Danas je: 29.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD - NEKOLIKO VAŽNIH OBJAŠNJENJA !

Datum objave: 21.02.2013 13:50:36
Slika
PITANJE:

Poštovani Postavio bih par pitanja jer znam da ćete odgovoriti na njih stručno i ovom prilikom bih da pohvalim Vaš sajt i trud na ukazanom vremenu Imam Škodu Octaviu 2.0 TDI 2006 god. Zanima me sljedeće: 1.da li je uobičajeno da se u periodu između servisa zamjene ulja vrši nadosipanje ulja nakon pređenog određenog broja km i ukoliko je to uobičajeno koja je to prosječna količina ulja koju je potrebno nadosutu do sljedećeg servisa 2.Zupčasti remen je mjenjan na 120.000 km a trenutno stanje na brojilu je sada 197.000km,da li je vrijeme mjenjati zupčasti remen 3.Prilikom vožnje primjetio sam kada vozilo ide preko neravnog terena da je poprilično kruto i bučno kao da amortizacija ne amortizuje dovoljno dobro.Da li su u pitanju amortizeri ili nešto sl. Unaprijed zahvalan S poštovanjem

ODGOVOR:

Prema tehničkim podacima proizvođača vozila dozvoljena potrošnaj ulja je 0,2 litre na 1.000 km . Naravno da motor može trošiti i znatno manje . Iz navedenog možete zaključiti da ako je servisni interval za zamjenu ulja 15.000 km , tada ćete doliti u motor 3 litre ulja. Točno je da je interval izmjene zupčastog remena 120.000 km ili 4 godine ( što dođe prije ) , međutim kontrola stanja zupčastog remena se radi na svkom godišnjem servisu. Ako se tom prilikom utvrdi da postoje neka istrošenja ili oštećenja , zamjena zupčastog remena se treba raditi ranije. Ako takvih istrošenja nema , tada važi opet interval od 120.000 km ili 4 godine. Tvrdoća ovjesa ovisi o amortizerima i oprugama ovjesa. Navedeno se može ispitati i po potrebi zamijeniti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ( PLIVAJUĆI )

Datum objave: 17.02.2013 09:22:45
Slika
PITANJE:

vozim škodu oktaviju 1.9 tdi ,77kw god 2006.(novija serija-policijska) pa su mi u ovlaštenom servisu rekli da bih trebao mijenjati plivajući zamašnjak(cijeli set,kvačilo,korpa i itd)dijagnozu sam potvrdio u još jednom servisu.na upit o zamjeni u ovom drugom servisu rekli su mi da se može montirati(odgovara)kruti zamašnjak i cijeli pripadajući set(valeo) što mi i po cijeni odgovara a neće promjeniti(oštetiti)vozilo.molio bi Vaše mišljenje što da poduzmem,poštovanje Domagoj.

ODGOVOR:

Na sva vozila nove generacije s dizel motorom Common Rail i TDI PD, ugrađuju se dvomaseni zamašnjaci ( plivajući zamašnjak ) . Razog za to nije da se Vama uzme novac nego da se ublaže vibracije koje stvara motor i vibracje koje stvara mjenjač. Stari sustavi spojke s klasičnim zamašnjakom nisu mogli umiriti te vibracije i zato se prešlo na ovaj sustav s dvomasenim zamašnjakom koji može absorbirati spomenute vibracije. Moj odgovor shvatite samo kao informaciju a ne nikako kao nagovor za bilo što . Napravite po vlastitoj volji što želite .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - KOJE SVJEĆICE SU DOBRE ?

Datum objave: 09.01.2013 15:48:00
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić !!! Molio bi vas za jednu stručnu informaciju !!! Da li je preporučljivo ugraditi u ŠKODU OKTAVIU 1,6, 55 KW, MOTOR AEE GODINA PROIZVODNJE 1999. IRIDIJ SVJEČICU DENSO IW20 KOJU SAM VEĆ KORISTIO NA DRUGOM AUTOMOBILU A PREŠLA JE SVEGA 5000 KM. Napominjem da su svječice temeljito očišćene i na izgled izgledaju kao nove !!! A njihova cijena je vrlo visoka pa bi se odlučio za taj poduhvat !!! Također me zanima da li bi time dobio nešto na performansama,mirnijem radu motora kao i na smanjenju potrošnje goriva ?? A ukoliko je vaš odgovor negativan molim vas da mi kažete koje bi bile najpreporučljivije svjećice za moj auto ?? Da li je to Bosch,NGK,Brisk itd ?? Koje vi svječice konkretno preferirate kao najbolje na hrvatskom tržištu za moj auto ?? Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i lijepo vas pozdravljam. Zdenko

