Danas je: 19.06.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Datum objave: 05.03.2012 23:33:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu

ODGOVOR:

Ako ste Vi obavljali radove na motoru , tada sigurno znate gdje nastaje lupanje . Prema Vašem opisu pretpostavljam da je to na klipovima ili na ležajevima radilice. Česti uzrok koji se neopravdano zanemaruje je simetričnost i paralelnost kučišta ležajeva radilice, deformacija radilice, problemi s tlakom ulja . Ako sada motor opet lupa, najbolje je da skinete karter i provjerite sve ležajeve radilice . Na taj način čete otkriti koje mjesto je kritično . U tom slučaju bi trebalo rastaviti motor i obaviti kontrolu kućišta ( gnijezda ) ležajeva radilice .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V - NE RADI ZRAČNI JASTUK ?

Datum objave: 29.02.2012 13:29:34
Slika
PITANJE:

Postovani mene zanima imam Renult Megane2, 1.6 16v al uglavmo problem je u tome sto mi svijetli lampica service i lampica od air baga,posto sam ja totalni neznalica zanimame sta bi to moglo biti, jedan majstor mi je nesto gledao i pricao o nekim kontaktima u zracnom jastuku od vozaca te o nekoj trakici unutra,tak nesto.Sad mene zanima u cem je tu problem i sta se tu da napravit jel se to popravlja ili mjenja?Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne radi sustav zračnog jastuka i zato svijetli kontrolna lampica . Radi toga svijetli i lampica SERVIS . Kada bi se otklonila greška na zračnom jastuku kontrolna lampica bi se ugasila . Nakon toga istovremeno bi se ugasila i lampica SERVIS . Moguće greške na sustavu zračnog jastuka mogu biti brojne, pa i greške koje ste Vi spomenuli . Rješenje je ispitivanje svih komponenata zračnog jastuka, defektiranje kvara, prijedlog rješenja i na kraju otklanjanje kvara .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - PROLUPAO MOTOR ???

Datum objave: 26.02.2012 17:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav vidim da ste svemoguci majstor pa da vam postavim pitanje ako imate vremena da mi odgovorite??imam renault megane 2006g-78kw-106km-1.5 diesel,vozio sam i odjednom je prolupalo u motoru,sto vise dajem gas vise lupa.zaustavim se nakon par km i zovnem vucu i odnesu me do majstora.majstor kaze to nije strasno ,to je remenica i on je zamijeni,da mi kljuc i ja krenem 1 km i ono opet lupa katastrofa.vratim ga nazad i on kaze aaaaaaa,otvori haubu.ja otvorim on kaze uuuuu pa to su sobe-injektori.ok ja odnesem provjerim sve sobe i sobe su OK-jos dodatan trosak.oodnesem auto kod drugog majstora i on kaze ja mislim da je ojnicni lezaj-i rastavi sve i stvarno ojnicni lezaj,izbrusio je gredu i ojnicu i stavio novi ojnicni lezaj i opet lupa.na kraju sad sam kupio i novu ojnicu jer vidim da tu treba zamijeniti i novu ojnicu sa lezajem(4-ta je u pitanju).sad vas pitam koliko je to sigurno kad zamijeni novu ojnicu koja je otisla k vragu i ojnicni lezaj+nove serafe i diftunge motora molim vas za misljenje i odgovor jer ja putujem za hrvatsku kostajnicu 400 kilometara je u pitanju? hvala

ODGOVOR:

Terminologija odnosno nazivi koje koristite nisu uobičajeni u auto struci . Na Vašem vozilu oštećen je ležaj radilice i klipnjača a možda i klip . Ako sada ne nađete ozbiljan , kvalitetan i profesionalan servis , opet nećete imati dobro popravljen motor . Kod ovakvih kvarova se mora napraviti sve po pravilima struke i maksimalno kvaliteno inače se kvar može ponoviti i biti još skuplji . Dobro se raspitajte i izaberite najstručniji servis .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.16V - ZAŠTO NE PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 21.02.2012 13:17:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem Renault Megane 1,6 16V 2001. godine sa ugrađenim plinom. Prešao je 196 tisuća km. Pojavavio mi se problem sa paljenjem kada je motor hladan. Kada ga palim moram barem 10 tak puta kratko zaverglati da bi motor upalio. Kada upalim motor cijeli dan auto radi bezprijekorno i pali savršeno. Vozio sam auto u servis "Auto Krešo" u Osijeku gdje su ga cijelog pregledali, napravili dijagnostiku, pregledali kompresiju, satima ispitivali i tražili grešku i nisu ustanovili u čemu je problem. Kažu da je motor odličan i da im nije jasno kako neće ujutro da upali. Nakon toga odvezao sam auto u Renaultov servis u Vinkovcima gdje su mi promijenili motorić ler gasa, svjećice i dizne međutim motor i dalje ujutro ne hladnoći ne pali. Odvezao sam auto u servis za auto plin gdje mi je majstor napravio servis plinskih instalacija i rekao mi je da problem nije u plinskim instalacijama. Napomenuo mi je da bi problem možda mogao biti u senzoru pumpe goriva kojem je funkcija da prije paljenja motora stvori određeni tlak u pumpi goriva jer je sličan kvar imao sa jednom "Lagunom". Kod Lagune taj se senzor nalazi u vratima sa vozačeve strane, a reagira čim se vrata otvore. Stoga Vas molim da mi odgovorite ako možete da li se i kod Megana taj senzor nalazi u vratima ili negdje drugdje. Da li je moguće da je u pitanju senzor pumpe goriva ili po Vašem mišljenju može biti i neki drugi problem. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli su samo nagađanja i teoretiziranje . Da to nije tako već bi imali riješen problem s paljenjem hladnog motora . Djelatnicima servisa ne mogu ništa zamjeriti jer su se trudili samo što nakon toga nedostaje rezultat . Ovom prilikom neću nabrajati još dvadesetak mogućih razloga jer od toga Vi ne bi imali koristi . Navesti ću samo dva osnovna razloga radi kojih motor ne pali a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav dobave goriva . To znači da u momentu kada motor ne može upaliti nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . Osnovni zadatak servisa je da utvrdi koji od dva sustva nije ispravan . Nakon toga se ispituju sve komponente sustava koji je zakazao . Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - LED U SUSTAVU GORIVA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:47:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan g. Meic. Imam jedno pitanje za Vas pa ako mozete da mi odgovorite. U autu Clio II, 1.5 dci zalediolo mi gorivo tj. voda u gorivu i sad on nekad upali i radi i ugasi se sam, primjetio sam da pumpica za naduvavanje goriva koja se nalazi ispred filtera vakumira u toku rada motora i jednostavno ne dolazi gorivo do filtera. Zanima me kako da rjesim taj problem i da li je dobro da uspem u rezervoar malo adativa ili benzina i koliko treva usuti ( ne znam sta je bolje da uspem) kako nebi vise ledio dizel. hvala Vam unaprijed i pozdravljam vas

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najjednostavnije rješenje da vozilo stavite u toplu garašu ili servis . Nakon toga će se led pretvoriti u vodu . Tada treba očistiti rezervoar za gorivo, očistiti cijevi dovoda goriva,  zamijeniti filter goriva , upaliti motor i pustiti da motor odradi 20 minuta na mjestu . Na ovaj način će sustav goriva opet biti čist .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI - ČESTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.02.2012 15:18:26
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

ODGOVOR:

Ako su dobri akumulator i elektropokretač provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, sustav grijača ( grijače, kontrolni modul grijača ) , senzor temperature motora, relej grijača . Nakon toga po potrebi provjerite : dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI -PROBLEMI S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.02.2012 19:09:18
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001.godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 146 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Pomagajte, hvala pozdrav

ODGOVOR:

Vašim vozilom setreba baviti jer kvar nije tipičan . Mogući uzroci su : električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,4 i. 16V - KATALIZATOR ?

Datum objave: 11.02.2012 19:01:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, molim Vas da mi pomognete riješiti problem. Imam Renault Clio 2 2003. god. 1,4 16v sa ugrađenim plinom. Raspao mi se katalizator(zveči). Čuo sam da je novi skup pa su me prijatelji savjetovali da ga izvadim i umjesto njega stavim običnu cijev. Neznam što se onda dešava sa potrošnjom i lambda sondom. Kako riješiti moj problem a sa najmanjim ulaganjem? Hvala Vam unaprijed na nesebičnosti i savjetima kojima pomažete. Ivan Raič

ODGOVOR:

Postoje i zamjenski katalizatori koji nisu skupi ( oko 800,- kn ) . Takvo rješenje je u svakom smislu kvalitetno jer će ispravno raditi i lambda sonda i biti će dobri ispušni plinovi kada motora radi na benzin .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TORZIONE OPRUGE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:52:10
Slika
PITANJE:

hteo bi pitati imam renault lagunu 2000bgodiste .imam problema sa zadnjom torzijom pala je do dole drzise na amortizerima kako da resim taj problem kako da je stelujem kakav je princip sta je potrebno da se uradi da bi resio taj problem ... i dali mozete da mi objasnite kako da ga resim sam UNAPRED HVALA...........CEKAM VAS ODGOVOR

ODGOVOR:

Ako niste nikada radili zadnji ovjes onda nemojte ni sada jer je za to potreban odgovarajući alat , radni uvjeti i tehničko znanje . Takve poslove možete naučiti jedino kada obavite praktičnu nastavu u  nekom servisu . Odgovor nija ohrabrujući za Vas ali to je realnost . Pojedina znanja i vještine ne možete steći putem dopisa ili kratkog objašnjenja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - VOZILO VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 07.02.2012 08:46:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, vec duze vremena pratim Vas forum sa pitanjima i odgovorima i mogu Vam reci da je jedan od najboljih pa Vam se i ja javljam sa svojim problemom. Naime vlasnik sam Megana II 2004 godiste 1.5dci koga sam uvezao pre cetiri godine. Auto je presao 175000km. Imam problem jer vec neko duze vreme auto vuce u levu stranu.Na pravcu blago vuce u levo tako da uvek mora da bude korekcija na volanu. Prilikom polazenja iz mesta i prilikom stajanja volan se uvek zakrene u levo za par stepeni.Obilazio sam mnoge majstore u Srbiji i dobijao razlicite odgovore.Centriranje trapa je u redu, nema lufta u ni jednom delu prednjeg trapa, gume su probane i letnje i zimske i uvek isto. Na nekom forumu sam procitao da je to greska kod tih megana jer ima elektricni volan. Ja u to bas ne verujem.Posto u Krusevcu i okolini vise nema majstora kod koga nisam bio molim Vas da mi odgovorite da li postoji resenje za ovaj problem. Da dodam samo da auto nije nikad bio havarisan.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Vi sigurno znate činjenicu da se neki kvarovi mogu otkriti i defektirati samo neposrednim uvidom na vozilu . Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo navesti što sve može biti uzrok . Ispitajte slijedeće : prednje kočnice ( moguća blokada ) , poluosovina i homokinetički zglobovi , odstupanje dijagonala ( od prednjeg lijevog do zadnjeg desnog kotača i od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotača ) , mehanički utjecaj zubne letve volana, nevidljiva deformacija na hvatištima prednjih ovjesa, utjecaj kotača ( nevidljive deformacije ) . Osnovni zadatak servisa je da obavi sva potrebna ispitivanja na Vašem vozilu , da otkrije neispravnost , da Vam predloži rješenje . Ako takav servis nemate u vašoj blizini , potražite ga negdje dalje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CAMPUS 1,1 S - VELIKA POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 27.01.2012 18:23:44
Slika
PITANJE:

renault 5...pozdrav gospodine meic,imam problema sa potrosnjom navedenog vozila..naime radi se o renaultu 5 campusu-1991,1.1 benzinac.. auto sam nedavno kupio kod susjeda koji je bio prvi vlasnik,te ga je savrseno odrzavao sto se tice mehanike i ostalog..motor ima 93000km,ali nekako veliku potrosnju goriva...gradska potrosnja mu je 10 litara,sto se meni cini previse za taj autic...mehanicar je pregledao cjeli motor,ocistio karburator postelao ga pregledao sva crijeva goriva zbog moguceg curenja goriva ali i to je sve u redu..e sad: mehanicar tvrdi da je jedini moguci razlog potrosnje,taj sto se vozim na kratke relacije a vani je dosta niska temperatura pa auto dosta vremena radi pod cokom dok se ne zagrije na radnu temperaturu i u to vrjeme potrosi 2-3 litre vise goriva uz to mi tvrdi da ce ljeti trositi znatno manje....Zanimalo bi me vase strucno misljenje o tome,hvala

ODGOVOR:

Potrošnja goriva na Vašem vozilu se uvijek računa u točno određenim uvjetima i na točno određeni način. Podrazumjeva se da je mehaničko stanje motora dobro , da je motor dobro podešen , da je filter zraka čist , da je rasplinjač ispravan . Potrošnja goriva se uvijek računa kada je motor zagrijan na radnu temperaturu ( veća od 80°C ) . U tim uvjetima napravite najprije test potrošnje goriva na otvorenoj cesti vozeći se nekom prosječnom brzinom . Potrošnja goriva u tim uvjetima ne bi trebala prelaziti 6 l/100 km . Nakon toga napravite i test potrošnje po gradu i u tim uvjetima potrošnja goriva ne bi trebala biti veća od 8 l/100 km . Ako je potrošnja veća Vašim vozilom ( motorom ) se treba baviti stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - LOŠE RADI NALERU ?

Datum objave: 23.01.2012 13:51:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine moj problem je sljedeći. Imam lagunu 1,9dci karavan iz 2003g. ,kad radi u leru motor ne radi ravnomjerno trese cijelu kabinu, a kazaljka broja okretaja varira.Mjenjao sam filter goriva, i nosač motora, te smo očistili i nekakav ventil zacrnjenosti.Nakon izmjene filtera dva dana je radio bez tih trzaja ,a sad je opet poočeo tresti.

ODGOVOR:

Motor na leru može nemirno raditi radi brojnih razloga i to : prisutnost zraka u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala motora. Ispitajte ako možete sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - EKSTREMNA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 19.01.2012 12:41:43
Slika
PITANJE:

Poštovanje! molila bih vas ako mi možete pomoći savjetim naime imam renault megane 1.5.dci 2003.g troši užasno puno ulja 1l na 100 km i ispušta užasne oblake dima. Promjenjena mu je turbina,gumice i vođice ventila ali stanje je uvijek isto. Dali moram mjenjeti klipove i karike i koja je cijena toga? Hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje ne tri načina i to : preko vodilica ventila, preko klipova i cilindara, preko turbine . Pregledom i testom motora može se točno reći što je neispravno i predložiti rješenje. Ako je turbina ispravna, ostaju vodilice ventila i klipovi . Troškovi oko uređenja vodilica ventila mogu biti oko 3.000,- kn . Ako su uzrok klipovi i cilindri troškovi su dosta visoki . Troškove je moguće nevesti nakon pregleda Vašega vozila .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - TRESE KOD KRETANJA ?

Datum objave: 18.01.2012 12:33:27
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, posjedujem Renault Lagunu 1.9 DTI iz 1999. godine, sa prijeđenih 284 tkm. Pojavio mi se neki problem auto normalno pali lijepo vozi ali pri polasku sa mjesta zatrese se te daljnjom vožnjom i mjenjanjem brzina je sasvim normalno, prije 3-4 tkm promjenjeno je kompletno kvačilo (korpa, lamela i potisni ležaj). Trenja mi se počela pojavljivati oko 1000 km prijeđenih nakon mjenjanja kvačila. Što sam nadalje primjetio da manje trese dok je hladan motor nego kad je zagrijan, pa vas molim za savjet. HVALA !!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih se pojavilo trzanje prilikom kretanja su : zamašnjak, spojka, nosači motora, loše fiksiran mjenjač prema motoru, pogonske osovine i zglobovi, transmisija mjenjača, ostali netipični uzroci . Sve ovo sam naveo bez mogućnosti neposrednog uvid na vozilu . Pregledom vozila mogao bih točno reći što je uzrok i kako otkloniti kvar . Ako želite detaljniji odgovor možete me nazvati na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 9 1,4 S - MOŽE LI TWINGO U RENO 9 ???

Datum objave: 16.01.2012 09:12:07
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore ako može jedna stručna pomoć. Ja imam reno9 1,4 84gbenzin, taj motor je dosta amortizovan pa sam ubacio motor od tvinga 1239cm2 94g,međutim motor nije primao turažu tresao se i ponekad je pucao na karburator. Kompresija na tom motoru je 11 bari na sve četiri cilindra. Motor je došao na normalan rad tek onda kada sam doradio davač impulsa za varnicu koja se nalazi na mjenjaču, i to tako što sam taj davač pomjerio na maksimalno ranije paljenje do kraja otvora u desnu stranu. Po meni bi možda trebao ići još desno ali nema više kud.Pošto je sada na tvingovom motoru moj mjenjač i zamajac od starog motora 1397cm2 84g možete li mi reći dali je taj zamajac nešto malo drugačiji od tvingovog pa mi je pravio ove probleme jer mi je poznato da reno sa zamajca šalje signale za varnicu na svjećice. Pozdrav i hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Motor od Twinga koji ste ugradili nije niti sličan motoru Renault 9 . Još veća razlika je u sustvau paljenja i sustavu dobave goriva . I jednim i drugim sustavom upravlja računalo motora ECU . Sustav za stvaranje iskre na svjećicama radi pomoću bobine sa statičkim razvodom , bez razvodnika paljenja , položaj senzora radilice ( davač impulsa ) je strogo određen jer služi samo za slanje signala kada je klip u GMT . Sve ostalo radi ECU računalo motora , određuje vrijeme kada će svjećica baciti iskru i pomiće po potrebi kut predpaljenja u plus ili minus . Ako ste ugradili motor od Twinga , tada treba ugraditi i sve drugo što je potrebno a to su : zamašnjak, ECU računalo , električnu instalaciju motora , električnu pumpu za gorivo , ostale potrebne dijelove sustava ubrizgavanja goriva i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Način na koji Vi to radite neće dovesti do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - NEMIRNO RADI I NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 08.01.2012 19:36:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim vaš savjet. Imam Renault clio 1.2 benzin 2003 kojeg vozim godinu dana prešao je 182 000. Prije dva mjeseca su mi u ovlaštenom servisu radili veliki servis zamijenili zupčasti remen, vodenu pumpu itd, te antifriz. Nakon nekoliko dana sam osjetila da auto trese u leru pri paljenju,ali se brzo umiri,te da gubi snagu u vožnji, a nakon nekoliko dana u putu počela mu je temperatura rasti stala sam i provjerila tekućine nije bilo nisam primjetila curenje istog, otišla sam do majstora koji je rekao da je ' ozračio vozilo ' te da je prilikom sipanja antifriza na servisu bilo zraka... Od tada svakih 10 dana moram naliti oko pola litre antifriza. Napominjem nigdje se ne vidi curenje... Molim vaš savjet što se događa i što bi moglo bit i što treba provjeriti... Zahvaljujem i želim vam svako dobro u 2012. godini.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moglo bi se zaključiti da motor nije točno u fazi , nakon zamjene zupčastog remena . To također može biti uzrok nemirnog rada motora na leru i smanjene snage motora . Radi toga bi trebalo ponovo obaviti kontrolu faze motora . Nestajanje rashladne tekućine se sigurno može otkriti jer je to velika količina koja nestaje . Pažljivim pregledom svih dijelova rashladnog sustava sigurno će se otkriti mjesto propuštanja . Logično bi bilo da o svemu obavijestite servis koji je obavljao radove na vašem vozilu i da im omogućite da u ponovnom pokušaju otklone nevedene neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4 1,9 DCI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 05.01.2012 10:50:41
Slika
PITANJE:

pozdrav. molim vas za mišljenje o reno senic 4x4 1.9 dci. želim nabaviti taj avto (več ga tražim- jer jako mi se dopada-) ali čujem o njemu dosta slabih stvari. najviše me sada zabrinjava taj kardan. zar stvarno na 150.000 km treba ,da se očekuje katastrofa - znači popravka -kupiti nov. dali se kardan može na neki način popraviti??? (postoji koja mala tajna velikih majstora) svi mi kažu da ne ide popraviti jer se ne može kardan razstaviti- unutra neki lageri??? je to stvarno tako?? I ima li smisla ,da se avto prije same kupnje provjeri na računalu - dali se može i tako vidjeti neke "skrivene" kvarove ( motor, turbina,...) jako sam Vam zahvalan na odgovoru!!!! lep pozdrav ,Danilo

ODGOVOR:

Kardansko vratilo ima dva ležaja i oni su uzrok radi kojih se mijenja kardan . Ležajevi kardana mogu trajti 30.000 km a isto tako mogu trajati i 350.000 km i više . Prije kupovine vozila je jako korisno obaviti što detaljniji pregled vozila i tako doći do saznanja o mogućim istrošenjima i kvarovima. Korisno je obaviti slijedeće : mjerenje kompresije, provjera grijača, komtrola zračnosti na osovini turbine, mjerenje tlaka turbine, kontrola razvodnog mehanizma, kontrola spojke, kontrola sustava kočnice, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola klima uređaja, kontrola komforne elektronike. Nakon takvog pregleda, može se spustiti cijena vozila ili odustati od kupovine ako ima previše primjedbi i mogućih ulaganja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 05.01.2012 16:05:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem renault clio 1.2 iz 2000.g. prešao 150 000 km. prije 5 dana počeo mi je tresti u leru. i to sam kad je topal. ne kad radi automatski čok. prilikom ubacivanja u drugu brzinu osjeti se jako trzanje kao da nerade svječice ili kablovi . u servisu mi kažu da nisu sječice niti kablovi niti lamda sonda nego je evg ventil zbog gradske vožnje!! dali je to ili nešto drugo?? a auto još uvijek trza. pomozite??!!!

ODGOVOR:

U servisu su Vam nakon dijagnostike motora rekli da je uzrok EGR ventil . Međutim iz Vašeg pitanja zaključujem da Vi ne vjerujete u to . Ako stvarno mislite da to nije tako trebalo bi zatražiti i drugo mišljenje od drugog stručnjaka. Točan uzrok nije moguće navesti bez testiranja i ispitivanja pojedinih komponenata motora. Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadeset mogućih razloga radi kojih motor ne radi ispravno . Međutim to Vama ne bi koristilo . Ako ipak želite da navedem sve moguće uzroke , javite se opet . Najbolja pomoć koju bih mogao dati  je da imam mogućnost pregleda vašega vozila. Tada bi mogao točno navesti što je neispravno , predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 - ŠTO LUPA ?

Datum objave: 03.01.2012 13:21:27
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam Renaulta 5 i prilikom kocenja cuje mi se lupanje.Molio bih da mi odgovorite u cemu je problem ?

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon pregleda Vašega vozila ( pregled je za Vas besplatan ) . Moguće neispravnosti su : diskovi, kočna kliješta, selen blokovi ovjesa, kugle ovjesa, spone volana, hvatišta ovjesa .

na vrh Povratak na vrh