Danas je: 19.09.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 11.04.2008 15:49:00
Slika
PITANJE: Opel kadett 1,7d prazni se baterija
imam problem sa opel kadettom 1,7d.Par puta mi je ispraznio cilu bateriju nije se moga upalit nikako jedino kupit drugu. Prvi put sam bio kod elektricara i bilo je neko sitno pražnjenje baterije navodno da im je mana ono svitlo ispod haube to mi je maka ca tako da ne bi bilo opet isto. drugi put je priko noci cilu bateriju istrošija isto do kraja i ja san stavija drugu maka svitlo koje svitli u portapaku i sa zadnjih vrata i bilo je sve u redu. To je bilo prije skoro dva miseca.Sad mi se auto nije vozilo 5 dana i upalija je iz prve.Sinoc ga parkira sve ugasija, jutros ga iden palit i ništa skroz slabo vrti motor.Neznan u cemu bi još moga bit problem jer mi nije jasno jel mu do struje ili cega vec.I još nešto meni je auto imao blokadu paljenja motora, znaci onaj privjesak se stavi na oni cip šta je izvucen i auto tek onda moš upalit ali je vlasnk prije mene tu nešto kemija i to iskljucija i premostija žice okolo.E sad kad se da kontakt u tom snopu žica šta je on pricvika i spaja drukcije puca i digod zna bacit iskru. ja sam završio školu za autelektricara i meni nije baš svejedno to sad micat jer ako vratin struju u normalu neznan oce li moc upalit.... Bio bih vam zahvalan ako bi znali kako riješit taj problem sa baterijom i tom strujom.
ODGOVOR:Najprije ispitajte ispravnost alternatora koji mora puniti s naponom vecim od 13,6 V. Nakon toga ispitajte akumulator kapacitet mora biti veci od 60% a prilikom startanja pad napona ne smije biti ispod 10 V. Kada sve ovo napravite znati cete u kakvom je stanju elektro pokretac i da li je potreban servis istoga. Kada je sve ovo napravljeno ispitajte pomocu ampermetra da li neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora. Dozvoljeno je da potrošac/potrošaci mogu vuci do 0,25 A ( ampera ) iz akumulatora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VENTILATOR

Datum objave: 11.04.2008 15:42:00
Slika
PITANJE: U pitanju je ASTRA 1.7 TD X17DTL i imam problem koji pokušavam riješiti unazad sedam dana. Iako sam promijenio tri majstora, niko mi nije uspio odgonetnuti šta se dešava, a njihova metoda eliminacije me koštala itekako.
Naime, imam dva problema. Jedan je registrovanje greške upravljacke jedinice releja grijaca, ali iako je isti zamjenjen, promlem je ostao. Drugi problem je sa ventilatorom hladnjaka, odnosno pale mi se oba ventilatora pri jutarnjem paljenju, pri potpuno hladnom motoru. U tom slucaju moram par puta ugasiti auto i ponovo paliti dok se sve ne dovede u red. U tim momentima se pali lampica klime. Posle toga mogu voziti citav dan bez problema. Kao posledica svega desilo se to da mi je ventilator radio i bez kontakta sa kljucem izvadenim iz brave. Na dijagnostici je registrovana greška davaca klime. Jedan majstor mi je resetovao grešku i podesio parametre, jer kaže da se isti zaglavio?! Sledeceg jutra problem se ponovio, isti majstor, i zamjena davaca. I pored toga problem je ostao. Iako smo posle zamjene davaca cekali nekih tri sata da se motor potpuno ohladi, greška se nije ponovila , ali zato jeste ujutro kad je auto nije voženo nekih 8-9 sati. Napominjem da je još izvršena zamjena senzora temperature rashladne tehucine, senzor temperature ulja (bilo to u vezi ili ne), provjera konektora. Više ne znam šta da radim i gdje da vozim auto jer je ocigledno da niko ne odgovara za svoj rad i za novac koji nemilice dajem, a problem ostaje. Izvinjavam se na opširnijem pitanju, ali Vas molim da mi pošaljete svoje sugestije na ovo moje pitanje. Javljam se iz Bosne i nisam u mogucnosti doci do vas iako bi me to možda koštalo manje s obzirom na dosadašnje iskustvo sa mojim majstorima.
ODGOVOR:Otkrivanje pojedinih kvarova na vozilu i motoru je ponekad vrlo zahtjevno i traži maksimum znanja, upornosti, kreativnosti te kompletnu tehnicku podršku ( instrumentarij, baza podataka ). Ovom prilikom mogu o ovoj temi govoriti samo opcenito jer su takve i okolnosti. Na vašem vozilu s klimom ventilator na hladnjaku može se paliti i kada motor nije zagrijan jer ga u tom momentu pali presostat koji reagira na tlak freona R 134 A koji se nalazi u sustavu. Kada bi se klima uredaj ugasio ( prekidac ) tada se ventilator po pitanju klime ne bi palio. Drugi slucaj kada se pali ventilator na hladnjaku je temperaturno stanje motora ( vruci motor ). U ovom slucaju treba napraviti razgranicenje i utvrditi da li se ventilator pali radi klime ili radi necega drugog. To drugo može biti termoprekidac (ako postoji ) ili ECT senzor. Isto tako može biti veza izmedu ECT senzora i ECU centrale. U rijetkim slucajevima i ECU centrala. Kao što vidite ovaj problem može biti dosta složen medutim treba biti uporan, naci ce se neki od servisa u vašem kraju koji ce s uspjehom riješiti navedeni problem.
OBAVIJEST
8.4.2008. 16:50
OBAVIJEST:
Velikom broju vlasnika vozila besplatno odgovaram na tehnicke probleme u vezi automobila. Nikome ne šaljem nikakve sheme, tehnicku dokumentaciju, alate, dijelove.
PETAR MEIC-SIDIC
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - LOŠA KOMPRESIJA

Datum objave: 08.04.2008 10:34:00
Slika
PITANJE: samo jedno pitanje imam opel kadet 1.3 benzinac i kad stavim ono crijevo iberlauf na filter auto se gasi i kad ga skinem i spustim ono dimi jel to znak da su karike potrosene
STRANICA VAM JE SJAJNA PROVEDEM SATE I SATE CITAJUCI PITANJA I ODGOVORE SAM TAKO NASTAVITE
ODGOVOR:U pravu ste, loša je kompresija pa je veliki tlak u karteru radi kojega velika kolicina uljnih para izlazi na odušak od ulja i guši motor.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - UPALJENE LAMPICE

Datum objave: 08.04.2008 10:28:00
Slika
PITANJE: Najpre da Vas zaista pohvalim za azurnost i profesionalnost poslom kojim se bavite.
Hteo sam Vas pitati ako mi mozete objasniti sta znaci paljenje zute i crvene lampice u gornjem levom uglu
instrument table (Opel Corse 1.7 DTI 2001.godiste) pri startovanju motora(nakon gasenja i ponovnog paljenja sve je u redu tj. ugase se ).
Zuta lampica je ustvari kontura automobila preko koje je kljuc postavljen u vertikalnom polozaju, a crvena lampica pokazuje vozaca sa pojasom preko njegovog ramena .
ODGOVOR:Crvena lampica ce se ugasiti kada zakopcate sigurnosni pojas, ako se tada ne ugasi onda je neispravan indikator u sigurnosnom pojasu. Žuta lampica ima drugu funkciju i pali se kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom. Mogucih uzroka ( radi kojih se upali žuta lampica ) može biti puno ( pojedini senzori, mjerac protoka zraka, razni davaci i sl. ) . Precizni odgovor se može dati nakon dijagnostike motora. Isto tako se mogu znati i troškovi popravka. Ako se žuta lampica ne pali u vožnji tada ne treba ništa poduzimati.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICE TC I ABS

Datum objave: 08.04.2008 09:47:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru 1.8 16V Sport karavan i jedan problem, za koji ce te Vi vjerojatno brzo naci odgovor. Naime kad upalim auto ponekad je sve ok, TC radi, ABS takodjer, ali ponekad lampice na tabli od ta dva sustava ostanu upaljene i ni jedan od tih sistema ne radi. I inace kad je sve OK nakon par kilometara mi se upale obe lampice, dakle ABS i TC, i kao da oba sustava jednostavno otkazu. Znam to jer sam pokusao naglo kociti i startati sa i bez lampica. Dakle kad su lampice upaljene ne rade sustavi i obrnuto. Prijatelj mi je imao slican problem i njemu je bilo do lezaja. Sto Vi mislite o tome?
ODGOVOR:Navedene lampice se pale kada su sustavi izvan funkcije , greške su najcešce elektricne ali nekada nema pravila pa mogu biti mehanicke ili hidraulicke. U ovom slucaju najprije ispitajte sve elektricne konektore i elektricnu instalaciju koja je s navedenim povezana. Postoji mogucnost lošeg kontakta ili prekida u elektricnom vodicu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - NE PALI UVIJEK

Datum objave: 08.04.2008 09:38:00
Slika
PITANJE: opel astra G, 1999g. 1,6 16v, od prije mjesec ugraden rabljeni motor (sa starim predeno 179.000 km). Auto ima ugraden plin. Lampica od elektronike se pocela ukljucivati kod paljenja motora (cini mi se nakon vožnje na plinj) te par puta nisam odmah mogao upaliti auto. Nakon stanke od sat-dva motor bi upalio normalno, nakon cega nema problema (zasad).
ODGOVOR:Kod problema koje ste naveli svakako treba ispitati senzore radilice i bregaste osovine radi kojih motor ne može upaliti. Uzrok paljenja kontrolne lampice motora je neispravnost na sustavu ubrizgavanja i ili na sustavu paljenja. U oba slucaja potrebno je ispitati pojedine komponente, otkriti što je neispravno i zamijeniti neispravan dio ili dijelove. Za kontrolu pojedinih komponenata trebate imati odgovarajucu dijagnosticku opremu. Mijenjanje dijelova na pamet nece dati rezultat.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - INERCIONI VENTIL ?

Datum objave: 02.04.2008 17:57:00
Slika
PITANJE: Brat vozi opel corsu B 1999.g, sa 1.0 12v motorom.Upravo je imao laksi karambol naletivsi prednjim kotacima na rinzol.Pukla je desna spona volana i obje prednje felge su ostecene. To sam uspio sam promijeniti, medjutim motor ne pali. Normalno vergla,ali nece uhvatiti. Da li postoji na ovom vozilu inercioni ventil ako da gdje se nalazi i kako izgleda.Da li se prilikom okretanja kljuca mora cuti zvuk pumpe goriva u rezervoaru jer se necuje nista osim aktuatora munimuma koji pomakne leptir.
ODGOVOR:Inercioni ventil treba potražiti ne lijevoj strani kod motora, ispod lijevog sjedala ili u prostoru prtljažnika. Kada se upali kontakt trebalo bi se cuti zujanje pumpe za gorivo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZAMJENA ULJA U SERVO VOLANU

Datum objave: 02.04.2008 17:52:00
Slika
PITANJE: Pozdrav gospodine Meicu,imam 2 pitanja vezano za Opel Vectru 1999 god. 2.0 dti,74 kw.Kupio sam ulje za servo upravljac sa oznakom GM 93 160 548,da li to ulje odgovara za moj upravljac,posto nisam bas siguran,i kako bih ga najlakse mogao zamijeniti,malo sam gledao vec,cini mi se da nece biti bas jednostavno prici cijevima od serva.Molim za pomoc.Hvala Vam sto postojite.
ODGOVOR:Ako na ambalaži od spomenutog ulja piše da je to DEXTRO II , onda je to ulje odgovarajuce za vaše vozilo. Ne postoji nacin kako lakše ili teže zamijeniti ulje u servo volanu, postoji tocno odgovarajuci postupak kako se to radi. Ulje se mora izvaditi iz rezervoara , servo pumpe, kucišta servo volana i cjevovoda. To cete najbolje zakljuciti ako vozilo podignete na servisnu dizalicu i direktno gledate u navedene komponente. Neke stvari je najbolje demontirati a neke odspojiti kako bi staro ulje u potpunosti izišlo iz sustava. Ako to netko radi prvi put i bez odgovarajucih uvjeta normalno je da je to problem.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NIJE PROŠAO NA EKO TESTU

Datum objave: 31.03.2008 15:27:00
Slika
PITANJE: IMAM PITANJE U VEZI SVOG STAROG OPEL KADETA GODISTE 1991 ,MOTOR 1.4I KARAVAN.RADI SE O SLIJEDECEM.NA EKO
TESTU NIJE PROSAO.PALI SE LAMPICA OD ELEKTRONIKE.KADA SE DAJE GAS ONDA SE ONA UGASI,PA SE PONOVNO PALI ITD.OSJECA SE MIRIS BENZINA,I VECA POTROSNJA GORIVA.ZAMJENJENI SU SLIJEDECI DIJELOVI :LAMDA SONDA,MAP SENZORI,LER SENZOR,UGLAVNOM ELEKTRONIKA U VEZI GRESKE KOJA JE BILA PRIJE,TJ.GASIO SE U LERU.PRIMJETIO SAM PORAST ULJA U MOTORU.SUMNJAM NA INJEKTOR KOJI PROPUSTA GRIVO, ODNOSNO NE DRZI.AUTO PALI KAD JE TOPLI ODMAH,A KAD JE HLADAN ,TREBA KOJU SEKUNDU DUZE. PITANJE,DALI JE MOZDA UPITANJU INJEKTOR?.
ODGOVOR:Mijenjanje pojedinih dijelova na pamet ne daje rezultat a troškovi se povecavaju. U vašem slucaju potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora nakon koje bi tocno znali koje dijelove je potrebno zamijeniti a koje doraditi da bi vozilo imalo dobar eko test. Povecanje nivoa ulja ukazuje na preveliku kolicinu goriva koja ulazi u motor a dio ide i u karter. Uzrok tome mogu biti injektori, ECT senzor, potenciometar, preveliko vrijeme ubrizgavanja i drugo. Nakon kvalitetno napravljene dijagnostike poznati su svi detalji i nije teško dovesti motor u ispravno stanje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 28.03.2008 23:28:00
Slika
PITANJE: Radi se o Opel Calibri 2.0 16V (c20xe). Problem je u tome što nakon 2 dana bez paljenja vozila, isprazni mi se akumulator.Citajuci vaše ranije odgovore u vašoj rubrici u kojoj odgovarate na pitanja,ucinio sam sljedece. Otišao sam kod elektricara(VIŠE NJIH) da mi provjere vuce li što struju u fazi mirovanja po njima-ne,iako nitko nije tocno rekao koliko vuce u fazi mirovanja!Nakon toga su ispitali koliko alternator puni, rezultat: 13.8 bez trošila-ler, 13.3 (radio+pojacalo 600w,svjetla,ventilator-dakle pod punim opterecenjem),te zna varirati napon tj.malo skace iznad 13.3 pa se opet vraca.
Test akumulatora, kod jednog majstora 53% uz obrazloženje da to nije relevantan podatak jer ga po njemu alternator ne puni dovoljno(nudi mi reparaciju alternatora), te ga treba prvo skroz napunit pa onda testirat, a u servisu za akumulatore napravljen je test opterecenja: prije testa 12.8V nakon testa pada na 9.6V!Pitam ga jel akumulator ispravan-kažu tak tak??!! Još nešto, kabel koji ide na akumlator i na kojem je naknadno spojen RADIO poprilicno varnici (kad ga vracam na + pol akumulatora ili skidam dolje) s tim da u tom trenutku ništa od trošila u autu ne radi. Dakle po mom laickom mišljenju ipak nešto vuce struju!
Kad odspojim radio varnicenja nema ili ta varnicenja mogu nastati samo zbog memorije radija?
Vuku li me majstori za nos, te im se financijski neisplati reci da je samo problem u radiju ili postoji pravi problem?Po vašem mišljenju gdje je problem? alternator, akumulator ili radio?
ODGOVOR:Napon alternatora mora biti veci od 13,8 V i ne smije znacajno oscilirati narocito ne na niže. Snaga akumulatora mora biti veca od 60%. Pad napona akumulatora prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10 V. Nakon što sve navedeno dovedete u red možete izmjeriti koliko ampera vuce radio aparat kada je vozilo u mirovanju. Dozvoljeno je 0,3 A ( ampera ). Sve ovo može vam riješiti svaki bolji autoelektricar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - OZNAKE ZA UZUBLJIVANJE ZUP.REMENA

Datum objave: 18.03.2008 17:06:00
Slika
PITANJE: Možete li mi kako objasniti gdje se nalaze oznake za uzubljivanje zupcastog remena na corsi 1.4i,1998godina znaci u kratkim crtama kako se mijenja remen,španer i na cega treba paziti.
ODGOVOR:Oznaka na remenici radilice u momentu kada je motor u fazi nalazi se na donjoj strani remenice ( položaj kazaljke sata na 6 sati ) i poklapa se sa odgovarajucom oznakom na kucištu uljne pumpe. Oznaka na remenici bregaste osovine u momentu kada je motor u fazi nalazi se na gornjoj strani remenice ( položaj kazaljke sata na 12 sati ) i poklapa se s odgovarajucom oznakom na stražnjem poklopcu zupcastog remena. Zupcasti remen, španer i pumpa za vodu mijenjaju se tako da demontirate sve što vam smeta , stavite motor u fazu, demontirate postojeci razvodni mehanizam , ugradite novi razvodni mehanizam, provjerite fazu, vratite natrag sve što ste demontirali i to je sve.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - STAVLJANJE U FAZU ??

Datum objave: 18.03.2008 17:02:00
Slika
PITANJE: Imam Omegu A 2.3 dizel,pa me zanima kako se mijnja bosch pumpa,navodno je mijenjana,ali nije u fazi,motor nece upaliti na kljuc,samo na guranje upali odmah,inace se malo razumijem u mehaniku ali ovim motorima nemam pojma,ustvari me zanima kako da provjerim jesu li lanac i boschpumpa postavljeni kako treba,valjda je bio pukao spaner lanca,ali nisam imao vremena da ista provjeravam.dakle moje pitanje je:kako postaviti motor u fazu kad se mijenja boschpumpa,lanac ili spaner?
ODGOVOR:Vi ste stvarno veliki optimista ako mislite da cete kratkim opisom putem e:maila nauciti kako se stavlja u fazu visokotlacna pumpa. Napomenuti cu samo da je to složen postupak koji se radi u servisnim uvjetima uz pomoc odgovarajucih alata i naprava. Niti izuceni automehanicar to ne može napraviti ako se nije educirao na tom podrucju. Prilikom obuke osoblja autoservisa za tu svrhu koriste se literatura , skice i kao najvažnije direktno prakticno pokazivanje na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 TD - MODUL GRIJAČA

Datum objave: 24.03.2011 21:20:46
Slika
PITANJE: Corsa B 1.5 TD
Problem paljenja žute lampice u toku vožnje lagano me izluduje a razliciti majstori barataju i sa razlicitim uzrocima tog problema !
Kako vecina njih govori o modulu grijaca koji je najvjerojatnije neispravan, on daje signal releju da ukopca grijace ili iskopca, a ono što mene zanima je što daje signal modulu grijaca da da informaciju releju; da li je to vodeni indikator ( dogrijavanje, odnosno rad grijaca dok temp. vode nije 40 C ili nešto drugo )i da li postoji mogucnost da se modul ispita na ispravnost s obzirom da se novi može kupiti samo po narudžbi i vjerovali ili ne košta cca 4000 kuna. Citav auto vrijedi nešto malo više novaca.
ODGOVOR:Modul grijaca je upravljacka elektronika preko koje se odvija funkcija grijaca. Navedena elektronika dobiva komandu od kontakt kljuca i brave a uzima u obradu temperaturno stanje motora i vrijeme rada samih grijaca ( 9 do 24 sek. ). Svaki bolji serviser može ispitati modul grijaca.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - DVA PROBLEMA

Datum objave: 16.03.2008 18:57:00
Slika
PITANJE: Dakle, u pitanju je opel Astra karavan, stara linija, motor twinport 1,6 105 KS. Radi se o slijedecem: kad je auto u leru i kad su mu upaljena svjetla, pri pokretanju volana, desno ili lijevo svejedno, padne intenzitet svjetala i padne broj okretaja. Uz to dešava se da u zadnje vrijeme teže pali,znaci ne upali iz prve kao prije, vec treba par puta zaverglati uz dodavanje gasa, da uhvati. To je narocito izraženo kad je auto parkirano na nizbrdici. Uz to nakon 10000 km pocelo se dešavati da auto radi na leru padne broj okretaja sa normalnih 800 na nekakvih 500, pa se vrati zatim par minuta radi o.k. pa ponovno. Pošto je auto pod garancijom bili smo u ovlaštenom servisu, gdje pricaju price o gorivu, i da je to normalno, jer kompjuter ne pokazuje nikakovu grešku. Za informaciju bili smo u dva ovlaštena servisa, gdje ispada da je to sve O.K ali po svemu sudeci nije, jer tako se nije dešavalo do 10000 km. Auto je do sada prešlo 18600 km i to otvorene ceste, probavali smo razna goriva i 95 i 98 i100 ali problem ostaje isti, a servis ne zna šta da radi. Molim nekakav savjet, ili da se riješim auta.
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoje dva problema , jedan je pad napona radi kojega svjetla postanu slabija a drugi je teže paljenje motora i broj okretaja na minimumu ( leru ). Prvi problem se može riješiti na nacin da se provjeri punjenje i stanje alternatora, ispita snaga akumulatora, da se po potrebni napravi servis elektro pokretaca. Drugi problem povezan je sa sustavom ubrizgavanja i ili sa sustavom paljenja. Radi toga imate probleme koje ste i naveli. Pomocu servisnog kompjutora može se otkriti tek 10 do 30% grešaka , ostale se moraju tražiti pojedinacno. Uz dijagnostiku navedenih sustava potrebno je provjeriti i stanje mehanickog sustava motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - TROKIRA

Datum objave: 10.03.2008 18:09:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Astru 1.6 , 98god. Ima 150 000. a moj problem je sljedeci.Kada vozim negdje oko 2 do 3000 okretaja auto mi pocme trokirati i cim dodam mrvicu gasa trokiranje prestaje.A kada auto stoji na leru radi sasvim mirno.Znaci auto trokira samo na 2do3000 okretaja.
ODGOVOR:Motor vašeg vozila može na navedenom broju okretaja prekidati radi greške u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ili radi greške u sustavu paljenja. Kod prvog sustava najcešce greške su injektori, MAP senzor, ECT senzor i potenciometar leptirastog ventila. Kod sustava paljenja su to greške probijanja kablova, bobine, svjecica ili elektronike paljenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - CRVENA LAMPICA ZRACNIH JASTUKA

Datum objave: 09.03.2008 17:26:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Corsu C 1.2 Twinport, 2004. godište., puna oprema, 70 000 km.Nakon 20 000 km pocela mi se u vožnji ponekad paliti crvena indikacija za zracne jastuke na komandnoj ploci, a ista indikacija pretpostavljam vrijedi i za aktivne naslone za glavu i sustava zatezanja sigurnosnih pojaseva. Primijetio sam da se lampica pali pri naglijem ubrzanju (npr. pretjecanje) ili u oštrijem zavoju. U ovlaštenom servisu su mi rekli da se radi o kontaktu kablova ispod sjedala što su ucvrstili i da je sve OK. Ali lampica se i dalje pali ponekad za svake vožnje, pa nekoliko tisuca kilometara ništa, pa se onda odjednom opet pocne palit. Lampicu gotovo uvijek resetiram gašenjem kontakt kljuca.
Zanima me dali se radi samo o lošoj indikaciji ili zracni jastuci doista ne bi odradili svoj zadatak u slucaju sudara. I što zapravo signalizira ta indikacija.
ODGOVOR:Navedena lampica se pali kada je sustav zracnog jastuka i njegovih pripadajucih dijelova neispravan ili da kažem još preciznije, kada postoji bilo kakva greška na bilo kojem dijelu ili sklopu . To cesto puta može biti i loš kontakt kao što i vi navodite. Povremeno paljenje i gašenje kontrolne lampice ukazuje da postoji još neko mjesto na kojemu instalacija za zracni jastuk gubi kontakt. Navedeno mjesto se jednostavno mora pronaci i trajno riješiti problem lošeg kontakta ( pad napona ). U momentu kada navedena lampica svijetli sustav se u kriticnom momentu ne bi aktivirao.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 09.03.2008 17:16:00
Slika
PITANJE: Imam opel corsu 1.0 98. godište i u vožnji se ponekad upali lampica žuta koja ima znak munje na sebi. Kod dodavanja gasa lampica se ugasi. Senzor protoka zraka je mjenjan kada je auto bio star 3 i pol godine a 9 mjeseci nakon promjene sam ponovo imao problem s time te sam to reklamirao jer sam imao garanciju 2 godine. Servis je tvrdio da nije do toga premda su upravo njihovi mehanicari dijagnostikom došli do toga da je u pitanju to što je. Savjetovali su promjenu lanca distribucije itd. ali nakon servisa sve je bilo u redu. Prije godinu i pol zamjenjena je kompletna distribucija i pumpa ulja. Kako su "simptomi" isti kao kad je prvi puta bio u pitanju senzor protoka zraka zanima me da li jedino rješenje zamjena tog senzora ili postoji mogucnost da je isti zacepljen ili nešto slicno.
ODGOVOR:Lampica o kojoj je rijec pali se kada sustav ubrizgavanja ili sustav paljenja ne rade ispravno. U ovom slucaju se ne treba zamarati sumnjom da li je neispravan mjerac protoka zraka ili nešto drugo. Kada postoji situacija kao što je ova vaša treba napraviti ispitivanje i kontrolu svih komponenata sustava ubrizgavanja i sustava paljenja. Nakon takvog ispitivanja sa sigurnošcu se zna što je neispravno i kako treba postupiti da vozilo opet dobro funkcionira.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ŠKRIPANJE

Datum objave: 07.03.2008 13:19:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Corse-C iz 2004. Prije otprilike 5 mjeseci, taman negdje kako je pocelo hladnije vrijeme pocelo je sve više škripanje na zadnjem dijelu auta, negdje otprilike od polovine auta do zadnjih bunker vrata. Kod laganije vožnje svaka rupa, ležeci policajac etc.etc. cuje se škripanje. Cim padne kiša sve je u redu. Ništa se ne cuje. Onda kad se osuši, opet škripi. Zanima me u cemu je problem i da li je možda došlo do nekog kvara na podvozju ili amortizerima?
ODGOVOR:Navedeno škripanje nastaje na selen blokovima ovjesa (prednji,zadnji ) ne radi se o nekom istrošenju nego o kvaliteti gume selen blokova. Sekundarno rješenje je tretiranje s tekucom masti ili silikonskim sredstvom, dugorocno rješenje je zamjena selen blokova.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - VJEŠTAČENJE MOTORA

Datum objave: 24.03.2011 21:26:15
Slika
PITANJE: astra G1,6 16v, 1999. 180.000 km, prije par dana pukao zamašnjak i blok motora. Auto je na plinskom sustavu (dvije godine) i u zadnje vrijeme je bilo povratnih detonacija pa me zanima je li to moguci uzrok puknuca zamašnjaka i bloka motora.
ODGOVOR:Kod ovakvih havarija motora prave informacije dobivaju se vještacenjem motora ( neposredni uvid u fakte ). Navedene detonacije su se nadovezale na vec postojeci negativni proces koji je vec postojao u motoru.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NESTRUCNO NAPRAVLJENA GENERALKA

Datum objave: 26.02.2008 18:20:00
Slika
PITANJE: IMAM PROBLEM SA OPEL KADETOM 1,6D 1984 GOD.NAIME PROBLEM JE U TOME ŠTO KADA GA UPALIM ON NENORMALNO ZADIMI .DIM JE ONAKO PLAVICASTE BOJE .KADA GA NAKON TOGA VOZIM PAR KILOMETARA DIMA UOPŠTE NEMA .KADA STANEM NA PAR MINUTA I PONOVO UPALIM AUTO ISTO SE DEŠAVA ,PONOVO ZADIMI.PROBLEM JE JOŠ U TOME ŠTO MOTOR TROŠI I ULJE I TO NA 400 KM OKO POLA LITRE. NA AUTU JE PRE 15000 KM RA?ENA GENERALKA . BUŠENI SU CILINDRI ,STAVLJENI SU NOVI KLIPOVI MARKE KOBEL SMIT NOVE TEFLON GUMICE-SEMERINZI NA VENTILIMA MARKE GEC.RADILICA JE TAKO?E URA?ENA ,POSTAVLJENI SU KOMPLET ZAPTIVACI.ŠTO SE TICE GLAVE MOTORA STAVLJENO JE PAR NOVIH VENTILA I UFREJZOVANI SU SVI VENTILI KOMPLETNO. TEMPERATURA MOTORA JE NORMALNA KAO I POTROŠNJA
DIZELA.MOTOR NEMA KARTER GAS APSOLUTNO NIŠTA ,VUCE ODLICNO.KONSULTOVAO SAM VISE MAJSTORA U VEZI POMENUTOG KVARA,SVUGDE SAM DOBIO DRUGACIJI ODGOVOR.
POSTO DUŽE VREMENA PRATIM VAS SAJT I VAŠE STRUCNE ODGOVORE ZAMOLIO BIH VAS DA MI ODGOVORITE O KAKVOM SE PROBLEMU ILI KVARU RADI NA MOM AUTU.
ODGOVOR:Potrošnje ulja koju navodite je jako velika tim više što je obavljen generalni popravak motora sa svim brušenjima. Postoje samo tri stvari radi kojih motor troši ulje i to: nestrucno napravljena strojna obrada, upotrebljeni loši ili neodgovarajuci materijali, nestrucno obavljen automehanicarski dio posla. Na vama je da utvrdite što od navedenog nije dobro.
na vrh Povratak na vrh