Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 - VENTILATOR KABINE

Datum objave: 20.03.2011 00:18:24
Slika
PITANJE: Prije dva dana prestao je raditi ventilator u kabini i to na svim brzinama.Provjerio sam osigurac i on je u redu tako da se obracam Vama za eventualnu poomoc: Vozilo je Peugeot 307 (2.0 hdi) godine proizvodnje 2003. Znima me gdje se ventilator nalazi i dali treba rastavljat kokpit u vozilu i koliko bi popravak kostao u vasem servisu???
ODGOVOR:Postoje nekoliko mogucih razloga radi kojih ne radi ventilator kabine. Zato provjerite slijedece : komandni prekidac ventilatora, elektricnu instalaciju od prekidaca do motora ventilatora, upravljacki modul ventilatora ( nalazi se na samom ventilatoru ), motor ventilatora. Motor ventilatora se nalazi ispod konzole ispred sjedala suvozaca. Cijenu popravka mogu znati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. Bez toga se ne zna tocno sto je neispravno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.03.2011 00:29:46
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu, Nakon procitanih svih savjeta na Vasoj stranici koja je stvarno super i stvarno moze puno pomoci. Mene zanima sljedece, nakon 2 mjesece hodanja oko majstora i slusanja da je auto u super stanju i da je sve ok, mene muci jos uvijek isti problem. A to je da kazaljka temperature motora uvijek prelazi 90 stupnjeva, s tim da je u vecini slucajeva na 100 tj prvoj sljedecoj crtici. Znaci nema veze dal se vozi po ravnom, uzbrdici, otvorenoj cesti ili auto stoji u mjestu. Jedino temperatura dode na 80 kad se vozim po nizbrdici. U servisu napominjem da je temperatura prije uvijek bila na 80 i po ljetu i po zimi, ukratko uvijek. Provjeren je termostat s nekim instrumentom ali nije skidan, provjeren je antifriz, nigdje ne pusta, ne gubi vodu, kiler nije zaprljan izvana. Sta bi moglo jos biti? Sta dalje da radim?
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu postojati dva moguca stanja . Prvo stanje je da je temperatura motora normalna a instrument za temperaturu pokazuje vecu temperaturu od stvarne. U ovom slucaju neispravan je indikator temperature, instrument za temperaturu, pad napona na pojedinim konektorima. U drugom slucaju stvarno moze biti povisena temperatura motora kao sto i vi ocitavate na instrumentu. Uzroci u ovom slucaju su : termostat, hladnjak ( necistoca izvana ili iznutra ), cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, tlak veci od dozvoljenog u rashladnom sustavu. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POPRAVAK MJENJACA

Datum objave: 01.07.2010 22:46:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meicu pozdravljam vas , javljam se drugi put ,ovaj put sa pitanjem . Radi se o Peugeotu 206 1.4 hdi –2002 g. automobil je bio potopljeni u smislu voda + mulj motor ok. Zamijenio sam remenje inapinjace ulje filtere i to medjutim u mjenjacu je bilo vode stavio sam jeftino ulje napravio kilometar ispustio i onda stavio orginal 75-icu sint . auto je napravio oko 250 km i pocinje najprije neda u 5 , gura rucicu van da bi nakon nekog vremena zahrskalo i prici kraj . pitane sto mislite o istom dali se isplati popravak i koliko je komplicirano za dijelove i cijena ili da trazim drugi . hvala za misljenje
ODGOVOR:Popravak se isplati jer je možda u pitanju samo peta brzina. Cijenu popravka možemo znati nakon neposrednog uvida u mjenjac. Drugi mjenjac ne znate u kakvom je stanju.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - BACA ULJE NA AUSPUH

Datum objave: 10.06.2010 22:05:00
Slika
PITANJE: Imam peugeot 206 1.4i, od prije nekih 3 tjedna poceo je trošit ulje i to oko 1L na 1000 prijedenih kilometara. Vecinu ulja izbaci na auspuh,stražnji kraj auta je crn,mastan od ulja. Auto mi dobro pali,dobro vuce nikakvu razliku nisam primjetio,i ne dimi na auspuh samo baca ulje. Molim vas za pomoc, što da radim u cemu je problem, dali su gumice na ventilima ili nešto drugo?:
ODGOVOR:Ako na zadnjem dijelu vozila ima tragova ulja tada najprije treba provjeriti da li postoji propuštanje ulja na motoru. Ako toga propuštanja/curenja nema onda se potrošnja dogada kroz motor. To može biti na klipne prstenove ili na vodilice. Pregledom vozila mogao bih tocno navesti kako se to dogada i što je potrebno napraviti da se to riješi. Pregled vozila takve vrste je kod mene besplatan.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 07.06.2010 08:17:00
Slika
PITANJE: Procitao sam pismo na vašem sajtu jednog vlasnika opel astre g,kojem je pukla klipnjaca kao posledica pregrijavanje motora,posle, prije toga covijek je odnio da se poravna glava motora i promeni dihtung.Moram da kažem da sam imao isti problem na svome peugeotu
405,1.6 benzin-plin,carb,1991.god.I ja sam odnio glavu na ravnanje i dihtung sam promijenio,ali Vi ste rekli da je moguce oštecenje ležaja radilice i klipnjace,Molim Vas da mi kažete da li i mene može da ocekuje nešto slicno?
ODGOVOR:Ako dode do pregrijavanja motora bitno je odmah reagirati i ugasiti motor kako bi se izbjeglo daljnje oštecenje motora. U Vašem slucaju dobro bi bilo nakon uredenja glave motora izmjeriti tlak ulja. Tlak treba mjeriti kada je motor na radnoj temperaturi i tada tlak ulja na minimumu treba biti veci od 0,9 bara. Pregrijavanje motora koje se dogodilo ne mora nužno znaciti da je došlo do oštecenja ležajeva radilice. Kontrolne radnje koje sam spominjao ( mjerenje tlaka ulja i pregled ležajeva ) navedene su samo kao preventiva u cilju izbjegavanja rizika.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - SERVO UPRAVLJAC

Datum objave: 05.06.2010 23:53:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Peugeot 307 (1,4, benzin, 2005. godina). Prije neki dan mije otkazao servo upravljaca. Ulja u spremniku je bilo, osiguraci provjereni, napajanje pumpe je bilo OK. Sve je upucivalo na samu pumpu. Našao sam zamjensku pumpu (polovnu), no ni s njom servo ne radi. Auto sam vozio na dijagnostiku, u privatni servis. Dijagnostika ne ocitava nikakvu grešku, a ništa ne radi. Cak i kad se pumpa odvoji od napajanja, dijagnostika ne ocitava grešku. Ispitali samo napajanje – kad se auto upali, pumpa dobije oko 14 V (ide preko alternatora). Kad se okrece upravljac, na pin-ovima utikaca se ocitava promjena napona (zavisno o položaju upravljaca). Rastavili smo originalnu pumpu – kad se samo motor spoji na napajanje, kad se auto upali, motor pumpe se okrene nekoliko krugova i stane. Kad se okrece upravljac ništa se ne dogada – motor pumpe stoji.
Nekoliko dana u jutarnjim satima servo upravljaca je radio, te prestao raditi nakon nekoliko minuta, u vožnji. Što da radim?
ODGOVOR:Sklop servo upravljaca proizvodac vozila tretira kao jedan sklop i tako ga isporucuje. U slucaju kada je neispravan neki dio navedenog sklopa taj dio se ne može nabaviti . U malom broju slucajeva moguce je posticu uspjeh na nacin kako Vi to pokušavate. U ovom slucaju bez neposrednog uvida na vozilu ne mogu dati precizan odgovor na Vaše pitanje. Teško je i reci što Vi da radite jer se pojedini kvarovi mogu otkriti samo neposrednim uvidom i detaljnim ispitivanjem na samom vozilu. Pregledom Vašega vozila mogu jedino utvrditi da li je popravak moguc ili je potrebna zamjena sklopa.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - LOŠE GORIVO?

Datum objave: 15.05.2010 11:09:00
Slika
PITANJE: Poštovani,Naime radi se o slijedecem. Na auto putu Sl.Brod-Zagreb mi se upalila kontrolna lampica koja oznacava da je sistem za depoluciju u kvaru tako bar piše u knjizi automobila. U povratku negdje na pola puta ista lampica se ugasila i više mi ne javlja tu grešku. Da li je problem bio do goriva ili je u pitanju fap filter? Takodje radna temperatura motora mi konstantno varira i krece se od 85-95 stepeni. Da li je to ok?
ODGOVOR:Uzrok radi kojega se upalila kontrolna lampica može biti loše gorivo. Ukoliko se navedena lampica više ne pali ne treba poduzimati ništa. Ako se to ponovi dobro bi bilo ispitati sustav goriva i sustav ispušnih plinova. Ako je uzrok FAP filter lampica ce se opet upaliti. Temperatura motora ne može naglo varirati na nacin koji ste vi opisali a da je uzrok motor. To se može dogoditi kada je uzrok elektricna greška. Tada su moguci uzroci : senzor za temperaturu motora, elektricna instalacija, konektori , instrument ploca ( loš kontakt na nekom dijelu elektricne instalacije ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - VENTILATOR KLIME RADI NEPRAVILNO

Datum objave: 14.05.2010 13:37:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Peugeot 206 1.4 iz 2002 godine sa automatskom klimom. Ventilator klime nekontrolirano se pojacava i smanjuje bez obzira na postavke. Imate li ideju (iskustva) što bi moglo biti pokvareno, sam ventilator, elektronika ili nešto trece (npr. plin u klimi)?
ODGOVOR:Motor ventilatora klime ima upravljacki modul za kontinuirano povecavanje i smanjivanje broja okretaja. Upravo je taj modul cesti uzrok nepravilnog rada. Drugi uzrok može biti trenutno stanje klima uredaja. To znaci da treba provjeriti kolicinu plina u sustavu klime te gornji i donji tlak plina u sustavu. Moguci uzrok ali znatno rijedi je i upravljacko racunalo klima uredaja. Najprije provjerite kolicinu plina u sustavu klime a zatim upravljacki modul ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ZVUK PROPELERA IZ GETRIBE

Datum objave: 02.05.2010 18:43:00
Slika
PITANJE: Poštovani, iz getribe (vjerojatno) mi se cuje neki zvuk – ja bih rekla kao zvuk propelera. Najjace se cuje u prvoj, kod kretanja, i tako kod svakog šaltanja u vecu brzinu, ali sve manje što je brzina veca. Traje otprilike 2 mjeseca i nema nikakve promjene, ni na lošije ni bolje, niti nakon stavljanja aditiva. Možete li iz iskustva reci koji dio mjenjaca je kriv? Ako je uopce mjenjac? Ne bi htjela stavljati polovnu getribu, ako mi je otišao neki jeftiniji dio. Ja se vozim cijelo to vrijeme i radim dnevno stotinjak km, pa me zanima i koliko je hitno.?
ODGOVOR:Svaki zvuk iz mjenjaca treba shvatiti ozbiljno jer može izazvati znatno vece oštecenje nego što je sada. Najcešci uzroci su ležajevi mjenjaca, pojedini zupcanici i zupcani parovi, istrošenost na glavnoj osovini mjenjaca. Ovo se dogada radi nepravovremenog mijenjanja ulja u mjenjacu a rijede radi kvalitete pojedinih dijelova mjenjaca.
U ovom stanju Vaš mjenjac se može popraviti i to je puno bolje i kvalitetnije rješenje nego ugradnja nekog drugog rabljenjog mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - KOCNICA PROPADA

Datum objave: 25.04.2010 19:21:00
Slika
PITANJE: Kupili smo PEUGEOT 206 HDI kome je propadala kocnica a ulje nigdje nije curilo.Vozilo ima ABS kocnicu.Promjenili smo glavni kocioni cilindar i ne možemo dobiti kocnicu ponovo propada.Molimo vas da nam pomognete.
ODGOVOR:Kocnica može propadati radi slijedecih razloga : neispravan glavni kocni cilindar, neispravan bilo koji radni cilindar, neispravni cijevni vodovi kocnog sustava, neispravan regulator tlaka ( korektor ) kocenja, prevelika zracnost izmedu kocnih papuca i bubnjeva zadnjih kocnica, zrak u sustavu kocnice, radi netipicnih grešaka koje se moraju otkriti direktno na samom vozilu. Sve što sam naveo potrebno je detaljno ispitati , uzrok sigurno postoji.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2.0 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 21.04.2010 21:17:00
Slika
PITANJE: Posedujem Peugeot 307 2.0. HDI. Iscurio mi je iz rezervoara aditiv za fap filter. Koje se posledice mogu javiti ako vozim auto bez tog aditiva?
ODGOVOR:Kada nestane aditiva za FAP filter ništa loše se nece dogoditi motoru osim što ce upravljacko racunalo motora u nekom momentu elektronski smanjiti snagu motora ( safe mode ). Tada ce ubrzanje i konacna brzina biti znatno slabija. Kada ponovo stavite sustav FAP filtera u funkciju i kada obavite ponovo programiranje navedenog sustava sve ce opet biti normalno .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - LAGANI ZVIŽDUK

Datum objave: 12.04.2010 12:54:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam peugeota 206 xs 2.0 hdi sa sljedecim problemom: kada je auto u brzini znaci u vožnji cuje se nešto kao lagan zvižduk a isto tako i kada je u leru i cim malo dirnem kvacilo (ne pritisnem) taj zvižduk nestane dok diram pedalu, a isto tako imam osjecaj ujutro kada krecem i stisnem kvacilo isto kao da istisnem zrak a kvacilo ima sajlu koju sam vec mijenjao.
ODGOVOR:Zvuk koji cujete može biti potisni ležaj, isti je u kontaktu s tanjurastom oprugom i može stvarati takav zvuk. Kada malo stisnete pedalu spojke kontakt je jaci a zvuk nestane jer se ležaj pocneokretati istim brojem okretaja kao i tanjurasta opruga.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 GTI - DIZE?

Datum objave: 08.04.2010 22:15:00
Slika
PITANJE: Pozdrav.Najprije da izrazim veliko poštovanje za strucnost i profesionalnost koju sam uvidio iz vaših savijeta i odgovora.Imam sljedeci problem.Vlasnik sam Peugeota 106 gti,1.6 16v 2000 godina.Nedavno mi se dogodilo da je jedan cilindar prestao raditi.Vozio sam na rezervi te sam pretpostavio da je zbog zacepljene dizne.Bez obzira na to promijenio sam svjecice,sve filtere,usuo aditiv.Nije bilo promjene,auto je još uvjek radilo na 3 cilindra.Skinuo sam sve 4 dizne od kojih je jedna bila potpuno zacepljena te sam je zamijenio polovnom diznom.Sve su dizne nakon toga ultrazvucno ocišcene kod lokalnog automehanicara.Od tada auto drugacije radi,malo je bucnije u leru,te pri nižim obrtajima "cuka".Cukanje nije pretjerano ali je primjetljivo.Pri vožnji pod punim gasom auto super ide i prima gas.Molio bih vas da mi predložite šta mi je ciniti.Nove dizne su mi pre skupe(sve 4 bi došle preko 500 eura),jeli bila greška što sam stavio polovnu?Dali je pametno da probam procistiti dizne kod drugog majstora?Svaki prijedlog je dobrodošao.
ODGOVOR:Dize mogu biti ili dobre ili loše , ako su loše treba ih zamijeniti . Nije problem opet ocistiti dize nego je problem na tim dizama dobiti dobar rezultat. Cijenu pojedinih dijelova nikada ne komentiram ali komentiram ispravnost pojedinih dijelova. Ostali moguci uzroci osim diza su : elektricna instalacija i konektori, kolicina goriva na pojedinim dizama ( razlika u kolicini ), IAC ventil minimuma, leptirasti ventil, propuštanje usinog kolektora, senzor položaja leptirastog ventila, sustav paljenja , ECU centrala.
Na žalost bez pregleda Vašeg vozila ne mogu dati precizniji odgovor.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PALJENJE VENTILATORA

Datum objave: 23.03.2010 21:46:00
Slika
PITANJE: poštovani gospodine meic! imam pežo 307 HDI 2.0 66 kW 2002. godina i prilikom normalne vožnje na ravnoj otvorenoj cesti temperatura na instrument tabli se krece izmedu 80 i 90 stepeni, a takode i u gradskoj vožnji ne prelazi 90 stepeni,medutiom juce sam vozio na vecem usponu, 1 i 2 brzinom i primijetio sam da mi temeratura raste.vozio sam nekih 5 minuta i kada je temperatura otišla preko 90 stepeni (pola skale) odnosno do prve slijedece crte odmah sam stao i izašao iz auta pogledao propeler na hladnjaku, medutim on je mirovao-nije se ukljucio!!! da li se je trebao upalit propeler i na kojoj se temperaturi on uopce pali i gdje se nalazi termoprekidac za taj propeler?...
ODGOVOR:Ventilator na hladnjaku se pali kada motor dostigne temperaturu od 96°C . Vaše vozilo nema termoprekidac na hladnjaku nego ECT senzor na glavi motora. Opasna temperature za motor je iznad 110°C . Normalna temperatura je do 98°C . Ako sumnjate u rashladni sustav provjerite isti ili navratite ako ste blizu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - VISOKOTLACNA CIJEV

Datum objave: 22.03.2010 20:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meic, vec sam vam pisao o mom problemu sa servo sistemom na Peugeot-u 406 1.8 16V. Zahvalan sam na ljubazom odgovoru koji mi je pomogao da ustanovim gdje je kvar, ali bih Vas zamolio za odgovor na jos jedno pitanje. Naime, visokotlacno crijevo koje ide od servo pumpe do mehanizma volana ispušta ulje. Novo crijevo je jako skupo, pa me zanima da li se to crijevo po necemu razlikuje od ostalih visokotlacnih crijeva (da li ima neke ventile u sebi ) ? To pitam iz razloga sto zanatlije uspješno prave, po dimenzijama i promjeru "klasicna" visokotlacna crijeva. Može li i koliko efektno to crijevo da zamjeni postojece? Auto je 1997 godište.
ODGOVOR:Neke visokotlacne cijevi imaju reduktor tlaka i to je lako prepoznati. Ako takvo što ne vidite na cijevi na Vašem vozilu, možete dati da se napravi nova cijev sa starim prikljuccima. Bitno je da nova cijev izdrži visoki tlak i da je otporne na ulje.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ABS MODUL??

Datum objave: 17.03.2010 10:12:00
Slika
PITANJE: Postovanje. Nedavno sam kupio Peugeot 307 1.6 xs, 2002 godina!Sat za kilometrazu mi ne pokazuje brzinu i prijedene kilometre,s tim da mi nedostaje abs modul,kako su mi rekli da se taj dio zove!Znima me da li on stvarno pokazuje brzinu i kilometrazu preko njega ili ne? Zanima me s kojeg drugog mi Peugeota pase abs modul i kolika mu je cijena,da li polovnog ili novog! Pojavila mi se jos jedna stvar na displeyu : Antipollution fault! Sta napraviti u tom slucaju.
ODGOVOR:ABS modul nije povezan s pokazivacem brzine. Pokazivac brzine dobiva podatke ( impulse ) s impulsnog davaca na diferencijalu. Neispravan može biti davac impulsa, elektricna instalacija , nazubljeni vijenac na diferencijalu ( rotofonika ). Uz to moguci uzrok je instrument ploca ili sam brzinomjer. Natpis ANTIPOLLUTION se pali kada sustav ubrizgavanja ne radi ispravno ili kada postoji kvar na sustavu paljenja. Najcešce greške su : MAP senzor, ECT senzor, mjerac mase zraka, lambda sonda, injektori , regulator tlaka goriva, katalizator, mehanicko stanje motora. Potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora koja ce obuhvatiti i pojedinacno ispitivanje navedenih komponenata.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - KOJE GORIVO ZA HDI

Datum objave: 13.03.2010 18:16:00
Slika
PITANJE: Peugeot 206 1.4 HDI - obican dizel
Poštovani, prije par dana kupio sam navedeni auto i od onda procitao sto foruma, nazvao 10 mehanicara itd. Vecina mi kaže isto „ ne preporucuje se obican dizel u hdi motor. Opet neki kažu da se godinama voze cak i na plavi dizel i da nema problema. Zanima me konkretno koje su mjere predostrožnosti za zaštitu takvih motora i sustava za dovod goriva od kvarova u slucaju kad se sipa obican dizel. Spominju se aditivi za cišcenje, da li valjaju i koji ? Spominje se cak i uklanjanje katalizatora i blokiranje nekog ERG ventila, jel to OK ? Zatim cešca izmjena ulja i filtera, ukljucujuci i filter goriva(na 10000), te da svaki 4-5 rezervoar bude eurodizel na tifonu. Da li bi to sve bilo dovoljno ?Stvarno mislim voziti na obican dizel ako postoji ikakva šansa za to.
ODGOVOR:Ako je motor HDI kao što ste naveli onda to nije obican dizel nego Common Rail s turbinom. Za vaše vozilo možete po vašoj volji koristiti gorivo koje želite jer cete sve popravke financirati sami. Navedeni motor , regulacija motora, sustav ispuha, menadment motora, sve to je napravljeno i predvideno da se koristi najcistije dizel gorivo ( eurodizel niskosumporni ). Na taj nacin ce motor i sve elektronske komponente ispravno raditi i dugo trajati. Ako koristite neodgovarajuce gorivo troškovi mogu biti izuzetno visoki . Ako se iz nekog razloga oštete dize (višeslojno elektronsko ubrizgavanje ) cijena samo jedne dize je oko 2600,- kn x4 . Sve što ste naveli može se eventualno odnositi na stare dizel motore s mehanickim dizama i mehanickom visokotlacnom pumpom.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - MJERENJE NIVOA ULJA

Datum objave: 09.03.2010 21:44:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam automobila iz naslova, ujutro pri nižim temp.mi zna žmigat kod davanja kontakta pokazivac kolicine ulja pokazujuci samo jedan kvadratic kao da fali ulja u motoru,šta nije istina jer po kontrolnoj šipci je sve u redu(auto je na ravnom).Auto sam odnio na dijagnostiku u ovlašteni Peugeot servis i po njima je sve uredu,kako kažu to je dosta cesta pojava kod 307-ica da ti senzori prolupaju i da se netreba obazirati na to.E sada mene malo muci-kopka cinjenica da svi ti parametri idu u «centralinu» i tamo se obraduju kako bi auto pravilno radio.Inacer auto radi normalno u svim režimima.Molim nekakav savjet.
ODGOVOR:Najtocnije mjerenje nivoa ulja u motoru je pomocu mehanickog mjeraca ( šipka za mjerenje ulja ). Mjerenje nivoa preko senzora za nivo ulja je manje precizna a nekada je i neprecizna. Najcešci uzrok je senzor za nivo ulja, elektricna instalacija. U ovom slucaju provjerite ispravnost navedenog senzora i po potrebi ga zamjenite.
Ako senzor ne zamijenite ništa se nece loše dogoditi jer taj podatak nije bitan ECU racunalu za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - AKUMULATOR SE ISPRAZNI

Datum objave: 05.03.2010 17:21:00
Slika
PITANJE: Imam automobil peugeot 307 karavana 2004. god problem mi se javlja kupio sam novi akumulator i preko noci kad vozilo miruje ujutro nece upalit jer je akumulator mrtav pokušao sam opet zamijenit novim akumulatorom i ista stvar pa me zanima sta bi to moglo bit.
ODGOVOR:Ako je akumulator koji ste ugradili bio ispravan i ako je ispravan elektropokretac, tada neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora dok je vozilo u stanju mirovanja.
Potrebno je obaviti ispitivanje koji potrošac vuce struju i koliko vuce struje iz akumulatora. Dozvoljeno je najviše 0,25 A ( ampera ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - ZAMJENA ŽARULJE FARA

Datum objave: 28.02.2010 21:41:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim Vas kako samostalno zamijeniti pregorjelu žarulju za kratko svjetlo na Peugeot-u 407 . god. 2007.
ODGOVOR:Žarulje fara mijenjaju se sa strane prostora motora. Na zadnjoj strani fara postoji zaštitni poklopac kojega treba prepoznati i demontirati. Ispod poklopca ugledati cete konektor i žarulju fara. Prije demontaže žarulje potrebno je osloboditi osigurac koji drži žarulju.
na vrh Povratak na vrh