Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,0 i. - NE MOGU VOZITI RAVNOMJERNO BEZ TRZANJA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje ! Molim Vas za savjet. corsa ´99 g. 1.0 12v B . Kod lagane voznje ili neposredno nakon samog kretanja auto mi se naglo trzne,kao da mi netko makne nogu sa papucice gasa.Dok dodajem gas je sve u redu,medjutim kad drzim gas na odredjenom nivou auto jednostavno ne moze jednoliko se gibati nego se trza kao da netko smanjuje i dodaje gas...Znaci samo kad sam postigao zeljenu brzinu i vise ne dodajem gas nego ga drzim na tom nivou,tada on "poludi" i pocne se trzati.Predstavlja mi veliki problem jer moram ili stalno dodavati gas ili kad se zaleti ga staviti u ler jer dok gas drzim ravnomjerno mi trza. (svijecice su nove,senzor protoka zraka promijenjen,katalizator je odavno skinut,filter zraka i goriva su novi) Bio bih neizmjerno zahvalan ako bi mi mogli dati bar neke smjernice o cemu bi se moglo raditi jer kod kojeg god je majstora bio ni jedan nije uklonio kvar. zahvaljujem unaprijed na odgovoru !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : probijenje visokog napona ( kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolketoru ( falš zrak ) , nečisti injektor/injektori, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor temperature motora, velika razlika u tlakovima kompresije, senzor MAP, filteri, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Na žalost odgovor nisam mogao dati kraći i precizniji . za to bi trebao pregledati vozilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - NAKON SERVISA OPET TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:05:44
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam Opel Zafiru 1.8+LPG 2006 godište sa 115 000km i napravio sam veliki servis i servis plina i imam problem koji nije riješen,a to je kada auto palim okrenem ključ i on jedno 5-6 sekundi vergla i upali,a kada dam kontakt čuje se pumpa od goriva kako zuji i dovodi gorivo ali auto neupali odmah.S poštovanjem

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba izmjeriti tlak goriva prilikom startanja motora . Tlak goriva bi trebao biti oko 3 bara. Ukoliko je tlak goriva dobar , uzrok mogu biti nečisti injektori . Isti se mogu skinuti , ispitati i po potrebi ultrazvučno očistiti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 08.03.2012 17:30:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE. IMAM OPEL VECTRU B 97 GODINA 2.0 16V. GUBIM RASHLADNU TEKUĆINU, OTPRILIKE 1 LITAR ZA 2-3 DANA. NIVO ULJA U MOTORU JE PORASTAO, I ULJE JE POSTALO NEKAKO KREMASTO I BUDE PJENE PO ŠIPCI ZA MJERENJE ULJA. TEMPERATURA NIJE NIKAD PREŠLA PREKO 90 STEPENI AL VENTILATOR VEOMA ČESTO PALI.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Potrebno je demontirati glavu motora , obaviti strojnu obradu i uređenje glave motora , provjeriti da je blok motora ravan , zamijeniti sve brtve na glavi motora , uredno složiti i ugraditi glavu motora. Motor treba očistiti od emulzije, zamijeniti filter ulja i staviti novo ulje u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA X14XE , 1,4 i. 16V - NA KOJI NAČIN OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 09.03.2012 16:24:05
Slika
PITANJE:

Hvala na svim vašim prijašnjim odgovorima.Ovo pitanje je možda i za druge vlasnike koji imaju isti ili sličan problem. Meni se svi problemi dešavaju dok je motor hladan ili dok je pod čokom. Ako ga ugasim dok je još pod čokom tj hladan ne mogu ga upaliti. Skinuo sam svjećice koje su nove, sve imaju dobru boju izgaranja na elektrodama. Može li biti problem u EGR ventilu. Kako ću znati da EGR ventil ne radi dobro ili je pokvaren. Da li se može čistiti i s čime? Uglavnom su kratke relacije vožnje. Motor se ne stigne dobro ni zagrijati. Motor je 1.4 16 v oznake X14XE. Ispod 3000 okretaja je lijen i cuka. Poslije se da razvući.

ODGOVOR:

Kada bi htjeli detaljno raditi ispitivanja na motoru , tada bi trebalo obuhvatiti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Svi navedeni sustavi mogu stverati takve greške koje se manifestiraju baš kao što ste i Vi to opisali . Sada ću navesti i redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom  kolektoru , elektronsski sustav dobave goriva ( čistoća rezervoara, filteri, tlak goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor temperature u usisnom kolektoru, EGR ventil, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . EGR ventil je najlakše ispitati ako isti blokirate ili pomoću servisno dijagnostičkog uređaja. Za upravljanje EGR ventilom brine se ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - SKUPI SERVIS ?

Datum objave: 07.03.2012 08:36:08
Slika
PITANJE:

Imam opel Astru G 1,7 dti 2002.god. Prešla je 145000 km i planiram uraditi servis. Šta on podrazumijeva ( šta bi se trebalo sve zamijeniti)i moraju li se uraditi npr. i zamjene komplet dijelova razvoda motora( što su mi rekli u Opel servisu),pošto i to predstavlja priličnu stavku? S poštovanjem, Almir

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezači, klizači, pumpa za vodu ) , mijenja se svakih 150.000 km ili svakih 10 godina . Uz to s emijenjaju svi filteri i sve tekučine. Naravno da se mijenja i ono što se nakon pregleda vozila utvrdi da je potrebno . Ako je vozilo Vaše ne morate ništa raditi ili radite ono što Vi mislite da treba ( rizik je jedino Vaš )  . Ja sam samo naveo što se sve radi prema preporukama proizvođača vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,6 i. TWINPORT - DUGOGODIŠNJI NERJEŠENI PROBLEM ?

Datum objave: 06.03.2012 18:22:40
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI g.MEIĆ Vozim OPEL ASTRU CLASSIC 1,6 TWINPORT iz 2005g.(ASTRA G) Moj dugogodišnji problem nažalost još nisam riješio.Konstantno je upaljena žuta lampica(motor),a simptomi pri vožnji uvijek su isti.Kad je hladan trza nekad i puca pri prelazu iz brzine u brzinu,a poslije u vožnji drhti pri brzini 60-80 u trečoj ili tek u prelazku u četvrtu.Prvotno sam mjenjao Lamdu sondu,ali ponovno se upalila lampica i auto je pucao na hladno te nisam riješio problem.Tada su mi rekli da očistim dizne. Obavio sam ultrazvučno čiščenje injektora i tad mi je majstor poslije čiščenja rekao kako 2 dizne rade 100%,a 2 dizne na 90%.Tobože vozi tako i često ga nagazi van grada u drugoj do 60000 okretaja da se propuše!Ja sam to uredno i radio ali sad stalno podrhtava.Probao sam i sa aditivima tec 2000 i liqui mol i jačom benzinom 98 i gaženjem u drugoj ali ništa.Obzirom na sve što sam naveo molim za savjet što učiniti?Nove 4 dizne su oko 5000 kn,preskupe.A i da ih stavim tko mi garantira da se neće ponovno zaštopati obzirom na lošu kvalitetu goriva koje trošimo.Ima li smisla ponovno čistiti dizne ili staviti rabljene -ispravne?Moja žena vozi Toyota Yaris i nikakvih problema.Pa gorivo je isto loše,a nema probleme sa diznama.Da li to znači da japanci imaju bolje dizne ili bolje propusne dizne? Postoje li neke dizne koje u našim uvjetima ne treba stalno čistiti i muku mučiti?Kako trajno riješiti moj problem?NAJLJEPŠE SE ZAHVALJUJEM NA VAŠEM ODGOVORU!Goran!!!

ODGOVOR:

Problem možete jedino riješiti ako se Vašim vozilom bavi profesionalac i ako tome profesionalcu ne stavljate nikakve limite na predloženo rješenje . Improvizacije i polurješenja sigurno neće dovesti do rezultata. Stručnjak koji bi se bavio Vašim vozilom bi najprije otklonio sve mehaničke nedostatke na motoru , nakon toga bi se bavio elektronskim sustavom ubrizgavanja goriva i na kraju bi na red došla kontrola sustava za stvaranje iskre na svjećicama. S ovakvim pristupom i sa stručnim izvođenjem potrebnih radova , sigurno bi dugoroćno bili rješeni problemi koje ste naveli . Ako želite o svemu tome detaljnije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 03.03.2012 11:47:17
Slika
PITANJE:

Opel tigra 1.4 16V Problem sa paljenjem Kada palim tigru dugo verlgla, svaki put nabitno dali je hladna ili topla, zacugava u voznji kada pada turaža između 2000-1500 okretaj, ima dobar start to je sve uredu ide dobro samo imam te probleme koje sam napiso. Najvise me muci to oko paljenja zasto nece odprve upalit, sta bi morao promijenit, unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najlakši način da se dođe do saznanja zašto motor teško pali je da u momentu paljenja provjerite da li ima iskre na svjećicama i da li ima goriva na injektorima. Ako iskre nema ili je slaba , ispituje se bobina, kablovi, svjećice, elektronika paljenja. Ako iskre ima i ako je dobra ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, pojedini senzori motora , motorić minmuma, lambda sonda , mjerač mase zraka, EGR ventil, mehaničko stanje motora, električna instalcija motora. Naravno da je to najbolje ispitivati u servisnim uvjetima sa svim dijagnostičkim uređajima .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 TD - MOTOR SE OPET PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.03.2012 12:02:08
Slika
PITANJE:

Imamo opel kadet ECC 1991.godiste,dizel,turbointercooler.Problem je sa isticanjem vode.Mislili smo da je vodena pumpa pa smo je zamijenili ali je voda istekla da bi majstor rekao da je u pitanju dihtung na glavi motora.Glava je nosena na brusenje,nov dihtung stavljen da bi se nakon predjenih 150 km desila ista stvar.Znalo se desiti i da voda izbije na cep na boci.Kazu da je to velika boljka za ove motore(japance )i da je velik problem ako se podje kvariti na ovaj nacin jer je to navodno znak da je motor pri kraju.Da li je to tacno?

ODGOVOR:

Ako ste stavili novu pumpu za vodu i ako ste obavili uređenje glave motora i zamjenu svih brtvila na glavi motora , potrebno je još ispitati termostat, hladnjak, cijevi rashladnog sustava . Navedeni dijelovi također mogu biti uzrok pregrijavanja motora. Prilikom radova na glavi motora , trebalo je provjeriti i ispravnost bloka motora ( neravnine ) . Sve što sam spomenuo trebao bi znati svaki automehaničar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - IZBACUJE DIM, PUNO TROŠI , PALI SE LAMPICA ?

Datum objave: 28.02.2012 09:57:33
Slika
PITANJE:

Hvala Vam na odgovoru koju sam postavio za opel Tigra pod oglasom: OPEL TIGRA 1,4 16V - OSTANE BEZ GASA I UGASI SE Datum objave: 21.08.2011 10:14:33 Želio sam se javiti da sam problem riješio, ali nažalost sam. Nisam mehaničar. Nažalost kod nas je previše "stručnjaka" koji nas bacaju u sve već i veći trošak. Osluškivao sam rad dobavne pumpe goriva i shvatio da ostaje bez goriva, ali zašto?. Rastavio sam rezervoar i u čašici za gorivo našao dosta blata. Rastavio, očistio, i izvadio jedan federčić i plastični čepić, tako da gorivo može slobodno protjecati.(izgleda mi kao ventil)Nema više gašenja, rezerva može ići do kraja. Jedan problem je riješen,ali ostaje još jedan. Tigra nije poletna, ne troši ni ulje niti vodu, u leru radi mirno i tiho. Ne puše na čep za ulje. Dijagnostika ne pokazuje grešku. Na eko testu ne prolazi (skroz je u crveno) Postavljam pitanje: Zašto kod naglog dodavanja gasa izbacuje dim. Kao da je nesagoreno gorivio(potrošnja 10-ak lit).Svječice su mi crne. Kad je ugasim dok je još pod čokom ne mogu je upaliti. Imam osjećaj kao da je presaugana. Svakako, svi simptomi mi govore kao da ima previše goriva koje ne može sagoriti. Malo sam čitao o tom famoznom AGR ventilu. Može li on stvarati te probleme? Ponekad se upali naračasta lampica na kontrolnoj tabli. Žao mi se rješiti auta jer sam neke stvari riješio i popravio. Ne znam što dalje pregledati. Molim za savijet.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojim upravlja ECU računalo motora . Princip rada sustava je takav da računalo motora dobiva brojne ulazne podatke od pojedinih senzora i davača s motora . Na osnovu tih podataka ECU računalo izračunava količinu zraka koja je ušla u motor i na osnovu toga dozira potrebnu količinu goriva . Kad je sve ispravno omjer zraka i goriva je 14,7 : 1 . Tada motor najmanje troši , ima uredan eko test , ne pali se ni jedna lampica, ima potrebnu snagu . Prema Vašem opisu nije teško zaključiti da je vrijeme otvorenosti  injektora ( vrijeme ubrizgavanja goriva ) predugačko i radi toga prevelika količina goriva ulazi u motor . U ovom slučaju treba ispitati sve komponente sustsva ubrizgavanja , otkriti neispravnost i otkloniti kvar/kvarove. Metode ispitivanja nisu bitne , bitan je samo rezultat koji treba postići . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, lambda sonda, zaklopka snage, ventilator sekundarnog zraka, kvaliteta iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i. - ZAŠTO PUNO TROŠI ?

Datum objave: 26.02.2012 16:45:17
Slika
PITANJE:

Radi se o korsi b 96g 1.2 8v motor auto ima preveliku potrošnju goriva ,sa20 litara prijeđe 170 km promjenjen je termostat, nova lambda sonda i senzor iza motora temperature vode. isti tako promijenjena je diza na fergazerui još jedan sklop koji je iznad fergazera mislim da ima veze sa vakumom svijećice su nove auto super ide i pali sli mi je majstor reko da diza previše zalijeva i na radi kako treba molim vas za savijet jeta potrošnja nije moguča naime druge corse sa istim motorom prijeđu po 320 km sa istom kolićinom goriva Hvala vam unaprijed

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema rasplinjač ( fergazer ) nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva s kojime upravlja računalo motora . Iz opisa se vidi da je predugačko vrijeme ubrizgavanja ( vrijeme otvorenosti injektora ) . Radi toga je povećana potrošnja goriva . Na vozilu treba najprije obaviti dijgnostiku motora i tada bih točno mogao navesti što je neispravno . Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora , potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, mjerač mase zraka, lambda sonda, sustav paljenja, mehaničkostanje motora, električna instalacija motora, upravljaćko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 D - NITKO NE ZNA ZAŠTO NE PALI ?

Datum objave: 25.02.2012 17:11:38
Slika
PITANJE:

Imam opel astru 1.7 dizel 1997 godiste. problem je u tome sto nece da upali izbacuje jako malo goriva na diznama... A ni jedan majstor do sada mi nije mogao reci u cemu je problem pa bi vas molio da mi pomognete...

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba stručna osoba ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , grijače , dize, filtere, stanje akumulatora, stanje elektropokretača, električnu instalaciju motora, visokotlačnu pumpu . Kada se ispita sve što sam spomenuo, točno ćete znati radi čega motor ne pali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - POVEĆAVA SE NIVO ULJA ?

Datum objave: 18.02.2012 18:06:37
Slika
PITANJE:

Postovani! imam problem sa opel astrom g 1.7 dti isuzu 2000god. od pre pet dana se pojavilo nezno i glasno zujanje, u toku voznje. Pali perfektno i na najvecim minusima i sa relativno losim akumulatorom. na leruod 850 obrtaja se ne cuje nista , ali prilikom dodavanja gasa se cuje zujanje i to dodavanjem gasa se i zujanje pojacava, kao fen za kosu. A i po pocetku zime mi se pocelo desavati da gubim antifriz u posudi, na 200-300 km. dolivam 1l. ne podize nivo ulja na meracu isto kao i prilikom sipanja, to redovno kontrolisem i sve ja ok. ne curi nigde uverio se, probao da na radnoj temp.legnem ispod auta i nista.primetio sam da pre palenja ujutro nema tecnosti u boci ali posle nekoliko minuta rada pojavljuje se tecnost.prvi kvar koji sam imao sa masnom posudom za antifriz mi je majstor uklonio stezanjem ili dotezivanjem glave cini mi se i od tada posuda mi je ok.Presao sam od februara 2011god do sada 26000 km.i zupcasti kais jos nisam zamenuo, ulje sam vec dva puta menjao u toj kilometrazi i bas vodim racuna o njoj. ne trosi puno, ne prelazi 5,5l -100km. veoma ocuvan auto i pazen al mi pomozite u resavanju ovog problema. POSTAJEM VEOMA SUMNJICAV PREMA OVIM NASIM LOKALNIM MEHANICARIMA. Pomozite molim vas sto pre ! S postovanjem ! Boris iz Kikinde - Vojvodina

ODGOVOR:

Sve što ste napisali ukazuje na mehanički kvar motora a Vi to još niste prepoznali . To se može zaključiti jer ste naveli da se povećava nivo ulja u karteru i da morate nadolijevati rashladnu tekućinu . Rashladna tekućina ulazi u karter . Uzrok je brtva glave ili sama glava motora. To stanje morate odmah rješavati da se ne dogodi teži i skuplji kvar . Zvuk zujanja za sada zanemarite dok ne uredite glavu motora . Zatražite mišljenje uvaženog servisa , navedite im sve pojedinosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA EASYTRONIC - GREŠKA AUTOMATSKE KOMANDE MJENJAČA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:18:26
Slika
PITANJE:

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001|Corsa-C|Transmission|Easytronic (MTA) P0725 - Engine Speed Signal Range/Performance (08) - Present Postovani Gospodine Meicu Ovu gresku mi izbaci prilikom provere menjaca dali bi bili ljubazni da mi objasnite u cemu je problem posto izbacuje F na displeju automobila?

ODGOVOR:

Očitana greška ukazuje na neispravnost senzora brzine vozila koji se nalazi na mjenjaču . Slovo F koje se pojavljuje na zaslonu instrument ploče samo znači da u sustavu transmisije ( mjenjača ) postoji greška F = Fault = greška . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu treba točno utvrditi što je neispravno i tek tada se može pokušati otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - JAKO VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:06:16
Slika
PITANJE:

Dobro vece molio bih vas da mi pomognete jer imam opel astru GCC 1.6 16v 62 KW 108000 je presla,auto mi fino radi,ne pregrijava se,uredno servisiran,koristim WURTH 10-40 ulje,samo mi trosi puno ulja na 1000-1200 km potrosi 1,5 l ulja,otisao sam kod automehanicara rekao mi je da treba da poravna glavu motora jer je od pregrijavanja mozda otisla jer mi se prije nekoliko mjeseci pokvario hladnjak pa sam kupio novi,to mi je uradio znaci poravnao galvu motora i promjenio sto se treba promjeniti,ali i poslije toga mi trosi pa mi kaze da bih trebao sada da promjeni karike jer samo jos njih nije promjenio a kaze da je i njemu cudno sto ovako dobro i ocuvanom auto je otislo to sve, sta mi vi savjetujete,hvala vam puno unaprijed!

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je prevelika . Takvo stanje se mora rješiti . Potrošnja ulja na Vašem vozilu nastaje na dva načina . Prvi način je kroz vodilice ventila ( to je valjda Vaš majstor napravio kada je skidao glavu motora ) a drugi način je na klipne prstenove i cilindre . Kada se to bude radilo treba paziti i utvrditi koliko je istrošenje cilindara . Ako je istrošenje na cilindrima preveliko , klipni prstenovi neće pomoći . Tada se radi obrada bloka motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - LOŠ RAD MOTORA NAKON KRIVOG GORIVA ?

Datum objave: 13.02.2012 14:47:33
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meic! Posjedujem Vozilo Opel Vectra 1.9 cdti, prilikom zadnjeg tocenja goriva, greskom je prodavac nasuo u rezervoar benzin! Nakon desetak minuta rada motora, auto je poceo da trza i da se gasi! Kada se ugasio, logicno nismo mogli upaliti auto, dok nismo istocili benzin! Nasuo sam dizel i odmah je upalio, ali i dalje auto trza! Moje pitanje je, posljedice i moguci kvarovi koji su mozda nastali prilikom tocenja benzina i sta raditi dalje, jer mi automobil za sad nikako ne radi normalno!!! Unapred zahvalan...

ODGOVOR:

Nakon što ste izvadili benzin iz rezervoara, filtera goriva,  cijevi dovoda goriva, visokotlačne pumpe , Rail-a , motor je trebao normalno upaliti . U prvim trenutcima rada mogao je i nemirno raditi . Nakon nekoliko minuta rada motor je trebao početi normalno raditi . Ako to sada nije tako , potrebno je ispitati visokotlačnu pumpu, dize, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ???

Datum objave: 11.02.2012 14:28:18
Slika
PITANJE:

Imam Opel Vectru 2.0 DTI 16V i nitko mi ne može točno ustanoviti kvar motora a simptomi su sljedeći;auto normalno upalim i do 2000 okr radi normalno a iznad toga nemogu više dići okretaje. Na dijagnostici očitava grešku pod šifrom P1220 tj greška u regulaciji količine goriva.Molim za savjet.Hvala.

ODGOVOR:

Naveli ste da motor ne može postići brojeve okretaja a to znači da nema snage . Naveli ste i da nitko nezna što je neispravno . S Vašom tvrdnjom se ne slažem jer ste možda tražili mišljenje Vaših lokalnih majstora i nikoga više .  Ovoga časa mogu nabrojiti točno 34 moguća uzroka radi kojih motor nema potrebnu snagu . Naravno da nema smisla da ih posebno navodim jer Vam to ne bi koristilo . Na Vašem vozilu bih najprije napravio kompletnu dijagnostiku motora i tada bih točno naveo sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA ?

Datum objave: 09.02.2012 23:55:39
Slika
PITANJE:

Opel Corsa B Velika potrosnja goriva Molim vas za savjet Opel Corsa B 1995 1,4i 44KW, na otvorenoj cesti trosi malo ispod 8 litara, a u gradskoj 10-10,5, pod gradskom smatram odlazak bez zaustavljanja 3-7km, znaci nema semafora nego otvorenija cesta Nove svijecice, filter goriva, filter zraka, nedavno sam bio na dijagnostici, ne pokazuje nikakve greske, nastelano paljenje (bilo je kasno paljenje), kad se iskljuci kontakt senzora rashladne tekucine auto se ugasi. Na prvom servisu lambda sonda je krivo pokazivala i eko test je bio los, zuta lampica se palila, zamijenjena je, sad se lampica ne pali. Mozete li mi reci dali je moguce da auto cijelo vrijeme u tih 3-7 km radi pod cokom i da mu toliko treba da se zagrije, ne cini mi se da radi s vecim brojem okretaja, a auto radi normalno, mrvicu bolje vuce otkad je nastimano paljenje. Dali je to normalna potrosnja za ovaj auto - 140000km je napravljeno, hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Evo nekoliko savjeta za Vas ili onoga koji se bavi održavanjem Vašega vozila . Ispitajte slijedće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, suženje usisnih kanala, istrošenje bregaste osovine ) , senzor temperature ECT, senzor položaja zaklopke TPS , senzor temperature usisanog zraka, injektore, tlak goriva, lambda sonda, ispravnost auspuha, katalizator, električnu instalaciju motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centralu . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam naveo otkriti ćete sve nedostatke koji mogu utjecati na povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. TWINPORT - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 26.01.2012 12:17:09
Slika
PITANJE:

poštovani! vozim opel corsu 1.2 twinport 2006 godiste i prije pola godine auto mi je poceo malo trzat i upalila se lampica od motora tj od lambda sonde! palila se i gasila neko vrijeme ali sada vec par mjeseci stalno svijetli ali auto se normalno ponasa i ne trosi nista vise! bio sam na dijagnostici i rekli su da je do lambda sonde! u međuvremenu sam otisao na tehnicki pregled gdje je auto prosao eko test! mislim da to nebi bilo moguce ukoliko je otisla lambda sonda! sada me zanima vase misljenje,postoji li mogusnost da se radi o erg ventilu ili stvarno o lambdi sondi bez obzira sto sam prosao eko test!? u koliko je erg ventil dali se mora mijenjati novi ili se da otvoriti podmazati,ocistiti i vratiti nazad!? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida i ispitivanja nije moguće samo na osnovu vašega opisa dati točnu ocjenu da li je neki od navedenih dijelova ispravan ili nije . Uvijek se radi ispitivanje a nakon toga se točno zna da li je nešto ispravno ili nije. Vozilo je moglo proću eko test bez obzira što lampica motora svijetli . Moguće greške su . lambda sonda , EGR , pojedini senzori motora, sustav paljenja , i ostali mogući uzroci . Moguće je čistiti EGR ventil ali to rijetko kada dovodi do rezultata. Lambda sonda se ne mijenja na pemet , ista može biti izvan funkcije i ako su neispravni i neki drugi dijelovi . Najbolje rješenje bi bilo , jednoznačno definiranje kvara, otklanjanje neispravnosti, brisanje greške iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL - FIAT - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 25.01.2012 13:06:36
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,imam pitanje. Zamolio bi za vas savjet oko vozila. Ovako,planiram sebi uzimati automobil pa bih vas zamolio da mi kazete koji od ova dva je bolji. Opel vectra A 1.7 turbo dizel 1994 ili Fiat Tempra 1.9 turbo dizel godiste 1993 do 1995. Koji od ove dvije vrste sto sam naveo je bolje vozilo i pouzdanije. Dovidjenja i prijatno.

ODGOVOR:

Kada bi uspoređivali kvalitetu i jednog i drugog vozila onda bi to bila podjednaka kvaliteta . Stvarnos može biti sasvim drugačija . Tu je najvažnija činjenica trenutno stanje vozila i motora. Da bi došli do spoznaje o trenutnom stanju vozila neophodno je napraviti stručni pregled motora i vozila . Najbolje bi bilo da Vi izaberete vozilo koje Vam se sviđa ( neovisno koja je marka ) i da tada napravite stručni pregled vozila koji sam već spomenuo . Takve pregleda radimo vrlo često i isti su vrlo korisni jer mogu spriječiti neugodna iznanađenja . Ako budući vlasnik kupi pregledano vozilo , mi na osnovu stručnog pregleda savjetujemo što bi trebalo napraviti na servisu kako bi vozilo ispravno funkcioniralo . Nadam se da sam odgovorio na Vaše pitanje a ako ima kakvih nejasnoća jevite se opet .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - PROBLEMI NAKON KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 25.01.2012 08:15:28
Slika
PITANJE:

Jucer smo kupili opel omegu 20 16v 95 god brc plin ocuvana super stanje. Bivsem vlesniku stajala cca 1 god tesko je upalila ali je upalila i presla 20 km do kuce bez nekakvih poteskoca i danas tesko pali kad upali dok drzis gas radi cim pustis crkne blinka lampica motora jel moze savjet sta da se radi

ODGOVOR:

Vozilo koje ste kupili je dugo stajalo i pitanje je u kakvom stanju su pojedine tekućine , filteri, senzori, injektori . Radi toga je potrebno HITNO napraviti kompletan servis vozila . Servis treba obuhvatiti sve potrebne radove i to : zamjenu svih filtera, zamjenu svih tekućina, zamjenu svjećica, kontrolu elektronskog sustva ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama , sve ostale kontrole koje su bitne za ispravno funkcioniranje vozila. Ovaj servis napravite što prije i na najkvalitetniji način .

na vrh Povratak na vrh