Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT 5 - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 03.01.2012 13:21:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila ( pregled je za Vas besplatan ) . Moguće neispravnosti su : diskovi, kočna kliješta, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, spone volana, hvatišta ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NOVI ANTIFRIZ I CURENJE ?

Datum objave: 03.01.2012 09:11:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault Twinga koji je u odličnom stanju iako je 97. godište. Redovito ga servisiram. Prije tri mjeseca su mi u servisu (nije ovlašteni reno servis) zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu i zatezač, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam išao obaviti provjeru količine antifriza i otvorio posudu za antifriz i iz nje je izašao je zrak (kao da je bio pod pritiskom), ulio sam oko pola litre antifriza. Od tada svakih mjesec dana moram naliti oko pola litre antifriza. Nigdje se ne vidi curenje. Bio sam u servisu i rekli su mi da je to normalno i da će se to stabilizirati. Molim vaš savjet što se događa i što treba provjeriti jer mislim da to nije dobro i namjeravam zahtijevati da mi to srede jer sam kod njih kupio dijelove i uredno platio. Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

SIgurno je da se na Vašem vozilu ( motoru ) događa da negdje propušta rashladni sustav . Svako propuštanje se uglavnom može otkriti bilo da je trag vidljiv ili nevidljiv . Na vozilu koje je staro 14 godina može se dogoditi da stavljanjem novog antifriza dođe do propuštanja na nekom mjestu rashladnog sustava. U tom slučaju to nije greška servisa nego dotrajalost nekog dijela rashladnog sustava. Obavite još jednom detaljnu kontrolu rashladnog sustava a na takvoj kontroli stručna osoba može otkriti mjesto propuštanja . Kritična mjesta su : hladnjak, mali hladnjak, ventil grijača, cijevi, pumpa za vodu , pojedina brtvila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - NE ZNAJU PRONAĆI KVAR ?

Datum objave: 03.01.2012 09:01:43
Slika
PITANJE:

radi se o renault laguni 1.8 RT, 97.god. motor jako teško pali, potrebno je dosta verglanja dok ga upali. Kada upali sam od sebe digne okretaje na oko 3000 i ne pušta, među svim tim dosta se osjeti miris benzina. u jednom servisu promjenjen je pozicioner gasa, kvar i dalje nije otklonjen, događa se isto, ponovnim spajanjem na računalo izbacila se greška na elektronici, no majstori i dalje nisu sigurni jel u pitanju elektronika. Dali je moguće da je elektronika u laguni dala svoje ili se radi o nećem drugom? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Kvar koji ste opisali da postoji na Vašem vozilu , može se otkriti i otkloniti . Za to je potrebno detaljno i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Mogući kvarovi mogu biti : mehanički, hidraulični, električni , elektronski . Ovom prilikom mogu nabrojiti više od trideset mogućih neispravnosti ali od toga Vi ne bi imali koristi . Koristi ćete imati ako Vaše vozilo pregleda servis koji može obaviti sva potreban ispitivanja koja sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - ZAŠTO SU SE UPALILE LAMPICE ?

Datum objave: 01.01.2012 12:43:34
Slika
PITANJE:

renault twingo 2003g.55/75 16V upalila se lampica narandjasta-ikona oblika pumpice/kockica/u tom trenu motor je zadrhtao ,zamalo da se nije ugasio,i itovremeno se upalila druga lampica oblika- zarnice -koja se odmah ugasila, ali je ostala stalno goriti ona prva lampica pumpica- kockica.sada se motor cesto ugasi kada ga ,upalim ili kada cekam na semaforu,- kada se smanji broj okretaja prilikom zaustavljanja.kada sam na otvorenoj cesti sve je normalno.napomena-svaki put kada se hoce ugasiti motor upali se ikona -zarnica- ali ona se ugasi kada motor proradi.

ODGOVOR:

Kontrolne lampice se pale kada postoje slijedeće neispravnosti : loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, neispravni pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, nečisti injektori, loš rad sustava ubrizgavanja goriva, greška na električnoj instalaciji motora, niski napon punjenja alternatora, dotrajao akumulator, propuštanje na usisnom kolektoru, katalizator, mehaničko stanje motora. Kada bi obaviti kompletno ispitivanje i dijagnostiku motora , točno bi znali što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i.16V - KAKO PRONAĆI NEISPRAVNOST ?

