Danas je: 30.06.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 DTI - HLADAN ILI VRUĆ, MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2012 09:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejiću.Imam problem s paljenjem,teško pali bila vruća ili hladna, treba 5-6 sek da vergla, lampica grijača nekad radi nekad ne.opel vektru 2001.g. 2,0 dti. srdačan pozdrav hvala!

ODGOVOR:

Kada motor teško pali na hladno i na toplo trebalo bi ispitati brojne faktore koji mogu biti uzrok . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, grijači, modul grijača, relej grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, faza motora, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, EGR ventil, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Na žalost na Vaše jednostavno pitanje ne mogu dati i jednostavan odgovor . Međutim prvi korak koji treba napraviti je dijagnostika i provjera spomenutih komponenata .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. - PROBLEMI NA RABLJENOM VOZILU ?

Datum objave: 14.09.2012 08:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Posjedujem Opel Astra G 2001g.,1389 cm3, 66 kw,(benzin) bez klime. Vozilo je prešlo 110000 km. Kada sam ga nabavio (prije 1.5 godinu) stanje brojača je bilo 99000 km. Odmah nakon kupnje sam izvršio kompletan servis. S vozilom se tijekom vožnje rukuje pravilno, a radni režim je obično između 2000-3000 okr/min. Do sada je na vozilu nastupilo više kvarova, a jednostavnije pokušavam popraviti samostalno. U tom smislu imam neke nejasnoće. 1. Potrebno je zamijeniti hladnjak jer propušta tekućinu. Molio bih vas za kraći opis postupka zamjene rashladne tekućine na ovom motoru, nakon što ugradim novi hladnjak. Dakle, gdje se otprilike nalazi vijak za ispust na bloku, odnosno dali ga je uopće nužno koristiti (čitao sam da kasnije može doći do curenja na tom mjestu) ili je dovoljno tekućinu ispustiti na najnižoj cijevi. Pretpostavljam da će u tom slučaju dio tekućine zaostati u sustavu, pa dolazi do miješanja s novim antifrizom, a nisam upoznat koji antifriz je do sada bio u sustavu. Dali je zbog ovog potrebno izvršiti prethodno ispiranje sustava, te dali je prilikom punjenja sustava potrebno izvršiti odzračivanje i na kojem mjestu? Vezano uz ovo, koliki je interval zamjene rashladnog sredstva,(mehaničar mi je rekao da ga nije potrebno nikako mijenjati?!) te dali je dovoljno kvalitetan plavi Ina antifriz "AL super" (u omjeru 2:1- za obalno područje)? 2. Od kada posjedujem automobil povremeno (svakih 3-4 tisuće km.)se pali indikator kontrole emisije ispušnih plinova i konstantno gori (a ponekad nakratko i treperi). Katalizator je zamijenjen na 95000 km. Prema sugestiji mehaničara, tijekom vožnje prebacim u niži stupanj prijenosa (druga brzina) te broj okretaja nakratko podignem do 6000, tj. puni gas. Svrha ovoga je navodno, propuhivanje nakupljene čađe U EGR ventilu. Nakon ovakvog postupka indikator se doista i ugasi. Napomenuo bih da je EGR ventil dva puta pročišćen, ali bez nekog rezultata. Na kompjuterskom pregledu mi je rečeno da je na trećem cilindru između bobine i svjećice zabilježeno lagano probijanje izolatora. Molio bih vas za vaše cijenjeno mišljenje i sugestije. 3. Unazad nekoliko mjeseci došlo je do odljepljivanja tapecirunga na "nebu" kabine. u samo nekoliko dana potpuno se je odvojio. Kontaktirao sam Opel ovlašteni servis, gdje sam dobio odgovor da problem nije moguće riješiti, nego u obzir dolazi jedino zamjena cijelog neba, što je financijski dosta nepovoljno.Molim vas za sugestije. Unaprijed vam se zahvaljujem na vašim odgovorima i odvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Čep za antifriz na bloku motora ne postoji . Antifriz se ispušta da tako da se demontiraju pojedine cijevi rashladnog sustava, sve dok ne iziđe kompletna teućina. Sustav se odzračiva automatski dok se motor zagrijava i tom prilikom treba dopunjavati rashladnu tekućinu . Nakon što se motor potpuno zagrije , po potrebi se opet dopuni sustav . Antifriz treba biti za -40°C . Antifriz se mijenja svake dvije godine . Kontrolna lampica motora se pali kada postoji greška u sustvau ubrizgavanja goriva ili u sustvau za stvaranje iskre na svjećicama . Grešku treba točno defektirati . Moguće greške su : pojedini senzori motora, injektori, lambda sonda, regulatortlaka goriva, zaklopka snage, probijanje visokog napona , mehaničko stanje motora . Problem s krovnom oblogom ( tapecirungom ) rješite kod auto tapetara .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - BLOKIRALE KOČNICE , NE MOGU KRENUTI S MJESTA ?

Datum objave: 04.09.2012 11:06:13
Slika
PITANJE:

dobar dan majstore. ja posjedujem opel astru 1.6 97 god. prekjucer sam se vratio sa mora parkirao auto i povukao rucnu. jutros sjedam u auto i nemogu krenuti, blokirali mi zadnji tockovi! sta bi mogao biti problem. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kočne papućice su se zalijepile za kočni bubanj  ( oksidacija, kočno ulje ) . Pokušajte vožnjom napred natrag odblokirati kočnicu . Ako postupak ne uspije , kočnica se mora odblokirati na mjestu gdje je vozilo ili u servisu . Nakon toga obavite potreban servis kočnica .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - HIDRAULIČNA KOMANDA SPOJKE ?

Datum objave: 25.08.2012 11:17:08
Slika
PITANJE:

poštovanje ! iman pitanje u vezi opel corsa 2003 hdroulična spojka ili kvačilo jednostavno u vožnji propalo i ne može se mjenjat brzine. e pa sad jednostavno ne mogu nači posudu za ulje ako uvopče postojin neznan kako funkcijonira takva spojka. prije su auti kad ode spojka prominiš sajlu i vozi....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu spojka je klasična kao što je bila i na vozilima starije generacije . Razlika je samo u komandi spojke , prije je bila sajla a sada se koristi hidraulična komanda . Hidraulična komanda se sastoji od glavnog cilindra spojke koji se nalazi u kabini i radnog cilindra koji se nalazi u prostoru ispred spojke ili na samom kućištu mjenjača izvana . Kada se pokvari jedan od cilindara javlja se isti efekt kao kada pukne kuplung sajla . Neispravan cilindra treba zamijeniti a sustav hidraulike odzračiti . Glavni cilindar u kabini je lako zamijeniti jer je odmah dostupan . Radni cilindar koji se nalazi u prostoru mjenjača ispred spojke je teže zamijeniti jer se mora demontirati mjenjač kako bi se obavila zamjena istoga .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,7 CDTI - DRUGAČIJI ZVUK MOTORA NAKON PREGRIJAVANJA ?

Datum objave: 13.08.2012 23:07:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da nagađam i pogađam kako je motor promijenio zvuk i kako se čuje neko lupanje . Više bih volio pregledati Vaše vozilo i točno reći o čemu se radi . Prilikom pregrijavanja motora nije nužno da mora izgoriti brtva glave motora . U takvim situacijama , temperatura ulja se poveća iznad 150°C a to je opasno za ležajeve radilice i motor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - DEBLJINA BRTVE GLAVE MOTORA ?

Datum objave: 07.08.2012 16:02:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moje pitanje vezano je uz debljinu brtve glave motora. Na vozilu Astra 1,7 cdti, 2008.g. (oznaka motora Z 17 DTH) prilikom izmjene grijača dogodilo se da su dva grijača pukla i ostala zaglavljena u glavi motora. U radionici mi je rečeno da se kvar može otkloniti skidanjem glave motora i slajem na strojnu obradu. Pristao sam na predloženo rješenje. Na strojnoj obradi glava motora je kompletno obrađena i izmjenjene su brtve na predkomorama dizni. Međutim pri ugradnji glave na vozilo koristila se brtva koja ima oznake debljine sa tri rupe, a originalna je imala oznaku sa dvije rupa. Objašnjenje u radionici bilo je da je brušenjem glave došlo do smanjenja kompresijskog prostora i da je to razlog zbog kojeg se mora ugraditi deblja brtva. Nisu radili mjerenje hoda klipa. Možete li mi reći da li je ugrađena ispravna brtva? Ako nije kako to može utjecati na rad i trajnost motora? Mogu li zahtjevati da se ugradi ispravna brtva? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Kompresioni prostor se nalazi u klipovima motora a ne u glavi motora . Brušenjem glave ne smanjuje se kompresioni prostor ( ili se smanjuje na zanemarivu veličinu ) . Brtva glave je trebala biti iste debljine ( dvije rupe ) . Ugrađena brtva glave ( tri rupe ) je neznatno deblja i neće utjecati na snagu i trajnost motora . Sada je kompresija motora neznatno manja a Vi tu razliku nećete ni primjetiti u vožnji niti prilikom paljenja motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 1,8 i. 16V - DIJAGNOSTIKA NE PRIKAZUJE NIKAKVE GREŠKE ?

Datum objave: 21.07.2012 10:52:08
Slika
PITANJE:

poštovani imam problem sa vectra c 1.8 16v 2002.g. auto zatrzava na manjim okretajima ,najčešće na približavanju raskrižju pa pnovnom kretanju. nakon stiskanja pedale gasa do poda krene normalno. zamjenjeni su filter goriva ,svječice itd. najgore je to što dijagnostika ne prikazuje nikakve greške a u vožnji nije moguće uhvatiti da pokaže nešto. savjetovali su mi blokiranje egr ventila ali isto je. hvala unaprijed !

ODGOVOR:

Nije problem u dijagnostici koju ste spomenuli nego u stručnosti osobe koja radi dijagnostiku i pronalazi kvar . Svaki kvar se može otkriti ako je čovjek stručan , ako ima potrebnu dokumentaciju za vozilo , ako ima servisnu logistiku . Moguće neispravnosti su ; filteri, nečisti injektori, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, EGR ventil, ECT senzor,IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, mjerač mase zraka, loša iskra na svjećicama, kablovi, bobina, električna instalacija , mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL COMBO - ŠTO URADITI, SVIJETLI LAMPICA ?

Datum objave: 18.07.2012 06:57:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na Opel Combu kontrolno svijetlo katalizatora non stop svijetli. Ne trepće već svijetli. Opel Combo je na benzinski pogon. Molim odgovor i savjet što uraditi. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Ako imate mogućnost i znanje obavite kontrolu pojedinih dijelova koji mogu biti uzrok radi kojih se upalila navedena lampica. Ispitati treba slijedeće : tlak goriva, kablove, svjećice, filtere, injektore, lambda sondu, MAP senzor, EGR ventil, potenciometar leptirastog ventila, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , senzor temperature motora, mjerač mase zraka, ECU centralu motora. Ako tu mogućnost nemate,  zatražite uslugu profesionalca .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - NAKON ZAMJENE LAMBDA SONDE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 14.07.2012 19:04:57
Slika
PITANJE:

opel astra 1.6 16v god.2007 Poštovani, uplila mi se lampica "kontrola ispušnih plinova", što je pokazalo na testeru- greška na lambda sondi, zamjenjena i greška pobrisana.Tijekom probne vožnje lampica se opet upalila, natrag na tester i sada izbacuje grešku na jednom od injektora...prije ju nije pokazivalo. Isto tako bobina je mijenjana prije nekih 2 mjeseca jer je bila probila(pokazalo i na testeru) auto je nemirno radio i nije imao snage, sada normalno vuče tako da je taj problem uspješno riješen. molim vas savjet, jer dijelovi nisu jeftini. da li očistit injektore ili zamjena ili...

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih se može paliti lampica kontrole motora ( Vi ste naveli kao ispušne plinove ) . Prije bilo kakvih zamijena dijelova , potrebno je točno utvrditi što je stvarno neispravno i tada obaviti potreban popravak . To nužno ne mora biti lambda sonda . Ostli mogući uzroci su : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, nečisti injektori, filteri, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, zaklopka snage, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala, mehaničko stanje motora . Kao što vidite bez stručnog pregleda vozila , ne može se dati jednostavan i jednoznačan odgovor .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - ŠTO MOŽE PROSJEČAN MEHANIČAR ?

Datum objave: 11.07.2012 18:56:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, Opel Omega B, 2.0 16v DOHC motor, godište 1999. Pitanje je vrlo jednostavno. Ukoliko se pokvari senzor položaja bregaste osovine ECu to registrira kao grešku i upali narandžastu lampicu da svijetli stalno. Ograničava okretaje 4500 RPM plus sve aktivnosti do 3000 RPM užasno sporo obavlja. Prevedeno, ukoliko treba krenuti na semaforu auto se vuče ko krepana kokoš.... Da li su navedeni podaci točni ili ne? Ukoliko su točni, da li su vidljivi prosječnom mehaničaru danas, odnosno da li su lako zamjetni ti simptomi? Najljepše se zahvaljujem na odgovorima. Srdačan pozdrav, Davor Kelentrić

ODGOVOR:

Nije točno jer to nije vitalni senzor . U ovom slučaju se ne nagađa o mogućim uzrocima nego se egzaktnim metodama ( mjerenje , ispitivanje ) točno otkriva kvar/kvarovi . Opčenito , KV mehaničar nije doktor nauka ni konstruktor motora i u većini slučajeva nije u mogućnosti obavljati kvaliteno dijagnostiku motora ako prije toga nije obavio specijalizirano školovanje za pojedine sustave na vozilu . Uz to još treba imati servisnu logistiku ( ispitne i dijagnostičke uređaje ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL BEZ IMENA - TEMPERATURA MOTORA BLIZU CRVENOG , POMOĆ ?

Datum objave: 05.07.2012 16:25:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problema sa pregrijavanjem motora na malom Opelu sa benzinskim motorom, pa Vas molim za savjet. Već unazad nekoliko godina sa porastom vanjske temperature, temperatura motora mojeg auta ide prema crvenom, tada se normalno uključuje termoprekidač i ventilator hladi, no temperatura se tek neznatno spušta, potom opet diže, uglavnom motor se ne može dovoljno rashladiti. Kako sam tehničar po struci, do sada sam pokušao; potpuno otvorio termostat iako je stari ispravan, zamjenio hladnjak (stari isto bio ispravan), promjenio brtvu glave motora, stavio drugu glavu koju sam imao (sumnjao sam da je njoj pukotina), no temperatura motora i dalje divlja. Ponaša se zaista nevjerojatno. Kako je termostat potpuno otvoren, motoru treba po ovoj vručini i dvadesetak minuta da postigne radnu temperaturu, no nakon toga nastavlja rasti, nažalost ventilator ne može ga dovoljno rashladiti. Počinjem sumnjati da postoji neka mikropukotina na bloku, koja se sa porastom temperature širi i podiže temperaturu motora... Napominjem da je sustav hlađenja višekratno ispravan, u njemu nije bilo tragova ulja ni čađi. Što mi je slijedeći korak? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite kolika je stvarna temperatura motora ( a to niste napravili ) . Na taj način dolazite do spoznaje da li je ispravan ili neispravan sustav za prikaz temperature motora . Ako je temperatura motora u granicama normale tada instrument za temperaturu daje lažan prikaz temperature motora . Ukoliko je temperatura motora stvarno iznad normale mogući uzroci su : pumpa za vodu , cijevi rashladnog sustava, veličina hladnjaka, djelomično začepljenje kanala na bloku i glavi motora, neodgovarajuća brtva glave, veliko lokalno zagrijavanje ulja u motoru što može generirati povećanje temperature rashladne tekućine, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti analizom na samom motoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. 16V - DA LI SE ISPLATI ?

Datum objave: 27.06.2012 16:39:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio bih rabljeni automobil i izbor je pao na Opel Omegu. Prilažem vam link sa Njuškala za navedeni automobil. http://www.njuskalo.hr/auti/opel-omega-2.0-16v-sport-oglas-5311063 Zanima me vaše mišljenje o automobilu. Na autu su novi diskovi, pločice, amortizeri, remenje... Je li održavanje preskupo za takav automobil? I je li navedena cijena (3200 eura) realna? Zahvaljujem se na odgovoru. Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Ne možete kupiti vozilo više srednje klase za 3,200 eura a da isti bude u dobrom stanju . Za te novce možete kupiti dva dobra bicikla. Ukoliko želite ipak kupiti navedeno vozilo tada nije dovoljna samo slika vozila nego je potreban temeljiti pregled motora, mjenjača, podvozja, ovjesa, elektrike, elektronike, klima uređaja , eko-test .  Takve pregleda radim često i zato Vam s razlogom to govorim kako bi izbjegli neugodna iznenađenja . Održavanje je za svaki automobil skupo a naročito ako počnu otkazivati pojedini sklopovi . Uz redovno servisiranje i pojedine kvarove treba uzeti u obzir i potrošnju goriva te godišnju registraciju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - NEMA SNAGE NAKON ZAMJENA EGR VENTILA ?

Datum objave: 16.06.2012 07:01:14
Slika
PITANJE:

Imao sam skoro problem palila mi se lampica od pumpe i dok sam u voznji znao mi se auto ugasit pretezno dok smanjujem brzinu rijec je o opel astri 1997 godiste.i otisao sam na diagnostiku i tamo mi je ocitalo da nije uredu EGR ventil ja sam ga zamjenio i sad mi se desava da kad krecem auto ko malo cima al najgore od svega je to sto uz brdo ako nisam pri vecoj brzini nikako nece da ide jednostavno ga tusi nema snage pa bi molijo vase misljenje naprijed Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvar na vozilu jer se tada događa ovo što i Vama . Vi zamijenite neki dio ili sklop a problem i dalje ostaje prisutan . Bolje bi bilo da je kvar otklanjala osoba koja Vam je radila dijagnostiku . Tada bi kvar morao biti otklonjen ili u suprotnom Vi ne bi morali ništa platiti . Navesti ću moguće neispravnosti : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, brtvljenje usisnog kolektora, MAP senzor, ECT sentor, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, mjerač mase zraka, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - KOČNI SUSTAV ?

Datum objave: 21.05.2012 18:40:57
Slika
PITANJE:

gospodine ili druze,,evo mene opet,,jer uvek dobijem tacan odgovor od vas,i svaka vam cast ovo sto radite i pomazete ljudima..ovako..imam korsu 1995 god,,1200...i bas danas sam radio zadnji trap,,neko varenje,solja itd,,i primetio sam kada sam vozio do kuce da mi ej kocnica mnogo tvrda a rucna nema je ni malo,,i prednji diskovi vruci,,,,?? hvala i sve najbolje vam zelim

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu stanja kočnice morati ćete se detaljno pozabaviti kočnim sustavom . To znači : demontirati sve kotače , demontirati prednja kočna kliješta, razraditi ili servisirati prednja kočna kliješta, zamijeniti disk pločice, po potrebi zamijeniti i diskove, skinuti zadnje kočne bubnjeve, provjeriti ispravnost zadnjih kočionih cilindara i po potrebi iste zamijeniti , po potrebi zamijeniti zadnje kočne papučice, podesiti kočne papućice, podesiti hod ručne kočnice, zamijeniti ulje u kočnom sustavu, provjeriti ispravnost glavnog kočnog cilindra , provjeriti ispravnost servo uređaja kočnice . Nakon svega traba napraviti probnu vožnju i na kraju ispitati ispravnost kočnog sustava na valjcima . Sve što sam napisao je jedan profesionalni pristup u uređenju kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - MOTORU FALI SNAGE ?

Datum objave: 10.05.2012 23:08:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Posjedujem Vektru B iz 98g 74kw 100ks kojoj je bio otiso arg ventil i koji sa ja promjenio s novim,sad radi ok al mu fali snage,to jest nema eksplozivnosti.Dijagnostika nista ne otkriva,nikakav kvar ni gresku,a ovdasnji mestri samo sto mi auto ne rastave.Pa Vas molim ako ste imali slicne probleme da me savjetujete sta mi je cinit. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Mogući uzroci su : senzor temperature motora, senzor temperature usisanog zraka, senzor tlaka zraka, filteri, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, injektori, tlak goriva, ECU centrala motora, loša iskra na svjećicama, loše mehaničko stanje motora , začepljenje auspuha .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. 16V - ZABRINJAVA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 25.04.2012 08:40:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za savjet. Čuli smo se telefonski jučer oko 17 sati popodne. Naime imam Opel Corsu 1.2 16v iz 1999., prešao sam 167 000 km. Primjetio sam da mi troši ulje, pa sam dolijao cca 0,8 l ulja CASTROL (10w40). I opet mi je potrošio, razmak u kilometraži od tog dolijevanja i ponovne provjere 2000 km. Isto tako ako je upaljen cca 5-10 min na mjestu, kad krenem u 1 brzini iz auspuha mi izlazi plavičasti dim, što me malo zabrinjava. Kasnije 2,3,... brzina tog dima više nema. Isto tako nakon kratke vožnje osjećam kroz ventilaciju čudan miris – u smislu kao da se nešto "peče". Što bi moglo biti!? Prije 9000 km sam otvorio sam sav motor jer mi je miješao ulje i vodu! Promjenjeni su svi dihtunzi, novo ulje, antifriz, ventili pobrušeni gumice nove..... GORAN NOVAK 095-817-8226 Prelog email: goran7@net.hr Unaprijed zahvaljujem!!! Srdačan pozdrav!!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina .  Prvi način je preko vodilica ventila za to ste rekli da ste to radili  ( nadam se kvalitetno ) . Drugi način je preko sustava klipnih prstenova i cilindara . Pregledom motora nije teško utvrditi na kojinačin motor troši ulje . Dim koji vidite na auspuhu nastaje također od ulja koje na spomenuta dva načina ulazi u komoru za izgaranje i nakon toga kroz auspuh u atmosferu . Ventilacija je druga ptiča i također se može neposrednim uvidom otkriti uzrok . Najprije treba pregledati motor ventilatora i čistoću ventilacijskih kanala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 i. - DA LI JE POTREBNA GENERALKA ?

Datum objave: 25.04.2012 15:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovani Radi se o Opel Omega 2,2, 1999god. Plin BRC. Auto troši puno ulja, imam osječaj da nema ni snage koliko bi trebao imati za automobil od 145KS. Upravo sam se vratio sa 300km puta i pred kućom se počelo čuti lupanje ventila i upalila se lampica do ulja, poslje jednog paljenja na oblišnjoj benz. pumpi. Ulja ima do maximuma. Automobil ima stvarnih 300 000km. Dali je to generalka na pomolu??

ODGOVOR:

Motor Všega vozila može trošiti ulje kroz vodilice ventila i u tom slučaju s euređuje glava motora . Drugi način potrošnje ulja je kada su istrošeni klipni prstenovi i cilindri . U ovom slučaju se govori o generalnom popravku . Pregledom motora može se utvrditi da li je dovoljno samo urediti glavu motora ili je potreban generalni popravak .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 12.04.2012 09:01:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i neispravnosti na vozilima od kojih stručno osoblje servisa " boli glava " jer nisu tipični i zato se teško otkrivaju . U svojoj praksi sam imao sličan problem sličnog zvuka i vibracija motora . Nakon više dana ispitivanja i istraživanja došao sam do zaključka da je problem u samom motoru i da je mehaničke prirode . Tu svoju tvrdnju sam rekao vlasniku vozila i predložio što trebam dalje raditi . A predložio sam da kompletno rastavim motor i ispitam sve dijelove u rotirajućem i alternativnom gibanju . Naravno naveo sam i trošak takvog ispitivanja koji nije bio mali . Vlasnik vozila se složio s mojim prijedlogom . Nakon što sam kompletno rastavio motor i obavio sve potrebne kontrole i mjerenja otkrio sam uzrok . Utvrdio sam debalans na radilici radi kojega su se stvarale vibracije i buka motora . Obavili smo potrebne dorade i balansiranje radilice, složili motor i nakon toga postigli odličan rezultat . Iz ovoga možete izvući zaključak . Da li ste i Vi spremni dati servisu " odriješene ruke " da se na takav način bavi Vašim vozilom bez obzira na troškove koji će tada nastati  ? 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.04.2012 19:21:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

ODGOVOR:

Na problem s paljenjem kako ste Vi opisali mogu utjecati brojni faktori . Najbolje bi bilo obaviti ispitivanje : akumulatora , elektropokretača, jačine iskre na svjećicama, probijanje kablova, elektronika paljenja, tlak goriva, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor MAP, senzor položaja leptirastog ventila, ispravnost injektora . Pregledom navednih dijelova došlo bi se do saznanja zašto motor teško pali .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. 16V - HLADAN MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 29.03.2012 18:50:48
Slika
PITANJE:

postovani gospodine imam opel vectru a 2000 16v 100kw 1990 godiste i snjom par problema jedan koji me jako brine jeste kad je hladno prilikom startovanja motora lose radi hukta obrtaji variraju nekih po minute i onda proradi normalno , pumpa je nova stavljena 3 bara luftmaser isto nov svjecke nove plavi davaci filteri ma iskreno samo me kupaju mehanicari a uvjek isto zaboravi jos napisati da je kompresija extra izmjerita i uredna te na dijagnostici mi pokazuje gresku radilice mjenjo sam senzor dva puta i opet ista greska

ODGOVOR:

Dogovorite sa servisom da Vam otklone kvar i da ćete tada ako sve bude dobro platiti računa a ako rezultat izostane nemate obvezu ništa platiti . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, električna instalacija motora, senzor apsolutnog tlaka, aktuator minimuma, injektori, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, bobina, loša iskra na svjećicama, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh