Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI - MOTOR POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 13.12.2011 09:26:27
Slika
PITANJE:

Laguna II 1.9 dci 88KW 120HP (2001) Gubi snagu nakon 10/20 min voznje i opalise zuta lapica,onda moran da ugasim motor i opet upalim,izgubise lampica nakon 10 min voznje opet se upali a sve to kad ga stismem ona se upali i ponekat i u leru kad motor radi a sve ovo pojavlase kad leti teperatura u prirodi je vishe od 15-30 grada cezuesa,znaci ne kad je hlladno ko sada zimi ispod 10 g/c, i kada ugasim motor i ga upalim nakon 10-20 min motor upali ali oduzme muse gas za 3-5 sekoda i nakon normalno radi i opet ta zuta lampica se upali, misliosam da je to turbina priki kraju i onaj majstor rekaomije da sumla na (boost presure sensor) i on spoji ona dva vakum crjeva i auto vuce normalno ali zuto svetlo se ne gasi,pa pitamte jer ovo sve je problem do tog boost presure sensora ili vise hval na sve, i pozdrav, srecni praznici.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može izgubiti snagu kao što ste Vi opisali . Uzrok može biti i turbina i senzor tlaka turbine ( boots pressure sensor ) . Međutim Vaš majstor mora točno ispitati i pronači koji dio ili sklop je neispravan . Nabrojiti ću i ostale moguće neispravnosti a to su : senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine WasteGate , MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,9 D - TLAK ULJA

Datum objave: 11.12.2011 16:31:10
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav iz Zenice imam jedan problem sa reno clio 19 dizel 95 god.Tek sam ga kupio s greskom diktung glave otisao i sve sam uradio provjerio glavu poravnao i sve sto treba jer radim taj posao i kad sam sve spakovao sve ok ali uljna pumpa ne radi slabo baca ulje jer sam i to provjerio pa neznam sta moze biti a sve je bilo ok s pumpom kad sam ga kupio jer je bio u voznom stanju i ja sam ga vozio pa ako znate nesto u vezi toga bio bih vam zahvalan na savjetu sta da radim .Veliki pozdrav za vas

ODGOVOR:

Tlak ulja u motoru treba izmjeriti manometrom (  a ne gledati kako pumpa za ulje baca ulje. ). Kada motor radi na leru  ( motor potpuno zagrijan ) , tlak ulja treba biti veći od 0,9 bara a kod povećanog broja okretaja tlak ulja treba biti veći od 3 bara. Ako to nije tako potrebno je pregledati : filter ulja, usisnu cijev uljne pumpe, uljnu pumpu, ležajeve radilice, ostala istrošenja u motoru .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UGASIO SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 10.12.2011 14:20:42
Slika
PITANJE:

Poštovani gos. Meić, imam Renault clio 1.5 dci, godina 2003, prešao 120 000 ima dva dana da sam ga vozio sasvim normalno i uredu, te u vožnji mi se ugasio i nikako više da upali. Normalno i živo vergla ali nikako da upali a niti daje znakove da će upaliti. prije nego mi se ugasio osjetio sam nekakav blagi zvuk negdje po sredini auta u smjeru motora i to negdje na 1800 do 2000 okretaja a preko togataj nekakav zvuk nije se osjetio. Da napomenem kad mi se ugasio i neposredno prije u vožnji te prilikom verglanja lampice upozorenja na servis ili stop normalno su se ponašale dakle nisu davale nikakvo upozorenje na kvar. Skinuo sam dovodnocrijevo za gorivo na filter i normalno baca gorivo pri verglanju, dalje provjerio sam sve osigurače kod motora i u unutrašnjosti auta kao i releje kod motora sve ispravno. Stoga vas molim za pomoć ako možete zaključiti iz ovog mog opisa. Zahvaljujem vam unaprijed !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovne neispravnosti koje mogu biti u Vašem slučaju a to su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, blokada u motoru ) , sustav dobave goriva ( dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, filteri, visokotlačna pumpa ) , sustav za upravljanje motorom ( pojedini senzori motora, mjerači, davači impulsa, električna instalacija, upravljačko računalo ) . Provjerite najprije mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 5 CAMPUS - KAKO SE PODEŠAVA MOTOR ?

Datum objave: 04.12.2011 13:43:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav svima,postovanje gospodine Meicu. Ovako imam renault 5 campus iz 1990 godine,auto je presao negdje oko 130 000 km,1100 kubika 34 kv. Auto je odjednom poceo da trosi gorivo duplo vise sa 4,5 l potrosnja se povecala na 8 l,radio sam restauraciju karburatora posto nisam vidjeo razliku ubacio sam stojadinov karburator nakon cega se potrosnja vratila na normalnu. Nakon ugradnje karburatora imam problema sa vucom,mijenjao sam svijecice,stavio orginalne za renaulta,nov zracni filter,novi silikonski kablovi,vakum pumpa na razvodniku paljenja,restauracija razvodnika paljenja,bombina nova ali auto nece kile uz brdo. Par majstora mi je nakon predjenih 100 000 km dostelovavala klipove cini mi se da su debljinu ili velicinu listica bili ostavili na 25 a moj majstor mi je danas dostelovao ventile na velicinu 30. Interessuje me da li je uzrok slabe vuce do zazora ventila i koliki bi oni trebali biti u renaulta od 1100 kubika nakon dostelovavanja zbog predjenih 100 000 km,zanima me dali je debljina listica od 30 dovoljna na ventilima ili bih je trebao povecati jos na 35. Jos me interesuje dali postoji mogucnost za ugradnjom dodatnog kondeazatora na razvodniku paljenja da bi se pojacao broj konjskih snag da se ovako nestrucno izrazim? S dubokim postovanjem i unaprijed zahvalan Vas vjerni citatelj!

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli govore o nepoznavanju automobilske tehnike i pokušaju da se amaterskim znanjem i improvizacijama postigne rezultat. Odmah moram reći da to rijetko kada uspijeva. Ne mogu objasniti pokušaj da se ugradnjom neodgovarajućeg karburatora pokušava riješiti problem . Nemojte opet pokušavati ugradnjom nekog drugog karburatora od nekog čudnog vozila pokušati opet doći do rezultata. Motor Vašega vozila najbolje ide i najmajnje troši kada je mehaničko stanje motora dobro, kada je sustav paljenja ispravan , kada je karburator originalni . To se može postići ako su ispunjeni slijedeći uvjeti : kompresija motora u granicama normale ( veća od 12 bara ) , ventili dobro podešeni ( usisni 0,15 mm , ispušni 0,20 mm ) , platine ispravne i podešene, razvodna kapa ispravna , kablovi i svjećice ispravni , kut predpaljenja podešen na 6°/650 o/min , karburator čist i ispravno podešen ( CO od 1,5 %Vol. do 2,5 %Vol ) . Usisni kolektor ne smije propuštati, ispušni sustav mora biti ispravan .  Ako sve što sam nabrojio napravite kako treba , potrošnja goriva će biti minimalna a motor će imati maksimalnu snagu i ubrzanje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT THALIA 1,4 i. - POVIŠENI LER GAS

Datum objave: 30.11.2011 22:56:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Vidim da ste mnogima pomogli svojim savetima po pitanju automobila, te sam i ja rešio da Vam se obratim za problem koji imam sa Renault Thaliom 1.4 (benzinac). Problem je u sledećem: prvo paljenje na niskim temperaturama je u redu, lepo startuje motor, ima snagu u kretanju i fino ubrzava od 1. do 5. brzine. Ali, kazaljka (na kontrolnoj tabli) koja pokazuje broj obrtaja motora, prilikom vožnje i promene brzine, npr. iz treće u drugu, i dalje je na 1200-1300 obrtaja. Dakle, bez obzira na to što sam do kraja nagazio kvačilo zbog promene brzine, broj obrtaja se ne smanjuje u leru. Kada u tom trenutku zaustavim automobil i ne gasim ga, (menjač je u leru), motor je i dalje u povišenom broju obrtaja i radi pulsirajuće (kao blago i nenaglašeno turiranje ili režanje). To traje negde do jedne minute, a onda, sama po sebi, kazaljka automatski spadne na normalan broj obrtaja i motor pređe u normalni režim rada.Sve ovo se dešava periodično na dva ili tri dana, a ne svakodnevno. U ovlašćenom servisu na dijagnostici nisu pronašli ni jednu grešku, ali su zamenili regulator ler gasa. Nakon tri dana pojavio se isti problem. Ne znam šta treba preduzeti. Možda Vam je korisna informacija i to da je zadnji lonac dosta oštećen zbog truljenja. Njega ću svakako zameniti ovih dana. Unapred hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok treba  tražiti u pojedinim komponetama sustava elektronskog ubrizgavanja. Moguće neispravnosti su : nečist leptirasti ventil, senzor temperature motora, senzor tlaka MAP, senzor položaja leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - ČUDNO PODRHTAVANJE

Datum objave: 30.11.2011 18:13:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Clio iz 2000. U zadnje vrijeme se dogadja da kod kretanja, s npr semafora, osjetim podrhtavanje odnosno proklizavanje prednjih kotaca i automobil jako sporo krece. Kako mi se cini da to ima najvise veze s gumama, cesce sam kontrolirao njihov tlak na benzinskim postajama. Iako napumpam gume na 2.1 ili 2.3 bara nakon nekoliko tjedana mi na nekima (uglavnom straznjima) zna pokazati tlak od 1.7 ili cak jednom od 1.4 bara. Gume (ljetne) su stare 6 godina i presle se skoro 70.000 km. Da li bi uzrok ovih problema s proklizavanjem kod kretanja moglo biti nesto drugo osim guma? Lijep pozdrav, Marko

ODGOVOR:

Gume mogu biti uzrok nestabilnosti i lošeg držanja na cesti ali nisu uzrok podrhtavanja kako ste Vi naveli . Dođite do mene u Samobor da pregledam Vaše vozilo . Pregled je za Vas besplatan .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT FLUENCE - POVREMENO NE PALI

Datum objave: 30.11.2011 18:00:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Renault Fluence (star godinu dana). Problem mu je ponekad da kad je hladan nece da upali. Treba mu i preko 15 pokusaja da bi upalio. Vozio sam ga u ovlasteni servis i racunalo nije pokazalo nikakvu gresku. Provjerili su akumulator, svjecice i ostalo sve je ok. Sljedeci korak je ostaviti auto u servisu neko vrijeme i cekati kad ce se pojaviti problem. No nakon sto sam ga prije 3 dana nakon 15 pokusaja upalio, cudno se ponasao gas (oscilirao) što je ljude u servisu nagnalo da ociste leptir gasa. Za sada (vec dva dana) od tada auto pali normalno i stalno,dakle jedini mu je problem bilo to da svaki drugi dan nije htio paliti kad je hladan... Zanima me je li uzrok takvih problema bio taj leptir ili mozda cinjenica da sam na 25 000 km radio prvi servis(mjenjao ulje)... jer je propisano 30 000 inace! Pitam ako se opet pojave problemi, sto po vama biva najcesci uzrok tih smetnji. Napominjem da je novi auto u pitanju!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : imobilajzer ( sustav za blokadu paljenja ) , relej za napajanje ECU centrale, ECT senzor, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, relej pumpe za gorivo . Na kraju uzrok može biti i upravljačko računalo motora. Takvi kvarovi se događaju ali s eipak na kraju sve riješi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 - NE RADI MI GRIJANJE

Datum objave: 25.11.2011 10:28:52
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam problem s mojim Renaultom 19,94.g.Naime radi se o tome da skoro nikako ne radi grijanje u kabini tj.na 1.stupnju malo grije a ako se pojaca strujanje onda izlazi hladan zrak.Termostat radi pravilno,motor postize radnu temperaturu,probao sam na preporuku sa zamjenom malog hladnjaka i sa ciscenjem hladnjaka i cijelog sustava i zamoijenjena je rashladna tekucina ali nista nije pomoglo.Koji bi jos uzrok problema mogao biti?Hvala i srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Nabrojiti ću sve moguće uzroke a to su : termostat , pumpa za vodu, cirkulacija kroz veliki hladnjak, cirkulacija kroz mali hladnjak, filter kabine ( ako postoji ) , komande grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač . Neispravna brtva glave motora ( tada kompresije probija u rashladni sustav ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,5 DCI - ZABRINJAVAJUČI NATPIS

Datum objave: 23.11.2011 18:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, Na instrument tabli od renaulta clio II, 1.5 dci u toku voznje upalila se lampica SERVIS i lampica od AIR BAG pa me zanima u cemu bi mogao da bude kvar. Taj dan sam uradio servis (zupcasti remen, vodena pumpa, spaner, remen alternatora, ulje 10w40, filter ulja, antifriz). S postovanjem,

ODGOVOR:

Natpis SERVIS se upali uvjek kada postoji bilo kava električna ili elektronska neispravnost na vozilu . U ovom slučaju sustav zračnog jastuka je izvan funkcije i zato Vas natpis SERVIS upozorava da posjetite servis u kojemu ćete riješiti problem ( kvar ) zračnog jastuka . Kada se otkloni kvar na zračnom jastuku natpis SERVIS će se automatski ugasiti .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI - GRIJAČI ?

Datum objave: 17.11.2011 11:01:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje g.Meić.imam Renault megan II 1.5dci 120000km u odličnom stanj, ali imam problem sa grijačima.u zimi jako mi kratko rade sekundu do dvije maksimalno kad je vani ispod nule,i onda teško pali prvi put dugo alnasa a poslje je dobro. Dali se može duljina rada grijača porodužiti da oni griju duže? dali oni imaju veze sa kompijutorom auta ili imaju relej.Preko ljeta pali bez probleme i u zimi kad se svaki tren pali.Imam na njemu automatsko palenje sam si da kontakt uključi grijače i alnasa.mislim da pre kratko rade grijači jer za dvije sekunde ne može ugrijati smjesu goriva. Koje je vaše mišljenje? Unaprijed puno HVALA!!!

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da uzrok nisu grijači nego neki drugi razlozi . Grijači na svim DCI motorima rade kratko jer direktno zagrijavaju cilindar i komoru za izgaranje. Zato bi trebali ispitati i druge moguće razloge i to : prisutnost zraka u gorivu, filtere, senzor temperature motora, senzor tlaka goriva, solenoid za tlak goriva, dize, EGR venti, električnu instalaciju i konektore motora, mehaničko stanje motora . Može se također ispitati ispravnost grijača i ispravnost upravljačkog modula grijača .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA I 1,9 DCI - LUPANJE U MOTORU

Datum objave: 15.11.2011 17:42:45
Slika
PITANJE:

poštovanje gosp.Meiću, imam Renault lagunu 1,2000.god,motor 1.9 dci,do prije dva dana je bilo sve u redu,onda je na jednom počeo da "čekića"kao traktor,motor i dalje vuče,ne gubi snagu,ne dimi,samo što nešto pod haubom "čekića".Interesira me šta bi moglo biti?dali je moguće da je otišao ležaj na radilici?ili je možda preskočio za jedan zub?ili je nešto na bregastoj otišlo?to mi je prijatelj automehaničar rekao,da je jedno od toga u pitanju.Molio bih vašu dijagnozu,da li je prijatel u pravu ili je nešto sasvim deseto u pitanju.molio bih vas odgovor. Unaprijed hvala,

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da sam u vrlo neravnopravnom položaju u odnosu na Vašeg prijatelja automehaničara . Vaš prijatelj automehaničar je imao priliku pregledati Vaše vozilo i direktno na vozilu čuti zvuk lupanja kojega ste opisali . Takvu priliku ja nemam  jer sam od Vas udaljen 1.500 km  i nemam nikakve opipljive činjenice na osnovu kojih bi točno odgovorio . Neposrednim uvidom na vozilu se može  zaključiti dali zvuk dolazi iz glave motor, iz bloka motora, iz kartera . Ako zvuk dolazi iz glave motora to mogu biti , podizači ventila, bregasta osovina, dize, razvodni mehanizam . Ako lupanje nastaje u bloku motora to mogu biti klipovi i pomočne osovine . Ako lupanje nastaje u karteru to su ležajevi radilice . Evo na osnovu navedenog , zamolite Vašeg prijatelja automehaničara da bude konkretniji i da kaže gdje i zašto nastaje lupanje koje čujete.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 31.10.2011 19:00:43
Slika
PITANJE:

Mr. Meic I have renault scenic 2002 1.9 DCI Can you tell me please does the motor brake the valves when the timing belt cut? Thank you

ODGOVOR:

Dear sir, the valves will be badly dameged for sure if the timing belt will breaks or go out of sinchronization more than three teeth .

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - LAMBDA SONDE

Datum objave: 30.10.2011 12:05:32
Slika
PITANJE:

Dobar dan!! Imam clio 1.2 16V 2002 god.Davno sam imao problem sa katalizatorom kojeg sam ispraznio ocistio i vratio natrag sa sondama,auto je nakon toga godinama radio bez problema,bolje isao itd. Prosle godine stavljam polovni koji je presao 20.000 km 0d clia 1.2 8V 2003 god sa lambdama,naime lambde su se izmjesale i neznam koje su od kojeg? Zanima me hoce li to imat kakav utjecaj na rad motora ako nisu moje original,dali ima razlika u lambdama ovih dva modela i kako bi ih mogo raspoznat ? Unaprijed Vam zahvaljujem.....

ODGOVOR:

Funkcija lambda sondi je ista ali postoji fizička i dimenzionalna razlika . U Vašem slučaju ako već imate lambda sonde , iste možete ugraditi i nakon toga ispitati njihovu ispravnost i učinak . Jedini način kako to možete kvalitetno ispitati je pomoću osciloskopa . Na taj način ćete točno vidjeti naponsku i vremensku bazu lambda sonde . Ako su uz lambda sonde ispravne i druge komponente i to komponente sustava ubrizgavanja i sustva paljenja , eko test na vašem vozilu bi trebao biti također dobar . Dobar eko test je potvrda da je i mehaničko stanje motora dobro.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,2 i. - TRESU KOČNICE

Datum objave: 30.10.2011 11:49:26
Slika
PITANJE:

VIBRACIJE PAPUČICE KOČNICE Poštovani, molim vas da me savjetujete u vezi sljedećeg problema: imam Renault Clio 1.2. 2001.god. i pri vožnji na malim brzinama (ispod 40km/h) popučica kočnice prilično jako vibrira (što su brzine manje vibracije su veće). Pošto su diskovi relativno novi, promjenili smo pakne (prije 3mj). Vibracije su se smanjile, ali se nisu otklonile i sada postaju sve češće. Kada su nakon promjene pakni nastavljene vibracije, odvezli smo auto u stanicu za tehnički pregled gdje su nam rekli da je kočioni sustav savršen...? Molim Vas da mi nabrojite uzroke mogućeg vibracija kočnica kako bi mogli otkloniti kvar, jer je te vibracije postaju prilično frustrirajuće. Hvala, MN

ODGOVOR:

Vibracije koje se javljaju prilikom kočenja su vrlo negativna pojava a mogu nastati radi brojnih razloga . To se može događati na prednjim ili nazadnjim kočnicama. Nabrojiti ću logičnim redoslijedom zašto i zbog čega takve vibracije nastaju : diskovi, disk pločice, dosjedi na glavčinama kotača, glavčine kotača, kočna kliješta, kočni cilindri, visokotlačne fleksibilne cijevi, zračnost na pojedinim dijelovima ovjesa, bubnjevi kočnice, gume, felge, pogonske osovine. Kao što vidite iz navedenog potrebno je sumnjati u sve što sam naveo . Ispitivanje treba započeti s diskovima, glavčinama, pločicama, kočnim kliještima.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - FILTERI

Datum objave: 30.10.2011 11:19:19
Slika
PITANJE:

poštovanje g,meiću.ja već duže vrijeme pratim vašu stranicu koja je za svaku pohvalu.imam jedno pitanje radi se o renault senicu 1.9dci 2002g.147000km,prije neki dan sam primjetio da ponekad slabo vuče nekad zna zatrzniti koji put nakratko probao sam ga voziti u drugoj i trečoj malo jače kao da ga malo propirim prvo povuče dobro a onda kao da ima neko ograničenje ja ga znam u dušu te znam da nije nešto u redu inače sve drugo štima.moram naglasiti da je ulje mijenjano prije 15000km kao i filter ulja,aostali filteri zraka,goriva i peludi nisu mjenjani 2-2,5god.zanima me vaše mišljenje jel je do filtera,nekog sENZORA ili nečeg trečeg.hvala unaprijed na vašem odgovoru i odvojenom vremenu srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U redovno održavanje spada, uz zamjenu ulja i pojedinih tekućina i redovna zamjena filtera ( filter ulja, filter zraka, filter goriva, filter kabine, filter freona ) . Za filtere vrijedi činjenica što je kvalitetniji filter to se brže onečisti i začepi . Iz navedenog ćete zaključiti da najprije obavite zamjenu filtera goriva i filtera zraka . Nakon toga ćete odmah vidjeti da li ste postigli očekivani efekt . Kada to napravite ako bude potrebno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DCI - GDJE JE ULJE

Datum objave: 25.10.2011 18:55:21
Slika
PITANJE:

gdje se nalazi ulje za servo volan kod reno megan sedan 1.9 dci

ODGOVOR:

Ulje za servo volan se nalazi u rezervoaru u prostoru motora a na poklopcu piše : STEERING WHEEL .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - NEPOZNAZI ZVUK ?

Datum objave: 24.10.2011 14:11:35
Slika
PITANJE:

Postovani Meic... Vlasnik sam Renault Scenic-a 2002 god. 1.9 DCI i imam jedan problem... Naime, pojavljuje se neki zvuk u vidu blagog lupanja, za koji ne znam odakle dolazi. Medjutim taj zvuk se pojavljuje samo kada je auto na ler-u, a zvuk se gubi kada je gas presao 1200 obrtaja. Moja pretpostavka je da zvuk dolazi sa bosch pumpe?! Bila bih Vam jako zahvalna kada bi me Vi posavjetovali. Unaprijed veliko hvala Veliki pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo mogu opčenito navesti gdje može nastajati opisani zvuk. To mogu biti slijedeća mjesta ; u mjenjaču, na ispušnom sustavu, na nekom od ležajeva razvodnog mehanizma, na plastičnim poklopcima motora. Kada motor radi na leru, stisnite pedalu spojke i ako zvuk prestane to je znak da isti nastaje u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DTI - BIJELI DIM

Datum objave: 21.10.2011 17:43:38
Slika
PITANJE:

IMAM JEDAN PROBLEM SA RENAULT SCENICOM 1.9 DTI 72 KW 2000 GODIŠTE. PRILIKOM HLADNOG STARTA POJAVI SE BIJELI DIM AUTO SJAJNO PALI I VUĆE SKORO SAM ZAMIJENIO ULJE I FILTER I SIPAO SAM MOBILE1 5W30 SINTETIĆKO ULJE KOJE SAM KUPIO U AMERIĆKOM PX-U KAD RADI MIRAN JE MOTOR NEMA VIBRACIJA SAMO ME ZABRINJAVA ZAŠTO DIMI KAD SE UPALI I DODA GAS. SKORO SAM BIO NA TEHNIĆKOM PREGLEDU I NA MJERENJU GASOVA POKAZAO JE 0.1 DA NAVEDEM DA JE VOZILO PREŠLO 210 000 KM I SVE JE REDOVNO SERVISIRANO U RENOLOVOM SERVISU UNAPRIJED ZAHVALAN.

ODGOVOR:

Bijeli dim je normalna pojava kod hladnog starta motora . U ispušnim plinovima ima i vodene pare i kada je hladno vrijeme to se vidi na mnogim vozilima. Nakon što se zagrije motor i ispušni sustav bijeli dim gotovo u potpunosti nestaje. Bitno je da kontrolirate nivo rashladne tekućine , ista ne smije nestajati iz ekspanzione posude. Ako je nivo tekućine uvijek isti Vaše vozilo je ispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 17.10.2011 20:08:59
Slika
PITANJE:

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no međutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrđeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no međutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač ( veliki padovi napona prilikom startanja ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, FRP senzor na Rail-u, solenoid za kontrolu tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala . Potrebno je ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 12.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa Cliom 1.2 16v 2002god auto po nekad trzaka u intervalu od 1000 do 2500 obrtaja a posle radi normalno i u leru po nekad trzne i ponovo nastavi da radi,na uaspuhu se cuje kao da zatrokira i kad ga u mestu turim do 2500 obrtaja kao da trokira,zamenio sam svecice i ocistio dizne,na dijagnostici nema gresaka a ni auto nije upali check,da li moze da ima veze sa bombinom i kablovima ovakvo ponasanje i sta bi jos moglo da bude?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolektoru , regulator tlaka goriva, filteri, dobavna pumpa, velika razlika u kompresiji motora, električna instalacija i konektori ( povećani prelazni otpor i pad napona ) , lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh