Danas je: 23.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA FABIA 1,4 i. - GRIJANJE SE POVREMENO NE MOŽE UGASITI

Datum objave: 22.09.2011 19:57:47
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav....!!! Imam fabiju 1.4 8v 50kw javlja mi se problem sa grijanjem ponekad mi se desi da kad upalim grijanje da se ono ne može više ugasiti vratim šalter na hladno al opet grije, pokušavao sam i klimu upaliti al opet grije. Sutra kad upalim auto radi normalno šta bi mogao biti problem grijanje dobro samo što ga po nekad ne mogu ugasiti....!!! Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se grijanje povremeno ne može ugasiti uzrok može biti ventil grijača ili komande grijača . Česti uzrok su i zaklopke koje reguliraju strujanje zraka na radijator grijača. Pregledajte sustav za regulaciju strujanja zraka i ventil grijača ( ako isti postoji na Vašem vozilu) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 i. - SUSTAV KLIME PROPUŠTA

Datum objave: 21.09.2011 22:50:29
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav,eto da vam se i ja obratim sa svojim problemom!Vlasnik sam škode octavie 2, 1.6 benzin, 2005 godina....do sada zaista niti najmanjih kvarova osim redovnih servisa,i to je to..ovo ljeto prije puta sam isao provjeriti kolicinu plina,gdje je ustvrđeno da je oko 220 grama u sistemu..izvuceno je sve van,stavljeno ulje za podmazivanje kompresora,klima napunjena do kraja (cca 500 i nesto grama),da bi nakon 3 dana provjeravali opet jer sam se zalio da ne hladi dobro, te je opet izmjereno 220 grama...gledano pod UV lampom,one cudne zute naocale,covjek stavio neku zelenu tekucinu da se lakse vidi gdje pusta ali nista....ponovo smo napunili,i ponovo nakon par dana ista stvar..opet ista gramaza....ocito ispusti do tih famoznih 220 grama i to je to...sto bi se po vasem misljenju trebalo pogledati,jer nevrijedi mi placati punjenje klime svakih tjedan dana....hvala unaprijed na odgovoru

ODGOVOR:

Sigurno je da sustav klime propušta samo treba pronaći mjesto propuštanja . Uobičajena mjesta su : kompresor, kondenzator, dehidrator, cijevi, brtve na spojevima cijevi, ekspanzioni ventil, isparivač. Najteže je defektirati propuštanje isparivača jer je isti nevidljiv . Ispitivanje isparivača se radi na način da se promatra kondenzat koji izlazi iz isparivača . U tome kondenzatu može biti tragova UV boje ako isparivač propušta.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - LAMPICA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 17.09.2011 21:12:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam škodu fabiu 1.4, 2000 g. 50 kw, već tjedan dana mi se pri paljenju auta upali lampica airbag i konstantno je upaljena u toku vožnje.Molim vas za savjet i uputu. Hvala!

ODGOVOR:

Upaljena kontrolna lampica znači da sustav zračnog jastuka nije u funkciji. Moguće neispravnosti su : električni konektori na instalaciji zračnog jastuka, spiralni modul ispod kotača volana, zatezači pojaseva, neispravnost nekog zračnog jastuka, upravljačka centrala zračnog jastuka. Dijagnostikom sustva može se otkriti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - BRAVA SE SAMA OTVARA

Datum objave: 12.09.2011 14:09:41
Slika
PITANJE:

škoda octavia 1.9 tdi 98.g. imam problem da mi se auto samo otključava a pri tom se i stakla sva spuste , dok zaključavam daljinskim vrata suvozačeva se zaključaju i opet otključaju a tako i ostane, a nakon nekog vremena(nekad više nekad manje) sve se samo otključa i otvore se stakla,unaprijed hvala na savjetu i odgovoru.lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su brava vozačevih vrata a neispravno može biti mehanički dio brave ili mikroprekidač na bravici za centralno zaključavanje. Vrijedi pokušati pažljivo demontirati bravicu , istu očistiti, razraditi , podmazati , provjeriti mikroprekidač . Drugi uzrok može biti računalo komforne elektronike ( BSI računalo ) preko kojega radi funkcija zatvaranja i otvaranja vrata.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - ZRAK U FILTERU GORIVA

Datum objave: 01.09.2011 08:40:18
Slika
PITANJE:

IMAM SKODU FABIU 19.SDI SERVISI SVI ODRADJENI AUTO REDOVNO ODRZAVANO MEDJUTIM JAVIO SE PROBLEM STO U SVIM BRZINAMA PRILIKOM VOZNJE I KAD SE PUSTI PAPUCA GASA AUTO SE KRECE ISTOM BRZINOM.BIO SAM U OVLASTENOM SERVISU ONI SU PROMJENILI NAFTNI FILTER KAZU DA U STAROM NIKAKO NIJE BILO GORIVA DA JE BIO SUH.POSLIJE TOGA AUTO JE BILO U REDU NAREDNIH 30 KILOMETARA I OPET ISTO.

ODGOVOR:

Spomenuli ste da u filteru goriva nema goriva a to ne smije biti tako . Filter goriva mora biti pun goriva bez ikakve prisutnosti zraka . U ovom slučaju pumpa za gorivo sigurno uvlači zrak . To se može događati radi neispravnih cijevi za dovod goriva, radi nepovratnog ventila za gorivo, radi samog filtera goriva, radi istrošenja ležaja na visokotlačnoj pumpi. Zatražite pomoć servisa koji zna otkloniti kvar na Vašem vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 i. - TEŠKO PALI

Datum objave: 28.08.2011 11:53:59
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam škodu feliciju 1.3 mpi 2000.g. imam problema sa paljenjem. ujutro mu nekad čok radi a nekad ne. kod prvog paljenja auto zna savršeno upalit, a kad ga idem upalit nakon pol sata on vergla pa mu se treba dati gasa. Dosad sam promijenio 3 senzora za temperaturu, regulator pritiska goriva i injektori su mu očišćeni međutim opet se isto događa. Ako mi možete reći u čemu bi mogao bit problem. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; kvaliteta iskre na svjećicama, izostanak iskre na svjećicama, kablovi, bobina, senzor radilice, mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru ) , MAF senzor, MAP senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor IAT temperature usisanog zraka, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor položaja bregaste osovine, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - UDARAC PRILIKOM ŠALTANJA

Datum objave: 23.08.2011 16:26:30
Slika
PITANJE:

škoda fabia 1 9 sdi 2005,103000 km,povremeno ,kad se malo brže (nepažljivije) otpusti spojka iz prve u drugu brzinu čuje se udarac koji se prije nije čuo.isto tako kad se mijenja iz više u nižu brzinu. znači zvuk se čuje samo u trenu kad se papučica spojke otpusti.molim za savjet ,hvala.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete može se pojaviti radi dvomasenog zamašnjaka . To se događa radi istrošenosti kompenzacionih opruga u zamašnjaku . Drugi uzrok može biti zračnost na pogonskim osovinama ili ovjesu. Najprije bih provjerio dvomaseni zamašnjak.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 12V - PALI SE LAMPICA MOTORA

Datum objave: 21.08.2011 20:47:33
Slika
PITANJE:

Poštovani!!! Imam škodu fabiu 1.2 12v. na kontrolnoj ploči stalno mi se pali žuta lampica od motora.zna se dogoditi kad stanem sa autom i trebam lagano kreniti,počne se gušiti i ne prima gas.bio sam kod majstora i kompjuter je pokazao greška na prvom cilindru.majstor je rekao da je bombina. promijenio je bombinu i nakon dva dana opet ista stvar.upalila se lampica,guši se i ne prima gas.ne događa se to konstantno,al dogodi se jednom tjedno recimo.molim vas za savjet!!!puno hvala i lijep pozdrav!!!

ODGOVOR:

Dijagnostika motora nije odrađena u potpunosti ( mehanički sustav , sustav dobave goriva, sustav paljenja, upravljački sustav motora ) . Kada se obavi detaljno ispitivanje kao što sam spomenuo moguće je otkriti sve neispravnosti i predložiti rješenje. Ako ne uspijete to riješiti javite se pa ćemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.08.2011 20:14:00
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Fabiu 1.2, 44 kW, 2008.godiste (kupljena nova),do sada sam presao 34ooo km. Nisam imao nikakvih kvarova,redovno idem na servise i jako sam zadovoljan autom u cjelini. Obzirom da cu zbog prirode posla ubuduce praviti vise kilometara godisnje nego do sada, zanima me Vase misljenje o ugradnji plina, odnosno hoce li biti nekih negativnih posledica po motor koristenjem plina? Takodje, da li je prilikom ugradnje plina potrebno ugraditi i Flash Lube uredjaj? S postovanjem, Velimir , Derventa

ODGOVOR:

Ako se odlučite za kvalitetan plinski sustav i ako se isti ugradi stručno i kvalutetno ( na isti imate garanciju )  nema nikakvih štetnih pojava za motor. Ugradnju Flash Luba bih također preporućio jer tako će sicevi ventila i ventili imati dodatno hlađenje.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - VAKUUM PUMPA

Datum objave: 16.08.2011 21:51:04
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam jedan problemcek pa bi zatrebao pomoc vozim Octaviu 1.9 tdi 2006god 90KS i tjekom voznje je samo otkazala turbina i upalila se lampica samodijagnostika motora spojili ga na dijagnostiku i izbacio da je turbina riknula uglavnom majstor reko da nije turbina nego nekakva vakuum pumpa na turbini koja nepali turbinu ja gledam na internetu izbacuje mi cjelo vrijeme da je vakuum pumpa za kocnice tak da nemogu ovo nac niti cjenu raskopali smo egr ventil i bio je doslovno zatrpan čađu to se sve pocistilo al opet nevuce i nema snage nemoze razvit vise od 150 km/h kad i postigne tu brzinu on ko da mu uzima gas i usporuje... pa sad dali znate mozda sta bi moglo bit i otprilike ak znate o cemu pricam kak se tocno zove taj dio da progooglam malo o njemu. i mnogi mi rekli da pregledam crijeva vakuuma al na pogled se cine uredu da nisu trula i nepustaju nigdje pa dal se to tak pregleda ili ima neka sprava. unaprijed hvala i same pohvale autu ima 162 xxx km i do sad nikad nikakvih problema osim ovog!! lijep pozdrav i hvala jos jednom

ODGOVOR:

Većinu radova na vozilu ne možete napraviti amaterskim znajem, dobrom voljom i bez odgovarajuće baze podataka i servisno dijagnostičke opreme.Kada bi to bilo moguće ne bi postojala ozbiljna struka koja se bavi servisnom djelatnošću . Ovime Vas ne želim obeshrabriti i odvratiti od plana da sami popravljate Vaše vozilo . Na žalost neman nikakav link niti adresu s Googla koju bih Vam predložio. Do svih podataka dolazim na način da da ih vrlo skupo nabavljam. Prvo što treba napraviti na vašem vozilu jest izmjeriti tlak turbine . Ako je tlak niski ispituje se Wastwgate ventil za rasterećenje a nakon toga i elektropneumatski ventili koji upravljaju radom turbine . Vakuum pumpa koju ste spomenuli može se nabaviti eventualno kod servisera koji rade isključivo turbine.

na vrh Povratak na vrh

SKODA YETI - ZVUK U 4.BRZINI

Datum objave: 14.08.2011 18:33:57
Slika
PITANJE:

Poštovani. Ovako, kupila sam škodu yeti staru godinu dana, bila je tesno vozilo u škodinom servisu, sve je bilo u redu do sada, da napomenem, škoda je kod mene 8 mjeseci, a sada se cuje neki zvuk, prilikom paljenja, kretanja iz 1, 2, u 3 brzinu je sve normalno dok ne krene u 4, i pri tom kad ju stavim jos u ler voznju cuje se taj zvuk , prrrrrrrrr, koji se jace cuje od motora. Auto ne trza, miran je, temperatura mu je normalna, potrošnja je ok. te okretaju su negdje ispd 1, tako je i bilo prilikom kupnje, ne trosi ulje... sve je dobro samo taj zvuk cujem kad vozim brze, te kad stavim u voznji auto u ler tad se cuje bistro, i to mi jako smeta u servisu su rekli da to nije nista, no medjutim nisu je ni probali, samo su promijenili ono osnovno sto treba na 45000km. Molim vas ako bi te mi pomogli otprilike reci sto bi to moglo biti, i uzrok zasto se cuje taj zvuk, jer cu poludit od njega. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Navedeni zvuk nije ništa ozbiljno a mogu ga stvarati : pogonski remeni, zaštitni poklopci, neke pogonske remenice. Neposrednim uvidom na vozilu lako se može locirati i otkloniti navedeni zvuk. Servis nije postupio profesionalno zato bih na vašem mjestu zatražio uslugu drugog servisa koji će uvažavati Vaše primjedbe.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 MPI - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 13.08.2011 07:31:26
Slika
PITANJE:

Dobar dan, vozim skodu feliciu 1.3 Mpi 50kw, imam problem da nekada slabo pali,vecinom pali odmah al nekad onak zavergla malo,koda zacuka i krepa i ponovno probam i onda upali....problem je i taj sto moram za vrijeme paljenja vracat kljuc jedan stupanj manje zato sto mi je osao feder koji gasi anlaser....unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najčešći uzrok otežanog paljenja su nećisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, loša iskra na svjećicama. Sve što sam spomenuo treba ispitati. Problem s kontakt bravom ćete riješiti ako zamijenite električni dio kontakt brave.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,4 16V - ČUDAN ZVUK NA LERU

Datum objave: 12.08.2011 23:23:38
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav velikom majstoru, mene muci sledece. Na mojoj octaviji 1.4 16v, 55kw, 172000km, se cuje cudan zvuk kada radi u leru. Tesko je opisati, nesto lupka (tk..tk..tk..tk..tk) u jednakom taktu, i primjetila sam da kada se motor zagrije na radnu temperaturu to se jedva cuje. Ne znam da li da se brinem, ili je to normalno. Motor inace nema nikakvih problema ili trzavica.... I jos jedno pitanje, koliko je normalno da motor potrosi ulja na 10.000km? Svako ima svoju pricu. Hvala na pomoci....

ODGOVOR:

Zvuk sličan ovome koji ste opisali najčešće dolazi iz mjenjača kada motor radi u leru i kada se zupčanici okreću bez opterećenja . Provjerite nivo i kvalitetu ulja u mjenjaču. Normalna potrošnja ulja na 10.000 km je do 2 litre.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - GAS SA ZADRŠKOM

Datum objave: 10.08.2011 16:51:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim skodu fabiu 1.4 benzin. Kada stisnem gas prodje otprilike pola sekunde nakon cega motor reaguje. Prije sam vozio Fiat Tipo 1.6, takodjer benzin i nisam imao taj problem. U servisu su mi rekli da je to normalno jer se radi o elektronskom ubrizgavanju goriva i jer je motor slab. Dali je to stvarno uzrok? najveci mi problem pravi pri brzom mjenjanju brzina, jer brzo pustam kvacilo a motor ne raguje odmah na stisnuti gas ,tako da onda automobil trza. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nije normalno da motor pravovremeno ne prihvaća gas.Uzroci sigurno postoje samo ih treba pronaći.To mogu biti:potenciometar leptirastog ventila,regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor,lambda sonda,ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI

Datum objave: 09.08.2011 12:20:39
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM SA ŠKODOM OCTAVIOM 2001 GOD. 1,9 TDI . UPALI NEKOLIKO PUTA NORMALNO A NEKAD VERGLA DA UPALI I TEŠKO UPALI . ODRAĐEN SERVIS ZAMJENA FILTERA ULJA ITD. REDOVNO SERVISIRANO . POZDRAV

ODGOVOR:

Otežano paljenje nije povezano s činjenicom da je zamjenjeno ulje i filteri. Postoje brojni drugi mogući faktori utjecaja i to : prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, dize, EGR ventil, VT pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale. Najprije bih ispitivao prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - AKUMULATOR ILI ANLASER

Datum objave: 06.08.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje vezano za akumulator i gašenje auta zbog spomenutog. Nakon obavljenog servisa kod "majstora" kupljene polovne Škode fabie sedane 1.4, 2002. godište, koja ima ugrađen i plin te nakon obavljenog tehnickog pregleda, obavila sam pokusnu vožnju od nekih 8 km nakon čega je auto stao nasred ceste i nisam ga više mogla upaliti. Prijatelji su napunili akumulator da stignem bar do kuće, ali se isto dogodilo i danas. Napominjem da ništa nije ostalo uključeno što se tiče potrošača struje u autu (radio, svjetla i sl.). Možete li mi reći što je zapravo problem jer imam osjećaj da me majstor dobrano preveslao i da će mi i ovaj puta uzeti brdo novaca, a da neću znati u čemu je bio problem. P. S. prijatelji spominju nekakav neispravan alternator te neispravnu elektroniku auta i sl. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba ispitati ispravnost alternatora ( uređaj koji proizvodi struju dok motor radi ). Ako je alternator ispravan potrebno je ispitati ispravnost akumulatora koji također može biti dotrajao . Ako se ustanovi da je neispravan alternator isti treba dovesti u ispravno stanje ( obično se radi servis alternatora ) . Ako je akumulator loš isti se ne može punjenjem osposobiti da bude dobar i pouzdan , potrebna je ugradnja novoga. Stari akumulator se može ispitati i na taj način utvrditi da li je isti još dobar ili  je potrebna zamjena.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PODEŠAVANJE SVJETALA

Datum objave: 04.08.2011 18:49:24
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Škodu Octaviu Facelift (nova). Desno kratko svjetlo mi je bilo niže od lijevoga, pa sam to malo korigirao. Tom prilikom primjetio sam da za podešavanje leće kratkog svjetla postoje dva bijela "kotačića". Pretpostavljao sam da je jedan za lijevo-desno, drugi za gore-dolje, ali okretanjem i jednog i drugog snop svjetlo se pomiče samo gore-dolje. Probao sam drugi far, ista stvar. Svjetla su sad OK naštelana, ali me čisto iz znatiželje zanima u čemu je poanta dva "kotačića" koji oba snop miču gore-dolje? Dugo svjetlo ima svoj posebni "kotačić" za podešavanje visine. Hvala!

ODGOVOR:

Navedene komanda služe za točno podešavanje . Međutim to možete vidjeti samo na uređaju za kontrolu snopa svijetlosti. Navedeni kotačići imaju stvarno svoju svrhu za podešavanje svijetala.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GORI EPC LAMPICA

Datum objave: 02.08.2011 17:23:02
Slika
PITANJE:

Vozim škodu fabiu 1,4 2000g. 50kw Kad se motor zagrije pali mi se EPC lampica i gas nakon toga više ne reagira. Nakon ponovnog paljenja kad je motor ugrijan gori EPC lampica i gas ne reagira

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti uzrok i predložiti rješenje. EPC ( Electronic Power Control ) se pali kada postoji greška u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači, aktuatori ) ili kada sustav za stvaranje iskre na svjećicama ne radi ispravno .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - PUNO RADOVA I PROBLEMA

Datum objave: 31.07.2011 16:58:18
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiu 1.4 mpi 2001god. u koju sam prije 2god. ugradio plin i od tada počinju moji problemi.Prvo se nakon prvog paljenja počela gasiti tek nakon 2-3 puta bi upalila, zatim mi se počela paliti lampica od volana i treptaji svijetla konstantno traju a landa sonda prestane raditi nakom cca 5-6mj.promijenio sam ju 5 puta i sad kad sam kupio "navodno original" ponovno prestaje raditi čim bi prebacio na plin.Rekli su mi da je do plina ali s plinskim sustavima je sve uredu.Na benzinu jako trza i trese mašina čim se prebaci na plin tih simptoma nema.Počeo sam obilaziti majstor svaki mi je dao drugačiju dijagnozu.Promjenio sam vodenu pumpu,2 x sviječice,bobinu, senzor temperature,brtvu glave i brušena je glava,lanac i sve što ide u kompletu s njim,tremostat ,alternator štelovali su ventile par puta. Ona opet neispravno radi,zadnji mehaničar kod kojeg sam bio rekao da bi uzrok svega ovog mogao biti senzor na letvi volana.Molim vas savjet uistinu mi se više neda obilaziti majstor koji samo uzimaju novce a narade svoj posao! ZAHVALJUJEM UNAPRIJED!

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno problema koji su Vam se događali na vozilu . Isto tako i mnoge radove koje ste napravili na vozilu. Kada postoje problemi kao što ste Vi naveli potrebno je točno obaviti ispitivanje svih dijelova sustava ubrizgavanja goriva, svih dijelova sustava paljenja. Isto tako mehaničko stanje motora mora biti besprijekorno. Kod mehaničkog sustava motora bitno je slijedeće : točna faza motora, kompresija u granicama normale, ventili imaju hidropodizače tako da ih ne traba podešavati osim prvi put kada se mijenjaju hidropodizači ili kada se radi zahvat na glavi motora, usisni kolektor kao i svi priključci ne smiju vući nekontrolirano zrak. Svi dijelovi sustava ubrizgavanja moraju biti ispravni ( pojedini senzori, davači , aktuatori ) . Dijelovi sustava paljenja moraju biti u takvom stanju da daju uvijek dobru iskru na svjećicama. Uz sve to ispravna mora biti električna instalacija i upravljačko računalo . Vjerujem da možda nije u cjelosti dobro odrađena dijagnostika motora i da zato postoje problemi koje trenutno imate.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 FSI - SERVO VOLAN

Datum objave: 31.07.2011 14:13:54
Slika
PITANJE:

Gledam sva ova pitanja i nigde nema mog problema,pa resih da ga postavim,vidim da ste veoma strucni i da pomazete dosta ljudima,pa se nadam da cete i meni nekako pomoci.Vlasnik sam Skode Oktavije A5 1.6FSI 85kw 2005.g .Nedavno sam imao malu nezgodu,udario sam nosac motora na menjacu o sahtu koja je bila "malo vise" izdignuta od asfalta,i tom prilikom su mi se aktivirala oba prednja airbaga,u sustini to i nije problem narucio sam nove delove koji nisu ni malo jeftini.Medjutim problem nastaje posle dvadesetak dana,prestaje da mi radi i upravljacki uredjaj tj. el.servo volana, upalila se crvena lampica volana j tezak je pri upravljanju kao kad je ugaseno vozilo. Bio sam u servisu resetovali su gresku i proradio je.Medjutim nisam presao ni 5km,pri ponovljom palenju vozila isto se desava.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Na servo volanu sigurno postoji greška . Ista se ne može riješiti resetiranjem . Najprije treba ispitati sve dijelove električnog servo volana , otkriti što je neispravno i nakon toga otkloniti kvar. Moguće neispravnosti su : senzor kuta volana, konektori, električna instalacija volana, elektromotor volana, upravljačka elektronika servo volana.

na vrh Povratak na vrh