ODGOVOR:

Odgovarajuća svjećica za Vaš motor je W20EPBR-S ili IW20 . Svaka svjećica treba biti odgovarajuća za pojedini motor i tada će iskra na svjećici biti dobra. Ugradnjom pojedinih svjećica nikada se ne potiže veća snaga ili bolje performanse motora. Dakle ne postoje najbolje svjećice, postoje samo odgovarajuće svjećice. Proizvođač svjećica može biti bilo koji važno je samo da toplinska vrijednost svjećice odgovara Vašem motoru .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI NAKON POPRAVKA MOTORA ?

Datum objave: 14.12.2012 18:47:58
Slika
PITANJE:

IMAM ŠKODU OCTAVIU 19TDI 66KW GOD 2003 POJAVILO MI SE DA NA PRVOM PALJENJU NE PALI MORAM JE DUGO VERGATI -PROMJENIO SAM GRIJAČE I DAO ISPITATI DIZNE ,BOŠISTA MI JE IZMJERIO PROPUSNOST NA VENTILIMA-TAKO DA SAM SREDIO GLAVU -PROMJENIO VOĐICE VENTILE BRTVU GLAVE,A USPUT SAM PROMJENIO I LEŽAJE TE KARIKE MOTORA-OVALNOST CILINDRA BILA JE U DUPUŠTENIM GRANICAMA.PONOVO SE SADA JAVLJA ISTA SITUACIJA NA PRVOM PALJENJU TREBA DUGO VERGLATI A KAD UPALI MOTOR TRESE I DAJE ZNAK KAO DA JEDAN CILINDAR NE RADI.DA BI IKAKO UPALIO MORAM ISKOPČATI KONEKTOR DA BI SE UPLILI GRIJAČI.VOZILO IMA 220000KM.UNAPRIJED ZAHVALAN ŽELJKO

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najvažnije da je dobra kompresija motora ( niste naveli koliki su tlakovi kompresije ) . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako je kompresija dobra onda neispravnost treba tražiti na drugim mjestima . Ispitajte : prisutnost zraka u gorivu, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Podrazumijeva se da je motor točno u fazi i da ispušni sustav nije začepljen.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 LX - TOPLI TEŠKO PALI ?

Datum objave: 03.12.2012 12:31:21
Slika
PITANJE:

Imam škodu feliciu 1.3 lx sa karburatorom!! imam dva problema: Ujutro mi auto pali normalno a kad se zagrije treba verglati 4 -5 sekundi i moran dodati gasa da upali, i prednje desno kolo i zadnje lijevo nekada koće a nekad ne te mi pedala od kočnice tada malo propada dublje!! Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor teže pali kada je topli su : kvaliteta iskre na svjećicama , kablovi, razvodnik paljenja , svjećice, bobina , propuštanje na prirubnici karburatora, velika količina uljnih para na cijevi oduška od ulja, podešenost ventila, kompresija motora . Problem s kočnicama može biti : glavni kočni cilindar, kočna kliješta prednje desne kočnice, zadnji lijevi kočni cilindar, kočne papučice, zrak u kočnom sustavu . Najbolje bi bilo da obavite kontrolu ( pregled ) i prednjih i zadnjih kočnica . Tada zamijenite istrošene dijelove, zamijenite po potrebi glavni kočni cilindar, zamijenite ulje u kočnom sustavu, odzračite koni sustav , podesite ručnu kočnicu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 15.11.2012 18:42:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Škodu Octaviu Combi 1.9 TDI 110 ks iz 2003.g. Automobil je prešao 207 tkm. Povremeno mi se upali žuta lampica u obliku motora koja navodno signalizira neispravnost ispušnih plinova. Na tehničkom je eko test izvrstan, ispitivači se čude čistoći plinova i kažu da ni novija vozila nemaju tako dobre rezultate. U trenutku paljenja lampice, ugasi se turbina. Kratkotrajnim gašenjem i ponovnim paljenjem auta, turbina se ponovno upali, ali lampica ostaje gorjeti i tako zna ostati i koji dan nakon čega se opet ugasi. U zadnje vrijeme se lampica pali rjeđe, ali se zna dogoditi da mi se ugasi turbina, što se i u ovom slučaju riješi gašenjem i paljenjem auta. Filter zraka je gotovo nov, katalizator je promijenjen prije cca godinu dana kao i fleksibilno crijevo na ispušnom sustavu. promijenjen je i dio grane ispušnog sistema jer je puštao na spoju. Problem se je pojavljivao i prije i poslije tih zahvata. Automobil gotovo da uopće ne čađi, čak i pri jakom dodavanju gasa i odlično vuče dok se ne pojave navedeni simptomi. koji je najvjerojatniji uzrok navedenog problema? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Lampica koju ste spomenuli se ne odnosi na ispušne plinove nego na grešku u sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, ventil turbine Wastegate, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, solenoid vreman ubrizgavanja, senzor položaja regulatora količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Nakon ispitivanja navedenih komponenata sigurno se može otkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEM SA ŠALTANJEM ?

Datum objave: 04.10.2012 08:30:55
Slika
PITANJE:

ŠKODA FABIA 1.4 MPI muke sa mjenjačem kod mijenja brzina iznad 3000 okretaja ne ide u brzinu ili se desi da izgubim 1. i 2.brzinu.Neda se stavit u 1. i 2. i rikverc.u mjestu sa mjenjačem radim lijevo, desno,gore, dolje i nakon nekog vremena uspijem opet staviti u brzine.

ODGOVOR:

Problem sa šaltanjem koji ste donekle opisali može nastati iz dva razloga i to : istrošenje na polugama za šaltanje izvan mjenjača , istrošenje ili kvar u samom mjenjaču . Nakon stručnog pregleda Vašega vozila , mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - NE ZNA SE GDJE MOTOR GUBI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 04.09.2012 11:22:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan,evo zanima me posto imam octaviu 1.9 tdi 2000g koja uporno gubi antifriz a nedavno je promjenjena vodena pumpa i neke dvije gumice na cijevima,hladnjak ispravan,ne dimi bijelo nimalo,nema ulja u posudi niti antifriza u ulju,a nikako pronaći kud odlazi taj antifriz,na cca sto km pola litre do litra,molim vas za pomoć jer više neznam što da radim s tim!? Hvala unaprijed!;

ODGOVOR:

Potrošnja antifriza koju ste naveli je prevelika . Načini na koji može nestajati antifriz mogu biti : propuštanjem oko motora, propuštanjem na samom motoru, propuštanjem na grijač, propuštanjem na hladnjak , nestajanjem kroz motor . Otkrivanje mjesta i načina propuštanja je direktno povezana sa stručnošću , znanjem i sposobnošću osobe koja istražuje navedeni problem. Dakle trebate pronaći servis koji može obaviti potrebnu defektažu i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - MORAM LI MIJENJATI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 02.09.2012 11:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me u trebam li raditi zamjenu zupčastog remena (time i pumpe za vodu) za škodu fabiu 1,9 sdi (2006 proizv., prva registracija 2007.), ako je do sada sa njom prijeđeno 55.000 km? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji kilometarski i vremenski limit kada se mijenja zupčasti remen.  To se radi na 90.000 km ili svake 4 godine . Ako je vozilo 2006. to znači da ste to već trebali napraviti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - UČESTALI KVAROVI I SUMNJA ???

Datum objave: 21.08.2012 11:12:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim fabiu 1.4.mpi 2002.godište. Do osme godine nije bilo nikakvih problema. Redovito je servisirana i održavana. Prije godinu i pol dana započinju problemi. Najprije mi je nekontrolirano počela trošiti antifriz. Mehaičar je rekao da najvjerojatnije pušta negdje na posudi, pa su mi to "kao" popravili. Nakon prijeđenih još nekoliko kilometara, provjerim i vidim da opet troši vodu. Opet su mi nešto mrdali s posudom, i tako još dva puta, da bi treći puta došla i rekli mi da je otišla brtva glave. To su mi popravili, no za 10 dana sam osjetila trzaje u vožnji, i provjerim vodu, i vidim da ima u sebi masne naslage. Odvezem natrag i kažu mi da je sada ulje ulazilo u vodu i da glava nije bila dobro napravljena. To su mi napravili pod garancijom, ništa nisam platila. Auto sam preuzela, dođem kući, s balkona pogledam u auto i vidim baru ispod auta. Pogledam voda cura. Odvezem se opet do mehaničara i on mi kaže da je hladnjak popustio. Promijenila sam i hladnjak. Ne mogu se oteti dojmu da je to nekako sve povezano, a opet vjerojatno može bit i puka slučajnost. Nakon nekoliko mjeseci otišli su selen blokovi, pa sam i to zamijenila. NO, prije dva dana, auto mi je samo stao u tijeku vožnje, gradska vožnja, pri nekih 4o km/h. Parkiram naglo sastrane i više neće da upali. Proizveo je nekakav jako čudan zvuk, kao stari traktor. Nije u mogućnosti uhvatiti kontakt. Kontrolna tabla ne pokazuje nikakav kvar. Mehaničar traži uzroke kvara, navodno da je otišla neka opruga vijka. Naravno da se ne razumijem u automobile...Pa vas ovim putem molim ako bi mi mogli reći što bi moglo biti posrijedi. Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli može biti splet nesretnih okolnosti . Ne vjerujem da je postojala bilo kakva tendenciozna namjera da se na Vašem vozilu izmišljaju i provociraju kvarovi . Uzrok je mogla biti ekspanziona posuda i brtva glave motora jer je to logički povezano . Hladnjak je mogao propustiti nakon 8 godina ispravnog rada . Najčešći uzrok je nepravovremeno mijenjanje antifriza koji nagriza hladnjak iznutra . Na kraju mogu komentirati i problem što je motor stao u vožnji . To se moglo dogoditi radi brojnih razloga ( električni, hidraulični, elektronski ) ali ne i radi toga što je skidana glava motora . Nadam se kada sada popravite vozilo , neće biti kvarova slijedećih 8 godina . 

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - NE MOGU UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 05.08.2012 13:10:38
Slika
PITANJE:

imam škodu feliciju 1999 g.motor 1.6 (navodno od golfa 3) mpi.imam problem jer nakon što ugasim motor nemogu odmah ga upalit nego moram sačekat do 5 minuta i onda upali.dogodilo mi se dva puta do sada da mi je u vožnji stao,odnosno ugasio mi se motor,al nakon par minuta opet upali.čuo sam da može biti problem u halovom davaču, drugi kaže bombina sa elektronikom,a bujdući da je oboje skupu, i ako več moram mjenjat biulo bi dobro da zamjenim dio koji stvarno treba, a ne nagađat.Dali možete po opisu navest uzrok problema..hvala lijepa

ODGOVOR:

Naravno da se pojedini dijelovi ne mijenjaju po sistemu nagađanja nego stručnim ispitivanjem kojega Vi ne možete obaviti . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak i više razloga radi kojih se motor ugasi i radi kojih ne može upaliti , međutim to Vama ne bi koristilo . Korisno bi bilo da obavite dijagnostiku motora i nakon toga ćete točno znati , što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POMOČ ! BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 16.05.2012 14:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću, moj problem je u slijedečem Posjedujem Škodu Oktaviju, 1.9. TDI, godište 2002, 81 KW , prešao 180. 000 KM. Auto posjeduje urednu servisnu knjižicu i jako dobro me služilo. Prilikom jedne vožnje došlo je do naglog ubrzanja vozila. koje nije bilo proporcionalno datom gasu , te do gašenja vozila. Nakon toga sam stao i ponovo upalio auto bez ikakvih problema, primječujući u vožnji kod dodavanja gasa trzanje vozila. Ujutro narednog dana auto je ponovo sa lakočom upalilo,pojavio se oblak bjelog dima, a trzanje u vožnji se nastavilo. Auto sam odvezao kod majstora koji je dosta dugo utvrđivao kvar i na kraju ustanovio da se radi o klipnjači. Prije toga je sumnjao na turbinu koju je izvadio i koju smo kod nadležnog servisera reparirali, Također je promjenio dvije dizne koje su bile zapušene, sve filtere, ulje, dihtung glave motora, te pregledao karike za koje je rekao da su dobre. Obzirom da se nakon rada ponovo javljao bjeli dim samo kod jutarnjeg paljenja i koji je trajao 5-6 sekundi, majstor je predložio pregled bosh pumpe kod ovlađtenog majstora koji je pregledom sa potrebnim uređajima ustanovio da je pumpa u redu. Napominjem da auto dobro pali , a dim se pojavljuje jedino u jutarnjim paljenjima. Kod vožnje auto super vuče, nakon izvršenih radova više nema trzaja u vožnji, jedino je blago pojačan zvuk motora sa primjetnim metalnim zveckanjem.Prilikom vožnje nema ispuštanja dima. Obzirom da majstor kod kojeg sam radio auto više nema ideja šta bi moglo biti, Molim Vaše mišljenje i savjete kako bi se mogao riješite pojave izbacivanja jutarnjeg bjelog dima i smanjenja zvuka rada motora. Unaprijed Hvala i Pozdrav.

ODGOVOR:

Niste naveli točne karakteristike bijelog dima . Ako je dim izrazito bijele boje , ako nema mirisa , ako isti nestaje nakon što se motor zagrije , to može biti vodena para koja je sastavni dio ispušnih plinova prilikom izgaranja dizel goriva . Ako je dim bijele boje i ako j ekoličina dima velika , moguće je da mali dio rashladne tekućine ulazi u cilindar i tada imate pojavu nestajanja rashladne tekućine. Ako je dim bijelo plave boje uzrok je najčešće izostanak paljenja na jednom od cilindara , tada motor radi na tri cilindra a dim se pojavljuje zbog toga što se dizel gorivo nije zapalilo u cilindru . Naravno da  se pregledom Vašega vozila može točno utvrditi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 S - PUNO TROŠI, TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.04.2012 22:19:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Skodu Feliciju 1.3 (karburator) i imam velikih problemasa potrosnjom goriva kao i sa paljenjem kada je vozilo hladno tj. ujutro. Kada upalim auto pojavi se veliki oblak bijelog dima i to traje nekoliko minuta dok se auto malo ne zagrije.U tijeku voznje nema dovoljnu vuču i ponekad zatrza.Takodzer mi je se povecao nivo ulja u motoru i mirise na benzin.Radio sam stelovanje karburatora i to sa nekako sve rijesio ali mi je se to opet sve ponovo javilo.Neznam sta da radim,da li da kupim novi karburator i koliko on kosta. Unaprijed zahvaljujem na vasoj pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebate provjeriti ispravnost brtve glave motora jer ona može biti uzrok pojave bijelog dima . To se događa kada rashladna tekućina ulazi u cilindar . Drugi problem može biti pump aza gorivo jer kroz pumpu može benzin ulaziti u karter i u ulje . Treći uzrok može biti sam karburator . Ako je neispravan karburator , motor loše radi, povećana je potrošnja goriva i motor teško pali . Uz to provjerite još : podešenost ventila, podešenost predpaljenja, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 11.04.2012 19:11:36
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIJA 1.6 MPI 75kw + plin -problem sa mjenjacem- Poštovani, Posljednjih nekoliko mjeseci se cuje mljevenje kad upalim automobil dok je u leru.Nakon sto stisnem kumplug zvuk jednostavno nestane, otpustim ga zvuk se vrati.Kad se automobil zagrije zvuk se smanji, a u nekim momentima cak potpuno nestane.S vremenom se pojavio jos neki zvuk kad u prvoj dodajem gas pogotovo pri vecem naporu automobila.U pocetku nisam povezivao ta dva zvuka dok se od prekjuce nije poceo javljati i u drugoj pa sve vise i sve jace i sve slicnije onom mljevenju s pocetka teksta.Iz financijskih razloga nije mi se tek tako otvarala getriba ali mislim da cu sad biti prisiljen.Uvelike cijenim vase vrijeme koje posvecujete prilikom odgovaranja na postavljena pitanja i nadam se da mi mozete reci bar otprilike sta da ocekujem. Unaprijed HVALA, Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu zvuk nastaje u mjenjaču ( zupčani parovi, osovine , ležajevi ) . Najprije bih ispustio ulje iz mjenjača, provjerio u kakvom je stanju, ima li metalnih dijelova u ulju . Nakon toga bih po potrebi stavio novo ulje . Ako nakon toga ne bi bilo poboljšanja obavio bih revizju i popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - KAD SE UGRIJE , NE PALI ?

Datum objave: 28.03.2012 08:46:41
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIA 1.6 LX 97-98 GOD.... Postovanje...Uzeo sam skoro Skodu Octaviu...vozio sam je 15 dana...sve je uredno bilo do neki dan kad su mi poceli problemi sa paljenjem...Automobil pali dobro kada je hladan...al cim ce ugrije ili cim ga duze vozim,pokusam ga izgasiti i ponovo upaliti nema sanse samo vergla...volio bih da mi odg sto trebam tacno raditi...Tehnicki pregled je prosao bez greske prije 20 dana...Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem mogu nastati radi slijedećih razloga : akumulator, elektropokretač, ECT senzor, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, RPM senzor radilice, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, loša iskra na svjećicama, aktuator minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - VELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 27.03.2012 15:49:13
Slika
PITANJE:

Ne prolazi eko test. Poštovani imam Škodu Octaviu 1,9 tdi pd, 2006g, sa 44000 km. Problem je na tehničkom pregledu jer svaki put mi kažu da jedva prolazi zbog zacrnjenja. Inače gotovo 90% je gradska vožnja a i auto potroši cca 0,60 ulja od izmjene do izmjene. Drugih problema nema osim da ponekad u drugoj brzini zna koji put cuknuti. Probao sam ga prije tehničkog propuhivati na obilaznici 140km u 4. brzini ali nema promjene na ekotestu. Ne znam što učiniti dali stavljati aditiv ili tome slično molim vas za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem motoru se može otkriti uzrok radi kojega je povećano zacrnjenje . Međutim potrebno je obaviti kompletnu dijagnostiku motora . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, EGR ventil, dize, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, djelomično začepljenje auspuha, tlak turbine, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - U JUTRO TEŠKO PALI I IZBACI BIJELI DIM ?

Datum objave: 18.03.2012 09:04:39
Slika
PITANJE:

OCTAVIA 1,9 TDI PROBLEM Motor ujutro teško pali ( dugo anlasuje) kad upali izbaci malo više bijelog dima Pri cca 2 900 obrtaja motor izbacuje bijeli dim i osjeti se jak miris (živo gorivo) Rađeno Mijenjane dizne goriva (sa auta na kojem nema problema) – isti kvarovi u dalje prisutni Grijači ispravni Davač temperature NOV Anlaser čišćen i piksiran Kompresija na svim cilindraima oko 28 Ugrađen nepovratni vetnil Mijenjana crijeva goriva Čišćena turbina provjerena crijeva turbine Provjeren zupčasti remen, kajle na remenici radilice (zupčasti remen odgovarajući, nema lufta na remenici radilice) pokusali povecati pristisak na bosch pumpi (procitali na internetu da se tako može rijeešiti problem) kako slijedi : 01 – motor, 11 – login, 12233 login kod, 10 prilagodba, 05 kanal, nova vrijednost 3333 potvrditi i 10 prilagodba, 04 kanal upisati 2950 potvrditi, nakon toga izaci, ugasititi i ponovno upaliti. NAKON STO SMO OVO URADILI MOTOR NA HLADNOM CCA 1 MIN. POCNE DA TRESE, TRZA POSLE PALJENJA. VRATILI PONOVNO NA RANIJE VRIJEDNOSTI ALI NIKAKVIH POMAKA NEMA, TRZANJA MOTORA NE PRESTAJE JOŠ SE PALI I LAMPICA KONTROLE IZDUVNOG SISTEMA. MOTORNA ELEKTRONIKA UBACUJE GREŠKU DA PUMPA NIJE DOBRO UZUBLJENA (PODEŠENA) Pomjeri li se bosch pumpa (lijevo ili desno po potrebi...) lampica se ugasi greška nestrane. Nakon toga vozilo se vozi cca 15-ak km i onda se ponovno lampica izduvnih gasova uključi i ubaci greška. Zamijenjena je i bosch pumpa i nakon toga motor ujutro dobro pali, a nakon jutarnjeg paljenja manje trese (obrtaji manje variraju) ali i dalje ima problem sa memorisanom greškom i uključenom lampicom kontrole izduvnih gasova koja se počela uključivati nakon intervencije dijag. aparatom kako sam ranije naveo... POVREMENO U VOŽNJI LAMPICA SE UGASI PA PONOVNO UPALI..... ŠTA VIŠE MOŽE BITI PROBLEM :( :( :(

ODGOVOR:

U pojedinim slučajevima kao što je i ovaj kojega Vi navodite , nije dovoljno samo mijenjati pojedine dijelove ( rabljene ) i očekivati da se na taj način riješi problem koji ste opisali . Kada postoji ovakav problem , pristup je nešto drugačiji . Prvo treba biti potpuno siguran u sve što se radi i ispituje . Najprije treba početi od mehaničkog sustava motora i ispitati , fazu , kompresiju , prisutnost rashladne tekućine u cilindru ( povećana količina HC u ekspanzionoj posudi ) . Slijedeće ispitivanje odnosi se na pojedone senzore motora, davače, aktuatore ( EGR ventil, senzor tlaka goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, MAP senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala ) . Na kraju kao uzrok ostaju samo dize i visokotlačna pumpa. Najbolji i najsigurniji način da se ispitaju dize i visokotlačna pumpa je specijalni ispitni stol kompjutorski kontroliran . Na taj način se može ispitati rad dize i visokotlačne pumpe u svim režimima rada motora . Naravno da ovakav način ispitivanja imaju samo malobrojni specijalizirani servisi za dizel uređaje .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2012 08:40:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem. Nime, vozim oktaviju karavan 2010. g.p. motor 1.968 d. Iznenada u toku vožnje pojavila se smetnja prilikom dodavanja gasa. Ne može da pređe 2.000 obrtaja niti brzinu preko 35 km/h. Zbog niskih temperatura u servisu su mislili da je zaledila nafta, međutin nakon noći provedene na kravljenju ni to nije pomoglo. Molim Vas za mišljene i savjet oko popravke. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature goriva, električna instalacija motora. Osnovni zadatak Vašeg servisa je da pregleda vozilo i da koristeči sve metode ispitivanja otkrije kvar i uz Vašu suglasnost kvar otkloni .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.02.2012 15:08:58
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu Octaviu 2,1.6, 2005 g, sa prijeđenih 50000 km. Prilikom vožnje po autocesti upali mi se žuta kontrolna lampica u obliku motora.Kod lokalnog majstora na dijagnostici izbrišemo grešku i auto može po gradu voziti tjednima da se lampica ne upali.Ali čim odem na autocestu nakon nekih 10-20 kilometara lampica se upali. Pod greškama piše lambda sonda slaba smjesa benzina ili prekid dovodnog voda.I sada nakon nekih dva mjeseca auto mi prilikom prvog jutarnjeg paljenja nemirno radi i kad se umiri dalje je sve u redu, primjetio sam da mi više troši i bio sam na eko testu i auto nemože proći. Dali je stvarno lambda sonda nakon tako malo prijeđenih kilometara ili je nešto drugo.Hvala

ODGOVOR:

Najprije morate znati da se samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu može znati da li je neki dio ispravan ili neispravan a to isto važi i u ovom slučaju kada pitate za lambda sondu . Ne postoji realna mogućnost da ja osobno  na udaljenosti od 150 km utvrdim da li je lambda sonda na Vašem vozilu neispravna ili ispravna . Druga važna činjenica je da se pojedini kvarovi nikako ne mogu riješiti ( popraviti ) brisanjem greške iz memorije upravljačkog računala motora . Treča činjenica , normalno je da Vam motor više troši i slabije ide jer kvar ( ma koji on bio ) na vašem vozilu treba otkloniti a ne izbrisati . Za detaljnije informacije i prijedlog rješenja možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh