Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - TRESE KOD KRETANJA ?

Datum objave: 18.01.2012 12:33:27
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Renault Lagunu 1.9 DTI iz 1999. godine, sa prijeđenih 284 tkm. Pojavio mi se neki problem auto normalno pali lijepo vozi ali pri polasku sa mjesta zatrese se te daljnjom vožnjom i mjenjanjem brzina je sasvim normalno, prije 3-4 tkm promjenjeno je kompletno kvačilo (korpa, lamela i potisni ležaj). Trenja mi se počela pojavljivati oko 1000 km prijeđenih nakon mjenjanja kvačila. Što sam nadalje primjetio da manje trese dok je hladan motor nego kad je zagrijan, pa vas molim za savjet. HVALA !!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se pojavilo trzanje prilikom kretanja su : zamašnjak, spojka, nosači motora, loše fiksiran mjenjač prema motoru, pogonske osovine i zglobovi, transmisija mjenjača, ostali netipični uzroci . Sve ovo sam naveo bez mogućnosti neposrednog uvid na vozilu . Pregledom vozila mogao bih točno reći što je uzrok i kako otkloniti kvar . Ako želite detaljniji odgovor možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 9 1,4 S - MOŽE LI TWINGO U RENO 9 ???

Datum objave: 16.01.2012 09:12:07
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore ako može jedna stručna pomoć. Ja imam reno9 1,4 84gbenzin, taj motor je dosta amortizovan pa sam ubacio motor od tvinga 1239cm2 94g,međutim motor nije primao turažu tresao se i ponekad je pucao na karburator. Kompresija na tom motoru je 11 bari na sve četiri cilindra. Motor je došao na normalan rad tek onda kada sam doradio davač impulsa za varnicu koja se nalazi na mjenjaču, i to tako što sam taj davač pomjerio na maksimalno ranije paljenje do kraja otvora u desnu stranu. Po meni bi možda trebao ići još desno ali nema više kud.Pošto je sada na tvingovom motoru moj mjenjač i zamajac od starog motora 1397cm2 84g možete li mi reći dali je taj zamajac nešto malo drugačiji od tvingovog pa mi je pravio ove probleme jer mi je poznato da reno sa zamajca šalje signale za varnicu na svjećice. Pozdrav i hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Motor od Twinga koji ste ugradili nije niti sličan motoru Renault 9 . Još veća razlika je u sustvau paljenja i sustavu dobave goriva . I jednim i drugim sustavom upravlja računalo motora ECU . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama radi pomoću bobine sa statičkim razvodom , bez razvodnika paljenja , položaj senzora radilice ( davač impulsa ) je strogo određen jer služi samo za slanje signala kada je klip u GMT . Sve ostalo radi ECU računalo motora , određuje vrijeme kada će svjećica baciti iskru i pomiće po potrebi kut predpaljenja u plus ili minus . Ako ste ugradili motor od Twinga , tada treba ugraditi i sve drugo što je potrebno a to su : zamašnjak, ECU računalo , električnu instalaciju motora , električnu pumpu za gorivo , ostale potrebne dijelove sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji Vi to radite neće dovesti do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - NEMIRNO RADI I NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 08.01.2012 19:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault clio 1.2 benzin 2003 kojeg vozim godinu dana prešao je 182 000. Prije dva mjeseca su mi u ovlaštenom servisu radili veliki servis zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu itd, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam osjetila da auto trese u leru pri paljenju,ali se brzo umiri,te da gubi snagu u vožnji, a nakon nekoliko dana u putu počela mu je temperatura rasti stala sam i provjerila tekućine nije bilo nisam primjetila curenje istog, otišla sam do majstora koji je rekao da je ' ozračio vozilo ' te da je prilikom sipanja antifriza na servisu bilo zraka... Od tada svakih 10 dana moram naliti oko pola litre antifriza. Napominjem nigdje se ne vidi curenje... Molim vaš savjet što se događa i što bi moglo bit i što treba provjeriti... Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moglo bi se zaključiti da motor nije točno u fazi , nakon zamjene zupčastog remena . To također može biti uzrok nemirnog rada motora na leru i smanjene snage motora . Radi toga bi trebalo ponovo obaviti kontrolu faze motora . Nestajanje rashladne tekućine se sigurno može otkriti jer je to velika količina koja nestaje . Pažljivim pregledom svih dijelova rashladnog sustava sigurno će se otkriti mjesto propuštanja . Logično bi bilo da o svemu obavijestite servis koji je obavljao radove na vašem vozilu i da im omogućite da u ponovnom pokušaju otklone nevedene neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4 1,9 DCI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.01.2012 10:50:41
Slika
PITANJE:

pozdrav. molim vas za mišljenje o reno senic 4x4 1.9 dci. želim nabaviti taj avto (več ga tražim- jer jako mi se dopada-) ali čujem o njemu dosta slabih stvari. najviše me sada zabrinjava taj kardan. zar stvarno na 150.000 km treba ,da se očekuje katastrofa - znači popravka -kupiti nov. dali se kardan može na neki način popraviti??? (postoji koja mala tajna velikih majstora) svi mi kažu da ne ide popraviti jer se ne može kardan razstaviti- unutra neki lageri??? je to stvarno tako?? I ima li smisla ,da se avto prije same kupnje provjeri na računalu - dali se može i tako vidjeti neke "skrivene" kvarove ( motor, turbina,...) jako sam Vam zahvalan na odgovoru!!!! lep pozdrav ,Danilo

ODGOVOR:

Kardansko vratilo ima dva ležaja i oni su uzrok radi kojih se mijenja kardan . Ležajevi kardana mogu trajti 30.000 km a isto tako mogu trajati i 350.000 km i više . Prije kupovine vozila je jako korisno obaviti što detaljniji pregled vozila i tako doći do saznanja o mogućim istrošenjima i kvarovima. Korisno je obaviti slijedeće : mjerenje kompresije, provjera grijača, komtrola zračnosti na osovini turbine, mjerenje tlaka turbine, kontrola razvodnog mehanizma, kontrola spojke, kontrola sustava kočnice, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola klima uređaja, kontrola komforne elektronike. Nakon takvog pregleda, može se spustiti cijena vozila ili odustati od kupovine ako ima previše primjedbi i mogućih ulaganja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 05.01.2012 16:05:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem renault clio 1.2 iz 2000.g. prešao 150 000 km. prije 5 dana počeo mi je tresti u leru. i to sam kad je topal. ne kad radi automatski čok. prilikom ubacivanja u drugu brzinu osjeti se jako trzanje kao da nerade svječice ili kablovi . u servisu mi kažu da nisu sječice niti kablovi niti lamda sonda nego je evg ventil zbog gradske vožnje!! dali je to ili nešto drugo?? a auto još uvijek trza. pomozite??!!!

ODGOVOR:

U servisu su Vam nakon dijagnostike motora rekli da je uzrok EGR ventil . Međutim iz Vašeg pitanja zaključujem da Vi ne vjerujete u to . Ako stvarno mislite da to nije tako trebalo bi zatražiti i drugo mišljenje od drugog stručnjaka. Točan uzrok nije moguće navesti bez testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata motora. Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadeset mogućih razloga radi kojih motor ne radi ispravno . Međutim to Vama ne bi koristilo . Ako ipak želite da navedem sve moguće uzroke , javite se opet . Najbolja pomoć koju bih mogao dati  je da imam mogućnost pregleda vašega vozila. Tada bi mogao točno navesti što je neispravno , predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 03.01.2012 13:21:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila ( pregled je za Vas besplatan ) . Moguće neispravnosti su : diskovi, kočna kliješta, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, spone volana, hvatišta ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NOVI ANTIFRIZ I CURENJE ?

Datum objave: 03.01.2012 09:11:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault Twinga koji je u odličnom stanju iako je 97. godište. Redovito ga servisiram. Prije tri mjeseca su mi u servisu (nije ovlašteni reno servis) zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu i zatezač, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam išao obaviti provjeru količine antifriza i otvorio posudu za antifriz i iz nje je izašao je zrak (kao da je bio pod pritiskom), ulio sam oko pola litre antifriza. Od tada svakih mjesec dana moram naliti oko pola litre antifriza. Nigdje se ne vidi curenje. Bio sam u servisu i rekli su mi da je to normalno i da će se to stabilizirati. Molim vaš savjet što se događa i što treba provjeriti jer mislim da to nije dobro i namjeravam zahtijevati da mi to srede jer sam kod njih kupio dijelove i uredno platio. Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

SIgurno je da se na Vašem vozilu ( motoru ) događa da negdje propušta rashladni sustav . Svako propuštanje se uglavnom može otkriti bilo da je trag vidljiv ili nevidljiv . Na vozilu koje je staro 14 godina može se dogoditi da stavljanjem novog antifriza dođe do propuštanja na nekom mjestu rashladnog sustava. U tom slučaju to nije greška servisa nego dotrajalost nekog dijela rashladnog sustava. Obavite još jednom detaljnu kontrolu rashladnog sustava a na takvoj kontroli stručna osoba može otkriti mjesto propuštanja . Kritična mjesta su : hladnjak, mali hladnjak, ventil grijača, cijevi, pumpa za vodu , pojedina brtvila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - NE ZNAJU PRONAĆI KVAR ?

Datum objave: 03.01.2012 09:01:43
Slika
PITANJE:

radi se o renault laguni 1.8 RT, 97.god. motor jako teško pali, potrebno je dosta verglanja dok ga upali. Kada upali sam od sebe digne okretaje na oko 3000 i ne pušta, među svim tim dosta se osjeti miris benzina. u jednom servisu promjenjen je pozicioner gasa, kvar i dalje nije otklonjen, događa se isto, ponovnim spajanjem na računalo izbacila se greška na elektronici, no majstori i dalje nisu sigurni jel u pitanju elektronika. Dali je moguće da je elektronika u laguni dala svoje ili se radi o nećem drugom? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Kvar koji ste opisali da postoji na Vašem vozilu , može se otkriti i otkloniti . Za to je potrebno detaljno i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Mogući kvarovi mogu biti : mehanički, hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom mogu nabrojiti više od trideset mogućih neispravnosti ali od toga Vi ne bi imali koristi . Koristi ćete imati ako Vaše vozilo pregleda servis koji može obaviti sva potreban ispitivanja koja sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - ZAŠTO SU SE UPALILE LAMPICE ?

Datum objave: 01.01.2012 12:43:34
Slika
PITANJE:

renault twingo 2003g.55/75 16V upalila se lampica narandjasta-ikona oblika pumpice/kockica/u tom trenu motor je zadrhtao ,zamalo da se nije ugasio,i itovremeno se upalila druga lampica oblika- zarnice -koja se odmah ugasila, ali je ostala stalno goriti ona prva lampica pumpica- kockica.sada se motor cesto ugasi kada ga ,upalim ili kada cekam na semaforu,- kada se smanji broj okretaja prilikom zaustavljanja.kada sam na otvorenoj cesti sve je normalno.napomena-svaki put kada se hoce ugasiti motor upali se ikona -zarnica- ali ona se ugasi kada motor proradi.

ODGOVOR:

Kontrolne lampice se pale kada postoje slijedeće neispravnosti : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, neispravni pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, nečisti injektori, loš rad sustava ubrizgavanja goriva, greška na električnoj instalaciji motora, niski napon punjenja alternatora, dotrajao akumulator, propuštanje na usisnom kolektoru, katalizator, mehaničko stanje motora. Kada bi obaviti kompletno ispitivanje i dijagnostiku motora , točno bi znali što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i.16V - KAKO PRONAĆI NEISPRAVNOST ?

Datum objave: 31.12.2011 14:00:10
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Javljam vam se sa problemom vezanim za potrosnju. Vozim lagunu 1.8 16v 89kw 2002g presla 206000km. Auto je nedavno poceo da trosi 16l benzin, 15l plin na 100km, testirano vise puta a prije na istoj kilometrazi i u istim uvjetima voznje je trosio 11l plin , 10l benzin, pored potrosnje pojavili su se i jos neki problemi zvuk motora je kao kod dizela, na leru radi neravnomjerno (od 500 do 1200 obrtaja) kada auto radi na leru i kada stisnem gas do nekih 4500-5000 obrtaja iz auspuha izlazi crni dim i na podu ostaje crna fleka, auto je izgubio snagu pogotovo na nizim obrtajima. Na BC neprijavljuje nikakvu gresku kao ni na dijagnostickom pregledu. Unaprijed hvala na odgovoru i strucnom savjetu.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu nije dovoljno samo obaviti kompjutorsku dijagnostiku motora nego treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata . Takvu uslugu vjerovatno ne možete dobiti na svakom koraku nego samo u pojedinim servisima koji znaju otkriti svaku grešku na motoru . Takav servis trebate tražiti . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj strani motora ) , sustva ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, tlak goriva, injektori, električn ainstalacija motora, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, elektronika paljenja, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ZAŠTO SLABIJE VUČE ?

Datum objave: 29.12.2011 10:16:03
Slika
PITANJE:

POZZZ.IMAM RENAULT LAGUNU I 1,9DCI 2000GOD.NEDAVNO SAM RAPARIRAO TURBINU,,PO GRADU MO TROSI 9-10 LIT,A GAS MI NE VRACA ODMA NEGO GA DRZI I POLAHKO SAM VRACA,,,SLABIJE VUCE,,,

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor slabije vuče i pravovremeno na vrača gas su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, suženje usisnih kanala, nečist usisni kolektor, začepljenje auspuha ) , senzor pedale gasa, loše dize, mjerač mase zraka, niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temparature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Potrebno je ispitati sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT COUPE 1,4 i. 16V - GASI SE NA LERU

Datum objave: 28.12.2011 17:25:54
Slika
PITANJE:

IMAM MEGAN COUPE 1.4 16V.POČELO SE JE DEŠAVATI DA AUTO KAD RADI U LERU OBRTAJI MU RASTU I PADAJU. TO SE DEŠAVA KAD JE HLADNO.DOK JE VANI TOPLIJE AUTO RADI NORMALNO.KAD UPALIM AUTO I NE DIRAM GAS AUTO RADI NORMALNO KAD DODAM GAS I PUSTIM AUTO POČNE NEMIRNO RADITI.BIO SAM KOD MAJSTORA STAVIO JE NOVI MOTORIČ LER GASA MAGNETI MARELI NOVU LAMBDA SONDU NOVE BOBINE OČISTIO DIZE,USISE,IZMJERIO KOMPRESIJU KAD JE MOTOR BIO HLADAN I TOPAO SVE JE U REDU.SVE GREŠKE KOJE JE KOMPJUTOR KAZAO SU UKLONJENE.STAVLJENI SU NOVI ZUPČASTI I KLINASTI REMEN SA NOVIM NAPINJAČIMA. PROBAO SAM NA BENZINSKI NATOČITI STOTKU ALI I DALJE SVE PO STAROM.MOLIM VAS DAL MI MOŽETE REČI ŠTA DA JOŠ PROMJENIM DA AUTO RADI NORMALNO PO ZIMI I DAL JE SIGURNO VOZITI SA TAKVOM GREŠKOM.PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU.

ODGOVOR:

Nije moguće na osnovu Vašega opisa dati točan odgovor što je neispravno i kako otkloniti kvar . To se može znati tek nakon pregleda i dijagnostike motora. Ako Vam sada navedem dvadesetak mogućih razloga , to ne znači da ćete sve te dijelove mijenjati na pamet . Najčešći uzroci radi kojih s emotor može gasiti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, brtva usisne grane ) , sustav ubrizgavanja ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor , EVAP ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, senzor radilice, tlak goriva, injektori, filteri ) , sustav paljenja ( bobina, kablovi, elektronika paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 22.12.2011 10:51:27
Slika
PITANJE:

Posjedujem renault megan 1.6 1998 god. imam problem sa motorom za grijanje-hlađenjE tj.motor neradi a promjenjen je u 8 mjesecu ove godine.Majstor koji ga je i mjenjao kaže da je neispravan, da je otišao.Zanima me da li ponovo moram mjenjati motor i gdje ga nabaviti s obzirom da mi auto treba za posao a nemože mi sušiti stakla pa imam problema pri vožni.Pošto sam žena nerazumijem se puno pa molim da mi i predložite gdje bi to mogla najpovoljnije i najbrže promjeniti jer sam nezadovoljna s prijašnjim majstorom i koliko bi me to koštalo cc. Hvala

ODGOVOR:

Kada ne radi elektromotor ventilatora grijača , mogu postojati više razloga za to . najčešći kvarovi su : upravljački modul elektromotora ventilatora, električnainstalacija, relej , upravljački prekidač, sam elektromotor ventilatora. Nije dobro da unaprijed sumnjate na neispravnost elektromotora ventilatora . Prvi korak bi bio defektaža i utvrđivanje neispravnosti . Nakon toga se točno zna što je neispravno i može se predložiti rješenje. Tada se može znati i cijena popravka. Da ste bliže popravak bi mogli obaviti kod mene. U Vašem kraju ne bih znao tko bi mogao napraviti kvalitetan popravak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SCENIC 1,9 DCI - ČUJEM LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 18.12.2011 12:11:21
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Grand Scenic 2004 1.9 dci i imam problem priolikom malog servisa.Promenjeno je ulje majstor je sipao neko ulje za Ford-a 530 sinteticko i nakon par predjenih kilometara automobil je poceo da lupa u gornjem delu motora na sta sam ja odmah odreagovao i vratio se ponovo kod majstora,gde je on na moje insistiranje promenio ulje i sipao elfovo ulje 5w40,na sta se lupanje malo smirilo,medjutim,i dalje se cuje i kada je hladan mnogo vise nego kada je ugrejan,pa vas molim ako mozete da mi kazete o cemu se radi. Unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako lupanje čuje te iz gornjeg dijela motora ( glava motora ) mogući uzroci su : hidropodizač/hidropodizači, bregasta osovina . Treba dobro utvrditi da li zvuk stvarno dolazi iz glave motora ili iz bloka motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak jer kriva dijagnoza može izazvati skupi kvar u motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,5 DCI - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 13.12.2011 14:32:17
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam renault scenik 2 1.5dci 2003.god.i u 7.mjesecu mi se desila havarija na motoru.pukao je blok motora pa je zmijenjen motor sa drugim koji je prešao 90000 km.Pri prvoj probnoj vožnji osjetio sam da auto nekad nema punu snagu kod ubrzanja i onda odjednom proradi kako treba.turbina je rađena prošle godine kod gospodina Pinjušića ppa mi je ostalo za pogledati dizne pošto su ostale dizne sa starog motora koji je prešao 210000km dao sam ih na provjeru i samo jedna nije valjala pa je rparirana.kada je sve vračeno nazad auto je promjenio zvuk postao je grublji troš manje goriva ali se počelo događati da jako vibrira u leru bez obzira bio motor vruć ili hladan a nekad opet radi bez vibracije.odvezao sam vozilo kod gosp.koji je radio dizne(gosp.gelenčir iz osijeka)pa je ustanovljeno na kompu da su pobrkani kodovi dizni ,nisu vračeni po svoim mjestima.kad je to urađeno motor je dobro radio i nije treso u leru a kada sam došao blizu kuće nakon nekih 40 km vožnje opet je počeo tresti u leru.u vožnji je normalno radio i ubrzavao sve do danas 12.12. kada mi pri ubrzavanju i stiskanju papučice gasa do kraja nije imao odaziv lagano je ubrzavao do nekih 3000 okretaja da bi onda odjednom opet normalno ubrzavao.iza mene nije bilo nikakvog dima kada se to dešavalo.odvezao sam ga do majstora koji mi održava auto i pokazuje samo grešku egr ventila koji je već 4 god. zabrtvljen i tako radi.tlak pumpe,turbine sve uredno pokazuje na kompu ali ne može dirati druge stavke ni uči u njih jer nije ovlašten serviser a ni osposobljen za renalt vozila.poslje resetiranja preko kompa auto je počeo opet super raditi ,ne trese u leru i tiše radi.majstor me savjetovo da odem u reno servis na njihovu dijagnostiku jer on ne zna šta bi moglo biti problem a da prčka nešto bez veze neće jer smo prijatelji.u renolov servis ću svakako ići ali bih ipak volio čuti vaše mišljenje u vezi ovog što mi se događa i da li egr ventil može te simptome prouzrokovati iako je na prošloj mašini to radilo normalno.stara mašina je ošla zbog oštećenja jednog letećeg ležaja.Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vašeg detaljnog opisa i svih detalja koje ste naveli nameće se jedan logičan zaključak  a to je da treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora. Kompletna dijagnostika bi trebala obuhvatiti slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza, kompresija, usisni kanali motora, stanje bregaste osovine, ispušni sustav ) , ispitivanje sustava za dobavu zraka ( tlakovi turbine, sustav za regulaciju turbine, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , ispitivanje sustava za dobavu goriva ( rezervoar, filteri, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa ) , ispitivanje sustava za upravljanje motorom ( svi senzori motora, davači impulsa, mjerači, regulatori, aktori , ECU centrala ) . Kada bi se napravio ovakav detaljan pregled i testiranje , točno bi se došlo spoznaje o svim neispravnostima na Vašem motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - MOTOR POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 13.12.2011 09:26:27
Slika
PITANJE:

Laguna II 1.9 dci 88KW 120HP (2001) Gubi snagu nakon 10/20 min voznje i opalise zuta lapica,onda moran da ugasim motor i opet upalim,izgubise lampica nakon 10 min voznje opet se upali a sve to kad ga stismem ona se upali i ponekat i u leru kad motor radi a sve ovo pojavlase kad leti teperatura u prirodi je vishe od 15-30 grada cezuesa,znaci ne kad je hlladno ko sada zimi ispod 10 g/c, i kada ugasim motor i ga upalim nakon 10-20 min motor upali ali oduzme muse gas za 3-5 sekoda i nakon normalno radi i opet ta zuta lampica se upali, misliosam da je to turbina priki kraju i onaj majstor rekaomije da sumla na (boost presure sensor) i on spoji ona dva vakum crjeva i auto vuce normalno ali zuto svetlo se ne gasi,pa pitamte jer ovo sve je problem do tog boost presure sensora ili vise hval na sve, i pozdrav, srecni praznici.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu kao što ste Vi opisali . Uzrok može biti i turbina i senzor tlaka turbine ( boots pressure sensor ) . Međutim Vaš majstor mora točno ispitati i pronači koji dio ili sklop je neispravan . Nabrojiti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine WasteGate , MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 10.12.2011 14:20:42
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić, imam Renault clio 1.5 dci, godina 2003, prešao 120 000 ima dva dana da sam ga vozio sasvim normalno i uredu, te u vožnji mi se ugasio i nikako više da upali. Normalno i živo vergla ali nikako da upali a niti daje znakove da će upaliti. prije nego mi se ugasio osjetio sam nekakav blagi zvuk negdje po sredini auta u smjeru motora i to negdje na 1800 do 2000 okretaja a preko togataj nekakav zvuk nije se osjetio. Da napomenem kad mi se ugasio i neposredno prije u vožnji te prilikom verglanja lampice upozorenja na servis ili stop normalno su se ponašale dakle nisu davale nikakvo upozorenje na kvar. Skinuo sam dovodnocrijevo za gorivo na filter i normalno baca gorivo pri verglanju, dalje provjerio sam sve osigurače kod motora i u unutrašnjosti auta kao i releje kod motora sve ispravno. Stoga vas molim za pomoć ako možete zaključiti iz ovog mog opisa. Zahvaljujem vam unaprijed !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovne neispravnosti koje mogu biti u Vašem slučaju a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, blokada u motoru ) , sustav dobave goriva ( dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, filteri, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, električna instalacija, upravljačko računalo ) . Provjerite najprije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 CAMPUS - KAKO SE PODEŠAVA MOTOR ?

Datum objave: 04.12.2011 13:43:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima,postovanje gospodine Meicu. Ovako imam renault 5 campus iz 1990 godine,auto je presao negdje oko 130 000 km,1100 kubika 34 kv. Auto je odjednom poceo da trosi gorivo duplo vise sa 4,5 l potrosnja se povecala na 8 l,radio sam restauraciju karburatora posto nisam vidjeo razliku ubacio sam stojadinov karburator nakon cega se potrosnja vratila na normalnu. Nakon ugradnje karburatora imam problema sa vucom,mijenjao sam svijecice,stavio orginalne za renaulta,nov zracni filter,novi silikonski kablovi,vakum pumpa na razvodniku paljenja,restauracija razvodnika paljenja,bombina nova ali auto nece kile uz brdo. Par majstora mi je nakon predjenih 100 000 km dostelovavala klipove cini mi se da su debljinu ili velicinu listica bili ostavili na 25 a moj majstor mi je danas dostelovao ventile na velicinu 30. Interessuje me da li je uzrok slabe vuce do zazora ventila i koliki bi oni trebali biti u renaulta od 1100 kubika nakon dostelovavanja zbog predjenih 100 000 km,zanima me dali je debljina listica od 30 dovoljna na ventilima ili bih je trebao povecati jos na 35. Jos me interesuje dali postoji mogucnost za ugradnjom dodatnog kondeazatora na razvodniku paljenja da bi se pojacao broj konjskih snag da se ovako nestrucno izrazim? S dubokim postovanjem i unaprijed zahvalan Vas vjerni citatelj!

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli govore o nepoznavanju automobilske tehnike i pokušaju da se amaterskim znanjem i improvizacijama postigne rezultat. Odmah moram reći da to rijetko kada uspijeva. Ne mogu objasniti pokušaj da se ugradnjom neodgovarajućeg karburatora pokušava riješiti problem . Nemojte opet pokušavati ugradnjom nekog drugog karburatora od nekog čudnog vozila pokušati opet doći do rezultata. Motor Vašega vozila najbolje ide i najmajnje troši kada je mehaničko stanje motora dobro, kada je sustav paljenja ispravan , kada je karburator originalni . To se može postići ako su ispunjeni slijedeći uvjeti : kompresija motora u granicama normale ( veća od 12 bara ) , ventili dobro podešeni ( usisni 0,15 mm , ispušni 0,20 mm ) , platine ispravne i podešene, razvodna kapa ispravna , kablovi i svjećice ispravni , kut predpaljenja podešen na 6°/650 o/min , karburator čist i ispravno podešen ( CO od 1,5 %Vol. do 2,5 %Vol ) . Usisni kolektor ne smije propuštati, ispušni sustav mora biti ispravan .  Ako sve što sam nabrojio napravite kako treba , potrošnja goriva će biti minimalna a motor će imati maksimalnu snagu i ubrzanje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - POVIŠENI LER GAS

Datum objave: 30.11.2011 22:56:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Vidim da ste mnogima pomogli svojim savetima po pitanju automobila, te sam i ja rešio da Vam se obratim za problem koji imam sa Renault Thaliom 1.4 (benzinac). Problem je u sledećem: prvo paljenje na niskim temperaturama je u redu, lepo startuje motor, ima snagu u kretanju i fino ubrzava od 1. do 5. brzine. Ali, kazaljka (na kontrolnoj tabli) koja pokazuje broj obrtaja motora, prilikom vožnje i promene brzine, npr. iz treće u drugu, i dalje je na 1200-1300 obrtaja. Dakle, bez obzira na to što sam do kraja nagazio kvačilo zbog promene brzine, broj obrtaja se ne smanjuje u leru. Kada u tom trenutku zaustavim automobil i ne gasim ga, (menjač je u leru), motor je i dalje u povišenom broju obrtaja i radi pulsirajuće (kao blago i nenaglašeno turiranje ili režanje). To traje negde do jedne minute, a onda, sama po sebi, kazaljka automatski spadne na normalan broj obrtaja i motor pređe u normalni režim rada.Sve ovo se dešava periodično na dva ili tri dana, a ne svakodnevno. U ovlašćenom servisu na dijagnostici nisu pronašli ni jednu grešku, ali su zamenili regulator ler gasa. Nakon tri dana pojavio se isti problem. Ne znam šta treba preduzeti. Možda Vam je korisna informacija i to da je zadnji lonac dosta oštećen zbog truljenja. Njega ću svakako zameniti ovih dana. Unapred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok treba  tražiti u pojedinim komponetama sustava elektronskog ubrizgavanja. Moguće neispravnosti su : nečist leptirasti ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka MAP, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh