Danas je: 26.12.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 09.04.2010 21:59:00
Slika
PITANJE: Obzirom da je prošlo 80 000 km od izmjene zupcastog remena i pumpe za vodu mislim da je sada ponovo vrijeme da se remen, odnosno pumpa vode zamjene. Nadalje, obzirom da zadnjih par dana u predjelju remenica, odnosno zupcastog remena cujem metalno zveckanje, da li smatrate da bi pri zamjeni remena bilo uputno zamjeniti i remenice na motoru ili možda neki od semeringa? Odnosno, da li to ''metalno zveckanje'' (koje se nakon 2500 ok/min prestaje cuti) proizlazi iz osovine, odnosno ležaja neke od remenica.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli logicno je da se zamijeni razvodni mehanizam te da se naprave i sve ostale potrebne radnje koje su povezane sa razvodnim mehanizmom ( remenica, eventualno semering ako pušta ulje ). Nakon toga bi dugorocno opet sve bilo riješeno.
Eventualna štednja ne nekom od dijelova se ne isplati.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BRTVA CEPA KARTERA

Datum objave: 02.04.2010 10:52:00
Slika
PITANJE: Imam problem, posle zamene ulja u motoru nakon mesec dana pocelo je da kaplje ulje na srafu za ispustanje ulja.Kad sam sinuo sraf na podlosci je imala neka guma. Ja sam stavio na sraf podlosku staru pa ispod nje o prsten I zatego Sam sraf, ali sada I dalje kaplje ulje ali manje. Kako da rIješim problem unapred zahvaan
ODGOVOR:Kada se mijenja ulje tada se obvezno mijenja i brtva cepa kartera. Brtva cepa treba biti odgovarajuca . Drugi uvjet je da dosjedna površina na cepu kartera i na samom karteru bude ravna. Kada je to tako onda nema ni curenja ulja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 31.03.2010 10:04:00
Slika
PITANJE: Supruga mi vozi Clio 1.2 60ks benzinac, star 10 godina, 160 000 km.
Prije 10tak dana poceo se javljati problem kod paljenja, i to nakon što auto duže stoji nevožen, npr. kada se ujutro pali. Kada se da kontakt uredno se cuje pumpa, nakon pokretanja alternatora potrebno je 6-8 „verglaja“ da auto upali, nakon toga pali uredno, cak i nakon stajanja od nekoliko sati. Medutim što je duže stajanje(više sati/dana) to je potrebno duže „verglanje“, kao da je gorivo „isparilo“ pa ga treba ponovno dogurati. Inace mašina radi uredno i mirno i osim toga nema drugih problema.Filtar goriva i svjecice su mijenjane na 142 000 kilometara, ulje na 152 000 kilometara. Moja je ideja bila promijeniti filtar goriva, te sve konektore odštekati, pošpricati sa kontakt sprejem te ponovno uštekati, no možda vi imate kakav bolji savjet.
ODGOVOR:Vaša ideja ne može nikako štetiti nego samo biti od koristi. Ukoliko se navedenim radnjama ne postigne rezultat ipak ce trebati obaviti i ispitivanje pojedinih komponenata sustava ubrizgavanja , sustava paljenja , sustava za upravljanje motorom. Osnovni uzroci mogu biti izostanak iskre na svjecicama, mala ili nikakva kolicina goriva na injektorima u momentu kada motor ne može upaliti, mehanicko stanje motora. Prilikom dijagnostike potrebno je ispitati slijedece : tlak goriva, injektore, MAP senzor, ECT senzor, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, VAF senzor, elektricna instalacija, ECU centrala. Po potrebi javite se opet.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TURBINA I INTERCOOLER

Datum objave: 22.03.2010 18:19:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim vas za mišljenje a u vezi zvuka turbine koji je poput
zvižduka koji raste srazmjerno dodavanju gasa i prilicno je
glasno.Vozilo , renault laguna 1.9 dci iz 2003. g.p. ,sa 163.000
kilometara.Naime takav je zvuk od kad je vozilo u mom vlasništvu i on
je takav za mene uvijek isti .Dok sam imao priliku da se vozim u
drugoj laguni istog motora i godine gdje taj zvuk nije dolazio do
izražaja u toj mjeri , napominjem da nemam za sad nikakvih problema
sa vozilom u smislu mehanike ili elektronike , za sad odlican i mekan
rad motora .Da li je ovakav zvuk turbine razlog za zabrinutost ili
možda najava kvara ili ?
ODGOVOR:Navedeni zvuk nije normalan i treba ustanoviti o cemu se radi. Moguci uzroci su propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, istrošenje na samoj turbini. Neposrednim uvidom na samom vozilu nije teško zakljuciti što je od navedenog uzrok i kako riješiti opisani nedostatak ( kvar ).
DODATNO PITANJE:
Poštovani , zahvaljujem se na vašem odgovoru , bili ste u pravu , nakon rastavljanja turbo punjaca vidjelo se da je postojao aksijalni zazor u osovinici turbine tako da su poderana krilaca kolektora i karika ( prsten ) a cudno nije probilo ulje.Turbinu sam riješio zamjenom nove, medutim po skidanju kompletnog sistema radi detaljnog cišcenja primjetio sam da mi je intercooler nabubrio kao da je bio izložen prekomjernom pritisku zraka.Da li je to posledica lošeg turbo punjaca ili da sad ocekujem i nešto drugo?
ODGOVOR:
Deformacija intercoolera može nastati radi mehanickih deformacija ili radi prevelikog tlaka turbine u nekom momentu. Intercooler možete dobro ocistiti ( isprati ), osušiti i ispitati. Ispitivanje možete obaviti komprimiranim zrakom na tlak od 5 bara. Ako kod toga tlaka intercooler ne propušta možete ga koristiti i dalje bez obzira na deformaciju koju ste naveli. Radni tlak turbine je do 1 bar. Po potrebi ispitajte tlak turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAMJENA DISK PLOCICA

Datum objave: 21.03.2010 20:14:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic!Renault Laguna 1998g 2.2dt. Možete mi objasnit kako da zamijenim prednje pakne?? Unaprijed HVALA!!
ODGOVOR:Opis zamjene disk plocica nije dovoljan da kvalitetno obavite navedene radove. Uz opis je potreban i praktican rad koji sacinjava 80% vještine a samo 20% je teorija. Ukoliko to i dalje želite obaviti na vlastitu odgovornost postupak je slijedeci: podignuti vozilo na servisnu dizalicu, demontirati prednje kotace, pomocu odgovarajuceg kljuca ( ovisi koja su kocna kliješta, Bendix, Girling, Lucas, Ate ) osloboditi kocna kliješta iz ležišta, vratiti klip u pocetni položaj, demontirati kocne plocice, obaviti potrebnu doradu na nosacu kocnih kliješta, na samim kocnim kliještima, provjeriti stanje diska kocnice, ugraditi nove disk plocice, ugraditi kocna kliješta, ispravno zategnuti kocna kliješta. Isto to napraviti s drugom kocnicom. Napumpati kocnicu, ugraditi kotace, probati efekt kocenja , provjeriti da se ne griju prednje kocnice.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - LAMPICA LAMBDA SONDE

Datum objave: 16.03.2010 15:44:00
Slika
PITANJE: Postovani ja posjedujem Renault twingo 16v 2001 i vec dvije godine svremena na vrijeme,uglavnom kad je vlazno vrijeme,imam problem tipa DA MI se tokom voznje upali signalna lampica za lambda sondu na kontrolnoj tapli auto gubi snagu,trese se strahovit,uzasno je glasan Kao DA mu NE rade svi cilindri,I kad je u leru NE radi ravnomjerno tj. Imam utisak DA ce MI se svakog momenta ugasi sto se par puta zaista I dogodilo,isao Sam na dijagnostiku I NE znaju MI reci sto je.Prije mesec Dana na insitiranje majstora Sam mu promjenio bobinu I sve svecice,sto to moze biti.
ODGOVOR:Kada se pali kontrolna lampica motora to je siguran znak da sustav ubrizgavanja i ili sustav paljenja ne rade ispravno što je loše za motor jer utjece na trajnost motora i pojavu drugih kvarova. Neispravno može biti : mjerac mase zraka, ECT senzor, IAT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, lambda sonda, propuštanje usisnog kolektora, elektricna instalacija, sustav paljenja , regulator tlaka goriva, EVAP ventil, injektori, mehanicko stanje motora, ECU centrala. Kada se obavi ispitivanje navedenih komponenata može se tocno znati što je neispravno i cijena popravka. Ovakva ispitivanja radimo svakodnevno tako da su nam poznati svi detalji.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - BUCAN JE I TRESE SE

Datum objave: 04.03.2010 16:15:00
Slika
PITANJE: clio 1.5 dci , 65KS, 117.000 km
pri radu u leru cuje se kuckanje, i prije ga je bilo dok je hladan, ali sada je to manifestirano kao neko pulsiranje. motor je dosta bucan, a mjenjac prilicno trese. kod kretanja kad je poluga kvacila visoko, ponekad se cuje zvuk kao da se nešto zaletava (neki kažu da je to zamajac). U 2.stupnju prijenosa, na malim okretajima ponekad teško ubrzava.kad se moor zagrije i kad staneš, zvuk je nekako metalan, kao da nešto lagano struže, podsjeca pomalo na zvuk ventilatora racunala. kod ubrzavanja u vožnji mjenjac je skoro miran, a pri konstantnim okretajima opet lagano trese. auto bez problema postiže 160-170 km/h.
Obzirom na sve što se navodi po netu, zanima me vaše mišljenje, prije svega zašto se trese mjenjac, da li je to do motora ili do prijenosa? konkretno da li ovo ukazuje i na mogucnost nekog veceg kvara, PVT, dizne, turbina.?
ODGOVOR:Tocan uzrok i razloge navedenih pojava mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguce neispravnosti a to su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, EGR ventil, hidropodizaci, senzor radilice, senzor tlaka goriva, VT pumpa, dize, mehanicko stanje motora, regulator kolicine goriva, Ecu centrala. Mjenjac se trese radi nepravilnog rada motora na minimalnom gasu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VUCE U STRANU

Datum objave: 03.03.2010 14:16:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za savjet glede Renault Megane II 1.6 16V 2004. g. Auto lagano vuce u desnu stranu, a prilikom zaustavljanja, tocnije kad auto u potpunosti stane volan se pomakne u desno za centimetar.
ODGOVOR:Navedena pojava ukazuje na neispravnost nekog od dijelova ovjesa (istrošenja, deformacije ). Isto tako uzrok može biti kocni sustav na prednjeim kotacima. Potrebno je detaljno pregledati sve dijelove ovjesa i kocni sustav. Nakon popravka obvezno se radi opticko podešavanje ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - RELEJ SAMO ŠKLJOCA

Datum objave: 27.02.2010 13:10:00
Slika
PITANJE: Dakle radi se o Reanult megane classic 1.6e prozvodnja 98g(jos onaj model kojim se kod zaobilazi kad se ude u auto zaklj. i otklj. daljinskim). Problem se javlja vec kod kontakta kad treba povuc pumpa za gorivo i svjetlit onaj žut kvadratic sa valom unutra.Naime relej(lijevo u kutiji pod haubom) iskljuciva pumpu tj. samo škljoca, te ne dopušta pumpi da povuce.Rastavio relej te kad stisnem onda se cuje kako pumpa goriva kako povlaci gorivo. Zamijeni vec sa dva nova releja te dalje ista stvar, releji testirani i svi su u redu. Naime kad izvadim relej te opet uklj. kontakt kao da u sredini motora tocnije pod haubom ispod šofer stakla cuje isto takvo pucketanje al puno blaže jedva da se cuje.. auto jedino zapali kad na trenutak posvjetli ona lampica unutra al pošto nešto gubi kontakt odmah se ugasi.....u cem bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli potrebno je ispitati ispravnost sustava za blokadu paljenja ( kljuc , indukcioni svitak na kontakt bravi, upravljacki modul za blokadu paljenja ). Uz ovo treba ispitati i elektricnu instalaciju koja vodi do ploce s relejima i osiguracima. Detaljnije upute bih mogao dati nakon uvida na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - ULIO DETER?ENT ZA STAKLA U ULJE VOLANA !

Datum objave: 27.02.2010 13:01:00
Slika
PITANJE: Vozim auto Renault Thalia.Danas sam napravio "sranje", oprostite na izrazu i trebam vasu pomoc.Deterdent za pranje stakla sam nalijao u posudu u kojoj je ulje od volana.Problem je taj sto se je to sve odmah zapjenilo i sad nemogu isprati.Iscijedio sam ulje i nalijao novo i taj postupak opet ponovio ali se ulje jos pjeni.POMOC!
Kako i sa cim oprati sistem ulja u kojem ima deterdenta?
ODGOVOR:Sustav hidraulike volana kada je isti na vozilu se mora ispirati ATF uljem koje je predvideno za taj servo volan. Postupak se može ubrzati na nacin da se pojedinacno ( rezervoar, pumpa, cjevovod, letva volana ) ispuše s komprimiranim zrakom. Nakon toga se ponovo ulije novo ulje u sustav i po potrebi taj postupak ponovi. Dijelovi sustava se mogu oprati u benzinu ali samo kada su demontirani i kada se isti mogu osušiti tako da benzin ne djeluje na brtvila i ostale dijelove mehanizma.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA PLINSKE INSTALACIJE

Datum objave: 26.02.2010 12:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault clio 1.2, 16v, 2004. god. Imam ugradenu plinsku instalaciju Landi i htio bih je deinstalirati. Koliko bi to koštalo (cijena ukupna i vrijeme)? Da li se na mjestima na kojima su plinski injektori u usisnoj grani to može reparirati (ako ne-koliko košta taj dio usisne grane)?
ODGOVOR:Plinska instalacija se može izvaditi a pojedina mjesta popraviti. Mjesta na usinoj grani se mogu odgovarajucim nacinom zatvoriti. Tocnu cijenu bih mogao reci nakon pregleda pojedinih detalja na samom vozilu a to bi moglo biti od 600,- do 1000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - OSTAO BEZ ULJA

Datum objave: 20.02.2010 19:12:00
Slika
PITANJE: Molio bih Vas za savjet. Prije nekoliko dana imao sam nesretan slucaj da mi je automobil ostao bez ulja koje je iscurilo kroz filter ulja.
Auto je zaustavljen nakon što je iz motora poceo dolaziti neugodan „metalan zvuk cviljenja“.Buduci da se radi o Renault Meganu 1.9 dCi 75kW 2002. Godina, za kojeg mogu reci da smo do sada bili izuzetno zadovoljni i redovito ga održavali (prešao je 168000km), iteresira me da li se nešto može uraditi s tom mašinom (nešto tipa generalke) ili je potrebno ovu mašinu zamijeniti drugom.Znam da je teško reci cijenu za takav tip radova no ako je možda moguce molio bih Vas za to.Da li se takav tip popravka uopce i isplati?
ODGOVOR:Na motoru se mogu obaviti svi moguci popravci pa tako i generalni popravak motora. Tocnu cijenu popravka mogu reci nakon pregleda motora. Orijentaciona cijena ( ovisi ostupnju istrošenosti pojedinih dijelova ) je 7.000,- do 20.000,- kn. Ugradnja novog motora se ne isplati jer je izuzetno skup. Na motoru se isplati obvaviti sve potrebne popravke jer nakon toga opet vozi kao novi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - PREKIDA U VOŽNJI

Datum objave: 17.02.2010 14:24:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas za vaš savjet. Imam problem na automobilu renalut 19 god 93. motor 1.4 automobil je radio sasvim dobro. ali mi je prije par mjseci motor tresao pa sam išao kod majstora da pogleda. On je ustvrdio da je pregorio dihtung na usisnoj grani. Dao sam da to promjeni . Promjenio je i na ispušnoj jer su blizu jedan drugoga. Motor više nije tresao radio je mirno. Ali se pojavilo cukanje u vožnji kod niži obrtaja. Ponovo sam išao k njemu. Tad mi je rekao da je to do goriva. Promjenio gorivo ali nije pomoglo. Cak mi je i drugi fergazer zamjenio. Malo se bilo to stišalo ali se ponovo javlja povremeno. Dok se vozim višom brzinom toga nema. Sad mi se cuje i velika buka dok se vozim preko 100 km. dali je to od motora ili nešto drugo molio bih vas za vaš odgovor.
ODGOVOR:Prekidanje u vožnji kod manjih brojeva okretaja može se dogadati radi lošeg rada sustava paljenja , najcešci uzroci su probijanje visokog napona , loše svjecice, bobina. Drugi uzrok može biti sam rasplinjac ( frgazer ), treci uzrok je mehanicko stanje motora. Pojacani zvuk motora koji ste primjetili obicno nastaje radi dotrajalosti ispušnog sustava. Tocan odgovor bih mogao dati nakon pregleda vozila i motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - TUCKANJE I PRELIJEVANJE

Datum objave: 09.02.2010 11:02:00
Slika
PITANJE: Renault clio 1.5 dci 2004. 114.000 km, servisiran do 60.000 u ovlaštenom servisu, do sada promijenjen EGR ventil, vožen 80 % na auto cesti ( uglavnom 120-140 km/h)
Nakon kvara auta (ugasio se uvožnji) zamijenjen mi je relej napajanja goriva (mislim da se tako zove). Sada kad je hladan motor cuje se ponekad "tuckanje" motora, a okretaji znaju malo varirati (800-900) nekoliko sekundi, te zna biti više vibracija, posebno trese rucica mjenjaca.Kad se motor ugrije tuckanja nema. Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK. Majstor mi je dao aditiv za procišcavanje dizni (Valvoline), nakon cega se motor ponaša malo stabilnije dok je hladan.
Pri kretanju kad je kuplung u visokom položaju, kao da nešto preskace, a osjeti se na pedali.
Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK.
Temperatura motora na pokazivacu na instrument-ploci se podigne tek nakon 4-5 km vožnje ( 2 crtice na digitalnom pokazivacu). Inace je te 2 crtice ukljucivao odmah. Isto tako cuje se prelijevanje tekucine negdje oko motora, vjerovatno antifriz. Napominjem da je nivo tekucina OK i da nigdje ništa ne curi i da je sustav hladenja ozracen( nedavno mijenjan remen i vodna pumpa)
Zanima me vaše mišljenje za slijedece:
- tuckanje motora dok je hladan- da li se radi o diznama, PVT, stop prekidac, neki senzori (kazu na radilici) ili što drugo ???????
- vibracije koje se osjete na kuplungu - da li ukazuju na problem u setu kuplunga (korpa ili sl.)
- prelijevanje tekucine - da li je nešto krivo zamijenjeno.
ODGOVOR:Lupanje ( tuckanje ) koje cujete dok je motor hladan može se pojaviti radi hidropodizaca koji u tom momentu može stvarati takav zvuk.Slican zvuk može stvarati bregasta osovina a moguci uzrok je aksijalna zracnost. Isto tako lupanje se može pojaviti i radi pojedinih agregata i njihovih nosaca koji su direktno fiksirani na motor. U slucaju kada blokira diza dolazi do prekomjernog hidraulicnog tlaka koji proizvodi izuzetno jako lupanje što u ovom slucaju ne bi bilo. Vibracije na kuplungu mogu ukazivati na dotrajalost ili nepravilnost na nekim dijelovima spojke ( kuplung ) i to na potisnom ležaju, vilici ležaja, potisnoj ploci, lameli. Prelijevanje tekucin ako je cujete je zrak u radijatoru grijaca. Rashladna tekucina cirkulira kroz radijator grijaca i kada na tome mjestu ima zraka to se cuje na nacin na koji ste i vi opisali.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO -KILOMETAR SAT

Datum objave: 04.02.2010 18:15:00
Slika
PITANJE: Na Twingu 2001 godište radi/neradi kilometar sat te me zanima kako sam da riješim taj problem.
Puno pozdrava i puno zdravlja vam želim.
ODGOVOR:Kilometar sat može biti izvan funkcije radi davaca impulsa na mjenjacu, radi nazubljenog vjenca u mjenjacu, radi elektricne instalacije od davaca impulsa do brzinomjera, radi prekida elektricnog napajanja samog brzinomjera. Ispitajte ima li struje na brzinomjeru i da li davac impulsa ima ulazni napon. Ako je to ispravno ispitajte i davac impulsa na mjenjacu. Najlakši nacin da provjerite ispravnost davaca impulsa je osciloskop na kojemu se odmah vidi ispravnost ovoga elektronskog dijela. Drugi jednostavniji nacin ispitivanja je da ugradite rezervni davac impulsa kojega trebate od nekoga posuditi ili kupiti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.01.2010 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam Clio 3 1.2 tce (turbo) 11mj 2007 i 50tkm. Narocito kad je hladan kod paljenja se cuje neko jako zujanje pa tek onda upali nakon verglanja. Akumulator je pun. Kad je auto zagrijan paljenje je super i nema problema al kada je hladan kao da se cuje anlaser i to svako jutro sve jace. Što mogu napraviti i kolko je komplicirana dijagnostika (narocito ako dopeljam auto zagrijan pa se ne primijeti problem). Kolko se krecu cijene anlasera ?
ODGOVOR:Prilikom paljenja hladnog motora ne smije se cuti nikakav strani zvuk elektropokretaca, pad napona ne smije biti veci od 3 V ( Volta ). Dijagnostika motora nije komplicirana za onoga tko ima znanje i odgovarajucu servisnu opremu. Isto tako se treba reci da je to najzahtijevniji dio posla u automehanici . Cijenu elektropokretaca možete saznati u svakom Renault servisu. Isti se ne mora mijenjati nego se može normalno popravljati .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MJENJAC NE HVATA

Datum objave: 12.01.2010 22:45:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Lagunu 1.9 dci 2001 god.Mjenjac jednostavno ne hvata brzine tj. bez obzira na mijenjanje brzina ( pri cemu se sam mjenjac ne ponaša ništa neobicno tj. osjecaj pri mijenjanju brzina na mjenjacu je potpuno identican onom kada je u ispravnom stanju) ostaje u leru.Kvacilo takoder odvaja i radi kao da mu nije ništa ( ne osjetim nikakve promjene pri pritisku i odvajanju).Takoder nisam prethodno primjetio nikakve promjene kao što su cudni zvuci,trenje i sl.Doduše na nekih 2 mjeseca prije ovog kvara u 2-3 navrata imao sam poteškoce sa ubcivanjem u rikverc( ubacim nakon 2-3 pokušaja).
Na servisu su mi rekli da znaju šta je u pitanju te da je to neki osigurac ili sajla te mi predložili da auto ostavim u servisu.Nakon 10-ak sati na moj upit da li su otklonili kvar poceli su da nabrajaju:Osigurac smo popravili ali je otišla i potisna ploca i lamela , plivajuci zamajac nije stradao ali preporucuju da i njega promjenim tj. da kupim kompletan set kvacila...Molim za Vaše mišljenje o mogucem kvaru jer se bojim da me u servisu vuku za nos i žele mi štošta prodati,da ne kažem uvaliti.
Bio bih veoma zahvalan ukoliko biste mi odgovorili
ODGOVOR:Tocno je da uzrok može biti spojka ( kuplung ). Set spojke se sastoji od lamele potisne ploce i potisnog ležaja , dakle sve skupa je to jedna cjelina. U nekim slucajevima dogodi se da nastane oštecenje i na zamašnjaku i tada se treba i to zamijeniti. Razlog tome nisu izmišljeni troškovi nego namjera da se navedeni popravak obavi kvalitetno. Ako ne vjerujete vašem servisu obavite pregled navedenih dijelova a od servisa zatražite da vam taj pregled omoguce. Tom prilikom pitajte da vam pokažu zamašnjak i da vam navedu razlog radi kojega treba zamašnjak zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 - SKIDANJE OBLOGE VRATA

Datum objave: 24.03.2011 19:40:28
Slika
PITANJE: Imam pitanje u vezi clia 1.2, 2001god spustio sam staklo i ostalo je = dolje i nemoze se dici a motoric radi.Kako skinuti tapecirung s vrata da bi se vidjelo o cemu se radi?
ODGOVOR:Sa skrivenih mjesta na oblozi vrata treba demontirati nekoliko vijaka koji se nalaze s donje strane, skida se i ukrsana maska i rozeta s unutrašnje kvake, na rukohvatu isod pepeljare ili odgovarajuceg poklopca takoder se nalaze vijci koje treba demontirati. Nakon ovoga obloga vrata se podigne prema gore kako bi se oslobodile nevidljive kopce koje drže oblogu. Nakon ovoga može se vidjet i podizac stakla. Nestrucnim rukovanjem može se napraviti oštecenje na oblozi vrata i na drugim dijelovima koji se demontiraju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ZAMJENA RAZVODNOG MEHANIZMA

Datum objave: 06.01.2010 12:19:00
Slika
PITANJE: Vozim clio star 5 i pol godina,prošao sam jako malo,samo 25 000 km,i sada idem na 5 servis.Oni mi žele promijeniti župcani remen i pumpu za vodu,ali meni svi govore da to još ne treba mijenjati,jer nema dosta km.Iz servisa mi kažu da je bilo slucajeva da je župcani remen pukao zbog starosti,i da to može biti jako štetno za auto.Sve to skupa je jako skupo,cijeli servis bi me koštao 3 600 kn,za nešto što vjerojatno još ne treba mijenjati,zato me zanima Vaše strucno mišljenje
ODGOVOR:Na svim motorina koji se ugraduju u model CLIO postoji vremenski i kilometarski limit kada se po preporuci proizvodaca mijenja razvodni mehanizam (zupcasti remen, natezac klizac, pumpa ). Na Vašem vozilu to je 120.000 km ili 5 godina . Ako sada napravite sve po propisu slijedecih 5 godina ste opet bez brige. Cijenu koju ste naveli možete bitno reducirati ako navedene dijelove ne kupite originalne Renault nego zamjenske. Zamjenski dijelovi takoder mogu biti prve klase i kvalitativno potpuno zadovoljavaju. Na taj nacin cijenu možete smanjiti za 50 do 60%. Svaki bolji servis bi Vam trebao to isto reci .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - REGULACIJA TURBINE

Datum objave: 06.01.2010 11:56:00
Slika
PITANJE: Moj problem je sljedeci. Prilikom vožnje, iz prebacivanja druge u trecu brzinu, auto izgubi snagu i kompjuter javi grešku „ fault in fuel injection“. Nakon toga ugasim vozilo, izvadim karticu, resetira se racunalo i sve je ok. No, opet prilikom davanja gasa vozilu, to se opet dogodi i izgubi snagu. S obzirom na to da sam vec puno novaca dao na popravak lagune, strah me je i pomisliti o cemu se ovdje radi. Ne pomišljam ni ici na put dulji od 10 km. Molim vas za neki savjet.
ODGOVOR:U ovom slucaju ne mora biti ništa dramaticno. Prema Vašem opisu pretpostavljam da bi uzrok mogao biti preveliki tlak turbine. Kada tlak turbine poraste iznad dozvoljenog reagira upravljacko racunalo i smanjuje snagu motora ( safe mode ) u cilju zaštite motora od preopterecenja i eventualnih oštecenja. Na Vašem vozilu postoji elektronski sustav za regulaciju tlaka turbine koji se sastoji od složenog mehanizma pneumatskih ventila, ventila za rasterecenje, elektricnih i elektronskih komponenata. Kada nastane poremecaj ili kvar na navedenom sustavu i kada se tlak turbine poveca iznad dozvoljenog imamo situaciju kao što ste i Vi opisali. Nakon što se smanji snaga motora, gašenjem motora upravljacko racunalo se resetira i motor opet normalno funkcionira sve do momenta dok tlak ne poraste iznad normale. Tada se situacija opet ponavlja.
U ovom slucaju potrebno je ispitati sve komponente sustava za regulaciju turbine, po potrebi napraviti i dijagnostiku motora, definirati kvar/kvarove i otkloniti nedostatke.
na vrh Povratak na vrh