Danas je: 29.04.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO 1,4 i. - NITKO NE ZNA NAĆI KVAR ???

Datum objave: 26.09.2013 15:16:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Renault Clio 1.4, 2001.g., auto je već 3 mj. stalno po servisima, mjenjana je centralina, ključevi, zupčasti remen, dizne, filteri ulja, zraka i slično... auto kada se spoji na komp. ne izbacuje nikakvu grešku ali ima problem s paljenjem. Naime auto bez obzira na vremenske uvjete ponekad neće upaliti. Kada upali broj okretaja se stalno diže na 3000, 3500 i slično, malo baca crni dim, a malo bijeli i iz auspuha curi voda. Kod filtera zraka non stop baca ulje. U servisu su rekli da je s autom sve u redu i da ne mogu naći kvar. Bio je u ovlaštenom servisu u Renaultu i nakon toga kod neovlaštenog mehaničara. Ulje i gorivo nigdje ne curi, tekućine imam stalno, motor se ne grije. Naime, primjetio sam kad razina ulja u motoru padne blizu donje granice auto počne raditi normalno, čim ga dospem opet isti problemi. Molim vas da mi kažete koji je mogući problem budući da nitko ne može otkriti kvar.

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste imali sreče sa servisima , odnosno niste odabrali pravi servis . Sve što ste naveli može se riješiti , odnosno mogu riješiti u svom servisu . Ovom prilikom ću Vam navesti tri osnovna uzroka koji mogu biti a to su : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Kada se obavi stručno i detaljno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava točno se može znati što je neispravno i tada se mogu otkloniti otkriveni kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 12.09.2013 14:02:50
Slika
PITANJE:

s postovanjem,imam reno clio 1999 god benzin,zanima me da li postoji ikakva mogucnost da sam sebi promijenim zupcasti remen,odnosno da li postoje ikakva pravila prilikom postavljanja istog i da li postoje kakve zabiljeske na motoru,mislim polazne tacke ili tako nesto,kako se to radi,napomena da mi je remen puko prilikom skidanja i da nismo uspjeli prije obiljezit,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točno je da postoje točne oznake na remenici radilice i na remenici bregaste osovine ( vide se kada se demontira poklopac zupčastog remena i remenica kanalnog remena ) . Uz to servisi koriste jop specijalni alat za zatezanje natezača i za provjeru napetosti remena . Ja osobno ne sumnjam u Vaše sposobnosti da sami obavite zamjenu zupčastog remena, natezača i pumpe za vodu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - NEMA SNAGE I CRNO DIMI ?

Datum objave: 10.09.2013 06:37:03
Slika
PITANJE:

Dobar dan trebao bih pomoc imam renault megana II 1.5 dci 2003 godina ima 198 000 tisuca,e ovako upalio sam ga i on se ugasio i upalio sam ga ponovo kada sam krenuo sa njime auto je poceo dimit crni dim i jedva da se kreto.i cuo sam cudno lupanje kada se da malo jaci gas.i dimi crno.malo mi je trosio vise ulja prije toga kvara.pa vas molim da mi pomognete i odgovorite.hvala gospodine

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije terba obaviti dijagnostiku motora i tada će se sigurno otkriti sve neispravnosti . Prvi korak je provjera ispravnosti mehaničkog sustava motora . Moguće neispravnosti su : faza motora, kompresija, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha . Nakon ovoga ispitivanja i nakon što se otklone pronađene neispravnosti mogu se po potrebi raditi i ostala ispitivanja kao što su ; tlak turbine, pojedini senzori motora, sustav za dobavu goriva u motor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MJENJAČ OSTAO U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 11.08.2013 10:45:14
Slika
PITANJE:

Postovani prijatelju, imam Renault Megane 1.9 dti 72KW 99god. Veoma sam zadovoljan njime ali me od skoro muci jedan problem, isao sam petom brzinom, kada je od jednom menjac ispao iz te brzine, vratio sam rucicu u prvobitni polozaj i ubacio u brzinu, nakon krace voznje morao sam da usporim kada sam ubacio u trecu brzinu, menjac je ostao zaglavljen u toj brzini, mogu pomeriti rucicu da izbacim, ali ne i da promenim brzinu,zato se i obracam vama, ostala je u trecoj brzini zaglavljena. Stime vas molim za savet sta mi je ciniti, i kako da otklonim kvar, hvala vam unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kvar u samom mjenjaču . Mjenjač treba demontirati, rastaviti, zamijeniti istrošene dijelove, složiti ( vrlo stručno ) , ugraditi . Ako se sve napravi stručno i kvalitetno , taj isti mjenjač će bez greške raditi još godinama . Ne smije se zaboraviti da se ulje u mjenjaču mijenja svkih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - NEOČEKIVANI KVAR ?

Datum objave: 31.07.2013 09:48:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za pomoć i savjet. Imam Reno Clio III, 2008, 83000 km, redovito servisiran i održavan u ovlaštenom servisu. Do prije par dana bila sam prezadovoljna isti, međutim prije dva dana, bez bilo kakvih prethodnih naznaka, u vožnji mi se upalila lampica koja signalizira kvar na motoru i nakon par metara auto je stao, ugasio se. Vučna služba ga je odvezla u ovlašteni servis gdje su nakon dužeg vremena ustanovili da je .."pukla opruga ventila i da popravak iznosi 6000,00 kn".Zanima me kako je moguće da se takav kvar uopće desi i da li proizvođač- zastupnik za RH snosi troškove popravka. Molim Vas pomozite,savjetujte..uputite što mi je činiti?

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da je automobil tehnička tvorevina koja je izrađena s odgovarajućim materijalima i u odgovarajućoj klasi kvalitete i to važi za automobile svih marki . Kada bi automobil bio izrađen od materijala kakvi se koriste u avionskoj ili svemirskoj tehnici , onad bi njegov jek trajanja bio 50 i više godina a kvarovi ne bi postojali . Međutim cijena takovog automobila bi bila 20 i više puta veća . Ako je Vaše vozilo u garanciji onda troškove ovakvih kvarova snosi proizvođač vozila ( zato i postoji garantni rok kao za svaki proizvod ) . Ako je vozilo izvan garancije sve troškove bilo kavih kvarova snosi vlasnik vozila. Moja svjet je da provjerite u servisu da li ovaj kvar može ići pod garantni popravak . Ukoliko to ne bi bilo moguće razgovarajte sa stručnjakom za pravne propise , možda takva osoba uspije. Moram još naglasiti da su uvjete ( prava i obveze u vezi garantnog roka i Vaših prava ) u korist proizvođača vozila pisali najbolji timovi pravnih stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO PRONAĆI KVAR ???

