Danas je: 20.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT IBIZA 1,2 12V - ELEKTRONSKO KALIBRIRANJE

Datum objave: 01.06.2011 19:08:26
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu molio bih vas za jedan odgovor imam seat ibizu 1,2 12v 2003g na diagnostici mi se pokazala greska p 0441 majstor je ustanovio da je u pitanju ventil za protok zraka kaci se na posudu za g 12 ima jedan dzek sa dvije zice . ja sam to zamijenio i sad nema gresaka ,medjutim kad auto upalim radi normalno sve dok mu ne dam gas poslije gasa ostane obrtomijer na 1000. moram ga ponovo ugasit pa upalit da bi radio normalno leptir gasa sam ocistio opet isto molio bih vas za odgovor hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na grešku u funkciji elektronskog modula leptirastog ventila. Radi toga je potrebno obaviti elektronsko kalibriranje modula leptirastog ventila. Za to je potreban odgovarajući servisno dijagnostički kompjutor. Postupak kalibriranja ( podešavanja ) traje 10 minuta.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TFSI - KRCKANJE U DESNOM ZAVOJU

Datum objave: 31.05.2011 17:27:28
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Seat Leon FR 2006 god 2,0 tfsi 23600 km.Problem je: u desnom zavoju cuje se "sum" iz ,cini mi se, prednjeg lijevog kotaca bez obzira da li je cesta glatka ili neravna ,bez obzira da li dodajem gas ili bez gasa. U biti nije klasican sum(zujanje) kao kad se lezaj istrosi nego krckanje odnosno lagano drobljenje. Na ravnoj cesti i u lijevom zavoju izgleda sve normalno. Imate li iskustva sa ovakvim slucajem?Da li je ipak otisao lezaj ili moze biti npr. diferencijal ili homokineticki bez obzira sto se to desava bez dodavanja gasa? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje može se odgovoriti teoretiziranjem što , gdje , kako, zašto nastaje opisani zvuk .  Od toga neće biti puno koristi jer opisani zvuk mogu stvarati : ležaj kotača, homokinrtički zglob, bočni ležaj diferencijala, satelit kutija, guma. Koristi i efekta bi bilo kada bih mogao obaviti neposredni uvid na vozilu . Tada bih mogao točno reči gdje i zašto nastaje zvuk kojega ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,8 i. 1996 - LUPKANJE TOKOM VOŽNJE

Datum objave: 21.05.2011 19:03:29
Slika
PITANJE:

Poštovani imam seat ibizu 96,godište 1.8 benzin imam problem tokom vožnje se čuje lupkanje kao kada ode kugla na vilici međutim prošao je tehnički sve je uredu zamijenio sam kugle i opet dali može biti stvar amortizera jer imaju dosta kilometara ili je stvar u križu poluosovine? hvala

ODGOVOR:

Lupkanje koje čujete ( naročito po neravnoj cesti ) najčešće nastaje na vertikalnim sponama prednjeg ovjesa , na blokovima balans štange, na sponama volana. Pregledajte navedeno.

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PROBLEM U VRAĆANJU GORIVA

Datum objave: 15.05.2011 18:52:06
Slika
PITANJE:

seat toledo benzin 1999g problem u vraćanju goriva.Kroz bijelo rebrasto crijevo sa rezervoara vraća gorivo na cijev za dolijevanje goriva i to se događa prilikom davanja samog kontakta i traje cijelo vrijeme vožnje.Znači gorivo kruži cijelo vrijeme dok se automobil ne ugasi.Prilikom otvaranja čepa rezervoara izlazi veća količina zraka.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu uzrok treba tražiti u sklopu sustava za odušak benzinskih para, u sklopu pumpe za gorivo koja je zajedno sa sklopom pokazivača goriva  , u nepovratnom ventilu koji se također nalazi u sklopu pumpe za gorivo.  U ovom slučaju treba ispitati rezervoar sa cijevima za odušak, čep rezervoara, sklop pumpe za gorivo, sklop pokazivača goriva,  regulator tlaka goriva,  Isto tako bi trebalo izmjeriti i tlak goriva koji treba biti oko 3 bara.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 11.05.2011 17:30:50
Slika
PITANJE:

pozdrav,vozim seat ibizu 1.4 1997 g. motor radi normalno dok je hladan ali kada se ugrije na radnu temperaturu auto nema snage za vožnju i uopće ne vuče. provjerio sam kompresiju međutim to je sve u redu. pa bih vas molio ako mi mozete pomoć pri otkrivanju kvara

ODGOVOR:

Uz kontrolu kompresije treba obaviti i druga ispitivanja . Zato ispitajte slijedeće : tlak goriva, ispravnost injektora, upravljački modul leptirastog ventila, mehanički dio leptirastog ventila, senzor temperature motora, senzor MAP , mjerač protoka zraka, senzor temperature zraka u usisnoj grani , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) , ispravnost ispušnog sustava ( moguće začepljenje ) , električnu instalaciju od motora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA1,4 16V - ZVUK GREBANJA

Datum objave: 03.05.2011 20:53:15
Slika
PITANJE:

Gospodine Meiću, Vozim Seata Cordobu 1.4 16 V, i u zadnjih dva tjedna čuje se zvuk kao da nesto grebe,tj kao da lanac vucem za sobom,iz motora samog pretpostavljam. pri vecoj brzini i stupnju brzine to se ne cuje,al pri samom kretanju i u drugoj brzini,pa i trecoj mi se to desava..vjerujem da vam nisam puno rekao,al eto neki ljudi mi kazu da ima veze mozda s korpom i samim kvacilom.sad ne znam..vi ako mozete na temelju ovako sturih podataka rec,slobodno recite.. unaprijed zahvalan Ante

ODGOVOR:

Prema vašem nepreciznom opisu navesti ću moguće neispravnosti : mjenjač, spojka, ležajevi kotača, pogonske osovine, ispušni sustav, nosači motora, ležajevi alternatora , ležajevi pumpe za vodu , ležajevi servo pumpa, ležaj natezača, zaštitna obloga motora, kanalni remen, kočni sustav. Neposrednim uvidom na vozilu u roku od 5 minuta mogu  točno doći do spoznaje gdje i kako nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 2.0 16V - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 27.04.2011 21:26:42
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizu 2.0 16 v 1997 godine. Kad je motor vruć, u vožnji, kod dodavanja gasa zna dolaziti do trokiranja tj. gušenja motora. A kod paljenja motora, kad je vruć, javlja se trokiranje i izlazi crni dim iz auspuha, a obrtaji motora mi se povećaju. Koji je mogući problem?

ODGOVOR:

Prema vašem opisu moguće neispravnosti su :  sustav paljenja ( probijanje visokog napona , izostanak iskre na svjećicama ), propuštanje na usisnom kolektoru, filteri, mjerač protoka zraka, senzor tlaka u usisnoj grani, senzor temperature motora, tlak goriva, nečisti injektori, lambda sonda, senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 27.04.2011 15:46:54
Slika
PITANJE:

Dobro vece ,htio bi da pitam jedno pitanje pa mi treba savjet? Imam seat ibizu godina 1986 pa imam problema sa pajenjem nece da upali do cega moze biti problem ili kvar Hvala....

ODGOVOR:

Provjerite ima li iskre na svjećicama  Ako iskre nema , provjerite kablove, razvodnik paljenja, elektroniku paljenja. Ako iskre ima a motor ne pali, provjerite ima li goriva u karburatoru . Ako goriva nema provjerite pumpu za gorivo, cijevi dovoda goriva, rezervoar. Ako goriva ima provjerite mehaničko stanje motora ( faza, kompresija ).

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 MPI - KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 30.03.2011 09:23:30
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meiću dosada nisam imala sreće sa rabljenim vozilima.Imam na ponudi seat cordobu 2000g,1.4mpi sa 14000km. kilometri su stvarni auto je kao novi.Zanimalo bi me dali je to dobar auto i dali je dobar motor1.4mpi

ODGOVOR:

Vozilo može dobro izgledati i činiti se dobro ali to ne znači da isto neće biti zahtijevno za održavanje. Takvo vozilo ( 10 godina starao ) treba temeljito i stručno pregledati prije nego ga kupite. Detaljno treba pregledati : motor, mjenjač, upravljački mehanizam, klima uređaj, ovjese, podvozje. Naročito je važno da se ispita kompresija i napravi eko test . Ako sve prođe dobro , nakon što kupite vozilo obvezno treba napraviti detaljan servis vozila . Takve stručne preglede vozila radimo vrlo često i zato naglaševam da su oni vrlo korisni za Vas kao kupca.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PALIO - SEAT INCA - MAJSTORI NE ZNAJU RJEŠENJE

Datum objave: 24.03.2011 18:49:06
Slika
PITANJE: postovani majstore, Imam dva automobila i dva problema, koje majstori u Vojvodini ne mogu da rese. 1. Fiat Palio weekend 1,9D 2001g Ako je klizav put(blato ili poledica, kada kocim, blokira mi prednji desni tocak. Zamenio sam diskove i plocice na oba tocka, ali problem je ostao. Inace kada je suv kolovoz sve je OK. Drugi auto je SAET INCA 1,9D 1998g ne mogu da ga upalim,kada sam pokusao da ga uaplim slepanjem, posle 2km non stop otpusteno kvacilo je upalio, tada radi OK, dok ne odstoji sat vremena.Pa sve ispocetka. bio je kod majstora, proverena Bosh puma, kompresija grejaci sve OK, nov kaumulator.Stavljen nepovratni ventil na dovod kod pumpe i nista. Posto nije nasao gresku ugradio je koliko vidim pumpu za gorivo od Z101 na dovod goriva od rezervoara i receno mo je da ako ne upali malo pokrecem polugu dok ne natera gorivo, vidi se posto je crevo providno. Mislim da to nije resenje, ali gresku nije moglo da otkrije jos par majstora. Molim Vas pomozite.Hvala unapred
ODGOVOR:Za problem s kočnicama na Seatu potrebno je provjeriti ispravnost glavnog kočnog cilindra, ispravnost kočnih kliješta i cilindara na prednjim kotačima, ispravnost visokotlačnih fleksibilnih cijevi kočnice. Kod dizel motora Seat mogu postojeti brojni razlozi radi kojih motor ne može upaliti a to su : faza motora, podešenost predpaljenja, tlakovi kompresije, prisutnot zraka u gorivu, dovod goriva, ispravnost goriva, filteri, nečist rezervoar, upravljačka elektronika visokotlačne pumpe, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, VT pumpa, električna instalacija. Ovakve probleme rješavamo svakodnevno i zato mogu reći da se uzroci mogu otkriti vrlo brzo a nakon toga i riješiti.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 SDI - GASI SE

Datum objave: 15.03.2011 20:56:41
Slika
PITANJE: Poštovani molim Vašu pomoć, imam seat cordobu sdi 1.9, sa 100000 km. gasi se nekad u vožnji,nekad u leru, bez ikakvih pravila. onda mjesec dana sve pet, onda se opet počne gasit itd. nakon što se ugasi nekad je mogu opet upalit i vozit, nekad moram uzet šlep službu da bi onda kod majstora bez problema upalila i vozila bez greške neko vrijeme. spojena na dijagnostiku pokazuje hrpu grešaka: motor za klapnu usis cijevi,ventil za povrat ispuš. plina, gl.relej žarenja, mag. ventil za poč ubrizgavanja. ovlašteni serv. misli da je kompjuter,molim savjet,hvala
ODGOVOR:Prema Vašem opisu mogućih neispravnosti može biti mnogo. Prvi korak treba obuhvatiti ispitivanje dobave goriva. To znači slijedeće: provjere filtera, ispitivanje prisutnosti zraka u sustavu goriva, ispitivanje čistoće rezervoara. Ako i nakon ovoga problem i dalje bude prisutan treba ispitati slijedeće : senzor radilice, senzor pedale gasa, MAP senzor, EGR, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, davač impulsa na dizi, kontrolni modul visokotlačne pumpe, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Nakon dobro obavljene dijagnostike motora i ispitivanja koje sam naveo točno se može znati što je neispravno .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 15.03.2011 09:20:28
Slika
PITANJE: ZDRAVO,imam problem i to veliki,auto SEAT IBIZA 2001 GOD,pRIJE PAR MJESECI SE POJAVIO PROBLEM SA KVACILOM,pedala kada se stisne nevraca se nazad kako treba ,ostane na pola.Odmah sam otisla mehanicaru koji je sumljao na set kvacila,medzutim kada je skinuo mjenjac nije set vec neka sipka koja je bila kraca za nekoliko centimetara.Ugradio je novu sipku i druk lezaj,da bi nakon tacno mjesec dana opet isto se pojavilo ali jos gore,nisam mogla uopste saltati,odem drugom mehanicaru on kaze da je cilindar kvacila uradimo i to,opet nakon izvjesnog vremena isto mjenjac postane tvrd i nemoze se saltati.Sad treci mehanicar je rekao da je neko deklo pete brzine,i trebam u ponedeljak da ostavim auto ali vjerujte da opet imam strah da cu baciti pare bezveze,.Sta vi mislite o ovome,ja sam vam citavu istoriju napisla izvinite.Pozdrav
ODGOVOR:Čudno je što ste dobili tri različita mišljenja od tri servisa.Moje mišljenje je da ste imali nesreću što niste odmah iz prvog pokušaja odabrali kvalitetan servis. Bez pregleda Vašega vozila mogu dati samo svoje općenito mišljenje. Uzrok otežanom šaltanju može biti set spojke ( kuplung ) ili komanda spojke ( vilica potisnog ležaja, osovina vilice, radni cilindar spojke, glavni cilindar spojke ). Pregledom vašega vozila svaki bolji mehaničar za samo nekoliko minuta može otkriti što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - PROBLEMI SA PLINOM

Datum objave: 19.03.2011 00:20:38
Slika
PITANJE: U proslosti ste mi kvalitetno pomogli ali opet trebam vasu strucnost. Naime, vozilo je Seat Cordoba 1.4(2006), 84.000 s Landi Renzo plinskom instalacijom. Auto je radio na plin normalno, sve do proslotjednog redovnog servisa kod renomiranog servisera gdje su cisceni injektori i promijenjen filter te podesena smjesa zbog po meni malo vece potrosnje te pritegnute obujmice crijeva zbog gubljenja antifriza. Nakon servisa pocinje moja havarija, auto se pocinje gasiti prilikom kocenja motorom u drugoj brzini pri zaustavljanju. Na moju reklamaciju isti nakon 2,5 sata rada na autu govore da nije do njih vec se zaprljala zaklopka snage(od loseg plina na Tifonu), istu su mi ocistili gratis(iako nisu morali!?) i rekli da ce izdrzati neko vrijeme ali da najbolje promijenim plin(Proplin) i predem na Croduxov i to je to. Isti dan u voznji po autoputu motor pocinje cukati pri brzini od 130 km i pali se lampica motora te ja odmah prebacujem na benzin i nekako dodem kuci. Sutradan tocim Croduxov plin ali i dalje se svaki dan barem dva-tri puta auto ugasi prilikom kocenja motorom u drugoj najcesce prije semafora. Medutim danas je bio vrhunac kada nakon sto se ugasio nije htio upaliti na plin a kada i jest nije htio krenuti kao da nema dovoljno snage pritiskanjem gasa se nije nista dogadalo. Nakon gasenja se upalila lampica serva ali kada sam ga ugasio i ponovo upalio ona je nestala?! Nadam se da sam Vam dao dovoljno informacija te da cete mi moci reci sto dalje.
ODGOVOR:Bez obzira na cinjenicu da se motor gasi kada radi na plin , najprije treba ispitati sve komponente benzinskog sustava ubrizgavanja jer su iste u funkciji i kada motor radi na plin . Nakon sto se ispitaju sve spomenute komponente i po potrebi otkloni eventualni uzrok, motor mora potpuno ispravno raditi na benzin. Kada je to tako , moze se obaviti pregled i dijagnostika plinskog sustava . Moguce greske plinskog sustava su : cijevni vodovi, tlak plina , kolicina plina, necistoce u isparivacu, multi ventil, senzor temperture na isparivacu, ventil plina, emulator, plinski injektori, elektricna instalacija, RPM signal .
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ZVUK ZUJALICE

Datum objave: 25.03.2011 11:07:33
Slika
PITANJE: postovani Imam seat ibizu 1.8 benz 95/96 g pali se lampica od ulja i cuje se zvuk ko da nisu svijetla ugasena,ima vode,ulja do maximuma,zice od indikatora su spojene pali normalno i vozi samo sto je taj zvuk iritirajuci pa vas molim za savijet i sam sam mehanicar i nekuzim u cem je problem. da je pumpa zakazala bi zaribao ali nije jer vozi normalno ps ima i gpl..
ODGOVOR:Zvuk zujalice se moze paliti kada je neispravan indikator za tlak ulja, elektricna instalacija od motora do instrument ploce, kada postoji greska u samoj instrumen ploci u kojoj je i zujalica. Normalno bi bilo da najprije izmjerite tlak ulja, provjerite ispravnost indikatora, provjerite elektricnu instalaciju i na kraju ispitate instrument plocu ( moze biti puknuce hladnog lema ili nekontrolirani spoj s masom).
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - NE RADI TRUBA, BRISAČI ...

Datum objave: 27.03.2011 23:44:03
Slika
PITANJE:

Imam jedan problem i nadam se da mi mozete pomoci. Danas sam otisla na benzinsku promjeniti zaruljicu (straznje svjetlo). I dok sam se mucila sa zaruljom (ni nova nije radila!), doslo mi je u pomoc nekoliko dobrovoljaca (par djelatnika benzinske postaje i jedan koji je tocio gorivo......hvala decki!). Oni su mislili da je otisao osigurac, buduci su zarulje bile u redu, pa su provjeravali osigurace sve redom. No i svi osiguraci su bili u redu! Zatim vise nitko nije nista znao, pa su se razisli, a ja sjela u auto i krenula doma. No, kad sam htjela upaliti brisace, oni nisu radili.. ? Pogledam u kontrolnu plocu i vidim svijetli ovo ..?? Ni truba ne radi! ??? Kaj da radim????? nemrem bez brisaca!! Click Me! ...ni bez auta! Pomoziteeee, molim Vas! Btw, radi se o Cordobi (2007.).

ODGOVOR:

Najbrzi nacin da otklonite nedostatke koje ste naveli je da koristite uslugu servisa. Sve sto Vam budem navodio ne mozete obaviti na cesti , bez odgovarajuceg alata , bez poznavanja tehnike motornih vozila. Moguci uzroci su : elektricna instalacija i pojedini konektori ( veliki prelazni otpori ), releji pojedinih potrosaca, sklop ploce s osiguracima i relejima, kontakti izmedu instalacije i mase ( - ) vozila, BSI racunalo ( ako ga Vase vozilo ima ) .

na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - PALJENJE GRIJAČA

Datum objave: 19.03.2011 17:03:45
Slika
PITANJE: Postovanje! Vidim da dosta odgovarte, na pitanja, pa evo nadam se da budete pronasli malo vremena i za mene... Ukratko, imam vozilo Seat Toledo 99 Godina, motor je 1.9 TDI, AFN 110ks, auto redovno servisiram, ulje, spaneri, zupcasti, i ostali potrosni materijal... Eh mene zanima sljedece, recimo kada palim auto ujutro kada temperatura bude i minus, ostavim grijace da odrade, i auto upali bez ikakvih problema, bez verglanja. I ajmo reci vozam vozilo nekih 2 sata, dakle predjem nekih 150 kilometara, i ugasim vozilo, i kada hocu ponovo da ga upalim lampica od grijaca se ne pali, jer je vozilo zagrijano, i pocinjem odma da palim, al mi auto tada vergla nekih 5-6 sekundi i tek onda upali... Vozio sam auto u ovlasteni servis i rekli su mi da bi morali zamjeniti kompletan alanser koji kosta 310€, pa me zanima jel vi zaista mislite da ja do alansera, ja iskreno ne mislim da je to uzrok problema, pa evo molim i vas za savjet.
ODGOVOR:Kada je motor hladan aktiviraju se grijaci a ECT senzor salje informaciju racunalu da je potrebno vise goriva . Kada je motor topli ili polutopli, grijaci se ne pale a kolicina goriva je primjerena temperaturnom stanju motora. Stanje akumulatora i elektropokretaca treba biti takvo da isti prilikom startanja veselo zavrte glavnu osovinu motora. Kada je to tako onda motor lako upali . Stanje akumulatora i elektropokretaca - njihovu ucinkovitost mozete izmjeriti uz pomoc servisnih uredaja .
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - BLOKADA MOTORA

Datum objave: 25.06.2010 09:01:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Corddobu benzin 1997 godište. Ukrali su mi kljuc (nažalost jedini). Te sam uspio skinuti bravu od gepeka , pa mi je kljucar napravio kljuc. Nažalost kljuc je kodiran, pa uspije samo da trenutno upali i odmah se gasi. Na koji nacin mogu zaobici blokadu ( privremeno) , jer bi narucio kljuc na osnovi broja šasije.
ODGOVOR:Blokadu motora ne možete eliminirati na jednostavan nacin . Razlog tome je što su u sustav povezani transponder u kljucu, elektromagnetska antena kontakt brave, imobilajzer, upravljacko racunalo. Postupak deblokade bi bio višestruko skuplji od kljuca koji cete naruciti.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI SPORT - DODATNO SPUŠTANJE VOZILA

Datum objave: 21.04.2010 21:26:00
Slika
PITANJE: Tražeci moguci odgovor na internetu sam naišao na Vašu stranicu i ugodno se iznenadio Vašom dobrom voljom da pomažete i odgovarate na pitanja ljudi koji imaju problema sa svojim vozilima.
Kako nisam našao smislen odgovor nigdje drugdje odlucio sam se obratiti Vama.
Moj problem još nije problem! Namjeravam na Ibizu 1.9 TDI Sport montirati neki od "sport kit" paketa (najvjerojatnije Bilstein ili H&R komplet opruga i amortizera) koji spuštaju karoseriju 30 - 35 mm u odnosu na serijsku izvedbu. Moje vozilo je vec u tvornici napravljeno 15 mm niže od regularne izvedbe ("sport" paket) tako da ce "pad" iznositi (pretpostavljam) 15 - 20 mm. Pitam se trebam li nakon ugradnje drugacije podešavati geometriju? Hoce li se zatur i nagib zbog te promjene u visini opruga promijeniti toliko da mi majstori koristeci program za tocno moj model auta nece moci napraviti dobru geometriju? Ili da zbog tih izmjena tražim da mi geometriju podese na jednu ili drugu krajnju tocku koja je unutar granica tolerancija za moje vozilo? Ili sam potpuno promašio "balun"?
Nisam nigdje našao smislen odgovor koji bi mi svojom formulacijom ulio povjerenje da dolazi od nekoga tko zna o cemu prica.
ODGOVOR:Dodatnim spuštanjem vozila sigurno treba drugacije podesiti geometriju ovjesa na Vašem vozilu ( trag, zatur, nagib ). Za to postoje tocni tvornicki podaci a iste ima svaki bolji vulkanizer ili radionica koja se bavi opticko kompjuterskim podešavanjem ovjesa. Navedeni podaci su drugaciji nego podaci za stanje kakvo imate sada na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - OTEŽANO ŠALTANJE

Datum objave: 13.03.2010 18:48:00
Slika
PITANJE: Poštovanje gospodine Meic'u.
Naime imam pitanje za vas, pa bih vas molio da mi odgovorite.Ujutro kada krenem sa automobilom seat ibiza 1.4 6 v 75 ks kao da teže prešaltam iz prve u drugu, i osjetim mali otpor nije da krci ali nije ni daleko,da bi se to kasnije izgubilo nakon par šaltanja i bilo sve u redu. To se dešava samo kada auto stoji duže vremena recimo cijelu noc', a dok u druge brzine ide bez problema, pa me zanima da li je u pitanju mjenjac, spojka ili šta drugo? I još vam zahvaljujem na vašem trudu šta radite za nas male ljude lijepi pozdrav.
ODGOVOR:U ovom slucaju ne radi se o nicemu ozbiljnom. Moguci uzroci su mehanizam za biranje brzina koji povezuje mjenjac s ruckom za šaltanje u kabini. Na navedenom mehanizmu može doci do povecanog trenja ili do istrošenosti plasticnih dijelova. U vecini slucajeva na ovom mehanizmu se po potrebi može napraviti dorada. Drugi uzrok je spojka. Ista ne mora biti istrošena. Na nazubljenju spojnicke osovine i lamele nastane trenje koje se manifestira na nacin kao što ste i Vi naveli. Nakon nekoliko šaltanja navedeni dio se zagrije a trenje se smanji i šaltanje postane normalno.U ovom slucaju moglo bi se još po potrebi pregledati ulje u mjenjacu i po potrebi zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA - UGASI SE

Datum objave: 07.03.2010 15:01:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Cordobu 1,4 godina proizvodnje 1998. inace jako dobar auto ,ocuvan ,prešao nešto više od 100 000 km.e sad u poslednje vreme na semaforu ili kada usporim rad motora on se jednostavno ugasi. Nosila sam ga kod majstora ,proverio je i kaže da ne vidi kvar - zbog cega se to dešava ,misli da je vlažno vreme u pitanje što ja sumljam.Ja mislim da su u pitanju svecice (da je majstor stavio one slabije ) .Mnogi mi kažu da kupim za Seata svecice NGK V-line 37 (PFR6Q) platinaste i da napomenem do sad nisu menjani kablovi za svecice.
ODGOVOR:Nije mudro da bez ispitivanja pojedinih dijelova donosite odluku da li je nešto neispravno ( to važi za vas i za vaše savjetnike ). Samo strucan pristup i ispitivanje pojedinih komponenata daje pravi rezultat, sve ostalo je skuplje. U ovom slucaju svakao treba ispitati sustav paljenja ( probijenje visokog napona, energiju iskre na svjecicama ), sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( elektronski sklop leptirastog ventila, aktuator minimuma, ECT senzor, tlak goriva, injektore, MAP senzor, zabrtvljenost usisnog kolektora ). Odgovarajuce svjecice su : Bosch W7LTCR ili NGK BP5ET .
na vrh Povratak na vrh
Pretraži Izaberite stranicu: