Danas je: 30.08.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - NEMA SNAGE I VIŠE TROŠI

Datum objave: 16.11.2011 22:55:04
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću vozim renault megan clasik 1.4e iz 1997 god. ima 145000 km i redovito je servisiran.Molim Vas da mi pokušate odgovoriti na sljedeće,u posljednje vrijeme događa se da stiskanjem papučice gasa ne prima gas kao prije već polako ubrzava i kao da mu fali snage,a kada stisnem papučicu do kraja nemam dojam da postižem turažu maksimalno kao ranije.Štelao sam ventile kod automehaničara i on mi je rekao da mi je motor jako čađav i da je to od brze vožnje,a ja mislim da to nije razlog jer ja ne vozim brzo.Pa me zanima koji je razlog toga čađenja i dali je to razlog gubitka snage motora i drastično povečane potrošnje goriva.Također me zanima dali moj auto ima kompjuter koji regulira potrošnju goriva,jer su mi u servisu pomoću laptopa šteleli peljenje još 1998g pa neznam dali je to preko kompjutora u autu ili je to nekakovi drugi sistem. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Gubitak snage motora i povećana potrošnja goriva su međusobno povezani . To mogu kazati i na drugačiji način . Kada motor odlično radi ,  kada ima  maksimum snage i kada odlično ubrzava potrošnja goriva je najmanja . Iz vašeg opisa nije teško zaključiti da motor ne radi ispravno i zato nema snage a potrošnja goriva je velika . Brza vožnja nije uzrok da je motor čađav, to je besmislica. Mogući uzroci radi problema koje ste naveli su : tlakovi kompresije, suženje usisnih kanala, propuštanje na usisnom kolektoru, lambda sonda, pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, mjerač mase zraka, TPS senzor zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala. Vaše vozilo ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva kojime upravlja kompjutor . Radi svega što ste naveli potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora i nakon toga bih Vam točno mogao reći što je neispravno i uz Vašu suglasnost otkloniti kvarove kako bi motor opet imao potrebnu snagu i normalnu potrošnju goriva. Ako ima kavih nejasnoća javite se opet .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA I 1,9 DCI - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.11.2011 17:42:45
Slika
PITANJE:

poštovanje gosp.Meiću, imam Renault lagunu 1,2000.god,motor 1.9 dci,do prije dva dana je bilo sve u redu,onda je na jednom počeo da "čekića"kao traktor,motor i dalje vuče,ne gubi snagu,ne dimi,samo što nešto pod haubom "čekića".Interesira me šta bi moglo biti?dali je moguće da je otišao ležaj na radilici?ili je možda preskočio za jedan zub?ili je nešto na bregastoj otišlo?to mi je prijatelj automehaničar rekao,da je jedno od toga u pitanju.Molio bih vašu dijagnozu,da li je prijatel u pravu ili je nešto sasvim deseto u pitanju.molio bih vas odgovor. Unaprijed hvala,

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da sam u vrlo neravnopravnom položaju u odnosu na Vašeg prijatelja automehaničara . Vaš prijatelj automehaničar je imao priliku pregledati Vaše vozilo i direktno na vozilu čuti zvuk lupanja kojega ste opisali . Takvu priliku ja nemam  jer sam od Vas udaljen 1.500 km  i nemam nikakve opipljive činjenice na osnovu kojih bi točno odgovorio . Neposrednim uvidom na vozilu se može  zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motor, iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz glave motora to mogu biti , podizači ventila, bregasta osovina, dize, razvodni mehanizam . Ako lupanje nastaje u bloku motora to mogu biti klipovi i pomočne osovine . Ako lupanje nastaje u karteru to su ležajevi radilice . Evo na osnovu navedenog , zamolite Vašeg prijatelja automehaničara da bude konkretniji i da kaže gdje i zašto nastaje lupanje koje čujete.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - PROBLEM KADA PADA KIŠA

Datum objave: 07.11.2011 18:19:36
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clia 2003.g.,1.2, i imam problem prilikom vožnje, kada pada kiša, u zadnje vrijeme i samo od sebe, blogira se rad brisača, žmigavaca i vozačevog prozora (u isto vrijeme). S tim da se ispod volana na lijevoj strani čuje lupanje koje je u zadnje vrijeme sve češće. U ljetnim mjesecima sam imala i probleme kod paljenja, neznam da li je to povezano. Molim Vas za pomoć!

ODGOVOR:

Problemi koje imate s brisačima, žmigavcima, podizačem stakla , povezani su s električnom instalacijom i konektorima . Uzrok je voda koja djeluje na nezaštićeni dio električne instalacije i na pojedine kontakte . Kritična mjesta bi trebalo najprije očistiti a nakon toga dobro zaštititi . Lupanje koje čujete najčešće nastaje na pojedinim dijelovima prednjeg ovjesa . Neispravni mogu biti : selen blokovi, kuglasti zglobovi, krajnik spone, spona volana, balans štanga . Vaše vozilo bih najprije pregledao, utvrdio što je neispravno , predložio rješenje, naveo cijenu popravka, otklonio kvarove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 31.10.2011 19:00:43
Slika
PITANJE:

Mr. Meic I have renault scenic 2002 1.9 DCI Can you tell me please does the motor brake the valves when the timing belt cut? Thank you

ODGOVOR:

Dear sir, the valves will be badly dameged for sure if the timing belt will breaks or go out of sinchronization more than three teeth .

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - LAMBDA SONDE

Datum objave: 30.10.2011 12:05:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan!! Imam clio 1.2 16V 2002 god.Davno sam imao problem sa katalizatorom kojeg sam ispraznio ocistio i vratio natrag sa sondama,auto je nakon toga godinama radio bez problema,bolje isao itd. Prosle godine stavljam polovni koji je presao 20.000 km 0d clia 1.2 8V 2003 god sa lambdama,naime lambde su se izmjesale i neznam koje su od kojeg? Zanima me hoce li to imat kakav utjecaj na rad motora ako nisu moje original,dali ima razlika u lambdama ovih dva modela i kako bi ih mogo raspoznat ? Unaprijed Vam zahvaljujem.....

ODGOVOR:

Funkcija lambda sondi je ista ali postoji fizička i dimenzionalna razlika . U Vašem slučaju ako već imate lambda sonde , iste možete ugraditi i nakon toga ispitati njihovu ispravnost i učinak . Jedini način kako to možete kvalitetno ispitati je pomoću osciloskopa . Na taj način ćete točno vidjeti naponsku i vremensku bazu lambda sonde . Ako su uz lambda sonde ispravne i druge komponente i to komponente sustava ubrizgavanja i sustva paljenja , eko test na vašem vozilu bi trebao biti također dobar . Dobar eko test je potvrda da je i mehaničko stanje motora dobro.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 i. - TRESU KOČNICE

Datum objave: 30.10.2011 11:49:26
Slika
PITANJE:

VIBRACIJE PAPUČICE KOČNICE Poštovani, molim vas da me savjetujete u vezi sljedećeg problema: imam Renault Clio 1.2. 2001.god. i pri vožnji na malim brzinama (ispod 40km/h) popučica kočnice prilično jako vibrira (što su brzine manje vibracije su veće). Pošto su diskovi relativno novi, promjenili smo pakne (prije 3mj). Vibracije su se smanjile, ali se nisu otklonile i sada postaju sve češće. Kada su nakon promjene pakni nastavljene vibracije, odvezli smo auto u stanicu za tehnički pregled gdje su nam rekli da je kočioni sustav savršen...? Molim Vas da mi nabrojite uzroke mogućeg vibracija kočnica kako bi mogli otkloniti kvar, jer je te vibracije postaju prilično frustrirajuće. Hvala, MN

ODGOVOR:

Vibracije koje se javljaju prilikom kočenja su vrlo negativna pojava a mogu nastati radi brojnih razloga . To se može događati na prednjim ili nazadnjim kočnicama. Nabrojiti ću logičnim redoslijedom zašto i zbog čega takve vibracije nastaju : diskovi, disk pločice, dosjedi na glavčinama kotača, glavčine kotača, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne fleksibilne cijevi, zračnost na pojedinim dijelovima ovjesa, bubnjevi kočnice, gume, felge, pogonske osovine. Kao što vidite iz navedenog potrebno je sumnjati u sve što sam naveo . Ispitivanje treba započeti s diskovima, glavčinama, pločicama, kočnim kliještima.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - FILTERI

Datum objave: 30.10.2011 11:19:19
Slika
PITANJE:

poštovanje g,meiću.ja već duže vrijeme pratim vašu stranicu koja je za svaku pohvalu.imam jedno pitanje radi se o renault senicu 1.9dci 2002g.147000km,prije neki dan sam primjetio da ponekad slabo vuče nekad zna zatrzniti koji put nakratko probao sam ga voziti u drugoj i trečoj malo jače kao da ga malo propirim prvo povuče dobro a onda kao da ima neko ograničenje ja ga znam u dušu te znam da nije nešto u redu inače sve drugo štima.moram naglasiti da je ulje mijenjano prije 15000km kao i filter ulja,aostali filteri zraka,goriva i peludi nisu mjenjani 2-2,5god.zanima me vaše mišljenje jel je do filtera,nekog sENZORA ili nečeg trečeg.hvala unaprijed na vašem odgovoru i odvojenom vremenu srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U redovno održavanje spada, uz zamjenu ulja i pojedinih tekućina i redovna zamjena filtera ( filter ulja, filter zraka, filter goriva, filter kabine, filter freona ) . Za filtere vrijedi činjenica što je kvalitetniji filter to se brže onečisti i začepi . Iz navedenog ćete zaključiti da najprije obavite zamjenu filtera goriva i filtera zraka . Nakon toga ćete odmah vidjeti da li ste postigli očekivani efekt . Kada to napravite ako bude potrebno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - GDJE JE ULJE

Datum objave: 25.10.2011 18:55:21
Slika
PITANJE:

gdje se nalazi ulje za servo volan kod reno megan sedan 1.9 dci

ODGOVOR:

Ulje za servo volan se nalazi u rezervoaru u prostoru motora a na poklopcu piše : STEERING WHEEL .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - NEPOZNAZI ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2011 14:11:35
Slika
PITANJE:

Postovani Meic... Vlasnik sam Renault Scenic-a 2002 god. 1.9 DCI i imam jedan problem... Naime, pojavljuje se neki zvuk u vidu blagog lupanja, za koji ne znam odakle dolazi. Medjutim taj zvuk se pojavljuje samo kada je auto na ler-u, a zvuk se gubi kada je gas presao 1200 obrtaja. Moja pretpostavka je da zvuk dolazi sa bosch pumpe?! Bila bih Vam jako zahvalna kada bi me Vi posavjetovali. Unaprijed veliko hvala Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo mogu opčenito navesti gdje može nastajati opisani zvuk. To mogu biti slijedeća mjesta ; u mjenjaču, na ispušnom sustavu, na nekom od ležajeva razvodnog mehanizma, na plastičnim poklopcima motora. Kada motor radi na leru, stisnite pedalu spojke i ako zvuk prestane to je znak da isti nastaje u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - BIJELI DIM

Datum objave: 21.10.2011 17:43:38
Slika
PITANJE:

IMAM JEDAN PROBLEM SA RENAULT SCENICOM 1.9 DTI 72 KW 2000 GODIŠTE. PRILIKOM HLADNOG STARTA POJAVI SE BIJELI DIM AUTO SJAJNO PALI I VUĆE SKORO SAM ZAMIJENIO ULJE I FILTER I SIPAO SAM MOBILE1 5W30 SINTETIĆKO ULJE KOJE SAM KUPIO U AMERIĆKOM PX-U KAD RADI MIRAN JE MOTOR NEMA VIBRACIJA SAMO ME ZABRINJAVA ZAŠTO DIMI KAD SE UPALI I DODA GAS. SKORO SAM BIO NA TEHNIĆKOM PREGLEDU I NA MJERENJU GASOVA POKAZAO JE 0.1 DA NAVEDEM DA JE VOZILO PREŠLO 210 000 KM I SVE JE REDOVNO SERVISIRANO U RENOLOVOM SERVISU UNAPRIJED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Bijeli dim je normalna pojava kod hladnog starta motora . U ispušnim plinovima ima i vodene pare i kada je hladno vrijeme to se vidi na mnogim vozilima. Nakon što se zagrije motor i ispušni sustav bijeli dim gotovo u potpunosti nestaje. Bitno je da kontrolirate nivo rashladne tekućine , ista ne smije nestajati iz ekspanzione posude. Ako je nivo tekućine uvijek isti Vaše vozilo je ispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SPOJKA ILI MJENJAČ

Datum objave: 20.10.2011 23:06:22
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav Imam problem s Renault Clio 2001.g,točnije kad ubacim u 1,2,3 i rikverc dajem gas i auto ne želi krenuti,a u 4 brzinu ne mogu ni ušaltati,pa Vas molim ako bi mi mogli na temelju ovog ikako pomoći i reći kakav bi to mogo biti kvar i otprilike cijenu popravka.Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu neispravna može biti spojka ili mjenjač . Niste naveli nikakve tehničke podatke o vozilu tako da ne mogu navesti niti orjentacione cijene spojke . Vaše vozilo bih rado pregledao , predložio rješenje i naveo cijenu popravka . Ako želite još detalja javite se opet ili nazovite .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 17.10.2011 20:08:59
Slika
PITANJE:

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no međutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrđeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no međutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač ( veliki padovi napona prilikom startanja ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, FRP senzor na Rail-u, solenoid za kontrolu tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala . Potrebno je ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 12.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa Cliom 1.2 16v 2002god auto po nekad trzaka u intervalu od 1000 do 2500 obrtaja a posle radi normalno i u leru po nekad trzne i ponovo nastavi da radi,na uaspuhu se cuje kao da zatrokira i kad ga u mestu turim do 2500 obrtaja kao da trokira,zamenio sam svecice i ocistio dizne,na dijagnostici nema gresaka a ni auto nije upali check,da li moze da ima veze sa bombinom i kablovima ovakvo ponasanje i sta bi jos moglo da bude?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolektoru , regulator tlaka goriva, filteri, dobavna pumpa, velika razlika u kompresiji motora, električna instalacija i konektori ( povećani prelazni otpor i pad napona ) , lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,4 16V - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 08.10.2011 10:29:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, obraćam Vam se sa problemom na vozilu Renault Megane II 1.4, 16v, 2005.g. Naime dogodilo mi se da je pukao mikro remen, podletio u zupčasti i razbio mi cijeli motor. Našao sam drugi motor sa prijeđenih 75 000 km (ugradio ga je gospodin koji radi na Renaultima) na kojem je promjenjena oba remena i od onda mi motor u leru trese (čak se i vidi na kazaljci obrtaja kako varira). Kada upalim klimu obrtaji porastu i onda je malo mirniji. Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku. Unaprijed hvala, Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Nakon ugradnje drugoga motora Vaš mehaničar je trebao ispitati : mehaničko stanje motora, sustav ubrizgavanja goriva, sustav paljenja . Nakon dobro obavljenog ispitivanja točno se može znati što je neispravno i zašto motor loše radi na leru . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, bregasta osovina ) , ECT senzor, MAP senzor,IAT senzor, TPS senzor zaklopke, aktuator minimuma, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, senzor radilice, tlak goriva, injektori, leptirasti ventil, ECU centrala. Greška sigurno postoji samo je treba znati otkriti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - LUPANJE OVJESA

Datum objave: 08.10.2011 10:07:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vaše mišljenje u vezi opisanog problema. Radi se o R Megane 1.6 16V iz 2003.godine. Unazad par dana pojavilo mi se lupkanje prilikom vožnje s prednje desne strane. U servisu je ustanovljen kvar unutarnje spone volana (desne) koja je odmah zamijenjena. Također sam prema preporuci odmah zamijenio i kuglu vilice na istoj strani te je nakon toga provjeren i centriran ovjes. Nažalost, lupkanje nije prestalo, a mehaničar ni naknadnim provjerama nije uspio ustanoviti odakle lupkanje dolazi. Bezuspješno je isprobavao i na dizalici i na kanalu. Dok auto stoji nemoguće je prouzročiti lupkanje identično lupkanju neispravne spone volana. Provjereni su svi ostali dijelovi ovjesa (kape amortizera,balans štanga,sponice,sami amortizeri,letva volana,svi gumeni dijelovi...) te nosači motora. Vozilo nije nikad bilo udareno i redovno je servisirano od prvog dana. Lupkanje se javlja u normalnoj vožnji neovisno o smjeru upravljanja i brzini kretanja. Unaprijed hvala na Vašem mišljenju. Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Zvuk lupanja može dolaziti samo od pojedinih dijelova ovjesa , većinu od njih ste i Vi spomenuli . Jedino niste spomenuli vertikalne spone ovjesa i balans štangu. Ako ste u mogućnosti da navratite kratko do nas , besplatno ćemo Vam defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 TD - CRNI DIM

Datum objave: 07.10.2011 17:50:31
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem lagunu karavan 1997 god 2,2td,napravljna generalka prije nekih 300km ali problem je u tome što baca crni dim u leru i u vožnji i povremeno mi trza, pa bi vas molio da mi kažete što da prvo pogledam jer neznam više što da radim

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite je znak nepotpunog sagorjevanja odnosno prevelike količine goriva i premale količine zraka. Moguće neispravnosti su : faza motora, loše dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja , EGR ventil, visokotlačna pumpa, tlačne cijevi turbine, začepljen hladnjak stlačenog zraka, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, začepljenje ispušnog sustava, velika količina gareži koja se nakupila u ispušnom sustavu, ispravno postavljena pumpa i podešenost pumpe.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 07.10.2011 17:27:19
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem kod Renault Thalia 1,5 dci 2003 god.Prešao 111000 km. Problem je u tome što mi se u zadnje vrijeme teško pali ili se nikako neda upaliti pogotovo nakon što vozim jedno vrijeme, napravim od par minuta stanku i nakon toga jedva ga upalim, a ako ga i upalim motor radi kao s pola snage, počne cukati i ugasi se. U toku vožnje kada stanem na semaforu promjeni se zvuk motora , zatrokira i kao da će se ugasiti,i onda se normalizira, a u par slučajeva se i ugasio. Do sada u zadnjih njesec dana promjenio sam filter zraka, filter goriva, očišćen rezervoar goriva, RVG ventil promjenjen, GTM senzor (senzor mrtve gornje točke ) promjenjen, ali opet se isto sve dešava. Grijači su isto promjenjeni nedavno. Molim Vas odgovor u čemu bi bio mogući problem toga što mi se dešava, osim da servisiram još Bosh pumpu? U razgovoru s ljudima čuo sam da je jedan imao iste probleme i da je u pitanju bio katalizator, da li je to isto moguće? Pozdrav i zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nije dobro mijenjati pojedine dijelove na bazi pretpostavki i na pamet jer se tako može teško doći do rješenja a stvara se i nepotrebni trošak . Radi toga bi trebalo detaljno ispitati sve dijelove i sklopove sustava dobave goriva i sustava za upravljanje motorom kako bi došli do saznanja što je zapravo neispravno. U ovom slučaju mogu navesti moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, nepovretni ventil za gorivo, električna instalacija motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačna pumpa, ventil recirkulacije plinova, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - KOJI AKUMULATOR

Datum objave: 07.10.2011 17:11:26
Slika
PITANJE:

Postovani g.Mejicu, zanima me koje ulje (koja oznaka) je najbolje sipati u Renault Clio II, 1.5 DCI, 2002 god. i koliko litara treba nasuti, i na koliko predjenih kilometara treba mjenjati ulje. I drugo pitanje, ja u autu trenutno imam akumulator od 55 ampera pa me zanima da li treba da stavim jaci akumulator, auto sam kupio pre par dana. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Za Vaš motor treba koristiti sintetičko ulje 5W40 a količina ulja za motor je 5 litara. Ulje treba mijenjati svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Odgovarajući akumulator za ovaj motor je 70 Ah .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - CRNI DIM

Datum objave: 05.10.2011 13:50:04
Slika
PITANJE:

Postovani g. Mejicu. Imam jedno pitanje koje je vezano za Renault Clio II, 1.5 dci, 48kw. Auto upali iz prve, posle voznje nekad nece da upali iz prve odnosno malo za vergla i nakon ponovljenog paljena upali i drugo pitanje kad dodam jak gas u leru auto pocne izbacivati crni dim pa me zanima u vemu bi mogao biti problem. Inace auto je preslo 200000 i normalno radi. Hvala Vam

ODGOVOR:

Ako motor ponekad otežano pali treba pregledati slijedeće : stanje akumulatora, električne kontakte i konektore na električnoj instalaciji motora, prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, mehaničko stanje motora, senzor tlaka goriva, solenoid tlaka goriva, ECT senzor, dize, ECU centralu. Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, dize, ventil turbine Wastegate, MAP senzor, IAT senzor, senzor temperature stlačenog zraka, APP senzor pedale gasa, djelomično začepljenje ispišnog sustava, VT pumpa .

na vrh Povratak na vrh