Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA A 1,6 i. - SAM ČISTIO, ALI.....

Datum objave: 09.06.2011 13:10:17
Slika
PITANJE:

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da se radi o sustavu ubrizgavanja MonoPoint s centralnim injektorom . Čišćenjem koje se radili mogli ste utjecati na blokadu ili neispravnost pojedinih dijelova koji se nalaze na spomenutom kućištu a to su : injektor, regulator tlaka goriva, senzor temperatre zraka, senzor tlaka zraka, tropinski konektor za rad injektora ( moguć slabi kontakt  ili prekid ), potenciomatar leptirastog ventila . Jedino što možete napraviti jest da sve što sam naveo vrlo pažljivo pregledate i provjerite električne vodove i konektor. Bez odgovarajuće servisno dijagnostičke opreme je to teško. Na kraju još želim dodati da provjerite svjećice i kompresiju jer je navedena tekućina ušla u cilindre.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 16V - LAMPICA ŽUTI AUTO SA KLJUČEM

Datum objave: 07.06.2011 10:48:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,treci put vam saljem isto pitanje vezano za Zafiru 1.8 16v 2001g.Povremeno trza auto i u tom trenutku se pali lampica žuti auto sa kljucem.Nekad auto ide normalno a lampica gori. Na diagnostici je ocitana greska knock senzor.Molio bih vas za savet sta proveriti.Auto ide na LPG.Ako nenadjete vremena za odgovor vise vas necu uznemiravati.S postovanjem.

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam već odgovorio . Ako pitanje niste dobili nije do mene nego do Vašeg uređaja, servera. Odgovor je glasio : mogući uzroci su sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( paljenje , bobine, kablovi, probijanje visokog napona ) , sustav goriva ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, zabrtvljenost usisnog kolektora, ECU centrala . Senzor detonacija ( knock senzor ) je rijetko kada uzrok prekidanja. Napravite testiranje svih komponenata koje sam spomenuo a po potrebi provjerite i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - PUKAO MOTOR

Datum objave: 04.06.2011 18:08:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za motor Opel Astre karavan, G linija, 99. godište, 1.4 16 V, 117.000 km. Na autu je prje 4 godine ugrađena plinska instalacija Landi Renzo, auto je sasvim lijepo išao i bila sam zadovoljna kupovinom. Međutim, prije dva mjeseca pojačano je trošio vodu, tj. antifriz, i tek kad je potrošnja bila i više nego očita (cijela posuda na 60 km) ustanovili su da je otišao dihtung motora, te da je voda ulazila u prvi klip, tj. miješao je vodu i ulje. Dihtung je promijenjen i auto je išao dobro. Međutim, prije neki dan u vožnji mi je jednostavno pukao motor. Radilica iz prvog klipa probila blok motora i karter. Sad sam u potrazi za rabljenim motorom. Nažalost, nije ga lako naći, rečeno mi je da toj vrsti Astre odgovara samo model X14XE koji se ugrađivao u periodu 10/1998-10/2000. Da li i vi smatrate da je to tako, i da li bi mogao odgovarati model X14XE koji je npr. tih godina korišten u Opel Corsi? Također, znam da je nezgodno pitati ovakva pitanja na neviđeno, ali smatrate li da bi eventualno loša plinska instalacija bila uzork isušivanju dihtunga motora, te prolasku vode u cilindar, i da je kvar motora posljedica tih događaja. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točno je da u Vaše vozilo treba ugraditi motor X14XE . To može biti motor od bilo kojeg vozila Opel s takvom oznakom motora. Razlike mogu postojati samo u ispušnom kolektoru i nekim priključcima za gorivo i filter zraka , međutim sve se to može prilagoditi i staviti u funkciju . Sve te detalje mora znati servis koji će raditi na Vašem vozilu. Plinska instalacija nije uzrok oštećenja motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR H 1,4 16V - OSTALA BEZ RASHLADNE TEKUĆINE

Datum objave: 04.06.2011 17:50:21
Slika
PITANJE:

Astra h, prešla 166.000 km (god.2005.; 1.4 16V; 66 kW). Na redovitom servisu (ovlašteni servis u Zagrebu)među ostalim radnjama zamjenjena je pumpa rashladne tekučine. Nakon 800 km (posije izmjene navedene pumpe)vozilo je ostalo bez rashladne tekućine zbog propuštanja (trulosti) cjevovoda 6818572. U servisu odbijaju svaku odgovornost ili mogućnost svog propusta. Čak tvrde da navedena cijev nije u vezi s zamjenjenom pumpom (što nije istina). Napominjem da se bez rashladne tekučine nisam dugo vozio (2 km nakon što sam na instrument tabli primjetio treptanje signalne svjetiljke za temperaturu). Par sati nakon popravka sporne cijevi (u ovlaštenom servisu, ali sada u Slavonskom Brodu) prestala je raditi klima, a i bilo kakva ventilacija. Zagrebački ovlašteni servis sada tvrdi da je u kvaru ventilator i otpornik. I to opet, nije po njima, ni u kakvoj vezi s opisanim kvaru na cjevovodu i ostajanju vozila bez tekučine. Zanima me Vaše mišljenje, ili još točnije: Na ćemu će sada nastati kvar zbog kao posljedica opisanog slučaja. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako navedena cijev rashladnog sustava nije u neposrednom kontaktu s pumpom za vodu i ako servis nije dobio od Vas odobrenje da pregleda sve cijevi i kompletan rashladni sustav , tada to nije greška servisa. Međutim u dobroj vjeri i u nadi da ćete Vi cijeniti svaku primjedbu koju servis otkrije na Vašem vozilu, lijepo bi bilo od servisa da Vam ukaže na sve eventualne primjedbe.(tako bar mi radimo). Na Vašem vozilu bi trebalo obaviti test i ispitivanje rashladnog sustava . Ako test prođe u redu ne treba očekivati nikakve štetne posljedice ( iako se to nikad ne zna i nezahvalno je prognozirati ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - STRUŽE I ŠKRIPI DO 95 NA SAT

Datum objave: 03.06.2011 21:16:09
Slika
PITANJE:

opel astra 1.7 g dti 200g cudan zvek na 95km imam problem kada vozim 95km na cas cuje se cudan zvek cim predjem 95km taj zvuk se ne cuje. desava se i u drugaj brzini kada dam veci gas pa ga pustim isti taj zvuk otprilike kao da nesto struze ili skripi cim prodjem malo vise od 95 taj zvuk se ne cuje. vozeci 95km na cas uzbrdo ili nizbrdo cuje sa ta skripa ili struganje a cim prodjes mali vise od 95km ne cujese.pozzz

ODGOVOR:

Vaš opis nije baš detaljan . Moj zaključak je da takav zvuk može stvarati ispušni sustav, katalizator, nosači motora, nešto netipično. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2,0 DTI - UPALI SE LAMPICA I IZGUBI SNAGU

Datum objave: 03.06.2011 21:01:46
Slika
PITANJE:

OPEL ASTRA G 2000.G 2.0 DTI 100 KS, POVREMENO SE PALI SE I GASI LAMPICA ZA SERVIS (NA KONTROLCI AUTO S KLJUCEM) KAD SE UPALI LAMPICA AUTO IZGUBI SNAGU I VUCE SAMO DO 3500 OBRTAJA, KAD SE UGASI LAMPICA AUTO VUCE NORMALNO

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila najčešće izgubi snagu kada tlak turbine postane veći od dozvoljenog. Tada reagira upravljačko računalo motora i reducira snagu motora kako nebi došlo do oštećenja motora ( Safe Mode ). Drugi uzrok je ispadanje iz funkcije sustava za regulaciju količina goriva . Radi toga svakako ispitajte turbinu i sustav za regulaciju tlaka turbine, nakon toga po potrebi provjerite i pojedine dijelove upravljačkog sustava motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.

Datum objave: 03.06.2011 20:54:04
Slika
PITANJE:

zdravo,imam edno prasane vozim opel vectra a 93g 1.6 benzin i plin motor e oznaka c16nz imam problem podolgo vreme raboti na povisoka turaza i koga i zagreana ali ne stalno na sekoe palene raboti razlicno nekogas e super promeneto e motorcic ler gasa razvodnik razvodna kapa kabli palec svekici prskao sam i sa odvijacom motorcic ali nista raboti na 11 12 obtai tako nesto.ne pokazuje nikakve greske sa trepkaju kodovima ne se pali zuta lamba samo ponekad u voznu ali ona e od plina.kada skinem klemu kad se resetuje tada 2-3dana je super radi na 9 obtomer spava i oped ista rabota za 2-3 dana ista pesna radi na 12-13 kako pod sauh i potrosna e zgolemena sta vi mislite golem pozdrav

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sve dijelove koji mogu biti neispravni a to su ; filteri, nečist rezervoar za gorivo, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor leptirastog ventila, senzor temperature zraka u usisnoj grani, injektori, lambda sonda, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 16V - TRAJNOST MJENJAČA

Datum objave: 02.06.2011 17:25:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, problem je sljedeći - Opel Astra G karavan, 2001, 16 16v 100KS, sa pređenih 130.000 km. Naime, primjetio sam da mi mjenjač ponekad na "hladnom startu" otežano ulazi u 1. i 2. brzinu. Pustim kvačilo, pa ponovo pritisnem i onda me posluša. Osim toga pri mijenjanu brzina "na hladno" dobijam povratni "trzaj" sa zadrškom od otprilike sekunde, nakon otpuštanja kvačila. Trzaj se javlja kroz sve brzine, ma koliko lagano ili brzo otpustio kvačilo (obrtaji se povećavaju u skladu sa brzinom, a nisam primjetio ni proklizavanje mjenjača pri žeštokom ubrzanju). Zagrijavanjem automobila, te mijenjanjem brzina na 3000 o/minuti uz malo više gasa navedeni efekat se donekle ublažava, ali je stalno prisutan. S druge strane, u laganoj vožnji između 2000 i 3000 obrtaja (3. ili 4. brzina), kod popuštanja pritiska na gas opet osjećam te "lagane trzaje" u prenosu snage, dakle nema tečnosti vožnje kad normalno popustim i dodam gas u kratkom intervalu. Pri većim obrtajima ovaj "efekat" se manje osjeti. Automobil se vozi u po meni "idealnim" uslovima, sa 50 km otvorene ceste svakodnevno i nešto malo gradske. S vremena na vrijeme vozim ga i preko 4000 o/min, dakle nema "gušenja". Ako bismo problem sveli samo na mjenjač, gdje treba tražiti uzroke "trzanje" i kakva je  koncepcija mjenjača na mom automobilu (5 brzina). Ovaj dio me zanima jer ima osjećaj da je zamjenski set dijelova za mjenjač Opel Astre skuplji od prosjeka klase, posebno "druk ležaj". Na kraju bih dodao da je veliki servis na Astri napravljen prije 5.000 km, krajem prošle godine. Da li je ovih 130.000 km i prosječan životni vijek potrošnih dijelova mjenjača. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Detaljan opis i sve činjenice ukazuju na zračnost ( istrošenje ) . To može biti u samom mjenjaču a uzrok su ležajevi mjenjača te dijelovi zupčanih parova. Drugi uzrok mogu biti pogonske osovine i homokinetički zglobovi . I tu se radi o istrošenosti i pojavi zračnosti. Trajnost mjenjača ovisi o kvaliteti ulja i redovitoj zamjeni ulja . Kod vašega vozila to se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To bi značilo da je do sada ulje u mjenjaču mijenjano 5 puta. Trajanje mjenjača je jako dugo ako se redovito mijenja ulje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. - NIVO ULJA SE POVEĆAVA

Datum objave: 01.06.2011 20:48:46
Slika
PITANJE:

IMAM VECTRU B 1996 GODINA 2.0 BENZIN. MOJE PITANJE JE ZBOG CEGA SE NIVO ULJA U MOTORU POVECAVA

ODGOVOR:

Nivo ulja se u motoru može povećavati kada u karter ulazi goriivo . Isto se može događati kada u karter ulazi rashladna tekućina. U prvom slučaju uzrok je prevelika količina goriva, neispravni injektori, istrošen klip-cilindar . U drugom slučaju uzrok je brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 TD - PUCAJU VISOKOTLAČNE CIJEVI

Datum objave: 31.05.2011 18:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas za savjet. Posjedujem opel astru G 1.7 TD 1999 godina, opelov motor 68 KS. Auto je prešlo 200000. Sa 180000 otišla je bosch pumpa koju sam zamjenio starijom pumpom koja je sa sajlom za razliku od prve elektronske. Od tada se javlja problem i pucaju dovodne cijevi sa šprica na bosch pumpu. Nedavno je napravljen veći servis, promjenjena je glava, gumice, ventili, brtve usisa i ispuha... Ali i dalje se dešava ista stvar. Isto tako prilikom kočenja auto dosta trese i kad je u većoj brzini pri manjim okretajima i kad želiš ubrzat pritiskom papučice gasa auto zatrza. Hvala unaprijed za savjet.

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi od pumpe do diza mogu pucati radi vibracija koje se stvaraju radi hidrauličnog opterećenja i visokih tlakova. Spomenute cijevi moraju biti međusono povezane s odgovarajućim obujmicama jer se tako smanjuju vibracije. Drugi uzrok je preveliki tlak kojega stvara visokotlačna pumpa. Vibracije prilikom kočenja uglavnom nastaju radi dotrajalih diskova, pločica, kočnim kliješta, glavčina, ovjesa, guma ili naplataka. Uzrok se može relativno brzo otkriti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 16V - GUME NIKAKO DA ZAŠKRIPE

Datum objave: 31.05.2011 18:36:03
Slika
PITANJE:

Poštovani! kupio sam nedavno Opel Omegu 2,2 16v 2001.g motor z22xe. Na probnoj vožnji po Zagrebu nisam ništa primjetio ali na autoputu prema Karlovcu sam primjetio da auto u petoj brzini uopće ne vuče. Ako u četvrtoj brzini vozim 160km/h pa prebacim u petu i pritisnem gas do poda auto ide i dalje 160km/h, isto je i na 180km/h. Auto normalno pali hladan i topal,ne dimi na auspuh niti na odušak ne troši ulje,prima gas do 7000okr.ali slabo vuče,gume nikako da zaškripe. Inače auto navodno ima 113tkm.a zubčasti remen mjenjan na 100tkm. što bi volio da vi provjerite.Zanima me u čemu bi mogao biti problem te koliko bi otprilike koštala vaša dijagnostika sa provjerom remena i treba li se prije naručiti. Unaprijed hvala na odgovoru Unaprijed vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako je ispravna spojka i ako ista ne proklizava tada uzrok treba tražiti u mehaničkom stanju motora ili u sustavu za dobavu goriva te sustavu paljenja. Brzu kompjutorsku dijagnostiku mogu uvijek napraviti i ona nije skupa . Međutim kada se radi ozbiljna dijagnostika kod koje se radi pojedinačno ispitivanje komponenata tada to traje 24 sata. Nakon toga sigurno znam što je neispravno , mogu predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. To sve možemo napraviti i na Vašemu vozilu . Javite se opet po potrebi, najbolje telefonom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Datum objave: 31.05.2011 18:14:38
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Ne mogu utjecati na to da li ste zadovoljni mojim odgovorom ili niste . Sigurno možete dobiti bolji odgovor u Vašem ovlaštenom servisu nakon što gospoda pregledaju Vaše vozilo.  Činjenica jest da svoje odgovore pokušavam dati na  osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Pravi odgovor je moguć nakon neposrednog uvida i ispitaivanja na vozilu . Sama dijagnostika je najsloženij dio posla a obavlja se : mjerenjem, očitavanjem , ispitivanjem, predviđanjem, slušanjem, gledanjem, opipom, imaginacijom . A sve to u cilju jednoznačnog definiranja i otkrivanja pojedinih grešaka, povremenih anomalija i povremenih pojava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 17:49:20
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše najbolje pitanje je ovo na kraju ŠTO činiti . Odgovor je jednostavan i glasi , najprije napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati sustav ubrizgavanja, sustav paljenja i mehanički sustav motora . Kada se to napravi po pravilima struke tada se sigurno dolazi do spoznaje što je neispravno, kolika je cijena popravka. Ovom prilikom ne bih navodio što sve može biti neispravno jer bih tada spomenuo 20 do 30 raznih neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. SPORT - NIJE POKRETANA POLA GODINE

Datum objave: 31.05.2011 22:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za Vaš cijenjeni savijet dobio sam auto od rodbine...Opel Corsa 1.4 i Sport i zanima me koji je problem s alternatorom....auto nije bio paljen oko pola godine...i upalio je od prve ali se alternator ne okreće dok se remen okreće....pa me zanima koji je problem...dali se zapeko i dali se može odkloniti kvar i kako. Hvala !

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do blokade rotora alternatora. Rješenej je demontaža i popravak alternatora . Isto tako potrebno je obaviti i temeljiti servis vozila a to znači zamijeniti sve tekućine , filtere te obaviti kontrolu svih sustava na vozilu. Sve ovo je potrebno da ne bi nastao skuplji kvar ili kvarovi.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - KAZALJKE POLUDE

Datum objave: 27.05.2011 13:24:59
Slika
PITANJE:

poštovani,imam vectru b,98god.2.0 16v,benzinac,auto ima 228 000 i do sada sam se vozio bez vecih problema.servis radim sveke godine na jesen.problem je taj da se vozim i onda kazaljke polude,sve lampice se upale i auto vise ne prima gas,kod mehaničara na kompjuteru pokazale su se greške;senzor bregaste,senzor radilice,senzor protoka zraka,senzor paljenja i on mi kaže da to nije moguče da je vjerojatno kompjuter otišao i da ga treba reprogramirati.molim savjet i vaše mišljenje

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, releje za napajanje upravljačkog računala, relej pumpe za gorivo. nakon toga se može po potrebi ispitati i upravljačko računalo motora.  Ako ne uspijete riješiti javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i.- SIMBOL MOTORA S MUNJOM

Datum objave: 27.05.2011 13:22:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Svake pohvale za vašu stranicu i za vašu dobru volju za pomoći nama vozačima. Nedavno sam kupio Opel Vectru 2.0i, 94. god. ima preko 300 tis. km. U auto je ugrađen plin, u servisu i atestiran. Na plin radi besprijekorno i sve je u redu. Na gorivo naravno palim i prebacuje se na plin, danas sam primjetio tek kad mi je plina nestalo i počeo sam vožnju na gorivo i odmah se upali kontrolna lampica sa simbolom motora i munja u sredini simbola. Natočio sam plina, krenuo i prebacio na plin, odmah isti tren se ugasi navedena kontrolka. Po Vašem mišljenju kakav je kvar na mojoj Vectri? I što je zanimljivo auto također na gorivo dobro vuče i stabilno radi iako se upalila ta kontrolka...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u sustav elektronskog ubrizgavanja . Zato treba ispitai pojedine komponente sustava i to : tlak goriva, benzinske injektore, lambda sondu, katalizator, MAP senzor , potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature motora, MAF senzor, sustav paljenja ( svjećice, kablovi bobina ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - ŽUTA LAMPICA BODE U OČI

Datum objave: 27.05.2011 13:20:48
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1,3 cdti, godište 2004, 98000 km. Tijekom toplijeg vremena (iznad 12 stupnjeva) pali mi se žuta lampica (auto sa ključem) i cijelo vrijeme vožnje svijetli. Kad upalim auto lampica ne svijetli nego se upali kad prijeđem nekoliko stotina metara. Bio sam u opelovom servisu (Opel Rudman) te su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ za palenje i da su nešto poštelali i da se možda lampica neće paliti, a i ako se upali da to nema veze nego da mogu nastaviti normalno voziti. Nakon odlaska iz servisa lampica se ponovo upalila nakon prijeđenih cca 200 m i to traje oko 2 godine. Preko ljeta odem na more te prijeđem cca 300 km u jednom smjeru i lampica svijetli ali ne vidim nikakove promjene u radu motora ni u potrošnji,Tijekom hladnijeg vremena lampica se nikada nije upalila. Bez obzira da li lampica svijetli ili ne ja na vozilu nisam primjetio nikakove promjene, auto dobro vuče, potrošnja je gotovo uvijek ista oko 5 l/ 100 km i nemam nikakovih problema jedino me ta lampica bode u oči. Što da radim.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da obavite još jednom dijagnostku motora jer navedena lampica može svijetliti radi sustava za blokadu paljenja ( ključ, transponder, elektromagnetska antena, imobilajzer ) ili radi greške u sustavu za upravljanje motorom ( neki od senzora , davača ili aktuatora ) .  Dobro je imati još jedno mišljenje koje se može podudarati a može biti i potpuno različito.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 16V - IZMJENIO VEĆ GOMILU STVARI

Datum objave: 26.05.2011 22:58:34
Slika
PITANJE:

Opel Astra 1.6 16V NJOY 2003 (karavan), 105.000 KM Po prvi puta jučer u leru ili kada stanem na semaforu ugasi se motor. Nekih 13-14 puta sam palio motor u prvih 3 kilometra vožnje, usred dana. Prije toga je bio 7 sati na parkiralištu. Poslije ta 3 kilometra više nisam imao problem, ali se kazaljka za brzinu svako malo spusti na nulu, malo stoji na nuli i vrati nazad na brzinu. Povremeno se i pali lampica glavnog kvara (ona sa ključem). Ta se povremeno pali već dosta mjeseci i u OPEL servisu su tražili 10.000 Kn za izmjenu kompjutera. Ima li šanse za jeftinijom varijantom?? Napomena: Do sada sam izmijenio gomilu stvari na njemu, sve od 45.000 do 60.000 KM (Kvačilo, bravu volana, letvu za paljenje, 3 puta akumulator, motorić farova, ABS svijetli, ali 4.000 KN mi je puno za senzor, preko 130 na sat popije sve ulje nakon 40-50 kilometara itd...) Hvala na odgovoru, LP.

ODGOVOR:

Problem s gašenjem motora može biti jednostavan a mogući uzroci bi bili : filter goriva, nečist rezervoar za gorivo, nečisti injektori, motorić minimuma, senzor temperature, brtva kolektora. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao reći uzrok i predložiti rješenje. Drugi problem koji ste spomenuli s kompjutorom također bih mogao komentirati ali opet nakon ispitivanja kompjutora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i.- ČUDAN ZVUK SA DESNE STRANE MOTORA

Datum objave: 26.05.2011 22:51:06
Slika
PITANJE:

Dobar dan htio bih vam postaviti pitanje u vezi opel astre classic 1.6 75ks i paljenja lampice dijagnoze motora i čudan zvuk koji dolazi negdje blizu desne strane motora,zvuk je slican ispustanju zraka pod tlakom.Lampica se pali ponekad i kad se ugasi vozilo i ponovo pokrene u vecini slucajeva ne gori u pocetku nego se ponovo zapali tijekom voznje...što se tice zvuka on je najjaci dok je auto u leru,te nesto slabiji kada dodam gasa.Sve u svemu vozilo se poprilicno normalno ponasa ali sam primjetio da je malo tromiji (slabiji) nego inace kad mu dodam gasa na visim okretajima. Hvala unaprijed na vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Točan opis i detalji koje ste naveli ukazuju na moguće propuštanje usinog kolektora. Radi toga dolazi do poremečaja omjera zrak-gorivo. Tada reagira računalo motora i pali kontrolnu lampicu motora. Dobro bi bilo kada bih imao mogučnost provjeriti sve detalje direktno na Vašem vozilu . tada bih i predložio rješenje. Javite se po potrebi.

na vrh Povratak na vrh