Danas je: 26.06.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 2,0 HDI - UPALI SE LAMPICA STOP

Datum objave: 27.04.2011 21:30:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam peugeota 206 (2001) 2.0 HDI (90 KS). Prije dvije godine mi se desilo nesto sto se ponovilo skoro pa sam malo zabrinut. Molio bi Vas da mi kazete da li bi trebao da budem zabrinut ili je u pitanju nesto ne tako opasno po moje auto. Naime, po paljenju automobila, nakon par minuta (dok je motor jos relativno hladan), obrtaji pocnu varirati (porastu na cca 1000 rpm), kazaljka temperature motora ode u maksimum, i kontrolna lampica "stop" se upali. To sve traje nekih 4 do 5 minuta nakon cega se sve vrati u normalu. Prilikom svega motor ne pokazuje nikakve primjetne promjene tipa gubitak snage, bucniji rad ili sl. Nakon sto zaustavim auto i ponovo ga upalim, sve se ponovi dok se jednostavno samo ne iskljuci. Na forumima sam citao da je u pitanju navodno senzor temperature motora, ali bi volio s obzirom na Vasu strucnost i ocigledno iskustvo da mi ili potvrdite da je u pitanju senzor ili da mi kazete sta bi eventualno drugo moglo prouzrokovati ove promjene. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje nije moguće dati bez da se obavi pregled Vašega vozila i bez da se obave potrebna kontrolna testiranja pojedinih komponenata. U ovom slučaju mogu jedino navesti što je sve potrebno ispitati kako bi se otkrio kvar koji ste Vi opisali. Ispitatiti treba slijedeće : električnu instalaciju od motora do instrument ploče, pojedine senzore na motoru ( ECT, RPM, senzor bregaste osovine ) , prisutnost zraka u sustavu goriva, sustav grijača, upravljački modul grijača, EGR ventil, upravljanje EGR ventilom, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, VT pumpa, električnu instalaciju od motora do ECU centrale,  ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,1 TD - AUTORADIO

Datum objave: 27.04.2011 15:54:23
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupio sam Pežo 406 1996. god 80 kW 2.1 TD. Problem je slijedeći neko je zamjenio originalni kasetofon i ubacio CD. Ne radi mi mali kompijuterčić iznad koji je izgleda povezan sa kastofonom. Moje pitanje je da li je stvarno moguće da kastofon to pokreće ili mi jednostavno nešto sa strujom nije u redu. Hvala unaprijed Mladen

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila. U ovom slučaju postoji mogućnost da ugrađeni radio kazetofon nije kompatibilan s elektronikom Vašega vozila. Isto tako može biti neispravna električna instalacija ili sam kompjutor koji ste Vi spomenuli.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,8 16V - PROPADA KOČNICA

Datum objave: 21.04.2011 10:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Meiću, pišem vam u nadi da će te mi savjetom pomoći da otklonim kvar na mom Peugeot-u 406 1.8 16V 1997 god, nema ABS. Naime problem je u kočnicama. Auto je bio parkiran 6 dana i za to vrijeme nije vožen. Kad sam sedmi dan upalio vozilo na prvom semaforu sam osjetio kako mi je papučica kočnice propala, i posle par pumpanja uhvatila je na samom kraju. Odvezao sam auto u servis, oni su me sutra nazvali i rekli da su "sredili" kvar. Preuzeo sam vozilo i platio 120 eura (otišao zadnji desni cilindar, neki plastični zglob promjenjen, promjenjene gurtne ili pakne i nasuto glicerinsko ulje). Auto je bolje kočio i rekli su mi da će biti biti još bolje tj. kao prije dok  "legnu". Tako je i bilo posle 2-3 dana moje kočnice su bile kao prije, ali se odjednom ponovo javio isti problem. Kočnica propada, a poslije 5-6 jakih pumpanja vrati se u normalu, ali opet brzo izduši(1 min.), kao da gubi zrak, opet 5-6 pumpanja i opet je ok. To me izluđuje, pa bih vas prijateljski zamolio za savjet i pretpostavku šta bi moglo biti u pitanju. Teško mi pada ponovni odlazak kod majstora, jer moj džep ne može da izdrži toliki financijski pritisak. Unaprijed HVALA, nadam se vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu , uzrok radi kojega propada pedala kočnice je hidraulični sustav kočnice. Navesti ću koji su to dijelovi sustava i koje treba provjeriti . Provjerite slijedeće :  zadnje kočne cilindre, prednje kočne cilindre, metalne cijevi kočnog sustava, gumene cijevi kočnog sustava, glavni kočni cilindar, regulator pritiska za zadnje kočnice ( korektor kočenja ) . Uz sve što sam naveo provjerite zadnje kočne papućice ( podešenost ) i prednje disk pločice . Nakon pažljive kontrole i potrebnih radova sigurno ćete imati ispravnu radnu i parkirnu kočnicu.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - GUBI SNAGU

Datum objave: 11.04.2011 13:42:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim pežoa 406 HDI, 80 kW, 2001.GP. Do sada sam prešao sa njim oko 55 000 km, a vozilo je ukupno prešlo oko 220 000 km. Auto nema FAP filter. PRVI PROBLEM: Motor normalno radi ali u ljetnjim uslovima (na višim temperaturama) povremeno gubi snagu odnosno nema karakterističnog ubrzanja od 1800-2800 obrtaja. Tek kada se uključi turbina na 2800 obrtaja, auto ubrzava normalno. Poslije toga, normalno ubrzava i na manjim obrtajima dok ponovo ne upadne u "rupu". To se događa par puta dnevno ali me nervira. Na nižim vanjskim temperaturama takvih problema nemam. Bio sam na dijagnostici zbog ovoga i kompjuter nije ništa pokazao. Nedavno sam imao i slučaj da je auto počeo da dimi, a turbina se nije uključivala odnosno mogao sam da dostignem samo 2800 obrtaja. Majstor u servisu je konstatovao da je leptir za povrat izduvnih gasova na ponovno sagorijevanje ostao potpuno otvoren i jednostavno ga je odvijačem zatvorio (prethodno je ručno očistio talog od izduvnih gasova). To je riješilo problem i auto od tada ponovo radi normalno. Ne znam da li je ovo povezano sa problemima ubrzanja!? DRUGI PROBLEM: U zadnje vrijeme dešava mi se da kazaljka brzinomjera pada na 0, u tom periodu ne radi ni brojač kilometara (ni ukupni ni putni), a auto izgubi na snazi (makar desetak posto). Poslije nekog vremena, kazaljka ponovo proradi, a auto normalno ubrzava. Znam da uzroci mogu biti razni ali Vas molim da prilikom odgovora probate biti što konkretniji i da mi navedete najvjerovatnije moguće kvarove, uzimajući u obzir o kojem se autu radi. Neke kolege vozači su postavljali slična pitanja ali iz odgovora nisam uspio razaznati koji je kvar najvjerovatniji. Unaprijed Vam zahvaljujem na odgovoru i vremenu koje izdvajate za nas! P.S. Vi ste rijetka svijetla tačka u "moru" Vaših "kolega" koje na našem neznanju zarađuju velike pare!

ODGOVOR:

Gubitak snage motora kao što ste naveli može nastati radi brojnih razloga . Za otkriti stvarni uzrok nije dovoljno samo spojiti servisno računalo i očitati grešku već treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata. Prema Vašem opisu moguče greške su : filteri, suženje na usisnim kanalima , senzor pedale gasa, EGR ventil, dize, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka u usisnom kolektoru, mehaničko stanje turbine, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, solenoidni ventl za tlak goriva, senzor pedale kočnice, senzor temperature goriva, ECT senzor, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija, VT pumpa, ispišni sustav ( začepljenje ), ECU centrala. Kao što vidite odgovor nije jednostavan jer je i priroda problema složena. Međutim u servisnim uvjetima sve se to može ispitati , otkriti uzrok i na kraju otkloniti nedostatke. Problem koji ste naveli s instrumentom za brzinu može biti povezan s nekoliko faktora i to : davač impulsa brzinomjera na mjenjaču, električna instalacija od mjenjača do instrument ploče, konektori na instrument ploči, sama instrument ploča ( puknuče hladnog lema ) .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - MOTOR NEMA SNAGE

Datum objave: 07.04.2011 16:40:45
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić. imam pežo 307 2.0 hdi 2002. godina, prešao je 170.000 KM. desilo mi se da je akumulator jednostavno "otišao" nije moga više da upali auto (akumulator je bio star koliko i auto) i kada sam kupio novi akumulator nisam mogao da ponovno upalim već sam morao u ovlašteni servis da se reprogramira BSI. ljudi su to odradili ukucali cod za ključ i auto je ponovno osposobljeno za vožnju. međutim, kada sam počeo da vozim auto imao sam osjećaj, a i danas imam taj osjećaj da auto nema onakvu snagu kakvu je imao prije reprogramiranja BSI. auto slabije prima gas i nekako je "lijen". prije sam osjetio uvijek preko 2000 obrataja, auto ide "ludo", bez problema idem u preticanje, međutim sad više ne osjetim kad se turbina uključi. moje pitanje je "Da li to može biti posljedica reprogramiranja BSI, odnosno, možda nije sve odrađeno kako treba pa mi nedostaje jedan dio snage motora?" unaprijed hvala Vam puno...

ODGOVOR:

BSI računalo nema utjecaj na snagu motora. Postoji mogućnost da je radi neispravnog akumulatora ( veliki pad napona ) došlo do blokade ili otkazivanja sustava za regulaciju tlaka turbine ( slabo ubrzanje i nedostatak snage ). Sada kada je akumulator ispravan obavite testiranje motora i provjeru sustava za upravljanje turbinom te provjeru sustava za upravljanje motorom. U servisu naglasite da motor nema snage kao što je bilo prije.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - PRIKAZ TEMPERATURE MOTORA

Datum objave: 04.04.2011 09:31:41
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic, imam Peugeot 307 sw 2,0 hdi sa 107 PS,GP 2002, vec 2 godine i nisam imao nikakvih problema,medjutim sada sam primjetio da se kazaljka temp.motora stalno zakuca na 80 stepeni i vrlo rjetko ide ka 90 stepeni,prosle godine je temperatura motora pokazivala stalno 90 stepeni kao da se tu zakucala sto bi trebalo biti normalno.Prije 2 tjedna sam promijenio termostat kod peugeota i oni kazu da je to normalno da se temp.krece od 80-90 stepeni,mada kod mene na autu kao sto vec rekoh stoji na 80 pa se malo popne na nekih 85 pa opet ide dolje na 80. Molim Vas za savjet zbog cega je to sad odjednom. Krajem 2010 god. je promijenjen zupcasti remen ,auto ima 135000 km. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Promjene koje su se dogodile u prikazu temperature motora mogu nastati radi nekoliko razloga. Mogući uzroci su : neispravan rad termostata, neispravan senzor temperature motora, neispravna električna instalacija do instrument ploče, neispravan instrument za temperaturu. Najprije provjerite ispravnost termostata i ako je isti ispravan ispitajte senzor za temperaturu motora jer je to česti uzrok krivog prikaza temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - U PETOJ BRZINI GUBI SNAGU

Datum objave: 30.03.2011 23:53:26
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI , IMAM PEUGEOT 406 2.0 HDI 2003 .GOD. AUTO RADI NORMALNO ALI KOD BRZINE OD 90KMH PA NA VIŠE U PETOJ BRZINI GUBI SNAGU, TJ UBRZAVA ALI NA PREKIDE. NA NEKIH 130 KMH KAO DA POVUĆE ALI KAD PUSTIM PAPUĆICU GASA I KAD PADNU OKRETAJI OPET NEMA SNAGE: MOLIM VAS DA MI ODGOVORITE AKO ZNATE ŠTA BI MOGAO BITI UZROK? HVALODA

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može biti mnogo mogućih neispravnosti radi kojih motor nema potrebnu snagu, radi toga treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i točno otkriti što je neispravno. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, suženje usinih kanala u glavi motora, zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, dobavna pumpa, APP senzor , dize, MAF senzor, tlak turbine, senzor tlaka zraka u usinom kolektoru, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor talak goriva, solenoid tlaka goriva, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, ispušni sustav, električna instalacija.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,4 D - PREGARA BRTVA GLAVE

Datum objave: 16.03.2011 21:37:06
Slika
PITANJE: Postovanje, gospodine Meicu! Nakon mnogo nezadovoljstva zbog loklanih majstora prinudjen sam da vam se obratim za pomoc. Naime, posjedujem Peugeot 106 1.4d i vec drugi put mi izgara dihtung glave. Dalje, napominjem da je prije 20 hiljada km radjena generalka na motoru jer je pukao zupcasti kais (sve zamijenjeno sem uljnih karika koje su navodno bile dobre), a motor je i nakon toga trosio oko 1l ulja na 1000 km kao i prije generalke. Interesuje me zbog je mogao izgoriti dihtung glave u relativno kratkom vremenu i da li se on doteze nakon izvjesnog vremena posto moj majstor nije to radio? Unaprijed zahvalan!
ODGOVOR:Ako svi radovi koji su obavljani na Vašem vozilu nisu obavljeni stručno i profesionalno moguće su pojave ( pregaranje brtve glave ) kao što ste i Vi naveli. Brtva glave motora može izgoriti radi nekoliko razloga i to : nekvalitetna brtva glave motora, nekvalitetni vijci glave motora, neravna površina glave motora, neravna površina bloka motora, pregrijavanja motora. Povećana potrošnja ulja kroz motor nastaja na dva načina i to preko vodilica ventila i ili preko cilindara i klipnih prstenova. Ako je glava motora uređena kako treba onda je uzrok potrošnje ulja istrošenje cilindara i klipnih prstenova. Ako su vijci glave ispravni ( provjerava se njihova izduženost ) glava motora se naknadno ne steže.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,6 i. - VODA NA AUSPUHU

Datum objave: 15.03.2011 20:54:09
Slika
PITANJE: Poštovani, pišem vam u nadi da ću od vas dobiti dobar savjet. Imam Peugeot 309 1.6, benzinac, 91. god, 66 kw. Prije deset dana počeo je dimiti i pojavila se voda na auspuhu. Pojavio se dim i u kileru. Ako zatvorim kiler onda se guši i ugasi, a ako otvorim kiler onda na otvor čepa izbaci svu vodu čim dodam gas. Na šipki od ulja ima emulzije. Unaprijed zahvaljujem.
ODGOVOR:Prema Vašem detaljnom opisu nije teško zaključiti što je neispravno. U ovom slučaju to bi bila brtva glave motora koja je oštećena . Vožnja u ovom stanju motora nije moguća. Obavite demontažu glave motora, obavite kompletno uređenje glave motora ( vodilice ventila, siceve ventila, ventile, obradu dosjedne površine glave motora ) zamijenite sva brtvila na glavi motora( ugradite najbolja i najskuplja brtvila glave ), po potrebi zamijenite vijke glave motora, provjerite i ispravnost termostata, stavite novu rashladnu tekućinu, zamijenite tom prilikom ulje u motoru i dotrajale filtere ( ulja, zraka, goriva ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PROBLEM SA MJENJAČEM

Datum objave: 28.02.2011 11:12:21
Slika
PITANJE: Postovani cuo sam jako mnogo pohvala za vas sajt. Imam Peugeota 307 1,4hdi i jedan problem sa menjacem. Naime kada stojim u mestu treba mi po nekoliko minuta dok ubacim u rikverc, u putu kada ubacujem u iz 3 u 4 brzinu treba vise snage da ubacim a nekad se desava da uopste nece da ubaci i onda moram u 5 da ga ubacujem. Odnosno kada pokusavam iz vece brzine u manju da ubacim treba mi jako mnogo snage. Kao da je problem sa 2 4 i rikvercom. u 1 3 i 5 ubacuje bez problema. Kvacilo je malo tvrdje. u cemu moze biti problem.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok je neprecizno biranje brzina radi istrošenja mehanizma za šaltanje brzina. Ovaj mehanizam se nalazi izvan mjenjača i povezuje komandu za šaltanje u kabini s biračem brzina na samom mjenjaču. Najčešći uzrok su istrošenja na plastičnim dijelovima spomenutog mehanizma. neispravni dijelovi se mogu lako zamijeniti ili napraviti novi. Drugi uzrok može biti sama spojka ( kuplung ) jer ste naveli da je pedala spojka tvrđa . To ukazuje na istrošenje spojke i na povećano trenje između potisnog ležaja i vodilice potisnog ležaja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - STARTANJE VOZILA KOJE JE DUGO STAJALO

Datum objave: 27.03.2011 22:55:08
Slika
PITANJE:

Postovani majstore, Molim vas za pomoc, spomenuti Peugeot 306 XS iz '94. god. sa motorom 1,4 benzin, koji je odjavljen i u pocetku je uredno svakih mjesec dana paljen nakratko, dok nije ostao bez benzina. Poslije toga oko pola godine nije paljen. Nakon tog vremena htio sam ga ponovo upaliti (naravno ulio sam benzin u rezervoar), ali nije prihvatio, tj. samo je verglao ili nakratko proradio (sekundu ili dvije).Kako ga ponovo pokrenuti?Jel moguce da je ostao bez benzina u sistemu i kako to rijesiti? Kako provjeriti jel radi pumpa od goriva? Od prijatelja sam cuo da se trebaju skinuti svijecice i uliti malo benzina direktno u cilinder, sto sam i ucinio te ponovo vratio svijecici. Nakratko je upalio, ali stiskanjem gasa odmah se ugasio. Isto sam ponovi ovise puta, ali bez uspjeha. Molim Vas za savjet sto napraviti, buduci da nemam novaca zua majstora, a prodao bi auto koji je u odlicnom stanju za svoje godine. Napominjem da prije nije bilo nikakvih problema sa motorom ili paljenjem u svim vremenskim uvjetima.

ODGOVOR:

Najprije provjerite da li radi pumpa za gorivo . Prilikom paljenja pumpa mora stvarati karakteristican zvuk ( zujanje ) . Ako takav zvuk cujete tada provjerite da li dolazi benzin do motora. To mozete provjeriti ako odspojite cijev dovod goriva na samom motoru ( pazite da prilikom ispitivanja nesto ne zapalite ). Ako goriva nema i ako je kolicina goriva na tom mjestu premala, provjerite filter goriva. Ako goriva ima to je dobar znak i treba krenuti korak dalje . Provjerite ima li iskre na svjecicama i stanje svjecica . Nakon ovoga u svaki cilindar mozete uliti malo motornog ulja i nakon toga elektropokretacam nakoliko sekundi startajte motor da se ulje u cilindru dobro razlije po stijenkama cilindra . Na ovaj nacin ce se kompresija kratkotrajno povecati. Na kraju stavite ispravne ( suhe ) svjecice na svoje mjesto. Pokusajte ponovo upaliti motor.Prilikom paljenja motora bitno je da stanje akumulatora i elektropokretaca bude dobro kako bi na svjecicama bila kvalitetna iskra.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - OSTECEN NAVOJ NA KARTERU

Datum objave: 18.03.2011 23:50:01
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meic,ovim putem vam se obracam za pomoc,u trenutku ne razmisljanja odlucujem se na izmjenu ulja u Molydonu. Naravno oni uniste navoje na cepu od kartera(rijec je o peugeotu 407) da vas ne zmaram cijelim tijekom dogadaja bitno je da su na kraju priznali pogresku.Nude mi rijesenje o kojemu ne znam nista puno’celicna krilca u koja ce ici celicni saraf’a sada Vas kao strucnjaka molim za savjet,ako se to tako moze uraditi i da to bude trajno rijesenje pristao bih na to ,a ako to nije trajno rijesenje vec samo pokusaj rijesavanja problema da li da inzistiram na novome karteru? Samo zelim da mi se nadoknadi prouzrocena steta i da automobil bude u stanju kakvome je bio.
ODGOVOR:Karter se ne mora mijenjati ako se kvalitetno napravi novi navoj i stavi odgovarajuci novi cep kartera . To je moguce napraviti vrlo kvalitetno kada se demontira karter i kada se novi navoj napravi strojno . Postupak koji ste spomenuli ( krilca ) mi ne znaci nista jer naziv ne navodi nacin izrade novoga navoja. Originalni navoj je izraden direktno na aluminjiskom karteru a takav treba biti i novi navoj. Tada je to trajno rjesenje .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - ESP

Datum objave: 18.03.2011 22:14:07
Slika
PITANJE: Postovani gosp. Meic,Prije tri mjeseca sam kupio Peugeot 407; 1,6 HDI; 2004.god.Unazad desetak dana nakon paljenja motora na displeju mi se pokaze prekrizeni trokut sa oznakom ESP uz zvucnu signalizaciju.Ovaj signal se povremeno izgubi sa displeja pa se ponovno javlja.Majstor mi je rekao da bi se moglo raditi o senzoru polozaja tockova.Mozete li mi vise reci o ovom problemu i kako ga rijesiti.
ODGOVOR:ESP ( Electronic Stabilyliti Program ) sprijecava okretanje vozila oko okomite osi ciljanim kocenjem pojedinih kotaca. Ovaj sustav zadrzava poprecnu i uzduznu stabilnost vozila. U ovom programu stabilnosti ( ESP ) uskladeno djeluje vise sustava i to : sustav protiv blokiranja kotaca ( ABS ), automatska raspodjela sile kocenja ( ABV ), regulacija klizanja pogonskih kotaca ( ASR ), regulacija zanosenja vozila ( GMR ) . Kontrolna lampica koja se upalila na Vasem vozilu ukazuje na neku od mogucih gresaka i radi toga je sustav izvan funkcije. Moguce greske su : istrosenost pojedinih dijelova kocnog sustava, senzor kocnog tlaka, elektricna instalacija, senzor bocnog ubrzanja , senzor zanosenja vozila, senzor zakreta upravljaca, stop prekidac, senzori ABS-a na kotacima, upravljacko racunalo . Problem se rjesava na nacin da se obavi detaljna dijagnostika ( kompjutorska, pojedinacna ) . Nakon toga se otkrije greska/greske i na kraju otkloni kvar .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - NEISPRAVAN RAD MOTORA

Datum objave: 18.03.2011 21:53:18
Slika
PITANJE: Imam peugeot 407 2.2i 2005g automatik benzin,kad upalim auto pojavi mi se na kompjuteru, Depollution System Faulty ,inace zna se desiti da u voznji ili kod kretanja auto kao da na moment izgubi snagu.I kad usporavam pa ponovo krecem kao da nema snage.Jos jedna stvar kad smotam volan u krajni polozaj Imam osjecaj kao da lijevi kotac kako da to objasnim kao da trzne i nesto kucka i u voznji osjeti se u lijevom kotacu Kao da ima lufta. Gdje bih se obratio jer bio sam u ovlastenom servisu i kazu da je to normalno.
ODGOVOR:Svi detaji u opisu koje ste Vi naveli ukazuju na neispravan rad motora odnosno pojedinih sustava . Mogucih neispravnosti moze biti mnogo i to na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva , na sustavu paljenja , na sustvau za upravljanje motorom . Strucnim i detaljnim ispitivanjem navedenih sustava moze se otkriti kvar i nakon toga isti ( ili vise njih ) uz Vasu suglasnost otkloniti. Tom prilikom moze se provjeriti i sve u vezi zvuka koji cujete u lijevom kotacu. Ne mogu dati preporuku za ni jedan servis . Ako se odlucite za nas, maksimalno cemo se potruditi oko Vaseg vozila kako bi sve sto ste naveli najprije defektirali i nakon toga otklonili.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 AUTOMATIC - ZVUK RADI SMANJENOG BROJA OKRETAJA

Datum objave: 25.03.2011 10:55:56
Slika
PITANJE: Ovako iman peugeot 206, automatik, 2003 godina, sa predenih 28000 km... Od neki dan sam ujutro primetio kad palim auto, i ubacim rucicu mjenjaca u pogodn u slovo d i drzim kocnicu, stojim i mjestu, osjetim neko klapanje iz predjela motora,cim pustim kocnicu i krenem zvuk nestane. mislio sam da nije neka plastika, al nije, prijatelj mi govori da je problem sa getribom, sa mjenjacem, da mozda fali ulja, da je mozda ulje staro,, a kad izbacim iz brzine i stavim u neutral zvuk nestanee, isto tako kad se auto malo ugrije toga zvuka ni u brzini nema jer kako i vidite 2003 godiste, s vrlo malo predenih kilometara , auto je stajalo u garazi, kad se nebi vozilo... Jos jedno pitanje, gdje se nalazi filter klime kod ovoga auta ??
ODGOVOR:Zvuk koji cujete ne nastaje radi neke greske mjenjaca nego radi smanjenog broja okretaja motora na leru. Broj okretaja na leru pri hladnom motoru treba biti malo povisen na oko 1100 o/min. Kako se motor zagrijava broj okretaja pada . U momentu kada je motor zagrijan na vise od 65°C broj okretaja je oko 800 o/min . U ovom slucaju moguce neispravnosti su : ECT senzor, leptirasti ventil, senzor polozaja leptirastog ventila, aktuator minimuma. Filter kabine ( nije filter klime ) nalazi se u prostoru motora neposredno ispod desnog brisaca ( potrebno je demontirati plasticnu oblogu ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - SERVIS NA PLINSKOM SUSTAVU PRINS

Datum objave: 21.03.2011 01:43:10
Slika
PITANJE: Postovani g. Meicu,trazenjem po internetu servisa za plinske instalacije slucajno otvorim stranicu Vaseg servisa te se ugodno iznenadim rubrikom ‘besplatni savjeti’ kao i cinjenicom da se, izmedu ostalog, bavite ugrdnjom plinske instalacije za automobile marke Prins. Opisanu instalaciju ja imam ugradenu u vozilo marke peugeot 407 sw, a ugradnja je napravljena 2007 godine. Imam mnogo pitanja (problema) koja bi Vam zelio postaviti glede voznje na plin ...... no osnovno je: da li mogu u vasem centru obaviti servis predmetne instalacije obzirom da ista nije kod Vas ugradena.
ODGOVOR:Radi Vase preciznije informacije , ja nemam autocentar ( to podrazumijeva nesto valiko ) nego sam vlasnik malog obiteljskog autoservisa u Samoboru. Mozete kod nas obavljati servise na Prins sustavu kao i ostale radove na Vasem vozilu. DODATNA INFORMACIJA: Zahvaljujem Vasem brzom odgovoru i informaciji koja me veseli a tice se radova koje mogu obavljati u kako vi kazete ‘malom obiteljskom servisu’. Inace sa autocentrima (velikim) nemam dobrih iskustava osim sto imaju ‘izvanredne cijene’ za svoje usluge i svi odreda su protivnici plinske instalacije u automobilima. Zadnja velika misao od poslovode u jednom takvom centru (usmeno cu Vam reci kojeg) bila je da ‘plin pali dizne’. Buduci sam zadnji servis (popravak) plina obavio u travnju 2010., uskoro ocekujem prestanak voznje na plin, u kojem slucaju cu se javiti u Vas servis, naravno uz prethodno telefonsko narucivanje.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - LUPKANJE KOD OKRETANJA VOLANA

Datum objave: 21.03.2011 11:48:14
Slika
PITANJE: Dugo sam citao vase odgovore na probleme koje imamo na vozilima i moram reci SVAKA CAST,ali tu nisam jos pronaso problem koi ja imam na mom autu.Naime ja vozim peugeot 407,benzinac 2005 god,motor 1.8.ima par meseci vec od kad sam primetio da kad okrecem volan (levo-desno) i kad sam u mestu i kad sam u toku voznje cujem neko kuckanje u prednjem trapu (cak,cak,cak),Majstor mi promenio ulje u letvi volana ali se to kuckanje i dalje cuje,i povremeno mi se na instrument tabli pali ESP/ASR UREDJAJ DEFEKT.
ODGOVOR:Zvuk lupkanja koji cujete prilikom okretanja volana moze nastati na vise mjesta a uzrok je istrosenje. Navedena mjesta treba pregledati a neispravni mogu biti slijedeci dijelovi : krajnici spona, spone volana, aksijalni lezaj zubne letve, zracnost na zubnoj letvi, kugle ovjesa, krizevi i zglobovi osovine volana u kabini. Natpis koji se pojavljuje na instrument ploci nije povezan s lupkanjem u volanu. Problem sa ESP i ASR nastaje radi neispravnosti nekog od senzora, elektricne instalacije , konektora, greske u sustavu ABS-a, upravljackog racunala . Ovaj sustav se moze ispitivati pomocu servisne informaticko-dijagnosticke opreme.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - RAZLIKA IZMEDU ZUPČASTOG I KANALNOG REMENA

Datum objave: 20.03.2011 11:24:01
Slika
PITANJE: Pozdrav,molila bih vas samo da mi objasnite razliku izmedu tracnog i zupcastog remena za peugeot 307.
ODGOVOR:Razlika izmedu ova dva remena je vec u samom nazivu. Zupcasti remen ima zube koji garantiraju prijenos bez proklizavanja jer osovine koje pokrece zupcasti remen moraju biti u sinhronizmu. Ispadanjem iz sinhronizma ( preskakanje ili ostecenje zupcastog remena ) nastaje havarija u motoru ( sudar ventila i klipova ). Ovaj remen pokrece razvodni mehanizam motora. Tracni remen se jos zove kanalni, mikro , klinasti remen . Isti ne mora drzati u sinhronizmu osovine koje pokrece ( alternator, pumpu za vodu, servo pumpu volana, kompresor klime ) . Ako ovaj remen pukne ne nastaje ostecenje u motoru.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - DA LI SKINUTI FAP FILTER?

Datum objave: 18.03.2011 21:20:08
Slika
PITANJE: imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja.sta raditi i dali preporucujete skidanje fap filtera.
ODGOVOR:Skidanje FAP filtera nije rjesenje jer se moze dogoditi da ECU centrala smanji snagu motora ( safe mode ). Bolje rjesenej je da obavite servis na sustavu FAP . Pokusajte sa ciscenjem i programiranjem pokrenuti sustav a ako rezultat izostane zamijenite FAP filter s tvornicki repariranim filterom koji je znatno jeftiniji od novoga i na taj nacin opet pokrenite sustav.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - PREZUBLJIVANJE TORZIONIH OPRUGA

Datum objave: 21.03.2011 12:40:04
Slika
PITANJE: Molim vas za savjet,imam peugoet 106 1.1 2002 g. i otiso mi je zadnji trap,tj. kotaci zadnji su se iskrivili prema sasiji i spuetio se prema dolje,prosli tjedan sam ga odvezo kod majstora da to popravi i on je rastavio cijeli most zadnji,nosio osovinu na tokarenje,promjenio lezajeve na mostu,selene promjenio i sada mi je nizi nego sta je bio a bijo je barem 10 cm visi nego sta je sada i sad kad mi odozada 2 putnika sjedne skroz se pusti,bijo sam jucer kod njega da ga pitam zasto je tako a on mi je odgovorio da je sve oznacio kako je bilo i satavio da nezna u cemu je problem.Pa bi vas molio za savjet dalije moguce to kako podici i dali postoji kako rijesenje za to?
ODGOVOR:Zadnji kraj vozila je spusten jer torzione opruge nisu podesene kako treba. Iste se mogu podesiti tako da se zadnji kraj vozila opet podigne na zeljenu visinu. Potrebno je obaviti prezubljivanje torzionih opruga.
na vrh Povratak na vrh