Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA B 1,6 i. 16V - KAKO OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 08.01.2012 15:54:54
Slika
PITANJE:

imam opel vectra b 16-16v 97 godina problem je u tome sto mi stalno pokazuje narandastu lampicu kao greska motora .Alternator je staljen novi i to od boscha.motor radi na minimumu od 1350 okretaja pa na gore zna na momente se dignuti i do 3000 okretaja i tako ostane na par sekundi.Auto je se probo spojiti na kompjuter da ocita gresku ali ga kompjuter ne moze prepoznati nece da se spoji.Zamolio bi vas ako ikako mozete pomoci i odgovoriti mi na ovo bio bi jako zahvalan.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Navedena lampica ( kontrolna lampica motora ) se pali uvijek kada postoji greška na elektronskom sustavu ubrizgavanja , na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora . Sada bih mogao nabrojiti više od trideset mogućih razloga radi kojih se pali spomenuta lampica ali od toga ne bi bilo koristi . Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, zaklopka snage, lambda sonda, aktuator minimuma, električna instalacija, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, tlak goriva, mehaničko stanje motora , ECU centrala. Dijagnostiku treba raditi sa svim sredstvima i pomagalima ( samo dijagnostički kompjutor nije dovoljan ) . Nakon kompletnog i pojedinačnog ispitivanja sigurno se može točno otkriti svaki kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. 16V EASYTRONIC - PROBLEMI ???

Datum objave: 07.01.2012 11:48:12
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu c,1,2 16v easytronic 2001 god,140.000km, Na autu se dogodilo odjednom da ispada iz brzine,tj krenem u manualnom modu 1,2,pa umjesto u 3 izbaci u ler,tj N,nakon toga pokušam ubacit u 1 ali auto ne kreče kao da nije u brzini,pa uspijem krenut pa nakon 300 ,400 metara opet izbaci iz brzine. Auto je vožen u servis gdje je napravljena dijagnostika i nedaje nikakve greške u Easytronic,molim za vašu pomoć.Hvala

ODGOVOR:

EasyTronic mjenjač na Vašem vozilu je kombinacija običnog mehaničkog mjenjača s klasičnom spojkom i dograđenog automatskog sustava koji obavlja funkciju šaltanja brzina i upravljanja spojkom . Ovakve probleme sam već rješavao u praksi . Prema Vašem opisu kvarovi mogu biti : mehanički, električni elektronski . Pregledom Vašega vozila može se točno utvrditi što je neispravno . Za više detalja nazovite na tel. 060/60 60 44 .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i.16V - ŠTO ZAPRAVO LUPA ?

Datum objave: 05.01.2012 16:41:00
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meiću! Imam pitanje u vezi opel astre h,motor je 1.4 16v sa lancem. Iz motora mi se cuje kao zveketanje podigaca ventila ili nategaca lanca,radi kao dizel na ler gasu,samo kad je motor na radnoj temperaturi.Svaki put kad se mijenja ulje i filter nakon 10000km,filter ulja je kao usisan,zbijen,i kada je filter zbijen zna se dogodit da nakon paljenja,lampica ulja nastavi svijetlit sve dok ne dodam malo gasa,zanjima me Vase misljenje,da li je zbijanje filtera ulja i zveketanje podigaca ili natezaca povezano,i sto savjetujete da provjerim?U auto od pocetka stavljam GM ulje 5w30. Hvala lijepa!

ODGOVOR:

Prema vašem opisu, najprije bih zaključio da li zvuk koji čujete nastaje na razvodnom lancu ili na hidropodizačima. Ako zvuk nastaje na lancu , provjerio bih njegovo szanje i napetost . Ako je lanac labav , provjerio bih klizač lanca, papučicu natezača i sam natezač . Ako zvuk dolazi od hidropodizača , provjerio bih da li lupaju svi hidropodizači ili samo neki . Ako lupaju svi hidropodizači posumnjao bih u tlak ulja, začepljenje uljnih kanala na glavi motora, uljnu pumpu . Ako lupaju smo neki podizači , zaključio bih da iste treba očistiti ili zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,7 DTI - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 03.01.2012 16:45:29
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu imam problem sa opel corsom 1.7 dti 2001 godiste pre 10 dana sam zamenio protokomer i vozilo mi je islo odlicno u poslednja dva dana upalila mi se lampica zuta check engine i pokazije greske 0100 i 1125 i nece da vuce ljepo. kad iskljucim protokomer onda mnogo bolje vuce ali dosta dimi crn dim. motor je u odlicnom stanju ne baca nigde ulje i ne trosi ulje. sad mi se povecala i potrosnja goriva sta bi mogao biti problem? hvala unapred. pozdrav

ODGOVOR:

Normalno je da se povećala potrošnja goriva ako ste iskopčali mjerač protoka zraka a uz to još svijetli i kontrolna lampica motora. Na vašem vozilu treba napraviti dijagnostiku motora i ispitati slijedeće : senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor temperature motora , senzor radilice, električnu instalaciju motora, ECU centralu motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - MOTOR MALO PREKIDA ?

Datum objave: 03.01.2012 15:30:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Opel Vectru 2.0i GLS iz 90-te presla 230tkm,auto je stvarno odlican nakon toliko godina,jedino me muci sto auto malo trokira,i to vise kad je zagrijan nego kad je hladan i radi pod cokom,cim dam malo gasa radi mirno ko beba,promjenio sam svjecice i kablove,malo je bolje ali jos cuka,da li je to i normalno za auto star 20 godina,ili se moze nesto napraviti,koji mi j najbezbolniji i najjeftijiji nacin da utvrdim kvar,ja pretpostavljam da je kompresija ili pumpa goriva.

ODGOVOR:

Iako je Vaše vozilo staro 20 godina nema razloga da ne radi ispravno . Najjednostavniji način da otklonite kvar je da najprije pregledate : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Ne bi bilo dobro da pojedine dijelove mijenjate na pamet jer se tako mogu napraviti troškovi a rezultat obično izostane . Moguće neispravnosti su : probijane visokog napona, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, davač pložaja zaklopke snage, nečisti injektori, tlak goriva, filteri, mjerač tlaka zraka, električnainstalacija motora, motorić minimuma, ECU centrala, razlika u tlakovima kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 i. 16V - GASI SE NA LERU ???

Datum objave: 03.01.2012 08:35:17
Slika
PITANJE:

Poštovani opel vectra b 1.8 16v. 1998. god. 190 tkm sa ugrađenim plinom, problem je sa ler gasom neovisno da li radi na plin ili benzin, naime ima dana kad se tokom vožnje prilikom oduzimanja gasa kod zaustavaljanja (recimo semafor,propuštanje pješaka ili slično) jednostavno ugasi i nakon toga ponovno normalno ga upalim.Zna se dogodit da nekoliko dana zaredom ne pokazuje navedene simptome a onda opet isto, na svakom semaforu se ugasi. Izvadio sam motorić ler gasa ( ako se tako zove uređaj slijeve strane usisne zaklopke-na njemčkom jeziku "leerlaufregler" )te istog očistio ali problem nisam riješio. Nadalje sam probao spomenuti leerlaufregler osloboditi struje iskapčanjem strujnog đeka i pošto tada nije htio raditi u leru, zaključio sam da je ispravan, no mjerenjem napona koji dolazi na spomenuti leerlaufregler ostao sam u dilemi ispravnosti rada istog budući napon koji dolazi na taj uređaj iznosi 3-4,5 volti ovisno o dodavanju gasa,dodavanjem gasa napon pada. dakle,molim Vas odgovor da li je napon od 3-4.5 volti odgovarajući za ispravan rad "leerlaufreglera" ili moram otklanjanje opisanog gašenja na leru potražiti u drugim sklopovima? srdačno pozdravljam i zahvaljujem željko

ODGOVOR:

Aktuatorom minimuma ( Idle Speed Control  ISC ) upravlja računalo motora . Napon između pinova 2 i 4 je 5 V  a napon između pinova 1 i 4 je 3,9 V . Omska vrijednost između pinova 2 i 4 treba biti 1.819 Ohm  a između pinova 1 i 2 treba biti 921 - 1.087 Ohm-a . Uz to mogu postojati i brojni drugi razlozi kao što su : pojedini dijelovi sustava ubrizgavanja , dijelovi sustava paljenja, mehanički uzroci, ECU računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i.16V - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 31.12.2011 10:24:25
Slika
PITANJE:

vozim opel vectru 1.8 16v 96g b linija sa direktnim ubrizgavanjem sa automatskim prebacivanjem plina lovato.e sad nisam se vozio na plin dobrih 3mj nisam bio doma auto je vozila zena ali samo na benzin.dogada mi se to da auto ujutro kad upalim normalno na benzin priprema plina svjetli na lampici od plina i ceka da se auto ugrije da prebaci automatski na plin,znaci tih 5min kad radi pod cokom onda auto trokira radi nemirno i puca na auspuh kad se ugasi cok takoder trokira ali puno manje,a kad se auto full ugrije onda je ok.auto inace ljepo vuce na plin i na benzin,prije toga mi je na plin dobro palio bez trokiranja i sl. to se dogade sad kad se nije vozilo na plin velim dobra 3mj.dali se mozda zastopao filter plina ili ventil koji otvara i zatvara plin??? inace da napomenem da je auto na plin presao 80tkm na plin bez ijednog problema i jako sam zadovoljan molim odgovor hvala

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor loše radi na plin mogu biti : filter tekuće faze plina, filter plinske faze plina, ventil za regulaciju količine plina u isparivaču, nečicsoće u isparivaču, emulator, senzor tlaka plina, senzor temperature rashladne tekućine na isparivaču, plinski injektori . Ako niste dugo radili servis na plinskom sustavu to bi možda bilo rješenje u ovom slučaju .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - PROBLEM S PALJENJEM

Datum objave: 28.12.2011 17:07:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam vozilo Opel Corsa 1.4 benzin, 1995.godište, tip motora C14NZ. Ubrizgavanje je multipoint. Otkad su počeli mrazevi, imam problema sa paljenjem. Ujutro auto samo vergla, kao da uopšte benzin ne dolazi do karburatora. Vadio sam diznu, podmazao je i pošto je vratim u karburator, auto upali normalno, do sledećeg jutra. Nekad ne moram vaditi diznu, nego špricem uspem malo benzina direktno u karburator i zaverglam, i upali normalno. Pumpa je ispravna, benzin sigurno dolazi do dizne, tako da sam siguran da je ona u pitanju. Međutim to je jako jednostavna dizna sa elektrikom, ne znam šta bi mogao da bude problem u njoj. Dobio sam neke savjete da bih trebao da očistim diznu, da li ste vi imali slična iskustva i šta mi možete predložiti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, senzor radilice, veliki pad napona prilikom startanja motora, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor temperature motora, MAP senzor, aktuator minimuma, loša iskra na svjećicama, ECU centrala . Sve što sam naveo treba ispitati a tek nakon toga zamijeniti dio koji je neispravan .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,5 TD - KOČNICE

Datum objave: 24.12.2011 12:18:09
Slika
PITANJE:

Postovanje!Imam jedno pitanje u vezi kocnica na automobilu Opel Corsa 1.5 td 1998 godina.Kocnice mi jednostavno luduju,pri naglom kocenju zadnji kraj automobila oko 90 stupnjeva me baca ponekad u jednu stranu a ponekad u drugu.par puta je vec pokusavano stelati kocnice ali bezuspjesno.Molio bih vas za savjet

ODGOVOR:

Kočnice su vrlo bitan faktor u aktivnoj sigurnosti vozila i zato moraju biti uvijek besprijekorne. U ovom slučaju potrebno je detaljno pregledati i prednje i zadnje kočnice . Ako se otkrije bilo kakva neispravnost ista s emora otkloniti . Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočne papučice, kočni bubnjevi, kočna kliješta, kočni cilindri, korektor kočenja, flekcibilne cijevi kočnice. Pregledom Vašega vozila vrlo brzo bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - AGR ( EGR ) VENTIL

Datum objave: 24.12.2011 10:58:26
Slika
PITANJE:

OPEL T98 ASTRA 2003 GODIN Poštovanje nedavno sam kupio Astru 2003 godina 2.0 DTI prešla 166000 km auto dosta solidno i prilikom kupvine izvršena je zamjena 2 senzora za protok zraka nakon mjesec dana upalila se lanmpica na instrumantal tabli sa ključem na i nakon određenog vremena sama ugasila na dijagnostici je pokazalo da je grijač, nakon ispitivanja grijača svi su bili ispravni.Tako da nije ništa rađeno nakon 10 dana ponovo se upalila i nakon određenog vremena ugasila da bi se juče u vožnji ponovo upalila i auto izgubilo na vuči. Na dijagnostici je pokazalo AGR ventil koji je mehaničar pomoču kompjutera kako mi je rekao razradio jer neki klip ne otvori ili zatvori Vi bolje znate. Takođe je rekao da je moguće da se više ne će palit a moguće da se opet upali a da je zamjena negdje od 700-900 KM ponovo se ista lampa u vožnji upalila isti dan pri ćemu je auto izgubilo snagu ali je trajalo nekoliko sekundi i ponovo se ugasila. Zanima me Vaše mišljenje i jeli moguće skinuti taj ventili i oćistit. Puno pozdrava i sve najbolje mislim da mnogim vozaćima na ovaj naćin puno pomažete jer se mnogi majstori ponašaju neprofesionalno i prilaze neozbiljno problemu tj. zamjeni prvog djela kji im padne napamet negledajuć da to sve puno košta vozaća. Sve najbolje.

ODGOVOR:

AGR ( Abgasruckfuhrung ) za recirkulaciju ispušnih plinova u motor može često stvarati probleme kada nije ispravan . Vi možete pokušati očistiti navedeni ventil ( iako to rijetko kada pomaže ) a rezultate ćete  vidjeti nakon kratkog vremena . Ako ne bude rezultata najbolje je zamijeniti AGR ventil . Blokiranje ventila isto nije rješenje jer njime upravlja kompjutor motora . Kompjutor će prepoznati da AGR ventil nij u funkciji i samanjiti će snagu motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,0 i. 16V - ZAŠTO JE NESTALA SNAGA ?

Datum objave: 23.12.2011 18:59:56
Slika
PITANJE:

Poštovani kao prvo svaka pohvala za vašu stručnost i profesionalnost kao i nesebičnost podjele znanja i pomoći koju pružate ljudima kojima je to stvarno potrebno jer u današnje vrijeme je takvih ljudi jako malo. Osobno posjedujem Opel Omegu B sa 2.0 16V X20XEV motorom i imam sljedeće probleme: ljetos sam mjenjao senzor polozaja bregaste osovine (CKP) jer mi je auto imao lose performanse i blokada motora pri punom gasu se palila na 4 500rpm umjesto na 6 800rpm, kad se to desi upali se kontrolna lampica motora i svijetli i auto tada ne ide ni u pola snage, gad ugasim motor i ponovo ga upalim bude sve u redu dok nedodje do naglih povecenja okretaja preko 5 000rpm, i tad se opet upali kontrolna lampica i okretaji ne idu vise od 4 500rpm, dijagnostika je pokazala da je otisao senzor bregaste i tada sam promijenio novi originalni u ovlasetnom kod Aleksica i usput odradio veliki servis, da napomenem auto redovito odrzavam i sve je skoro kao novo. Navedeni kvar mi se nije od ljetos nikako desio sve do ovih hladnih zimskih dana sa istim simptomima, danas sam bio u Opelovom servisu na dijagnostici i opet su mi isprintali i rekli da je navedeni senzor neispravan, ja vas molim u koliko ste u mogucnosti da mi ukratko objasnite funkciju tog senzora na motoru i cemu on sluzi, da li samo on moze biti neispravan i glani uzrok tog problema da motor zakucava na 4 500rmp ili ima jos nekih drugih cimbenika. Unaprijed vam se zahvaljujem i zelim sretne blagdane!

ODGOVOR:

Senzor bregaste osovine radi na istom princilu kao senzor radilice . Njegova glavna uloga je da šalje impuls ECU centrali koja na osnovu toga kontrolira moment paljenja i sinhronizira ubrizgavanje goriva. Posljedica neispravnosti senzora ne znači da će se motor ugasiti . Međutim doći će do nekorektnog ubrizgavanja goriva i gubitka performansi motora ( gubitak snage ) . Može se upaliti i MIL lampica motora koja upozorava na kvar . Uz t postoje i drugi mogući uzroci radi kojih motor također nema dovoljno snage a to su : ostali senzori motora, davači impulasa, mjerači , aktuatori, tlak goriva, injektori, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 22.12.2011 10:41:20
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam vektru b 2.0 16v 98 godina 100 kw. Problem mi je kad se vozim nekih 5 minuta auto mi pocinje cukati i zaletava se, odjednom dobije obrtaje pa se zaleti pa onda cuka ko da ne dobiva gorivo. pali bez greske i u leru mi radi normalno a kad mu dam gas trokira! Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Uzrok treba tražiti na sustavu elektronskog ubrizgavanja i na sustavu paljenja . Moguće neispravnosti su : filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, brtva usisnog kolektora, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, lambda sonda, probijenje visokog napona ( svjećice, kablovi, bobina ) , mehaničko stanje motora, ECU centrala. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet nego najprije obavite ispitivanje svih komponenata koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4i. 16V - ŠTO JE NEISPRAVNO ?

Datum objave: 20.12.2011 13:42:58
Slika
PITANJE:

Opel astra 1.4 16v 2004 god. Na dijagnostici mi se pokazala greska na senzoru bregaste osovine,istu sam kupio ali zamjensku,u ovlastenom opel servisu je zamjenjena ali i dalje kompjuter pokazuje istu gresku. Zanima me dali je moguce da je greska sto to nije originalan senzor ili je problem u instalacijama,kompjuteru ili nesto sasvim deseto? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Dobro ste zaključili , uzroci mogu biti sam senzor, električna instalacija, ECU centrala . Uz to uzrok može biti nešto sasvim drugo . U ovom slučaju glavni zadatak servisa je da utvrdi što je neispravno, da predloži rješenje , da uz vašu suglasnost otkloni kvar. Tako barem mi radimo . Nakon toga ne smije se više paliti kontrolna lampica motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - ČUDNE VIBRACIJE ?

Datum objave: 19.12.2011 19:06:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam opel corsu 2002 g. 1.2 benzinac i unazad godinu dana auto prilikom ubrzanja tj. dodavanja gasa u bilo kojoj brzini počinje tresti. posebno je izražajno pri višim brzinama u manjim brojevima okretaja. također prilikom jačeg kretanja tj startanja dolazi do nekakvog preskakanja kod lijevog pogonskog kotača uz specifičan zvuk. prilikom svakog oduzimanja gasa auto se smiri.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i bez mogućnosti uvida na vozilu , navodim moguće neispravnosti : nosači motora, homokinetički zglobovi, poluosovina, transmisija, odstupanje od geometrje prednjeg ovjesa, spojka . Blic pregledom Vašega vozila odmah bi mogao navesti točna uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA C 1,2 i. - LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.12.2011 18:13:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Na svojoj Corsi C 1.2 2003. godište imam problem s famoznom zutom lampicom. Par puta sam na dijagnostici provjerio da je rijec o lambda sondi. Isto toliko puta sam je i ponistio :) i nisam je mijenjao. Majstor mi je rekao da bi bilo pozeljno zamijeniti istu ukoliko se ponovo upali. Nakon 5000 KM ponovo gori i vjerovatno je potrebna zamjena. Greska koju izbacuje je toplotni senzor sonde, ali koje, jer ih ima dvije? Auto normalno radi, vuče kako treba, normalno troši... Ostale greske ne izbacuje na dijagnostici... Da li se moze popraviti samo senzor ili se mora kupiti neka fuš zamjenska sonda? Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se može paliti i radi drugih mogućih neispravnosti i to : loša iskra na svjećicama, loš rad bobine, prevelika količina goriva na injektorima, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija, propuštanje na usinom kolketoru, mehaničko stanje motora, katalizator, električna instalacija , ECU centrala. Često puta se dogodi da se ugradi nova lambda sonda a da ista nije uzrok . Stručna osoba servisa može nakon ispitivanja svega što sam spomenuo , otkriti što je neispravno i tada otkloniti kvar . Neispravnu lambda sondu uvijek stignete zamijeniti ako je ona stvarno neispravna. Neispravna lambda sonda se ne može popraviti . Ugraditi treba smo odgovarajuću i ispravnu lambda sondu . Praksa je pokazala da je najbolja nova i originalna.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - ULJE U ANTIFRIZU

Datum objave: 18.12.2011 12:17:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! moja Astra 1.7dti /2001 ima antifriz koji se zaulji jako i pored periodicnog ciscenja posude i rashladnog sistema.Motor ne trosi ulje ,radi normalno i potrosnja je normalna.Molim za Vasemisljenje! Vladimir

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motorno ulje dolazi u ekspanzionu posudu su : neispravna brtva glave motora, neispravna glava motora , hladnjak ulja ( neki motori ga nemaju ) . Navedena pojava se neće smanjiti i zato razmišljajte o demontaži glave motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i. - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 18.12.2011 12:06:15
Slika
PITANJE:

imam vectru 92. benzinac. pali mi se zuta lampica na kontrolnoj tabli. motor na leru odlicno radi, ne trokira i ne trese,i prima gas ali kad pustam kvacilo i treba da krene ona se samo ugasi kao da ne prima gas, ponekad se osjeti kao da je zagusena. dok radi na leru. promjenute su anspric dizne a ali ona se i dalje isto ponasa, sta bi mogao biti kvar ??

ODGOVOR:

Pojedine dijelove ne mijenjajte na pamet , najprije napravite kompletan test i ispitivanje . Moguće neispravnosti su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, količina goriva na pojedinim injektorima, loše mehaničko stanje motora, probijanje visokog napona , loša iskra na svjećicama, senzor temperature motora, senzor položaja zakolopke TPS, MAP senzor, IAT senzor, MAF senzor, lambda sonda, senzor radilice, bobina, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,6 i. 16V 1998. - ŠTO DA RADIM ?

Datum objave: 12.12.2011 12:56:35
Slika
PITANJE:

Postovanje , nakon problema sa mojom Tigrom i neuspjesnim popravcima molim vas ukoliko mi mozete pomoci vasim savjetom sta da radim. Prilikom voznje upali se lampica moptora - 2 puta ciscen AGR ventil koji se zablokirao doslovce , ni nakon toga poboljsanje i promjenejen AGR . Nakon par dana voznje samo malo veca brzina jer mi svi savjetovali da brze vozim ali odmah se upali lampica . Lampaica kada se upali motor brze radi , vise dima iz auspuha i ako nije noga na gasu motor se ili ugasi ili kao da se gusi okretaji padaju i dizu se. Nakon toga sve u roku par dana ciscena i usisna grana. Neznam sta da radim da idem negdje propuhati auto bojim se jer upravo prilikom toga kada ubrzam se to i dogodi. I prije se znala upaliti lampica i greska AGR ventil ali samo je gorila i nikad takvi problemi. Joz jedna stvar koja se nedogadja uvije i nepali se lampica pri manjim brzinama grad itd. nekad ostanu okretaji gore iako nije noga na gasu i zaustavim se to prestane ako dodam gas ili ubacim u brzinu ponovno . Molim vas ako mi mozete sugerirati nesto jer neznam sta da radim niti u koji servis ,jer se tamo drze samo greske AGR ventil koja moze biti povezana sa jos necim drugim. Tigra 1,6 16 V 1998. Prosla 160 000 ? jer je iz druge ruke sigurna sam da su vraceni km. Bila je i generalna na glavi motora prije 4 godine radi ventila. Nadam se skorom odgovoru jer se fakticki neusudjujem voziti . Hvala i LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ovoga časa mogao bih nabrojiti više od dvadeset mogućih neispravnosti na Vašem vozilu. Međutim od toga na bi imali nikakve koristi . Vaše vozilo treba stručnjak ( znalac ) i nakon obavljenog ispitivanja točno se mogu znati sve neispravnosti i cijena popravka . Poznata mi je činjenica da takvu uslugu ne možete dobiti u svakom servisu . Osobno takvu vrstu ispitivanja i popravaka radim svakodnevno , zato mi je poznato da je to vrlo stručan posao koji nekada traje i više dana. Odgovor na Vaše pitanje " što da radite " je , povjerite dijagnostiku i popravak servisu od povjerenja koji će najprije obaviti detaljni pregled, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar/kvarove .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - TEŠKO PALI , PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2011 12:26:30
Slika
PITANJE:

Postovani,opel astra 1994 1,4 imam problem povecane potrosnje.Auto je naglo povecao potrosnju duplo.trosio je u gradu 8-10 litara,sad trosi 16-20. Normalna voznja,menjam brzine do 2500 obrtaja.Mnogo teze pali nego ranije.I kad je motor hladan auto radi kao dizel.Dobro vuce pri vecim obrtajima.Kad krecem auto se gusi i kad dam gas u motoru se cuje neko lupanje,kao kod dizela. Sta moze biti? Hvala

ODGOVOR:

Potrebno je obaviti kompletno ispitivanje i testiranje motora i to po slijedećem redoslijedu : mehanički sustav motora ( faza motora, kompresija, ispravnost bregaste osovine i podizača ventila , zabrtvljenost usisnog kolektora ) , sustav dobave goriva ( filteri, tlak goriva, ispravnost injektora , MAP senzor , ECT senzor, IAT senzor, senzor radilice, senzor zaklopke snage, lambda sonda, mjerač msae zraka ) , sustav paljenja ( kablovi, svjećice, bobina , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 16V - NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 07.12.2011 17:05:55
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu. Obracam se Vama kao uspjesnom covjeku i priznatom majstoru.Pisem Vam iz Sarajeva u vezi mog problema. Posjedujem ASTRU G 2.0 DI 16 v godiste 1998 sa predjenih 215000 km .U mome je vlasnistu sa predjenih 93000 km. U tom vremenu nije bilo nekih vecih problema, sem sto je zamijenjen: maf senzor , senzor radilice ,AGR ventil - senzor , sva cetri grijaca kao i akumulatur koji je ugradjen prosle godine. Prije par dana mi se desio kvar na motoru. Tokom voznje auto mi se ugasilo i na kontrolnoj tabli mi se upalila lampica koja oznacava ELEKTRONSKO KONTROLISANJE HLAĐENJA MOTORA. Zamjenjen je senzor temperature motora.Par dana je sve bilo OK, dok mi se jucer desilo to da nisam nikako mogao upaliti automobil, a ista lampica mi je konstanto gorila. Isao sam kod elektricara i on nije nikako mogao da udje u kompjuter automobila da ocita gresku. Te vas molim ako ste u mogucnosti da nam pomognete i odgovorite na ovaj problem koji nas zabrinjava. Unaprijed Vam se zahvaljujem .

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti . Navesti ću što sve može biti uzrok : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer, transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt brave, prijemnik signala na instrument ploči ) , mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ) , zrak u gorivu, filteri, solenoidni ventil za zatvaranje goiriva, regulator količine goriva, dobavna pumpa, senzor radilice, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, relej upravljačkog kompjutora motora, ECU upravljački kompjutor .

na vrh Povratak na vrh