Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - PRANJE MOTORA

Datum objave: 28.08.2009 16:14:00
Slika
PITANJE: Nedavno smo kupili rabljenu Opel Astru f 1.4i.Auto je 2002 godište i ima 99000 km.Auto je normalno radio no sljedeci dan smo oprali motor.Pricekali smo da se posuši i pokušali upalit,no auto vergla ali nece upalit.Prije nego smo ga oprali palio je od prve.Na motor je ugraden filter za zrak gljiva.No postoji još i mogucnost da pri paljenju nakon pranja nije bilo goriva no poslije smo natocili gorivo no ništa se ne mijenja.Crijevo sa rasplinjaca je skidano gorivo dolazi do njega.Nakon dva do tri sata ponovno smo pokušali pokrenuti motor no opet ne pali.Dajte svoje mišljenje šta je razlog da auto ne pali.
ODGOVOR:Pranje motora koje ste napravili je rizican posao jer voda ulazi u elektricne konektore, iste oksidira i prekida vezu izmedu pojedinih senzora i davaca impulsa. Na ovaj nacin može doci i do oštecenja ECU centrale. Prilikom pranja motora ne bi trebalo koristiti vodu nego specijelne antikorozivne deterdente koji nakon cišcenja isparavaju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - OCISTITI USISNI KOLEKTOR

Datum objave: 02.08.2009 22:09:00
Slika
PITANJE: citam dosta vašu stranicu i meni ste riješili dosta problema na cemu vam zahvaljujem Medutim imam jos jedno pitanje za Vas te se nadam da cete mi i na to dati strucan odgovor Radi se o Opel astri 1999 god. 1,7 DTI auto kad radi u leru ima nemiran ler diže i pušta obrtaje, kad povisim gas radi dobro u vožnji kad dodam gas kao da nema snage pa mislim da je do tog ler gasa prije oko pola godine je tako isto bilo,pa mi je majstor procistio usis i sve do sada je bilo ok.evo sad je opet isto pocelo,pa me zanima dali je opet do usisa dali ga treba procistiti ili bi moglo biti drugo sta
ODGOVOR:Najbolje i najjeftinije ce biti da opet ocistite usisni kolektor a rezultat cete vidjeti. Ostali uzroci koje treba ispitati su : zrak u sustavu goriva, filter goriva, mehanicko stanje motora, dize, ECT senzor, regulator kolicine goriva, CKP senzor i t,d.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 02.08.2009 21:44:00
Slika
PITANJE: Molim za savjet u vezi ležaja zadnjeg kotaca.U roku 2 mjeseca tri puta sam mjenjao zadnji desni ležaj koji se cuje nakon par dana.U servisu svaki put vele da je sve ok i stave novi.
ODGOVOR:Ako je osovina kotaca ispravna i ako se ležaj kotaca ispravno montira i zategne isti traje godinama. Zatražite pomoc drugog servisa koji svoj posao radi strucno i profesionalno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA BRTVE KARTERA

Datum objave: 02.08.2009 21:41:00
Slika
PITANJE: Pratim Vaš sajt redovno i sve pohvale,
moje pitanje je planiram skidati poklopac kartera ulja sa motora 1.7 TDI od Opela Astre G,da li moram prilikom vracanja poklopca promjenuti staru britvu-dihtung poklopca ili može stara ako nije oštecena.
ODGOVOR:Pravilo koje važi za sve brtve je da se nikada ne upotrebljavaju dva puta. Stara brtva može biti dobra ali se može dogoditi da cete opet skidati karter.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM POSLIJE SUDARA

Datum objave: 31.07.2009 22:24:00
Slika
PITANJE: imam problem sa paljenjem, opel astra karavan(dizel) 1999godište.
Problem se poceo javljati prije pola godine ne tako cesto ali posle udesa sve cešce (svaka 2dana), jednostavno nece da upali.
Udarena je sa desne strane u prednji dio na sastav vrata i blatobrana pa ne znam dali je i to možda uticalo iako nije bilo vidljivih oštecenja na motoru.Pri pokušaju paljenja uopce ne dolazi gorivo do boš pumpe, obišao sam sa njim dosta majstora, opelovih servisa i uzaludno.
U opelovom servisu su hteli zamjeniti boš pumpu, dok drugi majstori tvrde da negdje vuce zrak, uradjena je kontrola elektronike i pokazalo je da je ona u redu.Zamenjen je nosac filtera jer se sumnjalo na njega da vuce zrak, i crijeva za dovod goriva, i opet 2 dana dobro pa isti problem.
ODGOVOR:Ako visokotlacna pumpa vuce zrak to se može jednostavno ispitati. Kontrolu napravite tako da spojite posebnu posudu s gorivom direktno na pumpu, povrat goriva spojite takoder u navedenu posudu. Ako na taj nacin motor uvijek pali tada uzrok tražite u samom rezervoaru, dovodima goriva, filteru goriva s nosacem.
Ako motor i tada ima problem s paljenjem uzrok je visokotlacna pumpa ili elektroventil za zatvaranje goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 05.07.2009 09:03:00
Slika
PITANJE: Primjetio sam sad preko ljeta temperatura auta u guzvi u gradu mi naraste preko 95 a ako je jaca guzva zna i do skoro 100 doci i tek onda se pali ventilar i onda pada temp. zanima me jel moguce da se tek tad pali i dal je moguce da je to do tekucine rashladne posto je nisam mjenjao 2 god?
ODGOVOR:Rashladna tekucina nije uzrok ali može biti termoprekidac, termostat, necist hladnjak. Nekada je uzrok i indikator temperature koji daje podatke koji su veci od stvarnih. Dobro bi bilo izmjeriti stvarnu temperaturu motora preciznim instrumentom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - PUNO PROBLEMA

Datum objave: 02.07.2009 23:06:00
Slika
PITANJE: Imam nekoliko problema sa mojima automobilom i tragajuci za resenjem dodjoh do stranice vase gde odgovarate na interesantna pitanja ljudi kojima je potreban savetnik ili strucna pomoc.E i ja sam jedan ot tih.U cemu je kvaka,da krenemo sa prvim pitanjem
Vozim Opel Calibru 2.0 4x4 turbo 1992 c20let motor ako sam upamtio kako valja,imam dosta problema ali idemo redom.
1) Na bord kompijuteru u gornjem levom uglu pojavilo mi se slovo F.
Sta bi to moglo da znaci ?Slovo f ne gubi se ma koja opcija bor kompa je u pitanju,potrosnja,stoperica....
2)Imam problem sa protokomerom za vazduh - neko je budzio od neke astre i nema mi cug - sada je protokomer sa onom usijanom zicom,da li je i njen original takav i gde moze da se nadje.Guta,slabo vuce-preko
5 000 o/min skoro nikako.
3)Gde da nadjem hidrokvacilo za 4x4,polovno naravno.
Eto ako vas nisam udavio to bi bilo to.Imam mnogo problema sa tim autom ali ne bih ga prodao jel sa tim problemima retko ko bi ga i kupio.
ODGOVOR:Vaše vozilo je staro 17 godina i sigurno je promijenilo mnogo vlasnika a isto tako i servisa. Nestrucni servisi a i poneki vlasnici vozila ne obavljaju servise i potrebne popravke redovito niti po pravilima struke i zato se na takvom vozilu može nagomilati puno grešaka i kvarova. Ukoliko netko drži do svoje strucnosti i profesionalnosti tada nece ugraditi stari ( rabljeni ) rezervni dio za koji niti nezna da li je ispravan niti ga može ispravno ispitati. U ovom slucaju najprije treba ispitati mehanicko stanje motora ( kompresija, faza, stanje bregaste osovine, propuštanje usinog kolektora ), nakon toga treba provjeriti tlak goriva, kolicinu goriva, injektore. Tek nakon pvoga mogu se ispitati mjerac mase zraka, MAP senzor, potenciometar, ECT senzor i ostalo. Slovo "F" koje navodite ne znaci ništa, to može biti radi dotrajalog zaslona ( displeja ). Na kraju bih naglasio da se ne bavim nabavkom niti prodajom bilo kakvih dijelova a pogotovo ne rabljenih dijelova.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - UGRADNJA CIPA ??

Datum objave: 07.06.2009 09:24:00
Slika
PITANJE: IMAM OPEL CORSU B 1.4i 97.g. 55 KS , DOBIO SAM OD PRIJATELJA NA POKLON ORIGINAL OPELOV CIP GLAVNOG KOMPJUTORA KOJI ON NIJE UGRADIO NA OPEL TIGRU 1.4 16V,ZANIMA ME DALI JE TO MOGUCE UGRADITI NA MOJ AUTO KOJI NEMA 16V I DALI BI ŠTA POSTIGAO SA TIM CIPOM? NAVODNO DA BI SA TIM CIPOM AUTO DOBIO 15-20 KS ALI JA U TO NE VJERUJEM JER MISLIM DA SA ELEKTRONIKOM TO NA AUTU NIJE MOGUCE POSTICI! MOLIO BI VAS ZA SAVJET DALI TO UGRADITI ILI NE!!!
ODGOVOR:Ugradnjom chipa na bilo koji motor bez turbine ne postiže se ništa znacajno osim troškova. Razlog tome je što na taj nacin možete utjecati samo na kut paljenja i kolicinu goriva. Dobiveni efekt je samo 5 do 7 KS. Ukoliko želite eksperimentirati , vozilo je vaše pa možete pokušati i vidjeti što cete dobiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - LAMPIC SA ZNAKOM MUNJE

Datum objave: 07.06.2009 09:20:00
Slika
PITANJE: Posjedujem opel vectru 1.8 16v iz 96. godine, prešla je 270.000 km. Do sad nisam imao vecih problema s njom. Dogodilo se da mi se pregrijao motor jer mi je vodu pustila na plasticnoj racvi za toplu vodu. Istovremeno kad sam primijetio da mi je temperatura u crvenom vidio sam da mi gori i žuta lampica sa znakom munje. Nakon što sam riješio problem s racvom (temperatura motora je ok, ulje ok) sad mi se dogada da mi se povremeno na nizbrdici kad vozim u prvoj brzini upali žuta lampica sa znakom munje i tada auto nece da primi gas. Kad auto primi gas ugasi se i lampica. Inace auto dobro vuce, samo sam zamijetio da pri malim brzinama kod mijenjanja iz prve u drugu kao da ne prihvati gas odmah i povremeno se zna ugasiti kad se zaustavljam i pritisnem kvacilo. Promijenio sam filter goriva i ocito da nije do njega. Svjecice nisam mijenjao odavno ali nemam problema s paljenjem osim što ponekad kod paljenja nešto pukne u motoru. Majstor mi je rekao da je nezgodno otkriti uzrok jer lampica ne gori stalno pa je nezgodno detektirat tocno u cemu je problem. Molim vašu pomoc i unaprijed se zahvaljujem.
ODGOVOR:Vaš opis je dosta dobar i iz njega se mogu izvuci korisni zakljucci. Nakon pregrijavanja motora na sustavu ubrizgavanja nastale su promjene radi kojih se pali kontrona lampica motora. Redoslijed kontrole i traženja grešaka bi trebalo zapoceti mjerenjem tlaka goriva, provjerom kolicine goriva na injektorima, eventualnim cišcenjem injektora. Nakon ovoga potrebno je ispitati rad lambda sonde ( fina regulacija goriva ). Na kraju ( po potrebi ) ispitati treba i ostale dijelove sustava ubrizgavanja i to: senzor položaja leptirastog vantila, mjerac protoka zraka, Map senzor. Moguce da u ovom odgovoru nisam obuhvatio i druge moguce faktore koji mogu takoder utjecati na opisano stanje. Razlog tome je što bi odgovor bio znatno duži i zato što su navedeni uzroci najcešci. Podrazumijeva se da cete najprije obaviti ispitivanje svega što sam naveo a tek nakon toga zamijeniti neispravni dio ili dijelove.
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - LOŠE IZGARANJE

Datum objave: 26.05.2009 20:55:00
Slika
PITANJE: …. Imam opel tigru 1.4i 66kw.1997 god. Na oko svakih 2500-3000km potrosi oko 0.7l ulja. Auto ne dimi ni malo ali radi na 920-950okretaja i osjeti se malo lose izgaranje goriva na auspuh. Zanima me dali je to normalno i sto bi bio uzrok tome….? Na istom automobilu me zanima gdje se nalazi termoprekidac jer na oko se ne vidi nigdje….Imam dugo godina opele pa se nesto i kuzim u te motore a tigru imam 3 god i od prvog dana je tako,presla je 113 000 km.
ODGOVOR:Loše izgaranje je posljedica greške u sustavu ubrizgavanja i ili u sustavu paljenja . Moguci uzroci su : VAF senzor, potenciometar TP ventila, lambda sonda, MAP senzor, propuštanje usisnog kolektora, ECT senzor, aktuator minimuma, probijanje visokog napona.
Vaše vozilo nema termoprekidac u klasicnom smislu nego se ventlator na hladnjaku pali preko upravljackog racunala koji dobiva informaciju o temperaturnom stanju motora od ECT senzora. Potrošnja ulja koju ste naveli je još u granici koja se može tolerirati.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM S VENTILATOROM

Datum objave: 26.05.2009 13:31:00
Slika
PITANJE: Posjedujem opel astra h 1.7 cdit 2005god....problem sa unutrasnjim puhanjem javio se prije nekoliko dana tj. Jednostavno kada upalim klimu ili samo puhanje ventilator radi jedno odredjeno vrijeme i zatim se sam ugasi,i opet nakon odredjenog vremene se takodje i sam upali tj.pocne da puse onom brzinom koja mu je i ostala zadana...primijetio sam da mi se to desva pogotovo ako je vanjska temperatura povisena,onda kad ga palim radi vrlo kratko ili nece nikako da se upali pa poslje odredjenog vremena se sam starta i pocinje da puse,u slucaju da je klima upaljena ona i nakon prekida rada ventilatora ostaje da radi tj lampica i dalje gori,kompresor se i dalje cuje kao da je sve ok ali nee puse...!!! u cemu je stvar..!!!
ODGOVOR:Vaše vozilo ima ventilator ciji rad kontrolira elektronski upravljacki modul, uz to motor ventilatora je povezan i s klima uredajem. Kada prestane raditi ventilator istovremeno ne radi ni sustav klime. Najprije ispitajte filter kabine i kanal za ulaz zraka do ventilatora. Nakon toga ispitajte komandu ventilatora kabine, elektronski upravljacki modul ( nalazi se na samom ventilatoru ), elektricnu instalaciju ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZVUCI KAO PARNI STROJ ?

Datum objave: 24.05.2009 18:01:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meic, divim se vašem znanju i vašoj stranici. Samo citajuci ostale vaše odgovore može se mnogo toga naucit.
Posjedujem Opel Vectru 1.6i '92. godina i motor pod laganim držanjem gasa radi pomalo nemirno, cuga i sl., no kad ga se stisne potegne bez problema (svijecice zamjenjene i kablovi i paljenje naštelano). Dakle samo pri laganom gasu malo nemirno radi. Što bi trebalo pogledat. Gumena cijev zraka što ide iz filtera je napukla pa je krpana izolirkom. Da li je to moguc uzrok tome. Auto je prošao sigurnih 191 000 kilometara. Još par pitanja gospodine Meic; Otkako mi je majstor prije godinu dana zamjenio zupcasti, uvijek kad je motor hladan oko predjela remena dolazi neki zvuk, koji se ubrzava kako se motor brže okrece. Kao neko grebanje i kasnije se možda vrlo malo primjjeti kod radne temperature. Iritira jer motor hladan zvuci kao parni stroj. Još me muci lagano pucanje iz auspuha na leru,što može biti uzrok tome.
ODGOVOR:Uz sve radnje koje ste obavili potrebno je ispitati još neke komponente sustava ubrizgavanaj i mehanickog sustava motora. Kod mehanickog sustava svakako treba ispitati ispravnost bregaste osovine ( može biti istrošen jedan od brijegova ), zabrtvljenost usisnog kolektora i svih prikljucaka koji dolaze na kolektor, stanje kompresije ( mora biti veca od 9 bara ). Nakon ovoga ispituju se komponente sustava ubrizgavanja goriva a to su: senzor temperature motora ETC, Map esnzor tlaka zraka, motoric minimuma, instalacija i konektori na motoru i oko motora, senzor položaja TP leptira za snagu, tlak goriva, kolicinu goriva na pojedinim brizgaljkama ( ne smije biti razlika veca od 3% ). Nakon ovoga kada se otklone sve eventualne greške kao kontrolna radnja može se napraviti i eko-test. CO ne smije biti veci od 0,3% Vol. , HC mora biti manji od 100 ppm, O2 u granicama 0,1 do 0,5% Vol. , CO2 veci od 14,5% Vol.
Cijev kou ste spomenuli ne smije vuci falš zrak. U predjelu zupcastog remena se ne smije cuti strani zvuk. Obicno se to dogada kada je remen malo labaviji i tada dodiruje zaštitni poklopac.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KLJUC PREKO AUTA

Datum objave: 17.05.2009 23:34:00
Slika
PITANJE: Imam opel corsu 1.7 dti, 2001.g. i jedan veliki problem!! Upalila mi se kontrolna lampica ( kljuc preko auta) i od tada auto slabo povlaci.
Odvezao sam auto majstoru, auto je spojen na dijagnostiku i pokazuje na egr - ventil ispušnih plinova. Zamjenili smo ventil , medutim ništa se nije promjenilo. Sada mi je majstor odspojio neko crijevo s egr-a da mogu donekle normalno vozit. Autto baca dim u vožnji, guši se i ne povlaci dobro. Treci majstor kod kojeg sam bio kaže da ima slab tlak na turbu, te da propušem sve cjevcice, ispuh itd, možda se nesto zacepilo.
Prva dva majstora su sumnjali na kompijuter motora. Ja više nemam pojma šta da radim, molim vas pomozite!!!
ODGOVOR:Precizan odgovor na vaše pitanje se može dati nakon pregleda i dijagnostike vozila. Ovom prilikom cu navesti sve što može biti uzrok radi kojih motor nema snage i ne ubrzava kako bi trebao. Razlozi su: suženje usisnih kanala, zrak u sustavu goriva, mehanicko stanje motora, filter goriva, filter zraka, vrijeme ubrizgavanja, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, regulator kolicine goriva, senzor položaja VT pumpe, ECT senzor, kontrolni modul pumpe, CKP senzor, djelomicno zacepljenje ispušnog sustava, ECU centrala. Iz navednog se može vidjeti da mogucih faktora utjecaja može biti puno. Strucnim pregledom i dijagnostikom motora može se tocno utvrditi što je neispravno i kolika je cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NEMA SNAGE

Datum objave: 14.05.2009 00:23:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu 1.7 dti 2001. godište. Upalila mi se lampica na kontrolnoj ploc(i, francuski kljuc( preko auta. Auto mi teško pali i nema dovoljno snage na gasu, tj. guši se. Na ispitivanju kod mehanic(ara, pokazivao je na egr ventil, medutim mjenjanjem istog nije se ništa promjenilo.Nakon brisanje greške, greška se opet sama pali.Majstor sumnja na kompijuter motora. Moje pitanje je; radili se to o tome kompijuteru, i da li ja mogu ugraditi isti polovni kompijuter s nekog drugog auta ili moram kupiti novi??
ODGOVOR:Kada motor nema snage postoje mnogo mogucih faktora koji mogu utjecati na takvo stanje. Detaljnim pregledom i ispitivanjem svih komponenata mehanickog sustava motora, sustava dobave goriva, sustava za upravljanje motorom može se otkriti pravi uzrok radi kojega motor nema snage. Moguci kvarovi su : filter zraka, filter goriva, suženje na usisnim kanalima, mehanicko stanje motora, faza motora, APP senzor, dize, MAF senzor, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, regulator kolicine goriva, senzor položaja pumpe, VT pumpa, BPP senzor pedale gasa, ECT senzor, CKP senzor, suženje ispušnog sustava, elektricni konektori, kontrolni modul VT pumpe, ECU . Ako je u pitanju ECU centrala ( kompjutor ) nije moguce ugraditi rabljeni .
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - JEDAN CILINDAR NE RADI

Datum objave: 08.05.2009 15:13:00
Slika
PITANJE: Imam opel tigru 97 1,4 16v , kad je auto hladan jedan cilindar ne radi,a kad radi malo duze dok se masina ne zagrije onda proradi.promjenjene su svjecice i kompresija je uredu.dali su krivi kablovi ili injektor?
ODGOVOR:Uzrok mogu biti injektori ( jedan od injektora ) i ili izostanak iskre na svjecici. Izostanak iskre može nastati radi same svjecice, visokonaponskog kabela, bobine ili neceg treceg ( potrebno istražiti ).
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - BRUŠENJE I STEZANJE ?

Datum objave: 04.05.2009 23:36:00
Slika
PITANJE: Velika vam hvala na vašem požrtvovnom predanom radu i igubljenom vremenu na našim upornim i za vas dosadnim pitanjima, naravno i unaprijed zahvaljujem na odgovoru mog pitanjca .
Naime radi se motoru Opel astre1.4i F 94 g, interesira me na koju vrijednost se brusi radilica (prvo brušenje) te na koju silu se stežu leteci a na koliko takozvani( banki ili kušineti ) te vijci na glavi i bregastoj i kojim postupkom
ODGOVOR:Ako je dužina navoja na vijku klipnjace 15 mm moment stezanja je 25 Nm. Ako je dužina navoja na vijku klipnjace 40 mm treba upotrebiti nove vijke i iste zategnuti 25 Nm+30° . Glavni ležajevi radilice se stežu 50 Nm+45°+15° . Remenica bregste 45 Nm. Glava motora ( vijci glave novi ) 25 Nm+60°+60°+60° . Prva prekomjera na koju se brusi radilica je 0,25 mm .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA - EGR VENTIL

Datum objave: 03.05.2009 15:32:00
Slika
PITANJE: Komplimenti na vrhunskoj web stranici i vašoj strucnosti za široki dijapazon marki vozila.
Imam jedan problem za koji mi je potreban strucan savjet pošto sam do sada dobio dosta kontradiktornih informacija.
U nekoliko godina po drugi puta na mojoj Zafiri (diesel motor 2,2) dijagnosticiran je kvar EGR ventila. Pošto se radi o vrlo skupom djelu vozila (4-5 tisuca kuna) molim vas da mi odgovorite na slijedece pitanje:
Da li vozilo može ispravno funkcionirati bez EGR ventila ? Naime, na mnogim interent site-ovima i forumima pronašao sam savjet da se ovaj ventil može odstraniti / blokirati, dapace, neki savjetuju uklanjanje EGR ventila cak i ako je on ispravan, jer tada, navodno, motor bolje radi i manje se zacaduje turbo pumpa. Naravno, naišao sam i na suprotna mišlljenja, te me stoga interesira gdje je tu istina – koje su mane i prednosti ovog ventila, te dali se zaista tako jednostavno može „maknuti“ bez štete za vozilo.
ODGOVOR:Neka vozila mogu funkcionirati i kada se blokira EGR ventil i to su redovito starija vozila. Vaše vozilo ima EGR ventil s cetiri pina koji radi pod stalnim nadzorom ECU centrale. Ukoliko bi blokirali EGR na vašem vozilu upalila bi se kontrolna lampica na instrument ploci a uz to ( kod nekih vozila ) ECU centrala bi mogla prebaciti rad motora u rezervni program sa smanjenom snagom ( safe mode ). Na vašem vozilu možete eksperimentirati a rezultat cete vidjeti. Moj savjet je da se neispravan dio zamijeni u cilju normalnog funkcioniranja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA - LOŠA UGRADNJA PLINA ??

Datum objave: 30.04.2009 10:42:00
Slika
PITANJE: Moj problem je u tome sto posle ugradnje auto gasa ili plina moj auto nece da radi na benzin vec samo na gas. Opel ascona 1.3 S /OHC motor sa 55kw i karburator klasican.
Meni je jasno da ko jeftino ugradi plin u " ovlascenom " servisu mora da ima i problema ali moj najveci problem je u poslednje vreme moj drugar koji je po struci auto mehanicar i posle svakog njegovog stelovanja moj auto ide sve gore i gore. Najljubaznije bih vas zamolio da mi napisete koji bi ugao ili kut paljena ili predpaljenja trebao biti za moj auto i da li se on razlikuje za plin i za benzin? Unapred zahvalan i vrlo nestrpljiv na odgovoru a vama opet sve pohvale za ovakav vid komunikacije sa nama koji smo u problemima!
ODGOVOR:Prilikom ugradnje moglo je doci do greške na benzinskom sustavu. Ako vozilo ima karburator greška bi mogla biti na usisnoj strani motora ili u elektromagnetskom ventilu koji zatvara dovod benzina. Kut predpaljenja je 10° i za to postoje tocne oznake. Kut je isti bez obzira na vrstu goriva. Najprije osposobite motor da besprijekorno radi na benzin a tek tada radite ako treba na plinskom sustavu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR GUBI SNAGU

Datum objave: 22.04.2009 09:42:00
Slika
PITANJE: Molim Vas ako je moguce da mi pokušate pomoci oko jednog
problema koji se javlja na mojoj Opel Astri 1.7 cdti, H, 2006.
Vec neko vrijeme za brže vožnje (iznad 120 km/h) zasvijetli mi lampica za blokadu motora (ikona kljuca), a kada smanjim brzinu ispod te, lampica prestane svijetliti nakon nekog vremena, te mi motor odmah dobro prima gas, dok preko te brzine gubi na snazi i ne prima gas.
Mijenjala sam potrebne filtere (nafte, zraka) kako preporucuje servisna knjižica.Prilikom tocenja goriva, odnosno otvaran ja poklopca rezervoara, cujem zvuk koji nastaje poradi razlike tlaka u rezervoaru i vani ( on spuhne) pa sam mislila da je to uzrok toj pojavi, te sam se vozila s otvorenim cepom kako se razlika tlaka ne bi mogla javiti, medutim, ni to nije pomoglo. Ako mi iz svoga velikog iskustva možete pomoci, bila bih Vam uvelike zahvalna.
ODGOVOR:Motor može izgubiti snagu na nacin kako ste vi to opisali radi: neodgovarajuceg tlaka turbine, APP senzora pedale gasa, EGR ventila, diza, mjeraca protoka zraka, BPP prekidaca na pedali kocnice, ECT senzora za temperaturu motora, CKP senzora radilice, senzora za temperaturu goriva, djelomicnog zacepljenja ispušnog sustava, ECU centrale. Na žalost precizniji odgovor nije moguc bez direktnog uvida na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - SERVIS KLIME

Datum objave: 15.04.2009 22:30:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje u vezi manualnog klima uredaja na Opelu Vectri B 1.6 I 16 V benzinac, 97.g.
Nedavno sam kupio vozilo. Nakon što se ukljuci klima cuje se konstantno tihi zvuk, kao da nešto šušti. Klima ne hladi (ili vrlo slabo hladi), a u automobilu se nakon par minuta osjeti pomalo neugodan miris (možda je razlog u tome što se vozilo dugo nije vozilo, a klima dugo vremena nije bila ukljucena). Filter klime je nedavno zamijenjen.
ODGOVOR:Napravite kompletan servis i ispitivanje klima uredaja. To znaci da se sustav ispita na propuštanje. Nakon toga u sustav treba napuniti tocno odredenu kolicinu plina R 134a , uz to u sustav obvezno ide i specijalno ulje za kompresor a po potrebi i UV boja kao kontrast u slucaju kada se sumnja da ce sustav propuštati. Uz navedeno svakako treba zamijeniti i freonski filter ( sušac ). To nije filter kabine kojega ste vi spomenuli. Nakon ovoga potrebno je detaljno ocistiti i dezinficirati sve ventilacijske kanale. Nakon dobro obavljenog posla temperatura zraka na ventilacijskim kanalima treba biti manja od 9°C.
na vrh Povratak na vrh