Danas je: 21.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - CRNI DIM

Datum objave: 05.10.2011 13:50:04
Slika
PITANJE:

Postovani g. Mejicu. Imam jedno pitanje koje je vezano za Renault Clio II, 1.5 dci, 48kw. Auto upali iz prve, posle voznje nekad nece da upali iz prve odnosno malo za vergla i nakon ponovljenog paljena upali i drugo pitanje kad dodam jak gas u leru auto pocne izbacivati crni dim pa me zanima u vemu bi mogao biti problem. Inace auto je preslo 200000 i normalno radi. Hvala Vam

ODGOVOR:

Ako motor ponekad otežano pali treba pregledati slijedeće : stanje akumulatora, električne kontakte i konektore na električnoj instalaciji motora, prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, mehaničko stanje motora, senzor tlaka goriva, solenoid tlaka goriva, ECT senzor, dize, ECU centralu. Crni dim se može pojaviti radi slijedećih neispravnosti : filter zraka, propuštanje na tlačnim cijevima turbine, EGR ventil, dize, ventil turbine Wastegate, MAP senzor, IAT senzor, senzor temperature stlačenog zraka, APP senzor pedale gasa, djelomično začepljenje ispišnog sustava, VT pumpa .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - SENZORI

Datum objave: 04.10.2011 10:08:01
Slika
PITANJE:

Postovani gosp.Meic.Do sada sam uvijek bila zadovoljna vasom uslugom,auto radi ko bombona.Ali sada imam jedno pitanje vezano takodjer za Renault megana II. 2006 god. 1.9 dci.Radi se o autu moga prijatelja,nazalost on ne zivi blizu vaseg servisa da vas posjeti. Pitao me je za savjet,posto imamo isto vozilo,a radi se o tome da se lampica od ESP i servisni kljuc nikako ne gase,a nakon sto startuje auto i prije nego se upale lampice u nekih 5 sekundi on zaslajdra tockovima i ESP se aktivira (sto znaci da radi),ALI nakon par metara voznje opet se upale lampice od ESP(zajedno sa CHEK ESP,na displeju)i ESP ne funkcionira.Cuo je da se senzor zna zaprljati i moze se ocistiti sa npr. WD-40,pa ga zanima gdje tocno dodje taj senzor,da ga proba ocistiti,na kojem dijelu vozila.I ako ne uspije tako,sta bi drugo moglo biti uzrok kvara i smije li se voziti auto sa upaljenom lampicom.Puno pozdrava za vas i ostajte mi zdravo :-)))

ODGOVOR:

ESP ( Electronic Stabyliti Program ) radi u suradnji s ABS ( Anti Block System ) sustavom kočnice a neki dijelovi su im zajednički . Senzori se nalaze na svkom pojedinom kotaču a senzor bočnog proklizavanja se nalazi u tunelu ili na konzoli između prednjih sjedala . Čišćenje koje ste naveli nikada ne pomaže ( osim psihološki ) . Na ovom vozilu treba najprije napraviti dijagnostiku sustava ESP a nakon toga predložiti rješenje i otkloniti kvar . Žao mi je što nisam mogao biti precizniji jer je karakteristika kvara specifična .

 

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - CRNO DIMI

Datum objave: 04.10.2011 09:54:20
Slika
PITANJE:

megane 1,5 dci,22000 km,mijenjana turbina,slabo vuče,negdje malo ispod 2000 o/min ne prima "gas",crno dimi. Dijagnostika rekla korekcija na injektorima oko 0,98 (0,88) ali na trećem cilindru 1,22.Ima li smisla mjenjati samo jednu diznu? Kako izgleda reparacija dizni.Dizne su Siemens VDO. Da li je uputno poštimati i pumpu? SRP

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba obaviti pojedina ispitivanja i tek nakon toga dati prijedlog rješenja . Bitno je utvrditi da je mehanički sustav motora ispravan ( faza, kompresija, bregasta osovina, da nema začepljenja na usisnim kanalima i ispušnom sustavu ) , da je ispravna visokotlačna pumpa, da je ispravna turbina i sustav za regulaciju turbine . Na kraju ostaju dize . Ako su dize Simens u većini slučajeva se ite ne mogu servisirati-popravlljati . Visokotlačna pumpa se može servisirati .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 16V - NE PALI HLADAN

Datum objave: 04.10.2011 08:06:35
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam renault twingo 1.2 16v i imam problem oko paljenja ujutro. napravila sam servis,al cim je malo hladnije on nece upalit a vergla,palim ga na guranje. pa možete mi rec dali je problem u akumulatoru,alnaseru ili nečemu drugom? zahvaljujem u naprijed

ODGOVOR:

Kada postoji problem s paljenjem uvijek s enajprije ispituje akumulator i elektropokretač . Akumulator mora imati potreban napon a kapacitet mu mora biti veći od 60 % . Elektropokretač mora biti u dobrom stanju kako prilikom startanja nepon akumulatora ne bi pao ispod 9,5 V . Ako su akumulator i elektropokretač sasvim ispravni tada je problem u sustavu ubrizgavanja ili u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Radi ovoga drugiga što sam naveo potrebno je raditi dijagnostiku motora kako bi se točno utvrdile neispravnosti. Ako se ne snađete mi Vam možemo to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - VENTILATOR KLIME BLOKIRA

Datum objave: 30.09.2011 19:50:56
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za savjet. Imam renault lagunu 1.9dti 1998.godina,automatska klima. Ventilator klime mi nekada blokira na dvije crtice puhanja a nekada radi normalno neki kazu da je problem u tranzistorima pa bi prije svega pitao vas za mišljenje,puno hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Česti uzrok neispravnosti motora ventilatora je upravljački modul ventilatora . Isti se nalazi na samom kućištu ventilatora i može se posebno nabaviti ako je neispravan . Ostale moguće neispravnosti su : električna instalacija, prekidač, sam elektromotor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - NE RADE SVE BRZINE VENTILATORA

Datum objave: 30.09.2011 19:49:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam scenic 2005.g. ručna klima ventilator, a time i klima rade samo na brzini 1,2 3 nešto jako jako malo, brzina 4 uopće ne radi. zanima me šta bi to moglo biti i kolika je cca popravka. hvala

ODGOVOR:

Ako ne rade sve brzine ventilatora kabine najčešći uzroci su : upravljački modul ventilatora, prekidač ventilatora, električna instalacija , elektromotor ventilatora. Ako je efekt hlađenja jako slab tada treba napraviti servis klima uređaja . Točnu cijenu popravka mogu reći nakon pregleda vozila. Servis klima uređaja s materijalom je oko 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 29.09.2011 22:51:12
Slika
PITANJE:

Znaci imam Lagunu 2001.g. 1.8 16V U 2.mj. me pocela zafrkavati - u voznji samo odjednom ko da gubi gas. Negdje na pola gasa kao da se pocne gusiti i usporava. U tom trenutku ako stisnem gas do kraja opet normalno vozi,ali cim opet smanjim gas negdje na pola opet se "guši". A ako u tom trenutku kad se pocne gusiti drzim gas na toj jacini nakon 5-10 sek kao da se nesto odblokira i onda vozi normalno bez tog gusenja. I tako bi mogao napraviti 1000km u komadu bez da pravi probleme,ali cim ga ugasim i upalim opet ista stvar. Bila je kod mehanicara skoro mjesec dana,pokusao je sve i svasta,cak sam i od frenda posudio njegovu lagunu da mozemo neki dio (klapnu ili tako nesto) isprobati,ali nista. I nista nismo nasli. Ne bi bio toliki problem da mi na tehnickom nije pala eko test. Ne kuzim se,ali valjda je lambda prenizak i previsoka emisija CO2. Kaze ovaj na tehnickom da kao da daje previse benzina. Vozio sam ju u Renaultov servis i evo nakon 10 dana ni oni nisu nista nasli. Kompjuter ne daje nikakvu gresku.

ODGOVOR:

Na samom početku moram primjetiti da niste odabrali baš najbolji servis jer kvar nije defektiran ni otklonjen. Do rezultata se sigurno može doći stručnim pristupom i ispitivanjem svih komponenata sustava paljenja, sustava ubrizgavanja , sustava za upravljanje motorom , mehaničkog sustava motora . Ovoga časa ne bi bilo Vama od koristi kada bih Vam nabrojio 30-40 mogućih neispravnosti koje mogu biti uzrok lošeg eko testa i problema sa snagom motora. Pojedini dijelovi se ne mijenjaju na bazi pretpostavke ne go na osnovu ispitivanja . Ako ima još kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - PUNCTURE-STOP

Datum objave: 28.09.2011 22:52:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Lagunu 2.2. dci elegance iz 2002. Auto je servisiran u ovlaštenom servisu. Prije nekoliko dana na putnom računalo mi se pojavilo da je pukla stražnja desna guma (PUNCTURE - STOP), i znak STOP. Međutim uvidom u stanje gume( fizički pregled) tlak u gumi se ne spušta te je i dalje 2.3. Da li je riječ o nesipravnom senzoru za tlak, alu felgi ili nečemu drugom? Hvala unaprijed. Branko

ODGOVOR:

Mogući uzroci su ; senzor tlaka u ventilu gume, prijemnik signala ( blue tooth ) , električna instalacija do instrument ploče .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,6 16V - NE RADI VENTILATOR

Datum objave: 27.09.2011 22:56:17
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam nekoliko pitanja za svoj renault scenic 1,6 16 v, 2001 god. Naime prestao je raditi ventilator kabine ( ima klima automatic), provjerio sam osigurace i sve je ik. Inace se povremeno pali pa crkne i tako... Drugo pitanje je kod malo brzeg kretanja cuje se ispog auta neko cviljelje/ struganje. Da li bi mozda to bila lamela ili...puno hvala i veselim se odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ventilator kabine ima svoju upravljačku elektroniku koja je najčešće uzrok kada motor ventilatora ne radi . Postoje i drugi uzroci a to su otpornik na motoru ventilatora i električna instalacija motora ventilatora . U ovom slučaju najprije bih ispitivao elektromotor ventilatora i otpornik ventilatora a nakon toga električnu instalaciju i upravljačku elektroniku. Zvuk koji ste opisali kao struganje i cviljenje može nastati zbog : ispušnog sustava, nosača motora, pogonskih osovina, spojke, transmisije, ovjesa. Nakon pregleda Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje. Ako želite mogu pogledati Vaše vozilo a to je za Vas besplatno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA III - PAŠU LI FELGE?

Datum objave: 27.09.2011 22:21:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupujem čelične felge za Lagunu III. i našao sam povoljno od Citroena C5, pa me zanima da li te felge pašu na moju lagunu prema broju rupa razmaku između rupa... Pozdrav Damir

ODGOVOR:

Siguran način da provjerite da li Vam odgovaraju spomenute felge je da na Vašem vozilu demontirate jedan od kotača i da umjesto njega stavite felgu koju mislite kupiti . Na taj način čete znati broj rupa, udaljenost rupa, promjer dosjeda koji ide ne glavčinu, dali navedena felga zapinje za kočna kliješta. Sve drugo je samo teorija i nagađanje. Ako želite donesite felgu, mi Vam možemo to provjeriti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - MUTNA VODA

Datum objave: 26.09.2011 23:00:21
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu pre svega veliki pozdrav i podrsku i ako mozete da mi pomognete u pitanju je renault tvingo 1.2 kubika 98 god kupio sam ga skoro i kada sam otvorio bocicu od vode prvi put ugledao sam da je voda mutna i da ima nekih masnih naslaga to sve ne bi bilo cudno ja bi pomislio da dihtung glave ali motor ne trosi kap ulja ne trosi vodu ne grije se uopste temperatura je uvek na normali lijepo vuce da li mozete reci sta da radim pozdrav

ODGOVOR:

Ispustite nečistu rashladnu tekućinu , dobro isperite rashladni sustav ako treba i više puta , po potrebi upotrebite i sredstvo za čišćenje rashladnog sustava ( može se kupiti u autodijelovima ) . Kada rashladni sustav bude potpuno čist stavite novi antifriz gradacije za -40°C . Nakon toga pratite stanje u ekspanzionoj posudi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - TEŠKO PALI

Datum objave: 26.09.2011 14:44:24
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem Lagunu II 1.9 dCi 2001. godiste. Problem koji imam je paljenje vozila. Do nedavno isto je palilo bez ikakvih problema no sad jako tesko pali i u vecini slucajeva se gorivo mora napumpati rucno. Voznja je normalna nakon toga no auto ne pali samo minutu nakon gasenja i stajanja. Majstor je pregledao pumpu goriva i ona je navodno ispravna. Zamijenjen je filter goriva i pregledane su sve cijevcice koje dovode gorivo no nemoguce je pronaci da li koja od njih vuce zrak. Da li postoji jos koji uzrok i koje je rijesenje ovog problema? Zahvaljujem na informaciji.

ODGOVOR:

Ostali mogući uzroci su : kompresija, grijači, dize, filteri, kontrolni modul grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid tlaka goriva, visokotlačna pumpa, EGR ventil, električna instalacija motora, senzor radilice, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - ZAMJENA MANĐETE

Datum objave: 25.09.2011 20:29:05
Slika
PITANJE:

imam kango 98g.kako promjeniti manžetnu na desnom kotacu kod diska

ODGOVOR:

Demontirati desni kotač, otpustiti maticu poluosovine, osloboditi desnu vilicu, pomaknuti glavčinu s diskom prema vani, demontirati menđetu, izbiti homokinetički zglob iz ležišta. Nakon toga obrnutim putem sve montirati natrag.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - U VOŽNJI SE SMANJJUJE GAS

Datum objave: 18.09.2011 21:39:21
Slika
PITANJE:

Dobar dan, Imam clio 1.5 dci 2002. god.u vožnji se smanjuje gas, pritiskom papučice gasa on ponovo povuče i ne pali se nijedna signalna lampica. unaprijed hvala Dražen

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar za gorivo, filteri, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mjerač mase zraka, MAP senzor, senzor bregaste osovine, senzor radilice, dize, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.09.2011 21:26:48
Slika
PITANJE:

imam reno megan 2001 godište benzinac 1,6V prije nekoliko dana poćeo je da zeza prvo više nije htjeo upaliti od prve nego nakon nekoliko pokušaja a zatim se desilo dasam se normalno vratila kući ali pri ponovnom polasku nije htjeo upaliti,čak ni zaverglati.mislili smo da je akomulator pa smo zamijenili ali opet ništa. šta je?

ODGOVOR:

Ako je akumulator sada ispravan onda je uzrok elektropokretač. Na vašemu vozilu se elektropokretač može demontirati i popraviti . Svi potrebni dijelovi za servis elektropokretača se mogu nabaviti . Važno je samo da popravak elektropkretača radi stručna i odgovorna osoba.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. - ISPITATI ALTERNATOR

Datum objave: 18.09.2011 21:11:48
Slika
PITANJE:

PITANJE- Renault Megane 2 1.6 2007, problem sa kontrolkom akumulatora,nedavno sam morao promijeniti akumulator te je u meduvremenu detektiran kvar i na alternatoru ili regulatoru,autoelektričar je otklonio kvarove na alternatoru,stavio drugi regulator,sve uredno ispitao,punjenje je bilo 14,09,no nakon 20-tak min.voznje opet se pali kontrolka akumulatora,ponovnim gašenjem i paljenjem motora lampica se gasi i opet ispočetka,molim vas za savjet i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamjene regulatora napona nije do kraja odrađeno ispitivanje alternatora . Mogući uzroci su : diodni most, pobudne diode, nešto netipično što se može otkriti direktno na samom vozilu. Sada je potrebno ispravno dijagnosticirati kvar, otkloniti kvar, obaviti ispitivanje nakon toga.

na vrh Povratak na vrh