Danas je: 16.12.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA - OPASNA VOŽNJA

Datum objave: 04.05.2007 17:06:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa upravljanjem automobilom.Kada se krecem brzinama od 15-75km/h na volanu osjecam konstantnu slabu silu koja ga vuce u lijevo. Prilikom ulaska u krivine u desno, ova sila se povecava tako da se skretanje u malo oštrijoj krivini pri brzini od npr 30 km/h pretvara u pravu borbu. Situacija sa krivinama u lijevo je u potpunosti drugacija, volan se okrece lagano ulevo, cak sam primetio da u tom slucaju nema nikakvog feedback-a (otpora) mada bi trebalo. Upravljacki sustav se ponaša kao da mu je prirodni (nula stupnjeva) položaj volana kada je isti zaokrenut nekih 15-20 stupnjeva ulevo.
U servisima mi predlažu zamjenu letve volana (ecc 500eura), nekako nisam ubjeden da je to problem pa zato tražim mišljenje drugih iskusnih osoba.
ODGOVOR:Ispitajte letvu volana tako da podignete vozilo na servisnu dizalicu, kada je motor ugašen okrecite volan pomocu kotaca u lijevu i desnu stranu, otpor upravljackog mehanizma ( letve i ostalog ) i u jednu i u drugu stranu treba biti identican . Kada je vozilo na dizalici izmjerite dijagonalne udaljenosti od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotaca i tako drugu dijagonalu. Vizualno provjerite prednje ovjese i pokušajte ustanoviti postojanje neke deformacije ili istrošenja, na kraju napravite optiku ovjesa ( trag, zatur i nagib ).
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 28.04.2007 00:31:00
Slika
PITANJE: Imam opel tigru i nekad mi teško upali,akumulator sam promijenio ali nije to.Nekad upali normalno a nekad nece odmah nego iz treceg pokušaja.
ODGOVOR:Uzrok težeg paljenja može biti veliki pad napona prilikom startanja ( paljenja ), cesti uzrok je loše stanje elektropokretaca. Nakon ovoga po potrebi ispitajte sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - PUKLA JE GLAVA

Datum objave: 22.04.2007 22:15:00
Slika
PITANJE: Posedujem OPEL ASTRU 1.7 TD sa njemackim motorom godište 1995.
Pukla je klackalica na 4 cilindru i komad koji je otpao uglavio se izmedu opruge usisnig ventila i pokrivio ga.Skinuo sam glavu motora i odneo na proveru.Konstatovano je da je glava na dva mjesta pukla u kanalima za rashladnu tecnost.Zbog cega je to moglo da se dogodi?Skinuo sam glavu sa polovnog automobila koji je dobro radio(nedimi,normalno radi)ali je stranac, tako da nisam mogao da zamenim ceo motor.Molim da mi odgovorite na koliko kilgrama se steže glava motora?Koje ulje da promenim i koje gustine sobzirom da je motor prešao 157000 km?
Ima mali luft u turbini koliko to može da smeta pri radu motora?
Dali je potrebno ravnati glavu motora pre ugradnje ili mogu odmah da je ugradim na moj blok?Uzeo sam sa glavom i njenu bregastu!
ODGOVOR:Glava motora puca zbog dinamickih i termickih naprezanja. Prije ugradnje glavu motora obavezno strojno obradite, po potrebi zamijenite vodilice ventila i ventile. Kada je glava motora potpuno uredena može se ugraditi, prije ugradnje zamijenite sve brtve na glavi a samu brtvu glave nabavite najbolju koja postoji. Vijke na glavi motora morate staviti nove a oni se stežu na slijedeci nacin:
- prvo stezanje 25 Nm
- drugo stezanje 90 °
- trece stezanje 90 °
- cetvrto stezanje 45 °
- nakon ovoga upalite motor da radi tocno 15 minuta i nakon toga
- peto stezanje 30 °
- šesto stezanje 15 °
- S ovim je postupak stezanja glave motora završen.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - NEUGODAN MIRIS KLIME

Datum objave: 24.03.2011 23:47:24
Slika
PITANJE: Imam astru g 98g 1,6 16v, problem je da nakon korištenja i gašenja klime osjeti se neki neugodan miris, prilicno jak kao na ustajali zrak, to traje koji minut i prestane. U ostalim uslovima pri grijanju i ventilaciji na hladnom položaju regulatora za grijanje to se ne dešava. iskljucivo nakon gašenja klime, u toku rada klime se ne osjeti, zrak je fin i svjež. Dali je u pitanju filter klime ili nešto drugo?
ODGOVOR:Navedena pojava je znak onecišcenja sustava ventilacije ( grijanje , hladenje ) , uzrok je vlaga na isparivacu koja pogoduje stvaranju bakterija . Navedeni sustav treba tretirati s odgovarajucim sredstvima koja se koriste za tu svrhu . Naglasio bih da se navedeni tretman ventilacije treba raditi barem jednom godišnje u cilju preventive.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - 3 GOD.NE USPIJEVAM RIJEŠITI PROBLEM

Datum objave: 20.04.2007 23:08:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru G 1.2 16V, 1999. godina koja je prešla 98000 km. Unatrag 3 godine bezuspješno pokušavam riješti problem na motoru u nekoliko razlicitih ovlaštenih Opelovih servisa što je do sada koštalo vec pozamašne iznose, no bez trajnog poboljšanja. Radi se o slijedecem problemu: auto se gasi u vožnji - bilo pri velikoj ili maloj brzini kad god se stisne kvacilo. Tada broj okretaja vrlo naglo padne do nule i auto se ugasi sve dok se kvacilo drži pritisnutim. Ako je brzina dovoljno velika, auto se upali ako otpustim kvacilo. No, pri malim brzinama potrebno je stati i tada auto vrlo teško ponovo upali, tj. upali ali se odmah i ugasi.
zanimljivo je da ima dana kada auto radi besprijekorno u svim uvijetima, dok drugi dan potpuno bez razloga problem se nastavlja. Ponekad mu pomogne u takvim problemima da se sam održi u leru upaljen pri broju okretaja manjem od 500 pa se s vremenom sam stabilizira uz podrhtavanje do uobicajenih 900 okretaja u leru. Sve cešce se dogada i to da uopce ne može ostati upaljen odredeno vrijeme. Cini se da u Opelovom servisu zapravo ne znaju u cemu je zaista problem jer su vec promijenili sve i svašta da bi se auto odmah po izlasku iz servisa ponovno gasio. Kompjuterski test motora gotovo uvijek pokazuje grešku na mjeracu protoka zraka (sada vec imam treci taj dio na autu koji košta preko 2000 kn). Trenutno imam na probi ugraden novi ler stabilizator, koji isto nije popravio problem. Nedavno je takoder zamijenjena vodena pumpa, a sve to skupa ne riješava problem. Naprotiv, cini mi se da auto sve gore i gore radi.
Ako možda znate o cemu bi bila rijec, molim Vas za pomoc i savjet jer se u ovom stanju auto jedva može voziti, nepouzdan je i nesiguran za vožnju, a u ovom stanju nemoguce ga je i prodati. Hvala za bilo kakvu informaciju.
ODGOVOR:Prvi odgovor bi bio jako dugacak i nisam siguran da bi vam koristio. U tom odgovoru naveo bih vam sve moguce uzroke radi kojih se može dogadati to što ste opisali.
Drugi odgovor može glasiti , dovezite vozilo k meni i ostavite ga 15 dana tako da se u tom roku otkriju nedostaci, otklone nedostaci i kontrolira rezultat toga rada . Ako probleme ne riješimo nece biti ni troškova.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - UGRADNJA I SERVIS PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 24.03.2011 23:53:42
Slika
PITANJE: Razmišljam o ugradnji plina u Astru H 1.6 TP.
Na dosta raznih foruma našao sam da poprilican broj ljudi
ima problema sa twin-port motorima i plinom. Mnogima se javlja problem sa padom snage motora iznad 4500 okretaja (tada se otvara drugi usis), prilikom prebacivanja (benzin-plin i obrnuto) motor trza, a prisutan je i problem sa lampicom "engine check". To je navodno povezano sa time što se plinske dize, zbog koncepcije motora, moraju postaviti poprilicno udaljene (10-12 cm) od benzinskih. Uz sve to mjeraci kolicine plina za spremnike koji se ugraduju umjesto rez. kotaca su totalno neprecizni. Što se od navedenog može izbjeci kvalitetnom ugradnjom a što je neminovnost.
Zanima me koliko cesto (vremenski ili Km) se radi servis plinske instalacije i koliko svaki pojedini košta. Razlike su od 10000 Km pa sve do 25000, a i ogromne su razlike u cijeni servisa tako da neki prvi servis nakon ugradnje placaju i preko 600Kn. Sve to uvelike utice na isplativost ugradnje.
ODGOVOR:Plinski sustavi PRINS koje mi ugradujemo nema nikakvih problema kao što vi navodite, jer radi sa duplo vecim tlakovima nego ostali sustavi. Isto tako Check Engine se ne pali jer sustav radi pod nadzorom ECU plinske centrale ciji program u svim režimima rada motora dozira tocnu kolicinu plina . Plinski sustav PRINS servisira se , prvi servis na 25.000 km a svaki slijedeci nakon 75.000 km . Cijena servisa je oko 500,- kn .
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - GUBI SNAGU

Datum objave: 18.04.2007 22:04:00
Slika
PITANJE: pozdrav vama iz italije. naime ja imam opel omegu 2,2dti 2002 god 180tkm . prije izvesnog vremena poceo je gubiti na snazi , npr. ako je vozim u drugom stepenu nece da povuce odmah kao da sam privezan i nakon oduzimanja malo gasa povuce kao lud . radio sam glavu motora sve novo, izjutra vrlo teško pali a kada je vruc na pola kljuca . zamijetio sam na iberlaufu ima ulja, nije u obliku kondensa ali na isti uopce ne puše niti kada je šipka izvadena. potrošnja je vrlo mala. ovdje u italiji meni se barem cini da neznaju baš ništa vec samo zamijeniti novi dio .
ODGOVOR:Bez odgovarajuce dijagnosticke opreme teško je doci do rezultata. U ovom slucaju postoji stvarno dosta mogucih uzroka koje vam mogu nabrojiti : usisni kolektor propušta zrak, filtar goriva i zraka, mjerac protoka zraka, senzor tlaka turbine, upravljanje turbinom, regulacioni ventil turbine-Wastegate, MAP senzor, EGR ventil, pumpa goriva niskotlacna , senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Railu, visokotlacna pumpa, ETC senzor, senzor temperature goriva, senzor tlaka u usisnoj grani, sustav upravljanja motorom… Vi možete poceti sa turbinom i i upravljanjem turbinom , ispitajte i brizgalice.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - UGRADNJA SERVO UPRAVLJACA

Datum objave: 17.04.2007 13:54:00
Slika
PITANJE: Pitao bih vas dal je moguca ugradnja servo upravljaca na Opel Corsu 1,2 I , 99-godište?Koje bih sve dijelove trebao i kolika bi otprilike bila cijena takvog zahvata?
ODGOVOR:Servo upravljac se može ugraditi ali se ne isplati . Cijenu dijelova možete saznati u svim boljim OPEL servisima .Od dijelova treba zubna letva, servo pumpa, niskotlacni cjevovod, visokotlacni cjevovod, rezervar za ulje , nosaci za servo pumpu , pogonske remenice pumpe .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - GDJE SE GLEDA ULJE U GETRIBI?

Datum objave: 13.04.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.7 dizel,jel mi možete rec gdje se gleda ulje u geribi?I kad upalim auto,kad pustim kuplung nešto lupa kod getribe ili u getribi neznam tocno.
ODGOVOR:Nivo ulja u mjenjacu se kontrolira na cepu koji se nalazi iznad lijeve poluosovine a vozilo treba biti na dizalici ili kanalu. Navedeni zvuk treba svakako poslušati na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 24.03.2011 23:56:42
Slika
PITANJE: ja sam impresioniran vasim odgovorima i zeljom da pomognete drugima, zaista svaka cast!
Imam Astru G 1.7 DTi (Isuzu) 55 kw presao 120,000 (stvarnih) 2000 g., ume da vergla duze nego sto bi trebao i to samo kad je zagrejan (gradska varijanta, kreni-parkiraj-posle 5 min opet kreni i tako u krug). Kad upali posle kraceg verglanja izbaci i malo crnog dima. U voznji deluje sve normalno, nema trzanja, nema varijacija obrtaja, dobro vuce. Potrosnja je malo povecana, veca nego sto je bila ranije.
Molim za informaciju o cemu se radi u ovom slucaju.
ODGOVOR:Postoji jako mnogo uzroka radi kojih motor teže pali kada je zagrijan, nabrojiti cu vam uzroke koji su najcešci.Uvijek je najvažnije da ispitate mehanicki sustav motora i njegovo stanje. Ovaj motor mora imati minimalno 26 bara tlak kompresije, ventili moraju biti podešeni 0,40 mm usisni i 0,40 mm ispušni ( podešava se na hladno ). Nakon ovoga elektropokretac ( anlaser ) mora prilikom startanja okretati motor sa više od 120 ok/min. U sustavu dobave goriva ne smije biti zraka . Nepovratni ventil za gorivo treba biti ispravan ( gorivo se ne smije vracati u rezervoar ). Niskotlacna pumpa treba biti ispravna, dize moraju biti ispravne, senzor temperature motora ispravan.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PEDALA KOCNICE IMA LUFTA

Datum objave: 13.04.2007 17:01:00
Slika
PITANJE: Prije svega, bi Vas htio pohvaliti jer ovakvu strucnost, i volju za pomoci nisam odavno vidio. Mislim da je to jasan znak da iza tih odgovora stoji visoko profesionalna ekipa... Veliki plus za Vas...
Pitanje je slijedece...Vlasnik sam Opel Vectre A 1.6i ( c16nz), 55kw, 89.god. i otkako sam je uzeo imam problema sa kocnicama.
Naime pedala ima lufta, te kad ju stisnem, onih prvih 3 cm je prakticno beskorisno, tak kad se dalje stisne onda pocinje kociti... Naslušao sam se svega i svacega, od ovlaštenih i neovlaštenih servisera ili servisera "wanna be"... Prije tjedan dana sam promijenio prednje diskove, disk plocice, bubnjeve, pakne, cilindre, i sajlu rucne... sve je stavljeno novo, i sve su renomirane marke tipa brembo, i lockheed...ali to nije riješilo problem, opet je taj luft, na pedali. Sad mi je majstor kod kojeg redovno servisiram auto rekao da je otišla servo vakum pumpa(uredaj) i da zato pedala propada tj ima lufta... I još jedno pitanje nabrzaka...Naime, prije par mjeseci auto mi je pomiješao vodu i ulje, i napravljeno je slijedece...zamijenjeni su svi remeni, nova vodena pumpa, novi hladnjak, brušena je glava motora, ma uglavnom sve šta je trebalo raditi...i auto fino radi...ali ne ide više od 180, dok je prije bez problema prelazio 190 km/h... Zanima me gdje se izgubilo tih 10 km/h, s obzirom da je sve napravljeno, i novi su dijelovi, nekako mi je logicno da bi trebao ici barem jednako kao prije, a ne sporije?? Takoder kad predem 130 km/h pocinje se volan tresti. Što bi bio uzrok tome. Novi su amortizeri, nove su gume koje su balansirane, napravljen je špur...
ODGOVOR:Kod kocnice je najvažnije da uvijek djeluje ( hvata ) na istoj visini i da je kociona sila zadovoljavajuca . Kocionu silu i efekt kocenja možete provjeriti na valjcima ( stanica tehnickog pregleda ) . Karakteristicno je za neke tipove vozila da pedala kocnice djeluje odmah na dodir , kod drugih ide znatno niže. U vašem slucaju ne želim tvrditi ni jedno ni drugo , želim samo reci da može postojati istrošenje na mehanizmu pedale kocnice koje vi prepoznajete kao „mrtvi hod“. Ako je to u pitanju onda se to može sanirati.
Nakon zahvata na glavi motora brzina vozila bi trebala biti ista ili veca. Da bi to bilo tako motor mora biti ispravno složen , faza i predpaljenje ispravno a sustav ubrizgavanja ne smije imati nikakvu grešku.
Postoji još jedan banalni uzrok radi kojega može biti manja brzina a to su gume vecih dimenzija nego prije. Uzrok vibracija prilikom kocenja cesto puta su naplatci ( felge ).
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PALI SE KONTROLNA LAMPICA

Datum objave: 11.04.2007 22:15:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Astru 1.4. 16V koja je prešla nekih 110000 km. Pri gradskoj vožnji se pali kontrolna lampica elektronike motora, a tada dolazi do gušenja, odnosno automobil teže prima gas. Lampica pri slijedecem startanju motora (nakon odredenog vremenskog perioda hladenja motora) ne svijetli, a sve do ponovne gradske vožnje, odnosno dužeg rada u mjestu i cešceg kretanja.U opelovom servisu je dijagnosticiran kvar, kako oni kažu, leptira gasa (sa otenciometrom). Cijena 2900,00 kn. Na navedenom dijelu je vidljiva nekakva masnoca, odnosno vlažnost (nešto propušta). Što je uzrok tome? Da li je možda i nešto drugo u pitanju? Cini mi se da niti zadnji ispušni lonac nije u najboljem stanju. Da li on može biti uzrok navedenom? I ako je ipak taj „leptir gasa“ u pitanju, a s obzirom na njegovu cijenu, da li je potrebna njegova izmjena ili je moguce isti popraviti, ocistiti ili slicno.
ODGOVOR:Poteškoce s vozilom koje ste opisali najcešce su vezane uz kvarove sustava ubrizgavanja ili sustava paljenja a potenciometar leptirastog ventila je dio sustava ubrizgavanja. On može biti uzrok ali ne i jedini uzrok. Treba vjerovati strucnoj osobi koja je direktno na vozilu utvrdila navedenu cinjenicu. Ukoliko sumnjate u navedenu dijagnozu potražite drugi servis od povjerenja. Ispušni lonac nije uzrok kvara o kojem govorimo. Navedeni leptirasti ventil s potenciometrom se ne popravlja , barem ne u servisnim uvjetima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - CUKA I TROKIRA

Datum objave: 11.04.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Pitanje o Kadetu1.6i, 1989 problemi nastaju kad je auto topal i samo u gradskoj vožnji. Naime jako cuka i trokira, ne prima gas sve dok se ne pritisne papucica spojke i to najcešce samo pri kretanju i to se ne dogada uvijek. Ponekad i pri naglom pritisku na gas motor se jednostavno pocme gušit. U vožnji na otvorenome auto se normalno ponaša i odlicno vuce. U zadnje vrijeme ne moze dici temperaturu motora na radnu(bar po kazanjci na instrument tabli), a na zadnjem servisu je mijenjan i termostat! Je li moguce da je termostat u pitanju? Injektor je provjeren, svijecice, faza, zupcasti remen, filtar zraka takoder.
I još jedno! zanima me da li je 180tkm za fiat punto 1.1 (55ks) puno, kakvi su to motori s obzitom da ovaj ima kolko se vidi bregastu kao novu (pri izmjeni brtve poklopca), dobro vuce i ne troši ulje. Koliku cca kilometražu prelaze do generalke?
ODGOVOR:Prije svega treba ispitati tlak goriva i kolicinu goriva, tek tada ako je potrebno može se krenuti u dalje traženje kvara. Nakon ovoga može se ispitati sustav paljenja i to elektronika u razvodniku paljenja i visoki napon na svjecicama. U trecoj fazi ispituju se dijelovi sustava ubrizgavanja i to potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, ETC senzor, senzor temperature usisanog zraka i dalje po potrebi sve što je u vezi sustava ubrizgavanja.
Motor FIATA Punto je puno bolji nego što mnogi misle. Navedena kilometraža ne znaci ništa , treba pregledati motor i napraviti neka mjerenja .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 11.04.2007 21:12:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio Opel Vectru B 1.8i (90 ks) i mislim da je potrošnja goriva previsoka jer iznosi oko 12l/100km. Napominjem da auto koristim uglavnom za odlazak na posao 6 km i natrag, u gradskoj vožnji.
Kolika bi po vašem iskustvu bila realna potrošnja goriva za ovako star automobil sa 160.000 km u ovim uvjetima? Od prethodnog vlasnika saznao sam da nešto nije u redu sa lambda sondom, može li to biti uzrok prevellike potrošnje?
ODGOVOR:Potrošnja goriva ( prosjecna ) je oko 8 l/100km. Lambda sonda ima znacajnog utjecaja na potrošnju, medutim to nije jedini uzrok. Najbolje je da provjerite sustav ubrizgavanja i nakon toga napravite EKO test.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SUMNJA NA BRTVU GLAVE

Datum objave: 02.04.2007 21:11:00
Slika
PITANJE: opel corsa 1991g. A 1,4 NZ nestanak rashladne tekucine
Sumnjam da je krivac brtva glave motora. Crijeva rashladnog sistema tvrda. Tijekom vožnje cuje se žuborenje tekucine u malom kileru. Kada vozilo zaustavim i ugasim nakon nekog vremena manja kolicina tekucine iscuri najcešce kod obujmica. Prije cetiri godine kada se dogadalo gotovo isto napravljen je servis. Promijenjena brtva glave , brušenje glave, nove gumice, podizaci ventila itd. Pitanje: Da li se može motor servisirati ponovo istim nacinom? Može li se znati okvirna cijena popravka?
ODGOVOR:Ako postoji defekt na brtvi glave ili na samoj glavi motora tada je neophodno demontirati glavu motora, po potrebi istu obraditi ( ako treba i ispitati na hidraulicki tlak ) i zamijeniti sva potrebna brtvila. Nakon demontaže glave motora potrebno je provjeriti dosjednu površinu za brtvu glave motora na bloku motora. Prije nego se odlucite na demontažu i uredenje glave motora, provjerite ispravnost termostata , gumenih cijevi rashladnog sustava te ispravnosti ( zacepljenost ) hladnjaka . Precizna cijena se može znati nakon demontaže i rastavljanja glave motora, može se kretati od 1.500,- do 3.000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - GLAVNI KOCIONI CILINDAR

Datum objave: 01.04.2007 23:22:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.4 LS 91.g. kojemu je otišao glavni kocioni cilindar.
Zanima me jeli se cilindar može reparirati i koliko je to dugotrajno?
Kolika je uopce otprilike cjena repariranja a koliko novog glavnog kocionog cilindra?
ODGOVOR:Glavni kocioni cilindar se ne isplati popravljati , postoje zamjenski po vrlo prihvatljivoj cijeni.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - UGRADNJA PLINA ?

Datum objave: 01.04.2007 22:47:00
Slika
PITANJE: Da li u Opel Corsu 1.2 16v 55 kW Tip C (2003) s klimom ugraditi plin i ako da da li je Lovato dobro rješenje.
ODGOVOR:Ugradnjom plina povecavate autonomiju kretanja vozila a nikakvih štetnih posljedica nema , neke komponente kao i sam motor duže traju . Da li je navedeni plinski sustav dobar trebate pitati servis koji ugraduje navedeni sustav.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Datum objave: 28.03.2007 13:32:00
Slika
PITANJE: Vec sam imao priliku da se uvjerim u korisnost vasih savjeta te vam se stoga obracam sa jos jednim pitanjem.
S obzirom na stanje na KM satu, 240 000 KM, u pitanju je opel astra 1,6 benzin, 1995 god,odlucio sam se na preventivnu promjenu zupcastog remena,pumpe za vodu, i natezaca, usput i termostata koji nije u funkciji. Sve ovo sam namjeravao uraditi kod svog automehanicara koji nije ovlašten dok nisam vidio vaše upozorenje vlasnijku fiata brave koji je to vec uradio (osim termostata) kod svog mehanicara i boji se da sada ima problem jer misli da fazu na motoru nije naštelovana.
Moje pitanje je da li cu ja imati isti problem ako odradim servis kod svog majstora? Ili za moj auto ne treba namjestati fazu. Napominjem da je majstor uglavnom orijentisan na Opel, ali ne znam kakv je alat koji je potreban za namještanje faze.
ODGOVOR:Zamjena zupcastog remena na vašem vozilu nije ni približno zahtjevna kao na vozilima koje sam spominjao. Neki specijalni alat nije potreban osim alata za okretanje pumpe za vodu preko koje se zateže remen .
Svaki bolji mehanicar bi to mogao napraviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - SUMNJA NA KARBURATOR

Datum objave: 28.03.2007 12:51:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1.3 limuzinu 86god.,ima elektronski saug i diznu,nekad kad ga upalim gasi se cim pustim gas on se ugasi,i onda mu moram malo povecati ler gas da bi ga mogao voziti.
ODGOVOR:Postoji opravdana sumnja da je karburator zaprljan. Demontirajte karburator, rastavite, sve dijelove i kucište dobro operite ( možete u nitro razredivacu , pazite na gumene dijelove ) . Nakon toga sve treba dobro ispuhati komprimiranim zrakom, sve ponovo složite u cjelinu . Nakon ugradnje podesite karburator . Nemojte napraviti neku štetu dok sve to radite.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICA KONTROLE ULJA

Datum objave: 25.03.2007 15:37:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel Astru H 1,7 CDTI, 2005 godina. Kod hladnog paljenja automobila lampica kontrole ulja se ne ugasi vec gori 6 do 10 sekundi. Kod toplog paljenja lampica se ugasi pa se ponovno upali. Vršeno je ispitivanje te je utvrdeno da se pritisak ulja po manometru diže tek nakon 6 sekundi na 4 bara što znaci da to vrijeme motor radi bez pritiska ulja. Auto je pod garancijom još 2 mjeseca. U servisu tvrde da je to u redu, a ja mislim da to nije u redu. Molim Vas mišljenje u svezi navedenog problema.
ODGOVOR:Uzrok kasnog gašenja lampice može biti , gusto ulje, filtar ulja, indikator ulja, ili nešto trece što je potrebno istražiti. U svemu ovome najvažnije je da motor ima ispravan tlak ulja i pravilno podmazivanje motora. Tražite od servisa da vam riješe navedenu primjedbu.
na vrh Povratak na vrh