Danas je: 28.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT ALHAMBRA 1,9 TDI - NEISPRAVAN MJENJAČ

Datum objave: 22.08.2011 22:44:19
Slika
PITANJE:

Postovani!!!Imam problem sa Seat Alhambrom 1,9 tdi 1997 godina,prva i cetvrta krče,majstor mi je rekao da treba promjeniti mjenjac jer je to jeftinija varijanta,od kupovanja djelova pojedinacno,mjenjac mora biti od ford galaxy,da li mi mozete reci koliko kosta taj mjenjac i koliko bi kostao posao promjene istog,dosta je tesko naci takav mjenjac molim vas pomozite mi,sa korisnim savjetom ,puno hvala!!

ODGOVOR:

Na samom početku moram reći da se na bavim prodajom dijelova ni novi ni rabljenih. Isto tako se ne bavim traženjem rabljenih mjenjača po otpadima. Kad bi ja to rješavao onda bih jednostavno obavio reviziju mjenjača, zanijenio neispravne dijelove i mjenjač bi opet bio dugoročno riješen . Vašem mehaničaru je popravak mjenjača vrlo zahtijevan i zato je predložio da Vi nabavoite neki rabljeni mjenjač kojega bi ona samo ugradio. Stanje takvog mjenjača sigurno je lošije od postojećeg mjenjača na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO 1,6 i.- NE OTVARAJU SE PROZORI

Datum objave: 06.08.2011 22:49:22
Slika
PITANJE:

imam seat toledo 1.6i 95.god.benzinac.Promjenio sam sklop koji se nalazi ispod zadnjeg sjedala iza vozaca jer mi se nije otvarao jedan prozor.Nakon promjene ne otvara se niti jedan prozor.Vratio sam svoj stari sklop ali sada ni on ne otvara prozore.Mislim da je jedan prozor u krat. spoju i da je izgorio osigurac ili osiguraci ali pregledom svih osig.koji su dostupni mom oku niti jedan nije izgorio.Kazu mi "strucnjaci "da postoje osiguraci ali da nisu u sklopu sa svim ostalim vec da su negdje iznad relea pa cak i ispod haube negdje u motoru ali ja ih nemogu pronaci.UPOMOC velike su vrucine a auto nema klime i nije kabriolet.

ODGOVOR:

Ne postoje dodatni osigurači za podizače stakla . Svi osigurači su na jednom mjestu a releji su također u neposrednoj blizini osigurača. Provjerite da li dolazi struja do sklopa koji ste mijenjali .

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 SDI - POTREBNO JE VJEŠTAČENJE

Datum objave: 01.08.2011 21:38:33
Slika
PITANJE:

vozim seat ibizu 1.9sdi auto je radio kao sat dok nisam oterao auto u servis da mi zamene zupcasti kais i sve drugo sta treba.zamenjen je zupcasti,zatezac,rolerii ostali kaisevi.kad sam dosao po auto lepo je upalio i ja krenuo kuci posle 1 km pocelo je nesto da lupka u motoru nazovem majstora i on mi kaze da vratim auto nazad.dok sam pricao sa majstorom auto je radio na leru i sve vise lupao dok nije jace lupio i ugasio se.odslepali smo auto nazad.skinuli ventil deklu i bregastu i videli hidro podizac sav izlomljen i glava ostecena.posle skidanja glave polomljen i klip.majstor me ubedjuje da nije on kriv mada sam ja ubedjen da nije nesto dobro uradio molim vas za vase misljenje. unapred hvala pozdrav dragan

ODGOVOR:

Moj točan odgovor na Vaše pitanje je moguć tek nakon pregleda i vještačenja oštećenih dijelova na Vašem vozilu. Moguće je da se to dogodio slučajno a moguće je da je uzrok nestručna ugradnja.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - LAMPICE ABS-a I RUČNE

Datum objave: 24.07.2011 06:33:36
Slika
PITANJE:

Poštovani, Molim pomoć oko lampica na kontrolnoj ploči. Naime nakon davanja kontakta upali se normalno nekoliko lampica no onda nakon dijagnostike umjesto jednom bipne tri puta i lampica od ručne počne treperiti dok lampica ABS-a svijetli neprekidno. Nakon paljenja ostaje isto crvena lapica ručne treperi,a ABS svijetli. Prije par dana sam bio na servisu gdje su mi promijenili komplet zadnje kočnice i glavčinu na zadjnem kotaču. Kočione tekućine ima dovoljno. Auto je SEAT IBIZA 1.4 16v SPORTRIDER iz 2005 sa redovitim servisima na svakih 15000. Budući da koči normalno mogu li voziti još par dana do odlaska na servis? LP

ODGOVOR:

Spomenute lampice svijetle jer sustav ABS nije u funkciji . To može biti povezano s radovima na zadnjim kočnicama. Glavčina koju ste mijenjali mora imati tzv. rotofoniku za sustav ABS . Ako toga nema ili ako glavčina i rotofonika nije potpuno identična kao na prijašnjoj glavčini to je razlog radi kojega ne radi ABS. Najprije provjerite to što sam spomenuo . Po pitanju daljnje vožnje možete voziti koliko hoćete jer Vam kočni sustav normalno funkcioira .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,6 i. - VIŠE NE NEDA UPALITI

Datum objave: 01.07.2011 15:55:10
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Kao prvo odlični ste,stvarno zanimljiva stranica i može se pronači svašta . Evo mojeg pitanja SEAT CORDOBA 1,6 benzinac 1995 .Tokom vožnje crknuo iznenada i više se neda upaliti,vergla ali ne prime motor. S time da napominjem da mi ponekad nije htio upaliti odmah nego prime i odmah se ugasi. To se dešavalo u ljetnim mjesecima kad sam pritisnuo slučajno gas pa sam onda palil motor. međutim sad je crknuo i onda sam ga ponovo upalil i krenul nekoliko metara i opet crknul i više se neda upaliti. Hvala na odgovoru !

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga radi kojega motor Vašega vozila ne bi palio : mehanički, hidraulični, električni . Mehanički se odnosi na fazu motora i stanje kompresije. Hidraulički se odnosi na sustav dobave goriva a to su pumpa za gorivo, tlak goriva, injektori. Električni uzroci su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, električna instalacija, aktuatori, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Nakon dijagnostike motora točno bih mogao navesti što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. - PEDALA KUPLUNGA JE TVRDA

Datum objave: 01.07.2011 15:40:12
Slika
PITANJE:

zivio imao bi eno pitanje za vas,imam seat cordobo 1,4 benzin in nekaj je bilo narobe sa kuplungom padla je dol in majstor je gledo in reko da vilice v menjalniku nisu dobre in zajla in to mi zamenjo samo mi je zdej kuplunga trda in se bojim da nije kej narobe pa ce mi lahko pomagate s nasvetom unapred hvala

ODGOVOR:

Pedala spojke ( kuplunga ) postane tvrda kada je dotrajala ( istrošena ) spojka, kada je vodilica potisnog ležaja bez maziva, kada je neispravna komanda spojke ( kuplung sajla ) . Tražite svoga servisera da Vam obavi popravak kako bi pedala spojke opet bila normalna.

na vrh Povratak na vrh

SEAT ALTEA 1,9 TDI - ČUDNO SE PONAŠA

Datum objave: 27.06.2011 23:29:27
Slika
PITANJE:

Naime kupio sam seat alteu 1.9 tdi 2006god prije tjedan dana i krenuo na put za pag normalno pošto auto ima 91000km i sve redovne servise u ovlaštenom servisu dao sam auto pregledat i napravit servis i receno mi je da je sve ok servis je napravljen i to je to. uglavnom nešto prije paga auto mi se poceo cudno ponašat, je mu dam gas u trečoj a on nabije obrtaje a ne povuce prebacim u drugu isto. znaci do 2000 rpm je sve bilo ok a poslije samo nabijanje okretaja a auto usporava, nekao sam stigo do paga i ujutro upalim auto i idem se provozat i sad se normalno ponaša? sad neznam ni šta mu je ni dali da krenem sa njim za zagreb. puno hvala.

ODGOVOR:

Vaš opis sam shvatio i zaključio da je neispravna ( istrošena ) spojka . Kada motor prihvača gas i kada povećava broj okretaja i kada pritom nema prirasta brzine ( ubrzanja ) to je siguran znak da spojka proklizava . Ako je to tako napravite probnu vožnju i to na otvorenoj cesti . Vozite brzinom oko 90 km/h i tada naglo ubrzajte ( stisnite puni gas iv ili v stupanj prijenosa ) . Ako je spojka neispravna motor će otići prema velikom broju okretaja a brzina vozila se neće povećavati nego će čak opadati. Takav test napravite 5 do 6 puta i znati ćete da li je uzrok spojka.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,2 i. - ISKOČI MJERAČ ZA NIVO ULJA

Datum objave: 27.06.2011 10:25:25
Slika
PITANJE:

zdravo imam edno prasanje imam seat ibiza 1.2 2008 god 70ks kolata e super samo ponekogas na prvoto palejne se javuva cuden zvuk na motorot (VO PRVOTO STARTOVAJNE) i ednas merac ulje od motorot go izbaci pod pritisok kako mala eksplozia ako moze da mi odgovorite vo sto da e proglemot vi blagodaram odnapred za odgovorot pozdrav od macedonija

ODGOVOR:

Mjerač za nivo ulja u motoru može iskočiti ( izbaciti se ) iz svojega dosjeda ako u karteru postoji preveliki tlak . Veliki tlak u karteru može nastati kada je začepljen sustav za odušak uljnih para . Provjerite i po potrebi očistite sve cijevi i kolektor za odušak iz motora.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i.- KADA MIJENJATI ZUPČASTI REMEN?

Datum objave: 14.06.2011 23:47:12
Slika
PITANJE:

Poštovani,ja imam seat cordobu 1.4,2000.godina.zanima me nakon koliko kilometara treba mjenjati zupčasti remen?od zadnje izmjene je auto prošao 40000km.hvala

ODGOVOR:

Ovo je rijetki automobil kod kojega proizvođač nije točno naveo interval kada se mijenja razvodni mehanizam . Proizvođač daje slijedću uputu da se prva kontrola stanja razvodnog remena i mehanizma radi na 60.000 km a svaka slijedeća za 30.000 km . Zamjena se obavlja po potrebi kada se zaključi da je sustav dotrajao. Nije baš precizno ali to je uputa. Prema mojem iskustvu iz prakse dobro bi bilo da se zamjena obavi na 90.000 km ili svakih 5 godina.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - PRILIKOM PALJENJA SE TRESE

Datum objave: 11.06.2011 23:45:37
Slika
PITANJE:

Problemi kod paljenja? Seat ibiza 1.4 16v 63kw 2006. Prilikom paljenja auta motor mi se trese kojih 10 sekundi, i čuje se nekakvo lupanje u motoru. Jedno vrijeme sam promijenio benzinsku pa je stalo na neko vrijeme ali je ponovo počeo s istim problemom. Većinom se dešava kad je motor hladan, ponekad se i ugasi prilikom paljenja jedino što mu malo pomogne je kad mu dam gasa, lampice se nikakve ne pale.

ODGOVOR:

Stanje koje ste opisali nije normalno i treba ga riješavati . Najčešće neispravnosti su :  pojedini senzori motora ( ECT, MAP, IAT, EVAP, RPM ) , upravljački modul leptirastog ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, nečisti injektori, aktuator minimuma, mehanički uzroci . Točan odgovor mogu Vam dati tek nakon ispitivanja navedenih komponenata na Vašem vozilu.  Ako imate potrebe javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 SE - ZVIŽDANJE IZ MOTORA

Datum objave: 09.06.2011 14:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem seat cordobu 99. god. 1,4 SE, problem je sljedeći: kad je u brzini pri otpuštenom gasu čuje se neko brujanje,zviždanje iz motora, no kad se dodaje gas čuje se manje, a kad je auto u leru u vožnji ne čuje se ništa. Neki majstori su mi rekli da je najvjerojatnije otišao neki ležaj na diferencijalu i da to košta oko 2000 kn(što me je u najmanju ruku šokiralo) ali da je moguća i jeftinija varijanta da se samo olabavio u kučištu i da ga možda samo treba pritegnut. Inače nemam apsolutno nikakvih problema pri mijenjanju brzina.Molim Vas savjet što bi bilo pametno učinit i da li je moguće da mi od toga ode čitava getriba? Unaprijed puno hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Tekst kojime ste pokušali opisati zvuk na vozilu nije uvjerljiv i na osnovu toga mogu dati vrlo općeniti i neprecizni odgovor . Takav odgovor Vama ne bi bio od koristi. Sigurno bi vam koristio precizan i jednoznačni odgovor koji bih Vam mogao dati.  Radi toga Vas pozivam da dođete do mene da pregledam Vaše vozilo i da Vam predložim rješenje. Naravno da bi za vas taj pregled vozila bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - AKTIVIRALI SU SE ZRAČNI JASTUCI

Datum objave: 06.06.2011 09:58:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav: imao sam udes auto seat ibiza 2000 god,aktivirala su se oba zracna jastuka,gdje mogu to da popravim i odprilike koja je cijena,sta je moglo jos da strada prilikom udara,auto me je udarilo u desni far i takođe ako mogu cijene odprilike hvala!Eli

ODGOVOR:

Cijenu zračnih jastuka, upravljačkog kompjutora zračnih jastuka i ostalih potrebih dijelova mogu Vam navesti nakon pregleda Vašega vozila . Cijenu rada također . Osim marke vozila niste naveli nikave druge tehničke podatke ni broj šasije vozila a to je jako bitno.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI PD - UDARAC KAO DA NEMA AMORTIZERA

Datum objave: 02.06.2011 18:31:10
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam neobican problem, pa ako mozete da mi pomognete. Posjedujem ibiza 2002-2003 1.9 TDI 130 Ks . Desava mi se da kada naletim na ostrije rupe osjetim udarac kao da nema amortizera, dok na lijevu stranu normalno predje i lijepo odradi ublazavanje. E, problem je sljedeci: Zamjenili smo selene, amortizer, pa smo isli na test starog amortizera i novog amortizera i sve je u redu, pa su majstori gledali spone sa raznim pajserima trazeci luft i nisu ga nasli, kugle i sve sto je dole vezano za to. Jedino sto je ostalo vidjeti nosac motora, jer mi cijela instrument tabla zatrese na desnoj strani, ali mi se taj eksperiment ne placa, jer se bojim da necu rijesiti nista. Nevjerovatno mi je da se ne moze rijesiti, pa vas molim za pomoc ako ste se ikada susreli sa ovim ili mozda imate ideju sta bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete na desnoj strani može nastati radi više razloga . Općenito se može reći da ovjes ne odradi svoj posao . Tada govorimo o krutosti ovjesa ( kotač, vilica, dijelovi ovjesa, opruga, amortizer ) . Isto lupanje može nastati i radi pojedinog dotrajalog dijela ovjesa . Nosač motora bi možda mogao biti ali je to rijetka pojava. Točan odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,2 12V - ELEKTRONSKO KALIBRIRANJE

Datum objave: 01.06.2011 19:08:26
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu molio bih vas za jedan odgovor imam seat ibizu 1,2 12v 2003g na diagnostici mi se pokazala greska p 0441 majstor je ustanovio da je u pitanju ventil za protok zraka kaci se na posudu za g 12 ima jedan dzek sa dvije zice . ja sam to zamijenio i sad nema gresaka ,medjutim kad auto upalim radi normalno sve dok mu ne dam gas poslije gasa ostane obrtomijer na 1000. moram ga ponovo ugasit pa upalit da bi radio normalno leptir gasa sam ocistio opet isto molio bih vas za odgovor hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na grešku u funkciji elektronskog modula leptirastog ventila. Radi toga je potrebno obaviti elektronsko kalibriranje modula leptirastog ventila. Za to je potreban odgovarajući servisno dijagnostički kompjutor. Postupak kalibriranja ( podešavanja ) traje 10 minuta.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TFSI - KRCKANJE U DESNOM ZAVOJU

Datum objave: 31.05.2011 17:27:28
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Seat Leon FR 2006 god 2,0 tfsi 23600 km.Problem je: u desnom zavoju cuje se "sum" iz ,cini mi se, prednjeg lijevog kotaca bez obzira da li je cesta glatka ili neravna ,bez obzira da li dodajem gas ili bez gasa. U biti nije klasican sum(zujanje) kao kad se lezaj istrosi nego krckanje odnosno lagano drobljenje. Na ravnoj cesti i u lijevom zavoju izgleda sve normalno. Imate li iskustva sa ovakvim slucajem?Da li je ipak otisao lezaj ili moze biti npr. diferencijal ili homokineticki bez obzira sto se to desava bez dodavanja gasa? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje može se odgovoriti teoretiziranjem što , gdje , kako, zašto nastaje opisani zvuk .  Od toga neće biti puno koristi jer opisani zvuk mogu stvarati : ležaj kotača, homokinrtički zglob, bočni ležaj diferencijala, satelit kutija, guma. Koristi i efekta bi bilo kada bih mogao obaviti neposredni uvid na vozilu . Tada bih mogao točno reči gdje i zašto nastaje zvuk kojega ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 1996 - LUPKANJE TOKOM VOŽNJE

Datum objave: 21.05.2011 19:03:29
Slika
PITANJE:

Poštovani imam seat ibizu 96,godište 1.8 benzin imam problem tokom vožnje se čuje lupkanje kao kada ode kugla na vilici međutim prošao je tehnički sve je uredu zamijenio sam kugle i opet dali može biti stvar amortizera jer imaju dosta kilometara ili je stvar u križu poluosovine? hvala

ODGOVOR:

Lupkanje koje čujete ( naročito po neravnoj cesti ) najčešće nastaje na vertikalnim sponama prednjeg ovjesa , na blokovima balans štange, na sponama volana. Pregledajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PROBLEM U VRAĆANJU GORIVA

Datum objave: 15.05.2011 18:52:06
Slika
PITANJE:

seat toledo benzin 1999g problem u vraćanju goriva.Kroz bijelo rebrasto crijevo sa rezervoara vraća gorivo na cijev za dolijevanje goriva i to se događa prilikom davanja samog kontakta i traje cijelo vrijeme vožnje.Znači gorivo kruži cijelo vrijeme dok se automobil ne ugasi.Prilikom otvaranja čepa rezervoara izlazi veća količina zraka.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok treba tražiti u sklopu sustava za odušak benzinskih para, u sklopu pumpe za gorivo koja je zajedno sa sklopom pokazivača goriva  , u nepovratnom ventilu koji se također nalazi u sklopu pumpe za gorivo.  U ovom slučaju treba ispitati rezervoar sa cijevima za odušak, čep rezervoara, sklop pumpe za gorivo, sklop pokazivača goriva,  regulator tlaka goriva,  Isto tako bi trebalo izmjeriti i tlak goriva koji treba biti oko 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 11.05.2011 17:30:50
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim seat ibizu 1.4 1997 g. motor radi normalno dok je hladan ali kada se ugrije na radnu temperaturu auto nema snage za vožnju i uopće ne vuče. provjerio sam kompresiju međutim to je sve u redu. pa bih vas molio ako mi mozete pomoć pri otkrivanju kvara

ODGOVOR:

Uz kontrolu kompresije treba obaviti i druga ispitivanja . Zato ispitajte slijedeće : tlak goriva, ispravnost injektora, upravljački modul leptirastog ventila, mehanički dio leptirastog ventila, senzor temperature motora, senzor MAP , mjerač protoka zraka, senzor temperature zraka u usisnoj grani , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , ispravnost ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) , električnu instalaciju od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA1,4 16V - ZVUK GREBANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:53:15
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, Vozim Seata Cordobu 1.4 16 V, i u zadnjih dva tjedna čuje se zvuk kao da nesto grebe,tj kao da lanac vucem za sobom,iz motora samog pretpostavljam. pri vecoj brzini i stupnju brzine to se ne cuje,al pri samom kretanju i u drugoj brzini,pa i trecoj mi se to desava..vjerujem da vam nisam puno rekao,al eto neki ljudi mi kazu da ima veze mozda s korpom i samim kvacilom.sad ne znam..vi ako mozete na temelju ovako sturih podataka rec,slobodno recite.. unaprijed zahvalan Ante

ODGOVOR:

Prema vašem nepreciznom opisu navesti ću moguće neispravnosti : mjenjač, spojka, ležajevi kotača, pogonske osovine, ispušni sustav, nosači motora, ležajevi alternatora , ležajevi pumpe za vodu , ležajevi servo pumpa, ležaj natezača, zaštitna obloga motora, kanalni remen, kočni sustav. Neposrednim uvidom na vozilu u roku od 5 minuta mogu  točno doći do spoznaje gdje i kako nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 2.0 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 27.04.2011 21:26:42
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizu 2.0 16 v 1997 godine. Kad je motor vruć, u vožnji, kod dodavanja gasa zna dolaziti do trokiranja tj. gušenja motora. A kod paljenja motora, kad je vruć, javlja se trokiranje i izlazi crni dim iz auspuha, a obrtaji motora mi se povećaju. Koji je mogući problem?

ODGOVOR:

Prema vašem opisu moguće neispravnosti su :  sustav paljenja ( probijanje visokog napona , izostanak iskre na svjećicama ), propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, mjerač protoka zraka, senzor tlaka u usisnoj grani, senzor temperature motora, tlak goriva, nečisti injektori, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: