Danas je: 01.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL BEZ IMENA - TEMPERATURA MOTORA BLIZU CRVENOG , POMOĆ ?

Datum objave: 05.07.2012 16:25:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problema sa pregrijavanjem motora na malom Opelu sa benzinskim motorom, pa Vas molim za savjet. Već unazad nekoliko godina sa porastom vanjske temperature, temperatura motora mojeg auta ide prema crvenom, tada se normalno uključuje termoprekidač i ventilator hladi, no temperatura se tek neznatno spušta, potom opet diže, uglavnom motor se ne može dovoljno rashladiti. Kako sam tehničar po struci, do sada sam pokušao; potpuno otvorio termostat iako je stari ispravan, zamjenio hladnjak (stari isto bio ispravan), promjenio brtvu glave motora, stavio drugu glavu koju sam imao (sumnjao sam da je njoj pukotina), no temperatura motora i dalje divlja. Ponaša se zaista nevjerojatno. Kako je termostat potpuno otvoren, motoru treba po ovoj vručini i dvadesetak minuta da postigne radnu temperaturu, no nakon toga nastavlja rasti, nažalost ventilator ne može ga dovoljno rashladiti. Počinjem sumnjati da postoji neka mikropukotina na bloku, koja se sa porastom temperature širi i podiže temperaturu motora... Napominjem da je sustav hlađenja višekratno ispravan, u njemu nije bilo tragova ulja ni čađi. Što mi je slijedeći korak? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite kolika je stvarna temperatura motora ( a to niste napravili ) . Na taj način dolazite do spoznaje da li je ispravan ili neispravan sustav za prikaz temperature motora . Ako je temperatura motora u granicama normale tada instrument za temperaturu daje lažan prikaz temperature motora . Ukoliko je temperatura motora stvarno iznad normale mogući uzroci su : pumpa za vodu , cijevi rashladnog sustava, veličina hladnjaka, djelomično začepljenje kanala na bloku i glavi motora, neodgovarajuća brtva glave, veliko lokalno zagrijavanje ulja u motoru što može generirati povećanje temperature rashladne tekućine, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti analizom na samom motoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. 16V - DA LI SE ISPLATI ?

Datum objave: 27.06.2012 16:39:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio bih rabljeni automobil i izbor je pao na Opel Omegu. Prilažem vam link sa Njuškala za navedeni automobil. http://www.njuskalo.hr/auti/opel-omega-2.0-16v-sport-oglas-5311063 Zanima me vaše mišljenje o automobilu. Na autu su novi diskovi, pločice, amortizeri, remenje... Je li održavanje preskupo za takav automobil? I je li navedena cijena (3200 eura) realna? Zahvaljujem se na odgovoru. Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Ne možete kupiti vozilo više srednje klase za 3,200 eura a da isti bude u dobrom stanju . Za te novce možete kupiti dva dobra bicikla. Ukoliko želite ipak kupiti navedeno vozilo tada nije dovoljna samo slika vozila nego je potreban temeljiti pregled motora, mjenjača, podvozja, ovjesa, elektrike, elektronike, klima uređaja , eko-test .  Takve pregleda radim često i zato Vam s razlogom to govorim kako bi izbjegli neugodna iznenađenja . Održavanje je za svaki automobil skupo a naročito ako počnu otkazivati pojedini sklopovi . Uz redovno servisiranje i pojedine kvarove treba uzeti u obzir i potrošnju goriva te godišnju registraciju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - NEMA SNAGE NAKON ZAMJENA EGR VENTILA ?

Datum objave: 16.06.2012 07:01:14
Slika
PITANJE:

Imao sam skoro problem palila mi se lampica od pumpe i dok sam u voznji znao mi se auto ugasit pretezno dok smanjujem brzinu rijec je o opel astri 1997 godiste.i otisao sam na diagnostiku i tamo mi je ocitalo da nije uredu EGR ventil ja sam ga zamjenio i sad mi se desava da kad krecem auto ko malo cima al najgore od svega je to sto uz brdo ako nisam pri vecoj brzini nikako nece da ide jednostavno ga tusi nema snage pa bi molijo vase misljenje naprijed Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvar na vozilu jer se tada događa ovo što i Vama . Vi zamijenite neki dio ili sklop a problem i dalje ostaje prisutan . Bolje bi bilo da je kvar otklanjala osoba koja Vam je radila dijagnostiku . Tada bi kvar morao biti otklonjen ili u suprotnom Vi ne bi morali ništa platiti . Navesti ću moguće neispravnosti : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, brtvljenje usisnog kolektora, MAP senzor, ECT sentor, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, mjerač mase zraka, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - KOČNI SUSTAV ?

Datum objave: 21.05.2012 18:40:57
Slika
PITANJE:

gospodine ili druze,,evo mene opet,,jer uvek dobijem tacan odgovor od vas,i svaka vam cast ovo sto radite i pomazete ljudima..ovako..imam korsu 1995 god,,1200...i bas danas sam radio zadnji trap,,neko varenje,solja itd,,i primetio sam kada sam vozio do kuce da mi ej kocnica mnogo tvrda a rucna nema je ni malo,,i prednji diskovi vruci,,,,?? hvala i sve najbolje vam zelim

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu stanja kočnice morati ćete se detaljno pozabaviti kočnim sustavom . To znači : demontirati sve kotače , demontirati prednja kočna kliješta, razraditi ili servisirati prednja kočna kliješta, zamijeniti disk pločice, po potrebi zamijeniti i diskove, skinuti zadnje kočne bubnjeve, provjeriti ispravnost zadnjih kočionih cilindara i po potrebi iste zamijeniti , po potrebi zamijeniti zadnje kočne papučice, podesiti kočne papućice, podesiti hod ručne kočnice, zamijeniti ulje u kočnom sustavu, provjeriti ispravnost glavnog kočnog cilindra , provjeriti ispravnost servo uređaja kočnice . Nakon svega traba napraviti probnu vožnju i na kraju ispitati ispravnost kočnog sustava na valjcima . Sve što sam napisao je jedan profesionalni pristup u uređenju kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTORU FALI SNAGE ?

Datum objave: 10.05.2012 23:08:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem Vektru B iz 98g 74kw 100ks kojoj je bio otiso arg ventil i koji sa ja promjenio s novim,sad radi ok al mu fali snage,to jest nema eksplozivnosti.Dijagnostika nista ne otkriva,nikakav kvar ni gresku,a ovdasnji mestri samo sto mi auto ne rastave.Pa Vas molim ako ste imali slicne probleme da me savjetujete sta mi je cinit. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori, tlak goriva, ECU centrala motora, loša iskra na svjećicama, loše mehaničko stanje motora , začepljenje auspuha .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - ZABRINJAVA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 25.04.2012 08:40:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Čuli smo se telefonski jučer oko 17 sati popodne. Naime imam Opel Corsu 1.2 16v iz 1999., prešao sam 167 000 km. Primjetio sam da mi troši ulje, pa sam dolijao cca 0,8 l ulja CASTROL (10w40). I opet mi je potrošio, razmak u kilometraži od tog dolijevanja i ponovne provjere 2000 km. Isto tako ako je upaljen cca 5-10 min na mjestu, kad krenem u 1 brzini iz auspuha mi izlazi plavičasti dim, što me malo zabrinjava. Kasnije 2,3,... brzina tog dima više nema. Isto tako nakon kratke vožnje osjećam kroz ventilaciju čudan miris – u smislu kao da se nešto "peče". Što bi moglo biti!? Prije 9000 km sam otvorio sam sav motor jer mi je miješao ulje i vodu! Promjenjeni su svi dihtunzi, novo ulje, antifriz, ventili pobrušeni gumice nove..... GORAN NOVAK 095-817-8226 Prelog email: goran7@net.hr Unaprijed zahvaljujem!!! Srdačan pozdrav!!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina .  Prvi način je preko vodilica ventila za to ste rekli da ste to radili  ( nadam se kvalitetno ) . Drugi način je preko sustava klipnih prstenova i cilindara . Pregledom motora nije teško utvrditi na kojinačin motor troši ulje . Dim koji vidite na auspuhu nastaje također od ulja koje na spomenuta dva načina ulazi u komoru za izgaranje i nakon toga kroz auspuh u atmosferu . Ventilacija je druga ptiča i također se može neposrednim uvidom otkriti uzrok . Najprije treba pregledati motor ventilatora i čistoću ventilacijskih kanala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 i. - DA LI JE POTREBNA GENERALKA ?

Datum objave: 25.04.2012 15:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovani Radi se o Opel Omega 2,2, 1999god. Plin BRC. Auto troši puno ulja, imam osječaj da nema ni snage koliko bi trebao imati za automobil od 145KS. Upravo sam se vratio sa 300km puta i pred kućom se počelo čuti lupanje ventila i upalila se lampica do ulja, poslje jednog paljenja na oblišnjoj benz. pumpi. Ulja ima do maximuma. Automobil ima stvarnih 300 000km. Dali je to generalka na pomolu??

ODGOVOR:

Motor Všega vozila može trošiti ulje kroz vodilice ventila i u tom slučaju s euređuje glava motora . Drugi način potrošnje ulja je kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindri . U ovom slučaju se govori o generalnom popravku . Pregledom motora može se utvrditi da li je dovoljno samo urediti glavu motora ili je potreban generalni popravak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 12.04.2012 09:01:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i neispravnosti na vozilima od kojih stručno osoblje servisa " boli glava " jer nisu tipični i zato se teško otkrivaju . U svojoj praksi sam imao sličan problem sličnog zvuka i vibracija motora . Nakon više dana ispitivanja i istraživanja došao sam do zaključka da je problem u samom motoru i da je mehaničke prirode . Tu svoju tvrdnju sam rekao vlasniku vozila i predložio što trebam dalje raditi . A predložio sam da kompletno rastavim motor i ispitam sve dijelove u rotirajućem i alternativnom gibanju . Naravno naveo sam i trošak takvog ispitivanja koji nije bio mali . Vlasnik vozila se složio s mojim prijedlogom . Nakon što sam kompletno rastavio motor i obavio sve potrebne kontrole i mjerenja otkrio sam uzrok . Utvrdio sam debalans na radilici radi kojega su se stvarale vibracije i buka motora . Obavili smo potrebne dorade i balansiranje radilice, složili motor i nakon toga postigli odličan rezultat . Iz ovoga možete izvući zaključak . Da li ste i Vi spremni dati servisu " odriješene ruke " da se na takav način bavi Vašim vozilom bez obzira na troškove koji će tada nastati  ? 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.04.2012 19:21:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

ODGOVOR:

Na problem s paljenjem kako ste Vi opisali mogu utjecati brojni faktori . Najbolje bi bilo obaviti ispitivanje : akumulatora , elektropokretača, jačine iskre na svjećicama, probijanje kablova, elektronika paljenja, tlak goriva, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor MAP, senzor položaja leptirastog ventila, ispravnost injektora . Pregledom navednih dijelova došlo bi se do saznanja zašto motor teško pali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - HLADAN MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 29.03.2012 18:50:48
Slika
PITANJE:

postovani gospodine imam opel vectru a 2000 16v 100kw 1990 godiste i snjom par problema jedan koji me jako brine jeste kad je hladno prilikom startovanja motora lose radi hukta obrtaji variraju nekih po minute i onda proradi normalno , pumpa je nova stavljena 3 bara luftmaser isto nov svjecke nove plavi davaci filteri ma iskreno samo me kupaju mehanicari a uvjek isto zaboravi jos napisati da je kompresija extra izmjerita i uredna te na dijagnostici mi pokazuje gresku radilice mjenjo sam senzor dva puta i opet ista greska

ODGOVOR:

Dogovorite sa servisom da Vam otklone kvar i da ćete tada ako sve bude dobro platiti računa a ako rezultat izostane nemate obvezu ništa platiti . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, senzor apsolutnog tlaka, aktuator minimuma, injektori, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU ?

Datum objave: 28.03.2012 13:24:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim za pomoć imam Opel corsu iz 2006 1.3 cdti problem je sljedeći kako motor stavit u fazu prilikom mjenjanja lanca i zatezača. Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Za točan položaj faze motora koristi se set od šest specijalnih alata . Navedeni alati blokiraju radilicu, bregaste osovine i točno definiraju sve položaje faze motora. Ako tekve alate nemate , tada morate razraditi vlastiti sistem koji će Vam garanzirati da je motor točno u fazi . Mi u servisu koristimo navedene alate jer bez njih nastaje greška u fazi motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - DRUGI MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.03.2012 19:10:31
Slika
PITANJE:

dobar dan,,imam opel astru 1.6i 98.g F,promjenio sam motor,stavio od corse 98.g 1.4i i nece da mi pali,svijećice nedobivaju struju,u cem bi moga biti problem?Hvala

ODGOVOR:

Osnovni problem je u električnoj instalaciji , senzorima i kompjutoru motora . To nije isto na Vašemu vozilu i na Opel Corsi . Postoji bitna razlika u električnim shemama i upravljačkom kompjutoru motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Datum objave: 25.03.2012 22:50:28
Slika
PITANJE:

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje je uz lijevu poluosovinu , ima šesterokutni oblik potreban je ključ nasadni 13 mm . Prije toga provjerite samu spojku .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:19:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Međutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana između zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenađenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

ODGOVOR:

Trzanje koje ste opisali nema direktne veze s potrošnjom ulja ali može imati indirektne veze ako je loša kompresija. Vaš motor može trošiti ulje na dva na čina, kroz vodilice ventila ili kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindar . Provjerite mehaničko stanje motora i po potrebi sanirajte potrošnju ulja koja je velika .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.03.2012 23:08:03
Slika
PITANJE:

Zdravo! Imam problem sa opel motorom od astra F 1.6i (poluanspric)94g. u voznji prilikom stiskanja kvacila padaju obrtaji ispod 500 obrtaja, i ponekad se ugasi , interesuje me razlog sto se to desava. A motor ima snagu vuce dobro i kada se ne vozi stiskas gas sve bude normalno sa obrtajima. i jos nesto,nije mi prikopcana posuda koja se inace nalazi u desnom blatobranu, ne znam kakvu ona funkciju obavlja i kako da je skopcam pravilno? Uz sve to mi je prevelika potrosnja, otvorene voznje prelazi 11 L na 100 KM ...sto mi je nelogicno za tu kubikazu. Hvala

ODGOVOR:

Činjenica koju ste naveli da nije spojena posuda ispod blatobrana ( filter s aktivnim ugljenom za benzinske pare ) , govori da su se neki nazovi majstori bavili na nestručan način Vašim vozilom . Uzroci radi kojih je povećana potrošnja i radi kojih je nepravoilan ler gas mogu biti brojni . Zbog toga se vašim vozilom treba baviti stručnjak a ne Vi jer za to nemate potreban alat , mjerne uređaje ni znanje. Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva ) , sustav paljenja ( kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:51:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano za lambda sondu. Rijec je o Omegi B 2.0 16V 136KS (X20XEV). Posto sam bio na dijagnostici zbog velike potrosnje i samim time mi se upalila zuta lampica motora, izbacilo je kvar: lambda sonda (neispravan signal). Jos nisam kupio novu jer sam u nedoumici jer kad sam odvrnu staru da vidim ko ju proizvodi, procitao sam tri oznake: GM 90 499 264, NTK A7H, Siemens 5WK9 075 1, nova originalna je jako skupa pa me zanima vase strucno misljenje iskustvo i preporuka o zamjenskim NTK lambda sondama i koliko su pouzdane, kako se uopce spajaju jer kod moje originalne sa konektorom boje zica su: bijela, zuta, crvena, crna, a kod NTK zamjenske su dvije bijele, crna i siva. Ukoliko mi mozete pomoci bio bih vam veoma zahvalan.

ODGOVOR:

Nije dobro da sami mijenjate lambda sondu . Razlog je što lambda sonda može biti izvan funkcije radi loših svjećica, kablova, injektora, propuštanja na usinom kolektoru, mehaničkih uzroka na motoru . Ako uzroci nisu otklonjeni u vrlo kratkom vremenu neće opet raditi ni nova lambda sonda. Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak koji može točno ispitati sve uzroke i iste otkloniti . Isto tako nije dobro da ugrađujete lambda sondu upitne kvalitete bez obzira što je ista povoljna po cijeni . Problem na Vašem vozilu rješavao bih tako da najprije ispitam sve komponente sustava, zatim bi otklonio sve neispravnosti i na kraju bih po potrebi zamijenio lambda sondu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - NE RADI NA SVE CILINDRE I TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:17:02
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU 1.4 I 8V 98G. PROBLEM JE U TOME STO TESKO PALI. MORAM JOJ DATI GAS DO DASKE DA BI UPALILA. POTOM RADI ALI NA DVA CILINDRA MOZDA MINUTU ZATIM SE USTABILI TE RADI DOSTA DOBRO, I U VOŽNJI NEMA SMETNJE. KAD SE AUTO UGASI I KAD GA SE OPET POKUŠA UPALITI OPET ISTA BORBA.LAMPICA CHECK ENGINE SVIJETLI STALNO. IMAM OBD2 ALI NE MOGU OČITATI KODOVE JER MI STALNO DAJE ISPIS LINK EROR.SVIJEĆICE, KABLOVI, SVI FILTERI,PROMJENJENI SU MALO PRIJE TOG PROBLEMA KAO REDOVITO ODRŽAVANJE.ATO TROSI BENZINA NORMALNO KAO I PRIJE. RECITE MI ZAŠTO KAD VEĆ NE MOGU UPALITI AUTO KAKO TREBA ON RADI NORMALNO I KOJI BI MOGAO BITI PROBLEM DA NA NJOJ NE MOGI OČITATI KODOVE IAKO JE SKENER ISPRAVAN?UNAPRED HVALA.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije bitno da li možete ili ne možete očitati kodove grešaka . To se događa vrlo često a najčešći uzrok je kompjutor motora. Zato se sve neispravnosti moraju otkriti na drugi način a to je pojedinačno ispitivanje komponenata . U ovom slučaju najprije se ispituje mehanički sustav motora i to ; faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje auspuha i usinih kanala . Kada se odradi ovaj dio posla mogu se ispitati : filteri, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, senzori motora , davači , aktuatori , električna instalacija motora . na kraju ostaje sustav za stvaranje iskre na svjećicama i ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. 12V - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H ?

Datum objave: 18.03.2012 09:16:40
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.0 12V CITY 1998 godište. Imam problem tjekom vožnje gubi gas tj kazaljka od gasa dođe na 80 kmh: papučica gasa stisnuta do poda i auto jednostavno više nemože navuči i lagano počima opadati gas pada odprilike na 60 kmh ja prešaltam iz 5 u 4 i on ide 60kmh i papučica od gasa je i dalje stisnuta do poda ali ne povlači stoji na 60 .Nekada se zna desiti odprilike kada se ugrije ide dobro i vuce dobro ,ali ne cesto nekada i zagrijan zeza! Nepali nikakvu lampicu kada spojimo dijagnostiku nema grešaga. Majstor mi je mjenjao onaj AGR ventil stavio je novi i opet ; mjenjao mi je senzor protoka zraka,ali opet ništa , ispirao mi je dizne,mjenjao filter goriva,mjenjao landa sondu ali auto opet gubi gas u vožnji.Molim vas ako bi mi htijeli dati nekakav koristan savjet što da napravim? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Možda bi koristan savjet bio da potražite drugi servis . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti mehanički sustva motora i to : fazu, kompresiju, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanja na usinom kolektoru, bregastu osovinu . Nakon toga se mjeri tlak goriva i količin agoriva na injektorima. na kraju se ispituju svi senzori motora a po potrebi i ECU centrala motora. Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno se može otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL REKORD C COUPE 1969. - OLDTIMER

Datum objave: 14.03.2012 10:13:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Opel Rekord C coupe iz 1969. godine sa originalnim motorom 1.7 55kW. Kako taj motor ne može raditi na današnje gorivo, a niti sa aditivima nije dugo izdrža o i više nije u stanju da se pokreće, htio bih ugraditi noviji motor o nasljednika Opel rekorda što je bila Opel omega. Ciljam na motore 1.8 66kW 89hp, te 2.0i od 73kW ili 74kW. S obzirom da su svi ti motori jači od originalnog u autu, na što bih morao paziti prilikom zamjene motora radi atesta? Moram li mijenjati kočnice te šta bih još popratno trebao mijenjati i prilagođavati za prolaz na atestu (ako ste upoznati s time)? Hvala Vam unaprijed. V.Č.

ODGOVOR:

Motor koji namjeravate ugraditi je potpuno drugačiji i neće biti dovoljno da ugradite samo motor nego i mnoge druge sklopove . To znači slijedeće : motor, mjenjač, elktričnu instalaciju, upravljački kompjutor, hladnjak, auspuh, komande, električnu dobavnu pumpu u rezervoaru, cijevi za dovod i povrat goriva, filter goriva, ostale potrebne dijelove . Moje subjektivno mišljenje je da je bolje urediti originalni motor i tako zadržati sve atribute oldtajmera .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - MOTOR LUPA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 13.03.2012 19:20:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam pitanje u vezi opel kadetta 1.4i 1991 benzin plin proplem je zljedeći svijecice su mi crne prve dvije od rzvodne kape i trosimi dosta ulja i osjeti se ulje kad pritišćem papućicu gasa znaći dim se osjeti na ulje. auto nevuce ko prije i pri vožnji ćujem lupkanje u motoru zvuk je ko kada bi lupkali u dva komada metala. prije toga mi je otiso alternator koji nije punio vise sada imam gore drugi koji puni ali mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica za akomulator i usklicnik dali je moguce da je slabija struja pa zado lupka u motoru i da su mi crne svijećice? proplem je isti i na plinu i na benzinu.. HVALA U NAPRJED

ODGOVOR:

Sve što ste napisali u vezi motora ukazuje na istrošenje motora i na oštećenje ležajeva radilice. Nemojte dalje voziti . Pregledajte mehaničko stanje motora  ( kompresija, lupanje ) . Demontirajte karter i pregledajte ležajeve radilice. Na Vašem vozilu sigurno će biti potrebno uređenje mehanike motora .

na vrh Povratak na vrh