Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 420 SDI- UPRAVLJAČKI MODUL VENTILATORA

Datum objave: 25.07.2011 21:34:54
Slika
PITANJE:

pozdrav posjeduje rover 420sdi iz 1996 sa klimom i do prije par dana ventilator kabine je radio na svim brzinama a sad ne radi na 1 i 2 brzini vec puse samo na 3 i 4 ??

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega ne radi prva i druga brzina ventilatora je upravljački modul ( elektronika ) ventilatora. Istu treba najprije pregledati , po mogućnosti popraviti a ako to nije moguće ista se može zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI 16V - PROMIJENIO 3 KOMPJUTORA

Datum objave: 21.07.2011 18:41:37
Slika
PITANJE:

postovani gos. meicu posjedujem rover 214 si 16 v iz 96 god., i u zadnjih godinu i po imam veliki problem sa autom. u biti njemu se stalno kvari kompjuter,i evo za to vrijeme sam vec tri promjenio . auto jednostavno nece da radi i kad upali nema ni obrtaja ni snage,trza u voznji itd. tako mi se svaki put desavalo i cim promjenim kompjuter auto radi normalno par mjeseci i onda sve opet ispocetka!! molio bi vas da mi objasnite ovaj kvar i zanima me da li se kod vas moze nabaviti kompjuter za njega i koliko bi kostao!!! samo da naglasim da sam prije 3 godine promjenio motor,skoro novi pri tom stavio i novu pumpu za gorivo i termodavace i sve te ostale sitnice. napominjem da su svi djelovi novi. unapred vam se zahvaljujem na odgovoru pozzz

ODGOVOR:

U praksi ne postoji slučaj kao što ste ga Vi opisali da nakon kračeg vremena postoji potreba za mijenjanjem upravljačkog kompjutora motora. Moguće neispravnosti radi kojih dolazi do oštećenja kompjutora su : električna instalacija, preveliki napon punjenja alternatora, neispravan sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , kratki spoj na nekom dijelu instalacije. Na žalost ja nemam prodaju dijelova . Inače kompjutor se može nabaviti preko ovlaštenog servisa Rover . Drugi način mi nije poznat.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 45 - PROGNOZA TRAJANJA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 20:33:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanimao bi me Vaš savjet u vezi kupnje rovera 45 iz 2000 godine koji je prešao 225000km redovito je servisiran u ovlaštenom servisu, prvi vlasnik posjeduje servisnu knjižicu sa svim računima pa moje pitanje glasi koliko on još može proć do generalne motora i njezina okvirna cijena i šta je potrebno minjati odma kod takve kilometraže ??? zahvaljujem na odgovoru!!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida u stanje motora ( kompresija, tlak ulja , stanje pojedinih dijelova i sklopova ) nitko ozbiljan ne može olako davati prognoze o mogućem trajanju motora . U ovo vozilo ugrađivali su se četiri različita benzinska motora i jedan dizel motor ( 1,4  , 1,6 ,  1,8 , 2,0 i  2,0 D Turbo ) . Najskuplja generalka je za dizel motor a to može biti od 15.000,- do 25.000,- kn. Kada se kupi ovakvo vozilo mijenjaju s esvi filteri, sve tekućine , po potrebi i sve ostalo što je dotrajalo . Svi detalji se vide kada se vozilo pregledava na servisnoj dizalici.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - PROBLEM SA OBRTAJIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:15:03
Slika
PITANJE:

Imam rover 200 1,4 benzin poceo mi je povecavati broj obrtaja na3000 kad pritisnem kvacilo i nece da vrati dok ne ugasim auto,a nekad se desava i u voznji.Nekad radi na 900 obrtaja a nekad nece da spusti ispod 1500 na leru ja vise neznam sta da radim kao da je auto poludio pa vas molim da mi odgovorite sta bi to moglo biti jer ovi majstori mu nista neznaju

ODGOVOR:

Sve napravilnosti koje ste naveli mogu nastati radi neispravnosti pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja. Kvar treba najprije otkriti a nakon toga nije teško obaviti doradu ili zamijenu neispravnog dijela. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potennciometar leptirastog ventila, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili bilo koji priključak ), električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori , tlak goriva. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet jer tako nećete otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDTI - ABS I KLIMA

Datum objave: 03.06.2011 21:05:00
Slika
PITANJE:

Dobo vece! Moj momak ima problema sa svojim Roverom 75 2.0 cdt naime upale mu se lampice za ABS i TC kad u toku voznje smota volan u levu ili desnu stranu inace kada upali automobil lampice ne svetle.Kada posle paljenja lampica u toku voznje stane i ugasi auto pri novom paljenju lampice su ugasene.Sta bi mogao biti problem.Nijedan serviser u gradu ne zna.A postoji jos nesto klima uredjaj ne radi dobro inace pun je freona i jednostavno pocne da duva hladno da bi posle kraceg vremena duvao poprilicno vreo vazduh? S postovanjem Milena

ODGOVOR:

Moguće greške na sustavu ABS-a su : pojedini senzori na kotačima , električna instalacija od senzora kotača do računala ABS-a , elektrohidraulični agregat , računalo ABS-a. Uz odgovarajuću servisno dijagnostičku opremu i stručnjake servisa može se defektirati kvar i isti otkloniti. Klima uređaj može biti izvan funkcije radi slijedećih neispravnosti : ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, presostat, dotrajao kompresor klime .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - BUČI KAO DA ĆE SE RASPASTI

Datum objave: 02.06.2011 17:19:42
Slika
PITANJE:

Postovanje ! Imam Rover 214 1.4 97 god. i auto jako buči kao da nemože vise pogotovo u petoj brzini kad dosegnem 120 kmh. tada mi obrtomjer dojde na 3000 i kao da ce se raspast. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Rad i buka motora koju ste opisali može nastati radi dotrajalog ili oštećenog ispušnog sustava . Drugi vrsta buke može dolaziti iz motora a ta pojava je znatno opasnija . Moguće neispravnosti mogu biti na glavi motora ili na radilici.  Ako želite točnu informaciju o tome možete navratiti u subotu prije podne da vidim o čemu se radi . Taj pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SVIJETLE LAMPICE ABS,TC

Datum objave: 14.05.2011 16:32:40
Slika
PITANJE:

Imam Land rovera Freelander 1999. TD 2000 diesel, na displayu svijetle lampice ABS,TC i ukošeo vozilo sa uskličnikom. Bila sam kod automehaničara, međutim na dijagnostičnom instrumentu može vidjeti samo motor i kočnice a to je sve ispravno. Auto sam kupila prije dva mjeseca i prošao je tehnički pregled. Uz vozilo nisam dobila servisnu knjižicu. Molim savjet, hvala

ODGOVOR:

Navedene lampice se odnose na sustav ABS ( anti block system ) i na sustav protiv proklizavanja  TC ( tracking control ) . Oba sustava su međusobno povezana i djeluju kao jedna cjelina. U ovom slučaju najvjerojatnije je neispravan sustav ABS . Najčešće greške su pojedini senzori na kotačima, električna instalacija ABS-a , hidroagregat, računalo ABS-a . Naravno da svaki servis ne može sa svojih sposobnostima otkriti i nakon toga otkloniti kvar , zato potražite servis koji to može raditi . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDT - DA LI KUPITI ?

Datum objave: 14.05.2011 16:22:09
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, Imam jednu molbu, želio bih kupiti rover 75 2.0 CDT. To auto mi se vec dugo svidja, ali svi mi govore nemoj, kako ces odrzavati, isto i kolega koji se razumije u auta i koji bi trebao pregledati auto kada budem kupovao kaze nemoj rovera. Malo sam citao po forumima i podjeljena su misljenja mada sam od onih koji su ga imali ili imaju mogao cuti prilicno dobre stvari odnosno da su bili zadovolji. - sta je to najgore sto bi se moglo desiti? - Da li je veliki problem za djelove obzirom da mnogo toga djeli sa bratskim bmw-om - Na sta bi trebao obratiti paznju prilikom kupnje? i da li mi ipak predlazete da izbjegavam ovo auto? Velika hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se spomenuto vozilo Vama sviđa Vi ćete ga sigurno kupiti bez obzira na negativne komentare Vaše okoline. Za ovo vozilo se može reći da je kvalitetno i pouzdano . Mora se naglasiti da takvih vozila ima jako malo i zato je ponuda s rezervnim dijelovima slaba, svaki ozbiljniji dio ili sklop se mora naručivati i čekati . Cijena dijelova je veća od uobičajene . Vrlo važno je da vozilo koje namjeravate kupiti nema značajnijih nedostataka . Filteri, kočne obloge , remeni , mogu se normalno nabaviti.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELENDER - NERAVNOMJERAN RAD MOTORA

Datum objave: 26.02.2011 14:49:24
Slika
PITANJE: na Land Rover Freelanderu imam problema sa nepravilnim radom motora u leru, kao da dodajem gas a kazaljka pokazivaca obrtaja stalno ide gore-dolje. Ista pojava je prisutna i pri radu motora na benzin i na plin pa me zanima o kakvom se problemu radi. Neki mehanicari mi govore da je u pitanje lambda sonda a neki opet senzor bregaste osovine.
ODGOVOR:Uzroci neravnomjernog rada motora kao sto ste opisali rijetko kada je lambda sonda ili senzor bregaste osovine. U ovom slucaju potrebno je najprije obaviti ispitivanje sustava ubrizgavanja goriva, sustav paljenja, mehanicki sustav motora . Moguce neispravnosti su : propustanje na usisnom kolektoru, razlika u tlakovima kompresije, razlika u kolicini goriva na pojedinim injektorima, filteri, ECT senzor, aktuator minimuma, necisti injektori, leptirasti ventil, senzor polozaja leptirastog ventila, elektricna instalacija, sustav paljenja, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER - JAKI ZVUKOVI U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.03.2011 17:30:48
Slika
PITANJE: postovani,radi se o land roveru freelanderu 1998 god benzin jaki zvukovi u zadnjem dijelu auta, mislio sam da su gume ms ali stavio sam nove ali isto mislim da se mijesaju dva slicna zvuka ali ipak razlicita pa pretpostavljam da je greska u kardanu i zadnjem diferencijalu. Molio bi Vas da mi odgovorite da li treba mijenjati neke lezajeve i ulje u diferencijalu.Zvukovi su sve intenzivniji pa se bojim da ne dode do nekog loma.
ODGOVOR:Nije dobro da na osnovu pretpostavki mijenjate pojedine dijelove. Najprije treba obaviti detaljan pregled pojedinih dijelova i sklopova a nakon toga kada se otkrije uzrok, poduzeti potrebne radnje u cilju otklanjanja neispravnosti. Na Vasem vozilu treba ispitati slijedece : lezajeve zadnjih kotaca, srednji lezaj kardanskog vratila, lezajeve diferencijala, ulje u diferencijalu, diferencijal. U servisnim uvjetima nam nije tesko napraviti navedeni pregled i utvrditi sto je neispravno. Pokusajte prema navedenim smjernicama ispitati sve sto je navedeno , ukoliko ne uspijete uvjek mozete zatraziti pomoc strucne osobe ili servisa.
na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 - VELIKA MI JE NEPOZNANICA?

Datum objave: 21.03.2011 19:15:45
Slika
PITANJE: Postovani,vidjela sam Vasu stranicu na internetu i da odgovarate na pitanja i biti cu Vam zahvalna ako nadete vremena i za moje pitanje. Naime, Kupila bi si auto, rabljeni, a ne volim male aute. Vec neko vrijeme pregledavam sta bi mogla uzeti i izuzetno mi se svidio Rover 75, 2.0 CDTI, 2003g, Posto mi je taj auto velika nepoznanica, a jako mi se svida molim Vas da mi odgovorite dali je jako skup za odrzavanje, dali mu je velika potrosnja i dali su dijelovi za njega jako skupi?Bit cu Vam veoma zahvalna ako mi odgovorite..
ODGOVOR:Ovo vozilo je kvalitetno i pouzdano jedino je zahtijevnije za odrzavanje od drugih evropskih vozila. Uz to treba navesti da je cijena razervnih dijelova znatno veca od uobicajene. Pojedini dijelovi se trebaju narucivati i cekati. Dijelovi za redovne servise ( filteri , kocne obloge ) mogu se dobiti odmah. Sifra motora je M47R 204D1, broj cilindara je 4, zapremina je 1950 ccm, snaga je 96 KW/4000 o/min, stupanj kompresije je 18:1 , sustav goriva je Bosch Common Rail . Motor zadovoljava Euro-3 normu . Ako ce Vam odrzavanje vozila predstavljati poteskocu, bolje je da se odlucite za vozilo nekog Evropskog poznatog proizvodaca.
na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 - BRTVA JE ZA JEDNOKRATNU UPOTREBU

Datum objave: 27.03.2011 23:20:20
Slika
PITANJE:

Molim Vas za cijenjeni odgovor,mada sam vidio nekoliko slicnih medu ostalim odgovorima na vasem sajtu.Naime imam ROVER 416 benzinac 1,6. Iskren da budem posjeta nekim privatnim automehanicarima lici pomalo na nedovrsen posao tj.predstavu koja nema kraja.(Svako pri tom uzme svoju mjeru tj.ne zaboravi naplatu).Imam problem sa pregrijavanjem rashladne tecnosti koja se jako brzo gubi u velikim kolicunama.Zamjenjeni su: vodena pumpa,remenovi,spaneri,termostat (uzet Fordov ekvivalentan),termoprekidac-senzor temperature i nova gumica-brtva na cepu rezervoara rashladne tekucine:Pregledani svi cjevovodi i radijator,OK.Kod voznje nema problema ali na uzbrdici i kod rada u mjestu,nivo vode u rezervoaru se podize vidno i kad vec dode do vrha curi ili ne curi ovisno koliko sam dolio vode,tada se ukljucuje ventilator i nakon neki 20-30-ak sekundi hladi tekucinu i obara vidno nivo tecnosti.Primjetio sam da na hladnom motoru voda istice na usisnoj grani (eto ja postao mehanicar,dobro zavucete glavu u motor i jasno se vidi) ,a tu istu granu je skidao mehanicar da bi pristupio termostatu,kada je i vratio staru brtvu-dihtung. Ja sam porucio ovaj dihtung i novi cep (za Rover ovdje bas nema dijelova).Dali sam rijesio problem ili moze biti jos nesto u pitanju?

ODGOVOR:

Svaka brtva na motoru je za jednokratnu upotrebu. To znaci da se ista brtva ne koristi dva puta makar se zahvat radi unutar jednog dana. Kada je rashladni sustav u pitanju nikakvog curenja rashladne tekucine ne smije biti. Vazno je da znate i slijedece da cep ekspanzione posude nije samo cep nego i sigurnosni ventil . Isti propusta rashladnu tekucinu kada tlak u rashladnom sustavu postane veci od 1,35 bara. Navedeni cep moze propustati tekucinu kada je neispravan navedeni ventil u samom cepu ili kada je tlak u sustavu veci od dozvoljenog a povecani tlak ukazuje na probijanje kompresije u rashladni sustav.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - POPRAVAK MOTORA ILI UGRADNJA RABLJENOG ??

Datum objave: 24.05.2010 16:05:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic višeput ste mi pomogli u mojim problemima sa autom, ovaj put mi je prijatelj u dvojbi sa motorm...
Naime radi se o Roveru 214 si ,1400 želi mjenjati ili popravljati motor, ali nije siguran šta ce odluciti, jer mu kvazi majstori preporucuju kupnju motora a drugi uredenje postojeceg. Molimo vas za pravi ljek strucno mišljenje.
ODGOVOR:Ugradnja rabljenog motora je znatno jeftinija nego poravak postojeceg motora. Jedino je glavno pitanje tko ima za Vas takav rabljeni motor a da je isti ispravan i da ga nece trebati nakon kraceg vremena popravljati. Popravak postojeceg motora je u startu skuplje ali u konacnici znatno kvalitetnije i jeftinije pod uvjetom da se poravak motora obavi po svim pravilima struke.
na vrh Povratak na vrh

RANGE ROVER 45 - NA GLAVI CURI ANTIFRIZ

Datum objave: 08.05.2010 21:09:00
Slika
PITANJE: Poštovani, kupio sam Range Rover 45, i primetio da na glavi motora curi antifriz. Koliko je to ozbiljan problem i kako ga rešiti, pošto sam cuo da Range Rover imaju problema sa tim.
ODGOVOR:Propuštanje antifriza ispod glave motora potrebno je rješavati prvom prilikom , odgadanjem se može samo pogoršati stanje. Popravak podrazumjeva demontažu glave motora te obradu glave motora. Ove radove ne može izvesti priucena osoba vec znalac, profesionalac. Ako idete u navedeni zahvat bez vozila cete biti nekoliko dana uz uvjet da se unaprijed osigurate za potrebne dijelove.
na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER - ULJE NA CIJEVIMA INTERCOOLERA

Datum objave: 11.03.2010 20:53:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu,imam jedno pitanje vezano za svoj automobil,naime rijec je o land rover freelander 2.0Td4 iz 2005.godine. na cijevima od intercoolera mi se pojavljuje ulje,neznam dali je to normalno ili bi trebalo nesto poduzeti,molio bi Vas da mi date neki savjet,
ODGOVOR:Ako je kolicina ulja mala tada nema razloga za zabrinutost a ako ulja ima dosta tada treba obaviti pregled motora . Na tom pregledu treba utvrditi da li ulje dolazi iz oduška motora ili kroz turbinu. Ako ulje dolazi iz oduška motora potrebno je izmjeriti kompresiju i utvrditi stanje klipnih prstenova. Ako ulje dolazi iz turbine tada treba utvrditi da li je potrebna reparatura turbine ili se to može odgoditi za buduce vrijeme. Dakle nakon navedenog pregleda moguce je tocno saznati stanje motora i turbine.
na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELENDER - PREGRIJAN MOTOR

Datum objave: 02.08.2009 22:28:00
Slika
PITANJE: Uslijed puknuca cijevi vode došlo je do pregrijavanja motora i pomiješalo se ulje i voda.Nakon šta je skinuta glava uoceno je da voda izmedu bloka i cilindara nestaje,tj. završava u karteru.Da li se vade košuljice i može li se štelovati njihova visina,jer su na nekim mjestima u ravnini sa blokom.
ODGOVOR:Ako blok motora nije homogen a to se vidi kada se demontira glava motora cilindri se mogu vaditi i mijenjati. Isto tako ispod cilindara postoje distancni prsteni koji služe za podešavanje visine cilindara.
na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 SI - NERAVNOMJERNI RAD MOTORA

Datum objave: 28.05.2009 11:00:00
Slika
PITANJE: Svaka vam cast na znanju i strpljenju za nas laike.
Citajuci vaše pomislio sam da bi i meni mogli dati neki savjet.
Radi se o Roveru 416SI 82 kw ¨95.god.
Prošao je 150 000 hm. Prošle godine mjenjani su: ventili,karike,brtve,remeni,svjecice,ulja.
U veljaci mi je motor poceo neravnomjerno raditi. Kad je hladan obrtaji mu variraju a kad se zagrije cini se sve ok.Medutim nakon duže gradske vožnje ili putovanja obrtaji mu se u leru podižu do 2500 obrtaja i ne spuštaju se.Posjetio sam jedan servis gdje su mi (nakon dijagnostike) zamjenili motoric (ventil) protoka goriva te kablove, kapu i rotor. Nakon toga motor je radio kao urica. Medutim nakon nekog vremena pocelo se dešavati isto. U meduvremenu su mi izmjenili lambda sondu (eko test nije prolazio). Bio sam ponovo kod majstora ali nemogu ništa otkriti, kažu da bi trebali auto spojiti na tester kada se to pojavi (veci obrtaji). Interesira me dali to što se dogada utjece na potrošnju goriva (sada je oko 9l po gradu).
ODGOVOR:Svaka nepravilnost u radu motora utjece na povecanje potrošnje pa i ovo koju ste vi opisali. Uzrok povecanog broja okretaja može biti mehanicki sustav motora ( propuštanje na brtvi ili nekom od prikljucaka usisnog kolektora ). Drugi moguci uzrok je sustav ubrizgavanja i to potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, aktuator minimuma, upravljanje aktuatorom minimuma, ECU centrala.
Pojedinacnim ispitivanjem može se otkriti uzrok.
na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 Si - TEŠKO OKRECE

Datum objave: 19.12.2008 19:08:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale za stranicu, stvarno ste jedinstveni.
Znam da ste vec pisali o tome, medutim kod mene je specificno slijedece:
Rover 414Si,97 god. - kad je hladan pali normalno, a kad se ugrije akumulator teško okrece ( kao da je prazan). Spojim ga na kablove i auto zapali. Prema savjetu mehanicara stavio sam jaci akumulator (premda je prema mjerenjima i stari bio dobar). Stvar je funkcionirala neko vrijeme i sad opet isti problem. Možda da napomenem, da prije nego se vratio problem, auto prvih par sekundi kod paljenja nije primao gas. Mehanicar kaže da ne zna što je u pitanju pa vas molim za pomoc.
ODGOVOR:Osim akumulatora treba još ispitati elektropokretac i sve minus spojeve na karoseriji i motoru. Najvažniji minus spoj je izmedu akumulatora i motora i karoserije. Kada je sve od navedenog ispravno prilikom startanja motora pad napona ne smije ispod 11 V.
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: