Danas je: 02.09.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 200 1,1 i. - GASI SE

Datum objave: 24.10.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

imam rover 200,1.1,98g.p.pre par meseci sam ostao bez goriva,ali kad sam natocio nije hteo da krene ili kad krene gasio se,zamenio sam pumpu za gorivo ali ni tada nije bilo puino bolje,gasi se u prvoj i drugoj brzini nekad i u trecoj ali obavezno kad skrecem ulevo-nikad udesno.priblizno najnormalnije radi kad natocim vise od pola rezervoara goriva.sta je u pitanju?majstori mi govore da je elektrika ili da ova pumpa nije originalna roverova.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće : rezervoar i sklop pokazivača goriva na kojemu se nalazi pumpa za gorivo i cijevi pumpe za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, cijevi dovoda goriva. Nakon toga po potrebi treba pregledati  : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , senzore motora, motorić minimuma. Na Vašem vozilu najprije bih provjerio mehaničko stanje motora i izmjerio tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SKUPE DIZE

Datum objave: 09.10.2011 11:37:09
Slika
PITANJE:

Imam Land rover freelander 20d iz 2005.g automatic,zbog bacanja jakog dima na auspuh prilikom dodavanja gasa, sa istim sam otišao na dijagnostiku koja je pokazala neispravnost dizni a mehaničar mi je rekao da mi čak dvije dizne nisu originalne tj,neodgovarajuće su za moje vozilo, predloženo mi je da mi se ugrade nove BOSH dizne ser.br.0445110130 koje su navodno originalne za to vozilo te da se reparirane dizne ne mogu staviti na isto.Budući da mi je račun tj.ponuda za nove dizne i njihovo mjenjanje čini dosta velika (12 000,00kn) pokušavam na sve strane pronaći jeftinije riješenje pa između ostalog promjeniti samo dvije dizne one koje nisu original jer mislim da one iniciraju kvar i na ostale dvije, druga solucija je da mi je prijatelj u Italiji pod BOSH serijskom brojem koji sam prije naveo našao reparirane dizne za koje čak postoji i garancija te koje koštaju 1000e što je velika razlika u odnosu na prvotnu ponudu gdje svaka dizna košta oko 3000,00kn molim Vas za Vaše mišljenje za koj soluciju biste se Vi odlučili, ja mislim da bi probao ugraditi najprije dvije reparirane pa ako se stanje na ostale dvije ne popravi zamijenio bih i ostale dvije, dali je to ispravno Molim za hitan odgovor i unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Loše dize mogu za vrlo kratko vrijeme mehanički uništiti motor i tako prouzrokovati štetu od 30.000,- kn do 35.000,- kn . Normalno je da tražite za sebe jeftinije rješenje , međutim treba se zapitati da li će to zaista biti jeftinije rješenje iako će se u prvi tren činiti da je tako . U ovom slučaju moje mišljenje je da zanjenu diza obavite u najboljem servisu koji će dati garanciju na ugrađene dize i na svoj rad . Na taj način Vi izbjegavate svaki rizik . Na ovaj način sigurno dobivate kavlitetu a cijena treba biti na drugom mjestu.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 111 - 1,1 i. - HIDRAULIČKO-PNEUMATSKI AMORTIZERI

Datum objave: 21.09.2011 22:35:16
Slika
PITANJE:

pozdrav rover 111 1.1 kubika 44kv 60 ks 1994 god neznam da li ste upoznati sa njegovim sistemom oslanjanja on ima na zadnjem dijelu amontizere takozvane bombe ja mislim da je to hidrulicni sistem nisam siguran ni sam samo znam da su amontizeri povezani cijevima molio bih vas za savet sta da radim kada mi auto malo vise lezi na jednoj strani u odnosu na drugu kada stoji na ravnoj povrsini da mi kazete da li ti amontizeri mogu da se napune i sa cim se uopste pune imaju neki ventili na zadnjim slicno kao na gumi ventil ovamo sam se raspitao kod nekih majstora ali svi imaju razlicite price hvala pozdrav

ODGOVOR:

Amortizeri koje ste spomenuli su hidraulično-pneumatski . Ako jedna strana stoji niže od druge uzrok je niži tlak u amortizeru . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu znati da li se može tlak u amortizeru povisiti ili je neophodna zamjena amortizera . Zatražite mišljenje servisa koji može pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - TROŠI 17 L PLINA

Datum objave: 20.09.2011 09:21:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano uz svoj automobil, rover 200, 1.4 benzinac, 75ks, 1999.god. Naime, prije 5 godina ugradio sam plin u auto, jednom sam zamijenio membrane i to je sve. Ubrizgavanje plina je preko usisne grane. Od ugradnje sam prevalio 50 000 km. Problem je to što u zadnje vrijeme auto jako puno plina troši, nekih 17 litara. Zanima me u čemu je problem i kako to riješiti te da li je to skupa investicija. I kako mogu naručiti nove hidropodizače? Unaprijed zahvaljujem. I

ODGOVOR:

Uzrok prevelike potrošnje plina je stanje samog plinskog sustava i to pervenstveno isparivača , mješača, cijevnih vodova, elektroventila, emulatora. Cijena velikog servisa plinskog sustava uglavnom nije velika . Tada se obavlja kompletna revizija isparivača i mijenjaju se sve brtve , membrane i ventili isparivača. Kada se to napravi potrebno je obaviti još završno podešavanje tlaka i količine plina. Ako sami nabavljate hidropodizače iste možete nabaviti u širokoj mreži dučana s autodijelovima . Ako to nije moguće onda možete naručiti preko ovlaštenog skladišta dijelova ROVER .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 16V - U PRVOJ TRZA

Datum objave: 16.09.2011 22:46:13
Slika
PITANJE:

postovanje.imam pitanje za rovera 214 1.4 16 v 76kw 98 god.problem je u tome sto kad radi na leru kao da kasljuca i hoce da se ugasi pa sa hiljadu obrtaja sam skace na 1100-1200,i ugasio bi se i nebi.do posla mi je strasna guzva pa cak nekad znam u prvoj da predjem i po 3-4 km,jer je nemoguce ubaciti u 2.tad u 1 pocinje da trza u trenutku kad pocinjem da ubrzavam,u ostalim brzinama je sve ok.kazu da je motor zagusen i da odem na auto put sa gorivom od 100 oktana da ga malo stisnem i produvam.a isto tako kad ubrzavam u prvoj kad krene trzanje cuje se neko kleptanje isto kao neki nosac al oni su ok.proslu zimu sam stavio nove svjecice i filter goriva.to mi se desava odprilike od februara ove god.sta bi mogao biti problem,nadam se da nije nesto veliko,vecina kaze da bi mogao biti motor zagusen.molim vas za odgovor.unaprijed hvala i pozdrav za vas iz sarajeva;-)

ODGOVOR:

Točan odgovor što je neispravno na motoru može se dati nakon testiranja i dijagnostike Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, filter goriva, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, TPS senzor, propuštanje na usisnoj grani motora, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 25 1,4 i.- VODA U MOTORU

Datum objave: 12.08.2011 23:26:53
Slika
PITANJE:

Prije svega želio bih da pohvalim Vaš rad. Imam jedno pitanje vezano za Rovera 25, 2000 godište 1.4 benzin. Prije godin dana uradio sam veliki servis i nakon toga nije prošlo malo vremena počela se miješati voda i ulje motora.Na pregledu kod mehaničara ustanovljeno je kvar na diftungu na glavi motora.Promijenio sam diftung i uradio peglanje glave motora.Nakon godinu dana ponovo mi se pojavila voda u motoru.Da li je ponovo otisao diftung ili nešto drugo.Molim pomoć,Hvala

ODGOVOR:

Za očekivati je da je opet oštećena brtva glave motora . Slijedeći put ja bih ispitato ( pod tlakom ) glavu motora, blok motora ( dosjedna površina ) , ugradio najkvaliteniju brtvu glave, po potrebi stavio nove vijeke glave motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 - KADA SE UPALI KLIMA, GASI SE

Datum objave: 11.08.2011 23:49:26
Slika
PITANJE:

pozdrav...posjedujem rover 416 iz 1997 godine koji ima problem sa paljenjem-naime motor dugo vrti dok upali(10-15sec)kada upali radi dobro dok ne pokušam stati naprimjer ne semaforu ili kada upalim klima uređaj dolazi do gašenja vozila.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao stanje akumulatora i elektropokretača . nakon toga bih provjerio sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Na kraju bih provjeravao sve dijelove sustava za ubrizgavanje goriva ( filtere, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, senzor radilice, aktuator minmuma ) . Po potrebi bih ispitao i mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - GDJE JE SENZOR RADILICE?

Datum objave: 09.08.2011 12:26:48
Slika
PITANJE:

Postovani u poslednje vreme imam problem sa autom, u pitanju je Rover 214 si 2000. godiste sa 16 ventila, 1400 ccm. Auto je poceo da cima u voznji a sada je poceo i da se gasi(bilo da se vozi na benzin ili na plin). Auto sam vozio na testiranje elektronike(kompjutersko) gde mi je receno da je neispravan brojac obrtaja na radilici. Posto nisu radili na Roveru nisu znali gde se nalazi brojac obrtaja pa mi je auto idalje neispravan. Molio bih Vas da mi sto pre pomognete i kazete gde se isti nalazi na autu, kako se menja i gde mogu da ga nabavim. Pozz

ODGOVOR:

Postoje samo dva mjesta gdje se može nalaziti senzor radilice. Prvo mjesto je neposredno uz remenicu radilice ( lako je uočljivo ) . Drugo mjesto je na bloku motora u pravcu četvrtog klipa . Senzor ima karakterističan izgled i svaki bolji mehaničar će ga lako prepoznati i demontirati.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 420 SDI- UPRAVLJAČKI MODUL VENTILATORA

Datum objave: 25.07.2011 21:34:54
Slika
PITANJE:

pozdrav posjeduje rover 420sdi iz 1996 sa klimom i do prije par dana ventilator kabine je radio na svim brzinama a sad ne radi na 1 i 2 brzini vec puse samo na 3 i 4 ??

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega ne radi prva i druga brzina ventilatora je upravljački modul ( elektronika ) ventilatora. Istu treba najprije pregledati , po mogućnosti popraviti a ako to nije moguće ista se može zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI 16V - PROMIJENIO 3 KOMPJUTORA

Datum objave: 21.07.2011 18:41:37
Slika
PITANJE:

postovani gos. meicu posjedujem rover 214 si 16 v iz 96 god., i u zadnjih godinu i po imam veliki problem sa autom. u biti njemu se stalno kvari kompjuter,i evo za to vrijeme sam vec tri promjenio . auto jednostavno nece da radi i kad upali nema ni obrtaja ni snage,trza u voznji itd. tako mi se svaki put desavalo i cim promjenim kompjuter auto radi normalno par mjeseci i onda sve opet ispocetka!! molio bi vas da mi objasnite ovaj kvar i zanima me da li se kod vas moze nabaviti kompjuter za njega i koliko bi kostao!!! samo da naglasim da sam prije 3 godine promjenio motor,skoro novi pri tom stavio i novu pumpu za gorivo i termodavace i sve te ostale sitnice. napominjem da su svi djelovi novi. unapred vam se zahvaljujem na odgovoru pozzz

ODGOVOR:

U praksi ne postoji slučaj kao što ste ga Vi opisali da nakon kračeg vremena postoji potreba za mijenjanjem upravljačkog kompjutora motora. Moguće neispravnosti radi kojih dolazi do oštećenja kompjutora su : električna instalacija, preveliki napon punjenja alternatora, neispravan sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , kratki spoj na nekom dijelu instalacije. Na žalost ja nemam prodaju dijelova . Inače kompjutor se može nabaviti preko ovlaštenog servisa Rover . Drugi način mi nije poznat.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 45 - PROGNOZA TRAJANJA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 20:33:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanimao bi me Vaš savjet u vezi kupnje rovera 45 iz 2000 godine koji je prešao 225000km redovito je servisiran u ovlaštenom servisu, prvi vlasnik posjeduje servisnu knjižicu sa svim računima pa moje pitanje glasi koliko on još može proć do generalne motora i njezina okvirna cijena i šta je potrebno minjati odma kod takve kilometraže ??? zahvaljujem na odgovoru!!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida u stanje motora ( kompresija, tlak ulja , stanje pojedinih dijelova i sklopova ) nitko ozbiljan ne može olako davati prognoze o mogućem trajanju motora . U ovo vozilo ugrađivali su se četiri različita benzinska motora i jedan dizel motor ( 1,4  , 1,6 ,  1,8 , 2,0 i  2,0 D Turbo ) . Najskuplja generalka je za dizel motor a to može biti od 15.000,- do 25.000,- kn. Kada se kupi ovakvo vozilo mijenjaju s esvi filteri, sve tekućine , po potrebi i sve ostalo što je dotrajalo . Svi detalji se vide kada se vozilo pregledava na servisnoj dizalici.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - PROBLEM SA OBRTAJIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:15:03
Slika
PITANJE:

Imam rover 200 1,4 benzin poceo mi je povecavati broj obrtaja na3000 kad pritisnem kvacilo i nece da vrati dok ne ugasim auto,a nekad se desava i u voznji.Nekad radi na 900 obrtaja a nekad nece da spusti ispod 1500 na leru ja vise neznam sta da radim kao da je auto poludio pa vas molim da mi odgovorite sta bi to moglo biti jer ovi majstori mu nista neznaju

ODGOVOR:

Sve napravilnosti koje ste naveli mogu nastati radi neispravnosti pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja. Kvar treba najprije otkriti a nakon toga nije teško obaviti doradu ili zamijenu neispravnog dijela. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potennciometar leptirastog ventila, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili bilo koji priključak ), električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori , tlak goriva. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet jer tako nećete otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDTI - ABS I KLIMA

Datum objave: 03.06.2011 21:05:00
Slika
PITANJE:

Dobo vece! Moj momak ima problema sa svojim Roverom 75 2.0 cdt naime upale mu se lampice za ABS i TC kad u toku voznje smota volan u levu ili desnu stranu inace kada upali automobil lampice ne svetle.Kada posle paljenja lampica u toku voznje stane i ugasi auto pri novom paljenju lampice su ugasene.Sta bi mogao biti problem.Nijedan serviser u gradu ne zna.A postoji jos nesto klima uredjaj ne radi dobro inace pun je freona i jednostavno pocne da duva hladno da bi posle kraceg vremena duvao poprilicno vreo vazduh? S postovanjem Milena

ODGOVOR:

Moguće greške na sustavu ABS-a su : pojedini senzori na kotačima , električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a , elektrohidraulični agregat , računalo ABS-a. Uz odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu i stručnjake servisa može se defektirati kvar i isti otkloniti. Klima uređaj može biti izvan funkcije radi slijedećih neispravnosti : ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, presostat, dotrajao kompresor klime .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - BUČI KAO DA ĆE SE RASPASTI

Datum objave: 02.06.2011 17:19:42
Slika
PITANJE:

Postovanje ! Imam Rover 214 1.4 97 god. i auto jako buči kao da nemože vise pogotovo u petoj brzini kad dosegnem 120 kmh. tada mi obrtomjer dojde na 3000 i kao da ce se raspast. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Rad i buka motora koju ste opisali može nastati radi dotrajalog ili oštećenog ispušnog sustava . Drugi vrsta buke može dolaziti iz motora a ta pojava je znatno opasnija . Moguće neispravnosti mogu biti na glavi motora ili na radilici.  Ako želite točnu informaciju o tome možete navratiti u subotu prije podne da vidim o čemu se radi . Taj pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SVIJETLE LAMPICE ABS,TC

Datum objave: 14.05.2011 16:32:40
Slika
PITANJE:

Imam Land rovera Freelander 1999. TD 2000 diesel, na displayu svijetle lampice ABS,TC i ukošeo vozilo sa uskličnikom. Bila sam kod automehaničara, međutim na dijagnostičnom instrumentu može vidjeti samo motor i kočnice a to je sve ispravno. Auto sam kupila prije dva mjeseca i prošao je tehnički pregled. Uz vozilo nisam dobila servisnu knjižicu. Molim savjet, hvala

ODGOVOR:

Navedene lampice se odnose na sustav ABS ( anti block system ) i na sustav protiv proklizavanja  TC ( tracking control ) . Oba sustava su međusobno povezana i djeluju kao jedna cjelina. U ovom slučaju najvjerojatnije je neispravan sustav ABS . Najčešće greške su pojedini senzori na kotačima, električna instalacija ABS-a , hidroagregat, računalo ABS-a . Naravno da svaki servis ne može sa svojih sposobnostima otkriti i nakon toga otkloniti kvar , zato potražite servis koji to može raditi . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDT - DA LI KUPITI ?

Datum objave: 14.05.2011 16:22:09
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, Imam jednu molbu, želio bih kupiti rover 75 2.0 CDT. To auto mi se vec dugo svidja, ali svi mi govore nemoj, kako ces odrzavati, isto i kolega koji se razumije u auta i koji bi trebao pregledati auto kada budem kupovao kaze nemoj rovera. Malo sam citao po forumima i podjeljena su misljenja mada sam od onih koji su ga imali ili imaju mogao cuti prilicno dobre stvari odnosno da su bili zadovolji. - sta je to najgore sto bi se moglo desiti? - Da li je veliki problem za djelove obzirom da mnogo toga djeli sa bratskim bmw-om - Na sta bi trebao obratiti paznju prilikom kupnje? i da li mi ipak predlazete da izbjegavam ovo auto? Velika hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se spomenuto vozilo Vama sviđa Vi ćete ga sigurno kupiti bez obzira na negativne komentare Vaše okoline. Za ovo vozilo se može reći da je kvalitetno i pouzdano . Mora se naglasiti da takvih vozila ima jako malo i zato je ponuda s rezervnim dijelovima slaba, svaki ozbiljniji dio ili sklop se mora naručivati i čekati . Cijena dijelova je veća od uobičajene . Vrlo važno je da vozilo koje namjeravate kupiti nema značajnijih nedostataka . Filteri, kočne obloge , remeni , mogu se normalno nabaviti.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELENDER - NERAVNOMJERAN RAD MOTORA

Datum objave: 26.02.2011 14:49:24
Slika
PITANJE: na Land Rover Freelanderu imam problema sa nepravilnim radom motora u leru, kao da dodajem gas a kazaljka pokazivaca obrtaja stalno ide gore-dolje. Ista pojava je prisutna i pri radu motora na benzin i na plin pa me zanima o kakvom se problemu radi. Neki mehanicari mi govore da je u pitanje lambda sonda a neki opet senzor bregaste osovine.
ODGOVOR:Uzroci neravnomjernog rada motora kao sto ste opisali rijetko kada je lambda sonda ili senzor bregaste osovine. U ovom slucaju potrebno je najprije obaviti ispitivanje sustava ubrizgavanja goriva, sustav paljenja, mehanicki sustav motora . Moguce neispravnosti su : propustanje na usisnom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije, razlika u kolicini goriva na pojedinim injektorima, filteri, ECT senzor, aktuator minimuma, necisti injektori, leptirasti ventil, senzor polozaja leptirastog ventila, elektricna instalacija, sustav paljenja, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER - JAKI ZVUKOVI U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.03.2011 17:30:48
Slika
PITANJE: postovani,radi se o land roveru freelanderu 1998 god benzin jaki zvukovi u zadnjem dijelu auta, mislio sam da su gume ms ali stavio sam nove ali isto mislim da se mijesaju dva slicna zvuka ali ipak razlicita pa pretpostavljam da je greska u kardanu i zadnjem diferencijalu. Molio bi Vas da mi odgovorite da li treba mijenjati neke lezajeve i ulje u diferencijalu.Zvukovi su sve intenzivniji pa se bojim da ne dode do nekog loma.
ODGOVOR:Nije dobro da na osnovu pretpostavki mijenjate pojedine dijelove. Najprije treba obaviti detaljan pregled pojedinih dijelova i sklopova a nakon toga kada se otkrije uzrok, poduzeti potrebne radnje u cilju otklanjanja neispravnosti. Na Vasem vozilu treba ispitati slijedece : lezajeve zadnjih kotaca, srednji lezaj kardanskog vratila, lezajeve diferencijala, ulje u diferencijalu, diferencijal. U servisnim uvjetima nam nije tesko napraviti navedeni pregled i utvrditi sto je neispravno. Pokusajte prema navedenim smjernicama ispitati sve sto je navedeno , ukoliko ne uspijete uvjek mozete zatraziti pomoc strucne osobe ili servisa.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: