Danas je: 10.02.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 2,0 GTi - ČUDAN ZVUK ?

Datum objave: 01.02.2016 15:34:13
Slika
PITANJE:

dobar dan .. imam pitanje u vezi golfa 5 gti 2.0 prije nekih 2 tjedna mi je auto poceo cvilit... zvuk je nesto izmedu fuckanja i cviljenja i to samo u leru ili kada pustim gas .. kada dodajem gas nista se ne cuje ... majstor je raskopao pola auta i nista nije mogao nac pa vas molim za odgovor

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali može nastati na mnogo različitih načina i zbog mnogo raznih uzroka . Najčešći uzroci su ; pojedini dijelovi u rotacionom gibanju, propuštanje na usisnom kolektoru, neispravnost pojedinih solenoidnih ventila, propuštanje na ispušnom sustavu, propuštanje na servo uređaju kočnice, hidraulika servo volana i sl. Žao mi je što Vaš automehaničar nema takve sposobnosti da nakon neposrednog uvida na vozilu i nakon brojnih pokušaja nije u stanju defektirati ni otkloniti kvar. Mi bi to mogli napraviti u našemu servisu . Preko interneta to nije moguće .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ODJEDNOM IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.12.2015 17:22:53
Slika
PITANJE:

Vw passat 1.9 tdi 74kw 2001.god. Imam problema sa vučom naime kada idem ubrdo auto odjednom gubi na snazi tj. gubi snagu. Ove godine u sijećnu sam mijenjao egr ventil ali sam stavio polovni ali je ispravan išao sa majstoru i skidao sam turbinu i cišćena je ali mi je majstor rekao da na turbini postoji lufta i imam problem sa kočnicom vec 6 godina naime baš je skamenjena a do sada sam više puta mijenjao i zadnje i prednje diskove i disk pločice i ulje u kočionom sistemu ali je ona i dalje tvrda i cesto mi se pali na instrument tabli oznaka esp i za istrošene diskove mada su diskovi postavljeni prije neki dan. Mozete li mi dati odgovor na ova dva pitanja i zelio bih da pitam kolika se mora staviti jačina akumulatora da bi automobil ispravno radio odnosno koliko Ah treba biti akumulator

ODGOVOR:

Postoji više razloga zbog kojih motor može gubiti snagu a to su : senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, Wastegate ventil za rasterećenje turbine, niski tlak turbine, EGR ventil, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha, filteri, nečist rezervoar, dobavna pumpa, mjerač mase zraka , senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, dize,mehaničko stanje motora, ECU centrala. Problemi s kočnicom mogu biti : vakum pumpa, servo uređaj, glavni kočni cilindar, kočna kliješta, regulator tlaka kočenja . Kapacitet akumulatora je 74 Ah . Logično bi bilo da napravite kompletnu dijagnostiku i da točno defektirate sve kvarove .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - MOTOR NEMA SNAGE NAKON RADOVA NA VT PUMPI ?

Datum objave: 03.12.2015 11:30:42
Slika
PITANJE:

Pozdrav radi se o passatu 1997godiste 1.9 tdi 66kw prilikom mjenjanja brtvi na bosch pumpi auto mi nema vucu kao prije jednostavno nema onaj zalet kao da mu fali snage nista ne dimi na ispuh..ps bosch pumpa nije skidana nego se na njoj promjenile one dvi kockaste brtve na poklopcima na njima mi je pustao naftu...hvala

ODGOVOR:

Prilikom skidanja poklopca na visokotlačnoj pumpi niste vratili sve u prvobitno stanje . Poklopac visokotlačne pumpe između ostalog služi za podešavanje količine goriva . Količinu goriva ne možete podesiti proizvoljno ( pomičući poklopac ) , to podešavanje se radi vrlo precizno pomoću kompjutora . U ovom slučaju nema nekih zabrinjavajućih kvarova , potrebno je samo podesiti pravu količinu goriva pomoću kompjutora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 GTi - MEHANIČAR NE MOŽE USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 23.11.2015 16:10:51
Slika
PITANJE:

Ovako imam golfa 3 1.6 gt 1997 g.74 kw problem je prvo bio auto nije htjeo preko 2000 okretaja doslovno se gusio a sad mehanicar nemoze ustanovit kvar znaci sad nepali vise mehanicar je mjenjo procesor razvodnu ruku kapu sve komplet svjecice i auto opet nece da pali molim vas ako netko zna sta bi moglo biti puno bi mi pomogli

ODGOVOR:

Na žalost neće Vam puno koristiti opčeniti odgovor u kojemu ću navesti MOGUČE neispravnosti . Kvar je najlakše defektirati neposredno na vozilu stručnim testiranjem i ispitivanjem pojedinih dijelova, sklopova, električne instalacije , elektronike . Na taj način se može točno defektirati kvar i isti otkloniti . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, senzor radiloice, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, relej ECU centrale, relej dobavne pumpe, izostanak iskre na svjećicama, probijenje visokog napona, elektronika u razvodniku paljenja, električna instalacija motora, bobina, ulazni napon u bobinu, veliki pad napona na pojedinim električnim vodovima, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. 16V - MOTOR JAKO PREKIDA I TRESE ?

Datum objave: 15.11.2015 12:25:54
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem s golfom 4 1.4 16V (plin). Auto trokira pri malim okretajima i na leru ima jake prekide rada gdje se trese jako cijela kabina. Na dijagnostici je izbacio pogresku na cilindru 3 , kompresija je izmjerene i uredna je , promjenjene su bobine , nakon toga je par dana uredno radi o i nakon toga opet trokira. Za pocetak pocne trokirati samo na plinu , dok kasnije i na gorivu.Sta bi moglo biti , s obzirom da je provjerena struja i mehanika i nigdje kvara?

ODGOVOR:

Kvar sigurno postoji samo ga treba znati pronači, točno defektirati i na kraju otkloniti. Točnu defektažu bi trebao moći obaviti svaki bolji servis . Navesti ću Vam što sve treba ispitati kako bi se defektirao kvar : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, istrošenja u motoru, zabrtvljenost ispušnog sustava ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, regulaor tlaka , injektori, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, filteri, čistoča rezervoara, EVAP veentil rezervoara, senzor radilice, senzor zaklopke snage, zaklopka snage, lambdda sonda,mjerač mase zraka, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, aktuator minimuma ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, svjećice, kablovi, bobina ) , ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. 16V - PREKIDA NA MALIM OKRETAJIMA ?

Datum objave: 15.11.2015 11:43:24
Slika
PITANJE:

Poštovani, Radi se o golfu 4, 1.4 16v. Naime,auto trza("cuka") kod dodavanja gasa na nižim okretajima,kod kretanja i mjenjanja brzina.Pogotovo u nižim stupnjevima prijenosa,kao da ne primi odmah gas nego prvo par puta zatrza i onda ga polako primi. Na dijagnostici su rekli da ne izbacuje grešku,ovo ljeto napravljeni veliki servis znači nebi trebali biti filteri.Klapna gasa očiščena danas.Sviječice relativno dugo(2-3 god) nisu mijenjane. Možda je vrijedno spomenuti da mi se to počelo dešavati nakon što sam natočio benzin na drugačijoj pumpi nego obično,ali filteri su mijenjani nakon toga,i možda je slučajnost što se baš tad manifestiralo.

ODGOVOR:

Točan uzrok Vam mogu navesti nakon što obavim dijagnostiku na Vašemu vozilu . Sada mogu samo navesti MOGUĆE faktore utjecaja tj, neispraavnosti : propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ventilima, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, senzor radilice, senzor temperaure motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, bobina, mjerač mase zraka, ECU centrala , mehaničko stanje motora. Prilikom dijagnostike ispituje se sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

VW SHARAN 1,9 TDI - MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 13.11.2015 17:28:05
Slika
PITANJE:

Postovanje,ima problem pa vas molim za savjet,naime mjenjo sam vodenu pumpu na sharan 19 tdi 66kw,auto je radilo palilo i bez problema,ali kako sam pumpu postavio,tj majstor auto vise nece upalit nikako,on vergla i dim baca,ali upalit nece hvala unapred

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti kada obavim pregled Vašega vozila . Moguće neispravnosti su : faza motora, veliki pad napona prilikom startanja motora, elektroventil z aotvaranje goriva, senzor radilice, regulator količpine goriva, zrak u sustvau goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - NAKON GENERALKE OPET DIMI ?

Datum objave: 11.11.2015 17:31:18
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Napravljena je generalka na motoru golf 3 1.9 tdi i sad opet pusi na mjerac ulja i na cep. Na motoru je kompletno uređena glava novi hidropodizaci vodilice gumice blok busen vracen na standard sa goetz kosuljicama novi prstenovi stavljeni isto goetz novi leteci glyco dizne nisu dirane kao ni bosch pumpa i turbina. Tek je napravljeno 250 km sa novim motorom zanima me dali je to normalno dok sve ne sjedne,dali ce prestati dimiti

ODGOVOR:

U svakom slučaju treba najprije razraditi motor ( oko 2.000 km ) i nakon toga vidjeti rezultate . Tada treba na hladno izmjeriti kompresiju i normirati potrošnju ulja . Kompresija mora biti veća od 30 bara a potrošnja ulja ne smije biti veća od 0,15 l/1.000 km . Ako se izmjerene razlikuju od navedenih onda obavljeni radovi nisu obavljeni u skladu s pravilima struke . Detaljnije objašnjenje mogu dati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - OSJETI SE BENZIN I MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 24.10.2015 13:06:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, Tražio sam po stranici i nisam našao ništa slično mom problemu. Naime, vozim VW Polo 98.god 1.4 44kW. Problem je taj da kada se motor zagrije i upalim nekoliko el uredaja u autu, motor postane jako nemiran na leru (600-1300okr) i smrdi benzin jako, do te mjere da nakon dužeg stajanja guši u kabini. Kompjuter je izbacivao grešku lambda sonde koja je zamijenjena drugom i stanje se nije popravilo. Kada mu smanjim broj potrošača onda se stanje relativno smiri, ali i dalje radi grubo, pod gasom gotovo kao neki dizel (ne znam je li to normalno za te motore). Također da napomenem da su prije zamijenjeni kablovi svjecica i razvodna kapa novim. I ne znam koliko moze biti povezano sa problemom da se jednom dogodilo da je za vrijeme jake kise ostao bez gasa, ugasio se i satima ga nisam mogao pokrenuti jer kada bih opet upalio auto, na prvi pritisak gasa bi se zagusio i ugasio odmah.

ODGOVOR:

Svi radovi koje ste radili na vozilu ne znače ništa jer i dalje postoje neispravnosti i motor loše radi . Najskuplji popravci su kada se na pamet mijenjaju pojedini dijelovi a rezultata nema . U ovom slučaju treba sistematski pregledati sve dijelove i sklopove te tako točno defektirati sve neispravnosti . Mi ovakvih slučajeva imamo vrlo često za defektažu i za popravak i to uspiješno rješavamo . Ovom prilikom ne bi Vam navodio dvadesetak i više mogućih neispravnosti jer od toga na bi imali koristi . Navesti ću samo kako se radi ispitivanje i redoslijed ispitivanja . Najprije se ispituje mehanički sustav motora , nakon toga elektronski sustav dobave goriva, zatim sustav za stvaranje iskre na svjećicama i na kraju sustav za upravljenje motorom .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - GASE SE KONTROLNA SVIJETLA I MOTOR ?

Datum objave: 22.10.2015 14:41:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem na VW Golfu 4 1.9TDI 74kw. U početku kada sam dao kontakt, lampice su uredu, ali kad okrenem kljuc do kraja auto samo "crkne", znaci motor i sva elektronika,svjetla, zmigavci itd sve se ugasi. Ako vadim kljuc i okrecem nista se ne dogada, svev dok ne otvorim vrata i naglo ih zalupim, onda se pojavi opet digitalni sat, mjerac kilometara, radio u safe mode i traži kod. Često trebam više puta lupat vratima, da bi ga napokon uspio upalit. No onda je stvar postala gora, auto je tako crkavao na raskrizjima i treba mi vremena da ga pokrenem, a sad se vise ne moze nikako upaliti. Jedva sam ga uspio i zaključati. Također sam otkrio da mi je pod iza suvozacevog sjedala natopljen vodom i osjeti se vlaga u zraku. Osigurace sam mjenjao sve i ispitivao rade li. Zanima me mogu li takvi simpomi biti povezani s tom vodom ispod sjedišta, jeli možda neki relay u pitanju ili Bosch pumpa? Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema Bosch pumpu . Problem može biti ; električna instalacija, pojedini elektronski i električni dijelovi , pad napona ili prekid struje na pojedinim električnim konektorima , kontakt brava, elektronski modul stupa volana . Naravno da uztok može biti voda i vlaga u vozilu i to najprije treba rješavati . Po potrebi javite se opet ako ima nekih nejasnoča .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - CRNI DIM ?

Datum objave: 10.10.2015 17:48:18
Slika
PITANJE:

Postovani vasnik sam golfa 5 1.9tdi.2008g.92000km. U zadnje vrijeme primjecujem da vozilo vise dimi.Dim je izrazeniji po noci kad netko vozi iza mene,pogotovo na opterecenju(Uzbrdici)kod naglog ubrzavanja izbaci dimnu zavjesu.Uglavnom primjecujem da je dim konstantan u manjem omjeru i da ga ima i previse za tako novije vozilo servisirano u ovlastenom servisu,u par navrata je provjeravan i problem kod njih,međutim kazu da nema nikakve greske na kompjuteru.Sa moje strane vozilo trosi 1.l ulja na 15000 km,505.01 castrol.Na leru kod dodavanja gasa zadimi crno,kad drzim okretaje dim se ne primjecuje.Nista ne lupa,auto ide normalno.Što da napravim?

ODGOVOR:

Mogući uzroci pojave crnog dima su : začepljenje na usisnim kanalima glave motora, nečistoća u usisnom kolektoru, niski tlak turbine prilikom ubrzanja, EGR ventil, dize, filter zraka, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, začepljenje na ispušnom sustavu, ECU centrala motora. Osnovni zadatak servisa je da neposrednim uvidom i sistematskim pristupom otkrije neispravnost i da predloži rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - MUČI ME PROBLEM ?

Datum objave: 24.09.2015 10:59:32
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, imam Golfa III,benzinac,98 godište,Uuredno servisiran.Već duže vremena me muči isti problem-kad je auto dobro ugrijan ugasi se u vožnji i "izbaci"kompletnu struju(npr.ako su svjetla upaljena ugase se i sl.). Također, primjetio sam i da mu na ugrijan motor u leru oscilira broj okretaja.Kad se tako ugasi ponekad odmah upali (čak i u vožnji, nakon sekunde-dvije),a ponekad tek kad se ohladi.Na kompjutorskom pregledu kod servisera pri takovom gašenju nije pokazao nikakvu grešku.Temperatura motora nikad ne prelazi 90 stupnjeva i pumpa vode je nova, ali ponekad imam osjećaj da "kasno"pali ventilator - npr. nekad ga kad uredno pali dok vozim,ponekad tek kad stanem i ugasim motor. Dali je možda u pitanju napajanje strujom (vizualno su svi kablovi uredni i motor ne trokira), npr. razvodnik paljenja ili indikator temperature motora?!Iskreno Vas molim za Vaš brzi odgovor i mišljenje, odnosno savjet što bi moglo biti u pitanju.Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ploča s osiguračima i relejima, pojedini kontakti električne instalacije, pad napona u pojedinim električnim vodovima, pad napona između mase vozila, ostali netipični uzroci . Naveo sam što bi moglo biti a kvar se može otkriti samo neposrednim uvidom i ispitivanjem na vozilu . Tu ne pomaže nikakav kompjutor nego inteligentan djelatnik autostruke .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,3 i. - ZAMJENJEN SENZOR A NEMA REZULTATA ?

Datum objave: 18.09.2015 11:35:37
Slika
PITANJE:

imam passata 2.3.V5 125 kw-170ks 2003 godište sa ugrađenim plinom . gori mu lampica od motora ,na dijagnozi kažu da je gornji senzor bregaste .ima dva senzora ipromjenio sam oba ipet ista stvar.Auto na uzbrdici nemože povuči padaju mu obrti i nejde muči se druga ,treča ,akad dođe na ravno opet normalno ide.. pozdrav..

ODGOVOR:

Od dijagnostike koju ste radili nema nikave koristi jer ste napravili trošak a kvar je prisutan i dalje . Najbolji način da riješite kvar je da kvar otklanja servis koji će raditi dijagnostiku . U tom slučaju ako servis ne uspije otkloniti kvar Vi nemate nikakav trošak jer rezultat nije postignut . Ako servis uspije otkloniti kvar onda Vi imate garanciju na ugrađene dijelove i na obavljene radove . U ovom slučaju MOGUĆE neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, začepljenje auspuha i sl . ) , filteri, injektori, nečist rezervoar, regulator tlaka goriva, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor položaja zaklopke snage, senzor temperature motora, električna instalacija, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, ECU centrala . 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,4 i. - MOTOR LOŠE RADI ?

Datum objave: 19.08.2015 13:35:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa golfom 3 1,4 benz,95.god. Dešava mi se da mi motor trokira najčešće u drugoj brzini recimo kada usporavam prije ležećeg policajca popnem se na njega,spustim i dodajem gas a on pocne stucati i nekako sporije ubrzava nego obicno. Nema pravila dali je auto hladan ili zagrijan.Nedavno mi je skuren katalizator mozda i to ima veze,promijenio sam i lambda sondu i cijeli ispusni sistem,svječice,kablove,kapu,rotor,bobinu...ima i neki mali plavi ko vakuum ventil i to je mijenjano e sad neznam samo jel strelica na njemu ide prema motoru ili prema nekakvom ugljenom filteru,preostaje mi jos pumpa goriva ali ona radi i baca uredno gorivo.Ulio sam i u gorivo onaj STP engine cleaner i jedno vrijeme je auto isao ko metak ali kad sam potrosi taj tank opet sve isto. Vec sam lud od svega toga i neznam sto da radim molim vas pomozite. Unaprijed hvala. Lp Tomislav

ODGOVOR:

Amaterski pristup defektaži kvara ili kvaova nije dobar jer se bazira na zamijenu pojedinih dijelova na osnovu pretpostavki a ne naosnovu stručnog ispitivanja pojedinih dijelovai sklopoova. Na taj način se nepotreno prave troškovi a rezultata nema . U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijanostiku motora i tada će se sigurno znati što je neispravno i cijena popravka . Moguće nespravnosti su : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštaje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, zaklopka snage, elektronski modul zaklopke snage, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, električna instalacija, senzor radilice, senzor temperature motora, EVAP ventil rezevoara ) , susstav paljenja ( loša iskra na svjećicama, bobina, kablovi ) , ECU cetrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 SR - NEKA VRSTA EKSPLOZIJE ?

Datum objave: 12.08.2015 11:28:16
Slika
PITANJE:

Golf 4 1.6sr 74kw akl Postovani! imam problem s gubitkom snage, skroz je ljen do te mjere da na mokrom asvaltu ne moze da zaslajfa. u voznji skroz slabo povlaci. u voznji pri visokim obrtajima samo od jednom trzne i krene. kod turiranja dodje do neke vrste eksplozije koja se cuje kod filtera zraka. lamda sondu sam zamjenio i stavio univerzalnu ngk obriso gresku i nekih 10km je iso malo bolje i samo se ugasio kad sam pustio gas, nakon tog sve po starom. sad mi pokazuje gresku na sondi da su vrjednosti vise od limita.

ODGOVOR:

Poštovani, Vama je sigurno poznata činjenica da se točan uzrok ili neispravnost može napraviti neposrednim uvidom na vozilu jer se tada radi dijagnostika i pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova . Tada se točno dolazi do spoznaje koje su neispravnosti i kolika je cijena popravka. Dijagnostika može potrajati od 1 sat do 1 dan a nekada i duže . Na Vašem vozilu su moguće neispravnosti : mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, bregasta osovina, brtva usisnog kolektora, začepljenje auspuha, elektronski sustav ubrizgavanja, pojedini senzori motora, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, leptirasti ventil, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, kablovi, bobina, električna instalacija motora, ECU centrala .Kao što vidite ima puno mogućih , potencijalnih kvarova i zato je potrebno poštivati postupak koji sam naveo ( točna defektaža kvara ) .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 10.08.2015 21:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje.prije par dana sam mijenjao set kvačila sa zamašnjakom na passatu b6 2006 godina,1.9 tdi 77 kw.pređeni kilometri 240 000.mehaničari su mi ti izmijenili jer mi je lupkalo u leru i teže je šaltao brzine.sad mi je to dobro ali mi se javio problem kad ga palim na radnoj tm(kad je vruć)dogodi se udarac,čak nekad i ne upali,kad je hladan sve u redu,opet zamajac udara pri paljenu,a stavljen je novi sachs kakav je i bio.dali je možda stavljeno krivo ili..

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da se zamašnjak ne može krivo ugraditi . Moguće neispravnosti su: zamašnjak ( iako je novi ) , akumulator, elektropokretač . Na zamašnjak sigurno imate garanciju jer ste ga kupili kod provjerenog dobavljača ili ga je nabavio servis koji također daje garanciju na ugrađene dijelove .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - CRNE SVJEĆICE ?

Datum objave: 21.07.2015 14:32:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za polo 1.0 iz 1998 godine-benzinac Naime, u zadnjih 3 mjeseca sam već 3 puta mjenjao svjećice i svaki put su izgledale užasno ( s crnim tvrdim slojem gareži )... Auto se prije toga često gasilo i loše radilo u nižim brzinama, a pri većim je bilo sve super. Da li navedeni problem uništavanja svijećica može bit zbog bobine ? Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Crne svejećice postaju zbog lošeg sagorijevanja ( velika količina goriva ili neki drugi problem ) . Moguće neispravnosti su : loša iskra na svjećicama ( može biti i bobina ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Nemojte mijenjati ni jedan dio dok ne napravite dijagnostiku i dok točno ne defektirate kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - INTERCOOLER ?

Datum objave: 08.06.2015 20:22:20
Slika
PITANJE:

Dali mi se u golfa 2 1.9 td isplati postavljati inercooler. Kolke su šanse da je auto brži? Dali mogu staviti intercooler od nekoga drugog auta,dali če mi auto biti onda tromiji pri malim brojevima okretaja ili će biti brži jer ga želim da bude brži za početak nego što je i dali ako postavim intercooler moram otvoriti malo bosch pumpu ?

ODGOVOR:

Jedina uloga intercoolera ( hladnjak zraka ) je da ohladi zrak kojega tlači turbina u usisni kolektor i motor . Hladniji zrak je gušči i zbog tog au cilindar može ući veća količina zraka . Uz veću količinu zraka treba povećati i količinu goriva. Osobmo se ne bavim takvim improvizacijama . Vi možete pokušati ugraditi bilo koji intercooler , međutim samo time nećete postići veliki efekt . prije svega provjerite kompresiju motora i čistoću usisnih kanala . Kompresija bi trebala biti preko 30 bara a usisni kanali potpuno čisti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PREGRIJAVANJE KOČNICA

Datum objave: 04.06.2015 12:22:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim vw polo 2008 godina 1.2. benzinac.Prije dva mjeseca mjenjao sam disk plocice na auto, ali sada prije par dana vozio sam se po jako brijegovitom području i meni su se zadimile kočnice, ali mi nikakva lampica ne svjetli da je nesto otislo i sada vise nema problema sa kocenjem jedino znaju cvilit pa me zanima u cemu je problem? LP

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli ukazuje na to da su se pregrijale kočnice (disk pločice). Pojava cviljenja je posljedica pregrijanosti disk pločica. Ugradite nove disk pločice i problem će biti riješen. Ako želite dođite na besplatni pregled. - 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - LUPKANJE

Datum objave: 28.05.2015 21:09:59
Slika
PITANJE:

golf 4 tdi 2000.god. problem kod kretanja ili ti mijenjanja brzina osijeti se luft i da se nesto pomijera naprijed nazad te lupkanje kad se ta radnja dogada,lupanje se osijeti ispod mijenjaca,to jest u gitribi..prvo sam mislio da je prednji nosac motora i kad sam to promijenuo ono se isto lupanja dogada..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Pregledom Vašeg vozila možemo vrlo brzo i točno defektirati kvar i isti otkloniti. Moguće neispravnosti su: pogonske osovine,homokinetički zglobovi,pojedini dijelovi ovjesa,nosači motora,hvatišta ovjesa,istrošenja u transmisiji, ostali netipični uzroci

na vrh Povratak na vrh