Danas je: 07.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ROVER 416 1,6 i. - MOTOR SE GASI NA SEMAFORU ?

Datum objave: 12.04.2012 08:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje! Molim vas za savjet... Imam Rover 416 si , 81kw, benzin, 1998godina Naime pri zaustavljanju na semaforu nakon sto je motor najnormalnije radio,ugasio se uz podrhtavanje i nije primao gas...upalio sam vozilo i nastavio vožnju ali nakon 500 metara ne prima ponovo gas i gasi se... Nakon nekoliko minuta(5-10) ponovo palim najnormalnije i vozim oko 2km i opet isto... Dali Vi možda znate u čemu je problem? Unaprijed hvala Krešimir..

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega se motor gasi i radi kojega ne prihvača gas mogu točno navesti nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti najčešće kvarove radi kojih se to može događati a to su : izostanak iskre na svjećicama, filter goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, EGR ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D TD-4 - NEMA SNAGE , LOŠE RADI ???

Datum objave: 25.01.2012 08:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Landrover Freelander 2,0 TD4, 2003 godina. Pojavio se problem: auto nemirno radi, ne vuče kako treba ( kao da ne radi turbina ), povećala mu se i potrošnja, u vožnji trokira, pali se i lampica greške motora, no kad se i ne upali auto isto tako radi . Molim Vas savjet, da li znate što bi mogao biti problem ? *molim Vas ako mi možete javiti odgovor na moj gore navedeni mail . Unaprijed Vam se zahvaljujem na hitnom odgovoru i srdačno Vas pozdravljam

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i svim detaljima koje ste naveli , točan uzrok mogu nevesti tek nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : mehanički uzroci ( faza motora, kompresija, usisni kolektor, ispušni sustav ) , senzor pedale gasa, filteri, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, niski tlak tirbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor temperature ECT, solenoid usisanog zraka, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 25 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 12.01.2012 10:12:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine dobar dan i svako dobro,imam pitanje vezano za rovera 25 1.4i 2001 god. Auto radi na 2000 obrtaja kad se motor zagrije i trza u voznji a blokira na 4000 obrtaja mijenjao sam regulator zraka i njie do toga poslije sam mijenjao i ler gas i nista isti rad isto sve pa da li znate sto bi moglo biti.Auto je stvarno utegnuto i servis je radjen nedavno ono sve standardno ali me brine sta je sad ovo unaprijed Vam hvala.

ODGOVOR:

Radi lošeg rada motora i velikog ler gasa trebalo bi obaviti kontrolu sustava elektronskog ubrizgavanja i kontrolu mehaničkog sustava motora . Moguće neispravnosti su : propuštanje ne usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, aktuator minimuma, električnu instalaciju motora, filtere, tlak goriva, injektore, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 i. 16V - OPREZ !!! LUPANJE IZ MOTORA ???

Datum objave: 08.01.2012 16:08:30
Slika
PITANJE:

Postovani, i ranije sam vas kontaktirao za neke savete i bio sam zadovoljan. Imam jedno pitanje? U pitanju je auto Rover 214si twin cam 16 ventila 1998 god. Auto je bio u leru na parkingu, bio je prebacen na plin, ja sam davao malo veci gas zbog probe zvuka novog zadnjeg lonca, sve je bilo normalno obrtaji su se vratili na 900, ali je auto je posle nekoliko sekundi poceo da stuca i da lupa u motoru. Auto ide, vuce dobro ali lupa u motoru, sto se brze ide to vise lupa, i cim se pusti gas on se ugasi. Pali posle malo duze verglanja, lupa i opet se ugasi. Na auspuha nema dima vise nego sto je uobicajno, ne svetli nijedna lampica upozorenja, ima ulje i antifriz na propisanom nivou. Sta moze da bude, i kakva me intervencija ceka? Unapred zahvalan, pozdrav

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora može biti opasno jer je obično povezano s istrošenjima na radilici, ležajevima, klipnom mehanizmu . Predlažem da više nikako ne palite motor nego da obavite dijagnostiku i defektirate lupanje . Ako lupanje dolazi iz kartera ili iz bloka motora najbolje je odmah demontirati karter i provjeriti sve ležajeve radilice i klipni mehanizam .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 i. 16V - NE MOŽE UPALITI, NAKON NESTANKA GORIVA

Datum objave: 15.12.2011 17:08:44
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine,ima pitanje za rover 414i 16v 76kw iz 97god.ostao sam bez goriva i ponovno natocio ali vise nece da pali,pa me zanima moguca greska.hvala

ODGOVOR:

Moguće greške : niski tlak goriva, blokada pumpe za gorivo radi eventualnih nečistoća u rezervoaru , relej pumpe za gorivo, filter goriva, cijevi dovoda goriva, regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh

ROVER METRO 111 - LOŠE RADI MOTOR

Datum objave: 22.11.2011 18:47:21
Slika
PITANJE:

imam rovera 1991 godina ROVER METRO 111 L nece da pali gasi se nesto stalno ja sam mu osictio pupm,u za gorivo i ocistio karburator ali nece da pali nikako neznam da li je do svijecica pa bih vas zaolio da mi kazete dali znate do cega bi moglo biti

ODGOVOR:

Mogao bih točno reći što je uzrok ali tek nakon dijagnostike i ispitivanja na vozilu . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav dobave goriva ( nečist rezervoar, filteri, rasplinjač ( karburator ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , razvodnik paljenja, elektronika paljenja ) . Drugih razloga nema .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 600 2.0 D - BROJ OKRETAJA SKAČE

Datum objave: 10.11.2011 22:54:31
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine zamolila bih odgovor na moje pitanje.Imam Rover 600 D 2.0 1998.g.Zanima me zašto počne zatrzavati u vožnji i broj okretaja skače od 1000 do 2500?Ako se ugasi onda ga je jako teško upaliti.I zanima me zašto kada zakrenem ključ u bravici upale se lampice, ali se ne upali automobil?I tada moram jače pritisnuti ključ unutra da bih upalila automobil? S Poštovanjem Sanela

ODGOVOR:

Trzanje motora se može događati radi slijedećih neispravnosti : filteri, nečist rezrvoar za gorivo, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, dize, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, VT pumpa, mehanički uzroci. Problem sa startanjem motora je istrošenje na kontakt bravi za paljenje . Česti uzrok je električni dio bravice.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,1 i. - GASI SE

Datum objave: 24.10.2011 14:28:35
Slika
PITANJE:

imam rover 200,1.1,98g.p.pre par meseci sam ostao bez goriva,ali kad sam natocio nije hteo da krene ili kad krene gasio se,zamenio sam pumpu za gorivo ali ni tada nije bilo puino bolje,gasi se u prvoj i drugoj brzini nekad i u trecoj ali obavezno kad skrecem ulevo-nikad udesno.priblizno najnormalnije radi kad natocim vise od pola rezervoara goriva.sta je u pitanju?majstori mi govore da je elektrika ili da ova pumpa nije originalna roverova.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti mogu biti brojne i zato treba ispitati slijedeće : rezervoar i sklop pokazivača goriva na kojemu se nalazi pumpa za gorivo i cijevi pumpe za gorivo, filter goriva, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, cijevi dovoda goriva. Nakon toga po potrebi treba pregledati  : sustav za stvaranje iskre na svjećicama , senzore motora, motorić minimuma. Na Vašem vozilu najprije bih provjerio mehaničko stanje motora i izmjerio tlak goriva.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 2,0 D - SKUPE DIZE

Datum objave: 09.10.2011 11:37:09
Slika
PITANJE:

Imam Land rover freelander 20d iz 2005.g automatic,zbog bacanja jakog dima na auspuh prilikom dodavanja gasa, sa istim sam otišao na dijagnostiku koja je pokazala neispravnost dizni a mehaničar mi je rekao da mi čak dvije dizne nisu originalne tj,neodgovarajuće su za moje vozilo, predloženo mi je da mi se ugrade nove BOSH dizne ser.br.0445110130 koje su navodno originalne za to vozilo te da se reparirane dizne ne mogu staviti na isto.Budući da mi je račun tj.ponuda za nove dizne i njihovo mjenjanje čini dosta velika (12 000,00kn) pokušavam na sve strane pronaći jeftinije riješenje pa između ostalog promjeniti samo dvije dizne one koje nisu original jer mislim da one iniciraju kvar i na ostale dvije, druga solucija je da mi je prijatelj u Italiji pod BOSH serijskom brojem koji sam prije naveo našao reparirane dizne za koje čak postoji i garancija te koje koštaju 1000e što je velika razlika u odnosu na prvotnu ponudu gdje svaka dizna košta oko 3000,00kn molim Vas za Vaše mišljenje za koj soluciju biste se Vi odlučili, ja mislim da bi probao ugraditi najprije dvije reparirane pa ako se stanje na ostale dvije ne popravi zamijenio bih i ostale dvije, dali je to ispravno Molim za hitan odgovor i unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Loše dize mogu za vrlo kratko vrijeme mehanički uništiti motor i tako prouzrokovati štetu od 30.000,- kn do 35.000,- kn . Normalno je da tražite za sebe jeftinije rješenje , međutim treba se zapitati da li će to zaista biti jeftinije rješenje iako će se u prvi tren činiti da je tako . U ovom slučaju moje mišljenje je da zanjenu diza obavite u najboljem servisu koji će dati garanciju na ugrađene dize i na svoj rad . Na taj način Vi izbjegavate svaki rizik . Na ovaj način sigurno dobivate kavlitetu a cijena treba biti na drugom mjestu.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 111 - 1,1 i. - HIDRAULIČKO-PNEUMATSKI AMORTIZERI

Datum objave: 21.09.2011 22:35:16
Slika
PITANJE:

pozdrav rover 111 1.1 kubika 44kv 60 ks 1994 god neznam da li ste upoznati sa njegovim sistemom oslanjanja on ima na zadnjem dijelu amontizere takozvane bombe ja mislim da je to hidrulicni sistem nisam siguran ni sam samo znam da su amontizeri povezani cijevima molio bih vas za savet sta da radim kada mi auto malo vise lezi na jednoj strani u odnosu na drugu kada stoji na ravnoj povrsini da mi kazete da li ti amontizeri mogu da se napune i sa cim se uopste pune imaju neki ventili na zadnjim slicno kao na gumi ventil ovamo sam se raspitao kod nekih majstora ali svi imaju razlicite price hvala pozdrav

ODGOVOR:

Amortizeri koje ste spomenuli su hidraulično-pneumatski . Ako jedna strana stoji niže od druge uzrok je niži tlak u amortizeru . Bez pregleda Vašega vozila ne mogu znati da li se može tlak u amortizeru povisiti ili je neophodna zamjena amortizera . Zatražite mišljenje servisa koji može pregledati Vaše vozilo i dati prijedlog rješenja .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - TROŠI 17 L PLINA

Datum objave: 20.09.2011 09:21:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano uz svoj automobil, rover 200, 1.4 benzinac, 75ks, 1999.god. Naime, prije 5 godina ugradio sam plin u auto, jednom sam zamijenio membrane i to je sve. Ubrizgavanje plina je preko usisne grane. Od ugradnje sam prevalio 50 000 km. Problem je to što u zadnje vrijeme auto jako puno plina troši, nekih 17 litara. Zanima me u čemu je problem i kako to riješiti te da li je to skupa investicija. I kako mogu naručiti nove hidropodizače? Unaprijed zahvaljujem. I

ODGOVOR:

Uzrok prevelike potrošnje plina je stanje samog plinskog sustava i to pervenstveno isparivača , mješača, cijevnih vodova, elektroventila, emulatora. Cijena velikog servisa plinskog sustava uglavnom nije velika . Tada se obavlja kompletna revizija isparivača i mijenjaju se sve brtve , membrane i ventili isparivača. Kada se to napravi potrebno je obaviti još završno podešavanje tlaka i količine plina. Ako sami nabavljate hidropodizače iste možete nabaviti u širokoj mreži dučana s autodijelovima . Ako to nije moguće onda možete naručiti preko ovlaštenog skladišta dijelova ROVER .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 16V - U PRVOJ TRZA

Datum objave: 16.09.2011 22:46:13
Slika
PITANJE:

postovanje.imam pitanje za rovera 214 1.4 16 v 76kw 98 god.problem je u tome sto kad radi na leru kao da kasljuca i hoce da se ugasi pa sa hiljadu obrtaja sam skace na 1100-1200,i ugasio bi se i nebi.do posla mi je strasna guzva pa cak nekad znam u prvoj da predjem i po 3-4 km,jer je nemoguce ubaciti u 2.tad u 1 pocinje da trza u trenutku kad pocinjem da ubrzavam,u ostalim brzinama je sve ok.kazu da je motor zagusen i da odem na auto put sa gorivom od 100 oktana da ga malo stisnem i produvam.a isto tako kad ubrzavam u prvoj kad krene trzanje cuje se neko kleptanje isto kao neki nosac al oni su ok.proslu zimu sam stavio nove svjecice i filter goriva.to mi se desava odprilike od februara ove god.sta bi mogao biti problem,nadam se da nije nesto veliko,vecina kaze da bi mogao biti motor zagusen.molim vas za odgovor.unaprijed hvala i pozdrav za vas iz sarajeva;-)

ODGOVOR:

Točan odgovor što je neispravno na motoru može se dati nakon testiranja i dijagnostike Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, filter goriva, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, TPS senzor, propuštanje na usisnoj grani motora, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 25 1,4 i.- VODA U MOTORU

Datum objave: 12.08.2011 23:26:53
Slika
PITANJE:

Prije svega želio bih da pohvalim Vaš rad. Imam jedno pitanje vezano za Rovera 25, 2000 godište 1.4 benzin. Prije godin dana uradio sam veliki servis i nakon toga nije prošlo malo vremena počela se miješati voda i ulje motora.Na pregledu kod mehaničara ustanovljeno je kvar na diftungu na glavi motora.Promijenio sam diftung i uradio peglanje glave motora.Nakon godinu dana ponovo mi se pojavila voda u motoru.Da li je ponovo otisao diftung ili nešto drugo.Molim pomoć,Hvala

ODGOVOR:

Za očekivati je da je opet oštećena brtva glave motora . Slijedeći put ja bih ispitato ( pod tlakom ) glavu motora, blok motora ( dosjedna površina ) , ugradio najkvaliteniju brtvu glave, po potrebi stavio nove vijeke glave motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 - KADA SE UPALI KLIMA, GASI SE

Datum objave: 11.08.2011 23:49:26
Slika
PITANJE:

pozdrav...posjedujem rover 416 iz 1997 godine koji ima problem sa paljenjem-naime motor dugo vrti dok upali(10-15sec)kada upali radi dobro dok ne pokušam stati naprimjer ne semaforu ili kada upalim klima uređaj dolazi do gašenja vozila.

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije bih ispitao stanje akumulatora i elektropokretača . nakon toga bih provjerio sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablove, svjećice, bobinu ) . Na kraju bih provjeravao sve dijelove sustava za ubrizgavanje goriva ( filtere, regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, senzor radilice, aktuator minmuma ) . Po potrebi bih ispitao i mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - GDJE JE SENZOR RADILICE?

Datum objave: 09.08.2011 12:26:48
Slika
PITANJE:

Postovani u poslednje vreme imam problem sa autom, u pitanju je Rover 214 si 2000. godiste sa 16 ventila, 1400 ccm. Auto je poceo da cima u voznji a sada je poceo i da se gasi(bilo da se vozi na benzin ili na plin). Auto sam vozio na testiranje elektronike(kompjutersko) gde mi je receno da je neispravan brojac obrtaja na radilici. Posto nisu radili na Roveru nisu znali gde se nalazi brojac obrtaja pa mi je auto idalje neispravan. Molio bih Vas da mi sto pre pomognete i kazete gde se isti nalazi na autu, kako se menja i gde mogu da ga nabavim. Pozz

ODGOVOR:

Postoje samo dva mjesta gdje se može nalaziti senzor radilice. Prvo mjesto je neposredno uz remenicu radilice ( lako je uočljivo ) . Drugo mjesto je na bloku motora u pravcu četvrtog klipa . Senzor ima karakterističan izgled i svaki bolji mehaničar će ga lako prepoznati i demontirati.

na vrh Povratak na vrh

LAND ROVER FREELANDER 1,8 i. - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 29.07.2011 16:47:58
Slika
PITANJE:

kako se štela razvod paljenja na land roveru freelender 18 benzin 1998.skino sam zubčasti remen a sada ga neznam vratiti.

ODGOVOR:

Kada od nakoga očekujete pomoć ili besplatni odgovor onda bi bilo kulturno da za to zamolite i zahvalite.  Početni položaj radilice je kada se oznake na remenici radilice poklope s oznakom na poklopcu motora a to je položaj kao kada su kazaljke sata na 12 sati. Bregaste osovine treba postaviti tako da je oznaka na prednjoj remenici bregaste osovine EXHAUST u položaju kao kada je mala kazaljka sata na 9 sati. Položaj remenice zadnje bregaste osovine treba biti takav da je oznaka IN u položaju kao kada je mala kazaljka sata u položaju 3 sata. Profesionalci za tu svrhu koriste specijalni alat za položaj bregastih osovina.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 420 SDI- UPRAVLJAČKI MODUL VENTILATORA

Datum objave: 25.07.2011 21:34:54
Slika
PITANJE:

pozdrav posjeduje rover 420sdi iz 1996 sa klimom i do prije par dana ventilator kabine je radio na svim brzinama a sad ne radi na 1 i 2 brzini vec puse samo na 3 i 4 ??

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega ne radi prva i druga brzina ventilatora je upravljački modul ( elektronika ) ventilatora. Istu treba najprije pregledati , po mogućnosti popraviti a ako to nije moguće ista se može zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI 16V - PROMIJENIO 3 KOMPJUTORA

Datum objave: 21.07.2011 18:41:37
Slika
PITANJE:

postovani gos. meicu posjedujem rover 214 si 16 v iz 96 god., i u zadnjih godinu i po imam veliki problem sa autom. u biti njemu se stalno kvari kompjuter,i evo za to vrijeme sam vec tri promjenio . auto jednostavno nece da radi i kad upali nema ni obrtaja ni snage,trza u voznji itd. tako mi se svaki put desavalo i cim promjenim kompjuter auto radi normalno par mjeseci i onda sve opet ispocetka!! molio bi vas da mi objasnite ovaj kvar i zanima me da li se kod vas moze nabaviti kompjuter za njega i koliko bi kostao!!! samo da naglasim da sam prije 3 godine promjenio motor,skoro novi pri tom stavio i novu pumpu za gorivo i termodavace i sve te ostale sitnice. napominjem da su svi djelovi novi. unapred vam se zahvaljujem na odgovoru pozzz

ODGOVOR:

U praksi ne postoji slučaj kao što ste ga Vi opisali da nakon kračeg vremena postoji potreba za mijenjanjem upravljačkog kompjutora motora. Moguće neispravnosti radi kojih dolazi do oštećenja kompjutora su : električna instalacija, preveliki napon punjenja alternatora, neispravan sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , kratki spoj na nekom dijelu instalacije. Na žalost ja nemam prodaju dijelova . Inače kompjutor se može nabaviti preko ovlaštenog servisa Rover . Drugi način mi nije poznat.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 45 - PROGNOZA TRAJANJA MOTORA

Datum objave: 12.07.2011 20:33:29
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanimao bi me Vaš savjet u vezi kupnje rovera 45 iz 2000 godine koji je prešao 225000km redovito je servisiran u ovlaštenom servisu, prvi vlasnik posjeduje servisnu knjižicu sa svim računima pa moje pitanje glasi koliko on još može proć do generalne motora i njezina okvirna cijena i šta je potrebno minjati odma kod takve kilometraže ??? zahvaljujem na odgovoru!!

ODGOVOR:

Bez neposrednog uvida u stanje motora ( kompresija, tlak ulja , stanje pojedinih dijelova i sklopova ) nitko ozbiljan ne može olako davati prognoze o mogućem trajanju motora . U ovo vozilo ugrađivali su se četiri različita benzinska motora i jedan dizel motor ( 1,4  , 1,6 ,  1,8 , 2,0 i  2,0 D Turbo ) . Najskuplja generalka je za dizel motor a to može biti od 15.000,- do 25.000,- kn. Kada se kupi ovakvo vozilo mijenjaju s esvi filteri, sve tekućine , po potrebi i sve ostalo što je dotrajalo . Svi detalji se vide kada se vozilo pregledava na servisnoj dizalici.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: