Danas je: 05.03.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - OTEŽANO PALJENJE TOPLOG MOTORA

Datum objave: 27.04.2010 14:04:00
Slika
PITANJE: Poštovani! Posjedujem Lagunu 2002. godište, 1.8, 16V, sa ugradenom plinskom instalacijom, te Vas ovim putem molim da mi odgovorite na upit. Naime dok je motor potpuno hladan i ljeti i zimi, tj. na nižim i niskim temperaturama pali bezprijekorno kako se kaže na "prvi zub", dok nakon krace ili duže vožnje, kada se motor zagrije i odstoji recimo 20 - 30 minuta teže upali, nakon kraceg verglanja i nadalje što je hladniji bolje pali.
ODGOVOR:Razlozi otežanog paljenja kada je motor topli mogu biti : tlak goriva, kolicina goriva na pojedinim injektorima, regulator tlaka goriva, injektori, nepovratni ventil za gorivo, ECT senzor, lambda sonda, kompresija, elektricna instalacija, ECU centrala. Dijagnostikom motora tocno se može utvrditi uzrok.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - GREBANJE U PREDNJEM DIJELU

Datum objave: 27.04.2010 13:54:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam renault megan 1.9 Tdi 1997 godina kod naglog kocenja cuje mi se ko grebanje na prednjem djelu auta i po mojoj procijeni auto ima duži put zaustavljanja koda ABS otpusti kocnice ali auto ne proklizi. Dali je to normaljno ili je problem u ABS -u ili je loše hidraulicno ulje u sistemu a ponekada i dobro zakoci i ne cuje se grebanje u prednjem dijelu..
ODGOVOR:Zvuk kada je aktiviran ABS je karakteristican i lako ga je prepoznati. Zvuk koji Vi cujete ne mora biti zvuk ABS-a nego nešto drugo. Najcešce je to disk, disk plocica, kocna kliješta, nešto netipicno što treba cuti direktno na vozilu. Ako vam je zgodno navratite pa cemo vam to pregledati besplatno.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - ZUPCASTI REMEN SE NE UHODAVA !

Datum objave: 21.04.2010 21:43:00
Slika
PITANJE: Kupio sam novi Renault Fluence 1,6 16 V i odmah uocio da se na motoru na strani gdje je zupcasti remen, cuje neugodan zvuk nalik na struganje i to samo pri nižim brojem okretaja. U servisu su mi rekli da se zupcasti remen uhodava. Sada sam prošao 1000 km a problem je isti. Prije nego što ponovo odvezem auto u servis volio bih cuti Vaše mišljenje o ovom problemu.
ODGOVOR:Zupcasti remen se ne uhodava , ako je ispravno montiran i zategnut nikakvih zvukova ( ni uhodavanja ) nema. Reklamirajte navedeno jer na to imate pravo.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - VENTILATOR NE PUŠE

Datum objave: 12.04.2010 13:50:00
Slika
PITANJE: Evo javljam se sa malim problemom kupio sam nedavno rabljeni Scenic 1.6 16V 2003 godina problem je sljedeci recimo ujutro upalim auto i ventilacija je upaljena ventilator odradi jedno 15 sekundi i poslije nista mrtav mogu jedino na displeju mjenjati smjerove upuhivanja zraka i brzinu ventilatora ali nista se ne desava ventilator jednostavno ne puse .Znaci da opisem konkretno postavim zeljenu temperaturu na minimum to je 15 bez upaljenog klima uredjaja ventilator pokazuje da je na pola snage vrtnje upaljeno je kruzno cirkuliranje zraka u kabini ili koristenje vanjskog nije bitno i ventilator samo pri prvom paljenju tog dana obicno ujutro odradi 15 sek i poslije vise nista.
ODGOVOR:Prema Vašem opisu kvar treba tražiti na elektricnoj instalaciji i na upravljackom modulu motora ventilatora. Neki modeli imaju i upravljacko racunalo za funkciju grijanje-hladenje. Prvi korak je provjere elektricnih konektora sustava ventilacije, nakon toga provjera upravljacke elektronike.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 09.04.2010 21:59:00
Slika
PITANJE: Obzirom da je prošlo 80 000 km od izmjene zupcastog remena i pumpe za vodu mislim da je sada ponovo vrijeme da se remen, odnosno pumpa vode zamjene. Nadalje, obzirom da zadnjih par dana u predjelju remenica, odnosno zupcastog remena cujem metalno zveckanje, da li smatrate da bi pri zamjeni remena bilo uputno zamjeniti i remenice na motoru ili možda neki od semeringa? Odnosno, da li to ''metalno zveckanje'' (koje se nakon 2500 ok/min prestaje cuti) proizlazi iz osovine, odnosno ležaja neke od remenica.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli logicno je da se zamijeni razvodni mehanizam te da se naprave i sve ostale potrebne radnje koje su povezane sa razvodnim mehanizmom ( remenica, eventualno semering ako pušta ulje ). Nakon toga bi dugorocno opet sve bilo riješeno.
Eventualna štednja ne nekom od dijelova se ne isplati.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BRTVA CEPA KARTERA

Datum objave: 02.04.2010 10:52:00
Slika
PITANJE: Imam problem, posle zamene ulja u motoru nakon mesec dana pocelo je da kaplje ulje na srafu za ispustanje ulja.Kad sam sinuo sraf na podlosci je imala neka guma. Ja sam stavio na sraf podlosku staru pa ispod nje o prsten I zatego Sam sraf, ali sada I dalje kaplje ulje ali manje. Kako da rIješim problem unapred zahvaan
ODGOVOR:Kada se mijenja ulje tada se obvezno mijenja i brtva cepa kartera. Brtva cepa treba biti odgovarajuca . Drugi uvjet je da dosjedna površina na cepu kartera i na samom karteru bude ravna. Kada je to tako onda nema ni curenja ulja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 31.03.2010 10:04:00
Slika
PITANJE: Supruga mi vozi Clio 1.2 60ks benzinac, star 10 godina, 160 000 km.
Prije 10tak dana poceo se javljati problem kod paljenja, i to nakon što auto duže stoji nevožen, npr. kada se ujutro pali. Kada se da kontakt uredno se cuje pumpa, nakon pokretanja alternatora potrebno je 6-8 „verglaja“ da auto upali, nakon toga pali uredno, cak i nakon stajanja od nekoliko sati. Medutim što je duže stajanje(više sati/dana) to je potrebno duže „verglanje“, kao da je gorivo „isparilo“ pa ga treba ponovno dogurati. Inace mašina radi uredno i mirno i osim toga nema drugih problema.Filtar goriva i svjecice su mijenjane na 142 000 kilometara, ulje na 152 000 kilometara. Moja je ideja bila promijeniti filtar goriva, te sve konektore odštekati, pošpricati sa kontakt sprejem te ponovno uštekati, no možda vi imate kakav bolji savjet.
ODGOVOR:Vaša ideja ne može nikako štetiti nego samo biti od koristi. Ukoliko se navedenim radnjama ne postigne rezultat ipak ce trebati obaviti i ispitivanje pojedinih komponenata sustava ubrizgavanja , sustava paljenja , sustava za upravljanje motorom. Osnovni uzroci mogu biti izostanak iskre na svjecicama, mala ili nikakva kolicina goriva na injektorima u momentu kada motor ne može upaliti, mehanicko stanje motora. Prilikom dijagnostike potrebno je ispitati slijedece : tlak goriva, injektore, MAP senzor, ECT senzor, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, VAF senzor, elektricna instalacija, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TURBINA I INTERCOOLER

Datum objave: 22.03.2010 18:19:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim vas za mišljenje a u vezi zvuka turbine koji je poput
zvižduka koji raste srazmjerno dodavanju gasa i prilicno je
glasno.Vozilo , renault laguna 1.9 dci iz 2003. g.p. ,sa 163.000
kilometara.Naime takav je zvuk od kad je vozilo u mom vlasništvu i on
je takav za mene uvijek isti .Dok sam imao priliku da se vozim u
drugoj laguni istog motora i godine gdje taj zvuk nije dolazio do
izražaja u toj mjeri , napominjem da nemam za sad nikakvih problema
sa vozilom u smislu mehanike ili elektronike , za sad odlican i mekan
rad motora .Da li je ovakav zvuk turbine razlog za zabrinutost ili
možda najava kvara ili ?
ODGOVOR:Navedeni zvuk nije normalan i treba ustanoviti o cemu se radi. Moguci uzroci su propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, istrošenje na samoj turbini. Neposrednim uvidom na samom vozilu nije teško zakljuciti što je od navedenog uzrok i kako riješiti opisani nedostatak ( kvar ).
DODATNO PITANJE:
Poštovani , zahvaljujem se na vašem odgovoru , bili ste u pravu , nakon rastavljanja turbo punjaca vidjelo se da je postojao aksijalni zazor u osovinici turbine tako da su poderana krilaca kolektora i karika ( prsten ) a cudno nije probilo ulje.Turbinu sam riješio zamjenom nove, medutim po skidanju kompletnog sistema radi detaljnog cišcenja primjetio sam da mi je intercooler nabubrio kao da je bio izložen prekomjernom pritisku zraka.Da li je to posledica lošeg turbo punjaca ili da sad ocekujem i nešto drugo?
ODGOVOR:
Deformacija intercoolera može nastati radi mehanickih deformacija ili radi prevelikog tlaka turbine u nekom momentu. Intercooler možete dobro ocistiti ( isprati ), osušiti i ispitati. Ispitivanje možete obaviti komprimiranim zrakom na tlak od 5 bara. Ako kod toga tlaka intercooler ne propušta možete ga koristiti i dalje bez obzira na deformaciju koju ste naveli. Radni tlak turbine je do 1 bar. Po potrebi ispitajte tlak turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAMJENA DISK PLOCICA

Datum objave: 21.03.2010 20:14:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic!Renault Laguna 1998g 2.2dt. Možete mi objasnit kako da zamijenim prednje pakne?? Unaprijed HVALA!!
ODGOVOR:Opis zamjene disk plocica nije dovoljan da kvalitetno obavite navedene radove. Uz opis je potreban i praktican rad koji sacinjava 80% vještine a samo 20% je teorija. Ukoliko to i dalje želite obaviti na vlastitu odgovornost postupak je slijedeci: podignuti vozilo na servisnu dizalicu, demontirati prednje kotace, pomocu odgovarajuceg kljuca ( ovisi koja su kocna kliješta, Bendix, Girling, Lucas, Ate ) osloboditi kocna kliješta iz ležišta, vratiti klip u pocetni položaj, demontirati kocne plocice, obaviti potrebnu doradu na nosacu kocnih kliješta, na samim kocnim kliještima, provjeriti stanje diska kocnice, ugraditi nove disk plocice, ugraditi kocna kliješta, ispravno zategnuti kocna kliješta. Isto to napraviti s drugom kocnicom. Napumpati kocnicu, ugraditi kotace, probati efekt kocenja , provjeriti da se ne griju prednje kocnice.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - LAMPICA LAMBDA SONDE

Datum objave: 16.03.2010 15:44:00
Slika
PITANJE: Postovani ja posjedujem Renault twingo 16v 2001 i vec dvije godine svremena na vrijeme,uglavnom kad je vlazno vrijeme,imam problem tipa DA MI se tokom voznje upali signalna lampica za lambda sondu na kontrolnoj tapli auto gubi snagu,trese se strahovit,uzasno je glasan Kao DA mu NE rade svi cilindri,I kad je u leru NE radi ravnomjerno tj. Imam utisak DA ce MI se svakog momenta ugasi sto se par puta zaista I dogodilo,isao Sam na dijagnostiku I NE znaju MI reci sto je.Prije mesec Dana na insitiranje majstora Sam mu promjenio bobinu I sve svecice,sto to moze biti.
ODGOVOR:Kada se pali kontrolna lampica motora to je siguran znak da sustav ubrizgavanja i ili sustav paljenja ne rade ispravno što je loše za motor jer utjece na trajnost motora i pojavu drugih kvarova. Neispravno može biti : mjerac mase zraka, ECT senzor, IAT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, lambda sonda, propuštanje usisnog kolektora, elektricna instalacija, sustav paljenja , regulator tlaka goriva, EVAP ventil, injektori, mehanicko stanje motora, ECU centrala. Kada se obavi ispitivanje navedenih komponenata može se tocno znati što je neispravno i cijena popravka. Ovakva ispitivanja radimo svakodnevno tako da su nam poznati svi detalji.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BUCAN JE I TRESE SE

Datum objave: 04.03.2010 16:15:00
Slika
PITANJE: clio 1.5 dci , 65KS, 117.000 km
pri radu u leru cuje se kuckanje, i prije ga je bilo dok je hladan, ali sada je to manifestirano kao neko pulsiranje. motor je dosta bucan, a mjenjac prilicno trese. kod kretanja kad je poluga kvacila visoko, ponekad se cuje zvuk kao da se nešto zaletava (neki kažu da je to zamajac). U 2.stupnju prijenosa, na malim okretajima ponekad teško ubrzava.kad se moor zagrije i kad staneš, zvuk je nekako metalan, kao da nešto lagano struže, podsjeca pomalo na zvuk ventilatora racunala. kod ubrzavanja u vožnji mjenjac je skoro miran, a pri konstantnim okretajima opet lagano trese. auto bez problema postiže 160-170 km/h.
Obzirom na sve što se navodi po netu, zanima me vaše mišljenje, prije svega zašto se trese mjenjac, da li je to do motora ili do prijenosa? konkretno da li ovo ukazuje i na mogucnost nekog veceg kvara, PVT, dizne, turbina.?
ODGOVOR:Tocan uzrok i razloge navedenih pojava mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguce neispravnosti a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, EGR ventil, hidropodizaci, senzor radilice, senzor tlaka goriva, VT pumpa, dize, mehanicko stanje motora, regulator kolicine goriva, Ecu centrala. Mjenjac se trese radi nepravilnog rada motora na minimalnom gasu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VUCE U STRANU

Datum objave: 03.03.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet glede Renault Megane II 1.6 16V 2004. g. Auto lagano vuce u desnu stranu, a prilikom zaustavljanja, tocnije kad auto u potpunosti stane volan se pomakne u desno za centimetar.
ODGOVOR:Navedena pojava ukazuje na neispravnost nekog od dijelova ovjesa (istrošenja, deformacije ). Isto tako uzrok može biti kocni sustav na prednjeim kotacima. Potrebno je detaljno pregledati sve dijelove ovjesa i kocni sustav. Nakon popravka obvezno se radi opticko podešavanje ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - RELEJ SAMO ŠKLJOCA

Datum objave: 27.02.2010 13:10:00
Slika
PITANJE: Dakle radi se o Reanult megane classic 1.6e prozvodnja 98g(jos onaj model kojim se kod zaobilazi kad se ude u auto zaklj. i otklj. daljinskim). Problem se javlja vec kod kontakta kad treba povuc pumpa za gorivo i svjetlit onaj žut kvadratic sa valom unutra.Naime relej(lijevo u kutiji pod haubom) iskljuciva pumpu tj. samo škljoca, te ne dopušta pumpi da povuce.Rastavio relej te kad stisnem onda se cuje kako pumpa goriva kako povlaci gorivo. Zamijeni vec sa dva nova releja te dalje ista stvar, releji testirani i svi su u redu. Naime kad izvadim relej te opet uklj. kontakt kao da u sredini motora tocnije pod haubom ispod šofer stakla cuje isto takvo pucketanje al puno blaže jedva da se cuje.. auto jedino zapali kad na trenutak posvjetli ona lampica unutra al pošto nešto gubi kontakt odmah se ugasi.....u cem bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli potrebno je ispitati ispravnost sustava za blokadu paljenja ( kljuc , indukcioni svitak na kontakt bravi, upravljacki modul za blokadu paljenja ). Uz ovo treba ispitati i elektricnu instalaciju koja vodi do ploce s relejima i osiguracima. Detaljnije upute bih mogao dati nakon uvida na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - ULIO DETER?ENT ZA STAKLA U ULJE VOLANA !

Datum objave: 27.02.2010 13:01:00
Slika
PITANJE: Vozim auto Renault Thalia.Danas sam napravio "sranje", oprostite na izrazu i trebam vasu pomoc.Deterdent za pranje stakla sam nalijao u posudu u kojoj je ulje od volana.Problem je taj sto se je to sve odmah zapjenilo i sad nemogu isprati.Iscijedio sam ulje i nalijao novo i taj postupak opet ponovio ali se ulje jos pjeni.POMOC!
Kako i sa cim oprati sistem ulja u kojem ima deterdenta?
ODGOVOR:Sustav hidraulike volana kada je isti na vozilu se mora ispirati ATF uljem koje je predvideno za taj servo volan. Postupak se može ubrzati na nacin da se pojedinacno ( rezervoar, pumpa, cjevovod, letva volana ) ispuše s komprimiranim zrakom. Nakon toga se ponovo ulije novo ulje u sustav i po potrebi taj postupak ponovi. Dijelovi sustava se mogu oprati u benzinu ali samo kada su demontirani i kada se isti mogu osušiti tako da benzin ne djeluje na brtvila i ostale dijelove mehanizma.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA PLINSKE INSTALACIJE

Datum objave: 26.02.2010 12:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault clio 1.2, 16v, 2004. god. Imam ugradenu plinsku instalaciju Landi i htio bih je deinstalirati. Koliko bi to koštalo (cijena ukupna i vrijeme)? Da li se na mjestima na kojima su plinski injektori u usisnoj grani to može reparirati (ako ne-koliko košta taj dio usisne grane)?
ODGOVOR:Plinska instalacija se može izvaditi a pojedina mjesta popraviti. Mjesta na usinoj grani se mogu odgovarajucim nacinom zatvoriti. Tocnu cijenu bih mogao reci nakon pregleda pojedinih detalja na samom vozilu a to bi moglo biti od 600,- do 1000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - OSTAO BEZ ULJA

Datum objave: 20.02.2010 19:12:00
Slika
PITANJE: Molio bih Vas za savjet. Prije nekoliko dana imao sam nesretan slucaj da mi je automobil ostao bez ulja koje je iscurilo kroz filter ulja.
Auto je zaustavljen nakon što je iz motora poceo dolaziti neugodan „metalan zvuk cviljenja“.Buduci da se radi o Renault Meganu 1.9 dCi 75kW 2002. Godina, za kojeg mogu reci da smo do sada bili izuzetno zadovoljni i redovito ga održavali (prešao je 168000km), iteresira me da li se nešto može uraditi s tom mašinom (nešto tipa generalke) ili je potrebno ovu mašinu zamijeniti drugom.Znam da je teško reci cijenu za takav tip radova no ako je možda moguce molio bih Vas za to.Da li se takav tip popravka uopce i isplati?
ODGOVOR:Na motoru se mogu obaviti svi moguci popravci pa tako i generalni popravak motora. Tocnu cijenu popravka mogu reci nakon pregleda motora. Orijentaciona cijena ( ovisi ostupnju istrošenosti pojedinih dijelova ) je 7.000,- do 20.000,- kn. Ugradnja novog motora se ne isplati jer je izuzetno skup. Na motoru se isplati obvaviti sve potrebne popravke jer nakon toga opet vozi kao novi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - PREKIDA U VOŽNJI

Datum objave: 17.02.2010 14:24:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas za vaš savjet. Imam problem na automobilu renalut 19 god 93. motor 1.4 automobil je radio sasvim dobro. ali mi je prije par mjseci motor tresao pa sam išao kod majstora da pogleda. On je ustvrdio da je pregorio dihtung na usisnoj grani. Dao sam da to promjeni . Promjenio je i na ispušnoj jer su blizu jedan drugoga. Motor više nije tresao radio je mirno. Ali se pojavilo cukanje u vožnji kod niži obrtaja. Ponovo sam išao k njemu. Tad mi je rekao da je to do goriva. Promjenio gorivo ali nije pomoglo. Cak mi je i drugi fergazer zamjenio. Malo se bilo to stišalo ali se ponovo javlja povremeno. Dok se vozim višom brzinom toga nema. Sad mi se cuje i velika buka dok se vozim preko 100 km. dali je to od motora ili nešto drugo molio bih vas za vaš odgovor.
ODGOVOR:Prekidanje u vožnji kod manjih brojeva okretaja može se dogadati radi lošeg rada sustava paljenja , najcešci uzroci su probijanje visokog napona , loše svjecice, bobina. Drugi uzrok može biti sam rasplinjac ( frgazer ), treci uzrok je mehanicko stanje motora. Pojacani zvuk motora koji ste primjetili obicno nastaje radi dotrajalosti ispušnog sustava. Tocan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vozila i motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - TUCKANJE I PRELIJEVANJE

Datum objave: 09.02.2010 11:02:00
Slika
PITANJE: Renault clio 1.5 dci 2004. 114.000 km, servisiran do 60.000 u ovlaštenom servisu, do sada promijenjen EGR ventil, vožen 80 % na auto cesti ( uglavnom 120-140 km/h)
Nakon kvara auta (ugasio se uvožnji) zamijenjen mi je relej napajanja goriva (mislim da se tako zove). Sada kad je hladan motor cuje se ponekad "tuckanje" motora, a okretaji znaju malo varirati (800-900) nekoliko sekundi, te zna biti više vibracija, posebno trese rucica mjenjaca.Kad se motor ugrije tuckanja nema. Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK. Majstor mi je dao aditiv za procišcavanje dizni (Valvoline), nakon cega se motor ponaša malo stabilnije dok je hladan.
Pri kretanju kad je kuplung u visokom položaju, kao da nešto preskace, a osjeti se na pedali.
Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK.
Temperatura motora na pokazivacu na instrument-ploci se podigne tek nakon 4-5 km vožnje ( 2 crtice na digitalnom pokazivacu). Inace je te 2 crtice ukljucivao odmah. Isto tako cuje se prelijevanje tekucine negdje oko motora, vjerovatno antifriz. Napominjem da je nivo tekucina OK i da nigdje ništa ne curi i da je sustav hladenja ozracen( nedavno mijenjan remen i vodna pumpa)
Zanima me vaše mišljenje za slijedece:
- tuckanje motora dok je hladan- da li se radi o diznama, PVT, stop prekidac, neki senzori (kazu na radilici) ili što drugo ???????
- vibracije koje se osjete na kuplungu - da li ukazuju na problem u setu kuplunga (korpa ili sl.)
- prelijevanje tekucine - da li je nešto krivo zamijenjeno.
ODGOVOR:Lupanje ( tuckanje ) koje cujete dok je motor hladan može se pojaviti radi hidropodizaca koji u tom momentu može stvarati takav zvuk.Slican zvuk može stvarati bregasta osovina a moguci uzrok je aksijalna zracnost. Isto tako lupanje se može pojaviti i radi pojedinih agregata i njihovih nosaca koji su direktno fiksirani na motor. U slucaju kada blokira diza dolazi do prekomjernog hidraulicnog tlaka koji proizvodi izuzetno jako lupanje što u ovom slucaju ne bi bilo. Vibracije na kuplungu mogu ukazivati na dotrajalost ili nepravilnost na nekim dijelovima spojke ( kuplung ) i to na potisnom ležaju, vilici ležaja, potisnoj ploci, lameli. Prelijevanje tekucin ako je cujete je zrak u radijatoru grijaca. Rashladna tekucina cirkulira kroz radijator grijaca i kada na tome mjestu ima zraka to se cuje na nacin na koji ste i vi opisali.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO -KILOMETAR SAT

Datum objave: 04.02.2010 18:15:00
Slika
PITANJE: Na Twingu 2001 godište radi/neradi kilometar sat te me zanima kako sam da riješim taj problem.
Puno pozdrava i puno zdravlja vam želim.
ODGOVOR:Kilometar sat može biti izvan funkcije radi davaca impulsa na mjenjacu, radi nazubljenog vjenca u mjenjacu, radi elektricne instalacije od davaca impulsa do brzinomjera, radi prekida elektricnog napajanja samog brzinomjera. Ispitajte ima li struje na brzinomjeru i da li davac impulsa ima ulazni napon. Ako je to ispravno ispitajte i davac impulsa na mjenjacu. Najlakši nacin da provjerite ispravnost davaca impulsa je osciloskop na kojemu se odmah vidi ispravnost ovoga elektronskog dijela. Drugi jednostavniji nacin ispitivanja je da ugradite rezervni davac impulsa kojega trebate od nekoga posuditi ili kupiti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.01.2010 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam Clio 3 1.2 tce (turbo) 11mj 2007 i 50tkm. Narocito kad je hladan kod paljenja se cuje neko jako zujanje pa tek onda upali nakon verglanja. Akumulator je pun. Kad je auto zagrijan paljenje je super i nema problema al kada je hladan kao da se cuje anlaser i to svako jutro sve jace. Što mogu napraviti i kolko je komplicirana dijagnostika (narocito ako dopeljam auto zagrijan pa se ne primijeti problem). Kolko se krecu cijene anlasera ?
ODGOVOR:Prilikom paljenja hladnog motora ne smije se cuti nikakav strani zvuk elektropokretaca, pad napona ne smije biti veci od 3 V ( Volta ). Dijagnostika motora nije komplicirana za onoga tko ima znanje i odgovarajucu servisnu opremu. Isto tako se treba reci da je to najzahtijevniji dio posla u automehanici . Cijenu elektropokretaca možete saznati u svakom Renault servisu. Isti se ne mora mijenjati nego se može normalno popravljati .
na vrh Povratak na vrh