Danas je: 21.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA - U 2.i 3. BRZINI SLABO VUCE

Datum objave: 25.03.2010 17:33:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za strucno mišljenje i savjet.
Nedavno sam kupio Corsu 1.7 DI 2003.g. Ima 130.000 km. Obavio sam odmah tehnicki pregled te bio na servisu gdje je promijenjeno ulje i stavljen novi filter ulja. Medutim, primijetio sam da nižim stupnjevima prijenosa (2. i 3. brzina) slabo vuce. Krece (u prvoj) odlicno, medutim cim ubacim u drugu kao da nema snage. Tek nakon par sekundi trzne i povuce kako treba. Takoder sam primjetio da cim prijedem 110 km/h upali mi se ona žuta lampica sa francuskim kljucem preko auta te auto isto tako gubi snagu, muci se da ubrza. Imate li ideju što bi moglo biti?
ODGOVOR:Prema Vašem opisu moguce greške su : suženje usinih kanala, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, MAP senzor, regulator kolicine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, upravljacki modul VT pumpe, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZAMJENA MIKRO REMENA

Datum objave: 24.03.2010 14:42:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu c 1,2/16V 2003.god. proizvodnje;te me zanima postupak izmjene „mikro remena“(alternator ,vodena pumpa…),nema klimu.
Bit cu toliko slobodan pa cu Vam postaviti još jedno pitanje. Zanima me kada se mijenja ulje u mjenjacu i koje.
ODGOVOR:Mikro remen se mijenja tako da se oslobodi natezac remena ( može biti fiksni ili automatski ). Nakon oslobadanja natezaca kanalni remen se može izvaditi iz ležišta. Na isti nacin se ugradi novi remen , postupak je jednostavan i logican. Ako je natezac remena fiksni isti se treba zategnuti tako da remen bude dovoljno napet ali ne i prezategnut. Nakon zatezanja natezaca isti se fiksira centralnim vijkom. Ako je natezac automatski tada nema nikakvog dodatnog zatezanja jer to radi opruga natezaca.
Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km a koristi se originalno ulje Opel No. 93 165 290 .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NEPOVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 17.03.2010 09:15:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam problem sa paljenjem vectre.Imam opel vectru A,1.6i,55kw,88.g. Ponekad pali na kljuc a nekad nece. na guranje pali ko metak.Popis stvari koje sam mijenjao:bobina,modul paljenja,razvodna kapa,kablovi za modul,kablovi za svijecice, svijecice, uložak bravice,pumpa za gorivo.bio sam kod raznih majstora,što elektricara,što mehanicara ali nemože se utvrditi kakav je kvar.
malo sam se raspitivao i nacuo sam da na motoru ima senzor radilice koji "navodno" daje impuls na diznu za gorivo koja pušta gorivo. navodno je problem u tom senzoru...neznam više kome da se obratim.
nisam mjenjao taj senzor jer sam vec potrošio puno novaca na "majstore" i više ne vjerujem nikome.
ODGOVOR:Normalno je da ne vjerujete nikome jer niste odmah došli u pravi servis koji bi vam odmah otkrio sve neispravnosti i predložio rješenje. Uz sve što ste naveli ispitajte još : akumulator ( kapacitet mor abiti veci od 60% ), elektropokretac ( ako je ispravan prilikom startanja motora pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veci od 3 V ), tlak goriva, injektore, ECT senzor, senzor položaja TP ventila, MAP senzor, IAT senzor, aktuator minimuma, mehanicko stanje motora, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 11.03.2010 21:02:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih vas za pomoc oko mog problema sa autom,
dakle radi se o sljedecem,opel corsa c 1.8 16v gsi,2002god.Auto ima tomaseto plinsku instalaciju,u nazad 2 mj auto se sam od sebe ugasi u voznji,upali se zuta lampica(po sredini lampice munja),i auto stane.To se desi i na plin i na benzin,nema pravila,nekad se vozim 10 dana da se nista ne desi,a nekada se gasi svaki drugi dan.Kada se auto ugasi,ako ta ista lampica treperi auto se ne moze upaliti,cim se ona smiri auto upali najnormalnije,ali i dalje lampica svijetli.Bio sa na dijagnostici u opelu,i izbacilo mi je 4 greske, P0606, P1600,P0403, P0170, ne znam sta da radim,posto bi trebao auto prodati,a posto se ovo desava u ovakvom ga stanju ne mogu prodati,i naravno ne bi htio da odem u opel i da platim ko zna koju cifru,pa ako mozda znate nesto o tome bio bih Vam jako zahvalan.
ODGOVOR:Šifre grešaka koje ste naveli ukazuju na dosta mogucih grešaka i to : fuel trim, propuštanje usisnog kolektora, tlak goriva,, injektori, EVAP carnister ventil, lambda sonda, EGR ventil, ECU program centrala, ECU greška u funkciji. Sve nabrojeno ne mora znaciti ništa jer navedena kompjutorska dijagnostika nije pouzdana metoda kojom se sa sigurnošcu mogu otkriti pojedini kvarovi. U ovom slucaju potrebno je napraviti pojedinacno ispitivanje sustava ubrizgavnja i sustava paljenja . nakon toga bih mogao reci što je neispravno i kolika je cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEŠTO LUPI

Datum objave: 06.03.2010 19:49:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc oko problema koji me muci. Vozim opel Astru 1,7dti 2000g.Auto je prešao 143000 km, Svako malo desi mi se da prilikom kretanja u mašini kao da nešto lupi, preskoci i onda prilikom kretanja, te sve dok ne ubacim u 3 brzinu cuje se zvuk kao da auspuh udara u pod no medutim to nije to i tako bude dva do tri kretanja sa mjesta i poslije sve ok, da bi nakon par dana opet ista stvar se desila. Navedeno mi se cešce desi kad se mašina zagrije na radnu tem. no zna se desit i dok je hladna.
ODGOVOR:Prema vašem opisu moguci uzroci su : nosaci motora, ispušni sustav, zaštitni poklopci na motoru, pogonske osovine, transmisija, hvatišta ovjesa. Kao što vidite odgovor je dosta opširan. Tocan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon direktnog uvida na vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR SE NE GASI NAKON VA?ENJA KLJUCA

Datum objave: 03.03.2010 14:44:00
Slika
PITANJE: Pisem iz Austrije..Imam problem sa opel astrom 1.7 TD 68 konjskih snaga..97 godiste.Automobil pali i radi odlicno,problem nastaje kada pokusam da ugasim automobil,vratim ljuc nazad,izvucem vani iz brave,automobil i dalje radi neko vrijeme..akomi mozete pomoci,bicuvam jako zahvalan..Sve naj bolje vama i vasim naj milijim zelimo od srca..
ODGOVOR:Postoji dva uzroka radi kojih se motor odmah nakon vadenja kljuca ne ugasi a to su elektroagnetski ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi i ili kontakt brava. Postoji i treci uzrok a on nije tako cesti a to je loše mehanicko stanje motora i prisutnost ulja u usisnom kolektoru. U ovom slucaju najprije ispitajte elektromagnetski ventilza zatvaranje dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 03.03.2010 14:09:00
Slika
PITANJE: poštovani,molim vas za odgovor.imam opel kadet sa plinskom instalacijom u koji sam ugradio vektrin motor 1.6 mono point jer je orginalni 1.3 bio previše trom za plin.uglavnom,jednom prilikom na auto cesti zbog dvosatne vožnje sa 160km/h i jako lošim uljem(150 kn/lit) došlo je do oštecenja ležajeva na bregastoj osovini kao i nje same pa sam ju morao zamijeniti drugom polovnom.to je ucinio mehanicar koji mi je i ugradio taj vektrin motor,medutim,nakon ugradnje druge bregaste osovine u vožnji se cuje neobican zvuk,kao da osovina nije u centru,cuje se hucanje.da li je moguce da mi je mehanicar ugradio neodgovarajucu osovinu?
ODGOVOR:Odgovor na Vaše pitanje je moguc nakon pregleda motora. Teško je vjerovati da mehanicar nije provjerio sve dimenzije ugradene bregaste osovine i njezinu ispravnost. U ovom slucaju treba posumnjati u kvalitetu ležajeva bregaste osovine, isti su se mogli oštetiti radi pregrijavanja i lošeg ulja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - LUPANJE U KOTACU

Datum objave: 25.02.2010 13:30:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Astre H 2005. godina. Ima 117 tis km i zadnje vrijeme kada prelazim preko ležecih policajaca cuje se lupanje u prednjem lijevom kotacu. Na tehnickom su mi rekli da bi samo nešto trebalo prišarafiti. No kad sam odvezla auuto na servis tamo su mi rekli da treba mijenjati i spone i špur (cijena oko 1300kn) pa me zanima da li je zaista potrebno promijeniti spone ili se postojece može "prišarafiti". Cijena popravka kao što je vidljivo nije mala.
ODGOVOR:Lupanje koje navodite može nastati radi istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, na upravljackom mehanizmu, na balans štangi, na kocnim kliještima. Obzirom da se radi o prednjem ovjesu i , ili upravljackom mehanizmu dobro bi bilo obaviti kontrolu i jednoznacno utvrditi koji je uzrok. Ukoliko vam je zgodno možete navratiti do nas , mi cemo vam obaviti strucni pregled i predložiti rješenje. Za Vas bi to bilo besplatno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Datum objave: 24.02.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?
ODGOVOR:Žao mi je što niste navedene nedostatke otklonili kao reklamaciju. Sve što ste naveli ne mora biti skupo. Motor može prekidati radi necistih injektora koji se mogu ultrazvucno cistiti, radi necistog rezervoara za gorivo, radi probijanja visokog napona na sustavu paljenja. Usmjerivac zraka može imati mehanicku blokadu što se može najprije provjeriti a nakon toga i doraditi. Vaše vozilo možemo pregledati a nakon toga predložiti rješenje. Nakon toga bi vam mogli reci i troškove za svaku stavku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.02.2010 22:41:00
Slika
PITANJE: Imam problem s astrom g 2000g 2.0di16v (3 mjeseca nakon promjene bosch pumpe), pali se lampica motora i stavlja ga u safe mode. Kad prede 2500 okretaja ili je pod opterecenjem (npr. 5 brzina 70km/h lagana uzbrdica) ugasi se. Na dijagnostici prijavljuje EGR grešku. Ocistio sam usisnu granu sve je opet isto. Provjerio sva vakuum crijeva opet isto. Probao EGR drži vakuum bez problema. Nemam pojma jeli možda MAP senzor na usisnoj grani. Vec sam lud od te lampice. MOLIM POMOC. Vaši odgovori su super.
ODGOVOR:Na vašem vozilu svakako treba napraviti dijagnostiku motora, dijagnostiku sustava za upravljanje motorom, kontrolu sustava za dobavu goriva. Moguce neispravnosti su : filteri, necistoce u rezervoaru, dobavna pumpa, zrak u sustavu goriva, APP senzor gasa, dize, mjerac mase zraka, tlak turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil ( može biti neispravan i ako drži vakum ), regulator kolicine goriva, senzor položaja VT pumpe, ECT senzor, kontrolni modul visokotlacne pumpe, mehanicko stanje motora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL C25XE - INJEKTORI STALNO OTVORENI

Datum objave: 17.02.2010 17:31:00
Slika
PITANJE: moj problem je na opelovom c25xe motoru 2.5 v6 je taj sto cim dam kontakt dizne se otvore,znaci na sve dizne dolazi stalan plus sa releja a sa ECU-a dolazi na sve dizne masa stalna sto je uzrokovalo otvaranjem dizni jer kompjuter salje masu na dizne i tako ih otvara al u mom slucaju je stalna masa na svim diznama,probao sam mjenjati ECU i isto se desava.radio sam diagnostiku i pokazuje gresku 21 a to ja tps senzor.sad nisam siguran da li je moguce da tps senzor uzrokuje takav problem.mjerio sam unimerom i izmedju pinova 1i2 imam napon oko 5v sto je ok i cim ustekam dzek u tps taj napon spane na 0.1v a mjerio sam napon izmedju 2i3 pinova i trebalo bi biti na pustenom gasu od 0.1v do punog gasa 4.9 a u mene je u svim slucajevima 0v e sad jeli moguce da on uzrokuje stalnu masu na diznama.da napomenem instalaciju sam komplet pregledao i sve je ok nije nigdje u spoju...
ODGOVOR:Vremenom otvorenosti injektora upravlja ECU racunalo . Vrijeme otvorenosti injektora Ecu racunalo izracunava na osnovu ulaznih podataka . Ulazni podaci dolaze sa senzora otvorenosti leptirastog ventila , ECT senzora temperature motora, MAP senzora, IAT senzora za temperaturu usisanog zraka, VAF mjeraca mase zraka, lambda sonde, RPM senzora radilice. Svi podaci koji dolaze s navedenih davaca, služe ECU centrali da izracunava kolicinu zraka koja ulazi u motor i da prema izracunanoj kolicini zraka dozira kolicinu goriva.
Kada je nešto od navedenog neispravno kao što je i u vašem slucaju injektori mogu biti stalno otvoreni. U vašem slucaju nije bitno da li minus dolazi iz centrale ili s nekog drugog mjesta. Bitno je da isti dolazi u vidu impulsa ako dolazi iz ECU centrale. Moguci uzroci su sve što sam naveo a uz to i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKAO CETVRTI GRIJAC

Datum objave: 17.02.2010 17:17:00
Slika
PITANJE: SVAKA POHVALA ZA VAŠU STRANICU
Imam Opel Astru F 1.7. TD 97.g., njemacki motor..Prije dva tjedna mijenjao sam grijace (sva 4 grijaca, na njemu su bili Beruovi grijaci, sad sam stavio NGK grijace), uglavnom promijenio sam prva 3 grijaca a cetvrti grijac mi je pukao, odnosno pukla je matica na grijacu (grijac viri van motora cca 10 mm, to je zadnji grijac iza Bosch pumpe) i ne znam kako da ga izvadim tj. što da napravim. Pošto mi pali na tri grijaca, logicno je da radi na tri cilindra ( jer je moguce da uvijek radi na tri cilindra ili se cetvrti cilindar naknadno pokrene), kad ga zapalim onda mi pocne cukati tj. trzati ( u ler gasu ispušta puno plavo-bijelog dima, dok u vožnji vozi normalno i ne dimi). Pokušao sam otpustiti taj grijac sa WD-om i papagajkama ali nije išlo...Možete li mi reci kakav pametan prijedlog, što da napravim??
ODGOVOR:Sve detalje ste tocno naveli i objasnili. Motor ce raditi na tri cilindra sve dok u cilindru s neispravnim grijacem na poraste temperatura na kojoj se pali dizel gorivo . Takvo stanje ne pogoduje motoru jer na cilindru koji ne radi nastaje pojava ispiranja uljnog filma radi koje se pojacano troši klip i cilindar. Što napraviti , znate i vi . Kako napraviti je glavno pitanje. Polomljeni grijac se može najlakše izvaditi u uvjetima gdje postoje odgovarajuci i specijalni alati a to je servis. U vecini slucajeva to uspijeva. U malom broju slucajeva potrebno je demontirati glavu motora i obaviti vadenje grijaca. Po potrebi ako ne riješite , javite se .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKLA BAKRENA STOPICA

Datum objave: 17.02.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: molim informaciju vezanu uz opel astru bertone 1,8 iz 2001. godina . 125000 km.Pri zamjeni akumulatora došlo je do napuknuca bakrene stopice na plus kabelu. (na onom mjestu dosta prije akumulaora gdje se spajaju dvije stopice vijkom, jedna na plus klemu akumulatora a druga pretpostavljam sa alternatora .)Ovlašteni sevisi me uvjeravaju da jedino dolazi u obzir izmjena novog kabla (par tisuca kuna ) i da takav slucaj nisu imali ili je rijedak.Molim da li se napuknuce bakrene stopice na glavnom plus kabelu može zamijeniti ili sanirati i kakve su posljedice ako u vožnji pukne do kraja.
ODGOVOR:Može se zamijeniti samo oštecena stopica ( priklucak ). Na navedenom mjestu mogu nastati padovi napona koje može utjecati na rad motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM SA ANLASEROM

Datum objave: 14.02.2010 16:33:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam OpelAstru 1.7 Td 1997 god i imam problem sa alnaserom tj. paljenjem auta.Prilikom davanja kontakta alnaser izbacuje i ne pokrece motor vec zuji odnosno okrece alnaser. Promjenjene su pikse od bronce i plasticno kucište zubcanika u statoru rotora.Molila bih vas za pomoc savjetom kako da to otkolonim jer moj suprug govori da auti nisu za žene.
ODGOVOR:Prema vašem opisu za elektropokretac ( anlaser ) mogu reci da navedene radnje koje ste obavili nisu dovoljne za ispravan rad navedenog uredaja. Postoje još neki dijelovi koji se trebaju ispitati i po potrebi zamijeniti. Ovom cu navesti samo neke a to su : elektromagnetska sklopka ( automat ), pogonski zupcanik ( bendix ), kolektor, ostali dijelovi elektropokretaca. Nakon rastavljanja i ispitivanja svih dijelova može se tocno znati što treba zamijeniti i kolika je cijena popravka. Nakon kvalitetno obavljenog posla elektropokretac ce raditi kao novi dugo godina. Ako neznate kako kvalitetno riješiti opisani problem javite se.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - BSI RACUNALO

Datum objave: 14.02.2010 11:03:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih Vas za pomoc i savjet glede kvara vjerovatno na elektro instalaciji na opel astri. Naime, iz cista mira, u toku noci na parkiralištu, pocela su paliti i gasiti štop svjetla, osvjetljenje registracije, prednja i zadnja pozicija, a takodjer i treperi osvjetljenje instrument table. Zakrenivši kljuc u kontakt bravi , nema ocekivane reakcije, nikakvog kontakta i sve je kao da je baterija prazna, nista ne svjetli a anomalija se gasi. Vrativsi kljuc u nulti polozaj , ponovo sve zmirka. Odspojih akumulator kako bi sprijecio eventualne daljnje posljedice. Molim Vas ovim putem za odgovor i savjet kako pokusati rjesiti problem.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli i opisali uzrok je BSI racunalo. Preko njega ide kompletno napajanje za signalizaciju, osvjetljenje i ostale fumkcije u kabini.Ispitajte BSI racunalo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 14.02.2010 10:36:00
Slika
PITANJE: Naime imam problem sa automobilom Opel Kadet, star je 20 godina, promenjeno 2 akomulatora novi pod garancijom.Ali ukoliko se auto ne pali bar 2 dana, akomulator se isprazni.Da li je u pitanju alternator ?
ODGOVOR:Mogu postojati dva uzroka radi kojih se isprazni akumulator. Prvi uzrok je da neki od potrošaca na vozilu dok je vozilo u stanju mirovanja vuce struju iz akumulatora i tako ga prazni. Drugi uzrok je punjenje akumulatora odnosno ispravnost alternatora. Provjerite u momentu kada motor radi koliki je napon na klemama akumulatora , treba biti 13,8 do 14,8 Volti. Nakon toga ispitajte da li neki potrošac vuce ( troši ) struju dok vozilo miruje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KOCNI SUSTAV

Datum objave: 11.02.2010 11:17:00
Slika
PITANJE: imam još jedno pitanje u vezi kocnica što mi nitko nemože odgovoriti,
opel astra g 1.7td karavan 99g,
kupio sam ju novu i sada ima 220 000km i do sada sam mjenjao zadnje plocice pet ili šest puta a prednje još nikad nisam jer su uvjek kao nove,nakon toliko km nisu potrošene ni dvadeset posto,
auto po suhom koci dobro ali po kiši i snjegu cim malo stisnem kocnicu aktivira se abs,na tehnickom pregledu uvjek valjaju kocnice i prednje i zadnje,u servisu kada su prvi put otišle zadnje plocice na 30 000km rekli su da je to nemoguce i da sam vozio pod rucnom a kasnije nisu mogli vjerovati ali neznaju šta je problem,onda sam odustao i mijenjo redovito zadnje plocice,navikao sam se na to,jedini problem je po snjegu jer je jako teško stati,pa me zanima vaše mišljenje o tome šta bi tu bio problem
ODGOVOR:Ispravan rad ABS sustava povezan je s ispravnošcu kocnog sustav na vašem vozilu. Kocni sustav se treba permanentno održavati i to svi dijelovi sustava. Disk plocice se troše na dva nacina i to tako da iste postaju tanje i drugo trošenje je termicko. Disk plocice mogu biti po debljin jako dobre a termicki jako loše. Termicko istrošenje je uzrok strukturne promjene frikcionog materijala a rezultat toga je jako mali koeficjent trenja disk plocice. Takvo vozilo ima tvrdu pedalu kocnice , efekt kocenja je slabiji a zaustavni put vozila je duži. Kocni sustav se ne promatra odvojeno ( diskovi , disk plocice ) nego su svi dijelovi sustava jedna cjelina koja funkcionira kao jedan tim. U ovom slucaju vi najbolje znate što ste zadnjih godina radili na kocnom sustavu osim što ste samo mijenjali zadnje disk plocice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA - PUMPA ZA GORIVO, REZERVOAR

Datum objave: 10.02.2010 16:11:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel asconi 87god. 1.6i. automatik za americko tržište
Ocuvana i održavana ...uvod je da sam prije mjesec dana ocistio rezvoar goriva, cijevi i postavio novi filter goriva...jer se sve zastopalo od ovog našeg goriva mulja pijeska vode i sl...Sada sam tocio na novoj pumpi da bi mi auto opet stao i kad sam zavirio u rezervoar opet mulj – blato, 3 litre vode...skinuo sam pumpu...ocistio joj filter, naslage kamenca na nosacu i sada kad sam to sve montiro...pumpa za gorivo neradi – nemogu upalit auto...mjerio sam voltažu na pumpi je 10V dok je akumulator 12V...kad sam prespojio direktno sa akumulatora pumpa je radila...Moje pitanje je dali je pumpa prošla – jer neznam koji je minimum voltaže da ona napumpa gorivo prilikom paljenja ili je pumpa polu crkla pa joj treba 12 i više volti da se pokrene – cuo sam da su ove nove imaju plasticni propeler i da svaku godinu se mora mijenjat pumpa ??? jer se plasticni propeler raspadne – dok su ove stare sa metalnim propelerom...i dali je normalno da mi akumulator ima 12V, a dolazna struja na pumpu je 10V (tj 2 volta manje)...relej radi normalno klik-klik...nemojte me uzet za rijec, ali sjecam se da sam prije bio upalio taj opel i sa 9 volti sa starim akumulatorom, a sad imam novi...
Sada i ako popravim taj auto ja više neznam na šta cu ga tocit – na zrak...
ODGOVOR:Pumpa za gorivo može raditi i na 9 V a problem treba tražiti u necistocama koje su ušle u pumpu za gorivo. Kod starijih vozila koji imaju metalni rezervoar za gorivo dogada se da rezervoar oksidira iznutra . Bez obzira na detaljno cišcenje rezervoara cestice hrde se stalno odvajaju od oštecene ( nagrižene ) površine rezervoara , ulaze u pumpu za gorivo i tako istu oštecuju i blokiraju. Detaljno cišcenje rezervoara nije moguce . Najbolje bi bilo da se zamijeni rezervoar ( novi ili rabljeni ) ukoliko je postojeci jako oksidirao iznutra. Navesti cu uvjete koji su potrebni da dobava goriva bude ispravna. Rezervoar za gorivo mora biti cist, gorivo cisto, pumpa za gorivo ispravna , filter goriva cist, injektori ispravni ( cisti ), regulator tlaka goriva ispravan. Tlak goriva kojega stvara pumpa za gorivo na kolektoru injektora treba biti 3,0 bara.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PREKIDAC ZA SVJETLO

Datum objave: 09.02.2010 09:40:00
Slika
PITANJE: Problem na mojoj astri g 2003. je da mi prekidac za svijetlo ne radi kako treba. Odnosno kad upalim u položaj za poziciju sve je u redu, kao upalim za kratko svijelo onda ga moram micati lijevo, desno dok ne proradi kratko svijelo. Može li se to kako popraviti? Ako ne može, molim vas da li znate kako se vadi prekidac da ga pokušam sam zamijeniti, a da nešto ne slomim.
ODGOVOR:Prekidac za svjetla se rijetko kada može popraviti jer se oštete mikrokontakti u prekidacu. Za demontažu prekidaca traba demontirati zaštitnu oblogu oko volana i nakon toga se vide detalji kako se demontira prekidac. Postoje vijci za fiksiranje i konektor prekidaca koje treba odspojiti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT C 1976 - RESTAURACIJA OLDTIMERA

Datum objave: 09.02.2010 09:30:00
Slika
PITANJE: Postovani g. Meic, za pocetak sve pohvale na Vasem trudu i angazmanu na internet "radioni" i strucnom pristupu u svom poslu (u Vasem stvarnom auto servisu). Premda zivim na relativno velikoj udaljenosti od Vas (Split), motivirali ste me da prvom prilikom dodjem u Vas servis makar na upoznavanje i kontrolu vozila, a po potrebi i na vece radove. Vidim da svakodnevno dobivate veliki broj upita, pa cu ja biti vrlo kratak. Pitanje: bavite li se restauracijom oldtimer vozila? Konkretno, imam u voznom parku Opel Kadett C iz 1976. godine, relativno dobro ocuvan i s malom kilometrazom (garaziran pola zivotnog vijeka i sa stvarnih 66.000 km), medjutim godine cine svoje, karoseriju bi trebalo konzervirati i prelakirati, a motor prekontrolirati i obnoviti potrosne dijelove. Mozda u Samoboru imate neku partnersku autolimarsku radionu, ukoliko se bavite samo mehanikom? Savjet: servisirate li Smart vozila? Ako da, koju bi verziju motora, po Vasem iskustvu, preporucili s obzirom na pouzdanost, troskove odrzavanja, kvalitetu izvedbe?
ODGOVOR:Sve potrebne automehani?arske i autoelektri?arske možemo napraviti. Za karoserijske radove imam kolege koji imaju svoje servise za limarske i lakirerske radove tako da se i to može kvalitetno obaviti. Smart vozila servisiramo. Ovo vozilo je po svemu specifi?no, jako sofisticirano, komplicirano, zahtjevno za održavanje. Ima puno problema s elektronikom. Za svaku sitnicu se treba demontirati motor. Možda ?e vozilo koje Vi izaberete biti besprijekorno i ne?e biti nikakvih problema. Ako niste vozili do sada SMART vozilo je jeko neudobno. Ukoliko Vam se navedeno vozilo svi?a , zanemarite moje subjektiovne opservacije.
na vrh Povratak na vrh