Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE - ZRACNI JASTUCI

Datum objave: 18.10.2007 18:47:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane 1996.god. 1.6 e RT, 55kw. Prije nekoliko godina sam imao prometnu nezgodu i otvorila su mi se oba zracna jastuka i aktivirali su mi se zatezaci pojaseva. Popravio sam limariju, kupio nove zracne jastuke, ali ne i zatezace, te se nikada nisam usudio iste spajati u strahu da se ne aktiviraju. On naime ima na šasiji kod mjenjaca pricvršcen elektronski sklop sa inercijskom iglom za aktivaciju zracnih jastuka nakon odredene sile udarca, ali nisam siguran da li taj sklop nakon jedne prometne nezgode više valja, a isto tako nisam siguran mogu li se spojiti samo zracni jastuci bez zatezaca pojaseva ili je to u nekakvoj vezi. Kako da spojim zracne jastuke, da li je moguce ikako iste spojiti.
ODGOVOR:Prilikom aktiviranja sustava AIR BAG-a mijenjaju se sve komponente pa i natezaci pojaseva. Uz to moguce su greške i na samoj instalaciji koja se po potrebi treba detaljno ispitati. Natezaci pojaseva trebaju biti ugradeni i spojeni kao i prije. Ako nemate potrebno znanje i mogucnosti bolje je da to prepustite profesionalcima.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - NEŠTO JE RASKLIMANO ??

Datum objave: 18.10.2007 18:06:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Thaliu 1,5 dci. Kada krecem i kada kocim (ali ne uvijek) cuje se neko lupkanje, cini mi se na kotacima, ali nisam uspio tocno locirati izvor zvuka. Imam osjecaj kao da je nešto rasklimano. Zanima me da li znate o cemu se ovdje radi i da li je opasno za vožnju?
ODGOVOR:Uzrok navedenog lupanja mogu biti pojedini dijelovi prednjeg ovjesa ( gumeni blokovi , kuglasti zglobovi ), balans štanga, hvatišta amortizera ...
Precizno se može odgovoriti nakon direktnog uvida na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - NE RADI BRZINOMJER

Datum objave: 16.10.2007 23:02:00
Slika
PITANJE: Imam Twinga i nedavno i je prestao raditi brzinomjer, ne pokazuje brzinu niti prijedene kilometre, u cemu je problem?
ODGOVOR:Neispravan može biti davac impulsa na mjenjacu, rotofonika na glavi diferencijala ili instalacija od impulsnog davaca do kilometarskog brojila.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 15.10.2007 18:25:00
Slika
PITANJE: IMAM RENAULT TVINGO 1.2 2003g,zanima me postupak promjene antifriza.
ODGOVOR:Rashladnu tekucinu na vašem vozilu možete zamijeniti na slijedeci nacin: ispustite tekucinu iz bloka motora ( cep na bloku ) , ispustite tekucinu iz hladnjaka ( cep na hladnjaku ) . Ako ne možete naci navedene cepove tada to obavite tako da odspojite gumene cijevi na rashladnom sustavu ( donja cijev hladnjaka, cijevi grijaca, cijev kod termostata, cijev od ekspanzione posude ). Nakon što ispraznite rashladni sustav isperite obicnom vodom ( nekoliko puta ) rashladni sustav. Nakon ovoga spojite sve cijevi sustava , nalijte rashladnu tekucinu, odzracite sustav ( na cijevima za grijac postoje ventili za odzracivanje ) , zagrijte motor ne radnu temperaturu tako da se otvori termostat, po potrebi dopunite rashladnu tekucinu do oznake max.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 13.10.2007 19:32:00
Slika
PITANJE: Imam Cllija 1,2 2002 god.Moj problem je u slijedecem? Auto normalno upali i sve dijeluje u redu, zaustavim se negdje i ugasim motor, i nakon izvjesnog vremena ponovo ga pokušam upaliti, a on nece.Struja je u redu , elektropokretac normalno vrti medutim motor nece upaliti.Provjerio sam da li baca iskru na svjecice , i ustanovio da ne dobiva uopce struju do svjecica.Nakon otprilike pola sata cisto iz radoznalosti pokušao sam ga opet upaliti.Ovog puta je normalno upalio.To mi se pocelo cešce dogadati pa sam ga odvezao na servis gdje su mi zamjenili neki visokonaponski kabl.Medutim nakon odredenog vremena opet mi se to pocelo dogadati, nece upaliti i nema struje na svjecicama, a nakon odredenog vremena upali kao da ništa nije bilo.Mijenjao sam i baterije u kljucevima ali ništa ne pomaže,jer mi se to i dalje dogada berem jednom do dva puta tjedno.Pitanje? Da li bi to mogao biti sigurnosni KOD kontakt kljuca.
ODGOVOR:Uzrok može biti to što ste naveli ali i ne mora jer postoje i drugi moguci razlozi . Cesti uzroci su dijelovi sustava paljenja ( bobina, elektronika paljenja ) , visokonaponski dijelovi, senzor GMT, senzor bregaste. Dijagnostiku i otkrivanje kvara treba tražiti u momentu kada motor ne može upaliti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROBLEMI NAKON SUDARA

Datum objave: 13.10.2007 19:13:00
Slika
PITANJE: Vozim Clia 1,2 16V 2003.g.Naime imala sam sudar, auto je bio totalka, razbijen cijeli prednji kraj.Auto je bio na popravku tri tjedna i kad sam došla po njega na probnoj vožnji nakon kretanja se poceo gasiti i culo se nekakvo lupkanje iz getribe, opet je auto ostao kod njih na popravku, i rekli su da je otišla poluosovina i nešto sa getribom ne valja ali sada sam vec skepticna prema majstorima jer ako je bio na popravku trebali su to vidjeti i popraviti, šta bi to moglo biti, s obzirom da je vec bio na popravku i koliko bi popravak toga trajao i cijena.
ODGOVOR:U svakom sudaru može doci do oštecenja pogonskih osovina i mjenjaca , sve se to može riješiti. Potrebno je samo pregledati pogonske osovine , mjenjac i ostalo . Nakon toga neispravni dijelovi se zamijene i vozilo je ispravno za vožnju. Moram naglasiti da limarski popravak mora biti napravljen besprijekorno kako bi geometrija vozila bila kao i prije udesa.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 11 - SMRAD BENZINA

Datum objave: 04.10.2007 22:08:00
Slika
PITANJE: Imam renault 11 iz 1988.g., benzinac. U zadnje vrijeme kad palim automobil, u unutrašnjosti se osjeca jaki smrad benzina, amonijaka , narocito kad upalim grijanje/hladenje. Isto se dogada kada stojim na mjestu duže od minute. To se ne dogada svaki put nego recimo svaki drugi. Smrad se jako osjeti i izvan automobila i baš je jak. Molim vas savjet, što da radim , u koji servis da odem i je li to jako opasno.
ODGOVOR:Cinjenicu koju navodite treba shvatiti ozbiljno i odmah je rješavati. Ispitati treba sve cijevi dovoda goriva, pumpu za gorivi i sam rasplinjac ( karburator ) . Po potrebi provjerite rezervoar i uljevnu cijev rezervoara. Obavite navedene radnje što prije.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 21 - STARI DIREKTORSKI

Datum objave: 04.10.2007 20:39:00
Slika
PITANJE: Imam stari Renault 21, 1.7 karburatorski GTS model. Manje-više na njemu je sve u redu, s obzirom koliko je vozilo staro i koliko je kilometara prešao. Moje pitanje se odnosi na radnu temperaturu ovoga motora. Cuo sam da ga neki nazivaju “gusana pec” ili “vruci motor” jer kazaljka temperature je uvijek preko idealne, uglavnom bliže maksimumu. Nema tu nekih velikih problema oko toga jer vantilator se pali i održava temperaturu ispod maksimuma. Da li mogu na neki nacin da spustim malo tu radnu temperaturu motora, iako je motor poznat da je “topliji” iz cisto preventivnih razloga? Ili možda pretjerujem i treba da ostavim stvari kako jesu jer tom motoru možda to ne smeta, možda cak i predviden još kod dizajna da radi na višim temperaturama.Mene samo muci logika da kod viših temperatura dolazi do vece mogucnosti zamora materijala, habanja i slicno....Na crijevu od oduška za uljne pare vidim kako se u momentima pojavljuje ulje.... laik bi rekao, “baca ulje u crijevo od oduška”. E sada, posto je motor prilicno star, nebi me zacudio Vas odgovor da je to normalno za tu starost, ali gdje to crijevo uopšte ide? Uljne pare koje izlaze iz njega mi kontaminiraju unutrašnjost vozila. Pretpostavljam da se to crijevo nastavlja negdje na filter zraka ili negdje drugdje u zatvoreni krug cirkulacije ulja, ali sam isto tako vidio da u nekim slucajevima ljudi to crijevo produže i ispuste ga vani da se isparava slobodno van motora, daleko od usisa ventilacije da bi izbjegli kontamionaciju zraka u unutrašnjosti automobila.
Da bi vam sve bilo jasnije, kupio sam skoro ovaj automobil veoma povoljno i sada ga sklapam malo po malo, možda se cak odlucim na neku vrstu restauracije, možda ne baš one prave restauracije sa velikim izdacima, ali napravicu simpaticno vozilo, staro a udobno, sigurno i “lijepo na oko”.
ODGOVOR:Dobro bi bilo kada bi mogli izmjeriti temperaturu motora u gradskoj vožnji i na otvorenoj cesti. Na otvorenoj cesti ventilator se ne smije paliti jer je radna temperatura motora niža od 90°C. Ako je radna temperatura u gradu veca od 100°C uzrok može biti termoprekidac . Temperaturu motora možete spustiti ugradnjom nešto veceg hladnjaka ili dogradnjom dodatnog malog hladnjaka.
Uljne pare o kojima govorite dolaze iz kucišta motora , idu kroz cijev oduška od ulja a navedena cijev se treba spojiti na kucište filtera zraka ili na usisnu granu. Na taj nacin uljne pare ponovo ulaze u motor i tamo sagorijevaju. Postoji mogucnost da je na vašem vozilu netko namjerno postavio cijev oduška da uljne pare idu u atmosferu jer povecana kolicina uljnih para može gasiti motor kada on radi na minimumu. Ako je to tako to znaci da je tlak kompresije na motoru nizak i da je motor spreman za reparaturu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - UGRA?EN JE PLIN

Datum objave: 15.09.2007 20:55:00
Slika
PITANJE: GODINU DANA POSEDUJEM RENAULT SCENIC 1.4 16V 2002g.,SA PREDJENIH 125000 km.NEDAVNO SAM UGRADIO PLIN-SEKVENT-LANDIRENZO.ZAMIMA ME DA LI PRI SLEDECEM SERVISU TREBA DA SIPAM ULJE PREDVIDJENO ZA EKPLOATACIJU NA PLINU,DALI SVECICE TREBA DA BUDU IRIDIJUMSKE,DALI PRI ZAMENI FILTERA ZA VAZDUH POTREBNO PONOVNO ŠTELOVANJE PLINA,I JOŠ JEDNO PITANJE,ŠTA SE DEŠAVA SA BENZINOM KADA AUTO RADI NA PLINU(CITAO SAM DA SE KOD NEKIH DEŠAVALO DA OTKAŽE BENZINSKA PUMPA POSLE UGRADNJE PLINA)
ODGOVOR:Možete koristiti motorno ulje koje je predvideno za motore s plinskim pogonom, važnije od toga je da interval izmjene ulja bude u predvidenom roku ( 15.000 km ili godina dana, može i ranije ), nakon zamjene filtera zraka nije potrebno podešavanje plinskog sustava. Svjecice mogu biti i dalje iste prema uputama proizvodaca. Kada motor radi na plin pumpa za benzin i dalje radi a benzin kruži od rezervoara i pumpe za benzin do zajednickog sabirnika i ponovo natrag u rezervoar. Pumpa za benzin najcešce odlazi jer se u rezervoaru nalazi jako malo goriva u kojemu je velika koncentracija prljavštine i koja je glavni uzrok havarije pumpe za benzin.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGAN - UGRIJAN NE PALI

Datum objave: 07.09.2007 20:01:00
Slika
PITANJE: Moj Renault Megan 1.4 , 16V,2000.g. benzinac,kad je ugrijan ne mogu nikako upaliti.Kada odstoji 5 ili više sati i potpuno se ohladi pali bez problema.U vožnji radi savršeno.
ODGOVOR:Postoje dva osnovna uzroka radi kojih motor ne pali u navedenom momentu, prvi uzrok je nepostojanje elektricne iskre na svjecici a drugi je mala kolicina goriva ili nikakva kolicina goriva na injektorima. Za prvi uzrok potrebno je provjeriti sustav paljenja . Ako je u pitanju drugi uzrok tada treba grešku tražiti na injektorima i na sustavu ubrizgavanja. Najbrže je naci kvar u momentu kada motor ne može upaliti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 01.08.2007 18:29:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu 1,9dci 2001. g.dynamic oprema. Od samog pocetka imam problema. Auto mi troši ulje. I to podosta. Trnutno na 1000 km potroši 4-5 litara.Majstori su mislili da je turbina pa smo slali na reparaciju ali su oni ustanovili da ne bi smjela biti toliko velika potrošnja radi nje iako je napravljenja reparacija turbine. Prije reparacija mi je curilo ulje radi toga što je pustilo na hladnjaku intercooler-a koji smo zamjenili. Motor se pojacano grije iako termometar to ne registrira. Pokazuje normalnu radnu temperaturu. Kada pokušam dodati jaci gas iz auspuha izlazi crni dim. Vozim s malim gasom te je podnošljivo, što se tice dima, ali ne znam što da dalje radim. Da li se isplati popravaljati i što bi to moglo biti?
Nedavno smo takoder promijenili neki senzor jer se stalno palila žuta lampica (ima kao grijac na sebi) tako da se sada više ne pali. Možda jednom u 1000 km.
ODGOVOR:Ako je potrošnja ulja tako velika kao što navodite tada treba reparatura motora . Prije bilo kakvih odluka i radova motor treba pregledati , napraviti test propuštanja cilindara i nakon toga se može tocno reci što treba raditi na motoru da bude ispravan. Kada se obavi spomenuti pregled motora može se znati i cijena popravka motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - VENTILATOR

Datum objave: 01.08.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam renault scenica 1999g. 1.6 16v imam problem da nakon gašenja motora, vozilo stoji cca 10 min ukljucuje se ventilator i radi stalno bez iskljucenja. Tek kad upalim motor nakon par sekundi ventilator se iskljuci. Napominjem da je temperatura bila viša na termometru nego nakon gašenja motora i takoder padne u roku par sek. na radnu temperaturu.
ODGOVOR:Kada se ugasi motor tada temperatura rashladne tekucine poraste jer je prestala raditi i cirkulaciona pumpa. Kod mnogih automobila nakon gašenja motora upali se ventilator na hladnjaku radi porasta temperature rashladne tekucine. Nakon nekog vremena ventilator se opet ugasi jer se tada snizi temperatura rashladne tekucine. Ako se na vašem vozilu ventilator ne gasi ni nakon nekoliko minuta tada je problem u senzoru temperature koji pali i gasi ventilator.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROVJERA KOCNICA

Datum objave: 31.07.2007 20:03:00
Slika
PITANJE: I dalje se radi o problemu nožne kocnice na CLIO II.Tijekom vikenda sam izmjenio ulje kocnica i subjektivni dojam je da je papuca kocnice puno bolja nego prije (izmjena ulja je bila potrebna jer je na tehnickom izmjerena temperatura ulja od 187 stupnjeva).Nadalje, otac i ja smo, prije nego što smo išta radili, podigli dizalicom zadnji desni kotac i pritiskom na nožnu kocnicu, ustanovili smo da kotac koci prvi trenutak, a onda popusti. Nakon izmjene ulja to se više ne dogada.Ostali dijelovi, tipa kocioni cilindar, glavni kocioni cilindar, opruge sve je to (vizualno) ok.
Dakle, ili sam problem otklonio izmjenom loše kocione tekucine ili su kocione obloge zadnjeg kotaca jednostavno "pretvrde" te ne omogucavaju prijenos kocione sile onako kako bi trebali.
Kako bih sada mogao provjeriti da li sam otklonio problem ?
Naime, ako automobilu omogucim kratkotrajni zalet i pritisnem kocnicu niti jedan od zadnjih kotaca ne koci (pretpostavljam da je to uredu no...)!?
ODGOVOR:Otidite u stanicu za tehnicki pregled i napravite kontrolu kocnica na valjcima.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - FILTER KLIME ??

Datum objave: 29.07.2007 19:33:00
Slika
PITANJE: Gdje se na Renault Twingu 1.2 16 V 2003 god. nalazi filter klima uredaja. Svako koliko kilometara (ili vremena) je poželjno promjeniti motorno ulje. Vozilo se vozi samo u gradu na relacijama kracim od 5 km.
ODGOVOR:Motorno ulje je poželjno promijeniti dva puta godišnje ili svakih 10.000 do 15.000 km. U vašem slucaju najbolje je da ga mijenjate dva puta godišnje i to pred ljeto i pred zimu. Ovo vozilo nema klasican filter kabine nego samo zaštitnu mrežicu na ulazu u kucište ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - KOCNICE

Datum objave: 23.07.2007 21:26:00
Slika
PITANJE: Bio sam na tehnickom pregledu (automobil Renault Clio II,2004. godine) i ustanovljeno je da zadnji desni kotac slabije koci u odnosu na lijevi.
u subotu sam napravio pregled i ustanovio:
- ferode nisu potrošene i imaju dovojnu debljinu;
- kocioni cilindri imaju slobodan hod (ne zapinju,tj. nisu "zapekli").
medutim pronašao sam ispod automobila nešto kao, po mome, "težinski" ventil za ciju funkiconalnost nisam siguran (koja mu je uloga ?) te da li on može utjecati na neravnomjerno kocenje stražnjih kotaca.
automobil je dakle prošao tehnicki, ali......
ODGOVOR:Navedeni sklop je korektor kocenja i nema utjecaja na problem koji imate. Niste naveli da li se radi o nožnoj ili rucnoj kocnici. Ako je to nožna kocnica uzrok može biti hidraulika ili mehanika. Ako je to rucna kocnica tada treba kontrolirati samo mehaniku ( sajla , papucice kocnice, bubanj kocnice ).
DODATNO PITANJE:
Radi se o nožnoj kocnici.što može biti problem kod hidraulike, tj. mehanike ?
ODGOVOR:
Kod hidraulike neispravan može biti glavni i ili radni cilindar kocnice. Kod mehanike uzrok treba tražiti u kocnim papucama i kocnom bubnju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ZAMJENA KOCIONOG ULJA

Datum objave: 16.07.2007 22:33:00
Slika
PITANJE: Htio bih izmjeniti kociono ulje, disk plocice i zadnje kocnice.
zanima me:
- kako ispustiti ulje iz kocionog sustava ?;
- koje ulje sipati nazad ?;
- kako odzraciti kocioni sustav ?;
- koje vrste disk plicica idu na CLIO II ?;
- koje vrste zadnjih kocnica idu na CLIO II ?;
ODGOVOR:Zamjenu ulja u kocnom sustavu najbolje je raditi pomocu specijalnog uredaja koji se koristi u tu svrhu. Ako se ulje mijenja pumpanjem pedale kocnice može doci do oštecenja membrane na servo pojacivacu kocnice. Koji tip disk plocica i zadnjih kocnih papucica ide na vaše vozilo najbolje cete znati ako ih demontirate i s uzorkom odete u trgovinu dijelovima te prema priloženom uzorku zatražite što vam treba.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - SERVO URE?AJ KOCNICE

Datum objave: 16.07.2007 21:42:00
Slika
PITANJE: Kupio sam Renault Clio 1,4 75 KS ( 2000. god. ) prije nekih 3 mjeseca. Do sada nisam imao nikakvih vecih problema (koga god sam pitao svi hvale taj auto i taj motor). Medjutim, unazad 2,3 tjedna poceo mi je "skakati" ler gas kada upalim auto, odnosno kada sam u brzini na semaforu. Kad se auto zagrije, vecinom prestane "divljanje" okretaja motora. Prošli tjedan se pojavilo odredjeno pištanje kod kocnice, u servisu su mi rekli da mi je otišao lonac serva i da su problemi s okretajem motora vjerojatno zbog toga, da zamjena košta 2.400 kn, bez ruku. Zanima me da li postoji zamjenski dio, odnosno, da li se može staviti polovni? Da li je taj lonac serva povezan sa servom volana? Imam i Opel Corsu 2002 god i na njoj se volan puno lakše okrece; da li je i to možda posljedica kvara na loncu serva?
ODGOVOR:Variranje broja okretaja može biti povezano s propuštanjem servo uredaja kocnice. Zamjenski dio ne postoji a rabljeni dio možete staviti. Ovaj servo uredaj nije povezan sa servo volanom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 02.07.2007 17:38:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa klimom na Laguni 1.9 dci 120KS.Klima mi je slabo hladila,otišao sam u obližnji servis i ustanovili su mi da imam samo 240g plina.Ispustili su ga i nasuli 650g kako piše u knjizi od auta.Klima sada super hladi sve dok vozim ispod 2500 obrtaja,cim predem navedene obrtaje prestane izlaziti hladan zrak(ventilator i dalje normalno radi).Cim popustim papucicu gasa ili prebacim u veci stupanj mjenjac,odnosno smanjim broj okretaja motora ispod 2500 pocne odmah duvati hladan zrak.Klima normalno radi u leru,znaci samo kada se aktivira turbina tad nema hladnog zraka.
ODGOVOR:U ovom slucaju treba napraviti dijagnostiku klima sustava i ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu klime. Uzrok može biti ekspanzioni ventil, presostat ili upravljacka jedinica uredaja . Dijelove nemojte mijenjati na pamet vec prije napravite ispitivanje pojedinih komponenata .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT - 5 - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 29.06.2007 17:54:00
Slika
PITANJE: Poštovanje i iskrene cestitke i zahvala na ovakovom, za naše firme nažalost vrlo rijetkom pristupu korisnicima...
Radi se o Renaultu 5, 1.4 C2J motor, Weber 32 DRT dupli karburator, '91.g., 155.000km... dan-dva-tri nakon što napunim tank do vrha cuje se intenzivan miris benzina u kabini... bez obzira vozi li se ili je parkiran... nakon tri dana mirisa više nema (ne znam tocno nakon koliko km, cca 80)... u Haynes manualu piše da se miris benzina u kabini kod motora s navedenim karburatorom riješi tako da se gumenom cjevcicom spoje s jedne strane jedan ventil kojim izlaze pare iz karburatora, a s druge strane jedan mali ventil na kutiji filtera zraka... što bi možda i pomoglo u slucaju da se miris javlja samo u vožnji - ovako mislim da je u necem drugom problem... usput - pokazivac kolicine benzina u tanku radi neprecizno - prvo opada jako polako, da bi nakon nekih cca 120 predenih km poceo rapidno opadat...tako je vec godinu i pol, otkad sam kupio auto... ispod stražnje klupe je onaj otvor kojim se dode do plovka i oko njega je suho... imate ideju? plovak? brtva poklopca plovka?
ODGOVOR:Prvo i osnovno je da utvrdite cinjenicu da li se benzin u kabini osjeti sa strane motora ili sa strane rezervoara. Ako je to sa strane rezervoara tada je potrebno ispitati sustav za odzracivanje rezervoara ( po potrebi treba demontirati rezervoar ). Ako je to na strani motora tada ispitajte sve cijevi za dovod i odvod goriva . Nakon ovoga ostaje kao uzrok sam karburator kojega treba u vecini slucaja samo strucno servisirati i podesiti ( narocito nivo benzina ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO CLIO 1,8 - DOPUNA ULJA U MJENJAČ

Datum objave: 24.03.2011 23:12:30
Slika
PITANJE: Imam clio 1.8 16V iz 1991.godine.Mjenjao sam mu prednju lijevu vilicu i iscurilo je malo ulja ,poluosovina je bila ispala .Sada su mi se u vožnji poceli pojavljivati cudni zvukovi , nekakvo mljenje u mjenjacu, zvuk je sve jaci , pa pretpostavljam da bi mu trebao doliti ali nikako nisam uspio viditi gdje je taj vijak na mjenjacu ili ima neka druga shema za zamjenu i nadoljevanje ulja. Sve je tijesno i natrpano pa bi Vas molio ako mi možete objasniti barem s koje strane je da ne rastavljam pola auta bezveze. Koje ulje da mu ulijem .
ODGOVOR:Mjenjac ovog vozila može imati dva rješenja za punjenje ulja. U prvom slucaju cep se nalazi na prednjoj strani mjenjaca u smjeru vožnje a cep je specificnog izgleda. U drugom slucaju ulje u mjenjac se puni preko pogonskog zupcanika brzinomjera ( pinjona ) odnosno impulsnog davaca a on se nalazi na zadnjoj strani mjenjaca s gornje strane. Ako niste sigurni nemojte ovo raditi da slucajno ne bi nešto krivo demontirali. Ulje za ovaj mjenjac je 75W-90 .
DODATNO PITANJE:
Nakon što mu malo više vadim "mast" okretaji mu nakon toga se više ne spuštaju ispod 1100-1200 o/min , ja mu napravim mali prekid kontaktnim kljucem i onda je opet sve OK. Koliko je to ispravan potez i ima li kakav drugi lijek za to. Koliko mi jak treba akumulator za njega.
ODGOVOR:
U ovom slucaju potrebno je provjeriti sustav ubrizgavanja odnosno njegove pojedine komponente koje mogu stvarati poteškoce ( leptirasti ventil, aktuator minimuma, ETC senzor, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila ) , provjeriti treba i zabrtvljenost usisnog kolektora . Odgovarajuci akumulator je 55 Ah.
na vrh Povratak na vrh