Datum objave: 31.12.2011 14:00:10
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Javljam vam se sa problemom vezanim za potrosnju. Vozim lagunu 1.8 16v 89kw 2002g presla 206000km. Auto je nedavno poceo da trosi 16l benzin, 15l plin na 100km, testirano vise puta a prije na istoj kilometrazi i u istim uvjetima voznje je trosio 11l plin , 10l benzin, pored potrosnje pojavili su se i jos neki problemi zvuk motora je kao kod dizela, na leru radi neravnomjerno (od 500 do 1200 obrtaja) kada auto radi na leru i kada stisnem gas do nekih 4500-5000 obrtaja iz auspuha izlazi crni dim i na podu ostaje crna fleka, auto je izgubio snagu pogotovo na nizim obrtajima. Na BC neprijavljuje nikakvu gresku kao ni na dijagnostickom pregledu. Unaprijed hvala na odgovoru i strucnom savjetu.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu nije dovoljno samo obaviti kompjutorsku dijagnostiku motora nego treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata . Takvu uslugu vjerovatno ne možete dobiti na svakom koraku nego samo u pojedinim servisima koji znaju otkriti svaku grešku na motoru . Takav servis trebate tražiti . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj strani motora ) , sustva ubrizgavanja ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, tlak goriva, injektori, električn ainstalacija motora, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, elektronika paljenja, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ZAŠTO SLABIJE VUČE ?

Datum objave: 29.12.2011 10:16:03
Slika
PITANJE:

POZZZ.IMAM RENAULT LAGUNU I 1,9DCI 2000GOD.NEDAVNO SAM RAPARIRAO TURBINU,,PO GRADU MO TROSI 9-10 LIT,A GAS MI NE VRACA ODMA NEGO GA DRZI I POLAHKO SAM VRACA,,,SLABIJE VUCE,,,

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor slabije vuče i pravovremeno na vrača gas su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, suženje usisnih kanala, nečist usisni kolektor, začepljenje auspuha ) , senzor pedale gasa, loše dize, mjerač mase zraka, niski tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temparature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Potrebno je ispitati sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT COUPE 1,4 i. 16V - GASI SE NA LERU

Datum objave: 28.12.2011 17:25:54
Slika
PITANJE:

IMAM MEGAN COUPE 1.4 16V.POČELO SE JE DEŠAVATI DA AUTO KAD RADI U LERU OBRTAJI MU RASTU I PADAJU. TO SE DEŠAVA KAD JE HLADNO.DOK JE VANI TOPLIJE AUTO RADI NORMALNO.KAD UPALIM AUTO I NE DIRAM GAS AUTO RADI NORMALNO KAD DODAM GAS I PUSTIM AUTO POČNE NEMIRNO RADITI.BIO SAM KOD MAJSTORA STAVIO JE NOVI MOTORIČ LER GASA MAGNETI MARELI NOVU LAMBDA SONDU NOVE BOBINE OČISTIO DIZE,USISE,IZMJERIO KOMPRESIJU KAD JE MOTOR BIO HLADAN I TOPAO SVE JE U REDU.SVE GREŠKE KOJE JE KOMPJUTOR KAZAO SU UKLONJENE.STAVLJENI SU NOVI ZUPČASTI I KLINASTI REMEN SA NOVIM NAPINJAČIMA. PROBAO SAM NA BENZINSKI NATOČITI STOTKU ALI I DALJE SVE PO STAROM.MOLIM VAS DAL MI MOŽETE REČI ŠTA DA JOŠ PROMJENIM DA AUTO RADI NORMALNO PO ZIMI I DAL JE SIGURNO VOZITI SA TAKVOM GREŠKOM.PUNO ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU.

ODGOVOR:

Nije moguće na osnovu Vašega opisa dati točan odgovor što je neispravno i kako otkloniti kvar . To se može znati tek nakon pregleda i dijagnostike motora. Ako Vam sada navedem dvadesetak mogućih razloga , to ne znači da ćete sve te dijelove mijenjati na pamet . Najčešći uzroci radi kojih s emotor može gasiti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, brtva usisne grane ) , sustav ubrizgavanja ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor , EVAP ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, senzor radilice, tlak goriva, injektori, filteri ) , sustav paljenja ( bobina, kablovi, elektronika paljenja, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 22.12.2011 10:51:27
Slika
PITANJE:

Posjedujem renault megan 1.6 1998 god. imam problem sa motorom za grijanje-hlađenjE tj.motor neradi a promjenjen je u 8 mjesecu ove godine.Majstor koji ga je i mjenjao kaže da je neispravan, da je otišao.Zanima me da li ponovo moram mjenjati motor i gdje ga nabaviti s obzirom da mi auto treba za posao a nemože mi sušiti stakla pa imam problema pri vožni.Pošto sam žena nerazumijem se puno pa molim da mi i predložite gdje bi to mogla najpovoljnije i najbrže promjeniti jer sam nezadovoljna s prijašnjim majstorom i koliko bi me to koštalo cc. Hvala

ODGOVOR:

Kada ne radi elektromotor ventilatora grijača , mogu postojati više razloga za to . najčešći kvarovi su : upravljački modul elektromotora ventilatora, električnainstalacija, relej , upravljački prekidač, sam elektromotor ventilatora. Nije dobro da unaprijed sumnjate na neispravnost elektromotora ventilatora . Prvi korak bi bio defektaža i utvrđivanje neispravnosti . Nakon toga se točno zna što je neispravno i može se predložiti rješenje. Tada se može znati i cijena popravka. Da ste bliže popravak bi mogli obaviti kod mene. U Vašem kraju ne bih znao tko bi mogao napraviti kvalitetan popravak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SCENIC 1,9 DCI - ČUJEM LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 18.12.2011 12:11:21
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Grand Scenic 2004 1.9 dci i imam problem priolikom malog servisa.Promenjeno je ulje majstor je sipao neko ulje za Ford-a 530 sinteticko i nakon par predjenih kilometara automobil je poceo da lupa u gornjem delu motora na sta sam ja odmah odreagovao i vratio se ponovo kod majstora,gde je on na moje insistiranje promenio ulje i sipao elfovo ulje 5w40,na sta se lupanje malo smirilo,medjutim,i dalje se cuje i kada je hladan mnogo vise nego kada je ugrejan,pa vas molim ako mozete da mi kazete o cemu se radi. Unapred zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako lupanje čuje te iz gornjeg dijela motora ( glava motora ) mogući uzroci su : hidropodizač/hidropodizači, bregasta osovina . Treba dobro utvrditi da li zvuk stvarno dolazi iz glave motora ili iz bloka motora . Zatražite da Vaše vozilo pregleda najbolji stručnjak jer kriva dijagnoza može izazvati skupi kvar u motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,5 DCI - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 13.12.2011 14:32:17
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam renault scenik 2 1.5dci 2003.god.i u 7.mjesecu mi se desila havarija na motoru.pukao je blok motora pa je zmijenjen motor sa drugim koji je prešao 90000 km.Pri prvoj probnoj vožnji osjetio sam da auto nekad nema punu snagu kod ubrzanja i onda odjednom proradi kako treba.turbina je rađena prošle godine kod gospodina Pinjušića ppa mi je ostalo za pogledati dizne pošto su ostale dizne sa starog motora koji je prešao 210000km dao sam ih na provjeru i samo jedna nije valjala pa je rparirana.kada je sve vračeno nazad auto je promjenio zvuk postao je grublji troš manje goriva ali se počelo događati da jako vibrira u leru bez obzira bio motor vruć ili hladan a nekad opet radi bez vibracije.odvezao sam vozilo kod gosp.koji je radio dizne(gosp.gelenčir iz osijeka)pa je ustanovljeno na kompu da su pobrkani kodovi dizni ,nisu vračeni po svoim mjestima.kad je to urađeno motor je dobro radio i nije treso u leru a kada sam došao blizu kuće nakon nekih 40 km vožnje opet je počeo tresti u leru.u vožnji je normalno radio i ubrzavao sve do danas 12.12. kada mi pri ubrzavanju i stiskanju papučice gasa do kraja nije imao odaziv lagano je ubrzavao do nekih 3000 okretaja da bi onda odjednom opet normalno ubrzavao.iza mene nije bilo nikakvog dima kada se to dešavalo.odvezao sam ga do majstora koji mi održava auto i pokazuje samo grešku egr ventila koji je već 4 god. zabrtvljen i tako radi.tlak pumpe,turbine sve uredno pokazuje na kompu ali ne može dirati druge stavke ni uči u njih jer nije ovlašten serviser a ni osposobljen za renalt vozila.poslje resetiranja preko kompa auto je počeo opet super raditi ,ne trese u leru i tiše radi.majstor me savjetovo da odem u reno servis na njihovu dijagnostiku jer on ne zna šta bi moglo biti problem a da prčka nešto bez veze neće jer smo prijatelji.u renolov servis ću svakako ići ali bih ipak volio čuti vaše mišljenje u vezi ovog što mi se događa i da li egr ventil može te simptome prouzrokovati iako je na prošloj mašini to radilo normalno.stara mašina je ošla zbog oštećenja jednog letećeg ležaja.Hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Iz Vašeg detaljnog opisa i svih detalja koje ste naveli nameće se jedan logičan zaključak  a to je da treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora. Kompletna dijagnostika bi trebala obuhvatiti slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza, kompresija, usisni kanali motora, stanje bregaste osovine, ispušni sustav ) , ispitivanje sustava za dobavu zraka ( tlakovi turbine, sustav za regulaciju turbine, intercooler, tlačne cijevi turbine ) , ispitivanje sustava za dobavu goriva ( rezervoar, filteri, dobavna pumpa, dize, visokotlačna pumpa ) , ispitivanje sustava za upravljanje motorom ( svi senzori motora, davači impulsa, mjerači, regulatori, aktori , ECU centrala ) . Kada bi se napravio ovakav detaljan pregled i testiranje , točno bi se došlo spoznaje o svim neispravnostima na Vašem motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - MOTOR POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 13.12.2011 09:26:27
Slika
PITANJE:

Laguna II 1.9 dci 88KW 120HP (2001) Gubi snagu nakon 10/20 min voznje i opalise zuta lapica,onda moran da ugasim motor i opet upalim,izgubise lampica nakon 10 min voznje opet se upali a sve to kad ga stismem ona se upali i ponekat i u leru kad motor radi a sve ovo pojavlase kad leti teperatura u prirodi je vishe od 15-30 grada cezuesa,znaci ne kad je hlladno ko sada zimi ispod 10 g/c, i kada ugasim motor i ga upalim nakon 10-20 min motor upali ali oduzme muse gas za 3-5 sekoda i nakon normalno radi i opet ta zuta lampica se upali, misliosam da je to turbina priki kraju i onaj majstor rekaomije da sumla na (boost presure sensor) i on spoji ona dva vakum crjeva i auto vuce normalno ali zuto svetlo se ne gasi,pa pitamte jer ovo sve je problem do tog boost presure sensora ili vise hval na sve, i pozdrav, srecni praznici.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu kao što ste Vi opisali . Uzrok može biti i turbina i senzor tlaka turbine ( boots pressure sensor ) . Međutim Vaš majstor mora točno ispitati i pronači koji dio ili sklop je neispravan . Nabrojiti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine WasteGate , MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 10.12.2011 14:20:42
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić, imam Renault clio 1.5 dci, godina 2003, prešao 120 000 ima dva dana da sam ga vozio sasvim normalno i uredu, te u vožnji mi se ugasio i nikako više da upali. Normalno i živo vergla ali nikako da upali a niti daje znakove da će upaliti. prije nego mi se ugasio osjetio sam nekakav blagi zvuk negdje po sredini auta u smjeru motora i to negdje na 1800 do 2000 okretaja a preko togataj nekakav zvuk nije se osjetio. Da napomenem kad mi se ugasio i neposredno prije u vožnji te prilikom verglanja lampice upozorenja na servis ili stop normalno su se ponašale dakle nisu davale nikakvo upozorenje na kvar. Skinuo sam dovodnocrijevo za gorivo na filter i normalno baca gorivo pri verglanju, dalje provjerio sam sve osigurače kod motora i u unutrašnjosti auta kao i releje kod motora sve ispravno. Stoga vas molim za pomoć ako možete zaključiti iz ovog mog opisa. Zahvaljujem vam unaprijed !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovne neispravnosti koje mogu biti u Vašem slučaju a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, blokada u motoru ) , sustav dobave goriva ( dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, filteri, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, električna instalacija, upravljačko računalo ) . Provjerite najprije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 CAMPUS - KAKO SE PODEŠAVA MOTOR ?

Datum objave: 04.12.2011 13:43:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima,postovanje gospodine Meicu. Ovako imam renault 5 campus iz 1990 godine,auto je presao negdje oko 130 000 km,1100 kubika 34 kv. Auto je odjednom poceo da trosi gorivo duplo vise sa 4,5 l potrosnja se povecala na 8 l,radio sam restauraciju karburatora posto nisam vidjeo razliku ubacio sam stojadinov karburator nakon cega se potrosnja vratila na normalnu. Nakon ugradnje karburatora imam problema sa vucom,mijenjao sam svijecice,stavio orginalne za renaulta,nov zracni filter,novi silikonski kablovi,vakum pumpa na razvodniku paljenja,restauracija razvodnika paljenja,bombina nova ali auto nece kile uz brdo. Par majstora mi je nakon predjenih 100 000 km dostelovavala klipove cini mi se da su debljinu ili velicinu listica bili ostavili na 25 a moj majstor mi je danas dostelovao ventile na velicinu 30. Interessuje me da li je uzrok slabe vuce do zazora ventila i koliki bi oni trebali biti u renaulta od 1100 kubika nakon dostelovavanja zbog predjenih 100 000 km,zanima me dali je debljina listica od 30 dovoljna na ventilima ili bih je trebao povecati jos na 35. Jos me interesuje dali postoji mogucnost za ugradnjom dodatnog kondeazatora na razvodniku paljenja da bi se pojacao broj konjskih snag da se ovako nestrucno izrazim? S dubokim postovanjem i unaprijed zahvalan Vas vjerni citatelj!

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli govore o nepoznavanju automobilske tehnike i pokušaju da se amaterskim znanjem i improvizacijama postigne rezultat. Odmah moram reći da to rijetko kada uspijeva. Ne mogu objasniti pokušaj da se ugradnjom neodgovarajućeg karburatora pokušava riješiti problem . Nemojte opet pokušavati ugradnjom nekog drugog karburatora od nekog čudnog vozila pokušati opet doći do rezultata. Motor Vašega vozila najbolje ide i najmajnje troši kada je mehaničko stanje motora dobro, kada je sustav paljenja ispravan , kada je karburator originalni . To se može postići ako su ispunjeni slijedeći uvjeti : kompresija motora u granicama normale ( veća od 12 bara ) , ventili dobro podešeni ( usisni 0,15 mm , ispušni 0,20 mm ) , platine ispravne i podešene, razvodna kapa ispravna , kablovi i svjećice ispravni , kut predpaljenja podešen na 6°/650 o/min , karburator čist i ispravno podešen ( CO od 1,5 %Vol. do 2,5 %Vol ) . Usisni kolektor ne smije propuštati, ispušni sustav mora biti ispravan .  Ako sve što sam nabrojio napravite kako treba , potrošnja goriva će biti minimalna a motor će imati maksimalnu snagu i ubrzanje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - POVIŠENI LER GAS

Datum objave: 30.11.2011 22:56:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Vidim da ste mnogima pomogli svojim savetima po pitanju automobila, te sam i ja rešio da Vam se obratim za problem koji imam sa Renault Thaliom 1.4 (benzinac). Problem je u sledećem: prvo paljenje na niskim temperaturama je u redu, lepo startuje motor, ima snagu u kretanju i fino ubrzava od 1. do 5. brzine. Ali, kazaljka (na kontrolnoj tabli) koja pokazuje broj obrtaja motora, prilikom vožnje i promene brzine, npr. iz treće u drugu, i dalje je na 1200-1300 obrtaja. Dakle, bez obzira na to što sam do kraja nagazio kvačilo zbog promene brzine, broj obrtaja se ne smanjuje u leru. Kada u tom trenutku zaustavim automobil i ne gasim ga, (menjač je u leru), motor je i dalje u povišenom broju obrtaja i radi pulsirajuće (kao blago i nenaglašeno turiranje ili režanje). To traje negde do jedne minute, a onda, sama po sebi, kazaljka automatski spadne na normalan broj obrtaja i motor pređe u normalni režim rada.Sve ovo se dešava periodično na dva ili tri dana, a ne svakodnevno. U ovlašćenom servisu na dijagnostici nisu pronašli ni jednu grešku, ali su zamenili regulator ler gasa. Nakon tri dana pojavio se isti problem. Ne znam šta treba preduzeti. Možda Vam je korisna informacija i to da je zadnji lonac dosta oštećen zbog truljenja. Njega ću svakako zameniti ovih dana. Unapred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok treba  tražiti u pojedinim komponetama sustava elektronskog ubrizgavanja. Moguće neispravnosti su : nečist leptirasti ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka MAP, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ČUDNO PODRHTAVANJE

Datum objave: 30.11.2011 18:13:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Clio iz 2000. U zadnje vrijeme se dogadja da kod kretanja, s npr semafora, osjetim podrhtavanje odnosno proklizavanje prednjih kotaca i automobil jako sporo krece. Kako mi se cini da to ima najvise veze s gumama, cesce sam kontrolirao njihov tlak na benzinskim postajama. Iako napumpam gume na 2.1 ili 2.3 bara nakon nekoliko tjedana mi na nekima (uglavnom straznjima) zna pokazati tlak od 1.7 ili cak jednom od 1.4 bara. Gume (ljetne) su stare 6 godina i presle se skoro 70.000 km. Da li bi uzrok ovih problema s proklizavanjem kod kretanja moglo biti nesto drugo osim guma? Lijep pozdrav, Marko

ODGOVOR:

Gume mogu biti uzrok nestabilnosti i lošeg držanja na cesti ali nisu uzrok podrhtavanja kako ste Vi naveli . Dođite do mene u Samobor da pregledam Vaše vozilo . Pregled je za Vas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - POVREMENO NE PALI

Datum objave: 30.11.2011 18:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Fluence (star godinu dana). Problem mu je ponekad da kad je hladan nece da upali. Treba mu i preko 15 pokusaja da bi upalio. Vozio sam ga u ovlasteni servis i racunalo nije pokazalo nikakvu gresku. Provjerili su akumulator, svjecice i ostalo sve je ok. Sljedeci korak je ostaviti auto u servisu neko vrijeme i cekati kad ce se pojaviti problem. No nakon sto sam ga prije 3 dana nakon 15 pokusaja upalio, cudno se ponasao gas (oscilirao) što je ljude u servisu nagnalo da ociste leptir gasa. Za sada (vec dva dana) od tada auto pali normalno i stalno,dakle jedini mu je problem bilo to da svaki drugi dan nije htio paliti kad je hladan... Zanima me je li uzrok takvih problema bio taj leptir ili mozda cinjenica da sam na 25 000 km radio prvi servis(mjenjao ulje)... jer je propisano 30 000 inace! Pitam ako se opet pojave problemi, sto po vama biva najcesci uzrok tih smetnji. Napominjem da je novi auto u pitanju!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer ( sustav za blokadu paljenja ) , relej za napajanje ECU centrale, ECT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, relej pumpe za gorivo . Na kraju uzrok može biti i upravljačko računalo motora. Takvi kvarovi se događaju ali s eipak na kraju sve riješi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI MI GRIJANJE

Datum objave: 25.11.2011 10:28:52
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem s mojim Renaultom 19,94.g.Naime radi se o tome da skoro nikako ne radi grijanje u kabini tj.na 1.stupnju malo grije a ako se pojaca strujanje onda izlazi hladan zrak.Termostat radi pravilno,motor postize radnu temperaturu,probao sam na preporuku sa zamjenom malog hladnjaka i sa ciscenjem hladnjaka i cijelog sustava i zamoijenjena je rashladna tekucina ali nista nije pomoglo.Koji bi jos uzrok problema mogao biti?Hvala i srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću sve moguće uzroke a to su : termostat , pumpa za vodu, cirkulacija kroz veliki hladnjak, cirkulacija kroz mali hladnjak, filter kabine ( ako postoji ) , komande grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač . Neispravna brtva glave motora ( tada kompresije probija u rashladni sustav ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - ZABRINJAVAJUČI NATPIS

Datum objave: 23.11.2011 18:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, Na instrument tabli od renaulta clio II, 1.5 dci u toku voznje upalila se lampica SERVIS i lampica od AIR BAG pa me zanima u cemu bi mogao da bude kvar. Taj dan sam uradio servis (zupcasti remen, vodena pumpa, spaner, remen alternatora, ulje 10w40, filter ulja, antifriz). S postovanjem,

ODGOVOR:

Natpis SERVIS se upali uvjek kada postoji bilo kava električna ili elektronska neispravnost na vozilu . U ovom slučaju sustav zračnog jastuka je izvan funkcije i zato Vas natpis SERVIS upozorava da posjetite servis u kojemu ćete riješiti problem ( kvar ) zračnog jastuka . Kada se otkloni kvar na zračnom jastuku natpis SERVIS će se automatski ugasiti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh