Danas je: 17.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - GDJE NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 27.03.2012 19:20:11
Slika
PITANJE:

Renault Laguna 2,2 gubi rashladnu tekučinu. Od propisane razine, svaki drugi dan padne razina za 2 cm. Bio sam u servisu, pogledali su i ona ne odlazi u tom času. Pod garaže je obično vlažan pa kod pregleda razine, vidim da je opet bilo gubitaka. Vodena pumpa je stara 2 godine. Da li se gubici tekučine stvaraju kod brtvi na glavi motora? Hvala!

ODGOVOR:

Uzrok curenja sigurno postoji samo ga treba znati otkriti . To je najbolje napraviti na servisnoj dizalici jer se tada vide sva kritična mjesta na kojima može nastati propuštanje . To su pojedine brtve , cijevi, hladnjak, pumpa vode, termostat, radijator grijača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - POVEĆANI LER GAS ?

Datum objave: 21.03.2012 18:00:39
Slika
PITANJE:

imam problem sa Renault megane classic 1.6 16 V, 2000 g.p. problem je povecan broj obrataja u ler gasu, koji se javlja bez nekih pravila. bio sam kod uvazenog mojstora u bl, i prvo sto je zamjenio je bio motoric ler gasa. ali problem nije bio rijesen, tako da je poslije, rekao da je zamijenop dihtinge na usisu zraka, i da je stelovao "kompjuter" auta. i sve je bilo u redu nekih 20 dana, ali se problem vratio cim su spoljne temperature pocele da rastu, isprva rjedje, a u posljednje vrijeme sve cesce. problem je i to sto automobil u toku voznje u takvom stanju, dodaje stalno gas kad je u brzini pa je potrebno stalno kociti.inace auto stvarno dobro vuce i nema problema sa gubitkom snage ili neceg slicnog. a takodje sam primjetio da ujutro kad je auto hladan, kad se upali i u toku voznje nema povecanja broja obrtaja, nego tek kad se pravi pauza u voznji, tj poslije prvog gasenja auta. servis veliki je radjen prije 2 godine i tada je problem i nastao. servis je radjen u sklopu neke"generalke" koja je bila potrerbna jer je bila ostecen neki zubcanik ili sta vec na radilici. sve je radio isti majstor. naravno u privatnoj reziji, koji je radio u servisu ovlastenom u BL. ako mozete dati odgovor ili savjet sta bi moglo da se uradi jer auto mi je zao prodavati, dosta je ulozeno u njega i nalazi u stvarno dobrom stanju, a smatram da nije neki velik kvar.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu navesti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na usinom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja leptirastog ventila, mehaničko stanje motora, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda, električna instalacija motora , ECU upravljačko računalo motora . Morate pronači stručnu osobu ili servis koji će znati popraviti Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - ŠTO SE RADI NA SERVISU ?

Datum objave: 20.03.2012 15:47:09
Slika
PITANJE:

prije neki dan sam kupio lagunu 2007 godiste 1.9 96 kw reci te mi sta mi je potrebno da bi uradio full servis od djelova i potrosnog materijala molio bih ako bi ste mi mogli to napisati i jos nesto reci te mi kako se skida limit brzine posto su mi rekli da mi auto to posjeduje. Unaprije hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da za vozilo koje ste tek kupili kupujete unaprijed pojedine dijelove. Normalno bi bilo da Vaš serviser najprije obavi kompletan pregled vozila ( motor, mjenjač, ovjesi, kočnice, podvozje, klima uređaj, elektriku ) i da nakon toga napravi spisak potrebnih dijelova za servis . Na taj način ćete točno znati cijenu dijelova i cijenu servisa . Priča sa skidanjem limita brzine je glupost a to možete čuti od pojedinih nazovimo " stručnjaka " . Motor Vašega vozila ima 130 KS i nije mi jasno zašto bi Vi sada htjeli još povećati brzinu i snagu  kada je ionako imate dovoljno . I zašto bi na taj način skračivali trajnost motora i povećavali potrošnju goriva. Ako Vam je snage premalo trebali ste uzeti vozilo 2,0 205 turbo od 205 KS . Samo u tom slučaju potrošnja goriva nije 6,5 l/100 km nego 16 l/100 km .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - NA LERU RADI NESTABILNO ?

Datum objave: 19.03.2012 23:00:26
Slika
PITANJE:

Na twingu 98 god. motor u leru radi nestabilno,dok pri vožnji nema nikakvih problema,osim kod pebacivanja u niže brzine,kad motor radi na manjim okretajima. Pozdrav!

ODGOVOR:

Najkritičniji režim rada motora je na minimumu ( leru ) i tada najviše dolaze do izražaja i najsitnije neispravnosti . To mogu biti : senzor temperature motora, filteri, nečisti injektori, propuštanje na usinom kolektoru, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, izostanak paljenja na jednoj od svjećica, probijanje visokog napona, mehanički uzroci na motoru, električna instalacija, ECU centrala, Naravno da ćete najprije ispitati sve što sam naveo kao moguće uzroke .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PODEŠAVANJE VENTILA ?

Datum objave: 10.03.2012 16:16:39
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore. Dali je ispravno štelovanje ventila za reno tvingo 1239cm benzin na sledeći način. Svaki klip dovesti u GMT kad je faza paljenja a ventili obadva zatvorena i tad vršiti štelovanje i usisnog i izduvnog ventila po fabričkom zazoru. Hvala i pozdrav.

ODGOVOR:

Vi ste to potpuno točno opisali i na taj način treba podesiti ventile .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - KADA SE MIJENJA SPOJKA ?

Datum objave: 10.03.2012 15:21:49
Slika
PITANJE:

Poštovani. Molim vas ako mi mozete reci na koliko se mijenja spojka na Renault MEGANU 2003 1.6 16 v? Inače automobil ima132000tkm. I okvirno koliko bi to sve kostalo? Zahvajujem. Lijepi pozdrav. Drazen Bahnik

ODGOVOR:

Spojka se mijenja samo kada je potrebno . To može biti na 10.000 km a može biti i na 310.000 km . Najviše ovisi o samom vozaču ili vozačima . Točnu cijenu možete saznati u svakom boljem skladištu dijelova ili trgovini . Cijena za zamjenu spojke ovisi od norma sata pojedinih servisa . Orjentaciona cijena je od 600,- do 800,- kn .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 16V - MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 10.03.2012 15:16:33
Slika
PITANJE:

pozz,imam jedno pitanje-imam renaul clio2,16v,2002god,ima problem,zna mi se ukjlućiti lampica u vožnji i auto gubi snagu,polagano ubrzava i to tek do 70,bio pri nekom majstoru,on to pogledao,i rekao da nešto u vezi papučice gasa,i bilo dobro jedan dan,i onda opet,pa bi vas molio vaš savjet,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako želite točno znati što je neispravno i cijenu popravka onda nemojte ići kod NEKOG majstora nego kod pravog majstora. Na taj način ćete točno znati što je neispravno i cijenu popravka . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu točno znati što je neispravno . Nema ni smisla da Vam sada navedem dvadeset i više mogućih razloga radi kojih motor može izgubiti snagu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - SVE NOVO A MOTOR LUPA ???

Datum objave: 05.03.2012 23:33:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav vrhunskome majstoru...imam pitanje u vezi renaulta megane 78kw-106konja 1.5 2006 godiste?imam lupanje u motoru,,zamijenio sam klipnjaču i lezaj i opet se lupanje nastavlja,znaci zamijenuto je sve novo,sad pitanje zasto ponovo lupa,sad sumnjam na gredu-osovinu dali se ona moze brusiti ili trebam novu???kako da rijesim situaciju vec sam poludio zbog auta molim vas za misljenje???injektori su u redu prekontrilirani uljna pumpa u redu

ODGOVOR:

Ako ste Vi obavljali radove na motoru , tada sigurno znate gdje nastaje lupanje . Prema Vašem opisu pretpostavljam da je to na klipovima ili na ležajevima radilice. Česti uzrok koji se neopravdano zanemaruje je simetričnost i paralelnost kučišta ležajeva radilice, deformacija radilice, problemi s tlakom ulja . Ako sada motor opet lupa, najbolje je da skinete karter i provjerite sve ležajeve radilice . Na taj način čete otkriti koje mjesto je kritično . U tom slučaju bi trebalo rastaviti motor i obaviti kontrolu kućišta ( gnijezda ) ležajeva radilice .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. 16V - NE RADI ZRAČNI JASTUK ?

Datum objave: 29.02.2012 13:29:34
Slika
PITANJE:

Postovani mene zanima imam Renult Megane2, 1.6 16v al uglavmo problem je u tome sto mi svijetli lampica service i lampica od air baga,posto sam ja totalni neznalica zanimame sta bi to moglo biti, jedan majstor mi je nesto gledao i pricao o nekim kontaktima u zracnom jastuku od vozaca te o nekoj trakici unutra,tak nesto.Sad mene zanima u cem je tu problem i sta se tu da napravit jel se to popravlja ili mjenja?Unaprijed Hvala!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu ne radi sustav zračnog jastuka i zato svijetli kontrolna lampica . Radi toga svijetli i lampica SERVIS . Kada bi se otklonila greška na zračnom jastuku kontrolna lampica bi se ugasila . Nakon toga istovremeno bi se ugasila i lampica SERVIS . Moguće greške na sustavu zračnog jastuka mogu biti brojne, pa i greške koje ste Vi spomenuli . Rješenje je ispitivanje svih komponenata zračnog jastuka, defektiranje kvara, prijedlog rješenja i na kraju otklanjanje kvara .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 25 V6 AUTOMATIC - PROBLEM S AUTOMATSKIM MJENJAČEM ?

Datum objave: 27.02.2012 18:45:28
Slika
PITANJE:

Postovanje gospodine Meicu.Imam renoa 25,motor je v6 3000 cm3,automatik je.prezadovoljan sam sa njim,ali imam problem jer je pocela da mi se pali lampica od automatskog menjaca,dok se ona ne upali on super menja brzine,ali kada se upali on ostaje u zastitnom rezimu tj u trecoj brzini.filter i ulje sam mu promenio i nista,promenio sam mu i motorni kompjuter jer su mi rekli da mu on daje signal i opet nista,ostalo mi je samo jos da probam sa zamenom menjackog kompjutera.menjac ima oznaku ar4-so4.niko cak nije znao ni da mi kaze koliko ide tacno ulja u njega,ni u ovlascenom renault servisu pa su sipali 3,5 litara.voleo bih da mi kazete sta vi mislite.hvala unapred.

ODGOVOR:

Najveći problem vlasnika vozila s automatskim mjenjačem je da nisu svijesni činjenice da se ulje u mjenjaču treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Kada se to tako ne radi nastaju istrošenja i ozbiljni kvarovi mjenjača. U ovom slučaju ne bih ništa komentirao : navesti ću samo moguće neispravnosti a to su : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, hidraulična pumpa mjenjača, istrošenja u mjenjaču , računalo mjenjača. Ispitajte najprije električnu instalaciju i konektore a nakon toga i računalo mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - PROLUPAO MOTOR ???

Datum objave: 26.02.2012 17:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav vidim da ste svemoguci majstor pa da vam postavim pitanje ako imate vremena da mi odgovorite??imam renault megane 2006g-78kw-106km-1.5 diesel,vozio sam i odjednom je prolupalo u motoru,sto vise dajem gas vise lupa.zaustavim se nakon par km i zovnem vucu i odnesu me do majstora.majstor kaze to nije strasno ,to je remenica i on je zamijeni,da mi kljuc i ja krenem 1 km i ono opet lupa katastrofa.vratim ga nazad i on kaze aaaaaaa,otvori haubu.ja otvorim on kaze uuuuu pa to su sobe-injektori.ok ja odnesem provjerim sve sobe i sobe su OK-jos dodatan trosak.oodnesem auto kod drugog majstora i on kaze ja mislim da je ojnicni lezaj-i rastavi sve i stvarno ojnicni lezaj,izbrusio je gredu i ojnicu i stavio novi ojnicni lezaj i opet lupa.na kraju sad sam kupio i novu ojnicu jer vidim da tu treba zamijeniti i novu ojnicu sa lezajem(4-ta je u pitanju).sad vas pitam koliko je to sigurno kad zamijeni novu ojnicu koja je otisla k vragu i ojnicni lezaj+nove serafe i diftunge motora molim vas za misljenje i odgovor jer ja putujem za hrvatsku kostajnicu 400 kilometara je u pitanju? hvala

ODGOVOR:

Terminologija odnosno nazivi koje koristite nisu uobičajeni u auto struci . Na Vašem vozilu oštećen je ležaj radilice i klipnjača a možda i klip . Ako sada ne nađete ozbiljan , kvalitetan i profesionalan servis , opet nećete imati dobro popravljen motor . Kod ovakvih kvarova se mora napraviti sve po pravilima struke i maksimalno kvaliteno inače se kvar može ponoviti i biti još skuplji . Dobro se raspitajte i izaberite najstručniji servis .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i.16V - ZAŠTO NE PALI KADA JE HLADAN ?

Datum objave: 21.02.2012 13:17:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Posjedujem Renault Megane 1,6 16V 2001. godine sa ugrađenim plinom. Prešao je 196 tisuća km. Pojavavio mi se problem sa paljenjem kada je motor hladan. Kada ga palim moram barem 10 tak puta kratko zaverglati da bi motor upalio. Kada upalim motor cijeli dan auto radi bezprijekorno i pali savršeno. Vozio sam auto u servis "Auto Krešo" u Osijeku gdje su ga cijelog pregledali, napravili dijagnostiku, pregledali kompresiju, satima ispitivali i tražili grešku i nisu ustanovili u čemu je problem. Kažu da je motor odličan i da im nije jasno kako neće ujutro da upali. Nakon toga odvezao sam auto u Renaultov servis u Vinkovcima gdje su mi promijenili motorić ler gasa, svjećice i dizne međutim motor i dalje ujutro ne hladnoći ne pali. Odvezao sam auto u servis za auto plin gdje mi je majstor napravio servis plinskih instalacija i rekao mi je da problem nije u plinskim instalacijama. Napomenuo mi je da bi problem možda mogao biti u senzoru pumpe goriva kojem je funkcija da prije paljenja motora stvori određeni tlak u pumpi goriva jer je sličan kvar imao sa jednom "Lagunom". Kod Lagune taj se senzor nalazi u vratima sa vozačeve strane, a reagira čim se vrata otvore. Stoga Vas molim da mi odgovorite ako možete da li se i kod Megana taj senzor nalazi u vratima ili negdje drugdje. Da li je moguće da je u pitanju senzor pumpe goriva ili po Vašem mišljenju može biti i neki drugi problem. Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Sve što ste naveli su samo nagađanja i teoretiziranje . Da to nije tako već bi imali riješen problem s paljenjem hladnog motora . Djelatnicima servisa ne mogu ništa zamjeriti jer su se trudili samo što nakon toga nedostaje rezultat . Ovom prilikom neću nabrajati još dvadesetak mogućih razloga jer od toga Vi ne bi imali koristi . Navesti ću samo dva osnovna razloga radi kojih motor ne pali a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama i sustav dobave goriva . To znači da u momentu kada motor ne može upaliti nema iskre na svjećicama ili nema goriva na injektorima . Osnovni zadatak servisa je da utvrdi koji od dva sustva nije ispravan . Nakon toga se ispituju sve komponente sustava koji je zakazao . Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - LED U SUSTAVU GORIVA ?

Datum objave: 15.02.2012 08:47:11
Slika
PITANJE:

Dobar dan g. Meic. Imam jedno pitanje za Vas pa ako mozete da mi odgovorite. U autu Clio II, 1.5 dci zalediolo mi gorivo tj. voda u gorivu i sad on nekad upali i radi i ugasi se sam, primjetio sam da pumpica za naduvavanje goriva koja se nalazi ispred filtera vakumira u toku rada motora i jednostavno ne dolazi gorivo do filtera. Zanima me kako da rjesim taj problem i da li je dobro da uspem u rezervoar malo adativa ili benzina i koliko treva usuti ( ne znam sta je bolje da uspem) kako nebi vise ledio dizel. hvala Vam unaprijed i pozdravljam vas

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najjednostavnije rješenje da vozilo stavite u toplu garašu ili servis . Nakon toga će se led pretvoriti u vodu . Tada treba očistiti rezervoar za gorivo, očistiti cijevi dovoda goriva,  zamijeniti filter goriva , upaliti motor i pustiti da motor odradi 20 minuta na mjestu . Na ovaj način će sustav goriva opet biti čist .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI - ČESTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 13.02.2012 15:18:26
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001. godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 145 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Molim vas pomagajte, unaprijed hvala, pozdrav!

ODGOVOR:

Ako su dobri akumulator i elektropokretač provjerite slijedeće : prisutnost zraka u gorivu, sustav grijača ( grijače, kontrolni modul grijača ) , senzor temperature motora, relej grijača . Nakon toga po potrebi provjerite : dobavnu pumpu, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električnu instalaciju motora, mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 DTI -PROBLEMI S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.02.2012 19:09:18
Slika
PITANJE:

Imam Renault Clio II 2001.godište. Motor 1.9 DTI turbo dizel. Prešao je 146 000 km. Imam problem sa paljenjem dugi niz godina. Nema pravila. Bude dana da upali ok pa onda upali tek iz 3,4 puta nakon verglanja. U zadnje vrijeme čak i kad upali odmah se ugasi, pa tako 4,5 puta za redom. Pokušavam pritiskanjem gasa pomoći, ali kao da ne prima gas. Pa onda kasnije upali i prima gas i sve bude ok. Čak neki put kad upali zna malo i zatrest motor. Grijači ok, akumulator nov, anlaser repariran, dijagnostika pokazuje da nema greške. Pomagajte, hvala pozdrav

ODGOVOR:

Vašim vozilom setreba baviti jer kvar nije tipičan . Mogući uzroci su : električna instalacija i konektori ( moguć pad napona ) , mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,4 i. 16V - KATALIZATOR ?

Datum objave: 11.02.2012 19:01:18
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, molim Vas da mi pomognete riješiti problem. Imam Renault Clio 2 2003. god. 1,4 16v sa ugrađenim plinom. Raspao mi se katalizator(zveči). Čuo sam da je novi skup pa su me prijatelji savjetovali da ga izvadim i umjesto njega stavim običnu cijev. Neznam što se onda dešava sa potrošnjom i lambda sondom. Kako riješiti moj problem a sa najmanjim ulaganjem? Hvala Vam unaprijed na nesebičnosti i savjetima kojima pomažete. Ivan Raič

ODGOVOR:

Postoje i zamjenski katalizatori koji nisu skupi ( oko 800,- kn ) . Takvo rješenje je u svakom smislu kvalitetno jer će ispravno raditi i lambda sonda i biti će dobri ispušni plinovi kada motora radi na benzin .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TORZIONE OPRUGE ?

Datum objave: 08.02.2012 17:52:10
Slika
PITANJE:

hteo bi pitati imam renault lagunu 2000bgodiste .imam problema sa zadnjom torzijom pala je do dole drzise na amortizerima kako da resim taj problem kako da je stelujem kakav je princip sta je potrebno da se uradi da bi resio taj problem ... i dali mozete da mi objasnite kako da ga resim sam UNAPRED HVALA...........CEKAM VAS ODGOVOR

ODGOVOR:

Ako niste nikada radili zadnji ovjes onda nemojte ni sada jer je za to potreban odgovarajući alat , radni uvjeti i tehničko znanje . Takve poslove možete naučiti jedino kada obavite praktičnu nastavu u  nekom servisu . Odgovor nija ohrabrujući za Vas ali to je realnost . Pojedina znanja i vještine ne možete steći putem dopisa ili kratkog objašnjenja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - VOZILO VUČE U LIJEVO ?

Datum objave: 07.02.2012 08:46:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine, vec duze vremena pratim Vas forum sa pitanjima i odgovorima i mogu Vam reci da je jedan od najboljih pa Vam se i ja javljam sa svojim problemom. Naime vlasnik sam Megana II 2004 godiste 1.5dci koga sam uvezao pre cetiri godine. Auto je presao 175000km. Imam problem jer vec neko duze vreme auto vuce u levu stranu.Na pravcu blago vuce u levo tako da uvek mora da bude korekcija na volanu. Prilikom polazenja iz mesta i prilikom stajanja volan se uvek zakrene u levo za par stepeni.Obilazio sam mnoge majstore u Srbiji i dobijao razlicite odgovore.Centriranje trapa je u redu, nema lufta u ni jednom delu prednjeg trapa, gume su probane i letnje i zimske i uvek isto. Na nekom forumu sam procitao da je to greska kod tih megana jer ima elektricni volan. Ja u to bas ne verujem.Posto u Krusevcu i okolini vise nema majstora kod koga nisam bio molim Vas da mi odgovorite da li postoji resenje za ovaj problem. Da dodam samo da auto nije nikad bio havarisan.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Vi sigurno znate činjenicu da se neki kvarovi mogu otkriti i defektirati samo neposrednim uvidom na vozilu . Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo navesti što sve može biti uzrok . Ispitajte slijedeće : prednje kočnice ( moguća blokada ) , poluosovina i homokinetički zglobovi , odstupanje dijagonala ( od prednjeg lijevog do zadnjeg desnog kotača i od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotača ) , mehanički utjecaj zubne letve volana, nevidljiva deformacija na hvatištima prednjih ovjesa, utjecaj kotača ( nevidljive deformacije ) . Osnovni zadatak servisa je da obavi sva potrebna ispitivanja na Vašem vozilu , da otkrije neispravnost , da Vam predloži rješenje . Ako takav servis nemate u vašoj blizini , potražite ga negdje dalje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - BLOKIRANE KOČNICE

Datum objave: 29.01.2012 11:47:25
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Ja posedujem renault scenic 1.5 dci 2004 godine i juce mi se dogodilo da mi je na autu sve kocnice blokirane ikako na instrument tabli pokazuje da je rucna kocnica spustena! tada sam pozvao auto drustvo koje poslala tehnicara koji mi je izvadio neki mali prekidac ispod kocnice i auto sam mogao da oteram do kuce. Danas sam u renou kupio isti takav prekidac i zamjenio ga sam ali opet isto!! Da li mi mozete pomoci! Unapred zahvalan!

ODGOVOR:

Nije dovoljno samo zamijeniti prekidač  . Potrebno je napraviti dijagnostiku kočnog sustava , otkriti kvar , otkloniti kvar , na kraju obaviti programiranje sustava kočnice . Sve to možete obaviti jedino u servisu .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - CUKA U VOŽNJI

Datum objave: 27.01.2012 20:44:04
Slika
PITANJE:

Ljep pozdrav! rječ je o renault twingu 1.2 1996.godina. Auto "cuka" u vožnji a u leru i pod niskim obrtajima radi normalno. promjenjene su svječice, kablovi svječica, mjerena je kompresija i sve je u redu ali auto i dalje ponavlja istu grešku. Molim vas da mi kažete koje je moguće rješenje i koliko bi to koštalo. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Najbolje rješenje je dijagnostika motora . Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injaktori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor bregaste osovine, senzor radilice, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, lambda sonda.

na vrh Povratak na vrh