Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - MOTORIC LER GASA

Datum objave: 23.01.2009 11:53:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1,6i 97g ( mono injection ) koja je prešla oko 150 000 km, i problem je slijedeci:
Od kako je u auto ugraden plin, dešava mi se da se motoric ler gasa zaprlja svakih 10 000 km ( jedan sam vec promjenio ).
Problem se u pocetku pocinje manifestirati kao otežano paljenje hladnog motora u smislu jakog variranja okretaja, nakon cišcenja istog stvar se vraca u normalu.
Doduše trebalo bi naglasiti da se ne vozim u visokim okretajima vec oko 2000 ili 2500, zanima me što bi bio uzrok prljanja....i dali bi pomoglo blindiranje EGR ventila. ( uz kompletno cišcenje usisa i usisne grane )
ODGOVOR:Kod starijih motora cije mehanicko stanje nije sjajno usisni kolektor ( grana ) izložen je vecim kolicinama uljnih para i ispušnih plinova koji preko EGR ventila ulaze u usisni dio motora. Samim tim i regulator ( aktuator ) minimuma izložen je povecanom djelovanju necistoca. Blokiranje EGR ventila i cišcenje usisnog kolektora malo bi pomoglo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PROBLEM SA GRIJANJEM

Datum objave: 16.01.2009 18:19:00
Slika
PITANJE: imam problem sa grijanjem unutar vozila,strana od suvozaca grije a od vozaca hladi,gledo sam klapne sve je u redu neznam vise sta da napravim!
ODGOVOR:Provjerite najprije radnu temperaturu motora i kolicinu rashladne tekucine. Nakon toga provjerite protok tekucine kroz radijator grijaca. Na kraju detaljno pregledajte sve kanale i zaklopke sustava grijanja. Važan je i ulaz cistog zraka prema grijacu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GRIJACI

Datum objave: 12.01.2009 18:09:00
Slika
PITANJE: Iznenadio sam se kad sam tražeci po internetu naišao na vašu stranicu sa savjetima.Za svaku pohvalu!..Imam problem sa opel astrom (motor je td 1.7 isuzu 82ks).Auto ima 400 000km i do sad palio bez problema, zagrijem auto dva do tri puta dok ne cujem klik za grijace tj. valjda dok ih ne iskljuci i upali odmah. Naime prije dva dana kad ujutro sjednem okrenem kljuc , iskljuci grijace , zatim ocu da ucinim to još jednom al ne pali vec lampicu za grijace a ni nikakav klik se ne cuje.Te kad palim auto du vergla i teže upali uz bacanje oblaka dima...grijaci i dizne su mijenjani prošle godine..
ODGOVOR:Uzrok navedenog stanja koji se razlikuje od prijašnjeg treba tražiti na senzoru temperature motora ili na upravljackom modulu za grijace. Najprije se ispituje senzor temperature a zatim modul.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEMI NAKON PRANJA

Datum objave: 10.01.2009 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam problem kod Opel astre 1.7 tdi, 2002 godište. Problem je nastao nakon pranja astre, auto se ugasilo nakon par minuta vožnje i nije moglo više da se upali.Na dijagnostici utvrdena je greška da je otišao kompjuter pumpe za gorivo, taj isti je repariran i postavljen i od tada
redovno pali, ali trza u vožnji, ponaša se kao da nema goriva, cesto se gasi, 2-3 dana nema problema oko paljenja, pa opet, odvezem se parkiram i obicno zovem šlep za nazad kuci, dok oni stignu nakon 3-4 h, ja probam i upalim astru i vratim se nazad. Na turaži preko 1500 o/min zatrza i ugasi se, a do 1500 o/min ponaša se normalno.Taj problem traje 2 mjeseca.
ODGOVOR:Svako pranje motora je rizicno i tom prilikom mogu nastati oštecenja i na ECU upravljackoj centrali. Prema vašem opisu kvar nije otklonjen a samim tim vozilo je nepouzdano. Prvo što treba napraviti je da se rastavi svaki elektricni konektor na i oko motora, isti se trebaju ocistiti, osušiti i tretirati sa odgovarajucim sredstvom za bolji kontakt ( kontakt sprej ), na taj nacin treba urediti i glavni konektor na ECU centrali. Nakon ovoga potrebno je napraviti ispitivanje svih senzora, davaca i aktuatora na motoru ( možda neki od njih nije ispravan ). Nakon navedenih radova po potrebi treba ispitati i ECU centralu jer postoji mogucnost i njezinog oštecenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 - MOKRA SJEDALA

Datum objave: 24.12.2008 00:29:00
Slika
PITANJE: Imam vectru 1,6 16V 12/1999god. Automatic.Unazad godinu dana na zadnjim sjedalima pojavila se vlaga nakon kiše.Sada su sjedala i nasloni toliko mokri da nitko vise tu ne može sjediti.Promijenjena je brtva na zadnjim vratima ,ali uzalud.Opet isto.U servisu su nemocni jer sve ostalo je suho.Molim vas pomozite jer neznam kome vise da se obratim.
ODGOVOR:Vlaga se na zadnjim sjedalima može pojaviti na tri nacina i to preko zadnjih vrata , preko zadnjeg stakla, preko krovnog prozora ( ako postoji ). Na zadnjim vratima propuštanje vode može nastati na samim staklima i ili brtvi vrata . Uzrok propuštanja na zadnjem staklu je brtva zadnjeg stakla . U ovom slucaju potrebno je pažljivo odrediti na kojem od navedenih mjesta ulazi voda . Kada se to pouzdano zna onda se može i pronaci adekvatno rješenje za otklanjanje navedenog problema. Ozbiljan servis bi sigurno uspio otkriti i otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KOJE ULJE ?

Datum objave: 17.12.2008 10:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani, nedavno sam kupio Corsu 1.3 CDTI 2005.sa prijedenih 120 tkm. Molim Vas da mi preporucite adekvatno i kvalitetno ulje za taj common rail motor, koji je interval izmjene, te što mislite o eventualnom dodatku aditiva u gorivo?
Takoder, da li je tocno da se taj auto mora voziti na visokom obrtajima, jer navodno ako se vozi na na niskim okretajima motora, dolazi do zaštopavanja sistema?
ODGOVOR:Za motor treba koristiti sinteticko ulje 5W-40. Interval izmjene je 10.000 km do 15.000 km ili jednom godišnje ali je bolje dva puta godišnje. Dodatak za gorivo nije nužan ali ako ga koristite nece štetiti. Motor se ne mora voziti u visokim brojevima okretaja jer je kompjutorski upravljan.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - POTEŠKOCE SA PALJENJEM

Datum objave: 15.12.2008 17:17:00
Slika
PITANJE: VLASNIK SAM OPEL ASTRE 1,4 1994.G.PROBLEM JE U TOME DA AUTO PET PUTA NORMALNO ZAPALI ,ALI ŠESTI PUT SE PONAŠA KAO DA NEMA STRUJE ILI JE JAKO SLABA(CAK MI SE I SAT U AUTU UGASI)!AUTO SMO ODPELJALI ELEKTRICARU KOJI JE PROVJERIO MASE I OSTALE ŽICE I TVRDI DA JE AKUMULATOR.MISLIM DA NEMA POJMA JER SAM PROVJERIO NAPON DOK AUTO RADI(13V)KOJI JE RELATIVNO DOBAR.IZME?U OSTALOG AUTO ZAPALI NA -5C PA MI SE DOGODI DA NA +15C NECE.MISLIM DA JE ANLASER.
ODGOVOR:Poteškoce prilikom paljenja mogu nastati iz nekoliko razloga, radi toga treba krenuti nekim logicnim redoslijedom i ispitati sve što je potrebno kako bi se došlo do rezultata. Najlakše i najjeftinije je ispitivanje akumulatora a isti se ispituje na test instrumentu pod opterecenjem i na taj nacin se ispituje njegova snaga i kapacitet. Kapacitet treba biti iznad 60%. Ako je akumulator dobar ispituje se elektropokretac , kod toga testa mjeri se pad napona koji nastane prilikom rada elektropokretaca. Zadnje ispitivanje odnosi se na provjeru pojedinih kontakata elektricne instalacije. Na kraju bih još naveo da je napon na stezaljkama ( klemama ) akumulatora kada motor radi u leru od 13,8 V do 14,8 V.
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 02.12.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Opel tigra 96 godina,motor 99 god
zanima me zašto se pali lampica od ulja i cuje se motor kad se auto ugrije? mašina je dugo stajala i u karteru se napravio nekakav talog kao blato,a mehanicar nije to provjeravao vec samo natocio novo ulje!
to smo pocistili iz kartera al se i dalje pali lampica kad se auto ugrije!
ODGOVOR:Navedena lampica se pali kada je slab pritisak ulja ili kada je neispravan indikator za tlak ulja. Naveli ste da cujete pojacan zvuk motora a to bi moglo biti lupanje. Ukoliko je stvarno rijec o lupanju tada ne bi smjeli više paliti motor dok ne otklonite kvar. Kvar koji može biti je istrošenost lažajeva radilice pa i same radilice motora. Što hitnije utvrdite cinjenice u protivnom popravak može biti jako skup.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 28.11.2008 18:11:00
Slika
PITANJE: Vozim vec duže vrijeme opel kadett 1.6i, bez vecih problema i prešao sam 240000 km.Medutim od zadnjeg servisa nastaju problemi, rashladna tekucina nestaje iz posude a ne primjecujem da negdje curi na crijevima motora, hladnjaka ili posude te sam primjetio na cepu ventil dekla fini sloj bijelkaste masnoce(poput neke creme.Majstor sumnja na brtvu motora ili na loše ulje u motoru. Ulje u motoru je Shell 15W40.Molim Vas da mi savjetujete što bi to moglo biti i što bi trebalo još pregledati. Napominjem da ljeti tih problema nije bilo i da motor za sada vuce i radi dobro no ipak se pribojavam veceg kvara motora, jer ipak auto je punoljetan i ima vec dosta km.
ODGOVOR:Nestanak rashladne tekucine iz sustava hladenja upucuje na propuštanje rashladnog sustava ili na oštecenje brtvila glave motora. Navedena bijela masa koju ste otkrili na poklopcu ventila znak je oštecenja brtvila glave. Ovaj slucaj treba rješavati na nacin da se demontira glava motora i da se obave svi potrebni radovi na glavi motora a to je obrada ventila, obrada siceva ventila, obrada glave, cišcenje usisnih i ispušnih kanala. Na ovaj nacin napraviti cete višestruku korist za motor.
DODATNO PITANJE:
Zahvaljujem se na odgovoru, ali molio bih Vas da mi orjentaciono odgovorite koliko bi iznosio takav popravak rad plus dijelovi?, isplativost buduci je auto stariji? za koliko vremenski se takav kvar može otkloniti? da li bi se taj kvar mogao svrstati pod naziv generalka ili polu generalka?
trajnost motora nakon takvog zahvata? Puno Vam hvala te iskreno pohvaljujem Vaše stranice i Vaš trud da pomognete ljudima u auto problemima.
ODGOVOR:
Tocna cijena popravka se zna nakon demontaže glave motora. Orijentaciona cijena dijelova i rada je od 1.500,- do 3.000,- kn. Radovi na glavi motora nisu generalka. Trajanje zahvata 2 do 3 dana. Ne može se govoriti o trajnosti motora nego samo o trajnosti glave jer se samo ona tretira. Ako se posao obavi strucno trajnost glave je neogranicena.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 28.11.2008 18:08:00
Slika
PITANJE: za pocetak da vam kažem da ste zakon i samo tako nastavite.
sada moj problem auto je kadett sa motorom 1.8 i plinom,promijenio sam na autu mali kiler i ulijo antifriz.grijanje je vrlo slabo
a motor ne postiže radnu temperaturu.termostat je provjeren i u redu je.mislim da je problem u tome što nisam mogao odzracitit sistem
na onom mjestu za odzracivanje na kucištu termostata jer je šaraf izlizan nego na senzoru temperature koji se nalazi isto na kucištu termostata.molim savijet
ODGOVOR:Vaš motor mora imati napunjeni rashladni sustav ( bez zraka ), potpuno ispravan termostat, ispravan radijator grijaca, ispravan ventil grijaca, nesmetan dolazak cistog zraka do radijatora grijaca, prohodne cijevi rashladnog sustava, kompresija ne smije ulaziti u rashladni sustav i tada ce grijanje biti besprijekorno. Ako sumnjate da je uzrok vijak za ispuštanje zraka iz sustava obavite potreban popravak kako bi mogli ispustiti zrak na tocno navedenom mjestu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PALE SE LAMPICE

Datum objave: 12.11.2008 15:55:00
Slika
PITANJE: MOLIM VAS ZA SAVJET IMAM OPEL ASTRU 2000g 1.7 TDI SA PREDJENI 130000KM .UNAZAD 2 MJESECA POCELA MI SE DA PALI LAMPICA OD ELEKTRONIKE MOTORA A KAD SE ONA UPALI NEDUGO ZATIM UPALI SE LAMPICA OD ABS-A I POJASA VOLAN OTEŽA I AKO UGASIM AUTO U TOM TRENUTKU ONDA NEMOŽE DA ZAVERGLA POŠTO NEŠTO IZVUCE AKUMULATOR .KAD GA UPALIM NA KABLOVE OSTAVIM DA RADI U LERU LAMPICE SE POGASE I OPET ISTO SE DESI ZA DESETAK DANA A SAD I CESCE . MORAM VAM NAGLASITI DA MI TREPERI LAMPICA OD AKUMULATORA KAD PREDJE PREKO 3000 OBRTAJA. JOS DA VAM KAZEM DA SAM ZAMJETIO DAB SE4 KABAL KOJI JE SKOPCAN NA KLEMU PLUS NA AKUMULATORU KAD SE TO DESI USTVARI POPALE LAMPICE ON SE TOLIKO ZAGREJE DA SE NEMOŽE PIPNUTI.
ODGOVOR:Prvo što morate napraviti je kontrola, cišcenje i fiksiranje svih elektricnih kontakata ( spojeva ). Navedeni kontakti koje treba ispitati po potrebi ocistiti i fiksirati kako bi isti imali dobar elektricni kontakt nalaze se na akumulatoru, elektro pokretacu, alternatoru, razvodnoj kutiji s osiguracima, kutiji s relejima. Nakon toga potrebno je ispitati i napon kojega daje alternator, napon treba biti 13,8 do 14,8 V. Prilikom svih režima rada motora kontrolna lampica akumulatora/alternatora ne smije se paliti niti treperiti. Ako se navedena lampica i dalje pali tada je neispravan diodni most alternatora ili sam alternator i u tom slucaju je potreban popravak alternatora. Na kraju bih želio naglasiti da se niti jedan elektricni kabel ne smije grijati, to je vrlo opasna pojava i radi toga se vozilo može zapaliti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - IZOSTAO REZULTAT

Datum objave: 12.11.2008 15:50:00
Slika
PITANJE: Neki dan sam pisao u vezi problema sa Opel Vectrom 2,0 16v 96g. Problem je bio da mi mijesa vodu i ulje,nema ulja u vodi vec obrnuto i imam jako puno tzv. majoneze. Drugi problem je sto mi trosi vodu,jako puno pusi i grije se. Ovih dana sam rastavio motor sve lijepo ocistio promijenio brtvu gleve,ventila,vijke gleve,zupcasti remen,novo ulje,prekontrolirao glavu i nisam uocio nikakvo ostecenje, sve lijepo sastavio i kad sam upalio nista se nije promijenilo opet po starom.Molim vas da mi odgovorite malo opsirnije ako ste u mogucnosti zasto se to dogadja i koji je problem i sta mi je naj bolje raditi sad.
ODGOVOR:Navedene radnje i zamjena pojedinih dijelova koje ste napravili nisu napravljeni strucno niti kvalitetno te je radi toga i rezultat izostao. Uzrok tome mogu biti razni faktori i to neispravna glava motora, oštecena dosjedna površina bloka motora, nešto trece. Prilikom ovih radova izvodac radova mora biti toliko strucan da prepozna sve moguce uzroke te da je iste sposoban otkloniti. Ako se sumnja u glavu motora ista se treba ispitati pod visokim tlakom , nakon toga obave se potrebne dorade i obrade. Isto tako je i s blokom motora, najcešce se pojevi istrošenost na mjestu dosjeda za brtvu glave i kada se to utvrdi istu površinu treba obraditi brušenjem. Daljnje važne aktivnosti su upotreba najkvalitetnijih materijala kao što su brtvila i vijci glave motora. Na kraju sve skupa treba ispravno složiti na motor i uspjeh nece izostati. Ako se ne smatrate sposobnim za ovaj zadatak jeftinije ce biti da posao prepustite strucnjaku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NEUDOBNI OVJES

Datum objave: 10.11.2008 23:24:00
Slika
PITANJE: Prvo svaka pohvala za stranicu jer vrlo edukativna i sadrži mnoštvo odlicnih savjeta.
E sad da vam kažem moj problem,posjedujem opel kadetta gsi-a.na njemu su alu felge 15 sa profilom gume 185/55,problem je taj što je auto vrlo neudobno i na najmanjim rupama,svaki prelazak preko rupe cuje se tupi udarac u prednjem ovjesu.amortizeri su novi,majstor mi kaže da samo jedna kugla i jedna krajnica imaju lufta.to sam promjenio no i dalje isto.U cemu je moguci problem?nažalost predaleko sam od vas jer bi došao kad vas na pregled
ODGOVOR:Neudobni ovjes i udarac u ovjesu mogu nastati kada su opruge ovjesa skracene ili kada su iste toliko oslabile da ovjes više nema radni hod koji je neophodan za normalno funkcioniranje. Kada je ovjes tako nizak amortizeri rade u podrucju maksimalne sabijenosti i u momentu kada kotac dode na neravninu amortizer može proizvesti zvuk jakog udarca jer se radni klip amortizera naslonio na kucište . Drugo lupanje može proizvesti sam ovjes koji takoder nema radni hod i u tom momentu nema kompenzacije koju ovjes i amortizer moraju odraditi kako se dinamicke sile s kolnika ne bi prenosile na karoseriju. Ispitajte visinu ovjesa, radni hod ovjesa, selen blokove ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - SENZOR POLOŽAJA KOLJENASTOG VRATILA

Datum objave: 12.10.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Na opel Vectri 1.8 16V povremeno se pali lampica check engine. Na pregledu na racunalu ocitao je gresku : Postupak: FC1,Kod: P0335
Greska: Kurbelwellen - Positionssensor.
Molim vas da mi pojasnite o cemu se radi i gdje se ista moze otkloniti.
ODGOVOR:Navedena šifra i natpis kažu da je neispravan senzor položaja koljenastog vratila. Greška se može otkloniti u svakom boljem servisu. Bitno je da nakon intervencije servisa imate riješen navedeni problem.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KADA NAJMANJE TROŠI?

Datum objave: 07.10.2008 20:56:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi kažete pri kojoj brzini i pri kojem broju okretaja automobil (mislim na benzince) ima najmanju potrošnju goriva.Što je bolje za potrošnju na nizbrdici pusta u leru ili ubaciti u najviši stupanj prijenosa(do koje brzine jedna opcija,a od koje druga),te na uzbrdici da li je bolje voziti u višoj brzini na granici da se motor ugasi ili u nižoj.Ako možete zanemarite sve drugo i gledajte samo da potrošnja bude minimalna taj Vaš savijet mnogo bi mi znacio zato Vam unaprije VELIKO HVALA.(npr. auto opel astra s motorom 1.4 od 90 KS benzin)
ODGOVOR:Najmanja potrošnja goriva je u najvecem stupnju prijenosa s najmanjim brojem okretaja. Na nizbrdici je manja potrošnja kada je vozilo u nekom stupnju prijenosa i kada postoji efekt kocenja motorom , tada motor radi u specificnom režimu CUT OFF .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MALI PROBLEMCIC ?

Datum objave: 09.09.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6i iz 1998god. s kojom imam mali problemcic koji cu uz Vasu pomoc nadam se rijeiti....Bio sam kod majstora s autom ali nije imao vremena da mi popravi auto...Pregledom auta rekao mi je da je motoric ler gasa prljav tj cadav pa me interesira gdje se na fregazeru nalazi motoric i dali to moze biti uzrok neravnomjernog rada motora jer motor kad radi u leru pada i dize se kazljka broja ortaja i ponekad auto zna da cuka...
ODGOVOR:Vaš motor nema rasplinjac ( frgazer ) vec ima elektronski sustav ubrizgavanja. Sustav može biti MONO POINT ( jedan injektor ) ili MPI sustav ( cetiri injektora ). Obzirom na postavljeno pitanje nema nikakve šanse da vi otklonite navedeni problem. Motoric minimuma nalazi se na usisinom kolektoru u neposrednoj blizini leptirastog ventila ima tri pina i radi pod nadzorom ECU centrale. Navedeni motoric ne mora biti uzrok nestabilnog broja okretaja. Postoji još desetak drugih faktora utjecaja. Najbrže cete doci do rezultata ako ispitate sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što prode odredenu kilometražu (npr. Gracani – Marticeva) pocne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je poceo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se pocne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vracali s mora i u Luckom na naplatnim kucicama cuo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
PITANJE:
Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Moguci uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
FIAT BRAVA - PROBLEMI NAKON UGRADNJE PLINA
6.9.2008. 22:45
PITANJE:
postovani imam problem paljenja zagrijanog auta koji se u voznji gasi
radi se fiat bravi 1,4 12v.
problem se pojavio otkako smo ugradili plin prije mjesec dana. nakon
toga poceo se gasit i na plin i na benzin u voznji nakon cca 30 min voznje i ne bih ga mogao upalit i do sat vremena nakon gasenja sve dok temperatura ne padne. automehanicar ga je stavio na kompjuter koji prikazuje nepravilnost na senzoru koji regulira rad motora na
minimumu, ali isto kaze da mozda parametri plina i benzina nisu dobro
nastimali. koliko uzrok moze biti u senzoru, a koliko u pobrkanim
parametrima izmedju plina i benzina ili pak u glavnom kompjuteru.
ako ste se susretali s takvim problemom mozete li mi rec sto dalje da radim i koliko bi me taj popravak kostao?
ODGOVOR:Moguce je da nakon nestrucne ugradnje plinskog sustava imate navedene probleme. Ako je motor prije ugradnje radio dobro nema razloga da tako radi i nakon ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski uredaj ispravno montiran motor na benzin mora raditi normalno. Ako to nije tako tada je najcešci uzrok elektronski sustav ubrizgavanja benzina. U tom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, brizgalice, MAP senzor, potenciometar, IAT senzor, ECT senzor, aktuator minimuma, leptirasti ventil .... ) i otkloniti pronadeni kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - GASI SE I LUPA

