Danas je: 19.06.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SENIC 1,9 DCI - KVALITETA JEFTINIH ULJA ?

Datum objave: 10.05.2011 11:56:54
Slika
PITANJE:

pozdrav g.meiću ja sam već nedavno se interesirao oko ulja i dobio sam odgovor koji me zanimao-hvala.želio bih vas pitati o kvaliteti ulja koje sam nedavno vidio u trgovinama poput konzuma,lidla itd.zanima me jel su iste kvalitete ta ulja u odnosu koje mi majstor stavlja.radi se o renault senicu1.9dci140000km.u njega ide5.4l ulja koje sipam kod majstora5w40valvoline litra me izađe 105kn,a u konzumu sam vidio mobil ulje pakovanje od5l plus1l gratis izađe 300kn.u lidlu je litra njihovog ulja w5 5w40 40kn.zanima me vaše mišljenje o tim uljima i dali se isplati njih točiti u auto s obzirom na razliku u cijeni.pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Kada kupujete odgovarajuće ulje za motor tada sigurno želite uliti ulje za koje ste sigurni da je kvalitetno i korisno za motor. To isto ulje treba služiti za zaštitu motora od trošenja. Ostale kvalitete koje mora zadovoljiti motorno ulje su : podmazivanje, hlađenje, brtvljenje, čišćenje motora. Motorno ulje koje  posjeduje takve kvalitete ne može imati cijenu koju ste naveli i ne može se naći u trgovačkim lancima . Normalna cijena jedne litre ulja 10W-40 je od 60,- do 80,- kn a cijena ulja 5W-40 je od 90,- do 130,- kn . Ova ulja sigurno imaju sve dodatke i aditive koji su potrebni motoru . Imam vlastita loša iskustva s uljima koje pojedine stranke nabavljaju ( za male novce ) u trgovačkim lancima . Takva ulja ostavljaju štetne i skupe posljedice na motor i katalizator. U konačnici će se dogoditi da ono što mislite da ste jeftino platili , platiti ćete višestruko skuplje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 1,9 DCI -LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 11.05.2011 17:24:26
Slika
PITANJE:

vec duze vreme moj renault trafic 1.9dci u toku voznje upali lampicu grijaca nakn toga kilometar sat prestane sa radom i auto kao da se gusi koji problem moze biti. hvala

ODGOVOR:

kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača i kada postoji kvar na sustavu dobave goriva ili sustavu upravljanja motorom . Moguće neispravnosti su : filteri nečistoća u rezervoaru, propuštanje na usinom kolektoru, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, sustav za regulaciju tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine , senzor radilice, električna instalacija, ispušni sustav, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO SPORT - POPRAVAK POVJERITI SERVISU

Datum objave: 09.05.2011 12:47:48
Slika
PITANJE:

Pozdrav ,pitao sam neki dan u svezi clia sporta i probao sve sta ste mi napisali i opet nista ,,pali pali pa opet nece samo odjedanput nece upalit pogotovo na hladno,,je imate jos kakvih savjeta bio bih vam zahvalan...hvala

ODGOVOR:

Slijedći savjet je da popravak i dijagnostiku povjerite servisu koji može sa svojim servisno-dijagnostičkim uređajima i stručnošću otkriti kvar i isti otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 2,0 16V - PONEKAD NE ŽELI UPALITI

Datum objave: 07.05.2011 22:04:39
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam clio sport 2.0 16v 2001god,problem je u tome sto auto ponekad nece upalit tj. 10 puta na dan ga upalim normalno i onda odjednom nece,vergla ali nece upalit tek kad skinem klemu onda upali ponekad i tako npr mjesec dana normalno pali i samo odjednom nece nebitno bio hladan ili topao nece upalit.Promjenio sam senzor radilice ali nista opet isto,dali je problem mozda u akumulatoru iako je on napunjen na novo i auto normalno vergla ili taj model auta ima blokadu paljenja ako akumulator padne ispod 11 ili 10 volti,lampice sve normalno svijetle i kad upali i kad ne upali o

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba ispitati pad napona u momentu kada se starta motor , pad napona ne smije biti veći od 2 V . Isto tako potrebno je obaviti ispitivanje u momentu kada motor ne može upaliti . Tada treba utvrditi ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav paljenja ( sve komponente ) a ako iskre ima ispituju se sve komponente sustava elektronskog ubrizgavanja goriva . U to ispitivanje treba uključiti i sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - PALI SE LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.05.2011 18:04:39
Slika
PITANJE:

Problem na reno clio 1.2 16V 2001 g.pali mi se lampica od grijaća.I dok ona gori auto nemirno radi u leru. kad dadnem gas ona se ugasi.pustim gas opet se upali i obrtaji spadnu ispod 500 pa opet narastu do 1000 i tako stalno. što mi je činiti. HVALA

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojeti brojne neispravnosti koje utječu na loš rad motora na leru i na niski broj okretaja motora na leru. Radi toga treba ispitati slijedeće :  propuštanje na brtvama ili priključcima usisnog kolektora, tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, motorič minimuma, senzor temperature motora, EVAP ventil rezervoara, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka u usisnom kolektoru, loša iskra ili izostanak iskre na nekoj od svjećica, lošija kompresija na nekom od cilindara, električna instalacija, ECU centrala.  Obavite ispitivanje svega što sam nabrojio .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.- PREBACIVANJE PLIN - BENZIN

Datum objave: 03.05.2011 20:48:42
Slika
PITANJE:

Prebacivanje plin-benzin Postovani, imam Megane 1.6 iz 2008. U koji je ugraden Landi Renzo plinski uredaj s Flashlube podmazivanjem. Negdje sam cuo da je potrebno povremeno voziti na benzin. Ja to radim tako da na autoputu prebacim na benzin svakih 20-30 km po 2-3 km ili kod pretjecanja. Auto radi ok, ali mi je potrosnja benzina narasla na udio od 25-30% predjenih km. Potrosnja plin a se pritom smanjila. Moj dojam je da motor ide na benzin puno duze nego sto je tipkom ukljuceno. U prilog tome govori i cinjenica kako se indikator razine benzina u spremniku zna spustiti za jednu crticu i nekoliko kilometara nakon sto sam ponovo prebacio na voznju plinom. Da li je zaista ovo prebacivanje korisno i postoji li objasnjenje za ovo ponasanje ili je u pitanju kvar? Hvala na odgovoru, Robert.

ODGOVOR:

Prema Vašim zapažanjima o potrošnji benzina dobro bi bilo da napravite test potrošnje benzina. Najbolji način je da potpuno isključite plinski sustav dok budete obavljali test potrošnje benzina. Nakon toga testirajte potrošnju na otvorenoj cesti ili u kombiniranoj vožnji. Važno je samo da dođete do pouzdanih podataka koji će vam koristiti za usporedbu kada budete radili drugi test potrošnje benzina  i to kada plinski sustav bude opet spojen na uobičajeni način. Ako utvrdite da postoji razlika između ta dva testa i da je potrošnja benzina povećana , potrebno je ispitati plinski sustav . Moram spomenuti i mogućnost greške pokazivača benzina koji radi pod nadzorom računala . Računalo prati sve podatke o kretanju i brzini vozila i kada se Vi vozite na plin kazaljka pokazivača benzina može padati iako Vi praktički ne trošite benzin. U ovom slučaju radi se o grešci i lažnoj informaciji koju generira računalo u Vašem vozilu.  Nije neophodno da često prebacujete na vožnju s benzinom jer nikakve štetne posljedice neće nastati  na benzinskim injektorima.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - ZAMJENA ULJA

Datum objave: 01.05.2011 09:49:34
Slika
PITANJE:

pozdrav g.meiću imam jedno pitanje koje me zanima riječ je o renault senicu 1.9dci2003 inače uredno servisiran.riječ je o zamjeni ulja stavljam valvoline 5w40 ulje koje mi je majstor rekao da se mijenja na 20000km.međutim ja godišnje pređem 10000-12000 pa mi ulje može trajati godinu i pol do dvije.dali mogu stavljati neko drugo ulje i koje tako da mi vremenski interval bude godinu dana odnosno 10000km.zahvaljujem unaprijed na odgovoru i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

U motor Vašega vozila možete stavljati i ulje 10W-40 ( polusintetičko ) koje je također kvalitetno a znatno jeftinije . Za interval izmjene ulja treba naglasiti da bez obzira na vrstu  i cijenu ulja isto treba mijenjati svakih 10.000 do 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE UKLJUČUJE VENTILATOR

Datum objave: 28.04.2011 10:34:23
Slika
PITANJE:

imam megan.96.god. ne ukljucuje mi ventilator za hlađenje motora....a termostat je dobar......i kad ga istekam sa termostata i probam direktno spojit.....gori mi osigurac...uglavnom i ventilator je dobar..jel moguce da mi je relej izgorio i gdje se nalazi??? hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzroci su : električna instalacija od motora do ventilatora, motor ventilatora, kutija s osiguračima i relejima ( relej se nalazi na ili ispod kutije s osiguračima ), termoprekidač na hladnjaku .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,4 16V- NIZAK BROJ OKRETAJA NA LERU

Datum objave: 22.04.2011 08:28:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,u pitanju je renault scenic 1.4 16v 2002g.Problem je u ler gasu-čini mi se da je nizak 400-500 obrtaja,pored toga on šeta 600 do 400.Bio sam u servisu odradjena je dijagnostika koja je pokazala da je sve u redu i da nema nikakvog kvara.Majstor mi je predložio da ispere benziske dize.Samo da naglasim da auto redovno servisiram u ovlaštenom servisu. PUNO POZDRAVA I HVALA NA OVAKVOM SAJTU. S POŠTOVANJEM.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu broj okretaja na leru može biti prenizak radi slijedećih neispravnosti :  ECT senzor temperature motora,  senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do upravljačke centrale, ECU upravljačka centrala. Stručnim ispitivanjem navedenih komponenata sigurno se može utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - KODIRANI KLJUČ SA INFRACRVENOM ZRAKOM

Datum objave: 22.04.2011 08:21:57
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam Renault Megene 1.6 / 16i iz 1998g koji ima kodirani kljuc na infracrvenu zraku posto je auto iz toga vremena 1998g. Kolega kada je izasao iz moga auta sa suvozacevog mjesta je vrlo jako tresnuo vrata. Ja sam tada auto zakljucao preko originalnog kljuca - to jest kljuca koji sam dobio uz auto i koji ima daljinsko zakljucavanje, a to je na infra crvenu zraku - znaci kljuc treba drzati blize senzoru jer senzor se nalazi pored retrovizora koji je iznad glave. Auto se je zakljucao tada, no nakon cca oko jedan sat kada sam auto htio otkljucati - opet pomocu njegovog kljuca, auto vise nije htio reagirati, bez obzira koliko sam puta stiskao kljuc, nista se nije desavalo. Tada sam fizicki kljucem otkljucao auto, i u kabini pomocu poznatog koda koji sam dobio uz auto i koji je sluzbeni kod auta, znaci na taj nacin sam otkljucao auto i pokrenuo ga, odnosno zapalio i odvezao se kuci. Moje pitanje je 1. Dali je prilikom udara vrata doslo do nekog poremecaja senzora, spala neka zica ili slicno, ili mozda nesto trece - posto senzor nije vise reagirao na kljuc. 2. Dali Vi mozete napraviti kopiju moga kljuca jer imam dva, a jedan mi ne radi bez obzira sto su baterije nove. 3. I dali mozete otkloniti spomenuti kvar koji sam Vam opisao, ako je greska u samoj kabini auta ( senzor ) jer auto se sam zakljuca nakon cca 15 - 20 min. i led dioda koja je na kontrlnoj ploci pocinje blicati. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu , prilikom udara vrata moglo je doći do zatajenja/oštećenja slijedećih komponenata : IC prijemnik na retrovizoru, dekoder ( upravljački modul centralnog zaključavanja ) .
Isto tako mogla je nastati disfunkcija baterije u ključu, mikroprekidača na ključu, dioda odašiljača na IC ključu. Sve navedeno bih trebao najprije ispitati a nakon toga mogu predložiti i rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAKO GA ISPUHATI

Datum objave: 19.04.2011 20:27:19
Slika
PITANJE:

Postovani! Zanima me na koliko okretaja, u kojoj nizoj brzini mogu i koliko dugo voziti auto za ispuhivanje? Da li je dovoljno u trecoj na vise od 3000 okretaja? Radi se o Laguni 1, 1.9dci, 2000.g., prijelazni model jedinice. Hvala!

ODGOVOR:

Kratkotrajno (  3 do 5 kilometara ) možete voziti na 4.000 o/min . Na otvorenoj cesti to možete ponoviti više puta u razmacima .  Najbolje je u četvrtom stupnju prijenosa kada je motor pod opterećenjem .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - GDJE JE FILTER KABINE ?

Datum objave: 18.04.2011 15:10:53
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! Imam jednu nedoumicu pa vas molim za pomoć! Imam renault thaliu 1,4. 8v, 2002.god. model expression. Nedavno sam kupio auto, i dao sam ga mehaničaru na servis (izmjena ulja, filtera, remenja...). Imam i ručnu klimu, te sam i nju dao servisirati, međutim primjetim kako na računu nema stavke:izmjena filtera kabine. Pitam majstora zašto i to nije promjenio, a on veli kako je to izvedba auta koji nema filter kabine iako ima klima-uređaj. To me pomalo čudi, jer još nisam čuo za auto sa klimom, a bez filtera kabine. Zrak koji se upuhuje u kabinu kad upalim ventilator je posve čist (bez prašine i peludi).Da li je istinita tvrdnja mog majstora, a ako nije molim Vas da mi objasnite gdje se nalazi taj filter, kako bih ga sam promijenio. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu filter kabine se treba nalaziti u međuprostoru ispred desnog brisača ( potrebno je podići prednji poklopac-haubu motora ) . Nakon toga treba demontirati plastični poklopac kojega fiksiraju dva vijka . Ispod toga poklopca nalazi se filter kabine.

Poštovani moram još malo nadopuniti svoj odgovor i navesti da na nekim vozilima Renault Thalia nisu ugrađivani filteri kabine. Međutim treba vidjeti detalj na kutiji grijača jer postoji mogućnost  neknadne ugradnje filtera.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ZVUKOVI KOD NOVOG AUTA

Datum objave: 15.04.2011 00:28:02
Slika
PITANJE:

Postavljeno pitanje: Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), međutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj pri > jatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su također izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je pregledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!

DODATNO PITANJE:

Zahvaljujući i Vašoj sugestiji otišao sam u servis i rješio problem, promjenili su mi jednu disk pločicu koja je navodno imala lufta i aksijalne ležajeve amortizera tako da su zvuci iz ovjesa potpuno nestali, naravno nakon što sam inzistirao da novo vozilo ne bi smjelo imati ovake zvukove, i još jedan problem sam imao koji nije do kraj rješen pa bih Vas zamolio ako je ikako moguće da mi samo date sugestiju o čemu bi se moglo u ovome slučaju radit, nedavno sam zamjetio sa auto klikće na leru (zvuk sam snimio i nalazi se u privitku maila), dok se taj zvuk čuje auto normalno radi i nema nikakvih vibracija ili promjena u radu motora, kad dodam gas to kliktanje prestane, navedeni zvuk se čuje ponekad ne stalno (svako dva dana recimo)....naravno bio sam u servisu i poslušali su ovaj zvuk i rekli su da se radio o lošem gorivu vjerojatno (OMV) te da probam sa drugim gorivom i common rail aditivom, na pola tanka OMV-ovog goriva sam još nadosuo 20 l sa INE i taj aditiv i evo u 10 dana nakon toga (još imam 1/3 rezervoara) kliktanje sam čuo 2, 3 puta ali punooo punooo manjeg inteziteta zvuka nego na snimci koju sam Vam poslao, VAs bih samo zamolio da mi date Vaše mišljenje da li po Vama moguće da se radio o zvuku nastalom zbog lošeg goriva, što bi bila potvrda da se kliktanje čuje puno manje nakon korištenja aditiva ili se radi o nečemu drugome na što bih trebao opet u servis, samo na nadodam da auto normalno vuče, noramlno radi nema oscilacija pri radu u leru te da je auto nov( 2,5 mjeseci ,3500 km na sat)....i samo da Vam još jedanput zahvalim na ovim "probono" savjetima, usitinu ste raritet u današnjem kapitalističkom svijetu....

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete i koji ste detaljno opisali nije uobičajen i nije normalna pojava osobito ne na novom vozilu. Zvuk nastaje radi zračnosti na nekom dijelu ovjesa, kočnih kliješta ili mehanizmu volana. U servisnim uvjetima nije teško otkriti kritično mjesto jer sam zvuk upućuje na mjesto gdje isti nastaje. Obzirom da je Vaše vozilo novo najvjerojatnije se radi o slabije fiksiranom dijelu ovjesa ili hvatišta za karoseriju. Zatražite uslugu i drugog servisa u cilju otklanjanja opisanog problema.

ODGOVOR NA DODATNO PITANJE:

Zvuk koji čujete nije normalan a može nastati radi lošeg rada neke od diza ili radi lupanja nekog od hidropodizača . Ovaj zvuk odnosno uzrok treba otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 4 - PREGARAJU ŽARULJE

Datum objave: 14.04.2011 23:52:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić kao i uvijek najprije čestitke za Vaše nesebično pomaganje nama vozačima. A sada pitanja. Za R4 koji ima skoro 160.000 km a proizveden je 1986 god. do sada sam koristio motorno ulje Castrol, najprije GTX3 a zatim Magnatec. U oba slučaja gradacija je bila 10-40. Kada bih sada prešao na Valvoline MAXLIFE 10-40 dali bi time motor nešto dobio? Navodno da je to ulje preporučljivo za motore sa većom kilometražom. Drugo pitanje se odnosi na žarulje svjetla koje često pregaraju i unutrašnjost im se deformira (onaj mali poklopčić iznad niti za kratko svjetlo). Žarulje koje Većinom koristim su Hella, a jednom sam uzeo neku drugu marku i desilo se isto. Što je tomu razlog? Dali je u pitanju prejaka struja ili priozvođači više neznaju napraviti kvalitetnu žarulju?

ODGOVOR:

S uljem MAXLIFE 10W-40 nećete osjetiti nikakvu značajnu razliku u odnosu na ulje koje ste ranije koristili . Možda će se samo neznatno smanjiti potrošnja ulja i poboljšati učinak podmazivanja radi dodataka koje proizvođač stavlja u navedeno ulje. Nekih negativnih posljedica neće biti. Problem koji ste naveli sa žaruljama na žalost je poznati problem kod ovoga tipa vozila. Treba reći da uzrok nisu same žarulje nego kvaliteta izvedbe dosjeda i kontakata žarulje kao i kvaliteta materijala navedenih dijelova. Drugi uzrok može biti velika oscilacija napona radi lošeg regulatora napona i radi padova napona na pojedinim dijelovima električne instalacije ( konektori žarulja na farovima ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 dCi - FUEL INJECTION FAULT

Datum objave: 14.04.2011 15:20:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Renault lagunu 2.2 dci 2003.godina. Auto je prešlo 161000km. U toku vožnje mi se pojavila informacija "fuel injection fault", auto počinje da slabije vuče. Stanem, ugasim auto opet nastavim nema te informacije, auto normalno radi. Nikakve čudne zvukove ne proizvodi. Ovakva pojava se dešava cca na svakih 1000km. Da li je potrebno čišćenje senzora protoka zraka ili nešto drugo, molio bi Vas za pomoć? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa je jasno da motor povremeno izgubi snagu a mogući uzroci mogu biti brojni i to : senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju turbine , senzor pedale gasa, zrak u sustavu goriva, dize, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva u zajedničkom sabirniku, solenoid za regulaciju tlaka goriva, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija, ECU centrala. Greška se može pronaći pomoću kompjutorskog dijagnostičkog sustava i pojedinačnim ispitivanjem navedenih komponenata.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA POLUOSOVINE

Datum objave: 11.04.2011 13:56:17
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja bih vas zamolio da mi odgovorite na moje pitanje; dali poluosovina sa desne strane na Reno Klio 2008 godiste,da bih obavio zamijenu gumene zastite koja je bliza menjacu,oslobadjanjem svih dijelova,amortizatora i kljiesta za kociuoni sistem i ostalog, je moguce osovinu iztrgnuti iz fiksnog dijela(posto ima seger) ili ima elesticnu rascjepku koju treba izbiti. Pozdrav s postovanjem.!

ODGOVOR:

Poluosovinu možete izvući iz unutrašnjeg zgloba kada oslobodite manđetu i tada će s poluosovinom izići i križ poluosovine . Međutim nije teško izvući navedeni osigurač  ( zatik ) i demontirati kompletnu poluosovinu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 dCi - KOJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 07.04.2011 16:53:39
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Lagunu 1.9 dci, 2000.godiste, prijelazni model jedinice. Zanima me koje ulje stavljati za produljivanje vijeka motora? Da li uopce trebam stavljati neko takvo ulje (kao sto je npr. Valvoline MaxLife) ako nema simptoma losijeg rada motora? Ako stavljam da li ce to na neki nacin lose utjecati na motor ili ce dobro utjecati na motor? Hvala!

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi i ako ne troši ulje tada nema potrebe stavljati navedeno ulje. Za Vaše vozilo možete koristiti ulje 5W-40 . Interval izmjene ulja možete skratiti na 10.000 do 15.000 km ili jednom a još bolje dva puta godišnje. Na taj način ćete produžiti trajanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 1,4 i. - GUŠI SE I STANE

Datum objave: 06.04.2011 17:06:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, g. Meić... dakle radi se o Renaultu 5, C3J 1.4 motor s elektr. ubrizgavanjem. Upravo u komadu odrađena tura od 600km (400km autoputa) bez najmanjeg problema, s dvoje ljudi i prtljagom potrošnja bila 5.9 l/100km, uglavnom odradio turu izvrsno; parkiram pred ulazom, ugasim auto dok se prtljaga nosila u stan, i nakon nekih 5 minuta upalim opet auto, predjem 10 metara i počne se gušit, kao da nema goriva i stane; pokušao 15 puta bar palit, uz višestruko davanje kontakta, pumpanje gasa, puštanje zraka u rezervoar, ali bez uspjeha; tijekom duljeg verglanja čuo bi se tu i tamo glasan, reski prasak sa stražnje strane (nije ispuh), a nakon što pustim ključ motor samo na sekundu povuče gorivo, ali nedovoljno i odmah se ugasi; već se pomirih da je pumpa otišla... učinio pauzu od jedno 20 minuta, okrenuo ključ i uredno se upalio i bez ikakvih problema odradio đir od 5-6km... 2-3 dana neću bit u prilici vodit ga kod majstora, imate vi možda ideju o čemu bi se moglo radit? je li može pumpa zaštekati, pa proradit? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja , sustav za blokadu paljenja. Jednostavnije će biti da pojedinačno navedem pojedine dijelove koje treba ispitati a to su : senzor radilice, bobina, električna instalacija od ECU centrale do bobine, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, izostanak napajanja od ECU centrale do injektora, ECU centrala . Najbrži način bi bio da u momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjećicama. Ako iskre na svjećicama nema treba ispitivati sustav paljenja ( bobinu, senzor radilice, prisutnost napona od ECU centrale do bobine . Ako iskre na svjećicama ima ispituju se pojedine komponente sustava ubrizgavanja ( najprije tlak goriva ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA -LUPANJE IZ PODRUČJA L.KOTAČA

Datum objave: 01.04.2011 09:54:41
Slika
PITANJE:

Postovani! Pojavio mi se sljedeci problem: kada motam puni volan lijevo nakon pola volana cuje se lupanje iz podrucja lijevog kotaca, tj. kao dva tupa udarca tup, stanka, tup. Kada vracam volan desno opet se ponove ta dva udarca. Nakon srednjeg - ravnog polozaja motanjem punog volana desno ne cuje se nista. Takodjer, nakon sto ga smotam u lijevo i cuju se prva 2 udarca volan stoji malo ulijevo. Ovo se javlja povremeno. Npr. 2 dana je prisutno a onda 2 tjedna je sve ok. Bio sam na provjeri geometrije kotaca, pogledali su mi ovjes i nisu rekli da je u necemu problem. Mozda nisu detaljno/ispravno pregledali. Takodjer bih napomenuo da mi se iz desnog kotaca prije odredjenog vremena culo slicno i ispostavilo se da se radi o lupanju plastike blatobrana - mislim da dijela plastike uz bok kutije motora. Da li po ovom opisu mozete poblize reci u cemu bi mogao biti problem (osim da je to lupanje neke plastike) ili je ovaj opis preopcenit? Hvala! Radi se o prijelaznom modelu Lagune 1, 1.9dci.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu lupanje može dolaziti iz pojedinih dijelova ovjesa, iz mehanizma volana. Najčešći uzroci su: kugle, spone , krajnici ,selen blokovi, balans štanga, vertikalne spone. Pregledom vozila na servisnoj dizalici lako možete otkriti uzrok . Nakon toga nije teško otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - KAKO GA POKRENUTI NAKON 2 GOD.STAJANJA

Datum objave: 30.03.2011 23:45:46
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedno pitanja pa bio bih zahvalan na bilo kakvom odgovoru. Naime, sto treba uraditi, tj. koji je postupak da se pokrene auto koji je stajao nekih godinu do dvije u garazi i nije niti jedanput upaljen, znaci prije je se redovito vozao, odrzavao itd. U pitanju je Renault Twingo. Hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Potrebno je :  provjeriti stanje akumulatora i po potrebi ga napuniti ili zamijeniti, demontirati svjećice, u svaki cilindar uliti malo ulja , startati motor bez svjećica da se navedeno ulje rasporedi po cilindrima i klipnim prstenima, staviti svjećice ( postojeće ako su dobra ili nove ), startati motor. Ako motor upali odmah pratiti da li se kontrolna lampica od ulja ugasila. Ako je nakon prvih desetak sekundi zvuk motora normalan treba pustiti da motor na mjestu radi desetak minuta. Nakon toga obvezno zamijeniti ulje u motoru i filter ulja. Nakon toga po potrebi provjeriti ispravnost i ostalih sustava na vozilu.

na vrh Povratak na vrh