Danas je: 16.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - U VOŽNJI SE SMANJJUJE GAS

Datum objave: 18.09.2011 21:39:21
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam clio 1.5 dci 2002. god.u vožnji se smanjuje gas, pritiskom papučice gasa on ponovo povuče i ne pali se nijedna signalna lampica. unaprijed hvala Dražen

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor bregaste osovine, senzor radilice, dize, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.09.2011 21:26:48
Slika
PITANJE:

imam reno megan 2001 godište benzinac 1,6V prije nekoliko dana poćeo je da zeza prvo više nije htjeo upaliti od prve nego nakon nekoliko pokušaja a zatim se desilo dasam se normalno vratila kući ali pri ponovnom polasku nije htjeo upaliti,čak ni zaverglati.mislili smo da je akomulator pa smo zamijenili ali opet ništa. šta je?

ODGOVOR:

Ako je akumulator sada ispravan onda je uzrok elektropokretač. Na vašemu vozilu se elektropokretač može demontirati i popraviti . Svi potrebni dijelovi za servis elektropokretača se mogu nabaviti . Važno je samo da popravak elektropkretača radi stručna i odgovorna osoba.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. - ISPITATI ALTERNATOR

Datum objave: 18.09.2011 21:11:48
Slika
PITANJE:

PITANJE- Renault Megane 2 1.6 2007, problem sa kontrolkom akumulatora,nedavno sam morao promijeniti akumulator te je u meduvremenu detektiran kvar i na alternatoru ili regulatoru,autoelektričar je otklonio kvarove na alternatoru,stavio drugi regulator,sve uredno ispitao,punjenje je bilo 14,09,no nakon 20-tak min.voznje opet se pali kontrolka akumulatora,ponovnim gašenjem i paljenjem motora lampica se gasi i opet ispočetka,molim vas za savjet i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamjene regulatora napona nije do kraja odrađeno ispitivanje alternatora . Mogući uzroci su : diodni most, pobudne diode, nešto netipično što se može otkriti direktno na samom vozilu. Sada je potrebno ispravno dijagnosticirati kvar, otkloniti kvar, obaviti ispitivanje nakon toga.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - LIJEVA STRANA BOLJE HLADI NEGO DESNA

Datum objave: 17.09.2011 20:48:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Renault Scenic 1,5 dci iz 2006g. Kada upalim klimu cijela lijeva strana vozila mi bolje hladi nego desna. Probao sam razne kombinacije uvijek isto iz lijevih otvora izlazi hladan zrak dok s desnih izlazi mlak zrak.. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Moguće neispravnosti su : količina rashladnog plina, ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlakovi u sustavu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - NEMIRNO RADI NA LERU

Datum objave: 12.09.2011 16:06:05
Slika
PITANJE:

Posedujem Megan I 1.6 16v 2002.god.koji sam nedavno kupio i primetio sam da kada auto upalim da radi sa 500 obrtaja i trokira.Zamenio sam nove svećice i kupio jednu novu bobinu 'voleo'i menjao umesto svake koje su bile na motoru/sažem/i opet isto.Kada auto vozim ujednačeno pod malim gasom trokiranje se oseća a kod veće brzine ne. Na dijagnostici je pokazalo da je sve u redu osim drugog cilindra gde nije paljenje dobro. Inače auto ima dobru vuču ali me ovo počelo nervira i verovatno da je potrošnja goriva veća.U nadi da će te mi pomoći savetom šta da preduzmem zahvalan Zoran.

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da paljenje na drugom cilindru nije dobro tada poduzmite potrebne radnje da to ispravite. Mogući uzroci su : svjećica, kabel, bobina, injektor, usisni ili ispušni ventil, niski tlak kompresije . Kao zadnju mogućnost naveo bih i ulazak minimalne količine rashladne tekućine u cilindar ( brtva glave motora ) .

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - ZAMJENA KUPLUNGA

Datum objave: 11.09.2011 00:08:05
Slika
PITANJE:

Poštoani, Prije svega sve pohvale na ovom gestu da svoje slobodno vrijeme "trošite" na besplatne savjete i odgovore. Ja sam vlasnik Reno Lagune 2, 2002. god. 1,9 dci 88 kw. Uskoro ću morati mjenjati lamelu jer pomalo proklizava (prešla je 225000 km). Da li je obavezno da se mjnjaju zamajac i hidraulični ležaj sa cilindrom (druk) ili to isključivo zavisi od situacije kada se skine mjenjač pa vidi u kakvom su stanju. I još jedno pitanjce. Nedavno sam zamjenio bateriju i od tog momenta mi se zadnji parking senzori čudno ponašaku, neka pišti bez razloga, a nekad radi normalno. Treba li nešto resetovati ili je u pitanju neki kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odvojenom vremenu i srdačan pozdrav iz Sarajeva.

ODGOVOR:

Na vozilu se rijetko mijenja spojka ( kuplung ) , zahvat nije baš jednostavan . Iz toga razloga bih nakon demontaže mjenjača zamijenio sve sumnjive i dotrajale dijelove . Tada bih bio siguran da će sustav opet besprijekorno dugo godina raditi . Hidraulični ležaj bih svakao zamijenio jer je za njegovu eventualnu zamjenu potrebno opet demontirati mjenjač. Parking senzor bi se mogao riješiti ponovnim reprogramiranjem ili resetiranjem servisnom dijagnostikom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 D - MOTOR JAKO DIMI

Datum objave: 08.09.2011 12:18:38
Slika
PITANJE:

pozdrav, Imam slijedeći problem s renault lagunom 1996. 2.2 dizel obični. naime prilikom prvog paljenja auta,dakle nakon dužeg stajanja,nebitno preko noći ili cijeli dan pa navečer palit,auto mi počinje strašno bacat dim iz auspuha,neravnomjerno radi,trese drma..i tako 15-20 sekundi...dim je plavkasto crne boje i nakon tog prvog paljenja dalje je sve u redu...auto cijeli dan radi normalno kao satić,pali vozi vuče sve ok.ulje ne troši skoro nimalo..promjenio sam filter goriva, zraka prekontrolirao grijače no i dalje isti problem...pa bih Vas molio za pomoć Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogu navesti nekoliko mogućih neispravnosti a to su : neispravne dize ili diza koja nema raspršivajući mlaz goriva nego koncentrirani mlaz . Radi toga se gorivo ne zapali nego se pojavljuje opisani dim koji prestaje kada se zagrije cilindar i kada se ubrizgano gorivo može zapaliti. Drugi uzrok je lošija kompresija na nekom od cilindara i radi se također dizel gorivo ne može zapaliti dok se ne zagrije cilindar. Uzrok može biti neispravnost jednog ili više grijača kao i prisutnost zraka u sustavu goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - GDJE JE TERMOPREKIDAČ

Datum objave: 06.09.2011 01:03:08
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani Meic. moje pitanje je gde se nalazi termoprekidac na RENO CLIO 1.2 2000G.

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi direktno na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač ( što je moguće ) , ventilator na hladnjaku se pali pomoći ECT senzora , upravljačkog računala i releja koji ukopčava ventilator na hladnjaku.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TRZAJI PRILIKOM MIJENJANJA BRZINA

Datum objave: 05.09.2011 18:02:56
Slika
PITANJE:

poštovanje g.meiću zahvaljujem se na vašim prijašnjim odgovorima dosta su mi pomogli inače radi se o renault senicu 2003g.1.9dci prešao 145000km redovno održavanom.s njim nisam imao nekih većih problema pa nije ni ovaj ali ipak vas tražim mišljenje.radi se prebacivanju brzina iz prve u drugu i iz druge u treću najviše kada to radim auto mi trzne nije to velik trzaj ali ipak se osjeti.bio sam u renolovom servisu rekli da je donji nosač motora ja promjenio ali isto kao u početku malo manje ali se vratilo sada na isto.lamela i korpa su ispravne sve provjereno.zanima me vaše mišljenje šta bi moglo biti jel neki drugi nosač motora ili..prednji trap kompletno ispravan od kugli,spona krajnika itd.hvala na vašem odvojenom vremenu i lijep pozdav

ODGOVOR:

Mogući uzroci trazanja kao što ste opisali su : spojka, nosači motora, zračnost na homokinetičkim zglobovima ili poluosovinama . Neposrednim uvidom na vozilu mogaoo bih navesti točan uzrok.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - LAGANO LUPANJE

Datum objave: 05.09.2011 00:16:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav!! Imam renault megane 1,5 dci 60 kw ,2004 g. Problem je u tome kad je motor ugrijan ne prima gas i okretaji su na 500 okretaja!! A kad je hladan upali radi sve u redu samo se na vecim okretajima cuje lagano lupanje!! Zanima me o kojem kvaru je rijec??hvala

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete može biti jedna od diza ili oštećenje na ležaju radilice. Ostali mogući uzroci su : filteri, nečist rezervoar, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzori motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 04.09.2011 23:57:43
Slika
PITANJE:

Renault twingo 1,2 , 2005 god. Nedavno na godišnjem točila sam benzin na jednoj benz,na moru, nakon toga auto nije htio upaliti, davanjem kontakta i nakon što su se signalizirajuća svjetla ugasila do tada je sve bilo uredu, a onda okretanjem ključa do kraja sve je zablokiralo, kontrolne lampice su počele nizmjenično treptati,žmigavci i sve se upalilo,i dalje ništa. Odgurali smo auto u stranu da ne smeta, i pokušala sam opet upalit tada je htio. Nedaleko zatim nakon stanke kojih 20 min, opet isto, auto nije htio upaliti, jedino na guranje. Moram napomenuti da do tog točenja benzina sve je bilo u redu. Auto je sad upalio bez problema dok je još vruć, al nakon stajanja ne.iako sam ga uspjela upaliti samo jednom i to nakon što sam tri puta dala kontakt bez okretanja ključa do kraja. Primjetila sam da mi pumpa na trenutke ne proizvodi zvuk kao inače pri kontaktu. Je li moguće da je krivo gorivo, auto inače normalno ubrzava, nema nikakvih trzaja i usporavanja pri vožnji. Moram napomenuti da je auto stajal 5 dana ali da je upalil bez problema, i to nekoliko puta prije putovanja, i onda nakon točenja benzina blokada, i sad se nemože uopće upaliti, prva pretpostavka je bio anlaser (zub-na zubu), ali tako iznenada, i svaki put, i to nakon točenja benzina, a do tada bilo sve u redu ??? Akumulator (suhi) pokazuje zeleno svjetlo. Senzor na radilici je bio mjenjan prije 7 mj. Auto je palio bez ikakvih problema sve do sada !!?? Savjeti ?? Hvala !!

ODGOVOR:

Gorivo nema utjecaja na probleme koje ste naveli. Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator, elektropokretač i po potrebi kontakt bravu. Ako kapacitet akumulatora nije veći od 60% treba ga zamijeniti. Ako je elektropokretač u takvom stanju da vuče preveliku struju , potrebno je napraviti servis elektropokretača. Sve što sam napisao i nabrojio može se jednostavnim postupkom ispitati .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - CURI ANTIFRIZ IZA ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 03.09.2011 19:58:18
Slika
PITANJE:

Na Thaliji 1.4 benzinac je počeo curit antifriz iza ispušne grane. Kad sam počeo skidat granu antifriz je skroz iscurio što znači da su šarafi od grane u šupljini od kanala za antifriz. Sa kakvom masom bi trebao ponovo namazat šaraf i stegnut granu?

ODGOVOR:

Navoje vijaka možete brtviti s kemijskim osiguračem Loctite ( plava boja ) . To možete nabaviti u svim trgovinama autodijelova.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - ABS ROTOFONIKA

Datum objave: 01.09.2011 08:02:38
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Renault Clio 1.5DCI iz 2005. godine kojemu se upalila ABS lampica. Kontrolnim pregledom sam ustanovio da je rotofonika pukla/oštećena te da jedan 'zub' fali, pa me zanima, mora li se zamijeniti cijeli kinetički zglob ili se može zamijeniti samo taj dio. Hvala!

ODGOVOR:

Navedeni dio sigurno nećete pronači kao pojedinačni dio . Isti dolazi zajedno s homokinetičkim zglobom. Kada bi kojim slučajem mogli nabaviti navedeni oštećeni dio isti bi mogli ugraditi i to bi funkcioniralo . Mislim da ćete morati nabaviti zglob s rotofonikom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - TEŠKOĆE S PALJENJEM

Datum objave: 31.08.2011 14:47:13
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam renault clio 1.2 16V 2001. godina. auto ima 144000 tkm. Imam problema sa paljenjem. Bio na dijagnostici i rekli su mi da je pokvaren senzor radilice.Promjenio senzor radilice, svejčice. Auto i dalje teško pali. U čemu je problem onda. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Bez pregleda vozila i bez ispitivanja mogu navesti moguće uzroke radi kojih motor teško pali a to su : akumulator, elektropokretač, mehaničko stanje motora, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalacija motora, ECT senzor, aktuator minimuma, injektori, tlak goriva, MAP senzor, filter goriva, tlak goriva, regulator tlaka goriva, senzor položaja TP ventila, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, CPM senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Najprij ebih ispitivao mehaničko stanje motora, akumulator, elektropokretač, tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NE PALI

Datum objave: 30.08.2011 20:37:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Već ranije sam se javljao glede problema sa Lagunom 1.9 dci 2004.Tada je bio problem sa lamelom i zamajcem koji sam i promjenio i sve je uredno radilo do prije dva dana ,kada sam zaglavio na godišnjem odmoru.Ujutro sam htjeo upaliti ali osim verglanja ništa.Uredno ubacim karticu i sve lampice uredno reaguju i potom se ugase ali auto samo kratko zavergla i ništa.Budući da nisam bio u prilici pozvati servis to sam zamolio prolaznike te upalio na guranje niz blagu strminu.Upalio je odmah ali sam potom vozio 250 km bez stajanja.Pomislio sam da je u pitanju akumulator,jer isti nije mijenjan od kupovine auta, ali lampica ne pokazuje da je akumulator prazan.Budući da ste mi i ranije pružili korektne upute i informacije na kojima sam neizmjerno zahvalan, molim vas da mi pomognete glede ovog problema.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može nastati pad napona prilikom startanja motora . Ta pojava može izazvati blokadu paljenja jer pojedini senzori i aktuatori nemaju potreban radni napon . Kako bi izbjegli svaku sumnju obavite ispitivanje akumulatora i elektropokretača . Kapacitet akumulatora mora biti veći od 60% . Pad napona prilikom startanja motora ne smije pasti ispod 10V .

na vrh Povratak na vrh