Danas je: 07.12.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW LT 2,5 TDI - SLABA KOMPRESIJA MOTORA ?

Datum objave: 02.12.2016 19:06:25
Slika
PITANJE:

pozdravljeni,upam da se me še spomnite da smo bili u vašom apartmaju ja sam mehaničar i sva razgovarala da imam problem sa volkswagnom LT 2,5 tdi 5 cilindra neče mi paliti rekli ste mi da moram izmeriti kompersiju a kompersije je premalo 13 bara. na ovom kombiju je preskučijo zubčasti remen in menjal sem ventile i dručnike i stuširal glavu i ventile tako da ne puštaju.sada neznam zašto nemam kompersije sve zobnike imam dobro nastavljene na tačke.hvala za vaš odgovor. lep pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani gospodine Franjo, lijepo Vas pozdravljam i drago mi je da ste se javili . Pokušati ću odgovoriti na Vaše pitanje i dati koristan savjet u vezi problema s otežanim paljenjem. Normalna kompresija motora treba biti od 25 do 31 bar. Ako ste dobro obavili sve radove na glavi motora onda je uzrok slabe kompresije propuštanje na klipnim prstenovima ( karikama ) . Pretpostavljam da ste ispravno ugradili hidropodizače ventila. Hidropodizači su najčešće puni ulja i takve hidropodizače treba isprazniti jer to može biti uzrok zbog kojega ne zatvaraju ventili.  Hidropodizači se mogu isprazniti tako da se isti rastave kako bi sve ulje izišlo iz hidropodizača. Nakon toga hidropodizači se opet slože i takvi se mogu ugraditi na glavu motora. To znači ako ste ispravno ugradili hidropodizače i ako nema propuštanja na ventilima, onda su istrošeni klipni prstenovi, klipovi, cilindri . U tom slučaju kompresija probija u karter . Rjašenje je demontaža motora, revizija motora i uređenje donjeg dijela motora. Ako motor ima puno kilometara onda postoji i istrošenje na cilindrima. Ako je istrošenje manje od 0,10 mm mogu se samo ugraditi novi klipni prstenovi ( karike ) a ako je istrošenje veće od 0,10 mm tada se mora raditi strojna obrada cilindara na prvu veću mjeru ( specijalu ) . Ugrađuju se novi veći klipovi i radi se brušenje radilice jer i na njoj postoji neko istrošenje. Ovakvo uređenej motora se zove generalni popravak i to je garancija da će motor dugoročno voziti i ispravno raditi . Kompresija će tada biti veća od 30 bara. Ako imate potrebe za dodatnim objašnjenjima javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 21.09.2016 21:10:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Rjeć je o golf 3 1.9 tdi &&kw potroSnja mi se drastićno povećala,sa prijašnjih 1200 km sa punim rezervarom sad uspijem jedva 800 km.Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Navesti ću Vam sve moguće uzroke povećane potrošnje goriva a Vi nakon toga obavite kompletno testiranje dijelova koje ću Vam sada nabrojiti. Ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora, tlakove kompresije, fazu motora, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanje na ventilima, sustav za dobavu zraka, tlak turbine, intercooler, začepljenje na lopaticama turbine, stanje turbine, dobavu goriva, dize, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, stavnje visokotlačne pumpe, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, podešenost statičkog kuta predpaljenja. Uz ovo provjerite još : da li blokira neka kočnica na nekom od kotača, proklizavanje kuplunga, dimenzija guma, tlakovi u gumama, krovni nosač .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 TURBO - PLAVI DIM NA AUSPUHU, TROŠI ULJE ?

Datum objave: 03.09.2016 14:08:35
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa plavim dimom iz auspuha.U pitanju je passat 5plus 2001gp 1.8T 110kw.Auto mi ujutru ili kad je hladan tesko pali,tek iz treceg pokusaja.Kad radi na leru ili u gradskoj voznji prva,druga izbacuje plav dim.Ili prilikom usporavanja kad kocim motorom hoce izbaciti plav dim.Pri otvorenoj voznji,normalnoj ili pri gasanju ne dimi uopste,normalno ide,vuce.Odradio sam generalku,zamijenio sve karike,letece lezajeve,gumice ventila,veliki servis,motor se i dalje isto ponasa,i dalje imam problem sa plavim dimom.Sta bi mogao biti uzrok? Unaprijed hvala. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite stvara se od ulja koje ulazi u cilindre, u cilindrima izgara i izlazi vani na auspuh. Mogućih uzroka može biti samo dva ( vodilice ventila ne bih spominjao jer pretpostavljam da su mijenjane i da su obrađeni ili zamijenjeni ventili ) a to su istrošenje na ležajevima turbine ( ulje izlazi kroz ležajeve turbine u usisnu granu i na auspuh ) , drugi uzrok je istrošenost cilindara. Vi ste u motor ugradili nove klipne prstenove a cilindre ste ostavili neobrađene. Ako utvrdite da potrošnja ulja nastaje na turbini , istu možete poraviti i dovesti u ispravno stanje. U vezi istrošenosti cilindara se može reči da ako potrošnja ulja ne prestane nakon 2.000 km , onda je rješenje revizija motora i strojna obrada cilindara. Cilindri se obrađuju na prvu prekomjeru i prema tome se ugrađuju novi odgovarajući klipovi . Na žalost ovo je najčešće propust servisa koji je obavljao radove na Vašemu vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 16.07.2016 15:53:09
Slika
PITANJE:

postovanje.golf 4 1.9 tdi imam problem po ravno kada vozim amogu citav dan ne penje se temperatura sve u redu jel se malo zagrije ako idem uz brdo povecami se do maksimuma nepusta vodu nigdje rade ventilatori baca vodena pumpa kazu mi majstori da je glava motora moli vas savjet i misljenje unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti druge dijelove i sklopove a glavu motora ostaviti kao zadnju. Najprije ispitaite ispravnost slijedećih dijelova : čep ekspanzione posude, ispravnost hladnjaka ( moguće začepljenje iznutra i izvana ) , pumpu za vodu, cijevi rashladnog sustava . Nakon ovoga možete opravdano sumnjati na brtvu glave ili glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 12.05.2016 16:53:20
Slika
PITANJE:

postovani gosp Meic.imam Tourana 2.0tdi 100kw mot.AZV 2005.problem je u tom da na hladno ponekad motor trokira u leru.u voznji bez ikakvih problema.Provjeravao sam dizne i jedna je pokazivala 2.8mg nju sam zamijenio al je problem ostao dizna je polovna doduse.sad me zanima moze li se ova dizna pouzdano ispitati(bosch)i moze li ovaj problem biti negdje drugdje.hvala

ODGOVOR:

Dize se mogu ispitati na specijalnom ispitnom uređaju u servisu. Zbog nemirnog rada motora mogu nabrojiti više mogućih uzroka i to : pojava zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, razlika u količini goriva na dizama, razlika u tlakovima kompresije, istrošenje na bregastoj osovini, senzor temperature motora, senzor položaja radilice, električna instalacija motora, mehnaičko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - JAKO POČINJE TRZATI ?

Datum objave: 15.04.2016 10:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam vw passat variant 2.0 tdi 2008 god. 103kw 4motion Naime kada se vozim na 1500-2500 obrtaja auto mi jako počinje trzati na većim obrtajima od 2500 ne,u čemu bi bio problem, i dali ima to kakve veze sa turbinom?

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i to ; dobavna pumpa, filteri, nečist rezervoar, pojava zraka u gorivu, pojedini senzori motora, EGR ventil, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju turbine, mehanički sustav motora. Neposrednim uvidom na vozilu i detaljnim ispitivanjem može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 11.04.2016 12:36:34
Slika
PITANJE:

Prije svega zelim da Vas pohvalim na ozbiljnosti i na agilnosti i odgovornosti. Nisam nikog ovako vidio da zeli pomoci ovoliko iako smo u dvije razlicite drzave. Nadam se da cu imati priliku upoznati Vas. Imam ponudu GOLF 2 59KW sa klimom. Navodno klima radi samo je treba napuniti, ali nemam nesto povjerenja da je to tako jer vec je to staro vozilo. Pa Vas pitam kako se to moze provjeriti, koji su to dijelovi klime gdje se otprilike nalaze za navedeno vozilo i Vase strucno misljenje o klimi u ovom vozilu. Unaprijed se zahvaljujem Lijep Pozdrav

ODGOVOR:

Ako vozilo ima klimu onda je vrlo korisno da ona bude u ispravnom stanju. Dijelovi klima uređaja su: kompresor, kondenzator, ekspanzioni ventil, dehidrator, isparivač, tlačne cijevi, niskotlačne cijevi, pogonska elektromagnetaka remenica, električna instalacija, komanda klima uređaja. Klima uređaj najprije treba ispittai pod tlakom zbog mogućnosti propuštanja. Nakon toga treb azamijeniti dehidrator ( filter freona ) , ispustiti ulje iz kompresora , provjeriti ekspanzioni ventil, provjeriti električnu instalaciju. nakon svega navedenog klima sustva se najprije vakumira. Kada je vakumuiarnje gotovo sustav se puni sa freonom R 134a . Prilikom punjenja istovremeno se dodaje i ulje koje podmazuje kompresor i ekspanzioni ventil. Uz to je dobro staviti i specijalnu UV boju ( kontrast ) koji se koristi u defektiranju eventualnog propuštanja plina. Kada je postupak punjenja gotov provjerava se gornji i donji tlak u klima uređaju. Na kraju se kontrolira i učinak hlađenja. Klima uređaj je ispravan ako se na ventilacijskim kanalima postigne temperatura hlađenja niža od +8°C. Ako Vozilo ima filter kabine isti je dobro zamijeniti i uz to još obaviti čišćenje i dezinfekciju ventilacijskih kanala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. 16V - PROBLEM S BOGATOM SMJESOM ?

Datum objave: 03.04.2016 17:20:11
Slika
PITANJE:

POstovani pisao sam vam vec sa problemom golf 1.6 16v motorom vezano za bogatu smjesu.promjenio sam senzor temperature rashladnog sredstva,lambda sondu,map senzor na usisu, i opet mi auto ide u gogatu smjesu kako se grije motor on tako ide sve u bogatiju i kad dodje do 80-90 stepeni on gubi snagu i slabije vuce na benzinu a na plinu kad stanem gusi se ili se ugasi a kad dodam gas ide ko raketa!sve sam pokusao i na plinu i na benzinu pokazuje isto parametre ya bogatu smjesu.imam svjecice ngk platinum nisu kataloski njegove da li moze to da me zeza jer niko nezna sta je a na dijagnostici neznaju sta je,dosao sam do te faze da bih ga zapalio.pomozite mi ako ikako mozete?

ODGOVOR:

Poslovi dijagnostike su najzahtijevniji poslovi u automobilskoj djelatnosti. Za razumijevanje i vladanje poslovima dijagnostike i ispitivanja nije dovoljno samo amatersko znanje. Mnogi automehaničari također nemaju znanja i sposobnosti da obave potrebana ispitivanja i da jednoznačno defektiraju kvar/kvarove. Pojedini servisi šalju svoje dijelatnike na dodatno školovanje kao bi se osposobili za poslove testiranja, ispitivanja i dijagnostike. Na žalost mnogi djelatnici autostruke ne raspolažu takvim znanjem nego kvarove traže metodom slučajnog pogađanja ( najčešće nepotrebnim mijenjanjem pojedinih dijelova ili sklopova ). U ovom slučaju Vi ne morate biti ni tužni ni ljuti jer automobilska djelatnost nije Vaša struka. Na kraju ću vam ipak nabrojiti što sve utjeće na bogatu smjesu i na vrijeme otvorenosti injektora ( duže vrijeme otvorenosti injektora jest veća količina goriva ) . Evo faktora utjecaja: mehaničko stanje motora, tlak goriva, stanje injektora ( istrošenje ), EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, potenciometar zakolpke snage, senzor radilice, senzor detonacija, loše sagorjevanje u motoru   ( bobine, električna instalacija, tlakovi kompresije, začepljenja na usisnim kanalima i sl. ). Na kraju uzrok može biti i sam kompjutor motora ( ECU centrala ) . Kompjutor motora upravlja radom motora na osnovu ulaznih podataka koje dobiva od pojedinih senzora. Kompjutor motora također otvara injektore i regulira vrijeme otvorenosti injektora kako bi u svakom momentu omjer goriva i zraka bio 14,7 : 1 . Ovaj omjer daje idealni sastav ispušnih plinova gdje su; CO do 0,3% , CO2 veći od 14% , O2 od 0,1% do 0,5% , HC do 100 ppm. Ukoliko imate potrtebe za detaljnijim objašnjenjem nazovite me.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - NEPRIMJETNO VIBRIRA ?

Datum objave: 23.03.2016 21:43:14
Slika
PITANJE:

U pitanju je Passat 2003 godište, tdi 101ks,Kad je motor zagrijan na radnu temperaturu, i nakon nesto duze voznje kada se ugasi a zatim odmah upali, motor se strese prilikom paljenja odnosno dosta trzne. Kad je hladan ili kad se malo ohladi normalno pali. Ponekad malo neprimjetno vibrira motor na leru. Sve drugo je normalno, normalno vuče, troši, mijenja brzine i sl.to mi se pocelo javljati nakon sto sam zamjenuo zamajac,set kvacila korpu i sve sta vec ide,.jeli moguce da je pogresno stavljeno,jeli serijski mozda zamajac nije uredu ili??sto vi mislite sto bi moglo biti jer sam vec ocajan,.hvalaa unaprijed!lijep pozdrav

ODGOVOR:

Set kvačila i dvomaseni zamašnjak nije moguće krivo ugraditi . Moguće je da taj set nije odgovarajući ili da je lošije kvalitete ( takav slučaj sam imao u praksi , novi zamašnjak je bio neispravan ) . Ostale moguće greške zbog kojih motor trese su dize , razlika u količini goriva na dizama , bregasta osovina, razlika u tlakovima kompresije . Postoje i drugi brojni uzroci koje treba točno defektirati na samom vozilu .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - SLABO VUČE ?

Datum objave: 17.03.2016 19:56:27
Slika
PITANJE:

Postovanje!S obzirom na vasa opsirna i jasna objasnjenja vezano za razlicite tipove problema i ja vam se obracam u nadi razjasnjenja svog "problema".Vozim Passat 6 2007.77 kw.Desava se da slabo vuce do 2000 obrtaja i zatim dobija naglo ubrzanje i sasvim normalno vuce u vecim brz.Takodje ponekad trese motor(osjetim na sjedistu takodjer).Za napomenu zamajac je tek zamjenjen.Tajidjer auto je vozen 2 puta na dijagnostiku i nije ocitan niti jedan kvar.Hvala unaprijed na misljenju sto je potencijalni problem

ODGOVOR:

U mnogim slučajevima dijagnostika pomoću servisnog kompjutora nije dovoljna da se otkrije većina kvarova . Zbog toga se radi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova motora . U ovom slučaju treba ispitati : začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha , EGR ventil, količinu goriva na dizama, tandem pumpa, pojavu zraka u gorivu, regulacioni ventil turbine, turbinu ( nakupljene nečistoće ), dize, senzor bregaste osovine, tlakovi kompresije, mehaničko stanje motora, ostali netipični uzroci . Ozbiljnim pristupom i sistematskim ispitivanjem sigurno se može otkriti neispravnost i ista otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 SDI - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.03.2016 11:49:32
Slika
PITANJE:

Pozdrav,poštovani gospodine zamolio bi vas za vaše mišljenje ili svijet. Vozilo je golf 4 1.9 sdi 2000 g. edition 260 tkm. prije dvije godine radjena reparacija bospumpe zbok curenja nafte,besednik bosch. Eto desilo se da je auto malo teže palio ujutro nekih dva tjedna, SAD uopće ne pali, u šlafiču koji dovodi gorivo u bospumpe skoro da i nema nafte, kad verglam polako ju vuče al kad stanjem opet se vrati u filter ali jedan dio ode u pumpu,kad dam kontakt u pumpi se čuje klik što znači da radi, promijenio sam filter goriva, napunio ga naftom,otvori sam i rezervaral opet isto,ne pada mi više ništa na pamet,srdačno vam se zahvaljujem na vašem trudu.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su pojava zraka u sustvau goriva ili visokotlačna pumpa . Najprije se treba baviti onim stvarima koje su jednostavnije i jeftinije . U ovom slučaju to je pojava zraka u gorivu . Kritična mjesta i uzroci su ; pojedine cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva, prelivne cijevi na dizama, filter goriva, nepovratni ventil za gorivo, istrošenje na glavnom ležaju visokotlačne pumpe . Na spomenutom jestima može ulaziti zrak ili se može gorivo vračati u rezervoar . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. - KAKO DA OTKLONIM NEISPRAVNOSTI ?

Datum objave: 07.03.2016 13:11:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, Nisam bio na Vašoj stranici od 02. mjeseca 2013. tako da vidim da će biti mnogo prelistavanja ova dva dana. Pali ste mi napamet popodne kad sam provozao svog Golfa Cabriolet 97. godište ( 1.6-74 kw - 245500km ukupno..).. Bio sam taman na ugradnji amortizera (2300-kn) pa reko da se malo provozam... Zadovoljan sam, Prije par mjeseci sam šišnuo Tartarini plina tako da je vožnja duplo jeftinija tj ekonomičnija....A ubacio san još set kvačila, prebrusio zamajac, promjenio nosače motora....pa onda mali kiler(!), vadi san van svu instrument tablu - pet dana sam to radio kod kolega u Porschea. Prošli mjesec san još stavio razvodnu kapu Beru, svjećice originalne, navodno se mjenjaju svako 60.000 km...ali sam primjetio da mi auto trzada ne kažem kašlje od 3.000 rpm do 4.000.... Meštar mi je nedavno na vruć motor ubacio brtvu kartera pa mi auto opet nastavilo balit ulja a da ne kažem kako Golf ima specifičan način štelanja sajle ručne kočnice di san se satra dok je nisan ušelio ko puškicu. Naručio sam još mjerač protoka zraka iz Križevaca - 150 kn - po istom kat. broju.. E sad, nije se voza par godina a kod mene je od 2007 godine. Dali po Vašem mišljenju; a da smanjim troškove, izmjenim katalizator ili da usmjerim pažnju na davač temperature jer Golf trza dok je hladan i ponekad se ponaša nervozno, kao da ubrzanje nije kao što je bilo kad sam ga kupio. Hvala puno na Vašem razmatranju!

ODGOVOR:

Sve neispravnosti zbog kojih motor loše radi možete otkriti samo na način da obavite testiranje i dijagnostiku svih dijelova i sklopova motora . Navesti ću redoslijed ispitivanja : mehanički sustav motora ( faza motora, propuštanje na ventilima, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, začepljenje na usisnom kanalima, djelomično začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu goriva ( tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, zaklopka snage, senzor detonacija, solenoidni ventil usisanog zraka, začepljenje katalizatora, nečist rezervoar, filter goriva, električna instalacija ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, razvodnik paljenja, bobina, ulazni napon u bobinu, ECU centrala , sustav za upravljanje motorom ( ECU centrala , električna instalacija ) . Sistematskim ispitivanjem , stručnim pristupom, točnim mjerenjem navedenih dijelova i sklopova, mogu se otkriti sve neispravnosti i nakon toga obaviti potreban popravak i zamjenu neispravnih dijelova .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 25.02.2016 15:44:22
Slika
PITANJE:

postovani imam pasata 19tdi 66kw 1997g naime on nema snage da razvije brzinu od 0do 100 tj lijen je u startu na otvorenoj cesti on ide solidno maks 165kmh bio sam kod raznih majstora niko nista nije uspio otkrit u cemu je greska hvala

ODGOVOR:

Vjerovatno niste bili bili u kvalitetnom servisu i zato još ne znate zašto motor nema potrebnu snagu ni ubrzanje . Nabrojiti ću vam što sve mogu biti neispravnosti : mehanički sustav motora, faza motora, propuštanjue na ventilima, kompresija motora, začepljenje na usisnim kanalima, začepljenje auspuha, mjerač mase zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, dize, visokotlačna pumpa, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, niski tlak turbine, propuštanje na tlačnoj strani turbine, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor railice, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - KOJEM MAJSTORU DA VJERUJEM ?

Datum objave: 24.02.2016 15:48:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.. Prije 2 dana sam radio mali servis na golf 5 1,9 tdi 77 KW 2007 godina sa pređenih 200100 kilometara . Na spoju crijeva iz turbine na interkuler mi je curilo ulje . Majstor je skinuo crijevo i unjemu je bila manja količina ulja i crijevo je bilo mokro od istog. Majstor mi je preporučio da treba odraditi neke gumice - karike na turbini da bi se zaustavilio curenje istog i kako on reče preduprijedilo uništenje motora zbog mogućeg povlačenja ulja iz interkulera u motor i havarija na istom. Pošto nisam neki znalac auto sam otjerao kod drugog majstora koji mi je rekao da to nije ništa opasno i da dođem kroz neko vrijeme ( nije ništa hitno kad budem mogao) i da će on isprati interkuler i očistiti isti ali mora ga skinuti sa auta i da nemapotrebe ništa raditi na turbini. Interesuje me kojeg majstora da poslušam i da li postoji realna opasnost od havarije motora ako ništa ne uradim. Napominjem da mi ne troši ulje (sipam na max i bude nasredini kad pređem 15000 km na koliko inače mijenjam). Takođe auto lijepo ide i ne čuje se turbina osim ponekad pri promjeni stepena prenosa u veći kad dodajem gas i naglo ga pustim. Nadam se da sam Vam dao dovoljno informacija da mi možete odgovoriti i srdačno Vam se zahvaljujem na Vašem vremenu... Želim VAm sve najbolje u životu i radu.....L.P

ODGOVOR:

Treba poslušati ovog drugog majjstora . Ništa nije kritično ni hitno , vjerovatno ne treba ništa ni raditi ( eventualno samo čišćenje , iako je i to nepotrebno jer će se nakon nekog vremena opet tu pojaviti ulje ) . U spomenutoj cijevi za zrak uvijek ima malo ulja . To ulje dolazi kroz sustav za odušak ulja iz motora jer je taj odušak spojen na usisnu cijev za zrak koji ulazi najprije u turbinu a kasnije u usisnu granu motora i sam motor . Ako bi se povećala potrošnja ulja u motoru onda bi trebalo obaviti kontrolu i ustanoviti da li su uzrok ležajevi turbine ili klipni prstenovi motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 GTi - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 01.02.2016 15:34:13
Slika
PITANJE:

dobar dan .. imam pitanje u vezi golfa 5 gti 2.0 prije nekih 2 tjedna mi je auto poceo cvilit... zvuk je nesto izmedu fuckanja i cviljenja i to samo u leru ili kada pustim gas .. kada dodajem gas nista se ne cuje ... majstor je raskopao pola auta i nista nije mogao nac pa vas molim za odgovor

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na mnogo različitih načina i zbog mnogo raznih uzroka . Najčešći uzroci su ; pojedini dijelovi u rotacionom gibanju, propuštanje na usisnom kolektoru, neispravnost pojedinih solenoidnih ventila, propuštanje na ispušnom sustavu, propuštanje na servo uređaju kočnice, hidraulika servo volana i sl. Žao mi je što Vaš automehaničar nema takve sposobnosti da nakon neposrednog uvida na vozilu i nakon brojnih pokušaja nije u stanju defektirati ni otkloniti kvar. Mi bi to mogli napraviti u našemu servisu . Preko interneta to nije moguće .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ODJEDNOM IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.12.2015 17:22:53
Slika
PITANJE:

Vw passat 1.9 tdi 74kw 2001.god. Imam problema sa vučom naime kada idem ubrdo auto odjednom gubi na snazi tj. gubi snagu. Ove godine u sijećnu sam mijenjao egr ventil ali sam stavio polovni ali je ispravan išao sa majstoru i skidao sam turbinu i cišćena je ali mi je majstor rekao da na turbini postoji lufta i imam problem sa kočnicom vec 6 godina naime baš je skamenjena a do sada sam više puta mijenjao i zadnje i prednje diskove i disk pločice i ulje u kočionom sistemu ali je ona i dalje tvrda i cesto mi se pali na instrument tabli oznaka esp i za istrošene diskove mada su diskovi postavljeni prije neki dan. Mozete li mi dati odgovor na ova dva pitanja i zelio bih da pitam kolika se mora staviti jačina akumulatora da bi automobil ispravno radio odnosno koliko Ah treba biti akumulator

ODGOVOR:

Postoji više razloga zbog kojih motor može gubiti snagu a to su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, Wastegate ventil za rasterećenje turbine, niski tlak turbine, EGR ventil, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha, filteri, nečist rezervoar, dobavna pumpa, mjerač mase zraka , senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, dize,mehaničko stanje motora, ECU centrala. Problemi s kočnicom mogu biti : vakum pumpa, servo uređaj, glavni kočni cilindar, kočna kliješta, regulator tlaka kočenja . Kapacitet akumulatora je 74 Ah . Logično bi bilo da napravite kompletnu dijagnostiku i da točno defektirate sve kvarove .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - MOTOR NEMA SNAGE NAKON RADOVA NA VT PUMPI ?

Datum objave: 03.12.2015 11:30:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav radi se o passatu 1997godiste 1.9 tdi 66kw prilikom mjenjanja brtvi na bosch pumpi auto mi nema vucu kao prije jednostavno nema onaj zalet kao da mu fali snage nista ne dimi na ispuh..ps bosch pumpa nije skidana nego se na njoj promjenile one dvi kockaste brtve na poklopcima na njima mi je pustao naftu...hvala

ODGOVOR:

Prilikom skidanja poklopca na visokotlačnoj pumpi niste vratili sve u prvobitno stanje . Poklopac visokotlačne pumpe između ostalog služi za podešavanje količine goriva . Količinu goriva ne možete podesiti proizvoljno ( pomičući poklopac ) , to podešavanje se radi vrlo precizno pomoću kompjutora . U ovom slučaju nema nekih zabrinjavajućih kvarova , potrebno je samo podesiti pravu količinu goriva pomoću kompjutora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 GTi - MEHANIČAR NE MOŽE USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 23.11.2015 16:10:51
Slika
PITANJE:

Ovako imam golfa 3 1.6 gt 1997 g.74 kw problem je prvo bio auto nije htjeo preko 2000 okretaja doslovno se gusio a sad mehanicar nemoze ustanovit kvar znaci sad nepali vise mehanicar je mjenjo procesor razvodnu ruku kapu sve komplet svjecice i auto opet nece da pali molim vas ako netko zna sta bi moglo biti puno bi mi pomogli

ODGOVOR:

Na žalost neće Vam puno koristiti opčeniti odgovor u kojemu ću navesti MOGUČE neispravnosti . Kvar je najlakše defektirati neposredno na vozilu stručnim testiranjem i ispitivanjem pojedinih dijelova, sklopova, električne instalacije , elektronike . Na taj način se može točno defektirati kvar i isti otkloniti . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radiloice, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, relej ECU centrale, relej dobavne pumpe, izostanak iskre na svjećicama, probijenje visokog napona, elektronika u razvodniku paljenja, električna instalacija motora, bobina, ulazni napon u bobinu, veliki pad napona na pojedinim električnim vodovima, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. 16V - MOTOR JAKO PREKIDA I TRESE ?

Datum objave: 15.11.2015 12:25:54
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem s golfom 4 1.4 16V (plin). Auto trokira pri malim okretajima i na leru ima jake prekide rada gdje se trese jako cijela kabina. Na dijagnostici je izbacio pogresku na cilindru 3 , kompresija je izmjerene i uredna je , promjenjene su bobine , nakon toga je par dana uredno radi o i nakon toga opet trokira. Za pocetak pocne trokirati samo na plinu , dok kasnije i na gorivu.Sta bi moglo biti , s obzirom da je provjerena struja i mehanika i nigdje kvara?

ODGOVOR:

Kvar sigurno postoji samo ga treba znati pronači, točno defektirati i na kraju otkloniti. Točnu defektažu bi trebao moći obaviti svaki bolji servis . Navesti ću Vam što sve treba ispitati kako bi se defektirao kvar : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, istrošenja u motoru, zabrtvljenost ispušnog sustava ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, regulaor tlaka , injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, filteri, čistoča rezervoara, EVAP veentil rezervoara, senzor radilice, senzor zaklopke snage, zaklopka snage, lambdda sonda,mjerač mase zraka, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, svjećice, kablovi, bobina ) , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. 16V - PREKIDA NA MALIM OKRETAJIMA ?

Datum objave: 15.11.2015 11:43:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, Radi se o golfu 4, 1.4 16v. Naime,auto trza("cuka") kod dodavanja gasa na nižim okretajima,kod kretanja i mjenjanja brzina.Pogotovo u nižim stupnjevima prijenosa,kao da ne primi odmah gas nego prvo par puta zatrza i onda ga polako primi. Na dijagnostici su rekli da ne izbacuje grešku,ovo ljeto napravljeni veliki servis znači nebi trebali biti filteri.Klapna gasa očiščena danas.Sviječice relativno dugo(2-3 god) nisu mijenjane. Možda je vrijedno spomenuti da mi se to počelo dešavati nakon što sam natočio benzin na drugačijoj pumpi nego obično,ali filteri su mijenjani nakon toga,i možda je slučajnost što se baš tad manifestiralo.

ODGOVOR:

Točan uzrok Vam mogu navesti nakon što obavim dijagnostiku na Vašemu vozilu . Sada mogu samo navesti MOGUĆE faktore utjecaja tj, neispraavnosti : propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ventilima, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzor temperaure motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, mjerač mase zraka, ECU centrala , mehaničko stanje motora. Prilikom dijagnostike ispituje se sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh