Danas je: 25.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA - KOCNICE

Datum objave: 14.04.2010 15:25:00
Slika
PITANJE: Poštovani,promijenio sam kocione obloge na Korsi 1,4 98 god.
Rucna kocnica mi je ostala kao i prije, ne zateže dovoljno. Neznam koliko stisnuti maticu koja povezuje bubanj i ležajeve, ja sam je stisnuo do kraja. Možda mi se je i uništilo nešto zbot toga šta sam je prejako stisnuo.Kako da namjestim rucnu, i koliko da stisnem maticu ako je nije dobro stisnut do kraja
ODGOVOR:Ako su na zadnjoj glavcini dva konusna ležaja tada se matica ležaja stegne vrlo lagano tek toliko da u ležajevima nema zracnosti i tako se u tome položaju matica osigura od odvrtanja. Ako je rucna kocnica slaba potrebno je provjeriti stanje bubnja kocnice, kocnih papucica, sajlu rucne kocnice, mehanizam u bubnju. Kada se ugraduju nove papucice kocnice, iste se podešavaju najprije na polužnom mehanizmu u samom bubnju. Podešavanje se napravi tako da se kocne papucice maksimalno približe kocnoj površini bubnja. Nakon montaže bubnjeva još se obavi podešavanje na sajli rucne kocnice i to tako da visina poluge rucne kocnice u zategnutom položaju bude 5 zubi.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE

Datum objave: 14.04.2010 10:28:00
Slika
PITANJE: Tražim pomoc u vezi automobila Opel Corse 1.0.
Gasi mi se cim sklonim nogu s gasa,padaju joj obrtaji i jednostavno se ugasi,ili kad palim obrtaji budu mali i ugasi se.Ponekad kada vozim zna mi trzati u vožnji.Vozila sam ju na racunalo nepokazuje nikakav kvar,niti mi svijetli lampica od motora,nitko nezna šta je u pitanju,ako vi znate molim vas javite mi.
ODGOVOR:Vaše vozilo niste dovezli na pravo mjesto i zato ne znate još što je neispravno. Prema detaljima i opisu koje ste poslali moguce greške su : propuštanje usisnog kolektora, niski tlak goriva, necisti injektori, step motor minimuma, senzor položaja leptirastig ventila, EVAP ventil, ECT senzor, MAF senzor, IAT senzor, elektricna instalacija, mehanicko stanje motora, lambda sonda, ECU centrala. Nakon testa motora i pregleda navedenih komponenata sigurno se može znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Po potrebi se javite opet.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KLEPETAVI ZVUK IZ MOTORA

Datum objave: 14.04.2010 10:20:00
Slika
PITANJE: Molim Vas pomognite ako možete. Naime imam Opel Corsu iz 1999. Motor 1.2 16v prešao 148500 km do nedavno sve u redu kad odjednom jedno jutro palim auto ali cujem nekakvi klepetavi zvuk iz motora. Nakon par sekundi sve normalno i tako skoro par dana za redom. No sad se i u vožnji cuje klepetanje (pretpostavljam podizaca) ali isto tako par sekundi ili kilometar pa opet sve u redu ipak sad je to gotovo svako jutro ili u toku dana kad se vozim neovisno gdje. Pitao sam u glavnom servisu Opel ali kažu da kompj. Dijag. ne može se vidjeti ništa jer to nije kvar elektronike?!. Drugi da stavim gušce ulje 20 w40 treci kažu da stavim 5 w40 pa da ce biti sve u redu sa podizacima. Trenutno koristim GM ulje 10 w40. Da li je stvarno u kvaru nekoji podizac ili je nešto drugo!? Dal treba mijenjati podizace?
ODGOVOR:Da li je u pitanju podizac ili nešto drugo treba cuti strucna osoba . Ako je uzrok podizac isti se može zamijeniti ili pokušati ocistiti. U hidropodizacu se tijekom godina može stvoriti talog od ulja koji ometa pravilan rad hidropodizaca. Ulje koje koristite je u redu a prelaskom na drugo ulje necete postici nikakav rezultat.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - RAD VENTILATORA

Datum objave: 14.04.2010 09:39:00
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Mejic. Prvo hvala na svim savjetima za sve laike iz kojih možemo puno toga nauciti. Nego ovako,necu trošiti Vaše dragocijeno vrijeme pa kratko. KUPIO SAM STARU VECTRU 1.8 LIMUZINA-PLIN BENZIN OBNOVLJ. LIMARIJA 91.GOD.. MEHNIKA,VOLAN,KOCNICE SU DOBRE.MAŠINA NE PUŠE DOBRO VUCE.PROBLEM -VENTILATOR VANJSKI CESTO SE PALI PA I NA SAMI KONTAKT BRAVE -IAKO JE MAŠINA HLADNA ON OKRECE DA JU HLADI I CRPI PUNO STRUJE? u VOŽNJI ISPOCETKA PALIO SE SAMO NA LERU. tAKO?ER UNUTRAŠNJI VENTILATOR HLA?ENJA IGRIJANJA KOJI SE INICIRA VJEROJATNO POVLACENJEM PLAVE ILI CRVENE KLAPNE UDESNO GA NE PALI.. JESU LI MOŽDA OSIGURACI ILI NEŠTO OZBILJNIJE-MOŽDA TERMOSTAT? INACE NA AUTU NISAM JOŠ PROVJERIO ST. RASHL. TEKUCINE TE DA LI JU MOŽDA GUBI.INACE OD STRUJE SVE RADI SAMO RADIO NE.DA LI JE ON MOŽDA POVEZAN SA OSIGURACEM UNUTR. VENTILATORA I DA LI POKLOPAC OSIGURACA-GDJE STOJI TE MOŽDA IMA SLIKOVNI OPIS POTROŠACA.OPROSTITE ALI I MI SA STARIJIM AUTIMA SE MORAMO VOZITI.
ODGOVOR:Rad ventilatora na hladnjaku nije povezan s ventilatorom u kabini jer su to dva razlicita sustava. Vanjski ventilator na hladnjaku se pali kada se rashladna tekucina zagrije na 96°C ili ako vozilo ima klima uredaj pa se ukljucivanjem klima uredaja pali i taj ventilator na hladnjaku. Ako se ventilator pali tako kako ste Vi opisali najcešci uzrok je senzor temperature motora koji se nalazi na glavi motora. Senzor šalje informaciju ECU centrali da je tekucina zagrijana na navedenu temperaturu i tada ECU centrala pali ventilator na hladnjaku. Uz navedeni senzor moguci uzroci su još relej ventilatora ili elektricna instalacija. Relaj se obicno nalazi kod motora ne lijevoj muldi ili na kutiji s osiguracima u kabini lijevo od volana. Neku sliku ili shemu nemam.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KADA MIJENJATI ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 27.03.2010 11:18:00
Slika
PITANJE: Ovako imam corsu 2002,sa 94 000 km ,uredno servisirana,jako ocuvana.U servisnoj knjizici piše da se zupcasti remen mjenja na 120 000 km ili 12g starosti,da li ga trebam mjenjati vec sada???
Pitanje broj dva,ponekad u desnom zavoju,rijetko,zacvili nešto onako nije glasno ali ipak se primjeti,bio sam na špuru i špur je savršen,što bi to moglo biti,onako u grubo????Ponavljam rijetko se dogodi ali ono ,što bi to moglo biti?????
ODGOVOR:Zupcasti remen se mijenja na 150.000 km ili 10 godina. Po potrebi
( ako stanje remena to nalaže ) to može biti i ranije. Bitno je da se na svakom servisu pregleda zupcasti remen i da se tom prilikom utvrdi da li isti treba zamijeniti ili se može voziti do slijedeceg servisa.Zvuk koji cujete u zavoju može nastati od guma, kocnica, ležaja. Tocan uzrok bih mogao navesti nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - U 2.i 3. BRZINI SLABO VUCE

Datum objave: 25.03.2010 17:33:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za strucno mišljenje i savjet.
Nedavno sam kupio Corsu 1.7 DI 2003.g. Ima 130.000 km. Obavio sam odmah tehnicki pregled te bio na servisu gdje je promijenjeno ulje i stavljen novi filter ulja. Medutim, primijetio sam da nižim stupnjevima prijenosa (2. i 3. brzina) slabo vuce. Krece (u prvoj) odlicno, medutim cim ubacim u drugu kao da nema snage. Tek nakon par sekundi trzne i povuce kako treba. Takoder sam primjetio da cim prijedem 110 km/h upali mi se ona žuta lampica sa francuskim kljucem preko auta te auto isto tako gubi snagu, muci se da ubrza. Imate li ideju što bi moglo biti?
ODGOVOR:Prema Vašem opisu moguce greške su : suženje usinih kanala, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, MAP senzor, regulator kolicine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, upravljacki modul VT pumpe, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZAMJENA MIKRO REMENA

Datum objave: 24.03.2010 14:42:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu c 1,2/16V 2003.god. proizvodnje;te me zanima postupak izmjene „mikro remena“(alternator ,vodena pumpa…),nema klimu.
Bit cu toliko slobodan pa cu Vam postaviti još jedno pitanje. Zanima me kada se mijenja ulje u mjenjacu i koje.
ODGOVOR:Mikro remen se mijenja tako da se oslobodi natezac remena ( može biti fiksni ili automatski ). Nakon oslobadanja natezaca kanalni remen se može izvaditi iz ležišta. Na isti nacin se ugradi novi remen , postupak je jednostavan i logican. Ako je natezac remena fiksni isti se treba zategnuti tako da remen bude dovoljno napet ali ne i prezategnut. Nakon zatezanja natezaca isti se fiksira centralnim vijkom. Ako je natezac automatski tada nema nikakvog dodatnog zatezanja jer to radi opruga natezaca.
Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km a koristi se originalno ulje Opel No. 93 165 290 .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NEPOVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 17.03.2010 09:15:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam problem sa paljenjem vectre.Imam opel vectru A,1.6i,55kw,88.g. Ponekad pali na kljuc a nekad nece. na guranje pali ko metak.Popis stvari koje sam mijenjao:bobina,modul paljenja,razvodna kapa,kablovi za modul,kablovi za svijecice, svijecice, uložak bravice,pumpa za gorivo.bio sam kod raznih majstora,što elektricara,što mehanicara ali nemože se utvrditi kakav je kvar.
malo sam se raspitivao i nacuo sam da na motoru ima senzor radilice koji "navodno" daje impuls na diznu za gorivo koja pušta gorivo. navodno je problem u tom senzoru...neznam više kome da se obratim.
nisam mjenjao taj senzor jer sam vec potrošio puno novaca na "majstore" i više ne vjerujem nikome.
ODGOVOR:Normalno je da ne vjerujete nikome jer niste odmah došli u pravi servis koji bi vam odmah otkrio sve neispravnosti i predložio rješenje. Uz sve što ste naveli ispitajte još : akumulator ( kapacitet mor abiti veci od 60% ), elektropokretac ( ako je ispravan prilikom startanja motora pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veci od 3 V ), tlak goriva, injektore, ECT senzor, senzor položaja TP ventila, MAP senzor, IAT senzor, aktuator minimuma, mehanicko stanje motora, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 11.03.2010 21:02:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih vas za pomoc oko mog problema sa autom,
dakle radi se o sljedecem,opel corsa c 1.8 16v gsi,2002god.Auto ima tomaseto plinsku instalaciju,u nazad 2 mj auto se sam od sebe ugasi u voznji,upali se zuta lampica(po sredini lampice munja),i auto stane.To se desi i na plin i na benzin,nema pravila,nekad se vozim 10 dana da se nista ne desi,a nekada se gasi svaki drugi dan.Kada se auto ugasi,ako ta ista lampica treperi auto se ne moze upaliti,cim se ona smiri auto upali najnormalnije,ali i dalje lampica svijetli.Bio sa na dijagnostici u opelu,i izbacilo mi je 4 greske, P0606, P1600,P0403, P0170, ne znam sta da radim,posto bi trebao auto prodati,a posto se ovo desava u ovakvom ga stanju ne mogu prodati,i naravno ne bi htio da odem u opel i da platim ko zna koju cifru,pa ako mozda znate nesto o tome bio bih Vam jako zahvalan.
ODGOVOR:Šifre grešaka koje ste naveli ukazuju na dosta mogucih grešaka i to : fuel trim, propuštanje usisnog kolektora, tlak goriva,, injektori, EVAP carnister ventil, lambda sonda, EGR ventil, ECU program centrala, ECU greška u funkciji. Sve nabrojeno ne mora znaciti ništa jer navedena kompjutorska dijagnostika nije pouzdana metoda kojom se sa sigurnošcu mogu otkriti pojedini kvarovi. U ovom slucaju potrebno je napraviti pojedinacno ispitivanje sustava ubrizgavnja i sustava paljenja . nakon toga bih mogao reci što je neispravno i kolika je cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEŠTO LUPI

Datum objave: 06.03.2010 19:49:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc oko problema koji me muci. Vozim opel Astru 1,7dti 2000g.Auto je prešao 143000 km, Svako malo desi mi se da prilikom kretanja u mašini kao da nešto lupi, preskoci i onda prilikom kretanja, te sve dok ne ubacim u 3 brzinu cuje se zvuk kao da auspuh udara u pod no medutim to nije to i tako bude dva do tri kretanja sa mjesta i poslije sve ok, da bi nakon par dana opet ista stvar se desila. Navedeno mi se cešce desi kad se mašina zagrije na radnu tem. no zna se desit i dok je hladna.
ODGOVOR:Prema vašem opisu moguci uzroci su : nosaci motora, ispušni sustav, zaštitni poklopci na motoru, pogonske osovine, transmisija, hvatišta ovjesa. Kao što vidite odgovor je dosta opširan. Tocan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon direktnog uvida na vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR SE NE GASI NAKON VA?ENJA KLJUCA

Datum objave: 03.03.2010 14:44:00
Slika
PITANJE: Pisem iz Austrije..Imam problem sa opel astrom 1.7 TD 68 konjskih snaga..97 godiste.Automobil pali i radi odlicno,problem nastaje kada pokusam da ugasim automobil,vratim ljuc nazad,izvucem vani iz brave,automobil i dalje radi neko vrijeme..akomi mozete pomoci,bicuvam jako zahvalan..Sve naj bolje vama i vasim naj milijim zelimo od srca..
ODGOVOR:Postoji dva uzroka radi kojih se motor odmah nakon vadenja kljuca ne ugasi a to su elektroagnetski ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi i ili kontakt brava. Postoji i treci uzrok a on nije tako cesti a to je loše mehanicko stanje motora i prisutnost ulja u usisnom kolektoru. U ovom slucaju najprije ispitajte elektromagnetski ventilza zatvaranje dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 03.03.2010 14:09:00
Slika
PITANJE: poštovani,molim vas za odgovor.imam opel kadet sa plinskom instalacijom u koji sam ugradio vektrin motor 1.6 mono point jer je orginalni 1.3 bio previše trom za plin.uglavnom,jednom prilikom na auto cesti zbog dvosatne vožnje sa 160km/h i jako lošim uljem(150 kn/lit) došlo je do oštecenja ležajeva na bregastoj osovini kao i nje same pa sam ju morao zamijeniti drugom polovnom.to je ucinio mehanicar koji mi je i ugradio taj vektrin motor,medutim,nakon ugradnje druge bregaste osovine u vožnji se cuje neobican zvuk,kao da osovina nije u centru,cuje se hucanje.da li je moguce da mi je mehanicar ugradio neodgovarajucu osovinu?
ODGOVOR:Odgovor na Vaše pitanje je moguc nakon pregleda motora. Teško je vjerovati da mehanicar nije provjerio sve dimenzije ugradene bregaste osovine i njezinu ispravnost. U ovom slucaju treba posumnjati u kvalitetu ležajeva bregaste osovine, isti su se mogli oštetiti radi pregrijavanja i lošeg ulja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - LUPANJE U KOTACU

Datum objave: 25.02.2010 13:30:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Astre H 2005. godina. Ima 117 tis km i zadnje vrijeme kada prelazim preko ležecih policajaca cuje se lupanje u prednjem lijevom kotacu. Na tehnickom su mi rekli da bi samo nešto trebalo prišarafiti. No kad sam odvezla auuto na servis tamo su mi rekli da treba mijenjati i spone i špur (cijena oko 1300kn) pa me zanima da li je zaista potrebno promijeniti spone ili se postojece može "prišarafiti". Cijena popravka kao što je vidljivo nije mala.
ODGOVOR:Lupanje koje navodite može nastati radi istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, na upravljackom mehanizmu, na balans štangi, na kocnim kliještima. Obzirom da se radi o prednjem ovjesu i , ili upravljackom mehanizmu dobro bi bilo obaviti kontrolu i jednoznacno utvrditi koji je uzrok. Ukoliko vam je zgodno možete navratiti do nas , mi cemo vam obaviti strucni pregled i predložiti rješenje. Za Vas bi to bilo besplatno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Datum objave: 24.02.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?
ODGOVOR:Žao mi je što niste navedene nedostatke otklonili kao reklamaciju. Sve što ste naveli ne mora biti skupo. Motor može prekidati radi necistih injektora koji se mogu ultrazvucno cistiti, radi necistog rezervoara za gorivo, radi probijanja visokog napona na sustavu paljenja. Usmjerivac zraka može imati mehanicku blokadu što se može najprije provjeriti a nakon toga i doraditi. Vaše vozilo možemo pregledati a nakon toga predložiti rješenje. Nakon toga bi vam mogli reci i troškove za svaku stavku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.02.2010 22:41:00
Slika
PITANJE: Imam problem s astrom g 2000g 2.0di16v (3 mjeseca nakon promjene bosch pumpe), pali se lampica motora i stavlja ga u safe mode. Kad prede 2500 okretaja ili je pod opterecenjem (npr. 5 brzina 70km/h lagana uzbrdica) ugasi se. Na dijagnostici prijavljuje EGR grešku. Ocistio sam usisnu granu sve je opet isto. Provjerio sva vakuum crijeva opet isto. Probao EGR drži vakuum bez problema. Nemam pojma jeli možda MAP senzor na usisnoj grani. Vec sam lud od te lampice. MOLIM POMOC. Vaši odgovori su super.
ODGOVOR:Na vašem vozilu svakako treba napraviti dijagnostiku motora, dijagnostiku sustava za upravljanje motorom, kontrolu sustava za dobavu goriva. Moguce neispravnosti su : filteri, necistoce u rezervoaru, dobavna pumpa, zrak u sustavu goriva, APP senzor gasa, dize, mjerac mase zraka, tlak turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil ( može biti neispravan i ako drži vakum ), regulator kolicine goriva, senzor položaja VT pumpe, ECT senzor, kontrolni modul visokotlacne pumpe, mehanicko stanje motora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL C25XE - INJEKTORI STALNO OTVORENI

Datum objave: 17.02.2010 17:31:00
Slika
PITANJE: moj problem je na opelovom c25xe motoru 2.5 v6 je taj sto cim dam kontakt dizne se otvore,znaci na sve dizne dolazi stalan plus sa releja a sa ECU-a dolazi na sve dizne masa stalna sto je uzrokovalo otvaranjem dizni jer kompjuter salje masu na dizne i tako ih otvara al u mom slucaju je stalna masa na svim diznama,probao sam mjenjati ECU i isto se desava.radio sam diagnostiku i pokazuje gresku 21 a to ja tps senzor.sad nisam siguran da li je moguce da tps senzor uzrokuje takav problem.mjerio sam unimerom i izmedju pinova 1i2 imam napon oko 5v sto je ok i cim ustekam dzek u tps taj napon spane na 0.1v a mjerio sam napon izmedju 2i3 pinova i trebalo bi biti na pustenom gasu od 0.1v do punog gasa 4.9 a u mene je u svim slucajevima 0v e sad jeli moguce da on uzrokuje stalnu masu na diznama.da napomenem instalaciju sam komplet pregledao i sve je ok nije nigdje u spoju...
ODGOVOR:Vremenom otvorenosti injektora upravlja ECU racunalo . Vrijeme otvorenosti injektora Ecu racunalo izracunava na osnovu ulaznih podataka . Ulazni podaci dolaze sa senzora otvorenosti leptirastog ventila , ECT senzora temperature motora, MAP senzora, IAT senzora za temperaturu usisanog zraka, VAF mjeraca mase zraka, lambda sonde, RPM senzora radilice. Svi podaci koji dolaze s navedenih davaca, služe ECU centrali da izracunava kolicinu zraka koja ulazi u motor i da prema izracunanoj kolicini zraka dozira kolicinu goriva.
Kada je nešto od navedenog neispravno kao što je i u vašem slucaju injektori mogu biti stalno otvoreni. U vašem slucaju nije bitno da li minus dolazi iz centrale ili s nekog drugog mjesta. Bitno je da isti dolazi u vidu impulsa ako dolazi iz ECU centrale. Moguci uzroci su sve što sam naveo a uz to i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKAO CETVRTI GRIJAC

Datum objave: 17.02.2010 17:17:00
Slika
PITANJE: SVAKA POHVALA ZA VAŠU STRANICU
Imam Opel Astru F 1.7. TD 97.g., njemacki motor..Prije dva tjedna mijenjao sam grijace (sva 4 grijaca, na njemu su bili Beruovi grijaci, sad sam stavio NGK grijace), uglavnom promijenio sam prva 3 grijaca a cetvrti grijac mi je pukao, odnosno pukla je matica na grijacu (grijac viri van motora cca 10 mm, to je zadnji grijac iza Bosch pumpe) i ne znam kako da ga izvadim tj. što da napravim. Pošto mi pali na tri grijaca, logicno je da radi na tri cilindra ( jer je moguce da uvijek radi na tri cilindra ili se cetvrti cilindar naknadno pokrene), kad ga zapalim onda mi pocne cukati tj. trzati ( u ler gasu ispušta puno plavo-bijelog dima, dok u vožnji vozi normalno i ne dimi). Pokušao sam otpustiti taj grijac sa WD-om i papagajkama ali nije išlo...Možete li mi reci kakav pametan prijedlog, što da napravim??
ODGOVOR:Sve detalje ste tocno naveli i objasnili. Motor ce raditi na tri cilindra sve dok u cilindru s neispravnim grijacem na poraste temperatura na kojoj se pali dizel gorivo . Takvo stanje ne pogoduje motoru jer na cilindru koji ne radi nastaje pojava ispiranja uljnog filma radi koje se pojacano troši klip i cilindar. Što napraviti , znate i vi . Kako napraviti je glavno pitanje. Polomljeni grijac se može najlakše izvaditi u uvjetima gdje postoje odgovarajuci i specijalni alati a to je servis. U vecini slucajeva to uspijeva. U malom broju slucajeva potrebno je demontirati glavu motora i obaviti vadenje grijaca. Po potrebi ako ne riješite , javite se .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKLA BAKRENA STOPICA

Datum objave: 17.02.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: molim informaciju vezanu uz opel astru bertone 1,8 iz 2001. godina . 125000 km.Pri zamjeni akumulatora došlo je do napuknuca bakrene stopice na plus kabelu. (na onom mjestu dosta prije akumulaora gdje se spajaju dvije stopice vijkom, jedna na plus klemu akumulatora a druga pretpostavljam sa alternatora .)Ovlašteni sevisi me uvjeravaju da jedino dolazi u obzir izmjena novog kabla (par tisuca kuna ) i da takav slucaj nisu imali ili je rijedak.Molim da li se napuknuce bakrene stopice na glavnom plus kabelu može zamijeniti ili sanirati i kakve su posljedice ako u vožnji pukne do kraja.
ODGOVOR:Može se zamijeniti samo oštecena stopica ( priklucak ). Na navedenom mjestu mogu nastati padovi napona koje može utjecati na rad motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM SA ANLASEROM

Datum objave: 14.02.2010 16:33:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam OpelAstru 1.7 Td 1997 god i imam problem sa alnaserom tj. paljenjem auta.Prilikom davanja kontakta alnaser izbacuje i ne pokrece motor vec zuji odnosno okrece alnaser. Promjenjene su pikse od bronce i plasticno kucište zubcanika u statoru rotora.Molila bih vas za pomoc savjetom kako da to otkolonim jer moj suprug govori da auti nisu za žene.
ODGOVOR:Prema vašem opisu za elektropokretac ( anlaser ) mogu reci da navedene radnje koje ste obavili nisu dovoljne za ispravan rad navedenog uredaja. Postoje još neki dijelovi koji se trebaju ispitati i po potrebi zamijeniti. Ovom cu navesti samo neke a to su : elektromagnetska sklopka ( automat ), pogonski zupcanik ( bendix ), kolektor, ostali dijelovi elektropokretaca. Nakon rastavljanja i ispitivanja svih dijelova može se tocno znati što treba zamijeniti i kolika je cijena popravka. Nakon kvalitetno obavljenog posla elektropokretac ce raditi kao novi dugo godina. Ako neznate kako kvalitetno riješiti opisani problem javite se.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - BSI RACUNALO

Datum objave: 14.02.2010 11:03:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih Vas za pomoc i savjet glede kvara vjerovatno na elektro instalaciji na opel astri. Naime, iz cista mira, u toku noci na parkiralištu, pocela su paliti i gasiti štop svjetla, osvjetljenje registracije, prednja i zadnja pozicija, a takodjer i treperi osvjetljenje instrument table. Zakrenivši kljuc u kontakt bravi , nema ocekivane reakcije, nikakvog kontakta i sve je kao da je baterija prazna, nista ne svjetli a anomalija se gasi. Vrativsi kljuc u nulti polozaj , ponovo sve zmirka. Odspojih akumulator kako bi sprijecio eventualne daljnje posljedice. Molim Vas ovim putem za odgovor i savjet kako pokusati rjesiti problem.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli i opisali uzrok je BSI racunalo. Preko njega ide kompletno napajanje za signalizaciju, osvjetljenje i ostale fumkcije u kabini.Ispitajte BSI racunalo.
na vrh Povratak na vrh