Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - SVIJETLI LAMPICA AIRBAG-a

Datum objave: 04.10.2007 21:02:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa astrom koji nikako ne mogu otkloniti...naime airbag lampica na kontrolnoj tabli stalno svijetli.Kad je resetujem dijagnostickim uredajem ugasi se par minuta i nastavi svijetliti.Dijagnosticki uredaj javlja grešku: DIVER SQUIB RESISTANCE HIGH.
ODGOVOR:Prema ovom natpisu postoji veliki elektricni otpor na nekom od konektora sustava AIR BAG-a medutim može postojati i neka druga greška. Za pocetak mogu se pregledati i ocistiti navedeni konektori. Prilikom rada na sustavu skinite plus stezaljku akumulatora. Nemojte biti nesretni ako ne uspijete pronaci kvar , nekada je za to potrebno znanje, upornost i odgovarajuca tehnicka podrška.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA -BOARD COMPUTER ?

Datum objave: 19.09.2007 23:53:00
Slika
PITANJE: Pre nekoliko dana kupili smo opel astru CDTI 1.7 (2005). Problem je u tome što u jutro videli smo da computer board bio ukljucen iako smo prethodne noci bio iskljucen kad i auto. probali. Posle nekoliko vremena opet se iskljucio sam od sebe. danas opet kad smo krenuli na posao videli smo da je ukjucen radio.Da li znate što bi to moglo da bude?
Uzaludno sam surfirala na internetu da bih našla neki prirucnik za computer board ovih kola, i tako sam naišla na vaš sajt.
ODGOVOR:Jedno i drugo može biti povezano a uzrok može biti sam board computer ili upravljacka elektronika. Nemojte previše razmišljati, posjetite ovlašteni OPEL servis .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - PROMIJENITE MAJSTORA

Datum objave: 19.09.2007 23:00:00
Slika
PITANJE: Posjedujem opela kadett-a 1,6D GLS i u zadnje vrijeme se dešava da se iz cista mira u vožnji ugasi.Zadnji zahvat na vozilu je bila promjena brtve na plovku (jer je kapalo gorivo).Rezervoar je jednom kod majstora ispražnjen (sumnjali smo na gorivo), usuto drugo gorivo ,propuhana crijeva od goriva (dio potpuno promijenjen),promijenjene šelne na crijevima,promijenjen filtar od goriva i ništa nismo postigli.
Jutros kada sam trecom uzašao uz jednu uzbrdicu i izašao na ravan dio puta i prešaltao u cetvrtu samo osjetim da ne prima gas i nakon nekoliko metara auto se ugasi.Kontakt ostane da svijetli i nakon iskljucenja kontakta pokrenem kljuc ponovo i auto upali (malo teže dok pumpa ne povuce gorivo) ali uvijek upali i krene kao da se ništa nije desilo.Ovo se nekad ponavlja cešce nekad rjede ali zna i na ravnom pa cak i poslije nizbrdice.Prošli tjedan sam na 15 litara goriva usuo i litar ATF ulja i vozio oko 500 km i nisam imao problema do jucer kad se ponovo ugasio.Sinoc sam opet usuo 1 litar ATF ulja ali se jutros ipak ugasio.Bio sam kod majstora za Bosh pumpu i on tvrdi da nemože biti do pumpe da je do dotoka goriva , ali stvarno više nemam ideju šta da radim.Auto je prešao oko 230 000 km.
ODGOVOR:U ovom slucaju najbolje je krenuti nekim redom kako bi se provjerile sve komponente i funkcije motora. Najprije provjerite da li je motor u fazi, zatim izmjerite kompresiju, nakon ovoga napravite kontrolu kuta predpaljenja. Kada je ovo gotovo možete krenuti dalje na kontrolu sustava za dobavu goriva. Kod ovoga je važno da visokotlacna pumpa uvijek dobiva odgovarajucu kolicinu goriva i da to gorivo bude cisto. Visokotlacna pumpa se sastoji od dva dijela i to niskotlacni dio koji usisava gorivo iz rezervoara i visokotlacni dio koji opskrbljuje brizgalice ( dize ) sa gorivom pod tlakom od 150 bara. U sustavu dobave goriva ne smije biti zraka. Nakon ovoga ako je potrebno ostaje samo kontrola brizgalica. Vašem majstoru kažite ako je u pitanju dovod goriva zašto vam to ne popravi. Nema nikakve potrebe da u gorivo stavljate ATF ulje. Na kraju jedino mogu predložiti da promijenite majstora jer vam u svakom boljem servisu mogu popraviti vaše vozilo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - CRNI DIM

Datum objave: 12.09.2007 21:18:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Vectru 1.7 TD. 60kw, 93/94 god sa isuzzu motorom. Zanima me koja je normalna radna temperatura motora? Primjetio sam da mi se motor pregrijava i temperatura na kazaljci mi pokazuje do 97-98 C stupnjeva što me zabrinjava. Takoder sam primjetio i da mi se hladenje motora pali na 95 C st. i radi 2-3 sekunde te se ponovno ugasi i tako opet svakih 40-60 sekundi dok mi za to vrijeme kazaljka pokazuje sve vecu temperaturu! Isto tako me brine i oblak crnog dima koji izlazi iz auspuha pri malo jacem gasu, u bocu rashladne tekucine nema ulja ali mi se napravi veliki pritisak u boci te se smanji razina vode za 3-4 dcl, primjetio sam i da mi pušta ulje oko brtve glave ali skoro zanemarivo!? Takoder me zanima i zašto mi slabo vuce tj ubrzava, pošto je TD, imam osjecaj kao da je obican dizelski motor? Koliko ja imam saznanja turbo bi se trebao paliti na oko 2500 okretaja/min ali ne osjetim nikakvu razliku, da li se možda varam? Što da radim u svezi mojih problema? Motor inace odlicno radi i pali od prve, kako se inace kaže "radi kao beba".
ODGOVOR:Radna temperatura motora na otvorenoj cesti je 85 do 90°C a u gradskoj vožnji kada su ljetne temperature oko 95°C. Ventilator na hladnjaku pali se na 96°C. Opasna temperatura za motor je ona iznad 108°C. Ukoliko mislite da se motor pregrijava tada treba izmjeriti temperaturu rashladne tekucine i po potrebi ispitati i otkriti uzrok . Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva a uzroci mogu biti dize, filter zraka, suženje usisnih kanala, niski tlak turbine, regulacija turbine, loše stanje mehanike motora. Slabo ubrzanje povezano je s prethodno navedenim mogucim uzrocima. Na vaše pitanje što da radite odgovor je jednostavan, napravite dijagnostiku motora , utvrdite cinjenice i otklonite greške.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C - RAD PUMPE ZA GORIVO ?

Datum objave: 24.03.2011 22:53:24
Slika
PITANJE: Što se tice rada pumpe goriva dok auto radi na plinu, razgovarajuci s nekim automehanicarima i elektricarima mišljenja su ista kod sviju, dok je auto na plinu pumpa nema potrebe da radi. Sugriran mi je relej koji ce pumpu iskljuciti automatski kako se auto prebacuje na plin odnosno obrnuto na benzin. Pošto se i vi bavite ugradnjom plina, zanima me i Vaše mišljenje. Koja je svrha i ima li je da pumpa radi dok je auto na plinu.
ODGOVOR:Vaša ideja i sugestije vaših majstora nije prihvatljiva iz razloga sigurnosti. Prilikom vožnje na plin u nekom momentu može doci do kvara na plinskom sustavu ili može jednostavno nestati plina u rezervoaru , tada vi jednostavnom radnjom prebacujete da motor radi na benzin. Kada je pumpa za benzin spojena na uobicajeni nacin tada motor odmah bez zastoja prihvaca gas i dalje normalno radi . Ako je to spojeno na vaš nacin motor ce se ugasiti i proci ce neko vrijeme dok pumpa za benzin ne stvori potreban tlak i kolicinu goriva na brizgalicama ( injektorima ) . Sada zamislite tu situaciju da ste toga casa bili u fazi pretjecanja drugog vozila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - DEFORMACIJE GLAVE

Datum objave: 10.09.2007 18:25:00
Slika
PITANJE: Imam corsu 1.7 cdti 2004 74Kw 120000 Kilometara
Prije nekih 2 mjeseca bile su vadene dize i cišcene ali kada su bile vracene u motor bio je puko uložak jedne dize i u vožnji je auto ostao bez vode tj. sva voda je kroz cilindre izašla na auspuh van. Kod ovlaštenog servisa autu je skinuta glava motora i generalno je uredena ali kada je auto sastavljen bila je stavljena zamjenska brtva za glavu i šarafi koji su bili na toj glavi i prije. I sada nakon prijedenih 4000 kilometara auto je poceo gubiti vodu i ustanovljeno je u drugom servisu da je voda ulazila u prvi cilindar i na ispitivanju je utvrdeno da je glava motora svinuta i da je zbog toga ulazila voda u motor.Sad je narucena orginalna brtva i glava motora je pobrušena pa ce motor biti sastavljen u narednih par dana, ali mene zanima dali je moguce da se je glava motora mogla svinuti zbog zamjenske brtve ili neceg drugog (krivog pritezanja glave itd.) i dali se glava motora još doteže nakon prijedenih 1000 kilometara ili se može samo dotegnuti radi sigurnosti da je stegnuta do kraja.
ODGOVOR:Na motoru se mogu dogoditi mnoge neželjene stvari pa tako i ovo o cemu govorite. Uzroci deformacije glave mogu biti razni , pregrijavanje motora , loša obrada glave , loši materijali , nestrucna montaža, korištenje nekvalitetnih materijala i slicno. Kada se radi zahvat na glavi motora tada ne smije biti nikakvih improvizacija jer je to najoptereceniji sklop motora kako termicki tako i dinamicki. Uz korištenje najboljih materijala sam zahvat mora biti napravljen po svim pravilima struke. Vijci glave se ne dotežu naknadno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - MODIFIKACIJA ??

Datum objave: 07.09.2007 20:27:00
Slika
PITANJE: IMAM DVA PITANJA VEZANA ZA MOJ KADETT 1.3LS/75KS.
1. DALI JE MOGUCE UGRADITI PETBRZINSKU GETRIBU UMJESTO 4BRZ. BEZ DA SE GUBI NA PERFORMANSAMA TE JESU LI POTREBNE MODIFIKACIJE NA AUTU I MOTORU?
2. DALI JE MOGUCE UGRADITI DVOGRLI FRGAZER IZ JACEG MOTORA(1.6i npr.) UMJESTO JEDNOGRLNOG OBICNOG I ŠTA BI SE TIME DOBILO?
ODGOVOR:Navedeni mjenjac je moguce ugraditi , pitanje je samo da li ce motor imati dovoljno snage da ubrzava vozilo u petoj brzini. Moguce je ugraditi i karburator s dvostrukim grlom , dobiti ce se nešto na ubrzanju i konacnoj brzini ali bi problem mogao biti EKO test.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - CRNI TALOG

Datum objave: 24.03.2011 23:03:30
Slika
PITANJE: Na astri 1,7 DTI iz 2001 god, negdje od 65 t km, u posudi rashlane tucine zamjetio sam crni talog. U servisu su mi rekli da je to "normalno" za ovaj motor i da taj talog potjece od hladnjaka ulja na kucištu filtera ulja (porozitet), da se nece ništa dogoditi i da mogu voziti tako ali da povremeno pogledam stanje. Od tada sam prošao cca 22 t km i u zadnje vrijeme sam zamjetio da mi pada nivo rashladne tekucine u ekspanzionoj posudi (cca 1,5 l na 10 t km). Dali su ove dvije pojave medusobno povezane? Dali je ovo " normalno" za ove motore? Što vi predlažete?
ODGOVOR:Crni talog nije uobicajena pojava na tom vozilu. Ako je porozan hladnjak ulja tada bi se miješalo ulje i rashladna tekucina. Ako sumnjate u navedeni hladnjak ispitajte ga . Rashladna tekucina može nestajati na mnogo mjesta na motoru i oko motora. Kada postoji takva pojava treba ispitati sva mjesta koja mogu propuštati , kontrolu treba raditi kada je motor vruc jer je tada tlak u sustavu najveci.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - NAPRAVITE DIJAGNOSTIKU

Datum objave: 24.03.2011 23:06:25
Slika
PITANJE: Corsa B 1.2 16V 1999g. Imam problema u jutro kad je upalim zatrzava i treba neko vrijeme da se ugrije kako bi krenuo. A tijekom vožnje se upali lampica dolje ljevo pored pokazivaca goriva ,i kada se upali gubi snagu.
ODGOVOR:Napravite dijagnostiku koja ce obuhvatiti kontrolu dobave i tlaka goriva a nakon toga ispitati treba sve komponente sustava ubrizgavanja. Na ovaj naci najbrže cete naci kvar.
POMOC CITATELJA:
Mala pomoc u vezi odgovora od 7.9.2007, opel corsa B 1999 god
1,2 16V.
Isti problem sam imao na mojoj corsi (isti model, ista godina i motor). Problem je u regulatoru protoka zraka koji se nalazi na usisnoj usisnoj cijevi (izmedu filtera zraka i ulaza u mašinu).Cijena mu je oko cca 1300 kn, a može se naci i za 500 kn. Kad sam ga zamjenio riješili su se svi problemi oko trzanja, gubljenja snage, palenja itd. Nadam se da sam vam malo pomogao kao i vašim citateljima.
Pohvale za stranicu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL SENATOR - PUCA, NEMA SNAGE ....

Datum objave: 03.09.2007 21:54:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Senatora 3.0i 130kw,automatik.Sve je radilo besprekorno, išao je imao snagu brzinu...sve!!!Ali odjednom je poceo da "puca"(ima ugradjen plin),da neravnomerno radi na leru,da nema tu snagu,da uzbrdo nemože da predje 3000 obrtaja,da kada se vozi nizbrdo bez gasa-gasi se,ili na pravcu kad se oduzme gas a obrtaji spadnu on se ugasi,kako na plinu tako i na benzinu.Ja sam pokušao da štelujem ler gas i protokomer,mada nisam trebao,ali sad je još gore!Možete li mi pomoci i predpostaviti kvar?Recite mi kako da naštelujem barem približno protokomer,kako treba da stoji dok auto radi na leru?POkušali smo kod majstora ali oni to izbegavaju!
ODGOVOR:Postoji dosta faktora koji mogu biti uzrok stanju motora kao što navodite. Prvo što treba provjeriti je faza motora, nakon toga ispitajte stanje kompresije. Ako je ovo ispravno može se krenuti dalje i ispitati ( izmjeriti ) tlak goriva i ispravnost injektora. Nakon ovoga ispituju se ostali dijelovi sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci, i sl. ).Nakon ovoga radi se kontrola sustava paljenja . Mjerac protoka zraka se ne dira a njegovo podešavanje radi se samo u tvornici.
Teško je raditi dijagnostiku bez odgovarajuce servisne opreme i baze podataka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - PIKSA U LETVI VOLANA

Datum objave: 01.08.2007 18:40:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li se može nabaviti piksa u letvi volana za OPEL CORSU 2003.g 1,7D osim u ovlaštenom servisu i ako može da li se to može zamjeniti a da nije u ovlaštenom servisu?
ODGOVOR:Dijelovi letve volana rijetko se mogu nabaviti u trgovinama autodijelova, najcešce se navedeni dio mora naruciti i cekati dok ne stigne 3 do 15 dana. Kada imate potrebni dio , popravak možete obaviti gdje želite ukoliko imate servis od povjerenja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - STALNO SE GASI

Datum objave: 01.08.2007 18:13:00
Slika
PITANJE: Imam Opel kadeta 91. godina 1,4 i stalno se gasi. Zamjenjena mu je pumpa za gorivo i filter goriva. Upali normalno u vožnji nakon ali 10-ak minuta se ugasi, kazaljka brzine jednostavno pocne padati, ne prima gas i ugasi se, nakon toga se jedno vrijeme nece upalit, a nakom 15-ak min. upali ali poslije se opet ugasi. U servisu su mi provjeravali da li baca iskru bacao je žutu, a rekli su da treba bacati plavu iskru. Receno mi je da bi trebalo ocistiti fergazer i da je možda zbog smeca u gorivu ali da oni ne znaju što je tocno.
ODGOVOR:Iskra na svjecici ne mora biti plava , važno je da ona postoji. Ako vaše vozilo ima karburator uzrok može biti sam karburator ili pumpa za gorivo . U momentu kada motor ne pali provjerite da li pumpa za gorivo ispravno radi. Ako je pumpa potpuno ispravna tada se pozabavite karburatorom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E - VENTILI ?

Datum objave: 24.03.2011 23:09:35
Slika
PITANJE: Imam kadett E 88.g. i cuje se kao da ima diesel motor.Bio sam kod mehanicara i kaže da su to ventili da bi ih trebalo tokariti pa me zanima vaše mišljenje i kakav je proces popravka, te kolko od prilike bi to trebao platiti?
ODGOVOR:Na vašem vozilu se ventili ne tokare nego po potrebi se mijenjaju vodilice ventila. To spada u uredenje glave motora a uredenje glave se radi kada za tim postoji potreba. Navedeni zahvat traje dva do tri dana i ima svoju cijenu kja se zna kada se demontira glava motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ISPRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 31.07.2007 21:01:00
Slika
PITANJE: Prije tri mjeseca sam kupio Opel Astru 1.7 DTI 2001 god. Imam problem da ako ostavim automobil 2 dana bez vožnje akumulator se skroz isprazni i ne mogu ga upaliti .Provjerio sam sve sijalice i od gepeka i od ladice suvozca su ugašene. Ako ga vozim svaki dan sve je sasvim normalno. Akumulator je nov, kupljen prije 2 sedmice (novi sam kupio nakon što se prvi put desilo pražnjenje). Išao sam elektricaru koji mi je provjerio koliko auto vuce struje kada je ugašen i on kaže da je sve normalno da auto ima normalno punjenje i normalnu potrošnju struje kada je ugašen. Sutradan sam otišao kod drugog maistora i on mi kaže da je auto CD (orginalni) otišao i da on vuce puno struje. Predložio mi je da osigurac CDa izvadim dok to ne riješim. Ja sam zadnje dvije sedmice skidao klemu (-) akumulatora kada auto ne vozim. Pitanje je da li cesto skidanje i vracanje kleme može oštetiti komjuter ili neki drugi dio vozila. Kada sada skinem i vratim minus klemu vidim blago varnicenje, da li je to normalno i kako provjeriti da li auto stvarno ne vuce puno stuje kada je ugašen.
ODGOVOR:Vi navodite da prilikom spajanja akumulatorske stezaljke ( kleme ) nastaje iskrenje . To je siguran znak da neki potrošac, potrošaci vuku veliku struju koja prazni akumulator. To nije jednostavno svaki put naci ali treba biti uporan. Iskapcanjem akumulatora nece se oštetiti kompjutor.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ODJEDNOM JE STAO

Datum objave: 31.07.2007 19:57:00
Slika
PITANJE: Imam Astru 1,7 dtl '99. god. Odjednom je stao i normalno vergla ali nece da upali. Kao da nema dovod goriva.Izvadim crevo sa filtera za dovod goriva, zaverglam i ništa. Da li ovaj auto ima pumpu za dovod goriva i da li je ona pokvarena. Ili postoje i druge mogucnosti kvara.
ODGOVOR:Ovi motori imaju dvije vrste dobave goriva , jedna vrsta ima dobavnu pumpu u rezervoaru a druga vrsta ima dobavu goriva preko visokotlacne pumpe na motoru. Ako želite provjeriti cinjenice tada morate otvoriti rezervoar i vidjeti što je unutra. Uzrok zašto nema goriva na mjestu gdje ste naveli mogu biti mnogobrojni , neke cu i nabrojiti: elektricni konektori, imobilajzer ( blokira pumpu goriva radi krade ), filter goriva, zrak u sustavu goriva, solenoidni ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi, regulator kolicine goriva, kontrolni modul visokotlacne pumpe, kompjuter. Kao što vidite mogucih uzroka ima puno ali ne treba gubiti nadu treba od necega krenuti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 29.07.2007 19:15:00
Slika
PITANJE: Vozilo u pitanju je opel astra 1.6, poluajnspric, 1995 god. Prošli vikend mi se nakon ugradnje audio uredaja desilo da se nedugo nakon ugradnje upalila žuta lampica, sistema za ubrizgavanje i autu su opali obrtaji u leru sa normalnih 800 na 500 i ispod. Nakon toga sam otišao kod mehanicara koji je procistio sistem ubrizgavanja.Dešava se sljedece, nakon što je namjestio obrtaje ponovo na normalu, auto savim normalno radi ali se nakon nekog vremena u vožnji upali ponovo lampica. Bio sam u ovlaštenom servisu na dijagnostici ali aparat ne izbacuje nikakvu grešku. Majstor u ovlaštenom servisu je rekao da je u pitanju necistoca goriva ali pošto aparat ne ocitava grešku da nije ništa ozbiljno i da oni ne mogu naci kvar ako postoji isti.
ODGOVOR:Uzrok poteškoca koje imate nije ugradnja akusticnog uredaja niti gorivo. Neispravnost treba tražiti na sustavu ubrizgavanja goriva. Ovaj sustav je dosta složen i vecina grešaka se ne može otkriti pomocu servisnog kompjutora vec za to treba još neka dijagnosticka oprema i baza tehnickih podataka za to vozilo . Ovom prilikom vam ne bih navodio sve moguce uzroke jer ih ima puno i mogli bi vas samo zbuniti. Pravo rješenje je kompletna provjera sustava ubrizgavanja , otkrivanje greške, grešaka i popravak.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - NE PALI NA SUNCU

Datum objave: 24.03.2011 23:22:36
Slika
PITANJE: Vozim Astru G 99. godište 1.2 benzin. Problem se javlja kada auto ostane "na suncu" odnosno kada su visoke temperature. Jednostavno nece da starta,vergla,ali upali tek iz 10-20 puta. Juce su bile izrazito visoke temperature i oko 16 h nisam uspio pokrenuti vozilo. Medutim, jutros sam je upalio iz prve. E sada na šta sumnjam. Nemam sliku da vam pokažem,ali prijašnji vlasnik ili neko prije njega je nešto premoštavao sa crijevima koja idu od rezervoara do motora (to su ona tri plava plasticna crijeva). Kod mene su, izgleda, skinuli jedno i napravili neki baypas. Sve to radi fino i potrošnja i vuca, ali se to dešava na višim temperaturama. Napravili su nešto kao metalne racve koje dva crijeva iz rezervoara spajaju u jedno i onda sa 10 cm gumenog crijeva (poprilicno tvrdo,ali ipak gumeno) taj dio spajaju sa odvodnim plavim crijevom u motor. E sada,pretpostavljam da tih 10 cm crijeva omekša i pravi problem dovodu goriva ili pritisku.
ODGOVOR:Ispitajte tlak goriva i ispravnost injektora za pocetak, kada to riješite po potrebi pozabavite se i ostalim dijelovima sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA - UGRADILA SAM KLIMU, ALI ..

Datum objave: 23.07.2007 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam opet acsonu, 1989. god, 1,6, benzinac. I ugradila sam klimu i servo volan. Servo volan radi normalno, al klima radi samo kad se motor ugrije. Zamijenila sam pumpu i hladnjak a isto je. Pumpa je na klinastom remenu. Kad upalim klimu, motor se zamalo ugasi. Šta da radim?
ODGOVOR:Svakako se obratite servisu koji vam je ugradivao klimu. Problem može biti u nepravilno ugradenom sustavu klime ili nestrucno napunjenom sustavu klime s rashladnim plinom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POPRAVAK KLIME

Datum objave: 23.07.2007 20:39:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa klimom na opel vectri 2.0dti 1998g. Naime dva gumena crijeva su probušena i ispušten je freon van.tj klima ne radi. Sad me zanima.. Imam mogucnost nabaviti cijeli komplet crijeva sa jedne vectre po dosta niskoj cijeni ali je stvar u tome što to drugo vozilo je isti model kao i moje ali ima manualnu klimu a ja automatsku.. Na tim crijevima je ventil za punjenje neki konektor pa me zanima jel su ta crijeva kompatibilna i dali je razlika samo u konzoli vozila što se tice tipki za podešavanje ili je razlika i u tim crijevima.. I dali je to problem montirati na moje vozilo kad bih to išao sam raditi tj. jeli dovoljno da ih samo nabijem u predvidene rupe ili treba još nešto..
A kasnije bih otišao kod servisera samo da mi vakumira sistem i napuni..
ODGOVOR:Cijevi sustava klime se sigurno razlikuju i kao takva ne mogu se upotrebiti za vaše vozilo. Za vas je najbolja varijanta da nabavite nove cijevi za klimu a nakon toga da pravilno servisirate kljma uredaj. Nije dovoljno samo staviti rashladni plin . U vašem slucaju treba zamijeniti još i freonski filtar, ispitati ispravnost ekspanzionog ventila, staviti tocno propisano ulje za kompresor klime , napuniti sustav s plinom i nakon toga ispitati gornji i donji tlak u sustavu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - GASI SE

Datum objave: 21.07.2007 16:23:00
Slika
PITANJE: Ja bih imala jedno pitanje, bit cu deskriptivna s obzirom na moje nepoznavanje automehanike...
U pitanju je OPEL CORSA 1.2 16V... 1999. god.Naime prije nekih 15 dana, jednostavno se ugasila prilikom mog pokušaja da krenem...
Mehanicar je rekao da je problem u ajnspric pumpi i kao ocistio je tu pumpu, unutra je bilo neke prljavštine i onda je nekih 7 dana radila potpuno normalno...Medutim isti problem se javio ponovo, auto se ponovo ugasio kao da nema goriva a rezervoar je pun...
Dodatni problem je taj što se, nevezano za gašenje automobila povremeno pali i kontrolna lampica elektronike motora (prvo se upali lampica od akumulatora, zatim pomenuta kontrolna lampica).
Ona bude upaljena bukvalko nekih par sekundi i tada mi se cini da ce se auto jednostavno ugasiti, nakon cega se lampica ugasi, bez da se i automobil ugasi...Interesuje me da li je moguce da je problem u istoj toj ajnšpric pumpi ili kako se vec zove, da li ju je potrebno mijenjati, da li problem može biti u releju i ono što me najviše interesira da li se problem može otkriti jednostavnom dijagnostikom (prikljucivanjem automobila na racunar)...
ODGOVOR:Teškoce s automobilom koje navodite povezane su sa sustavom goriva. Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja koji radi pod nadzorom kompjutora. Uzrok može biti preniski tlak goriva , neispravni rad brizgalica ( injektora ) te pojedini senzori na i oko motora. Upotreba kompjutora za dijagnostiku uspješna je samo u malom broju slucajeva . Nemojte na pamet mijenjati pojedine komponente jer se može dogoditi da zamjenite ispravnu. U provjerenom servisu obavite i dijagnostiku i potreban popravak jer vam je to najbolje rješenje. Navedena pumpa može biti uzrok ali i ne mora.
na vrh Povratak na vrh