!! OPET odem u dučan ali sada uzmem originalni(siemens ovalni) stavim ga ali sad se lampica uopće ne gasi nego javlja istu grešku i električar zaključuje da je taj NOVI senzor neispravan jer je on nekako preko nekog svog kolege rješio za testirat polovni originalni isti kao taj sta sam ja kupio i lampica se ugasi(na moje oči). Zovem ja ove tada u dučanu da im rečem da je dio sta su mi ga prodali neispravan ali oni mene uvjeravaju da su oni u tvornici testirani i da jednostavno moraju raditi ALI da za moju vectru ide takav senzor s kockastim konektorom i da ECU nece da prihvati nikoji drugi....Tada sam ostao totalno zbunjen. Nekako sam ga uspio vratit i uzeo neke dijelove nije ni bitno. Malo smo gledali taj kabel i vidjeli da je prespajan pa me zanima mogu li jednostavno stavit taj kockasti konektor i spojit taj kockasti senzor i rjesiti se briga za neko vrijeme?? Moj drugi problem je taj što u zadnje vrijeme imam problema s temperaturom motora i rashladnim sustavom. Prvo mi je pukla velika gumena cijev koju oni nazivaju hobotnica, pa zatim jedna mala gumena cijev, a sada mi pušta antifriz na hladnjaku...te gumene cijevi sam zamjenio a hladnjak zakrpio sa nekom tekučinom za krpljenje i to se sve događalo u razmaku par mjeseci. Za sad ne pušta antifriz nigdje. Gledajuči te cijevi i hladnjak ne izgledaju mi istrošeno izvana. Temperatura u 6 godina nije mi prelazila nikada 90 stupnjeva ni na največim vanjskim temperaturama a primjetio sam da kod kočenja motorom kada idem nizbrdo zna temeratura pasti skoro do plave crte dok je kod drugih auta uvijek temperatura ista. Sada mi se događa da kod konstantne brzine oko 100Km/h u petoj brzini temp. skoči do 100 stupnjeva a kad idem uzbrdo zna preći i preko sto. Zanima me znate li koji je mogući uzrok učestalog pucanja tih cijevi i zašto toliko skače temperatura?? Ili je motor odradio svoje nakon toliko kilometara i pri kraju je, a po forumima sam dosta pročitao o tome da ti motori nakon 250000 trebaju na generalku(ECOTEC piše na poklopcu). Inače motor troši oko 7 DCL na 1000km s obzirom da se vidi da pušta ulje gore na poklopcu a i blok motora mi je dosta zamazan uljem. Da li mi se više isplati renovirat ovaj motor ako je doslo do dotrajalosti ili da jednostavno rješim novi motor?? Unaprijed hvala i nadam se da sam ja to dobro objasnio :) Pozdrav

ODGOVOR:

Nije dobro da smi nabavljate pojedine senzore motora pa tako i senzor bregaste osovine. Navedeni senzor treba nabaviti i ugraditi servis i ako nakon toga isti ne bude u funkciji to treba rješiti servis koji je senzor nabavio i ugradio.  Ostale informacije koje ste naveli ukazuju na neispravan termostat ( motor je previše hladan na nizbrdici ) a isto tako postoje simptomi da je oštećena brtva glave motora a u rashladnom sustavu je povišeni tlak radi kojega pucaju cijevi koje ste naveli. Na kraju ste spomenuli i veliku potrošnju ulja koja ukazuje na istrošenost klipnih prstenova, cilindara i vodilica ventila. Motor Vašega vozila treba otvoriti, utvrditi što je sve istrošeno i nakon toga obaviti stručni popravak motora. Takvi popravci se zovu reparatura motora i takav zahvat nije jeftin. Najjeftinija varijanta bi bila da nađeta rabljeni ispravni isti takav motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:42:02
Slika
PITANJE:

Postovani, imam par pitanja: 1. da li postoji mogucnost popravka plastike u interijeru vozila (povrsinske i dubinske ogrebotine) ili se uvijek mora kupiti novi dio 2. koliko je stetno za sam auto kad se u voznji ugasi zbog loseg balansa vozaca pa ga odmah potom upalimo i krenemo dalje 3. kako to da je moj prijatelj koji ima novu corsu za ciju dimenziju spremnika goriva proizvodac navodi 45 l uspio utocit 49 litara a da mu auto nije cak ni stao

ODGOVOR:

Popravak plastike u vozilu je ponekad moguć , ovisi o veličini oštećenja.  Ako se motor ugasi prilikom kretanja radi naglog puštanja pedale spojke ili malog gasa i ako se to dogodi vrlo rijetko tada nema štetnih posljedica. Ako se to ponavlja često tada najčešće strada lamela spojke  . Najčešća greška u deklariranoj količini goriva u rezervoaru i stvarnoj količini goriva, događa se radi štamparske greške kada se pišu tehnički podaci i upute za pojedine tipove vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA B CDTI - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 02.05.2011 19:05:14
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imamo opel zafiru B cdti 100 ks iz 2005 godine. Prošla je 50000 km i otišao je zamašnjak. Vozi je žena i to nježno. Pitanje glasi koji su najčešči uzroci da se pokvari zamašnjak, na takvom autu,jer to nisu pakne da se mjenja na toj kilometraži. Da li je to boljka zafire,težine auta,ubrzavanja,kočenja ili jednostavno tvornička greška.Znate li neki prosjek kilometraže za novije aute kad odlazi zamašnjak.Ako možete općenito opišite taj zamašnjak.Može li se uraditi prventivni pregled i da li bi to nešto znaćilo za spas zamašnjaka.Na dotičnom autu koji je bio uredno servisiran nije značilo ništa.Hvala na odgovoru!

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih nastaje oštećenje na zamašnjaku s dvije mase su : neispravne dize , način vožnje, istrošenje i vibracije u mjenjaču . U najvećem broju slučajeva uzrok su neispravne dize ( različita količina goriva na pojedinim dizama ) . Kada su dize neispravne uglavnom se to stanje ne može utvrditi i prepoznati u vožnji . Nepravilan rad diza generira permanentne udarce na mehanizam dvomasenog zamašnjaka i nakon određenog vremena utvrdi se da je zamašnjak neispravan . Ugradnjom novog zamašnjaka stanje će se kratkotrajno poraviti ali će i novougrađeni zamašnjak nakon 10.000 do 15.000 km opet stradati jer nije otklonjen uzrok nego samo posljedica. Preventivno pregled se može napraviti a obuhvaća ispitivanje diza i ispitivanje zamašnjaka u specifičnom režimu vožnje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - ZAGRIJAN NE PRIMA GAS

Datum objave: 02.05.2011 09:10:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Posjedujem corsu b 1995 godiste. Auto radi dobro dok ne postigne radnu temperaturu, a kada se motor zagrije pocinje da trza i ne prima nagli gas. Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske,a mehanicar mi je promjenio karburator,ocistio rezervoar,zamjenio elektroniku paljenja, skinuo katalizator ali nista se nije promjenilo. Pa ako mogu dobiti vase misljenje.

ODGOVOR:

Ako je Vaš mehaničar majstor svog zanata onda će bez problema znati otkriti kvar i otkloniti kvar. Motor Vašega vozila nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja s monoinjektorom. Ako ste u mogućnosti obavite slijedeća ispitivanja i kontrole :  stanje pojedinih filtera, izmjerite tlak goriva ( mora biti veći od 0,75 bara ) , ispitajte injektor, ECT senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila , MAP senzor, regulator tlaka goriva, električnu instalaciju od motora do ECU računala, provjerite sustav paljenja ( kvalitetu iskre na svjećicama ) . Po potrebi ispitajte i mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora, začepljenje ispušnog sustava ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI 2001.- TROŠI ANTIFRIZ

Datum objave: 01.05.2011 16:08:50
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.7dti 2001g.75ks Auto troši antifriz(treba ga dolijevat svako malo) Inače je zamjenjen mali kiler,dihtung na glavi znalo se po zimi dogoditi da u toku vožnje prestane grijati ali bi opet proradilo.Primjeto sam na poklopcu za dolijevanje antifriza crne mrlje,ulje ne troši Molim Vas odgovor i savijet Unaprijed puno hvala

ODGOVOR:

Motor može trošiti antifriz na mnogo načina i zato treba ispitati detaljno slijedeće : hladnjak, cijevi rashladnog sustava, spojna mjesta , pumpu za vodu, čepove na bloku i glavi motora, ventil grijača, čep hladnjaka ili ekspanzione posude . Uz sve što sam naveo uzrok može biti brtva glave i sama glava motora . Crne mrlje su najvjerojatnije motorno ulje koje je moglo ući u rashladni sustav prilikom demontaže glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,8 16V, - LUPKANJE U PREDNJEM KRAJU

Datum objave: 01.05.2011 16:05:58
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospodin meic zamolio bih as za pomoc kod opela vectre 1.8 16v 2000g cuje mi se lupkanje u prednjem lijevom kraju pregled sam vrsio na dizalici i nema lufta (zracnosti) nigdje osim na zglobu desnog kotaca pri mjenjacu ima ga prilicito dali to moze tresti i dali se po vama radi o lezaju il mozda o zglobu kad uhvatim poluosovinu rukom i migam je gore dole ima oko 5mm lufta, dali je skup lezaj mijenjaca i jeli ga problem zamijenuti i kako vi to mijenjate ako moze kratak opis.Samo jos ovo zadnji puta kad sa vas pitao o dozvoljenoj granici istrosenja cilindra nije mi text bio dobar javile su se neke kose linije pa nisam uspio procitat samo mi kazite dali sam u pravu da istrosenje ne smije prelaziti 0,10 odnosno jednu desetu milimetra sve preko te mijere je potrebna strojna obrada i ugradnj klipova prve prekomijere jel tako

ODGOVOR:

Zvuk lupanja je ponekad zahtjevno defektirati a najvažniji faktor u tome je sam čovjek i njegova sposobnost. Pada se pojavi lupanje treba sumnjati u sve dijelove ovjesa i transmisije koji se gibaju. U ovom slučaju predlažem da detaljno ispitate : sve selen blokove, sve zglobove , sva hvatišta, balans štangu, spone balans štange. Zračnost na polusoovini je nešto povečana ali još nije kritična, međutim treba sumnjati i u taj sklop. Bočni ležaj diferencijala za koji pitate može se zamijeniti tek kada se demontira i rastavi mjenjač. Isti se nalazi na kućištu diferencijala. Kada istrošenost cilindra prelazi 0,10 mm potrebno je raditi obradu cilindra na prvu prekomjeru.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 01.05.2011 09:52:30
Slika
PITANJE:

Interesira me da li je moguce zamjeniti gumice ventila bez skidanja glave.U pitanju je vozilo opel kadet suza 1.4i OHC motor. C14NZ

ODGOVOR:

Moguće je zamijeniti gumice ventila bez da se demontira glava motora . Međutim moram reći da je puno bolji i kvaliteniji način da se to napravi kada se demontira glava motora. Na ovaj način dobiva se kvaliteta jer se tada očiste svi usisni i ispušni kanali, očiste se i obrade ventili, po potrebi se zamijene vodilice ventila, obavi se obrada glave motora, zamijene se sva brtvila na glavi motora. Nakon toga motor bolje radi , manje troši, bolje ide .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i.- PREGORIO ISPUŠNI VENTIL

Datum objave: 30.04.2011 10:11:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić Pred par godina slučajno sam naletio na vašu web stranicu,kada sam googlao zbog problema s autom. Spadam u ljude koji vole sami raditi na svom autu "Sam svoj majstor". Tada ste mi pomogli svojim savjetom i na tome Vam zahvaljujem. Najprije da pohvalim Vašu novu web stranicu koja je preglednija i lakša za pronalaženje nekih odgovora prema tipu vozila.Sada imam problema s Opel corsom 1,4i iz 1991 god. Prešla je 260000 km . Auto je dobro vukao, trošio malo benzina, a malo više ulja. Odjednom je počeo raditi na 3 cilindra.Sve sam provjerio, i na kraju sam posudio uređaj za mjerenje kompresije. Kompresija je iznosila 7 ,a na trečem cilindru 0 (nula). Rastavio sa glavu i vidio pregoren ispušni ventil. Pogledao sam stanje cilindara i jako sam se iznenadio u kako dobrom su stanju. Na večem dijelu stijenki cilindara još se vide tragovi honovanja.Premjerio sam ih u više smijerova i utvrdio istrošenje od 0,02mm osim jedne zone na četvrtom cilindru gdje se potrošio 0,05mm. Odlučio sa promijeniti i klipne prstenove jer sam izmjerio veličinu raspora na prstenu od 1,4 mm kad sam ga umetnuo u cilindar. Mjerio sam i rukavce na radilici u zoni letečih ležajeva i iznose 42,98mm. Promjer letečih ležajeva je 43,05. S obzirom na ove mjere, da li mi preporučujete promjenu letečih ležajeva (nema nikakvih tragova zaribavanja ili grebanja).Temeljne ležajeve nisam još rastavljao. S obzirom na Vaše iskustvo, dali mogu očekivati istrošenje i ovih ležajeva dovoljno za eventualnu zamjenu. Promijeniti ču i sve semeringe i brtve, a Vas molim podatke za: momente pritezanja vijaka glave , vijaka letečih i temeljnih ležajeva i vijaka zamašnjaka S poštovanjem Mladen

ODGOVOR:

Preporučujem da leteće ležajeve svakako zamijenite. Navedena istrošenja su još uvijek u granicama dopuštenog. Pregledajte i glavne ležajeve radilice. Za momente pritezanja morate navesti šifru motora ili barem snagu motora. jer postoje četiri različite vrste motora od 1.400 ccm.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,6 16V - TRZA I GASI SE

Datum objave: 28.04.2011 10:25:19
Slika
PITANJE:

imam opel vectru c 1,6 16v.pri vožnji na 2000 obrtaja počne lagano trzati,prestaje trzati kad se malo rasturira.to se trzanje ponekad dogadja,većinom kad se vozi brzo pa se naglo uspori.inače auto ide odlično,potrošnja goriva normalna,oko 7 litara.ponekad se ugasi kad treba iznenada stati i onda teško upali,uz pumpanje papučice gasa ili nakon 5 min.bez problema.povremeno se pali i gasi lampica od elektronike.što bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Vi ste dataljno opisali probleme koje imate na vašem vozilu , prema tome opisu mogu navesti sve što treba ispitati i napraviti. Ispitati treba slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj grani ) , filteri, čistoća rezervoara, ispravnost injektora, ispravnost sustava paljenja ( svjećice, kablovi , bobine ), tlak goriva, aktuator minimuma, ECT senzor temperature , senzor položaja leptirastog ventila, leptirasti ventil, električna instalacija i releji, senzor radilice, senzor bregate osovine, MAP senzor, ECU centrala. Iz navedenog možete zaključiti da najprije treba obaviti dijagnostiku i ispitivanje na Vašem vozilu a nakon toga se može točno znati što je potrebno napraviti da motor opet ispravno radi.Ovakva ispitivanja i dijagnostiku radimo često i uspješno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - ULJE ZA MJENJAČ

Datum objave: 27.04.2011 16:00:55
Slika
PITANJE:

možete mi odgovorit na pitanje koje ulje ide u mjenjač astre h 1.7 cdti i na koliko se mijenja?U servisu ovlaštenom za opel su rekli da nije predviđeno održavanje mjenjača u što ja ne vjerujem.Unaprijed hvala.POZDRAV

ODGOVOR:

U mjenjač Vašega vozila treba stavljati ulje No. 93 165 290 ( najbolje originalno ) . Radi Vašeg interesa isto mijenjajte svakih 60.000 km ili svake dvije godine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE U VODI

Datum objave: 12.04.2011 17:28:15
Slika
PITANJE:

postovani imam jedno pitanje u vezi opel astre 1.7 dti,naime prije tjedan dana kada sam kontrolirao vodu u posudi,naisao sam na ulje,kada stavim prst u posudu bude skroz crn od ulja,dobro sam isprao i ocistio posudu i cijeli sistem,sad vise od tjedan dana voda skroz cista nema ulja na vidiku,koji je razlog pojavljivanja ulja u posudi,brtva glave,glava motora?da napomenem da ne puse crijeva od vode,nema mjehurica u posudi,auto se ne vozi dok je hladan preko 2500okr/min,niti je ikad digao temp.preko 92,unaprijed zahvaljujem,pozdrav iz Splita

ODGOVOR:

Motorno ulje se može pojaviti u ekspanzionoj posudi kada je oštećena brtva glave, kada je oštećena glava motora, kada je oštećen hladnjak za ulje . Pratite stanje i dalje a nakon toga po potrebi provjerite sve što sam naveo kao mogući uzrok. Činjenica što rashladni sustav nije pod tlakom ( kompresija ) i što motor ima urednu radnu temperaturu ne znači da brtva glave ili sama glava nisu oštećeni.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - NAKON DUŽEG NEVOŽENJA GUBI SNAGU

Datum objave: 12.04.2011 17:18:42
Slika
PITANJE:

dobar dan!! Imam problem sa opel corsom b 1,4.Poslije duzeg nevozenja auto je poceo u voznji da gubi snegu. Promjenio sam filter goriva i nije puno pomoglo. izvadio sam i diznu(bar mislim da je dizna) i ocistio kada sam vratio motor radi samo na punom gasu cim oduzmem malo gasa staje. Ako moze pomoc unapriejd hvala!!

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja kompjuter i taj sustav ne možete popravljati u kućnoj režiji jer za to nemate potrebne instrumente, alat i znanje. Ovom prilikom jedino mogu nabrojiti što sve treba ispitati i provjeriti . To su slijedeći dijelovi i sklopovi : filter goriva, tlak goriva, injektor, regulator tlaka goriva, čistoća rezervoara za gorivo, senzor temperature motora, potenciometar gasa, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora ( kompresija, zabrtvljenost usisnog kolektora ).  Od svega što sam naveo Vi možete provjeriti stanje filtera goriva, stanje svjećica, posumnjati u neispravno gorivo radi dugog stajanja vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - NESTAJE ANTIFRIZ

Datum objave: 05.04.2011 09:37:09
Slika
PITANJE:

Postovani majstore.Imam astru g 1.7 dti.normalno se ponasa ali na svakih 500-600km nestane antifriza iz posude za antifriz,kad radi motor antifriz normalno kruzi,ali kad sipam u posudu on nestane.Ispitao sam plinove u motoru da vidim da nije dihtung glave,pokazalo je da je sve ok,moj majstor mi je gledao da li negdje pusta nije mogao da nadje nikakav vidljiv trag.Šta vi mislite o ovome i da mi date savjet sta da radim.Unapred vam se puno zahvaljujem.

ODGOVOR:

Postoje samo dva načina kako može nestajati rashladna tekućina . Jedan način je propuštanje bilo kakvo i na bilo kojem mjestu ( vidljivo i nevidljivo ). Mjesto propuštanja se jednostavno mora pronaći ( cijevi rashladnog sustava, hladnjak, pumpa za vodu, radijator grijača, pojedine brtve na motoru ) . Drugi način je potrošnja kroz motor ( ulaz rashladne tekućine u karter , ulaz tekućine u cilindar/cilindre ) .  Zatražite uslugu servisa koji će moći točno utvrditi kako nestaje rashladna tekućina.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEMA SNAGE I JAKO DIMI

Datum objave: 02.04.2011 11:08:44
Slika
PITANJE:

Imam Opel astru 2.0 Di 16v Turbo 1999godište. Motor ima nedostatak snage i jako dimi.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije morate napraviti dijagnostiku motora i točno utvrditi zašto motor nema snage i zašto dimi . Te dvije pojave mogu biti povezane.
Pod dijagnostikom motora podrazumijeva se : ispitivanje mehaničkog stanja motora, ispitivanje turbine i tlaka turbine, ispitivanje sustava za upravljanje turbinom, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje sustava za nadzor i upravljanje motorom. Ovakve testove i dijagnostiku radimo često i nakon toga dolazimo do točnih spoznaja o svim nedostacima na motoru.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i.- TRZA KOD SLABOG GASA

Datum objave: 04.04.2011 09:33:48
Slika
PITANJE:

Opel Astra 1.6 16 V 74 kW, 1999.god. Nedavno sam promijenio svjećice i nakon toga, ponekad, kad je motor ugrijan, nakon vožnje od 15-ak minuta počne trzati samo kad je na slabom gasu, ako dodam gas vuče odlično, ako skinem nogu s gasa ne trza, kompjuterska dijagnostika pokazuje da nema greške. S poštovanjem, unaprijed hvala

ODGOVOR:

Mogući uzrok su svjećice ako iste nisu odgovarajuće po toplinskoj vrijednosti. Ostali mogući uzroci koje najprije treba ispitati su :  kablovi, bobina, probijanje visokog napona, senzor temperature motora, nečisti injektori, tlak goriva, Map senzor, aktuator minmuma, propuštanje na usisnom kolektoru, potenciometar gasa, ostali netipični kvarovi. Obavite pojedinačno ispitivanje i provjerite sve što sam naveo. Kompjutorskom dijagnostikom se može otkriti samo mali broj kvarova.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI -ŠUPLJI ZVUK

Datum objave: 29.03.2011 17:19:58
Slika
PITANJE:

Postovani, imam opel astru 1.7cdti, 2006 godine, 74 kw, pali normalno, ide normalno, samo dok dodajem gas u niskim okretajima, malo iznad ler gasa čuje se neki šupalj zvuk, sto bi to moglo biti? (u servisu di mjenjam ulje nisu znali, napravio sam servis, promjena ulja, filter goriva i zracni, ima 130 000km) Filter zraka mijenjao sam sam, i ko da je mrvicu bilo masnoce u dijelu crijeva iza filtera koje vodi u motor. Molim vas sa vasim misljenjem

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati radi malog propuštanja na tlačnoj strani od turbine do usinog kolektora , radi propuštanja na rezonatoru na usisnoj strani motora, radi propuštanja na ispušoj strani motora. Pregledom vozila nije problem utvrditi gdje nastaje opisani zvuk. Ulje koje vidite na filteru zraka može na to mjesto doći kroz sustav za odušak ulja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - ZUJANJE SERVO UREĐAJA

Datum objave: 25.03.2011 11:23:10
Slika
PITANJE: Poštovani, na hvale ste vjerovatno navikli, ali teško je ne pohvaliti Vas za način na koji radite i komunicirate sa "običnim" ljudim i savjetuje ih u vezi sa njihovim "neobičnim" problemima. Zato, svaka pohvala na Vaš račun:). Moja nedumica je sledeća, kupio sam Opel Astru G iz 2001 god. sa 1.6 16v motorom. U nizu "blagodeti" koje nije imao moj Kadett iz 1988. a ima ih Astra je i servo upravljač... Da ne dužim buni me "zujanje" servo uređaja. Automobil nije vožen tri mjeseca (uredno garažiran i povremno paljen),a nakon sedam dana vožnje servo je počeo da "zuji" jače od uobičajenog. (Kako komentarišete zujanje Opel/ZF serva - normalno ili to upućuje na kvar?) Provjeravao sam nivo ulja u boci, koja se nalazi na krajne nepristupačnom mjestu s desne strane ispod automobila (zbog čega bi nekog konstruktora trebalo ribnuti po đžepu), ali nisam siguran da sam dobro "izmjerio". Dakle na toj istoj boci nisam primjetio nikakav "mjerač" osim plastičnog produžetka na čepu. Kako se mjeri nivo ulja u ovoj boci?:( Drugo pitanje je ako je i moj zaključak tačan (nedostaje ulja, vidim vrhove segmenata u unutrašnjosti boce)koje ulje koristi Opelov servo? Naime, u prodavnicama mi nude ATF Dextron II (crveno) kao dobitnu kombinaciju. U Astri imam "zeleno" ulje. Te boje mi se nikako ne mješaju iako me prodavač uvjeravao da je "sve ok". Pošto imam ATF Dextron II ulje, jer isto koristim za automatski mjenjač Kadetta, zanima me da li se ono može pomješati sa "zelenim". Onako laički zaključujem da ako je viskozitet isti ne bi trebalo biti štete, jer i goriva ima raznih boja, ali... Na kraju bih samo da dodam sledeće. Pohvale izrečene na početku teksta idu na Vaš račun i iz još jednog razloga, a to je što shvatate potrebu ljudi da "nešto sami urade na svom automobilu". Radost "laičkih" mehaničarskih radova često je skuplja od koristi, a i činjenica je da "laici" sve manje imaju šta tražiti ispod "haube" savremenog automobila. Lično ne želim da napravim nešto kako ne treba sa mojim automobilom, ali ne mogu ni da se pomirim sa činjenicom da na Astri ne mogu obaviti nekoliko osnovnih operacija, barem da isprljam ruke. Zbog toga će mi Kadett vjerovatno još dugo godina biti draži. Vama gospodine Meiću sve najbolje u daljem radu, volio bih da ste malo bliže, tada ne bih razbijao glavu sa istinitošću savjeta prodavača i priučenih mehaničara. Srdačan pozdrav.
ODGOVOR:Uzrok pojačanog zujanja volana može nastati i radi nekvalitetnog ili dotrajalog ulja u hidraulici volana. Ulje se mijenja svake dvije godine ili svakih 60.000 km . Nivo ulja se kontrolira na čepu koji ima i mjernu šipku ( produžetak ) . Na tom produžetku je označen minimum i maksimum za nivo ulja. Ulje za volan je specijalno a njegova oznaka je 90 544 116 ( može se kupiti u Opel skladištu ), količina ulja je 1,4 litre. Neodgovarajuće ulje moše stvoriti nepotrebne probleme.
na vrh Povratak na vrh