Danas je: 31.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL CORSA 1,4 i - PROBLEMI NAKON SERVISA

Datum objave: 22.12.2006 09:56:00
Slika
PITANJE: Molim vas ako mi možete pomoci oko problema koji me muci vec par mjeseci.U proljece sam na preporuku mehanicara s tehnickih pregleda vozila kupio Opel Corsu Atlanta 1,4i, 44kW, 12/1997, 5400o/min (troja vrata), na uri je pisalo oko 89000 prijedenih km (ali tko zna da li je to istina) i dok nisam u ljeto napravio onaj obavezni prvi servis bio sam zadovoljniji s autom nego nakon servisa.Na servisu su mi zamijenili prednje kocione plocice (pakne-BOSCH), remenje, ukljucujuci i zupcasti (svi BOSCH), sve filtre (svi BOSCH), kupio sam ulje Castrol 10W40 Magnatac, zamijenili su mi i mast u mjenjacu, stavili su mi nove opel-ove originalne svjecice sa 2 elektrode po svjecici i promijenili su mi termoprekidac na hladnjaku jer je bio neispravan.Nakon toga auto se sasvim drugacije poceo ponašati. Što se termoprekidaca tice, pali ventilator za debljinu kazaljke prije 100 stupnjeva C, a prije je otvarao na oko 95. Je li to uredu?Kada se s autom nadem na brdu prilikom parkiranja cuje se kako motor zacvrci. Mislio sam da je krivo ili loše postavljen remen pa sam se vratio u servis da ga ponovno pokušaju namjestiti, medutim, cim sam došao na ravnicu to cvrcanje, bez obzira na pokušaj izazivanja namjernog opterecenja (kretanje s podignutom rucnom ili sl.), to cvrcanje više ne mogu ponoviti i ispalo je kao da zezam mehanicare pa su me samo poslali kuci, ali na brdu mi se to cvrcanje i dalje uredno pojavljuje.Osim toga, nakon servisa mi se auto cini puno tromiji. Prilikom kretanja, kada prešaltam u drugi stupanj brzine, kad stisnem papucicu gasa auto nakon što vrlo tromo dode do kojih 30-ak km/h tek tada naglo skoci i pocne naglo ubrzavati i u zadnje vrijeme što se duže vozim cini mi se sve tromiji i u ostalim stupnjevima prijenosa i pri drugim brzinama. Htio bih još napomenuti da mi je auto u ljeto trošio po gradu nepunih 8 l goriva (7,6 do 7,8 lna100km ovisno o vožnji), a sada od kako je zahladilo troši punih 10 l na prijedenih 100km!
Skoro svako jutro kada idem na posao dok se spuštam niz jednu vrlo strmu ulicu nakon što se zaustavim na njoj da se prikljucim na raskrižju na glavnu cestu auto mi se sam ugasi.Nakon što ga bez muke ponovno upalim i nastavim dalje po djelomicno ne brdovitoj cesti auto neko krace vrijeme "cuka" dok se ne ugrije na radnu temperaturu. Mislio sam da je to sve zbog hladnog motora, ali bez obzira grijao ja malo motor prije kretanja ili ne opet mi se zna dogoditi isto, ne tako cesto ali se ipak dogodi.
ODGOVOR:Ako je termoprekidac bio neispravan onda nije mogao ukapcati ventilator na 95 stupnjeva C . Termoprekidac kojega ste ugradili trebao bi ukapcati ventilator na 96 stupnjeva C . Sada to nije problem ali po ljetu bi mogao biti . Navedeni zvuk koji vi cujete ( na brdu ) svakako mora cuti osoba koja to treba defektirati odnosno ustanoviti od cega nastaje spomenuti zvuk . Vaša primjedba da je vozilo sporije , ubrzanje slabije te pojava prekidanja u radu motora zahtijeva da se napravi dijagnostika motora i otkriju eventualni uzroci . Ovo zadnje cete morati napraviti u nekom ozbiljnijem servisu .
PRONAŠAO SAM KVAR:
Uzrok simptoma kvara ležao je u jednom vrlo jednostavnom razlogu na kojeg nitko nije posumnjao niti se itko toga sjetio.Pitao sam mnoge mehanicare i kolege, ali nitko nije otkrio razlog.Sumnjao sam na injektor, na možda loše postavljen zupcasti remen i tko zna na što sve ne, a zapravo kvar je bio vrlo jednostavan.Što sam se duže vozio s autom je postajalo sve više problema, sve dok jednoga dana ispušna cijev nije probila i auto je živnuo.Naime, tek kada je ispušna cijev probila izmedu katalizatora i srednjeg (odnosno, prvog) ispušnog lonca, tek tada mi je postalo jasno da je zapravo cijelo vrijeme ispušni sustav bio zacepljen i da se automobil zapravo cijelo vrijeme gušio.Dakle, onaj obavezni servis koji sam napravio nije bio loše napravljen, niti je bio problem u injektoru, vec je problem cijelo vrijeme bio u zacepljenom srednjem ispušnom loncu.Izgorjele su poprecne pregrade i svaki puta kada bi se našao na nizbrdici cada bi zacepila cijev i auto bi se ugasio, a
dok bi vozio na ravnom opet bi se nekako odcepio, ali ne skroz i auto bi bio u voznom stanju, ali vrlo nemirnog rada i bez snage, što se odrazilo i na povecanu potrošnju goriva.Nakon što sam promijenio ispušni sustav auto se potpuno preporodio. Kao da sam kupio novi.
Ima snagu, tiho i mirno ("savršeno") radi, odlicno hvata i ide ko' avion. Potpuno drugi auto.Što se onog "cvrcanja" tice otkrio sam da je to bilo zbog novog remena na servu za volan. Nakon nekog vremena cvrcanje je prestalo samo od sebe, jer se remen prilagodio remenici.
Nadam se da ce moje iskustvo nekome koristiti i da nece morati previše lutati i trošiti uzalud novac na nepotrebne i krive diagnostike kod razlicitih servisera.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 22.12.2006 09:50:00
Slika
PITANJE: Planiram u Opel astru 1,6 75ks 97g F-linija ugraditi daljinsko zakljucavanje.Na autu postoji centralno, na koje sam mislio nadograditi daljinsko zakljucavanje. Molio bih Vas da mi kažete što bih sve morao kupiti, i gdje ugraditi (vrata, gepek....).Pretpostavljam da bih trebao kupiti modul dalj.zakljucavanja i daljinske, koji bi odradivali istu funkciju kao i kljuc- slali bi impulse zaklj. I otklj.- indikacija na pokazivace itd.Vidio sam na internetu neke module firme VENOM. Dali bi bilo dovoljno samo kupiti te module sa daljincima i ugraditi ih, ili je potrebna još neka popratna oprema...
ODGOVOR:Za to što vi želite kupiti postoje setovi za tu svrhu uz koje dobijete sve potrebne komponente . Bolja varijanta za vas da to ne kupujete nego da nabavku i ugradnju prepustite servisu koji ce to strucno odraditi . Na taj nacin imate jamstvo na ugradeni materijal i na rad .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - ZACEPIO SE KATALIZATOR

Datum objave: 19.12.2006 21:50:00
Slika
PITANJE: imam Opel Astru 1.6 16v, motor Z16XE, 2001. g.p.
Prije nekog vremena auto mi je odjednom izgubio snagu i jedva je išao. Ustanovljen je potpuno zacepljen katalizator. Odlucio sam se privremeno za jeftiniju opciju bušenja katalizatora i poslije toga auto opet ide normalno (iako mi se cini da je prije kvara katalizatora vukao malo bolje), ali sam primjetio da je pojacano poceo trošiti ulje oko 0.35l/1000km. Takoder sam primjetio da auto sada na auspuh pušta svijetlo plavi dim i neugodno smrdi na izgorjelo ulje. Cini mi se da se dim ne pojavljuje kada je hladan motor, nego tek kada postigne radnu temperaturu. Da li to sve ukazuje na ventile ili prstene na klipovima ili nesto trece?
ODGOVOR:Katalizator se zacepio zbog ulja koje dolazi u cilindar i dalje putuje prema katalizatoru gdje radi nepopravljivu štetu . Ono što morate napraviti jest utvrditi dali je kvar na vodilicama ventila ili na sistemu klip cilindar . Ako su u pitanju vodilice ventila onda je popravak znatno jeftiniji .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DI - CRNI DIM

Datum objave: 18.12.2006 18:00:00
Slika
PITANJE: vektra 97god.2.0 di 16v
Zanima me zašto mi auto ispušta crni dim preko 3000okretaja,inace potrošnja je normalna i dobro pali.Drugi problem je što mi se upalila lampica od zracnog jastuka i ne radi sirena to se dogodilo istodobno.Je li moguce da je stvar da su žice negdje u prekidu? I još me zanima trebam li mjenjati ulje u mjenjacu pošto sam napravio 60.000 km otkad sam ga kupio?
ODGOVOR:1997. Crni dim koji vidite na auspuhu je znak prevelike kolicine goriva odnosno smanjene kolicine zraka . Razlozi mogu biti mehanicke prirode ili kvar na sustavu upravljanja motorom . Do rezultata se najbrže dolazi tako da se radi dijagnostika navedenih sustava . Žice mogu biti u prekidu ali to je rijetkost . Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km ili dvije godine .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 - CVILJENJE PODVOZJA

Datum objave: 18.12.2006 17:57:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da bi ukažete što bi moglo biti uzrok cviljenja podvozja automobila prilikom prelaska preko vecih neravnina poglavito zadnjeg dijela,te se inace radi o opel vectri kupljenoj ove godine te je prešla 120000 tisuca kilometara.Da li mi možete dati podatke o ubrzanju,potrošnji te opcenito mišljenje o ovom motoru,chip tuningu na 110 kw inace ima 100kw unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prelaskom preko neravnina cuju se gumeni dijelovi ovjesa ( selen blokovi ) . Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 10,9 s . Ako vas chip tuning veseli povecanje snage za 10% nece škoditi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - TROŠI ULJE

Datum objave: 13.12.2006 17:43:00
Slika
PITANJE: Imam auto Opel Astru 1.4, 90KS, benz., god. proizv.1999 i u posljednju godinu sam primjetio da mi auto troši dosta ulja, naime na 4000km potrošnja je bila 1,5l. Bio sam u servisu i tamo su mi rekli da je to normalno, ali ipak vas molim da mi date odgovor oko toga, tj. kolika je propisana potrošnja ulja ovog auta i ako je to previše, što može biti uzrok. Samo za informaciju, citav motor je cist i suh.
ODGOVOR:Normalna potrošnja ulja za ovaj motor je 0,2 l/1000 km . Sada je to povecana potrošnja ulja . Uzrok su vodilice ventila i brtveni prsteni na ventilima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 - POVREMENO RADI NEMIRNO

Datum objave: 13.12.2006 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Astru G 1.6 16V Karavan, 2000.godište. Problem se ogleda u tome da automobil, povremeno, ne uvijek, trza prilikom dodavanja gasa. Isto tako ponekad pri vecim brzinama, preko 70, u trecoj ili cetvrtoj brzini "preskace", odnosno nece de primi gas u potpunosti. Ovo se ne manifestita uvijek vec ponekad tako da ne znam da li to predstavlja neki ozbiljniji kvar. Takode na leru motor povremeno nemirno radi, odnosno broj obrtaja motora varira, kao da ga nešto povremeno guši.
ODGOVOR:Ovo što ste naveli nije ozbiljan kvar mehanike motora ali je pravi trenutak da napravite detaljan pregled i ispitivanje sustava goriva i sustava paljenja . Vožnja na ovakav nacin jako šteti motoru i skracuje njegov vijek trajanja znatno . Savjet je da što prije obavite navedenu dijagnostiku i popravak .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,2 - ULJE U MJENJACU

Datum objave: 13.12.2006 17:20:00
Slika
PITANJE: Koja vrsta ulja ide u mjenjac, auto je opel astra 1.2 16V 99 godina.
ODGOVOR:U mjenjac ovoga vozila stavlja se ulje OPEL No : 1940768
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - ZUJANJE, ULJE, SIRENA

Datum objave: 08.12.2006 11:19:00
Slika
PITANJE: 1. Imam problem sa Vectrom 1.7 TD (Isuzu motor) iz 1994 (proizv. kraj
1993.) Prešla je 168 000 km i redovno je servisirana. Pri paljenju (na
hladno) motor normalno starta ali se pri najmanjem pomaku volana pojavi zujanje (nisam uspio locirat izvor - negdje s prednje strane oko motora, možda je servo?) koje onda traje, pojacava se ili smanjuje ovisno o tome koliko je volan daleko od pocetne tocke. Poslije kad se motor ugrije zujanje se smanji i gotovo prestane ali svejedno, cak i sa ugrijanim motorom, može se cuti lagano zujanje cim auto ulazi u malo oštriju okuku (skretanje po gradu, itd...).
2. Koje je ulje najbolje za nju, s obzirom da ne tocim eurodiesel nego "obicni" diesel (do sad sam koristio 10-40 valvoline) ali pošto je turbodiesel i prešla je odavno 100 000 km, imate li neki prijedlog, koje bi joj ulje najviše odgovaralo?
3. Sirena (truba) koja je do nedavno isto tako radila, sad naglo odbija poslusnost - provjerio sam osigurace na kutiju ispod volana, svi su ok.
Postoji li još koje mjesto gdje bih mogao zavirit prije nego potrazim strucnu pomoc?
ODGOVOR:Zvuk o kojem govorite dolazi iz servo volana ili iz pumpe servo volana i znak je lošeg stanja navedenih sklopova . Potrebno je što prije zamijeniti ulje u sustavu upravljackog mehanizma i po potrebi to isto ponoviti za tjedan dana jer ce se na taj nacin bolje odstraniti sve necistoce . Ulje mora biti tocno ono koje je propisano za tu svrhu . Ulje za servo volan ima oznaku 90 350 342 , ako ne možete naci u trgovackoj mreži navedeno ulje onda ga kupite u OPEL servisu ali tako da navedete tocan tip vozila i broj šasije .Nakon toga vidjeti ce se rezultat . Ako je navedeni zvuk i dalje prisutan potrebno je napraviti servis ili pumpe ili letve volana .
Ulje koje stavljate u motor je u redu ali ga mijenjajte svakih 10.000 km ili svakih 6 mjeseci .
Sirenu ispitajte na nacin da provjerite ima li 12 V na prikljuccima za sirenu , ako nema tada morate tražiti gdje je prekid na elektrickim vodovima .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - VENTILATOR ??

Datum objave: 08.12.2006 10:43:00
Slika
PITANJE: Dali možete da mi objasnite šta je sekundarni ventilator kod opel vectre, i gde se tocno nalazi u motoru? Vectra je 98. god.
ODGOVOR:Termin sekundarni ventilator nije odgovarajuci naziv . Na hladnjaku vozila postoji ventilator za hladenje rashladne tekucine motora , ako vozilo ima klima uredaj na prednjoj strani ispred kondenzatora može postojati još jedan ventilator za hladenje rashladnog plina ( freon ) , u kabini vozila postoji ventilator kabine ili neki ga zovu ventilator grijaca .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 16V - 115 ili 125 KONJA ??

Datum objave: 06.12.2006 23:26:00
Slika
PITANJE: Kupio sam opel vectru 1.8 16 v 1998,covjek od koga sam je kupio uvezao je auto iz Njemacke i kaže de je to vectra sa 125 a ne 115 konja. Kad sam bio u opelovom servisu pitao sam dali se to kako može provjeriti ali oni su me zacudeno gledali jer oni ne znaju da postoji vectra sa 125 konja i oni je kao takvu nemaju u kompjuteru. Pomozite ako ikako možete jer me zanima dali je covjek rekao istinu.
ODGOVOR:Vaše vozilo po tvornickim podacima ima 115 ks . Ako vozilo ima vecu snagu od navedene ( mehanicki uredena glava motora , usis , ispuh ili tuning uz pomoc cipa ) to se može ispitati samo pomocu motorne kocnice na ispitnom stolu .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0-DTL -FAMOZNI TUNEL ?!

Datum objave: 05.12.2006 14:29:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Astru 1999, 161000KM, sa motorom 2.0 DTL.
U dva navrata mi se desila u najmanje ruku cudna stvar. Kod ulaska u isti tunel se u zadnjem dijelu auta cuje cudan jak zvuk. Nakon stajanja sam vidio dim sa zadnjeg tocka i vruci diskovi kao da je disk plocica bila u zahvatu sa diskom. Na ulazu u taj famozni tunel primjetio sam uredaj za mobilnu telefoniju. Da li je moguce da u tom nekom trenutku elektronika poludi'
Drugo pitanje se odnosi na paljenje u jutro. Primjetio sam da kod nešto viših temepratura oko 5-10C teže palim nego kod temperatura ispod 0, pošto se lamipca za grijace ne pali kod nešto viših temperatura. Je li to razlog?
ODGOVOR:Dim koji ste vidjeli na zadnjim kotacima je znak pregrijavanja zadnjih kocnica i to ne smije tako biti jer može doci do propadanja pedale kocnice . Uzrok može biti blokada klipa u kocionom cilindru ili mehanicka blokada kocnice .
Elektronika na vozilu ne reagira na nekakve antene ili releje za mobilnu telefoniju . Grijaci se ne pale kada je temperatura motora kao što navodite ali svejedno motor i tada treba normalno paliti . Ako to nije tako onda treba otkriti uzrok tome .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ALTERNATOR

Datum objave: 26.11.2006 20:37:00
Slika
PITANJE: Radi se o opel astri 1,7 dti, 2000. god. sa klimom i Isuzu motorom. Auto ima blizu 90 000 km,. Danas kad sam upalio auto primjetio sam da mi servo ne radi, te da je ostala upaljena lampica od alternatora. Ugasio sam auto i provjerio u knjižici vozila na šta se to odnosi. U knjižici piše da se u ovakvom slucaju javim ovlaštenom servisu, što sam i ucinio. Dobio sam odgovor da mi je izgleda otišao alternator. Auto sam uspio odvesti do opelovog servisa u Osijeku. Vizualno su pogledali motor i zakljucili da je otišao alternator. Ponudili su mi dvije opcije: 1. Da mi ugrade raparirani alternator koji košta oko 3.000,00 kn uz garanciju dvije godine ( ali im moram ostaviti i svoj "neispravan"); 2. Da mi ugrade novi koji košta oko 5.700,00 kn. Imam prijatelja koji mi se ponudio da skine alternator, te provjeru u cemu je neispravan. On predpostavlja da je možda otišao regler, te da bi me taj dio koštao oko 500,00 kn plus ruke majstora.
ODGOVOR:Ne morate se odmah odluciti za zamjenu alternatora jer u vecini slucajeva isti se može popraviti tako da se zamijeni samo neispravni dio ili dijelovi .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 - VARENJE ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 26.11.2006 20:29:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Vectru 18.16v 2001god. 115KS (85KW).Imam dva problema sa ovim automobilom: 1- problem sa ispušnom granom auspuha koja je napukla po sredini na spoju onih kratkih cijevi koje izlaze iz glave motora, gdje se spajaju u jednu. Nosio sam je dva puta na varenje i na ravnanje spojnih površina ali glava je opet nakon 15-ak dana napukla na istome mjestu preko vara, zanima me dali uopce postoji mogucnost da se to kvalitetno zavari ili je ipak potrebno kupiti novu ili po mogucnosti polovnu ispusnu granu, i dali je to nekakva greška kod vectri sa ovim motorom.
2- Problem sa mienjacem, poznato je da opeli nažalost u svim svojim modelima pa tako i u ovoj vectri koju ja vozim ugraduju neprecizne mjenjace sa dugim hodovima, što je prava šteta za ovakav automobil,
dali postoji mogucnost nekakvog štelanja i poboljšanja kod ovog mjenjaca, ili možda postoji nekakav sportski mijenjac za ovaj utomobil?
ODGOVOR:Ispušna grana je termicki jako opterecena i postupak zavarivanja radi se na specifican nacin a ako to nije tako onda opet dolazi do pucanja . Sami morate odluciti da li želite novu ili rabljenu granu .
Problem oko mijenjanja brzina može se poboljšati tako da se otklone sve eventualne zracnosti na mehanizmu za šaltanje i nakon toga potrebno je podmazati sve bitne dijelove navedenog mehanizma .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - DVA PROBLEMA

Datum objave: 23.11.2006 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam dugogodišnji problem na svom automobilu koji niko od ovlaštenih servisera u Sarajevu nije uspio da riješi do sada.
Imam Opel Astru Classic, 2001 god., motor 1.4 16V sa predenih oko 100.000 km. Konstantni problem na mom autu je da slabo vuce od prvog dana (od 2003 god.) tj. pri polasku kao da je zagušen i onda nakon nekih 100-200 m. odjednom povuce i onda ide normalno. Onda se auto gasio na semaforu, cak i u vožnji, pa je serviser zakljucio da treba promijeniti AGR ventil. Sa promjenom ventila auto je prestalo da se gasi, medutim problem slabe vuce je i dalje prisutan. Zatim, u ljeto se nakon servisa (promjena zupcastog remena, španera, filtera, filtera klime, ventil klime itd.) poceo pojavljivati bijeli, gusti dim u ogromnim kolicinama kod paljenja, koji ima ružan miris otprilike kao izgoreno ulje. Ljetos na moru sam imala smiješnu situaciju da su ljudi izletjeli iz kuce da vide 'šta to gori'....Na kraju, jutros se konacno upalila žuta lampica na kontrolnoj tabli koja se nije ugasila ni tokom vožnje. Ona se nalazi na dnu kontrolne table, u sredini, i probacu je opisati. Izgleda kao lonac na kojem je odsjecena cijev sa desne strane, a na lijevoj strani se nekako zavrsava u špic. Moram reci da sad auto jos slabije vuce.
ODGOVOR:Na vašem vozilu imate dva problema i to dim od ulja u ispušnim plinovima i motor nema snage . Prvo treba rješavati dim od ulja kojega ne smije biti a što ukazuje na oštecenje klipa ili cilindra ili oboje . Tek kada se obavi popravak navedenog može se pozabaviti problemom male snage motora i kontrolnom lampicom motora . Navedena lampica ukazuje na grešku u upravljanju motorom a uzrok je u sustavu ubrizgavanja goriva ili u sustavu paljenja . Krenite u rješavanje navedenog što prije i po redoslijedu koji sam naveo .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2,0-DTI - DISPLEJ

Datum objave: 23.11.2006 20:19:00
Slika
PITANJE: Vozim Vectru C 2.0 dti iz 2002.g i u zadnje vrijeme imam problema sa multifunkc. displejom. Naime kada upalim automobil displej mi neko vrijeme radi isprekidano cime prekida i radio, ali kao da mu samo malo treba da prbaci te nakon dvadesetak minuta, displej prebaci na uobicajene informacije i sve bude normalno. Napominjem da cijelo vrijeme u autu sve funkcionira besprijekorno osim displeja. U servisu nemaju pojma o tome, doticni majstor je doslovce rekao da je to neki kratki spoj pa je šakom udarao po kontrolnoj ploci nebi li displej nadošao. Usput kada je hladnije duže treba vremena da displej nadode nego kada je vani toplije vrijeme.
ODGOVOR:U ovom slucaju uzrok mogu biti dvije stvari i to slabi kontakt na elektricnim konektorima ( veliki prelazni otpor ) i drugo sam displej . Naravno da treba najprije otkloniti ovo prvo ( ako je to u pitanju ) , nakon toga znati cete što dalje .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,5-TD - NEMA ŠANSE DA SAMI RIJEŠITE PROBLEME

Datum objave: 23.11.2006 17:21:00
Slika
PITANJE: Prije nekoliko dana sam vam postavio pitanje i vi ste mi odgovorili,
sad se nadovezujem na to pitanje .Što se tice struje koja dolazi do grijaca,ona je ispravna tj. kad je auto hladan pri prvom davanju kontakata grijaci rade nekih 7-8 sekundi te se ugase a pri drugom davanju kontakta grijaci rade 2-3 sekunde.Sad sam ustanovio ovo da auto puno bolje pali ako mu dam kontakt i cekam nekih pola minute pa onda upalim.Na vašoj stranici sam citao slican problem u kojem piše da je bilo nešto vezano sa pumpom za gorivo.Mene zanima kako provjeriti ima li zraka u gorivu,koliki je pritisak goriva?Dali je ovaj moj motor ima ikakvu pumpicu na ispustit zrak iz goriva?Gdje se u mom autu uopce nalazi pumpa za gorivo,dali je to ona mala ele. sprava na samom filteru? Koji bi mogao biti razlog tuckanja tek kad se auto upali koje se javlja kod suvozacevih noga,ispred vrata u malom ele.sklopu gdje se nalaze 3 releja i jedan ele.sklop na kojem piše controler?Zašto to uopce služi? Oprostite na puno postavljenih pitanja ali dosad sam išao kod nekoliko majstora koji su davali razlicite dijagnoze,mijenjao sam sve što su rekli i opet isto, zato sam odlucio uzeti stvar u svoje ruke.
ODGOVOR:Po postavljenim pitanjima nema nikakve šanse da vi riješite navedene probleme , to bi bio problem i za neke mehanicare . Struka se ne može nauciti ako se procita nekoliko brošura ili odgovora na neka pitanja , za to je potrebno puno više . Zato vam predlažem da angažirate neki ozbiljniji servis kako bi riješio navedeni kvar .
DODATNO PITANJE:
Pokvario se termostat na opel kadetu (isuzu moto) 15 tdi pa mi ne radi propeler, zanima me dali se može staviti termostat sa istog kadeta ali koji nije isuzu vec obicni opel npr. 16d ili benzinca?? Ako ne koji kupiti i kolika mu je otprilike cijena? Dali šteti autu ako se vozi nekoliko dana sa pokvarenim termostatom?
ODGOVOR:
Možete staviti zamjenski termostat ali je bitno da isti potpuno zatvara protok rashladne tekucine , rashladna tekucina ne smije prolaziti preko termostata kada je on u zatvorenom položaju .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,2 DTI - PALJENJE

Datum objave: 21.11.2006 09:59:00
Slika
PITANJE: Imam vectru c 2.2 dti 2003 god i problem sa paljenjem,nije htjela paliti ujutro ni kad je hladno(minus) ni toplo pa su promjenjene gumice na diznama,i prelivna crijeva.(zagrijana kasnije pali normalno ).Sada (kad je to promjenjeno) problem je prvo paljenje kada je vani toplo 10 - 15 C (tad ne ukljucje grijace-rekli su mi da je to normalno),vergla jako dugo dok ne upali i kasnije kad se zagije pali normalno.Kada je ujutro hladno i upale se grijaci upali od prve. Grijaci su ispravni i ne prikazuje grešku na kompjuteru u servisu. 127 hiljada je prešla.
ODGOVOR:Da se izbjegne bilo kakva sumnja u stanje motora treba izmjeriti kompresiju koja mora biti veca od 25 bara . Slijedeci preduvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektro pokretaca . Nakon ovoga može se krenuti korak dalje i provjeriti mogucnost da se gorivo iz pumpe ne vraca u rezervar kada je motor ugašen . Daljnja kontrola treba obuhvatiti provjeru svih spojeva na dovodu i povratu goriva radi mogucnosti ulaska zraka u sustav goriva . Na kraju treba utvrditi ispravnost diza i po potrebi pumpe visokog pritiska .
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 17.11.2006 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadeta 1989g (isuzu) 15d turbo intercoler,problem je sljedeci: do prije 10 dana mi je auto palio na pola kljuca,auto ide odlicno,no tada se javlja taj problem što nije htio paliti kao obicano vec iz nekoliko puta.Tako je loše palio 2 dana i onda uopce nije htio upaliti,verglao je ali nije htio sastaviti,tada sam ga odvezao kod majstora da vidi šta je i on je rekao da su svi grijaci otišli,promjenio sam sva 4 no auto opet kad je hladan slabo pali tj. iz drugog verglanja auto upali i trza te se ugasi.Treci put opet tako trza ali nekako upali i baci puno bijelog dima iza sebe.Kad se auto tek upali ispred suvozaceva sjedišta unutar komandne ploce cuje se nekakvo cudno tuckanje ili zujanje koje traje 10-15 sekundi (kad se zujanje cuje motor dosta nepravilno radi i trese se a kad prestane zujati auto dobije normalan zvuk i sve bude ok). Majstor kaže da je sa grijacima sve u redu i da je vjerovatno kompresija problem,no auto ide odlicno,ne dimi i ne troši ulje te ne mislim da je kompresija a majstor pita 500kn za samo mjerenje kompresije jer navodno treba naruciti nekekave brtve.Ja sam sumnjao na dovod goriva pa sam promjenio filter goriva no opet isto,sad mislim da je problem u pumpi za gorivo no nisam siguran te vas pitam kako saznati do cega je i kako to mogu sam provjeriti jer mi svaki majstor prvo kaže da odem izmjeriti kompresiju.
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga koji mogu biti uzrok radi kojih motor ne pali, zato treba krenuti nekim redoslijedom kako bi se došlo do rezultata . Ako su grijaci ispravni onda treba ispitati elektroniku grijaca preko koje dolazi struja na grijace i koja odreduje vremensko trajanje koliko dugo grijaci rade . Ako je to ispravno onda se može ispitati da li u sustavu goriva ima zraka koji uvijek stvara problem kod paljenja . Nakon ovoga može se razmišljati o mjerenju kompresije . Podatak o tlaku kompresije je vrlo bitan jer to govori u kakvom stanju je motor te da li je to razlog teškog paljenja motora . Cijena za mjerenje kompresije koju navodite nije velika jer se kod ovog motora mora demontirati usisni kolektor kako bi se došlo do diza a i same dize su specificne .
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - SKIDANJE OBLOGE VRATA

Datum objave: 16.11.2006 22:41:00
Slika
PITANJE: Dali ste ikada skidali obloge sa suvozacevih vrata opel corsa C. Ako jeste možete li mi objasniti kako. Ovo pitanje možda nije u vezi mehanike i motora ali možda imate iskustva. Zvucnik mi je riknuo,pa bih ga zamjenio.To bih pokušao sam.
ODGOVOR:Ako to niste do sada radili nemojte ni sada jer ce vam popucati plasticne kopce koje drže oblogu . Nacin na koji se skida obloga mogu vam pokazati direktno na vratima vozila .
na vrh Povratak na vrh