Danas je: 27.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - NEMA SNAGE

Datum objave: 19.07.2011 18:31:12
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Renault scenic 1.9 dci iz 2001 god. i moj je problem taj da automobil nema snage do 3000 okretaja, a iznad 3000 normalno ide i ubrzava sve dok su okretaji iznad 3000.Cim se okretaji spuste ispod 3000 stvar se ponavlja.

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih motor nema snage  kao što ste opisali su : začepljenje turbine ( velika količina krutih čestica ) , suženje usisnih kanala na glavi motora, sustav za regulaciju tlaka turbine, niski tlak turbine, djelomično začepljenje auspuha, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V- BRUJANJE KAD RADI KLIMA

Datum objave: 18.07.2011 17:56:38
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8 16 ventila, 2001 god, 88 kw,i obracam Vam se vec ocajna u nadi da cete ustepi da me bar posavetujete. Auto radi normalno, cim se klima upali cuje se brujanje, pri jacem gasu brujanje postaje intenziivnije. Uradjen je veliki servis,mali servis,nov alternator, kompresor, roleri, spaneri, ulje novo, nov freon. Automobil mi stoji vec nedelju dana u servisu jer ne mogu da otklone kvar.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na ventilatoru grijača , na elektromotoru ventilatora. Postoji još i ventilator na hladnjaku koji se također pali kada uključite klima uređaj . Zvuk nije teško otkriti jer nastaje na mjestima koje sam naveo. Možda ipak trebate potražiti drugi servis koji to može s lakočom obaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE- SAM POVEĆAVA OKRETAJE

Datum objave: 18.07.2011 17:46:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav! e ovako imam veliki problem sa renaultom meganeom coupeom. naime auto je do sad imao mali ler gas (otprilike 700 okretaja) no u zadnjih tjedan dana auto sam povećeva okretaje tj ode u iber turažu te se gasi u vožnji. Bio sam na dijagnostici te mi je čovjek rekao da je otišao senzor okretaja motora. no ja ipak više sumnjam na motorić ler gasa(?) naime i to sam probao promijenit no motorić koji sam dobio nije pasao te mi je čovjek rekao da treba naručit pa opet gledat jer postoje dvije vrste itd. zanima me što da napravim i dali možda znate što bi to moglo biti? unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Način na koji želite riješiti problem nije dobar. Dogoditi će se da ćete kupiti pojedine dijelove na pamet a isti možda nisu potrebni.  Najbolje rješenje je da Vam stručnjak obavi dijagnostiku motora , nakon toga vam može odmah predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Takve probleme rješavano svaki dan pa znam što se može dogoditi . Ovoga časa nema smisla da navodim sve moguće greške jer ih može biti mnogo i od toga na bi imali koristi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - UJUTRO TEŽE PALI

Datum objave: 18.07.2011 17:37:57
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam RenaultScenic 1.9dti,59kw iz 2002g.Imam ga 4 god.i ima prijeđenih 183000 km.Prvih 5god. redovito je servisiran u ovlaštenom servisu u Osijeku,gdje je i kupljen.Prije godinu dana primjetio sam da mi ujutro teže pali,treba mu 10-15 sek.da upali i to sada na ovim ljetnim temperaturama.Napominjem da na vrlo niskim temp. od-10 pa i-18 pali"na zub",radi na 1500 okr.10 sek. padne na 1200 i za 10 sek. padne na 850 i to je to.Kao da na višim temperaturama nema dobru pripremu za paljenje.Promijenio sam pumpicu ispred filtera za gorivo,no ni to nije pomoglo.Da li da ugradim i dodatni nepovratni ventil? Bio sam tri puta na kompjuteru i uvijek je bilo sve u redu.Inače motor radi dobro,ne troši ulje,dobro "povuče"i kad je vruć pali bez greške.Grijači su uredu.Kažu mi da provjerim kompresiju.Dali su u pitanju možda senzori?Obraćam se Vama,jer vidim da ste mnogima pomogli.Što mi je činiti? S štovanjem i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Problem s otežanim paljenjem toplog motora može nastati radi slijedećeg : stanje akumulatora i elektropokretača, zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, flteri, mehaničko staje motora ( kompresija ) , faza motora, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, električna instalacija i konektori, ECU centrala. Kratak i jednostavan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - BLOKIRA BRZINOMJER

Datum objave: 17.07.2011 21:32:18
Slika
PITANJE:

imam problem sa renault cliom II 2000g.Naime prije par dana brzinomjer mi se počeo blokirati.Nema pravila ,kazaljka ostane zaliepljena na 20km pa tu stoji ,pa ode na 100km pa se vrati na 40km pa tu stojiitd. molim vas za pomoć,unaprijed hvala. Dean

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu u vezi brzinomjera mogu postojati nekoliko razloga i to : niski napon punjenja alternatora, električna instalacija , konektori na instrument ploči, davač impulsa brzinomjera, instrument ploča. Prilikom ispitivanja počinje se najprije s mjerenjem pojedinih napona a nakon toga s ispitivanjem impusa od davača do instrument ploče. Ako ima kakvih pitanja možete se javiti opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI- ERG VENTIL ZBOG EKOLOGIJE

Datum objave: 15.07.2011 23:32:39
Slika
PITANJE:

Postovanje..velike pohvale na vas rad i trud da nama vozacima olaksate automobilske muke:)...ovako..Imam Lagunu 2001 god.1.9dci 79kw..kupio sam je prije mjesec dana tako da auto jos upoznajem...Kad je auto u leru osjecam blage trzaje,inace u voznji se ponasa normalno i vuce dobro..servisirana je redovno u reno servisu prije mene tako da me to malo cudi da to nisu odklonili ili je neki veci kvar pa se vlasniku nije isplatilo..A primjetio sam da mi je iskopcan EGR ventil..koju ima funkciju???...jer kad se raspitujem kod "majstora"imam preporuku da ga ili ocistim ili zamjenim a neki kazu da je bolje sto je iskljucen..cak sam zvao reno servis i kazu mi da nije nista strasno ukoliko je EGR ventil iskljucen????sad se pitam cemu ga ugradjuju ako je nebitan i dali mozda on uzrokuje trzaje kad je auto u leru..Hvala i veliki pozdrav.

ODGOVOR:

Trzanje motora u leru koje ste spomenuli može biti u granicama normale ili van granica normale . Odgovor na to pitanje bih mogao dati pregledom upravljačkog sustava motora , ispitivanjem diza, mjerenjem kompresije. Glavna i jedina uloga EGR ventila je ekologija . Isti ima zadatak da smanjuje količinu dušičnih oksida ( NoX ) u ispušnim plinovima . Odgovor na pitanje da li ga zamijeniti ako je neispravan možete dati samo Vi . Ako ste zagovornik ekologije ugraditi ćete novi EGR ventil .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE CC 1,5 DCI- MUČI GA VRUĆINA

Datum objave: 14.07.2011 18:56:48
Slika
PITANJE:

imam renault megane cc iz 2007 godine, motor 1.5 dci, 105 KS, prešao 200.000 km bez ikakovih problema, auto radi bezprijekorno a problem je slijedeći: kad je motor hladan upali na prvi zub, zimi nema problema sa paljenjem a sada kad su velike vručine i auto se malo više ugrije neče da upali nego samo izvergla i ništa ali kad se digne hauba par minuta i kad se auto malo provjetri upali bez problema.

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i zato treba ispitati  : prisutnost zraka u gorivu, nepovratni ventil za gorivo, filtere, senzor tlaka goriva, kontrolni solenoid za tlak goriva, mehaničko stanje motora, dize, visokotlačnu pumpu, senzor temperature motora, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, djelomično začepljenje ispušnog sustava, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i. - LAMPICA STOP

Datum objave: 13.07.2011 21:38:09
Slika
PITANJE:

Prvo da se zahvalim na prošlom brzom,i opširnom odgovoru u svezi nemogučnost paljenja motora,uz pomoć kojega sam riješio problem-alnaser!!!!U pitanju je isti auto Laguna 1,2.0 96g.Bez obzira kada,hladan-topal,ćim upalim klimu(automatska),upali mi se lampica STOP,i upozorenje za temperaturu vode,takodjer lampica!Rijetko kada mi se to isto upali bez klime,ali se dogadja prilikom malo duze voznje!Cak se zna dogadjati da se tijekom voznje ugase,pa opet upale upozorenja!!!!Ali vise onako blijede do gasenja,pa isto do paljenja!Klima inace kao takva radi savrseno,......S Poštovanjem!!!

ODGOVOR:

Lampica stop se najčešće pali kada nedostaje rashladne tekućine, kada nedostaje neke druge tekućine ili ulja, kada je temperatura motora nešto povišena , kada sustav kočenja nije potpuno ispravan, kada je nesipravan senzor za nivo tekućine u ekspanzionoj posudi, kada postoji greška na električnoj instalaciji . Nadam se da će pomoći informacije koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - INEKCIONE FAULT

Datum objave: 13.07.2011 21:29:40
Slika
PITANJE:

POZDRAV!!! PROBLEMI S MEGANOM 1.5DCI 80KS 2003 GODINA. VEČ 4GODINE JEDNOM U 2 MJESECA JAVI GREŠKU INEKCIONE FAULT, ALI AUTO PALI I VOZI BEZ GUBITKA SNAGE DO PRIJE 2 TJEDNA KADA PRILIKON PALJENJNA NIJE NI ZAVERGLO NEGO SAMO ISPISO INEKCIONE FAULT PROBAM ZAPALIT 20 PUTAN NI DA ZAVERGLA SAMO INEKCIONE FAULT ZA DVD DANA IDEM GA ŠLEPAT U SERVIS I AUTO ZAPALI I RADI NORMALNO KAODA MU NI NIŠ. DANAS ISTA STVAR NEČE VERGLAT ISPIŠE INEKCIONE FAULT PROBAM 10 PUTA NIŠ DOĐEM ZA 2 SATA PROBAM I UPALI NORMALNO RADI VOZI . KAJ BI TO MOGLO BIT??????? I NARAVNO POPRAVAK JE SIGURNO JEFTIN???????

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je najlakše otkriti kvar u momentu kada motor ne može upaliti . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : niski napon akumulatora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja ( ključ, transponder, imobilajzer ) , električna instalacija od motora do ECU centrale ( pad napona ili prekid napajanja do pojedinih davača , mjerača, aktuatora ) . glavni relej za ECU centralu, ostale netipične greške.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 13.07.2011 21:07:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanjce. Imam auto Renault Megane Coupe 1.6 (Coach, 1996.g). Moj se problem pojavio prije par dana, sa onim velikum vrucinama.... Ne pali mi iz prve, vec nakon 3-6 puta verglanja. Bio je kod mehanicara ispuhao mu je filter zraka i senzor radilice (jer na senzoru je bilo prasine od trosenja kuplunga), no i dalje imam problem pri paljenju. Tj. prvo paljenje mu je koma, a da ga nakon par minuta opet idem paliti nema nikakvih problema, upali odmah. I onda mi auto opet stoji par sati, i ponovnim paljenjem opet tesko pali. Sada dali bi mi vi mogli pomoci, tj. reci u cemu je moj problem. Jer auto imam godinu dana i nije bilo nikakvih problema, bilo vruce ili hladno. A sada najdnom poceo je zezati. Unaprijed Hvala! LP Sanja

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila. Sada će odgovor biti znatno duži jer ću nabrojiti sve moguće neispravnosti a to su : senzor temperature motora, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, loša iskra ili izostanak iskre na svjećicama, senzor radilice, senzor položaja leptirastog ventila, nepovratni ventil za gorivo, električna instalacija motora, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - NE UBRZAVA

Datum objave: 12.07.2011 14:36:50
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 16 ventila, 82 kw, 1,6 benzinac,2005 godiste. Imam problem sljedeći: Vozilo bez obzira koliko dodajem gas neće da vuče, motor samo bruji, a ne ubrzava uopšte.Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku i bio je u svim ovlastenim servisima na teritoriji Tuzlanskog kantona i nije ustanovljen niti otklonjen kvar.Ponekad kad stanem i ugasim auto na 20 sekundi i ponovo ga upalim normalno vuče i tako mi je već godinu dana. U zadnje vrijeme vuce samo kada je hladan. Katalizator je promijenjen, filteri su svi promijenjeni,ali sve je isto.Unaprijed zahvaljujem na Vasem odgovoru.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću osnovne razloge radi kojih motor nema snage a koji se mogu u svakom boljem servisu ispitati i otkloniti . To su slijedeći razlozi : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, niski tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, senzor temperature motora, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 14:22:01
Slika
PITANJE:

Postovani.Radi se u vezi moga Renault megana dva 1.9 dci 81 kwh. Jucer sam bila na moru i upalila mi je se lampica od servisa i pisalo je CHEK INJECTION.Nakon sto sam pocela voziti auto,isti nije mogao da vuce u brdu,tj.nije imao snage iz 2 u 3 brzinu.Nakon sto sam auto ugasila i upalila nakon 20 sekundi,lampica je se ugasila i auto je radilo sasvim normalno.Vratila sam se kuci nakon 100 km i auto je cjelo vrijeme isao sasvim normalno. Cesto sam u Samoboru i zeljela bih vas posjetiti.Ali me sad zanima koliko dugo smijem da vozim auto ili moram pravac u servis,i ako je auto sad u normalnom stanju.Pozdrav od Andreje

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora se pali kada u sustavu za upravljanje motorom postoji stalna ili povremena greška . Ako se navedena lampica sada trenutno ne pali to je dobar znak i ne morate odmah u servis.  Ipak prvom prilikom kada budete u Samoboru dođite da pregledamo Vaše vozilo . Obaviti ćemo mehaničku i kompjutorsku dijagnostiku kako bi provjerili sve dijelove i sklopove radi kojih je motor ostao bez snage . Nakon toga ćemo Vam i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAD STISNEM KOČNICU PADNU OKRETAJI

Datum objave: 11.07.2011 17:53:29
Slika
PITANJE:

pozdrav,imam lagunu 2001 g,u toku voznje kad stisnem kocnicu spadnumi obrtaji ispod normalnog,cim pustim kocnicu vrati se na normalu.unaprjed hvala.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima benzinski motor . Mogući uzroci radi kojih pada broj okretaja motora su : neispravan servo uređaj kočnice, neispravan nepovratni ventil između usisne grane i servo uređaja, neispravna vakum cijev servo uređaja. Provjerite sve što sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DT - PECNE ME STRUJA

Datum objave: 07.07.2011 23:54:45
Slika
PITANJE:

poštovanje.. imam problem na renault laguni 2.2 d.t 1998g. ovako uvjek kada izlazim iz auta i kada hoću da zatvorim vrata uvjek me pecne struja.. I zadnjih dana sve jaće i jaće me pecne.. koji bi tu mogao biti uzrok i dali se to može uklonit??

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se stvara puno statičkog elektriciteta a isti nastaje radi umjetnih materijala koji su ugrađeni u unutrašnjost vozila i u vozilo u cjelini. Tijekom vožnje navedeni materijali                  ( tapecirung, obloge, navlake sjedala itd ) se nabiju pozitivnim elektricitetom . Kada ulazite ili izlazite iz vozila Vi ste na zemlji koja ima negativni elektricitet i tada dolazi do električnog pražnjenja preko Vas ( preskakanje iskre ) . Za tu svrhu je jedino jednostavnije rješenje ugradnja trake za uzemljenje koja se montira ispod vizila a koja je u stalnom kontaktu sa zemljom .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - SERVIS KLIME

Datum objave: 07.07.2011 00:30:12
Slika
PITANJE:

Postovani , imam Megana 2004 god 88kw diesel-karavan , imam problem sa klimom , naime klima je manualna, i kada je upalim samo desna strana hladi ,tj upuhuje hladan zraka dok lijeva vozaceva nista ,samo obicni zrak puse, nisam mjenjala filter niti bilo sta, da li se klima ovog automobila puni ili ne, sta bi trebala provjeriti jer nemam bas pogodnog majstora za ovo. Pozdrav i hvala.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se redovito treba raditi svake dvije godine . Sve što  ste napisali ukazuje na potrebu za jednim kvalitetnim servisom klima uređaja. Na tome servisu treba obaviti slijedeće : staviti novi Freon R 134 a , staviti ulje za kompresor, zamijeniti dehidrator, zamijeniti filter kabine, očistiti i dezinficirati ventilacijske kanale. Nakon ovakvog servisa klima uređaj opet radi kao novi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 E - NA UZBRDICI GUBI SNAGU

Datum objave: 06.07.2011 12:11:06
Slika
PITANJE:

Imam Megana 14e 1998 god. auto dobro pali i radi u leru no međutim kod malo duže vožnje npr.autoputom pogotovo na uzbrdici osjeti se gubitak snage motora.Auto ne dimi i ne troši ulje nije potrebno doljevanje od zamjene do zamjene ulja.Napominjem da sam bio već kod trojice mehaničara na kompjuterskoj dijagnostici ali nijedan kompjuter nije prihvaćao kompjuter na autu tako da se nije moglo ustanoviti u čemu je kvar ili problem pa Vas molim da mi probate odgovoriti nešto u vezi toga.Hvala.

ODGOVOR:

Činjenica da ste bili kod pojedinih mehaničara ne znači ništa ako niste uspijeli doći do spoznaje o greškama na motoru. Dijagnostika motora nije samo spajanje servisnog kompjutora na dijagnostički konektor na vozilu nego nešto mnogo više . To su pojedinačna ispitivanja i mjerenja na mehaničkom sustavu motora na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva. Ovom prilikom ću navesti moguće neispravnosti : mehanički sustav motora, filteri, tlak goriva, nečisti injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , električna instalacija od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 04.07.2011 23:43:29
Slika
PITANJE:

Imam Clio 1.5dci 2002g.i upalila se lampica od grijača.Nakon resetiranja greška se opet pojavi nakon izvjesnog vremena(nekad par dana nekad više).Auto ide normalno i ništa se ne primjećuje na vožnji i snazi.Majstor mi je napomenuo da bi moglo biti nešto oko papaučice gasa.Hvala.

ODGOVOR:

Lampica grijača na Vašemu vozilu ima dvostruku ulogu , pali se kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom . Najprije ispitajte sve grijače a ako su isti ispravni potrebno je napraviti dijagnostiku motora, otkloniti neispravnost i nakon toga izbrisati grešku .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - KOJI MJENJAČ UGRADITI

Datum objave: 01.07.2011 00:36:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Megane karavan 1.6, 16V godina 2004. i nakon roštanja u getribi tijekom vožnje koje je s vremenom sve jače i jače mehaničar je siguran da ju treba zamijeniti. Obzirom da sam se bacila na nabavku druge, rabljene moje pitanje je: Koje sve getribe pašu na ovaj model? Dali samo od istog ovog modela ili npr. Twinga, Lagune i sl.i koja godina dolazi u obzir? Unaprijed hvala !!

ODGOVOR:

Za Vaše vozilo odgovara samo isti mjenjač kao što imate sada. Ako ugradite koji drugi neće odgovarati prijenosni omjer diferencijala kao i prijenosni omjeri pojedinih brzina.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TIPTRONIC IZGUBI FUNKCIJU

Datum objave: 30.06.2011 16:44:33
Slika
PITANJE:

Uvaženi gospodine Meić, Svaka riječ hvale za vaš rad i ovaj site je nedovoljna u vremenima i kojima živimo. Pročitao sam sve što ovdje piše o renaultovim vozilima i vidio da postoji nekoliko sličnih problema ovom koji ja imam. Iznosenje mog problema ce biti malo duze i detaljnije samo iz razloga sto smo prlicno udaljeni i sto bi mi vasi eventualni savjeti mogli ustedjeti dosta novca i vremena i naravno zivaca. Kod mog vozila, Reno Scenic, 2006, 1.9 DCI, automatik (AL4 DPO 4 brzine), kojeg sam kupio prije nekoliko sedmica i naravno bez garancije na ispravnost imam slijedeći problem: Dok je vozilo "hladno", uglavnom, u toku vožnje mi se pojavi upozorenje da provjerim mjenjač i vozilo prebaci u stepen niže i ostane u tom stepenu, dok tiptronic izgubi svoju funkciju. Ako zaustavim, ugasim i ponovo upalim i nastavim vožnju sve je ok i vrlo rijetko se desi da ponovi grešku. Kada se to prvi put desilo odmah sam posjetio servis (neovlasten) i oni su mi predlozili da zamjenim ulje u mjenjaču, što smo i uradili ali bez zamjene filtera jer bi navodno trebalo otvoriti mjenjač i da je to nepotrebno (prethodno je uradjen veliki sevis, pumpa, spaner, remen, ulje motora i svi filteri). Nakon samo 2 dana i ne mnogo predjenih kilometara problem se ponovo poceo javljati. Primjetio sam kada zagrijem vozilo prije prvog kretanja da se ovo ne desava. Posjetio sam 3 ovlastena i 3 neovlastena servisa kako bi mi dijagnosticirali kvar i jedan servis za mjenjače. Ovlašteni servisi nisu zeljeli ni dijagnosticirati kvar već nude opciju zamjene mjenjača (nov za 5000 E, repariran za 2000 + rad, ulje i dr.) Neovlašteni servisi su dijagnosticirali povremenu gresku na senzoru pritiska ulja u mjenjaču, povezan sa greskom na ABS i rucnoj kocnici. Mjereno sa (ESItronic software) to su slijedeće greske: C1181, CAN komunikacija prema ABS, nema komunikacije, P0009, Pritisak ulja u mjenjaču, neplauzubilna regulacija, C 1188, CAN komunikacija s upravljačem mjenjača, nema komunikacije. Neovlašteni servisi uglavnom nisu voljni da se bave ovim problemom jer ne mogu sa sigurnoscu reci dali su u stanju otkloniti kvar i dati bilo koje garancije. Servis za mjenjače je na osnovu gore navedenih parametara i jednog kruga testne vožnje konstatovao da se radi o kvaru siber kast ploče sa elektricnim ventilima. Zamjena ovog sklopa kosta ovdje u Bosni oko 900 E (pribliznu cijenu su dali i u ovlastenom servisu), ali je problem što niko ne može garantovati da neće doci ponovo do istog kvara. Ono što sam do sada uspio da doznam je da ovaj kvar uzrokuju cestice koje nastaju usljed trosenja lamele i drugih pokretnih i nepokretnih dijelova u mjenjacu a koje zacepljaju ventile, tako da sam laicki zakljucio da, i ako zamijenim ovaj dio necu mnogo dobiti, mozda nekoliko mjeseci ispravan mjenjac. Ono što me muci je to, da niko nije zelio ni da pogleda elektricne instalacije i senzor koji to javlja, niti mi je spomenuo opciju da otvori mjenjac,sve ocisti, produva i zamjeni filter. Molim vas kazite mi da li bi imalo smisla da trazim od servisera da mi ovo urade i da li bi to moglo dati kakve rezultate i ako da, kazite mi orjentirno koliko bi to u Hrvatskoj kostalo, rado cu i vas posjetiti. Od svih savjeta koje sam dobio ovdje, zakljucio sam da je svima mnogo posla a malo para da bi rasklopili i cistili mjenjac. Slijdece pitanje je dali bi imalo smisla mijenjati cijeli mjenjac, naravno ugraditi polovan koji se ovdje moze pronaci za nekih 600 E, uz dosta srece umjesto zamjene pokvarenog sklopa. Jos jedna mala napomena, serviser za mjenjace mi je rekao da sa ovom greskom mogu jos dugo da vozim ako mi nije dosadno da svaki put kad se desi ugasim vozilo i ponovo krenem, te da sa ovim mogu i na duze relacije (Njemacka), kakvo je vase misljenje. Hvala na strpljenju da procitate ovaj moj elaborat i unaprijed hvala na savjetu za koji ne sumnjam da nece biti strucan.

ODGOVOR:

Automatski mjenjač na Vašem vozilu je sklop koji se ispravno može servisirati i ispitivati jedino u tvorničkim uvjetima. To važi i za druge tipove vozila . Ovlašteni servisi rade prema uputama proizvođača i ne obavljaju popravke mjenjača nego samo ugrađuju nove ili tvornički reparirane automatske mjenjače. Uz to daju i tvorničku garanciju. Drugi servisi koji se time bave ili žele baviti mogu otkloniti neke kvarove na ventilima , senzorima , električnoj instalaciji mjenjača. Ako rade reviziju i popravak mjenjača ne mogu postići kvalitetu kao što to može proizvođač mjenjača ( tvornički reparirani mjenjač ) . Da ste Vi na mjestu servisa i Vi bi se ogradili i ne bi olako davali garanciju za nešto što nemate mogućnost detaljno ispitati. Zato Vam pojedini servisi kažu da će pokušati obaviti popravak a rezultat će se vidjeti. To je u neku ruku korektno jer nije dobro nakome dati obećanje da će mjenjač biti dobar a rezultat može izostati .  U ovom slučaju možda treba i dalje voziti s ovim mjenjačem a ako se stanje pogorša onda se može razmišljati o rabljenom ili tvornički obnovljenom mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III 1,5 DCI - ZVUK KLAK-KLAK POD HAUBOM

Datum objave: 29.06.2011 23:41:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o Clio III 1.5 dci, godište 2007, K9K motor. S obzirom da su sada već svakojaka nagađanja što bi bilo mom autu, situacija je sljedća: Brojači okretaja više ne variraju ne padaju na 500 kao prije i ima gasa prilikom paljenja i pali iz prve bez ikakvog verglanja, al se čuje klak-klak u motoru ili barem pod haubom motora. Nije nikad bio vožen iznad 140 km/h. Potrošnja mu je bila cca. 4,0 l. Kad bolje stisnem papučicu gasa čuje se se sada pištanje, bez obzira na brzinu,negdje na oko 3000 okretaja. Bila sam na nekoliko testiranja injektora i u početku su bili ok. Izbacivanje goriva u posljednjem testiranju, u jednom injektoru malo varira od svih ostalih. Jel to kritično? Kolika odstupanja su dozvoljena. S obzirom da bi svi mjenjali sve i injektore i pumpu goriva i čistili spremnik goriva, (najlakše je sve promijeniti) želim čuti Vaše mišljenje. U međuvremenu je počišćen EGR-ventil, al nije smanjilo zvuk klak-klak. Da li je stvar u nekom senzoru ili nekom ventilu s obzirom da autić dobro vuće. PS. Čula sam u međuvremenu svakojeke priče, da su neki mjenjali sve injektore i delphi-luccasovu pumpu i da se i dalje cuje zvuk klak-klak pod haubom. Molim Vas za savjet i mišljenje. Unaprijed hvala. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovana već sam Vam odgovorio na ovo pitanje. Predlažem da se čujemo telefonom . Mogu pregledati Vaše vozilo i detaljno poslušati zvuk koji ste opisali . Za Vas bi taj pregled bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh