Danas je: 04.09.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 03.10.2008 22:07:00
Slika
PITANJE: Imam škodu fabiu 2000g., motor 1,4 mpi. Stalno gubi vodu. Na svakih 200-300 km izgubi do 3dcl rashladne tekucine. Našao sam da gubi vodu ispod termoprekidaca. Kad je vruc otvorim cep ekspanzione posude i kao da vrati pritisak iz motora i podigne se nivo ras.tekucine. Nisam siguran dali gubi toliko vode na termoprekidacu ili je možda brtva glave u pitanje. Inace motor se ne grije i radna temperatura mu je normalna. Ventilator radi isto normalno. Dali termoprekidac ima nekakvu podlošku koja je loša ili je nešta drugo u pitanju? Molim za savjet.
ODGOVOR:Pojava nestanka rashladne tekucine može nastati na više mjesta i iz razlicitih razloga. Radi tog je potrebno pregledati sva mjesta na kojima to može nastati a to su spojevi gumenih cijevi, hladnjak, cep ekspanzione posude, pojedina brtvila, pumpa za vodu , ventil grijaca ….
Pregled je najbolje raditi kada je motor vruc jer je tada sustav pod tlakom. Termoprekidac može imati brtvu ali i ne mora jer neki termo prekidaci ostvaruju brtvljenje na samom navoju. Savjet: ako niste u mogucnosti sami otkriti kvar prepustite to profesionalcu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA?

Datum objave: 05.09.2008 18:19:00
Slika
PITANJE: Imam Octaviu1.9 tdi 110 KS 2001. Presla 121.000 km.Kupljena sa 100.000km.Prijasnji vlasnik mi je rekao da je promjenio zupcasti remen.Mijenja se svakih 80.000-100.000km-(kažu).U Skodinom servisu ovaj poduhvat kosta 850KM (430eura) jer se kako kazu trebaju promijeniti i 4 spanera za klimu i svasta nesto.A servis kao servis, oni ce uraditi posao iako to mozda nije potrebno a skupo je.Može li da se provjeri ispravnost remena?Ispod auta su 4 kapi ulja ravnomjerno odmaknute jedna od druge 5-6 cm formirajuci kvadrat.Nije se vise ponovilo curenje.A neko mi je rekao da je prvi pokazatelj da je remen pri kraju ako pocne curiti ulje.Inace na servisu sam bio prije mjesec dana.
Interesuje me da li mehanicar moze pregledati i utvrditi da li da se zupcasti remen mijenja ili ne?I da li se nakon pregleda zupcasti remen ošteti (razlabavi) tako da se svakako mora promijeniti?I da li može iskusan majstor promijeniti originalni zupcasti remen (eventualno zbog elektronike) jer je mnogo jeftiniji od ovlaštenog servisa.
ODGOVOR:Sa zupcastim remenom i pojedinim dijelovima koji se nalaze u sustavu zupcastog remena nije preporucljivo taktizirati i štedjeti, treba ugraditi sve najkvalitetnije. Razlog tome je izuzetno velika šteta koja nastane u motoru ako dode do oštecenja zupcastog remena ili bilo kojeg dijela koji se nalazi u sustavu . Cijena tog popravka može biti i 2000 eura. Nije neophodno da navedenu zamjenu obavite u ovlaštenom servisu ali ugradnja mora biti strucna i odgovorna. Mehanicar može ustanoviti vidljivo oštecenje zupcastog remena ali ne može vidjeti unutrašnje stanje remena. Treba se jednostavno držati uputa proizvodaca i mijenjati zupcasti remen prema preporucenom intervalu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT - KOJE ULJE?

Datum objave: 05.09.2008 10:05:00
Slika
PITANJE: Posjecujem vasu veb stranicu redovito jer se nade predobrih savjeta,koje je full tesko naci.... Imam jedno pitanje, vozim Škodu Favorit 1.3 91.g, u njoj se trenutno nalazi valvolin ulje 10w40, planiram iduci tjedan mjenjati ulje i filter ulja. U metro sam vidio akciju CASTORL EDGE SPORT ulja ali ima oznaku 0W40 i 10w60. Zanima me dali se jedno od ta dva dipa ulja moze koristiti u tom motoru i koja je razlika izmedu 10w40 i 0w40 i 10w60????
ODGOVOR:Od navedenog ulja možete koristiti 10W-40. Razlika izmedu ova dva ulja je u viskozitetu . Ulje koje sam naveo potpuno odgovara vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 27.07.2008 22:12:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Favorit 1,3 i zanima me kako da ozubim razvodnik paljenja? Moram zamjeniti zupcanik razvodnika pa me zanima gdje mora gledat zarez na radilici i na koliko se podešava paljenje?
ODGOVOR:Navedeni postupak je najbolje pokazati na prigodnom primjeru jer je opis nerazumljiv za onoga koji to radi prvi put. Vama ce se dogoditi da nakon zamjene navedenog dijela motor nece moci upaliti. Postupak je slijedeci : na remenici radilice je oznaka zarez koji se treba poklopiti sa oznakom 0° koja se nalazi na prednjem poklopcu motora, nakon toga treba skinuti razvodnu kapu ispod koje je rotor razvodnika, pravac rotora treba biti prema pravcu ( segment za visokonaponski kabel ) za prvi cilindar, kada ste odredili i taj položaj tada možete zamijeniti navedeni dio. Postupak montaže je obrnuti a nakon završene montaže neophodno je podesiti kut predpaljenja . Za to je najpreciznija stroboskop lampa. Ako je vaš motor s karburatorom kut predpaljenja je 2°
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - ASR SUSTAV

Datum objave: 24.07.2008 17:59:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Fabije 1,4 MPI, 2001godina, 50KW .
U toku vožnje dešava se da se upali lampica ASR na kontrolnoj tabli koju ne mogu putem prekidaca iskljuciti. Nakon zaustavljanja vozila i ponovnog pokretanja lampica sa kontaktom se ponovo pali.
Medutim nakon izvjesnog vremena lampica se ugasi kada se vozilo zaustavi ili kod pranja vozila.Ukoliko postoji koristan savjet bio bi Vam zahvalan.
ODGOVOR:ASR je sustav protiv proklizavanja pogonskih kotaca. Navedena lampica se može paliti kada je na navedenom sustavu nešto neispravno. To mogu biti neki senzori na kotacima, konektori, elektricna instalacija ili samo racunalo sustava. Do rezultata možete doci tako da se ispitaju navedene komponente ili kompjutorskom dijagnostikom toga sustava.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - GASI SE

Datum objave: 23.07.2008 20:46:00
Slika
PITANJE: Za pocetak bih želio pohvaliti vaš nacin rada, time ste dokazali svoju strucnost i profesionalnost.A sada na red dolazi moj problem,a to je slijedece:auto je škoda felicia 1.3 MPI 1997.g..Auto kad se zagrije jednostavno pocne trokirat i ugasi se ,to je posljedica praznog akumulatora ,a mene zanima sta je uzrok tome.Ja sumnjam na bobinu ,mislim da postoji mogucnost da kada sed zagrije napravi kratki spoj i izvuce struju iz akumulatora.Molio bih vas za pomoc sta bi moglo biti uzrok tome?Auto ima bobinu salivenu u aluminiju,samo se sve komplet natakne na svjecice.Pomoccc???
ODGOVOR:Motor se ne gasi radi praznog akumulatora vec radi neceg drugog jer kada motor radi isti ne troši struju iz akumulatora vec koristi struju alternatora koji snabdijeva sve potrošace i uz to puni akumulator. Uzrok gašenja može biti sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja ili mehanicko stanje motora. Na sve nepoznanice o mogucim uzrocima paljenja odgovor ce dati dijagnostika motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - ZAMJENA PODIZACA VENTILA

Datum objave: 09.06.2008 11:42:00
Slika
PITANJE: Vozim Skodu Octaviu 2001.god 1.9 TDI 66kW i posto su mi otisli podizaci ventila htio bih da ih zamjenim pa me interesuje da li je to komplikovana popravka i koliko je potrebno za tu popravku u servisu?
ODGOVOR:Za zamijeniti podizace ventila potrebno je demontirati bregastu osovinu i ponovo složiti fazu motora. Za onoga tko se time bavi to je rutinski posao a netko tko to želi napraviti amaterski to nikako nije preporucljivo. Na drugo pitanje odgovoriti ce vam servis koji vam to bude radio.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - NE IDE VIŠE OD 130 km/h

Datum objave: 11.05.2008 22:02:00
Slika
PITANJE: Imam škodu octaviu 1.9 tdi, zadnjih mjesec dana primjetio sam da automobil ne može razviti vecu brzinu od 130 km/h, tj. u cetvrtoj brzini motor ne može postici više od 3.000 obrtaja. Motor ne gubi ulje,niti se iz ispušnog sustava javlja crni dim. Dakle motor se najnormalnije ponaša do te brzine kada naglo pocinje gubiti snagu i obrataji motora padaju. Da li je rijec o kvaru turbine? Automobil je prešao 123 tis. km.
ODGOVOR:Postoje nekoliko razloga radi kojih motor ne može postici potrebnu snagu mehanicko stanje motora ( zacepljenje usisno ispušnog kolektora), upravljacka elektronika visokotlacne pumpe, filter krutih cestica, dize, mjerac protoka zraka, niski tlak turbine. Kontrolu treba zapoceti s ispitivanjem mehanickog stanja motora.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - DA LI UGRADITI PLIN?

Datum objave: 22.04.2008 21:56:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu OCTAVIU GLX 1.6 55kw i imam par pitanja za vas
1.da li ugradjivati plin,i da li je grana plasticna,ako jeste moze li da se zamijeni?
2.prilikom kretanja ako joj se ne da veci gas snazno podrhtava motor,o cemu se radi?
3.da li je preporucljivo pranje motora iznutra,cime i na koji nacin?
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav bez obzira na vrstu usisne grane ( plasticna, metalna ). Opravdanost investicije možete izracunati na temelju godišnje kilometraže. Motor pri kretanju može podrhtavati radi spojke ili radi lošeg prihvacanja gasa. I jedno i drugo treba vidjeti direktno na vozilu. Pranjem motora iznutra ništa osjetno necete postici.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - MUKE SA SERVISOM

Datum objave: 31.03.2008 15:11:00
Slika
PITANJE: Obracam Vam se sa molbom da mi pomognete kao što ste pomogli vec mnogima. Sve je pocelo ovako: Jedan dan sam kao i svaki prethodni okrenula kljuc i upalila mi se lampica serva. Kad sam pokušala okrenuti volan isti je bio tvrd. Auto sam ugasila, pokrenula ga ponovo i sve ok (lampica više nije svjetlila i volan je bio normalan). Dva dana mi se to dešavalo skoro svaki put kada auto malo duže stoji kada ga pokrenem-upali se lampica serva( volan tvrd)-ja ga opet ugasim i on opet ok. Odem u ovlašteni servis oni pomocu kopjutera diagnosticiraju senzore i iste promjene -stanje se ipak na popravlja (sve ostalo isto)-vracam se na servis i tražim da mi vrate stare senzore. Naplate radni sat za stavljanje senzora i radni sat za skidanje i vracanje senzora. Znaci platila dva radna sata a auto isti kakav je i bio. Ustanove još da prilikom motanja volana prednja svijetla gube snagu. Sama sam opet ustanovila kada mi ne radi servo (znaci kada je lampica upaljena, a volan tvrd) prilikom motanja volana svjetla ne gube jacinu. Na servisu su rekli, da je možda do akumulatora, pa možda do alternatora, pa možda do neke pumpice serva, a možda i do letve itd. Razocarana, pošto sam otišla u ovlašteni servis, a oni opremljeni škodinim softverom i certificiranim ljudima nisu postavili tacnu diagnozu nego cini se nagadaju šta bi sa mojom fabiom moglo biti obracam se vama za strucni savjet.
ODGOVOR:Servis nije dobro postupio kada vam je naplatio rad jer nije bilo rezultata. Moje mišljenje je da trebate potražiti drugi servis koji ce vam stvarno otkloniti kvar. Navedena lampica se može paliti i radi pada napona na pojedinim konektorima ili radi same elektricne instalacije. Jacina svjetala povezana je s napunjenošcu akumulatora, stanjem alternatora ili necim trecim . Probleme koje ste naveli za svaki bolji servis nisu ništa posebno zahtjevni vec uobicajeni. Nije nužno da idete u ovlašteni servis.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - CURI ULJE ?

Datum objave: 07.03.2008 13:22:00
Slika
PITANJE: Vozim skodu fabiu 2001 god. 1.9 tdi 74 kw pola godine.Primjetio sam da mi ispred prednjeg desnog kotaca curi ulje,auto je bio lagano udaren.Tamo se nalazi nekakav kiler koji je krpan.Nisam jos bio u servisu i auto mi slabo vuce pa vas molim za savjet ili pomoc.
ODGOVOR:Na mjestu koje ste naveli može biti ulje iz motora ( crne boje ) , ulje iz kocnog sustava ili antifriz. Motor može slabije vuci ako je oštecen intercooler ili neka od tlacnih cijevi turbine. Pregledom navedenih faktora na vozilu znati cete tocno o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - PROBLEM SA MJENJACEM

Datum objave: 21.01.2008 21:39:00
Slika
PITANJE: Dva mjeseca nakon isteka garancije na 30000 km prilikom vožnje u drugoj i to kad se ispusti papucica gasa culo se je zujanje.U servisu su mi navodno promjenili ležaj mjenjaca(za prvu brzinu-dijagnoza kod preuzimanja auta na popravak) uz napomenu da nisam jedina i uz priznanje 70% troškova. Nakon popravka više se nije culo zujanje ali je bilo otežano šaltanje u prvu ( po tri pokušaja za krenuti).Odlaskom u servis malo su mi poštelali mjenjac uz sve moguce price –gusto ulje ,hladnije vrijeme itd.Cim sam sjela kod preuzimanja auta ponovo se culo lagano zujanje kod kretanja,ali ne onako kao prije. Sada je to zujanje prisutno i kod prve, kod druge i trece brzine, ali pri malom broju okretaja narocito nakon kocenja.Pitanje : Dali je uopce promjenjen ležaj i koja je vrsta kvara .
ODGOVOR:Kada se otvara mjenjac to je strucan i zahtjevan posao koji ne podnosi improvizacije. Cinjenica je da mjenjac i dalje ima nenormalni zvuk kojega ne smije biti jer to ukazuje na oštecenja u samom mjenjacu. Vožnja s takvim mjenjacem može samo prouzrokovati još veci i skuplji kvar. U ovakvim slucajevima odluku o popravku nije dobro odlagati. Pokušajte se dogovoriti s vašim servisom da vam kvalitetno otklone kvar na mjenjacu jer prvi put nisu uspjeli.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6i - PROBLEM ELEKTRIKE

Datum objave: 13.01.2008 15:23:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu feliciu,1.6.,godina prizvodnje 1998.Prešao 45.000 km.do sada uredno servisirana u ov laštenim servisima,sa propisno ispunjenom servisnom knjižicom.Unatrag pola godine,povremeno se za vrijeme vožnje ugase svjetla,a da bi se ponovno upalila moram lagano udariti u kuutiju sa osiguracima koja se nalazi na donjoj desnoj strani automobila.U ovlaštenom servisu su tražili kvar,promijenili su kutiju sa osiguracima,no,nakon nekog vremena problem se ponovno pojavio.Nadalje,unatrag 3 mjeseca,ponekad mi se u vožnji upali lampica akumulatora(ponekad i lampica ulja),posebno se to dogada kada nakon odredene prijedene kilometraže,moram smanjiti brzinu(okuka koja se nalazi oko 1 km od moje kuce).Opcenito do paljenja lampice akulumatora dolazi prilikom smanjenja gasa,odnosno prijenosa u niži stupanj prijenosa,odnosno,prilikom zaustavljanja vozila zbog cekanja za ukljucivanje u promet na glavnu prometnicu.Inace,prije mjesec dana promijenjen je novi akumulator,nove svjecice,a prema mišljenju mehanicara nije rijec o alternatoru,koji navodno daje potrebiti napon.Paljenje lampice nije svakodnevno,nekad prode i nekoliko dana a da se ista ne upali,kao i gašenje svjetala u vožnji.
ODGOVOR:Pažljivo sam procitao vaš dopis u vezi problema na vašem vozilu. Na žalost iako je zamijenjena kutija s osiguracima problem je ostao. U ovom slucaju potrebno je ispitati cijelu elektricnu instalaciju a posebno elektricne spojeve ( konektore ) na kojima najcešce dolazi do velikih prelaznih otpora i velikih padova napona. Znaci treba temeljito ispitati svaki spoj, svaku spojnicu i sve što je sumnjivo treba zamijeniti. Svaki bolji autoelektricar bi to mogao odraditi.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - CHIP TUNING

Datum objave: 02.01.2008 23:11:00
Slika
PITANJE: Pozdrav i zaista nemogu vjerovati da stignete sve napraviti u radioni i odgovarati na naša pitanja.nemam rijeci.Samo bi upitao dali se može povecati snaga motora cipom ili drugacije i dali ima bilo kakvih i najmanjih štetnosti za motor.I dali to forsira motor više nego ovakve snage.Bi li trošio više?Dali vi i to radite.Škoda octavi 2.0 85kw 116ks.
ODGOVOR:Snagu motora možete povecati chip tuningom, na vašem vozilu se to ne isplati kao npr. kod motora TDI jer je dobivena snaga samo 10 do 15% veca. Uz razumnu vožnju navedeni tuning nije štetan. Ipak može se reci da ce motor bez tunninga duže trajati .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA COMBI - GRIJANJE I KLIMA

Datum objave: 18.12.2007 16:05:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Fabiu Combi 1.9TDI 74kW PD, 2003.god. Imam 2 pitanja. Automobil ima rucnu klimu, ali na regulatoru brzine puhanja su stupnjevi temperature, a ne stupnjevi puhanja 1,2,3,4. Po zimi kad upalim grijanje i stavim na 22 stupnja Celzija topli zrak izlazi sve dok se ne postigne zadana temperatura i onda je samo održava (zna i prestati puhanje toplog zraka). Napominjem da je klima iskljucena. Dali je to regulirano klimom ili ima neki posebni termostat kojim održeva temperaturu? Drugo pitanje se odnosi na položaj filtera kabine i klime, tj. gdje se oni nalaze?
ODGOVOR:Sustav hladenja i sustav grijanja na vašem vozilu su dvije odvojene cjeline i tako funkcioniraju. Kada je klima uredaj ugašen on tada i ne radi . Grijanje regulirate pomocu dvije komande, jedna je za pojacavanje temperature grijaca a druga za jacinu puhanja ventilatora. Za ispravno grijanje brine se termostat na motoru. Filter kabine nalazi se ispred suvozacevih nogu u kucištu grijaca.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 12.12.2007 12:00:00
Slika
PITANJE: Molim Vaš savjet vezano za problem sa Škodom Felicijom 1.9 d 89.god. Naime pri paljenju ne pali se lampica grijaca tj. grijaci (provjerio 12 voltnim ispitivacem kad dam kontakt). Takoder sam ispitao relej grijaca ampermetrom (kad ga spojim na 12 V zatvara mi strujni krug na dijelu gdje daje struju grijacima).Ispitan 50 A-ski osigurac. Što bi mogao još biti problem?
ODGOVOR:Ako nema struje na 50 A osiguracu tada vidite ima li struje na prikljuccima za navedeni relej grijaca . Ako struje ima onda posumnjajte u relej jer do releja postoji napajanje a nakon njega prema grijacima ne postoji. Precizniji odgovor može se dati direktnim uvidom na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - VOŽNJA BEZ KATALIZATORA ?

Datum objave: 10.12.2007 21:10:00
Slika
PITANJE: Vozim škodu octaviu 1.6 glxi s ugradenim plinom ,prije par dana otišao mi je katalizator. Da li ga moram promijeniti ili se mogu voziti i bez njega buduci da se 99% vozim na plin? Može li vožnja bez katalizatora štetno utjecati na rad motora,sistema za ubrizgavanje goriva?
ODGOVOR:Vožnja bez katalizatora nema štetnih posljedica na motor, ali ima na vas vašu okolinu i globalnu okolinu. Bez katalizatora možete voziti ali necete moci proci godišnji tehnicki pregled.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - PLAVA NAFTA I LOŽ ULJE ??

Datum objave: 27.11.2007 22:43:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi objasnite dali je plava nafta i lož ulje štetno i ZAŠTO ako se upotrebljava za octaviu 1,9 tdi .
ODGOVOR:Motor ovoga vozila ima visokotlacnu pumpu s elektronskom regulacijom koja se nalazi unutar same pumpe. Brizgalice su specijalne izvedbe s pet otvora koji su izuzetno malog promjera. Ova tehnika je jako osjetljiva na loše gorivo tako da u puno slucajeva ni gorivo Eurodizel nije dovoljno cist. Najcešci problemi nastaju baš na elektronici visokotlacne pumpe i brizgaljkama.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - ZAMJENA SELEN BLOKOVA

Datum objave: 27.11.2007 22:26:00
Slika
PITANJE: Zanima me molim vas da li se kod mijenjanja selena na mojoj skodi treba skidati cijeli most ili se mogu skinuti samo vilice jer bih mijenjao samo uloške na njima a ne i vilice.Ipak je to jeftinije a i necu ici u skodin servis jer mi žele promijeniti komplet vilica a da nisu ni pogledali u kakvom su stanju.Bio sam kod drugog mehanicara koji mi je rekao da se mogu promijeniti samo ulošci na selenima ali nije siguran na prvi pogled da li se treba skidati most ili ne.Pa treba li ili ne?
ODGOVOR:Vaše vozilo ima na prednjem ovjesu lijevu i desnu vilicu a na zadnjem dijelu ima poprecni most. Ako želite mijenjati selen blokove na prednjim vilicama iste možete zamijeniti tako da demontirate vilicu / vilice i tada uz pomoc odgovarajuceg alata i hidraulicke preše isprešate i uprešate selen blokove. Selen blokove na zadnjem mostu možete zamijeniti bez da demontirate zadnji most ali vam za tu radnju treba specijalna naprava s kojom se ispreša stari selen blok i upreša novi selen blok.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - POMACI U STRANU

Datum objave: 18.11.2007 19:39:00
Slika
PITANJE: Vozim Škodu Fabiu 2002 godina, 66000 km i prije nekih 3 mjeseca na 62000 km promjenio sam selen blokove i prednji desni ležaj. Nakon toga auto se puno bolje ponaša po cesti ali pocelo je lupanje u podvozju kad se vozim po rupama. Sumnjam na amortizere ali napominjem da prije izmjene selena nije bilo lupanja. Auto se ne naginje u zavojima niti pliva po ravnoj cesti. Jedino ako u zavoju naidem na neravninu auto malo poskoci u stranu. Prema papiru s tehnickog pregleda prigušenje prednjih amortizera je 65% a zadnjih 71% (ocjena dobro).Receno mi je da ih nema potrebe mjenjati, ali da selene treba mjenjati što sam i napravio. Neznam što znaci to prigušenje i koliko bi ono moralo biti? Ako nisu amortizeri što bi moglo biti uzrok lupanju?
ODGOVOR:Prilikom vožnje po neravninama vozilo ne smije imati pomake u stranu a ako ih ipak ima to znaci da na nekom od ovjesu ili hvatištu ima praznog hoda ( istrošenje ). Navedenu neispravnost je najbolje uociti na servisnoj dizalici . Prigušenje o kojem govorite ništa ne znaci ali bi znacilo da znate kakav je ucinak pojedinih amortizera u odnosu na nove. Ovo ispitivanje se može napraviti empirijskom metodom (iskustvenom) ili egzaktnom na testeru za ispitivanje amortizera.
na vrh Povratak na vrh