Danas je: 24.07.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,6 16V - KOJI MJENJAČ UGRADITI

Datum objave: 01.07.2011 00:36:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Megane karavan 1.6, 16V godina 2004. i nakon roštanja u getribi tijekom vožnje koje je s vremenom sve jače i jače mehaničar je siguran da ju treba zamijeniti. Obzirom da sam se bacila na nabavku druge, rabljene moje pitanje je: Koje sve getribe pašu na ovaj model? Dali samo od istog ovog modela ili npr. Twinga, Lagune i sl.i koja godina dolazi u obzir? Unaprijed hvala !!

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo odgovara samo isti mjenjač kao što imate sada. Ako ugradite koji drugi neće odgovarati prijenosni omjer diferencijala kao i prijenosni omjeri pojedinih brzina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TIPTRONIC IZGUBI FUNKCIJU

Datum objave: 30.06.2011 16:44:33
Slika
PITANJE:

Uvaženi gospodine Meić, Svaka riječ hvale za vaš rad i ovaj site je nedovoljna u vremenima i kojima živimo. Pročitao sam sve što ovdje piše o renaultovim vozilima i vidio da postoji nekoliko sličnih problema ovom koji ja imam. Iznosenje mog problema ce biti malo duze i detaljnije samo iz razloga sto smo prlicno udaljeni i sto bi mi vasi eventualni savjeti mogli ustedjeti dosta novca i vremena i naravno zivaca. Kod mog vozila, Reno Scenic, 2006, 1.9 DCI, automatik (AL4 DPO 4 brzine), kojeg sam kupio prije nekoliko sedmica i naravno bez garancije na ispravnost imam slijedeći problem: Dok je vozilo "hladno", uglavnom, u toku vožnje mi se pojavi upozorenje da provjerim mjenjač i vozilo prebaci u stepen niže i ostane u tom stepenu, dok tiptronic izgubi svoju funkciju. Ako zaustavim, ugasim i ponovo upalim i nastavim vožnju sve je ok i vrlo rijetko se desi da ponovi grešku. Kada se to prvi put desilo odmah sam posjetio servis (neovlasten) i oni su mi predlozili da zamjenim ulje u mjenjaču, što smo i uradili ali bez zamjene filtera jer bi navodno trebalo otvoriti mjenjač i da je to nepotrebno (prethodno je uradjen veliki sevis, pumpa, spaner, remen, ulje motora i svi filteri). Nakon samo 2 dana i ne mnogo predjenih kilometara problem se ponovo poceo javljati. Primjetio sam kada zagrijem vozilo prije prvog kretanja da se ovo ne desava. Posjetio sam 3 ovlastena i 3 neovlastena servisa kako bi mi dijagnosticirali kvar i jedan servis za mjenjače. Ovlašteni servisi nisu zeljeli ni dijagnosticirati kvar već nude opciju zamjene mjenjača (nov za 5000 E, repariran za 2000 + rad, ulje i dr.) Neovlašteni servisi su dijagnosticirali povremenu gresku na senzoru pritiska ulja u mjenjaču, povezan sa greskom na ABS i rucnoj kocnici. Mjereno sa (ESItronic software) to su slijedeće greske: C1181, CAN komunikacija prema ABS, nema komunikacije, P0009, Pritisak ulja u mjenjaču, neplauzubilna regulacija, C 1188, CAN komunikacija s upravljačem mjenjača, nema komunikacije. Neovlašteni servisi uglavnom nisu voljni da se bave ovim problemom jer ne mogu sa sigurnoscu reci dali su u stanju otkloniti kvar i dati bilo koje garancije. Servis za mjenjače je na osnovu gore navedenih parametara i jednog kruga testne vožnje konstatovao da se radi o kvaru siber kast ploče sa elektricnim ventilima. Zamjena ovog sklopa kosta ovdje u Bosni oko 900 E (pribliznu cijenu su dali i u ovlastenom servisu), ali je problem što niko ne može garantovati da neće doci ponovo do istog kvara. Ono što sam do sada uspio da doznam je da ovaj kvar uzrokuju cestice koje nastaju usljed trosenja lamele i drugih pokretnih i nepokretnih dijelova u mjenjacu a koje zacepljaju ventile, tako da sam laicki zakljucio da, i ako zamijenim ovaj dio necu mnogo dobiti, mozda nekoliko mjeseci ispravan mjenjac. Ono što me muci je to, da niko nije zelio ni da pogleda elektricne instalacije i senzor koji to javlja, niti mi je spomenuo opciju da otvori mjenjac,sve ocisti, produva i zamjeni filter. Molim vas kazite mi da li bi imalo smisla da trazim od servisera da mi ovo urade i da li bi to moglo dati kakve rezultate i ako da, kazite mi orjentirno koliko bi to u Hrvatskoj kostalo, rado cu i vas posjetiti. Od svih savjeta koje sam dobio ovdje, zakljucio sam da je svima mnogo posla a malo para da bi rasklopili i cistili mjenjac. Slijdece pitanje je dali bi imalo smisla mijenjati cijeli mjenjac, naravno ugraditi polovan koji se ovdje moze pronaci za nekih 600 E, uz dosta srece umjesto zamjene pokvarenog sklopa. Jos jedna mala napomena, serviser za mjenjace mi je rekao da sa ovom greskom mogu jos dugo da vozim ako mi nije dosadno da svaki put kad se desi ugasim vozilo i ponovo krenem, te da sa ovim mogu i na duze relacije (Njemacka), kakvo je vase misljenje. Hvala na strpljenju da procitate ovaj moj elaborat i unaprijed hvala na savjetu za koji ne sumnjam da nece biti strucan.

ODGOVOR:

Automatski mjenjač na Vašem vozilu je sklop koji se ispravno može servisirati i ispitivati jedino u tvorničkim uvjetima. To važi i za druge tipove vozila . Ovlašteni servisi rade prema uputama proizvođača i ne obavljaju popravke mjenjača nego samo ugrađuju nove ili tvornički reparirane automatske mjenjače. Uz to daju i tvorničku garanciju. Drugi servisi koji se time bave ili žele baviti mogu otkloniti neke kvarove na ventilima , senzorima , električnoj instalaciji mjenjača. Ako rade reviziju i popravak mjenjača ne mogu postići kvalitetu kao što to može proizvođač mjenjača ( tvornički reparirani mjenjač ) . Da ste Vi na mjestu servisa i Vi bi se ogradili i ne bi olako davali garanciju za nešto što nemate mogućnost detaljno ispitati. Zato Vam pojedini servisi kažu da će pokušati obaviti popravak a rezultat će se vidjeti. To je u neku ruku korektno jer nije dobro nakome dati obećanje da će mjenjač biti dobar a rezultat može izostati .  U ovom slučaju možda treba i dalje voziti s ovim mjenjačem a ako se stanje pogorša onda se može razmišljati o rabljenom ili tvornički obnovljenom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III 1,5 DCI - ZVUK KLAK-KLAK POD HAUBOM

Datum objave: 29.06.2011 23:41:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o Clio III 1.5 dci, godište 2007, K9K motor. S obzirom da su sada već svakojaka nagađanja što bi bilo mom autu, situacija je sljedća: Brojači okretaja više ne variraju ne padaju na 500 kao prije i ima gasa prilikom paljenja i pali iz prve bez ikakvog verglanja, al se čuje klak-klak u motoru ili barem pod haubom motora. Nije nikad bio vožen iznad 140 km/h. Potrošnja mu je bila cca. 4,0 l. Kad bolje stisnem papučicu gasa čuje se se sada pištanje, bez obzira na brzinu,negdje na oko 3000 okretaja. Bila sam na nekoliko testiranja injektora i u početku su bili ok. Izbacivanje goriva u posljednjem testiranju, u jednom injektoru malo varira od svih ostalih. Jel to kritično? Kolika odstupanja su dozvoljena. S obzirom da bi svi mjenjali sve i injektore i pumpu goriva i čistili spremnik goriva, (najlakše je sve promijeniti) želim čuti Vaše mišljenje. U međuvremenu je počišćen EGR-ventil, al nije smanjilo zvuk klak-klak. Da li je stvar u nekom senzoru ili nekom ventilu s obzirom da autić dobro vuće. PS. Čula sam u međuvremenu svakojeke priče, da su neki mjenjali sve injektore i delphi-luccasovu pumpu i da se i dalje cuje zvuk klak-klak pod haubom. Molim Vas za savjet i mišljenje. Unaprijed hvala. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovana već sam Vam odgovorio na ovo pitanje. Predlažem da se čujemo telefonom . Mogu pregledati Vaše vozilo i detaljno poslušati zvuk koji ste opisali . Za Vas bi taj pregled bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - MOGUĆNOST PREGRIJAVANJA

Datum objave: 29.06.2011 23:20:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam renault Megane sedane 1,4 (1996.god), nakon što smo promijenili karburator (rabljeni) automobil se kod uzbrdice i pojačanih napora dosta zagrijava. Kazaljka dolazi i do polovice gornje skale termostata.Kada dođemo do ravnog dijela kazaljka se spušta u normalu. Do sada nije još nikada došao u kritično polje, ali dolaze vručine i mi se spremamo na put pa me brine da li je to indikator nekog možebitnog kvara. Unaprijed hvala, Aleksandra

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva . Radovi na tom sustavu uglavnom nisu uzrok radi kojega se motor zagrijava. Mogući uzroci su : termostat, hladnjak ( djelomično začepljenje ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, ostali netipični uzroci. Točan odgovor mogu vam dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. U svakom slučaju vaše razmišljanje je logično jer dolaze ljetne temperature i motor bi se mogao pregrijati . Takvi događaji uvijek ostavljaju štetne posljedice na motor . Popravak nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - ELEKTRIČNI PODIZAČI STAKLA

Datum objave: 29.06.2011 23:16:04
Slika
PITANJE:

Megane 2 1.5 DCI 2005g. Problem je na el. podizačima stakla,otkazao je desni podizač a za par dana i lijevi,osigurači i motorići u vratima su ispravni, a na prekidače nema + napajanja. Zanima me dali još postoje koji osigurači, ili neki el.sklop, ili relej vezan za podizače i gdje se nalaze. Provjerio sam sve osigurače ispod volana, i glavnoj kutiji na ljevoj strani pod poklopcem. Hvala za pomoć.

ODGOVOR:

Prekid napajanja može nastati i radi drugih neispravnosti a to su : kontakti električne instalacije na kutiji osigurača, pad napona na električnim vodovima, strujne uklopke ( releji ) , glavni konektor BSI računala,  BSI računalo komforne elektronike. Releji se nalaze lijevo od instrument ploče ispod konzole ( nisu odmah uočljivi ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - ČESTO ŠTELANJE VENTILA

Datum objave: 28.06.2011 15:44:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim megana 1.6 8v 96god. 66kw ugrađen plin, kazu da je motor u super stanju. Imam pitanje u vezi stelovanja ventila. Kad ih majstor nasteluje motor 10-ak tisuća radi super i mirno, a nakona toga počme drndat u leru, opet stelovanje ventila i sve 5. Malo mi to stelovanje prečesto, a majstor od plina koji ne steluje ventile kaže da povećam zazor za 0,05 na svakom ventilu jer je na plin i više se grije,a majstor koji šteluje kaže da to nije dobro jer se ventili neće dobro otvarati i da će lupati. Zanima me što mislite o tome i da li bi kod vas mogao doći da vi to izvidite te koja bi bila cijena stelovanja kod vas? Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima plinski sustav a uz to treba imati ugrađen i sustav za hlađenje - podmazivanje siceva ventila. To je potrebno svakom motoru koji koristi plin inaće se sicevi ventila i ventili ubrzano troše. Kod Vašeg vozila treba očekivati i istrošenje vodilica ventila . Najbolje rješenej bi bilo uređenje glave motora . Mi za tu priliku ugrađujemo otvrdnute siceve ventila i ventile. Javite se pa ćemo o svemu detaljno razgovarati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 27.06.2011 23:44:51
Slika
PITANJE:

pozzzzz,, Imao sam saobracajnu nezgodu,i prilikom udesa iskocio mi je erbejg... limariju sam popravio a auto nece da upali,,vergla ali nista.. nedovoljno baca gorivo..jer kad na usisnu granu uspem start sprej on upali,pa me interesuje da li postoji neki prekidac koji se mora aktivirati poslje udesa.. auto je Renault Laguna 2003god 1.9dci 88kw.. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji inercioni prekidač za zatvaranje dovoda goriva. Isti ima karakterističan oblik a može se nalaziti u prostoru motora, ispod vozačkog sjedala ili u prtljažniku. Kada pronađete prekidač potrebno ga je samo stisnuti s vrha prema dolje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - DIZE

Datum objave: 25.06.2011 22:24:59
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić!Da li se mogu staviti dizne sa clia dci 85ks na clia dci 65ks hoceli auto normalno raditi ja imam problrm sa svojim dizna klikte između 1800 i 2500 obrtaja ja bih stavio druge ali neznam moze li sa jaceg motora Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu možete eksperimentirati sa mnogim dijelovima ali s dizama ne možete . Dize moraju biti točno odgovarajuće i kada se iste mijenjaju treba ih programirati . Dize  koje ste spomenuli neće odgovarati , motor će loše raditi i neće imati snage.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,9 DTI - DIJAGNOSTIKA JE JAKO ZAHTJEVNA

Datum objave: 18.06.2011 00:24:19
Slika
PITANJE:

Hvala vam na odgovoru,ali želim da pojasnim da sam auto Renault megane scenic 1,9 TDI već terao na dijagnostiku kod raznih majstora i ovlascenih servisa,svugde je na dijagnostici pokazivao kvar pod nazivom aktuator pred paljenja.Medjutim posle velikog servisa lampica koja svetli zuto u obliku EKG-a za srce veoma često je pocela da se pali,a sami tim bi motor počeo da gubi snagu,i to traje sve dok ne oduzmem gas i tada se ugasi ta lampica,onda motor dobije snagu.Ovo se dešava pri obrtajima od 1,2-2,0.Zadnji kvar koji je dijagnostikovan od strane majstora je da u boch pumpi ima problema ili sa kućištem iste ili sa tim aktuatorom.Obratio sam Vam se jer stvarno više neznam šta da radim,pa vas iz tih razloga molim za stručno vaše mišljenje.

ODGOVOR:

Mogu dati svoje mišljenej i odgovor  koji se uvijek bazira na osnovu Vašega subjektivnog opisa koji je sastavni dio Vašeg pitanja. Međutim mora Vam biti jasno da se neki kvarovi ne mogu riješiti putem opisa ili dopisa a bez neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu. Isto tako osiječam potrebu da Vam objasnim da je dijagnostika najzahtijevniji dio autoservisne struke . Kada se radi dijagnostika koriste se sve metode istraživanja, svi mogući uređaji i instrumenti koristi se profesionalno znaje i iskustvo . Najbolje rješenje za Vas je da potražite ozbiljan servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilo . Dosadašnji servisi očigledno nisu dorasli složenosti kvarova na Vašem vozilu. Kao krajnja mogućnost je da Vaše vozilo dovezete kod mene u Samobor . Tada ću se pobrinuti da najprije otkrijem kvar/kvarove a nakon toga ću predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 DTI

Datum objave: 17.06.2011 09:41:57
Slika
PITANJE:

reno clio 1,9 dti vrti oko 10 sec.dok ne upali,zanima me da li može biti zbog kompresije.molim vas kolika mora biti kompresija. kod mene je 22,18,22,17

ODGOVOR:

Tlakovi kompresije moraju biti veći od 23 bara . Niži tlakovi kompresije mogu biti uzrok otežanog paljenja. Kompresija koju ste naveli je ispod normale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 RT - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.06.2011 10:55:26
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Renault Lagune 2.0RT 1996g!U posljednje vrijeme mi se dogadja da nakon sto se zaustavim,pa ponovo pokušam pokrenuti auto,nece da se upali!Upale se lampice,cuje se pod haubom da se nesto od elektronike oglasi,ali ništa,čak ni ne zavergla!I onda nakon nekog vremena upali bez problema!Nekad mu treba manje,a u zadnje vrijeme sve više...,danas sam prešao 300m,stao,i nakon 5 minuta ga nisam mogao upaliti pola sata,valjda se ohladio,iako se po meni nije stigao ni ugrijati!!Prije par dana sam očistio senzor radilice od naslaga,sad se sjaji,ali nakon 2 dana isto,čak možda i češći problemi!Dali je možda otišao,pa da kupim novi!Zbunjuje me jer kad se spominje senzor radilice,svi po forumima spominju da zavrti,ali nepali,....moj čak ni ne zavrti????Nekad se dogadjalo da otvorim haubu na minutu,zatvorim,i pali,....ali sad ni to ne pomaze(možda je bilo slučajno).Dali imate koju ideju????U nedostatku sam povjerenja u ovdašnje majstore!!!!S Poštovanjem!Goran.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da najprije otkrijete pravi uzrok radi kojiega motor ne može upaliti a tek nakon toga da zamijenite neispravan dio ili obavite popravak. Prema Vašoj priči najprije ispitajte snagu i kapacitet akumulatora, spoj motora s masom, elektropokretač . Po potrebi napravite i servis elektropokretača. U rijetkim slučajevima uzrok može biti i kontakt brava.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PODRHTAVANJE MOTORA U LERU

Datum objave: 13.06.2011 15:42:12
Slika
PITANJE:

IMAM MEGAN COUPE KAD GA UPALIM PRIMJEČUJEM PODRHTAVANJE MOTORA MOTOR JE 1.4 16V MOLIM VAS ZA SAVJET HVALA.

ODGOVOR:

LOš rad motora na leru mogu izazvati brojni faktori : mehanički, električni, hidraulični, elektronski. Pravi uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila . Sada ću navesti najčešće uzroke : nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, loš rad sustava za stvaranje iskre na svjećicama, svjećice, kablovi, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - MOŽE LI SE PALITI NA GURANJE

Datum objave: 12.06.2011 00:00:37
Slika
PITANJE:

Postovani! Ne kuzim se bas u automobile. Zanima me da li Renault Laguna 1.9dci, 2000.g., prijelazni model jedinice motor ima razvod ventila preko klinastog remena ili nema, tj. da li se moze paliti guranjem? Hvala!

ODGOVOR:

Motor navedenog vozila nema razvodni mehanizam preko klinastog remena nego preko zupčastog remena . Paljenje motora nije preporučljivo guranjem vozila . Ako se to ipak radi ne mora se dogoditi ništa ali se može dogoditi preskakanje zupčastog remena i oštećenje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- POSAO ZA AUTOLIMARA

Datum objave: 11.06.2011 23:58:14
Slika
PITANJE:

Na Renou Clio 1,2; 1997 godina, 3-vrata vrata vozača su pokleknula moraju se pri zatrvaranju podići, ne mogu odvrnuti dnju bolcnu na šarki vrata. Majstor je pokušao sa VD 40 i sa zagrijavanjem ali nije uspio. Inače vrlo je malo prostora tako da je teško prići bolcni. Ako imate neki savjet ili prijedlog biću zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema se puno toga za reći . Posao povjerite servisu koji može obaviti navedenu demontažu. Te poslove uspiješno rade autolimari . Nekada je potrebno koristiti i aparat za zagrijavanje kako bi se proširio dosjed i tako oslobodio izlaz za osovinu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - FORSIRAN MOTOR

Datum objave: 10.06.2011 09:47:56
Slika
PITANJE:

Postovani molio bih Vas za jos jedno misljenje rijec je o cliu 1.5 dci vec sam Vam pisao turbina pije ulje iz motora na iberlauf znam da se motor postepeno trosi i pocne pomalo da trosi ulje i sve vise i vise moj problem je taj sto motor nije trosio ulje, sve je pocelo kad je ugrađena druga turbina, stara turbina je mjenjana jer je nesto upalo iz filtera i slomilo propelu nakon zamjene turba, auto sam malo forsira isao je kao lud, nakon 500km takve voznje plavi dim na auspuh, odem do majstora on pogleda turbinu i kaze da je ok ali vuce ulje iz motora na iber, turbo je mjenjan na 209000km sad ima 210000km jeli moguce da su karike pukle od forsiranja kako mi majstor kaze ili je motor gotov, malo mi je cudno da motor crkne za 1000km PUNO HVALA

ODGOVOR:

Motor može trošiti ulje na klipne prstenove i na turbinu. To su dva različita načina potrošnje motornog ulja. Ako na cijevi za odušak za ulje ( iberlauf ) izlazi velika količina uljnih para to je siguran znak da su oštećeni klipni prstenovi ( karike ) ili neki od klipova. Klipni prstenovi se mogu oštetiti za 1.000 km vožnje a najčešći uzrok je pregrijavanje motora ili velika količina goriva u motoru ( to može biti i motorno ulje ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - KADA JE VRUĆ TEŠKO PALI

Datum objave: 08.06.2011 16:18:14
Slika
PITANJE:

Prije dva tijedna kupio sam renault clia 1.5 dci 82ks 2005 god..imam problem sa paljenem ujutro kad je hladan upali odmah ali mu obrtaji polagano rastu do 900 okretaja,poslje toga radi normalno.. kad je vruć i odstoji malo oko 10-15min nece da pali tek iz 5-6 puta sastavi...promjenio sam mu filter od goriva i regulator tlaka goriva sad mi na dijagnostici nepokazuju niša osim da su mi loši grijači može li to utjecati na paljenje ili je nesto drugo u pitanju...inače auto dobo vuče kad upali ne dimi ne toši ulje ne znam što se dešava.... molim vas za pomoć unapred HVALA

ODGOVOR:

Teško paljenje toplog motora i nepravilan broj okretaja ukazuju na moguće brojne potencijalne neispravnosti i to : akumulator, elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, niski tlakovi kompresije, nepovratni ventil za gorivo, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor tempertaure motora, dize, električnainstalacija od motora do ECU centrale,  ECU centrala. Ja bih najprije obavio test motora i ispitao sve navedene komponente.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,5 DCI - GAS PRIMI S ODGODOM

Datum objave: 07.06.2011 23:38:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, bio bih Vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na ovo pitanje te mi pomogli Vašim savjetom. Vlasnik sam automobila Renault Thalia 1,5 dci 2004.godište sa prijeđenih 150 000 km, a problem je u slijedećem: prije 15-20 dana tijekom vožnje primjetio sam da mi u jednom trenutku automobil nije primio "na vrijeme gas" nego sa malom odgodom tj. ja sam stisnuo papučicu gasa a auto je išao dotadašnjom brzinom još možda 5-6 sekundi da bi tada primio gas i ubrzao a iza vozila se stvorio mali oblak crnog dima (auto mi do tada nije nikad bacio dim iza). Idućih dana se to isto dešavalo, a napomenuo bih da auto ne prima gas ako ga stisnem malo brže nego samo malo po malo , te da se to ne dešava svaki puta jer ponekada (istina rijetko), odvozim dionicu puta od 15-20 km da bude sve u najboljem redu. Zadnji puta tj.jučer prilikom kretanja prvom brzinom bilo je sve u redu kao i inače ali prilikom prebacivanja u drugu brzinu i dodavanja gasa auto je jedva išao nekoliko trenutaka da bi potom izbacio veliku količinu crnog dima te samim time i normalno primio gas te išao normalno bez i najmanjeg problema idućih 30 km. U nadi da ćete mi pomoći Vašim savjetom unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Sve što ste napisali i opisali ipak ukazuje na neke neispravnosti a to mogu biti :  filteri, nečistoća u rezervoaru, EGR ventil, dize, ventil turbine WasteGate, MAP senzor, tlak turbine, senzor usisanog zraka, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, VT pumpa, senzor pedale gasa, ispušni sustav ( začepljenje ), ECU centrala. Kada bih imao mogućnost neposrednog uvida na vozilu mogao bih točno reći o čemu se radi. Pojedini dijelovi se nikada ne mijenjaju proizvoljno nego se isti najprije ispituju.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 13:01:08
Slika
PITANJE:

Postovani vozim Reno clio 1.5dci 2003g.p presao je 210000km prije mjesec dana "otisla" turbina tako je majstor rekao stavio drugu turbinu ali je problem isti motor trosi ulje sad su mi rekli da je motor otisao kad se spoji crijevo od iberlaufa na cijev koja vodi prema turbini motor popije 1l ulja na 300km a kad je ibelauf otpojen puno manje trosi ulja ali ga i izbacuje van sad mi kazu da je moguce da su popucale karike Molim vas za vase misljenje

ODGOVOR:

Iz Vaše priče nije teško zaključiti da je nastalo veliko istrošenej na klipnom mehanizmu i na cilindrima motora. U tom slučaju je jedino kvalitetno rješenje uređenje motora ili generalni popravak motora . Sve ostalo su improvizacije koje su skupe jer ne daju kvalitetno ni dugoročno rješenje. Ukoliko se želite voziti sigurno i bez brige morate investirati u popravak motora. To Vam sa sigurnošću mogu reći jer radimo mnogo takvih popravaka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO DIZEL. - PROMJENIO ZVUK NAKON SERVISA

Datum objave: 06.06.2011 00:19:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Auto je bio na normalnom redovitom servisu (svakih 20.000 km) u ovlaštenom servisu. Kad sam se vratila sve je izgledalo u redu. Međutim, ujutro drugi dan upalim auto i gas u leru mi varira i čujem malo jaći te malo slabiji gas. Brojač okretaja pokazuje mala variranja, al zvuk gasa i dalje je malo jaći pa slabiji. U toku vožnje čujem drugačiji zvuk od prije servisa. Tu i tamo kao da nešto za zvekeće potiho (ko snop ključeva, novčići). Prošlo je više od 10 dana i svakim danom sve više primjećujem gas u leru i zveketanje s vremena na vrijeme. 13-ti dan odem natrag u ovlašteni servis i spoje ga na računalo za dijagnosticiranje. Tlak ubrizgavanja goriva varira u ler gasu od 225 do 242 bara, a normalno mi vele da bi trebalo biti 230 bara. Ondgovor: moglo bi biti svašta. Imam pitanje: što se desilo i koji dio se pokvario s obzirom da je auto uredno i redovito servisiranmo? da li je možda riječ o kompletnoj visokotlačnoj pumpi Delphi CR (koje ima Clio) ili nekom samom djelu (dizna) ili nešto sasvim drugo? Kolika bi bila cijena popravka? Odogovor nisam dobila s obzirom da je bila subota, već su mi rekli da dođem u ponedjeljak. Bila bi Vam zahvalna na Vaše odgovoru. Sračan pozdrav,

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu nabrojiti mnogo razloga radi kojih motor ne radi ravnomjerno i radi koji je promjenio zvuk . Točan odgovor na vaše pitanje što je neispravno kao i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : podizač ventila, ventil ,bregasta osovina , neravnomjerna kompresija, dize , solenoidni ventil položaja regulatora količine goriva, regulator količine, upravljački modul visokotlačne pumpe, ostale netipične greške. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- U ZAVOJU LUPA I VIBRIRA

Datum objave: 06.06.2011 00:44:43
Slika
PITANJE:

reno clio 1.2 8v 2000god. prlikom kretanja i u zavojima dolazi do lupanja i vibracija na volanu ali na ravnom sve je normalno nema nikakvog lupanja.sta vi predlazete da se napravi a da nekosta puno.dali potrositi novac na oba homokinetička zgloba ili zamjenu mjenjača.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nemojte ništa kupovati unaprijed dok niste sigurni što je neispravno. Da ste bliže, besplatno bih Vam defektirao kvar. Ipak najprije provjerite stanje homokinetičkih zglobova, poluosovina, ovjesa.

na vrh Povratak na vrh