Danas je: 21.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - SUMNJAJU NA VENTILE ??

Datum objave: 21.10.2008 21:05:00
Slika
PITANJE: Ponovo se javljam u svezi problema malih okretaja kod lagune.Javili su mi iz servisa da sumnjaju da su otišli ventili i da treba obrusiti glavu motora.Što ja mislima da je smiješno pošto je auto prešao 116 000 km ima ugraden plin pa ima je to kao zbog toga.Ja sam im rekao da promjene ako je to to ali oni kažu da nisu 100 % sigurni.Molim vas da mi pomognete što da uradim ponavljam da auto tako upali samo kad je ugašen duže od 8 sati,a kad upali i radi 30 sekundi i ja ga ostavim da stoji 5 sati poslije normalno upali.
ODGOVOR:Ako su ošteceni ventili to se može sa sigurnošcu utvrditi, odgovor " nismo sigurni " nije prihvatljiv tim više ako se navedeni popravak radi nepotrebno a troškovi takvog popravka su vrlo skupi. Pronadite servis koji vam može pronaci navedeni kvar i otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MALI BROJ OKRETAJA

Datum objave: 13.10.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Vozim lagunu 2002 god, 18 16v. auto kod prvog paljenja radi na 300 obrtaja pa pojaca na 600 pa na 900 i onda je sve ok.ostala paljenja su ok.znaci auto se tako ponaša samo kad je ugašeno više od 8 sati.Pumpa od goriva je promjenjena,dizne su promjenjene ali problem ostje isti.auto pali kad je hladan i kad topal super samo kad ugašen duže od 8 sati pravi problem, na kompu je sve ok kad se prikljuce u renault srevisu.
ODGOVOR:Mali broj okretaja ( neodgovarajuci ) pri hladnom startu motora ukazuje na neispravan rad ( povremeno ) nekih komponenata koje bi trebalo u kriticnom momentu ispitati. Njihov naziv je IAC aktuator minimuma, TP senzor leptira snage, IAT senzor temperature zraka, ECT senzor rashladne tekucine, elektricni konektori ( pad napona ), RPM senzor, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LUPAJU HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 04.10.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Radi se o Meganu 2.0 16v iz 1996g.,lupali su mi hidro podizaci i nakon nekok vremena ja narucim nove hidropoizace ,nakon izmjene oni opet lupaju (napravio sam od izmjene podizaca 1130 km)nekuzim u cem je problem ,dali ste imali takvih iskustava,da nije mozda los pritisak u glavi
ODGOVOR:Hidro podizaci mogu lupati radi neodgovarajuceg ulja, zaprljanog motora ( uljni talog ), loše uljne pumpe, nedovoljnog tlaka na hidro podizacima, neceg treceg ( treba istražiti ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - PREPUNJENOST PLINSKOG REZERVOARA

Datum objave: 04.10.2008 17:54:00
Slika
PITANJE: U Renault thalia 1.4 ugraden je plin sa toroidnim rezervoarom turske proizvodnje obujma 47 lit i dopuštenim punjenjem od 38 lit. Prvih 3000 km sve je bilo u redu, medutim poslije zadnjeg punjenja dugo sam vozio na "rezervi"plina , te je kod ponovnog punjenja plina na BP Zovko Sesvete u rezervoar po pokazivacu i racunu stalo 46,10 lit plina. Objašnjenje servisera koji je ugradio plin bilo je da neki tocitelji plina da bi povecali protok vozila koja cekaju punjenje pune autoplin tlakom vecim od 8 bara koliki je tlak limitatora-protupovratnog ventila na plinskom rezervoaru vozila koji ga onda "bajpasira", no ako se to bude opet ponovilo da dodem pa ce mi taj ventil na rezervoaru vozila promijeniti.
Kako je to moguce, kad svi prodavaci plina kupuju plin od INA Proplina , vecina ih ima od njih iznajmljene rezervoare zajedno sa tocionom armaturom , a radi se o posudama pod tlakom i na pumpnoj postaji i u vozilu koji podliježu rigoroznoj kontroli i kalibraciji.
Unaprijed zahvaljujem na vašem uvijek više nego strucnom odgovoru.
ODGOVOR:Kolicina plina koja stane ( može stati ) u rezervoar ovisi samo o tlaku punjenja plina. Plinski sustav za punjenje na rezervoaru vozila ne utjece na taj tlak. Nepovratni ventil koji spominjete ima jedino ulogu da plin ne istjece iz rezervoara . Jedini limitator za kolicinu plina je volumen rezervoara i tlak punjenja. U rezervoar ce stati više plina ako se poveca tlak punjenja a na to ne utjece plinski sustav na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 07.09.2008 18:53:00
Slika
PITANJE: Imam renault megane 1,6 96 god automatic nece da krene sam kad je mjenjac u polozaj D a kad gas dodajem treba mu puno da prebaci brzinu (kao da proklizava).
Da li je moguce ugraditi manuelni mjenjac?
Popravak ovog je 500€ (kvacilo prve brzine) tako mi je rekao covjek koji jedini u Sarajevu popravlja automatice.
ODGOVOR:U automatskom mjenjacu najprije provjerite nivo ulja, po potrebi ga i zamijenite, jer je to cesti uzrok lošeg rada mjenjaca.
Manualni mjenjac je moguce ugraditi ali bi to bilo skuplje od popravka i ugradnje automatskog mjenjaca. Za taj zahvat nedostaju mnogi dijelovi i sklopovi kao što su pedala spojke, komanda spojke, zamašnjak, spojka, mehanizam za šaltanje itd.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE - GASI SE

Datum objave: 04.09.2008 07:13:00
Slika
PITANJE: Jako mi se svida vaša stranica i nadam se da ce te mi pomoci.
Imam renault megane coupe 1.6.ie 97 godiste, u zadnje vrijeme mi se pocelo desavati kad stanem sa autom na semaforu u leru ili kad stisnem kuplung pocne se tresti kazaljka od obrtmetra i auto nepravilno radi i hoce se ugasiti (bio pod opterecenjem ili ne), do sad mi se par puta i desilo da se ugasio jer mu nisam dodao gas, sta bi to moglo biti?Dali je mozda otisao motoric od ler gasa? inace auto ide odlicno u voznji i ne cuka.
ODGOVOR:Motor vašega vozila može se gasiti radi više razloga i to : aktuator minimuma, ECT senzor, veza izmedu aktuatora minimuma i ECU centrala, potenciometar leptirastog ventila, niski tlak goriva, injektori ( zaprljani ), propuštanje usisnog kolektora. Najbolje je napraviti kompletan test sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - IMPULSNI DAVAC

Datum objave: 29.07.2008 19:53:00
Slika
PITANJE: Vec sam se javio sa ovom problematikom, no medutim moj mail nije objavljen do sada.
Dakle, ukratko.Radi se o vozilu Renault Clio 1.4 RT (1999 god)
Problem se ocituje u sve cešcem otkazivanju brzinomjera. Napominjem da u vrijeme kada brzinomjer ne radi i brojac prijedenih kilometara je izvan funkcije, pa sam shodno tomu pretpostavio da se ne radi o kvaru samog instrumenta, vec o impulsnom davacu na mjenjacu.Jesu li moje sumnje opravdane?I kolika je cijena tog davaca.
ODGOVOR:Vaše pretpostavke su tocne, najprije ispitajte impulsni davac. Cijenu cete saznati u svakom renault servisu.
Odgovaramo na sva pitanja, kojih ima zaista jako puno,ali objavljujemo samo mali dio - onoliko koliko stignemo van svog radno vremena.
Ako netko ne dobije odgovor znaci da je pokupio neki virus, pa ga naša zaštita briše ili mu nešto nije u redu sa mailom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PEDALA SPOJKE OSTAJE NA PODU

Datum objave: 25.07.2008 21:40:00
Slika
PITANJE: Pozdrav Gospodine Meicu, imam jedno pitanje, s obzirom na vas dugogodisnji rad s autima, nadam se da mi mozete ovako pomoci.Naime, prije par mjeseci, tacnije prije 5 mjeseci uzeo sam rabljenu, Renault Lagunu I 1.9 dCi 2000. godina.Cim sam je uzeo osjetio sam otezanu papucicu kvacila pri pritiskanju, tako tesku da me je znala noga zaboliti od vozanja po gradu.S obzirom da imam jos jedno auto za po gradu, nju sam cuvao za duza putovanja, i slabo sam je vozao, da bi mi od nedavno pocelo ostajati pritisnuto kvacilo na podu.Pri put sam se pravo zabrinuo, i vratio sam je rukom, medjutim to je sad postalo ucestalo, i svaki put mi sad ostane na podu, il se vrati jedva do polovine, dok je auto upaljen.Ako pri gasenju auta drzim stisnuto kvacilo do poda, svaki mi put tako i ostane,pa ga vracam rukom.Par servisa mi je reklo, da bi se trebalo mjenjati set kvacila, i cilindar kvacila, da bi se sve to rijesilo.Molio bi vas za vas savjet, sta da uradim, jer bi uskoro trebao ici na odmor, na duzi put, pa da me ne ostavi negdje.Jedan serviser mi je rekao, da bi se moglo samo zamjeniti "potisna ploca, i cilindar kvacila" i da bi tada bilo sve ok par godina.Iskreno, trebam vasu pomoc hitno, vase misljenje, sta je najbolje za uraditi, gledajuci i ekonomsku racunicu, jer ne bi zelio mjenjati sve sto mi se nabroji, od strane svakakvih majstora.
ODGOVOR:Pedala spojke ide teško zbog velikog trenja izmedu potisnog ležaja i vodilice potisnog ležaja. Mjesto na kojemu nastaje opisano trenje je nedostupno te je radi toga potrebno demontirati mjenjac. Kada se demontira mjenjac jasno se vidi u kakvom stanju je potisna ploca, lamela i potisni ležaj. Ukoliko postoji znacajno istrošenje navedenog sklopa isti se isplati mijenjati a razlog tome je obim posla prilikom zamjene seta spojke.
U vašem slucaju rješenje je demontaža mjenjaca, obrada ( cišcenje i podmazivanje ) vodilice potisnog ležaja , po potrebi zamjena seta spojke ( lamela, potisna ploca, potisni ležaj ). Nakon toga ako se pedala spojke opet ne vraca uzrok može biti glavni i ili radni cilindar spojke. Ako vaše vozilo ima više od 100.000 km isplati se ugraditi novi set spojke.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE GRANDTOUR - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.07.2008 20:31:00
Slika
PITANJE: Namjeravam kupiti polovnog (2003 godina) renaulta megane 16 16v karavan 113 KS i u njega ugraditi plin.
Koliko košta ugradnja i koliki spremnik može stati u vozilo i šta mi vi preporucujete.
ODGOVOR:Plinski sustav PRINS s ugradnjom je 12.500,- kn. Kapacitet spremnika mogu znati tek kada vidim vozilo. Navedeni plinski sustav je najkvalitetniji, na tržištu imate i drugih. Prije ugradnje prikupite informacije i za ostale sustave u pogledu kvalitete istih.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - VENTILACIJA I KOCNICE

Datum objave: 21.07.2008 20:12:00
Slika
PITANJE: Imam renault megane coach 1.6 66kw 96.god. Ventilacija kabine do nedavno je radila samo na najvecoj brzini(6), nekoliko dana nije radila nikako, a sada opet radi samo u najvecoj brzini.
I još, prednji kotaci neravnomjerno koce, lijevi koci jace. Radena je reparatura desnih celjusti i sve je ostalo isto. Molio bih kakav savjet u vezi ova dva problema.
ODGOVOR:Na ventilatoru kabine mogu biti dva kvara i to prekidac s kojim palite ventilator i elektronski modul za upravljanje ventilatorom. Ispitajte najprije prekidac. Uzrok neravnomjernog kocenja najcešce je disk plocica, disk, kocni cilindar, cijev kocnice, glavni kocni cilindar. Napravite kontrolu po navedenom redoslijedu.
GODIŠNI ODMOR
3.7.2008. 15:46
OBAVIJEST:
STRANICA JEDNO VRIJEME NECE FUNKCIONIRATI RADI GODIŠNJEG ODMORA, MOLIMO DA SE STRPITE S PITANJIMA.
NADAMO SE DA NECETE IMATI PUNO KVAROVA.
ŽELIMO VAM UGODAN ODMOR
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE PALI SE VENTILATOR

Datum objave: 05.06.2008 13:35:00
Slika
PITANJE: Na Meganu 1,6 1998 ne pali se ventilator hladnjaka. Gdje se nalazi termoprekidac i kako ga ispitati?
ODGOVOR:Vaše vozilo ne mora imati termo prekidac za paljenje ventilatora. Ako termo prekidac postoji on je lako vidljiv na bocnoj strani hladnjaka. Ispitati ga možete da zagrijete motor na 95°C i spojite ohm metar na kontakte prekidaca. Ako je isti ispravan omska vrijednost na instrumentu pasti ce na nulu kada termo prekidac ukopca. Sustav bez termo prekidaca radi tako da ventilator pali ECU centrala koja dobiva informaciju o temperaturi motora od ECT senzora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II - UZROCI VELIKE POTROŠNJE ?

Datum objave: 25.05.2008 18:06:00
Slika
PITANJE: Clio II ,2002 g. , 1.2 16v 55kw
Potrošnja je oko 11l/100Km, prije cca tri mj. kad sam ga i kupio rabljenog eko test je bio uredan, a potrošnja je pretpostavljam bila ista ali tada nisam obracao pozornost… Koji su moguci uzroci tako velike potrošnje?
ODGOVOR:Uzroci povecane potrošnje goriva mogu biti : mehanicko stanje motora, neispravnost na sustavu ubrizgavanja goriva, neispravnost na sustavu paljenja, ispušni sustav, neredovito održavanje vozila, slabo napumpane gume, nacin vožnje.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - DEMONTAŽA SJEDALA

Datum objave: 25.05.2008 17:52:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renaulta Laguna 1.9DTI 2000 godište, te me interesuje nacin skidanje sjedišta vozaca jer mi se u zadnje vrijeme sjedište ljulja, i ako znate uzrok tome. Malo me je strah, kada sam pogledao koliko ima kablova ispod sjedišta.
ODGOVOR:U ni jednoj tehnickoj uputi nema opisa postupka demontaže vozackog sjedala. Demontaža se zasniva na logici i sposobnosti osobe koja to radi. Tocno je da na navedenom sjedalu ima dosta elektrike na koju treba pazit. Posebno je važno paziti na zatezac sigurnosnog pojasa jer isti ima eksplozivno punjenje koje u momentu sudara zateže pojas. Radi toga bi trebalo svakako skinuti stezaljke akumulatora kako navedeni sklop ne bi imao napajanje sa strujom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - ISPITIVANJE ULJNE PUMPE

Datum objave: 25.05.2008 17:44:00
Slika
PITANJE: Zanima me kako ispitati uljnu pumpu dali dobro radi kad ju skinemo s bloka motora ,ili kada bih uzimao polovnu?
ODGOVOR:Uljnu pumpu možete ispitati tako da napravite odgovarajuci alat ( kao dosjed na radilici ) preko kojega treba okretati pumpu za ulje i tom prilikom usisna košara treba biti potopljena u ulje. Drugi nacin je rastavljanje pumpe i kontrola istrošenosti pojedinih dijelova .
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEM UBACIVANJA U BRZINE

Datum objave: 14.05.2008 17:38:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Reno Megane II Berlinu staru 2 i po godine 63000 km.
Redovno je servisirana i na servisu 60000 km utvrdeno je propuštanje ulja izmedu motora i getribe.Zamjenjena je brtva i od tada se povremeno javlja problem pri ubacivanju prvu, drugu i trecu a ponekad i cetvrtu brzinu. Problem je takav kao da postoji neko opterecenje zapinjanje izmedu lera i pojedinih brzina. Ova pjava ne javlja se stalno
vec kako koji dan nekad više puta, a ima dana kada se šalta bez ikakvog problema lagano upada u sve brzine.Imam osjecaj ko da mjenjam brzine na Zastavi ili Yugu kada nece da upadne u brzinu, otpustiš i stisneš ponovo kvacilo onda upadne u brzinu. Išao sam ponovo u servis bili smo na probnoj vožnji i mehanicar je rekao da nebi ništa dirao ako se pogorša da ponovno dodem. Ovakvo stanje me pocinje nervirat jer nikad neznaš kad ce upast u brzinu a kad ne.
Imate li kakav koristan savjet.
ODGOVOR:Prilikom zamjene brtve ( semering radilice ) neophodno je bilo demontirati spojku i zamašnjak te mjenjac. Nakon ponovne montaže navedenih dijelova moguce je da polužni mehanizam nije pravilno podešen i radi toga mogu nastati poteškoce pri mijenjanju brzina. Drugi uzrok može biti sama spojka. Navedeni problem može otkloniti svaki bolji servis.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ULJE U FILTERU ZA ZRAK

Datum objave: 14.05.2008 17:35:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renault Clio 1.4 16V (prešao 18.000 km). Nedavno sam prilikom vadenja filtera zraka primjetio da se u istom nalazi 1,5 do 2 dl motornog ulja... Napominjem da je auto bio udaren i da postoji mogucnost da se nalazio na boku (s obzirom da o tome nisam razgovarao sa bivšim vlasnikom). Šta može biti uzrok ovoj pojavi i kakve su potencijalne posljedice, s obzirom da je auto 2006.godište? Nisam našao nikakve vidljive tragove dima, misleci na karike.
Takoder, iako sam uradio optiku, volan i dalje vuce na lijevu stranu. Šta po Vašem mišljenju može biti uzrok i šta trebam uraditi po tom pitanju?
ODGOVOR:Ulje u kucište filtera zraka i usisni kolektor može jedino doci kroz cijev oduška od ulja. Uzroci mogu biti razni, prevelika kolicina ulja u motoru, loša kompresija i tlak u karteru ( istrošeni klipni prsteni, istrošen cilindar, oštecen klip ). Ako je vozilo relativno novije može doci do blokade klipnih prestena u klipnim kanalima . Volan može vuci u stranu i radi defekta u pneumatiku ili naplatku te radi neispravnosti na prednjem ovjesu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VODA CURI U AUTO

Datum objave: 27.04.2008 18:50:00
Slika
PITANJE: Renault Twingo 2007. Godište, znaci star godinu dana, a problem je taj što svaki put kada pada kiša voda curi s unutarnje strane vratiju u auto. Na servisu naravno nemaju pojma šta bi moglo biti, promjenili su tapecir jer su mislili da ima nekakve veze s tim, ali ništa. Garancija pomalo ide ka kraju a problem ostaje neriješen. Što se može uciniti? Molim Vas da mi pomognete.
Evo odlucila sam Vam se ponovo javiti s obzirom da je auto opet bio u Renault kuci Monte u Puli, medutim oni tvrde da su oni pustili auto vani na kiši i da njima voda nije curila u auto. Njihova objašnjenja su da auto ne smije stajati na nikakvom nagibu jer u protivnom voda ide u auto, a to znaci da se ja ne bi trebala parkirati nigdje gdje postoji nagib. Meni je ovo objašnjenje jako, ne znam kako da kažem smiješno. Nije mi jasno kako onda Auto kuca upoce može prodavati takva vozila. Još me više zbrinjava što ne znam gdje da dalje idem, kome da se obratim? Generalnom zastupništvu? Tužba? Možete li mi dati bilo kakav savjet?
ODGOVOR:U servisu rade samo ljudi koji imaju svoj limit. Obavijestite o tome generalnog zastupnika i zatražite od njega da vam navede servis koji ce vam otkloniti navedenu reklamaciju. Ako se problem ne riješi u garantnom roku zatražite svakako produženje garancije s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEMI NAKON UZIMANJA GORIVA

Datum objave: 24.04.2008 17:03:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Megane 1.6E iz 1998.godine.
Danas sam na Ininoj pumpi uzeo gorivo: Eurosuper 98.
Sa autom je sve bilo u redu do prije uzimanja tog goriva.Nikada nista ozbiljno.No problem se javio nakon nekih 15minuta kasnije dok je auto bio jos vruc.Nisam ga mogao upaliti, jedva je primao gas,no kada je upalio nije imao snage da krene,tresao se i jedva je primao gas.
Jedva sam samo promijenio mjesto parkiranja.No kasnije nakon nekoliko sati kada se je motor potpuno ohladio i kada sam ga ponovo upalio radio je posve normalno,ali ponovo kod paljenja nakon par minuta znaci motor je ponovo vruc,auto je pokazao ponovo iste simptome i jedva sam ga vozio,obrtaji su mu padali,motor je nepravilno radio,sve se je osjetilo kao da se pregrijavao,narocito u predjelu auspuha,kao da gori ona zaštitna srebrna vatrostalna boja kojom se na nekim autima premazuju ispušni lonci.
ODGOVOR:Prema vašem opisu može biti više uzroka. Za pocetak promijenite filter goriva i po potrebi ocistite rezervoar. Ako nakon toga ne bude promjene na bolje potrebno je izmjeriti tlak goriva i ocistiti injektore. Nakon ovoga ako ce trebati moraju se ispitati i ostale komponente sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 22.04.2008 22:13:00
Slika
PITANJE: Htio bih ugraditi plin u Renault Lagunu 1.8 8v 1996. godište. Zanima me kakvu plinsku instalaciju preporucujete i kolika je cijena ugradnje. Takoder me zanima da li je potrebno ugraditi podmazivanje ventila (flashlube).
ODGOVOR:Plinskih sustava ima puno u ponudi a u vaše vozilo treba ugraditi sustav s cetiri plinska injektora. Ja ugradujem plinski sustav PRINS koji je najkvalitetniji i nešto je skuplji od ostalih, cijena s ugradnjom je 12.500,- kn. Sustav za podmazivanje ventila nije nužan ali bih ga preporucio za svaki motor jer se pokazao kao vrlo koristan.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - MANŽETA POLUOSOVINE

Datum objave: 13.04.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Automobil Renault megane coupe 1.6 66kw 1996 god. Nedavno nakon dužeg puta po autocesti primjetio sam mast na unutarnjoj strani blatobrana, vjerovatno iz manžete. Pregledao sam ju i nisam primjetio da je pukla. Zanima me može li u nekom položaju puštati, a da nije pukla i kako se mijenja? Je li istina da se mora vaditi poluosovina iz mjenjaca i nabaciti manžeta s te strane?
ODGOVOR:Mandetu zgloba ispitajte tako da okrenete kotac u jednu stranu i okretanjem istoga prepoznati cete eventualno oštecenje. Provjerite da li postoji i neko curenje ulja na strani gdje ste vidjeli navedeni trag masnoce. U vecini slucajeva potrebno je demontirati poluosovinu.
na vrh Povratak na vrh