Danas je: 24.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SCENIC - NE RADE SVE BRZINE VENTILATORA

Datum objave: 30.09.2011 19:49:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam scenic 2005.g. ručna klima ventilator, a time i klima rade samo na brzini 1,2 3 nešto jako jako malo, brzina 4 uopće ne radi. zanima me šta bi to moglo biti i kolika je cca popravka. hvala

ODGOVOR:

Ako ne rade sve brzine ventilatora kabine najčešći uzroci su : upravljački modul ventilatora, prekidač ventilatora, električna instalacija , elektromotor ventilatora. Ako je efekt hlađenja jako slab tada treba napraviti servis klima uređaja . Točnu cijenu popravka mogu reći nakon pregleda vozila. Servis klima uređaja s materijalom je oko 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 29.09.2011 22:51:12
Slika
PITANJE:

Znaci imam Lagunu 2001.g. 1.8 16V U 2.mj. me pocela zafrkavati - u voznji samo odjednom ko da gubi gas. Negdje na pola gasa kao da se pocne gusiti i usporava. U tom trenutku ako stisnem gas do kraja opet normalno vozi,ali cim opet smanjim gas negdje na pola opet se "guši". A ako u tom trenutku kad se pocne gusiti drzim gas na toj jacini nakon 5-10 sek kao da se nesto odblokira i onda vozi normalno bez tog gusenja. I tako bi mogao napraviti 1000km u komadu bez da pravi probleme,ali cim ga ugasim i upalim opet ista stvar. Bila je kod mehanicara skoro mjesec dana,pokusao je sve i svasta,cak sam i od frenda posudio njegovu lagunu da mozemo neki dio (klapnu ili tako nesto) isprobati,ali nista. I nista nismo nasli. Ne bi bio toliki problem da mi na tehnickom nije pala eko test. Ne kuzim se,ali valjda je lambda prenizak i previsoka emisija CO2. Kaze ovaj na tehnickom da kao da daje previse benzina. Vozio sam ju u Renaultov servis i evo nakon 10 dana ni oni nisu nista nasli. Kompjuter ne daje nikakvu gresku.

ODGOVOR:

Na samom početku moram primjetiti da niste odabrali baš najbolji servis jer kvar nije defektiran ni otklonjen. Do rezultata se sigurno može doći stručnim pristupom i ispitivanjem svih komponenata sustava paljenja, sustava ubrizgavanja , sustava za upravljanje motorom , mehaničkog sustava motora . Ovoga časa ne bi bilo Vama od koristi kada bih Vam nabrojio 30-40 mogućih neispravnosti koje mogu biti uzrok lošeg eko testa i problema sa snagom motora. Pojedini dijelovi se ne mijenjaju na bazi pretpostavke ne go na osnovu ispitivanja . Ako ima još kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - PUNCTURE-STOP

Datum objave: 28.09.2011 22:52:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Lagunu 2.2. dci elegance iz 2002. Auto je servisiran u ovlaštenom servisu. Prije nekoliko dana na putnom računalo mi se pojavilo da je pukla stražnja desna guma (PUNCTURE - STOP), i znak STOP. Međutim uvidom u stanje gume( fizički pregled) tlak u gumi se ne spušta te je i dalje 2.3. Da li je riječ o nesipravnom senzoru za tlak, alu felgi ili nečemu drugom? Hvala unaprijed. Branko

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; senzor tlaka u ventilu gume, prijemnik signala ( blue tooth ) , električna instalacija do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,6 16V - NE RADI VENTILATOR

Datum objave: 27.09.2011 22:56:17
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam nekoliko pitanja za svoj renault scenic 1,6 16 v, 2001 god. Naime prestao je raditi ventilator kabine ( ima klima automatic), provjerio sam osigurace i sve je ik. Inace se povremeno pali pa crkne i tako... Drugo pitanje je kod malo brzeg kretanja cuje se ispog auta neko cviljelje/ struganje. Da li bi mozda to bila lamela ili...puno hvala i veselim se odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ventilator kabine ima svoju upravljačku elektroniku koja je najčešće uzrok kada motor ventilatora ne radi . Postoje i drugi uzroci a to su otpornik na motoru ventilatora i električna instalacija motora ventilatora . U ovom slučaju najprije bih ispitivao elektromotor ventilatora i otpornik ventilatora a nakon toga električnu instalaciju i upravljačku elektroniku. Zvuk koji ste opisali kao struganje i cviljenje može nastati zbog : ispušnog sustava, nosača motora, pogonskih osovina, spojke, transmisije, ovjesa. Nakon pregleda Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje. Ako želite mogu pogledati Vaše vozilo a to je za Vas besplatno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA III - PAŠU LI FELGE?

Datum objave: 27.09.2011 22:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupujem čelične felge za Lagunu III. i našao sam povoljno od Citroena C5, pa me zanima da li te felge pašu na moju lagunu prema broju rupa razmaku između rupa... Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Siguran način da provjerite da li Vam odgovaraju spomenute felge je da na Vašem vozilu demontirate jedan od kotača i da umjesto njega stavite felgu koju mislite kupiti . Na taj način čete znati broj rupa, udaljenost rupa, promjer dosjeda koji ide ne glavčinu, dali navedena felga zapinje za kočna kliješta. Sve drugo je samo teorija i nagađanje. Ako želite donesite felgu, mi Vam možemo to provjeriti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - MUTNA VODA

Datum objave: 26.09.2011 23:00:21
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu pre svega veliki pozdrav i podrsku i ako mozete da mi pomognete u pitanju je renault tvingo 1.2 kubika 98 god kupio sam ga skoro i kada sam otvorio bocicu od vode prvi put ugledao sam da je voda mutna i da ima nekih masnih naslaga to sve ne bi bilo cudno ja bi pomislio da dihtung glave ali motor ne trosi kap ulja ne trosi vodu ne grije se uopste temperatura je uvek na normali lijepo vuce da li mozete reci sta da radim pozdrav

ODGOVOR:

Ispustite nečistu rashladnu tekućinu , dobro isperite rashladni sustav ako treba i više puta , po potrebi upotrebite i sredstvo za čišćenje rashladnog sustava ( može se kupiti u autodijelovima ) . Kada rashladni sustav bude potpuno čist stavite novi antifriz gradacije za -40°C . Nakon toga pratite stanje u ekspanzionoj posudi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 26.09.2011 14:44:24
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Lagunu II 1.9 dCi 2001. godiste. Problem koji imam je paljenje vozila. Do nedavno isto je palilo bez ikakvih problema no sad jako tesko pali i u vecini slucajeva se gorivo mora napumpati rucno. Voznja je normalna nakon toga no auto ne pali samo minutu nakon gasenja i stajanja. Majstor je pregledao pumpu goriva i ona je navodno ispravna. Zamijenjen je filter goriva i pregledane su sve cijevcice koje dovode gorivo no nemoguce je pronaci da li koja od njih vuce zrak. Da li postoji jos koji uzrok i koje je rijesenje ovog problema? Zahvaljujem na informaciji.

ODGOVOR:

Ostali mogući uzroci su : kompresija, grijači, dize, filteri, kontrolni modul grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - ZAMJENA MANĐETE

Datum objave: 25.09.2011 20:29:05
Slika
PITANJE:

imam kango 98g.kako promjeniti manžetnu na desnom kotacu kod diska

ODGOVOR:

Demontirati desni kotač, otpustiti maticu poluosovine, osloboditi desnu vilicu, pomaknuti glavčinu s diskom prema vani, demontirati menđetu, izbiti homokinetički zglob iz ležišta. Nakon toga obrnutim putem sve montirati natrag.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - U VOŽNJI SE SMANJJUJE GAS

Datum objave: 18.09.2011 21:39:21
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam clio 1.5 dci 2002. god.u vožnji se smanjuje gas, pritiskom papučice gasa on ponovo povuče i ne pali se nijedna signalna lampica. unaprijed hvala Dražen

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor bregaste osovine, senzor radilice, dize, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.09.2011 21:26:48
Slika
PITANJE:

imam reno megan 2001 godište benzinac 1,6V prije nekoliko dana poćeo je da zeza prvo više nije htjeo upaliti od prve nego nakon nekoliko pokušaja a zatim se desilo dasam se normalno vratila kući ali pri ponovnom polasku nije htjeo upaliti,čak ni zaverglati.mislili smo da je akomulator pa smo zamijenili ali opet ništa. šta je?

ODGOVOR:

Ako je akumulator sada ispravan onda je uzrok elektropokretač. Na vašemu vozilu se elektropokretač može demontirati i popraviti . Svi potrebni dijelovi za servis elektropokretača se mogu nabaviti . Važno je samo da popravak elektropkretača radi stručna i odgovorna osoba.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. - ISPITATI ALTERNATOR

Datum objave: 18.09.2011 21:11:48
Slika
PITANJE:

PITANJE- Renault Megane 2 1.6 2007, problem sa kontrolkom akumulatora,nedavno sam morao promijeniti akumulator te je u meduvremenu detektiran kvar i na alternatoru ili regulatoru,autoelektričar je otklonio kvarove na alternatoru,stavio drugi regulator,sve uredno ispitao,punjenje je bilo 14,09,no nakon 20-tak min.voznje opet se pali kontrolka akumulatora,ponovnim gašenjem i paljenjem motora lampica se gasi i opet ispočetka,molim vas za savjet i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamjene regulatora napona nije do kraja odrađeno ispitivanje alternatora . Mogući uzroci su : diodni most, pobudne diode, nešto netipično što se može otkriti direktno na samom vozilu. Sada je potrebno ispravno dijagnosticirati kvar, otkloniti kvar, obaviti ispitivanje nakon toga.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - LIJEVA STRANA BOLJE HLADI NEGO DESNA

Datum objave: 17.09.2011 20:48:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Renault Scenic 1,5 dci iz 2006g. Kada upalim klimu cijela lijeva strana vozila mi bolje hladi nego desna. Probao sam razne kombinacije uvijek isto iz lijevih otvora izlazi hladan zrak dok s desnih izlazi mlak zrak.. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Moguće neispravnosti su : količina rashladnog plina, ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlakovi u sustavu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - NEMIRNO RADI NA LERU

Datum objave: 12.09.2011 16:06:05
Slika
PITANJE:

Posedujem Megan I 1.6 16v 2002.god.koji sam nedavno kupio i primetio sam da kada auto upalim da radi sa 500 obrtaja i trokira.Zamenio sam nove svećice i kupio jednu novu bobinu 'voleo'i menjao umesto svake koje su bile na motoru/sažem/i opet isto.Kada auto vozim ujednačeno pod malim gasom trokiranje se oseća a kod veće brzine ne. Na dijagnostici je pokazalo da je sve u redu osim drugog cilindra gde nije paljenje dobro. Inače auto ima dobru vuču ali me ovo počelo nervira i verovatno da je potrošnja goriva veća.U nadi da će te mi pomoći savetom šta da preduzmem zahvalan Zoran.

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da paljenje na drugom cilindru nije dobro tada poduzmite potrebne radnje da to ispravite. Mogući uzroci su : svjećica, kabel, bobina, injektor, usisni ili ispušni ventil, niski tlak kompresije . Kao zadnju mogućnost naveo bih i ulazak minimalne količine rashladne tekućine u cilindar ( brtva glave motora ) .

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - ZAMJENA KUPLUNGA

Datum objave: 11.09.2011 00:08:05
Slika
PITANJE:

Poštoani, Prije svega sve pohvale na ovom gestu da svoje slobodno vrijeme "trošite" na besplatne savjete i odgovore. Ja sam vlasnik Reno Lagune 2, 2002. god. 1,9 dci 88 kw. Uskoro ću morati mjenjati lamelu jer pomalo proklizava (prešla je 225000 km). Da li je obavezno da se mjnjaju zamajac i hidraulični ležaj sa cilindrom (druk) ili to isključivo zavisi od situacije kada se skine mjenjač pa vidi u kakvom su stanju. I još jedno pitanjce. Nedavno sam zamjenio bateriju i od tog momenta mi se zadnji parking senzori čudno ponašaku, neka pišti bez razloga, a nekad radi normalno. Treba li nešto resetovati ili je u pitanju neki kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odvojenom vremenu i srdačan pozdrav iz Sarajeva.

ODGOVOR:

Na vozilu se rijetko mijenja spojka ( kuplung ) , zahvat nije baš jednostavan . Iz toga razloga bih nakon demontaže mjenjača zamijenio sve sumnjive i dotrajale dijelove . Tada bih bio siguran da će sustav opet besprijekorno dugo godina raditi . Hidraulični ležaj bih svakao zamijenio jer je za njegovu eventualnu zamjenu potrebno opet demontirati mjenjač. Parking senzor bi se mogao riješiti ponovnim reprogramiranjem ili resetiranjem servisnom dijagnostikom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 D - MOTOR JAKO DIMI

Datum objave: 08.09.2011 12:18:38
Slika
PITANJE:

pozdrav, Imam slijedeći problem s renault lagunom 1996. 2.2 dizel obični. naime prilikom prvog paljenja auta,dakle nakon dužeg stajanja,nebitno preko noći ili cijeli dan pa navečer palit,auto mi počinje strašno bacat dim iz auspuha,neravnomjerno radi,trese drma..i tako 15-20 sekundi...dim je plavkasto crne boje i nakon tog prvog paljenja dalje je sve u redu...auto cijeli dan radi normalno kao satić,pali vozi vuče sve ok.ulje ne troši skoro nimalo..promjenio sam filter goriva, zraka prekontrolirao grijače no i dalje isti problem...pa bih Vas molio za pomoć Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu mogu navesti nekoliko mogućih neispravnosti a to su : neispravne dize ili diza koja nema raspršivajući mlaz goriva nego koncentrirani mlaz . Radi toga se gorivo ne zapali nego se pojavljuje opisani dim koji prestaje kada se zagrije cilindar i kada se ubrizgano gorivo može zapaliti. Drugi uzrok je lošija kompresija na nekom od cilindara i radi se također dizel gorivo ne može zapaliti dok se ne zagrije cilindar. Uzrok može biti neispravnost jednog ili više grijača kao i prisutnost zraka u sustavu goriva.

na vrh Povratak na vrh