Danas je: 21.05.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 1,9 CDTI - LOŠ RAD MOTORA NAKON KRIVOG GORIVA ?

Datum objave: 13.02.2012 14:47:33
Slika
PITANJE:

Dobar dan gospodine Meic! Posjedujem Vozilo Opel Vectra 1.9 cdti, prilikom zadnjeg tocenja goriva, greskom je prodavac nasuo u rezervoar benzin! Nakon desetak minuta rada motora, auto je poceo da trza i da se gasi! Kada se ugasio, logicno nismo mogli upaliti auto, dok nismo istocili benzin! Nasuo sam dizel i odmah je upalio, ali i dalje auto trza! Moje pitanje je, posljedice i moguci kvarovi koji su mozda nastali prilikom tocenja benzina i sta raditi dalje, jer mi automobil za sad nikako ne radi normalno!!! Unapred zahvalan...

ODGOVOR:

Nakon što ste izvadili benzin iz rezervoara, filtera goriva,  cijevi dovoda goriva, visokotlačne pumpe , Rail-a , motor je trebao normalno upaliti . U prvim trenutcima rada mogao je i nemirno raditi . Nakon nekoliko minuta rada motor je trebao početi normalno raditi . Ako to sada nije tako , potrebno je ispitati visokotlačnu pumpu, dize, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 DTI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ???

Datum objave: 11.02.2012 14:28:18
Slika
PITANJE:

Imam Opel Vectru 2.0 DTI 16V i nitko mi ne može točno ustanoviti kvar motora a simptomi su sljedeći;auto normalno upalim i do 2000 okr radi normalno a iznad toga nemogu više dići okretaje. Na dijagnostici očitava grešku pod šifrom P1220 tj greška u regulaciji količine goriva.Molim za savjet.Hvala.

ODGOVOR:

Naveli ste da motor ne može postići brojeve okretaja a to znači da nema snage . Naveli ste i da nitko nezna što je neispravno . S Vašom tvrdnjom se ne slažem jer ste možda tražili mišljenje Vaših lokalnih majstora i nikoga više .  Ovoga časa mogu nabrojiti točno 34 moguća uzroka radi kojih motor nema potrebnu snagu . Naravno da nema smisla da ih posebno navodim jer Vam to ne bi koristilo . Na Vašem vozilu bih najprije napravio kompletnu dijagnostiku motora i tada bih točno naveo sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,4 i. - VELIKA POTROŠNJA ?

Datum objave: 09.02.2012 23:55:39
Slika
PITANJE:

Opel Corsa B Velika potrosnja goriva Molim vas za savjet Opel Corsa B 1995 1,4i 44KW, na otvorenoj cesti trosi malo ispod 8 litara, a u gradskoj 10-10,5, pod gradskom smatram odlazak bez zaustavljanja 3-7km, znaci nema semafora nego otvorenija cesta Nove svijecice, filter goriva, filter zraka, nedavno sam bio na dijagnostici, ne pokazuje nikakve greske, nastelano paljenje (bilo je kasno paljenje), kad se iskljuci kontakt senzora rashladne tekucine auto se ugasi. Na prvom servisu lambda sonda je krivo pokazivala i eko test je bio los, zuta lampica se palila, zamijenjena je, sad se lampica ne pali. Mozete li mi reci dali je moguce da auto cijelo vrijeme u tih 3-7 km radi pod cokom i da mu toliko treba da se zagrije, ne cini mi se da radi s vecim brojem okretaja, a auto radi normalno, mrvicu bolje vuce otkad je nastimano paljenje. Dali je to normalna potrosnja za ovaj auto - 140000km je napravljeno, hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Evo nekoliko savjeta za Vas ili onoga koji se bavi održavanjem Vašega vozila . Ispitajte slijedće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, suženje usisnih kanala, istrošenje bregaste osovine ) , senzor temperature ECT, senzor položaja zaklopke TPS , senzor temperature usisanog zraka, injektore, tlak goriva, lambda sonda, ispravnost auspuha, katalizator, električnu instalaciju motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centralu . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam naveo otkriti ćete sve nedostatke koji mogu utjecati na povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. TWINPORT - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 26.01.2012 12:17:09
Slika
PITANJE:

poštovani! vozim opel corsu 1.2 twinport 2006 godiste i prije pola godine auto mi je poceo malo trzat i upalila se lampica od motora tj od lambda sonde! palila se i gasila neko vrijeme ali sada vec par mjeseci stalno svijetli ali auto se normalno ponasa i ne trosi nista vise! bio sam na dijagnostici i rekli su da je do lambda sonde! u međuvremenu sam otisao na tehnicki pregled gdje je auto prosao eko test! mislim da to nebi bilo moguce ukoliko je otisla lambda sonda! sada me zanima vase misljenje,postoji li mogusnost da se radi o erg ventilu ili stvarno o lambdi sondi bez obzira sto sam prosao eko test!? u koliko je erg ventil dali se mora mijenjati novi ili se da otvoriti podmazati,ocistiti i vratiti nazad!? unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida i ispitivanja nije moguće samo na osnovu vašega opisa dati točnu ocjenu da li je neki od navedenih dijelova ispravan ili nije . Uvijek se radi ispitivanje a nakon toga se točno zna da li je nešto ispravno ili nije. Vozilo je moglo proću eko test bez obzira što lampica motora svijetli . Moguće greške su . lambda sonda , EGR , pojedini senzori motora, sustav paljenja , i ostali mogući uzroci . Moguće je čistiti EGR ventil ali to rijetko kada dovodi do rezultata. Lambda sonda se ne mijenja na pemet , ista može biti izvan funkcije i ako su neispravni i neki drugi dijelovi . Najbolje rješenje bi bilo , jednoznačno definiranje kvara, otklanjanje neispravnosti, brisanje greške iz memorije računala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL - FIAT - ŠTO JE BOLJE ?

Datum objave: 25.01.2012 13:06:36
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine,imam pitanje. Zamolio bi za vas savjet oko vozila. Ovako,planiram sebi uzimati automobil pa bih vas zamolio da mi kazete koji od ova dva je bolji. Opel vectra A 1.7 turbo dizel 1994 ili Fiat Tempra 1.9 turbo dizel godiste 1993 do 1995. Koji od ove dvije vrste sto sam naveo je bolje vozilo i pouzdanije. Dovidjenja i prijatno.

ODGOVOR:

Kada bi uspoređivali kvalitetu i jednog i drugog vozila onda bi to bila podjednaka kvaliteta . Stvarnos može biti sasvim drugačija . Tu je najvažnija činjenica trenutno stanje vozila i motora. Da bi došli do spoznaje o trenutnom stanju vozila neophodno je napraviti stručni pregled motora i vozila . Najbolje bi bilo da Vi izaberete vozilo koje Vam se sviđa ( neovisno koja je marka ) i da tada napravite stručni pregled vozila koji sam već spomenuo . Takve pregleda radimo vrlo često i isti su vrlo korisni jer mogu spriječiti neugodna iznanađenja . Ako budući vlasnik kupi pregledano vozilo , mi na osnovu stručnog pregleda savjetujemo što bi trebalo napraviti na servisu kako bi vozilo ispravno funkcioniralo . Nadam se da sam odgovorio na Vaše pitanje a ako ima kakvih nejasnoća jevite se opet .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 16V - PROBLEMI NAKON KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 25.01.2012 08:15:28
Slika
PITANJE:

Jucer smo kupili opel omegu 20 16v 95 god brc plin ocuvana super stanje. Bivsem vlesniku stajala cca 1 god tesko je upalila ali je upalila i presla 20 km do kuce bez nekakvih poteskoca i danas tesko pali kad upali dok drzis gas radi cim pustis crkne blinka lampica motora jel moze savjet sta da se radi

ODGOVOR:

Vozilo koje ste kupili je dugo stajalo i pitanje je u kakvom stanju su pojedine tekućine , filteri, senzori, injektori . Radi toga je potrebno HITNO napraviti kompletan servis vozila . Servis treba obuhvatiti sve potrebne radove i to : zamjenu svih filtera, zamjenu svih tekućina, zamjenu svjećica, kontrolu elektronskog sustva ubrizgavanja, kontrolu sustava za stvaranje iskre na svjećicama , sve ostale kontrole koje su bitne za ispravno funkcioniranje vozila. Ovaj servis napravite što prije i na najkvalitetniji način .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,6 i. TWINPORT - SKUPI POPRAVCI BEZ REZULTATA, POMOĆ !

Datum objave: 19.01.2012 08:27:38
Slika
PITANJE:

Dragi majstore, Astra H, 1.6 twinport, 2004. Prvi problem je što ne radi ventilator u prvoj brzini jer je otišo otpornik koji je u samom konektoru. Da li imate takav jer se mora kupiti cijeli ventilator. Drugi problem je taj što dok se motor zagrije cca 30 min vožnje, okretaji motora počnu zastajavati kod mijenjanja brzina, a u leru skaču od 1 - 1.500. Prilikom toga počne lagano cviliti tračni remen. Dve godine ecn signalizira grešku 013607 i nitko ne može naći uzrok kvara. Popavljali su mi u Opel Šatraku u Koprivnici. Mijenjali su lamda sonde pa ništa, pa su mi vratili stare natrag na motor, kupio sam novu cijelu granu sa svim senzorima, i opet ništa. Osjeti se miris benzina. Ovo sljedeće sam rekao u Šatraku pa su rekli da sam bedak, a mislim da je to itekako važno. Lampica motora se pali samo u vožnji i to uvijek na istom mjestu (dok putujem, samo na tom zavoju od 90 stupnjeva u lijevo sa brzinom 50-90km/h, dok vozim ispod 50 km/h se ne upali). Nekoliko mj. poslje je počeo plavo dimiti. Promjenio sam karike, nešto za ventile, katalizator jer je sve bilo puno ulja. Čistili su dizne. Auto radi besprijekorno dobro sve dok se ne zagrije. Majstore tužno je to jer ću morat prodat auto dok se složi jer više nemam novca za ništa. Platio sam preko 15000 kuna sve to i neću odustati a da se ne obratim Vama. Majstore, da li oni mene namjerno za(je)bavaju, jer fitilj mi je pri kraju, a novaca više nema. Da li imate slično iskustvo i što bi se tu moglo događati? Unaprijed hvala! Lijep pozdrav!!

ODGOVOR:

Sve detalje i probleme koje ste naveli mogu razumjeti . Na Vaša pitanja bih mogao odgovoriti još dužim odgovorom ali od toga ne bi bilo koristi i zato ću odgovoriti kratko i razumljivo . Na motoru Vašega vozila postoje tri osnovna sustava i to : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. kada postoje problemi kao što ste Vi to naveli moraju se ispitati sva tri sustava i to svi pojedini dijelovi i sklopovi . Prvo i osnovno je da mehanički sustva motora bude ispravan a to znači : točna faza motora, dobra kompresija, dobra zabrtvljenost motora, motor ne smije trošiti ulje ( vodilice ventila, klip-cilindra ) . Drugi važan faktor je : dobra iskra na svjećicama, ispravnost bobina, ispravnost elektronika paljenja . Na kraju mora biti potpuno ispravan sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, količine goriva, regulator tlaka , injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, lamnda sonda, senzori radilice i bregaste osovine, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Kada bi sve što sam naveo bilo ispravno , Vaš motor bi ispravno radio . Iz navedenog možete zaključiti da se kvar /kvarovi mogu otkriti ako se stručno i pažljivo ispitaju sve komponente i svi dijelovi koje sam naveo .  Nemam otpornik koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i - ZAŠTO SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 18.01.2012 19:06:46
Slika
PITANJE:

OPEL Astra F 1.6 8V 72KS problem je sledeci : ugarednjom plina posle par meseci auto na rezimu benzina prilikom kocenja tj padom obrtaja gasi se padne naglo pa se povrati obrtaj pa varira skala obrtaljke gore dole do 1000 1500 obrtaja,dok na plinu radi ko sat ,i non stop radi check engine zuta lampica ,tj u tku voznje cas svetluca cas ne ,kao da je na benzinu izgubio moc auto jednostavno a plin je prihvatio perfektno kao da je do sada 160000 km preso na gas a ne na benzin svih ovih godina da napomenem stavio sam slikonske kablove GM ,svecice za plin 3 elektrode, ocisto step motor,diznu na monopointu u ultrazvucnoj kadi,filter vazduha goriva zamenejno jebem li ga sta je vise s oprostenejm ne znam?

ODGOVOR:

Zamjena pojedinih dijelova po principu slučajnog pogađanja rijetko kada dovodi do rezultata . Logično bi bilo da na Vašem vozilu napravite dijagnostiku motora i potrebna ispitivanja . Nakon stručno obavljenog posla točno se može znati što je neispravno i kolika je cijena popravka . Navesti ću moguće neispravnosti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka , senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, odzračni ventil spremnika goriva, električna instalacija motora , mehaničko stanje motora, nečist rezervoar, tlak goriva, količina goriva, senzor radilice, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NEMA SNAGE, NE RADE DVA CILINDRA ?

Datum objave: 15.01.2012 20:30:32
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu! Auto (ASTRA 1.6 16v motor z16xep) mi je 2008. godiste i vozim ga na benzin (ima i ugradjen gasni uredjaj gde se isto ponasa. Pre par meseci mi se upalila zuta kontrolna lampica i auto je poceo nestabilno da radi, po mom misljenju na tri cilindra. Na leru mu varira broj obrtaja i na izduvu se oseca intenzivan miris benzina. Kada u voznji predjem 2000 obrtaja, lampica pocne da blinka, auto izgubi snagu i moram da smanjim gas... Pored ovoga pri brzini 120km/h kad pritisnem kvacilo auto se ugasi. Na dijagnostici u ovlascenom servisu prijavljuje dve greske- 0300 i 0304, odnosno "misfire detected multiple cylider" "misfire detected" na cetvrtom cilindru... Majstor mi je rekao da je komp pobrljavio i da spremim 400e za drugi- POLOVAN!!! Kaze da je 80% do kompjutera, Desilo mi se da kada pocne lose da radi u voznji, stanem, izvucem kljuc iz brave, sacekam par sekundi i onda startujem auto... Posle toga, lampica gori, ali auto radi normalno! Zaboravio sam da kazem da sam zamenio komp(polovan), sonda, svecice i bombinu. sve u ovlascenom servisu i opet isto. Vise ne znam sta da radim. Unapred zahvalan za svaki moguci savet!!!

ODGOVOR:

Vi ste spomenuli da je dijagnosticiran kvar na dva cilindra i to izostanak paljenja . Mogući uzroci su : svjećice, bobine, električna instalacija od motora ,  kompjutor motora, injektori , neki netipični kvarovi . Ispitivanje treba obaviti po slijedećem redoslijedu : mehaničko ispitivanje motora , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( sve komponente ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( sve komponente ) . Na ovaj način se može točno utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar . Možda bi bilo dobro da zatražite još jedno stručno mišljenje , obzirom da ovlašteni servis u kojemu ste bili nije otkrio pravi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. - ABNORMALNA POTROŠNJA GORIVA ???

Datum objave: 14.01.2012 18:14:29
Slika
PITANJE:

Posjedujem Opel Astru 1.6 F,1997.g 75KS. Imam problem sa potrošnjom, auto troši abnormalno, sa 400-420kn rezervara goriva prijeđem 500km. Neznam jeli to normalno, uglavnom vožnja je većinom od 2-2.5 tisuće okretaja. Prijašnja potrošnja je bila od 7-8l na 100km. I još jedna stvar koja se dešava jest da povremeno počne trzati u tijeku vožnje, možete li mi objasniti o ćemu se radi? Hvala vam unaprijed.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može trošiti puno goriva. Radi toga bi trebalo napraviti kompletnu dijagnostiku motora i ispitati mehanički sustav motora , sustav paljenja , sustav elektronskog ubrizgavanja . Kada se obavi takvo stručno ispitivanje sigurno će se znati što je neispravno i koje radove treba obaviti na motoru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, propuštanje na ventilima, kompresija, brtva usisnog kolektora, začepljenje usinih kanala ) , loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, elektronika paljenja, filteri, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektori, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, laptirasta zaklopka , senzor položaja zaklopke, senzor temperature otora, oštećenje ispušnog sustava, upravljačka centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - KAKO OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 08.01.2012 15:54:54
Slika
PITANJE:

imam opel vectra b 16-16v 97 godina problem je u tome sto mi stalno pokazuje narandastu lampicu kao greska motora .Alternator je staljen novi i to od boscha.motor radi na minimumu od 1350 okretaja pa na gore zna na momente se dignuti i do 3000 okretaja i tako ostane na par sekundi.Auto je se probo spojiti na kompjuter da ocita gresku ali ga kompjuter ne moze prepoznati nece da se spoji.Zamolio bi vas ako ikako mozete pomoci i odgovoriti mi na ovo bio bi jako zahvalan.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedena lampica ( kontrolna lampica motora ) se pali uvijek kada postoji greška na elektronskom sustavu ubrizgavanja , na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora . Sada bih mogao nabrojiti više od trideset mogućih razloga radi kojih se pali spomenuta lampica ali od toga ne bi bilo koristi . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, zaklopka snage, lambda sonda, aktuator minimuma, električna instalacija, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, tlak goriva, mehaničko stanje motora , ECU centrala. Dijagnostiku treba raditi sa svim sredstvima i pomagalima ( samo dijagnostički kompjutor nije dovoljan ) . Nakon kompletnog i pojedinačnog ispitivanja sigurno se može točno otkriti svaki kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. 16V EASYTRONIC - PROBLEMI ???

Datum objave: 07.01.2012 11:48:12
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu c,1,2 16v easytronic 2001 god,140.000km, Na autu se dogodilo odjednom da ispada iz brzine,tj krenem u manualnom modu 1,2,pa umjesto u 3 izbaci u ler,tj N,nakon toga pokušam ubacit u 1 ali auto ne kreče kao da nije u brzini,pa uspijem krenut pa nakon 300 ,400 metara opet izbaci iz brzine. Auto je vožen u servis gdje je napravljena dijagnostika i nedaje nikakve greške u Easytronic,molim za vašu pomoć.Hvala

ODGOVOR:

EasyTronic mjenjač na Vašem vozilu je kombinacija običnog mehaničkog mjenjača s klasičnom spojkom i dograđenog automatskog sustava koji obavlja funkciju šaltanja brzina i upravljanja spojkom . Ovakve probleme sam već rješavao u praksi . Prema Vašem opisu kvarovi mogu biti : mehanički, električni elektronski . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi što je neispravno . Za više detalja nazovite na tel. 060/60 60 44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i.16V - ŠTO ZAPRAVO LUPA ?

Datum objave: 05.01.2012 16:41:00
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meiću! Imam pitanje u vezi opel astre h,motor je 1.4 16v sa lancem. Iz motora mi se cuje kao zveketanje podigaca ventila ili nategaca lanca,radi kao dizel na ler gasu,samo kad je motor na radnoj temperaturi.Svaki put kad se mijenja ulje i filter nakon 10000km,filter ulja je kao usisan,zbijen,i kada je filter zbijen zna se dogodit da nakon paljenja,lampica ulja nastavi svijetlit sve dok ne dodam malo gasa,zanjima me Vase misljenje,da li je zbijanje filtera ulja i zveketanje podigaca ili natezaca povezano,i sto savjetujete da provjerim?U auto od pocetka stavljam GM ulje 5w30. Hvala lijepa!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu, najprije bih zaključio da li zvuk koji čujete nastaje na razvodnom lancu ili na hidropodizačima. Ako zvuk nastaje na lancu , provjerio bih njegovo szanje i napetost . Ako je lanac labav , provjerio bih klizač lanca, papučicu natezača i sam natezač . Ako zvuk dolazi od hidropodizača , provjerio bih da li lupaju svi hidropodizači ili samo neki . Ako lupaju svi hidropodizači posumnjao bih u tlak ulja, začepljenje uljnih kanala na glavi motora, uljnu pumpu . Ako lupaju smo neki podizači , zaključio bih da iste treba očistiti ili zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.01.2012 16:45:29
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu imam problem sa opel corsom 1.7 dti 2001 godiste pre 10 dana sam zamenio protokomer i vozilo mi je islo odlicno u poslednja dva dana upalila mi se lampica zuta check engine i pokazije greske 0100 i 1125 i nece da vuce ljepo. kad iskljucim protokomer onda mnogo bolje vuce ali dosta dimi crn dim. motor je u odlicnom stanju ne baca nigde ulje i ne trosi ulje. sad mi se povecala i potrosnja goriva sta bi mogao biti problem? hvala unapred. pozdrav

ODGOVOR:

Normalno je da se povećala potrošnja goriva ako ste iskopčali mjerač protoka zraka a uz to još svijetli i kontrolna lampica motora. Na vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i ispitati slijedeće : senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor temperature motora , senzor radilice, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - MOTOR MALO PREKIDA ?

Datum objave: 03.01.2012 15:30:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Opel Vectru 2.0i GLS iz 90-te presla 230tkm,auto je stvarno odlican nakon toliko godina,jedino me muci sto auto malo trokira,i to vise kad je zagrijan nego kad je hladan i radi pod cokom,cim dam malo gasa radi mirno ko beba,promjenio sam svjecice i kablove,malo je bolje ali jos cuka,da li je to i normalno za auto star 20 godina,ili se moze nesto napraviti,koji mi j najbezbolniji i najjeftijiji nacin da utvrdim kvar,ja pretpostavljam da je kompresija ili pumpa goriva.

ODGOVOR:

Iako je Vaše vozilo staro 20 godina nema razloga da ne radi ispravno . Najjednostavniji način da otklonite kvar je da najprije pregledate : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet jer se tako mogu napraviti troškovi a rezultat obično izostane . Moguće neispravnosti su : probijane visokog napona, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, davač pložaja zaklopke snage, nečisti injektori, tlak goriva, filteri, mjerač tlaka zraka, električnainstalacija motora, motorić minimuma, ECU centrala, razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - GASI SE NA LERU ???

Datum objave: 03.01.2012 08:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani opel vectra b 1.8 16v. 1998. god. 190 tkm sa ugrađenim plinom, problem je sa ler gasom neovisno da li radi na plin ili benzin, naime ima dana kad se tokom vožnje prilikom oduzimanja gasa kod zaustavaljanja (recimo semafor,propuštanje pješaka ili slično) jednostavno ugasi i nakon toga ponovno normalno ga upalim.Zna se dogodit da nekoliko dana zaredom ne pokazuje navedene simptome a onda opet isto, na svakom semaforu se ugasi. Izvadio sam motorić ler gasa ( ako se tako zove uređaj slijeve strane usisne zaklopke-na njemčkom jeziku "leerlaufregler" )te istog očistio ali problem nisam riješio. Nadalje sam probao spomenuti leerlaufregler osloboditi struje iskapčanjem strujnog đeka i pošto tada nije htio raditi u leru, zaključio sam da je ispravan, no mjerenjem napona koji dolazi na spomenuti leerlaufregler ostao sam u dilemi ispravnosti rada istog budući napon koji dolazi na taj uređaj iznosi 3-4,5 volti ovisno o dodavanju gasa,dodavanjem gasa napon pada. dakle,molim Vas odgovor da li je napon od 3-4.5 volti odgovarajući za ispravan rad "leerlaufreglera" ili moram otklanjanje opisanog gašenja na leru potražiti u drugim sklopovima? srdačno pozdravljam i zahvaljujem željko

ODGOVOR:

Aktuatorom minimuma ( Idle Speed Control  ISC ) upravlja računalo motora . Napon između pinova 2 i 4 je 5 V  a napon između pinova 1 i 4 je 3,9 V . Omska vrijednost između pinova 2 i 4 treba biti 1.819 Ohm  a između pinova 1 i 2 treba biti 921 - 1.087 Ohm-a . Uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi kao što su : pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja , dijelovi sustava paljenja, mehanički uzroci, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i.16V - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 31.12.2011 10:24:25
Slika
PITANJE:

vozim opel vectru 1.8 16v 96g b linija sa direktnim ubrizgavanjem sa automatskim prebacivanjem plina lovato.e sad nisam se vozio na plin dobrih 3mj nisam bio doma auto je vozila zena ali samo na benzin.dogada mi se to da auto ujutro kad upalim normalno na benzin priprema plina svjetli na lampici od plina i ceka da se auto ugrije da prebaci automatski na plin,znaci tih 5min kad radi pod cokom onda auto trokira radi nemirno i puca na auspuh kad se ugasi cok takoder trokira ali puno manje,a kad se auto full ugrije onda je ok.auto inace ljepo vuce na plin i na benzin,prije toga mi je na plin dobro palio bez trokiranja i sl. to se dogade sad kad se nije vozilo na plin velim dobra 3mj.dali se mozda zastopao filter plina ili ventil koji otvara i zatvara plin??? inace da napomenem da je auto na plin presao 80tkm na plin bez ijednog problema i jako sam zadovoljan molim odgovor hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor loše radi na plin mogu biti : filter tekuće faze plina, filter plinske faze plina, ventil za regulaciju količine plina u isparivaču, nečicsoće u isparivaču, emulator, senzor tlaka plina, senzor temperature rashladne tekućine na isparivaču, plinski injektori . Ako niste dugo radili servis na plinskom sustavu to bi možda bilo rješenje u ovom slučaju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - PROBLEM S PALJENJEM

Datum objave: 28.12.2011 17:07:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam vozilo Opel Corsa 1.4 benzin, 1995.godište, tip motora C14NZ. Ubrizgavanje je multipoint. Otkad su počeli mrazevi, imam problema sa paljenjem. Ujutro auto samo vergla, kao da uopšte benzin ne dolazi do karburatora. Vadio sam diznu, podmazao je i pošto je vratim u karburator, auto upali normalno, do sledećeg jutra. Nekad ne moram vaditi diznu, nego špricem uspem malo benzina direktno u karburator i zaverglam, i upali normalno. Pumpa je ispravna, benzin sigurno dolazi do dizne, tako da sam siguran da je ona u pitanju. Međutim to je jako jednostavna dizna sa elektrikom, ne znam šta bi mogao da bude problem u njoj. Dobio sam neke savjete da bih trebao da očistim diznu, da li ste vi imali slična iskustva i šta mi možete predložiti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor radilice, veliki pad napona prilikom startanja motora, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor temperature motora, MAP senzor, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, ECU centrala . Sve što sam naveo treba ispitati a tek nakon toga zamijeniti dio koji je neispravan .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - KOČNICE

Datum objave: 24.12.2011 12:18:09
Slika
PITANJE:

Postovanje!Imam jedno pitanje u vezi kocnica na automobilu Opel Corsa 1.5 td 1998 godina.Kocnice mi jednostavno luduju,pri naglom kocenju zadnji kraj automobila oko 90 stupnjeva me baca ponekad u jednu stranu a ponekad u drugu.par puta je vec pokusavano stelati kocnice ali bezuspjesno.Molio bih vas za savjet

ODGOVOR:

Kočnice su vrlo bitan faktor u aktivnoj sigurnosti vozila i zato moraju biti uvijek besprijekorne. U ovom slučaju potrebno je detaljno pregledati i prednje i zadnje kočnice . Ako se otkrije bilo kakva neispravnost ista s emora otkloniti . Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočne papučice, kočni bubnjevi, kočna kliješta, kočni cilindri, korektor kočenja, flekcibilne cijevi kočnice. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - AGR ( EGR ) VENTIL

Datum objave: 24.12.2011 10:58:26
Slika
PITANJE:

OPEL T98 ASTRA 2003 GODIN Poštovanje nedavno sam kupio Astru 2003 godina 2.0 DTI prešla 166000 km auto dosta solidno i prilikom kupvine izvršena je zamjena 2 senzora za protok zraka nakon mjesec dana upalila se lanmpica na instrumantal tabli sa ključem na i nakon određenog vremena sama ugasila na dijagnostici je pokazalo da je grijač, nakon ispitivanja grijača svi su bili ispravni.Tako da nije ništa rađeno nakon 10 dana ponovo se upalila i nakon određenog vremena ugasila da bi se juče u vožnji ponovo upalila i auto izgubilo na vuči. Na dijagnostici je pokazalo AGR ventil koji je mehaničar pomoču kompjutera kako mi je rekao razradio jer neki klip ne otvori ili zatvori Vi bolje znate. Takođe je rekao da je moguće da se više ne će palit a moguće da se opet upali a da je zamjena negdje od 700-900 KM ponovo se ista lampa u vožnji upalila isti dan pri ćemu je auto izgubilo snagu ali je trajalo nekoliko sekundi i ponovo se ugasila. Zanima me Vaše mišljenje i jeli moguće skinuti taj ventili i oćistit. Puno pozdrava i sve najbolje mislim da mnogim vozaćima na ovaj naćin puno pomažete jer se mnogi majstori ponašaju neprofesionalno i prilaze neozbiljno problemu tj. zamjeni prvog djela kji im padne napamet negledajuć da to sve puno košta vozaća. Sve najbolje.

ODGOVOR:

AGR ( Abgasruckfuhrung ) za recirkulaciju ispušnih plinova u motor može često stvarati probleme kada nije ispravan . Vi možete pokušati očistiti navedeni ventil ( iako to rijetko kada pomaže ) a rezultate ćete  vidjeti nakon kratkog vremena . Ako ne bude rezultata najbolje je zamijeniti AGR ventil . Blokiranje ventila isto nije rješenje jer njime upravlja kompjutor motora . Kompjutor će prepoznati da AGR ventil nij u funkciji i samanjiti će snagu motora.

na vrh Povratak na vrh