Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE - VENTILACIJA I KOCNICE

Datum objave: 21.07.2008 20:12:00
Slika
PITANJE: Imam renault megane coach 1.6 66kw 96.god. Ventilacija kabine do nedavno je radila samo na najvecoj brzini(6), nekoliko dana nije radila nikako, a sada opet radi samo u najvecoj brzini.
I još, prednji kotaci neravnomjerno koce, lijevi koci jace. Radena je reparatura desnih celjusti i sve je ostalo isto. Molio bih kakav savjet u vezi ova dva problema.
ODGOVOR:Na ventilatoru kabine mogu biti dva kvara i to prekidac s kojim palite ventilator i elektronski modul za upravljanje ventilatorom. Ispitajte najprije prekidac. Uzrok neravnomjernog kocenja najcešce je disk plocica, disk, kocni cilindar, cijev kocnice, glavni kocni cilindar. Napravite kontrolu po navedenom redoslijedu.
GODIŠNI ODMOR
3.7.2008. 15:46
OBAVIJEST:
STRANICA JEDNO VRIJEME NECE FUNKCIONIRATI RADI GODIŠNJEG ODMORA, MOLIMO DA SE STRPITE S PITANJIMA.
NADAMO SE DA NECETE IMATI PUNO KVAROVA.
ŽELIMO VAM UGODAN ODMOR
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE PALI SE VENTILATOR

Datum objave: 05.06.2008 13:35:00
Slika
PITANJE: Na Meganu 1,6 1998 ne pali se ventilator hladnjaka. Gdje se nalazi termoprekidac i kako ga ispitati?
ODGOVOR:Vaše vozilo ne mora imati termo prekidac za paljenje ventilatora. Ako termo prekidac postoji on je lako vidljiv na bocnoj strani hladnjaka. Ispitati ga možete da zagrijete motor na 95°C i spojite ohm metar na kontakte prekidaca. Ako je isti ispravan omska vrijednost na instrumentu pasti ce na nulu kada termo prekidac ukopca. Sustav bez termo prekidaca radi tako da ventilator pali ECU centrala koja dobiva informaciju o temperaturi motora od ECT senzora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - UZROCI VELIKE POTROŠNJE ?

Datum objave: 25.05.2008 18:06:00
Slika
PITANJE: Clio II ,2002 g. , 1.2 16v 55kw
Potrošnja je oko 11l/100Km, prije cca tri mj. kad sam ga i kupio rabljenog eko test je bio uredan, a potrošnja je pretpostavljam bila ista ali tada nisam obracao pozornost… Koji su moguci uzroci tako velike potrošnje?
ODGOVOR:Uzroci povecane potrošnje goriva mogu biti : mehanicko stanje motora, neispravnost na sustavu ubrizgavanja goriva, neispravnost na sustavu paljenja, ispušni sustav, neredovito održavanje vozila, slabo napumpane gume, nacin vožnje.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - DEMONTAŽA SJEDALA

Datum objave: 25.05.2008 17:52:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renaulta Laguna 1.9DTI 2000 godište, te me interesuje nacin skidanje sjedišta vozaca jer mi se u zadnje vrijeme sjedište ljulja, i ako znate uzrok tome. Malo me je strah, kada sam pogledao koliko ima kablova ispod sjedišta.
ODGOVOR:U ni jednoj tehnickoj uputi nema opisa postupka demontaže vozackog sjedala. Demontaža se zasniva na logici i sposobnosti osobe koja to radi. Tocno je da na navedenom sjedalu ima dosta elektrike na koju treba pazit. Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje koje u momentu sudara zateže pojas. Radi toga bi trebalo svakako skinuti stezaljke akumulatora kako navedeni sklop ne bi imao napajanje sa strujom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ISPITIVANJE ULJNE PUMPE

Datum objave: 25.05.2008 17:44:00
Slika
PITANJE: Zanima me kako ispitati uljnu pumpu dali dobro radi kad ju skinemo s bloka motora ,ili kada bih uzimao polovnu?
ODGOVOR:Uljnu pumpu možete ispitati tako da napravite odgovarajuci alat ( kao dosjed na radilici ) preko kojega treba okretati pumpu za ulje i tom prilikom usisna košara treba biti potopljena u ulje. Drugi nacin je rastavljanje pumpe i kontrola istrošenosti pojedinih dijelova .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEM UBACIVANJA U BRZINE

Datum objave: 14.05.2008 17:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Reno Megane II Berlinu staru 2 i po godine 63000 km.
Redovno je servisirana i na servisu 60000 km utvrdeno je propuštanje ulja izmedu motora i getribe.Zamjenjena je brtva i od tada se povremeno javlja problem pri ubacivanju prvu, drugu i trecu a ponekad i cetvrtu brzinu. Problem je takav kao da postoji neko opterecenje zapinjanje izmedu lera i pojedinih brzina. Ova pjava ne javlja se stalno
vec kako koji dan nekad više puta, a ima dana kada se šalta bez ikakvog problema lagano upada u sve brzine.Imam osjecaj ko da mjenjam brzine na Zastavi ili Yugu kada nece da upadne u brzinu, otpustiš i stisneš ponovo kvacilo onda upadne u brzinu. Išao sam ponovo u servis bili smo na probnoj vožnji i mehanicar je rekao da nebi ništa dirao ako se pogorša da ponovno dodem. Ovakvo stanje me pocinje nervirat jer nikad neznaš kad ce upast u brzinu a kad ne.
Imate li kakav koristan savjet.
ODGOVOR:Prilikom zamjene brtve ( semering radilice ) neophodno je bilo demontirati spojku i zamašnjak te mjenjac. Nakon ponovne montaže navedenih dijelova moguce je da polužni mehanizam nije pravilno podešen i radi toga mogu nastati poteškoce pri mijenjanju brzina. Drugi uzrok može biti sama spojka. Navedeni problem može otkloniti svaki bolji servis.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ULJE U FILTERU ZA ZRAK

Datum objave: 14.05.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 16V (prešao 18.000 km). Nedavno sam prilikom vadenja filtera zraka primjetio da se u istom nalazi 1,5 do 2 dl motornog ulja... Napominjem da je auto bio udaren i da postoji mogucnost da se nalazio na boku (s obzirom da o tome nisam razgovarao sa bivšim vlasnikom). Šta može biti uzrok ovoj pojavi i kakve su potencijalne posljedice, s obzirom da je auto 2006.godište? Nisam našao nikakve vidljive tragove dima, misleci na karike.
Takoder, iako sam uradio optiku, volan i dalje vuce na lijevu stranu. Šta po Vašem mišljenju može biti uzrok i šta trebam uraditi po tom pitanju?
ODGOVOR:Ulje u kucište filtera zraka i usisni kolektor može jedino doci kroz cijev oduška od ulja. Uzroci mogu biti razni, prevelika kolicina ulja u motoru, loša kompresija i tlak u karteru ( istrošeni klipni prsteni, istrošen cilindar, oštecen klip ). Ako je vozilo relativno novije može doci do blokade klipnih prestena u klipnim kanalima . Volan može vuci u stranu i radi defekta u pneumatiku ili naplatku te radi neispravnosti na prednjem ovjesu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VODA CURI U AUTO

Datum objave: 27.04.2008 18:50:00
Slika
PITANJE: Renault Twingo 2007. Godište, znaci star godinu dana, a problem je taj što svaki put kada pada kiša voda curi s unutarnje strane vratiju u auto. Na servisu naravno nemaju pojma šta bi moglo biti, promjenili su tapecir jer su mislili da ima nekakve veze s tim, ali ništa. Garancija pomalo ide ka kraju a problem ostaje neriješen. Što se može uciniti? Molim Vas da mi pomognete.
Evo odlucila sam Vam se ponovo javiti s obzirom da je auto opet bio u Renault kuci Monte u Puli, medutim oni tvrde da su oni pustili auto vani na kiši i da njima voda nije curila u auto. Njihova objašnjenja su da auto ne smije stajati na nikakvom nagibu jer u protivnom voda ide u auto, a to znaci da se ja ne bi trebala parkirati nigdje gdje postoji nagib. Meni je ovo objašnjenje jako, ne znam kako da kažem smiješno. Nije mi jasno kako onda Auto kuca upoce može prodavati takva vozila. Još me više zbrinjava što ne znam gdje da dalje idem, kome da se obratim? Generalnom zastupništvu? Tužba? Možete li mi dati bilo kakav savjet?
ODGOVOR:U servisu rade samo ljudi koji imaju svoj limit. Obavijestite o tome generalnog zastupnika i zatražite od njega da vam navede servis koji ce vam otkloniti navedenu reklamaciju. Ako se problem ne riješi u garantnom roku zatražite svakako produženje garancije s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEMI NAKON UZIMANJA GORIVA

Datum objave: 24.04.2008 17:03:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Megane 1.6E iz 1998.godine.
Danas sam na Ininoj pumpi uzeo gorivo: Eurosuper 98.
Sa autom je sve bilo u redu do prije uzimanja tog goriva.Nikada nista ozbiljno.No problem se javio nakon nekih 15minuta kasnije dok je auto bio jos vruc.Nisam ga mogao upaliti, jedva je primao gas,no kada je upalio nije imao snage da krene,tresao se i jedva je primao gas.
Jedva sam samo promijenio mjesto parkiranja.No kasnije nakon nekoliko sati kada se je motor potpuno ohladio i kada sam ga ponovo upalio radio je posve normalno,ali ponovo kod paljenja nakon par minuta znaci motor je ponovo vruc,auto je pokazao ponovo iste simptome i jedva sam ga vozio,obrtaji su mu padali,motor je nepravilno radio,sve se je osjetilo kao da se pregrijavao,narocito u predjelu auspuha,kao da gori ona zaštitna srebrna vatrostalna boja kojom se na nekim autima premazuju ispušni lonci.
ODGOVOR:Prema vašem opisu može biti više uzroka. Za pocetak promijenite filter goriva i po potrebi ocistite rezervoar. Ako nakon toga ne bude promjene na bolje potrebno je izmjeriti tlak goriva i ocistiti injektore. Nakon ovoga ako ce trebati moraju se ispitati i ostale komponente sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 22.04.2008 22:13:00
Slika
PITANJE: Htio bih ugraditi plin u Renault Lagunu 1.8 8v 1996. godište. Zanima me kakvu plinsku instalaciju preporucujete i kolika je cijena ugradnje. Takoder me zanima da li je potrebno ugraditi podmazivanje ventila (flashlube).
ODGOVOR:Plinskih sustava ima puno u ponudi a u vaše vozilo treba ugraditi sustav s cetiri plinska injektora. Ja ugradujem plinski sustav PRINS koji je najkvalitetniji i nešto je skuplji od ostalih, cijena s ugradnjom je 12.500,- kn. Sustav za podmazivanje ventila nije nužan ali bih ga preporucio za svaki motor jer se pokazao kao vrlo koristan.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - MANŽETA POLUOSOVINE

Datum objave: 13.04.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Automobil Renault megane coupe 1.6 66kw 1996 god. Nedavno nakon dužeg puta po autocesti primjetio sam mast na unutarnjoj strani blatobrana, vjerovatno iz manžete. Pregledao sam ju i nisam primjetio da je pukla. Zanima me može li u nekom položaju puštati, a da nije pukla i kako se mijenja? Je li istina da se mora vaditi poluosovina iz mjenjaca i nabaciti manžeta s te strane?
ODGOVOR:Mandetu zgloba ispitajte tako da okrenete kotac u jednu stranu i okretanjem istoga prepoznati cete eventualno oštecenje. Provjerite da li postoji i neko curenje ulja na strani gdje ste vidjeli navedeni trag masnoce. U vecini slucajeva potrebno je demontirati poluosovinu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAZALJKA ZA TEMPERATURU

Datum objave: 13.04.2008 20:15:00
Slika
PITANJE: Imam Lagunu 2, 12/2001, 1.9 DCI, presla 145000 km. Juce sam se vozio u gužvi kreni-stani jedno pola sata.Poslije toga kazaljka za temperaturu cas ide na 80 stepeni pa automacki padne na nulu i tako stalno. Do sada nije bilo problema sa temperaturom. Ako mi možete reci šta bi mogao biti uzroki i je li opasno voziti u takvom stanju.
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave je senzor temperature motora, elektricna instalacija od motora do instrument ploce, instrument za temperaturu, instrument ploca. Ispitajte po navedenom redoslijedu. Vožnja nije opasna jer se motor ne pregrijava ali je nezgodno što ne znate temperaturno stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ELEKTRONSKI MODUL

Datum objave: 08.04.2008 10:31:00
Slika
PITANJE: imam renault clio 1.5 dci 2003 god 85000 km, prje deset dana nakon promjene žarulje kratkog svjetla pocelo mi je na lijevoj strani ispod instrument table nešto štektati kao vekerica, i tada ostanem bez žmigavaca i brisaca, zapravo nemogu ni prozore otvoriti, ni zaklucati zatim prestane pa se ponovo oglasi.
ODGOVOR:Sve što ste naveli je povezano jer radi pomocu elektronskog modula koji upravlja navedenim funkcijama. Za pocetak ispitajte sve elektricne spojeve ( konektore ) , po potrebi ih ocistite. Nakon toga po potrebi ispitajte i navedeni modul.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - SVJETLA GORE-DOLJE

Datum objave: 02.04.2008 17:45:00
Slika
PITANJE: renault megne 2003. svjetla gore-dole
Kupio sam nedavno rabljeni megane 2003. 1.4 16V i primjetio da kad upalim auto i ukljucim svjetla ona nisu fiksna po visini vec idu gore-dole, kao da ja prilagodjavam visinu rucno. Nakon nekog vremena ona se fiksiraju i nema nikakvih problema. Pregorila mi je jedna prednja
pozicija, ali sumnjam da je to u vezi.
ODGOVOR:Poziciono svjetlo nema utjecaja na pomicanje visine fara. Uzrok može biti mehanicki ( istrošenost mehanizma ) ili elektricki ( motoric za podešavanje visine , upravljanje motoricem ). Najprije provjerite mehanicko stanje uredaja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - OTEŽANO ŠALTANJE,KLIMA

Datum objave: 18.03.2008 11:45:00
Slika
PITANJE: 1)Posjedujem RENAULT Lagunu 1.9 dci,2003.g.Od kada je zahladnilo (neznam dali ima kakve veze) teško ubacujem u rikverc i prvu brzinu.Bolje receno nemoguce je to uraditi dok je auto hladno.Odnosno dovoljno je da miruje 10-ak minuta.Poslije toga sve je "normalno".Bilo da je upaljen ili ugasen rucicu mjenjaca moram par puta gurnuti u 2-3-2 brzinu i tek onda mogu ubaciti u prvu odnosno rikverc.Kad ubacim u rikverc tada se cuje (10-ak sekundi) zvucni signal od parking senzora i poslije toga ne funkcioriraju.Ponekad znaju kratko svirnuti i tada i rade normalno.
2)Kada predjem 2500 obrtaja klima prestane hladiti.
ODGOVOR:Uzrok otežanog šaltanja brzina može biti polužni mehanizam za mijenjanje brzina. Nekada je dovoljno samo podmazati sve pokretne i spojne dijelove toga mehanizma i rezultat je evidentan. Problem s klimom cete riješiti ako napravite redovni servis na klima uredaju ( vakumiranje, potrebna kolicina plina, ulje za kompresor ). Servis se radi svake dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - ZAŠTITA VOZILA OD KRA?E

Datum objave: 17.03.2008 09:43:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Renault Lagunu II, god proizvodnje 2004 ( 9 mjesec). Zakljucava se i pali uz pomoc kartice (valjda kodirane) koju Renault nudi uz ovaj model. Automobil je solidno opremljen (automatska klima, senzori za kišu...). Mene zanima, da li ona ima tvornicki ugradenu neku zaštitu protiv krade???Kad je zakljucam, na instrument ploci trepka crvena sijalica, ali se pitam da li je to alarm i kakve kvalitete i pouzdanosti je ovaj koji se ugraduje u Lagune II.
ODGOVOR:Vaše vozilo ima tvornicku zaštitu koja blokira paljenje i pokretanje motora. Navedena lampica je znak da sustav zaštite radi.
Ukoliko želite i dodatnu zaštitu, možete ugraditi mehanicku blokadu mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 09.03.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam procitao meni paradoksalan savjet da se svaki auto na plin barem jedanput tjedno mora voziti na benzin (nije receno koliko dugo) , jer da ce u protivnom doci do zacadenja injektora.Kako je to moguce, obzirom na ekološku prihvatljivost plina (nema taloga krutih cestica i sl.,osim što je kaloricna vrijednost plina manja).
Namjeravam ugraditi plin u auto Renault Thalia 1.4 RN 2001 god, 55KW/75 KS obzirom na gradsku potrošnju od minimalno 10 lit; koliko to stoji kod Vas, treba li nova usisna grana tj je li postojeca metalna ili plasticna?.
ODGOVOR:Benzinski injektori se ne zacade nego su izloženi temperaturnom djelovanju iz cilindra. Tom prilikom injektor je u zatvorenom položaju i nema hladenja ni cišcenja benzinom. Uredaj koji mi ugradujemo ne zahtijeva nikakvu zamjenu usisne grane a njegova cijena s ugradnjom je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PUCA KUCIŠTE FILTERA ZRAKA

Datum objave: 29.02.2008 14:43:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu, 1.8, 98. god, ugraden joj je plin. Od samog pocetka puca kucište filtera zraka i nitko ne zna razlog. Da li ste imali takva iskustva i da li imate u prodaji slucajno polovno kucište? Iako promjena kucišta nije rješenje ako se ne utvrdi razlog pucanja istog.
ODGOVOR:Kucište filtera zraka obicno puca radi eksplozije koja nastaje u usisnom kolektoru radi zaostale kolicine plina. To se dogada na plinskim sustavima s centralnim mješacem. Takav sustav mora imati leptirasti ventil ( klapnu ) za rasterecenje u slucaju eksplozije. U vašem slucaju taj ventil ne postoji ili nije ispravan. Nisam trgovina i ne bavim se rabljenim dijelovima.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 1,2 - KLJUC ILI ....

Datum objave: 28.02.2008 22:00:00
Slika
PITANJE: Molim za pomoc.Auto mi ponekad hoce upaliti,ponekad nece,daljinsko malo hoce otvoriti malo nece.Code lamica se upali,blinka pa kad stavim kljuc se ugasi i auto zapali,ponekad kad pokušam upaliti ne dešava se ništa samo code lampica i dalje blinka.To mi se dogada s glavnim i rezervnim kljucem,nema pravila.Hoce mi prodati novi kljuc mada meni ta logika ne štima.Star sam i možda me hoce za mandleka.
ODGOVOR:Uzroci navedenih problema može biti kljuc, elektro magnetska antena na kontakt bravi ili elektronika za blokadu paljenja. Ukoliko sumnjate u tvrdnje vašeg servisa zatražite mišljenje i drugog servisa u kojega imate povjerenje. Nakon toga znati cete što treba ciniti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - KONTROLA TEMPERATURE ?

Datum objave: 28.02.2008 21:33:00
Slika
PITANJE: Radi se o Kangoo-u 1.4,8v iz 1999 godine,na autu su nedavno promjenjeni remeni,antifriz i sve ostalo kaj treba mjenjti na 110 000km ali se pojavio problem,naime kazaljka temperature se kod stajanja digne iznad polovice i zaustavi malo ispod oznake 3/4 i tu se pali ventilator i održava tu temperaturu,cim se krene kazaljka se spušta do oznake sredine a u vožnji je malo ispod ili iznad sredine.Mene zanima kak da ustanovim da li je to ok s obzirom da je sve ostalo normalno.
ODGOVOR:Najbolja kontrola koju možete napraviti sam je preko grijanja. Na otvorenoj cesti upalite grijanje i ako vam je u vozilu jako toplo tada je temperatura motora u redu. Preciznija kontrola je pomocu profesionalnog termometra.
na vrh Povratak na vrh