Danas je: 18.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 12

OPEL CORSA 1,5-D - POPRAVITI BEZ IMPROVIZACIJA !!

Datum objave: 17.10.2006 21:57:00
Slika
PITANJE: Imam opel cors-u 1,5D 96g., 180 000km (prema tahografu). Prije nekoliko dana sam primjetio da nešto lupa u motoru.Išao sam odmah kod majstora koji je provjerio ventile i dizne koji su potpuno ispravni, prilikom cega se posumnjalo u letece ležajeve radilice.Nakon povratka kuci otvorio sam karter i skinuo doljni dio klipnjace, na kojem je dobro vidljivo da ima sitne ogrebotine, dok su te ogrebotine na ležaju znatno jace. Doticna klipnjaca dok je pritegnuta ima "lufta" 0,5 - 1,0mm.
Zanima me da li navedeni znakovi uzokuju lupanje i koje su moguce posljedice, pošto sam tako vozio nekih 20km. Da li je nužno obradivati radilicu i koji su daljnji koraci.
ODGOVOR:Ležaj klipnjace je jedan od najopterecenijih dijelova motora . Zracnost izmedu ležaja klipnjace i rukavca radilice je 0,03 do 0,05 mm ( ovo su stotinke milimetra ) . U navedenom slucaju nastalo je ozbiljno oštecenje na tom dijelu motora . Sada je nužno obraditi radilicu ( ako oštecenje nije preveliko ) , dobro pregledati klipnjacu i po potrebi je zamijeniti . Kod uredenja ovoga dijela motora sve se mora napraviti pažljivo i profesionalno bez ikakvih improvizacija .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0-DTI - PITANJA IZ TUZLE

Datum objave: 03.10.2006 17:32:00
Slika
PITANJE: Gospodo svaka cast na profesionalnosti i na odgovorima koji nama vozacima bacaju dosta svjetla na tamu neznanja koji vlada medu vecinom ovdašnjih auto-mehanicara.Ja sam iz Tuzle,BiH i vjerujte ako budem imao vecih problema sa autom da cu vas pronaci.
Imam nekoliko pitanja,vezanih za Vectru 2.0 dti,74 kw,1999 god.
Temperatura rashladne tekucine,na otvorenom putu u normalnoj vožnji,je oko 81-82 st. C.Jeli to malo?I poprilicno mu treba vremena da dostigne tu temperaturu,nekih 10-15 km vožnje pri 2000 obrtaja.
Drugo,gledao sam u uputi za rukovanje da na poziciji osiguraca F28 (engine coolant heater,diesel only),treba biti osigurac po mom shvatanju.A tu ga nema.Cemu služi taj strujni krug?Auto sam kupio u aprilu,i još nisam vidio da se pali lampica od grijaca,jeli tako treba?Nemam problema sa paljenjem.I još da skinem nedoumicu oko ovoga,na koliko obrtaja se pali turbina kod ovog vozila?Ja osjetim na oko 1600 obrtaja znatno bolju vucu i zvuk turbine,da li je to u redu da se pali na tako niskom broju obrtaja?Unaprijed zahvalan,i samo tako nastavite.
ODGOVOR:Temperatura motora je nešto niža , treba biti oko 85 stupnjeva C ali je predugo vrijeme zagrijavanja motora . To ukazuje na neispravan rad termostata kojega treba zamijeniti ( kupite najbolji i najskuplji ) . Navedeni osigurac je opcija kada motor ima uredaj za zagrijavanje rashladne tekucine . Efekt turbine možete osjetiti iznad 1600 ok/min .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - VA?ENJE KATALIZATORA ??

Datum objave: 30.09.2006 14:56:00
Slika
PITANJE: OPEL CORSA 1.2 16V
POSEDUJEM NAVEDENU KORSU 2002 GODIŠTE I ZANIMA ME AKO IZVADIM KATALIZATOR HOCE LI MI KOMPIJUTER RADIT PROBLEM,ILI CE SE STVORITI NEKI DRUGI PROBLEM JER ON IMA DVIJE SONDE, JEDNU PRIJE A JEDNU POSLIJE KATALIZATORA.
ODGOVOR:Naravno da nece biti dobro ako izvadite katalizator jer postoji regulaciona lambda sonda i kontrolna lambda sonda.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM NA 100000 KM

Datum objave: 10.09.2006 02:28:00
Slika
PITANJE: Poštovani, vozim Opel Astru G 1.6 16v 2003. g., motor je Z16XE sa 74 kW. Plinska instalacija je ugradena u veljaci ove godine kad je auto imao 85000 km. Nikakvih drugih kvarova nije bilo osim promjene lambda sondi (ili njihovog cišcenja, ne znam jer je auto tada bio pod jamstvom) na 55000 km. Problem je nastao prije nekoliko dana kad sam napravio jubilarni 100000 km. Auto je totalno izgubio na snazi. Kao da ima 20 konja a ne 100. Nije se htio razvrtjeti iznad 4000 o/min. Poceo se i lagano pregrijavati tako da je ventilator stalno radio. U servisu su mi rekli zaštopan katalizator!!! Ok, rješenje je ili ugraditi novi ili razbiti postojeci. Odlucio sam se za ovu drugu soluciju jer je novi katalizator 5800 kuna + PDV. Opel Astra G ima katalizator integriran u ispušnu granu te je nemoguce (tako kažu majstori) ugraditi zamjenski katalizator. Nakon razbijanja katalizatora auto ide dobro ali sad dimi (sivo bijeli dim, nije plavi, auto ne gubi ulje, troši oko litru na 10000 km) i pali se žuta lampica (motor ima dvije lambda sonde). Prijenosnim racunalom sam se spojio na kompjuter od plina (ugraden je multipoint sustav ubrizgavanja plina Tartarini i s njim je sve u redu) i vidio da lambda sonda stalno pokazuje istu vrijednost od 0,3 V. Zar ne bi ta vrijednost trebala varirati ako je lambda sonda ispravna? Kad se upali lampica auto lagano pocne zacukavati. Kao da neki od cilindara ne dobije iskru. Da li je problem u EGR ventilu? Isto se dešava na oba goriva tako da iskljucujem pogrešku na plinskoj instalaciji. Što da sad napravim? Da li se može nekako riješiti paljenje lampice ili pak ugraditi zamjenski katalizator jer 7000 kuna za novi katalizator ipak trenutno nemam. Što je dovelo do kvara na katalizatoru?
ODGOVOR:Razlog havarije katalizatora jest neispravnost sustava ubrizgavanja goriva ili sustava paljenja . Ako se pravovremeno ne reagira i duže vozi s neispravnim sustavom goriva ili paljenja povecana kolicina HC i CO jako oštecuju katalizator a krute cestice koje se tom prilikom stvaraju rade zacepljenje katalizatora i smanjuju njegovu ucinkovitost . Nastaje efekt kao što ste i opisali . Ako imate malo srece onda treba samo zamijeniti katalizator ali se zna dogoditi da se krute cestice kumuliraju u usisnim i ispušnim kanalima glave motora za što je potrebna demontaža i revizija glave motora . U ovom slucaju moj savjet je da osposobite motor da radi na benzin na nacin da ima normalnu snagu te da je EKO-test dobar . To znaci da je kolicina CO 0,3 do 0,5 % , HC manji od 100 ppm , CO2 = 14 do 16 % , O2 = 0,1 do 0,5 % , Lambda omjer = 0,97 do 1,03 .
Kada se postignu ove vrijednosti onda motor ima maksimalnu snagu , minimalnu potrošnju i bez problema prolazi sve kriterije na godišnjem tehnickom pregledu .
Navedeni dijeli dim je rezultat neispravnosti sustava goriva . Najbolje rješenje je dijagnostika motora , utvrdivanje cinjenica i otklanjanje pronadenih neispravnosti .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7-DTI - PLAVI DIZEL

Datum objave: 01.08.2006 19:27:00
Slika
PITANJE: - Opel, 1.7 dti (Isuzu) star 3.g. stvarnih 85.000 km, prije oko 1.500 km promijenjeno je ulje (Liqui-Moly 5w40) i filteri ulja, goriva i zraka (zamjenski).
- motor normalno starta (gotovo uopce ne vergla),indikatori ne pokazuju nikakvu grešku ali unazad par tjedana motor u vožnji pri nižim okretajima sve slabije prima gas a pri naglom dodavanju ispušta crni dim. Ako želim koliko toliko brži start npr. na semaforu, moram ga turirati. Prilikom skretanja npr. prelaskom iz III u II brzinu cuga i slabo ubrzava, što je još više izraženo sa ukljucenom klimom. Inace na oko 3.000 okretaja postiže oko 120-130 km/h bez cuganja ali prilikom pretjecanja (smanjivanjem brzine) ponovo teško ubrzava.
- Interesira me koliko nabrojane poteškoce mogu biti uzrokovane gorivom jer sam zadnjih nekoliko 3-4 rezervoara vozio na plavom dizelu kojega vec duže vrijeme koristi i rodak u Golfu IV 1.9 TD (98.g.) preko 150.ooo km koji nema nikakvih problema.
ODGOVOR:Pumpa visokog pritiska koja ima elektronsku regulaciju ( aktuatori unutar pumpe ) , jako je osjetljiva na loše gorivo . Neadekvatno gorivo doslovno uništava elektronske komponente unutar same pumpe tako da je cesti slucaj gubljenja performansi motora ili potpunog otkazivanja same pumpe . U ovom slucaju ne želim reci da je to razlog , ali bi najprije trebalo pokušati s odgovarajucim gorivom a po potrebi nakon toga raditi dijagnostiku motora .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - NISAM "PICAJZLA", ALI....

Datum objave: 28.07.2006 11:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Vectru B 2000g, 20DTI 16V, motor Y20DTH 100Ks i sve do sada sam bio jako zadovoljan sa autom. Prošle godine se temperatura motora pocela prebrzo podizati na 100C.Inace idem na redovite servise sa autom i na zadnja dva servisa sam naveo tu grešku, ali me ocito nitko nije uzeo za ozbiljno.Na autocesti se to pocelo pojavljivati ove godine pa sam potražio pomoc u servisu. Oni su testirali auto i donesli zakljucak da je i dalje sve u redu.Sve bi to bilo krasno da mi nije jednog dana zakuhao na sred ceste. Naravno, platio sam vucu do servisa i ostavio im auto da nešto ucine.Promijenili su termostat, pa kiler te na kraju termoprekidac. Ispitali su dihtung na glavi motora i tvrde da je ok.Auto je ostao i dalje isti kao što je bio, te u servisu tvrde da samo kazaljka nešto krivo pokazuje, ali da je temperatura auta u redu.
Obišao sam cetri ovlaštena servisa (Bacic,PSC i Hadrovica te zadnje AutoKnez) da bi me uvjerili da je auto ok. Ne vjerujem u njihove price, jer kada se vozim po autocesti kazaljka i dalje stoji na 100 te kada se zaustavim i izadem iz auta ventilator konstantno radi. Vec kada su napamet mijenjali sve ove stvari rekao sam im neka tako ucine i sa vodenom pumpom, ali svi uporno tvrde da nema šanse da ona ne valja.
Više ne znam što napraviti i lagano sam vec lud od toga. Ispadam „picajzla“ dok mi opet ne zakuha negdje na cesti. Molim vas za savjet što mi je napraviti.
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je napraviti još neke kontrolne radnje i po potrebi zahvate. Ako vozilo ima klimu potrebno je svakako provjeriti cistocu rashladnih rebara na kondenzatoru ( mora biti potpuno cisto ) , takoder je jako važno da je navedeni kondenzator tocno na svom mjestu ( ponekad nakon sudara zna biti pomaknut u stranu ) , kroz kondenzator prolaze silnice zraka te direktno odvode toplinu s hladnjaka . Potrebno je takoder provjeriti pumpu za vodu . Protok kroz gornju i donju cijev hladnjaka mora biti dobar . Motor ne smije nabijati kompresiju u rashladni sustav . Ako je sve ovo u redu tada motor na otvorenoj cesti ima temperaturu 90°C i manje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA-G 2,0 DTL , 82 KS , 1999.- SENZOR I GLAVČINA

Datum objave: 25.03.2011 00:58:12
Slika
PITANJE: Dali je tacno,da bi se promjenio senzor za abs na prednjem kotacu, mora da se mijenja kompletna glavcina i ako je ona ok.Kažu da se samo senzor ne moze zamijeniti,malo mi je to cudno,kao i tvrdnje ovdašnjih servisa da su pumpe visokog pritiska na ovim modelima loše,i da dosta cesto otkazuju što zbog loše kvalitete goriva.
ODGOVOR:Senzor ABS-a radi u paru sa nazubljenim vijencem ( rotofonika ) i zajedno cine jednu cjelinu . Ako je oštecen nazubljeni vijenac ( sastavni dio glavcine ) mijenja se kompletna glavcina . Ukoliko postoji kvar i oštecenje na samom senzoru mijenja se sam senzor . Nekada postoji oštecenje na jednom i drugom dijelu te je neophodno zamijeniti i senzor i glavcinu . Da tocno je da loše gorivo oštecuje dijelove pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - PUKAO ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 18.07.2006 08:49:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Vectre 1.6 16V iz 1998 god. Automobil je prešao 95.000 km, redovno je servisiran kod ovlaštenog Opelovog servisera prema servisnoj knjižici, te nisam imao nikakvih problema s vozilom.
Nedavno mi se dogodilo da je u laganoj gradskoj vožnji, pri brzini od 30-tak km/h, pod malim okretajima pukao zupcasti remen. Remen koji je puknuo ugraden je u ovlaštenom Opelovom servisu i automobil je otada prešao 40.000 km.Automobil je prevezen u taj servis gdje ga svih godina redovito servisiram. Prvo sam prepricao što se dogodilo, zatim predocio servisnu knjižicu i racun. iz kojeg je razvidno da je kod njih obavljen servisni pregled i da je tom prilikom pri kilometraži od 55200 km na vozilu zamijenjen zupcasti remen, španer, rola, itd.Istodobno, podnio sam zahtjev za pregled i popravak, uz napomenu da kod utvrdivanja uzroka budem nazocan zajedno sa strucnom osobom koju sam tom zgodom angažirao, što je i dogovoreno. Prema dogovoru vozilo je trebalo uzeti sutradan u rad, no nažalost to se nije ostvarilo ni u slijedecih tjedan dana, a kod mog zadnjeg (treceg) dolaska receno mi je da nisu sigurni kada ce zapoceti s radom jer da je jedan mehanicar odsutan, drugom je dijete bolesno, treci je na putu, itd. Shvativši da u razumnom periodu nece (ili ne žele) utvrditi i popraviti kvar, bez ijedne rijeci isprike, bio sam naprosto prisiljen prebaciti vozilo kod drugog servisera koji nije Opelov ovlašteni serviser. Na vozilu je obavljen izvid, a potom i popravak od strane strucne osobe koja je iskljucila bilo kakav mehanicki ili kemijski uzrok pucanja zupcastog remena. Dapace, prema mišljenju servisera koji je popravio kvar, i mišljenju nekoliko strucnih osoba medu kojima je jedan sudski vještak, uzrok kvara je dotrajali-ispucani remen (sumnja u starost i kvalitet).Zanima me Vaše mišljenje oko ovog dogadaja, te koje bi korake trebao poduzeti u ostvarivanju svojih prava glede obeštecenja.Sporni zupcasti remen nalazi se u sefu kod sudskog vještaka.
ODGOVOR:Odgovor cu poceti na drugaciji nacin kako bi mogli sagledati opce poznate fakte . Svaki proizvodac automobila daje garanciju za svoj proizvod te shodno tome postoje i garantni uvjeti kojih se vlasnik automobila mora pridržavati ako želi realizirati eventualne reklamacije koje ce se pojaviti u garantnom roku . Da je vaše vozilo bilo pod tvornickom garancijom ( daje je proizvodac ) navedeni kvar ( havarija zupcastog remena i ostala oštecenja ) , vi bi bez problema mogli realizirati popravak vozila na trošak proizvodaca . Kada je vozilo van garancije , za ugradeni materijal i rad garanciju treba dati servis. Garancija za materijal i rad je od šest mjeseci do godinu dana.
Ako vi kao vlasnik vozila želite da vam vaš servis i dalje održava vaše vozilo kako ne bi došlo do težih kvarova, onda je nužno da barem jednom godišnje ili kada primjetite bilo kakvu promjenu oko rada motora ponovo dodete u servis . Na ovaj nacin mogu se izbjeci mnogi teži kvarovi . Ako postoji ovakva veza izmede vas i vašeg servisa onda u slucaju kada pukne zupcasti remen vaš servis ima moralnu obvezu za nastalo stanje . Obveza proizlazi iz cinjenice da je servis prilikom godišnjeg servisnog pregleda napravio kontrolu stanja zupcastog remena . U navedenom slucaju ako niste bili redovito na godišnjem servisnom pregledu a prošli ste 40 000 km , servis ne snosi odgovornost za nastalo stanje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 - LUPANJE

Datum objave: 25.03.2011 01:09:06
Slika
PITANJE: Velika pohvala u svezi savjeta.Posjedujem kadetta 1,4 te do sada nisam imao vecih problema,do sada je prešao po satu 69000km no tocnu kilometražu neznam pošto sam treci vlasnik ,a brojac ima pet brojeva.Pitanje je slijedece:Prilikom upravljanja vozilom primjetio sam da kada kotac udari u neku rupu cuje se kao da mi nešto lupa.Nisam znao što je pa sam pogledao i utvrdio da se radi o okruglom dijelu plastike koji se nalazi na izlazu volana iz one mreže,te sam istu vratio nazad i više nije lupalo.No prije par dana ponovo je pocelo lupati,ali ovaj puta se ne radi o toj plastici jer je na svome mjestu.Cudno je to da kada volan malo odignem tj.pritisnem prema gore to se ne dogada,vec samo kad je volan slobodan.Kugle sam mijenjao prije 7mjeseci.Takoder sam primjetio i to da kada ujutro upalim motor ima jako velike obrtaje,kao i to da mi se pali žarulja sa munjom u znaku.
ODGOVOR:Svako lupanje na vozilu znak je istrošenja ili neispravnosti . Prvo što se mora napraviti jest tocno odrediti mjesto lupanja a zatim tocno utvrditi o kojem dijelu se radi . U ovom slucaju potrebno je odrediti da li lupanje dolazi iz predjela prednjeg ovjesa ili iz unutrašnjosti vozila . Iz predjela ovjesa mogu lupati selen blokovi vilica , elementi balans štange ili upravljacki mehanizam . Iz unutrašnjosti vozila može se cuti samo ležaj osovine volana ili zglob osovine volana koji povezuje samu osovinu sa rukavcem puža .
Veliki broj okretaja na minimumu – leru i paljenje kontrolne lampice motora znak su neispravnosti sustava za napajanje gorivom . Uzroci za ovo zadnje mogu biti razni zato vam savjetujem da napravite dijagnostiku tog sustava jer ce vam to biti najjednostavniji nacin da dodete do željenog rezultata .
DODATNO PITANJE:
Prvo da vam se jako puno zahvalim na brzom i iscrpnom odgovoru, stvarno ste me iznenadili (ugodno)te se nadam da cu što prije riješiti probleme vezane uz vozilo. No ponovno imam upit u vezi vašeg odgovora i lupanja u vozilu.Primjetio sam da se lupanje osijeti na volanu i to kao tupi udarac, na tehnickom sam bio u 5.mjesecu te mi je djelatnik STP rekao da je sa kuglama i donjim dijelom vozila sve ok.tj koliko on može to utvrditi.
ODGOVOR:
Ostaje vam onda da pregledate osovinu volana , zglob volana , dosjed (spoj ) izmedu osovine volana i rukavca puža .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TALOG BOJE MAJONEZE !

Datum objave: 02.06.2006 15:37:00
Slika
PITANJE: Ovako,skinuo slucajno danas poklopac od ulja i vidio na njemu bijeli talog boje majoneze.Pa sad je pitanje što bi to moglo biti?
Rijec je o Corsi 1.4(44kW) 1997godina.
ODGOVOR:Navedena supstanca koja se skuplja na cepu i poklopcu ventila je emulzija ulja i vode a nastaje kada je oštecena brtva glave motora .
DODATNO PITANJE:
Imam samo još jedno pitanje o Corsi 1.4(44kw)1997god.Kako bih ustanovio da mi je otišao dihtung glave da nisam pogledao cep od
ulja i vidio na njemu bijeli talog?Koji su simptomi kad otide dihtung glave?
ODGOVOR:
Neispravna brtva glave prepoznaje se po simptomima kao što su : preveliki tlak u ekspanzionoj posudi ili izbacivanje rashladne tekucine na cep ekspanzione posude , miješanje rashladne tekucine sa uljem , prisutnost ulja u ekspanzionoj posudi i t. d.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ELEKTROHIDRAULICNA PUMPA

Datum objave: 08.04.2006 09:58:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru 1.2 16v iz 99.g. Prešla je 140 000 km, Upravo mi se pokvarila elektro-hidraulicna pumpa za servo upravljac...Bruji jako ali servo i dalje radi, ulje nije mijenjano dugo jer iskreno nisam niti znao da to postoji. Mehanicar mi je rekao da se ona ne popravlja, a da stvar bude gora košta preko 7 tisuca kuna, originalan dio.
Molim vas ako mi možete objasniti neke njezine detalje i što mi je ciniti ili barem neke savjete, da li se može odzraciti ili bilo šta. Da li je moguce možda ju izvaditi i biti cak bez serva ?
ODGOVOR:Upravljacki mehanizam na vašem vozilu sastoji se od servo volana (zubna letva s kucištem i sponama ) i elektro-hidraulicne pumpe . Sama elektro-hidraulicna pumpa sastoji se od elektro motora i hidraulicne pumpe . Može se pokvariti ili elektro motor ili hidraulicna pumpa . Na žalost za sada se ne može kupiti samo pumpa ili samo motor vec samo zajedno kao cjelinu . Važno je znati da se ulje u servo volanu mijenja svakih dvije godine ili 60 000 km . Razmislite o nabavci rabljene pumpe koja ce biti znatno jeftinija ali bez garancije .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 , 16V - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 06.04.2006 21:23:00
Slika
PITANJE: Prvo bih Vam zahvalio na opširnom i brzom odgovoru vezanom za Astru 1,4 16 v , vezano za podizace ventila.No kako vrijeme odmice ja se i dalje sikiram zbog lupanja u motoru i osluškujem ,pa me je to osluškivamje dovelo do toga da sam konstatirao da mi lupanje dolazi s donje strane motora , negdje bliže remenici .Može li to biti u pitanju uljna pumpa ili možda nekakav ležaj ili ne daj Bože radilica.Ocajan sam jer sam taj auto kupio prije par mjeseci ,to je astra1,4 16v ecotec 2002. god. Još da navedem da mi je lupanje jace nakon oštrije vožnje s više okretaja , nako što auto ugasim pa ponovno upalim nakon možda pola sata.Znam da se to sve treba pregledati ali ako možete pomozite ,inace najradije bih došao do vas ali nisam baš blizu, iz Osijeka sam.Puno hvala !!
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora treba shvatiti ozbiljno i tocno utvrditi uzrok . Vi na vašem vozilu možete pokušati slijedece ( motor mora imati radnu temperaturu ) : Stisnite pedalu kuplunga i slušajte da li je lupanje nestalo , ukoliko i dalje cujete isti zvuk onda demontirajte klinaste remene za pogon alternatora i pumpe servo volana i nakon toga upalite motor . Ako se navedeni zvuk i dalje cuje skinite zaštitni poklopac zupcastog remena i dobro pogledajte razvodni mehanizam ( zupcasti remen , natezaci , pumpa ... ) . Sada se može ponovo upaliti motor (paziti da donja remenica radilice bude opet na svom mjestu kao osiguranje za zupcasti remen ) i nekoliko puta dok se gleda razvodni mehanizam povecajte broj okretaja motora te na taj nacin pokušajte locirati navedeno lupanje .
Moram naglasiti da ukoliko niste u ovome strucni to ce vam biti dosta zahtjevno obaviti . Za mnoge osobe iz struke je velika nepoznanica tocno defektirati strani zvuk iz motora .
na vrh Povratak na vrh