Danas je: 28.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 - RAZLIKA IZMEDU ZUPČASTOG I KANALNOG REMENA

Datum objave: 20.03.2011 11:24:01
Slika
PITANJE: Pozdrav,molila bih vas samo da mi objasnite razliku izmedu tracnog i zupcastog remena za peugeot 307.
ODGOVOR:Razlika izmedu ova dva remena je vec u samom nazivu. Zupcasti remen ima zube koji garantiraju prijenos bez proklizavanja jer osovine koje pokrece zupcasti remen moraju biti u sinhronizmu. Ispadanjem iz sinhronizma ( preskakanje ili ostecenje zupcastog remena ) nastaje havarija u motoru ( sudar ventila i klipova ). Ovaj remen pokrece razvodni mehanizam motora. Tracni remen se jos zove kanalni, mikro , klinasti remen . Isti ne mora drzati u sinhronizmu osovine koje pokrece ( alternator, pumpu za vodu, servo pumpu volana, kompresor klime ) . Ako ovaj remen pukne ne nastaje ostecenje u motoru.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - DA LI SKINUTI FAP FILTER?

Datum objave: 18.03.2011 21:20:08
Slika
PITANJE: imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja.sta raditi i dali preporucujete skidanje fap filtera.
ODGOVOR:Skidanje FAP filtera nije rjesenje jer se moze dogoditi da ECU centrala smanji snagu motora ( safe mode ). Bolje rjesenej je da obavite servis na sustavu FAP . Pokusajte sa ciscenjem i programiranjem pokrenuti sustav a ako rezultat izostane zamijenite FAP filter s tvornicki repariranim filterom koji je znatno jeftiniji od novoga i na taj nacin opet pokrenite sustav.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - PREZUBLJIVANJE TORZIONIH OPRUGA

Datum objave: 21.03.2011 12:40:04
Slika
PITANJE: Molim vas za savjet,imam peugoet 106 1.1 2002 g. i otiso mi je zadnji trap,tj. kotaci zadnji su se iskrivili prema sasiji i spuetio se prema dolje,prosli tjedan sam ga odvezo kod majstora da to popravi i on je rastavio cijeli most zadnji,nosio osovinu na tokarenje,promjenio lezajeve na mostu,selene promjenio i sada mi je nizi nego sta je bio a bijo je barem 10 cm visi nego sta je sada i sad kad mi odozada 2 putnika sjedne skroz se pusti,bijo sam jucer kod njega da ga pitam zasto je tako a on mi je odgovorio da je sve oznacio kako je bilo i satavio da nezna u cemu je problem.Pa bi vas molio za savjet dalije moguce to kako podici i dali postoji kako rijesenje za to?
ODGOVOR:Zadnji kraj vozila je spusten jer torzione opruge nisu podesene kako treba. Iste se mogu podesiti tako da se zadnji kraj vozila opet podigne na zeljenu visinu. Potrebno je obaviti prezubljivanje torzionih opruga.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 - PUKAO POGONSKI REMEN ALTERNATORA

Datum objave: 27.03.2011 23:52:08
Slika
PITANJE:

Meni je jucer auto crko na 25 kilometru iz Karlovca prema Zagrebu jer se temperatura u sekundi digla skoro do crvenog i ja sam odmah zaustavila auto .Decki iz vucne sluzbe mi kazu da je to zbog remena koji pokrece pumpu jer je puknuo, ali na srecu sam na vrijeme stala pa se nije nista dimilo samo je jako smrdilo po spaljenoj gumi.Vozim peugeot 207 cc 2007 god. 120 ks 1.6 vti masina. Pa me sad zamima da li je normalno da remen pukne na nepunih 43500 km(sevis redovni je radjen na 30000 km)? I zanima me zasto se to dogodilo? Ja Vas molim za savjet jer idem u ponedjeljak u ovlasteni servis pa da se znam s njima razovarati.Ja bi Vas molila da mi date odgovor sto prije da se znam postaviti jer od kad sam kupila auto imam problema s njim i stalno pokusavaju krivnju svaliti na mane tj. ograditi se da je auto sasvim ok i da ja pretjerujem.

ODGOVOR:

Pogonski remen alternatora moze puknuti radi vise razloga i to : dotrajalost, kvaliteta, blokada lezaja natezaca ili klizaca, remenica alternatora, strano tijelo ( najcesce kamencic ) koje dode ispod remena. Cinjenica da redovito idete na servis ne znaci puno jer se mogu ovakve pojave dogadati neovisno o tome. Zatrazite da servis ispita moguce uzroke ostecenja remena i da po potrebi otkloni eventualni uzrok.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - TEST PROPUŠTANJA CILINDARA

Datum objave: 28.03.2011 00:04:57
Slika
PITANJE:

Zanima me kolika treba biti kompresija(koja je vrednost parametara) na PEUGEOT 405, 1994. godina,1997ccm, benzinac(+plin)? I da li pri uslovima slabe kompresije( ne zatvaranja nekog od ventila) auto moze raditi bolje na benzin nego na plin, dolaziti do pucanja iz auspuha itd.?

ODGOVOR:

Kompresija treba biti veca od 10 bara. Kada je kompresija slabija i kada propusta neki od ventila motor ne radi nista bolje na benzin nego na plin. Najprije podesite ventile, izmjerite kompresiju, provjerite fazu motora. Nakon toga ispitajte sustav ubrizgavanja goriva ( sve komponente ).

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - SLABO PRIMA GAS

Datum objave: 27.03.2011 23:21:23
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, izrazavam divljenje Vama i vasem strpljenu za davanje odgovora na ovoliki broj pitanja. Vlasnik sam Peugeota 307 2.0 HDI 66 KW iz 2002 godine na satu ima 155000 prijedjenih KM, u zadnje vrijeme mi se pocelo dogadjati da kad mi je auto hladan i kad krenem prvo tesko dize obrtaje (slabo prima gas), pa naglo trzne i onda prima gas kako treba, to mi se desava i kad je vruc auto (u voznji) jednostavno imam osjecaj da se turbina nekako naglo pali, a ne ide postepeno... Znaci do cca 2000-2500 obrtaja slabo prima gas a poslije toga trzne i onda kad je turbina upaljena prima tecno...

ODGOVOR:

Tocan uzrok radi kojega motor nema snage mogao bih navesti nakon pregleda Vasega vozila. U ovom slucaju mogu postojati brojni razlozi za to a to su : sustav za upravljanje turbinom, tlak turbine, FAP filter ( ukoliko isti postoji na Vasem vozilu ), necist rezervoar za gorivo, filteri, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, mehanicko stanje motora, ECT senzor, aktuator usisanog zraka, senzor temperature goriva, senzor RPM, senzor bregaste osovine, ispusni sustav, elektricna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - ZAMJENA SPOJKE

Datum objave: 27.03.2011 23:30:02
Slika
PITANJE:

Posjedujem Peugeot 406 2.0 HDI (66 kW), 2001. god. proizvodnje, limuzina. Automobil je presao oko 205.000 km, redovno je servisiran i odrzavan propisno. Prije nekih 100-ak km, primijetio sam promjenu sa kvacilom. Naime, kada pritisnem papucicu kvacila, pod nogom osjetim vibracije kada blago pocnem da popustam, a kada krecem, rucica mjenjaca brzina se trese, a pomalo i sam automobil. U servisu su mi rekli da moram mijenjati kompletno kvacilo. Zamolio bih Vas da mi napisete, da li je stvarno neophodna zamjena kompletnog kvacila, ili se moze nesto stelovati/podesiti privremeno (posto sam trenutno u losoj finansijskoj situaciji)? Koliko je rizicno da vozim automobil pri ovakvom stanju? Napominjem da pri mijenjanju brzina sve funkcionise perfektno, i nema nikakvih promjena u ponasanju vozila.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli u opisu do vibracija dolazi radi dotrajalosti tanjuraste opruge potisne ploce koja je sastavni dio seta spojke. Najlosija i najskuplja varijanta bi bila demontaza mjenjaca i eventualno neka kratkorocna dorada na spojci. Najbolje , najdugotrajnije i najjeftinije rjesenje je zamjena seta spojke ( potisna ploca, lamela, potisni lezaj ). Ukoliko Vam trenutno ne odgovara trosak koji je potreban za zamjenu spojke, vozite tako i dalje a onda prvom prilikom napravite to sto sam predlozio.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - CARNISTER VALVE (VENTIL REZERVOARA)

Datum objave: 24.03.2011 17:51:43
Slika
PITANJE: Veliko postovanje, gospodine Meic!!! U pitanju je PEUGEOT 405, 1994. godina. Recite mi sta treba da pokazuje dijagnostika u slucaju da je neispravan potenciometar? I ako pokazuje kao fault code Canister Valve, o kakvom kvaru se radi?
ODGOVOR:Carnister valve je ventil rezervoara kojime upravlja ECU centrala. Fault znaci greska. Ako je neispravan potenciometar leptirastog ventila , moze se osjecati prekidanje u fazi ubrzavanja ili neprihvacanje gasa.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - TOKARENJE DISKOVA

Datum objave: 21.03.2011 11:45:10
Slika
PITANJE: Pozdrav,imam Peugeot 307 2.0 Hdi FAP 110 ks s 170 000 km, 2003. S autom sam imao problema zbog potpunog manjka snage i nenormalno teske spojke, tresao se dok je bio hladan... U 7.mj. ove godine auto je bio na popravku.Dijagnosticirani su neispravni injektori (3 od 4) potpuno istrosena spojka i kvar zamasnjaka. Injektore su mi reparirali, ugradili novi set kvacila i novi zamasnjak. Majstor mi je napomenuo da je zamasnjak bio greska na svim 307 i da tvornica proizvodi novi (bez plivajuceg neznam cega). Diskove su mi potokarili i rekli su da su kocnice ispravne. Pitanja: 1. Auto se vise ne trese ali i dalje nema snage koliko bi trebo imat. Na uzbrdici je totalno zagusen. Neznam sto da vise radim. 2. Sto znaci potokarit diskove? Primjetio sam da nakon servisa pri stajanju na mjestu bez vece sile papucicu mogu pritisnut do kraja. Da li je to normalno? 3. Spojka je i dalje teska, samo je malo laksa i na uzbrdici malo vibrira. Sto da radim? Sto je to zamasnjak? 4. Dali cviljenje kod punog zakreta volana moze biti zbog losih drzaca motora? 5. Koje su karakteristike i tehnika navedenog motora i po cemu je losiji od istog 1.6 koji se trenutno proizvodi.
ODGOVOR:Motor moze izgubiti snagu radi mnogo mogucih razloga ( niski tlak turbine, zacepljen FAP ili ispusni sustav, mjerac mase zraka, elektronski upravljacki sustav motora ). Uzrok se moze otkriti nakon pregleda navedenog i dijagnostike motora. Tokarenje diskova znaci poravnavanje nastalih neravnina usljed funkcije kocenja. Tokarenje diskova nije preporucljivo raditi jer isti na taj nacin postaju tanji i tada se vise griju. Bolje rjesenje je ugradnja novih.Nakon zamjene spojke komanda spojke treba ici lagano ( pitajte servis zasto ide tesko ).Drzaci motora nisu uzrok cviljenja koje cujete. Navedeni motor nije losiji od motora 1,6 . Neki mu kao manu spominju FAP filter. Za brigu o vozilu izaberite servis koji ce strucno i kvalitetno obavljati potrebne radove na Vasem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - VENTILATOR KABINE

Datum objave: 20.03.2011 00:18:24
Slika
PITANJE: Prije dva dana prestao je raditi ventilator u kabini i to na svim brzinama.Provjerio sam osigurac i on je u redu tako da se obracam Vama za eventualnu poomoc: Vozilo je Peugeot 307 (2.0 hdi) godine proizvodnje 2003. Znima me gdje se ventilator nalazi i dali treba rastavljat kokpit u vozilu i koliko bi popravak kostao u vasem servisu???
ODGOVOR:Postoje nekoliko mogucih razloga radi kojih ne radi ventilator kabine. Zato provjerite slijedece : komandni prekidac ventilatora, elektricnu instalaciju od prekidaca do motora ventilatora, upravljacki modul ventilatora ( nalazi se na samom ventilatoru ), motor ventilatora. Motor ventilatora se nalazi ispod konzole ispred sjedala suvozaca. Cijenu popravka mogu znati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. Bez toga se ne zna tocno sto je neispravno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - TEMPERATURA MOTORA

Datum objave: 19.03.2011 00:29:46
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu, Nakon procitanih svih savjeta na Vasoj stranici koja je stvarno super i stvarno moze puno pomoci. Mene zanima sljedece, nakon 2 mjesece hodanja oko majstora i slusanja da je auto u super stanju i da je sve ok, mene muci jos uvijek isti problem. A to je da kazaljka temperature motora uvijek prelazi 90 stupnjeva, s tim da je u vecini slucajeva na 100 tj prvoj sljedecoj crtici. Znaci nema veze dal se vozi po ravnom, uzbrdici, otvorenoj cesti ili auto stoji u mjestu. Jedino temperatura dode na 80 kad se vozim po nizbrdici. U servisu napominjem da je temperatura prije uvijek bila na 80 i po ljetu i po zimi, ukratko uvijek. Provjeren je termostat s nekim instrumentom ali nije skidan, provjeren je antifriz, nigdje ne pusta, ne gubi vodu, kiler nije zaprljan izvana. Sta bi moglo jos biti? Sta dalje da radim?
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu postojati dva moguca stanja . Prvo stanje je da je temperatura motora normalna a instrument za temperaturu pokazuje vecu temperaturu od stvarne. U ovom slucaju neispravan je indikator temperature, instrument za temperaturu, pad napona na pojedinim konektorima. U drugom slucaju stvarno moze biti povisena temperatura motora kao sto i vi ocitavate na instrumentu. Uzroci u ovom slucaju su : termostat, hladnjak ( necistoca izvana ili iznutra ), cijevi rashladnog sustava, pumpa za vodu, tlak veci od dozvoljenog u rashladnom sustavu. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POPRAVAK MJENJACA

Datum objave: 01.07.2010 22:46:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meicu pozdravljam vas , javljam se drugi put ,ovaj put sa pitanjem . Radi se o Peugeotu 206 1.4 hdi –2002 g. automobil je bio potopljeni u smislu voda + mulj motor ok. Zamijenio sam remenje inapinjace ulje filtere i to medjutim u mjenjacu je bilo vode stavio sam jeftino ulje napravio kilometar ispustio i onda stavio orginal 75-icu sint . auto je napravio oko 250 km i pocinje najprije neda u 5 , gura rucicu van da bi nakon nekog vremena zahrskalo i prici kraj . pitane sto mislite o istom dali se isplati popravak i koliko je komplicirano za dijelove i cijena ili da trazim drugi . hvala za misljenje
ODGOVOR:Popravak se isplati jer je možda u pitanju samo peta brzina. Cijenu popravka možemo znati nakon neposrednog uvida u mjenjac. Drugi mjenjac ne znate u kakvom je stanju.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - BACA ULJE NA AUSPUH

Datum objave: 10.06.2010 22:05:00
Slika
PITANJE: Imam peugeot 206 1.4i, od prije nekih 3 tjedna poceo je trošit ulje i to oko 1L na 1000 prijedenih kilometara. Vecinu ulja izbaci na auspuh,stražnji kraj auta je crn,mastan od ulja. Auto mi dobro pali,dobro vuce nikakvu razliku nisam primjetio,i ne dimi na auspuh samo baca ulje. Molim vas za pomoc, što da radim u cemu je problem, dali su gumice na ventilima ili nešto drugo?:
ODGOVOR:Ako na zadnjem dijelu vozila ima tragova ulja tada najprije treba provjeriti da li postoji propuštanje ulja na motoru. Ako toga propuštanja/curenja nema onda se potrošnja dogada kroz motor. To može biti na klipne prstenove ili na vodilice. Pregledom vozila mogao bih tocno navesti kako se to dogada i što je potrebno napraviti da se to riješi. Pregled vozila takve vrste je kod mene besplatan.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - PREGRIJAVANJE MOTORA

Datum objave: 07.06.2010 08:17:00
Slika
PITANJE: Procitao sam pismo na vašem sajtu jednog vlasnika opel astre g,kojem je pukla klipnjaca kao posledica pregrijavanje motora,posle, prije toga covijek je odnio da se poravna glava motora i promeni dihtung.Moram da kažem da sam imao isti problem na svome peugeotu
405,1.6 benzin-plin,carb,1991.god.I ja sam odnio glavu na ravnanje i dihtung sam promijenio,ali Vi ste rekli da je moguce oštecenje ležaja radilice i klipnjace,Molim Vas da mi kažete da li i mene može da ocekuje nešto slicno?
ODGOVOR:Ako dode do pregrijavanja motora bitno je odmah reagirati i ugasiti motor kako bi se izbjeglo daljnje oštecenje motora. U Vašem slucaju dobro bi bilo nakon uredenja glave motora izmjeriti tlak ulja. Tlak treba mjeriti kada je motor na radnoj temperaturi i tada tlak ulja na minimumu treba biti veci od 0,9 bara. Pregrijavanje motora koje se dogodilo ne mora nužno znaciti da je došlo do oštecenja ležajeva radilice. Kontrolne radnje koje sam spominjao ( mjerenje tlaka ulja i pregled ležajeva ) navedene su samo kao preventiva u cilju izbjegavanja rizika.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - SERVO UPRAVLJAC

Datum objave: 05.06.2010 23:53:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Peugeot 307 (1,4, benzin, 2005. godina). Prije neki dan mije otkazao servo upravljaca. Ulja u spremniku je bilo, osiguraci provjereni, napajanje pumpe je bilo OK. Sve je upucivalo na samu pumpu. Našao sam zamjensku pumpu (polovnu), no ni s njom servo ne radi. Auto sam vozio na dijagnostiku, u privatni servis. Dijagnostika ne ocitava nikakvu grešku, a ništa ne radi. Cak i kad se pumpa odvoji od napajanja, dijagnostika ne ocitava grešku. Ispitali samo napajanje – kad se auto upali, pumpa dobije oko 14 V (ide preko alternatora). Kad se okrece upravljac, na pin-ovima utikaca se ocitava promjena napona (zavisno o položaju upravljaca). Rastavili smo originalnu pumpu – kad se samo motor spoji na napajanje, kad se auto upali, motor pumpe se okrene nekoliko krugova i stane. Kad se okrece upravljac ništa se ne dogada – motor pumpe stoji.
Nekoliko dana u jutarnjim satima servo upravljaca je radio, te prestao raditi nakon nekoliko minuta, u vožnji. Što da radim?
ODGOVOR:Sklop servo upravljaca proizvodac vozila tretira kao jedan sklop i tako ga isporucuje. U slucaju kada je neispravan neki dio navedenog sklopa taj dio se ne može nabaviti . U malom broju slucajeva moguce je posticu uspjeh na nacin kako Vi to pokušavate. U ovom slucaju bez neposrednog uvida na vozilu ne mogu dati precizan odgovor na Vaše pitanje. Teško je i reci što Vi da radite jer se pojedini kvarovi mogu otkriti samo neposrednim uvidom i detaljnim ispitivanjem na samom vozilu. Pregledom Vašega vozila mogu jedino utvrditi da li je popravak moguc ili je potrebna zamjena sklopa.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - LOŠE GORIVO?

Datum objave: 15.05.2010 11:09:00
Slika
PITANJE: Poštovani,Naime radi se o slijedecem. Na auto putu Sl.Brod-Zagreb mi se upalila kontrolna lampica koja oznacava da je sistem za depoluciju u kvaru tako bar piše u knjizi automobila. U povratku negdje na pola puta ista lampica se ugasila i više mi ne javlja tu grešku. Da li je problem bio do goriva ili je u pitanju fap filter? Takodje radna temperatura motora mi konstantno varira i krece se od 85-95 stepeni. Da li je to ok?
ODGOVOR:Uzrok radi kojega se upalila kontrolna lampica može biti loše gorivo. Ukoliko se navedena lampica više ne pali ne treba poduzimati ništa. Ako se to ponovi dobro bi bilo ispitati sustav goriva i sustav ispušnih plinova. Ako je uzrok FAP filter lampica ce se opet upaliti. Temperatura motora ne može naglo varirati na nacin koji ste vi opisali a da je uzrok motor. To se može dogoditi kada je uzrok elektricna greška. Tada su moguci uzroci : senzor za temperaturu motora, elektricna instalacija, konektori , instrument ploca ( loš kontakt na nekom dijelu elektricne instalacije ).
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - VENTILATOR KLIME RADI NEPRAVILNO

Datum objave: 14.05.2010 13:37:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Peugeot 206 1.4 iz 2002 godine sa automatskom klimom. Ventilator klime nekontrolirano se pojacava i smanjuje bez obzira na postavke. Imate li ideju (iskustva) što bi moglo biti pokvareno, sam ventilator, elektronika ili nešto trece (npr. plin u klimi)?
ODGOVOR:Motor ventilatora klime ima upravljacki modul za kontinuirano povecavanje i smanjivanje broja okretaja. Upravo je taj modul cesti uzrok nepravilnog rada. Drugi uzrok može biti trenutno stanje klima uredaja. To znaci da treba provjeriti kolicinu plina u sustavu klime te gornji i donji tlak plina u sustavu. Moguci uzrok ali znatno rijedi je i upravljacko racunalo klima uredaja. Najprije provjerite kolicinu plina u sustavu klime a zatim upravljacki modul ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ZVUK PROPELERA IZ GETRIBE

Datum objave: 02.05.2010 18:43:00
Slika
PITANJE: Poštovani, iz getribe (vjerojatno) mi se cuje neki zvuk – ja bih rekla kao zvuk propelera. Najjace se cuje u prvoj, kod kretanja, i tako kod svakog šaltanja u vecu brzinu, ali sve manje što je brzina veca. Traje otprilike 2 mjeseca i nema nikakve promjene, ni na lošije ni bolje, niti nakon stavljanja aditiva. Možete li iz iskustva reci koji dio mjenjaca je kriv? Ako je uopce mjenjac? Ne bi htjela stavljati polovnu getribu, ako mi je otišao neki jeftiniji dio. Ja se vozim cijelo to vrijeme i radim dnevno stotinjak km, pa me zanima i koliko je hitno.?
ODGOVOR:Svaki zvuk iz mjenjaca treba shvatiti ozbiljno jer može izazvati znatno vece oštecenje nego što je sada. Najcešci uzroci su ležajevi mjenjaca, pojedini zupcanici i zupcani parovi, istrošenost na glavnoj osovini mjenjaca. Ovo se dogada radi nepravovremenog mijenjanja ulja u mjenjacu a rijede radi kvalitete pojedinih dijelova mjenjaca.
U ovom stanju Vaš mjenjac se može popraviti i to je puno bolje i kvalitetnije rješenje nego ugradnja nekog drugog rabljenjog mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - KOCNICA PROPADA

Datum objave: 25.04.2010 19:21:00
Slika
PITANJE: Kupili smo PEUGEOT 206 HDI kome je propadala kocnica a ulje nigdje nije curilo.Vozilo ima ABS kocnicu.Promjenili smo glavni kocioni cilindar i ne možemo dobiti kocnicu ponovo propada.Molimo vas da nam pomognete.
ODGOVOR:Kocnica može propadati radi slijedecih razloga : neispravan glavni kocni cilindar, neispravan bilo koji radni cilindar, neispravni cijevni vodovi kocnog sustava, neispravan regulator tlaka ( korektor ) kocenja, prevelika zracnost izmedu kocnih papuca i bubnjeva zadnjih kocnica, zrak u sustavu kocnice, radi netipicnih grešaka koje se moraju otkriti direktno na samom vozilu. Sve što sam naveo potrebno je detaljno ispitati , uzrok sigurno postoji.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2.0 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 21.04.2010 21:17:00
Slika
PITANJE: Posedujem Peugeot 307 2.0. HDI. Iscurio mi je iz rezervoara aditiv za fap filter. Koje se posledice mogu javiti ako vozim auto bez tog aditiva?
ODGOVOR:Kada nestane aditiva za FAP filter ništa loše se nece dogoditi motoru osim što ce upravljacko racunalo motora u nekom momentu elektronski smanjiti snagu motora ( safe mode ). Tada ce ubrzanje i konacna brzina biti znatno slabija. Kada ponovo stavite sustav FAP filtera u funkciju i kada obavite ponovo programiranje navedenog sustava sve ce opet biti normalno .
na vrh Povratak na vrh