Danas je: 22.08.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ČUDAN ZVUK NA LERU

Datum objave: 12.08.2011 23:23:38
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav velikom majstoru, mene muci sledece. Na mojoj octaviji 1.4 16v, 55kw, 172000km, se cuje cudan zvuk kada radi u leru. Tesko je opisati, nesto lupka (tk..tk..tk..tk..tk) u jednakom taktu, i primjetila sam da kada se motor zagrije na radnu temperaturu to se jedva cuje. Ne znam da li da se brinem, ili je to normalno. Motor inace nema nikakvih problema ili trzavica.... I jos jedno pitanje, koliko je normalno da motor potrosi ulja na 10.000km? Svako ima svoju pricu. Hvala na pomoci....

ODGOVOR:

Zvuk sličan ovome koji ste opisali najčešće dolazi iz mjenjača kada motor radi u leru i kada se zupčanici okreću bez opterećenja . Provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Normalna potrošnja ulja na 10.000 km je do 2 litre.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 10.08.2011 16:51:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim skodu fabiu 1.4 benzin. Kada stisnem gas prodje otprilike pola sekunde nakon cega motor reaguje. Prije sam vozio Fiat Tipo 1.6, takodjer benzin i nisam imao taj problem. U servisu su mi rekli da je to normalno jer se radi o elektronskom ubrizgavanju goriva i jer je motor slab. Dali je to stvarno uzrok? najveci mi problem pravi pri brzom mjenjanju brzina, jer brzo pustam kvacilo a motor ne raguje odmah na stisnuti gas ,tako da onda automobil trza. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije normalno da motor pravovremeno ne prihvaća gas.Uzroci sigurno postoje samo ih treba pronaći.To mogu biti:potenciometar leptirastog ventila,regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor,lambda sonda,ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI

Datum objave: 09.08.2011 12:20:39
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM SA ŠKODOM OCTAVIOM 2001 GOD. 1,9 TDI . UPALI NEKOLIKO PUTA NORMALNO A NEKAD VERGLA DA UPALI I TEŠKO UPALI . ODRAĐEN SERVIS ZAMJENA FILTERA ULJA ITD. REDOVNO SERVISIRANO . POZDRAV

ODGOVOR:

Otežano paljenje nije povezano s činjenicom da je zamjenjeno ulje i filteri. Postoje brojni drugi mogući faktori utjecaja i to : prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, dize, EGR ventil, VT pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale. Najprije bih ispitivao prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - AKUMULATOR ILI ANLASER

Datum objave: 06.08.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje vezano za akumulator i gašenje auta zbog spomenutog. Nakon obavljenog servisa kod "majstora" kupljene polovne Škode fabie sedane 1.4, 2002. godište, koja ima ugrađen i plin te nakon obavljenog tehnickog pregleda, obavila sam pokusnu vožnju od nekih 8 km nakon čega je auto stao nasred ceste i nisam ga više mogla upaliti. Prijatelji su napunili akumulator da stignem bar do kuće, ali se isto dogodilo i danas. Napominjem da ništa nije ostalo uključeno što se tiče potrošača struje u autu (radio, svjetla i sl.). Možete li mi reći što je zapravo problem jer imam osjećaj da me majstor dobrano preveslao i da će mi i ovaj puta uzeti brdo novaca, a da neću znati u čemu je bio problem. P. S. prijatelji spominju nekakav neispravan alternator te neispravnu elektroniku auta i sl. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati ispravnost alternatora ( uređaj koji proizvodi struju dok motor radi ). Ako je alternator ispravan potrebno je ispitati ispravnost akumulatora koji također može biti dotrajao . Ako se ustanovi da je neispravan alternator isti treba dovesti u ispravno stanje ( obično se radi servis alternatora ) . Ako je akumulator loš isti se ne može punjenjem osposobiti da bude dobar i pouzdan , potrebna je ugradnja novoga. Stari akumulator se može ispitati i na taj način utvrditi da li je isti još dobar ili  je potrebna zamjena.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PODEŠAVANJE SVJETALA

Datum objave: 04.08.2011 18:49:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Škodu Octaviu Facelift (nova). Desno kratko svjetlo mi je bilo niže od lijevoga, pa sam to malo korigirao. Tom prilikom primjetio sam da za podešavanje leće kratkog svjetla postoje dva bijela "kotačića". Pretpostavljao sam da je jedan za lijevo-desno, drugi za gore-dolje, ali okretanjem i jednog i drugog snop svjetlo se pomiče samo gore-dolje. Probao sam drugi far, ista stvar. Svjetla su sad OK naštelana, ali me čisto iz znatiželje zanima u čemu je poanta dva "kotačića" koji oba snop miču gore-dolje? Dugo svjetlo ima svoj posebni "kotačić" za podešavanje visine. Hvala!

ODGOVOR:

Navedene komanda služe za točno podešavanje . Međutim to možete vidjeti samo na uređaju za kontrolu snopa svijetlosti. Navedeni kotačići imaju stvarno svoju svrhu za podešavanje svijetala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GORI EPC LAMPICA

Datum objave: 02.08.2011 17:23:02
Slika
PITANJE:

Vozim škodu fabiu 1,4 2000g. 50kw Kad se motor zagrije pali mi se EPC lampica i gas nakon toga više ne reagira. Nakon ponovnog paljenja kad je motor ugrijan gori EPC lampica i gas ne reagira

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje. EPC ( Electronic Power Control ) se pali kada postoji greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači, aktuatori ) ili kada sustav za stvaranje iskre na svjećicama ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO RADOVA I PROBLEMA

Datum objave: 31.07.2011 16:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiu 1.4 mpi 2001god. u koju sam prije 2god. ugradio plin i od tada počinju moji problemi.Prvo se nakon prvog paljenja počela gasiti tek nakon 2-3 puta bi upalila, zatim mi se počela paliti lampica od volana i treptaji svijetla konstantno traju a landa sonda prestane raditi nakom cca 5-6mj.promijenio sam ju 5 puta i sad kad sam kupio "navodno original" ponovno prestaje raditi čim bi prebacio na plin.Rekli su mi da je do plina ali s plinskim sustavima je sve uredu.Na benzinu jako trza i trese mašina čim se prebaci na plin tih simptoma nema.Počeo sam obilaziti majstor svaki mi je dao drugačiju dijagnozu.Promjenio sam vodenu pumpu,2 x sviječice,bobinu, senzor temperature,brtvu glave i brušena je glava,lanac i sve što ide u kompletu s njim,tremostat ,alternator štelovali su ventile par puta. Ona opet neispravno radi,zadnji mehaničar kod kojeg sam bio rekao da bi uzrok svega ovog mogao biti senzor na letvi volana.Molim vas savjet uistinu mi se više neda obilaziti majstor koji samo uzimaju novce a narade svoj posao! ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno problema koji su Vam se događali na vozilu . Isto tako i mnoge radove koje ste napravili na vozilu. Kada postoje problemi kao što ste Vi naveli potrebno je točno obaviti ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja goriva, svih dijelova sustava paljenja. Isto tako mehaničko stanje motora mora biti besprijekorno. Kod mehaničkog sustava motora bitno je slijedeće : točna faza motora, kompresija u granicama normale, ventili imaju hidropodizače tako da ih ne traba podešavati osim prvi put kada se mijenjaju hidropodizači ili kada se radi zahvat na glavi motora, usisni kolektor kao i svi priključci ne smiju vući nekontrolirano zrak. Svi dijelovi sustava ubrizgavanja moraju biti ispravni ( pojedini senzori, davači , aktuatori ) . Dijelovi sustava paljenja moraju biti u takvom stanju da daju uvijek dobru iskru na svjećicama. Uz sve to ispravna mora biti električna instalacija i upravljačko računalo . Vjerujem da možda nije u cjelosti dobro odrađena dijagnostika motora i da zato postoje problemi koje trenutno imate.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 FSI - SERVO VOLAN