Datum objave: 28.07.2013 19:11:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vjerujem da je ovo već poznato pitanje vezano uz Renault Clio 1.2 16v. Radi se o modelu Storia iz 2006.g. Auto je kupljen nov i prešao je 42000km uglavnom gradske vožnje, zimus je promjeno remenje, zatezači, i sve tekućine, vodenu pumpu nismo dirali jer nije pokazivala znakove puštanja niti auto gubi vodu, u motoru je ulje castrol sport 5-40 ako se dobro sjećam i redovito je mijenjano svakih 10000km a prva izmjena je rađena na 5000. Prije jedno godinu dvije sam imao problem sa trokiranjem i gubitkom gasa, računalo je javilo grešku i prelemljeni su kontakti papučice gasa. Od tada do unazad dva mjeseca nije bilo apsolutno nikakvih problema - prezadovoljan potrošnjom, radom i autom u cijelosti. No unazad dva mjeseca situacija se mijenja, auto počinje trokirati povremeno, u početku sa promjenom tj porastom temp. motora a sada sve češće i češće. Išao sam na dijagnostiku ništa nije javilo, nikakva lampica se ne pali, auto pali normalno vuče odlično dok je čok upaljen ili dok radi klima!!! međutim kada se ugasi čok počinje šou, auto kao da radi na 2 ili 3 cilindra no rade sva 4. Pokuušao sam sa zamjenom indikatora temperature, čistio sam filter goriva, sipao aditiv za čišćenje injektora, uzeo sam novi injektor i mijenjao ga ne bi li ustanovio ikakvu promjenu u radu, mijenjao bobinu, skidao kablove jedan po jedan za vrijeme rada motora, mijenjao indikator broja okretaja, čistio svjećice, čistio leptir ler gasa, čistio sam i filter goriva nije bio značajno prljav - ništa nije uvjetovalo ikakvu promjenu. Sada auto počinje trzati u 3oj ili 4oj brzini i to sam primjetio sve češće i češće na nekih 2500 do 3000 okretaja, išao sam i na autocestu, držao sam ga konstantno na 150km/h od Osijeka do Sl. Broda i nazad da ga propirim, bez greške je odradio... Jednostavno kad se zagrije motor i kada padne na ler gas on počne raditi kao neki dizelaš ispod 500 okretaja, tako radi nekih desetak sekundi i onda kao da nešto probije u njemu i okretaji se dignu, onda to traje neko vrijeme pa opet i tako... Čak sam probao voziti otvorenog rezervara - ništa potrošnja goriva je zadovoljavajuća za gradsku vožnju oko 8l i moram reći da pazim na promjenu brzina a redovito ga i "tjeram"... Nadam se da vas ova litanija neće odbiti od čitanja,da nisam nešto zaboravio spomenuti a što bi vam moglo dati neku ideju. Što da sljedeće probam imate li neku ideju, hvala puno na odgovoru...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti u povremeno lošoj iskri na svjećicama i u nejednolikoj količini goriva na injektorima . Loša iskra na svjećicama može nastati zbog svjećica, kablova, bobine, ulaznog napona na bobinu, električne instalacije motora . Razlika u količini goriva najčešće nastaje zbog nečistih injektora, regulatora tlaka goriva, pumpe za gorivo . Isto tako uzrok mogu biti pojedini senzori davači aktuatori i na kraju ECU centrala motora . U ovom slučaju bi ispitivanje trebalo raditi u vožnji kada motor loše radi . Tada bi na ekranu ispitnog uređaja trebalo pratiti sve potrebne podatke ( napon na svjećicama, vremsko trajanje iskre , probijanje visiokg napona, rad lambda sonde, mjerača mase zraka i svih ostalih davača i aktuatora. Ovakvih kvarova ima i nisu rijetka pojava , međutim treba biti uporan i rezultat će doći .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ?

Datum objave: 22.07.2013 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovanje.posjedujem renaul traffic 2007g motor 2,5dci 107kw.naime dogada mi se kada je toplo vrijeme(vrucina) upali lampica od grijaca i servis pr cemu motor izgubi snagu kao da turbinu iskljuci.a to se događa kada recimo trečom brzinom ubrzavam s 1200okretaja motora na vise,bio sam na dijagnostici te mi nitko ne moze reci 100posto sto se dogada.izbacuje mi gresku df053 i df228.molim vas za savjet unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Dijagnostiku niste odradili u potpunosti i zato ne znate što je neispravno . Dijagnostika nije samo ukopčavanje dijgnostičkog kompjutora i očitanje grešaka . Dijagnostika je skup mnogih aktivnosti i pojedinačnih ispitivanja nakon kojih se sigurno zna što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 20.07.2013 12:14:24
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8, 6v, 1997.g,332.000 km. Sam je održavam, imam ugrađen plin. Prije par dana se počela penjati temperatura, promijenio sam termostat i prekidač i opet isto. Izgleda da se radi o brtvi glave. Da li mislite da se mogu sam upustiti u promjenu brtve i na što moram obratiti pažnju? Puno hvala

ODGOVOR:

Nemam nikvog razloga da sumnjam u Vaše stručno tehničko znanje i mogućnosti . Kada demontirate glavu motora obavite kompletno uređenje glave . To znači da po potrebi zamijenite sve vodilice ventila, da obavite brušenje ventila, da obavite obradu siceva ventila, da zamijenite sva brtvila glave, da ispravno podesite ventile, da točno namjestite fazu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DTI - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 17.07.2013 11:59:04
Slika
PITANJE:

renol laguna 2.2 dti 2003.mjesa vodu i ulje al nema pritiska u posudi od vode mjenja sam brtvu glave i brusio glavu bez uspjeha blok je u redu i glava je u redu dali je uzrok mali hladnjak kod filtera znate li mozda u cemu je problem.hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ako je sve u redu što ste naveli , uzrok može biti hladnjak za ulje. U hladnjaku za ulje je veći tlak nego u rashladnom sustavu i ulje može iz hladnjaka ulja na taj način ulaziti u rashladni sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,9 D - CRNI DIM ?

Datum objave: 15.07.2013 07:57:14
Slika
PITANJE:

imam renault 19 europa 98 godiste 1.9 diesel 47 kilovata obicni diesel samo zelim znati kad po gasu pritisne da hocu promjeniti brzinu puno dimi crn dim,uz brdo pogotovo dimi do cega moze biti ili umjestu kad dodam gas puno nemozes ostati od dima hvalaaa

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih se stavra crni dim su ; nečist filter zraka, loše dize, regulator količine goriva, EGR ventil, začepljenje na usisnoj strani motora, začepljenje auspuha , visokotlačna pumpa, loše mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MODUS 1,6 i. 16V - TRESE I NE PRIMA GAS ?

Datum objave: 04.07.2013 06:19:43
Slika
PITANJE:

pozdrav Imam Renault modus 1.6 16 V ......desava mi se problem sa cukanjem pri vozni preko 70 km/h ....auto pocme tresti i neprima gas....vozio sam ga u ovlasten servis i onu su mi rekli da je katalizator zacepljen ....ali skinuo sam katalizator i sve je u redu s njime......pa bih molio vas savjet.....vadio sam i svjecice i nisu lose a filter goriva je original pa neznam ako ste se susreli kad s takvom situacijom molio bih pomoc ....hvala

ODGOVOR:

Najskuplji popravak će biti ako počnete sami mijenjati pojedine dijelove. Tada ćete vjerovatno zamijeniti ono što je ispravno . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, filteri, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snaga, senzor tlaka zraka, EGR ventil, električna instalacija motora, lambda sonda, mjerač mase zraka. Najbolje je obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora i tada se može točno znati što je uzrok prekidanja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,4 i. 16V - GDJE SE PODEŠAVA GAS ?

Datum objave: 27.06.2013 15:52:04
Slika
PITANJE:

poštovanje gospodine meić, jesmo li umorni. zamolio bih te da mi kažeš gje mogu naštelati gas u renaulta scenic 2000 god, radi se o tome da je motor 1.4 16v i imam ugrađen plin. pa sada pošto je jako vruće kada upalim klimu i kada se vozim pa moram stat gasi mi se a radi na 300 do 400 obrtaja u leru. veliki pozdrav i hvala

ODGOVOR:

Radom motora ne leru upravlja kompjutor motora i ler gas se ne može podešavati kao kod starijih vozila. U ovom slučaju treba kao moguće uzroke ispitati ; senzor temperature motora, senzor položaja zaklopke snge, zaklopku snage, aktuator ( motorić ) minimuma, senzor tlaka zraka , injektore, propuštanje ne usisnom kolektoru, kompjutor motora. Kada se sve to ispita može se znati što je neispravno , otklanja se kvar i nakon toga će motor imati stabilan broj okretaja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - LIJENI START VOZILA ?

Datum objave: 10.06.2013 11:03:10
Slika
PITANJE:

Postovani Vozim lagunu2 1.9dci 2001 god. nervira me lijen start auta. slabo prima gas u startu, treba mu "godina" da nabije 2-3 hiljade obrtaja i u ravnom putu, kad sam u brdu nekad jedva odrzim da se ne ugasi jer mu je slab odziv gasa ja ga na kvacilu "vagnem" on se zagusi skroz pa ponovim bez pustanja gasa da mu nabije obrtaja i onda povuce. Ne znam jel to normalno kod laguna jer vozio sam razne tdi masine i puno bolji je odziv. ne znam jeli treba turbinu reperirati cistiti jer i ja sam vlasnik tek par mjeseci ili moze jos nesto praviti te probleme. ona kad krene ide dobro ali start joj je uzasan. hvala

ODGOVOR:

Najgora stvar koju možete napraviti jest da na pamet i na osnovu nečijih pretpostavki mijenjate pojedine dijelova i sklopove. Najbolja stvar koju možete napraviti jest da najprije obavite detaljno ispitivanje i dijagnostiku motora. Tom prilikom treba ispitati ; mehaničko stanje motora, stanje turbine, tlak turbine, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom . Nakon dobro obavljene dijagnostike biti ćete upoznati sa svim neispravnostima kao i cijenom popravka. Ovoga časa mogao bih nabrojiti barem tridesetak mogućih neispravnosti , međutim to ne bi imalo smisla jer Vi trebate točnu informaciju što je neispravno a to možete dobiti jedino nakon spomenute dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - DA LI JE SERVIS POGRIJEŠIO ?

Datum objave: 29.05.2013 14:10:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam megana clasic 1998.g u 1 mj.mijenjao sam stražnje amortizere i torzionu osovinu..( i to u Baoticu) da bi mi sada nakon 4 mj. auto ponovo sjeo na kotače...Ponovno sam otišao do mehaničara...istih... koji su rekli da je sad otišla druga torziona osovina... Na pondu su stavili stabilizator... .. Naravno svaku put sve masno zaracunaju.... Što mi je činit...ako sad i to promjenim hoću li za par mjeseci biti ponovni gost mehaničara..Inače auto je redovno servisiran i kako se kaže mažen i pažen..

ODGOVOR:

Kada se obavljaju pojedini radovi na vozilu onda stručna osoba treba sagledati sve detalje na vozilu i navesti što sve treba zamijeniti i napraviti da bi vozilo dugoročno bilo dobro i pouzdano . Prilikom takvih procjena i izrade troškovnika uvijek postoje dva gladišta . Na jednoj strani je vlasnik vozila koji želi što manji i što jeftiniji popravak a na drugoj strani je servis koji želi odraditi sve po pravilima struke kako bi obavljeni radovi dugoročno garantirali ispravnost vozila. Ja ovime ne želim reči da je to bilo tako i u Vašem slučaju . Ukoliko Vam servis nije pružio kompletnu informaciju što i kako bi trebalo obaviti popravak onda je to propust servisa.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 23.05.2013 23:37:44
Slika
PITANJE:

Postovani vec sam postavio jedno pitanje za drugi auto i cekam odgovor ,a evo idrugog pitanja: reno megan 1,4 benz 2001 godiste,podrhtava u vozni kada hocu da ga izvucem pred saltanje pri bilo kojoj brzini, znaci kada mu dodajem gas, cim se oduzme gas ili se drzi konstantni toga podrhtavanja nema. Podrhtavanje se oseca na celom autu odnosno ispod noga, ne trese na volanu, probao sam da zamenim i gume ali isto, trap je servisiran I jos samo da kazem da vise podrhtava kada je natovaren. UNAPRED HVALA

ODGOVOR:

Vibracije koje se pojavljuju na vozilu mogu nastati zbog : neispravnih poluosovina, neispravnih homokinetičkih zglobova, neisprave transmisije ( mjenjač, diferencijal ) , neispravnih ovjesa, neispravnih nosača motora. Pažljivo provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE STOP LAMPICA I LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 22.05.2013 11:26:21
Slika
PITANJE:

Renault Clio 1,5 dci 2001 god Svijetli ko bozicno drvce Postovanje!!! u voznji mi se pale kad pritisnem gas lampice crvena stop motora i stop treptaju par sekundi pa se ugase tj kad pustim gas, kao da se pale kod opterecenja uzbrdo ..... auto ide stalno normalno i ne gubi snagu, i svijetli mi cijelo vrijeme lampica grijaca, grijaci su novi, isao sam vec na servise i stalno kazu bosch pumpa dizne ovo ono jer izgleda zele izvuc lovu od mene, jedno vrijeme nije ujutro palio ili nakon duzeg nepaljenja, pa sam stavio nepovratni ventil za 40 kn i rijesio taj problem, a sta se tice tih lampica to se i dalje pali u voznji a ova od grijaca se ne gasi, kad odem na kompjutor da mi obrisu greske auto normalno pali 2-3 dana i lampica grijaca se gasi ali nakon par dana ona se opet upali u voznji i sljedece jutro auto vergla par sekundi dok ne upali, probao sam sa ispitivacem gledat kad okrenem kljuc dali dobivam struju na grijace, sve je normalno na grijace dođe struja 2 sekunde te se ugasi, koji bi to mogao bit problem

ODGOVOR:

Lampica STOP je multifunkcionalna i pali se uvijek kada postoji bilo koja naispravnost na vozilu ( električna , elektronska, hidraulična, pneumatska ) . Obzirom da svijetli i lampica grijača normalno je da svijetli i lampica STOP jer je prisutan kvar . Kontrolna lampica grijača se ne odnosi smo na grijače nego se ona pali i kada postoji neispravnost na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za dobavu goriva. Naravno da nije rješenje povremeno resetirati ( ugasiti ) spomenutu lampicu jer će se ona opet upaliti . Paliti će se sve dok ne otkonite kvar . U tu svrhu treba napraviti stručni pregled i dijagnostiku motora nakon čega možete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 D - CRNI DIM I NE PRIHVAĆA GAS ?

Datum objave: 21.04.2013 17:52:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Clio 1,5 Disel ,2004 g. Do sada je sve bilo uredu.ali zadnje vrijeme crni dim ide intenzivnog mirisa,gasi se i ostaje bez gasa..Tijekom vožnje smanji sam gas,ja mogu stiskat papučicu koliko hocu ali brzina opada.I čuje se neko rondanje.To mi se često događa u zadnje vrijeme.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu za što bržom servisnom intervencijom . Moguće neispravnosti su ; tlačne cijevi turbine, problem u dobavi goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, filter zraka, filter goriva, začepljenje na usinoj strani motora, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor temperature motora, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - CRNI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.04.2013 13:54:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav...vezano za lagunu dci 120 ks..auto dimi crno...želim samo savjet...turbo novi,interculler čist(nema propuštanja) u sistemu,egr čist,grana čista...e sad,dali treba obratiti pozornost na dize..pošto sam primjetio da baš na ispuhu jako smrdi(grize za oči)..i koliko taj poslić košta...?

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite na auspuhu nastaje kada u motor ulazi previše goriva i kada nastaje nepotpuno izgaranje dizel goriva. Moguće neispravnosti su ; sušenje na usisnim kanalima glave motora, djelomično začepljenje auspuha, filter zraka, neispravan EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usinom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Cijenu popravka mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,6 i. 16V - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.03.2013 18:31:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav! ovako imam pitanje za Vas u vezi one famozne zute lampice motora. radi se o cliu 1.6 16v 2004g i upaljena mi je ta lampica vec neko vrijeme, predpostavljam da se radi o lambda sondi jer motor sasvim normalno radi nisam primjetio nikakve probleme..moze li se to ikako rijesiti bez da se kupuju nove sonde? Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Sve se može riješiti pa i ovo što svijetli lampica motora u Vašem vozilu . Spomenuta lampica se može upaliti zbog dvadesetak i više razloga a lambda sonda je samo jedan od tih razloga . Ako lambda sondu mijenjate na osnovu pretpostavke da je eventualno neispravna , lako se može dogoditi da potrošite novce i da ne otklonite kvar. Ispravni postupak bi bio da se najprije napravi dijagnostika motora , da se točno defektira neispravnost i da se nakon toga otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 06.03.2013 20:52:16
Slika
PITANJE:

lambda sonda za megan 2007,cijena i ugradnja orginala i zamjenska koja se isplati i na kaj može utjecati,hvala

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je stvarno neispravna lambda sonda onda njezinu cijenu možete saznati u svakom skladištu dijelova Renault kada navedete broj šasije vozila. Cijena rada za ugradnju lambda sonde je 100,- kn . Često puta kada ne radi lambda sonda uzrok nije sama sonda nego moguće brojne druge neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh