Danas je: 02.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,4 - SPAJANJE MJERACA PRITISKA ??

Datum objave: 12.02.2007 23:47:00
Slika
PITANJE: Imam problem kod Opel Corse 1.4 . Kupio sam mjerac pritiska ulja ali nisam dobio uputstva o spajanju..Kamo spojiti senzor koji ce mjeriti trenutni pritisak ulja?
ODGOVOR:Kada bih vidio navedeni instrument lako bi vam odgovorio . Princip spajanja je taj da se treba spojiti odgovarajuci indikator ( trebali ste ga dobiti uz instrument ) na hidraulicki tlak ulja , mjesto spajanja je kod filtra ulja . Elektricki dio spaja se na stalni plus preko prekidaca za svijetla a minus spojite na mjesto gdje je najzgodnije .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PROBLEM SA SERVOM

Datum objave: 12.02.2007 23:41:00
Slika
PITANJE: Vozim opel astru 2002. god. koja je prešla oko 130.000km, medutim imam problem sa servo upravljacem. Kao da i nema servo uredaja na upravljacu. Pri okretanju na parkingucse kao pretakanje tekucine .
ODGOVOR:Hidraulika servo volana sastoji se od niskotlacnog i visokotlacnog dijela volana . U navedenom slucaju kvar treba tražiti u visokotlacnoj servo pumpi ili u zubnoj letvi . Najprije treba ispitati visokotlacnu pumpu , ako je ona ispravna onda je kvar u zubnoj letvi volana ( hidraulicki dio ) . U vecini slucaja nije potrebna zamjena vec je moguc popravak uz zamjenu pojedinih brtvila .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DI - MIJENJAO SAM FILTERE...

Datum objave: 25.03.2011 00:29:03
Slika
PITANJE: Vozim Astru karavan 2.0 DI 1999. god.Do prije mjesec dana sve u redu, a onda išao ja mjenjat ulje, filter ulja i filter goriva. Nakon zamjene filtera goriva auto nece upaliti (u posudu nismo napunili naftu do kraja). Ozdracili mi to nekako i auto upali. Od tog trenutka svako jutro ili ako auto duže stoji jako teško pali,treba mu oko 10-15 sek, ali tokom dana bez problema.Kad upali ujutro iz auspuha se izdimi gusti bijeli dim. Oprao sam i motor da vidim da li negdje gubi naftu medutim sve suho. Otišao sam kod mehanicara koji veli da bi trebalo zamjeniti neke dizne ( posao + dizne cca 700 kuna), ili posudu od filtera.
ODGOVOR:Sustav goriva vuce zrak , tijekom dana u sustavu ima malo zraka te motor pali , tijekom noci zrak se kumulira u pumpi te motor ne može odmah upaliti nego tek nakon nekog vremena dok navedeni zrak ne izade iz pumpe ( potrebno duže startanje ) . Rješenje je pronaci kriticno mjesto i eliminirati ulazak zraka u sustav goriva .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E 14NV - TROŠI ULJE

Datum objave: 02.02.2007 15:15:00
Slika
PITANJE: Imam stari Kadett E 1990 god. 14NV sa rasplinjacem Pierburg 2E3 i Bosch elektronskim paljenjem. Broj prevaljenih kilometara mi nije poznat jer sam vozilo kupio nedavno, vjerojatno 140000 ili 240000 km. Mjerena je kompresija i majstor kaže da je idealna (potpuno ista na sva cetiri cilindra). Motor radi vrlo mirno i ne nedostaje mu snage. Na otvoru šipke za mjerenje ulja ne vidi se dim uopce, dok na odušku dimi malo pri naglom dodavanju gasa. Problem je u potrošnji ulja od 4-5 dl na 1000 km i dimljenju iz ispuha kod veceg broja okretaja.
1. Kako bez otvaranja motora ustanoviti radi li se o izgaranju ulja zbog neispravnih brtvi vodilica ventila ili potrošenih uljnih klipnih prstena jer mislim da kompletna generalka ne bi bila isplativa unatoc tome što je vozilo vrhunski ocuvano?
2. Nakon naglog ubrzavanja i prelaska na prazan hod motor krace vrijeme radi na vrlo malom broju okretaja. Radi li se ovdje o prelijevanju goriva u rasplinjacu? Potrošnja 6,5 l na dužim relacijama umjerene vožnje, a 9,5 l gradska vožnja zimi.
3. Mogu li se kod ovog motora sudariti ventili s klipovima u slucaju pucanja zupcastog remena i koji interval zamjene zupcastog remena preporucujete? Radi se o motoru bez natezaca klinastog remena.
ODGOVOR:Potrošnja ulja se dogada kada su istrošene vodilice ventila što je kod vas slucaj , i druga potrošnja je na klipnim prstenima . To možete prepoznati kao plavi dim na ispuhu i po karakteristicnom mirisu na ispuhu . Mali broj okretaj može biti radi samog karburatora ili povecane kolicine uljnih para u filtru zraka . Kod ovog motora ne dolazi do sudara ventila . Remen se mijenja svakih 80.000 km .
BMW - VISKO SPOJKA
2.2.2007. 15:11
PITANJE_:
Možete li mi objasniti kako ispitati ispravnost Viska na BMW-u. Ventilator pokrece remenica! Naime, dok je hladan( ugašen) dosta se teško okrece, ali dok je motor na radnoj temp.( rad u leru) mogu ga zaustaviti rukom.
ODGOVOR:
Ako nemate iskustva teško cete donijeti ispravan zakljucak . Kada je navedeni sklop neispravan motor se grije narocito u gradskoj vožnji . Ispravnost navedenog sklopa može se provjeriti okretanjem istoga i tom prilikom ( narocito kada je motor vruc ) osjeti se izvjestan otpor .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - GENERALNA REPARATURA

Datum objave: 31.01.2007 08:56:00
Slika
PITANJE: Posjedujem automobil Vectra B iz 1997 sa motorom X 16XEL. Motor u troši preko 1 l ulja na 1000km vožnje po otvorenoj cesti, dok se pri življoj gradskoj vožnji potrošnja može podici i na zaista impresivnih 1 l na 100km. Pokušao sam taj problem riješiti promjenom gumica ventila, medutim ništa nisam postigao. Pri skidanju poklopca glave vidio sam da je kompletan usis, pocevši od najniže tocke crijeva za zrak (prije leptira) pa do donjeg dijela usisne grane užasno mastan, sa debelim slojem skorjele masti. Zamijenio sam svjecice koje su bile skroz crne, originalnim GM. Nakon cišcenja motor je primjetno slabije trzao pri kretanju, ali to nije dugo potrajalo, pošto se pretpostavljam usis ponovo zamastio. Nakon toga sam primijetio da su i nove svjecice masne, i to treca i cetvrta, tako da smo ustanovili da i kablovi trebaju zamjenu. Nakon zamjene kablova, motor je postepeno sve manje trzao, pretpostavljem dok se ulje u usisu oko ler motora i TGR-a nije donekle ocistilo. Medutim, problem potrošnje ulja je i dalje ostao. Cudno je to da je kompresija motora 15 bara na svim cilindrima , mjereno na hladno, a oko 17 sa toplim motorom, sa minimalnim odstupanjima. Auto ima 200 000 na satu, a vjerujem da je to otprilike i stvarna kilometraža. Radena je kompjuterska dijagnostika u dva ovlaštena servisa, i racunar ne prijavljuje nikakvu grešku. Inace potrošnja ulja drasticno varira – od 1l na 100km do gotovo neprimjetne potrošnje na 500km, s tim da u ovo posljednje nisam 100% siguran .Što se tice majstora koje sam kontaktirao (od kojih su neki i prilicno dobri poznavaoci Opela), a i što se tice brojnih foruma, ocjene ovog motora idu od „nepoderiv“ do „najgori motor ikad ugraden u Opela“, a „dijagnoze se krecu od „loše ulje“ (ovo ne vjerujem, dosipao sam barem 5 vrsta ulja i uvijek isto), preko gumica ventila (ovo nije, zamijenio sam) do toga da treba promijeniti karike, klipove, letece ležajeve i sl. Motor ne dimi uvijek primjetno, samo nakon jaceg pritiska na papucicu gasa, nakon cega se dim zadrži još nekoliko minuta vožnje, a zatim uglavnom prestaje. Potrošnjom goriva sam izuzetno zadovoljan, i da se spustiti i na oko 5,5 litara (iskljucivo medugradske, pažljive vožnje) tako da razmišljam da zadržim ovaj auto i ugradim plin, koji je znatna investicija, ali me brine taj motor, pa ne želim da radim ništa ako ne mogu preci barem jos 100 do 200 000km s tim motorom. Inace prelazim oko 35 000km godišnje. Zamjena karika i nije neka investicija, ako ce to riješiti problem, ali me samo strah beskonacnih ulaganja bez rezultata.
Možete li mi reci šta bi po vašem mišljenju mogao biti uzrok potrošnje ulja, postoji li siguran nacin da se to utvrdi bez rasklapanja motora.
ODGOVOR:U ovom slucaju nema nikakve dileme sva je jasno . Motor ima veliku (preveliku ) kompresiju zbog prisutnosti ulja u cilindru koje dobro brtvi oko klipnih prstena i ventila u momentu kada se mjeri kompresija . Kada se upali motor navedeno ulje izgara u cilindru i to je ta potrošnja ulja na koju mislimo . Što je rješenje ? Generalna reparatura kompletnog motora bez improvizacija uvažavajuci sve norme i pravila struke . Kada ste vec imali skinutu glavu motora mogli ste izmjeriti istrošenje cilindara . U ovom slucaju treba brusiti cilindar na odgovarajucu prekomjeru i prema tome staviti odgovarajuce klipove . Kada to radite jasno je da cete po potrebi ( sigurno treba ) zamijeniti vodilice ventila i ventile . Svakako treba obraditi i radilicu . Prilikom navedene reparature nemojte štediti na brtvilima vec upotrebite najbolje koje postoje . Ako se sve ovo napravi kako treba onda sve drugo ima smisla .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA – G - PLIN

Datum objave: 28.01.2007 09:14:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam ugradio plin Lovato sa mješacem i racunalom za plin Loveco Pro u astru g 1,6 16V i zasad to funkcionira. Pitao sam majstora u servisu za plin dali je moguce umjesto klasicnog zracnog filtera staviti sportski, rekao mi je da to nije izvodljivo jer plinu ne odgovara puno zraka te da na plin auto nece dobro funkcionirati. Ugradjen je emulator lo-gas koji ima 4 otpornika od 100 oma koji su na red sa diznama kada releji u emulatoru privuku cineci zajedno 115 oma (dizna je 15 oma) pa mi racunalo ne pali cek lampicu na malim opterecenjima ali upali pri vecem gasu narocito pri ubrzanjima u trecoj. Zar ne bi trebalo da emulator skroz ugasi benzin dizne a prema racunalu prespoji same otpornike iste vrijednosti otpora kao dizna (15 oma), logicno je da tada racunalo ne bi vidjelo razliku te ne bi palilo cek lampicu (Inace sam elektronicar pa mi je to rješenje palo na pamet, ali bih ipak htio cuti vaše cjenjeno mišljenje). Dali dizne ipak brizgaju malo goriva , cini mi se da kazaljka pokazivaca kolicine benzina ipak malo pada i pri dužim relacijama na plin iskljucivo.
ODGOVOR:Plinski sustav koji ste ugradili nije najbolje rješenje za ovaj motor , trebali ste ugraditi sustav MPI ( multi point ) s cetiri plinska injektora i bez emulatora , tada bi mogao biti i sportski filter . Poznata je stvar da navedeni sustav ima nedostatke tako da se kod vecih brojeva okretaja pali lampica kontrole motora . Po pitanju filtera zraka majstor je u pravu . U momentu kada motor radi na plin injektori su potpuno zatvoreni i kroz njih ne prolazi gorivo .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA 2,0 - DESNA STRANA VIŠA OD LIJEVE

Datum objave: 22.01.2007 17:13:00
Slika
PITANJE: Prije godinu dana primjetio sam da mi je stražnja desna strana vozila viša od lijeve za nekih 2.5-3cm(mjereno iznad kotaca). Nakon toga, na prijedlog majstora izmjenio sam i amortizere i opruge i sve je ostalo isto..znate li možda o cemu se može raditi??Imao bih još jedno pitanje, vezano za svjecice,nakon koliko km bi ih bilo potrebno zamjeniti.
ODGOVOR:Provjerite još ispravnost ( visine ) prednjih ovjesa narocito prednjeg lijevog . Ako je to dobro onda treba kontrolirati samu karoseriju odnosno mjesta gdje se oslanjaju opruge i amortizeri . Svjecice se mijenjaju po potrebi na 15.000 do 30.000 km .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VENTILATOR KLIME

Datum objave: 22.01.2007 10:31:00
Slika
PITANJE: Imama astru 96 god 1.6 motor. Problem je u klimi,kad dam kotakt ventilator od klime se odmah pali iako nije pritisnut gumb u kabini.
Netko kaže da je nekakav relej????Kolika je to greška i koliko bi koštao popravak??
ODGOVOR:Ventilator se ne smije paliti kada je sustav klime iskljucen . Ako se isti pali onda postoji greška na sustavu za ukljucivanje ventilatora , elektricnoj instalaciji i sl. Navedenu pojavu treba istražiti i pronaci grešku ili greške .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 22.01.2007 10:16:00
Slika
PITANJE: Imam problem s vectrom, 2003 god. automatik, 2.2 dti. Komp. u servisu je pokazivao kvar senzora za mjenjac i kad se promjene, vozim se neko vrijeme - oko 2000 km i opet me baca u safe mod te izgubim brzine. Nakon bezuspješnih pokušaja popravka u servisu, upucen sam u Ivanic grad u spec. servis, te mi je kompletno reparirana unutrašnjost mjenjaca ali auto kao da proklizava, te niti oni više ne znaju šta je u pitanju...pomozite...da li može još nešto utjecati da auto ne ubacuje u brzine do kraja nego polovicno, te kliže, diže okretaje a ne vuce .
ODGOVOR:Automatski mjenjac povezan je sa sustavom za upravljanje motorom i radi pod nadzorom racunala . Ako postoji problem u komunikaciji ili nepovezanosti s elektronickim sustavom automatski mjenjac nece raditi kako treba . Ako želite doci do rezultata svakako treba napraviti dijagnostiku sustava i otkriti nedostatke . Na žalost nema puno servisa koji imaju adekvatnu opremu i kadar za tu svrhu , zato treba pokušati na više mjesta kod poznatih servisa .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - PAR SAVJETA

Datum objave: 19.01.2007 16:31:00
Slika
PITANJE: Poštovani, vlasnik sam rabljene opel vectre 20dti iz 2003.god Vozilo ima 48000 km i sada moram napraviti godišnji servis. S obzirom da cijenim Vaše veliko iskustvo i znanje molim za par savjeta. Ptanja su:
1. Dosad je u motoru ulje Shell Helix Plus Sint 5w-40 S kojeg je motor potrošio cca 2-3dcl na 17000 km ( 1 godina upotrebe).
2.U trgovini sam pronašao original pakovanje opelovo ulje sint 5w-30 sa istim oznakama API sl..... ali je i duplo jeftinije.Cijena cca 70 kn.Dali ga sada upotrijebiti.
3.Za koliko kilometara se rade ta ulja ? Opel kaže 30000-50000 km??????
4.Svako koliko mijenjati filter ulja, goriva, zraka, peludi, na prošlom servisu ( 31000km ) zamijenjenI filter zraka, ulja,goriva. Po informacijama filter goriva ima ispust za vodu tako da ga ne treba mijenjati cesto???????
ODGOVOR:Ne morate koristiti Shell ulje koje vam po cijeni ne odgovara jer postoji isto sinteticko ulje 5W-40 od drugog proizvodaca za 70,- kn . Svako motorno ulje bez obzira na marku i cijenu treba mijenjati svakih 10.000 do 15.000 km ili barem jednom godišnje . Filter za ulje se uvijek mijenja kad i ulje a ostali filteri po potrebi na 15.000 ili više . Što je kraci interval izmjene ulja to ce motor duže voziti .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - DEMONTAŽA INSTR.PLOČE

Datum objave: 25.03.2011 00:41:36
Slika
PITANJE: Imate lijepu Internet stranicu, sa vrlo korisnim informacijama, nastavite samo tako. Dakle, htio bih izvaditi km/h na Vectri B da bih provjerio multi funk. display (par redaka je necitljivo na njemu, pa bih htio provjeriti konektor(re), ispuhati prasinu..) Trebao bih savjet odakle da prvo pocnem, da nebi bilo previše grebanja po armaturi. P.S. koji benzin preporucate za ovaj auto - 2.0 16V, Super 95 ili Euros. 95, tocim Supera i uvjereni sam da sa tim benzinom prelazim više km..
ODGOVOR:Demontažu instrument ploce lakše je pokazati nego objasniti nacin skidanja . Svi elementi koji fiksiraju instrument plocu su skriveni . Neki od njih su vijci a neki su specijalne kopce . Na samoj instrument ploci postoje PVC poklopci i ukrasne maske ispod kojih se nalaze odgovarajuci vijci . Nakon oslobadanja potrebnih vijaka po logici bi trebalo zakljuciti gdje se nalaze kopce koje takoder fiksiraju instrument plocu . Nekada je potrebno kratkim trzajem osloboditi navedene kopce . Za ovo vozilo koristio bih EUROSUPER - 95 .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ANTIFRIZ ?

Datum objave: 06.01.2007 18:48:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Corsu C 1.2 16v 75KS (2004.) i primjetio sam da je razina rashladne tekucina malo ispod nomale. Zanima me koji tip antifriza treba dolijati (sve što ja znam je da je unutra "nekakav narancasti" i da li pritom postoji neka posebna "procedura".
ODGOVOR:Možete nadoliti bilo koji narandasti antifriz . Antifriz se mijenja svake dvije godine jer nakon toga pocinje agresivno dijelovati na rashladni sustav , narocito na obojene metale .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i - PROBLEMI NAKON SERVISA

Datum objave: 22.12.2006 09:56:00
Slika
PITANJE: Molim vas ako mi možete pomoci oko problema koji me muci vec par mjeseci.U proljece sam na preporuku mehanicara s tehnickih pregleda vozila kupio Opel Corsu Atlanta 1,4i, 44kW, 12/1997, 5400o/min (troja vrata), na uri je pisalo oko 89000 prijedenih km (ali tko zna da li je to istina) i dok nisam u ljeto napravio onaj obavezni prvi servis bio sam zadovoljniji s autom nego nakon servisa.Na servisu su mi zamijenili prednje kocione plocice (pakne-BOSCH), remenje, ukljucujuci i zupcasti (svi BOSCH), sve filtre (svi BOSCH), kupio sam ulje Castrol 10W40 Magnatac, zamijenili su mi i mast u mjenjacu, stavili su mi nove opel-ove originalne svjecice sa 2 elektrode po svjecici i promijenili su mi termoprekidac na hladnjaku jer je bio neispravan.Nakon toga auto se sasvim drugacije poceo ponašati. Što se termoprekidaca tice, pali ventilator za debljinu kazaljke prije 100 stupnjeva C, a prije je otvarao na oko 95. Je li to uredu?Kada se s autom nadem na brdu prilikom parkiranja cuje se kako motor zacvrci. Mislio sam da je krivo ili loše postavljen remen pa sam se vratio u servis da ga ponovno pokušaju namjestiti, medutim, cim sam došao na ravnicu to cvrcanje, bez obzira na pokušaj izazivanja namjernog opterecenja (kretanje s podignutom rucnom ili sl.), to cvrcanje više ne mogu ponoviti i ispalo je kao da zezam mehanicare pa su me samo poslali kuci, ali na brdu mi se to cvrcanje i dalje uredno pojavljuje.Osim toga, nakon servisa mi se auto cini puno tromiji. Prilikom kretanja, kada prešaltam u drugi stupanj brzine, kad stisnem papucicu gasa auto nakon što vrlo tromo dode do kojih 30-ak km/h tek tada naglo skoci i pocne naglo ubrzavati i u zadnje vrijeme što se duže vozim cini mi se sve tromiji i u ostalim stupnjevima prijenosa i pri drugim brzinama. Htio bih još napomenuti da mi je auto u ljeto trošio po gradu nepunih 8 l goriva (7,6 do 7,8 lna100km ovisno o vožnji), a sada od kako je zahladilo troši punih 10 l na prijedenih 100km!
Skoro svako jutro kada idem na posao dok se spuštam niz jednu vrlo strmu ulicu nakon što se zaustavim na njoj da se prikljucim na raskrižju na glavnu cestu auto mi se sam ugasi.Nakon što ga bez muke ponovno upalim i nastavim dalje po djelomicno ne brdovitoj cesti auto neko krace vrijeme "cuka" dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Mislio sam da je to sve zbog hladnog motora, ali bez obzira grijao ja malo motor prije kretanja ili ne opet mi se zna dogoditi isto, ne tako cesto ali se ipak dogodi.
ODGOVOR:Ako je termoprekidac bio neispravan onda nije mogao ukapcati ventilator na 95 stupnjeva C . Termoprekidac kojega ste ugradili trebao bi ukapcati ventilator na 96 stupnjeva C . Sada to nije problem ali po ljetu bi mogao biti . Navedeni zvuk koji vi cujete ( na brdu ) svakako mora cuti osoba koja to treba defektirati odnosno ustanoviti od cega nastaje spomenuti zvuk . Vaša primjedba da je vozilo sporije , ubrzanje slabije te pojava prekidanja u radu motora zahtijeva da se napravi dijagnostika motora i otkriju eventualni uzroci . Ovo zadnje cete morati napraviti u nekom ozbiljnijem servisu .
PRONAŠAO SAM KVAR:
Uzrok simptoma kvara ležao je u jednom vrlo jednostavnom razlogu na kojeg nitko nije posumnjao niti se itko toga sjetio.Pitao sam mnoge mehanicare i kolege, ali nitko nije otkrio razlog.Sumnjao sam na injektor, na možda loše postavljen zupcasti remen i tko zna na što sve ne, a zapravo kvar je bio vrlo jednostavan.Što sam se duže vozio s autom je postajalo sve više problema, sve dok jednoga dana ispušna cijev nije probila i auto je živnuo.Naime, tek kada je ispušna cijev probila izmedu katalizatora i srednjeg (odnosno, prvog) ispušnog lonca, tek tada mi je postalo jasno da je zapravo cijelo vrijeme ispušni sustav bio zacepljen i da se automobil zapravo cijelo vrijeme gušio.Dakle, onaj obavezni servis koji sam napravio nije bio loše napravljen, niti je bio problem u injektoru, vec je problem cijelo vrijeme bio u zacepljenom srednjem ispušnom loncu.Izgorjele su poprecne pregrade i svaki puta kada bi se našao na nizbrdici cada bi zacepila cijev i auto bi se ugasio, a
dok bi vozio na ravnom opet bi se nekako odcepio, ali ne skroz i auto bi bio u voznom stanju, ali vrlo nemirnog rada i bez snage, što se odrazilo i na povecanu potrošnju goriva.Nakon što sam promijenio ispušni sustav auto se potpuno preporodio. Kao da sam kupio novi.
Ima snagu, tiho i mirno ("savršeno") radi, odlicno hvata i ide ko' avion. Potpuno drugi auto.Što se onog "cvrcanja" tice otkrio sam da je to bilo zbog novog remena na servu za volan. Nakon nekog vremena cvrcanje je prestalo samo od sebe, jer se remen prilagodio remenici.
Nadam se da ce moje iskustvo nekome koristiti i da nece morati previše lutati i trošiti uzalud novac na nepotrebne i krive diagnostike kod razlicitih servisera.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 22.12.2006 09:50:00
Slika
PITANJE: Planiram u Opel astru 1,6 75ks 97g F-linija ugraditi daljinsko zakljucavanje.Na autu postoji centralno, na koje sam mislio nadograditi daljinsko zakljucavanje. Molio bih Vas da mi kažete što bih sve morao kupiti, i gdje ugraditi (vrata, gepek....).Pretpostavljam da bih trebao kupiti modul dalj.zakljucavanja i daljinske, koji bi odradivali istu funkciju kao i kljuc- slali bi impulse zaklj. I otklj.- indikacija na pokazivace itd.Vidio sam na internetu neke module firme VENOM. Dali bi bilo dovoljno samo kupiti te module sa daljincima i ugraditi ih, ili je potrebna još neka popratna oprema...
ODGOVOR:Za to što vi želite kupiti postoje setovi za tu svrhu uz koje dobijete sve potrebne komponente . Bolja varijanta za vas da to ne kupujete nego da nabavku i ugradnju prepustite servisu koji ce to strucno odraditi . Na taj nacin imate jamstvo na ugradeni materijal i na rad .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - ZACEPIO SE KATALIZATOR

Datum objave: 19.12.2006 21:50:00
Slika
PITANJE: imam Opel Astru 1.6 16v, motor Z16XE, 2001. g.p.
Prije nekog vremena auto mi je odjednom izgubio snagu i jedva je išao. Ustanovljen je potpuno zacepljen katalizator. Odlucio sam se privremeno za jeftiniju opciju bušenja katalizatora i poslije toga auto opet ide normalno (iako mi se cini da je prije kvara katalizatora vukao malo bolje), ali sam primjetio da je pojacano poceo trošiti ulje oko 0.35l/1000km. Takoder sam primjetio da auto sada na auspuh pušta svijetlo plavi dim i neugodno smrdi na izgorjelo ulje. Cini mi se da se dim ne pojavljuje kada je hladan motor, nego tek kada postigne radnu temperaturu. Da li to sve ukazuje na ventile ili prstene na klipovima ili nesto trece?
ODGOVOR:Katalizator se zacepio zbog ulja koje dolazi u cilindar i dalje putuje prema katalizatoru gdje radi nepopravljivu štetu . Ono što morate napraviti jest utvrditi dali je kvar na vodilicama ventila ili na sistemu klip cilindar . Ako su u pitanju vodilice ventila onda je popravak znatno jeftiniji .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DI - CRNI DIM

Datum objave: 18.12.2006 18:00:00
Slika
PITANJE: vektra 97god.2.0 di 16v
Zanima me zašto mi auto ispušta crni dim preko 3000okretaja,inace potrošnja je normalna i dobro pali.Drugi problem je što mi se upalila lampica od zracnog jastuka i ne radi sirena to se dogodilo istodobno.Je li moguce da je stvar da su žice negdje u prekidu? I još me zanima trebam li mjenjati ulje u mjenjacu pošto sam napravio 60.000 km otkad sam ga kupio?
ODGOVOR:1997. Crni dim koji vidite na auspuhu je znak prevelike kolicine goriva odnosno smanjene kolicine zraka . Razlozi mogu biti mehanicke prirode ili kvar na sustavu upravljanja motorom . Do rezultata se najbrže dolazi tako da se radi dijagnostika navedenih sustava . Žice mogu biti u prekidu ali to je rijetkost . Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km ili dvije godine .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 - CVILJENJE PODVOZJA

Datum objave: 18.12.2006 17:57:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da bi ukažete što bi moglo biti uzrok cviljenja podvozja automobila prilikom prelaska preko vecih neravnina poglavito zadnjeg dijela,te se inace radi o opel vectri kupljenoj ove godine te je prešla 120000 tisuca kilometara.Da li mi možete dati podatke o ubrzanju,potrošnji te opcenito mišljenje o ovom motoru,chip tuningu na 110 kw inace ima 100kw unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prelaskom preko neravnina cuju se gumeni dijelovi ovjesa ( selen blokovi ) . Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 10,9 s . Ako vas chip tuning veseli povecanje snage za 10% nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - TROŠI ULJE

Datum objave: 13.12.2006 17:43:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel Astru 1.4, 90KS, benz., god. proizv.1999 i u posljednju godinu sam primjetio da mi auto troši dosta ulja, naime na 4000km potrošnja je bila 1,5l. Bio sam u servisu i tamo su mi rekli da je to normalno, ali ipak vas molim da mi date odgovor oko toga, tj. kolika je propisana potrošnja ulja ovog auta i ako je to previše, što može biti uzrok. Samo za informaciju, citav motor je cist i suh.
ODGOVOR:Normalna potrošnja ulja za ovaj motor je 0,2 l/1000 km . Sada je to povecana potrošnja ulja . Uzrok su vodilice ventila i brtveni prsteni na ventilima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - POVREMENO RADI NEMIRNO

Datum objave: 13.12.2006 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru G 1.6 16V Karavan, 2000.godište. Problem se ogleda u tome da automobil, povremeno, ne uvijek, trza prilikom dodavanja gasa. Isto tako ponekad pri vecim brzinama, preko 70, u trecoj ili cetvrtoj brzini "preskace", odnosno nece de primi gas u potpunosti. Ovo se ne manifestita uvijek vec ponekad tako da ne znam da li to predstavlja neki ozbiljniji kvar. Takode na leru motor povremeno nemirno radi, odnosno broj obrtaja motora varira, kao da ga nešto povremeno guši.
ODGOVOR:Ovo što ste naveli nije ozbiljan kvar mehanike motora ali je pravi trenutak da napravite detaljan pregled i ispitivanje sustava goriva i sustava paljenja . Vožnja na ovakav nacin jako šteti motoru i skracuje njegov vijek trajanja znatno . Savjet je da što prije obavite navedenu dijagnostiku i popravak .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,2 - ULJE U MJENJACU

Datum objave: 13.12.2006 17:20:00
Slika
PITANJE: Koja vrsta ulja ide u mjenjac, auto je opel astra 1.2 16V 99 godina.
ODGOVOR:U mjenjac ovoga vozila stavlja se ulje OPEL No : 1940768
na vrh Povratak na vrh