Danas je: 04.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE1,4 i. - DA LI JE SERVIS POGRIJEŠIO ?

Datum objave: 29.05.2013 14:10:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam megana clasic 1998.g u 1 mj.mijenjao sam stražnje amortizere i torzionu osovinu..( i to u Baoticu) da bi mi sada nakon 4 mj. auto ponovo sjeo na kotače...Ponovno sam otišao do mehaničara...istih... koji su rekli da je sad otišla druga torziona osovina... Na pondu su stavili stabilizator... .. Naravno svaku put sve masno zaracunaju.... Što mi je činit...ako sad i to promjenim hoću li za par mjeseci biti ponovni gost mehaničara..Inače auto je redovno servisiran i kako se kaže mažen i pažen..

ODGOVOR:

Kada se obavljaju pojedini radovi na vozilu onda stručna osoba treba sagledati sve detalje na vozilu i navesti što sve treba zamijeniti i napraviti da bi vozilo dugoročno bilo dobro i pouzdano . Prilikom takvih procjena i izrade troškovnika uvijek postoje dva gladišta . Na jednoj strani je vlasnik vozila koji želi što manji i što jeftiniji popravak a na drugoj strani je servis koji želi odraditi sve po pravilima struke kako bi obavljeni radovi dugoročno garantirali ispravnost vozila. Ja ovime ne želim reči da je to bilo tako i u Vašem slučaju . Ukoliko Vam servis nije pružio kompletnu informaciju što i kako bi trebalo obaviti popravak onda je to propust servisa.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - VIBRACIJE VOZILA ?

Datum objave: 23.05.2013 23:37:44
Slika
PITANJE:

Postovani vec sam postavio jedno pitanje za drugi auto i cekam odgovor ,a evo idrugog pitanja: reno megan 1,4 benz 2001 godiste,podrhtava u vozni kada hocu da ga izvucem pred saltanje pri bilo kojoj brzini, znaci kada mu dodajem gas, cim se oduzme gas ili se drzi konstantni toga podrhtavanja nema. Podrhtavanje se oseca na celom autu odnosno ispod noga, ne trese na volanu, probao sam da zamenim i gume ali isto, trap je servisiran I jos samo da kazem da vise podrhtava kada je natovaren. UNAPRED HVALA

ODGOVOR:

Vibracije koje se pojavljuju na vozilu mogu nastati zbog : neispravnih poluosovina, neispravnih homokinetičkih zglobova, neisprave transmisije ( mjenjač, diferencijal ) , neispravnih ovjesa, neispravnih nosača motora. Pažljivo provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PALI SE STOP LAMPICA I LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 22.05.2013 11:26:21
Slika
PITANJE:

Renault Clio 1,5 dci 2001 god Svijetli ko bozicno drvce Postovanje!!! u voznji mi se pale kad pritisnem gas lampice crvena stop motora i stop treptaju par sekundi pa se ugase tj kad pustim gas, kao da se pale kod opterecenja uzbrdo ..... auto ide stalno normalno i ne gubi snagu, i svijetli mi cijelo vrijeme lampica grijaca, grijaci su novi, isao sam vec na servise i stalno kazu bosch pumpa dizne ovo ono jer izgleda zele izvuc lovu od mene, jedno vrijeme nije ujutro palio ili nakon duzeg nepaljenja, pa sam stavio nepovratni ventil za 40 kn i rijesio taj problem, a sta se tice tih lampica to se i dalje pali u voznji a ova od grijaca se ne gasi, kad odem na kompjutor da mi obrisu greske auto normalno pali 2-3 dana i lampica grijaca se gasi ali nakon par dana ona se opet upali u voznji i sljedece jutro auto vergla par sekundi dok ne upali, probao sam sa ispitivacem gledat kad okrenem kljuc dali dobivam struju na grijace, sve je normalno na grijace dođe struja 2 sekunde te se ugasi, koji bi to mogao bit problem

ODGOVOR:

Lampica STOP je multifunkcionalna i pali se uvijek kada postoji bilo koja naispravnost na vozilu ( električna , elektronska, hidraulična, pneumatska ) . Obzirom da svijetli i lampica grijača normalno je da svijetli i lampica STOP jer je prisutan kvar . Kontrolna lampica grijača se ne odnosi smo na grijače nego se ona pali i kada postoji neispravnost na sustavu za upravljanje motorom ili na sustavu za dobavu goriva. Naravno da nije rješenje povremeno resetirati ( ugasiti ) spomenutu lampicu jer će se ona opet upaliti . Paliti će se sve dok ne otkonite kvar . U tu svrhu treba napraviti stručni pregled i dijagnostiku motora nakon čega možete znati što je neispravno i cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 D - CRNI DIM I NE PRIHVAĆA GAS ?

Datum objave: 21.04.2013 17:52:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Clio 1,5 Disel ,2004 g. Do sada je sve bilo uredu.ali zadnje vrijeme crni dim ide intenzivnog mirisa,gasi se i ostaje bez gasa..Tijekom vožnje smanji sam gas,ja mogu stiskat papučicu koliko hocu ali brzina opada.I čuje se neko rondanje.To mi se često događa u zadnje vrijeme.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli ukazuje na potrebu za što bržom servisnom intervencijom . Moguće neispravnosti su ; tlačne cijevi turbine, problem u dobavi goriva, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka turbine, EGR ventil, zrak u sustavu goriva, filter zraka, filter goriva, začepljenje na usinoj strani motora, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, senzor temperature motora, propuštanje na usinom kolektoru, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - CRNI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 07.04.2013 13:54:15
Slika
PITANJE:

Pozdrav...vezano za lagunu dci 120 ks..auto dimi crno...želim samo savjet...turbo novi,interculler čist(nema propuštanja) u sistemu,egr čist,grana čista...e sad,dali treba obratiti pozornost na dize..pošto sam primjetio da baš na ispuhu jako smrdi(grize za oči)..i koliko taj poslić košta...?

ODGOVOR:

Crni dim koji vidite na auspuhu nastaje kada u motor ulazi previše goriva i kada nastaje nepotpuno izgaranje dizel goriva. Moguće neispravnosti su ; sušenje na usisnim kanalima glave motora, djelomično začepljenje auspuha, filter zraka, neispravan EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka u usinom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Cijenu popravka mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,6 i. 16V - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 14.03.2013 18:31:47
Slika
PITANJE:

Pozdrav! ovako imam pitanje za Vas u vezi one famozne zute lampice motora. radi se o cliu 1.6 16v 2004g i upaljena mi je ta lampica vec neko vrijeme, predpostavljam da se radi o lambda sondi jer motor sasvim normalno radi nisam primjetio nikakve probleme..moze li se to ikako rijesiti bez da se kupuju nove sonde? Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Sve se može riješiti pa i ovo što svijetli lampica motora u Vašem vozilu . Spomenuta lampica se može upaliti zbog dvadesetak i više razloga a lambda sonda je samo jedan od tih razloga . Ako lambda sondu mijenjate na osnovu pretpostavke da je eventualno neispravna , lako se može dogoditi da potrošite novce i da ne otklonite kvar. Ispravni postupak bi bio da se najprije napravi dijagnostika motora , da se točno defektira neispravnost i da se nakon toga otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - LAMBDA SONDA ?

Datum objave: 06.03.2013 20:52:16
Slika
PITANJE:

lambda sonda za megan 2007,cijena i ugradnja orginala i zamjenska koja se isplati i na kaj može utjecati,hvala

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da je stvarno neispravna lambda sonda onda njezinu cijenu možete saznati u svakom skladištu dijelova Renault kada navedete broj šasije vozila. Cijena rada za ugradnju lambda sonde je 100,- kn . Često puta kada ne radi lambda sonda uzrok nije sama sonda nego moguće brojne druge neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 05.03.2013 10:36:39
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI GOSPODINE MEIĆ IMAM REMAULT MEGANE 2 STAR 5 GODINA U AUTU JE ORGINAL TVORNIČKI ANTIFRIZ ALI MI SE U GODINU DANA ZNA SPUSTITI 0D 1 D0 1,5 DL ŠTO ZNAČI DA TOLIKO ULIJEM DESTILIRANE VODE ZNAČI U OVIH 5 GODINA ULIO SAM OKO 7 DO 8 DL DESTILIRANE VODE PA ME INTERESIRA DAL JE ANTIFRIZ IZGUBIO SVOJSTVA I DAL GA JE POTREBNO ZAMJENITI POŠTO PROŠLE GODINE NA GODIŠNJEM SERVISU JE BIO ISPRAVAN AL OD ONDA SAM ULIO 1.5 DL DESTILIRANE VODE INAČE AUTO JE PROŠO 30000 KM S POŠTOVANJEM

ODGOVOR:

Antifriz se redovito mijenja svake dvije do tri godine. Razlog zbog kojega se mijenja nije opasnost od njegovog smrzavanja . Nakon dvije do tri godine u antifrizu nastaje kemijska reakcija i tada antifriz postaje kemijski agresivan i počinje otapati metalne dijelove rashladnog sustava. Dakle to je jedini razlog zbog kojega se on mijenja. Kada se stavlja novi antifriz on se razrijeđuje s običnom vodom a ne s destiliranom . Novi antifriz treba imati koncentraciju od -38 do -42 ° jer takva koncentracija djeluje antikorozivno  ( 2 do 3 godine ) na rashladni sustav.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - ULJE U RASHLADNOM SUSTAVU ?

Datum objave: 04.03.2013 19:32:20
Slika
PITANJE:

- posjedujem renault clio 2000.godište 1,9 D, te sam unutrag 5 dana zamjetio da mi je u posudi za sipanje antifriza, antifriz potamnio, a kada sam se obratio majstoru isti je utvrido da se u posudi nalazi prerađeno motorno lje pomješano sa rashladnom tekućinom. - pretpostavka majstora je da je ulje iz motora vozila ušlo u vodu - rashladni sustav, te je on mišljenja da je potrebito ispitati i poravnati glavu motora te promjeniti dihtung glave. - molim Vaš savjet i mišljenje o navedenom kvaru.

ODGOVOR:

Ako motor dobro pali , ako ima potrebnu snagu, ako se ne pregrijava, onda bi bilo bolje da najprije detaljno isperete rashladni sustav i da nakon ispiranja ulijete novu rashladnu tekućinu. Tada možete opet voziti i pratiti da li se u rashladnom sustavu opet pojavljuje ulje. Ako se ulje ne pojavljuje problema nema. Ako se ulje opet pojavi onda razmišljajte o skidanju glave motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NE RADI MIRNO ?

Datum objave: 11.02.2013 08:22:43
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio Renault-Twinga 2000g. (1.2L /1149 cm3 /43kw ) Auto dobro pali i dobro vozi.Problem je što u leru trza i radi neujednačeno.Kao da će se ugasit pa opet dobije obrtaje. (U LERU TRZA;NE RADI MIRNO ) Drugo pitanje je u vezi potrošnje.Kao da troši više od onih 5/6 L/100 kako su mi napričali. (POVEČANA POTROŠNJA) Treče moje pitanje je u vezi servo-upravljača.Pošto vozilo nema servo, postoji li mogučnost ugradnje i koliko bi investicija bila realna? (UGRADNJA SERVA) Četverto moje pitanje je u vezi prtljažnik. Može li se montirati prtljažnik (krovni nosaći)i koji model/tip mi preporučujete? (GEPEK-KROVNI NOSAĆ) Četverto moje pitanje je u vezi kvačila. Naime, hvata vrlo visoko, pri kraju. Slabo proklizava i tvrdo hvata.(KVAČILO) HVALA NA ODGOVORU.Alojz

ODGOVOR:

Normalno je da motor ima povećanu potrošnju goriva ako dobro ne radi a Vi ste spomenuli baš tu činjenicu ( trzanje na leru ) . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, propuštanje na usinom kolektoru, mehaničko stanje motora, nečisti injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, filteri, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora. Postoji mogućnost ugradnje servo uređaja ali se ekonomski nikako ne isplati. Krovni nosači nisu standardna oprema a informacije o tome možete dobiti u skladištima dijelova Renault . Stanje sa spojkom ( kvačilom ) treba što prije riješiti . Kada zamijenite set spojke pedala spojke će biti puno niža i puno mekša .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - ZADNJI MOST

Datum objave: 09.01.2013 15:26:51
Slika
PITANJE:

Poštovanje g. Meić! Imam Renault Magane 1,6 iz 96.godine. Sa autom sam pre zadovoljan, ali imam jedan problem. Zadnji trap mi je pao, ne stoji kao kod večine istih auta, kad je auto pun zadnja kola stružu od blatobran. Prominija san zadnje amortizere, ali nema pomoći, tako da sumnjam na torziju. Moje pitanje je: može li se naštelati tj. može li se vratiti na normalnu visinu i na koji način. Možete li mi opisati postupak, KAKO, jer ču raditi sam, zbog financijskih mogučnosti, a prepostavljam da je to nije lagan posal. Unaprijed zahvaljujem!!!!!!!!!!

ODGOVOR:

Torzione opruge zadnjeg mosta mogu nakon dugo godina oslabiti i izgubiti elastičnost . U ovom slučaju možete pokušati obaviti rekonstrukciju i servis zadnjeg mosta . Posao nije lagan i može potrajati jer su svi dijelovi izloženi utjecaju korozije. Rastavljanje može biti zahtijevno jer pojedini spojevi teško otpuštaju . Tek kada rastavite zadnji most vidjeti ćete sva istrošenja . Večina dijelova se može zamijeniti. Najbitnije je da kućište zadnjeg mosta nema istrošenje ili oštećenje na mjestima dosjeda igličastih ležajeva . Kada se napravi sve po pravilima struke nije potrebno prezubljivati torzione opruge u cilju podizanja vozila na veći nivo . Reparaturom zadnjeg mosta nestati će sve zračnosti , nagib kotača će biti pravilan a visina vozila u normali . Neku posebnu uputu o izvođenju radova ne treba davati jer logičnim razmišljanjem dolazite do spoznaje što i kako treba raditi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT RX4 2,0 i. - MOTOR RADI NA 3 CILINDRA ?

Datum objave: 19.12.2012 08:55:51
Slika
PITANJE:

imam reno rx4 2.0 benzin kupuo sam ga prije par dana ali u vožnji mi je počeo raditi na 3 cilindra tj trokira trese se nema punu snagu jedva ga upalim i to moram pod gasom u vožnji mi se pali žuta kutja izgleda kao pumpa ili reduktor sa dva priključka jedan na vrhu jedan sa strane.ima i atestiran prins plin ali neda prebacit na plin iako svijetli da vozi na plinu al ustvari je benzin jer kazaljka pada... unaprijed hvala

ODGOVOR:

Postoje dobri razlozi zbog kojih trebate obaviti detaljan pregled i dijagnostiku vozila i motora . Prvi razlog je to što ste kupili rablljeno vozilo a drugi razlog je što motor ne radi ispravno . Stručnim pregledom vozila otkriti ćete sve nedostatke na vozilu a dijagnostikom motora točno ćete otkriti sve kvarove na motoru . Ovom prilikom ću nabrojiti koji su mogući kvarovi na motoru , zbog kojih motor radi na tri cilindra . Neispravno može biti : svjećice, injektori, tlak goriva, propuštanje na ventilima, bobina, visokonaponski kablovi, upravljačka elektronika motora . Prilikom dijagnostike motora , najprije provjerite fazu motora , kompresiju , propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - PROBLEM NA INSTRUMENT TABLI ?

Datum objave: 18.12.2012 16:58:05
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Scenik II-2003 1.9dci pojavio mi se problem na instrument tabli-kod svakog paljenja auta resetira mi se sat i trenutno prijeđena kilometraža.Inače sve drugo ok. Nadalje zna mi se desiti da u vožnji na moment izgubi gas kao da sam digao nogu s njega.To se dešava kod niskih okretaja i kad održavam brzinu.Kad se to desi moram brzo pustiti gas i ponovo pritisnuti i onda je sve u redu.Jedna situacija kad se ponavlja-kod hladnog paljenja krenem te upalim pumpicu za brisače,tu se dosta često desi ta stvar. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Problem koji imate na instrument ploči može nastati radi nekoliko razloga . Uzrok je najčešće pad napona na pojedinim dijelovima instrument ploče ili kratkotrajni prekid napajanja na dijelu instrument ploče . Najčešći kvarovi su loši kontakti na konektorima električne instalacije, velike oscilacije u naponu zbog lošeg akumulatora ili regulatora napona  , puknuće hladnog lema na instrument ploči . Prema Vašem opisu motor može izgubiti gas zbog slijedećih razloga i neispravnosti : senzor pedale gasa, senzor tlaka zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil zaregulaciju tlaka goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice,  pojava zraka u sustavu goriva, sekundarno loš rad jedne od diza, regulacioni ventil turbine , pad napona na nekom od konektora motora . Pumpa za brisače je električni potrošač i ona također može utjecati na padove napona koje sam već spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 17.12.2012 08:08:19
Slika
PITANJE:

pozdrav!imam problem s rasladnom tekucinom!dakle,radi se o renault meganu 1.6e 1996god!prije nekih mjesec dana sam zapazio da mu nestaje rasladna tekucina i to svaki put od 1-1,5l!danas se dogodilo sljedece ujutro na -16 auto je poceo kuhat da bi kasnije natocio rasladnu tekucinu oko 2litre i na 5 km nestalo je 1,5 litara rasladne tekucine!na vodenoj pumpi ne curi na kileru sastane se vidi lagano isparavanje!dihtung glave je propustio i na njemu suzi ulje pa me zanima dali moze bit da i sa uljem curi i voda!kazaljka od temperatura kao da je podivljala naglo se dize preko polovice pa naglo pada a tekucina nestaje i kad autosamo na mjestu radi!molim vas za pomoc da mi objasnite sta bi bilo i sta bi trebalo promjenit!hvala unaprijed!!! s postovanjem!!!

ODGOVOR:

Ako curi ulje na brtvi glave motora to ne znači i da brtva glave propušta rashladnu tekućinu . Kazaljka temperature ima velike oscilacije jer u rashladnom sustavu nema dovoljno tekućine . U ovom slučaju treba najprije defektirati kvar a nakon toga isti otkloniti . Mogući kvarovi su : propuštanje rashladne tekućine na : hladnjaku, na motoru, na radijatoru grijača, na pumpi, na cijevima . Na kraju kao mogući uzrok ostaje brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - PROBLEM ZBOG KOJEGA BIH BACIO AUTO ?

Datum objave: 15.12.2012 09:48:30
Slika
PITANJE:

postovanje, javljam se sa problemom zbog kojeg bih najradije bacio auto u otpad !!! naime radi se o renault meganu 1,4 clacic . u voznji pocme da trza kao da nestaje struje zatim neprima gas te kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nulu i ugasise , ponekad primjetim da motor promjeni zvuk kao da radi na manje od 4 klipa nakon sto se to desi stanem upalim auto i nastavim dalje neko vrijeme dok se isto ne dogodi ponovno ,u zadnje vrijeme sve cesce i primjetijo sam da ponisti sat na nulu kao da sam skidao akumulator , do sada sam promjenijo kompijuter , bobinu , akumulator i senzor radilice ali problem je i dalje isiti . srdacno se nadam da cete imati nekakav odgovor u vezi mog problema stoga se unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ste nepotrebno mijenjali neke dijelove . Isto tako mislim da niste obavili stručni pregled motora niti radili dijagnostiku . Sada bi najveća greška bila da opet na pamet nešto mijenjate bez da provjerite ispravnost pojedinih dijelova . Testiranje i dijagnostiku na Vašem vozilu treba napraviti na slijedeći način : ispitivanje mehaničkog stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu ) , ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja ( filter goriva, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora , EVAP ventil rezervoara ) . Detaljnim ispitivanjem koje sam spomenuo , stručna osoba uz pomoć servisno dijagnostičke opreme , sigurno može orkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - I NAKON VELIKOG POPRAVKA PROBLEMI ?

Datum objave: 10.12.2012 14:26:53
Slika
PITANJE:

Cijenjeni g.Meić radi se o renault Clio II 2000 g. 1,9 D sa prijeđenih 308 tkm.Naime prije dvije godine nakon tankiranja auto je počeo u vožnji trokirat da bi se ugasio i zatim jako teško upalio, nakon trećeg gašenja više se nije dao upalit, vozio sam auto kod auto električara koji nije mogao kompjuterski dijagnosticirati kvar rekao da je do mehaničkog kvara. Automehaničar je rekao da je loš motor te da je potrebno uraditi generalku jer nabija kompresiju u karter ,urađena je polu generalka ali drugi dan motor upali iz petnaestog pokušaja odvezao nazad kod mehaničara koji je ugradio nepovratne ventile jer je pumpa ostajala bez goriva i to je tako funkcioniralo do sad kad se pojavio ponovno problem sa paljenjem motor jako teško upali i ako upali izbaci veliku količinu gustog crnog dima i nejednako radi kao da radi pod čokom s time da nema funkciju gasa i gori lampica o grijača tad moram ugasiti motor i ponovno upalit i tad sve normalno funkcionira motor kasnije u toku dana pali bez problema jedino što ga ponekad kod paljenja moram nazad gasit zbog ne funkcije gasa,isto tako u zadnje vrijeme ponekad tijekom vožnje u drugoj i trećoj brzini počinje prilikom ubrzavanja podrhtavat.Grijači ispravni, filter goriva mijenjan. Bio sam kod više majstora kao i ovlaštenog renaultovog servisa a svi oni nisu imali konkretne odgovore kompjuterska dijagnostika nije registrirala nikakve kvarove. Molim za Vaše stručno mišljenje o kakvom se kvaru radi i od čega da krenem, hvala.Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga zbog kojih motor može teško paliti , izbacivati crni dim , i prekidati u vožnji . Osnovni razlozi su : mehaničko stanje motora ( faza motora, podešenost ventila, kompresija, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( filter zraka, usisni kanali na glavi motora ) , sustav za dobavu goriva ( filter goriva, zrak u sustavu goriva, ragultor količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa , dize, EGR ventil, električna instalacija motora ) . Kao što vidite ima toga puno . Stručnim i sistematskim ispitivanjem može se otkriti kvar . Ispitivanje treba započeti točno po redoslijedu koji sam naveo u tekstu . Na kraju mogu jedino zaključiti da pojedini servisi ili nisu znali ili nisu mogli obaviti temeljito ispitivanje koje bi dalo odgovor ŠTO JE NEISPRAVNO .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - POPRAVCI BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 07.12.2012 09:48:38
Slika
PITANJE:

Evo imam jedno pitanje u svezi mog renaulta meganea 1-9 dti 72 kw Imao sam na njemu kvar nisu valjala dva ventila i auto je počeo trokirati kvar je riješen i poslan sam da odem naštelati bosch pumpu bosch pumpa je naštelana i auto je radio dva sata i stao.Opet kod majstora pukla remenica bosch pumpe nabavljena polovna i otada auto kao da uvijek radi u safe modeu.Kad se lampica ugasi auto ide ko metak kad se upali izgubi 70 posto snage.Bio sam i u renaultovom servisu i opet kod majstora za pumpu ali nitko ne zna kvar.Kad se spoji na kompjuter pokaziva kvar bosch pumpe i jutros sam opet išao u servis i rekli su mi da je moguće da je to zbog nekog ventila ispod bosch pumpe pa više ne znam što da napravim.Evo obratio sam se vama čuo sam da ste najbolji majstor hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju servis koji će se baviti Vašim vozilom treba najprije jednoznačno ( točno ) defektirati kvar . Nakon toga treba predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Kada otkloni kvar garantirati će za obavljeni popravak . Ja mogu sada samo reći da uzrok može biti visokotlačna pumpa ali i još neke druge neispravnosti . Ovom prilikom ne bi bilo koristi ako bih Vam nabrajao na desetke mogućih neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - ŠTO DA RADIM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 05.12.2012 12:47:19
Slika
PITANJE:

Poštovani! Supruga mi je vlasnica Renaulta Twingo 1,2 16v Dinamique starog 4 godine, sa 78000 prijeđenih km. Na zadnjem tehničkom pregledu 30.11. na kočionom sistemu su zabilježeni slijedeći rezultati: a) točka isparavanja kočione tekućine - 195°C b) 1. osovina - radna kočnica lijevo 1600 N, desno 1900 N, razlika 16% 2. osovina - radna kočnica lijevo 1300 N, desno 1000 N, razlika 23% 2. osovina - pomoćna kočnica lijevo 1100 N, desno 800 N, razlika 27% Rezultati jesu u granicama dopuštenih, ali su granični, pa su me zabrinuli, tako da sam već idući dan ponovio test kočnica u AMK Siget. Tamo je razlika na prednjoj osovini bila 6%, ali na stražnjoj su rezultati identični onima izmjerenima dan prije na stanici za tehnički pregled u Ivanić-Gradu. Kada su mjerili svaki kotač pojedinačno postignute sile su bile praktično identične. Znači koči i jedan i drugi kotač, samo što lijevi koči prije. Kočiona tekućina u sistemu je još originalna. Manometri za mjerenje tlaka u kočnicama bi se još nekako i sklepali, ali pošto nemam dinamometar nisam u mogućnosti napraviti testiranje hidrauličkog sustava. Budući da su odstupanja praktično ista i za nožnu i za ručnu kočnicu logika me upućuje na kočione obloge (zadnje kočnice su doboš). Originalne koštaju kod Baotića 625 kn, a u ZMD autodijelovima imaju one tvrtke REMSA za 250 kn. Zanima me Vaše mišljenje o navedenom problemu. Sustav kočenja na Twingu ima ABS senzore na sva četiri kotača. Početkom ove godine sam rasklapao stražnje kočnice i svi su dijelovi vizualno ispravni. Nigdje nije bilo nikakvog traga masnoćama niti je bilo pojave korozije. Sajle ručne kočnice su plastificirane i pokretne bez otpora. Nakupljenu prašinu sam ispuhao kompresorom. Kod montiranja kočnica natrag prvo sam tridesetak puta pritisnuo nožnu kočnicu da se aktivira mehanizam za samopodešavanje, a tek sam onda na vijku za podešavanje ručne kočnice napeo sajle i podesio je. Moram napomenuti da su slični rezultati na tehničkom postignuti i pred godinu dana što me je i navelo na kontrolu zadnjih kočnica. Kočione obloge nisam mjerio što se tiče debljine, ali izgledale su kao nove, kao i doboši. Prigušenje svih amortizera je između 75 i 80%. Da li mijenjati zadnje kočione obloge ili ne. Zadovoljavaju li one REMSINE ili uzeti original, ako se možda i taj original ne radi u istoj tvornici. Ili možda mislite da bi bilo nešto drugo. Srdačan pozdrav i unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na svakom vozilu je najvažnija tzv. AKTIVNA sigurnost a u to spada i kočni sustav . U ovom slučaju nema puno filozofije i sve je jasno . Efekt kočnog sustava ste provjerili na valjcima i učinak je takav kakav je . Vi ste taj koji će odličiti da li će se i dalje koristiti postojeće kočnice ili ćete napraviti da efekt kočenja bude bolji . Naravno da za to treba potrošiti novce . Ako želite da Vaša supruga vozi automobil s odličnim kočnicama onda ćete morati ići u investiciju . Tom prilikom nećete razmišljati o cijeni pojedinih dijelova nago ćete na prvo mjesto staviti kvalitetu . Kada bih ja dobio zadatak da na nekom vozilu napravim kočni sustav na najkvaliteniji način onda bih birao najbolje i najskuplje materijale . Ako bi to bilo Vaše vozilo , na njemu bih zamijenio diskove , disk pločice, kočne bubnjeve, kočne papučice, kočne cilindre. obavio bih i reparaturu kočnih kliješta, zamijenio bih i visokotlačne fleksibilne cijevi kočnice. Po potrebi bih provjerio glavni kočni cilindra i sajlu ručne . Po potrebi bih zamijenio i gume .To bi bio kriteriji kako dobiti najbolji efekt i učinak kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - RUČNA KOČNICA ?

Datum objave: 04.12.2012 13:38:49
Slika
PITANJE:

Uvazeni gospodine Meicu, citajuci vase savjete pun sam divljenja, pa se nadam da cete i meni pruziti jedan, nadam se mali savjet. Na automobilu Megan II, 2003 god., imam problem kod rucne kocnice, jer mi ZUB za osiguranje NE drzi rucicu. Interesuje me da li se do mehanizma moze doci skidanjem plastike iza rucice, jer pretpostavljam da se ZUB zaglavio. S POSTOVANJEM

ODGOVOR:

Točno je , do spomenutog mehanizma ručne kočnice se može doći kada se demontiraju plastični dijelovi koji zaklanjaju pristup . Kada se oslobodi pristup mogu se osloboditi sajle ručne kočnice i može se demontirati spomenuti mehanizam .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - MOTOR PONEKAD NEĆE UPALITI ?

Datum objave: 02.12.2012 17:43:54
Slika
PITANJE:

Postovani , vlasnik sam Renaulta Clia 1,2 iz 2004. godine i ponekad kada je motor topao nece upaliti nego samo vergla u prazno. Nakon dva do tri pokusaja motor upali kao da nista nije bilo. Vozilo je spojeno na orginalnu i na nekoliko univerzalnih diagnostickih uredaja i nema zabiljezenu nikakvu gresku. Uputili su me i da kada se taj kvar desi obratim paznju na lampicu od blokade paljenja i ona u trenutku verglanja bude ugasena sto bi znacilo da je kljuc prepoznat. Sto bi mogao biti uzrok kvara ? Vama se obracam iz razloga sto mi se nitko ne usudi nesta konkretno reci zato jer kada dodem u servis auto najnormalnije radi. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor radilice, električna instalacija motora ( pad napona ) , senzor bregaste osovine, senzor temperature motora, senzor položaja zaklopkesnage, senzor tlaka zraka, aktuator minimuma, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature usisanog zraka, ECU centrala, tlak goriva, izostanak iskre na svjećicama . Kvar je najlakše otkriti u momentu kada motor ne može upaliti .

na vrh Povratak na vrh