Datum objave: 31.07.2011 14:13:54
Slika
PITANJE:

Gledam sva ova pitanja i nigde nema mog problema,pa resih da ga postavim,vidim da ste veoma strucni i da pomazete dosta ljudima,pa se nadam da cete i meni nekako pomoci.Vlasnik sam Skode Oktavije A5 1.6FSI 85kw 2005.g .Nedavno sam imao malu nezgodu,udario sam nosac motora na menjacu o sahtu koja je bila "malo vise" izdignuta od asfalta,i tom prilikom su mi se aktivirala oba prednja airbaga,u sustini to i nije problem narucio sam nove delove koji nisu ni malo jeftini.Medjutim problem nastaje posle dvadesetak dana,prestaje da mi radi i upravljacki uredjaj tj. el.servo volana, upalila se crvena lampica volana j tezak je pri upravljanju kao kad je ugaseno vozilo. Bio sam u servisu resetovali su gresku i proradio je.Medjutim nisam presao ni 5km,pri ponovljom palenju vozila isto se desava.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na servo volanu sigurno postoji greška . Ista se ne može riješiti resetiranjem . Najprije treba ispitati sve dijelove električnog servo volana , otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : senzor kuta volana, konektori, električna instalacija volana, elektromotor volana, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA- TEŠKO PALI PO KIŠI

Datum objave: 31.07.2011 13:59:25
Slika
PITANJE:

Imam Skodu Octaviu Ambiente 2001 godiste koja je redovito bila servisirana do sedme godine i do sada nisam imao problema. Zadnju godinu mi se dogadja da po po vlaznom vremenu i nakon kise jako tesko pali a nakon paljenja se ugasi u voznji nakon odredjenog vremena.Slijedece paljenje motora je moguce tek nakon susenja. Molim vas da mi javite sto bi po vasem misljenju mogao biti uzrok istog.Unaprijed zahvaljujem uz pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem nepreciznom opisu i nedostatku podataka o vrsti i karakteristikama motora mogući uzroci su : oksidacija električnih kontakata i konektora usljed čega dolazi do pada napona na pojedinim strujnim krugovima, probijanje visokog napona, prekid napajanja do vitalnih senzora i aktuatora motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PROBLEMI SA PALJENJEM

Datum objave: 26.07.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Poštovani, nadam se da mi možete pomoći jer imam problema sa svojom Škodom Fabiom 1.4 MPI, 2002. godina. Naime, problemi su sa paljenjem - prvo paljenje u danu prođe besprijekorno, no svako paljenje poslije toga mogu 15 minuta verglati i možda mi se sreća osmjehne pa upali, čim je motor zagrijan ona ne želi upaliti. Nekada, uopće ne želi više upaliti dok "sama ne odluči da tako želi". Bila sam u Škodinom servisu gdje su "očistili" valjda karburator od gareža, nečistoće od nekvalitenog goriva. Radila je odlično dva tjedna poslije toga i onda je opet počela još gore zezati. Oni su prilično nejasni oko toga što bi mogao biti problem. Nadam se da možete pomoći savjetom... Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Prvo, Vaše vozilo nema karburator nego elektronski sustav dobave goriva . Drugo, na Vašemu vozilu treba raditi ispitivanje u momentu kada motor ne može upaliti jer je tada najlakše otkriti kvar. Kada motor ne pali uzrok može biti izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. U prvom slučaju ispituje se sustav za stvaranje iskre na svjećicama a u drugom slučaju ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Čudno je da Vam to nisu mogli riješiti u servisu. Ako navedeni problem ne riješite , nakon godišnjeg odmora mogu Vam to napraviti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - LAMPICA GRIJAČA

Datum objave: 17.07.2011 21:44:25
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam jedno pitanje.Vozim škodu fabiu 2007 god,i u toku vožnje mi se počela da pali lampica na kontrolnoj tabli od grijača,znaci nije se upalila i gorila konstantno,vec se non stop pali i gasi.Dali ima sanse da mi na ovaj nacin kazete u cemu je problem?Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada je neispravan neki od grijača ili kada postoji greška u sustavu za dobavu goriva i u sustavu za upravljanje motorm. Najčešće neispravnosti su : pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa RPM, potenciometar pedale gasa, regulator količine goriva, senzor pedale kočnice, električna instalacija .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI- SMEĆE U USISNOJ GRANI

Datum objave: 17.07.2011 21:25:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Kupio sam Škodu octaviju 1.9 tdi 2001 i na probnoj voznji je bilo sve u redu! Nakon prodaje na autocesti dolazi do gubitka snaga i to se javlja ponekad...kod mehaničara skinuto je crijevo s usisne grane i kod klapne je nađeno smeće i ona je bila slabo pokretljiva...od čega je to smeće(izgleda kao sitna prašina umočena u crno ulje) i jel moguće da zbog toga dolazi do gubitka snage? Što dalje poduzeti? Hvala!

ODGOVOR:

Navedene nečistoće dolaze u usinu granu preko EGR ventila ( ventil za recirkulaciju ispušnih plinova ) . Uzroci gubitka snage mogu biti brojni , točan uzrok bih mogao reći nakon pregleda Vašega vozila. Sada ću dati opširniji odgovor o tome što sve može biti neispravno a to su : filteri, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, senzor apsolutnog tlaka MAP, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, suženje usinih kanala u glavi motora, tlačne cijevi turbine, senzor temperature motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, mehaničko stanje motora, senzor brzine vozila, visokotlačna pumpa. Ako se ne snalazite u svemu ovome javite se .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i. - NEMIRAN RAD MOTORA

Datum objave: 13.07.2011 22:23:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Imam škodu feliciju 1.3i 2001 god.Auto je u odličnom stanju,ima 80 tis.km,ali ima problem u radu motora.Kad radi u praznom hodu onda ima nemiran rad,skroz trza motor,gasio se na semaforu ali to su mi rješili na dijagnostici.Sada se negasi ali i dalje motor radi nemirno.Molim vas za stručan savjet.Hvala!

ODGOVOR:

 Na Vašemu vozilu bih trebao obaviti testiranje pojedinih komponenata i točno reći što je neispravno. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, razvodni mehanizam, brtva usisne grane ) , filteri, senzor ECT, aktuator minimuma, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, nečisti injektori, lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, IAT senzor, električna instalacija, ECU centrala. Kao što vidite ima toga puno i baš zato treba najprije otkriti uzrok a nakon toga obaviti potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - SERVIS ALTERNATORA

Datum objave: 12.07.2011 14:25:05
Slika
PITANJE:

Postovani, imam pitanje u vezi Škode Felicie,akumulator je svijetio vec par dana, ali se gasio prilikom voznje nakon nekoliko minuta voznje.jucer sam isao na posao i crko je bas pred firmom.sad imam pitanje sto je sve moguce da je u kvaru i da li moze neke cijene(barem priblizno) ako mozete napisati.

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora svijetli radi neispravnog alternatora. Obavite servi alternatora i zamijenite neisprane dijelove alternatora. Nakon toga ispitajte napon punjenja koji mora biti 13,8 do 14,8 V .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991 - IZBACUJE GORIVO NA AUSPUH

Datum objave: 11.07.2011 17:57:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav...hvala vam na savjetu koji ste mi dali za skodu favorit 91.god.1.3 benzin...uklonio sam kvar,medjutim sad mi na auspuh izbacuje gorivo i opet mi je slabija vuca u auta...unaprijed hvala

ODGOVOR:

Niste otklonili kvar ako Vam na auspuh izbacuje gorivo. To se događa radi prevelike količine goriva koja ulazi u motor . Uzroci : senzor temperature motora, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, filteri, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- U VOŽNJI SE UGASIO

Datum objave: 09.07.2011 18:24:03
Slika
PITANJE:

Prilikom vožnje auto(felicia1.,3I,benzin 2000g.,novi akumulator,),uredan servis)mi se jučer u vožnji ugasio.Nakon toga probao sam ga ponovo upaliti,sve se lampice uredno pale,ali ne 'zavergla'.Zanima me ako imate kakvu sugestiju što bi moglo uzrokovati kvar na autu.Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati nekoliko neispravnosti i to : alternator, akumulator ( ispražnjen radi neispravnog alternatora ) , elektropokretač . Najprije se ispita akumulator, zatim napon punjenja alternatora . Ako je sa navedenim sve u redu uzrok je elektropokretač . U rijetkim slučajevima neispravna može biti i kontakt bravica. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991. - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 08.07.2011 18:03:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim skodu favorit 91 godiste 1.3 motor.U kabini auta mi se osjeti miris benzina.A u voznji auto slabije vuce i pomalo trza.

ODGOVOR:

Slabija snaga motora i neravnomjeran rad povezani su sa sustavom goriva ( miris benzina koji osjetite u kabini ) . Na sustavu za dobavu goriva je došlo do propuštanja goriva i tu pojavu trebate odmah riješiti . Najvjerovatnije se radi o oštećenju cijevi za dovod goriva . Nakon što otklonite uzrok motor će opet normalno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 LX - PODEŠAVANJE VENTILA

Datum objave: 07.07.2011 00:44:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, htio bih se nadovezati na vaš odgovor, od prije nekoliko dana, o podešavanju ventila na Škodi Felicii 1.3 LX. Rekli ste da se ne zamaram nepotrebnim stvarima, ali kako sam ja "picajzla" uvijek si nastojim u glavi objasniti razlog nekakvog čudnog događaja. Možda to ipak je nebitna stvar, ali i dalje bih htio znati zbog čega je u tom položaju zazor veći od 0.2mm jer sam mislio da je to najveći mogući zazor koji se pojavi kroz sve taktove ili tih 0.2mm vrijedi samo za takt kompresije? Još jedno pitanje, kako ne posjedujem uređaj za podešavanje kuta paljenja odnosno "stroboskopsku lampu" bio sam kod mehaničara da mi to pregleda. Kut pretpaljenja za taj motor trebao bi, po tvorničkim podacima, biti na 5° prije GMT. Prilikom mjerenja ustanovljeno je oko 6°, ali je mehaničar podesio na 15°. Kada sam ga pitao zašto nije podesio po tvorničkim podacima rekao je da je tako bolje. Navodno zbog goriva i eventualno već lošijeg lanca razvoda koji se uopće ne čuje. Možete li mi reći je li zbilja bolje na tih 15°? I jedno veliko hvala na ovako brzim odgovorima, volji i strpljivosti u čitanju o našim problemima.

ODGOVOR:

Drago mi je da ste perfekcionist i zato bih Vam preporučio da počnete nabavljati stručnu literaturu o tehnici motornih vozila. Na taj način ćete se upoznati sa pojedinim sklopovima i djelovima motornog vozila te sa pojedinim detaljima na motoru. U tim stručnim materijalima postoji grafički prikaz i tekstualno objašnjenje kako funkcionira razvodni mehanizam i bregasta osovina . U poprečnom presjeku bregaste osovine može se vidjeti da konstrukcija brijega bregaste osovine zauzima 120° kruga a ostalih 240° je čista kružnica. Na tih 240° zračnost je uvijek ista ( kod Vašeg vozila je to npr. 0,20 mm ) ako je zračnost veća na nekom dijelu to znači da postoji istrošenje . Ukoliko Vas i dalje zanimaju detalji iz automobilske tehnike , predlažem da dođete do mene i tada Vam mogu na brzi i jednostavni način objasniti sve što Vas bude zanimalo. U pisanoj formi putem e-maila mi za to treba puno vremena kojega nemam dovoljno. Ako kut predpaljenja po tvorničkim podacima iznosi 5° prije GMT tako treba i podesiti kut predpaljenja. Pomicanje u plus ne bih komentirao , za objašnjenje trebate pitati Vašeg specijalistu .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ELEKTROPOKRETAČ SE MOŽE POPRAVITI

Datum objave: 05.07.2011 22:57:56
Slika
PITANJE:

Poštovani, moje pitanje odnosi se na škodu feliciju 1.9d 97 god. prošla 308 tkm -danas kod paljenja ćuo sam zvuk kao da lupa po limu te kad sam ga ugasio i nakon pola sata više je nisam mogao upaliti - skinuo sam strujni pokretač i vidim da su zubci na njemu i na zamašnjaku puni sitne metalne prašine. stoga Vas ovim putem pitam za savjet da li treba kupiti novi strujni pokretač i što se tiče zamašnjaka (neznam da li sam Vam to dobro objasnio ) Srdačan pozdrav, Milan

ODGOVOR:

Elektropokretač ne morate odmah kupovati jer se isti može popraviti ( mijenjaju se neispravni dijelovi ) . Isto tako se može mijenjati i zupčanik na zamašnjaku ako je oštećen.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - TRZA U VOŽNJI

Datum objave: 05.07.2011 09:10:53
Slika
PITANJE:

Štovani, Slučajno sam na netu naišao na ovu stranicu (tražeći način da dobijem neki odgovor za svoj problem s autom)i pregledao sve odgovore među kojima ima nekolimo sa sličnim problemom, ali sam bio slobodan obratiti Vam se u nadi da ćete mi moći dati neki konkretan savjet. Radi se o slijedećem: imam Škodu Octaviju 1.6 , 2000.god. u koju je prije par godina ugrađen plin. Zadnjih godinu dana imam problem s radom motora. Ispočetka je motor nepravilno radio samo za kišnog vremena, ali u zadnje vrijeme to isto dešava se kada se motor zagrije ili kada se u toku vožnje ugasi pa nakon nekog vremena ponovno upali. Motor u toku vožnje sam počne gubiti snagu na nekoliko sekundi, a potom najednom "povuče" i nastavi vožnju. Dešava mu se da sam od sebe počne trzati u vožnji i pri velikim brzinama (iznad 100km/h) malo manje, ali opet prisutno, a pri manjim (gradskim, 2.-3. brzina)jako. Trzanje je do te mjere se auto ugasi ako se zakoči (bilo naglo bilo polagano kad se približavamo semaforu). Autoelektričar mi je rekao (a to sam i ja mislio) da je problem u kablovima pa ih je zamjenio, ali se problem nije riješio. Potom nam je mehaničar rekao da je problem usisna grana (pokazlo je računalo)i promjenio ju je s tim da je stavio polovnu (2005.g.) i ništa se nije promjenilo. Otišli smo drugom mehaničaru koji je (s tom polovnom usisnom granom) rekao da računalo pokazuje opet grešku na usisnoj grani i moguće lambda sondu. Ovaj mehaničar tvrdi da treba staviti novu i original pa Vas molim da mi date savjet šta napraviti jer ona ne košta malo novca i ne bih volio da opet ne rješim problem. Najbitnije je od svega što supruga vozi taj auto i dnevno pređe udaljenost od 80 do 100 km s njim i već se polako boji voziti takav auto. Bit ću Vam beskrajno zahvalan ako uspijete odgovoriti na moje pitanje. Unaprijed zahvaljujem! Saša

ODGOVOR:

Naravno da mogu dati jasan i točan odgovor na Vaše pitanje ali je to moguće tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Ovom prilikom mogu dati opširniji odgovor i uputu što Vaši mehaničari trebaju ispitati a to su slijedeći dijelovi i sklopovi : faza motora, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, filtere, čistoću rezervoara, tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, aktuator minimuma, ECT senzor, RPM senzor, senzor bregaste osovine, mjerač mase zraka, lambda sondu, EVAP ventil rezrvoara, električnu instalaciju, ECU centralu. Ako to ne mogu riješiti Vaši mehaničari , ja ću to sigurno riješiti.

na vrh Povratak na vrh