Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - ZAŠTO U TURBINI NEMA TLAKA?

Datum objave: 05.08.2011 22:49:30
Slika
PITANJE:

renault megane 1.9 dci 2002. , u leru radi normalno, neprima gas, pregledom je ustanovljeno a u turbini nema tlaka, ventil na turbini je ispravan kao i mjerač zraka, katalizator je uredu krilca na turbini ispravna. kompjuter pokazuje samo da nema tlaka u turbini, nikakvu drugu grešku, pitnje: zasto u turbini nemam tlaka?

ODGOVOR:

Radi Vaše informacije tlak ne nastaje u turbini nego na kompresorskoj strani turbine. Mogući uzroci su : mali broj okretaja turbine, neispravan intercooler, neispravne tlačne cijevi turbine, sustav za regulaciju turbine neispravan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,7 i. - PREBACIVANJE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 22:15:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa motorom renault 19 1.7 multipoint ubrizgavanje. Naime, taj motor je prebačen u R5, i dok su ga prebacivali, nisu bas sve zice spojili. Ja sam sve manje vise spojio, samo neznam koja zica se treba spojit na bobinu, ona sa 2 pipka. Gledao sam na par takvih motora, ali se ne vidi od kuda dolazi.Ako sam uspio opisati, bio bi zahvalan na odgovoru. P.S ne baca iskru, vjerojatno zbog toga. Hvala..

ODGOVOR:

Na bobinu mora dolaziti ulazni napon od 12 V a na drugi kraj bobine dolazi impuls od senzora radilice. Sve skupa je povezano s upravljačkim računalom motora iz kojega dolazi početni napon. Ne postoji shema po kojoj se može dati preporuka kao električki spojiti motor iz jednog vozila u drugo vozilo . Takvo spajanje je moguće samo na način da se neposrednim uvidom i ispitivanjem dođe do spoznaje kako spojiti pojedine električne vodove. To što Vi radite je improvizacija a ja to ne mogu preporučiti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC - SKIDANJE KVAKE VRATA

Datum objave: 31.07.2011 14:18:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Renault Grand SCENIC 1,9 DCI OD 2007. Ne radi mi lijevo pozicijsko svjetlo ( vjerojatno je osigurač) ali nema takvog osigurača u kutiji ispod upravljača. Da li znate gdje ga mogu naći? Usput kako skinuti kvake i očistiti onu dugmad za zatvaranje vrata ( pola ih ne radi od prošle zime ). Pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Ako ne radi samo jedno poziciono svijetlo uzrok nije osigurač. Najčešći uzroci su : žarulja, kontakti na dosjedu za žarulju, konektor, električna instalacija . Osigurač za poziciona svijetla se nalazi gdje i drugi osigurači . Kvaka vrata se može demontirati samo ako se demontira obloga vrata i oslobodi pristup kvaki vrata iznutra . Ako to niste nikada radili bolje je da to ne radite jer nestručnom demontažom možete napraviti štetu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - KAO DA MAČKA PREDE

Datum objave: 31.07.2011 13:56:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Renault Clio 1.2 16,2004 god.prešao 98000 km.Naime automobil kad je u leru osjetim lagano treskanje u mjenjaču te povremeno kao da ce izgubit snagu tj.izgubi(zagluši) se zvuk rada na motoru,te kad ubacim u brzinu i krenem takoder u jednom trenutku kao da ce izgubit gas te moran "dodati malo kvačila".i jos jedno pitanje npr.nakon polukruznog okretanja ili nakon prelaska preko lezeceg policajca u straznjem dijelu vozila cujem neki nedefinirani zvuk najslicniji prednji mačke.Napomena:prije par mjeseci sam kompletno promjenio bobine i kablove te prije dva tjedan promjenio sam ulje,filtere te ulje za kočnice.Da li to moze biti do remena,ako ne molio bih Vas za pomoć.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti kod motora su : tlak i količina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature, brtva usisnog kolektora, lambda sonda, aktuator minimuma, leptirasti ventil, sustav paljenja, niža kompresija na nekom od cilindara, nečisti injektori, električna instalacija motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Zvuk koji čujete na zadnjem dijalu vozila može nastati radi selen blokova zadnjeg ovjesa , radi odbojnih guma na zadnjem mostu..

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC 1,6 16V - DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 28.07.2011 22:46:25
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio R. Grand Scenic 1.6 16v, 2004, sa 124 tkm. Povremeno se na displeju ispisuje "check emissions" (uz "service" i simbol motora), a odprije tjedan dana kod paljenja hladnog motora, "nešto" zakrči kod verglanja i nakon 2-3 sekunde se ugasi. Drugi pokušaj identično ili ponekad uz davljenje se ipak upali. Nakon toga pali odmah po pritisku "start" gumba. Isto i kad je topao (do sat i pol od gašenja). Na ovlaštenom servisu su mi nakon dijagnostike (ispis - test mi nije predočen!?) rečeno i napisano da treba promijeniti senzor bregaste o., remenicu radilice i set za promjenu zupčastog (iako je isti s vodenom pumpom mijenjan prije 10.000 km). Nisam zasad stigao tražiti "drugo mišljenje", pa eto molim Vas za isto ukoliko iz ovog možete nešto zaključiti!? Lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Set zupčastog remena nije uzrok problema koje ste naveli . Mogući uzroci su : senzor bregaste, senzor radilice, MAP senzor, lambda sonda, ECT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, injektori, električna instalacija, ECU centrala. Sve što sam napisao treba ispitati . Nakon toga doći će se do spoznaje što je neispravno a nakon toga nije teško dovesti motor u ispravno stanje. Drugo mišljenje koje bi bilo jednoznačno i točno mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PUCKETANJE IZ PREDNJEG KRAJA

Datum objave: 29.07.2011 16:20:21
Slika
PITANJE:

Stovani g.Meic.Imam 20 god,i napokon sam prije godinu dana skupila za svoj prvi auto,Renault clio 1.2 8v,iz 2000 god.auto je kupljen od jednoga starijega susjeda koji je bio prvi vlasnik i presao nesto manje od 60000km.Do sada nisam imala problema sa autom a u zadnjih mjeseca dana kada ujutro upalim auto i micem volanom desno lijevo,javlja se neko pucketanje iz prednjega kraja,i to traje kakvih 15-20 sekundi i onda se vise ne cuje.Isto tako je i kada auto odstoji na parkingu par sati,opet se cuju takvo lagano pucketanje.Svi (muski)prijatelji su mi rekli da pucketanje iz serva nije jeftin kvar i da bolje prodam auto.Zato me jako zanima vase misljenje o ovome mojemu problemu.Hvala unaprijed Snjezana

ODGOVOR:

Zvuk koji kratkotrajno čujete nije zabrinjavajući . Uzrok nije servo volan nego neki jednostavni dio ovjesa koji se može brzo i jeftino riješiti. Dođite da pregledamo vozilo i da predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,4 i. - PROBLEM JE U STRUJI

Datum objave: 28.07.2011 21:56:14
Slika
PITANJE:

R19 Europa 1,4 1998g. Nakon što u vožnji više nije primao gas, a nije se gasio, već je radio u na malom broju okretaja, motor sam ugasio i nakon toga se više nije mogao upaliti. U auto je ugrađen plin. Plinska instalacija je u redu. Problem je u struji. Već na samom izlazu iz bobine nema iskre kada alnasujem. Bobina dobije napon kad se uključi kontakt. Senzor se nalazi na kučištu mjenjača. Ne znam kako bih provjerio da li je u pitanju senzor, bobina ili elektronika koja pogoni bobinu. Kvar se dogodio u vožnji kod većeg broja okretaja. Hvala u naprijed

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili najbolje je ispitati mototesterom ili osciloskopom . Drugi manje pouzdan način je mjerenjem električnog otpora i napona . Bolji način od ovoga zadnjega je metodom zamjene dijela u kojega sumnjate.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - GASI SE

Datum objave: 25.07.2011 19:08:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renaul tmegane 1.9 dti 2002 god.Auto vozim 2 godine bez ikakvih problema. Od prije par dana pocinju problemi sa paljenjem,i to prvi put se desilo da auto upali i odmah se ugasi. To se ponovilo 4-5 puta dok konacno nije primio gas i ostao da radi kao i ranije. Vuce normalno i ima snagu isto kao i prije pojave ovog problema.Taj dan je poslije palio normalno. Sledeca 2 dana sve teze pali, i vruc i hladan isto.Kad upali ponasa se potpuno isto kao i prije.Rijetko se desi da poslije 5-10 minuta upuli kao i prije kvara, i to kad postigne radnu temperaturu. Ovdje nama servisa za renault. Mostar je najblizi-100 km. Bio bih vam zahvalan ako mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem, i savjetovati sta da radim.Ima li nesto sto moze da uradi neki lokalni majstor bez dijagnostike?

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis navodi na zaključak da uzrok može biti prisutnost zraka u sustavu goriva . Zrak može ulaziti u gorivo na mnogim mjestima i to : cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva u rezervoar, filter gorive ( kućište ) , priključci za gorivo na rezervoaru, priključci na visokotlačnoj pumpi, priključci na dizama, visokotlačna pumpa ( zračnost na glavnom ležaju ) . Provjerite sva navedena mjesta ukoliko imate znanja i mogućnosti da to ispitate .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - REPARIRANA TURBINA

Datum objave: 24.07.2011 16:10:14
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam renault lagune 1.9 dci 2004.godište, 150.000 km. krajem 3. mjeseca ove godine došlo je do kvara na turbini koju sam dao generalno reparirati (sve). od tada sam primjetio da mi auto troši ulje (na 5.000 km - 2 litre ulja), te da auto pri većim brzinama "vuče" slabije nego prije reparacije turbine. možete li mi reći u čemu bi mogao biti problem i savjetovati što da učinim! Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Ako prije popravka turbine nije bila tako velika potrošnja ulja i ako je motor imao više snage , sve te činjenice navode na zaključak da je uzrok turbina. To znači da kvaliteta sadašnje turbine i kvaliteta originalne turbine nisu iste . Još moram naglasiti da motor može trošiti ulje na vodilice ventila i na klipne prstenove. Radi objektivne procjene svakako treba ispitati mehaničko stanje motora i utvrditi na koji način motor troši ulje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,8 16V - KADA SE UGRIJE NE UBRZAVA

Datum objave: 24.07.2011 06:37:45
Slika
PITANJE:

pošovani gosp. Meić!vlasnik sam clia 1,8 16v 1991g.automobil kada je hladan savršeno vuče,ali kad se ugrije nakon 2500okretajaja se počne daviti i ne ubrzava...

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno reći što je neispravno . Sada mogu samo navesti moguće neispravnosti a to su : tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, filter goriva, senzor temperature motora, električnainstalacija, senzor temperature usisanog zraka, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI- NEKADA NEĆE U DRUGU

Datum objave: 23.07.2011 21:24:48
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedan problem koji se ne desava cesto, znaci ponekad ujutro kad pokrenem auto i ubacim u prvu brzinu nece da prebaci u drugu brzinu. Prvi put sam na silu prebacio uz zvuk zupcanika, a kada mi se drugi put desilo otpustio sam kvacilo i napravim par metara u prvoj brzini i onda u drugu prebaci bez problema. Ovo se desavalo samo ujutro tj. kada auto se duze ne vozi, mislim 10-15 sati. Inace auto je Renault Megane 1.5 dci 100ks 2004 god. presao oko 150000 km. Hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je spojka ( kuplung ) . U momentu kada niste mogli prebaciti u drugu brzinu lamela spojke je ostala zaljepljena za zamašnjak . Nakon što se spojka malo zagrije stanje se normalizira. Ako će se to ponavljati ćešće , treba razmišljati o demontaži mjenjača. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - VIBRACIJE MOTORA

Datum objave: 23.07.2011 16:25:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Renault Clio 1.9D iz 2001.,47 kW. U posljednje vrijeme odmah nakon paljenja (s kojim nema problema) počeo bi se jako tresti, bilo da je u prvoj brzini ili u leru (u vožnji se trešnja ne osjeća). Isto se dogodi pri stajanju na semaforu. No, ukoliko ga se malo više 'nagazi', znači npr. 90 km/h izvan grada, trešnja pri stajanju prestaje i tako ispočetka. Nikakve se kontrolne lampice ne pale. Prije 3 mjeseca napravljen je generalni servis na 62 000 km. Auto je 5 godina ležao u garaži, vožen samo povremeno, zato je kilometraža tako niska. Kompjuter javlja grešku u ubrizgavanju i majstor misli da je potrebno mijenjati pumpu za gorivo. Je li moguć nekakav drugi kvar, s obzirom da se ovi simptomi javljaju povremeno? Srdačan pozdrav i hvala!

ODGOVOR:

Vibracije motora kao što ste opisali mogu nastati radi više razloga i to : zrak u sustvau goriva, lošiji rad jednog od cilindara, loš rad neke od diza, mehaničko stanje motora. Obzirom da je vozilo dugo stajalo dobro bi bilo da se napravi mehanički pregled motora . Tada će se izmjeriti kompresija, provjeriti će se podešenost ventila, ispitati će se dize, provjeriti će se sustv dobave goriva i prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI- LUPA PREDNJI OVJES

Datum objave: 22.07.2011 22:07:06
Slika
PITANJE:

kupio sam renault megane 1,9 dci 2002 g. (stari model)....auto je kupljen od prijatelja koji je 1. vlasnik...auto nikad karamboliran....međutim autu lupa prednji ovjes pri prelasku preko neravnina..kao da će se raspast....i prolaskom kroz zavoje totalno proklizava(sava intensaHP-možda su uzrok i gume djelomično)al taj auto kada odskače po cesti....auto sada ima 104000km...desnim krajem je udaren od rubnik te mu je promjenjena vilica(to je mjenjo prijatelj jer se to desilo dok je auto bio u njegovu vlasništvu) dosad sam radio špur jedno 4 puta i svaki put mi se čini da se nakon nekog vremena raštela....opet volan stoji u desno malo da bi auto išo ravno. dosada sam bio kod nekoliko automehaničara i svi su mi rekli da sam ja nešto umislio da je auto sasvim o.k. pa čak i ovi na teh.pregledu nisu ništa komentirali glede ovjesa....bilo kakav savjet bi mi dobro došao...hvala Vam

ODGOVOR:

U ovom slučaju a prema Vašem opisu mogao bih nabrojiti brojne uzroke radi kojih se vozilo ponaša kao što ste Vi opisali . Ne znam da li bi Vam to bilo od koristi . Međutim sigurno bi Vam koristilo da Vam pregledam vozilo i navedem sve neispravnosti. Za Vas bi pregled vozila bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - VELIKI SERVIS

Datum objave: 22.07.2011 21:55:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupio sam Renault clio 1.2 16v, 2003. g. sa 89 tisuća kilometara. Spremam se napraviti veliki servis, pa me zanima što se točno mijenja od dijelova u mašini? (znam da je vodena pumpa i zupčasti, da li još nešto?). Također, koja je razlika, osim u cijeni u nabavi zamjenskih ili originalnih dijelova? I na kraju, koliko bi otprilike koštao takav servis? Hvala!

ODGOVOR:

Na velikom servisu se mijenjaju sve tekućine , svi filteri, zupčasti remen, kočnice po potrebi, servis klima uređaja ako isti nije servisiran unutar dvije godine, ostali potrebni radovi koji se vide kada vozilo dođe na servisnu dizalicu. Zamjenski dijelovi mogu biti dobri ako su isti u prvoj klasi kvalitete. Cijenu servisa bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Pregled za Vas je besplatan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE 1,6 E- GDJE CURI ULJE?

Datum objave: 22.07.2011 21:48:34
Slika
PITANJE:

Dobar dan..ovako imam megana coupe 1,6e 1996 godina..promjenio sam nedavno ulje u motoru i počelo mi je slinit od nekuda,čep na karteru je stegnut do kraja ali vidi se mrlja od ulja iznad filtera ulja, dali je to prošao dihtun izmegu bloka i cilindara? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najprije operite zamašćene dijelove motora, nakon toga napravite probnu vožnju . Nakon probne vožnje opet pregledajte motor na mjestu na kojemu ste prije primjetili curenje ulja. Tada ćete točno vidjeti na kojem mjestu se pojavilo curenje ulja ( pojedine brtve, cijev oduška od ulja, semerinzi motora ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4- NEMOGUĆNOST OKRETANJA VOLANA

Datum objave: 21.07.2011 18:46:33
Slika
PITANJE:

vozim reno scenic 4x4 2000g. benz. prilikom ler gasa dolazi do nemogucnosti okretanja volana, dok pri dodavanju gasa funkcija serva se vraca pri voznji cujem lupkanje kod prednjeg desnog tocka i zujanje servo pumpe pri punom motanju da li je moguce da je otisla letva volana ili servo-pumpa ako je letva da li se isplati stavljati reparirana hvala!

ODGOVOR:

Navedeni simptomi na znače da je neispravna hidraulika letve volana , mogu postojati i drugi uzroci koji su manje skupi . Ako niste u zadnje dvije godine mijenjali ulje u servo volanu napravite to možda pomogne. Ako ne postignete rezultat provjerite ispravnost visokotlačne cijevi koja vodi od servo pumpe do kućišta volana . Ako je cijev ispravna provjerite ispravnost servo pumpe . Ako je i pumpa u redu tek tada posumnjajte u hidrauliku letve volana. Letva volana se može uspješno reparirati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i - HLADNJAK

Datum objave: 20.07.2011 22:16:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Renault lagunu I, 2.0rt, benzin, manuelna klima, 1996 god. Nedavno sam imao saobraćajnu nesreću u kojoj su probijeni oba hladnjaka. Novi hladnjaci kod ovalaštenog distributera su preskupi cca 600 eura komplet. Na tržištu polovnih dijelova trenutno nema ovih hladnjaka. Da li se mogu ugraditi hladnjaci npr od 1.8 benzin ili neka druga kubikaža. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Ako su hladnjaci istih dimenzija ( ista površina hlađenja ) i ako odgovaraju svi priključci , tada možete ugraditi hladnjake koji nisu originalni . Da bi to saznali morate radi usporedbe nositi sa sobom originalni hladnjak i neposrednim mjerenjem i uspoređivanjem doći do spoznaje da li će to odgovarati .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - NEMA SNAGE

Datum objave: 19.07.2011 18:31:12
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Renault scenic 1.9 dci iz 2001 god. i moj je problem taj da automobil nema snage do 3000 okretaja, a iznad 3000 normalno ide i ubrzava sve dok su okretaji iznad 3000.Cim se okretaji spuste ispod 3000 stvar se ponavlja.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage  kao što ste opisali su : začepljenje turbine ( velika količina krutih čestica ) , suženje usisnih kanala na glavi motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, niski tlak turbine, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V- BRUJANJE KAD RADI KLIMA

Datum objave: 18.07.2011 17:56:38
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8 16 ventila, 2001 god, 88 kw,i obracam Vam se vec ocajna u nadi da cete ustepi da me bar posavetujete. Auto radi normalno, cim se klima upali cuje se brujanje, pri jacem gasu brujanje postaje intenziivnije. Uradjen je veliki servis,mali servis,nov alternator, kompresor, roleri, spaneri, ulje novo, nov freon. Automobil mi stoji vec nedelju dana u servisu jer ne mogu da otklone kvar.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na ventilatoru grijača , na elektromotoru ventilatora. Postoji još i ventilator na hladnjaku koji se također pali kada uključite klima uređaj . Zvuk nije teško otkriti jer nastaje na mjestima koje sam naveo. Možda ipak trebate potražiti drugi servis koji to može s lakočom obaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE- SAM POVEĆAVA OKRETAJE

Datum objave: 18.07.2011 17:46:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! e ovako imam veliki problem sa renaultom meganeom coupeom. naime auto je do sad imao mali ler gas (otprilike 700 okretaja) no u zadnjih tjedan dana auto sam povećeva okretaje tj ode u iber turažu te se gasi u vožnji. Bio sam na dijagnostici te mi je čovjek rekao da je otišao senzor okretaja motora. no ja ipak više sumnjam na motorić ler gasa(?) naime i to sam probao promijenit no motorić koji sam dobio nije pasao te mi je čovjek rekao da treba naručit pa opet gledat jer postoje dvije vrste itd. zanima me što da napravim i dali možda znate što bi to moglo biti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Način na koji želite riješiti problem nije dobar. Dogoditi će se da ćete kupiti pojedine dijelove na pamet a isti možda nisu potrebni.  Najbolje rješenje je da Vam stručnjak obavi dijagnostiku motora , nakon toga vam može odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Takve probleme rješavano svaki dan pa znam što se može dogoditi . Ovoga časa nema smisla da navodim sve moguće greške jer ih može biti mnogo i od toga na bi imali koristi.

na vrh Povratak na vrh