Danas je: 20.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - VODA I AUSPUHU

Datum objave: 12.05.2010 11:17:00
Slika
PITANJE: Prvo da vas pozdravim i iskažem veliko poštovanje i zahvalnost što nam
pomažete da riješimo svoje nedoumice oko problema u vezi naših
automobila.
Ja imam problem koji me zaista mori, a bojim se da nije u pitanju stvarno ozbiljan kvar. Iz auspuha curi cadava voda i to prilicno puno.
Napravi lijepu lokvu gdje stanem. Kada mu dam jaci gas onda i pršce
vani. Vlasnik sam Opel Astre 1.6 16V benzin, 2000 godište. Vozilo sam
kupio oko prije 2 mjeseca. Tada je imalo oštecen zadnji lonac. prethodni vlasnik je negdje sa njim "nasjeo" tako da su u loncu bile
podrobljene pregrade. Dok je bio taj stari lonac nisam primjetio
curenje vode, osim što kada bih stao sa vozilom primjetio bih da je
dno lonca mokro, da se tu nakupilo vode i da ista po malo kaplje. Voda
je bila cista, a lonac nije bi probušen. Lonac sam promjenio i stavio
drugi, polovan, prilicno u ocuvanom stanju bez tragova korozije. Nakon
10 tak dana primjetim tu cadavu vodu iz auspuha koju sam prethodno
opisao. Kada bih rukom prodrmao zadnji lonac u istom se culo buckanje,znaci pun vode. Danas sam kod majstora bušilicom nacinio malu rupu na dnu lonca i iz njega je iscurilo jako puno vode, možda i litar. Rupu smo ponovo zavarili a posle toga voda ne curi. Prešao sam 20 kilometara i ponovo sam primjetio kapljice na auspuhu, što znaci da ce vjerovatno za par dana ponovo da sipa voda iz njega. Nisam primjetio da gubi vodu iz sistema za hladenje motora, možda i gubi ali neznatno.Auspuh ne dimi. Vozilo normalno radi, lijepo vuce.Jedni mi kažu da je to kondenz, ali da li je normalno u tim kolicinama, drugi da je dobar motor i da ima dobro sagorijevanje, a treci da bi moglo biti nešto
mnogo ozbiljnije.
ODGOVOR:Detaljno ste opisali pojavu tekucine na
ispušnom sustavu pa cu pokušati na najjednostavniji nacin i
odgovoriti. Prisutnost kondenzata je normalna pojava ali samo dok je
ispušni sustav hladan. Kada se ispušni sustav zagrije kondenzata nema
jer se isti u zagrijanom ispušnom sustavu pretvori u vodenu paru i s
drugim ispušnim plinovima izlazi neprimjetno iz motora . Ukoliko se i kod zagrijanog ispušnog sustava ( motor na radnoj temperaturi ) jasno vidi tekucina kao što ste i Vi opisali, tada to nije kondenzat iz goriva nego rashladna tekucina koja ulazi u cilindar/cilindre i u vidu sitnih kapljica ulazi u ispušni sustav i kao tekucina izlazi iz ispušnog sustava . Ovako velika kolicina tekucine ne može ispariti nago se skuplja u ispušnom loncu i vidljivo izlazi iz ispušnog sustava. Ako je to tako onda je to znak da je neispravna brtva glave i ili glava motora. Ovo stanje se treba štoprije riješiti jer je izuzetno opasno za motor.
DODATNO PITANJE:
Moje relacije u poslednje vrijeme (20 tak dana) su bile u glavnom 4 do 6 likometara.Da li je moguce da se u zadnjem loncu nakupi veca kolicina kondenzata iz razloga što ne stigne ispariti a sve iz razloga što se možda ispušni sistem ne uspije kvalitetno zagrijati na tako kratkom periodu kretanja, odnosno bude jako kratak period zagrijan, pa se vrenemom iz tih razloga postepeno povecava kolicina kondenzata.
ODGOVOR:
Moguce je ali malo vjerovatno.
ZAHVALA
12.5.2010. 11:06
ZAHVALA:
Poštovanje gosp. Meic
U subotu 08.05.2010 oko 15 sati smo se culi telefonom. Bio sam tada u glupoj i bezizlaznoj situaciji iz koje ste mi pomogli da se izvucem. Da se podsjetimo. Radnik na lokalnoj benzinskoj postaji na otoku Bracu mi je greškom utocio 5 litara dizela u moj benzinac citroen berlingo. Srecom sam uocio što radi i na vrijeme ga zaustavio, tako da je ušlo samo 5 litara dizela. Ostatak do vrha sam utocio eurosuper 95. U ovo doba, tamo je vrlo teško doci do bilo kakvog mjesnog mehanicara ako ih uopce i ima. Bio sam jako uznemiren, jer sam slijedeci dan trebao putovati natrag u Karlovac a nisam znao što me ceka na putu. Sa mnom je bio i sin od 10 godina. Da li ce auto stati? Što da radim sa sinom ako auto stane?. Sjetio sam se da je moj otac išao kod Vas u Samobor prošlih godina i da je bio jako zadovoljan uslugom, ali nisam imao Vaš broj telefona. Nazvao sam svoju suprugu da proba preko interneta išceprkati kakav mobitel od vas ili kojeg službenika i na srecu našla je Vaš broj. Sad se vracamo na pocetak ove price. Umirili ste me, rekli da napravim par kilometara autom i da vam se poslije toga ponovno javim i opišem rad motora. Nakon slijedeceg telefonskog razgovora ste me uvjerili da mogu sa sigurnošcu krenuti na put.
Ne mogu opisati kakvo sam olakšanje tada osjetio. I eto, put je protekao bez problema i sin i ja smo sretno stigli kuci. Ovim putem Vam još jednom zahvaljujem na nesebicnoj pomoci koju ste mi pružili kad vam je radno vrijeme vec bilo isteklo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 02.05.2010 19:25:00
Slika
PITANJE: Imam slijedeci problem: 2009.g. u 10.mj. kupio sam navedeni auto od 1.vlasnika.Pri kupnji sam probao rad klime,nije hladila,no mislio sam da je prehladno vani da se ukljuci.Prijatelj mi je neko vrijeme radio u privatnom servisu na klimama,tako da je imao mogucnost punjenja plina,što je i napravio,obzirom da je ustanovio da u sistemu nije bilo plina.Rekao je da potom povremeno provjerim rad klime,no bila je zima i tek prije cca 7 dana isprobao sam je za pravo na toplom vremenu.Nije hladila i ustanovili smo da je plin preko zime iscurio.Detaljnim pregledom ustanovili smo da je hladnjak klime ispod njenog ventilatora šupalj,tj.da sitno pušta.OK, narucio sam novi hladnjak klime i trenutno ga cekam,da ga ugradimo i za pocetak prvo zatvorimo rupu u sistemu,za daljnje ispitivanje(nadamo se da je to jedina rupa-propuštanje).Naime,što je dodatni problem,kad smo prije 7 dana stavili plin, a prije toga i dušik pod 14bara tlaka(tada se ništa ocito nije vidjelo-culo u smislu velikih rupa),sistem je prilicno slabo hladio.Tada smo ustanovili da se prilikom ukljucivanja klima uredaja ventilator klime ne ukljucuje niti odmah niti sa zadrškom, nego tlak je u sistemu vrlo brzo na cca 15bara, ubrzo se penje na cca 20-23bara, te se tada ukljucuje 2.(maksimalna) brzina ventilatora klime, spušta tlak na cca 15bara, i tako u krug.Kad se tlak popne blizu 20bara cuje se da se sistem muci, kompresor klime malo jace i teže radi, a prilicno slabo hladi.
A sad pitanje, obzirom da sam elektronicke struke, provjerio sam rad ventilatora klime odvojeno na akumulatoru, obje brzine, a otpornik, termoosigurac i konektor dolazni i odlazni izgledaju u redu.Sad je ideja popratiti konektor-žice koje vode do ventilatora, no za to nemamo shemu, a u kutiji dostupnih releja i osuguraca izgleda da niti jedan nije za dovod napajanja do ventilatora.Dakle, imate li kakvih saznanja-shemu-poznat slucaj, do kuda unatrag vodi taj konektor od ventilatora klime, jer ocekujem da njega ipak ukljucuje neki relej upravljan procesorom klime.Naime, najviše me strah da možda nije neispravna elektronika ukljucivanja releja-ventilatora, dakle procesor.
VAŽNE NAPOMENE:
Izgleda da je 1.vlasniku klima bila neispravna duže vrijeme, jer nitko taj problem do sad nije rješavao, šarafio i ostalo, a osim toga u jednom trenutku ispitivanja rada s plinom u sistemu, ventilator je odmah proradio na 1.brzini te je tlak bio na cca 8bara, a 2.brzina ulkjucivala se na cca 12bara.Mislimo da bi to tako trebalo i raditi.
Nakon slijedeceg gašenja motora i klime, ponovno se nije ukljucivao odmah.Stoga smo mislili da je uslijed dugog nekorištenja (razgog-probušen hladnjak),konenktor-vlaga-relej i ostalo problem, ali evo kako sam rekao, što sam mogao sam provjerio, a sad ne znam što ukljucuje taj ventilator, posebno njegovu 1.brzinu.Koliko smo saznali ta brzina bi se trebala odmah ili s malom zadrškom ukljucivati odmah po ukljucivanju klima sustava.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli u ovom slucaju treba sumnjati u sve dijelove i sklopove sustava klime. Uz kondenzator koji ste rekli da cete zamijeniti treba ispitati još slijedece : dehidrator, ekspanzioni ventil, isparivac a na kraju po potrebi i kompresor. Nakon toga se može po potrebi obaviti i kontrola upravljackog dijela sustava klime a to su slijedeci dijelovi : presostat ( ukljucuje ventilator ), elektricnu instalaciju klima sustava, upravljacku jedinicu ( centralu ) klima sustava. Krenite redoslijedom koji sam naveo. Navedenu shemu i strucnu literaturu nije moguce dobiti od ni jednog servisa jer istu servisi skupo placaju. Ukoliko je Vi želite osobno nabaviti dobru ponudu ima AutoData.Na kraju bih želio još naglasiti da se pojedini kvarovi bez direktnog uvida na vozilu ne mogu riješiti dopisnim putem jer moraju postojati servisni uvjeti i servisna podrška ( alati, baza podataka, mjerni i ispitni uredaji ).
DODATNO PITANJE:
Evo da se javim s rezultatom rada na klima sustavu, u nadi da ce to nekome sa slicnim problemom pomoci. Ujedno, imam i još jedno pitanje za Vas.
Naime, prije dva dana zamijenili smo hladnjak klime novim, napunili plinom i tlak je cijelo vrijeme tipicnih 6 bara. Sustav hladi dobro, no upit je u vezi ventilatora. Sad s novim hladnjakom, svaki put se ventilator ukljuci na svim brzinama rucice podešavanja puhanja u kabini od 2-4, a primijetio sam da kad se klima ukljuci na 1.brzini podešavanja puhanja, ventilator ne ukljucuje ako je motor hladan, dakle tek upaljen auto. Ukoliko je auto zagrijan, topao motor, pri ukljucivanju sustava klime, ventilator klime ce se uredno ukljuciti i na 1.brzini sa zadrškom od oko 5-6 sek. (kao i na drugim brzinama puhanja).Stoga mi se cini da ukljucivanje ventilatora hladnjaka klime na 1.brzini ovisi i o temperaturi ( možda i pocetnom tlaku-opterecenju u sustavu klime ) cijelog motora, a i možda i o pokretanju ventilatora glavnog hladnjaka motora.Naravno sustav klime, kao i njegovo inicijalno stanje pri ukljucivanju kontrolira i centralna procesorska jedinica, i ona "zakljucuje" kad treba dodatno hladiti hladnjak.Obzirom da sustav klime vec dva dana pažljivo pratim, nigdje ne pušta, a hladi ispravno, da li sam u pravu da se ventilator hladnjaka klime i ne mora (odmah-u roku 5-6 sek.) ukljuciti na 1.brzinu, ukoliko sustav klime nije "opterecen na pocetku rada, tj. klima je ukljucena na 1. brzini puhanja ventilatora u kabini, a motor je tek pokrenut?
ODGOVOR:
Ventilatorom klime upravlja procesor klime ako Vaše vozilo ima takav sustav klime. Paljenje ventilatora ovisi samo i jedino o tlaku freona u sustavu. Niski tlak freone je obicno od 4 do 6 bara a visoki tlak je od 12 do 14 bara. Na osnovu kih tlakova pali se ventilator na hladnjaku za hladenje kondenzatora. Ako je klima uredaj sada na Vašem vozilu ispravan nemojte se opterecivati kada i koliko dugo ventilator radi. Klima uredaj na Vašem vozilu se smatra ispravnim kada je temperatura zraka na ventilacijskim kanalima niža od 8° C. Za ispravan rad klima uredaja trebaju biti ispunjene slijedece pretpostavke ; novo ulje u kompresoru, dehidrator dobar ( bez necistoca ) ili novi, ekspanzioni ventil ispravan, sustav ispravan na propuštanje, cirkulacija friškog zraka prema kabini dobra.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - AKSIJALNI HOD POLUOSOVINE

Datum objave: 27.04.2010 14:08:00
Slika
PITANJE: Poštovani, na mojoj astri H ponekad prilikom prelazka preko velikih neravnina, spuštanja sa rinzola i nagloga skretanja se cuje metalni zvuk sa prednje ljeve strane. Dao sam si truda i sve pregledao ( usporedio sa dva identicna vozila ) i utvrdio da poluosovina ima znatno veci hod ljevo desno. Znaci kada se iz skroz ljeve pozicije pomakne skroz desno prema getribi cuje se taj zvuk.
Koji su moguci uzroci takvoga kvara, šta bi se trebalo zamjeniti i koliko je normalno da poluosovina ide ljevo desno.
ODGOVOR:Dozvoljeni aksijalni hod poluosovine je 1 – 3 mm. Navedena zracnost ne utjece na funkciju niti na sigurnost vožnje. Jedini razlog radi kojega treba reagirati je ako ta zracnost ima utjecaja na pojavu lupanja . Ovom prilikom moram naglasiti da u Vašem slucaju to ne mora biti uzrok lupanja. Provjerite još jednom sve dijelove ovjesa i volana i to :
Gumene blokove vilica, vertikalne spone balans štange, aksijalne ležajeve amortizera , kuglaste zglobove vilica, spone i krajnike spona.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA DTI - GASI SE

Datum objave: 21.04.2010 21:47:00
Slika
PITANJE: Imam opel vectru 1997 dti,gasi se non stop samo je mogu upalit ak je šlepam,mjenjao sam filter goriva i od tad mi se to pocelo dešavat ostavim je preko noci sutra je ne mogu uopce upaliti!!!!!!!!!!!!
I ne vuce mi uopce 5brzina max 120km/h spojen na kompjuter pokazuje da nije nest uredu s regulatorom zraka?????jel možd u pitanju bosch pumpa????
ODGOVOR:Postoji na desetke razloga radi kojih motor teško pali. Tocan odgovor mogu dati nekon pregleda vozila. Ovom prilikom navesti cu najcešce kvarove koji su uzrok teškog paljenja motora a to su : elektricna instalacija, elektropokretac, akumulator, zrak u sustavu goriva, mehanicko stanje motora, necist rezervoar, filter goriva, filter zraka, faza motora, grijaci, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, dize, EGR ventil, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KOCNICE

Datum objave: 14.04.2010 15:25:00
Slika
PITANJE: Poštovani,promijenio sam kocione obloge na Korsi 1,4 98 god.
Rucna kocnica mi je ostala kao i prije, ne zateže dovoljno. Neznam koliko stisnuti maticu koja povezuje bubanj i ležajeve, ja sam je stisnuo do kraja. Možda mi se je i uništilo nešto zbot toga šta sam je prejako stisnuo.Kako da namjestim rucnu, i koliko da stisnem maticu ako je nije dobro stisnut do kraja
ODGOVOR:Ako su na zadnjoj glavcini dva konusna ležaja tada se matica ležaja stegne vrlo lagano tek toliko da u ležajevima nema zracnosti i tako se u tome položaju matica osigura od odvrtanja. Ako je rucna kocnica slaba potrebno je provjeriti stanje bubnja kocnice, kocnih papucica, sajlu rucne kocnice, mehanizam u bubnju. Kada se ugraduju nove papucice kocnice, iste se podešavaju najprije na polužnom mehanizmu u samom bubnju. Podešavanje se napravi tako da se kocne papucice maksimalno približe kocnoj površini bubnja. Nakon montaže bubnjeva još se obavi podešavanje na sajli rucne kocnice i to tako da visina poluge rucne kocnice u zategnutom položaju bude 5 zubi.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE

Datum objave: 14.04.2010 10:28:00
Slika
PITANJE: Tražim pomoc u vezi automobila Opel Corse 1.0.
Gasi mi se cim sklonim nogu s gasa,padaju joj obrtaji i jednostavno se ugasi,ili kad palim obrtaji budu mali i ugasi se.Ponekad kada vozim zna mi trzati u vožnji.Vozila sam ju na racunalo nepokazuje nikakav kvar,niti mi svijetli lampica od motora,nitko nezna šta je u pitanju,ako vi znate molim vas javite mi.
ODGOVOR:Vaše vozilo niste dovezli na pravo mjesto i zato ne znate još što je neispravno. Prema detaljima i opisu koje ste poslali moguce greške su : propuštanje usisnog kolektora, niski tlak goriva, necisti injektori, step motor minimuma, senzor položaja leptirastig ventila, EVAP ventil, ECT senzor, MAF senzor, IAT senzor, elektricna instalacija, mehanicko stanje motora, lambda sonda, ECU centrala. Nakon testa motora i pregleda navedenih komponenata sigurno se može znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Po potrebi se javite opet.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KLEPETAVI ZVUK IZ MOTORA

Datum objave: 14.04.2010 10:20:00
Slika
PITANJE: Molim Vas pomognite ako možete. Naime imam Opel Corsu iz 1999. Motor 1.2 16v prešao 148500 km do nedavno sve u redu kad odjednom jedno jutro palim auto ali cujem nekakvi klepetavi zvuk iz motora. Nakon par sekundi sve normalno i tako skoro par dana za redom. No sad se i u vožnji cuje klepetanje (pretpostavljam podizaca) ali isto tako par sekundi ili kilometar pa opet sve u redu ipak sad je to gotovo svako jutro ili u toku dana kad se vozim neovisno gdje. Pitao sam u glavnom servisu Opel ali kažu da kompj. Dijag. ne može se vidjeti ništa jer to nije kvar elektronike?!. Drugi da stavim gušce ulje 20 w40 treci kažu da stavim 5 w40 pa da ce biti sve u redu sa podizacima. Trenutno koristim GM ulje 10 w40. Da li je stvarno u kvaru nekoji podizac ili je nešto drugo!? Dal treba mijenjati podizace?
ODGOVOR:Da li je u pitanju podizac ili nešto drugo treba cuti strucna osoba . Ako je uzrok podizac isti se može zamijeniti ili pokušati ocistiti. U hidropodizacu se tijekom godina može stvoriti talog od ulja koji ometa pravilan rad hidropodizaca. Ulje koje koristite je u redu a prelaskom na drugo ulje necete postici nikakav rezultat.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - RAD VENTILATORA

Datum objave: 14.04.2010 09:39:00
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Mejic. Prvo hvala na svim savjetima za sve laike iz kojih možemo puno toga nauciti. Nego ovako,necu trošiti Vaše dragocijeno vrijeme pa kratko. KUPIO SAM STARU VECTRU 1.8 LIMUZINA-PLIN BENZIN OBNOVLJ. LIMARIJA 91.GOD.. MEHNIKA,VOLAN,KOCNICE SU DOBRE.MAŠINA NE PUŠE DOBRO VUCE.PROBLEM -VENTILATOR VANJSKI CESTO SE PALI PA I NA SAMI KONTAKT BRAVE -IAKO JE MAŠINA HLADNA ON OKRECE DA JU HLADI I CRPI PUNO STRUJE? u VOŽNJI ISPOCETKA PALIO SE SAMO NA LERU. tAKO?ER UNUTRAŠNJI VENTILATOR HLA?ENJA IGRIJANJA KOJI SE INICIRA VJEROJATNO POVLACENJEM PLAVE ILI CRVENE KLAPNE UDESNO GA NE PALI.. JESU LI MOŽDA OSIGURACI ILI NEŠTO OZBILJNIJE-MOŽDA TERMOSTAT? INACE NA AUTU NISAM JOŠ PROVJERIO ST. RASHL. TEKUCINE TE DA LI JU MOŽDA GUBI.INACE OD STRUJE SVE RADI SAMO RADIO NE.DA LI JE ON MOŽDA POVEZAN SA OSIGURACEM UNUTR. VENTILATORA I DA LI POKLOPAC OSIGURACA-GDJE STOJI TE MOŽDA IMA SLIKOVNI OPIS POTROŠACA.OPROSTITE ALI I MI SA STARIJIM AUTIMA SE MORAMO VOZITI.
ODGOVOR:Rad ventilatora na hladnjaku nije povezan s ventilatorom u kabini jer su to dva razlicita sustava. Vanjski ventilator na hladnjaku se pali kada se rashladna tekucina zagrije na 96°C ili ako vozilo ima klima uredaj pa se ukljucivanjem klima uredaja pali i taj ventilator na hladnjaku. Ako se ventilator pali tako kako ste Vi opisali najcešci uzrok je senzor temperature motora koji se nalazi na glavi motora. Senzor šalje informaciju ECU centrali da je tekucina zagrijana na navedenu temperaturu i tada ECU centrala pali ventilator na hladnjaku. Uz navedeni senzor moguci uzroci su još relej ventilatora ili elektricna instalacija. Relaj se obicno nalazi kod motora ne lijevoj muldi ili na kutiji s osiguracima u kabini lijevo od volana. Neku sliku ili shemu nemam.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KADA MIJENJATI ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 27.03.2010 11:18:00
Slika
PITANJE: Ovako imam corsu 2002,sa 94 000 km ,uredno servisirana,jako ocuvana.U servisnoj knjizici piše da se zupcasti remen mjenja na 120 000 km ili 12g starosti,da li ga trebam mjenjati vec sada???
Pitanje broj dva,ponekad u desnom zavoju,rijetko,zacvili nešto onako nije glasno ali ipak se primjeti,bio sam na špuru i špur je savršen,što bi to moglo biti,onako u grubo????Ponavljam rijetko se dogodi ali ono ,što bi to moglo biti?????
ODGOVOR:Zupcasti remen se mijenja na 150.000 km ili 10 godina. Po potrebi
( ako stanje remena to nalaže ) to može biti i ranije. Bitno je da se na svakom servisu pregleda zupcasti remen i da se tom prilikom utvrdi da li isti treba zamijeniti ili se može voziti do slijedeceg servisa.Zvuk koji cujete u zavoju može nastati od guma, kocnica, ležaja. Tocan uzrok bih mogao navesti nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - U 2.i 3. BRZINI SLABO VUCE

Datum objave: 25.03.2010 17:33:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za strucno mišljenje i savjet.
Nedavno sam kupio Corsu 1.7 DI 2003.g. Ima 130.000 km. Obavio sam odmah tehnicki pregled te bio na servisu gdje je promijenjeno ulje i stavljen novi filter ulja. Medutim, primijetio sam da nižim stupnjevima prijenosa (2. i 3. brzina) slabo vuce. Krece (u prvoj) odlicno, medutim cim ubacim u drugu kao da nema snage. Tek nakon par sekundi trzne i povuce kako treba. Takoder sam primjetio da cim prijedem 110 km/h upali mi se ona žuta lampica sa francuskim kljucem preko auta te auto isto tako gubi snagu, muci se da ubrza. Imate li ideju što bi moglo biti?
ODGOVOR:Prema Vašem opisu moguce greške su : suženje usinih kanala, filteri, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, MAF senzor, MAP senzor, regulator kolicine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, upravljacki modul VT pumpe, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ZAMJENA MIKRO REMENA

Datum objave: 24.03.2010 14:42:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu c 1,2/16V 2003.god. proizvodnje;te me zanima postupak izmjene „mikro remena“(alternator ,vodena pumpa…),nema klimu.
Bit cu toliko slobodan pa cu Vam postaviti još jedno pitanje. Zanima me kada se mijenja ulje u mjenjacu i koje.
ODGOVOR:Mikro remen se mijenja tako da se oslobodi natezac remena ( može biti fiksni ili automatski ). Nakon oslobadanja natezaca kanalni remen se može izvaditi iz ležišta. Na isti nacin se ugradi novi remen , postupak je jednostavan i logican. Ako je natezac remena fiksni isti se treba zategnuti tako da remen bude dovoljno napet ali ne i prezategnut. Nakon zatezanja natezaca isti se fiksira centralnim vijkom. Ako je natezac automatski tada nema nikakvog dodatnog zatezanja jer to radi opruga natezaca.
Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km a koristi se originalno ulje Opel No. 93 165 290 .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NEPOVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 17.03.2010 09:15:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam problem sa paljenjem vectre.Imam opel vectru A,1.6i,55kw,88.g. Ponekad pali na kljuc a nekad nece. na guranje pali ko metak.Popis stvari koje sam mijenjao:bobina,modul paljenja,razvodna kapa,kablovi za modul,kablovi za svijecice, svijecice, uložak bravice,pumpa za gorivo.bio sam kod raznih majstora,što elektricara,što mehanicara ali nemože se utvrditi kakav je kvar.
malo sam se raspitivao i nacuo sam da na motoru ima senzor radilice koji "navodno" daje impuls na diznu za gorivo koja pušta gorivo. navodno je problem u tom senzoru...neznam više kome da se obratim.
nisam mjenjao taj senzor jer sam vec potrošio puno novaca na "majstore" i više ne vjerujem nikome.
ODGOVOR:Normalno je da ne vjerujete nikome jer niste odmah došli u pravi servis koji bi vam odmah otkrio sve neispravnosti i predložio rješenje. Uz sve što ste naveli ispitajte još : akumulator ( kapacitet mor abiti veci od 60% ), elektropokretac ( ako je ispravan prilikom startanja motora pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veci od 3 V ), tlak goriva, injektore, ECT senzor, senzor položaja TP ventila, MAP senzor, IAT senzor, aktuator minimuma, mehanicko stanje motora, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 11.03.2010 21:02:00
Slika
PITANJE: Zamolio bih vas za pomoc oko mog problema sa autom,
dakle radi se o sljedecem,opel corsa c 1.8 16v gsi,2002god.Auto ima tomaseto plinsku instalaciju,u nazad 2 mj auto se sam od sebe ugasi u voznji,upali se zuta lampica(po sredini lampice munja),i auto stane.To se desi i na plin i na benzin,nema pravila,nekad se vozim 10 dana da se nista ne desi,a nekada se gasi svaki drugi dan.Kada se auto ugasi,ako ta ista lampica treperi auto se ne moze upaliti,cim se ona smiri auto upali najnormalnije,ali i dalje lampica svijetli.Bio sa na dijagnostici u opelu,i izbacilo mi je 4 greske, P0606, P1600,P0403, P0170, ne znam sta da radim,posto bi trebao auto prodati,a posto se ovo desava u ovakvom ga stanju ne mogu prodati,i naravno ne bi htio da odem u opel i da platim ko zna koju cifru,pa ako mozda znate nesto o tome bio bih Vam jako zahvalan.
ODGOVOR:Šifre grešaka koje ste naveli ukazuju na dosta mogucih grešaka i to : fuel trim, propuštanje usisnog kolektora, tlak goriva,, injektori, EVAP carnister ventil, lambda sonda, EGR ventil, ECU program centrala, ECU greška u funkciji. Sve nabrojeno ne mora znaciti ništa jer navedena kompjutorska dijagnostika nije pouzdana metoda kojom se sa sigurnošcu mogu otkriti pojedini kvarovi. U ovom slucaju potrebno je napraviti pojedinacno ispitivanje sustava ubrizgavnja i sustava paljenja . nakon toga bih mogao reci što je neispravno i kolika je cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NEŠTO LUPI

Datum objave: 06.03.2010 19:49:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za pomoc oko problema koji me muci. Vozim opel Astru 1,7dti 2000g.Auto je prešao 143000 km, Svako malo desi mi se da prilikom kretanja u mašini kao da nešto lupi, preskoci i onda prilikom kretanja, te sve dok ne ubacim u 3 brzinu cuje se zvuk kao da auspuh udara u pod no medutim to nije to i tako bude dva do tri kretanja sa mjesta i poslije sve ok, da bi nakon par dana opet ista stvar se desila. Navedeno mi se cešce desi kad se mašina zagrije na radnu tem. no zna se desit i dok je hladna.
ODGOVOR:Prema vašem opisu moguci uzroci su : nosaci motora, ispušni sustav, zaštitni poklopci na motoru, pogonske osovine, transmisija, hvatišta ovjesa. Kao što vidite odgovor je dosta opširan. Tocan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon direktnog uvida na vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTOR SE NE GASI NAKON VA?ENJA KLJUCA

Datum objave: 03.03.2010 14:44:00
Slika
PITANJE: Pisem iz Austrije..Imam problem sa opel astrom 1.7 TD 68 konjskih snaga..97 godiste.Automobil pali i radi odlicno,problem nastaje kada pokusam da ugasim automobil,vratim ljuc nazad,izvucem vani iz brave,automobil i dalje radi neko vrijeme..akomi mozete pomoci,bicuvam jako zahvalan..Sve naj bolje vama i vasim naj milijim zelimo od srca..
ODGOVOR:Postoji dva uzroka radi kojih se motor odmah nakon vadenja kljuca ne ugasi a to su elektroagnetski ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi i ili kontakt brava. Postoji i treci uzrok a on nije tako cesti a to je loše mehanicko stanje motora i prisutnost ulja u usisnom kolektoru. U ovom slucaju najprije ispitajte elektromagnetski ventilza zatvaranje dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - BREGASTA OSOVINA

Datum objave: 03.03.2010 14:09:00
Slika
PITANJE: poštovani,molim vas za odgovor.imam opel kadet sa plinskom instalacijom u koji sam ugradio vektrin motor 1.6 mono point jer je orginalni 1.3 bio previše trom za plin.uglavnom,jednom prilikom na auto cesti zbog dvosatne vožnje sa 160km/h i jako lošim uljem(150 kn/lit) došlo je do oštecenja ležajeva na bregastoj osovini kao i nje same pa sam ju morao zamijeniti drugom polovnom.to je ucinio mehanicar koji mi je i ugradio taj vektrin motor,medutim,nakon ugradnje druge bregaste osovine u vožnji se cuje neobican zvuk,kao da osovina nije u centru,cuje se hucanje.da li je moguce da mi je mehanicar ugradio neodgovarajucu osovinu?
ODGOVOR:Odgovor na Vaše pitanje je moguc nakon pregleda motora. Teško je vjerovati da mehanicar nije provjerio sve dimenzije ugradene bregaste osovine i njezinu ispravnost. U ovom slucaju treba posumnjati u kvalitetu ležajeva bregaste osovine, isti su se mogli oštetiti radi pregrijavanja i lošeg ulja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - LUPANJE U KOTACU

Datum objave: 25.02.2010 13:30:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Astre H 2005. godina. Ima 117 tis km i zadnje vrijeme kada prelazim preko ležecih policajaca cuje se lupanje u prednjem lijevom kotacu. Na tehnickom su mi rekli da bi samo nešto trebalo prišarafiti. No kad sam odvezla auuto na servis tamo su mi rekli da treba mijenjati i spone i špur (cijena oko 1300kn) pa me zanima da li je zaista potrebno promijeniti spone ili se postojece može "prišarafiti". Cijena popravka kao što je vidljivo nije mala.
ODGOVOR:Lupanje koje navodite može nastati radi istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, na upravljackom mehanizmu, na balans štangi, na kocnim kliještima. Obzirom da se radi o prednjem ovjesu i , ili upravljackom mehanizmu dobro bi bilo obaviti kontrolu i jednoznacno utvrditi koji je uzrok. Ukoliko vam je zgodno možete navratiti do nas , mi cemo vam obaviti strucni pregled i predložiti rješenje. Za Vas bi to bilo besplatno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Datum objave: 24.02.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?
ODGOVOR:Žao mi je što niste navedene nedostatke otklonili kao reklamaciju. Sve što ste naveli ne mora biti skupo. Motor može prekidati radi necistih injektora koji se mogu ultrazvucno cistiti, radi necistog rezervoara za gorivo, radi probijanja visokog napona na sustavu paljenja. Usmjerivac zraka može imati mehanicku blokadu što se može najprije provjeriti a nakon toga i doraditi. Vaše vozilo možemo pregledati a nakon toga predložiti rješenje. Nakon toga bi vam mogli reci i troškove za svaku stavku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.02.2010 22:41:00
Slika
PITANJE: Imam problem s astrom g 2000g 2.0di16v (3 mjeseca nakon promjene bosch pumpe), pali se lampica motora i stavlja ga u safe mode. Kad prede 2500 okretaja ili je pod opterecenjem (npr. 5 brzina 70km/h lagana uzbrdica) ugasi se. Na dijagnostici prijavljuje EGR grešku. Ocistio sam usisnu granu sve je opet isto. Provjerio sva vakuum crijeva opet isto. Probao EGR drži vakuum bez problema. Nemam pojma jeli možda MAP senzor na usisnoj grani. Vec sam lud od te lampice. MOLIM POMOC. Vaši odgovori su super.
ODGOVOR:Na vašem vozilu svakako treba napraviti dijagnostiku motora, dijagnostiku sustava za upravljanje motorom, kontrolu sustava za dobavu goriva. Moguce neispravnosti su : filteri, necistoce u rezervoaru, dobavna pumpa, zrak u sustavu goriva, APP senzor gasa, dize, mjerac mase zraka, tlak turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil ( može biti neispravan i ako drži vakum ), regulator kolicine goriva, senzor položaja VT pumpe, ECT senzor, kontrolni modul visokotlacne pumpe, mehanicko stanje motora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL C25XE - INJEKTORI STALNO OTVORENI

Datum objave: 17.02.2010 17:31:00
Slika
PITANJE: moj problem je na opelovom c25xe motoru 2.5 v6 je taj sto cim dam kontakt dizne se otvore,znaci na sve dizne dolazi stalan plus sa releja a sa ECU-a dolazi na sve dizne masa stalna sto je uzrokovalo otvaranjem dizni jer kompjuter salje masu na dizne i tako ih otvara al u mom slucaju je stalna masa na svim diznama,probao sam mjenjati ECU i isto se desava.radio sam diagnostiku i pokazuje gresku 21 a to ja tps senzor.sad nisam siguran da li je moguce da tps senzor uzrokuje takav problem.mjerio sam unimerom i izmedju pinova 1i2 imam napon oko 5v sto je ok i cim ustekam dzek u tps taj napon spane na 0.1v a mjerio sam napon izmedju 2i3 pinova i trebalo bi biti na pustenom gasu od 0.1v do punog gasa 4.9 a u mene je u svim slucajevima 0v e sad jeli moguce da on uzrokuje stalnu masu na diznama.da napomenem instalaciju sam komplet pregledao i sve je ok nije nigdje u spoju...
ODGOVOR:Vremenom otvorenosti injektora upravlja ECU racunalo . Vrijeme otvorenosti injektora Ecu racunalo izracunava na osnovu ulaznih podataka . Ulazni podaci dolaze sa senzora otvorenosti leptirastog ventila , ECT senzora temperature motora, MAP senzora, IAT senzora za temperaturu usisanog zraka, VAF mjeraca mase zraka, lambda sonde, RPM senzora radilice. Svi podaci koji dolaze s navedenih davaca, služe ECU centrali da izracunava kolicinu zraka koja ulazi u motor i da prema izracunanoj kolicini zraka dozira kolicinu goriva.
Kada je nešto od navedenog neispravno kao što je i u vašem slucaju injektori mogu biti stalno otvoreni. U vašem slucaju nije bitno da li minus dolazi iz centrale ili s nekog drugog mjesta. Bitno je da isti dolazi u vidu impulsa ako dolazi iz ECU centrale. Moguci uzroci su sve što sam naveo a uz to i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh