Danas je: 23.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 1,6 i. 16V - DA LI JE MOŽDA AUSPUH ?

Datum objave: 03.05.2012 23:06:39
Slika
PITANJE:

Evo moga problema s automobilom LAGUNA 1998, 1.6 16V: Zvuk motora, kada radi pod opterećenjem i na malo većem broju okretaja, vidno se promijenio u odnosu na raniji, normalan. Ono što mi se ne sviđa sliči na zvuk kada je auspuh pregoren (iako sasvim malo). Dolazi s prednje strane, kao da je od samoga motora ili od spoja s ispušnim sustavom. Dva automehaničara su mi, onako "na prvu", dijagnosticirali da se radi o ispušnoj grani, vjerojatno na spoju ili je negdje napukla (što, navodno, nije rijedak slučaj i kod ovih automobila). To se i meni čini racionalnim objašnjenjem, pogotovo zato što je prije pojave ovoga zvuka postojao problem na obujmici spoja ispušnog lonca (ta obujmica je bila potpuno strunula pa je zamijenjena novom, međutim pošto to nije sasvim dobro dihtalo auspuh-majstor mi je to riješio pomoću kita) pa pretpostavljam da je tada prilikom pomicanja kompletnog auspuha lako moglo doći do naprsnuća sigurno već ionako trošne ispušne grane. Ali, ono što me tu zbunjuje je činjenica da se to događa samo kada se motor "napreže", npr vožnjom uzbrdo, dok se u situaciji bez naprezanja (lagana vožnja na ravnici ili nizbrdo) taj fantomski zvuk ne čuje. I što mi je još čudnije: ako vozim uzbrdo, dakle naprežem ga i sasvim dobro čujem taj zvuk, kada pritisnem kvačilo zvuk nestaje iako motor i dalje držim na gasu na 3000 ili više okretaja. Ne vidim kakve veze ima zvuk auspuha koji propušta, s kvačilom. To mi ne sliči na zvuk bilo kakvog problema s kvačilom (koje inače dobro funkcionira). Čini mi se da problem nije baš tipičan jer opis nisam pronašao nigdje na webu, ali ipak vjerujem da ste u svojoj praksi već imali neki sličan slučaj i da mi možete dati neko racionalno objašnjenje i sugestiju. Zhvaljujem uz srdačan pozdrav. ZA

ODGOVOR:

U ovom slučaju nema velike mudrosti niti filozofiranja . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada isti može odmah reči , što je neispravno i predložiti rješenje . Ako dođete do mene ja ću za vas obaviti besplatan pregled i predložiti rješenje . Bez neposrednog uvida na vozilu nema nikakve koristi da teoretiziram i navodim brojne razloge jer Vi od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - MOTOR SE IZNENADA UGASI ?

Datum objave: 20.04.2012 16:14:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospidine Meiću! Ranije sam Vam se obraćala i Vi ste me dobro posavjetovali u vezi plavog dima - u pitanju su bili grijači! Sad imam opet problem koji traje oko mjesec dana. Imam reno clio II 1,9 D, 47kw-2001.Naime, pri malom broju obrtaja(ler,prva,druga)motor loše radi-kao da mu dodajem i puštam gas.To se osjeti i u kabini i vani. Majstor ,koji nam inače održava auto, je pregledao filtere, zraka u gorivu nema,neki senzor, kompjuterskom dijagnostikom i ništa nije mogao naći.Pretpostavio je da su dizne,a on to ne radi. Juče se ugasio u leru(prvi put)-upalila se lampica grijača. Ugasila sam i upalila ponovo i nastavila vožnju. Nakon 5 min.upalile su se sve lampice i auto se ugasilo u vožnji. Jedva sam zaustavila(nizbrdo, a kočnice nisu radile). Nakon toga sam par puta palila,a auto se gasilo.Napokon sam upalila i bez problema došla kući. Majstor ga ne može danas primiti,pa Vas molim da mi objasnite gdje je nastao kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba pregledati sustav dobave goriva ( rezervoar , filter goriva, dize, cijevi dovoda goriva ) ako jeto dobro može se krenuti u slijedeće ispitivanje i to : senzor radilice, sustav za blokadu paljenja ( imobilajzer ) , visokotlačna pumpa, električna instalacija motora , mehanički uzroci u motoru . Nakon dobro obavljenog ispitivanja koje sam spomenuo sigurno ćete otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - MOTOR SE ODJEDNOM UGASIO ?

Datum objave: 11.04.2012 15:31:12
Slika
PITANJE:

Renault Megane 1,4 16V Classic 2002.g. U vožnji u jednom tremutku se čulo nešto kao usis zraka, i auto se prilikom zaustavljanja na pješačkom prijelazu ugasio. Djelatnik HAK-a napravio dijagnostiku računalom, 1 i 4 cilindar dobivaju lošu smjesu. Sutra sam ga uredno upalio, nakon nekoliko stotina metara opet isto. Odveo automobil u servis. Kompjutorska dijagnostika nije otkrila nikakav kvar. Automobil uredno vuče.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste konstatirali činjenice. Servis u kojemu se nalazi Vaše vozilo treba obaviti kompleno ispitivanje na motoru a ispitati treba : mejhaničko stanje motora ( faza, kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( svi senzoori motora, davači impulsa , aktuatori, injektori, tlak goriva , računalo motora , električna instalacija motora ) . Nakon stručnog ispitivanja svega što sam nabrojio sigurno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka . Na taj način barem mi radimo . Kvar ne otkriva kompjuterska dijagnostika nego osoba , stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - MOTOR PREKIDA I DALJE ?

Datum objave: 03.04.2012 15:33:52
Slika
PITANJE:

imam renault megan 1,6 79 kw 2002 godište i auto trokira bio sam na dijagnostici i kazali su da je lamda sonda u pitanju. zamjenio sam i dalje trokira i pogledali smo instalaciju i izolirali oštečene žice, bobine i svjecice rade i dalje auto trokira neznam sto bi vise moglo biti. auto bas ne vuce kako bi trebao nego kao da ne radi na sve klipove

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili je površna i nije odrađena stručno i do kraja . Nakon dobro obavljene dijagnostike sigurno se znaju sve neispravnosti . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, mehaničko stanje motora, injektori, tlak goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, MAp senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - TROŠI VIŠE NEGO PRIJE ?

Datum objave: 30.03.2012 16:49:19
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav. Imam Renault Thaliu 1.5 RN (bez klime), prvi sam vlasnik, te sam ju redovito održavao. Sada ima oko 115000 km te je počela pojačano trošiti gorivo. Redovito sam išao na posao iz Dugog Sela u Zagreb (i natrag naravno)uglavnom autocestom. U prosjeku(kako nisam nikada precizno mjerio) sam za natočenih 100kn (cjene od zadnjih mjesec dana) supera 95 mogao otići dva puta na posao i natrag (cca 60km puta). Nekako mi se to čini mnogo, s obzirom da mi je majstor napomenuo kako mi "jedan senzor" na motoru ne radi, te bi ga se trebalo zamijeniti, a moguće je da uzrokuje povećanu potrošnju. Velika je mana što nemam ni turceler, pa nemogu ni paziti nažalost na RPM. Lijepo bih molio za savjet što na auto pogledati i eventualno zamijeniti da bih smanjio potrošnju (osim što bih vjerojatno mogao i manje agresivno voziti). Hvala, Tomislav.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može imati povečanu potrošnju goriva . Do saznanja se može doći nakon što se napravi dijagnostika motora. Najčešći uzroci su : filteri, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora. Uzrok može biti i kočni sustav ako blokira jedna od kočnica.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - VIŠE TROŠI ?

Datum objave: 29.03.2012 23:24:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem renault megan; godište 2003,dci 1.9; sadasnja potrosnja mu je 9l, a prije mu je bilo 11l, a mislim i da je to i dalje prevelika potrosnja za takav motor, te vAS molim da mi odgovorite koja je potrosnja standardan potrosnja za takav motori i sta bi ja trebala da uradim da bi se ta potrosnja smanjila, ako je njegova potrosnja standardna manja, u ispravnog vozila?

ODGOVOR:

Potrošnja goriva u gradskoj vožnji je oko 8 litara a na otvorenoj cesti oko 6,7 litara. U vezi prevelike potrošnje treba obaviti kompletno ispitivanje mehaničkog stanja motora ( kompresija, začepljenje usisne grane, suženje usinih kanala, djelomično začepljenje auspuha ) , svi filteri, dize, svi senzori motora, mjerač mase zraka , ecu centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - GDJE NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.03.2012 19:20:11
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 2,2 gubi rashladnu tekučinu. Od propisane razine, svaki drugi dan padne razina za 2 cm. Bio sam u servisu, pogledali su i ona ne odlazi u tom času. Pod garaže je obično vlažan pa kod pregleda razine, vidim da je opet bilo gubitaka. Vodena pumpa je stara 2 godine. Da li se gubici tekučine stvaraju kod brtvi na glavi motora? Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok curenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti . To je najbolje napraviti na servisnoj dizalici jer se tada vide sva kritična mjesta na kojima može nastati propuštanje . To su pojedine brtve , cijevi, hladnjak, pumpa vode, termostat, radijator grijača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - POVEĆANI LER GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:00:39
Slika
PITANJE:

imam problem sa Renault megane classic 1.6 16 V, 2000 g.p. problem je povecan broj obrataja u ler gasu, koji se javlja bez nekih pravila. bio sam kod uvazenog mojstora u bl, i prvo sto je zamjenio je bio motoric ler gasa. ali problem nije bio rijesen, tako da je poslije, rekao da je zamijenop dihtinge na usisu zraka, i da je stelovao "kompjuter" auta. i sve je bilo u redu nekih 20 dana, ali se problem vratio cim su spoljne temperature pocele da rastu, isprva rjedje, a u posljednje vrijeme sve cesce. problem je i to sto automobil u toku voznje u takvom stanju, dodaje stalno gas kad je u brzini pa je potrebno stalno kociti.inace auto stvarno dobro vuce i nema problema sa gubitkom snage ili neceg slicnog. a takodje sam primjetio da ujutro kad je auto hladan, kad se upali i u toku voznje nema povecanja broja obrtaja, nego tek kad se pravi pauza u voznji, tj poslije prvog gasenja auta. servis veliki je radjen prije 2 godine i tada je problem i nastao. servis je radjen u sklopu neke"generalke" koja je bila potrerbna jer je bila ostecen neki zubcanik ili sta vec na radilici. sve je radio isti majstor. naravno u privatnoj reziji, koji je radio u servisu ovlastenom u BL. ako mozete dati odgovor ili savjet sta bi moglo da se uradi jer auto mi je zao prodavati, dosta je ulozeno u njega i nalazi u stvarno dobrom stanju, a smatram da nije neki velik kvar.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na usinom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda, električna instalacija motora , ECU upravljačko računalo motora . Morate pronači stručnu osobu ili servis koji će znati popraviti Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NA LERU RADI NESTABILNO ?

Datum objave: 19.03.2012 23:00:26
Slika
PITANJE:

Na twingu 98 god. motor u leru radi nestabilno,dok pri vožnji nema nikakvih problema,osim kod pebacivanja u niže brzine,kad motor radi na manjim okretajima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Najkritičniji režim rada motora je na minimumu ( leru ) i tada najviše dolaze do izražaja i najsitnije neispravnosti . To mogu biti : senzor temperature motora, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, izostanak paljenja na jednoj od svjećica, probijanje visokog napona, mehanički uzroci na motoru, električna instalacija, ECU centrala, Naravno da ćete najprije ispitati sve što sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PODEŠAVANJE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:16:39
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Vi ste to potpuno točno opisali i na taj način treba podesiti ventile .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - KADA SE MIJENJA SPOJKA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:21:49
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molim vas ako mi mozete reci na koliko se mijenja spojka na Renault MEGANU 2003 1.6 16 v? Inače automobil ima132000tkm. I okvirno koliko bi to sve kostalo? Zahvajujem. Lijepi pozdrav. Drazen Bahnik

ODGOVOR:

Spojka se mijenja samo kada je potrebno . To može biti na 10.000 km a može biti i na 310.000 km . Najviše ovisi o samom vozaču ili vozačima . Točnu cijenu možete saznati u svakom boljem skladištu dijelova ili trgovini . Cijena za zamjenu spojke ovisi od norma sata pojedinih servisa . Orjentaciona cijena je od 600,- do 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 16V - MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 10.03.2012 15:16:33
Slika
PITANJE:

pozz,imam jedno pitanje-imam renaul clio2,16v,2002god,ima problem,zna mi se ukjlućiti lampica u vožnji i auto gubi snagu,polagano ubrzava i to tek do 70,bio pri nekom majstoru,on to pogledao,i rekao da nešto u vezi papučice gasa,i bilo dobro jedan dan,i onda opet,pa bi vas molio vaš savjet,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako želite točno znati što je neispravno i cijenu popravka onda nemojte ići kod NEKOG majstora nego kod pravog majstora. Na taj način ćete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu točno znati što je neispravno . Nema ni smisla da Vam sada navedem dvadeset i više mogućih razloga radi kojih motor može izgubiti snagu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Datum objave: 05.03.2012 23:33:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu

ODGOVOR:

Ako ste Vi obavljali radove na motoru , tada sigurno znate gdje nastaje lupanje . Prema Vašem opisu pretpostavljam da je to na klipovima ili na ležajevima radilice. Česti uzrok koji se neopravdano zanemaruje je simetričnost i paralelnost kučišta ležajeva radilice, deformacija radilice, problemi s tlakom ulja . Ako sada motor opet lupa, najbolje je da skinete karter i provjerite sve ležajeve radilice . Na taj način čete otkriti koje mjesto je kritično . U tom slučaju bi trebalo rastaviti motor i obaviti kontrolu kućišta ( gnijezda ) ležajeva radilice .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V - NE RADI ZRAČNI JASTUK ?

Datum objave: 29.02.2012 13:29:34
Slika
PITANJE:

Postovani mene zanima imam Renult Megane2, 1.6 16v al uglavmo problem je u tome sto mi svijetli lampica service i lampica od air baga,posto sam ja totalni neznalica zanimame sta bi to moglo biti, jedan majstor mi je nesto gledao i pricao o nekim kontaktima u zracnom jastuku od vozaca te o nekoj trakici unutra,tak nesto.Sad mene zanima u cem je tu problem i sta se tu da napravit jel se to popravlja ili mjenja?Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne radi sustav zračnog jastuka i zato svijetli kontrolna lampica . Radi toga svijetli i lampica SERVIS . Kada bi se otklonila greška na zračnom jastuku kontrolna lampica bi se ugasila . Nakon toga istovremeno bi se ugasila i lampica SERVIS . Moguće greške na sustavu zračnog jastuka mogu biti brojne, pa i greške koje ste Vi spomenuli . Rješenje je ispitivanje svih komponenata zračnog jastuka, defektiranje kvara, prijedlog rješenja i na kraju otklanjanje kvara .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - PROLUPAO MOTOR ???

Datum objave: 26.02.2012 17:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav vidim da ste svemoguci majstor pa da vam postavim pitanje ako imate vremena da mi odgovorite??imam renault megane 2006g-78kw-106km-1.5 diesel,vozio sam i odjednom je prolupalo u motoru,sto vise dajem gas vise lupa.zaustavim se nakon par km i zovnem vucu i odnesu me do majstora.majstor kaze to nije strasno ,to je remenica i on je zamijeni,da mi kljuc i ja krenem 1 km i ono opet lupa katastrofa.vratim ga nazad i on kaze aaaaaaa,otvori haubu.ja otvorim on kaze uuuuu pa to su sobe-injektori.ok ja odnesem provjerim sve sobe i sobe su OK-jos dodatan trosak.oodnesem auto kod drugog majstora i on kaze ja mislim da je ojnicni lezaj-i rastavi sve i stvarno ojnicni lezaj,izbrusio je gredu i ojnicu i stavio novi ojnicni lezaj i opet lupa.na kraju sad sam kupio i novu ojnicu jer vidim da tu treba zamijeniti i novu ojnicu sa lezajem(4-ta je u pitanju).sad vas pitam koliko je to sigurno kad zamijeni novu ojnicu koja je otisla k vragu i ojnicni lezaj+nove serafe i diftunge motora molim vas za misljenje i odgovor jer ja putujem za hrvatsku kostajnicu 400 kilometara je u pitanju? hvala

ODGOVOR:

Terminologija odnosno nazivi koje koristite nisu uobičajeni u auto struci . Na Vašem vozilu oštećen je ležaj radilice i klipnjača a možda i klip . Ako sada ne nađete ozbiljan , kvalitetan i profesionalan servis , opet nećete imati dobro popravljen motor . Kod ovakvih kvarova se mora napraviti sve po pravilima struke i maksimalno kvaliteno inače se kvar može ponoviti i biti još skuplji . Dobro se raspitajte i izaberite najstručniji servis .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.16V - ZAŠTO NE PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 21.02.2012 13:17:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem Renault Megane 1,6 16V 2001. godine sa ugrađenim plinom. Prešao je 196 tisuća km. Pojavavio mi se problem sa paljenjem kada je motor hladan. Kada ga palim moram barem 10 tak puta kratko zaverglati da bi motor upalio. Kada upalim motor cijeli dan auto radi bezprijekorno i pali savršeno. Vozio sam auto u servis "Auto Krešo" u Osijeku gdje su ga cijelog pregledali, napravili dijagnostiku, pregledali kompresiju, satima ispitivali i tražili grešku i nisu ustanovili u čemu je problem. Kažu da je motor odličan i da im nije jasno kako neće ujutro da upali. Nakon toga odvezao sam auto u Renaultov servis u Vinkovcima gdje su mi promijenili motorić ler gasa, svjećice i dizne međutim motor i dalje ujutro ne hladnoći ne pali. Odvezao sam auto u servis za auto plin gdje mi je majstor napravio servis plinskih instalacija i rekao mi je da problem nije u plinskim instalacijama. Napomenuo mi je da bi problem možda mogao biti u senzoru pumpe goriva kojem je funkcija da prije paljenja motora stvori određeni tlak u pumpi goriva jer je sličan kvar imao sa jednom "Lagunom". Kod Lagune taj se senzor nalazi u vratima sa vozačeve strane, a reagira čim se vrata otvore. Stoga Vas molim da mi odgovorite ako možete da li se i kod Megana taj senzor nalazi u vratima ili negdje drugdje. Da li je moguće da je u pitanju senzor pumpe goriva ili po Vašem mišljenju može biti i neki drugi problem. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli su samo nagađanja i teoretiziranje . Da to nije tako već bi imali riješen problem s paljenjem hladnog motora . Djelatnicima servisa ne mogu ništa zamjeriti jer su se trudili samo što nakon toga nedostaje rezultat . Ovom prilikom neću nabrajati još dvadesetak mogućih razloga jer od toga Vi ne bi imali koristi . Navesti ću samo dva osnovna razloga radi kojih motor ne pali a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav dobave goriva . To znači da u momentu kada motor ne može upaliti nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . Osnovni zadatak servisa je da utvrdi koji od dva sustva nije ispravan . Nakon toga se ispituju sve komponente sustava koji je zakazao . Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - LED U SUSTAVU GORIVA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:47:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan g. Meic. Imam jedno pitanje za Vas pa ako mozete da mi odgovorite. U autu Clio II, 1.5 dci zalediolo mi gorivo tj. voda u gorivu i sad on nekad upali i radi i ugasi se sam, primjetio sam da pumpica za naduvavanje goriva koja se nalazi ispred filtera vakumira u toku rada motora i jednostavno ne dolazi gorivo do filtera. Zanima me kako da rjesim taj problem i da li je dobro da uspem u rezervoar malo adativa ili benzina i koliko treva usuti ( ne znam sta je bolje da uspem) kako nebi vise ledio dizel. hvala Vam unaprijed i pozdravljam vas

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najjednostavnije rješenje da vozilo stavite u toplu garašu ili servis . Nakon toga će se led pretvoriti u vodu . Tada treba očistiti rezervoar za gorivo, očistiti cijevi dovoda goriva,  zamijeniti filter goriva , upaliti motor i pustiti da motor odradi 20 minuta na mjestu . Na ovaj način će sustav goriva opet biti čist .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI - ČESTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.02.2012 15:18:26
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

ODGOVOR:

Ako su dobri akumulator i elektropokretač provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, sustav grijača ( grijače, kontrolni modul grijača ) , senzor temperature motora, relej grijača . Nakon toga po potrebi provjerite : dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh