Danas je: 23.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.04.2012 19:21:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

ODGOVOR:

Na problem s paljenjem kako ste Vi opisali mogu utjecati brojni faktori . Najbolje bi bilo obaviti ispitivanje : akumulatora , elektropokretača, jačine iskre na svjećicama, probijanje kablova, elektronika paljenja, tlak goriva, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor MAP, senzor položaja leptirastog ventila, ispravnost injektora . Pregledom navednih dijelova došlo bi se do saznanja zašto motor teško pali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - HLADAN MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 29.03.2012 18:50:48
Slika
PITANJE:

postovani gospodine imam opel vectru a 2000 16v 100kw 1990 godiste i snjom par problema jedan koji me jako brine jeste kad je hladno prilikom startovanja motora lose radi hukta obrtaji variraju nekih po minute i onda proradi normalno , pumpa je nova stavljena 3 bara luftmaser isto nov svjecke nove plavi davaci filteri ma iskreno samo me kupaju mehanicari a uvjek isto zaboravi jos napisati da je kompresija extra izmjerita i uredna te na dijagnostici mi pokazuje gresku radilice mjenjo sam senzor dva puta i opet ista greska

ODGOVOR:

Dogovorite sa servisom da Vam otklone kvar i da ćete tada ako sve bude dobro platiti računa a ako rezultat izostane nemate obvezu ništa platiti . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, senzor apsolutnog tlaka, aktuator minimuma, injektori, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KAKO STAVITI MOTOR U FAZU ?

Datum objave: 28.03.2012 13:24:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim za pomoć imam Opel corsu iz 2006 1.3 cdti problem je sljedeći kako motor stavit u fazu prilikom mjenjanja lanca i zatezača. Unaprijed hvala!!

ODGOVOR:

Za točan položaj faze motora koristi se set od šest specijalnih alata . Navedeni alati blokiraju radilicu, bregaste osovine i točno definiraju sve položaje faze motora. Ako tekve alate nemate , tada morate razraditi vlastiti sistem koji će Vam garanzirati da je motor točno u fazi . Mi u servisu koristimo navedene alate jer bez njih nastaje greška u fazi motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - DRUGI MOTOR NE PALI ?

Datum objave: 27.03.2012 19:10:31
Slika
PITANJE:

dobar dan,,imam opel astru 1.6i 98.g F,promjenio sam motor,stavio od corse 98.g 1.4i i nece da mi pali,svijećice nedobivaju struju,u cem bi moga biti problem?Hvala

ODGOVOR:

Osnovni problem je u električnoj instalaciji , senzorima i kompjutoru motora . To nije isto na Vašemu vozilu i na Opel Corsi . Postoji bitna razlika u električnim shemama i upravljačkom kompjutoru motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - TEŠKO ŠALTA RIKVERC ?

Datum objave: 25.03.2012 22:50:28
Slika
PITANJE:

Opel Tigra 1.4 16v problem sa prebacivanjem brzina.. Dakle dok je hladan sve je to ok, ali kad se vozim ,alo duze i kad stanem pa moram presaltat u rikverc to uzasno zvući, neki pricaju da mi fali ulje al ja bi to i provijerio ali posto je tigra mala i sve natrpano naprijed oko motora neznam kak doc do tog mjeraca ulja tj. di se nalazi na kojoj strani tak da ne raskapam obje strane bezveze... Unaprijed hvala!!!!!

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje je uz lijevu poluosovinu , ima šesterokutni oblik potreban je ključ nasadni 13 mm . Prije toga provjerite samu spojku .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 23.03.2012 13:19:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prvi put Vam se obraćam i nadam se odgovoru. Hvala Vam unaprijed na tome. Imam Opel Astru G16, Z16XE, 2002. godište, (karavan). Kod mene je od 2010. godine i do danas nisam imao problema sa autom. U zadnja 2-3 mjeseca primjetio sam da je auto na niskim obrtajima počelo da trza da bi sve kulminiralo malo težim paljenjem. U servisu su mi rekli da je u pitanju bobina i svjećice, te samo to prije dva dana zamjenio. Nakon zamjene stanje je dosta bolje. Međutim, potrošnja ulja je naglo skočila. Ulje (GM-ovo 5W-30) sam mijenjao na svakih 15.000 km, i u proteklih godinu i po dana između zamjena ulja auto je trošilo nešto malo iznad 1/2 litre. U toku ove hladne zime (auto je bilo vani), potrošnja je naglo skočila. Od poslednje zamjene prešao sam 10.000 km (2/3) i već je potrošio negdje blizu 2 litre. To je za mene veliko iznenađenje, pa me interesuje Vaše mišljenje. Da li gore napisani problemi sa trzanjem imaju bilo kakve veze sa potrošnjom ulja i šta mi preporučujete? Hvala Vam uneprijed na odgovoru. S poštovanjem, Radulović Jovica Modriča, BiH

ODGOVOR:

Trzanje koje ste opisali nema direktne veze s potrošnjom ulja ali može imati indirektne veze ako je loša kompresija. Vaš motor može trošiti ulje na dva na čina, kroz vodilice ventila ili kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindar . Provjerite mehaničko stanje motora i po potrebi sanirajte potrošnju ulja koja je velika .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,6 i. PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.03.2012 23:08:03
Slika
PITANJE:

Zdravo! Imam problem sa opel motorom od astra F 1.6i (poluanspric)94g. u voznji prilikom stiskanja kvacila padaju obrtaji ispod 500 obrtaja, i ponekad se ugasi , interesuje me razlog sto se to desava. A motor ima snagu vuce dobro i kada se ne vozi stiskas gas sve bude normalno sa obrtajima. i jos nesto,nije mi prikopcana posuda koja se inace nalazi u desnom blatobranu, ne znam kakvu ona funkciju obavlja i kako da je skopcam pravilno? Uz sve to mi je prevelika potrosnja, otvorene voznje prelazi 11 L na 100 KM ...sto mi je nelogicno za tu kubikazu. Hvala

ODGOVOR:

Činjenica koju ste naveli da nije spojena posuda ispod blatobrana ( filter s aktivnim ugljenom za benzinske pare ) , govori da su se neki nazovi majstori bavili na nestručan način Vašim vozilom . Uzroci radi kojih je povećana potrošnja i radi kojih je nepravoilan ler gas mogu biti brojni . Zbog toga se vašim vozilom treba baviti stručnjak a ne Vi jer za to nemate potreban alat , mjerne uređaje ni znanje. Na Vašem vozilu treba detaljno ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav ubrizgavanja ( sve senzore motora, lambda sondu, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva ) , sustav paljenja ( kablove, svjećice, bobinu, električnu instalaciju motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 18.03.2012 16:51:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano za lambda sondu. Rijec je o Omegi B 2.0 16V 136KS (X20XEV). Posto sam bio na dijagnostici zbog velike potrosnje i samim time mi se upalila zuta lampica motora, izbacilo je kvar: lambda sonda (neispravan signal). Jos nisam kupio novu jer sam u nedoumici jer kad sam odvrnu staru da vidim ko ju proizvodi, procitao sam tri oznake: GM 90 499 264, NTK A7H, Siemens 5WK9 075 1, nova originalna je jako skupa pa me zanima vase strucno misljenje iskustvo i preporuka o zamjenskim NTK lambda sondama i koliko su pouzdane, kako se uopce spajaju jer kod moje originalne sa konektorom boje zica su: bijela, zuta, crvena, crna, a kod NTK zamjenske su dvije bijele, crna i siva. Ukoliko mi mozete pomoci bio bih vam veoma zahvalan.

ODGOVOR:

Nije dobro da sami mijenjate lambda sondu . Razlog je što lambda sonda može biti izvan funkcije radi loših svjećica, kablova, injektora, propuštanja na usinom kolektoru, mehaničkih uzroka na motoru . Ako uzroci nisu otklonjeni u vrlo kratkom vremenu neće opet raditi ni nova lambda sonda. Najbolje bi bilo da se Vašim vozilom bavi stručnjak koji može točno ispitati sve uzroke i iste otkloniti . Isto tako nije dobro da ugrađujete lambda sondu upitne kvalitete bez obzira što je ista povoljna po cijeni . Problem na Vašem vozilu rješavao bih tako da najprije ispitam sve komponente sustava, zatim bi otklonio sve neispravnosti i na kraju bih po potrebi zamijenio lambda sondu .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - NE RADI NA SVE CILINDRE I TEŠKO PALI ?

Datum objave: 18.03.2012 12:17:02
Slika
PITANJE:

IMAM OPEL CORSU 1.4 I 8V 98G. PROBLEM JE U TOME STO TESKO PALI. MORAM JOJ DATI GAS DO DASKE DA BI UPALILA. POTOM RADI ALI NA DVA CILINDRA MOZDA MINUTU ZATIM SE USTABILI TE RADI DOSTA DOBRO, I U VOŽNJI NEMA SMETNJE. KAD SE AUTO UGASI I KAD GA SE OPET POKUŠA UPALITI OPET ISTA BORBA.LAMPICA CHECK ENGINE SVIJETLI STALNO. IMAM OBD2 ALI NE MOGU OČITATI KODOVE JER MI STALNO DAJE ISPIS LINK EROR.SVIJEĆICE, KABLOVI, SVI FILTERI,PROMJENJENI SU MALO PRIJE TOG PROBLEMA KAO REDOVITO ODRŽAVANJE.ATO TROSI BENZINA NORMALNO KAO I PRIJE. RECITE MI ZAŠTO KAD VEĆ NE MOGU UPALITI AUTO KAKO TREBA ON RADI NORMALNO I KOJI BI MOGAO BITI PROBLEM DA NA NJOJ NE MOGI OČITATI KODOVE IAKO JE SKENER ISPRAVAN?UNAPRED HVALA.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije bitno da li možete ili ne možete očitati kodove grešaka . To se događa vrlo često a najčešći uzrok je kompjutor motora. Zato se sve neispravnosti moraju otkriti na drugi način a to je pojedinačno ispitivanje komponenata . U ovom slučaju najprije se ispituje mehanički sustav motora i to ; faza, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, začepljenje auspuha i usinih kanala . Kada se odradi ovaj dio posla mogu se ispitati : filteri, regulator tlaka goriva, injektori, tlak goriva, senzori motora , davači , aktuatori , električna instalacija motora . na kraju ostaje sustav za stvaranje iskre na svjećicama i ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. 12V - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H ?

Datum objave: 18.03.2012 09:16:40
Slika
PITANJE:

Opel Corsa 1.0 12V CITY 1998 godište. Imam problem tjekom vožnje gubi gas tj kazaljka od gasa dođe na 80 kmh: papučica gasa stisnuta do poda i auto jednostavno više nemože navuči i lagano počima opadati gas pada odprilike na 60 kmh ja prešaltam iz 5 u 4 i on ide 60kmh i papučica od gasa je i dalje stisnuta do poda ali ne povlači stoji na 60 .Nekada se zna desiti odprilike kada se ugrije ide dobro i vuce dobro ,ali ne cesto nekada i zagrijan zeza! Nepali nikakvu lampicu kada spojimo dijagnostiku nema grešaga. Majstor mi je mjenjao onaj AGR ventil stavio je novi i opet ; mjenjao mi je senzor protoka zraka,ali opet ništa , ispirao mi je dizne,mjenjao filter goriva,mjenjao landa sondu ali auto opet gubi gas u vožnji.Molim vas ako bi mi htijeli dati nekakav koristan savjet što da napravim? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Možda bi koristan savjet bio da potražite drugi servis . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti mehanički sustva motora i to : fazu, kompresiju, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanja na usinom kolektoru, bregastu osovinu . Nakon toga se mjeri tlak goriva i količin agoriva na injektorima. na kraju se ispituju svi senzori motora a po potrebi i ECU centrala motora. Nakon dobro obavljenog ispitivanja sigurno se može otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL REKORD C COUPE 1969. - OLDTIMER

Datum objave: 14.03.2012 10:13:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Posjedujem Opel Rekord C coupe iz 1969. godine sa originalnim motorom 1.7 55kW. Kako taj motor ne može raditi na današnje gorivo, a niti sa aditivima nije dugo izdrža o i više nije u stanju da se pokreće, htio bih ugraditi noviji motor o nasljednika Opel rekorda što je bila Opel omega. Ciljam na motore 1.8 66kW 89hp, te 2.0i od 73kW ili 74kW. S obzirom da su svi ti motori jači od originalnog u autu, na što bih morao paziti prilikom zamjene motora radi atesta? Moram li mijenjati kočnice te šta bih još popratno trebao mijenjati i prilagođavati za prolaz na atestu (ako ste upoznati s time)? Hvala Vam unaprijed. V.Č.

ODGOVOR:

Motor koji namjeravate ugraditi je potpuno drugačiji i neće biti dovoljno da ugradite samo motor nego i mnoge druge sklopove . To znači slijedeće : motor, mjenjač, elktričnu instalaciju, upravljački kompjutor, hladnjak, auspuh, komande, električnu dobavnu pumpu u rezervoaru, cijevi za dovod i povrat goriva, filter goriva, ostale potrebne dijelove . Moje subjektivno mišljenje je da je bolje urediti originalni motor i tako zadržati sve atribute oldtajmera .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,4 i. - MOTOR LUPA I LOŠE RADI ?

Datum objave: 13.03.2012 19:20:50
Slika
PITANJE:

poštovani imam pitanje u vezi opel kadetta 1.4i 1991 benzin plin proplem je zljedeći svijecice su mi crne prve dvije od rzvodne kape i trosimi dosta ulja i osjeti se ulje kad pritišćem papućicu gasa znaći dim se osjeti na ulje. auto nevuce ko prije i pri vožnji ćujem lupkanje u motoru zvuk je ko kada bi lupkali u dva komada metala. prije toga mi je otiso alternator koji nije punio vise sada imam gore drugi koji puni ali mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica za akomulator i usklicnik dali je moguce da je slabija struja pa zado lupka u motoru i da su mi crne svijećice? proplem je isti i na plinu i na benzinu.. HVALA U NAPRJED

ODGOVOR:

Sve što ste napisali u vezi motora ukazuje na istrošenje motora i na oštećenje ležajeva radilice. Nemojte dalje voziti . Pregledajte mehaničko stanje motora  ( kompresija, lupanje ) . Demontirajte karter i pregledajte ležajeve radilice. Na Vašem vozilu sigurno će biti potrebno uređenje mehanike motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,0 i. - NE MOGU VOZITI RAVNOMJERNO BEZ TRZANJA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:25:24
Slika
PITANJE:

Poštovanje ! Molim Vas za savjet. corsa ´99 g. 1.0 12v B . Kod lagane voznje ili neposredno nakon samog kretanja auto mi se naglo trzne,kao da mi netko makne nogu sa papucice gasa.Dok dodajem gas je sve u redu,medjutim kad drzim gas na odredjenom nivou auto jednostavno ne moze jednoliko se gibati nego se trza kao da netko smanjuje i dodaje gas...Znaci samo kad sam postigao zeljenu brzinu i vise ne dodajem gas nego ga drzim na tom nivou,tada on "poludi" i pocne se trzati.Predstavlja mi veliki problem jer moram ili stalno dodavati gas ili kad se zaleti ga staviti u ler jer dok gas drzim ravnomjerno mi trza. (svijecice su nove,senzor protoka zraka promijenjen,katalizator je odavno skinut,filter zraka i goriva su novi) Bio bih neizmjerno zahvalan ako bi mi mogli dati bar neke smjernice o cemu bi se moglo raditi jer kod kojeg god je majstora bio ni jedan nije uklonio kvar. zahvaljujem unaprijed na odgovoru !!!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : probijenje visokog napona ( kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolketoru ( falš zrak ) , nečisti injektor/injektori, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor temperature motora, velika razlika u tlakovima kompresije, senzor MAP, filteri, senzor temperature usisanog zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala. Na žalost odgovor nisam mogao dati kraći i precizniji . za to bi trebao pregledati vozilo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 i. - NAKON SERVISA OPET TEŠKO PALI ?

Datum objave: 10.03.2012 15:05:44
Slika
PITANJE:

Poštovani kupio sam Opel Zafiru 1.8+LPG 2006 godište sa 115 000km i napravio sam veliki servis i servis plina i imam problem koji nije riješen,a to je kada auto palim okrenem ključ i on jedno 5-6 sekundi vergla i upali,a kada dam kontakt čuje se pumpa od goriva kako zuji i dovodi gorivo ali auto neupali odmah.S poštovanjem

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba izmjeriti tlak goriva prilikom startanja motora . Tlak goriva bi trebao biti oko 3 bara. Ukoliko je tlak goriva dobar , uzrok mogu biti nečisti injektori . Isti se mogu skinuti , ispitati i po potrebi ultrazvučno očistiti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - EMULZIJA ?

Datum objave: 08.03.2012 17:30:30
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE. IMAM OPEL VECTRU B 97 GODINA 2.0 16V. GUBIM RASHLADNU TEKUĆINU, OTPRILIKE 1 LITAR ZA 2-3 DANA. NIVO ULJA U MOTORU JE PORASTAO, I ULJE JE POSTALO NEKAKO KREMASTO I BUDE PJENE PO ŠIPCI ZA MJERENJE ULJA. TEMPERATURA NIJE NIKAD PREŠLA PREKO 90 STEPENI AL VENTILATOR VEOMA ČESTO PALI.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na oštećenje brtve glave motora . Potrebno je demontirati glavu motora , obaviti strojnu obradu i uređenje glave motora , provjeriti da je blok motora ravan , zamijeniti sve brtve na glavi motora , uredno složiti i ugraditi glavu motora. Motor treba očistiti od emulzije, zamijeniti filter ulja i staviti novo ulje u motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA X14XE , 1,4 i. 16V - NA KOJI NAČIN OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 09.03.2012 16:24:05
Slika
PITANJE:

Hvala na svim vašim prijašnjim odgovorima.Ovo pitanje je možda i za druge vlasnike koji imaju isti ili sličan problem. Meni se svi problemi dešavaju dok je motor hladan ili dok je pod čokom. Ako ga ugasim dok je još pod čokom tj hladan ne mogu ga upaliti. Skinuo sam svjećice koje su nove, sve imaju dobru boju izgaranja na elektrodama. Može li biti problem u EGR ventilu. Kako ću znati da EGR ventil ne radi dobro ili je pokvaren. Da li se može čistiti i s čime? Uglavnom su kratke relacije vožnje. Motor se ne stigne dobro ni zagrijati. Motor je 1.4 16 v oznake X14XE. Ispod 3000 okretaja je lijen i cuka. Poslije se da razvući.

ODGOVOR:

Kada bi htjeli detaljno raditi ispitivanja na motoru , tada bi trebalo obuhvatiti ispitivanje mehaničkog sustava motora, ispitivanje elektronskog sustava goriva, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Svi navedeni sustavi mogu stverati takve greške koje se manifestiraju baš kao što ste i Vi to opisali . Sada ću navesti i redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinom  kolektoru , elektronsski sustav dobave goriva ( čistoća rezervoara, filteri, tlak goriva, injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, senzor položaja zaklopke snage, lambda sonda, senzor temperature u usisnom kolektoru, EGR ventil, ECU centrala, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( senzor radilice, visokonaponski kablovi, svjećice, bobina, elektronika paljenja ) . EGR ventil je najlakše ispitati ako isti blokirate ili pomoću servisno dijagnostičkog uređaja. Za upravljanje EGR ventilom brine se ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 DTI - SKUPI SERVIS ?

Datum objave: 07.03.2012 08:36:08
Slika
PITANJE:

Imam opel Astru G 1,7 dti 2002.god. Prešla je 145000 km i planiram uraditi servis. Šta on podrazumijeva ( šta bi se trebalo sve zamijeniti)i moraju li se uraditi npr. i zamjene komplet dijelova razvoda motora( što su mi rekli u Opel servisu),pošto i to predstavlja priličnu stavku? S poštovanjem, Almir

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezači, klizači, pumpa za vodu ) , mijenja se svakih 150.000 km ili svakih 10 godina . Uz to s emijenjaju svi filteri i sve tekučine. Naravno da se mijenja i ono što se nakon pregleda vozila utvrdi da je potrebno . Ako je vozilo Vaše ne morate ništa raditi ili radite ono što Vi mislite da treba ( rizik je jedino Vaš )  . Ja sam samo naveo što se sve radi prema preporukama proizvođača vozila .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,6 i. TWINPORT - DUGOGODIŠNJI NERJEŠENI PROBLEM ?

Datum objave: 06.03.2012 18:22:40
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI g.MEIĆ Vozim OPEL ASTRU CLASSIC 1,6 TWINPORT iz 2005g.(ASTRA G) Moj dugogodišnji problem nažalost još nisam riješio.Konstantno je upaljena žuta lampica(motor),a simptomi pri vožnji uvijek su isti.Kad je hladan trza nekad i puca pri prelazu iz brzine u brzinu,a poslije u vožnji drhti pri brzini 60-80 u trečoj ili tek u prelazku u četvrtu.Prvotno sam mjenjao Lamdu sondu,ali ponovno se upalila lampica i auto je pucao na hladno te nisam riješio problem.Tada su mi rekli da očistim dizne. Obavio sam ultrazvučno čiščenje injektora i tad mi je majstor poslije čiščenja rekao kako 2 dizne rade 100%,a 2 dizne na 90%.Tobože vozi tako i često ga nagazi van grada u drugoj do 60000 okretaja da se propuše!Ja sam to uredno i radio ali sad stalno podrhtava.Probao sam i sa aditivima tec 2000 i liqui mol i jačom benzinom 98 i gaženjem u drugoj ali ništa.Obzirom na sve što sam naveo molim za savjet što učiniti?Nove 4 dizne su oko 5000 kn,preskupe.A i da ih stavim tko mi garantira da se neće ponovno zaštopati obzirom na lošu kvalitetu goriva koje trošimo.Ima li smisla ponovno čistiti dizne ili staviti rabljene -ispravne?Moja žena vozi Toyota Yaris i nikakvih problema.Pa gorivo je isto loše,a nema probleme sa diznama.Da li to znači da japanci imaju bolje dizne ili bolje propusne dizne? Postoje li neke dizne koje u našim uvjetima ne treba stalno čistiti i muku mučiti?Kako trajno riješiti moj problem?NAJLJEPŠE SE ZAHVALJUJEM NA VAŠEM ODGOVORU!Goran!!!

ODGOVOR:

Problem možete jedino riješiti ako se Vašim vozilom bavi profesionalac i ako tome profesionalcu ne stavljate nikakve limite na predloženo rješenje . Improvizacije i polurješenja sigurno neće dovesti do rezultata. Stručnjak koji bi se bavio Vašim vozilom bi najprije otklonio sve mehaničke nedostatke na motoru , nakon toga bi se bavio elektronskim sustavom ubrizgavanja goriva i na kraju bi na red došla kontrola sustava za stvaranje iskre na svjećicama. S ovakvim pristupom i sa stručnim izvođenjem potrebnih radova , sigurno bi dugoroćno bili rješeni problemi koje ste naveli . Ako želite o svemu tome detaljnije možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 i. 16V - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 03.03.2012 11:47:17
Slika
PITANJE:

Opel tigra 1.4 16V Problem sa paljenjem Kada palim tigru dugo verlgla, svaki put nabitno dali je hladna ili topla, zacugava u voznji kada pada turaža između 2000-1500 okretaj, ima dobar start to je sve uredu ide dobro samo imam te probleme koje sam napiso. Najvise me muci to oko paljenja zasto nece odprve upalit, sta bi morao promijenit, unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najlakši način da se dođe do saznanja zašto motor teško pali je da u momentu paljenja provjerite da li ima iskre na svjećicama i da li ima goriva na injektorima. Ako iskre nema ili je slaba , ispituje se bobina, kablovi, svjećice, elektronika paljenja. Ako iskre ima i ako je dobra ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva i to : tlak goriva, filteri, regulator tlaka , injektori, pojedini senzori motora , motorić minmuma, lambda sonda , mjerač mase zraka, EGR ventil, mehaničko stanje motora, električna instalcija motora. Naravno da je to najbolje ispitivati u servisnim uvjetima sa svim dijagnostičkim uređajima .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,5 TD - MOTOR SE OPET PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.03.2012 12:02:08
Slika
PITANJE:

Imamo opel kadet ECC 1991.godiste,dizel,turbointercooler.Problem je sa isticanjem vode.Mislili smo da je vodena pumpa pa smo je zamijenili ali je voda istekla da bi majstor rekao da je u pitanju dihtung na glavi motora.Glava je nosena na brusenje,nov dihtung stavljen da bi se nakon predjenih 150 km desila ista stvar.Znalo se desiti i da voda izbije na cep na boci.Kazu da je to velika boljka za ove motore(japance )i da je velik problem ako se podje kvariti na ovaj nacin jer je to navodno znak da je motor pri kraju.Da li je to tacno?

ODGOVOR:

Ako ste stavili novu pumpu za vodu i ako ste obavili uređenje glave motora i zamjenu svih brtvila na glavi motora , potrebno je još ispitati termostat, hladnjak, cijevi rashladnog sustava . Navedeni dijelovi također mogu biti uzrok pregrijavanja motora. Prilikom radova na glavi motora , trebalo je provjeriti i ispravnost bloka motora ( neravnine ) . Sve što sam spomenuo trebao bi znati svaki automehaničar .

na vrh Povratak na vrh