Danas je: 01.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 - CVILJENJE PODVOZJA

Datum objave: 18.12.2006 17:57:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da bi ukažete što bi moglo biti uzrok cviljenja podvozja automobila prilikom prelaska preko vecih neravnina poglavito zadnjeg dijela,te se inace radi o opel vectri kupljenoj ove godine te je prešla 120000 tisuca kilometara.Da li mi možete dati podatke o ubrzanju,potrošnji te opcenito mišljenje o ovom motoru,chip tuningu na 110 kw inace ima 100kw unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prelaskom preko neravnina cuju se gumeni dijelovi ovjesa ( selen blokovi ) . Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 10,9 s . Ako vas chip tuning veseli povecanje snage za 10% nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - TROŠI ULJE

Datum objave: 13.12.2006 17:43:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel Astru 1.4, 90KS, benz., god. proizv.1999 i u posljednju godinu sam primjetio da mi auto troši dosta ulja, naime na 4000km potrošnja je bila 1,5l. Bio sam u servisu i tamo su mi rekli da je to normalno, ali ipak vas molim da mi date odgovor oko toga, tj. kolika je propisana potrošnja ulja ovog auta i ako je to previše, što može biti uzrok. Samo za informaciju, citav motor je cist i suh.
ODGOVOR:Normalna potrošnja ulja za ovaj motor je 0,2 l/1000 km . Sada je to povecana potrošnja ulja . Uzrok su vodilice ventila i brtveni prsteni na ventilima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - POVREMENO RADI NEMIRNO

Datum objave: 13.12.2006 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru G 1.6 16V Karavan, 2000.godište. Problem se ogleda u tome da automobil, povremeno, ne uvijek, trza prilikom dodavanja gasa. Isto tako ponekad pri vecim brzinama, preko 70, u trecoj ili cetvrtoj brzini "preskace", odnosno nece de primi gas u potpunosti. Ovo se ne manifestita uvijek vec ponekad tako da ne znam da li to predstavlja neki ozbiljniji kvar. Takode na leru motor povremeno nemirno radi, odnosno broj obrtaja motora varira, kao da ga nešto povremeno guši.
ODGOVOR:Ovo što ste naveli nije ozbiljan kvar mehanike motora ali je pravi trenutak da napravite detaljan pregled i ispitivanje sustava goriva i sustava paljenja . Vožnja na ovakav nacin jako šteti motoru i skracuje njegov vijek trajanja znatno . Savjet je da što prije obavite navedenu dijagnostiku i popravak .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,2 - ULJE U MJENJACU

Datum objave: 13.12.2006 17:20:00
Slika
PITANJE: Koja vrsta ulja ide u mjenjac, auto je opel astra 1.2 16V 99 godina.
ODGOVOR:U mjenjac ovoga vozila stavlja se ulje OPEL No : 1940768
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - ZUJANJE, ULJE, SIRENA

Datum objave: 08.12.2006 11:19:00
Slika
PITANJE: 1. Imam problem sa Vectrom 1.7 TD (Isuzu motor) iz 1994 (proizv. kraj
1993.) Prešla je 168 000 km i redovno je servisirana. Pri paljenju (na
hladno) motor normalno starta ali se pri najmanjem pomaku volana pojavi zujanje (nisam uspio locirat izvor - negdje s prednje strane oko motora, možda je servo?) koje onda traje, pojacava se ili smanjuje ovisno o tome koliko je volan daleko od pocetne tocke. Poslije kad se motor ugrije zujanje se smanji i gotovo prestane ali svejedno, cak i sa ugrijanim motorom, može se cuti lagano zujanje cim auto ulazi u malo oštriju okuku (skretanje po gradu, itd...).
2. Koje je ulje najbolje za nju, s obzirom da ne tocim eurodiesel nego "obicni" diesel (do sad sam koristio 10-40 valvoline) ali pošto je turbodiesel i prešla je odavno 100 000 km, imate li neki prijedlog, koje bi joj ulje najviše odgovaralo?
3. Sirena (truba) koja je do nedavno isto tako radila, sad naglo odbija poslusnost - provjerio sam osigurace na kutiju ispod volana, svi su ok.
Postoji li još koje mjesto gdje bih mogao zavirit prije nego potrazim strucnu pomoc?
ODGOVOR:Zvuk o kojem govorite dolazi iz servo volana ili iz pumpe servo volana i znak je lošeg stanja navedenih sklopova . Potrebno je što prije zamijeniti ulje u sustavu upravljackog mehanizma i po potrebi to isto ponoviti za tjedan dana jer ce se na taj nacin bolje odstraniti sve necistoce . Ulje mora biti tocno ono koje je propisano za tu svrhu . Ulje za servo volan ima oznaku 90 350 342 , ako ne možete naci u trgovackoj mreži navedeno ulje onda ga kupite u OPEL servisu ali tako da navedete tocan tip vozila i broj šasije .Nakon toga vidjeti ce se rezultat . Ako je navedeni zvuk i dalje prisutan potrebno je napraviti servis ili pumpe ili letve volana .
Ulje koje stavljate u motor je u redu ali ga mijenjajte svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci .
Sirenu ispitajte na nacin da provjerite ima li 12 V na prikljuccima za sirenu , ako nema tada morate tražiti gdje je prekid na elektrickim vodovima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VENTILATOR ??

Datum objave: 08.12.2006 10:43:00
Slika
PITANJE: Dali možete da mi objasnite šta je sekundarni ventilator kod opel vectre, i gde se tocno nalazi u motoru? Vectra je 98. god.
ODGOVOR:Termin sekundarni ventilator nije odgovarajuci naziv . Na hladnjaku vozila postoji ventilator za hladenje rashladne tekucine motora , ako vozilo ima klima uredaj na prednjoj strani ispred kondenzatora može postojati još jedan ventilator za hladenje rashladnog plina ( freon ) , u kabini vozila postoji ventilator kabine ili neki ga zovu ventilator grijaca .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - 115 ili 125 KONJA ??

Datum objave: 06.12.2006 23:26:00
Slika
PITANJE: Kupio sam opel vectru 1.8 16 v 1998,covjek od koga sam je kupio uvezao je auto iz Njemacke i kaže de je to vectra sa 125 a ne 115 konja. Kad sam bio u opelovom servisu pitao sam dali se to kako može provjeriti ali oni su me zacudeno gledali jer oni ne znaju da postoji vectra sa 125 konja i oni je kao takvu nemaju u kompjuteru. Pomozite ako ikako možete jer me zanima dali je covjek rekao istinu.
ODGOVOR:Vaše vozilo po tvornickim podacima ima 115 ks . Ako vozilo ima vecu snagu od navedene ( mehanicki uredena glava motora , usis , ispuh ili tuning uz pomoc cipa ) to se može ispitati samo pomocu motorne kocnice na ispitnom stolu .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0-DTL -FAMOZNI TUNEL ?!

Datum objave: 05.12.2006 14:29:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Astru 1999, 161000KM, sa motorom 2.0 DTL.
U dva navrata mi se desila u najmanje ruku cudna stvar. Kod ulaska u isti tunel se u zadnjem dijelu auta cuje cudan jak zvuk. Nakon stajanja sam vidio dim sa zadnjeg tocka i vruci diskovi kao da je disk plocica bila u zahvatu sa diskom. Na ulazu u taj famozni tunel primjetio sam uredaj za mobilnu telefoniju. Da li je moguce da u tom nekom trenutku elektronika poludi'
Drugo pitanje se odnosi na paljenje u jutro. Primjetio sam da kod nešto viših temepratura oko 5-10C teže palim nego kod temperatura ispod 0, pošto se lamipca za grijace ne pali kod nešto viših temperatura. Je li to razlog?
ODGOVOR:Dim koji ste vidjeli na zadnjim kotacima je znak pregrijavanja zadnjih kocnica i to ne smije tako biti jer može doci do propadanja pedale kocnice . Uzrok može biti blokada klipa u kocionom cilindru ili mehanicka blokada kocnice .
Elektronika na vozilu ne reagira na nekakve antene ili releje za mobilnu telefoniju . Grijaci se ne pale kada je temperatura motora kao što navodite ali svejedno motor i tada treba normalno paliti . Ako to nije tako onda treba otkriti uzrok tome .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ALTERNATOR

Datum objave: 26.11.2006 20:37:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel astri 1,7 dti, 2000. god. sa klimom i Isuzu motorom. Auto ima blizu 90 000 km,. Danas kad sam upalio auto primjetio sam da mi servo ne radi, te da je ostala upaljena lampica od alternatora. Ugasio sam auto i provjerio u knjižici vozila na šta se to odnosi. U knjižici piše da se u ovakvom slucaju javim ovlaštenom servisu, što sam i ucinio. Dobio sam odgovor da mi je izgleda otišao alternator. Auto sam uspio odvesti do opelovog servisa u Osijeku. Vizualno su pogledali motor i zakljucili da je otišao alternator. Ponudili su mi dvije opcije: 1. Da mi ugrade raparirani alternator koji košta oko 3.000,00 kn uz garanciju dvije godine ( ali im moram ostaviti i svoj "neispravan"); 2. Da mi ugrade novi koji košta oko 5.700,00 kn. Imam prijatelja koji mi se ponudio da skine alternator, te provjeru u cemu je neispravan. On predpostavlja da je možda otišao regler, te da bi me taj dio koštao oko 500,00 kn plus ruke majstora.
ODGOVOR:Ne morate se odmah odluciti za zamjenu alternatora jer u vecini slucajeva isti se može popraviti tako da se zamijeni samo neispravni dio ili dijelovi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - VARENJE ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 26.11.2006 20:29:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Vectru 18.16v 2001god. 115KS (85KW).Imam dva problema sa ovim automobilom: 1- problem sa ispušnom granom auspuha koja je napukla po sredini na spoju onih kratkih cijevi koje izlaze iz glave motora, gdje se spajaju u jednu. Nosio sam je dva puta na varenje i na ravnanje spojnih površina ali glava je opet nakon 15-ak dana napukla na istome mjestu preko vara, zanima me dali uopce postoji mogucnost da se to kvalitetno zavari ili je ipak potrebno kupiti novu ili po mogucnosti polovnu ispusnu granu, i dali je to nekakva greška kod vectri sa ovim motorom.
2- Problem sa mienjacem, poznato je da opeli nažalost u svim svojim modelima pa tako i u ovoj vectri koju ja vozim ugraduju neprecizne mjenjace sa dugim hodovima, što je prava šteta za ovakav automobil,
dali postoji mogucnost nekakvog štelanja i poboljšanja kod ovog mjenjaca, ili možda postoji nekakav sportski mijenjac za ovaj utomobil?
ODGOVOR:Ispušna grana je termicki jako opterecena i postupak zavarivanja radi se na specifican nacin a ako to nije tako onda opet dolazi do pucanja . Sami morate odluciti da li želite novu ili rabljenu granu .
Problem oko mijenjanja brzina može se poboljšati tako da se otklone sve eventualne zracnosti na mehanizmu za šaltanje i nakon toga potrebno je podmazati sve bitne dijelove navedenog mehanizma .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - DVA PROBLEMA

Datum objave: 23.11.2006 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam dugogodišnji problem na svom automobilu koji niko od ovlaštenih servisera u Sarajevu nije uspio da riješi do sada.
Imam Opel Astru Classic, 2001 god., motor 1.4 16V sa predenih oko 100.000 km. Konstantni problem na mom autu je da slabo vuce od prvog dana (od 2003 god.) tj. pri polasku kao da je zagušen i onda nakon nekih 100-200 m. odjednom povuce i onda ide normalno. Onda se auto gasio na semaforu, cak i u vožnji, pa je serviser zakljucio da treba promijeniti AGR ventil. Sa promjenom ventila auto je prestalo da se gasi, medutim problem slabe vuce je i dalje prisutan. Zatim, u ljeto se nakon servisa (promjena zupcastog remena, španera, filtera, filtera klime, ventil klime itd.) poceo pojavljivati bijeli, gusti dim u ogromnim kolicinama kod paljenja, koji ima ružan miris otprilike kao izgoreno ulje. Ljetos na moru sam imala smiješnu situaciju da su ljudi izletjeli iz kuce da vide 'šta to gori'....Na kraju, jutros se konacno upalila žuta lampica na kontrolnoj tabli koja se nije ugasila ni tokom vožnje. Ona se nalazi na dnu kontrolne table, u sredini, i probacu je opisati. Izgleda kao lonac na kojem je odsjecena cijev sa desne strane, a na lijevoj strani se nekako zavrsava u špic. Moram reci da sad auto jos slabije vuce.
ODGOVOR:Na vašem vozilu imate dva problema i to dim od ulja u ispušnim plinovima i motor nema snage . Prvo treba rješavati dim od ulja kojega ne smije biti a što ukazuje na oštecenje klipa ili cilindra ili oboje . Tek kada se obavi popravak navedenog može se pozabaviti problemom male snage motora i kontrolnom lampicom motora . Navedena lampica ukazuje na grešku u upravljanju motorom a uzrok je u sustavu ubrizgavanja goriva ili u sustavu paljenja . Krenite u rješavanje navedenog što prije i po redoslijedu koji sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2,0-DTI - DISPLEJ

Datum objave: 23.11.2006 20:19:00
Slika
PITANJE: Vozim Vectru C 2.0 dti iz 2002.g i u zadnje vrijeme imam problema sa multifunkc. displejom. Naime kada upalim automobil displej mi neko vrijeme radi isprekidano cime prekida i radio, ali kao da mu samo malo treba da prbaci te nakon dvadesetak minuta, displej prebaci na uobicajene informacije i sve bude normalno. Napominjem da cijelo vrijeme u autu sve funkcionira besprijekorno osim displeja. U servisu nemaju pojma o tome, doticni majstor je doslovce rekao da je to neki kratki spoj pa je šakom udarao po kontrolnoj ploci nebi li displej nadošao. Usput kada je hladnije duže treba vremena da displej nadode nego kada je vani toplije vrijeme.
ODGOVOR:U ovom slucaju uzrok mogu biti dvije stvari i to slabi kontakt na elektricnim konektorima ( veliki prelazni otpor ) i drugo sam displej . Naravno da treba najprije otkloniti ovo prvo ( ako je to u pitanju ) , nakon toga znati cete što dalje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,5-TD - NEMA ŠANSE DA SAMI RIJEŠITE PROBLEME

Datum objave: 23.11.2006 17:21:00
Slika
PITANJE: Prije nekoliko dana sam vam postavio pitanje i vi ste mi odgovorili,
sad se nadovezujem na to pitanje .Što se tice struje koja dolazi do grijaca,ona je ispravna tj. kad je auto hladan pri prvom davanju kontakata grijaci rade nekih 7-8 sekundi te se ugase a pri drugom davanju kontakta grijaci rade 2-3 sekunde.Sad sam ustanovio ovo da auto puno bolje pali ako mu dam kontakt i cekam nekih pola minute pa onda upalim.Na vašoj stranici sam citao slican problem u kojem piše da je bilo nešto vezano sa pumpom za gorivo.Mene zanima kako provjeriti ima li zraka u gorivu,koliki je pritisak goriva?Dali je ovaj moj motor ima ikakvu pumpicu na ispustit zrak iz goriva?Gdje se u mom autu uopce nalazi pumpa za gorivo,dali je to ona mala ele. sprava na samom filteru? Koji bi mogao biti razlog tuckanja tek kad se auto upali koje se javlja kod suvozacevih noga,ispred vrata u malom ele.sklopu gdje se nalaze 3 releja i jedan ele.sklop na kojem piše controler?Zašto to uopce služi? Oprostite na puno postavljenih pitanja ali dosad sam išao kod nekoliko majstora koji su davali razlicite dijagnoze,mijenjao sam sve što su rekli i opet isto, zato sam odlucio uzeti stvar u svoje ruke.
ODGOVOR:Po postavljenim pitanjima nema nikakve šanse da vi riješite navedene probleme , to bi bio problem i za neke mehanicare . Struka se ne može nauciti ako se procita nekoliko brošura ili odgovora na neka pitanja , za to je potrebno puno više . Zato vam predlažem da angažirate neki ozbiljniji servis kako bi riješio navedeni kvar .
DODATNO PITANJE:
Pokvario se termostat na opel kadetu (isuzu moto) 15 tdi pa mi ne radi propeler, zanima me dali se može staviti termostat sa istog kadeta ali koji nije isuzu vec obicni opel npr. 16d ili benzinca?? Ako ne koji kupiti i kolika mu je otprilike cijena? Dali šteti autu ako se vozi nekoliko dana sa pokvarenim termostatom?
ODGOVOR:
Možete staviti zamjenski termostat ali je bitno da isti potpuno zatvara protok rashladne tekucine , rashladna tekucina ne smije prolaziti preko termostata kada je on u zatvorenom položaju .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - PALJENJE

Datum objave: 21.11.2006 09:59:00
Slika
PITANJE: Imam vectru c 2.2 dti 2003 god i problem sa paljenjem,nije htjela paliti ujutro ni kad je hladno(minus) ni toplo pa su promjenjene gumice na diznama,i prelivna crijeva.(zagrijana kasnije pali normalno ).Sada (kad je to promjenjeno) problem je prvo paljenje kada je vani toplo 10 - 15 C (tad ne ukljucje grijace-rekli su mi da je to normalno),vergla jako dugo dok ne upali i kasnije kad se zagije pali normalno.Kada je ujutro hladno i upale se grijaci upali od prve. Grijaci su ispravni i ne prikazuje grešku na kompjuteru u servisu. 127 hiljada je prešla.
ODGOVOR:Da se izbjegne bilo kakva sumnja u stanje motora treba izmjeriti kompresiju koja mora biti veca od 25 bara . Slijedeci preduvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektro pokretaca . Nakon ovoga može se krenuti korak dalje i provjeriti mogucnost da se gorivo iz pumpe ne vraca u rezervar kada je motor ugašen . Daljnja kontrola treba obuhvatiti provjeru svih spojeva na dovodu i povratu goriva radi mogucnosti ulaska zraka u sustav goriva . Na kraju treba utvrditi ispravnost diza i po potrebi pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 17.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga koji mogu biti uzrok radi kojih motor ne pali, zato treba krenuti nekim redoslijedom kako bi se došlo do rezultata . Ako su grijaci ispravni onda treba ispitati elektroniku grijaca preko koje dolazi struja na grijace i koja odreduje vremensko trajanje koliko dugo grijaci rade . Ako je to ispravno onda se može ispitati da li u sustavu goriva ima zraka koji uvijek stvara problem kod paljenja . Nakon ovoga može se razmišljati o mjerenju kompresije . Podatak o tlaku kompresije je vrlo bitan jer to govori u kakvom stanju je motor te da li je to razlog teškog paljenja motora . Cijena za mjerenje kompresije koju navodite nije velika jer se kod ovog motora mora demontirati usisni kolektor kako bi se došlo do diza a i same dize su specificne .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SKIDANJE OBLOGE VRATA

Datum objave: 16.11.2006 22:41:00
Slika
PITANJE: Dali ste ikada skidali obloge sa suvozacevih vrata opel corsa C. Ako jeste možete li mi objasniti kako. Ovo pitanje možda nije u vezi mehanike i motora ali možda imate iskustva. Zvucnik mi je riknuo,pa bih ga zamjenio.To bih pokušao sam.
ODGOVOR:Ako to niste do sada radili nemojte ni sada jer ce vam popucati plasticne kopce koje drže oblogu . Nacin na koji se skida obloga mogu vam pokazati direktno na vratima vozila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 - PRI POKRETANJU NEMA SNAGE

Datum objave: 16.11.2006 22:23:00
Slika
PITANJE: Posjedujemo Opel corsu 1,2 16 v 6 godina stara 70.000 km sa automatskim mjenjacem.Imamo problem, ali ne redovito a javlja se vec dva mjeseca: Prilikom jutranjeg paljenja auta, upali ali kada se krene - zna se ugasiti i kao da nema snage pri pokretanju - kada krece, to je pri samom pocetku vožnje, zna se i ugasiti, medutim kada prijede npr. 30 km/h onda nema problema. Kada je motor zagrijan radi sve normalno.
U ovlaštenom Opelovom servisu su mijenjali: remen alternatora, pumpu za vodu i termostat ali problemi i dalje su prisutni.
ODGOVOR:Vaše pitanje je vrlo jednostavno medutim odgovor na njega bi bio dosta složen ako bih vam htio nabrojiti sve moguce uzroke . Postoji više od 15 uzroka koji mogu doci u obzir . Zato vam predlažem da napravite dijagnostiku sustava za ubrizgavanje goriva nakon koje cete tocno znati uzrok . To je ujedno i najjednostavniji nacin da se otkloni navedeni problem .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - OBRTAJI POLUDE

Datum objave: 16.11.2006 22:18:00
Slika
PITANJE: SVAKA VAM CAST ZA ODGOVORE I NAPOR KOJI ULAŽETE ZA ISTE. IMAM PITANJE U VEZI ASTRE G 1,6 16V. 98GOD. NAIME, DESI MI SE CESTO PRI JUTARNJEM STARTANJU MOTORA DA IAKO UPALI NA ZUB OBRTAJI POLUDE VARIRAJUCI IZMEDJU 3000 I 1000 OBRTAJA, TO TRAJE MINUTU I ONDA SPUSTI NA OKO 900, ALI NE PRIMA GAS. TEK KAD USPIJEM DA GA ISTURIRAM, POCNE NORMALNO PRIMATI GAS. SIPAO SAM cleaner injector U BENZIN ALI NIJE BILO NEKIH REZULTATA. TREBA LI KVAR TRAŽITI U DIZAMA ILI NECEM DRUGOM. PRIMJECUJEM DA DO 4000 OBRTAJA VUCE SOLIDNO A PREKO TOGA KAO DA SE GUŠI, NEMA SNAGE.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa zakljucio sam da najprije treba izmjeriti tlak goriva koji treba biti od 2,8 do 3,2 bara . Nakon toga svakako treba ispitati stanje i rad injektora , razlika u kolicini goriva po injektoru ne smije biti veca od 5 % . Daljnje kontrole treba provesti na IAC ventilu ( ventil minimuma ) , potenciometru leptirastog ventila . Leptirasti ventil po potrebi treba ocistiti . Problem može biti i u propuštanju usisnog kolektora koji se može takoder ispitati .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - KOJI PLINSKI URE?AJ ?

Datum objave: 13.11.2006 21:14:00
Slika
PITANJE: Koji sistem za auto-plin se pokazao najboljim za astru g 1,6 16v, 98god? Želim da ugradim urdjaj na plin ali sam cuo toliko razlicitih mišljenja da ne mogu da se odlucim.
ODGOVOR:Prema povratnim informacijama iz prakse do sada je na prvom mjestu plinski sustav PRINS , iza njega je B.r.c. i LOVATO .
na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA - FILTER KLIME

Datum objave: 13.11.2006 16:46:00
Slika
PITANJE: OPEL FRONTERA 2.2DTI, 2002god.- KADA SE MIJENJA ZRACNI FILTER KLIME. (JA NISAM NAŠAO GDJE SE NALAZI).
ODGOVOR:Navedeni filter se mijenja jednom godišnje a po potrebi i prije . Neka vozila ga nemaju a ako postoji onda ga treba tražiti ispod poklopca motora ispred ventilacionog kanala ili u kabini u predjelu grijaca .
na vrh Povratak na vrh