Danas je: 24.06.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NETIPIČAN I RIJETKI KVAR ?

Datum objave: 26.01.2012 09:55:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam Škode Oktavie 1.6 55kw 2001 god. Imam sitan problem. Tjekom vožnje se događa da ostane bez snage, ali samo na sekundu-dvije. Taj problem se događa u prosjeku svakih 30-50 km.Nadam se da imate rješenje tog problema. Inaće, auto je redevno servisiran kod ovlaštenog servisera.

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali treba istražiti, otkriti , otkloniti . Kvar nije tipičan a defektaža i iznalaženje kvara može potrajti . Zadnji takav kvar koji sam imao je bio vrlo zahtijevan . Ispitivanje je trajalo 5 dana a uzrok je bila električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ZAŠTO NASTAJE EMULZIJA ?

Datum objave: 24.01.2012 10:38:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Sve pohvale i velika hvala na trudu koji ulažete u odogovore! Moj problem: Škoda Fabia 1.4 mpi (68 KS)120 000 km. 3000 km nakon promjene ulja javlja se obilato emulzija na čepu poklopca ventila. Rashladnu tekućinu ne gubi niti se u njoj naslućuje ulje. Ulje čisto (bistro), ne troši ulje dobro vuče. Nakon otprilike spomenutih 3000 km počinje da se čuju ventili i to u ritmu da se prvo čuje kao da lupa jedan, pa dva, pa cijela filharmonija, pa se sve umiri (prede) par sekundi i onda ispočetka. Napominjem da se nakon promjene ulja ventili ne čuju prvih 3000 km. Pregledao sam i svjećice kod kojih samo na svjećici 3 cilinda primjetio da je ima malo više crne gareži na sebi, ostale svjećice su normalne (vožene oko 20000 km). Kada ga palim često ispočetka radi na 2 ili 3 cilindra dok se ne ugrije, nakon toga radi relativno mirno (za taj motor). Lanac se ne čuje pretjerano (malo šuška). Što bi moglo uzrokovati stvaranje emulzije i lupanje ventila? Unaprijed hvala odgovoru.

ODGOVOR:

Stvaranje emulzije koju vidite mogu izazvati nekoliko faktora i to : kratke svakodnevne vožnje u kojim se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu, brtva glave motora, kondenzat na sustavu oduška od ulja . Lupanje koje povremeno čujete su hidropodizači ventila . Uzrok je nečist motor iznutra , sami hidropodizači . Problemi radi kojih motor radi na tri cilindra mogu biti : svjećice , kablovi, bobine, kompresija motora, injektori, senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja zaklopke snege , aktuator minimuma, mehanički uzroci . Sve navedeno se može ispitati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - ZAŠTO ???

Datum objave: 14.01.2012 15:24:35
Slika
PITANJE:

zašto škoda fabia 1.4mpi nemirno radi na leru

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila mogu točno navesti uzroke radi koji motor nemirno radi . Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najčešće su to : mehanički uzroci motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i - ČUDAN RAD MOTORA ?

Datum objave: 13.01.2012 07:55:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o automobilu Octavia 1,6i, 75 kW, elegance, 2000.g.(kraj). 1. Normalno upali, ubrzo se na stajanju ili usporavanju, tj.kočenje s uporabom kvačila ugasi. Tada je potrebito višekratno paljenje i upali i normalno ide. 2. U vožnji se zna dogoditi pritiskom na kvačilo pri mijenjanju brzine jako brujanje motora, tj. kao da je gas u leru stisnut do kraja. Puštanjem kvačila dobiva ubrzanje. Tada se mora stati i ponovno upaliti i brujanja više nema. Napomena: Pokazatelj temperature motora na kontrolnoj ploči nekada pokazuje ispravnu radnu temperaturu,a nekada se kazaljka ni ne pomakne. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Motor se može gasiti na leru radi brojnih razloga i to : senzor temperature motora, aktuator minimuma, pojedini davači impulsa, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor zaklopke snage, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, nekontrolirano uvlačenje zraka na usisnom kolektoru, ECU centrala. Sve što sam naveo može biti uzrok i povećanog broja okretaja motora ( brujanje ) . Pokazivač temperature može biti u niskom položaju ako je neispravan termostat.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - DUŽE PALI

Datum objave: 26.12.2011 19:05:55
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav imam mali problem sa paljenjem hladnog motora u skodi octaviji 99 god 1,9tdi 66kw.motor ima 235000km.snagu ima odlicnu,ne dimi potrosnja od 4,7-5,5.nov akumulator,remontovan starter,zamjenjen senzor temp motora,grijaci rade-ispravni,novi komplet filteri...ali,ja imam osjecaj kao da mu u samom startu pofali goriva,kao da se gorivo vrati u rezervoar.pa me zanima da li taj auto ima neki nepovratni ventil za gorivo ili nesto slicno???pri paljenju se dobro strese.unaprijed hvala za odg i savjet.aziz,slo

ODGOVOR:

Nepovratni venti se nalazi na filteru goriva i moguće je da se gorivo vrati u rezervoar . Tada treba malo duže paliti motor dok pumpa ponovo ne povuče gorivo . Drugi mogući razlog je zrak u sustavu goriva . I tada pumpa mora duže raditi da izbaci zrak koji se skupio u samoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - DUGO TRAŽE KVAR NA VOZILU ?

Datum objave: 21.12.2011 22:31:30
Slika
PITANJE:

Imam skodu octaviu 1997, nece da pali, kod kuce sam ustanovio da ne daje struju na kablove od svjecica, odvezao sam je na servis vec 4 dana je tamo ne mogu naci kvar, bombine ispravne, razvodna kapa ispravna, imala je alarm al posle udesa mi ne radi, postoji li mogucnost da se alarm nekako aktivirao i da je nesto zablokirao u kompijuteru, i kako to da otklonim.. ? /Pozdrav

ODGOVOR:

Iz Vašeg primjera možete vidjeti da postoje i složeni kvarovi s kojima i stručno osoblje servisa ima poteškoća u otkrivanju kvara . Moje mišljenje je ako imate povjerenje u spomenuti servis dozvolite i omogućite da se još bave s Vašim vozilom . Njima je isto tako u interesu da što prije otkriju kvar i da Vam poprave vozilo . Ako ipak nemate povjerenja onda odmah uzmite vozilo i povjerite popravak servisu kojemu vjerujete . Ovom prilikom ne bih navodio brojne neispravnosti koje mogu biti na Vašem vozilu jer od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4X4 - SLABA VENTILACIJA

Datum objave: 21.12.2011 18:37:28
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Skode Octavije 1,9 4x4 karavan (vec 6 godina). Takav auto smo kupili jer rado skijamo pa da bi bili sigurniji na zasnjezenim kolnicima. Avto je "Super". Da nije problema nebih vama pisao! Jos kad je auto bio u garantnom roku zalili smo se na problema odmagljivanja prednjeg stakla. naime kad vanjska temperatura padne ispod 0 stupnjeva zamagli se sva stakla i nikako da se odmagle. Prvo su nam rekli da krivo odmagljavamo..pa da je malo plina u Klimi...pa da nam se brzo ovlazi filter kime pa da slabo prolazi zrak... probali smo svega i svasta u ovih 6 godina. Vozio sam bez i filtera, ali nista ne pomaze. Pomorac sam i strojar(Inzinjer) ali nemogu pomagati jednostavno neznam gdje bi mogao biti kvar. sad smo odlucili prodati auto koji oma samo 50 000 kilometara i odlicno je odrzavan samo radi toga. Pomagajte ako znate kako. Zahvalan za svaku pomoc Nikola Markovic

ODGOVOR:

Ovaj slučaj je vrlo interesantan jer druga vozila Skoda Octavia nemaju takve probleme. Interensantno bi bilo usporediti isti takav drugi automobil i sa sigurnošću utvrditi da li i kod drugog vozila postoji sličan problem . Osobno mislim da ne postoji . Moj zaključak je da se Vašim vozilom nitko nije ozbiljno bavio . Kada kažem ozbiljno to znači da je trebalo demontirati kompletnu konzolu vozila ( volan, instrument ploča, i ostali skolopovi ) i tada se može imati neposredni pristup grijaču . Tada se mogu provjeriti svi relevantni detalji ( ulaz zraka, usmjeravanje zraka, rad zaklopki , rad aktuatora grijanja ) . Navedeni radovi su vrlo zahtijevni i složeni . Kada se to radi treba imati puno koncentracije i dosta vremena .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 MPI - PRESKOČIO LANAC

Datum objave: 11.12.2011 16:10:45
Slika
PITANJE:

poštovani. imama skodu feliciju 1.3 mpi 97 godina.culo se jako lupanje u motoru pa sam pomislio da se čuje lanac motora ali kod rastavljanja vidjeli smo da je lanac nov.ustanovilo se da jepukla kalja na velikom zupčaniku te oštetila bregasto vratilo.mene zanima kako naći ponovno fazu motora pošto ona nema tvorničkih oznaka. Hvala; mario

ODGOVOR:

Prvi i četvrti klip trebaju biti u GMT , ventili prvog cilindra trebaju biti zatvoreni, rotor razvodnika treba biti nasuprot visokonaponskog kabela prvog cilindra, oznaka na lančaniku radilice je točno pod kutem od 315° a oznaka na lančaniku bregaste osovine je također pod kutem od 315° . Kada otvorite razvodni mehanizam i skinete poklopac ventila vidjeti ćete sve što Vam treba za staviti motor u fazu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ZAŠTO LAMBDA SONDA RADI PA OPET NE RADI ???

Datum objave: 10.12.2011 10:46:44
Slika
PITANJE:

Poštovanje, automobil Octavia, motor 1.4 16v 55 kw, BCA Molim Vasu pomoc... Sada kako je hladije vrijeme, pojavio se problem sa autom. Ujutro pri niskoj temp. startujem auto i ostala je svijetliti zuta lampica u obliku motora, motor je normalno radio, u voznji do posla nisam primjetio nikakve probleme. Tako je svijetlila dva dana. Treci dan, kada sam krenuo kuci sa posla, kada sam upali auto, ta zuta lampica se ugasila sama od sebe!! Nije se palila dva dana, i onda opet ujutro, hladnije jutro, ona je tu! Otisao sam kod lokalnog majstora na dijagnostiku, pokaze 7 gresaka (sonda 1, sonda 2, iskra na 1, 2, 3 i 4 cilindru, nesto oko goriva...po sjecanju pisem greske, kako sam na brzinu vidio). Uglavno kaze on da je neispravna lambda sonda, prva ILI druga!?? E sad, nakon duzeg uvoda ocekujem Vase misljenje na moja pitanja... 1.Kako moze sonda da bude malo ispravna, malo ne? 2.Postoji li veza izmedju loseg goriva i nastale greske? 3.Zasto se ne primjeti razlika u radu motora (hladnog ili toplog) ako je neispravan tako bitan dio? 4.Zasto se pali zuta lampica samo kada je vani - (minus) temp. 5.Sta sada raditi......... Znam da Vas opterecuju svaki dan sa svakavim pitanjima, ali morate znati da to nije bez razloga. Cijenjen ste majstor na daleko! Molim vas da me uputite ka rijesavanju problema, jer mjenjanje dijelova bez razloga nije jeftino!!! Pozdrav i Hvala

ODGOVOR:

Za odgovoriti na sva postavljena pitanja na detaljan način ( zašto se lampica nekada upali a nekada ne upali ) , najbolje bi bilo da za Vas organiziram jedan vikend stručni seminar s temom elektronski sustavi ubrizgavanja . Na taj način bih mogao detaljno opisati svaku komponentu i svaki dio navedenog sustava. Ovom prilikom mogu odgovoriti u znatno kračoj formi .  Kontrolna lampica motora se može paliti radi brojnih razloga a to mogu biti i razlozi i koje ste Vi spomenuli . Mada mogu postojati i drugi razlozi . Ukoliko sumnjate u stručnost osobe od koje ste dobili informaciju o neispravnostima , dobro bi bilo da zatražite još jedno stručno mišljenje od drugog nezavisnog servisa. Na rad lambda sonde utjeću ; velika količina goriva, nečisti injektori, svjećice, bobine, kablovi, izostanak iskre na svjećicama, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loša kompresija na jednom ili više cilindara, ispravnost pojedinih senzora motora, mjerač mase zraka, pojedina mehanička istrošenja u motoru, stanje katalizatora , električna instalacija motora, ECU centrala. Nadam se da ćete barem malo razumijeti što sam Vam želio reći .  Ovaj problem koji ste spomenuli najbolje je riješiti na slijedeći način . Zatražiti da Vam dijagnostiku napravi servis od povjerenja . Nakon toga servis treba točno reći što je neispravno , predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Nakon toga servis moralno i materijalno odgovara za kvalitetu popravka a na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - EKO TEST

Datum objave: 04.12.2011 13:07:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam škodu octaviu 1,6 benzin, 99. god, i išao samo na preventivni tehnički gdje nisam prošao eko test. Ustanovljeno je da mi lambda sonda nije ispravna, promijenio sam ju i kad sam došao na eko test pri velikom broju okretaja mi je eko test u redu, no na ler gasu sad mi nije u redu, a prije promjene sonde mi je bilo ok sve, tehničar na pregledu mi je rekao da bi trebao očistiti malo klapnu gasa. Što mi predlažete i šta bi još mogao biti razlog? Hvala. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Mogući razlozi lošeg eko testa su : senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja zaklopke snage, tlak goriva, injektori, loša iskra na svjećicama , propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, katalizator, ECU centrala. Naravno da sve što sam naveo nije uzrok nego samo nešto od navedenog . Pregledom i testiranjem navedenih komponenata može se točno utvrditi što je neispravno, otkloniti kvar i postići da eko test bude dobar .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - SPORIJE SE ZAGRIJAVA

Datum objave: 27.11.2011 11:36:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam Fabiju 1,9SDI, 2003. godište sa 156000km. Prvi sam vlasnik i redovno sam odražavao je. Ne davno sam menjao senzor za pokazivanje temperature motora u kabini i termostat na motoru. Problem je što auto jako sporo diže radnu temperaturu. Do posla imam 18km i danas recimo na -3 nije uspeo da dodje do 90 stepeni. Termostat sam stavio original, a menjan je zato što nije uopšte uspevao da digne temperaturu na hladnijim danima. Sada može da postigne, ali mu treba jako puno. Sva druga auta dodju puno brže do radne temperature. Auto sporije diže temperaturu još od kupovine. Kad kažem sporije, mislim od ostalih auta. Hvala unapred za odgovor.

ODGOVOR:

Svaki automobil je jedna jedinstvena cjelina i ima svoje vlastite karakteristike. Isto tako točnu temperaturu motora možete izmjeriti samo servisnim profesionalnim uređajem. Pokazivač temperature na vozilu može praviti grešku u plus ili minus . Normalno bi bilo da se motor Vašega vozila zagrije na temperaturu veću od 82°C za deset minuta vožnje ili za 10 km puta . Ako to nije tako mogli bi posumnjati i u ispravnost novog , originalnog termostata.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 19.11.2011 18:27:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Skode Octavie mk2, 2006.g., 1.6 MPI. Redovito sam je servisirao po servisnoj knjižici, i zadnji servis je napravljen na 85000km, a sljedeći bi trebao biti na 100000. U servisnoj knižici piše da se na 90000 vrši provjera zupčastog remena, a na 120000 zamjena istog. Međutim, ovih dana me nekoliko prijatelja upozorava da se zupčasti mora mjenjati na 90000km. Koje je vaše mišljenje, te kolika bi bila cijena zamjene zupčastog remena, otprilike, u vašem salonu. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrola stanja razvodnog mehanizma ( zupčasti remen , natezač, pumpa za vodu , radi se na svakom servisu ) . Na 100.000 km to se također radi i ako je sve u besprijekornom stanju zamjenu možete odgoditi za slijedećih 15.000 do 30.000 km . Međutim u praksi često vidim mikropukotine i istrošenja na zupčastom remenu na 100.000 km i tada obavljam zamjenu . Točnu cijenu materijala i rada Vam mogu navesti kada me nazovete i izdiktirate podatke o vozilu koje Vam budem pitao .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 15.11.2011 07:55:31
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam skodu feliciju 1.9 dizel 1999god,problem sa paljenjem kad je temperatura spolja u minusu,tesko pali nekad i ne moze samo vergla. Grejace sam promenila pre mesec dana sva cetiri stavljeni su bosh grejaci,ali i dalje je problem grejem po dva puta upalim auto ali kao da nema snage i odmah se ugasi posle toga samo vergla. Mozete li mi reci gde je problem. Hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje kod nižih temperatura se može događati radi više razloga . Nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, grijači ( kod Vas su novi pa ne treba sumnjatu u njih ) , dize ( tlak goriva i oblik mlaza goriva ) , loša kompresija . Obavite ispitivanje po redoslijedu koji sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ČUDAN ZVUK

Datum objave: 03.11.2011 22:27:58
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Škodu Octaviu 1,9 TDI PD, 11o ks, 06. god. sa 85000 km redovno servisiran u ovlaštenom servisu. Nedavno sam počeo primječivati da kad otpustim gas prilikom promjene brzine iz niže u višu iz motora se javi zvuk sličan fučkanju, kada se motor dobro ugrije zvuk se ne javlja. Nisam primjetio nikakve druge promjene na motoru (snaga, potrošnja, dim, ulje). Šta bi mogao biti uzrok ? Da li se problem može očitati na računalu prilikom redovnog servisa ili moram napomenuti da se izvrši posebno ispitivanje ili kontrola. Da li se može čekati servis na 90000 km ili je potrebno odmah na servis zbog mogučnosti večeg oštećenja drugih dijelova ? Lijepi pozdrav !

ODGOVOR:

Dijagnostičko računalo je glup uređaj i s njim se ne mogu otkriti nikakve značajne greške pa tako ni ova koju opisujete. Navedeni zvuk nastaje radi propuštanja na tlačnoj strani turbine. To mogu biti sve cijevi od turbine do usisnog kolektora, intercooler, dosjed na turbini . Neposrednim uvidom može se pronaći uzrok. Ako se stanje ne pogoršava ne mora se odmah reagirati.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - GASI SE NA LERU

Datum objave: 31.10.2011 11:18:29
Slika
PITANJE:

Imam Skodu Feliciju 1,3 1996.g. Kad se motor zagrije prilikom zaustavljanja vozila, tj. nakon pritiska na kvacilo motor se ugasi. Motor se normalno pali i radi. Molimo vas za savjet.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila se može gasiti na leru radi više razloga a to su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor tlaka zraka, propuštanje na usisnom kolektoru, elektroventil EVAP za ventilaciju rezervoara, nečisti injektori, pad napona na nekim konektorima i kontaktima na motoru, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Najprije bih savjetovao da provjerite mehaničko stanje motora a to je zabrtvljenost usisnog kolektora ( falš zrak ) , stanje kompresije ( tlakovi kompresije moraju biti podjednaki a veći od 8,5 bara ) , stanje svjećica , stanje visokonaponskih kablova. Nakon ovoga ispituje se ispravnost senzora temperature i ispravnost aktuatora minimuma.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NEMA PUNJENJA

Datum objave: 30.10.2011 11:01:04
Slika
PITANJE:

Imam Škodu Oktaviju 1.6 95g.Uvožnji se upalila lampica od akumulatora i više se ne gasi inaće normalno pali i ide pa me zanima što je to?Bojim se da li bi mogla ostat bez struje?

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora koja se upalila ukazuje na činjenicu da alternator više ne puni . Razlozi mogu biti : kanalni remen alternatora, pogonska remenica alternatora, regulator napona , alternator. Ovu situaciju trebate odmah rješavati je uskoro nećete moći ni upaliti motor.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - VODA U KABINI

Datum objave: 25.10.2011 18:09:42
Slika
PITANJE:

poštovani u škodi oktaviji 1.9 tdi na suvozačevom mjestu za noge nalazim dosta vode ., (prozor zatvoren, nije propustio oko vrata sve suho samo dolje gdje se noge stavljaju tamo se stvori bara vode) hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Oborinska voda može ući u vozilo preko grijača ako su začepljene cijevi za odvod vode koja dolazi s krova i kroz prednji poklopac motora , drugo mjesto na koje može ući je brtva vjetrobranskog stakla . Ipak najčešći uzrok su cijevi za odvod koje sam prve spomenuo . Uz navedene cijev pregledajte i prostor ispred grijača gdje se nalazi filter kabine.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,9 D - NE RADI CENTRALNO

Datum objave: 22.10.2011 18:51:42
Slika
PITANJE:

Poštovani,ne radi mi centralno na škodi feliciji 1.9D 99 godina,gdje se nalazi kompresor centralnoga i šta bi trebalo napraviti?Hvala.

ODGOVOR:

Ne postoji kompresor za centralno zaključavanje . Centralno radi pomoću elektrike. Sve bravice su povezane električnom instalacijom a svaka bravica ima svoj električni aktuator ( motorić ) . Okretanjem ključa na bilo kojoj bravici zatvara se strujni krug koji aktivira pojedine aktuatora na bravicama ( elektromagnetski ) . Najčešći kvarovi su : električna instalacija, aktuatori bravica, mehanički dio bravice ( istrošenje , blokada ) . Najprije provjerite mehaničku ispravnost barvice vozačevih vrata a nakon toga aktuatore bravica.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ČESTO MIJENJAM AKUMULATOR

Datum objave: 18.10.2011 19:50:52
Slika
PITANJE:

Zašto teško pali ? Poštovani molim za pomoć kako i kome da se obratim imam škodu feliciju 1,9 D 2001 god i imam problem paljenja. U toku jedne godine promijenio sam 3 nova akumulatora VESNA 66 Ah i uvijek isti problem ujutru kad je malo hladnije pođem na posao i neće da upali jedva da okrene koji put zamajac.Malo pojačam od komšije sastavi ko mina, grijače zamijenio ,struju ne gubi nigdje, na alnaseru zamijenio sve potrošne dijelove piksne , bendiks...punjenje je 13.75 ,odem u servis da ga poprave kazu punjenje je dobro nevalja akumulator , reklamiram akumulator , daju mi nov ,radi neko vrijeme , jedva, i opet isto, odem opet, kazu nevalja punjenje , mozel ko reć šta mu je i jel taj napon punjenja dovoljan ili mi je slab akumulator da onda kupim jači a onaj razbijem u hiljadu komada... hvala...

ODGOVOR:

Ne mogu komentirati bez pregleda Vašega vozila u kakvom stanju su pojedini dijelovi ili sklopovi na Vašem vozilu ( akumulator, elektropokretač, električna instalacija, alternator ) . Mogu samo navesti da  će motor uredno paliti ako su u ispravnom stanju : akumulator , alternator, elektropokretač, električna instalacija . Na kraju treba reči da u stanju mirovanja vozila , struja koju izvlače pojedini potrošači na smije biti veča od 0,15 A ( ampera ) . Svaki bolji servis može riješiti ovaj problem koji ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ZRAK U VISOKOTLAČNOJ PUMPI

Datum objave: 18.10.2011 16:28:15
Slika
PITANJE:

Mijenjo sam filter goriva i pumpa mi je povukla zrak. molim Vas recite mi kako se ozračuje . Radi se o škodi feliciji 1.9D iz 1997g.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da filter goriva napunite s gorivom , nakon toga opet spojite priključke. Slijedeći korak je otpuštanje visokotlačnih cijevi na dizama ( holender otpustite za dva kruga ) . Elektropokretačem startajte motor sve dok ne vidite da na otpuštenim holenderima ne šprica gorivo . Startanje ne smije trajati duže od 10 sek. da se ne pregrije elektropokretač . To znači da to možete ponoviti i nekoliko puta dok se ne pojavi gorivo na holenderima diza . Kada se gorivo pojavi , fiksirajte holendere na dizama i normalno upalite motor . Pričekajte da motor radi još koju minutu na leru ( nemojte uopče davati gas ) da iziđe i preostali zrak iz sustava.

na vrh Povratak na vrh