Danas je: 25.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,4 MPI - UČESTALI KVAROVI I SUMNJA ???

Datum objave: 21.08.2012 11:12:05
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim fabiu 1.4.mpi 2002.godište. Do osme godine nije bilo nikakvih problema. Redovito je servisirana i održavana. Prije godinu i pol dana započinju problemi. Najprije mi je nekontrolirano počela trošiti antifriz. Mehaičar je rekao da najvjerojatnije pušta negdje na posudi, pa su mi to "kao" popravili. Nakon prijeđenih još nekoliko kilometara, provjerim i vidim da opet troši vodu. Opet su mi nešto mrdali s posudom, i tako još dva puta, da bi treći puta došla i rekli mi da je otišla brtva glave. To su mi popravili, no za 10 dana sam osjetila trzaje u vožnji, i provjerim vodu, i vidim da ima u sebi masne naslage. Odvezem natrag i kažu mi da je sada ulje ulazilo u vodu i da glava nije bila dobro napravljena. To su mi napravili pod garancijom, ništa nisam platila. Auto sam preuzela, dođem kući, s balkona pogledam u auto i vidim baru ispod auta. Pogledam voda cura. Odvezem se opet do mehaničara i on mi kaže da je hladnjak popustio. Promijenila sam i hladnjak. Ne mogu se oteti dojmu da je to nekako sve povezano, a opet vjerojatno može bit i puka slučajnost. Nakon nekoliko mjeseci otišli su selen blokovi, pa sam i to zamijenila. NO, prije dva dana, auto mi je samo stao u tijeku vožnje, gradska vožnja, pri nekih 4o km/h. Parkiram naglo sastrane i više neće da upali. Proizveo je nekakav jako čudan zvuk, kao stari traktor. Nije u mogućnosti uhvatiti kontakt. Kontrolna tabla ne pokazuje nikakav kvar. Mehaničar traži uzroke kvara, navodno da je otišla neka opruga vijka. Naravno da se ne razumijem u automobile...Pa vas ovim putem molim ako bi mi mogli reći što bi moglo biti posrijedi. Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Sve što ste naveli može biti splet nesretnih okolnosti . Ne vjerujem da je postojala bilo kakva tendenciozna namjera da se na Vašem vozilu izmišljaju i provociraju kvarovi . Uzrok je mogla biti ekspanziona posuda i brtva glave motora jer je to logički povezano . Hladnjak je mogao propustiti nakon 8 godina ispravnog rada . Najčešći uzrok je nepravovremeno mijenjanje antifriza koji nagriza hladnjak iznutra . Na kraju mogu komentirati i problem što je motor stao u vožnji . To se moglo dogoditi radi brojnih razloga ( električni, hidraulični, elektronski ) ali ne i radi toga što je skidana glava motora . Nadam se kada sada popravite vozilo , neće biti kvarova slijedećih 8 godina . 

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - NE MOGU UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 05.08.2012 13:10:38
Slika
PITANJE:

imam škodu feliciju 1999 g.motor 1.6 (navodno od golfa 3) mpi.imam problem jer nakon što ugasim motor nemogu odmah ga upalit nego moram sačekat do 5 minuta i onda upali.dogodilo mi se dva puta do sada da mi je u vožnji stao,odnosno ugasio mi se motor,al nakon par minuta opet upali.čuo sam da može biti problem u halovom davaču, drugi kaže bombina sa elektronikom,a bujdući da je oboje skupu, i ako več moram mjenjat biulo bi dobro da zamjenim dio koji stvarno treba, a ne nagađat.Dali možete po opisu navest uzrok problema..hvala lijepa

ODGOVOR:

Naravno da se pojedini dijelovi ne mijenjaju po sistemu nagađanja nego stručnim ispitivanjem kojega Vi ne možete obaviti . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak i više razloga radi kojih se motor ugasi i radi kojih ne može upaliti , međutim to Vama ne bi koristilo . Korisno bi bilo da obavite dijagnostiku motora i nakon toga ćete točno znati , što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POMOČ ! BIJELI DIM NA AUSPUHU ?

Datum objave: 16.05.2012 14:32:58
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću, moj problem je u slijedečem Posjedujem Škodu Oktaviju, 1.9. TDI, godište 2002, 81 KW , prešao 180. 000 KM. Auto posjeduje urednu servisnu knjižicu i jako dobro me služilo. Prilikom jedne vožnje došlo je do naglog ubrzanja vozila. koje nije bilo proporcionalno datom gasu , te do gašenja vozila. Nakon toga sam stao i ponovo upalio auto bez ikakvih problema, primječujući u vožnji kod dodavanja gasa trzanje vozila. Ujutro narednog dana auto je ponovo sa lakočom upalilo,pojavio se oblak bjelog dima, a trzanje u vožnji se nastavilo. Auto sam odvezao kod majstora koji je dosta dugo utvrđivao kvar i na kraju ustanovio da se radi o klipnjači. Prije toga je sumnjao na turbinu koju je izvadio i koju smo kod nadležnog servisera reparirali, Također je promjenio dvije dizne koje su bile zapušene, sve filtere, ulje, dihtung glave motora, te pregledao karike za koje je rekao da su dobre. Obzirom da se nakon rada ponovo javljao bjeli dim samo kod jutarnjeg paljenja i koji je trajao 5-6 sekundi, majstor je predložio pregled bosh pumpe kod ovlađtenog majstora koji je pregledom sa potrebnim uređajima ustanovio da je pumpa u redu. Napominjem da auto dobro pali , a dim se pojavljuje jedino u jutarnjim paljenjima. Kod vožnje auto super vuče, nakon izvršenih radova više nema trzaja u vožnji, jedino je blago pojačan zvuk motora sa primjetnim metalnim zveckanjem.Prilikom vožnje nema ispuštanja dima. Obzirom da majstor kod kojeg sam radio auto više nema ideja šta bi moglo biti, Molim Vaše mišljenje i savjete kako bi se mogao riješite pojave izbacivanja jutarnjeg bjelog dima i smanjenja zvuka rada motora. Unaprijed Hvala i Pozdrav.

ODGOVOR:

Niste naveli točne karakteristike bijelog dima . Ako je dim izrazito bijele boje , ako nema mirisa , ako isti nestaje nakon što se motor zagrije , to može biti vodena para koja je sastavni dio ispušnih plinova prilikom izgaranja dizel goriva . Ako je dim bijele boje i ako j ekoličina dima velika , moguće je da mali dio rashladne tekućine ulazi u cilindar i tada imate pojavu nestajanja rashladne tekućine. Ako je dim bijelo plave boje uzrok je najčešće izostanak paljenja na jednom od cilindara , tada motor radi na tri cilindra a dim se pojavljuje zbog toga što se dizel gorivo nije zapalilo u cilindru . Naravno da  se pregledom Vašega vozila može točno utvrditi uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 S - PUNO TROŠI, TEŠKO PALI ?

Datum objave: 26.04.2012 22:19:45
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Skodu Feliciju 1.3 (karburator) i imam velikih problemasa potrosnjom goriva kao i sa paljenjem kada je vozilo hladno tj. ujutro. Kada upalim auto pojavi se veliki oblak bijelog dima i to traje nekoliko minuta dok se auto malo ne zagrije.U tijeku voznje nema dovoljnu vuču i ponekad zatrza.Takodzer mi je se povecao nivo ulja u motoru i mirise na benzin.Radio sam stelovanje karburatora i to sa nekako sve rijesio ali mi je se to opet sve ponovo javilo.Neznam sta da radim,da li da kupim novi karburator i koliko on kosta. Unaprijed zahvaljujem na vasoj pomoći.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trebate provjeriti ispravnost brtve glave motora jer ona može biti uzrok pojave bijelog dima . To se događa kada rashladna tekućina ulazi u cilindar . Drugi problem može biti pump aza gorivo jer kroz pumpu može benzin ulaziti u karter i u ulje . Treći uzrok može biti sam karburator . Ako je neispravan karburator , motor loše radi, povećana je potrošnja goriva i motor teško pali . Uz to provjerite još : podešenost ventila, podešenost predpaljenja, kompresiju .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 11.04.2012 19:11:36
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIJA 1.6 MPI 75kw + plin -problem sa mjenjacem- Poštovani, Posljednjih nekoliko mjeseci se cuje mljevenje kad upalim automobil dok je u leru.Nakon sto stisnem kumplug zvuk jednostavno nestane, otpustim ga zvuk se vrati.Kad se automobil zagrije zvuk se smanji, a u nekim momentima cak potpuno nestane.S vremenom se pojavio jos neki zvuk kad u prvoj dodajem gas pogotovo pri vecem naporu automobila.U pocetku nisam povezivao ta dva zvuka dok se od prekjuce nije poceo javljati i u drugoj pa sve vise i sve jace i sve slicnije onom mljevenju s pocetka teksta.Iz financijskih razloga nije mi se tek tako otvarala getriba ali mislim da cu sad biti prisiljen.Uvelike cijenim vase vrijeme koje posvecujete prilikom odgovaranja na postavljena pitanja i nadam se da mi mozete reci bar otprilike sta da ocekujem. Unaprijed HVALA, Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu zvuk nastaje u mjenjaču ( zupčani parovi, osovine , ležajevi ) . Najprije bih ispustio ulje iz mjenjača, provjerio u kakvom je stanju, ima li metalnih dijelova u ulju . Nakon toga bih po potrebi stavio novo ulje . Ako nakon toga ne bi bilo poboljšanja obavio bih revizju i popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - KAD SE UGRIJE , NE PALI ?

Datum objave: 28.03.2012 08:46:41
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIA 1.6 LX 97-98 GOD.... Postovanje...Uzeo sam skoro Skodu Octaviu...vozio sam je 15 dana...sve je uredno bilo do neki dan kad su mi poceli problemi sa paljenjem...Automobil pali dobro kada je hladan...al cim ce ugrije ili cim ga duze vozim,pokusam ga izgasiti i ponovo upaliti nema sanse samo vergla...volio bih da mi odg sto trebam tacno raditi...Tehnicki pregled je prosao bez greske prije 20 dana...Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Problemi s paljenjem mogu nastati radi slijedećih razloga : akumulator, elektropokretač, ECT senzor, MAP senzor, TPS senzor zaklopke snage, RPM senzor radilice, filteri, niski tlak goriva, nečisti injektori, loša iskra na svjećicama, aktuator minimuma, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - VELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 27.03.2012 15:49:13
Slika
PITANJE:

Ne prolazi eko test. Poštovani imam Škodu Octaviu 1,9 tdi pd, 2006g, sa 44000 km. Problem je na tehničkom pregledu jer svaki put mi kažu da jedva prolazi zbog zacrnjenja. Inače gotovo 90% je gradska vožnja a i auto potroši cca 0,60 ulja od izmjene do izmjene. Drugih problema nema osim da ponekad u drugoj brzini zna koji put cuknuti. Probao sam ga prije tehničkog propuhivati na obilaznici 140km u 4. brzini ali nema promjene na ekotestu. Ne znam što učiniti dali stavljati aditiv ili tome slično molim vas za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem motoru se može otkriti uzrok radi kojega je povećano zacrnjenje . Međutim potrebno je obaviti kompletnu dijagnostiku motora . Najčešće neispravnosti su : filter zraka, EGR ventil, dize, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, djelomično začepljenje auspuha, tlak turbine, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - ZAŠTO OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 20.03.2012 15:53:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje kolega.Imam Octaviu 2002 god dizel 66kwh 90ks.u zadnje vrijeme mi se desavaju dva problema.Prvi problem je sa snagom vozila,vozilo moze ici plafon 130kmh ne vise,,u zadnje vrijeme u voznji ostanem bez vuce kao da mi je SDI motor a ne TDI,i shvatio sam ako ugasim i upalim vozilo u voznji vrati mi se vuca ali opet samo do 130kmh.Drugi problem mi se poceo desavati nedavno a problem je u tome sto na momente gubim kvacilo i nemogu mijenjati brzine..kvacilo kao da nestane papucica kvacila propadne do dna..to su moja pitanja nadam se da sam poblize objasnio problem i nda cu dobiti odgovor..Unapred hvala..

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga a najčešći uzroci su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil za rasterećenje turbine ( Wastegate ) , elektropneumatski ventili za regulaciju tlaka turbine, ECU računalo motora, mjerač mase zraka, EGR ventil . Komanda spojke može postati mekana ako zakaže jedan od hidrauličnih cilindara spojke ( glavni cilindar spoke , radni cilindar spojke ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - U JUTRO TEŠKO PALI I IZBACI BIJELI DIM ?

Datum objave: 18.03.2012 09:04:39
Slika
PITANJE:

OCTAVIA 1,9 TDI PROBLEM Motor ujutro teško pali ( dugo anlasuje) kad upali izbaci malo više bijelog dima Pri cca 2 900 obrtaja motor izbacuje bijeli dim i osjeti se jak miris (živo gorivo) Rađeno Mijenjane dizne goriva (sa auta na kojem nema problema) – isti kvarovi u dalje prisutni Grijači ispravni Davač temperature NOV Anlaser čišćen i piksiran Kompresija na svim cilindraima oko 28 Ugrađen nepovratni vetnil Mijenjana crijeva goriva Čišćena turbina provjerena crijeva turbine Provjeren zupčasti remen, kajle na remenici radilice (zupčasti remen odgovarajući, nema lufta na remenici radilice) pokusali povecati pristisak na bosch pumpi (procitali na internetu da se tako može rijeešiti problem) kako slijedi : 01 – motor, 11 – login, 12233 login kod, 10 prilagodba, 05 kanal, nova vrijednost 3333 potvrditi i 10 prilagodba, 04 kanal upisati 2950 potvrditi, nakon toga izaci, ugasititi i ponovno upaliti. NAKON STO SMO OVO URADILI MOTOR NA HLADNOM CCA 1 MIN. POCNE DA TRESE, TRZA POSLE PALJENJA. VRATILI PONOVNO NA RANIJE VRIJEDNOSTI ALI NIKAKVIH POMAKA NEMA, TRZANJA MOTORA NE PRESTAJE JOŠ SE PALI I LAMPICA KONTROLE IZDUVNOG SISTEMA. MOTORNA ELEKTRONIKA UBACUJE GREŠKU DA PUMPA NIJE DOBRO UZUBLJENA (PODEŠENA) Pomjeri li se bosch pumpa (lijevo ili desno po potrebi...) lampica se ugasi greška nestrane. Nakon toga vozilo se vozi cca 15-ak km i onda se ponovno lampica izduvnih gasova uključi i ubaci greška. Zamijenjena je i bosch pumpa i nakon toga motor ujutro dobro pali, a nakon jutarnjeg paljenja manje trese (obrtaji manje variraju) ali i dalje ima problem sa memorisanom greškom i uključenom lampicom kontrole izduvnih gasova koja se počela uključivati nakon intervencije dijag. aparatom kako sam ranije naveo... POVREMENO U VOŽNJI LAMPICA SE UGASI PA PONOVNO UPALI..... ŠTA VIŠE MOŽE BITI PROBLEM :( :( :(

ODGOVOR:

U pojedinim slučajevima kao što je i ovaj kojega Vi navodite , nije dovoljno samo mijenjati pojedine dijelove ( rabljene ) i očekivati da se na taj način riješi problem koji ste opisali . Kada postoji ovakav problem , pristup je nešto drugačiji . Prvo treba biti potpuno siguran u sve što se radi i ispituje . Najprije treba početi od mehaničkog sustava motora i ispitati , fazu , kompresiju , prisutnost rashladne tekućine u cilindru ( povećana količina HC u ekspanzionoj posudi ) . Slijedeće ispitivanje odnosi se na pojedone senzore motora, davače, aktuatore ( EGR ventil, senzor tlaka goriva, senzor bregaste osovine, senzor radilice, električna instalacija motora, MAP senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala ) . Na kraju kao uzrok ostaju samo dize i visokotlačna pumpa. Najbolji i najsigurniji način da se ispitaju dize i visokotlačna pumpa je specijalni ispitni stol kompjutorski kontroliran . Na taj način se može ispitati rad dize i visokotlačne pumpe u svim režimima rada motora . Naravno da ovakav način ispitivanja imaju samo malobrojni specijalizirani servisi za dizel uređaje .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI PD - ZAŠTO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 15.02.2012 08:40:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam problem. Nime, vozim oktaviju karavan 2010. g.p. motor 1.968 d. Iznenada u toku vožnje pojavila se smetnja prilikom dodavanja gasa. Ne može da pređe 2.000 obrtaja niti brzinu preko 35 km/h. Zbog niskih temperatura u servisu su mislili da je zaledila nafta, međutin nakon noći provedene na kravljenju ni to nije pomoglo. Molim Vas za mišljene i savjet oko popravke. Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može izgubiti snagu radi slijedećih razloga : nečist rezervoar, filteri, senzor pedale gasa, dize, EGR ventil, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor temperature goriva, električna instalacija motora. Osnovni zadatak Vašeg servisa je da pregleda vozilo i da koristeči sve metode ispitivanja otkrije kvar i uz Vašu suglasnost kvar otkloni .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 11.02.2012 15:08:58
Slika
PITANJE:

Vozim Škodu Octaviu 2,1.6, 2005 g, sa prijeđenih 50000 km. Prilikom vožnje po autocesti upali mi se žuta kontrolna lampica u obliku motora.Kod lokalnog majstora na dijagnostici izbrišemo grešku i auto može po gradu voziti tjednima da se lampica ne upali.Ali čim odem na autocestu nakon nekih 10-20 kilometara lampica se upali. Pod greškama piše lambda sonda slaba smjesa benzina ili prekid dovodnog voda.I sada nakon nekih dva mjeseca auto mi prilikom prvog jutarnjeg paljenja nemirno radi i kad se umiri dalje je sve u redu, primjetio sam da mi više troši i bio sam na eko testu i auto nemože proći. Dali je stvarno lambda sonda nakon tako malo prijeđenih kilometara ili je nešto drugo.Hvala

ODGOVOR:

Najprije morate znati da se samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu može znati da li je neki dio ispravan ili neispravan a to isto važi i u ovom slučaju kada pitate za lambda sondu . Ne postoji realna mogućnost da ja osobno  na udaljenosti od 150 km utvrdim da li je lambda sonda na Vašem vozilu neispravna ili ispravna . Druga važna činjenica je da se pojedini kvarovi nikako ne mogu riješiti ( popraviti ) brisanjem greške iz memorije upravljačkog računala motora . Treča činjenica , normalno je da Vam motor više troši i slabije ide jer kvar ( ma koji on bio ) na vašem vozilu treba otkloniti a ne izbrisati . Za detaljnije informacije i prijedlog rješenja možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ČUDAN ZVUK MOTORA I KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 07.02.2012 09:58:31
Slika
PITANJE:

pre pet dana sam Vam uputio dva pitanja na koje nisam dobio odgovor neznam zbog čega da li niste dobili e-meil ili šta je u pitanju neznam ? zato ću ponoviti moja pitanja na koje ću nadam se dobiti odgovor !!! 1.imam škodu fabiju 1.4 mpi 2001 godište benzinac i već duže vreme se pojavljuje ovaj problem koji ću izneti /napomena nevozim puno nedeljno jenom do dva puta ali svakog jutra kada idem da upalim motor prilikom startovanja čujem neko kleckanje ali samo provo palenje kada odmah ugasim motor i ponovo startujem više se ništa nečuje i tokom celog dana kada vozim to se ne čuje . ZNAČI SAMO PRVO JUTARNJE ILI DNEVNO PALJENJE !!!!!!!! 2.tokom leta kada upalim klimu radi normalno naštelujem je na odredjenu temperaturu i normalno hladi odjednom klima počne da duva vruć vazduh da se neda izdržati otvaram prozore ali nevredi onda stanem i igasim motor i ponovo startujem normalno hladi.bio sam u ovlašćenom servisu i na dijagnostici su nešto radili ali se posle izvesnog vremena ponovo javlja isti problem .u čemu je problem?????? Srdačan pozdrav !

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete prilikom prvog paljenja nije zabrinjavajući ako isti nakon nekog vremena nestane . Zvuk može nestati radi : kanalnog remena altrenatora, radi gustog ulja motoru ( nije uspostavljen tlak ulja ) , radi gustog ulja u mjenjaču , radi vibracija ispušnog sustava.  Problem s klim auređajem najčešće nastaje radi neredovitog servisiranja klima uređaja . Mogući uzroci su : nedovoljna količina plina, ekspanzioni ventil , dehidrator, niski tlak kojega stvara kompresor . Svaki dan dobivam na stotine pitanja i nisam u mogućnosti odmah odgovoriti , zato treba čekati 3 do 6 dana na odgovor . Ako odgovor želite odmah nazovite me telefonom .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - NETIPIČAN I RIJETKI KVAR ?

Datum objave: 26.01.2012 09:55:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vlasnik sam Škode Oktavie 1.6 55kw 2001 god. Imam sitan problem. Tjekom vožnje se događa da ostane bez snage, ali samo na sekundu-dvije. Taj problem se događa u prosjeku svakih 30-50 km.Nadam se da imate rješenje tog problema. Inaće, auto je redevno servisiran kod ovlaštenog servisera.

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali treba istražiti, otkriti , otkloniti . Kvar nije tipičan a defektaža i iznalaženje kvara može potrajti . Zadnji takav kvar koji sam imao je bio vrlo zahtijevan . Ispitivanje je trajalo 5 dana a uzrok je bila električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - ZAŠTO NASTAJE EMULZIJA ?

Datum objave: 24.01.2012 10:38:48
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Sve pohvale i velika hvala na trudu koji ulažete u odogovore! Moj problem: Škoda Fabia 1.4 mpi (68 KS)120 000 km. 3000 km nakon promjene ulja javlja se obilato emulzija na čepu poklopca ventila. Rashladnu tekućinu ne gubi niti se u njoj naslućuje ulje. Ulje čisto (bistro), ne troši ulje dobro vuče. Nakon otprilike spomenutih 3000 km počinje da se čuju ventili i to u ritmu da se prvo čuje kao da lupa jedan, pa dva, pa cijela filharmonija, pa se sve umiri (prede) par sekundi i onda ispočetka. Napominjem da se nakon promjene ulja ventili ne čuju prvih 3000 km. Pregledao sam i svjećice kod kojih samo na svjećici 3 cilinda primjetio da je ima malo više crne gareži na sebi, ostale svjećice su normalne (vožene oko 20000 km). Kada ga palim često ispočetka radi na 2 ili 3 cilindra dok se ne ugrije, nakon toga radi relativno mirno (za taj motor). Lanac se ne čuje pretjerano (malo šuška). Što bi moglo uzrokovati stvaranje emulzije i lupanje ventila? Unaprijed hvala odgovoru.

ODGOVOR:

Stvaranje emulzije koju vidite mogu izazvati nekoliko faktora i to : kratke svakodnevne vožnje u kojim se motor ne može zagrijati na radnu temperaturu, brtva glave motora, kondenzat na sustavu oduška od ulja . Lupanje koje povremeno čujete su hidropodizači ventila . Uzrok je nečist motor iznutra , sami hidropodizači . Problemi radi kojih motor radi na tri cilindra mogu biti : svjećice , kablovi, bobine, kompresija motora, injektori, senzor temperature motora, MAP senzor, senzor položaja zaklopke snege , aktuator minimuma, mehanički uzroci . Sve navedeno se može ispitati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - ZAŠTO ???

Datum objave: 14.01.2012 15:24:35
Slika
PITANJE:

zašto škoda fabia 1.4mpi nemirno radi na leru

ODGOVOR:

Pregledom Vašega vozila mogu točno navesti uzroke radi koji motor nemirno radi . Mogućih neispravnosti može biti dvadesetak i više a najčešće su to : mehanički uzroci motora, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, upravljački sustav motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i - ČUDAN RAD MOTORA ?

Datum objave: 13.01.2012 07:55:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o automobilu Octavia 1,6i, 75 kW, elegance, 2000.g.(kraj). 1. Normalno upali, ubrzo se na stajanju ili usporavanju, tj.kočenje s uporabom kvačila ugasi. Tada je potrebito višekratno paljenje i upali i normalno ide. 2. U vožnji se zna dogoditi pritiskom na kvačilo pri mijenjanju brzine jako brujanje motora, tj. kao da je gas u leru stisnut do kraja. Puštanjem kvačila dobiva ubrzanje. Tada se mora stati i ponovno upaliti i brujanja više nema. Napomena: Pokazatelj temperature motora na kontrolnoj ploči nekada pokazuje ispravnu radnu temperaturu,a nekada se kazaljka ni ne pomakne. Hvala i s poštovanjem.

ODGOVOR:

Motor se može gasiti na leru radi brojnih razloga i to : senzor temperature motora, aktuator minimuma, pojedini davači impulsa, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor zaklopke snage, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, nekontrolirano uvlačenje zraka na usisnom kolektoru, ECU centrala. Sve što sam naveo može biti uzrok i povećanog broja okretaja motora ( brujanje ) . Pokazivač temperature može biti u niskom položaju ako je neispravan termostat.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - DUŽE PALI

Datum objave: 26.12.2011 19:05:55
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav imam mali problem sa paljenjem hladnog motora u skodi octaviji 99 god 1,9tdi 66kw.motor ima 235000km.snagu ima odlicnu,ne dimi potrosnja od 4,7-5,5.nov akumulator,remontovan starter,zamjenjen senzor temp motora,grijaci rade-ispravni,novi komplet filteri...ali,ja imam osjecaj kao da mu u samom startu pofali goriva,kao da se gorivo vrati u rezervoar.pa me zanima da li taj auto ima neki nepovratni ventil za gorivo ili nesto slicno???pri paljenju se dobro strese.unaprijed hvala za odg i savjet.aziz,slo

ODGOVOR:

Nepovratni venti se nalazi na filteru goriva i moguće je da se gorivo vrati u rezervoar . Tada treba malo duže paliti motor dok pumpa ponovo ne povuče gorivo . Drugi mogući razlog je zrak u sustavu goriva . I tada pumpa mora duže raditi da izbaci zrak koji se skupio u samoj pumpi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - DUGO TRAŽE KVAR NA VOZILU ?

Datum objave: 21.12.2011 22:31:30
Slika
PITANJE:

Imam skodu octaviu 1997, nece da pali, kod kuce sam ustanovio da ne daje struju na kablove od svjecica, odvezao sam je na servis vec 4 dana je tamo ne mogu naci kvar, bombine ispravne, razvodna kapa ispravna, imala je alarm al posle udesa mi ne radi, postoji li mogucnost da se alarm nekako aktivirao i da je nesto zablokirao u kompijuteru, i kako to da otklonim.. ? /Pozdrav

ODGOVOR:

Iz Vašeg primjera možete vidjeti da postoje i složeni kvarovi s kojima i stručno osoblje servisa ima poteškoća u otkrivanju kvara . Moje mišljenje je ako imate povjerenje u spomenuti servis dozvolite i omogućite da se još bave s Vašim vozilom . Njima je isto tako u interesu da što prije otkriju kvar i da Vam poprave vozilo . Ako ipak nemate povjerenja onda odmah uzmite vozilo i povjerite popravak servisu kojemu vjerujete . Ovom prilikom ne bih navodio brojne neispravnosti koje mogu biti na Vašem vozilu jer od toga ne bi imali koristi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4X4 - SLABA VENTILACIJA

Datum objave: 21.12.2011 18:37:28
Slika
PITANJE:

Postovani Vlasnik sam Skode Octavije 1,9 4x4 karavan (vec 6 godina). Takav auto smo kupili jer rado skijamo pa da bi bili sigurniji na zasnjezenim kolnicima. Avto je "Super". Da nije problema nebih vama pisao! Jos kad je auto bio u garantnom roku zalili smo se na problema odmagljivanja prednjeg stakla. naime kad vanjska temperatura padne ispod 0 stupnjeva zamagli se sva stakla i nikako da se odmagle. Prvo su nam rekli da krivo odmagljavamo..pa da je malo plina u Klimi...pa da nam se brzo ovlazi filter kime pa da slabo prolazi zrak... probali smo svega i svasta u ovih 6 godina. Vozio sam bez i filtera, ali nista ne pomaze. Pomorac sam i strojar(Inzinjer) ali nemogu pomagati jednostavno neznam gdje bi mogao biti kvar. sad smo odlucili prodati auto koji oma samo 50 000 kilometara i odlicno je odrzavan samo radi toga. Pomagajte ako znate kako. Zahvalan za svaku pomoc Nikola Markovic

ODGOVOR:

Ovaj slučaj je vrlo interesantan jer druga vozila Skoda Octavia nemaju takve probleme. Interensantno bi bilo usporediti isti takav drugi automobil i sa sigurnošću utvrditi da li i kod drugog vozila postoji sličan problem . Osobno mislim da ne postoji . Moj zaključak je da se Vašim vozilom nitko nije ozbiljno bavio . Kada kažem ozbiljno to znači da je trebalo demontirati kompletnu konzolu vozila ( volan, instrument ploča, i ostali skolopovi ) i tada se može imati neposredni pristup grijaču . Tada se mogu provjeriti svi relevantni detalji ( ulaz zraka, usmjeravanje zraka, rad zaklopki , rad aktuatora grijanja ) . Navedeni radovi su vrlo zahtijevni i složeni . Kada se to radi treba imati puno koncentracije i dosta vremena .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1.3 i. - VOZILOM SE TREBA BAVITI STRUČNJAK

Datum objave: 12.12.2011 23:07:00
Slika
PITANJE:

Poštovani; posjedujem skodu feliciu 1.3 lx 2000 godiste.Kupio sam je 2005 i tada je radila tiho i nije dimila puno.Medjutim sada puno dimi i izbacuje crnu smjesu na auspuh i prilikom voznje tj prilikom prebacivanja iz 3 u 4 brzinu cujem neko tutkanje(štekćanje) u motoru isto kao da nema dovoljno snage da primi 4 brzinu nebitno jesam li ga presaltao u 4 pri brzini od 60 km/h ili 80 km/h.Majstor mi je promjenio svijecice bombinu i napaltio 90km a nista rijesio nije.Jos jedan problem je velika potrosnja goriva.Skoda je benzinac i trosi po 10 -11 litara na 100km za mene je to previse s obzirom da je motor 1.3.Zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne priučeni radnik . Zatražite da Vam servis koji je na dobrom glasu napravi dijagnostiku motora i da Vam nakon toga kaže što je neispravno i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su : pojedini senzori motora, regulator tlaka goriva, injektori, potenciometar zakolpke snage, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, lambda sonda, mehaničko stanje motora, električna instalacija, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh