Danas je: 22.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE COUPE - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 13.07.2011 21:07:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanjce. Imam auto Renault Megane Coupe 1.6 (Coach, 1996.g). Moj se problem pojavio prije par dana, sa onim velikum vrucinama.... Ne pali mi iz prve, vec nakon 3-6 puta verglanja. Bio je kod mehanicara ispuhao mu je filter zraka i senzor radilice (jer na senzoru je bilo prasine od trosenja kuplunga), no i dalje imam problem pri paljenju. Tj. prvo paljenje mu je koma, a da ga nakon par minuta opet idem paliti nema nikakvih problema, upali odmah. I onda mi auto opet stoji par sati, i ponovnim paljenjem opet tesko pali. Sada dali bi mi vi mogli pomoci, tj. reci u cemu je moj problem. Jer auto imam godinu dana i nije bilo nikakvih problema, bilo vruce ili hladno. A sada najdnom poceo je zezati. Unaprijed Hvala! LP Sanja

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila. Sada će odgovor biti znatno duži jer ću nabrojiti sve moguće neispravnosti a to su : senzor temperature motora, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, loša iskra ili izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, nepovratni ventil za gorivo, električna instalacija motora, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - NE UBRZAVA

Datum objave: 12.07.2011 14:36:50
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 16 ventila, 82 kw, 1,6 benzinac,2005 godiste. Imam problem sljedeći: Vozilo bez obzira koliko dodajem gas neće da vuče, motor samo bruji, a ne ubrzava uopšte.Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i bio je u svim ovlastenim servisima na teritoriji Tuzlanskog kantona i nije ustanovljen niti otklonjen kvar.Ponekad kad stanem i ugasim auto na 20 sekundi i ponovo ga upalim normalno vuče i tako mi je već godinu dana. U zadnje vrijeme vuce samo kada je hladan. Katalizator je promijenjen, filteri su svi promijenjeni,ali sve je isto.Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću osnovne razloge radi kojih motor nema snage a koji se mogu u svakom boljem servisu ispitati i otkloniti . To su slijedeći razlozi : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, senzor temperature motora, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:22:01
Slika
PITANJE:

Postovani.Radi se u vezi moga Renault megana dva 1.9 dci 81 kwh. Jucer sam bila na moru i upalila mi je se lampica od servisa i pisalo je CHEK INJECTION.Nakon sto sam pocela voziti auto,isti nije mogao da vuce u brdu,tj.nije imao snage iz 2 u 3 brzinu.Nakon sto sam auto ugasila i upalila nakon 20 sekundi,lampica je se ugasila i auto je radilo sasvim normalno.Vratila sam se kuci nakon 100 km i auto je cjelo vrijeme isao sasvim normalno. Cesto sam u Samoboru i zeljela bih vas posjetiti.Ali me sad zanima koliko dugo smijem da vozim auto ili moram pravac u servis,i ako je auto sad u normalnom stanju.Pozdrav od Andreje

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada u sustavu za upravljanje motorom postoji stalna ili povremena greška . Ako se navedena lampica sada trenutno ne pali to je dobar znak i ne morate odmah u servis.  Ipak prvom prilikom kada budete u Samoboru dođite da pregledamo Vaše vozilo . Obaviti ćemo mehaničku i kompjutorsku dijagnostiku kako bi provjerili sve dijelove i sklopove radi kojih je motor ostao bez snage . Nakon toga ćemo Vam i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAD STISNEM KOČNICU PADNU OKRETAJI

Datum objave: 11.07.2011 17:53:29
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam lagunu 2001 g,u toku voznje kad stisnem kocnicu spadnumi obrtaji ispod normalnog,cim pustim kocnicu vrati se na normalu.unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima benzinski motor . Mogući uzroci radi kojih pada broj okretaja motora su : neispravan servo uređaj kočnice, neispravan nepovratni ventil između usisne grane i servo uređaja, neispravna vakum cijev servo uređaja. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DT - PECNE ME STRUJA

Datum objave: 07.07.2011 23:54:45
Slika
PITANJE:

poštovanje.. imam problem na renault laguni 2.2 d.t 1998g. ovako uvjek kada izlazim iz auta i kada hoću da zatvorim vrata uvjek me pecne struja.. I zadnjih dana sve jaće i jaće me pecne.. koji bi tu mogao biti uzrok i dali se to može uklonit??

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se stvara puno statičkog elektriciteta a isti nastaje radi umjetnih materijala koji su ugrađeni u unutrašnjost vozila i u vozilo u cjelini. Tijekom vožnje navedeni materijali                  ( tapecirung, obloge, navlake sjedala itd ) se nabiju pozitivnim elektricitetom . Kada ulazite ili izlazite iz vozila Vi ste na zemlji koja ima negativni elektricitet i tada dolazi do električnog pražnjenja preko Vas ( preskakanje iskre ) . Za tu svrhu je jedino jednostavnije rješenje ugradnja trake za uzemljenje koja se montira ispod vizila a koja je u stalnom kontaktu sa zemljom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - SERVIS KLIME

Datum objave: 07.07.2011 00:30:12
Slika
PITANJE:

Postovani , imam Megana 2004 god 88kw diesel-karavan , imam problem sa klimom , naime klima je manualna, i kada je upalim samo desna strana hladi ,tj upuhuje hladan zraka dok lijeva vozaceva nista ,samo obicni zrak puse, nisam mjenjala filter niti bilo sta, da li se klima ovog automobila puni ili ne, sta bi trebala provjeriti jer nemam bas pogodnog majstora za ovo. Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se redovito treba raditi svake dvije godine . Sve što  ste napisali ukazuje na potrebu za jednim kvalitetnim servisom klima uređaja. Na tome servisu treba obaviti slijedeće : staviti novi Freon R 134 a , staviti ulje za kompresor, zamijeniti dehidrator, zamijeniti filter kabine, očistiti i dezinficirati ventilacijske kanale. Nakon ovakvog servisa klima uređaj opet radi kao novi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 E - NA UZBRDICI GUBI SNAGU

Datum objave: 06.07.2011 12:11:06
Slika
PITANJE:

Imam Megana 14e 1998 god. auto dobro pali i radi u leru no međutim kod malo duže vožnje npr.autoputom pogotovo na uzbrdici osjeti se gubitak snage motora.Auto ne dimi i ne troši ulje nije potrebno doljevanje od zamjene do zamjene ulja.Napominjem da sam bio već kod trojice mehaničara na kompjuterskoj dijagnostici ali nijedan kompjuter nije prihvaćao kompjuter na autu tako da se nije moglo ustanoviti u čemu je kvar ili problem pa Vas molim da mi probate odgovoriti nešto u vezi toga.Hvala.

ODGOVOR:

Činjenica da ste bili kod pojedinih mehaničara ne znači ništa ako niste uspijeli doći do spoznaje o greškama na motoru. Dijagnostika motora nije samo spajanje servisnog kompjutora na dijagnostički konektor na vozilu nego nešto mnogo više . To su pojedinačna ispitivanja i mjerenja na mehaničkom sustavu motora na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Ovom prilikom ću navesti moguće neispravnosti : mehanički sustav motora, filteri, tlak goriva, nečisti injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.07.2011 23:43:29
Slika
PITANJE:

Imam Clio 1.5dci 2002g.i upalila se lampica od grijača.Nakon resetiranja greška se opet pojavi nakon izvjesnog vremena(nekad par dana nekad više).Auto ide normalno i ništa se ne primjećuje na vožnji i snazi.Majstor mi je napomenuo da bi moglo biti nešto oko papaučice gasa.Hvala.

ODGOVOR:

Lampica grijača na Vašemu vozilu ima dvostruku ulogu , pali se kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom . Najprije ispitajte sve grijače a ako su isti ispravni potrebno je napraviti dijagnostiku motora, otkloniti neispravnost i nakon toga izbrisati grešku .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - KOJI MJENJAČ UGRADITI

Datum objave: 01.07.2011 00:36:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Megane karavan 1.6, 16V godina 2004. i nakon roštanja u getribi tijekom vožnje koje je s vremenom sve jače i jače mehaničar je siguran da ju treba zamijeniti. Obzirom da sam se bacila na nabavku druge, rabljene moje pitanje je: Koje sve getribe pašu na ovaj model? Dali samo od istog ovog modela ili npr. Twinga, Lagune i sl.i koja godina dolazi u obzir? Unaprijed hvala !!

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo odgovara samo isti mjenjač kao što imate sada. Ako ugradite koji drugi neće odgovarati prijenosni omjer diferencijala kao i prijenosni omjeri pojedinih brzina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TIPTRONIC IZGUBI FUNKCIJU

Datum objave: 30.06.2011 16:44:33
Slika
PITANJE:

Uvaženi gospodine Meić, Svaka riječ hvale za vaš rad i ovaj site je nedovoljna u vremenima i kojima živimo. Pročitao sam sve što ovdje piše o renaultovim vozilima i vidio da postoji nekoliko sličnih problema ovom koji ja imam. Iznosenje mog problema ce biti malo duze i detaljnije samo iz razloga sto smo prlicno udaljeni i sto bi mi vasi eventualni savjeti mogli ustedjeti dosta novca i vremena i naravno zivaca. Kod mog vozila, Reno Scenic, 2006, 1.9 DCI, automatik (AL4 DPO 4 brzine), kojeg sam kupio prije nekoliko sedmica i naravno bez garancije na ispravnost imam slijedeći problem: Dok je vozilo "hladno", uglavnom, u toku vožnje mi se pojavi upozorenje da provjerim mjenjač i vozilo prebaci u stepen niže i ostane u tom stepenu, dok tiptronic izgubi svoju funkciju. Ako zaustavim, ugasim i ponovo upalim i nastavim vožnju sve je ok i vrlo rijetko se desi da ponovi grešku. Kada se to prvi put desilo odmah sam posjetio servis (neovlasten) i oni su mi predlozili da zamjenim ulje u mjenjaču, što smo i uradili ali bez zamjene filtera jer bi navodno trebalo otvoriti mjenjač i da je to nepotrebno (prethodno je uradjen veliki sevis, pumpa, spaner, remen, ulje motora i svi filteri). Nakon samo 2 dana i ne mnogo predjenih kilometara problem se ponovo poceo javljati. Primjetio sam kada zagrijem vozilo prije prvog kretanja da se ovo ne desava. Posjetio sam 3 ovlastena i 3 neovlastena servisa kako bi mi dijagnosticirali kvar i jedan servis za mjenjače. Ovlašteni servisi nisu zeljeli ni dijagnosticirati kvar već nude opciju zamjene mjenjača (nov za 5000 E, repariran za 2000 + rad, ulje i dr.) Neovlašteni servisi su dijagnosticirali povremenu gresku na senzoru pritiska ulja u mjenjaču, povezan sa greskom na ABS i rucnoj kocnici. Mjereno sa (ESItronic software) to su slijedeće greske: C1181, CAN komunikacija prema ABS, nema komunikacije, P0009, Pritisak ulja u mjenjaču, neplauzubilna regulacija, C 1188, CAN komunikacija s upravljačem mjenjača, nema komunikacije. Neovlašteni servisi uglavnom nisu voljni da se bave ovim problemom jer ne mogu sa sigurnoscu reci dali su u stanju otkloniti kvar i dati bilo koje garancije. Servis za mjenjače je na osnovu gore navedenih parametara i jednog kruga testne vožnje konstatovao da se radi o kvaru siber kast ploče sa elektricnim ventilima. Zamjena ovog sklopa kosta ovdje u Bosni oko 900 E (pribliznu cijenu su dali i u ovlastenom servisu), ali je problem što niko ne može garantovati da neće doci ponovo do istog kvara. Ono što sam do sada uspio da doznam je da ovaj kvar uzrokuju cestice koje nastaju usljed trosenja lamele i drugih pokretnih i nepokretnih dijelova u mjenjacu a koje zacepljaju ventile, tako da sam laicki zakljucio da, i ako zamijenim ovaj dio necu mnogo dobiti, mozda nekoliko mjeseci ispravan mjenjac. Ono što me muci je to, da niko nije zelio ni da pogleda elektricne instalacije i senzor koji to javlja, niti mi je spomenuo opciju da otvori mjenjac,sve ocisti, produva i zamjeni filter. Molim vas kazite mi da li bi imalo smisla da trazim od servisera da mi ovo urade i da li bi to moglo dati kakve rezultate i ako da, kazite mi orjentirno koliko bi to u Hrvatskoj kostalo, rado cu i vas posjetiti. Od svih savjeta koje sam dobio ovdje, zakljucio sam da je svima mnogo posla a malo para da bi rasklopili i cistili mjenjac. Slijdece pitanje je dali bi imalo smisla mijenjati cijeli mjenjac, naravno ugraditi polovan koji se ovdje moze pronaci za nekih 600 E, uz dosta srece umjesto zamjene pokvarenog sklopa. Jos jedna mala napomena, serviser za mjenjace mi je rekao da sa ovom greskom mogu jos dugo da vozim ako mi nije dosadno da svaki put kad se desi ugasim vozilo i ponovo krenem, te da sa ovim mogu i na duze relacije (Njemacka), kakvo je vase misljenje. Hvala na strpljenju da procitate ovaj moj elaborat i unaprijed hvala na savjetu za koji ne sumnjam da nece biti strucan.

ODGOVOR:

Automatski mjenjač na Vašem vozilu je sklop koji se ispravno može servisirati i ispitivati jedino u tvorničkim uvjetima. To važi i za druge tipove vozila . Ovlašteni servisi rade prema uputama proizvođača i ne obavljaju popravke mjenjača nego samo ugrađuju nove ili tvornički reparirane automatske mjenjače. Uz to daju i tvorničku garanciju. Drugi servisi koji se time bave ili žele baviti mogu otkloniti neke kvarove na ventilima , senzorima , električnoj instalaciji mjenjača. Ako rade reviziju i popravak mjenjača ne mogu postići kvalitetu kao što to može proizvođač mjenjača ( tvornički reparirani mjenjač ) . Da ste Vi na mjestu servisa i Vi bi se ogradili i ne bi olako davali garanciju za nešto što nemate mogućnost detaljno ispitati. Zato Vam pojedini servisi kažu da će pokušati obaviti popravak a rezultat će se vidjeti. To je u neku ruku korektno jer nije dobro nakome dati obećanje da će mjenjač biti dobar a rezultat može izostati .  U ovom slučaju možda treba i dalje voziti s ovim mjenjačem a ako se stanje pogorša onda se može razmišljati o rabljenom ili tvornički obnovljenom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III 1,5 DCI - ZVUK KLAK-KLAK POD HAUBOM

Datum objave: 29.06.2011 23:41:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o Clio III 1.5 dci, godište 2007, K9K motor. S obzirom da su sada već svakojaka nagađanja što bi bilo mom autu, situacija je sljedća: Brojači okretaja više ne variraju ne padaju na 500 kao prije i ima gasa prilikom paljenja i pali iz prve bez ikakvog verglanja, al se čuje klak-klak u motoru ili barem pod haubom motora. Nije nikad bio vožen iznad 140 km/h. Potrošnja mu je bila cca. 4,0 l. Kad bolje stisnem papučicu gasa čuje se se sada pištanje, bez obzira na brzinu,negdje na oko 3000 okretaja. Bila sam na nekoliko testiranja injektora i u početku su bili ok. Izbacivanje goriva u posljednjem testiranju, u jednom injektoru malo varira od svih ostalih. Jel to kritično? Kolika odstupanja su dozvoljena. S obzirom da bi svi mjenjali sve i injektore i pumpu goriva i čistili spremnik goriva, (najlakše je sve promijeniti) želim čuti Vaše mišljenje. U međuvremenu je počišćen EGR-ventil, al nije smanjilo zvuk klak-klak. Da li je stvar u nekom senzoru ili nekom ventilu s obzirom da autić dobro vuće. PS. Čula sam u međuvremenu svakojeke priče, da su neki mjenjali sve injektore i delphi-luccasovu pumpu i da se i dalje cuje zvuk klak-klak pod haubom. Molim Vas za savjet i mišljenje. Unaprijed hvala. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovana već sam Vam odgovorio na ovo pitanje. Predlažem da se čujemo telefonom . Mogu pregledati Vaše vozilo i detaljno poslušati zvuk koji ste opisali . Za Vas bi taj pregled bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - MOGUĆNOST PREGRIJAVANJA

Datum objave: 29.06.2011 23:20:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam renault Megane sedane 1,4 (1996.god), nakon što smo promijenili karburator (rabljeni) automobil se kod uzbrdice i pojačanih napora dosta zagrijava. Kazaljka dolazi i do polovice gornje skale termostata.Kada dođemo do ravnog dijela kazaljka se spušta u normalu. Do sada nije još nikada došao u kritično polje, ali dolaze vručine i mi se spremamo na put pa me brine da li je to indikator nekog možebitnog kvara. Unaprijed hvala, Aleksandra

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav ubrizgavanja goriva . Radovi na tom sustavu uglavnom nisu uzrok radi kojega se motor zagrijava. Mogući uzroci su : termostat, hladnjak ( djelomično začepljenje ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava, ostali netipični uzroci. Točan odgovor mogu vam dati tek nakon neposrednog uvida na vozilu. U svakom slučaju vaše razmišljanje je logično jer dolaze ljetne temperature i motor bi se mogao pregrijati . Takvi događaji uvijek ostavljaju štetne posljedice na motor . Popravak nije jeftin.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - ELEKTRIČNI PODIZAČI STAKLA

Datum objave: 29.06.2011 23:16:04
Slika
PITANJE:

Megane 2 1.5 DCI 2005g. Problem je na el. podizačima stakla,otkazao je desni podizač a za par dana i lijevi,osigurači i motorići u vratima su ispravni, a na prekidače nema + napajanja. Zanima me dali još postoje koji osigurači, ili neki el.sklop, ili relej vezan za podizače i gdje se nalaze. Provjerio sam sve osigurače ispod volana, i glavnoj kutiji na ljevoj strani pod poklopcem. Hvala za pomoć.

ODGOVOR:

Prekid napajanja može nastati i radi drugih neispravnosti a to su : kontakti električne instalacije na kutiji osigurača, pad napona na električnim vodovima, strujne uklopke ( releji ) , glavni konektor BSI računala,  BSI računalo komforne elektronike. Releji se nalaze lijevo od instrument ploče ispod konzole ( nisu odmah uočljivi ).

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - ČESTO ŠTELANJE VENTILA

Datum objave: 28.06.2011 15:44:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim megana 1.6 8v 96god. 66kw ugrađen plin, kazu da je motor u super stanju. Imam pitanje u vezi stelovanja ventila. Kad ih majstor nasteluje motor 10-ak tisuća radi super i mirno, a nakona toga počme drndat u leru, opet stelovanje ventila i sve 5. Malo mi to stelovanje prečesto, a majstor od plina koji ne steluje ventile kaže da povećam zazor za 0,05 na svakom ventilu jer je na plin i više se grije,a majstor koji šteluje kaže da to nije dobro jer se ventili neće dobro otvarati i da će lupati. Zanima me što mislite o tome i da li bi kod vas mogao doći da vi to izvidite te koja bi bila cijena stelovanja kod vas? Hvala

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima plinski sustav a uz to treba imati ugrađen i sustav za hlađenje - podmazivanje siceva ventila. To je potrebno svakom motoru koji koristi plin inaće se sicevi ventila i ventili ubrzano troše. Kod Vašeg vozila treba očekivati i istrošenje vodilica ventila . Najbolje rješenej bi bilo uređenje glave motora . Mi za tu priliku ugrađujemo otvrdnute siceve ventila i ventile. Javite se pa ćemo o svemu detaljno razgovarati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 27.06.2011 23:44:51
Slika
PITANJE:

pozzzzz,, Imao sam saobracajnu nezgodu,i prilikom udesa iskocio mi je erbejg... limariju sam popravio a auto nece da upali,,vergla ali nista.. nedovoljno baca gorivo..jer kad na usisnu granu uspem start sprej on upali,pa me interesuje da li postoji neki prekidac koji se mora aktivirati poslje udesa.. auto je Renault Laguna 2003god 1.9dci 88kw.. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji inercioni prekidač za zatvaranje dovoda goriva. Isti ima karakterističan oblik a može se nalaziti u prostoru motora, ispod vozačkog sjedala ili u prtljažniku. Kada pronađete prekidač potrebno ga je samo stisnuti s vrha prema dolje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - DIZE

Datum objave: 25.06.2011 22:24:59
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić!Da li se mogu staviti dizne sa clia dci 85ks na clia dci 65ks hoceli auto normalno raditi ja imam problrm sa svojim dizna klikte između 1800 i 2500 obrtaja ja bih stavio druge ali neznam moze li sa jaceg motora Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu možete eksperimentirati sa mnogim dijelovima ali s dizama ne možete . Dize moraju biti točno odgovarajuće i kada se iste mijenjaju treba ih programirati . Dize  koje ste spomenuli neće odgovarati , motor će loše raditi i neće imati snage.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,9 DTI - DIJAGNOSTIKA JE JAKO ZAHTJEVNA

Datum objave: 18.06.2011 00:24:19
Slika
PITANJE:

Hvala vam na odgovoru,ali želim da pojasnim da sam auto Renault megane scenic 1,9 TDI već terao na dijagnostiku kod raznih majstora i ovlascenih servisa,svugde je na dijagnostici pokazivao kvar pod nazivom aktuator pred paljenja.Medjutim posle velikog servisa lampica koja svetli zuto u obliku EKG-a za srce veoma često je pocela da se pali,a sami tim bi motor počeo da gubi snagu,i to traje sve dok ne oduzmem gas i tada se ugasi ta lampica,onda motor dobije snagu.Ovo se dešava pri obrtajima od 1,2-2,0.Zadnji kvar koji je dijagnostikovan od strane majstora je da u boch pumpi ima problema ili sa kućištem iste ili sa tim aktuatorom.Obratio sam Vam se jer stvarno više neznam šta da radim,pa vas iz tih razloga molim za stručno vaše mišljenje.

ODGOVOR:

Mogu dati svoje mišljenej i odgovor  koji se uvijek bazira na osnovu Vašega subjektivnog opisa koji je sastavni dio Vašeg pitanja. Međutim mora Vam biti jasno da se neki kvarovi ne mogu riješiti putem opisa ili dopisa a bez neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu. Isto tako osiječam potrebu da Vam objasnim da je dijagnostika najzahtijevniji dio autoservisne struke . Kada se radi dijagnostika koriste se sve metode istraživanja, svi mogući uređaji i instrumenti koristi se profesionalno znaje i iskustvo . Najbolje rješenje za Vas je da potražite ozbiljan servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilo . Dosadašnji servisi očigledno nisu dorasli složenosti kvarova na Vašem vozilu. Kao krajnja mogućnost je da Vaše vozilo dovezete kod mene u Samobor . Tada ću se pobrinuti da najprije otkrijem kvar/kvarove a nakon toga ću predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 DTI

Datum objave: 17.06.2011 09:41:57
Slika
PITANJE:

reno clio 1,9 dti vrti oko 10 sec.dok ne upali,zanima me da li može biti zbog kompresije.molim vas kolika mora biti kompresija. kod mene je 22,18,22,17

ODGOVOR:

Tlakovi kompresije moraju biti veći od 23 bara . Niži tlakovi kompresije mogu biti uzrok otežanog paljenja. Kompresija koju ste naveli je ispod normale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 RT - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.06.2011 10:55:26
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Renault Lagune 2.0RT 1996g!U posljednje vrijeme mi se dogadja da nakon sto se zaustavim,pa ponovo pokušam pokrenuti auto,nece da se upali!Upale se lampice,cuje se pod haubom da se nesto od elektronike oglasi,ali ništa,čak ni ne zavergla!I onda nakon nekog vremena upali bez problema!Nekad mu treba manje,a u zadnje vrijeme sve više...,danas sam prešao 300m,stao,i nakon 5 minuta ga nisam mogao upaliti pola sata,valjda se ohladio,iako se po meni nije stigao ni ugrijati!!Prije par dana sam očistio senzor radilice od naslaga,sad se sjaji,ali nakon 2 dana isto,čak možda i češći problemi!Dali je možda otišao,pa da kupim novi!Zbunjuje me jer kad se spominje senzor radilice,svi po forumima spominju da zavrti,ali nepali,....moj čak ni ne zavrti????Nekad se dogadjalo da otvorim haubu na minutu,zatvorim,i pali,....ali sad ni to ne pomaze(možda je bilo slučajno).Dali imate koju ideju????U nedostatku sam povjerenja u ovdašnje majstore!!!!S Poštovanjem!Goran.

ODGOVOR:

Logično bi bilo da najprije otkrijete pravi uzrok radi kojiega motor ne može upaliti a tek nakon toga da zamijenite neispravan dio ili obavite popravak. Prema Vašoj priči najprije ispitajte snagu i kapacitet akumulatora, spoj motora s masom, elektropokretač . Po potrebi napravite i servis elektropokretača. U rijetkim slučajevima uzrok može biti i kontakt brava.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PODRHTAVANJE MOTORA U LERU

Datum objave: 13.06.2011 15:42:12
Slika
PITANJE:

IMAM MEGAN COUPE KAD GA UPALIM PRIMJEČUJEM PODRHTAVANJE MOTORA MOTOR JE 1.4 16V MOLIM VAS ZA SAVJET HVALA.

ODGOVOR:

LOš rad motora na leru mogu izazvati brojni faktori : mehanički, električni, hidraulični, elektronski. Pravi uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila . Sada ću navesti najčešće uzroke : nečisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, propuštanje na usinom kolektoru, loš rad sustava za stvaranje iskre na svjećicama, svjećice, kablovi, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh