Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,6 i. - GASI SE

Datum objave: 18.08.2011 19:33:54
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam veliki problem sa renault megan 1.6 ben,gasi se u voznji,i onda tesko upali,ne zanam sta mu je,to inace vozi kcerka u bosni,a ja sam kao sto vidite po adresi u kopenhagenu,bio ljetos dolje na odmoru niko nije znao ili hteo da to rijesi,to se ne desava bas cesto ali se desava,takodje imam problem i sa lampicom od obrtaja nekad sam dize kompresiju na 1500 obrtaja a nekad normalno radi na 600 a to sve sam radi,i sad se kao sto rekoh poceo sam gasiti. molim vas za bilo kakav savjet sta bi moglo biti. pozdrav,radan

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručna osoba koja može nakon dijagnostike motora točno utvrditi što je neispravno i nakon toga predložiti rješenje. Moguće ne ispravnosti su : filteri, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, potenciometar gasa, brtva usisnog kolektora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - NEMA SNAGU

Datum objave: 16.08.2011 22:01:14
Slika
PITANJE:

Postovani, imam reno lagunu 1.9 dci i vozim je vec dve godine. Kada sam je kupio sve je bilo u redu, veoma je bio potezan auto i bio sam siguran u preticanju automobila. Medjutim, to se promenilo, automobil jako lose ide, jednostavno nema snagu a ja neznam sta mu se desava. Cesto mu se pali lampica na instrument tabli gdje pise otprilike #faild in fuel injection#. Do nekih 110 kilometara na sat se nepali ali posle te brzine obavesti me i zvucno a i na displeju instrument table u vidu gore navedene poruke. Vase misljenje bi mi mnogo znacil. Unapred zahvalan, Bane

ODGOVOR:

Slabo ubrzanje i slaba snaga motora može se dogoditi radi brojnih razloga i to : mjerač mase zraka, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, sustav za upravljanje turbinom, filteri, dize , ostalo. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora a nakon toga bi se točno znalo što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPACE 3,0 V6 - UGRADITI ELEKTRONSKI MODUL

Datum objave: 16.08.2011 17:22:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam Renault Espace 3,0 V6 1997.godište i ima ugrađen plin,neki dan sam nasipao plin i benzin,no međutim za dva dana se benzin potrošio,ali se uopće nisam vozio na benzin nego na plin,usipao sam benzin jučer i sada je sve u redu,mene zanima što se događa? Također pokazivač potrošnje benzina pokazuje da treba nasuti benzin, a kad stanem i ponovo krenem, pokazivač pokazuje da benzina ima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Vaše vozilo prati količinu goriva u rezervoaru uzimajući u obzir prijeđeni put ( kilometre ) . Računalo ne zna da Vi vozite na benzin . Zato kazaljka pokazivača goriva ide prema nuli iako se benzin ne troši. Na to se morate naviknuti ili treba ugraditi elektronski modul u sustav pokazivača goriva koji bi radio korekciju .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NEKAD RADI NA DVA CILINDRA

Datum objave: 15.08.2011 20:00:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan,imam renalt megan 97.Nekad auto radi ko na dva cilindra i ima uzasan zvuk ugasim ga malo pricekam i dalje sve normalno.Nekad se to dogodi par puta na dan a nekad ne.Kad se to dogodi obrtaji idu dole gore pa se auto cak i ugasi.Unaprijed vam hvala.

ODGOVOR:

Mogućih neispravnosti može biti više a to su : regulator tlaka goriva, injektori, svjećice, bobina, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar gasa, električna instalacija , mehaničko stanje motora. Na Vašem vozilu najprije bih napravio dijagnostiku motora a nakon toga bih točno znao o čemu se radi . Na kraju ne bi bilo teško otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 16V - NE PALI

Datum objave: 14.08.2011 19:29:26
Slika
PITANJE:

Imam renault clioII 1,4 16v 2001.god.Pri pokušaju paljenja automobila okretanjem ključa u bravi u položaj paljenje ne događa se ništa.Pažljivim osluškivanjem čuje se klik jednog od releja ali anlaser ne reagira.Akumulator je pretpostavljam ispravan.(Napon 12,6V brisači,žmigavci rade dosta živo)-Molim cijenjeno mišljenje.Unaprijed zahvaljujem. lp darko

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok bi mogao biti automat elektropokretača ili sam elektropokretač. Najprije bih ispitao stanje akumulatora ( kapacitet ) a nakon toga i elektropokretač . Nakon toga bih obavio servis elektropokretača.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 RT- INDIKATOR TEMPERATURE

Datum objave: 12.08.2011 23:45:06
Slika
PITANJE:

poštovanje imam lagunu I iz 94 god. Motor je 1.8 RT, 90-ak konja Ne radi mi pokazivač temperature na ploči, tj, stalno je u visokom stupnjevima. Bio sam kod majstora i rekli su da hlađenje radi normalno i da samo treba promjeniti taj senzor. Gdje on stoji na motoru da ga skinem jer su mi rekli da ima dvije vrste i da treba donijeti uzorak?? ima još jedan problem vezano za taj isti pokazivač kad upalim auto čuje se lupkanje u predjelu klime, ispod pretinca u u nutrašnjosti. taj isti pokazivać skaće do kraja i cijeli je crven lupkanje traje 10 sekundi i odmah po prestanku pada pokazivač na neku normalu Dok traje lupkanje ne mogu mjenjati brzinu ventilacije na klimi(automatska klima), ali mogu temperaturu hvala unaprijed

ODGOVOR:

Indikator temperature motora nalazi se na glavi motora u neposrednoj blizini termostata , ima karakterističan izgled i nije ga teško prepoznati ( ima dva električna voda ) . Zvuk lupanja koje ste naveli morao bih čuti direktno na vozilu i tada bih znao što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - STRUŽE STAKLO

Datum objave: 12.08.2011 23:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, na poklon sam dobio Renault Clio Storia 2009. proizvodnje. Auto je radio dobro nekih 5 mjeseci, nakon čega je vozačevo staklo počelo strugati pri dizanju i spuštanju, vozio sam auto na popravak već tri-četiri puta jer je užasno iritantan zvuk ( a i rečeno mi je da postoji mogučnost da je nešto strgano). Nakon "popravka" jedno vrijeme prozor lijepo klizi, no onda počme strugati još glasnije nego prije ( pogotovo kada je toplije vrijeme). Na papirima sa servisa piše da je 2 puta mijenjan mehanizam podizanja i zamjena vodilica stakla. Moja pitanja su jel to uopće moguče popraviti da ne struže više? Jel postoji neki način da vidim jesu u servisu stvarno zamijenili kako oni kažu? Jer je sada počelo i suvozačevo staklo strugati. Zahvaljujem Vam se unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Šumovi na podizaču stakla su mogući . Međutim uvijek postoji rješenje ( dorada, podešavanje, podmazivanje mehanizma ) . Neposrednim uvidom mogao bih dati precizan odgovor. Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 2,0 - ZABLOKIRAJU KOČNICE

Datum objave: 12.08.2011 00:02:22
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam renault senic 2.0 98 god i kada auto radi u mestu 15-20 minuta kocnice jednostavno zablokiraju i jedva krenem,ugasim auto i u roku od 10 min one popuste,to mi se vec par puta desilo od kako je majstor zamenio diskove,plocice,i glavni kocioni.Prednje kocnice blokiraju,hvala unapred na odgovoru. Ako odmah krenem i ne radi u mestu onda malo jako drzi,a cim duze radi to ga pomaknuti skoro ne mogu,jedino kad odstoji malo.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je glavni kočni cilindar ( neodgovarajući ) . Mala vjerovatnost je neispravnost servo uređaja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 16V - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 09.08.2011 17:41:37
Slika
PITANJE:

Imam renaulta megana 2, 2003 god, benzinac 1,6 16 v Problem koji me opterećuje jest taj da se pri malom gasu( pri parkiranjima,krećanjima...)automobil često ugasi. Ono što sam primjetio jest to da kada dam gas on ga prima sa nekakvom vremenskom zadrškom/kašnjenjem tako da je posebno problematično raditi vagu bez ručne kočnice.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, nečisti injektori, filteri, EVAP ventil rezervoara, ECT senzor temperature motora, lambda sonda, MAP senzor, IAT senzor temperature motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - HLAĐENJE

Datum objave: 08.08.2011 18:55:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam što nama manje upućenima pomažete svojim savjetima, znanjem i iskustvom! Nadam se da ćete i meni moći pomoći, već se neko vrijeme natežem sa hlađenjem tekućine u svojoj Laguni. Radi se o prvoj seriji, 95. godina, 1.8 8V sa ugrađenim plinom (Lovato). Problem nastaje kod paljenja odnosno nepaljenja ventilatora (dva su komada) na kileru. Termoprekidač je novi, termostat je ispravan, vodena pumpa je nova. I događa mi se da se ventilatori pale u prvu pa drugu brzinu samo kad okretaji motora budu veći od recimo 1500. I tu je sve OK, pali se prva brzina i uskoro i druga ventilatora (na 92 i 97 čini mi se). Ako ostavim auto da radi u leru bez imalo gasa, ventilatori se uopće ne pale i kazaljka ode u crveno. Čim dodam malo gasa, kroz 10-ak sekundi se pale i normalno hlade. Imate li ideju koji dio radi probleme? Je li moguće da pumpa ne dotjera vrući antifriz do termoprekidača ako je auto u leru (a gdje se nalazi senzor temperature)? Je li do struje? Stvarno više nemam ideja, probavao sam s drugim termoprekidačem, probavao sam ostaviti samo drugu brzinu uključenu... Hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u sve a to znači u mehanički sustav i u električni sustav. Kod mehaničkog sustava bih provjerio pumpu za vodu, hladnjak, gumene cijevi, termostat . Kod električnog sustava bih kontrolirao : napon na konektorima ventilatora, senzor temperature motora ETC koji se nalazi na glavi motora s lijeve strane. Po potrebi bi provjerio i električnu instalaciju te napon punjenja alternatora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - VOLAN ČUDNO STOJI

Datum objave: 08.08.2011 18:50:04
Slika
PITANJE:

Sinoć sam se dugo uparkiravao i dosta vrtio volan do kraja. Nakon toga, kad sam se htio isparkirati, jedva sam uspio okrenuti volan, a kotači su se jedva pomakli. Nakon toga primijetio sam i da mi volan nekako čudno stoji (kotači ravni a volan skroz 'naopako'). U normalnoj vožnji reagira normalno, ne bježi, nije težak i ne daje nikakve 'signale'. Ali, svaki put kada zakočim i u mjestu pokušam okrenuti volan, to ide jako, jako teško... Pogotovo u rikvercu. S obje ga ruke jedva smotam. Što bi to moglo biti? Radi se o Renault Cliu iz 2005., 2.0 automatik., benzinac. Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je servo volan koji na leru nema potrebnu snagu i zato teško okrečete volan. Neposrednim uvidom na vozilu može se brzo utvrditi što je uzrok tome ( hidraulična pumpa, tlačne cijevi, servo volan ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO 1,4 i. - VENTILATOR SE NE PALI

Datum objave: 07.08.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

dobar dan......imam pitanje za renault kangoo 1.4 1999.godina.ventilator hladnjaka se ne pali,pa me zanima zbog cega.da li je u pitanju termoprekidac i gdje se nalazi. auto se u voznji ne pregrijava ,a u radu na mjestu temperatura se podize ,a ventilator se ne ukljucuje......hvala....... silvana

ODGOVOR:

Ako Vaše vozilo ima termoprekidač on se nalazi na hladnjaku. Ako Vaše vozilo nema termoprekidač tada se ventilator pali uz pomoć senzora temperature motora i ECU upravljačke centrale motora. Senzor temperature motora se nalazi na glavi motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - ZAŠTO U TURBINI NEMA TLAKA?

Datum objave: 05.08.2011 22:49:30
Slika
PITANJE:

renault megane 1.9 dci 2002. , u leru radi normalno, neprima gas, pregledom je ustanovljeno a u turbini nema tlaka, ventil na turbini je ispravan kao i mjerač zraka, katalizator je uredu krilca na turbini ispravna. kompjuter pokazuje samo da nema tlaka u turbini, nikakvu drugu grešku, pitnje: zasto u turbini nemam tlaka?

ODGOVOR:

Radi Vaše informacije tlak ne nastaje u turbini nego na kompresorskoj strani turbine. Mogući uzroci su : mali broj okretaja turbine, neispravan intercooler, neispravne tlačne cijevi turbine, sustav za regulaciju turbine neispravan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,7 i. - PREBACIVANJE MOTORA

Datum objave: 04.08.2011 22:15:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam problem sa motorom renault 19 1.7 multipoint ubrizgavanje. Naime, taj motor je prebačen u R5, i dok su ga prebacivali, nisu bas sve zice spojili. Ja sam sve manje vise spojio, samo neznam koja zica se treba spojit na bobinu, ona sa 2 pipka. Gledao sam na par takvih motora, ali se ne vidi od kuda dolazi.Ako sam uspio opisati, bio bi zahvalan na odgovoru. P.S ne baca iskru, vjerojatno zbog toga. Hvala..

ODGOVOR:

Na bobinu mora dolaziti ulazni napon od 12 V a na drugi kraj bobine dolazi impuls od senzora radilice. Sve skupa je povezano s upravljačkim računalom motora iz kojega dolazi početni napon. Ne postoji shema po kojoj se može dati preporuka kao električki spojiti motor iz jednog vozila u drugo vozilo . Takvo spajanje je moguće samo na način da se neposrednim uvidom i ispitivanjem dođe do spoznaje kako spojiti pojedine električne vodove. To što Vi radite je improvizacija a ja to ne mogu preporučiti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC - SKIDANJE KVAKE VRATA

Datum objave: 31.07.2011 14:18:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Renault Grand SCENIC 1,9 DCI OD 2007. Ne radi mi lijevo pozicijsko svjetlo ( vjerojatno je osigurač) ali nema takvog osigurača u kutiji ispod upravljača. Da li znate gdje ga mogu naći? Usput kako skinuti kvake i očistiti onu dugmad za zatvaranje vrata ( pola ih ne radi od prošle zime ). Pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Ako ne radi samo jedno poziciono svijetlo uzrok nije osigurač. Najčešći uzroci su : žarulja, kontakti na dosjedu za žarulju, konektor, električna instalacija . Osigurač za poziciona svijetla se nalazi gdje i drugi osigurači . Kvaka vrata se može demontirati samo ako se demontira obloga vrata i oslobodi pristup kvaki vrata iznutra . Ako to niste nikada radili bolje je da to ne radite jer nestručnom demontažom možete napraviti štetu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - KAO DA MAČKA PREDE

Datum objave: 31.07.2011 13:56:38
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem Renault Clio 1.2 16,2004 god.prešao 98000 km.Naime automobil kad je u leru osjetim lagano treskanje u mjenjaču te povremeno kao da ce izgubit snagu tj.izgubi(zagluši) se zvuk rada na motoru,te kad ubacim u brzinu i krenem takoder u jednom trenutku kao da ce izgubit gas te moran "dodati malo kvačila".i jos jedno pitanje npr.nakon polukruznog okretanja ili nakon prelaska preko lezeceg policajca u straznjem dijelu vozila cujem neki nedefinirani zvuk najslicniji prednji mačke.Napomena:prije par mjeseci sam kompletno promjenio bobine i kablove te prije dva tjedan promjenio sam ulje,filtere te ulje za kočnice.Da li to moze biti do remena,ako ne molio bih Vas za pomoć.Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti kod motora su : tlak i količina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, ECT senzor temperature, brtva usisnog kolektora, lambda sonda, aktuator minimuma, leptirasti ventil, sustav paljenja, niža kompresija na nekom od cilindara, nečisti injektori, električna instalacija motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Zvuk koji čujete na zadnjem dijalu vozila može nastati radi selen blokova zadnjeg ovjesa , radi odbojnih guma na zadnjem mostu..

na vrh Povratak na vrh

RENAULT GRAND SENIC 1,6 16V - DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 28.07.2011 22:46:25
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio R. Grand Scenic 1.6 16v, 2004, sa 124 tkm. Povremeno se na displeju ispisuje "check emissions" (uz "service" i simbol motora), a odprije tjedan dana kod paljenja hladnog motora, "nešto" zakrči kod verglanja i nakon 2-3 sekunde se ugasi. Drugi pokušaj identično ili ponekad uz davljenje se ipak upali. Nakon toga pali odmah po pritisku "start" gumba. Isto i kad je topao (do sat i pol od gašenja). Na ovlaštenom servisu su mi nakon dijagnostike (ispis - test mi nije predočen!?) rečeno i napisano da treba promijeniti senzor bregaste o., remenicu radilice i set za promjenu zupčastog (iako je isti s vodenom pumpom mijenjan prije 10.000 km). Nisam zasad stigao tražiti "drugo mišljenje", pa eto molim Vas za isto ukoliko iz ovog možete nešto zaključiti!? Lijepi pozdrav.

ODGOVOR:

Set zupčastog remena nije uzrok problema koje ste naveli . Mogući uzroci su : senzor bregaste, senzor radilice, MAP senzor, lambda sonda, ECT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, injektori, električna instalacija, ECU centrala. Sve što sam napisao treba ispitati . Nakon toga doći će se do spoznaje što je neispravno a nakon toga nije teško dovesti motor u ispravno stanje. Drugo mišljenje koje bi bilo jednoznačno i točno mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PUCKETANJE IZ PREDNJEG KRAJA

Datum objave: 29.07.2011 16:20:21
Slika
PITANJE:

Stovani g.Meic.Imam 20 god,i napokon sam prije godinu dana skupila za svoj prvi auto,Renault clio 1.2 8v,iz 2000 god.auto je kupljen od jednoga starijega susjeda koji je bio prvi vlasnik i presao nesto manje od 60000km.Do sada nisam imala problema sa autom a u zadnjih mjeseca dana kada ujutro upalim auto i micem volanom desno lijevo,javlja se neko pucketanje iz prednjega kraja,i to traje kakvih 15-20 sekundi i onda se vise ne cuje.Isto tako je i kada auto odstoji na parkingu par sati,opet se cuju takvo lagano pucketanje.Svi (muski)prijatelji su mi rekli da pucketanje iz serva nije jeftin kvar i da bolje prodam auto.Zato me jako zanima vase misljenje o ovome mojemu problemu.Hvala unaprijed Snjezana

ODGOVOR:

Zvuk koji kratkotrajno čujete nije zabrinjavajući . Uzrok nije servo volan nego neki jednostavni dio ovjesa koji se može brzo i jeftino riješiti. Dođite da pregledamo vozilo i da predložimo rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,4 i. - PROBLEM JE U STRUJI

Datum objave: 28.07.2011 21:56:14
Slika
PITANJE:

R19 Europa 1,4 1998g. Nakon što u vožnji više nije primao gas, a nije se gasio, već je radio u na malom broju okretaja, motor sam ugasio i nakon toga se više nije mogao upaliti. U auto je ugrađen plin. Plinska instalacija je u redu. Problem je u struji. Već na samom izlazu iz bobine nema iskre kada alnasujem. Bobina dobije napon kad se uključi kontakt. Senzor se nalazi na kučištu mjenjača. Ne znam kako bih provjerio da li je u pitanju senzor, bobina ili elektronika koja pogoni bobinu. Kvar se dogodio u vožnji kod većeg broja okretaja. Hvala u naprijed

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili najbolje je ispitati mototesterom ili osciloskopom . Drugi manje pouzdan način je mjerenjem električnog otpora i napona . Bolji način od ovoga zadnjega je metodom zamjene dijela u kojega sumnjate.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - GASI SE

Datum objave: 25.07.2011 19:08:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renaul tmegane 1.9 dti 2002 god.Auto vozim 2 godine bez ikakvih problema. Od prije par dana pocinju problemi sa paljenjem,i to prvi put se desilo da auto upali i odmah se ugasi. To se ponovilo 4-5 puta dok konacno nije primio gas i ostao da radi kao i ranije. Vuce normalno i ima snagu isto kao i prije pojave ovog problema.Taj dan je poslije palio normalno. Sledeca 2 dana sve teze pali, i vruc i hladan isto.Kad upali ponasa se potpuno isto kao i prije.Rijetko se desi da poslije 5-10 minuta upuli kao i prije kvara, i to kad postigne radnu temperaturu. Ovdje nama servisa za renault. Mostar je najblizi-100 km. Bio bih vam zahvalan ako mi mozete reci u cemu bi mogao biti problem, i savjetovati sta da radim.Ima li nesto sto moze da uradi neki lokalni majstor bez dijagnostike?

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis navodi na zaključak da uzrok može biti prisutnost zraka u sustavu goriva . Zrak može ulaziti u gorivo na mnogim mjestima i to : cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva u rezervoar, filter gorive ( kućište ) , priključci za gorivo na rezervoaru, priključci na visokotlačnoj pumpi, priključci na dizama, visokotlačna pumpa ( zračnost na glavnom ležaju ) . Provjerite sva navedena mjesta ukoliko imate znanja i mogućnosti da to ispitate .

na vrh Povratak na vrh