Danas je: 30.04.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT SCENIC 1,9 DCI - LUPANJE U DESNOJ STRANI MOTORA ?

Datum objave: 23.02.2014 12:18:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam sljedeći problem s automobilom. Imam automobil Renault Scenic 1.9 dCi 88kw 120 ks, 2005 godina prošao 137000 km. Automobil je redovito servisiran, mjenjam mu od dana kupnje svakih 10000 km ulje, filter-ulja, filter-goriva, filter zraka te ga zaista pazim i čuvam. Ali odnedavno imam jedan problem s automobilom. Naime automobil mi ima zvuk motora kao čuje se nekakvo "čekičanje" koje me kao laiku kad gledam odakle dopire zvuk vuće na lijevu stranu motora (gledano od prednje strane, desna iz unutrašnjosti automobila). To tuckanje je trajalo jedan dan te sam otišao u ovlašteni servis Renault-Gašperov Split gdje su ustanovili da s automobilom je sve u redu. Na automobilu su uradili cijelu dijagnostiku i pregled te su utvrdili da je automobil cijeli ispravan, nakon pregleda sam otišao na tehnički pregled i registraciju i automobil je sve prošao kao nov. Misleći da je taj problem "sam od sebe riješen" te radi preventive u rezervar sam ulio ADITIV za dizel motore za pročišćavanje dizni ali međutim jučer mi se ponovila ista stvar. Prije samog pregleda u ovlaštenom servisu i tehničkog mu je sve zamjenjeno kao što sam naveo u prijašnjem odlomku. Dostavljam Vam par videa (nije moj automobil, ali našao sam na youtubu identičan zvuk odnosno problem) čitajući dosta po forumima, ljudi su naviše spominjali senzor radilice, visokotlačnu pumpu za dovod goriva. Inaće automobil radi izvrnso, ubrzanja i potrošnja je kao i prvog dana. Također sam primjetio da mi automobil SAMO prilikom NAGLOG dodavanja gasa ne velku količinu sivkasto-crnog dima iz auspuha (EGR ventil???) (kad lagano ubrzavam NE) i da prilikom tog ispuštanja dima (koje se uvijek događa između 1900-2100 okretaja u minuti prije i poslje tih okretaja ne) te također automobil TRZA-TRESE (samo u navedenim okretajima) te sam mišljenja da kako on trza i trese izbacuje taj dim. normalan rad motora: http://www.youtube.com/watch?v=G56i6QZaPoI UDARANJE rad motora: http://www.youtube.com/watch?v=AP_gnhXihmE UDARANJE rad motora: http://www.youtube.com/watch?v=uINcE9kKWlA Unaprijed hvala puno.

ODGOVOR:

Zvuk koji s emože čuti na linku ( you tube ) stvara jedna od diza . Istu treba defektirati a nakon toga popraviti ako je moguća ili po potrebi zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ZAŠTO SE ISPRAZNI AKUMULATOR ?

Datum objave: 20.02.2014 18:54:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam clia 1.2 benzinac iz 1998.Otkako sam kupio auto,brzinomjer mi malo radi malo ne (jos nisam skuzio po kojem pravilu,nekad radi cim upalim auto,nekad nakon 20 min voznje,nekad uopce ne), te mi se zna upaliti lampica od stuje pri vecim brzinama(konstantno svijetli,ne blinka).Auto je na taj nacin normalno radio 2 godine (pali,vozi, a brzinu pretpostavi po zvuku motora i stupnju prijenosa) prije nego je dosao u moje ruke, te je i meni tako radio skoro vec godinu dana. Problem se pojavio prije otprilike 2mjeseca kada mi se ispraznio akumulator te sam ga zamjenio. Pred tjedan dana sam auto nije htio upaliti jer mi je novi akumulator bio prazan; prijatelj je došao do mene, te smo spojili akumulatore (usput sam ocistio sve elektricne kontakte) i od tada auto normalno radi.Zanima me sto je moglo tako brzo isprazniti akumulator (svjetla ili tako nesto nikad nisao ostavio upaljenima preko noci)? preptostavljam da je problem u alternatoru,ali ako je, zasto je prosli akumulator normalno radio 3 godine(za koje znam,mozda i vise)? Ili je mozda novi akumulator neispravan. Mozda je problem puno slozeniji od ovoga,ipak ja sam samo amater koji zna samo neke osnove,te se zato obracam Vama za Vase strucno misljenje, i po mogucnosti pridjelog kako postupiti. Nadam se da sam problem dovoljno dobro opisao,te da Cete biti u mogucnosti mi pomoci. S poštovanjem, Ante Vučemil

ODGOVOR:

Neispravnosti zbog kojih brzinomjer ne radi mogu biti ; senzor brzine vozila na mjenjaču , konektor senzora brzine, konektori instrument ploče, instrument ploča ( najčešče puknuće hladnog lema ) . Akumulator se može isprazniti zbog nekoliko razloga i to ; neispravnost samog akumulatora, neispravnost regulatora napona, niski napon kojega stvara alternator, pad napona u pojedinim električnim vodovima i na pojedinim električnim konektorima i kontaktima, neispravnost nekog od brojnih električnih potrošača koji mogu nekontrolirano izvlačiti struju iz akumulatora dok je vozilo u stanju miriovanja . Najčešće sje to displej radio aparata ili neki drugi elektronski dio . Najbolji način ispitivanja je pomoću ampermetra . Tada se može izmjeriti koliko pojedini potrošači vuku struje iz akumulatora . Na Vašem vozilu je maksimalno dozvoljeno do 0,1 A ( amper ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA II - BRISAČI

Datum objave: 06.02.2014 07:59:19
Slika
PITANJE:

Postovani gos Meic! Imam problem sa brisacima na renault laguni 2. Radi mi samo 1 brzina i problem je sto se brisaci krecu po staklu kao da zapinju za nesto odnosno kao da poskakuju i cini mi se da rade presporo a uz to sto je brzina veca kao da motor nema snage da ih vrati nazad .znaci gore idu brzo a nazad jedva da idu. hvala i pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu najprije treba provjeriti osovine i ležajeve poluga brisača. Na istima se najvjerovatnije pojavio preveliki otpor i trenje . Obradom osovina i ležajeva te podmazivanjem , rješava se ovaj problem .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI 4X4 - IMA ZVUK " KAO TRAKTOR "

Datum objave: 02.02.2014 17:02:26
Slika
PITANJE:

POzdrav. Molim Vas za mišlenje ,u čemu je problem. Imam scenic-a 4x4 1.9 dci. Kupio sam ga sa kvarom kardana. Stavio nov kardan, negde 14 dana avto išao lepo -bez vibracija... Onda je počelo. Dolazi do vibracije - ima zvuk " kao traktor" ali u specifičnoj situaciji. Naprimer kada usporavam da skrenem iz ceste na recimo parking. Prebacim u 2 brzinu ( obrtaji padnu na okolo 1500) ili u 3 brzinu ali, da avto več malo gubi snagu dolazi do jake vibracije - ali ne mogu odrediti gdje točno. Imam osječaj više sa desne strane ispred ( tu počinje) i ako tako nastavim u malim obrtajima - trese se kao traktor sve - jaka vibracija.Isto se dešava da vozim oko 60 km/h u 5 brzini, da stisnem gas do kraja opet ista vibracija koja prestaje malo za time ( to se isto dešava i u jačem ubrzavanju- ali nije to neko posebno ubrzavanje- ono normalno malo jače stisneš gas). Ustvari ako vozim avto na 1500 okretaja on počinje sa vibracijom karoserije - kada prelezi ove obrtaje i malo dobije snage ide normalno. Promenio sam prednji desni nosač motora, sve izpod avta 1000 puta izprobano, da je sve zategnuto.... Bi sam več kod 3 mehaničara - nije im jasno u čemu je fora. Motor ide dobro- kao što treba- ispitivali i diagnostiku motora ali nije u njemu problem. Molim Vas dok nisam izgubio sve živce ( i novac) Šta , da radim, da odkrijem ovo misteriju????? Više ili manje mahaničari se slažu, da dolazi do vibracije na karoseriju- ali od čega - i kako to ispitati?? ( jedan kaže da su gumilageri na kardanu pretvrdi- ako rukom izprobam jako je čvrsto - možda 1-2mm mogu pomeriti gumi lager...neznam više šta.. ) HVALA NA ODGOVORU!!! LP Danilo

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu postojati tri uzroka zbog kojih nastaju vibracije koje se prenose na karoseriju . Prvi uzrok je kardansko vratilo, drugi uzrok je desna poluosovina, treči uzrok je diferencijal . Napravite test na slijedeći način : demontirajte kardansko vratilo i obavite probnu vožnju , ako tada nema vibracija uzrok je kardansko vratilo . Ako vibracije postoje i dalje , mogući uzroci su poluosovina sa zglobovima ili diferencijal . Nađite stručnu osobu koja Vam može obaviti ovo ispitivanje i defektažu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - PREDNJI KOTAČ JE POČEO BLOKIRATI ?

Datum objave: 25.01.2014 14:49:02
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meic, cesto citam Vase odgovore, sada i ja trebam Vasu pomoc. Radi se o Renault Cliu 1.2 1991. g. bez ABS-a. Prije dvije godine sam mijenjao prednje diskove i plocice. Prije godinu dana je prednji lijevi kotac poceo blokirati u voznji. Problem je bio u zahrdalom klipu koji nije bio ociscen prilikom promjene diskova pa se klip nije vracao. Oba prednja klipa su ociscena, zamjenjena gumena crijeva i sve je bilo u redu. U meduvremenu sam zamjenio oba zadnja cilindra i plocice (bubnjevi). Prije dva tjedna mi se dogodila ista stvar s prednjim lijevim kotacem. Odlucio sam promijeniti gumice i klipove na prednjim klijestima. Gumice su zamjenjene, ali klipovi nisu, dobio sam informaciju da klipova vise nema za kupiti, samo cijela klijesta (Bendix tip). Nakon testne voznje sam primjetio da auto dobro koci, klipovi se vracaju, auto ne vuce, ne vibrira, normalno se ponasa sve dok se ne zakoci do blokiranja kotaca, tada lijevi kotac blokira ranije. Prilikom svake voznje provjeravam diskove i lijevi je uvijek topliji. Serviser mi je rekao da to moze biti jer su lijevi disk i plocice "malo spaljeni". Ipak ponekad plocica neko vrijeme ostane kociti, ali se tokom voznje vrati (provjereno zaustavljanjem bez kocenja). Serviser smatra da su klijesta od pregrijavanja deformirana sto po mom misljenju moze biti razlog ne vracanja, odnosno sporog vracanja klipa, ali neznam da li zbog toga moze jace kociti, ranije blokirati i vise se grijati? Moze li uzrok tome biti neki problem u zadnjim kocnicama, da se ponovno podese ili moze utjecati rucna koja prvo blokira desni kotac? Moram napomenuti da se ne sjecam da li su zadnja gumena crijeva promjenjena pa neznam da li i to moze utjecati? Da li se mozda previse koncentriramo na lijevu stranu, koja mozda radi normalno, a desna koci preslabo? Serviser odbacuje sumnju u: - glavni cilindar jer kaze da bi onda blokirao i zadnji desni kotac sto ne mogu utvrditi, nisam mogao primjetiti ikakvo zagrijavanje bubnjeva pa niti razliku u temperaturi ili miris. - prednje diskove i plocice jer bi onda kocnice vibrirale i cvilile sto se ne dogada. Molim Vas za da me uputite u redoslijed otkrivanja koji dio sustava nakon svega recenog bi trebalo gledati ponovno, sto bi moglo biti uzrok ovakvom radu kocnica. Ne bih htio mijenjati dijelove nasumicno, naravno da zelim da bude sto jeftiniji popravak, ali sigurnost mi je ipak bitnija. Namjeravam ponovno odzraciti sve kocnice, u knjizi koju imam pise da je redoslijed prednji lijevi, desni pa zadnji lijevi, desni. Na internetu vidim da vecina pise da se ide obrnutim redoslijedom. Utjece li redoslijed na ispravnost odzracivanja i koji redoslijed preporucujete? Ispricavam se zbog poduljeg teksta, ali sto vise informacija imate, trebalo bi biti lakse pronaci problem. Unaprijed se zahvaljujem na profesionalnom odgovoru, lijep pozdrav. S postovanjem, Nikola Stilinovic

ODGOVOR:

U vezi problema s kočnicama postoje samo dva moguća uzroka . Jedan uzrok je gumena flekisbilan cijev prednjeg lijevog kotača ( nju ste već zamijenili ) . Drugi uzrok je kočni cilindar prednje lijeve kočnice . U ovom slučaju treba obaviti servis prednjeg lijevog kočnog cilindra i nakon toga obvezno ugraditi nove kvalittene disk pločice. Prilikom servisa kočnog cilindra radi se čišćenje i poliranje cilindra i klipa , ugrađuje se nova unutrašnja gumena brtva i ugrađuje se vanjska zaštitna gumena brtva. Kočnice možete odzračiti bilo kako , bitno je da iz kočnica iziđe sav zrak . Za detaljnije objašnjenje možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16 V - POVREMENO NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 20.01.2014 18:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Ponovo vam se javljam da dopunim svoj upit od jučer jer mislim da vam nisam predočio sve detalje ticano kvara na mom Renaultu Megane. Naime radi se o sljedećem: Prije zamjene senzora radilice, upalila mi se kontrolna lampica "service" koja se poslje zamjene dijela ugasila. Sada mi ne svijetli nikakva lampica na ali je isti problem i dalje prisutan (povremeno kada je zagrijan motor auto vergla, ali neće da upali.Auto kada radi, radi prilično ravnomjerno i bez nekih vidnih probleme, isto se ponaša i u vožnji, dobro vuče i nema zatrzavanja. Npomenuo bih još samo da su u auta zamijenjene sve četiri bombine i akumulator. Molim vas da mi kažete vaše mišljenje o kakvom je kvaru riječ, jer ovi u servisu izgleda nemaju pojma, nego bi mijenjali dio po dio dok ne pogode. Još jednom hvala na vašem vremenu i odgovoru. Pozdrav.

ODGOVOR:

U ovom slučaju dijagnostiku treba raditi kada motor ne može upaliti . Tada se može utvrditi ima li iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima. Ako iskre na svjećicama nema ispituju se ; senzor radilice, bobina, električna instalalcija od bobine do ECU centrale, ECU centrala. Ako na svjećicama ima ispituje se sustav dobave goriva i to : tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Nakon dobro obavljenog posla kvar se defektira i otklanja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 20.01.2014 15:41:54
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, Imam Renault Megane 1,4 16V, 2005.godište. Auto je prešao 105.000 km i na 90.000 rašen mu je veliki servis u ovlaštenom servisu prije 2 godine. U zadnje vrijeme auto mi neće da upali iako vergla kao lud. Nakon nekoliko pokušaja auto upali i onda normalno radi. Pošto se to sve češće pojavljivalo, otišao sam na servis i dijagnostika je pokazala senzor radilice.Promjenjen je novi (u novoga senzora bio je drugačiji priključak pa je majstor sjekao kablove i stavio priključak od novoga senzora) na računu stoji da je senzor za Clio II. Auto je poslje toga jedno vrijeme dbro radio ali se nakon dva mjeseca javio isti problem i sve je izraženiji, tj. auto kad je zagrijan neće nikako da upali a kad je hladan motor pali iz prve. Sada sam primjetio i da pri paljenju stiskao kvačilo ili kočnicu auto reagira isto,tj, počima da vergla,a pri stisnutoj kočnici trebalo bi samo da da kontakt. Unaprijed hvala na vašem odgovoru. S poštovanjem,Klaić.

ODGOVOR:

U momentu kada motor ne pali treba provjeriti da li je uzrok ugrađeni senzor radilice ili nije . Ako uzrok nije senzor radilice onda treba ispitati i druge faktore utjecaja . To mogu biti : veliki pad napona prilikom startanja motora, elektropokretač, sustav za blokadu paljenja, čitač kartice, loša iskra na svjećicama, bobina, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, niski tlak goriva, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, elketrična instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - POVEĆALA SE POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 08.11.2013 07:10:39
Slika
PITANJE:

Postovani, posjedujem clio II 1.2 16V, 2004 god sa 92500km. Prijemjetio sam u zadnjih par mjeseci povecanu potrosnju motornog ulja. Koristim elf 10W40. Auto je do nedavno trosio oko 1deci na 10000km, a sada sam primjetio da potrosi oko 1-2 deci na samo 1000 km. U meduvremenu ulju nije mjenjana gradacija ulja niti proizvodac. Relacije voznje su iste i auto vozim samo ja. Prijatelji vele da su mozda otisle gumice ventila il cak karike. Meni je to sve cudno jer je auto poceo trositi ulje skoro preko noci,a do sada ga skoro nije trosio uopce. Molim Vas za savjet sto napraviti i sto prvo prekontrolirati. Unaprijed zahvalan, Ivica Šerlija

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je još uvijek u granicama normale . Potrošnja ulja se u ovom slučaju može povećati samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U većini slučajeva uzrok su istrošenje na vodilicama i brtve na vodilicama ventila. Uz to treba naglasiti da motor troši uvijek više ulja kada je u motoru staro ( dotrajalo ) ulje . Ova potrošnja bi se mogla smanjiti i upotrebom Ceramic tretmana . O tome možete više pročitati na mojoj stranici .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 08.10.2013 14:18:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, naime nedavno sam kupio Clio 1.2 8v 2002. god koji malo previše troši. Riječ je o skoro 10 l/100km. Vožnja je kombinirana, čak i više ima otvorene. Što je razlog tolike potrošnje i što preporučate prvo učiniti, odnosno što prvo provjeriti.

ODGOVOR:

Povećana potrošnja goriva može nastati zbog brojnih neispravnosti . Najčešće su to neispravni ; pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač mase zraka, zaklopka snge, električna instalacija motora, regulator tlaka goriva, injektori, filteri, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje na usisnim kanalima ) , kompjutor motora. Kada se stručno i detaljno sve ispita sigurno će se znati zbog čega motor ima povećanu potrošnju goriva.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - KAKO DA NAMJESTIM FAZU MOTORA ?

Datum objave: 04.10.2013 15:50:34
Slika
PITANJE:

Pozdrav dali bi mi mogli reci kako nastelovat fazu paljenja na renolu laguni 2.2 16 ventila zanimaju me tvornicke oznake ne mogu nikako namjestit fazu moje oznake su se izbrisale

ODGOVOR:

Vi postavljate vrlo stručno pitanje u vezi faze motora a ne navodite vrlo bitne činjenice . Niste naveli : godinu proizvodnje , vrstu motora ( benzinski, dizel ) , snagu motora, oznaku motora ) . Pretpostavljam da se radi o dizel motoru 2,2 DCI kodne oznake: G9T 600 . Za taj motor ne postoje nikave oznake faze nego se u tu svrhu koriste alati za blokdu bregastih osovina i radilice . Kada se obavi blokada motora sa spomenutim alatima onda je to točan položaj faze i tada se može raditi na razvodnom mehanizmu . Broj spomenutih alata je : No. 1536 , No. 1537, No. 1534 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - TEMPERATURA DISKOVA ?

Datum objave: 03.10.2013 15:32:48
Slika
PITANJE:

Poštovani! Koja bi bila normalna temperatura prednjih diskova tj.felge kod renault trafic? Kod mene se zagriju preko 100 stupnjeva u normalnoj gradskoj vožnji. Mehaničar me uvjerava da je to normalno.

ODGOVOR:

Temperatura diskova u normalnoj vožnji po ravnom je oko 30°C . U gradskoj vožnji prilikom čestog kočenja to može biti oko 60°C . Na velikim nizbrdicama prilikom intenzivnog kočenja to može biti 300°C . Najbitnije je da na kočnom sustavu ne dolazi do blokade , odnosno da se disk pločice vračaju u prvobitni položaj . Ako to nije tako onda se događa da kočnica stalno koči . Tada temperatura diskova može biti i 600°C .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,4 i. - NITKO NE ZNA NAĆI KVAR ???

Datum objave: 26.09.2013 15:16:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Renault Clio 1.4, 2001.g., auto je već 3 mj. stalno po servisima, mjenjana je centralina, ključevi, zupčasti remen, dizne, filteri ulja, zraka i slično... auto kada se spoji na komp. ne izbacuje nikakvu grešku ali ima problem s paljenjem. Naime auto bez obzira na vremenske uvjete ponekad neće upaliti. Kada upali broj okretaja se stalno diže na 3000, 3500 i slično, malo baca crni dim, a malo bijeli i iz auspuha curi voda. Kod filtera zraka non stop baca ulje. U servisu su rekli da je s autom sve u redu i da ne mogu naći kvar. Bio je u ovlaštenom servisu u Renaultu i nakon toga kod neovlaštenog mehaničara. Ulje i gorivo nigdje ne curi, tekućine imam stalno, motor se ne grije. Naime, primjetio sam kad razina ulja u motoru padne blizu donje granice auto počne raditi normalno, čim ga dospem opet isti problemi. Molim vas da mi kažete koji je mogući problem budući da nitko ne može otkriti kvar.

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste imali sreče sa servisima , odnosno niste odabrali pravi servis . Sve što ste naveli može se riješiti , odnosno mogu riješiti u svom servisu . Ovom prilikom ću Vam navesti tri osnovna uzroka koji mogu biti a to su : mehanički sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Kada se obavi stručno i detaljno ispitivanje svih dijelova navedenih sustava točno se može znati što je neispravno i tada se mogu otkloniti otkriveni kvarovi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 12.09.2013 14:02:50
Slika
PITANJE:

s postovanjem,imam reno clio 1999 god benzin,zanima me da li postoji ikakva mogucnost da sam sebi promijenim zupcasti remen,odnosno da li postoje ikakva pravila prilikom postavljanja istog i da li postoje kakve zabiljeske na motoru,mislim polazne tacke ili tako nesto,kako se to radi,napomena da mi je remen puko prilikom skidanja i da nismo uspjeli prije obiljezit,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točno je da postoje točne oznake na remenici radilice i na remenici bregaste osovine ( vide se kada se demontira poklopac zupčastog remena i remenica kanalnog remena ) . Uz to servisi koriste jop specijalni alat za zatezanje natezača i za provjeru napetosti remena . Ja osobno ne sumnjam u Vaše sposobnosti da sami obavite zamjenu zupčastog remena, natezača i pumpe za vodu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - NEMA SNAGE I CRNO DIMI ?

Datum objave: 10.09.2013 06:37:03
Slika
PITANJE:

Dobar dan trebao bih pomoc imam renault megana II 1.5 dci 2003 godina ima 198 000 tisuca,e ovako upalio sam ga i on se ugasio i upalio sam ga ponovo kada sam krenuo sa njime auto je poceo dimit crni dim i jedva da se kreto.i cuo sam cudno lupanje kada se da malo jaci gas.i dimi crno.malo mi je trosio vise ulja prije toga kvara.pa vas molim da mi pomognete i odgovorite.hvala gospodine

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije terba obaviti dijagnostiku motora i tada će se sigurno otkriti sve neispravnosti . Prvi korak je provjera ispravnosti mehaničkog sustava motora . Moguće neispravnosti su : faza motora, kompresija, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha . Nakon ovoga ispitivanja i nakon što se otklone pronađene neispravnosti mogu se po potrebi raditi i ostala ispitivanja kao što su ; tlak turbine, pojedini senzori motora, sustav za dobavu goriva u motor .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MJENJAČ OSTAO U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 11.08.2013 10:45:14
Slika
PITANJE:

Postovani prijatelju, imam Renault Megane 1.9 dti 72KW 99god. Veoma sam zadovoljan njime ali me od skoro muci jedan problem, isao sam petom brzinom, kada je od jednom menjac ispao iz te brzine, vratio sam rucicu u prvobitni polozaj i ubacio u brzinu, nakon krace voznje morao sam da usporim kada sam ubacio u trecu brzinu, menjac je ostao zaglavljen u toj brzini, mogu pomeriti rucicu da izbacim, ali ne i da promenim brzinu,zato se i obracam vama, ostala je u trecoj brzini zaglavljena. Stime vas molim za savet sta mi je ciniti, i kako da otklonim kvar, hvala vam unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kvar u samom mjenjaču . Mjenjač treba demontirati, rastaviti, zamijeniti istrošene dijelove, složiti ( vrlo stručno ) , ugraditi . Ako se sve napravi stručno i kvalitetno , taj isti mjenjač će bez greške raditi još godinama . Ne smije se zaboraviti da se ulje u mjenjaču mijenja svkih 60.000 km .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - NEOČEKIVANI KVAR ?

Datum objave: 31.07.2013 09:48:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za pomoć i savjet. Imam Reno Clio III, 2008, 83000 km, redovito servisiran i održavan u ovlaštenom servisu. Do prije par dana bila sam prezadovoljna isti, međutim prije dva dana, bez bilo kakvih prethodnih naznaka, u vožnji mi se upalila lampica koja signalizira kvar na motoru i nakon par metara auto je stao, ugasio se. Vučna služba ga je odvezla u ovlašteni servis gdje su nakon dužeg vremena ustanovili da je .."pukla opruga ventila i da popravak iznosi 6000,00 kn".Zanima me kako je moguće da se takav kvar uopće desi i da li proizvođač- zastupnik za RH snosi troškove popravka. Molim Vas pomozite,savjetujte..uputite što mi je činiti?

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da je automobil tehnička tvorevina koja je izrađena s odgovarajućim materijalima i u odgovarajućoj klasi kvalitete i to važi za automobile svih marki . Kada bi automobil bio izrađen od materijala kakvi se koriste u avionskoj ili svemirskoj tehnici , onad bi njegov jek trajanja bio 50 i više godina a kvarovi ne bi postojali . Međutim cijena takovog automobila bi bila 20 i više puta veća . Ako je Vaše vozilo u garanciji onda troškove ovakvih kvarova snosi proizvođač vozila ( zato i postoji garantni rok kao za svaki proizvod ) . Ako je vozilo izvan garancije sve troškove bilo kavih kvarova snosi vlasnik vozila. Moja svjet je da provjerite u servisu da li ovaj kvar može ići pod garantni popravak . Ukoliko to ne bi bilo moguće razgovarajte sa stručnjakom za pravne propise , možda takva osoba uspije. Moram još naglasiti da su uvjete ( prava i obveze u vezi garantnog roka i Vaših prava ) u korist proizvođača vozila pisali najbolji timovi pravnih stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. 16V - KAKO PRONAĆI KVAR ???

Datum objave: 28.07.2013 19:11:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vjerujem da je ovo već poznato pitanje vezano uz Renault Clio 1.2 16v. Radi se o modelu Storia iz 2006.g. Auto je kupljen nov i prešao je 42000km uglavnom gradske vožnje, zimus je promjeno remenje, zatezači, i sve tekućine, vodenu pumpu nismo dirali jer nije pokazivala znakove puštanja niti auto gubi vodu, u motoru je ulje castrol sport 5-40 ako se dobro sjećam i redovito je mijenjano svakih 10000km a prva izmjena je rađena na 5000. Prije jedno godinu dvije sam imao problem sa trokiranjem i gubitkom gasa, računalo je javilo grešku i prelemljeni su kontakti papučice gasa. Od tada do unazad dva mjeseca nije bilo apsolutno nikakvih problema - prezadovoljan potrošnjom, radom i autom u cijelosti. No unazad dva mjeseca situacija se mijenja, auto počinje trokirati povremeno, u početku sa promjenom tj porastom temp. motora a sada sve češće i češće. Išao sam na dijagnostiku ništa nije javilo, nikakva lampica se ne pali, auto pali normalno vuče odlično dok je čok upaljen ili dok radi klima!!! međutim kada se ugasi čok počinje šou, auto kao da radi na 2 ili 3 cilindra no rade sva 4. Pokuušao sam sa zamjenom indikatora temperature, čistio sam filter goriva, sipao aditiv za čišćenje injektora, uzeo sam novi injektor i mijenjao ga ne bi li ustanovio ikakvu promjenu u radu, mijenjao bobinu, skidao kablove jedan po jedan za vrijeme rada motora, mijenjao indikator broja okretaja, čistio svjećice, čistio leptir ler gasa, čistio sam i filter goriva nije bio značajno prljav - ništa nije uvjetovalo ikakvu promjenu. Sada auto počinje trzati u 3oj ili 4oj brzini i to sam primjetio sve češće i češće na nekih 2500 do 3000 okretaja, išao sam i na autocestu, držao sam ga konstantno na 150km/h od Osijeka do Sl. Broda i nazad da ga propirim, bez greške je odradio... Jednostavno kad se zagrije motor i kada padne na ler gas on počne raditi kao neki dizelaš ispod 500 okretaja, tako radi nekih desetak sekundi i onda kao da nešto probije u njemu i okretaji se dignu, onda to traje neko vrijeme pa opet i tako... Čak sam probao voziti otvorenog rezervara - ništa potrošnja goriva je zadovoljavajuća za gradsku vožnju oko 8l i moram reći da pazim na promjenu brzina a redovito ga i "tjeram"... Nadam se da vas ova litanija neće odbiti od čitanja,da nisam nešto zaboravio spomenuti a što bi vam moglo dati neku ideju. Što da sljedeće probam imate li neku ideju, hvala puno na odgovoru...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti u povremeno lošoj iskri na svjećicama i u nejednolikoj količini goriva na injektorima . Loša iskra na svjećicama može nastati zbog svjećica, kablova, bobine, ulaznog napona na bobinu, električne instalacije motora . Razlika u količini goriva najčešće nastaje zbog nečistih injektora, regulatora tlaka goriva, pumpe za gorivo . Isto tako uzrok mogu biti pojedini senzori davači aktuatori i na kraju ECU centrala motora . U ovom slučaju bi ispitivanje trebalo raditi u vožnji kada motor loše radi . Tada bi na ekranu ispitnog uređaja trebalo pratiti sve potrebne podatke ( napon na svjećicama, vremsko trajanje iskre , probijanje visiokg napona, rad lambda sonde, mjerača mase zraka i svih ostalih davača i aktuatora. Ovakvih kvarova ima i nisu rijetka pojava , međutim treba biti uporan i rezultat će doći .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TRAFIC 2,5 DCI - NITKO NE ZNA ŠTO JE ?

Datum objave: 22.07.2013 06:35:59
Slika
PITANJE:

poštovanje.posjedujem renaul traffic 2007g motor 2,5dci 107kw.naime dogada mi se kada je toplo vrijeme(vrucina) upali lampica od grijaca i servis pr cemu motor izgubi snagu kao da turbinu iskljuci.a to se događa kada recimo trečom brzinom ubrzavam s 1200okretaja motora na vise,bio sam na dijagnostici te mi nitko ne moze reci 100posto sto se dogada.izbacuje mi gresku df053 i df228.molim vas za savjet unaprijed hvala.pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; zrak u sustavu goriva, filter goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, EGR ventil, dize, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Dijagnostiku niste odradili u potpunosti i zato ne znate što je neispravno . Dijagnostika nije samo ukopčavanje dijgnostičkog kompjutora i očitanje grešaka . Dijagnostika je skup mnogih aktivnosti i pojedinačnih ispitivanja nakon kojih se sigurno zna što je neispravno .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 20.07.2013 12:14:24
Slika
PITANJE:

Postovani imam renault lagunu 1.8, 6v, 1997.g,332.000 km. Sam je održavam, imam ugrađen plin. Prije par dana se počela penjati temperatura, promijenio sam termostat i prekidač i opet isto. Izgleda da se radi o brtvi glave. Da li mislite da se mogu sam upustiti u promjenu brtve i na što moram obratiti pažnju? Puno hvala

ODGOVOR:

Nemam nikvog razloga da sumnjam u Vaše stručno tehničko znanje i mogućnosti . Kada demontirate glavu motora obavite kompletno uređenje glave . To znači da po potrebi zamijenite sve vodilice ventila, da obavite brušenje ventila, da obavite obradu siceva ventila, da zamijenite sva brtvila glave, da ispravno podesite ventile, da točno namjestite fazu motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DTI - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 17.07.2013 11:59:04
Slika
PITANJE:

renol laguna 2.2 dti 2003.mjesa vodu i ulje al nema pritiska u posudi od vode mjenja sam brtvu glave i brusio glavu bez uspjeha blok je u redu i glava je u redu dali je uzrok mali hladnjak kod filtera znate li mozda u cemu je problem.hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ako je sve u redu što ste naveli , uzrok može biti hladnjak za ulje. U hladnjaku za ulje je veći tlak nego u rashladnom sustavu i ulje može iz hladnjaka ulja na taj način ulaziti u rashladni sustav motora.

na vrh Povratak na vrh