Danas je: 18.11.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - TROKIRA I GUŠI SE

Datum objave: 08.02.2009 18:02:00
Slika
PITANJE: Postovanje za vasu web stranu, svaka cast,
dakle imam opel astru i ranije sam pisao za jedan problem pomocu vas sam resio.
Opel astra 1994, 1.4i na benzin i na plin....
Auto mi radio super ali pre oko tri nedelje poceo da trokira i gusi .... bio sam kod majstora pa nasao da su kablovi za svecice skroz otisli, kupio sam nove skupe kablove , svecice GM, regulator ler gasa, probao sam jednu drugu elektronsku bobinu iz drugog auto i opet isto. Milsim od kako sam menjao kablove mnogo bolje radi, medzutim u leru mi nemirno radi, auto pomalo drhti, bio sam i kod diagnostike ne pokazuje nikakvu gersu osim check engine koja se ponekad pali kada vozim samo na plin ali sa benzinom nemam tih problema, sonda je majstor reako da je ok...oko tri nedelje poludeo sam, trosio sam negde vise od 100 eura...
Pre neki dan sam naiso kod jednog drugog majstora i objasnio mu problem, i on mi je rekao da je problem kod svecica jer njihov gde se svecica sagoreva unutra je veoma blizu to jest zalepljen, valjda shvatate, uzeo je srafciger i malo je razdvojio taj vrh i kad je stavio svecice auto je sve normalno radio, vozio sam se dva dana pa evo opet danas se isto pojavilo, trokira na ler gasu ponekad, opet sam kupio nove GM svecice i stavio ih, zatim kad sam upalio auto isti simptomi ali posle nekoliko sekunde poceo da radio normalno... ne znam stvarno sta da kazem, kao da ponekad opet nekako motor igra sa strujom, trokira , gusi to jest trese se u leru ponekad......da li moze biti bobina koja pocinje polako da crkava... sta da uradim dalje, ostale senzore sam proverio ok.... svi ovi simptomi se javljaju u voznji sa plinom i benzinom i kao da sve ovo pocinje kada motor radi malo vise to jest kada se zagreje.. sta moze biti sta da radim molim vas pomagajte.....
ODGOVOR:Iz vašeg dopisa i opisa stanja motora može se zakljuciti da pojedine dijelove mijenjate na pamet a ne na osnovu strucnog ispitivanja i cinjenica. Takav pristup samo ponekad daje rezultate i u vašem slucaju nije pomoglo što ste zamijenili svjecice, kablove, regulator minimuma, bobinu. Ovoga casa vam mogu nabrojiti još mnogo dijelova i sklopova koji mogu biti uzrok i opet se može dogoditi da ne otklonite kvar. Moguci uzroci su još i niski tlak goriva, injektori , nezabrtvljenost usisnog kolektora, elektronika paljenja, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor, TP senzor, MAP senzor, mehanicko stanje motora i t.d. Nacin kao doci do rezultata jest prije svega provjera mehanickog stanja motora ( kompresija, faza, falš zrak, zacepljenje na glavi motora…), nakon ovoga ispituje se sustav ubrizgavanja goriva ( sve komponente sustava ) jer se tako tocno može utvrditi ispravnost istih. Na samom kraju ostaje sustav paljenja kod kojega se ispituje visoki napon odnosno napon i energija iskre na svjecici.
Sve što sam naveo može riješiti svaki bolji servis koji ima odgovarajuce uredaje za ispitivanje navedenih dijelova i potrebno znanje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - PUCA KAO LUD

Datum objave: 05.02.2009 17:29:00
Slika
PITANJE: opel kadet 1.8 e imam problem stajao je 5 dana na parkingu i nisam ga mogao upaliti a i karter mi je bio pun benzina uspeo sam ga upaliti a on puca bljuje vatru i dimi kao lud mislio samda je pumpa pa ainsppric pa leptir gasa nije pomerena faza upali ali dimi kao lud i puca kakve bi predpopstavke bile i merio sam kompresiju 13.00 ,13,50 13.00 , 13,5 nisam pametan menjao sam relej pumpe ali nije
ODGOVOR:Ako je u karteru bilo benzina uzrok mogu biti loši injektori i veliko vrijeme ubrizgavanja goriva, preveliki tlak goriva, regulator tlaka. Potrebno je utvrditi uzrok tome , zamijeniti ulje u motoru i filter ulja. Ako su detonacije ( pucanje ) prisutne i dalje potrebno je ispitati i sustav paljenja a neispravne mogu biti bobina razvodna kapa ( ako postoji ), visokonaponski kablovi, elektronika paljenja.
DODATNO PITANJE:
Zamenio sam ulje u motoru i startovao ga jedva pre toga sam pregledao razvod ok, promenio kapu , ruku ,visoko naponski kabel , rele pumpe ,ali pucanje tacnije detonacije u izduvnoj grani o strahovit dim ne prestaju kao i potrosnja goriva nenormalna.
ODGOVOR:
Detonacije u ispušnoj grani nastaju kada se zapali smjesa benzina i zraka izvan cilindra. Uzrok tome je greška u paljenju, greška u razvodnom mehanizmu, greška u ventilskoj grupi ( ventil ne zatvara te radi toga smjesa benzina i zraka dolazi u ispušni kolektor i tamo se zapali ). Još jednom provjerite fazu, ventile, položaj razvodnika paljenja i staticki kut paljenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ISCURILO ULJE IZ CILINDRA KVACILA

Datum objave: 05.02.2009 17:18:00
Slika
PITANJE: iako se ne razumijem u "bolesti "automobila ,osim što sam vozacica,rado citam Vašu stranicu.Pošto sam jednom tražila Vaše mišljenje i dobila odgovor,nadam se odgovoru i za slijedeci problem.
Vozim CORSU C (1996.god.)Zadovoljna sam i ja i auto.Dan prije nego se desilo slijedece,nisam primijetila ništa neuobicajeno.Ujutro sam upalila auto,kao i svaki dan,no nisam mogla gurnuti mjenjac ni u jednu brzinu.Kad sam ugasila auto,sve se dalo mijenjati normalno.Dok sam tako isprobavala stvari,kvacilo je pokazivalo nekakav otpor,no kroz par minuta postalo je neupotrebljivo.Pozvala sam vucnu službu koji su odšlepali auto u servis gdje auto redovito servisiramo.Kad smo odmaknuli auto,na podu je bila lokva ulja.U servisu su rekli da je otišla brtva na cilindru kvacila i da je iz cilindra iscurilo ulje te da je potrebno zamijeniti lamelu jer,ako se ne zamijeni lamela,vjerojatno bi došlo do "proklizavanja" jer se sve zamastilo.Predvidaju racun od 5 500 kn sa originalnim opelovim dijelovima ili 3 500 kn sa dijelovima koji nisu opelovi.Molim da mi odgovorite:
1. Da li je nužno mijenjati lamelu ili se to može dobro odmastiti i ocistiti da ne proklizava?
2. Pošto su rekli da se ovakav kvar ne dogada cesto, da li ima smisla raditi prepisku sa opelovim predstavništvom (jer su rekli da to možemo uciniti )samo što dugo traje ,a ne vjeruju da cemo nešto s tim postici.Naime,da li je moguce da se to dogodi nakon 70 000km i 3,5 god.starosti auta.Napominjem da nisam tip vozaca ,iako sam žena,da nepotrebno držim nogu na kvacilu i tome slicno?
3. Molim Vaše mišljenje zbog cega je došlo do curenja ulja iz cilindra i kako se to cesto dogada?
ODGOVOR:U ovom slucaju najprije treba osposobiti hidrauliku kvacila da normalno funkcionira a nakon toga se može provjeriti stanje spojke ( kvacilo ). U slucaju da je neophodna zamjena seta spojke cijena materijala i rada je do 2.000,- kn u našemu servisu. Cilindar spojke obicno procuri radi dotrajalosti gumenih brtvila ili neredovitog mijenjanja ulja u komandi spojke. Vi kao vozac niste utjecali na navedeni kvar. Mislim da nece biti efekta ako tražite od OPEL predstavništva da vam participira u troškovima.
Za svaki servis postoji spisak radova koji se trebaju napraviti i spisak dijelova i tekucina koje se mijenjaju. Ulje u kocnom sustavu i ulje u hidraulici spojke je isto a interval izmjene je dvije godine. Razlog tome je higroskopnost i gubitak kvalitete istoga. Iz prakse je poznato da vecina vlasnika vozila želi što manji trošak na servisu te cesto izbjegavaju neke servisne radnje kao što su zamjena pojedinih tekucina ( ulje u mjenjacu, kocnicama, spojci, servo volanu, rashladne tekucine ), takoder se preskace redovan servis klima uredaja.
Na kraju odgovor na vaše pitanje je da se pregledom cilindra spojke i ulja u hidraulici spojke može doci do spoznaje o uzroku kvara.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - TLAK U REZEVOARU ZA GORIVO

Datum objave: 05.02.2009 17:07:00
Slika
PITANJE: Na opelu astri 2000, 1999god, stvara mi se pritisak u rezervoaru za gorivo. Posto nemamo adekvatan servis a smatram da se radi o nekom zacepljenju oduška, molim da me posavjetujete kako da najlakše otklonim problem, pošto su vasi savjeti izuzetno korisni i tacni.
ODGOVOR:Navedeni problem ( podtlak )pojavljuje se kada je neispravan cep rezervoara ili kada je neispravan sustav za odzracivanje rezervoara. Najprije provjerite ispravnost cepa a po potrebi provjerite elektroventil rezervoara i cijev za odušak rezervoara.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PROBLEM SA VENTILATOROM

Datum objave: 05.02.2009 15:14:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Vectru 1996 god koja ima automatsku klimu i imam problem ventilator mi radi samo na 9 odnosno na najvecoj brzini.Molio bih vas ako mozete da mi objasnite u cemu je kvar i da li ga sam mogu rijesit.
ODGOVOR:Prema vašem opisu kvar može biti na upravljackom modulu motora ventilatora i ili na samom prekidacu. Ovo prvo je najcešci uzrok. Ne mogu znati da li možete sami otkloniti kvar.
DODATNO PITANJE:
Hvala vam na odgovoru ali bih volio ako nisam vec previse naporan da mi malo podrobnije razlozite kako to sve radi tj. sta bi konkretno moglo da bude tj da li kakva softverska greska ili da li je potreban kakav poseban alat tipa uredjaja za diagnostiku i ako slucajno imate sliku ili shemu kako to sve izgleda unutra.
ODGOVOR:
Nema softverske greške. Ispitajte upravljacki modul ventilatora i po potrebi prekidac za paljenje. Navedeno se ne može napraviti bez potrebnog znanja i mjernog uredaja. Isto tako nije moguce putem dopisa dati objašnjenje ( najlakše je pokazati i nauciti u neposrednom kontaktu s vozilom ) kako se pojedini dio demontira. Nestrucnom demontažom možete napraviti više štete nego koristi. Servisne sheme, materijale i alate ne šaljem .
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - PROPADA SPOJKA

Datum objave: 02.02.2009 17:11:00
Slika
PITANJE: opel omegu iz 1996 godine 2.5td,nedavno mi je spojka pocela propadat,odvela sam je na popravak i to mi je zamjenjeno,dio je koštao 100 eura,navodno neki hidraulicni vanjski dio.Nakon dva dana vožnje opet mi se pocela dogadat ista stvar,kumplug propada,ja ga malo napumpam nogom i uspijem prebacit iz jedne brzine u drugu,opet je odvedem na popravak i on mi pregleda i getribu i taj unutrašnji dio i kaže da je sve u redu i da je samo trebalo ispustit zrak,dakle napravi to i vrati mi je,dva dana je opet u redu,a onda opet isto,kumplu pocima propadat.Sad je opet na popravku,ali nitko nezna u cemu je problem!!.....molim pomoc šta da naravim,jer šta je god pregledano je u redu,akumplug i dalje propada,ispusti se zrak napumpa,dva dana je odlican,a onda opet isto!!
ODGOVOR:U ovom slucaju problem nije u spojci nego u komandama spojke. Komanda spojke sastoji se od glavnog i radnog hidraulicnog cilindra, kod vas je vjerojatno zamijenjen samo jedan cilindar. Po potrebi zamijenite i drugi cilindar, zamijenite kompletno ulje u hidraulici spojke i sustav bi opet trebao normalno funkcionirati. Po potrebi omogucite servisu da 2 do 3 dana provjeri ispravnost navedenog.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - MOTORIC LER GASA

Datum objave: 23.01.2009 11:53:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1,6i 97g ( mono injection ) koja je prešla oko 150 000 km, i problem je slijedeci:
Od kako je u auto ugraden plin, dešava mi se da se motoric ler gasa zaprlja svakih 10 000 km ( jedan sam vec promjenio ).
Problem se u pocetku pocinje manifestirati kao otežano paljenje hladnog motora u smislu jakog variranja okretaja, nakon cišcenja istog stvar se vraca u normalu.
Doduše trebalo bi naglasiti da se ne vozim u visokim okretajima vec oko 2000 ili 2500, zanima me što bi bio uzrok prljanja....i dali bi pomoglo blindiranje EGR ventila. ( uz kompletno cišcenje usisa i usisne grane )
ODGOVOR:Kod starijih motora cije mehanicko stanje nije sjajno usisni kolektor ( grana ) izložen je vecim kolicinama uljnih para i ispušnih plinova koji preko EGR ventila ulaze u usisni dio motora. Samim tim i regulator ( aktuator ) minimuma izložen je povecanom djelovanju necistoca. Blokiranje EGR ventila i cišcenje usisnog kolektora malo bi pomoglo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PROBLEM SA GRIJANJEM

Datum objave: 16.01.2009 18:19:00
Slika
PITANJE: imam problem sa grijanjem unutar vozila,strana od suvozaca grije a od vozaca hladi,gledo sam klapne sve je u redu neznam vise sta da napravim!
ODGOVOR:Provjerite najprije radnu temperaturu motora i kolicinu rashladne tekucine. Nakon toga provjerite protok tekucine kroz radijator grijaca. Na kraju detaljno pregledajte sve kanale i zaklopke sustava grijanja. Važan je i ulaz cistog zraka prema grijacu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GRIJACI

Datum objave: 12.01.2009 18:09:00
Slika
PITANJE: Iznenadio sam se kad sam tražeci po internetu naišao na vašu stranicu sa savjetima.Za svaku pohvalu!..Imam problem sa opel astrom (motor je td 1.7 isuzu 82ks).Auto ima 400 000km i do sad palio bez problema, zagrijem auto dva do tri puta dok ne cujem klik za grijace tj. valjda dok ih ne iskljuci i upali odmah. Naime prije dva dana kad ujutro sjednem okrenem kljuc , iskljuci grijace , zatim ocu da ucinim to još jednom al ne pali vec lampicu za grijace a ni nikakav klik se ne cuje.Te kad palim auto du vergla i teže upali uz bacanje oblaka dima...grijaci i dizne su mijenjani prošle godine..
ODGOVOR:Uzrok navedenog stanja koji se razlikuje od prijašnjeg treba tražiti na senzoru temperature motora ili na upravljackom modulu za grijace. Najprije se ispituje senzor temperature a zatim modul.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEMI NAKON PRANJA

Datum objave: 10.01.2009 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam problem kod Opel astre 1.7 tdi, 2002 godište. Problem je nastao nakon pranja astre, auto se ugasilo nakon par minuta vožnje i nije moglo više da se upali.Na dijagnostici utvrdena je greška da je otišao kompjuter pumpe za gorivo, taj isti je repariran i postavljen i od tada
redovno pali, ali trza u vožnji, ponaša se kao da nema goriva, cesto se gasi, 2-3 dana nema problema oko paljenja, pa opet, odvezem se parkiram i obicno zovem šlep za nazad kuci, dok oni stignu nakon 3-4 h, ja probam i upalim astru i vratim se nazad. Na turaži preko 1500 o/min zatrza i ugasi se, a do 1500 o/min ponaša se normalno.Taj problem traje 2 mjeseca.
ODGOVOR:Svako pranje motora je rizicno i tom prilikom mogu nastati oštecenja i na ECU upravljackoj centrali. Prema vašem opisu kvar nije otklonjen a samim tim vozilo je nepouzdano. Prvo što treba napraviti je da se rastavi svaki elektricni konektor na i oko motora, isti se trebaju ocistiti, osušiti i tretirati sa odgovarajucim sredstvom za bolji kontakt ( kontakt sprej ), na taj nacin treba urediti i glavni konektor na ECU centrali. Nakon ovoga potrebno je napraviti ispitivanje svih senzora, davaca i aktuatora na motoru ( možda neki od njih nije ispravan ). Nakon navedenih radova po potrebi treba ispitati i ECU centralu jer postoji mogucnost i njezinog oštecenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 - MOKRA SJEDALA

Datum objave: 24.12.2008 00:29:00
Slika
PITANJE: Imam vectru 1,6 16V 12/1999god. Automatic.Unazad godinu dana na zadnjim sjedalima pojavila se vlaga nakon kiše.Sada su sjedala i nasloni toliko mokri da nitko vise tu ne može sjediti.Promijenjena je brtva na zadnjim vratima ,ali uzalud.Opet isto.U servisu su nemocni jer sve ostalo je suho.Molim vas pomozite jer neznam kome vise da se obratim.
ODGOVOR:Vlaga se na zadnjim sjedalima može pojaviti na tri nacina i to preko zadnjih vrata , preko zadnjeg stakla, preko krovnog prozora ( ako postoji ). Na zadnjim vratima propuštanje vode može nastati na samim staklima i ili brtvi vrata . Uzrok propuštanja na zadnjem staklu je brtva zadnjeg stakla . U ovom slucaju potrebno je pažljivo odrediti na kojem od navedenih mjesta ulazi voda . Kada se to pouzdano zna onda se može i pronaci adekvatno rješenje za otklanjanje navedenog problema. Ozbiljan servis bi sigurno uspio otkriti i otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KOJE ULJE ?

Datum objave: 17.12.2008 10:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani, nedavno sam kupio Corsu 1.3 CDTI 2005.sa prijedenih 120 tkm. Molim Vas da mi preporucite adekvatno i kvalitetno ulje za taj common rail motor, koji je interval izmjene, te što mislite o eventualnom dodatku aditiva u gorivo?
Takoder, da li je tocno da se taj auto mora voziti na visokom obrtajima, jer navodno ako se vozi na na niskim okretajima motora, dolazi do zaštopavanja sistema?
ODGOVOR:Za motor treba koristiti sinteticko ulje 5W-40. Interval izmjene je 10.000 km do 15.000 km ili jednom godišnje ali je bolje dva puta godišnje. Dodatak za gorivo nije nužan ali ako ga koristite nece štetiti. Motor se ne mora voziti u visokim brojevima okretaja jer je kompjutorski upravljan.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - POTEŠKOCE SA PALJENJEM

Datum objave: 15.12.2008 17:17:00
Slika
PITANJE: VLASNIK SAM OPEL ASTRE 1,4 1994.G.PROBLEM JE U TOME DA AUTO PET PUTA NORMALNO ZAPALI ,ALI ŠESTI PUT SE PONAŠA KAO DA NEMA STRUJE ILI JE JAKO SLABA(CAK MI SE I SAT U AUTU UGASI)!AUTO SMO ODPELJALI ELEKTRICARU KOJI JE PROVJERIO MASE I OSTALE ŽICE I TVRDI DA JE AKUMULATOR.MISLIM DA NEMA POJMA JER SAM PROVJERIO NAPON DOK AUTO RADI(13V)KOJI JE RELATIVNO DOBAR.IZME?U OSTALOG AUTO ZAPALI NA -5C PA MI SE DOGODI DA NA +15C NECE.MISLIM DA JE ANLASER.
ODGOVOR:Poteškoce prilikom paljenja mogu nastati iz nekoliko razloga, radi toga treba krenuti nekim logicnim redoslijedom i ispitati sve što je potrebno kako bi se došlo do rezultata. Najlakše i najjeftinije je ispitivanje akumulatora a isti se ispituje na test instrumentu pod opterecenjem i na taj nacin se ispituje njegova snaga i kapacitet. Kapacitet treba biti iznad 60%. Ako je akumulator dobar ispituje se elektropokretac , kod toga testa mjeri se pad napona koji nastane prilikom rada elektropokretaca. Zadnje ispitivanje odnosi se na provjeru pojedinih kontakata elektricne instalacije. Na kraju bih još naveo da je napon na stezaljkama ( klemama ) akumulatora kada motor radi u leru od 13,8 V do 14,8 V.
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 02.12.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Opel tigra 96 godina,motor 99 god
zanima me zašto se pali lampica od ulja i cuje se motor kad se auto ugrije? mašina je dugo stajala i u karteru se napravio nekakav talog kao blato,a mehanicar nije to provjeravao vec samo natocio novo ulje!
to smo pocistili iz kartera al se i dalje pali lampica kad se auto ugrije!
ODGOVOR:Navedena lampica se pali kada je slab pritisak ulja ili kada je neispravan indikator za tlak ulja. Naveli ste da cujete pojacan zvuk motora a to bi moglo biti lupanje. Ukoliko je stvarno rijec o lupanju tada ne bi smjeli više paliti motor dok ne otklonite kvar. Kvar koji može biti je istrošenost lažajeva radilice pa i same radilice motora. Što hitnije utvrdite cinjenice u protivnom popravak može biti jako skup.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 28.11.2008 18:11:00
Slika
PITANJE: Vozim vec duže vrijeme opel kadett 1.6i, bez vecih problema i prešao sam 240000 km.Medutim od zadnjeg servisa nastaju problemi, rashladna tekucina nestaje iz posude a ne primjecujem da negdje curi na crijevima motora, hladnjaka ili posude te sam primjetio na cepu ventil dekla fini sloj bijelkaste masnoce(poput neke creme.Majstor sumnja na brtvu motora ili na loše ulje u motoru. Ulje u motoru je Shell 15W40.Molim Vas da mi savjetujete što bi to moglo biti i što bi trebalo još pregledati. Napominjem da ljeti tih problema nije bilo i da motor za sada vuce i radi dobro no ipak se pribojavam veceg kvara motora, jer ipak auto je punoljetan i ima vec dosta km.
ODGOVOR:Nestanak rashladne tekucine iz sustava hladenja upucuje na propuštanje rashladnog sustava ili na oštecenje brtvila glave motora. Navedena bijela masa koju ste otkrili na poklopcu ventila znak je oštecenja brtvila glave. Ovaj slucaj treba rješavati na nacin da se demontira glava motora i da se obave svi potrebni radovi na glavi motora a to je obrada ventila, obrada siceva ventila, obrada glave, cišcenje usisnih i ispušnih kanala. Na ovaj nacin napraviti cete višestruku korist za motor.
DODATNO PITANJE:
Zahvaljujem se na odgovoru, ali molio bih Vas da mi orjentaciono odgovorite koliko bi iznosio takav popravak rad plus dijelovi?, isplativost buduci je auto stariji? za koliko vremenski se takav kvar može otkloniti? da li bi se taj kvar mogao svrstati pod naziv generalka ili polu generalka?
trajnost motora nakon takvog zahvata? Puno Vam hvala te iskreno pohvaljujem Vaše stranice i Vaš trud da pomognete ljudima u auto problemima.
ODGOVOR:
Tocna cijena popravka se zna nakon demontaže glave motora. Orijentaciona cijena dijelova i rada je od 1.500,- do 3.000,- kn. Radovi na glavi motora nisu generalka. Trajanje zahvata 2 do 3 dana. Ne može se govoriti o trajnosti motora nego samo o trajnosti glave jer se samo ona tretira. Ako se posao obavi strucno trajnost glave je neogranicena.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 28.11.2008 18:08:00
Slika
PITANJE: za pocetak da vam kažem da ste zakon i samo tako nastavite.
sada moj problem auto je kadett sa motorom 1.8 i plinom,promijenio sam na autu mali kiler i ulijo antifriz.grijanje je vrlo slabo
a motor ne postiže radnu temperaturu.termostat je provjeren i u redu je.mislim da je problem u tome što nisam mogao odzracitit sistem
na onom mjestu za odzracivanje na kucištu termostata jer je šaraf izlizan nego na senzoru temperature koji se nalazi isto na kucištu termostata.molim savijet
ODGOVOR:Vaš motor mora imati napunjeni rashladni sustav ( bez zraka ), potpuno ispravan termostat, ispravan radijator grijaca, ispravan ventil grijaca, nesmetan dolazak cistog zraka do radijatora grijaca, prohodne cijevi rashladnog sustava, kompresija ne smije ulaziti u rashladni sustav i tada ce grijanje biti besprijekorno. Ako sumnjate da je uzrok vijak za ispuštanje zraka iz sustava obavite potreban popravak kako bi mogli ispustiti zrak na tocno navedenom mjestu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PALE SE LAMPICE

Datum objave: 12.11.2008 15:55:00
Slika
PITANJE: MOLIM VAS ZA SAVJET IMAM OPEL ASTRU 2000g 1.7 TDI SA PREDJENI 130000KM .UNAZAD 2 MJESECA POCELA MI SE DA PALI LAMPICA OD ELEKTRONIKE MOTORA A KAD SE ONA UPALI NEDUGO ZATIM UPALI SE LAMPICA OD ABS-A I POJASA VOLAN OTEŽA I AKO UGASIM AUTO U TOM TRENUTKU ONDA NEMOŽE DA ZAVERGLA POŠTO NEŠTO IZVUCE AKUMULATOR .KAD GA UPALIM NA KABLOVE OSTAVIM DA RADI U LERU LAMPICE SE POGASE I OPET ISTO SE DESI ZA DESETAK DANA A SAD I CESCE . MORAM VAM NAGLASITI DA MI TREPERI LAMPICA OD AKUMULATORA KAD PREDJE PREKO 3000 OBRTAJA. JOS DA VAM KAZEM DA SAM ZAMJETIO DAB SE4 KABAL KOJI JE SKOPCAN NA KLEMU PLUS NA AKUMULATORU KAD SE TO DESI USTVARI POPALE LAMPICE ON SE TOLIKO ZAGREJE DA SE NEMOŽE PIPNUTI.
ODGOVOR:Prvo što morate napraviti je kontrola, cišcenje i fiksiranje svih elektricnih kontakata ( spojeva ). Navedeni kontakti koje treba ispitati po potrebi ocistiti i fiksirati kako bi isti imali dobar elektricni kontakt nalaze se na akumulatoru, elektro pokretacu, alternatoru, razvodnoj kutiji s osiguracima, kutiji s relejima. Nakon toga potrebno je ispitati i napon kojega daje alternator, napon treba biti 13,8 do 14,8 V. Prilikom svih režima rada motora kontrolna lampica akumulatora/alternatora ne smije se paliti niti treperiti. Ako se navedena lampica i dalje pali tada je neispravan diodni most alternatora ili sam alternator i u tom slucaju je potreban popravak alternatora. Na kraju bih želio naglasiti da se niti jedan elektricni kabel ne smije grijati, to je vrlo opasna pojava i radi toga se vozilo može zapaliti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - IZOSTAO REZULTAT

Datum objave: 12.11.2008 15:50:00
Slika
PITANJE: Neki dan sam pisao u vezi problema sa Opel Vectrom 2,0 16v 96g. Problem je bio da mi mijesa vodu i ulje,nema ulja u vodi vec obrnuto i imam jako puno tzv. majoneze. Drugi problem je sto mi trosi vodu,jako puno pusi i grije se. Ovih dana sam rastavio motor sve lijepo ocistio promijenio brtvu gleve,ventila,vijke gleve,zupcasti remen,novo ulje,prekontrolirao glavu i nisam uocio nikakvo ostecenje, sve lijepo sastavio i kad sam upalio nista se nije promijenilo opet po starom.Molim vas da mi odgovorite malo opsirnije ako ste u mogucnosti zasto se to dogadja i koji je problem i sta mi je naj bolje raditi sad.
ODGOVOR:Navedene radnje i zamjena pojedinih dijelova koje ste napravili nisu napravljeni strucno niti kvalitetno te je radi toga i rezultat izostao. Uzrok tome mogu biti razni faktori i to neispravna glava motora, oštecena dosjedna površina bloka motora, nešto trece. Prilikom ovih radova izvodac radova mora biti toliko strucan da prepozna sve moguce uzroke te da je iste sposoban otkloniti. Ako se sumnja u glavu motora ista se treba ispitati pod visokim tlakom , nakon toga obave se potrebne dorade i obrade. Isto tako je i s blokom motora, najcešce se pojevi istrošenost na mjestu dosjeda za brtvu glave i kada se to utvrdi istu površinu treba obraditi brušenjem. Daljnje važne aktivnosti su upotreba najkvalitetnijih materijala kao što su brtvila i vijci glave motora. Na kraju sve skupa treba ispravno složiti na motor i uspjeh nece izostati. Ako se ne smatrate sposobnim za ovaj zadatak jeftinije ce biti da posao prepustite strucnjaku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NEUDOBNI OVJES

Datum objave: 10.11.2008 23:24:00
Slika
PITANJE: Prvo svaka pohvala za stranicu jer vrlo edukativna i sadrži mnoštvo odlicnih savjeta.
E sad da vam kažem moj problem,posjedujem opel kadetta gsi-a.na njemu su alu felge 15 sa profilom gume 185/55,problem je taj što je auto vrlo neudobno i na najmanjim rupama,svaki prelazak preko rupe cuje se tupi udarac u prednjem ovjesu.amortizeri su novi,majstor mi kaže da samo jedna kugla i jedna krajnica imaju lufta.to sam promjenio no i dalje isto.U cemu je moguci problem?nažalost predaleko sam od vas jer bi došao kad vas na pregled
ODGOVOR:Neudobni ovjes i udarac u ovjesu mogu nastati kada su opruge ovjesa skracene ili kada su iste toliko oslabile da ovjes više nema radni hod koji je neophodan za normalno funkcioniranje. Kada je ovjes tako nizak amortizeri rade u podrucju maksimalne sabijenosti i u momentu kada kotac dode na neravninu amortizer može proizvesti zvuk jakog udarca jer se radni klip amortizera naslonio na kucište . Drugo lupanje može proizvesti sam ovjes koji takoder nema radni hod i u tom momentu nema kompenzacije koju ovjes i amortizer moraju odraditi kako se dinamicke sile s kolnika ne bi prenosile na karoseriju. Ispitajte visinu ovjesa, radni hod ovjesa, selen blokove ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - SENZOR POLOŽAJA KOLJENASTOG VRATILA

Datum objave: 12.10.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Na opel Vectri 1.8 16V povremeno se pali lampica check engine. Na pregledu na racunalu ocitao je gresku : Postupak: FC1,Kod: P0335
Greska: Kurbelwellen - Positionssensor.
Molim vas da mi pojasnite o cemu se radi i gdje se ista moze otkloniti.
ODGOVOR:Navedena šifra i natpis kažu da je neispravan senzor položaja koljenastog vratila. Greška se može otkloniti u svakom boljem servisu. Bitno je da nakon intervencije servisa imate riješen navedeni problem.
na vrh Povratak na vrh