Danas je: 16.12.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - PUKLA BAKRENA STOPICA

Datum objave: 17.02.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: molim informaciju vezanu uz opel astru bertone 1,8 iz 2001. godina . 125000 km.Pri zamjeni akumulatora došlo je do napuknuca bakrene stopice na plus kabelu. (na onom mjestu dosta prije akumulaora gdje se spajaju dvije stopice vijkom, jedna na plus klemu akumulatora a druga pretpostavljam sa alternatora .)Ovlašteni sevisi me uvjeravaju da jedino dolazi u obzir izmjena novog kabla (par tisuca kuna ) i da takav slucaj nisu imali ili je rijedak.Molim da li se napuknuce bakrene stopice na glavnom plus kabelu može zamijeniti ili sanirati i kakve su posljedice ako u vožnji pukne do kraja.
ODGOVOR:Može se zamijeniti samo oštecena stopica ( priklucak ). Na navedenom mjestu mogu nastati padovi napona koje može utjecati na rad motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM SA ANLASEROM

Datum objave: 14.02.2010 16:33:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam OpelAstru 1.7 Td 1997 god i imam problem sa alnaserom tj. paljenjem auta.Prilikom davanja kontakta alnaser izbacuje i ne pokrece motor vec zuji odnosno okrece alnaser. Promjenjene su pikse od bronce i plasticno kucište zubcanika u statoru rotora.Molila bih vas za pomoc savjetom kako da to otkolonim jer moj suprug govori da auti nisu za žene.
ODGOVOR:Prema vašem opisu za elektropokretac ( anlaser ) mogu reci da navedene radnje koje ste obavili nisu dovoljne za ispravan rad navedenog uredaja. Postoje još neki dijelovi koji se trebaju ispitati i po potrebi zamijeniti. Ovom cu navesti samo neke a to su : elektromagnetska sklopka ( automat ), pogonski zupcanik ( bendix ), kolektor, ostali dijelovi elektropokretaca. Nakon rastavljanja i ispitivanja svih dijelova može se tocno znati što treba zamijeniti i kolika je cijena popravka. Nakon kvalitetno obavljenog posla elektropokretac ce raditi kao novi dugo godina. Ako neznate kako kvalitetno riješiti opisani problem javite se.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - BSI RACUNALO

Datum objave: 14.02.2010 11:03:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih Vas za pomoc i savjet glede kvara vjerovatno na elektro instalaciji na opel astri. Naime, iz cista mira, u toku noci na parkiralištu, pocela su paliti i gasiti štop svjetla, osvjetljenje registracije, prednja i zadnja pozicija, a takodjer i treperi osvjetljenje instrument table. Zakrenivši kljuc u kontakt bravi , nema ocekivane reakcije, nikakvog kontakta i sve je kao da je baterija prazna, nista ne svjetli a anomalija se gasi. Vrativsi kljuc u nulti polozaj , ponovo sve zmirka. Odspojih akumulator kako bi sprijecio eventualne daljnje posljedice. Molim Vas ovim putem za odgovor i savjet kako pokusati rjesiti problem.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli i opisali uzrok je BSI racunalo. Preko njega ide kompletno napajanje za signalizaciju, osvjetljenje i ostale fumkcije u kabini.Ispitajte BSI racunalo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 14.02.2010 10:36:00
Slika
PITANJE: Naime imam problem sa automobilom Opel Kadet, star je 20 godina, promenjeno 2 akomulatora novi pod garancijom.Ali ukoliko se auto ne pali bar 2 dana, akomulator se isprazni.Da li je u pitanju alternator ?
ODGOVOR:Mogu postojati dva uzroka radi kojih se isprazni akumulator. Prvi uzrok je da neki od potrošaca na vozilu dok je vozilo u stanju mirovanja vuce struju iz akumulatora i tako ga prazni. Drugi uzrok je punjenje akumulatora odnosno ispravnost alternatora. Provjerite u momentu kada motor radi koliki je napon na klemama akumulatora , treba biti 13,8 do 14,8 Volti. Nakon toga ispitajte da li neki potrošac vuce ( troši ) struju dok vozilo miruje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOCNI SUSTAV

Datum objave: 11.02.2010 11:17:00
Slika
PITANJE: imam još jedno pitanje u vezi kocnica što mi nitko nemože odgovoriti,
opel astra g 1.7td karavan 99g,
kupio sam ju novu i sada ima 220 000km i do sada sam mjenjao zadnje plocice pet ili šest puta a prednje još nikad nisam jer su uvjek kao nove,nakon toliko km nisu potrošene ni dvadeset posto,
auto po suhom koci dobro ali po kiši i snjegu cim malo stisnem kocnicu aktivira se abs,na tehnickom pregledu uvjek valjaju kocnice i prednje i zadnje,u servisu kada su prvi put otišle zadnje plocice na 30 000km rekli su da je to nemoguce i da sam vozio pod rucnom a kasnije nisu mogli vjerovati ali neznaju šta je problem,onda sam odustao i mijenjo redovito zadnje plocice,navikao sam se na to,jedini problem je po snjegu jer je jako teško stati,pa me zanima vaše mišljenje o tome šta bi tu bio problem
ODGOVOR:Ispravan rad ABS sustava povezan je s ispravnošcu kocnog sustav na vašem vozilu. Kocni sustav se treba permanentno održavati i to svi dijelovi sustava. Disk plocice se troše na dva nacina i to tako da iste postaju tanje i drugo trošenje je termicko. Disk plocice mogu biti po debljin jako dobre a termicki jako loše. Termicko istrošenje je uzrok strukturne promjene frikcionog materijala a rezultat toga je jako mali koeficjent trenja disk plocice. Takvo vozilo ima tvrdu pedalu kocnice , efekt kocenja je slabiji a zaustavni put vozila je duži. Kocni sustav se ne promatra odvojeno ( diskovi , disk plocice ) nego su svi dijelovi sustava jedna cjelina koja funkcionira kao jedan tim. U ovom slucaju vi najbolje znate što ste zadnjih godina radili na kocnom sustavu osim što ste samo mijenjali zadnje disk plocice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA - PUMPA ZA GORIVO, REZERVOAR

Datum objave: 10.02.2010 16:11:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel asconi 87god. 1.6i. automatik za americko tržište
Ocuvana i održavana ...uvod je da sam prije mjesec dana ocistio rezvoar goriva, cijevi i postavio novi filter goriva...jer se sve zastopalo od ovog našeg goriva mulja pijeska vode i sl...Sada sam tocio na novoj pumpi da bi mi auto opet stao i kad sam zavirio u rezervoar opet mulj – blato, 3 litre vode...skinuo sam pumpu...ocistio joj filter, naslage kamenca na nosacu i sada kad sam to sve montiro...pumpa za gorivo neradi – nemogu upalit auto...mjerio sam voltažu na pumpi je 10V dok je akumulator 12V...kad sam prespojio direktno sa akumulatora pumpa je radila...Moje pitanje je dali je pumpa prošla – jer neznam koji je minimum voltaže da ona napumpa gorivo prilikom paljenja ili je pumpa polu crkla pa joj treba 12 i više volti da se pokrene – cuo sam da su ove nove imaju plasticni propeler i da svaku godinu se mora mijenjat pumpa ??? jer se plasticni propeler raspadne – dok su ove stare sa metalnim propelerom...i dali je normalno da mi akumulator ima 12V, a dolazna struja na pumpu je 10V (tj 2 volta manje)...relej radi normalno klik-klik...nemojte me uzet za rijec, ali sjecam se da sam prije bio upalio taj opel i sa 9 volti sa starim akumulatorom, a sad imam novi...
Sada i ako popravim taj auto ja više neznam na šta cu ga tocit – na zrak...
ODGOVOR:Pumpa za gorivo može raditi i na 9 V a problem treba tražiti u necistocama koje su ušle u pumpu za gorivo. Kod starijih vozila koji imaju metalni rezervoar za gorivo dogada se da rezervoar oksidira iznutra . Bez obzira na detaljno cišcenje rezervoara cestice hrde se stalno odvajaju od oštecene ( nagrižene ) površine rezervoara , ulaze u pumpu za gorivo i tako istu oštecuju i blokiraju. Detaljno cišcenje rezervoara nije moguce . Najbolje bi bilo da se zamijeni rezervoar ( novi ili rabljeni ) ukoliko je postojeci jako oksidirao iznutra. Navesti cu uvjete koji su potrebni da dobava goriva bude ispravna. Rezervoar za gorivo mora biti cist, gorivo cisto, pumpa za gorivo ispravna , filter goriva cist, injektori ispravni ( cisti ), regulator tlaka goriva ispravan. Tlak goriva kojega stvara pumpa za gorivo na kolektoru injektora treba biti 3,0 bara.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PREKIDAC ZA SVJETLO

Datum objave: 09.02.2010 09:40:00
Slika
PITANJE: Problem na mojoj astri g 2003. je da mi prekidac za svijetlo ne radi kako treba. Odnosno kad upalim u položaj za poziciju sve je u redu, kao upalim za kratko svijelo onda ga moram micati lijevo, desno dok ne proradi kratko svijelo. Može li se to kako popraviti? Ako ne može, molim vas da li znate kako se vadi prekidac da ga pokušam sam zamijeniti, a da nešto ne slomim.
ODGOVOR:Prekidac za svjetla se rijetko kada može popraviti jer se oštete mikrokontakti u prekidacu. Za demontažu prekidaca traba demontirati zaštitnu oblogu oko volana i nakon toga se vide detalji kako se demontira prekidac. Postoje vijci za fiksiranje i konektor prekidaca koje treba odspojiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT C 1976 - RESTAURACIJA OLDTIMERA

Datum objave: 09.02.2010 09:30:00
Slika
PITANJE: Postovani g. Meic,
za pocetak sve pohvale na Vasem trudu i angazmanu na internet "radioni" i strucnom pristupu u svom poslu (u Vasem stvarnom auto servisu). Premda zivim na relativno velikoj udaljenosti od Vas (Split), motivirali ste me da prvom prilikom dodjem u Vas servis makar na upoznavanje i kontrolu vozila, a po potrebi i na vece radove.
Vidim da svakodnevno dobivate veliki broj upita, pa cu ja biti vrlo kratak.
Pitanje: bavite li se restauracijom oldtimer vozila? Konkretno, imam u voznom parku Opel Kadett C iz 1976. godine, relativno dobro ocuvan i s malom kilometrazom (garaziran pola zivotnog vijeka i sa stvarnih 66.000 km), medjutim godine cine svoje, karoseriju bi trebalo konzervirati i prelakirati, a motor prekontrolirati i obnoviti potrosne dijelove. Mozda u Samoboru imate neku partnersku autolimarsku radionu, ukoliko se bavite samo mehanikom?
Savjet: servisirate li Smart vozila? Ako da, koju bi verziju motora, po Vasem iskustvu, preporucili s obzirom na pouzdanost, troskove odrzavanja, kvalitetu izvedbe?
ODGOVOR:Sve potrebne automehanicarske i autoelektricarske možemo napraviti. Za karoserijske radove imam kolege koji imaju svoje servise za limarske i lakirerske radove tako da se i to može kvalitetno obaviti. Smart vozila servisiramo. Ovo vozilo je po svemu specificno, jako sofisticirano, komplicirano, zahtjevno za održavanje. Ima puno problema s elektronikom. Za svaku sitnicu se treba demontirati motor. Možda ce vozilo koje Vi izaberete biti besprijekorno i nece biti nikakvih problema. Ako niste vozili do sada SMART vozilo je jeko neudobno. Ukoliko Vam se navedeno vozilo svida , zanemarite moje subjektiovne opservacije.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT C 1976 - RESTAURACIJA OLDTIMERA

Datum objave: 09.02.2010 09:30:00
Slika
PITANJE: Postovani g. Meic, za pocetak sve pohvale na Vasem trudu i angazmanu na internet "radioni" i strucnom pristupu u svom poslu (u Vasem stvarnom auto servisu). Premda zivim na relativno velikoj udaljenosti od Vas (Split), motivirali ste me da prvom prilikom dodjem u Vas servis makar na upoznavanje i kontrolu vozila, a po potrebi i na vece radove. Vidim da svakodnevno dobivate veliki broj upita, pa cu ja biti vrlo kratak. Pitanje: bavite li se restauracijom oldtimer vozila? Konkretno, imam u voznom parku Opel Kadett C iz 1976. godine, relativno dobro ocuvan i s malom kilometrazom (garaziran pola zivotnog vijeka i sa stvarnih 66.000 km), medjutim godine cine svoje, karoseriju bi trebalo konzervirati i prelakirati, a motor prekontrolirati i obnoviti potrosne dijelove. Mozda u Samoboru imate neku partnersku autolimarsku radionu, ukoliko se bavite samo mehanikom? Savjet: servisirate li Smart vozila? Ako da, koju bi verziju motora, po Vasem iskustvu, preporucili s obzirom na pouzdanost, troskove odrzavanja, kvalitetu izvedbe?
ODGOVOR:Sve potrebne automehani?arske i autoelektri?arske možemo napraviti. Za karoserijske radove imam kolege koji imaju svoje servise za limarske i lakirerske radove tako da se i to može kvalitetno obaviti. Smart vozila servisiramo. Ovo vozilo je po svemu specifi?no, jako sofisticirano, komplicirano, zahtjevno za održavanje. Ima puno problema s elektronikom. Za svaku sitnicu se treba demontirati motor. Možda ?e vozilo koje Vi izaberete biti besprijekorno i ne?e biti nikakvih problema. Ako niste vozili do sada SMART vozilo je jeko neudobno. Ukoliko Vam se navedeno vozilo svi?a , zanemarite moje subjektiovne opservacije.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - SUSTAV PROTIV PROKLIZAVANJA ASR

Datum objave: 03.02.2010 14:40:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam opel astru 2.0 dth 2002 godina,i upalila se kontrolna lampca asr-a. Zanima me moguci uzrok paljenja iste, i posljedice tih uzroka.
ODGOVOR:ASR ( Antriebsschlupf Regelung ) sustav protiv proklizavanja kotaca u momentu kada je izvan funkcije upali se kontrolna lampica . Moguce neispravnosti su senzori na kotacima, elektricna instalacija , konektori, upravljacko racunalo. Sustav ima mogucnost kompjutorske dijagnostike. Nema nikakvih posljedica , osim što je sustav izvan funkcije na klizavom kolniku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GORIVO OD PREPRODAVACA

Datum objave: 25.01.2010 11:39:00
Slika
PITANJE: imam astru f 1.7 tds isuzu. Kupio sam "euro dizel" od preprodavaca i od tada imam problema. Najpred mi se auto gušio dok sam došao sa posla i izbacivao beli dim kada god bi naišao cep. Izvukao sam tu naftu, na jedvite jade ga ponovo upalio otišao do pumpe i natocio 15 l evrodizela. Zatim ga provoazao dok se nije izduvao i auto je poceo normalno da radi.Prešao sam oko 50 km bez problema. Posle dva dana nevoženja ujutro sam ponovo upalio auto, upalio je bez problema na -5 i malo je radio u mestu da bi posle predjenih 3km auto stao i ugasio se neprimajuci gas.Prvo što sam uradio je da sam zamenio filter za naftu. Auto je upalio ali se odmah gušio i gasio.Kada sam ponovo odvio filter primetio sam da u njemu nema nafte. Da li je moguce da je u nafti ostalo vode koja se smrzla zbog minusa jer kada sam istakao naftu od preprodavaca u rezervoaru je ostalo još oko 5 l te koja je pravila problem. Da li je moguce da je smrzla negde u crevu od rezervoara do motora ili je u pitanju neki veci problem. Šta mi je ciniti.
ODGOVOR:Stavite vozilo u zatvoreni prostor gdje je temperatura iznad nule. Ocistite detaljno rezervoar, ocistite ( komprimiranim zrakom ) cijevi dovod goriva, izvucite ( po potrebi ) gorivo iz visokotlacne pumpe, zamijenite filter goriva, odzracite sustav goriva, upalite motor. U buduce koristite provjereno gorivo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - CIJEV HLADNJAKA

Datum objave: 20.01.2010 17:39:00
Slika
PITANJE: Postovani majstore, imam problem sa crevom koje ulazi u mali hladnjak odnosno kabinu auta.U pitanju je opel astra g 1.7 dti.Vec tri puta spada, menjao sam ga,u stavio novo, vozio dva dana i opet je spalo i to na samom spoju kod ulaska u kabinu.sav mi antifriz iscuri.Creva se ne naduvavaju ostala samo tu mi previ problem,probao sam i selnu da stavim ali ne pomaze.
ODGOVOR:Ako je gumena cijev koju ste ugradili na prikljucak maloga hladnjaka odgovarajuca i ako je obujmica odgovarajuca, tada je uzrok povecani tlak u rashladnom sustavu. Uzrok tome može biti neispravn termostat ili neispravna brtva glave motora. Kada je neispravna brtva glave motora , kompresija probije u rashladni sustav i stvara preveliki tlak radi kojega može doci do problema kojiega ste i vi naveli. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - ISPITIVANJE MODULA PALJENJA

Datum objave: 17.01.2010 19:53:00
Slika
PITANJE: Zahvaljujem se na Vašem odgovoru na postavljeno pitanje oko reparacije glave motora na motoru opel kadetta, ali bi Vas molio za još par odgovora u vezi razvodnika paljenja. Pitanja glase: "Da li se može pouzdano ispitati ispravnost modula paljenja te na koji naicn? Da li modul može uzrokovati probleme u leru, kod nižih okretaja motora ili kod mjenjanja prijenosa te uzrokovati gašenje motora ili nepravilan rad koji na kraju rezultira paljenjem chek engine lampice?Razvodnik je delco remi sa crnom razvodnom kapom. I na kraju zadnje pitanje; "Kolika je cijena razvodnika komplet? a kolika modula paljenja?
Iskreno pohvaljujem Vaš trud i razumjevanje svakodnevnih problema limenih ljubimaca malih ljudi koji zbog financijske situacije su najcešce prisljeni tražiti rješenja problema na svakojake nacine.
ODGOVOR:Modul paljenja se može ispitati dvokanalnim osciloskopom. Dok motor radi istovremeno se može vidjeti rad niskog napona i rad visokog napona. Prema dijagramskom prikazu vidi se sve što je bitno i to primarni dijagram niskog napona, visokonaponski dijagram, napon i energija iskre na svjecicama. Takoder se vidi i ispravnost visokonaponskih kablova. Nepravilan rad sustava paljenja ili izostanak iskre na svjecici u nekom trenutku može biti uzrok paljenja lampice check engine. Cijene dijelova možete saznati u svakoj boljoj trgovini autodijelova ili u ovlaštenom skladištu Opel. Potrebno je navesti samo broj šasije.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZAMJENA BOSCH PUMPE

Datum objave: 06.01.2010 12:31:00
Slika
PITANJE: ovako,imam pitanje u vezi OPEL VECTRA 20 DTI,trebao bih joj mjenjati bospumpu na dijagnostici mi izbaciva gresku da je tajming neuredan i kontrolni modul bospumpe defektan,inace nece da upali nakon duzeg verglanja upali se lampa elektronike i prijavi greske koje sam vec naveo,pa ako moze objasnjenje skidanje pumpe i podesnje tjminga i otvaranje ventila,i gdje bih mogao nabaviti alat za fazu po kojoj cijeni,hvala unapred!!!
ODGOVOR:Za opis posla koji namjeravate napraviti , trebao bih napisati barem dvadeset stranica teksta i poslati desetak slika detalja. Nakon toga opet ne bi mogli uspješno obaviti spomenute radove. Uz svu literaturu potrebno je obaviti i strucnu praksu u servisu a to traje više godina. Nakon toga bi eventualno neki mogli raditi na poslovima oko demontaže i montaže visokotlacne pumpe. Žao mi je ako sam vas obeshrabrio ali to je tako, ovaj posao je ozbiljna profesija a ne ubrzani kurs koji se može savladati za nekoliko tjedana.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - LOŠE NAPRAVLJEN POSAO

Datum objave: 27.12.2009 14:43:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc i savjet u vezi motora opel kadetta 1.6i. Problemi su mi poceli kad se poceo stvarati fini filc na cepu motora, majstor konstatira da je brtva glave motora neispravna i da motor miješa rashladnu tekucinu i ulje. Krecem u popravak. Mijenja se brtva glave motora, pregledava se glava motora- sreduje se, mijenja se hidropodizac ventila 1 kom. ostali su ok,(vode racuna o starosti motora i velicini ulaganja), gumice ventila, brtva ventila dekla se mijenja, termostat, ulje, uljni filter, antifriz, semering razvodnika, zracni filter. Nakon završenih radova motor nikako ne radi. cuju se ili cuje se podizac ventila, motor radi neujednaceno, trese se, pali se lampica žuta motor kontroled. Pitanje glasi: "Ima li propusta u popravku i zbog cega bi motor tako radio ako je sve sredeno glava motora i ostalo?" Molim Vas za savjet što dalje napraviti u ovom mom slucaju???Napominjem da motor prije popravka radio ok, osim navedenog filca na cepu motora.
Sada u leru se trese i gasi se.
ODGOVOR:Radovi na glavi motora su složen i radikalan zahvat na motoru. Svi mehanicarski radovi i svi radovi strojne obrade moraju biti obavljeni vrlo strucno i bez improvizacija i štednje na dijelovima. Baz direktnog uvida na vozilu ne mogu znati kako su obavljeni radovi na motoru. Ovoga casa jedino mogu reci da je potrebno ponovo provjeriti mehanicki sustav motora i to : fazu, kut predpaljenja, kompresiju, zabrtvljenost usisnog kolektora. Ako je s ovime sve u redu potrebno je ispitati sustav ubrizgavanja i sustav paljenja. Pitajte vaš servis da li su to u stanju napraviti. Ako ste blizu možete i navratiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - SUSTAV ZA USMJERAVANJE STRUJE ZRAKA

Datum objave: 26.12.2009 18:21:00
Slika
PITANJE: Poštovani gosopdine Meicu , imam Opel Omegu B , godište 97....2000 ccm ,benzinac.Veliki problem mi pravi to što mi ne radi regulator usmjerenja zraka.U koji god položaj da okrenem rucicu regulatora zrak uvijek izlazi samo na vjetrobran.Letos sam nekako i izlazio na kraj s tim , ali zimi je nepodnošljivo. ...pogotovo na dužim putovanjima.
Vruc zrak udara u lice , a noge se smrzoše.Otvarao sam konzolu , i vidjeo da na tom regulatoru postoje samo nekakva gumena crijeva....njih 5-6.Nema nikakvih sajli niti mehanike.Šta da radim?
ODGOVOR:Sustav za regulaciju grijanja i usmjeravanje struje zraka radi na principu podtlaka. Ukoliko je sustav neispravan može postojati nekoliko razloga za to. Najcešci razlozi su cijevi za podtlak, pumpa za podtlak, blokada neke od zaklopki, komanda za pokretanje zaklopki grijaca. Sustav nije jednostavan a prilikom popravka treba biti pažljiv jer se neki dijelovi mogu oštetiti. Zatražite pomoc od strucnjaka koji zna o cemu se radi i koji to može riješiti jer je to jeftinije nego da se dogodi šteta radi nestrucnog popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 24.12.2009 16:03:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Vektru 2,2DTI 2004 godište, prvi sam vlasnik, negdje od proljeca pocelo se dogadati u vožnji bez obzira na brzinu vrijeme itd, upali se lampica autic sa prekriženim mehanicarskim kljucem, auto prestaje reagirati na gas, kada stanem auto radi kao na djelic cilindra trokira gas ne prima, ako ne crkne tako radi 2-6 minuta ugasi se lampica i ponovo proradi normalno.To se od proljeca do 9 mjeseca pojavilo 2-3 puta ali sada se bez nekog reda pojavljuje sve više.
Otišo sam u Opel Knez u Varaždinu smatrajuci da nije moj auto jedini i da budu znali što je, testirali su i vele da je zabilježen kvar ali da ga nemogu izcitati, uzeli mi 300,00Kn , rekli da mogu probati promjeniti usisnu granu za zrak da mjerac na njoj bi mogao zezati ida to košta cca 4000,00 ali bez garancije da je to i da se nemože vratiti, tamo sam sreo stranku sa istim problemima koji im je vec platio cca 15 000,00Kn a nisu riješili problem, ocito nemaju dobre i školovane mehanicare što je cudno, istu stvar sam napravio u Opel Knezu Cakovec ali izti odgovori.
Inace sa sa autom super zadovoljan, zaboravio sam reci ima 110 000 km.Molim savjet što je to na mom autu i komu da se javim nije problem otici da se riješi problem, sada se sve cešce javlja kvar.
ODGOVOR:Dijagnostika nekih kvarova a narocito kvaraova koji se pojavljuju sporadicno je vrlo zahtijevan i stresan posao. Od servisa se traži da u što kracem roku i uz najmanju cijenu otkloni kvar . Realnost je nešto drugacija. Problem koji Vi imate na vozilu najlakše je otkriti u momentu kada se dogodi da motor nema snage. Naznaku što bi u grubo mogao biti uzrok može biti snimljen na memoriji upravljackog racunala motora ali to što se ocita kao greška može biti samo naznaka ali ne i stvarna greška. Navesti cu Vam moguce uzroke : elektricna instalacija i konektori ( pad napona na nekim mjestima ), APP senzor pedale gasa, modul visokotlacne pumpe, niskotlacna dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, VSS senzor brzine, relej za napajanje ECU centrale, sustav za regulaciju tlaka turbine, sustav za blokadu paljenja ( protiv krade ), ECU centrala. Niste naveli kolkio cesto se ponavlja navedena greška . Ako je to u nekom razumnom roku od 5 do 6 dana onda ima smisla da se vozilo ostavi u servisu. Ako se na snadete i ne riješite problem javite se .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - SERVO VOLAN

Datum objave: 09.12.2009 22:01:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje, a tice se servo volana.
Kada je kiša, ili nakon pranja automobila, servo cvili, te djelomicno se blokira volan, odnosno teže se okrece, i to se dogada samo po kišnom vremenu. Kad je suho, volan zacvili izrazito rijetko i to samo onda kada se namota do kraja.Radi se Opel Calibri, 91god, 110kw. Ljetos je zamijenjeno svo remenje, pa tako i od serva.
ODGOVOR:Ako je pogonski remen pumpe servo volana dobar i ispravno zategnut moguci uzrok je povecani hidraulicki tlak u sustavu servo volana. Povecani tlak može biti uzrok proklizavanja remena za pogon servo pumpe kada je vlažno vrijeme. Kada ste zadnji put zamijenili ulje u servo volanu, da li je cisto , da li je odgovarajuce ?
na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA - POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 23.11.2009 13:09:00
Slika
PITANJE: Prvo pohvale, Vasa volja da pomazete na ovaj nacin zbilja me zadivljuje. Moj problem je potrosnja ulja od 0,9-1,0 l/1000 km (motor Z16XE). Auto je kupljeno s 93000 stvarnih km i ima 5+ garanciju u PSC Dalmacija (gdje ga je redovito servisirao prvi vlasnik, a nastavio i ja). Na 102000 ugradjen je Landi Renzo Omegas plin, isto u PSC Dalmacija. Sada je na satu 123000 km. U servisu sam se zalio na potrosnju i pregledali su samo da ne gubi ulje uokolo motora, a za cilindre i ventile su mi rekli da ne mogu nista bez otvaranja. Znam da ima neko ispitivanje dihtanja na komprimirani zrak, ali su rekli da oni to nemaju i da je zbog hidraulike to na mom motoru neizvedivo. Kompresiju nisu mjerili uz objasnjenje da ako pusta samo uljni prsten, a ne kompresioni, podatak o kompresiji nam nece puno znaciti (auto vuce odlicno). Kako mjesecno predjem 1500-2000 km trosak za ulje mi je velik (OMV 5W40 stavljaju u servisu). Sto da radim, da otvaram motor i koliko bi to doslo? Da li je ovo boljka ovih motora, kakva su vasa iskustva? (Jedan je sa istom Zafirom i manje kilometara vozio kroz "kale" za mnom i kad sam se zaustavio izasao i prvo pitao "Koliko ti trosi ulja?"!! Drugome je cak zaribala jer nije kontrolirao i doljevao ulje!) Moze li mi ovo ulje zeznuti katalizator? Jos nesto: otkad je ugradjen plin upali se lampica motora sa munjom (u uputama elektronika motora) i ne da se ugasit bez reseta u servisu. Tamo pak pise neefikasnost katalizatora. Objasnili su mi da je to zbog toga sto je plin cistiji pa "zbuni" katalizator. Procitao sam na forumima da se to dogadja i novim Zafirama sa plinom. Kad se lamica ugasi u servisu moze se voziti oko 1-1,5 mj i opet se upali. Sad je vise ne resetiram jer auto radi i vozi sasvim normalno, a nije se palila prije ugradnje plina. Ipak muci me da to nije zbog viska ulja u ispuhu (znam da visak goriva unistava katalizator, a sto je s uljem).
ODGOVOR:Navedena potrošnja ulja je povecana i ona nastaje na dva nacina i to na vodilice ventila i na klipne prstene. Na ovoj kilometraži koju ste naveli za ocekivati je da se potrošnja najvecim dijelom odvija preko vodilica ventila. To se može riješiti uredenjem glave motora. Pod uredenjem se podrazumjevaju svi potrebni radovi na glavi motora ( po potrebi zamjena vodilica ventila, ventila, brtvila glave, obrada i ispitivanje glave motora ). Ventile nije potrebno mijenjati ako istrošenje na stablu ventila nije vece od 0,04 mm i ako dosjedne površine ventila imaju dovoljno dodatka za obradu. Ulje koje ulazi u cilindar ima štetan utjecaj na katalizator i smanjuje mu ucinkovitost i trajnost. Paljenje kontrolne lampice motora povezano je s vremenom ubrizgavanja plinskih i benzinskih injektora ( vremena moraju biti ista ) . Radi toga dolazi do razlicitih vrijednosti lambda ( stehiometrijski omjer zrak/gorivo ) . Ako je jako povecana vrijednost HC ( ugljikovodik ) uzrok može biti prevelika kolicina goriva i kolicina ulja koja ulazi u cilindar. Po potrebi obavite kontrolu elektronskog sustava ubrizgavanja benzina i sustava paljenja . Izmjerite i tlakove kompresije, imati cete spoznaju o mehanickom stanju motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE RADI RECIRKULACIJA

Datum objave: 22.11.2009 14:10:00
Slika
PITANJE: Kod pritiska na tipku za ukljucenje recirkulacije ne pali se lampica niti se klapna pomice. Ostale tipke odraduju normalno tj. grijac zadnje šajbe radi kao i klima a radi i ventilator. Osiguraci su OK. Kako si pomoci.
ODGOVOR:Ako je navedena komanda izvan funkcije moguci uzroci su: prekidac, elektromotoric zaklopke, instalacija do elektromotorica, prekid napajanja radi nekog razloga ( relej, loš kontakt na nekom konektoru ). Ispitivanje treba zapoceti provjerom ima li struje na prekidacu za ukopcavanje recirkulacije.
na vrh Povratak na vrh