Datum objave: 06.09.2008 22:57:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel kadet 1.4i 90. godište. Moj problem je taj što auto nakon što pro?e odre?enu kilometražu (npr. Gra?ani – Marti?eva) po?ne kad stanem na semaforu trokirati i ugasi se. To nam je po?eo raditi ljetos na moru, kada smo napravili 10 km prilikom vožnje kada sam stala na semaforu on se po?ne tresti i ugasi se, moram jednostavno držati gas da se ne ugasi. Još nešto da Vam kažem kada smo se vra?ali s mora i u Lu?kom na naplatnim ku?icama ?uo se zvuk kao da lupkaju propeleri, a to moj auto nema.
ODGOVOR:Uzrok gašenja na vašem vozilu je elektronika paljenja ili mono sustav ubrizgavanja. Elektronika se nalazi u razvodniku paljenja i prije zamjene treba ispitati njenu ispravnost. Sustav ubrizgavanja je znatno složeniji i potrebno je pregledati i ispitati svaku komponentu kako bi se otkrio pravi uzrok. Mogu?i uzroci su step motor, potenciometar, MAP senzor, slabo brtvljenje usisnog kolektora . Vaše vozilo ima propeler ventilatora na hladnjaku, pregledajte istoga.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,5 TD - ULJE U INTERCOOLERU

Datum objave: 05.09.2008 10:18:00
Slika
PITANJE: Imam Opel omegu 2,5 td iz 1996 god i od nedavno sam primjetio ulje u usisnim granama i intercooleru a auto mi nesto slabije vuce a ne dime nista vise nego prije sto sam uocio ova dva problema. Jos da napomenem da mi na 1500 prijedenih kilometara potrosi 0,5lit ulja.
ODGOVOR:Ulje u usisnoj cijevi i intercooleru znak je povecane emisije uljnih para koje su direktno povezane s lošijom kompresijom. Izmjerite tlakove kompresije kako bi saznali u kakvom stanju je motor.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - BROJ OKRETAJA

Datum objave: 03.09.2008 22:55:00
Slika
PITANJE: U pitanju je Opel Astra 1.7TD iz 1999 god. koja je prešla oko 130.000 km, naime kada sam kupio auto (prije 2 godine) strelica na obrtomijeru je stajala na 9-tci do prošle godine u zimu kada je spala izmedu 7 i 8, te sam pitao jednog majstora u zimu u cemu je problem on je samo rekao da je to zbog 'zime' i da ce se to vratiti, što se ispostavilo da nije tacno. Danas, kada je motor hladan i stoji u leru onda je na 9, ali nakon malo vremena (kada se motor zagrije tj. kada stoji u leru) strelica spadne (molim pogledajte sliku, uz graficki prikaz kada se motor zagrije). Molim Vas u cemu bi bio problem i kako ga otkloniti.
ODGOVOR:Motor vašega vozila ima na visokotlacnoj pumpi automatski uredaj za hladni start. Kada je motor hladan broj okretaja je povišen 950 do 1050 o/min. Kada se motor zagrije navedeni uredaj se iskljuci i tada broj okretaja treba biti oko 800 o/min. Ako vaš motor funkcionira na opisani nacin tada je sve u redu a ako je broj okretaja manji od navedenog tada treba podesiti broj okretaja za rad na minimumu.
na vrh Povratak na vrh