Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL KADETT E - VELIKA POTROŠNJA GORIVA

Datum objave: 15.12.2007 18:43:00
Slika
PITANJE: Molim Vase mišljenje vezano za potrošnju goriva. Mijenjao sam potenciometar ler gasa, diznu, ali je potrošnja i dalje ostala povecana. Nema grešaka u elektronici motora.
ODGOVOR:Kada istražujete uzroke velike potrošnje goriva onda morate najprije ispitati mehanicko stanje motora, tlakove kompresije, fazu motora, staticki i dinamicki kut predpaljenja. Nakon ovoga kontrolira se sustav ubrizgavanja goriva, tlak goriva, vrijeme ubrizgavanja, stanje injektora, potenciomeatr leptira, ECT senzor, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, rad lambda sonde ( ako postoji ) , zabrtvljenost usisnog kolektora. Treci po redu je sustav paljenja , sekundar/visoki napon. Na kraju kada se otklone sve eventualne greške radi se EKO test koji potvrduje ili ne potvrduje ispravnost navedenih sustava.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POLUGENERALKA

Datum objave: 13.12.2007 20:55:00
Slika
PITANJE: Imam opel vectru B 1.6 16v 96g. problem je u potrošnji ulja,naime napravljena je polu-generalka(zamj. karike,leteci ležajevi,gumice ventila,s tim da su cilindri kao novi,stavljen je i novi katalizator),napravio sam oko 2000km,s tim da nisam prelazio 3500 radnih okretaja, medjutim troši ulja cca 0,5l na 1000km,motorno ulje marke GM 5w30.U cemu je problem i hoce li se to smiriti dok to sjedne na svoje mjesto?
ODGOVOR:Prije ugradnje novih klipnih prstena trebalo je izmjeriti istrošenje cilindra na tri razlicite visine i u dvije osi . Takvim mjerenjem može se izmjeriti koliko cilindar ( radi istrošenja ) ide u elipsu odnosno koliko odstupa od kružnice. Ako je odstupanje manje od 0,1 mm onda klipni prsteni pomažu a ako je vece od navedene mjere tada se radi obrada cilindra na prvu prekomjeru . Sada kada je posao odraden vozite i pazite na ulje a nakon 2.000 do 5.000 km potrošnje se može i smanjiti . Ako rezultata ne bude to je znak da je cilindar potrošen iznad navedene mjere .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - ELEKTRONIKA PALJENJA ?

Datum objave: 10.12.2007 13:11:00
Slika
PITANJE: Molim vaš savjet vezano za problem koji me muci vec par mjeseci. Tokom vožnje posebice prilikom oduzimanja gasa dolazi do trzanja a trzanje je cešce kada motor ima radnu temperaturu. Promjenio sam : kablove, svjecice. razvodnu kapu, rotor na bosch razvodniku paljenja, a karburator ocišcen no problem i dalje ostaje.Startanje motora normalno no hladan trokira, a zagrijan trza.
ODGOVOR:Kod ovoga vozila cesti uzrok prekidanja je elektronika paljenja koja se nalazi u razvodniku paljenja. Ako je karburator ispravan , benzin cist, kapa razvodnika, kablovi i svjecice novi , tada je realna mogucnost da je navedena elektronika paljenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ULJE ZA MJENJAC

Datum objave: 09.12.2007 18:05:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje vezano za Opel Corsu 1.0 XE 12V 1999 godina.Koju vrstu ulja staviti u getribu-pet brzina ( atf ili hipenol),koju vrstu mi preporucate? Koliko litara ide u getribu?
ODGOVOR:U mjenjac možete staviti ulje gradacije 80W a potrebno je 1,6 l .
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 09.12.2007 17:10:00
Slika
PITANJE: Zanima me cijena ugradnje autoplina za Opel omegu 2.5 V6 1994 god.,automatik, te vrijeme ugradnje?
ODGOVOR:Plinski sustav PRINS koji mi ugradujemo za motor od šest cilindara je 15.500,- kn . Vrijeme ugradnje je tri dana.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - NE REAGIRA ODMAH NA GAS

Datum objave: 07.12.2007 11:55:00
Slika
PITANJE: Prije svega pohvale Vama i Vašem osoblju na nesebicnom pomaganju Vašim neiscrpnim i nadasve korisnim (doktorskim) savjetima koji nama puno znace,ujedno Vama i Vašim suradnicima želim sve najbolje za Božicne i Novogodišnje praznike.Molim Vas da me savjetujete imam Opel Corsu 1.0 12 v 99g.sa predenih 109 000 km. Problem je u tome što se u gradskoj vožnji nakon mjenjanja brzina motor ne reagira odmah na gas,nego nakon dvije do pet sekundi.Na savjet prijatelja promjenio sam (novi) regulator protoka zraka .Promjene nema nikakve,pa mi se cak u dva slucaja dogodilo da se upalila žuta kontrolna lampica na vrlo kratko.U razgovoru sa serviserom (mehanicarom)savjet je da je to kontrolka od lambda sonde i da bi nju trebalo zamjeniti te bi onda to bilo to.
ODGOVOR:Uzrok opisanom stanju motora je loš rad sustava ubrizgavanja goriva . Ima više mogucih faktora koji utjecu na takvo stanje ( mjerac protoka zraka, ECT senzor, niski tlak goriva, filter goriva, loš rad injektora, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka…. ) . Rješenje je testiranje sustava ubrizgavanja i otklanjanje pronadenih grešaka. Ne mijenjajte ništa na pamet dok se ne napravi dijagnostika.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - KOCNICE

Datum objave: 04.12.2007 23:10:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale. Neverovatno izcrpni i profesionalni odgovori. Samo tako nastavite. Imam Omegu iz 1997 godine. Ne vozim cesto 200 km/h , ali pri jednoj prilici ravnog, pravog i dobrog puta sam probao koliko može da izvuce. Došao sam do cifre od 200 km/h, ali je bila situacija da sam ipak morao da naglo prikocim i spustim brzinu na nekih 50-60 km/h. Iznenadila me je papucica koja se ponašala kao da su kocnice pregrejane. Ne verujem da im je tako malo trebalo da se pregreju. Efekat kocnica je bio relativno slab. Jednostavno stiskaš papucicu i vidiš da se auto ne zaustavlja intenzitetom kojim bi trebalo i na koji sam navikao. Put je bio suv. Leto 2007.
Ista mi se stvar desila davno na Ladi kada sam po planinskim predelima preforsirao i kocnice i auto gde su se diskovi usijali od moje sportske vožnje gde mi je situacija bila jasna. Posle male pauze hladenja, kocnice su opet proradile normalno.
Ova situacija sa Omegom mi nije bas jasna,jer 15 min. pre toga nisam kocio, pa lepo molim za odgovor. Napominjem da su mi kocnice pre i posle toga radile sasvim dobro i u suštini sam zadovoljan sa njima.
ODGOVOR:Na svakom automobilu kocni sustav je cjelina koju cine diskovi , bubnjevi ( ako postoje ), kocna kliješta , kocni cilindri, hidraulicka instalacija i kocna tekucina. Sve navedeno je jedinstvena cjelina koja dobro funkcionira kada su svi navedeni dijelovi sustava potpuno ispravni. Pitanja koja možete postaviti samom sebi su : Kada je zadnji put mijenjana kocna tekucina ? Koliko je vrelište kocne tekucine ? Kakvi su diskovi i kolika je njihova debljina ? Kakve su disk plocice i da li su ugradene plocice prve klase s atestom i da li imaju antivibracionu masu ?
Ako niste strucnjak u ovom podrucju zatražite savjet ( uslugu ) profesionalca jer se štednja na kocnom sustavu nikad ne isplati.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZAMJENA GUMENIH CIJEVI

Datum objave: 04.12.2007 23:05:00
Slika
PITANJE: Opel Vektra 2,2 DTR 2004.g. prošla 40 000 km. Imao sam problem pri paljenju. Naime auto je stajao 6 dana i kad sam ga pokušao startati, nije palio ni nakon nekoliko uzastopnih dužih startanja. Pozvao sam HAK službu. Nakon njihove intervencije, rekli su mi da moraju zamjeniti gumene cijevi za povrat goriva iz diza. Nakon zamjene tih cijevi, auto je normalno startao.
Molim Vas da mi objasnite zašto se to dešava kod relativno novog auta i da li to treba cesto mjenjati.
ODGOVOR:Nemojte imati iluzija da se vozila ne kvare i da pojedini dijelovi mogu izdržati u nedogled. Vaše vozilo nije novo i ima vec tri godine a navedeni dijelovi ( cijevi , brtve ) rade u uvjetima visoke temperature kada je motor zagrijan i na niskim temperaturama kada je motor hladan te dolazi do bitnih promjena u strukturi navedenih materijala. Iz svoje prakse bih vam mogao navesti puno kvarova na vozilima koji su noviji od vašega i kod kojih su kvarovi znatno skuplji. Navedene cijevi za povrat goriva ne treba mijenjati , radi preventive treba ih samo na godišnjem servisu kontrolirati.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - PREGARAJU SVJECICE

Datum objave: 04.12.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: Na kadettu 1.3 89 godište svakih par dana rada izgaraju svijecice i to nove.Platine su zamjenjene nove i podešen zazor svjecice su nove jedino nisam promjenio kondenzator i kabele te razvodnu kapu ali mislim da su kabeli ispravni jer kad radi ispravno par dana ima tako miran i siguran rad. Da li da promjenim kabele , kapu i kondenzator?
ODGOVOR:Visoki napon na svjecicama ne smije biti veci od 20 kV ( kilovolti ) . Najbolji nacin da ispitate navedeni napon , primarni i sekundarni krug paljenja je dvokanalni osciloskop. Na njemu cete tocno vidjet u cemu je problem. Bez toga morate pojedinacno mijenjati sve dijelove sustava paljenja ( bobina , kablovi, razvodnik paljenja ).
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E - HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 29.11.2007 18:17:00
Slika
PITANJE: Na Kadettu E 1,4S, 90. godina dao sam napraviti polugeneralku zbog povecane potrošnje ulja (5 dl/1000km) i lupkanja jednog ventila na 2. ili 3. cilindru. Zamijenjeni su leteci ležajevi, klipni prstenovi, svi hidro-podizaci, gumice ventila i sve brtve. Tokar je glavu dekarbonizirao, izravnao i izbrusio ventile. Nije nadena istrošenost na vodilicama ventila ni na klackalicama, a bregasta osovina je izgledala uredno. Nakon popravka kompresija je odlicna, potrošna ulja minimalna, tlak ulja dobar, ali je ostao problem s lupkanjem ventila na istom mjestu kao i prije, ali sada još glasnije narocito pri 1000 – 3000 obrtaja motora.
Što bi trebalo provjeriti i koje dijelove cu morati ponovo kupiti s obzirom da sam nakon popravka prešao tek 500 km?
ODGOVOR:Ako lupaju hidro podizaci uzrok tražite u dobavi ulja za podizace ( uljni kanal ) , brtva glave ( neodgovarajuca ) , glava motora ili nešto trece. Još jednom razmislite da li lupa hidro podizac ili nešto drugo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - POZDRAV OD SRECKA NESRECNOG

Datum objave: 29.11.2007 17:40:00
Slika
PITANJE: Cao i puno pozdrava iz Italije od Srecka(nesrecnog) tj mene.Evo ja resio posle puno muka i problema sa mojim autom da potrazim i zamolim za vasu pomoc akoje uopste to i moguce.Naime jacu malo davas namucim i udavim pisanjem i objasnjavanjem stame muci u nameri da bolje razumete i ustanovite staje moguci problem sa mojim autom.Pa ovako:Toje Opel calibra 2.0 16v turbo iz 94" ili mozda 92"posto mislim daje 2god podmladjen,mada nije bitno.Autoje kupljen u italiji a pre 3god.u njega je ugradjen obican plinski uredjaj marke landirenzo.I autoje super radio i isao kao lud i na benzin i na plin.A ondaje prosle zime nastao problem kojimje zapocela serija mojih muka.Prvomije puklo crevo od hladnjaka do termostata i tadasam primetio neki mulj u rashladnoj tecnostiijagnostika svih pa i mog mehanicara daje otisao dihtung na glavi.A onda sledi razocarenje.Sveje lepo uradjeno,ispitano i obradjeno,novi dihtun i sve a onda isti problem.Ulazi ulje u vodu za hladjenje(oko 200ml na 1000km)ali dovoljno.Kazu mehanicari glavaje pukla pa menjamo i glavu.Kad opet sve isto kao pre.E tada ja onako izludeo nalecem slucajno na jedan motor u dobrom stanju isto od calibre turbo tj oznaka C20 LET i uzimamga sa namenom daga ubacim umesto mog posto smo svi zakljucili daje na mome izgleda naprsao blok motora.I tako moji prijatelji mehanicari teskom mukom ubacuju taj motor i jedvaga osposobljavaju da radi ali ne onako kako treba tj.kao stoje bio i isao onaj stari,kazu slabiji motor,kakva glupost.Mislim on je tada palio super alije radio nekako cudno i turbo se nije palio kako treba nego je nesto secalo,paje na tren isao dobro itd.Ja licno mislim da oni (nehanicari) nisu nikad ni videli DOHC motor ali staje tuje:probao sam ja i kod drugih ali slaba valjda.Ja licno mislim da oni nisu lepo namestili one vakum cevcice od turbine a nisu imali gde da uporede na drugom autu.A onda ja pocinjem da majstorisem i pravim razne kombinacije sa njima i dotezem aktuator i u jednom trenutku auto pocinje da odkida kako ide(meni nije izgledao slabo kadje isao preko 260km/h)E odma nekoliko dana posle ja pravi strasnu gresku i sipam u sisstem za hladjenje aditiv protiv curenja hladnjaka i tadamise on zapusio,digao temperaturu i otisao dihtug glave.E pa onda ja opet gresim i ostavljam auto kod istih onih mehanicara(dodrih ortaka-bivsih) dami zamene aja podjem u lov na drugi hladnjak.Posle 3 nedelje odnosim hladnjak i oniga montiraju postosu pre toga kako kazu sve lepo sredili,zamenili diht,glavu itd ali auto radi kao traktor,nece da pali,nece da ide ni na plin a narocito na benzin.Oni kazu nemogu nista bolje daga srede.Nikakve dijagnostike,podesavanja nisu pomogla,sveje kao u redu a auto cimse ugasi posle 5min mu treba da okrece 10 sekundi da upali i na benzin nece da radi dokse ne zagreje dobro a i tada nije dobro.Na plin radi mnogo bolje ali je i dalje ostao problem paljenja i turbine koja nekada ukljucuje a nekada nece nesto seca a i one vakum cevcice su poremetili.I tako ja vec godinu dana vozim tako,tesko palim,menjam akumulatore i kukam.Ovde u Italiji sumi neki rekli dasumi senzori na ovom motoru drugacija od mojih na onom pa da racunar ne prima odgovarajuce podatke i zato nepali,dalije to moguce?Pasu mi u drugi servis rekli dami injektori nevaljaju i neubrizgavaju 1 i 3 kako treba i dasu one zicice iznad ubrizgivaca prevezane nekim zicicama izgleda od davaca gasenja od plina i to neznaju da prevezu tj nesmeju da diraju jer neznaju.A dizne su moji mehanicari ocistili i sve ispitali i sveje ok ali niko od svih nije uspeo dami resi problem paljenja a o turbini netreba ni govoriti.Zatosam ja resio daje popravim,barem turbinu(pa zavrsio sam ja za autoelektricara a sad vozim bager u Italiji)HA!.Svesam nasao gdese one vakum cevcice navlace samo neznam ona sto ide iz procesora crnaje i ima gumeni nastavak na kraju(racunara) dalise stavlja negde ili ona ostaje slobodna postosam na jednoj slici na internetu video da nije nigde navucena i cemu ona sluzi?Ako mozete dami posaljete neku semu ili slike gde idu sve cevcice pada probam ilimi objasnite da barem probam to da sredim ako nista drugo a za paljenje i voznju na benzin cu da pricekam ionako je benzin duplo skuplji.E bas vas udavi:IZVINITE I HVALA UNAPRED IAKOMI NE POMOGNETE.POZDRAV OD SRECKANESRECNOG!
ODGOVOR:Vaše pismo je stvarno opširno jer navodite stvari koje nisu bitne za problematiku koja vas zanima. Vaše vozilo ima elektronski sustav za ubrizgavanje, sustav paljenja je takoder elektronski a uz to motor ima i turbo punjac. Sve što sam naveo radi pod nadzorom ( kontrolom ) ECU kompjutora. Kada na ovakvom vozilu nastane kvar tada se time ne bavi priuceni mehanicar nego specijalizirani servis koji ima kompletnu dijagnosticku opremu, bazu podataka i strucno osoblje. Vi ste do sada napravili jako puno krivih poteza tako da je teško ocekivati da ce se navedeno vozilo dovesti u ispravno stanje.
Princip dijagnostike je da se najprije ispita mehanicki sustav motora, ako je taj dio ispravan ispituje se sustav ubrizgavanja goriva ( svi dijelovi tog sustava ) . Ako je ispravan i ovaj sustav ostaje još sustav paljenja sa svim svojim dijelovima ( primar , sekundar, visokonaponski kablovi i t.d. ) .
Kada bi vi vaše vozilo odvezli u servis koji bi to mogao riješiti , trošak popravka bi bio veci od realne cijene vozila. Na žalost više od ovoga ne mogu vam pomoci.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 D - BIJELI DIM

Datum objave: 29.11.2007 17:23:00
Slika
PITANJE: Kada upalim (relativno normalno) motor radi normalno, zatim za neku minutu pocne veliki bijeli dim izlaziti iz auspuha, te motor pocinje raditi sve neravnomjernije i jako se pocinje tresti. Takoder pumpa za gorivo kapa dok radi, cijela je mokra. Pretpostavljam da negdje usisava zrak sa gorivom? Da li postoje neke osnovne stvari koje bih mogao provjeriti zamijeniti poput dovodnog crijeva iz filtera za gorivo (promijenjen prije mjesec dana) ili "pritegnuti" neki vijak na pumpi za gorivo? Neka brtva na pumpi? Da li se to isplati popravljati?
ODGOVOR:Bijeli dim od rashladne tekucine nastaje kada je oštecena brtva glave ili glava motora. Uredenjem glave rješava se kvar. Bijelo plavi dim nastaje radi prodora ulja u komoru za izgaranje ( cilindar ). Ova pojava je znak istrošenja ili oštecenja na donjem dijelu motora. Ošteceni mogu biti klip i ili klipni prsteni. Curenje goriva na visokotlacnoj pumpi treba vidjeti i prema potrebi poduzeti potrebne mjere.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 28.11.2007 14:46:00
Slika
PITANJE: Opel Corsa 1.0 12v
Ujutro kad ju upalim trese se na leru hoce se ugasit ako se ne doda gas i to traje nekih pet minuta dok se malo ne ugrije. Drugi problem je kad je auto topal i kad se doda i pusti gas na leru obrtaji na sekundu padnu kao da ce se ugasit i onda nakon sekundu sve bude normalno. Gorila mi je žuta lampica motora i slabo je primo gas na hladno, to sam rješio zamjenom senzora protoka zraka ali ovo gore navedeno je ostalo. Promjenio sam jos svjecice, filter goriva i zraka pokušo sa aditivom za cišcenje brizgaljki al ništa nije pomoglo.
ODGOVOR:Na vašem vozilu se tocno može znati svaki detalj nakon dijagnostike motora a sada se može samo pretpostavljati. Uzrok tražite u ETC senzoru , potenciometru leptirastog ventila, aktuatoru minimuma, necistim injektorima, niskom tlaku goriva. Ispitajte i rad lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PROBLEM SA VENTILATOROM

Datum objave: 27.11.2007 21:44:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Vectre iz 1996. 1.7 TD i imam problema sa ventilatorom zraka u kabini. Odnosno ne piri mi niti hladno niti toplo , cak i kada je podešeno na cetvrti stupanj jacine .Promjenila sam osigurac, ali i dalje ništa. Ponekad kada jako zalupim vozacevim ili suvozacevim vratima ono proradi, ali napominjem samo u rijetkim situacijama .Molim Vas savjet što da radim, te mogu li sama riješiti problem ili sam primorana ici kod mehanicara. Još jedno pitanje ; pola lampica na kontrolnoj tabli ne radi, da li je preporucljivo da sami skidamo kontrolnu tablu ili ne?
ODGOVOR:Ne sumnjam u vašu vještinu i poznavanje auto elektricke struke ali stvarno ne znam da li ste vi u stanju obaviti navedeni popravak. To pitanje morate postaviti sami sebi. Kada budete radili oko ventilatora ispitajte postoji li napajanje ( napon ) na prekidacu ventilatora , nakon toga po potrebi ispitajte ima li napajanja ( napon) direktno na motoru ventilatora. Ako na tom mjestu ima napona , pregledajte motor ventilatora. Lampice na instrument tabli možete zamijeniti tako da demontirate instrument tablu . Prilikom demontaže pazite na skrivene vijke koji drže instrument tablu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - KOCNICE

Datum objave: 21.11.2007 21:51:00
Slika
PITANJE: Promjenio sam plocice i pakne na suzi ali ne koci kako treba.Što jace stiskam kocnicu on slabije koci to jest nece da blokira tockove.
ODGOVOR:Kocni sustav ce dobro kociti ako je potpuno ispravna hidraulika . Ona se sastoji od glavnog cilindra i radnih cilindara . Radni cilindri se nalaze za prednje kotace u prednjim kocnim kliještima a za zadnje u zadnjim bubnjevima kocnice. U hidrauliku kocnice pripadaju i cijevni vodovi
( metalni i gumeni ) kao i regulator tlaka za zadnje kotace. Ulje u hidraulici kocnice mora biti ispravno ( vrelište iznad 200°C i potpuno cisto ) . Nakon ovoga diskovi i bubnjevi kocnice ne smiju imati preveliko istrošenje. Kocna kliješta na svojim osovinicama moraju se pomicati lagano.
Ispitajte u kakvom stanju su opisani dijelovi kocnog sustava , zamijenite sve što je neispravno, odstranite zrak iz kocnog sustava , podesite rucnu kocnicu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ERG VENTIL

Datum objave: 21.11.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li moram mjenjati ERG ventil na Corsi 1,2 16V 2000.god. ili se može procistiti ili nešto drugo?Šta vi predlažete?Naime, kad dode do 1000-1500 obrtaja kao da gubi gas na trenutak, otprilike 2-3 sekunde, cim prode 1500 obrtaja radi normalno.Išao sam kod nekih majstora na dijagnostiku pa su mi rekli da procistim ili kupim drugi dio,koji košta oko 200,00 EUR.
ODGOVOR:EGR ventil se mijenja kada je neispravan. Nekada se rezultat postiže i cišcenjem istoga ali to je samo nekada. U ovom slucaju treba stvarno znati da li je EGR ispravan ili nije. Predlažem da ispitate navedeni ventil a po potrebi treba ispitati i dijelove sustava ubrizgavanja goriva. Najskuplje je ici od servisa do servisa i slušati teoriju rekla - kazala. Najbolja odluka za vas je da servis u kojega imate povjerenje napravi dijagnostiku , informira vas o troškovima popravka i nakon vaše suglasnosti otkloni kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VEC GUBIM ŽIVCE

Datum objave: 19.11.2007 15:57:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6 si ,motor stvarno ljepo radi no problem dolazi kada je motor hladan.Kada je hladan motor uopce nece zapaliti nego zapali iz sedmog osmog puta ,promjenio sam svijecice,kablove i opet isto.Akomulator mi je nov i sumljam da bi bio on ,jer on motor okrece.Stvarno polako vec gubim polako živce pa bi vas molio za nekakvu pomoc.
ODGOVOR:Ponekad je teško otkloniti kvar na vozilu u kucnoj radinosti odnosno metodom slucajnog pronalaska kvara. U ovom slucaju nabrojiti cu vam moguce uzroke a to su: slab kontakt ( pad napona ) na elektricnim konektorima, pumpa goriva, relej pumpe goriva, nezabrtvljenost usisnog kolektora, ETC senzor, IAT senzor zraka, potenciometar leptirastog ventila, IAC aktuator minimuma, tlak goriva i održavanje konstantnog tlaka, senzor radilice, senzor broja okretaja , ECU centrala. Eto to su moguci uzroci a ispitivanje se može zapoceti po istom redoslijedu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET - ALKOHOL U GORIVO ??

Datum objave: 18.11.2007 19:20:00
Slika
PITANJE: opel kadet 1300 benzinac prilikom jutarnjeg paljenja ima neravnomeran rad pa se povremeno i motor trese dok se ne zagreje, posle je sve normalno. dobro vuce dobro pali, inace je generalno sreden pre 10000km. kolega me savetuje da mu sipam u rezervar 100 posto alkohol da bi uništio vodu ako postoji.šta mi vi predlažete, inace auto je sa karburatorom.
ODGOVOR:Kolega vam je super jedino mi niste rekli koliko alkohola trebate staviti u rezervoar. Bolje je da ocistite rezervoar , detaljno operete i servisirate karburator te zamijenite filter goriva. Po potrebi ispitajte svjecice , kablove i podesite kut predpaljenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - U IME EKOLOGIJE POMOZITE !!

Datum objave: 13.11.2007 10:58:00
Slika
PITANJE: Posjeduje opel corsu 1.3 cdti tri godine staru i sa 45tkm prijedenih.auto je uredno servisiran i nikad ganjan (od prvog dana ga vozi moja djevojka).No u posljednje vrijeme auto kad upali radi nemirno,pojacana je buka i dimi tako jako da je u sekundi cijela garaža i dvorište u dimu.sve se to prakticki izgubi kad motor postigne radnu temp.na hladno dim je bijeloplave boje a na toplo kad se dodaje gas crne.auto je bio na redovnom servisu na 45tkm i oni kažu da je sve ok.možda za wartburga da ali za novu corsu sumnjam.Takoder posjedujem i novi grande punto s istim motorom i mogu rec da nemaju nikakve slicnosti ni po zvuku ni po performansama.fiat radi skoro necujno dok opel radi ko stari ferguson.Da li je tu vec problem u dizama ili možda kakav senzor.U ime ekologije i spasa našeg planeta pomozite!
ODGOVOR:Vaš servis vam nije rekao pravu istinu. Na motoru vašeg vozila ne radi jedan cilindar ( plavi dim ) , kada se zagrije cilindra proradi ali u cjelini motor ne radi dobro na što ukazuje crni dim što je znak nepotpunog izgaranja dizel goriva. U ovom slucaju potrebno je što hitnije napraviti dijagnostiku motora i otkloniti kvarove jer bi odgadanjem šteta mogla biti znatno veca.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - IZNENADA SVE PODIVLJALO

Datum objave: 10.11.2007 19:53:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam b vectre iz 96 godine.Danas se iznenada sve podivljalo.Na instrument tabli km/h sat stoji i nemice se ,nemice se ni temp ni kolicina goriva(obrtomjer nemam).žmigavci takoder nerade kao ni radio a ni display. displax svijetli ali ništa na njemu nepiše.Instrument tabla ima struje i nekad prilikom vožnje ona skoci i pokaže brzinu ali sve skakajuci . auto upali bez problema i nema posljedica u vožnji. kad upalim svjetla tabla živne i sve tri nabrojane kazaljke skacu gore dolje.
Nakon malih provjera utvrdio sam da se žuta žica radija otkacila i visila po kucištu radija (lim). kako kaže elektricar otišao je neki osigurac ili relej.
Još jednom napominjem radi: ventilacija,svjetla duga kratka,
neradi: km/h sat,temperatoru,kolicina goriva,radio,žmigavci,display
ODGOVOR:Ispitajte sve konektore koji povezuju instrument plocu s elektricnom instalacijom. Uzrok može biti i sama instrument ploca . Toliko mogu reci na nevideno.
na vrh Povratak na vrh