Danas je: 25.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 1,8 i. 16V - ZAŠTO NE PROLAZIM EKO-TEST ?

Datum objave: 26.11.2012 13:31:43
Slika
PITANJE:

Vozim Opel Vectru 1.8 16V 85kW. Već dvije godine teško prolazim eko test. HC I CO2 je previsok. Lambda sonda pokazuje dobro na eko testu. Na autu sam promijenio katalizator, nove kablove od svjećica, svjećice, očistio motorić ler gasa i EGR ventil, ali i dalje je oko test loš. Auto ima prijeđenih 200 000 km. Motor ne troši ulje, koristim ulje shell 10w 40. Na autu je promijenjen samo zadnji lonac, stavit je sportski. Dakle,ima novi katalizator, srednji lonac orginalan, samo zadnji je promijenjen. Molim Vas da mi ukažete na uzroke lošeg eko testa. Hvala !

ODGOVOR:

Na rezultate eko-testa mogu utjecati brojni faktori . Točan uzrok se može znati nakon kompletne dijagnostike motora . Sada ću nabrojiti moguće neispravnosti : tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mjerač mase zraka, lambda sonda, svjećice, kablovi, bobina, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA A 2,0 i. - MAF SENZOR

Datum objave: 26.11.2012 10:47:01
Slika
PITANJE:

Poštovani zanima me kako ispitati MAF senzor na Opel Vectri A 2.0i 85kw 89god.. Kada upalim auto dok je hladan, motor nemirno radi i okretaji variraju (samo što se ne ugasi).I sada mi nikako nije jasno do čega bi moglo biti posumnjao sam da bi mozda mogao biti taj map senzor pa me zanima kako ga ispitati pomoču multimetra. Unaprijed hvala, LP

ODGOVOR:

MAF senzor ima četiri pina . Pin broj 4 je minus ili masa . Kada se otkopča konektor s MAF senzora , otpor između pina 3 i pina 4 treba biti nula . Kada se upali kontakt , napon između pinova konektora 3 i 4 treba biti 5 V . Kada se spoji konektor na MAF i kada se upali kontakt napon između pinova 2 i 4 kada je zaklopka zatvorena treba biti od 0,1 - 0,3 V . Kada je zaklopka otvorena napon između pinova 2 i 4 treba biti 4,5 - 5 V . Uzroci radi kojih broj okretaja varira u većini slučajeva nije MAF nego nešto drugo : senzor položaja zaklopke snage, ECT senzor, aktuator minimuma, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - HIDRAULIČNI UDAR U MOTORU ?

Datum objave: 25.11.2012 12:18:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim Vas ako mi možete reći kakvi problemi su mogli nastati u radu motora uslijed ulaska vode u motor. Naime u vožnji sam na kolniku zaglavio u malo povećoj lokvi i došlo je do gašenja motora na vozilu Opel Astra 1.7 diesel, 2009.godište. Je li mogao nastati ozbiljniji kvar i što bi bilo obavezno prekontrolirati odnosno koje djelove bi bilo neophodno zamjeniti. Hvala Srdačan Pozdrav A.Š.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , moguće je da kvar nije nastao ali je i moguće da je kvar nastao . Veliki kvar nije nastao ako voda nije ušla u cilindre . U ovom slučaju treba samo očistiti , osušiti , sve električne kontakte i eventualno usisne cijevi i tlačne cijevi za zrak . Ako je voda ušla u cilindre tada treba obaviti slijedeće : provjeriti da li je motor u fazi , skinti drijače ili dize i laganim okretanjem radilice utvrditi ima li vode u cilindrima . Nakon toga se može elektropokretačem okretati motor kako bi klipovi izbacili vodu iz cilindara . Nakon ovoga se može izmjeriti kompresija motora . Ako je kompresija motora dobra to je dobar znak jer nije nastalo oštećenje u motoru ( hidraulični udar ) . Na kraju se po potrebi mogu očistiti dize , usini i tlačni kanali za zrak , turbina , filter zraka i na kraju upaliti motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - MOTOR SE UGASI I NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 21.11.2012 18:11:51
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam vectru 2.0dti dizel 60kw.naime o cemu se radi;vozilo mi zna u voznji se ugasiti i vise ga nemogu upaliti,pa ni na slepanje.takodjer se desi da nakon toga ostavim ga nekoliko sati i ada ga mogu upaliti i auto normalno radi pa cak i nekoliko dana i tjedana.nakon prvog takvog problema otisao sam majstoru koji mi je rekao da je instalacija losa te ju zamjenio,nakon toga auto je radio normalno bez greske par dana sto se nakon par dana pojavio isti problem.sa vozilom se dovezao do odredista ugasio obavio sto sam morao sjeo u auto upali normalno krenuo i nakon par metara motor se ugasio i vise nije upalio.otslepao sam auto istom majstoru objasnio sto se opet desilo ostavio mu auto te nakon jednog dana obavjestio me je da je bosch pumpa.mislim da nije pumpa jer mu je drugo jutro vozilo upalilo te se provozao i nakon nekoliko kilometara auto mu je opet stao,MOLIM VAS DALI MI MOZETE RECI O CEMU SE RADI,ZAHVALJUJEM VAM NA ODGOVORU a ako treba mozete me i nazvat na tel 0922311534

ODGOVOR:

Znači Vi mislite da nije pumpa ? Da li ste potpuno sigurni da nije pumpa ? Prema Vašem opisu ja mogu samo navesti razne moguće neispravnosti . Točan odgovor mogu dati nakon što sam napravim dijagnostiku motora . Sada navodim moguće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, senzor radilice, nečist rezervoar, solenoidni ventil za zatvaranje goriva shut-off , relej shut-off ventila, regulator količine goriva, visokotlčana pumpa, električna instalacija motora, relej ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. - MOTOR LOŠE RADI I NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 14.11.2012 17:42:09
Slika
PITANJE:

Postovanje imam opel omegu A 1993 sa plinom... motor jako nemirno radi na plinu a na gorivu nikako... uglavnom neradi mi pumpa goriva ali palim ga na plin i jako dugo treba da upali cc 2-3 minute verglanja... zanima me sta bi morao rjesiti da bolje pali na plin i sta da napravim zbog nestabilnog rada u leru... obrataji setaju od 500do 1000 i tako stalno neovisno dali je hladan ili topal. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najprije morate otkloniti sve greške na benzinskom sustavu motora a tek onda se možete baviti plinom . To znači ispitati i po potrebi otkloniti slijedeće greške na : mehaničkom sustavu motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom sustavu ) , na sustavu elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, regulator tlaka , filter boriva, injektori , pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, motorić minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, svjećice , razvodna kapa , razvodnik paljenja ) . Nakon ovoga kada otklonite pronađene greške motor će uredno raditi na benzin i imati potrebnu snagu i ubrzanje . Tada se može dogoditi da će potpuno ispravno raditi i na plin .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - MOTOR ZATRESE PRILIKOM KRETANJA ?

Datum objave: 11.11.2012 18:41:07
Slika
PITANJE:

1. Poštovani imam Opel Astru F 1.4 i , motor 44kWh (125000 km) . Sve je bilo OK dok mi nije mehaničar promijenio korpu i lamelu, jer nisam mogao ubaciti u nijednu brzinu. Korpa i lamela je bila u redu 2-3 mjeseca, ali kada se auto duže vozi i zaustavim se na uzbrdici i pokušam krenuti motor se tako zatrese kao da nema niti jedan nosač motora (samo 1. brzina i rikverc), a u vožnji je sve ok. Vratio ga mehaničaru koji je utvrdio da je bila ta nova korpa i lamela neravna i stavio je novu. Bilo u redu 4-5 mjeseci, a sada opet isto kada vozim od 2.-5. brzine ok, ali prva i rikverc kada stanem a motor je dosta ugrijan na radnu temperaturu (zatrza-poskoči 4-5 puta dok ne otpustim 100% spojku, a tada 2-4 brzina sve ok, znači samo kad stanem i želim krenuti sa ugrijanim motorom). 2. Još nešto sada mi povremeno kao da se na trenutak zaguši kad želim krenuti a recimo čekam na semaforu, dam 2-3 puta gas i sve je ok (možda filter zraka, svjećice, nečisto gorivo?. I da li znate koji je zazor svjećica za moju Astru

ODGOVOR:

Ako osjetite trzaje prilikom kretanja naprijed ili natrag tada su mogući uzroci slijedeći : lamela potisna ploča, potisni ležaj, vilica potisnog ležaja, vodilica potisnog ležaja , zamašnjak, loš dosjed mjenjača na motor ( odstupanje od paralelnosti ) , poluosovine i zglobovi poluosovina . U rijetkim slučajevima to mogu biti i nosači motora .  Teško je vjerovati da su dva nova seta spojke bila neispravna . Zato treba posumnjati i u ostale dijelove koje sam spomenuo . Motor može ostati bez snage ( zagušenje ) radi slijedećeg : tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage , MAP senzor, ECT senzot, IAT senzor, lambda sonda , loša iskra na svjećicama , kablovi, bobina, mehaničko stanje motora . Kada se ispitaju spomenuti dijelovi , otkriti ćete uzrok .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - AKUMULATOR ?

Datum objave: 06.11.2012 14:38:26
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav gospodine Meicu,prvo vam moram izrazit jedan veliki kompliment na vasem radu,pa bi vas zamolio za savjet,koji da akumulator uzmem?koji proizvodac da bude i kolika je idealna amperaza,i da nebude bas previsoka cijena,imam opel astru 1997g 50kw 1.7td i da,auto mi je uvijek na otvorenom i ljeti i zimi,unaprijed vam zahvaljujem puno na odgovoru,zelim vam ugodan ostatak dana,pozdrav

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da kvaliteta i cijena nikada nisu bila brača . Zato ću ja navesti koji je odgovarajući akumulator za Vaše vozilo a Vi ćete izabrati koji Vam odgovara po cijeni . Za Vaše vozilo odgovara akumulator od 72 Ah .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i.16V - TEŠKO PALJENJE U JUTARNJIM SATIMA ?

Datum objave: 28.10.2012 10:17:05
Slika
PITANJE:

Postovani, Iskreno molim za Vasu pomoc. Posedujem Opel Tigra, 2005, 1.4 benzin sa ugradjenim plinom, auto je presao 75000 km. Problem je sa paljenjem u jutarnjim satima, naime auto odlicno pali ali prvi minut do dva izuzetno tesko prima gas, znaci pritisnes papucu pa motor primi tek nakon sekund ili dva, ista je situacija pri paljenju na benzin ili gas svejedno, radio sam kompjutersku dijagnostiku koja ne pokazuje da nesto nije u redu.Bio sam u servisu, ocistili su dizne za benzin i dizne na plinskom uredu, zamenili svecice i filter benzina, dva dana je bilo ok a onda isti problem. Napomena nakon minut ili dva kada motor zagreje onda nema problema. Unapred hvala na odgovoru, srdacan pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu postojati četiri osnovna uzrok radi kojih hladan motor ne prihvača gas a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, mehanički sustav motora , sustav za upravljanje motorom . Osnovni zadatak servis je da svojom stručnošću i angažmanom dođe do spoznaje što je uzrok i kako taj uzrok otkloniti . Prilikom ispitivanja treba slijediti profesionanu logiku . Ispitati treba slijedeće : propuštanje na usisnom kolektoru, energiju iskre na svjećicama, probijanje visokog napona, pad napona na pojedinim senzorima motora, davač impulsa GMT sa senzora radilice, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor; EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,O D DTi - MOTOR NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 27.10.2012 14:45:43
Slika
PITANJE:

Imam Opel vectru 2,0dizel, 98 god., nekada bi teže palila pa sam ga odvezla majstoru, on kaže bospumpa je u pitanju, izmjenilu su bošpumpu, zapravo poslali kod bošmajstora koji je pumpu repariro, kadu su je opet postavili na vozilo neće da pali nikako???? Kažu da su probali i neku elektroniku, Da li znate što bi to mogli biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora, elektropokretač, imobilajzer , električna instalacija motora, grijači, filteri, zrak u sustavu goriva, faza motora, mehaničko stanje motora, inercioni ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, visokotlačna pumpa, relej ECU centrale, kontrolni modul visokotlačne pumpe, kompjutor motora . Kao što vidite ima mnogo stvari koje mogu biti uzrok radi kojih motor ne može upaliti . Međutim glavni zadatak servisa je da otkrije što je neispravno i da nakon toga obavi potreban popravak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - MOTOR TRZA KADA PADA KIŠA ?

Datum objave: 27.10.2012 08:40:28
Slika
PITANJE:

pozdrav imam opel astru f 97god. kad je kisa ili ako naletim na neku lokvu vecu na cesti trza mi i nemoze ic a kad je suha cesta i lipo vrime onda je sve odlicno.

ODGOVOR:

Vlažno i kišno vrijeme ima utjecaja na električnu instalacijau motora, ne električne kontakte i konektore. Vlaga izaziva pad napona na spomenutim mjestima i tada pojedini senzori, davači impulsa i aktuatori ne rade ispravno . Zbog toga bi trebalo obaviti sistemantski ( detaljni ) pregled svih dijelova električne instalacije i kontakata , očistiti kritična mjesta i nakon toga dobro zaštititi sve električne konektore, kontakte i dijelove električne instalacije .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,8 i. 16V - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 20.10.2012 16:39:10
Slika
PITANJE:

gospodine imam opel astru f 1.8 16v 115 ks.u vožnji mi se ugasio auto i više nije palio kad dam kontakt začuje se pumpa goriva i kada probam da upalim auto kao da dizne ne ubrizgavaju gorivo zamjenio sam relej od pumpe goriva i stavio druge dizne i ništa stalno mi blinka lampica greške motora pa me zanima šta bi tu moglo biti hvala.

ODGOVOR:

Neispravno može biti mnogo toga i to : imobilajzer ( blokada paljenja ) , električna instalacija motora, filteri, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, brtva usinog kolektora, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, niski tlak goriva, faza motora, kompresija, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - LER GAS VARIRA DO 1.500 o/min ?

Datum objave: 16.10.2012 09:42:23
Slika
PITANJE:

Poštovani. Kupio sam Opel Tigru 1.4 16 v 96g. Auto je uredno servisiran,130 000km cca. Počelo mi se dešavat da se podigne ler gas do 1500 okretaja i tako se vozim bez da jako stušćem gas. Ponekad samo varira izmedju 800 1500 okretaja,a ponekad radi skroz normalno. Zanima me što bi to moglo biti,te koji su najčešći problemi kod navedenog auta? Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori ( prevelika količina goriva, ECU centrala. Točan odgovor što je neispravno mogu dati tek nakon pregleda vozila . Ovo vozilo nema tvorničkih grešaka i uz redovito servisiranje može biti pouzdano i sigurno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - NEĆE DA RADI NA LER GASU ?

Datum objave: 14.10.2012 12:20:46
Slika
PITANJE:

opel vektra a 90 god.20i auto ima plinsku instalaciju problem je taj kad je auto hladan neće da radi na ler gasu a kad se ugrije sve ok.isto tako kad se ugrije brže ga vozim povisi ler gas na 1.5. na plinu mi se često pali narančasta lampica kad brže vozim.pomozite molim vas.

ODGOVOR:

Na vašem vozilu najprije treba ispitati ispravnost benzinskog sustava ( sve komponente i sklopove ) . Tek kada se otklone sve greške na benzinskom sustavu i kada motor bude radio potpuno ispravno na benzin , tada se po potrebi može ispitivati i plinski sustav . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snage TPS, aktuator minmuma, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka MAP, nečisti injektori, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, kablovi za svjećice, bobina, ECU centrala motora . Redoslijed ispitivanja treba biti : mehanički sustav motora, mjerenje tlaka goriva, ispitivanje injektora i tako dalje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 07.10.2012 12:07:48
Slika
PITANJE:

S velikom vjerom u Vašu stručnost Vam se obračam. Imam Opel Corsa 1.2 16v god.2000,prešao 205000 km. Kod brzine oko 120 km/h pali se kontrolna žaruljica elektronike,a kad smanjim gas gasi se. Isto i pri manjim brzinama kod naglog ubrzavanja. Na dijagnostici pokazuje grešku na lambda sondu koja je zamjenjena no greška elektronike se opet na isti način očituje. I kod vožnje bez auspuha se isto ponavlja. Da nije nešto do katalizatora i što dalje preporučujete ? Molim makar na moju E-poštu hitniji odgovor jer se spremam na put oko 900 km,pa da me auto ne ostavi u putu. Unaprijed veoma zahvalan!

ODGOVOR:

Kada se utvrdi da lamda sonda ne radi , tada se ne mijenja istog časa lambda sonda . Razlog za to je što prije lambda sonde postoje još nekoliko mogućih kvarova koji mogu blokirati rad lambda sonde . Zato se najprije ispituju : svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora . Tek nakon ovoga ispituje se lambda sonda . Ako ugradite novu lambda sondu a ne otklonite uzrok , ni nova lambda sonda neće raditi .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - VOZILO SE TRESE PRILIKOM KOČENJA ?

Datum objave: 23.09.2012 10:05:58
Slika
PITANJE:

Poštovani Vozim opel astru f 2oo1 god zadnja serija ovih astri. Duži vremenski period ima problema sa trešenjem prilikom kočenja. Nekoliko majstora potvrdilo mi je da trešenje dolazi sa zadnjeg kraja, pošto prilikom povlacenja rucne citav zadnji kraj trese. Zamjenjeni doboši, pakne, zadnji seleni pošto su bili loši i opet trese. Diskovi pregledani komparaterom i sve u redu nigdje ne baca, tako da je prednji kraj isključen. Pokušao sam i sa prebacivanjem guma prednjih i zadnjih ista stvar. Molim Vas za mišljenje pošto sam do sada dao već hrpu para, a problem nije riješen.

ODGOVOR:

Uzroci vibracija mogu biti : gume, felge, diskovi, nosači kočnih kliješta, kočna kliješta, cilindri, visokotlačne cijevi pojedini dijelovi prednjih i zadnjih ovjesa, glavčine, kočni bubnjevi , ostali netipični uzroci . Glavni i jedini zadatak svakog servis je da nakon pregleda Vašega vozila i ispitivanjem navedenih dijelova , otkrije kvar , predloži rješenje i uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Na žalost stručnost i tehnička osposobljenost mnogih servisa je na takvom nivou da nisu u stanju otkriti složenije kvarove i iste riješiti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - HLADAN ILI VRUĆ, MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2012 09:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejiću.Imam problem s paljenjem,teško pali bila vruća ili hladna, treba 5-6 sek da vergla, lampica grijača nekad radi nekad ne.opel vektru 2001.g. 2,0 dti. srdačan pozdrav hvala!

ODGOVOR:

Kada motor teško pali na hladno i na toplo trebalo bi ispitati brojne faktore koji mogu biti uzrok . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, grijači, modul grijača, relej grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, faza motora, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, EGR ventil, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Na žalost na Vaše jednostavno pitanje ne mogu dati i jednostavan odgovor . Međutim prvi korak koji treba napraviti je dijagnostika i provjera spomenutih komponenata .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. - PROBLEMI NA RABLJENOM VOZILU ?

Datum objave: 14.09.2012 08:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Posjedujem Opel Astra G 2001g.,1389 cm3, 66 kw,(benzin) bez klime. Vozilo je prešlo 110000 km. Kada sam ga nabavio (prije 1.5 godinu) stanje brojača je bilo 99000 km. Odmah nakon kupnje sam izvršio kompletan servis. S vozilom se tijekom vožnje rukuje pravilno, a radni režim je obično između 2000-3000 okr/min. Do sada je na vozilu nastupilo više kvarova, a jednostavnije pokušavam popraviti samostalno. U tom smislu imam neke nejasnoće. 1. Potrebno je zamijeniti hladnjak jer propušta tekućinu. Molio bih vas za kraći opis postupka zamjene rashladne tekućine na ovom motoru, nakon što ugradim novi hladnjak. Dakle, gdje se otprilike nalazi vijak za ispust na bloku, odnosno dali ga je uopće nužno koristiti (čitao sam da kasnije može doći do curenja na tom mjestu) ili je dovoljno tekućinu ispustiti na najnižoj cijevi. Pretpostavljam da će u tom slučaju dio tekućine zaostati u sustavu, pa dolazi do miješanja s novim antifrizom, a nisam upoznat koji antifriz je do sada bio u sustavu. Dali je zbog ovog potrebno izvršiti prethodno ispiranje sustava, te dali je prilikom punjenja sustava potrebno izvršiti odzračivanje i na kojem mjestu? Vezano uz ovo, koliki je interval zamjene rashladnog sredstva,(mehaničar mi je rekao da ga nije potrebno nikako mijenjati?!) te dali je dovoljno kvalitetan plavi Ina antifriz "AL super" (u omjeru 2:1- za obalno područje)? 2. Od kada posjedujem automobil povremeno (svakih 3-4 tisuće km.)se pali indikator kontrole emisije ispušnih plinova i konstantno gori (a ponekad nakratko i treperi). Katalizator je zamijenjen na 95000 km. Prema sugestiji mehaničara, tijekom vožnje prebacim u niži stupanj prijenosa (druga brzina) te broj okretaja nakratko podignem do 6000, tj. puni gas. Svrha ovoga je navodno, propuhivanje nakupljene čađe U EGR ventilu. Nakon ovakvog postupka indikator se doista i ugasi. Napomenuo bih da je EGR ventil dva puta pročišćen, ali bez nekog rezultata. Na kompjuterskom pregledu mi je rečeno da je na trećem cilindru između bobine i svjećice zabilježeno lagano probijanje izolatora. Molio bih vas za vaše cijenjeno mišljenje i sugestije. 3. Unazad nekoliko mjeseci došlo je do odljepljivanja tapecirunga na "nebu" kabine. u samo nekoliko dana potpuno se je odvojio. Kontaktirao sam Opel ovlašteni servis, gdje sam dobio odgovor da problem nije moguće riješiti, nego u obzir dolazi jedino zamjena cijelog neba, što je financijski dosta nepovoljno.Molim vas za sugestije. Unaprijed vam se zahvaljujem na vašim odgovorima i odvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Čep za antifriz na bloku motora ne postoji . Antifriz se ispušta da tako da se demontiraju pojedine cijevi rashladnog sustava, sve dok ne iziđe kompletna teućina. Sustav se odzračiva automatski dok se motor zagrijava i tom prilikom treba dopunjavati rashladnu tekućinu . Nakon što se motor potpuno zagrije , po potrebi se opet dopuni sustav . Antifriz treba biti za -40°C . Antifriz se mijenja svake dvije godine . Kontrolna lampica motora se pali kada postoji greška u sustvau ubrizgavanja goriva ili u sustvau za stvaranje iskre na svjećicama . Grešku treba točno defektirati . Moguće greške su : pojedini senzori motora, injektori, lambda sonda, regulatortlaka goriva, zaklopka snage, probijanje visokog napona , mehaničko stanje motora . Problem s krovnom oblogom ( tapecirungom ) rješite kod auto tapetara .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - BLOKIRALE KOČNICE , NE MOGU KRENUTI S MJESTA ?

Datum objave: 04.09.2012 11:06:13
Slika
PITANJE:

dobar dan majstore. ja posjedujem opel astru 1.6 97 god. prekjucer sam se vratio sa mora parkirao auto i povukao rucnu. jutros sjedam u auto i nemogu krenuti, blokirali mi zadnji tockovi! sta bi mogao biti problem. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kočne papućice su se zalijepile za kočni bubanj  ( oksidacija, kočno ulje ) . Pokušajte vožnjom napred natrag odblokirati kočnicu . Ako postupak ne uspije , kočnica se mora odblokirati na mjestu gdje je vozilo ili u servisu . Nakon toga obavite potreban servis kočnica .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - HIDRAULIČNA KOMANDA SPOJKE ?

Datum objave: 25.08.2012 11:17:08
Slika
PITANJE:

poštovanje ! iman pitanje u vezi opel corsa 2003 hdroulična spojka ili kvačilo jednostavno u vožnji propalo i ne može se mjenjat brzine. e pa sad jednostavno ne mogu nači posudu za ulje ako uvopče postojin neznan kako funkcijonira takva spojka. prije su auti kad ode spojka prominiš sajlu i vozi....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu spojka je klasična kao što je bila i na vozilima starije generacije . Razlika je samo u komandi spojke , prije je bila sajla a sada se koristi hidraulična komanda . Hidraulična komanda se sastoji od glavnog cilindra spojke koji se nalazi u kabini i radnog cilindra koji se nalazi u prostoru ispred spojke ili na samom kućištu mjenjača izvana . Kada se pokvari jedan od cilindara javlja se isti efekt kao kada pukne kuplung sajla . Neispravan cilindra treba zamijeniti a sustav hidraulike odzračiti . Glavni cilindar u kabini je lako zamijeniti jer je odmah dostupan . Radni cilindar koji se nalazi u prostoru mjenjača ispred spojke je teže zamijeniti jer se mora demontirati mjenjač kako bi se obavila zamjena istoga .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,7 CDTI - DRUGAČIJI ZVUK MOTORA NAKON PREGRIJAVANJA ?

Datum objave: 13.08.2012 23:07:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da nagađam i pogađam kako je motor promijenio zvuk i kako se čuje neko lupanje . Više bih volio pregledati Vaše vozilo i točno reći o čemu se radi . Prilikom pregrijavanja motora nije nužno da mora izgoriti brtva glave motora . U takvim situacijama , temperatura ulja se poveća iznad 150°C a to je opasno za ležajeve radilice i motor .

na vrh Povratak na vrh