Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SENIC 1,4 16V- NIZAK BROJ OKRETAJA NA LERU

Datum objave: 22.04.2011 08:28:55
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću,u pitanju je renault scenic 1.4 16v 2002g.Problem je u ler gasu-čini mi se da je nizak 400-500 obrtaja,pored toga on šeta 600 do 400.Bio sam u servisu odradjena je dijagnostika koja je pokazala da je sve u redu i da nema nikakvog kvara.Majstor mi je predložio da ispere benziske dize.Samo da naglasim da auto redovno servisiram u ovlaštenom servisu. PUNO POZDRAVA I HVALA NA OVAKVOM SAJTU. S POŠTOVANJEM.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu broj okretaja na leru može biti prenizak radi slijedećih neispravnosti :  ECT senzor temperature motora,  senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do upravljačke centrale, ECU upravljačka centrala. Stručnim ispitivanjem navedenih komponenata sigurno se može utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - KODIRANI KLJUČ SA INFRACRVENOM ZRAKOM

Datum objave: 22.04.2011 08:21:57
Slika
PITANJE:

Dobar dan, imam Renault Megene 1.6 / 16i iz 1998g koji ima kodirani kljuc na infracrvenu zraku posto je auto iz toga vremena 1998g. Kolega kada je izasao iz moga auta sa suvozacevog mjesta je vrlo jako tresnuo vrata. Ja sam tada auto zakljucao preko originalnog kljuca - to jest kljuca koji sam dobio uz auto i koji ima daljinsko zakljucavanje, a to je na infra crvenu zraku - znaci kljuc treba drzati blize senzoru jer senzor se nalazi pored retrovizora koji je iznad glave. Auto se je zakljucao tada, no nakon cca oko jedan sat kada sam auto htio otkljucati - opet pomocu njegovog kljuca, auto vise nije htio reagirati, bez obzira koliko sam puta stiskao kljuc, nista se nije desavalo. Tada sam fizicki kljucem otkljucao auto, i u kabini pomocu poznatog koda koji sam dobio uz auto i koji je sluzbeni kod auta, znaci na taj nacin sam otkljucao auto i pokrenuo ga, odnosno zapalio i odvezao se kuci. Moje pitanje je 1. Dali je prilikom udara vrata doslo do nekog poremecaja senzora, spala neka zica ili slicno, ili mozda nesto trece - posto senzor nije vise reagirao na kljuc. 2. Dali Vi mozete napraviti kopiju moga kljuca jer imam dva, a jedan mi ne radi bez obzira sto su baterije nove. 3. I dali mozete otkloniti spomenuti kvar koji sam Vam opisao, ako je greska u samoj kabini auta ( senzor ) jer auto se sam zakljuca nakon cca 15 - 20 min. i led dioda koja je na kontrlnoj ploci pocinje blicati. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu , prilikom udara vrata moglo je doći do zatajenja/oštećenja slijedećih komponenata : IC prijemnik na retrovizoru, dekoder ( upravljački modul centralnog zaključavanja ) .
Isto tako mogla je nastati disfunkcija baterije u ključu, mikroprekidača na ključu, dioda odašiljača na IC ključu. Sve navedeno bih trebao najprije ispitati a nakon toga mogu predložiti i rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAKO GA ISPUHATI

Datum objave: 19.04.2011 20:27:19
Slika
PITANJE:

Postovani! Zanima me na koliko okretaja, u kojoj nizoj brzini mogu i koliko dugo voziti auto za ispuhivanje? Da li je dovoljno u trecoj na vise od 3000 okretaja? Radi se o Laguni 1, 1.9dci, 2000.g., prijelazni model jedinice. Hvala!

ODGOVOR:

Kratkotrajno (  3 do 5 kilometara ) možete voziti na 4.000 o/min . Na otvorenoj cesti to možete ponoviti više puta u razmacima .  Najbolje je u četvrtom stupnju prijenosa kada je motor pod opterećenjem .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - GDJE JE FILTER KABINE ?

Datum objave: 18.04.2011 15:10:53
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! Imam jednu nedoumicu pa vas molim za pomoć! Imam renault thaliu 1,4. 8v, 2002.god. model expression. Nedavno sam kupio auto, i dao sam ga mehaničaru na servis (izmjena ulja, filtera, remenja...). Imam i ručnu klimu, te sam i nju dao servisirati, međutim primjetim kako na računu nema stavke:izmjena filtera kabine. Pitam majstora zašto i to nije promjenio, a on veli kako je to izvedba auta koji nema filter kabine iako ima klima-uređaj. To me pomalo čudi, jer još nisam čuo za auto sa klimom, a bez filtera kabine. Zrak koji se upuhuje u kabinu kad upalim ventilator je posve čist (bez prašine i peludi).Da li je istinita tvrdnja mog majstora, a ako nije molim Vas da mi objasnite gdje se nalazi taj filter, kako bih ga sam promijenio. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu filter kabine se treba nalaziti u međuprostoru ispred desnog brisača ( potrebno je podići prednji poklopac-haubu motora ) . Nakon toga treba demontirati plastični poklopac kojega fiksiraju dva vijka . Ispod toga poklopca nalazi se filter kabine.

Poštovani moram još malo nadopuniti svoj odgovor i navesti da na nekim vozilima Renault Thalia nisu ugrađivani filteri kabine. Međutim treba vidjeti detalj na kutiji grijača jer postoji mogućnost  neknadne ugradnje filtera.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ZVUKOVI KOD NOVOG AUTA

Datum objave: 15.04.2011 00:28:02
Slika
PITANJE:

Postavljeno pitanje: Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), međutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj pri > jatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su također izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je pregledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!

DODATNO PITANJE:

Zahvaljujući i Vašoj sugestiji otišao sam u servis i rješio problem, promjenili su mi jednu disk pločicu koja je navodno imala lufta i aksijalne ležajeve amortizera tako da su zvuci iz ovjesa potpuno nestali, naravno nakon što sam inzistirao da novo vozilo ne bi smjelo imati ovake zvukove, i još jedan problem sam imao koji nije do kraj rješen pa bih Vas zamolio ako je ikako moguće da mi samo date sugestiju o čemu bi se moglo u ovome slučaju radit, nedavno sam zamjetio sa auto klikće na leru (zvuk sam snimio i nalazi se u privitku maila), dok se taj zvuk čuje auto normalno radi i nema nikakvih vibracija ili promjena u radu motora, kad dodam gas to kliktanje prestane, navedeni zvuk se čuje ponekad ne stalno (svako dva dana recimo)....naravno bio sam u servisu i poslušali su ovaj zvuk i rekli su da se radio o lošem gorivu vjerojatno (OMV) te da probam sa drugim gorivom i common rail aditivom, na pola tanka OMV-ovog goriva sam još nadosuo 20 l sa INE i taj aditiv i evo u 10 dana nakon toga (još imam 1/3 rezervoara) kliktanje sam čuo 2, 3 puta ali punooo punooo manjeg inteziteta zvuka nego na snimci koju sam Vam poslao, VAs bih samo zamolio da mi date Vaše mišljenje da li po Vama moguće da se radio o zvuku nastalom zbog lošeg goriva, što bi bila potvrda da se kliktanje čuje puno manje nakon korištenja aditiva ili se radi o nečemu drugome na što bih trebao opet u servis, samo na nadodam da auto normalno vuče, noramlno radi nema oscilacija pri radu u leru te da je auto nov( 2,5 mjeseci ,3500 km na sat)....i samo da Vam još jedanput zahvalim na ovim "probono" savjetima, usitinu ste raritet u današnjem kapitalističkom svijetu....

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete i koji ste detaljno opisali nije uobičajen i nije normalna pojava osobito ne na novom vozilu. Zvuk nastaje radi zračnosti na nekom dijelu ovjesa, kočnih kliješta ili mehanizmu volana. U servisnim uvjetima nije teško otkriti kritično mjesto jer sam zvuk upućuje na mjesto gdje isti nastaje. Obzirom da je Vaše vozilo novo najvjerojatnije se radi o slabije fiksiranom dijelu ovjesa ili hvatišta za karoseriju. Zatražite uslugu i drugog servisa u cilju otklanjanja opisanog problema.

ODGOVOR NA DODATNO PITANJE:

Zvuk koji čujete nije normalan a može nastati radi lošeg rada neke od diza ili radi lupanja nekog od hidropodizača . Ovaj zvuk odnosno uzrok treba otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 4 - PREGARAJU ŽARULJE

Datum objave: 14.04.2011 23:52:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić kao i uvijek najprije čestitke za Vaše nesebično pomaganje nama vozačima. A sada pitanja. Za R4 koji ima skoro 160.000 km a proizveden je 1986 god. do sada sam koristio motorno ulje Castrol, najprije GTX3 a zatim Magnatec. U oba slučaja gradacija je bila 10-40. Kada bih sada prešao na Valvoline MAXLIFE 10-40 dali bi time motor nešto dobio? Navodno da je to ulje preporučljivo za motore sa većom kilometražom. Drugo pitanje se odnosi na žarulje svjetla koje često pregaraju i unutrašnjost im se deformira (onaj mali poklopčić iznad niti za kratko svjetlo). Žarulje koje Većinom koristim su Hella, a jednom sam uzeo neku drugu marku i desilo se isto. Što je tomu razlog? Dali je u pitanju prejaka struja ili priozvođači više neznaju napraviti kvalitetnu žarulju?

ODGOVOR:

S uljem MAXLIFE 10W-40 nećete osjetiti nikakvu značajnu razliku u odnosu na ulje koje ste ranije koristili . Možda će se samo neznatno smanjiti potrošnja ulja i poboljšati učinak podmazivanja radi dodataka koje proizvođač stavlja u navedeno ulje. Nekih negativnih posljedica neće biti. Problem koji ste naveli sa žaruljama na žalost je poznati problem kod ovoga tipa vozila. Treba reći da uzrok nisu same žarulje nego kvaliteta izvedbe dosjeda i kontakata žarulje kao i kvaliteta materijala navedenih dijelova. Drugi uzrok može biti velika oscilacija napona radi lošeg regulatora napona i radi padova napona na pojedinim dijelovima električne instalacije ( konektori žarulja na farovima ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 dCi - FUEL INJECTION FAULT

Datum objave: 14.04.2011 15:20:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Renault lagunu 2.2 dci 2003.godina. Auto je prešlo 161000km. U toku vožnje mi se pojavila informacija "fuel injection fault", auto počinje da slabije vuče. Stanem, ugasim auto opet nastavim nema te informacije, auto normalno radi. Nikakve čudne zvukove ne proizvodi. Ovakva pojava se dešava cca na svakih 1000km. Da li je potrebno čišćenje senzora protoka zraka ili nešto drugo, molio bi Vas za pomoć? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa je jasno da motor povremeno izgubi snagu a mogući uzroci mogu biti brojni i to : senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju turbine , senzor pedale gasa, zrak u sustavu goriva, dize, mjerač mase zraka, EGR ventil, tlak goriva u zajedničkom sabirniku, solenoid za regulaciju tlaka goriva, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, električna instalacija, ECU centrala. Greška se može pronaći pomoću kompjutorskog dijagnostičkog sustava i pojedinačnim ispitivanjem navedenih komponenata.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA POLUOSOVINE

Datum objave: 11.04.2011 13:56:17
Slika
PITANJE:

Dobar dan,ja bih vas zamolio da mi odgovorite na moje pitanje; dali poluosovina sa desne strane na Reno Klio 2008 godiste,da bih obavio zamijenu gumene zastite koja je bliza menjacu,oslobadjanjem svih dijelova,amortizatora i kljiesta za kociuoni sistem i ostalog, je moguce osovinu iztrgnuti iz fiksnog dijela(posto ima seger) ili ima elesticnu rascjepku koju treba izbiti. Pozdrav s postovanjem.!

ODGOVOR:

Poluosovinu možete izvući iz unutrašnjeg zgloba kada oslobodite manđetu i tada će s poluosovinom izići i križ poluosovine . Međutim nije teško izvući navedeni osigurač  ( zatik ) i demontirati kompletnu poluosovinu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 dCi - KOJE MOTORNO ULJE ?

Datum objave: 07.04.2011 16:53:39
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam Renault Lagunu 1.9 dci, 2000.godiste, prijelazni model jedinice. Zanima me koje ulje stavljati za produljivanje vijeka motora? Da li uopce trebam stavljati neko takvo ulje (kao sto je npr. Valvoline MaxLife) ako nema simptoma losijeg rada motora? Ako stavljam da li ce to na neki nacin lose utjecati na motor ili ce dobro utjecati na motor? Hvala!

ODGOVOR:

Ako motor dobro radi i ako ne troši ulje tada nema potrebe stavljati navedeno ulje. Za Vaše vozilo možete koristiti ulje 5W-40 . Interval izmjene ulja možete skratiti na 10.000 do 15.000 km ili jednom a još bolje dva puta godišnje. Na taj način ćete produžiti trajanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 1,4 i. - GUŠI SE I STANE

Datum objave: 06.04.2011 17:06:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, g. Meić... dakle radi se o Renaultu 5, C3J 1.4 motor s elektr. ubrizgavanjem. Upravo u komadu odrađena tura od 600km (400km autoputa) bez najmanjeg problema, s dvoje ljudi i prtljagom potrošnja bila 5.9 l/100km, uglavnom odradio turu izvrsno; parkiram pred ulazom, ugasim auto dok se prtljaga nosila u stan, i nakon nekih 5 minuta upalim opet auto, predjem 10 metara i počne se gušit, kao da nema goriva i stane; pokušao 15 puta bar palit, uz višestruko davanje kontakta, pumpanje gasa, puštanje zraka u rezervoar, ali bez uspjeha; tijekom duljeg verglanja čuo bi se tu i tamo glasan, reski prasak sa stražnje strane (nije ispuh), a nakon što pustim ključ motor samo na sekundu povuče gorivo, ali nedovoljno i odmah se ugasi; već se pomirih da je pumpa otišla... učinio pauzu od jedno 20 minuta, okrenuo ključ i uredno se upalio i bez ikakvih problema odradio đir od 5-6km... 2-3 dana neću bit u prilici vodit ga kod majstora, imate vi možda ideju o čemu bi se moglo radit? je li može pumpa zaštekati, pa proradit? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Mogući uzroci su sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav paljenja , sustav za blokadu paljenja. Jednostavnije će biti da pojedinačno navedem pojedine dijelove koje treba ispitati a to su : senzor radilice, bobina, električna instalacija od ECU centrale do bobine, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, izostanak napajanja od ECU centrale do injektora, ECU centrala . Najbrži način bi bio da u momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjećicama. Ako iskre na svjećicama nema treba ispitivati sustav paljenja ( bobinu, senzor radilice, prisutnost napona od ECU centrale do bobine . Ako iskre na svjećicama ima ispituju se pojedine komponente sustava ubrizgavanja ( najprije tlak goriva ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA -LUPANJE IZ PODRUČJA L.KOTAČA

Datum objave: 01.04.2011 09:54:41
Slika
PITANJE:

Postovani! Pojavio mi se sljedeci problem: kada motam puni volan lijevo nakon pola volana cuje se lupanje iz podrucja lijevog kotaca, tj. kao dva tupa udarca tup, stanka, tup. Kada vracam volan desno opet se ponove ta dva udarca. Nakon srednjeg - ravnog polozaja motanjem punog volana desno ne cuje se nista. Takodjer, nakon sto ga smotam u lijevo i cuju se prva 2 udarca volan stoji malo ulijevo. Ovo se javlja povremeno. Npr. 2 dana je prisutno a onda 2 tjedna je sve ok. Bio sam na provjeri geometrije kotaca, pogledali su mi ovjes i nisu rekli da je u necemu problem. Mozda nisu detaljno/ispravno pregledali. Takodjer bih napomenuo da mi se iz desnog kotaca prije odredjenog vremena culo slicno i ispostavilo se da se radi o lupanju plastike blatobrana - mislim da dijela plastike uz bok kutije motora. Da li po ovom opisu mozete poblize reci u cemu bi mogao biti problem (osim da je to lupanje neke plastike) ili je ovaj opis preopcenit? Hvala! Radi se o prijelaznom modelu Lagune 1, 1.9dci.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu lupanje može dolaziti iz pojedinih dijelova ovjesa, iz mehanizma volana. Najčešći uzroci su: kugle, spone , krajnici ,selen blokovi, balans štanga, vertikalne spone. Pregledom vozila na servisnoj dizalici lako možete otkriti uzrok . Nakon toga nije teško otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - KAKO GA POKRENUTI NAKON 2 GOD.STAJANJA

Datum objave: 30.03.2011 23:45:46
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam jedno pitanja pa bio bih zahvalan na bilo kakvom odgovoru. Naime, sto treba uraditi, tj. koji je postupak da se pokrene auto koji je stajao nekih godinu do dvije u garazi i nije niti jedanput upaljen, znaci prije je se redovito vozao, odrzavao itd. U pitanju je Renault Twingo. Hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Potrebno je :  provjeriti stanje akumulatora i po potrebi ga napuniti ili zamijeniti, demontirati svjećice, u svaki cilindar uliti malo ulja , startati motor bez svjećica da se navedeno ulje rasporedi po cilindrima i klipnim prstenima, staviti svjećice ( postojeće ako su dobra ili nove ), startati motor. Ako motor upali odmah pratiti da li se kontrolna lampica od ulja ugasila. Ako je nakon prvih desetak sekundi zvuk motora normalan treba pustiti da motor na mjestu radi desetak minuta. Nakon toga obvezno zamijeniti ulje u motoru i filter ulja. Nakon toga po potrebi provjeriti ispravnost i ostalih sustava na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - STAO NASRED CESTE

Datum objave: 30.03.2011 09:40:14
Slika
PITANJE:

Poštovanje Vozim Twinga iz 97. i nakon redovnog servisa mi je auto stao na sred ceste..upalila se lampica "akumulator" i to je to..Majstor mi je rekao da je otišao alternator..e sad mene zanima cijene njega bez ruku..Majstor je rekao 700 kuna..da li je to realna cijena? I još jedno pitanje za isti auto..koliko koštaju "zadnji kočni cilindri".. hvala i lijep pozdrav

ODGOVOR:

Na vaše pitanje mogu točno odgovoriti i navesti cijene pojedinih dijelova nakon pregleda Vašega vozila. Cijena koju ste naveli nije cijena alternatora nego cijena dijelova i popravka alternatora. Cijenu zadnjih kočnih cilindara možete saznati ako nazovete bilo koju trgovinu s autodijelovima. Još bolje je da Vam tu cijenu navede servis kod kojega ćete popravljati Vaše vozilo. Moj običaj je da nakon detaljnog pregleda svakog vozila ( koji je besplatan ) točno navedem cijenu dijelova i cijenu rada. Takav pristup cijene svi vlasnici vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - PRITEZANJE VIJAKA NA KOTAČIMA

Datum objave: 28.03.2011 21:03:09
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam neke nejasnoće oko pritezanja vijaka na kotačima za 16" alu naplatke. Auto je renault fluence dci, prema uputama u knjižici vozila moment pritezanja bi bio 110Nm. No ne piše za koje je to naplatke (alu ili čelične) Pretragom raznoraznih foruma i članaka na netu nailazim na dvosmislene odgovore, pa bi me zanimalo koje felge se moraju jače zategnuti, alu ili čelične, te koliko bi to iznosilo za moj auto? Inače vijci su dimenzija M12 x 1.5. Hvala lijepo i lijep pozdrav, Velimir

ODGOVOR:

Točan je podatak koji ste naveli za moment pritezanja vijaka kotača. Proizvođač ne navodi posebno za koji naplatak se koristi navedeni moment pritezanja. Podatak o momentu pritezanja više uzima u obzir karakteristike vijaka kotača ( vlačnu čvrstoću, uspon vijka, vrstu vijka ) nego vrstu naplatka ( felge ) .  U ovom slučaju sigurno nećete pogriješiti ako navedene vijke zategnete s momentom 100 Nm - 110 Nm  bez obzira o kakvom naplatku se radi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO -POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 28.03.2011 20:55:46
Slika
PITANJE:

Pozdrav, vozim Clio 3 1.2 turbo benzinac. Koliko bi takav auto smio potrositi ulja izmedju redovnih servisnih intervala? Uglavnom sada nakon 1000km od servisa (mobil 1 full syn 5-40) vec imam manje ulja prema putnom racunalu za 1 crticu. Auto ima 75 000. Hvala

ODGOVOR:

Prema tvorničkim podacima dozvoljena potrošnja ulja je 0,25 l/1000 km . Ako je potrošnja veća od navedne potrebno je utvrditi uzrok i otkriti na koji način nastaje potrošnja ulja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - NEKOLIKO PROBLEMA

Datum objave: 28.03.2011 01:34:54
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam Clio II 1.5 dci ( 150 000 km ) Ne radi mi pokazivač brzine i svijetli mi lampica STOP na kontrolnoj ploči. Probao sam napraviti 100 m voznje i skuzio sam da mi se volan teže okrece nego je inace. Zanima me sta se moglo desiti. Hvala!

ODGOVOR:

Pokazivač brzine može biti izvan funkcije radi nakoliko razloga i to : davač impulsa na mjenjaču, električna instalacija od davača impulsa do instrument ploče, brzinomjer. Najprije provjerite ispravnost davača impulsa. Lampica stop se također može paliti radi mnogo razloga ( neispravnost nekog od senzora, motora, nedostatak rashladne tekućine, greška u kočnom sustavu, greška brzinomjera i t.d. Ova lampica u pravilu znači da treba posjetiti servis radi nekih neispravnosti. Uzrok težeg okretanja volana može biti mehanički , hidraulički . Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 26.03.2011 12:15:49
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, posjedujem Renault Grand Scenic 1.9 DCI 2004 godina, 88kw, kupljen prije dvije godine. Uradio sam mu veliki servis odmah pri kupovini i svakih 10km-15km mijenjam sve filtere i tekućine. Prvu zimu me je zezao pri paljenju na niskim temeperaturama, nije htio da sastavi, dakle verglao bi jedno vrijeme, al nije mogao da upali. (p.s. paljenje na karticu.). Iste godine pregore mi dvije elektronike zadnjih podizača stakala, jednostavno staklo se samo spusti i ostane otvoreno, tako da sam ih mehanički morao podići i zaglaviti i sada nisu u funkciji. Kako god, prezimio sam tu zimu i došla je ova. Paljenje je na niskim temp. sada puno bolje, ali mi se pojavio problem oko paljenja zagrijanog vozila. naime kada ga ugasim i ponovo zelim da upalim, uopšte ne vergla, već se na instrument tabli samo upali BATERY LOW. Pritom mi se svaki put upali hladnjak motora, mada motor nije na punoj radnoj temperaturi. Također prednji podizači stakala nekad štekaju, te se ne mogu otvoriti odmah skroz, nego pomalo mic po mic. Promijenio sam akumulator, provjerio alnaser, ali ništa od toga. Neki dan sam sat vremeno presjedio na parkingu dok napokon nije upalio, a kada pali pali dobro. Znači zna mi se desiti da nekih pet puta ne upali, a šesti put upali kao da ništa nije bilo. U vožnji se sasvim normalno ponaša, znači nikakvih problema. Molim Vas ako imate neki savjet da mi pomognete, pošto svi majstori kojima sam vozio ne znaju o čemu je riječ. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja mogu biti brojni , radi toga treba obaviti pojedinačno i detaljno ispitivanje svih dijelova i sklopova sustava. Mogući uzroci su :  stanje akumulatora, stanje elektropokretača, stanje električne instalacije ( mogući padovi napona na pojedinim mjestima ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, nečist rezervoar, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, senzor FRP, kontrolni solenoid tlaka goriva, VT pumpa, ECT senzor, dize, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Nakon ispitivanja navedenih komponenata sigurno se može otkriti uzrok. Najčešći problemi s podizaćima stakala su veliki otpor u vodilicama stakla , pad napona na konektorima podizača stakla, slaba snaga elektromotora radi dotrajalosti. Jedini savjet koji mogu dat je da potražite u svom kraju servis koji se može nositi s problemima koje ste naveli na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,5 DCI 2004. - PROBLEM SA PUMPOM

Datum objave: 25.03.2011 11:17:48
Slika
PITANJE: Poštovani, imam veliki problem sa automobilom Renault Scenic 1,5 DCI 2004. godina proizvodnje. Auto me je dobro služio skoro dvije godine, nisam imao problema do prije mjesec dana, kad je počeo da se gasi i teško pali. Majstor koji je radio dijagnostiku je ustanovio da su dizne začepljene. Odnio sam dizne i pumpu na čišćenje kod drugog majstora koji samo to radi, a on je još ustanovio da ne valja ni pumpa, pa mi je on prodao svoju polovnu pumpu. Sve to me je koštalo oko 7 000 kuna. Kad je majstor koji je skidao dizne i koji je očistio rezervoar i sistem za dovod goriva vratio sve nazad, auto je radio desetak dana i sad ponovo sve isto. Sad ta dva majstora optužuju jedan drugog da nisu dobro uradili svoj posao, a ja nemam auto pored toliko potrošenih para. I još nešto klikti u motoru otkad je to urađeno. Postoji li mogućnost da je u pitanju neki drugi kvar, kompjuter možda ili tako nešto, jer nemoguće je da se sve tako brzo zaprlja. Lijep pozdrav!
ODGOVOR:Na motorima 1,5 dci do 2004. godine firma Renault je imala ozbiljne probleme s visokotlačnom pumpom. Problem je bio u skidanju metaliziranog sloja s kućišta pumpe. Čestice metaliziranog sloja su stvarale velike probleme jer su oštetile dize, Rail, dovod goriva i rezervoar. Tvornica je za tu priliku dala uputu rješenja i doslovno navela da se mora zamijeniti : visokotlačna pumpa, dize, rezervoar i Rail ( zajednički sabirnik ). Dovod goriva se mora detaljno očistiti, filter goriva se također mora staviti novi. U vašem slučaju moguće je da vaši mehaničari nisu ozbiljno shvatili težinu problema i radi toga je rezultat izostao. Ne pada mi na pamet koji koristan savjet da Vam predložim. Pokušajte još jednom kod servisa koji su Vam radili na vozilu. Ako ne bude uspjeha potražite mišljenje i uslugu u drugom servisu .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 dCi -ZVUK NA NOVOM AUTU

Datum objave: 23.03.2011 18:27:38
Slika
PITANJE: Poštovani, vidim sa ste jako elokventni i expeditivni pa bih se i ja usudio postaviti Vam pitanje naravno ako budete imali vremena da na njega odgovorite.....ovako vozim Megana Generation 1.5 dci 86ks star 2 mjeseca, prešao sam sa njim manje od 3000 KM....auto troši oko 5,5 l, solidno ide, malo je prebučan (al nema izolacije motora pa je to valjda ok)+ još nekih sitnica ima al ajde sve se daju "durat" osim sljedeće za koju tražim Vaš savjet: ovako kad idem u rikverc i stisnem kočnicu iz ovjesa se čuje lagani "klik" (što brže vozim u rikverc i jače stisnem kočnicu jači je taj "klik"), međutim ako se i dalje krećem prema natrag i opet stisnem kočnicu onda tog klika nema, ali ako idem recimo naprijed pa onda natrag taj klik je gotovo uvjek pristutan, zamjetio sam da se taj isti klik čuje i kad motam na mjestu u desno volanom (ali slabije) ili kad u vožnji negdje motam desno a brže se krećem vozilom....naravno auto je u garanciji 5 godina (a serviser moj prijatelj) i odveo sam ga u servis i sve su pregledali (čuo se taj klik pri vožnji u mjestu) na ovjesu nigdje nema lufta sve su detaljno preda mnom pregledali...isti su rekli da su u pitanju kočnice (nisam dobro razumio kao da klješta nešto imaju malo hoda i kao da je to normalno i da su čuli i kod drugih megana...hmmm)...al aj dobro nadam se da nisam bio preopširan u opisu problema , nadam se da ćete mi pomoći sa nekim savjetom i još da napomenem auto besprijekorno leži na cesti, kočnice su također izvrsne tako da sumnjam u neki luft ( a i sev je regledano).....molim za savjet i unaprjed Vam zahvaljujem na istome!
ODGOVOR:Zvuk koji čujete i koji ste detaljno opisali nije uobičajen i nije normalna pojava osobito ne na novom vozilu. Zvuk nastaje radi zračnosti na nekom dijelu ovjesa, kočnih kliješta ili mehanizmu volana. U servisnim uvjetima nije teško otkriti kritično mjesto jer sam zvuk upućuje na mjesto gdje isti nastaje. Obzirom da je Vaše vozilo novo najvjerojatnije se radi o slabije fiksiranom dijelu ovjesa ili hvatišta za karoseriju. Zatražite uslugu i drugog servisa u cilju otklanjanja opisanog problema.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 - ZRAČNOST U VOLANU

Datum objave: 24.03.2011 17:49:57
Slika
PITANJE: Poštovani gosp.Meiću,već smo Vam pisali,ali nismo dobili odgovor,pa Vas molim ako možete nam pomoći.Naime imamo twingo 1.2 16 V 2002 god. redovito servisiran sa oko 230 000 km.Primjetili smo da ima lufta u volanu,auto ima sevo pa je postao nekako lagan i vuće u lijevo.Mehaničar tvrdi da treba mijenjati letvu volana. Dosta često imamo problema sa cviljenjem prednjeg dijela i mehaničar svaki puta mora namještati stabilizatore volana.Sutra smo naručeni na centriranje trapa,što nam savjetujete i gdje da prvo krenemo.Hvala
ODGOVOR:Ako stvarno postoji zračnost u volanu u većini slučajeva se to može otkloniti bez da se mijenja sklop kompletnog mehanizma volana. Najčešći uzroci su : spona volana, krajnik spone, radijalni ležaj zubne letve . U ovom slučaju nije teško utvrditi gdje je nastalo istrošenje i isto otkloniti. Nakon toga treba samo obaviti optičko podešavanje prednjeg ovjesa. Da ste malo bliže, rado bismo besplatno pregledali Vaše vozilo,predložili rješenje i otklonili neispravnost.
na vrh Povratak na vrh