Danas je: 25.05.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT 4 - KLIKTANJE U MOTORU ?

Datum objave: 16.03.2009 09:20:00
Slika
PITANJE: Najprije pozdav i pohvale za nesebicno pomaganje vozacima na mukama. A sada pitanje u vezi kliktanja u motoru. R4 ima 23 godine i 145000 km. Auto svo vrijeme sam održavam i nekih vecih problema nije nikada bilo s njime jedino što me to kliktanje nervira. Po meni radi se o ventilima koji se cuju prilikom ubrzanja i kad auto ide uzbro pod opterecnjem. R 4 ima razvodnik paljenja Ducelier . Platine sam naštimao na 0,40- svijecice na 0,60- ventile 15-20 (usis-ispuh)- pretpaljennje naštimao na 6 stupnjeva (kliktanje se jako culo) kada sam naštimao na 0 puno manje. Stavio sam nove platine, novu razvodnu kapu, novi kondenzator, novi filter zraka, novi filter benzina, nove kablove svjecica, nove svjecice Champion L92YC. Koristim gorivo eurosuper 95 u kojega dodajem olovo. Motorno ulje je Castrol Magnatec 15-40. Dali je možda malo oktana razlog za sve ove probleme? Jednom dok još nije bilo eurosupera na tržištu tankao sam u Sloveniji i motor je toliko poceo kliktati da je skoro nemoguce bilo naci okretaje gdje nije kliktao. Kad sam došao u Italiju na cilj i obavio posao otišao sam kod prijatelja da mi da jedan šlauf i istocio sam skoro svo gorivo te otišao na obližnju benzinsku postaju i natocio talijanski super 98. Auto je radio bez problema i kliktanja više nije bilo u nijednom režimu rada. Upravo zbog toga mislim da je najvjerojatnije naše loše gorivo u pitanju. Molio bih Vas Vaše mišljenje.
ODGOVOR:Navedeni zvuk koji cujete nije zvuk ventila nego zvuk vrlo štetnih detonacija u motoru. Ta pojava nastaje samozapaljenjem goriva u cilindru prije nego je na svjecici nastala iskra. Do pojave samozapaljenja može doci radi neodgovarajuceg goriva ( niski oktanski broj ), radi greške u statickom i dinamickom kutu predpaljenja, radi greške u fazi motora, radi velike kolicine naslaga na celu klipova. Dobro bi bilo da provjerite ispravnost vakumskog regulatora na razvodniku paljenja i da podesite staticki kut predpaljenja. Po potrebi koristite benzin 98 oktana.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - HOMOKINETICKI ZGLOB,....

Datum objave: 12.03.2009 22:48:00
Slika
PITANJE: U pitanju je megane coach 1.6e 97' godište. Prvo pitanje je vezano za izmjenu homokinetickog zgloba. Da li se može mjenjati samo zglob ili se mora u kompletu menjati i poluosovina, negdje sam procitao da se mora poluosovina mjenjati (tj da li je zglob nemoguce demontirati), te što pritom paziti kod demontaže? (istovremena izmjena obje poluosovine ili zgloba?) Auto kad je hladan ujutro teško ubacuje u prvu brzinu, cim se malo duže vozi sve je bez problema,napominjem ja bez problema ujutro ubacim u prvu ali kasnije ako negdje stanem na semaforu u prvu teško kao da zapinje...ostale brzine idu bez problema, kad je auto topao sve bez problema.
Ulja u mjenjacu ima, kontroliram stalno.
Nakon što mi je bila kontrolirana i ponovo zategnuta rucna kocnica (sajla),jer mi je bila ostala malo pritegnuta iako to lampica nije pokazivala a ja sam tako vozio,pa sam mjenjao zadnji ležaj, sad prilikom kretanja uzbrdo u rikverc cujem neko lupanje, škripanje i motor se zatrese..na ravnome se to ne dogada. I da sad rucna niže hvata nego prije.
Kako je hladno poceli su problemi sa paljenjem ali prije se to nije dogadalo, rashladnu tekucinu kontroliram, antifriz doliven prije zime. Ponekad ujutro teško upali, guši se ispod 750 okretaja, trokira, ja dodam lagano gas on se jednostavno ugasi. Onda upalim bez problema i vozim. Drugi slucaj upalim bez problema, vozim, dodem do prvog raskršca da stanem, cim stisnem kvacilo do kraja i prikocim auto se ugasi, okretaji samo padnu na nulu, i motor se ugasi bez onog trzaja..ja upalim vozim dalje i na slijedecem stajanju sve bez problema.
Dolazi mi veliki servis pa Vas molim što sve ide uz izmjenu zupcastog i vodene pume, na što moram pripaziti, auto je blizu 140 000km.
Otkad citam vašu rubriku cim vidim da netko pita za megana vidim da svi imamo slicne probleme, pa ako netko ima i ovakve nadam se da cete pomoci i meni i ostalima..Vaš vjerni citatelj.
ODGOVOR:Na vašem vozilu može postojati normalni homokineticki zglob i on se može mijenjati sam za sebe. Isto tako može postojati trokraki homokineticki zglob koji se mijenja u sklopu s poluosovinom. Detalj o kojemu zglobu se radi može se vidjeti bez demontaže istoga. Kod demontaže se pazi da ne nastane neko oštecenje.
Otežano šaltanje može nastati radi dotrajale spojke, radi mehanizma za šaltanje, radi istrošenosti u mjenjacu. Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Antifriz se mijenja svake dvije godune.
Uz zupcasti remen mijenja se još natezac i pumpa za vodu.
Problem koji imate s gašenjem motora, nestabilnim brojem okretaja, lošim radom motora povezan je sa elektronskim sustavom ubrizgavanja goriva jer isti ne radi ispravno. Sustav je prilicno složen, ima puno senzora, mjeraca, aktuatora i upravljan je ECU racunalom. Iz toga razloga potrebno je obaviti dijagnostiku sustava jer se samo tako može doci do saznanja što je neispravno i kolika je cijena popravka.Najcešce greške su: niski tlak goriva, injektori, TP ventil, senzor TP ventila , MAP, IAT senzor, ECT senzor i sl.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - RADI NA TRI CILINDRA

Datum objave: 26.02.2009 10:52:00
Slika
PITANJE: Vozim renault 5 motor je 1.4. Auto uglavnom dok je hladan na leru radi na tri cilindra (uglavnom zimi). Prilikom odspajanja kablova sa svjecica (jedan po jedan), primjetio sam da na drugom cilindru nema promjene, tj zvuk motora se ne mijenja, iako bi se trebao gušiti kao kod ostalih cilindara. Nove su svjecice, kablovi i razvodna kapa, auto u vožni malo trza prvi kilometar tad vozi odlicno. Slicni simptomi mi se dogadaju i po ljeti kod visokih vanjskih temperatura dok primjerice stojim na semaforu. Sumljam na ventile.
ODGOVOR:Vaš motor može raditi na tri cilindra radi sustava paljenja i radi mehanickog stanja motora. Kod sustava paljenja najcešci uzrok je probijanje visokog napona ( svjecica, kabel, razvodna kapa, rotor ) a kod mehanickog sustava su to loša kompresija, nepodešeni ventili, ulazak rashladne tekucine u cilindar, brtva glave. Za pocetak podesite ventile i izmjerite kompresiju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - UGRADNJA TAJNOG PREKIDACA

Datum objave: 07.02.2009 18:47:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam vozila RENO MEGAN II 2003.g. 1600 cm3 16V, interesuje me Vaše mišljenje i savjet za ugradnju skrivenog elektro prekidaca (zaštita od krade tj. nemogucnost pokretanja motora).
Naime, da li bi ugradnja prekidaca štetila procesoru ili pravila bilo kakvu drugu smetnju na mom vozilu.Takoder bih Vas zamolio za vaš prijedlog moguceg riješenja.
ODGOVOR:Ugradnja tajnog prekidaca ne bi smetala procesoru ako bi prekidali strujni krug pumpe za gorivo. Prekidati se može plus ili minus vod pumpe goriva.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 07.02.2009 18:34:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megan Scenic 1.9 DTI-72 KW automatik 2000 godina. Sa automatskim mjenjacem imam problem u toku vožnje otprilike kad vozilo prede 2000 obrtaja izgubi pritisak na mjenjacu i pocnu lamelice proklizavati, a na instrument tabli se upali lampica od mjenjaca, vozilo ugasim i odmah upalim i može se dalje voziti lampica od mjenjaca se ugasi, zanima me koji bi uzrok kvara mogao biti da li je pumpa u pitanju ili ulje u mjenjacu ili neki treci faktor. Takode me zanima procedura oko zamjene mjenjaca sa automatika na manuelni, da li odgovara mjenjac od DCI motora, da li se moraju mjenjati poluosovine, alnaser i da li može ostati ovaj kilometar sat što je sad tj. da li ce se ugasiti lampice od automatskog mjenjaca.
ODGOVOR:Najjednostavnije je za pocetak pregledati kolicinu i kvalitetu ulja u mjenjacu, ako nije dugo mijenjano dobro ga je zamijeniti. Ako mjenjac vašeg vozila ima i karter isti se može demontirati i vidjeti postoji li u mjenjacu filter za ulje koji se u tom slucaju isto mijenja. Tek nakon ovoga može se razmišljati o dijagnostici mjenjaca i eventualnom popravku mjenjaca. Zamjena automatskog mjenjaca za manualni je puno skuplja nego popravak postojeceg.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - ERG VENTIL

Datum objave: 27.01.2009 11:20:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Renola scenic 4x4 1.9.DCI .Povremeno mi se pali žuta lampica gdje su grijaci i ova do nje kada se nadem u uzbrdici.Na Renolovom servisu su mi rekli da je u pitanju EKG ventil i navodno ga ocistili ali se i dalje dešava isti problem.Da li je ovaj EKG ventil i katalizator isto?Što mi je ciniti?
ODGOVOR:Ne postoji ventil kao što ste vi naveli nego EGR ventil ( Exhaust Gas Recirculation ) ukoliko se greška ponovila i nakon cišcenja potrebno je ponovo pregledati ispravnost EGR ventila i po potrebi ga zamijeniti. Kontrolna žuta lampica može se upaliti i kada postoje druge greške na sustavu za upravljanje motorom te je iz tog razloga potrebno opet napraviti dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 05.01.2009 18:26:00
Slika
PITANJE: imam par pitanja u vezi twinga 97. godina. u zadnjih par dana sam uocio da mi antifriza fali,svako malo ga nadolijem i uvjek ga fali. pogledao sam pod auto i nigdje se ne vidi da curi.kad je zagrijan i kad otvorim posudu za antifriz naglo mu padne volumen i cuje se koda ga mašina posrce u sebe.da li moram kompletan sistem ispraznit i ponovno ga napunit,jer do sada sam ga samo nadopunjavo,ili je u pitanju neki kvar,i koliko otpr. stane rashladne tekucine u sistem.
ODGOVOR:U rashladni sustav stane 5,5 litara. Curenje rashladne tekucine nije moguce uvijek vidjeti jer ista može curiti po vrucem dijelu motora i tom prilikom se tekucina pretvara u paru a trag curenja ne postoji. Drugi nacin je gubitak tekucine kroz motor i tada se curenje ne vidi jer se tekucina opet pretvara u paru i iz motora izlazi s ispušnim plinovima. U ovom slucaju potrebno je utvrditi na koji nacin nestaje rashladna tekucina i prema tome poduzeti potrebne mjere.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - NEŠTO UNUTRA MELJE

Datum objave: 24.12.2008 00:36:00
Slika
PITANJE: Renautt Clio 1.4 RN 2000-o
Prilikom rada motora u leru prisutan je zvuk nalik na to kao da se nešto melje unutra, a kad pritisnem kvacilo do kraja to prestaje.
No nedavno se prilikom pritiskanja kvacila pojavilo i cviljenje (druk ležaj). Jesu li sve ovo znaci istrošenosti kvacila? Auto ima 120000 km(kod mene 35000 u 2 god).
S obzirom da ga mislim zadržati još neko vrijeme (berem 1 god), a i sve ostalo je u vrlo dobrom stanju, motor jako dobar, kako se ponašati prema problemu?
ODGOVOR:Prema opisu koji ste poslali radi se o dvije stvari jedna je mjenjac a druga je spojka ( kuplung ). Prije nego pritisnete pedalu spojke cujete okretanje zupcanih parova i ležajeva u mjenjacu a kada pedalu pritisnete svi zupcanici u mjenjacu se više ne okrecu ( sve postaje tiše ). Za pocetak provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjacu, po potrebi zamijenite ulje. Drugi zvuk odnosi se na potisni ležaj a on je sastavni dio sklopa spojke. Rješenje je zamjena seta spojke, parcijalna zamjena se ne isplati jer postoji istrošenje i na ostalim dijelovima spojke.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEM GRIJANJA I HLA?ENJA

Datum objave: 19.12.2008 19:11:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Meganea 2.0 97.god i od jucer imam velikih problema vezanih za hladjenje i grijanje.
naime nakon pregrijavanja doliveno mu je vode i sistem je ozracen na nacin da se voda dolijeva dok motor radi te se saceka ventilator te doda jos vode po potrebi. medjutim danas se ponovno javlja isti problem, temperatura se naglo podiže (vent se pali) al ostaje se bez grijanja u kabini i naravno vode u posudi. sto se dogadja s mojim ljubimcem?
ODGOVOR:Pokušajte odstraniti zrak iz rashladnog sustava tako da u ekspanzionu posudu dopunite potrebnu kolicinu rashladne tekucine. Dok motor radi provjerite postoji li mjesto na cijevi za grijac ili na gornjoj cijevi hladnjaka gdje se može ( poseban ventil ) ispuštati zrak iz rashladnog sustava. Ako ta mogucnost postoji ispustite eventualni zrak iz sustava i na kraju po potrebi dopunite rashladni sustav. Ako ne postoje mjesta za ispuštanje zraka tada ce se sustav sam odzraciti. Kada u sustavu više ne bude zraka temperatura motora treba biti oko 85°C i tada grijanje mora raditi. Ako i tada grijanje ne radi pregledajte ventil grijaca, komande grijaca i protok kroz radijator grijaca. U slucaju kada je oštecena brtva glave grijanje takoder ne radi dobro.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT VEL SATIS - IZBACUJE MJERNU ŠIPKU

Datum objave: 16.12.2008 18:35:00
Slika
PITANJE: Posedujem auto Renault Vel Satis 2.2 DCI, 2004.godište.
Dolazi do zagušenja motora, pri tome se stvara pritisak koji izbacuje merac ulja i naravno zatim ulje iz motora izbacuje vani,pri tom motor savršeno radi,smireno,tiho,ne troši ulje,ne dimi, iber-lauf nije zapušen! Da li mi mozete dati odgovor, zbog cega se to dogadja!?
ODGOVOR:Pritisak u kucištu motora i izbacivanje mjerne šipke nastaje samo radi dva razloga a to je kada je zacepljen sustav za provjetravanje bloka motora ( odušak, odušci ) i kada kompresija intenzivno probija u karter. Slucaj kada je zacepljen sustav za provjetravanje bloka motora je lako rješiv vremenski i financijski. Drugi slucaj je znatno složeniji i skuplji jer se radi o oštecenju ( ili istrošenosti ) na sustavu klip-cilindar. U ovom slucaju potrebno je što prije utvrditi cinjenice. Vozilo u ovakvom stanju nije za upotrebu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - LAMPICA ZRACNOG JASTUKA

Datum objave: 25.11.2008 22:27:00
Slika
PITANJE: U Cliu II par puta se potrgao kabel ispod sjedala vozaca te se upalila lampica na ploci airbaga i servisa. Po popravku ista je prestajala svijetliti. Sada se ponovo upalila te po pregledu kabela ustanovio sam da isti nije oštecen, postoji li jos neki senzor za airbag osim kod sjedala koji bi mogao biti uzrok. Pri pokretanju lampice se ugase ali nakon otprilike par minuta iste se ponovo upale. Napominjem da je auto redovno servisiran i prve ove kvarove su u servisu otklanjali.
Hvala za odgovor ako je ovako moguc?
Pozdrav ekipi ovo je ipak rijetkost besplatno savjete dijelit u današnje vrijeme
ODGOVOR:Kontrolna lampica zracnog jastuka se pali kada je sustav izvan funkcije, to može biti bilo koji kvar u sustavu zracnog jastuka. Ako ste vidjeli da je elektricni vod ispravan to ne znaci da isti ne može biti u prekidu. U ovom slucaju potrebno je ispitati i ostale dijelove i sklopove a to su:
Ožicenje strujnih krugova pobude modula, otpornik uredaja za pobudu modula, napon napajanja ne smije biti niži od 9,5 V, zavojnica ispod kotaca volana, pirotehnicki natezaci sigurnosnih pojaseva, pojedini konektori, sklop zracnog jastuka vozaca, sklop zracnog jastuka suvozaca, upravljacka centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - ZACVILIO,ZATROKIRAO,ZADIMIO....

Datum objave: 11.11.2008 11:13:00
Slika
PITANJE: pozdrav spasitelju. ovak,imam twing 97. 1.2 60 ks. jucer mi je u voznji zacvilio,zatrokiro i pocelo je dimiti pod haubom,stao sam,otvorio haubu i vidio dim iz remena,tj. alternatora.auto sam ugasio,otslepao ga doma,inace mi zna kad prodem kroz lokvu zacukati i zacviliti na sekundu,vjerojatno mu smeta dodir s vodom.zanima me kaj bi to moglo biti i zbog cega je doslo do toga,i koliko kosta otklanjanje takvog kvara.
ODGOVOR:Prema vašem opisu stanja na vozilu radi se o dvije razlicite stvari i to o alternatoru i o sustavu paljenja. Kod alternatora je moguca istrošenost ležajeva, pogonske remenice, kliznih koluta , cetkica. Redovni servis alternatora radi se svakih 80.000 km. Uz navedeno potrebno je provjeriti stanje pogonskog remena alternatora i natezaca . U drugom slucaju voda i vlaga mogu utjecati na sustav paljenja jer je velika mogucnost da je došlo do oštecenosti izolacije na visokonaponskim vodovima i pojedinim konektorima. Precizan odgovor o vrsti kvara/kvarova i cijeni popravka je moguc nakon pregleda i dijagnostike navedenog.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - STRUGANJE U MJENJACU

Datum objave: 02.11.2008 21:07:00
Slika
PITANJE: Prvo, zeleo bih da pohvalim vas sajt i mogu vam reci da vas puno citam. Samo nastavite tako. Ovako, moj problem se odnosi na neko cudno struganje u menjacu. Pojavljuje se prilikom dodavanja gasa, dok prilikom pustanja gasa to nestaje. Uz sve to, menjac nece u rikverc. Ukoliko ste u mogucnosti, bio bih vam zahvalan na savetu...
ODGOVOR:Svaki zvuk iz mjenjaca treba shvatiti ozbiljno jer se radi o sklopu ciji popravak nije jeftin. Za pocetak provjerite kolicinu ulja i kvalitetu ulja u mjenjacu. Ako ulja ima dovoljno tada se radi o oštecenju u samom mjenjacu. Popravak je moguc ali cijenu popravka možete znati tek nakon demontaže i revizije mjenjaca. Najcešca oštecenja su na ležajevima i zupcanicima mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - GRIJANJE KABINE

Datum objave: 22.10.2008 10:17:00
Slika
PITANJE: Laguna 1.9dci, 2000.g., automatska klima.
Zanima me kako radi grijanje u navedenoj laguni?
Takodjer, kada upalim klimu-grijanje tada se kabina zagrije. Vozim po otvorenoj cesti prosjecno 80km/h i nakon nekih pola sata u kabini vise nije toplo, zrak iz ventilatora je mlacan. Tada povisim zeljenu temperaturu, malo dodatno zagrije a onda se slucaj ponovi. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:Grijanje u vašem vozilu radi na nacin da vi izaberete željenu temperaturu u kabini a sustav koji radi pod nadzorom racunala po potrebi grije ili hladi. Ako vam je u vozilu hladno najcešci uzrok je termostat. Provjerite kolika je radna temperatura motora na otvorenoj cesti i ako je ona ispod 75°C neispravan je termostat.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ANTIFRIZ ZA ZAGORJE ??

Datum objave: 21.10.2008 21:52:00
Slika
PITANJE: Imam Lagunu 1.9dci, 2000.g., te je izmjereno za antifriz -20 stupnjeva celzijusa.
Da li je to dovoljno za krajeve Hrvatsko zagorje, Zagreb?
ODGOVOR:Što se tice Zagorja navedeni antifriz se nece smrznuti ali to nije kriterij za vaše vozilo. Koncentracija antifriza mora biti -40°C jer tada antifriz djeluje antikorozivno i štiti rashladni sustav od oksidiranja tako da koncentracija koju ste vi naveli ne zadovoljava.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ISPRAVNOST MJENJAČA ?

Datum objave: 21.10.2008 21:41:00
Slika
PITANJE: Renault laguna godište 1998. Pitanje se odnosi na mjenjac. Taj auto je bio udaren i kako je završio na neki betonski rubnjak i potom se savila ona šipka šta dolazi iz mjenjaca kabine do motora. Ja sam to skinuo i probao rucno micati brzine na mjenjacu i on ide samo u petu? Šta bi to moglo bit? I dali se to može provijeriti a da se ne skida mjenjac.
ODGOVOR:Ispravnost mjenjaca i funkciju mijenjanja brzina možete provjeriti i bez demontaže mjenjaca. Za to je potrebno osloboditi komande za biranje brzina od samog mjenjaca i tada se može rucno ispitati da li se ukopcavaju (šaltaju) sve brzine. Ako je to moguce tada je mjenjac ispravan a problem je u komandama za biranje brzina koje treba doraditi ili po potrebi zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - SUMNJAJU NA VENTILE ??

Datum objave: 21.10.2008 21:05:00
Slika
PITANJE: Ponovo se javljam u svezi problema malih okretaja kod lagune.Javili su mi iz servisa da sumnjaju da su otišli ventili i da treba obrusiti glavu motora.Što ja mislima da je smiješno pošto je auto prešao 116 000 km ima ugraden plin pa ima je to kao zbog toga.Ja sam im rekao da promjene ako je to to ali oni kažu da nisu 100 % sigurni.Molim vas da mi pomognete što da uradim ponavljam da auto tako upali samo kad je ugašen duže od 8 sati,a kad upali i radi 30 sekundi i ja ga ostavim da stoji 5 sati poslije normalno upali.
ODGOVOR:Ako su ošteceni ventili to se može sa sigurnošcu utvrditi, odgovor " nismo sigurni " nije prihvatljiv tim više ako se navedeni popravak radi nepotrebno a troškovi takvog popravka su vrlo skupi. Pronadite servis koji vam može pronaci navedeni kvar i otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MALI BROJ OKRETAJA

Datum objave: 13.10.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Vozim lagunu 2002 god, 18 16v. auto kod prvog paljenja radi na 300 obrtaja pa pojaca na 600 pa na 900 i onda je sve ok.ostala paljenja su ok.znaci auto se tako ponaša samo kad je ugašeno više od 8 sati.Pumpa od goriva je promjenjena,dizne su promjenjene ali problem ostje isti.auto pali kad je hladan i kad topal super samo kad ugašen duže od 8 sati pravi problem, na kompu je sve ok kad se prikljuce u renault srevisu.
ODGOVOR:Mali broj okretaja ( neodgovarajuci ) pri hladnom startu motora ukazuje na neispravan rad ( povremeno ) nekih komponenata koje bi trebalo u kriticnom momentu ispitati. Njihov naziv je IAC aktuator minimuma, TP senzor leptira snage, IAT senzor temperature zraka, ECT senzor rashladne tekucine, elektricni konektori ( pad napona ), RPM senzor, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LUPAJU HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 04.10.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Radi se o Meganu 2.0 16v iz 1996g.,lupali su mi hidro podizaci i nakon nekok vremena ja narucim nove hidropoizace ,nakon izmjene oni opet lupaju (napravio sam od izmjene podizaca 1130 km)nekuzim u cem je problem ,dali ste imali takvih iskustava,da nije mozda los pritisak u glavi
ODGOVOR:Hidro podizaci mogu lupati radi neodgovarajuceg ulja, zaprljanog motora ( uljni talog ), loše uljne pumpe, nedovoljnog tlaka na hidro podizacima, neceg treceg ( treba istražiti ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA - PREPUNJENOST PLINSKOG REZERVOARA

Datum objave: 04.10.2008 17:54:00
Slika
PITANJE: U Renault thalia 1.4 ugraden je plin sa toroidnim rezervoarom turske proizvodnje obujma 47 lit i dopuštenim punjenjem od 38 lit. Prvih 3000 km sve je bilo u redu, medutim poslije zadnjeg punjenja dugo sam vozio na "rezervi"plina , te je kod ponovnog punjenja plina na BP Zovko Sesvete u rezervoar po pokazivacu i racunu stalo 46,10 lit plina. Objašnjenje servisera koji je ugradio plin bilo je da neki tocitelji plina da bi povecali protok vozila koja cekaju punjenje pune autoplin tlakom vecim od 8 bara koliki je tlak limitatora-protupovratnog ventila na plinskom rezervoaru vozila koji ga onda "bajpasira", no ako se to bude opet ponovilo da dodem pa ce mi taj ventil na rezervoaru vozila promijeniti.
Kako je to moguce, kad svi prodavaci plina kupuju plin od INA Proplina , vecina ih ima od njih iznajmljene rezervoare zajedno sa tocionom armaturom , a radi se o posudama pod tlakom i na pumpnoj postaji i u vozilu koji podliježu rigoroznoj kontroli i kalibraciji.
Unaprijed zahvaljujem na vašem uvijek više nego strucnom odgovoru.
ODGOVOR:Kolicina plina koja stane ( može stati ) u rezervoar ovisi samo o tlaku punjenja plina. Plinski sustav za punjenje na rezervoaru vozila ne utjece na taj tlak. Nepovratni ventil koji spominjete ima jedino ulogu da plin ne istjece iz rezervoara . Jedini limitator za kolicinu plina je volumen rezervoara i tlak punjenja. U rezervoar ce stati više plina ako se poveca tlak punjenja a na to ne utjece plinski sustav na vozilu.
na vrh Povratak na vrh