Danas je: 31.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,0 i. - CRNE SVJEĆICE ?

Datum objave: 21.07.2015 14:32:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam pitanje vezano za polo 1.0 iz 1998 godine-benzinac Naime, u zadnjih 3 mjeseca sam već 3 puta mjenjao svjećice i svaki put su izgledale užasno ( s crnim tvrdim slojem gareži )... Auto se prije toga često gasilo i loše radilo u nižim brzinama, a pri većim je bilo sve super. Da li navedeni problem uništavanja svijećica može bit zbog bobine ? Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Crne svejećice postaju zbog lošeg sagorijevanja ( velika količina goriva ili neki drugi problem ) . Moguće neispravnosti su : loša iskra na svjećicama ( može biti i bobina ) , senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, potenciometar leptirastog ventila, lambda sonda, injektori, regulator tlaka goriva, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Nemojte mijenjati ni jedan dio dok ne napravite dijagnostiku i dok točno ne defektirate kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TD - INTERCOOLER ?

Datum objave: 08.06.2015 20:22:20
Slika
PITANJE:

Dali mi se u golfa 2 1.9 td isplati postavljati inercooler. Kolke su šanse da je auto brži? Dali mogu staviti intercooler od nekoga drugog auta,dali če mi auto biti onda tromiji pri malim brojevima okretaja ili će biti brži jer ga želim da bude brži za početak nego što je i dali ako postavim intercooler moram otvoriti malo bosch pumpu ?

ODGOVOR:

Jedina uloga intercoolera ( hladnjak zraka ) je da ohladi zrak kojega tlači turbina u usisni kolektor i motor . Hladniji zrak je gušči i zbog tog au cilindar može ući veća količina zraka . Uz veću količinu zraka treba povećati i količinu goriva. Osobmo se ne bavim takvim improvizacijama . Vi možete pokušati ugraditi bilo koji intercooler , međutim samo time nećete postići veliki efekt . prije svega provjerite kompresiju motora i čistoću usisnih kanala . Kompresija bi trebala biti preko 30 bara a usisni kanali potpuno čisti .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PREGRIJAVANJE KOČNICA

Datum objave: 04.06.2015 12:22:27
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vozim vw polo 2008 godina 1.2. benzinac.Prije dva mjeseca mjenjao sam disk plocice na auto, ali sada prije par dana vozio sam se po jako brijegovitom području i meni su se zadimile kočnice, ali mi nikakva lampica ne svjetli da je nesto otislo i sada vise nema problema sa kocenjem jedino znaju cvilit pa me zanima u cemu je problem? LP

ODGOVOR:

Dim koji ste vidjeli ukazuje na to da su se pregrijale kočnice (disk pločice). Pojava cviljenja je posljedica pregrijanosti disk pločica. Ugradite nove disk pločice i problem će biti riješen. Ako želite dođite na besplatni pregled. - 

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - LUPKANJE

Datum objave: 28.05.2015 21:09:59
Slika
PITANJE:

golf 4 tdi 2000.god. problem kod kretanja ili ti mijenjanja brzina osijeti se luft i da se nesto pomijera naprijed nazad te lupkanje kad se ta radnja dogada,lupanje se osijeti ispod mijenjaca,to jest u gitribi..prvo sam mislio da je prednji nosac motora i kad sam to promijenuo ono se isto lupanja dogada..unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Pregledom Vašeg vozila možemo vrlo brzo i točno defektirati kvar i isti otkloniti. Moguće neispravnosti su: pogonske osovine,homokinetički zglobovi,pojedini dijelovi ovjesa,nosači motora,hvatišta ovjesa,istrošenja u transmisiji, ostali netipični uzroci

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 14.05.2015 14:15:13
Slika
PITANJE:

Poštovani...molim Vas ako možete da mi pomognete...imam polo 1,0 motor,benzinca,na leru hladan radi odlično i kako se grije sve lošije radi na leru.Gas prima super ali okretaji motora padnu na 500 pa se opet dignu do 900 a nekad se i zgasi motor.Nekad zapalim grijač zadnjeg stakla pa imam osjećaj da onda radi bolje ili mi se samo čini.Probao sam staviti i drugu zaklopku,i novi je razvodnik palenja,faza je u redu.grešku je imao na lambda sondu ali smo i nju ištekali i nije bilo bolje....čak smo probalo staviti i drugu i nema pomaka na bolje.Unaprijed hvala,pomagajte :)

ODGOVOR:

Na vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i onda se može točno znati što je neispravno . Postupak ispitivanja je slijedeći : ispitivanje mehaničkog stanja motora, ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje sustava za upravljanje motorom . Iz ovoga možete zaključiti da se praktički ispituju svi dijelovi i sklopovi . Ne može se na daljinu i bez neposrednog uvida točno navesti koji je uzrok i što je neispravno . Mogu vam sada navesti još dvadesetak MOGUĆIH neispravnosti ali od toga opet nećete imati koristi ( mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, injektori, pojedini senzori ili davači, električna instalacija motora, regulator napona, osciliranje napona, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - GASI SE I LOŠE RADI ?

Datum objave: 30.04.2015 09:09:42
Slika
PITANJE:

Poštovanje,imam polo 1.4 16v 2000 god.Problem je u tome da mi se pri niskim okretajima kad prilatim semaforu i ili usporavam auto jednostavno ugasi i odmah ga upalim.Mijenjana je lambda sonda klapna čista,check engine je upaljen pa se ugasi,a zanimljivo je da lampica epc stalno svijetli čak kad je auto ugašeno i kljuć izvađen,bio kod električara njemu pokazuje grešku mješavine zraka,bobinu sam mislio i onako zamijeniti jer mi je mehaničar rekao da je malo napukla,ali da mogu sa takvom voziti,neznam u čemu bi mogao biti problem,možda u nekom senzoru npr.radilice???šta je taj epc??dali on utjeće na stanje u motoru??zaboravio sam vam reći da auto ima plin i da mi se to dešava u vožnji sa plinom,nadam se da ćete me moći usmjeriti u rješavanje problema,puno hvala unaprijed

ODGOVOR:

Vi do sada niste posjetili ni jedan ozbiljan servis , Servisi u kojima ste bili nisu radili detaljnu dijagnostiku nego su samo na kompjutoru očitali nekeve greške i to je sve . Na taj način se ne može točno defektirati kvar/kvarovi . Kvarovi se mogu defektirati pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . ispitivanje nije gotovo u jednom danu , nekada može potrajati i duže. Moguće neispravnosti su : pojedini dijelovi sustava za stvaranjeiskre na svjećicama, pojedini dijelovi sustava dobave goriva ( elektronsko ubrizgavaqnje ) , mehaničko stanje motora, upravljački sustav motora, električna instalaqcija motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2 - GUSTI PLAVI DIM

Datum objave: 24.04.2015 20:16:45
Slika
PITANJE:

Postovani. Imam golfa 2 diesela koji ne trosi puno ni ulja ni goriva, tjedno sa njim napravim oko 400 kilometara i auto vozi bez poteskoca, u normalnoj voznji ne dimi ali pri svakom paljenju motora nakon malo duzeg stajanja gusti plavi dim izadje iz auspuha i napravi ogroman oblak i to se desava samo pri paljenu ,koji bi mogao biti problem .Hvala

ODGOVOR:

Ako je spomenuti dim bijelo-plave boje i ako ima miris po ulju, onda je to ulje koje se nakupilo u usisnoj grani a došlo je kroz cijev za odušak od ulja. Uzrok su najčešće istrošeni klipni prstenovi. Stručnim pregledom motora, može se točno ustanoviti da li je uzrok to ili nešto drugo. Po potrebi se javite.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 5 1,9TDI-TRESE;NEMA SNAGU

Datum objave: 13.04.2015 18:46:15
Slika
PITANJE:

Imam wv golf 5 1.9 TDI Tijekom gradske voznje auto ide normalno a kad je veči pritisak i dode iznad 2000 obrtaja auto pocinje tresti i nema vise jaku snagu,kad se brzina smanji auto opet normalno ide ali kad stanem do kraja on se sam ugasi i nece vise upalit,opet upali nakon 10-15 mi.ali uz pomoc gasa. Mehanicar mi je mijenjao tandem pumpu,pumpu u rezervoaru,filter goriva i gumice na diznama ali se to sve natrag ponavlja.Sad su mjerili temperaturu nafte koja je dosezala 70C. Sto bi to moglo biti?

ODGOVOR:

Vaše vozilo bi trebalo još temeljitije pregledati, stručno i sistematski.Tada bi se sigurno našao uzrok i predložiti rješenje. Treba sumnjati na nečist rezervoar,pojavu zraka u gorivu,senzor radilice, EGR ventil,električnu instalaciju motora,ECU centralu motora,senzor pedale gasa. Ako ne riješite problem, javite se pa ćemo mi to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - NESTABILAN BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 07.04.2015 21:12:24
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meiću nedavno sam kupio vw Polo Clasic 1.6 74kw 1998g benzinac.Nedavno se mi pojavio problem prilikom jutarnjeg paljenja,motor upali odmah al ako ne drzim gas odmah ugasi il okretaji motora padnu ispod 400 okr/min. pa svejedno ugasi.Kad se motor ugrije nakon 20 do 30 sek. radi normalno.Par puta se javio taj problem i kad je topao motor al tad radi sa jedva 400 okr/min.Radio mehanicar ciscenje zaklopke spojio na komp. greske izbrisao al se problem ponovno javlja.Molim pomoc.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektronika zaklopke snage, senzor temoereture motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, injektori, nečist rezervoar, električna instalacija motora, ECU centrala, mehaničko stanje motora, ostale netipične neispravnosti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - VARIRAJU OKRETAJI

Datum objave: 01.04.2015 21:21:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, Golf 4 TDI (74 kw PD), prešao 195 000 km. Prilikom međuubrzanja (pretjecanje), recimo vozim na 2500 okr i pritisnem papučicu gasa u pod, okretaji se naglo podignu do 3000 pa se zatim spuste na 2800 bez da pustim papučicu gasa i zatm se stabiliziraju. Zanima me koji je uzrok variranja okretaja i to uglavnom prilikom jačeg ubrzanja. Auto starta dobro i nema problema, problem se javlja baš u rasponu okretaja gdje motora daje najviše snage. Samo da napomenem da sam stavio novu tandem pumpu, tako da ona nebi trebala biti problem, mada dok sam ima staru tandem pumpu koja je puštala gorivo taj mi se problem znao pojavljivati. Dali je problem u spoju crijeva, dovodu goriva, zraka. Hvala za brzi odgovor. lp. Mario

ODGOVOR:

Kada se napravi stručni pregled motora, točno će se znati što je neispravno i cijenu popravka.Moguće neispravnosti su pojedini senzori motora,dize, nečist rezervoar,pojava zraka u gorivu,električna instalacija motora. Ako ne možete riješiti problem u svom kraju, dođite do nas.

 

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 MPI -NE RADI MIRNO U LERU

Datum objave: 29.03.2015 22:38:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću,imam pitanje u vezi sa automobilom vw polo variant 1.4 MPI 1998.g ,prešao je oko 280000,ima servo i kompjuter .Znači na autu je napravljen servis promijenjen je set remenja,svjećice,termostat,kućište termostata,razvodna kapa,akumulator,instrument ploča,ulje,antifriz. Uglavnom auto ne radi mirno u leru kad se malo zagrije ,okretaji padnu na 500,600 pa se dignu na 1500 i tako stalno,inače u vožnji normalno radi jedino kad skreće u neki zavoj pod 90° počne se malo gasit i trzat. Ako mi možete reći u čemu je problem bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Poštovani, točan uzrok se može otkriti samo neposrednim ispitivanjnjem na vozilu a ne na daljiinu. mogući uzroci mogu biti brojni : nečist sustav za dobavu goriva, pojedini senzori motora, električma instalacija motora, sustav za upravljljanje motorom, ECU centrala. U našem servisu možemo otkriti i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-NAMA SNAGE

Datum objave: 24.02.2015 14:45:57
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam problem na golf3 1.9 Tdi 90ks, turbina ne radi, auto je sad kao obican dizel, pali na zub, ne dimi nista. Bio kod mehanicara i rekao mi da ne radi neka stangica, da bi trebao na kompjuter da se vidi greska. Kao da je nesto s elektrikom. dal znate sta bi to bilo? Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trba provjeriti sljedeće:senzor tlaka turbine,elekro-vakumski ventil,podtlak iz vakum pumpe,podtlačne cijevi,cijevi turbine,membranski ventil na turbini,turbinu,EGR ventil,električnu instalaciju,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-GASI SE

Datum objave: 01.03.2015 19:43:58
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam golf 3 1.9tdi afn motor 81 kw 110 konja.Vec duzi perido skoro pa tri mjeseca se mucim s autom tako da mi se skoro vakih tjedan dana auto ugasi recimo kojih cca 100 km kad napravim se ugasi i to se negad zna desit u voznji izgubim pritisak na gas i zgasi se ili na mjestu pocinju rast obrtaji i padat i zgasi se.Promjenio sam filter goriva sva crijeva po motoru stavio dva nepovratna ventila promjenio nepovratni ventil na filteru i gumicu promjenio na plovku gumice ali auto se i dalje ugasi i nakon sta se ugasi treba ,u jako dugo da upali.Kad ga spojim na bocu direkt u bosch pumpu pali iz prve ali u filteru ostaje bez goriva.dali sam stvara vakum ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Osnovna neispravnost je pojava zraka u sustavu za dobavu goriva.Na Vama i Vašim sposobnostima je da otkrijete kritično mjesto,da obavite potrebnu doradu i popravak i tako trajno riješite kvar. Moguće neispravnosti su rezervoar,cijevi dovoda i povrata goriva,kućište filtera goriva, priključci na dizama,regulator količine goriva,glavni ležaj visokotlačne pumpe,solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva,visokotlačna pumpa,ostali netipični uzroci. Ako niste riješili problem možemo se baviti Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD-BIJELI DIM NA AUSPUHU

Datum objave: 28.02.2015 19:32:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću Imam golf 5 2007, godište, predjenih 239 000KM. Bijel dim na auspuhu kada dodam gas jos veći, odem kod majstora kaze gumice na diznama, zamijeni ih prodje 10mj, ponovno isto ja kod istog majstora kaze opet gumice i ne garantuje da će i toliko izdrzati jer diznu drzi jedan vijak koji navodno nakon toliko km vise nije dovoljan tj doslo do je blagog ostecenja i gumice se navodno brzo potrose propuste.Sta da radim moze li biti do kvaliteta dizni, da li postoji i koje bi bilo najkvalitetnije rijesenje. Ja sam iz Bosne i nije problem došao bi i do Vas ako imate klalitetno rijesenje. Veliko HVALA

ODGOVOR:

Kvalitetno rješenje je točno defektirati kvar,predložiti rješenje i kvalitetno obaviti potrebne radove. Najvjerojatnije treba skinuti glavu motora,obaviti potrebne radove na glavi motora,sve skupa složiti i dati garanciju na obavljene radove i ugrađene dijelove. Predviđeno vrijeme popravka je 3-5 dana. Cijena se može znati nakon točne defektaže motora. Ako želite mi se možemo baviti vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 29.12.2014 08:46:54
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim golf 4 1.9 tdi. Kod prvog paljenja kad je motor hladan pojavi se poveca kolicina bijelog dima. Jakog je mirisa i ne prestaje dimiti ni dok se vozim. Kad se temperatura popne iznad 70 stupnjeva onda prestane. Nema nikakvih poteskoca kod rada motora. Vozio lokalnom mehanicaru i nista nije otkrio. To mi se desilo prvi put prije tjedan dana dok sam stojao na semaforu (bio hladan motor) zadimio se toliko da nisam vidio aute oko sebe. Dignem haubu i vidim da fali antifriza provjeravao par dana prije, uspem do max. Prestao dimit sve dok se ne ohladi. Svaki dan gledam antif. nefali nista, dobro radi, majstor nezna sta mu je, pa da pitam strucnu osobu. Ako (mozda) znate sto bi moglo biti dolazim kod vas! Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzrok je ulazak rashladne tekućine ( antifriz )  u cilindar . Spomenuta tekućina se u cilindru na visokoj temperaturi pretvara u paru koja u vidu bijelog dima izlazi kroz auspuh. Ovo stanje treba što prije rješavati kako ne bi došlo do većeg i skupljeg oštećenja u motoru. Javite se telefonom , najprije ćemo točno defektirati kvar a nakon toga predložiti kvalitetno rješenje .  .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - TKO JE KRIV ?

Datum objave: 28.11.2014 10:07:22
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posedujem VW Passat 1.8 benzin 1995 god. 66kw. imam problem sa zadnjim desnim kompletnim kocionim dobosom naime osnovni je bio los i zamjenio ga novim u servisu desilo se sledece da mi je procurilo uk ulje, pa mezanima ako je bilo sve uredu da postavljanjem novog procurilo ulje. Znaci samo desna zadnja ljeva je ok. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju krivac nije ni servis ni Vi kao vlasnik vozila. Krivac ili uzrok je dotrajali kočni cilindar . U ovom slučaju je popravak trebalo obaviti na slijedeći način : zamijeniti oba kočna cilindra, zamijeniti kočne papuće ( pakne ) , zamijeniti oba kočna bubnja, po potrebi zamijeniti sajle ručne kočnice . Na taj način bi dugoročno riješili problem i imali odlične zadnje kočnice .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 27.11.2014 07:06:27
Slika
PITANJE:

Poštovani G Meić.- Lijepo Vas molim da mi pokušate detektirati kvar na vozilu VW TOURAN 1,9 TDI, 77 KW, 2006.g. oznaka motora:BXE. Dakle vozilo ima 300000 km, redovito održavano. motor osvježen sa dijelovima prve ugradnje., međutim prilikom izmjene seta kvačila i dvomasenog (plivajućeg ili aktivnog) zamašnjaka napravio sam grešku i stavio tvrdi zamajac uz odgovarajući mu set kvačila. Tom prilikom dolazi do cijelog niza problema... auto na stubnoj dizalici i u vožnji se treska kao da je u debalansu, dali gume, možda poluosovine ili taj tvrdi zamašnjak ili možda mjenjač obzirom da mi teško ulazi u petu brzinu i "krči" prilikom ubacivanja u istu. Skinuo sam i mjenjač i poluosovine i stavio sve NOVO. Da li je moguće da mi se auto trese zbog mogućeg debalansa zamajca?! P.S Znam da plivajući z. umanjuje udarce i vibracije ali ovo stanje ne znanja četvorice mehaničara koji su mi svi zajedno dali oprečna mišljenja je ne izdrživo. Sa štovanjem.- Damir Prusina

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu obični zamašnjak svojom konstrukcijom i težinom ne može kompenzirati vibracije koje stvaraju motor i mjenjač . Zato je izmišljen i konstruiran dvomaseni zamašnjak . Ako je Vaše vozilo sa starim zamašnjakom ispravno i bez trzaja funkcioniralo , to znači da kakda ugradite odgovarajući set spojke i odgovarajući dvomaseni zamašnjak vibracije i trzanje koje ste opisali će nestati a šaltanje će biti ugodno i komforno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK ?

Datum objave: 14.11.2014 13:44:33
Slika
PITANJE:

Zujanje na 2200 RPM 1.9 TDI Pozdrav, imam pitanje vezano za golf 5 1.9TDI 66KW, 2005. Imao sam kvar na putu gdje mi je pukla jedna od cijevi (bakrena) EGR sustava. HAK tehničar mi je začepio sustav da bi turbopunjač mogao raditi normalno, a kad sam stigao s puta, mehaničar je uvidio da se raskidao hladnjak ispušnih plinova i druga (siva) cijev. Nabavio sam sva tri dijela, mehaničar je sve sastavio, ali od onda postoji jedan mali iritrajući problem. Isključivo pri vožnji, i to više u nižim stupnjevima, pogotovo u 2. stupnju, čujem zujanje u rasponu 2100-2200rpm.Dakle, čuje se relativno kratko u ubrzavanju, a kada jače stisnem gas, čuje se jače i vibracija koja ide uz zvuk je intenzivnija. Kada jako polako ubrzavam, vibracija i zvuk ne postoji. Nisam primjetio gubitak snage i slične manifestacije. Na početku mi nije smetalo, sad mi je malo iritantno. Od tog servisa sam prešao 10 000km i još koji mjesec pa ću na servis s tim upitom, a s obzirom da iscrpno, kvalitetno i studiozno odgovarate, obraćam se vama. Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav, Tomislav

ODGOVOR:

Ako je Vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će on kada obavi pregled Vašega vozila točno defektirati kvar i predložiti rješenje. Prema Vašem opisu pojedini dijelovi ispušnog sustava ili dijelovi za dobavu zraka ulaze u rezonanciju i tako nastaje opisani zvuk. Moguće je da će trebati opet demontirati ugrađene dijelove , dijelove ispušnog sustava, dijelove za dobavu zraka i na taj način otkriti uzrok i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh