Danas je: 22.08.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,4 i. 16V - ZUJANJE PUMPE GORIVA ?

Datum objave: 05.08.2014 12:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, već par dana tražim nekoga tko će mi utvrditi i otkloniti problem na automobilu, ali očito su već svi u mislima na godišnjem ili stvarno ne znaju svoj posao, a ja sam već stvarno lud, pa si pomislim ako mi vi ne budete znali pomoći onda ne znam tko bude... Uglavnom, automobil je sljedeći: VW Polo 2005.g., 1.4 16V benzin, 74kW, 150000km. Prije par dana sam čuo zujanje kod zadnjeg desnog kotača, tj. između kotača i pumpe za gorivo. Svi su mi rekli da je pumpa već pri kraju pa zbog tuga jače zuji. I tako ja, vjerujući u njihovu profesionalnost i znanje, odvezem auto kod majstora i promijene mi pumpu, a kad li ono čuda opet zuji i s novom pumpom! :-( Došao sam kod drugog majstora i nisam mu rekao ništa za pumpu, a on kao iz topa opali da treba mijenjati pumpu jer je pri kraju, a pumpa nova stavljena dan ranije! Preklinjem za pomoć i uzdam se u vaše znanje!!! Ako treba dotjeram auto kod vas kad već ovdje nema sposobnih majstora za utvrditi i otkloniti kvar! Jedva iščekujem Vaš odgovor! Hvala Vam najljepša! Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok pojačanog zvuka dobavne pumpe ne mora biti sama pumpa nego regulator tlaka goriva. Spomenuti regulator održava radni tlak goriva u sustavu . Na Vašem vozilu tlak goriva ( kada se upali kontakt ) treba biti 3 bara a kada se upali motor onda tlak goriva treba biti 2,5 bara . Ako je regulator tlaka neispravan onda tlak goriva može narasti i iznad 5 bara . To je veliko hidraulično opterećenje za pumpu i tada ista počne stvarti pojačene zvukove ( zujanje ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TEŠKO SE ŠALTA ?

Datum objave: 29.07.2014 07:01:24
Slika
PITANJE:

Imam golfa četvorku sdi edition 92 god auto je prešao 180.000 km Teško ulazi u prvu brzinu,kod mehaničara smo pregledali getribu birač brina i sve polugice ispostavilo se da je sve u redu sve je podmazano poštelano i sastavljeno natrag,sada se kao lakše šalta ali nije to kako treba biti jer ponekad zapne sada kod prve druge i treće brzine.mehaničar smatra da je sve ispravno i da je uzrok lijevi nosač motora koji dozvoljava kretanje lijevo desno i samim tim u odnosu na nagib auta sprečava lako šaltanje.drugi kaže da treba izmjeniti set lamela.sve u svemu nezna se pravi uzrok teškog šaltanja pa vas molim za savjet i pomoć.

ODGOVOR:

Pravi uzrok i prijedlog rješenja se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Osnovni zadatak svakog automehaničara kojega Vi posjetite je da nakon stručnog pregleda točno defektira sve neispravnosti i predloži rješenje . Ne može netko drugi za njega preuzeti odgovornost i reči mu što da radi . U ovom slučaju treba defektirati : mehanizam za šaltanje brzina, set spojke, istrošenja u samom mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ISPUŠTA PLAVKASTI DIM ?

Datum objave: 23.07.2014 15:59:06
Slika
PITANJE:

Postovani Unaprijed zahvaljujem na vasem odgovoru. Golf 4 99g 1.4 16v sa 250tkm ispusta plavkasti dim u vecim kolicinama. Molim vas za vase misljenje, nebih ga rado otvarao ima li kakve druge pomoci LP iz Karlovca

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; vodilice ventila ili klipni prstenovi . Treći uzrok ne postoji .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - BRISAČI

Datum objave: 28.06.2014 07:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav, golf 4 2004 god, imam problem s prednjim brisačima. Naime, kada ih upalim vrlo sporo i teško se kreću te se čuje neki zvuk (kao kad udarimo prstom o nešto tvrdo) kada se vraćaju u početni položaj. Sporo i teško se kreću neovisno u kojoj su brzini. Da li možete predpostaviti u čemu je problem? Unaprijed zahvaljujem! LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je preveliko trenje na osovinama lijevog i desnog brisača. Poluge brisača treba rastaviti, obraditi osovine, sve dobro podmazati i ponovo složiti . Nakon toga bi to trebalo odlično raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - DA LI JE POTREBNO ?

Datum objave: 29.05.2014 13:47:49
Slika
PITANJE:

Postovani, imam dva pitanja u vezi svog auta, pa vas lijepo molim za pomoc. Naime radi se o passatu caravan 1.9 TDI iz 2003 godine. Auto sada ima 225000 km i redovito je servisiran, te sa njim nemam nikakovih problema. No cuo sam od prijatelja i kolega sa posla da na tim kilometrima se moze dogoditi da auto slabije vuce i da bi trebalo servisirati Bosch pumpu. Iako ja ne vidim nista sporno zelio bih znati da li je to preporucljivo napraviti na ovom broju kilometara. Pogotovo zato sto 5-6 puta godisnje imam vece ture voznje odjedanput po 2000 km, te godisnje prevezem sveukupno 20000 km I drugo pitanje je isto za kuplung, ja jos uvijek nista ne osijecam, ali na toj kilometrazi i to bi moglo doci kraju. Da li te dvije stvari napraviti kao preventivu da se ne dogodi na putu, ili cekati da se pojave simptomi. Ako bi se to jedno i drugo popravljalo, koliko bi to kostalo? Cuo sam, avodno da se ta bosch pumpa ne treba kupovati nova, nego se postojeca popravi za manje novaca, i opet vozi 150000 km. I na kraju, da li se to, ako treba moze kod Vas napraviti. Unaprijed hvala na odgovorima. Lijepi pozdrav, Zdravko Rakaric

ODGOVOR:

Prema godini proizvodnje Vaše vozilo nema klasičnu visokotlačnu pumpu nego tzv. PD ( pumpe dise ) . Ako je to tako onda ne treba ništa preventivno raditi i bez potrebe raditi troškove. Ako je u pitanju spojka to se može napraviti . Međutim prije bilo kakvog zahvata stručnjak može prepoznati da li je spojka pri kraju ili nije . Ako dođete do mene rado ću obaviti kontrolu stanje spojke i dati svoje stručno mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - IZGUBIO UBRZANJE ?

Datum objave: 02.05.2014 07:18:53
Slika
PITANJE:

Postovani, potrebno mi je Vase strucno misljenje. Vozim VW Boru,2001 god.1.9TDI 66kw,228000km presla. Prije par mjeseci sam izgubio ubrzanje, znaci obrtaji idu do "crvenog" ali znatno sporije nego prije. Nemam jaki trzaj sa 1900 obrtaja kao prije nego mnogo blazi. Na vozilu je u zadnju godinu uradjeno: - ciscenje turbine (dva majstora mi potvrdila da je u dobrom stanju i da se ne treba remontovati), - ociscene dizne, - zamijenjen actuator na turbini (vakum dozer turbine), - sva vakum crijeva, - Protokomjer vazduha (maf senzor), - bosh pumpa reparirana u ovlastenom servisu, - kompletan set kvacila sa zamajcem (fiksnim) novo, - veliki servis uradjen kompletan prije 25000 predjenih kilometara, - zamijenjen EGR ventil, - ociscen kompletan usis,kompletan intercoler, - katalizator izvadjen, Prije 15 dana vozilo bilo u AC Quattro na pregledu, kompletno vozilo prema kompjuteru ispravno, svi parametri su dobri, svih senzora i svega drugog sto se moze vidjeti kompjuterskim pregledom. Oni kazu poslije pregleda da je vozilo kompjuterski u potpuno ispravnom stanju. Mjerili su i kompresiju i rekli mi da je sve uredu. Prije odlaska u AC Quattro sam bio kod 5 razlicitih majstora koji imaju kompjutere i ista je dijagnoza bila da je vozilo potpuno ispravno. Ali na zalost to tako nije. Imam znatno sporije ubrzanje i kada dodje brdo ili mala uzbrdica odmah se osjeti mucenje vozila. MNOGO MI JE POTREBNO VASE MISLJENJE JER NE ZNAM VISE NA STA DA SE BAZIRAM. Ni jedna lampica se ne pali niti je upaljena, asolutno sve normalno osim te vuce, tog ubrzanja. Kada upalim auto on radi na 950 obrtaja, kada upalim vozilo ode obrtomjer na 950 a onda u momentu sam spadne na cca 910 i sam se za dvije sekunde vrati na 950 i tako svaki put uradi kada upalim vozilo, ne bitno je li hladan ili vruc motor i onda normalno na 950 stoji uvijek,znaci samo to uradi prilkom paljenja vozila. OVO VAM GOVORIM DA BI VI MOGLI LAKSE RAZUMJETI STANJE DA MI MOZETE PRECIZNIJE RECI NA STA VI SUMNJATE. Od jednog majstora sam dobio informaciju da trebam vidjeti uljnu pumpu. Ne znam zaista jer mi se lampica od ulja NIKADA ne pali a kada je zima prvo paljenje cujem malo "klepetanje" ventila i to samo prestane za 5-10 sekundi. Sada kada je toplo to se ne desava ni na prvo paljenje. DA li ima veze ta uljna pumpa, da li se moze ocistiti i kako? MOLIM VAS NA STO PRECIZNIJEM ODGOVORU NA STA VI SUMNJATE JER ZAISTA NE ZNAM STA VISE DA URADIM JER SAM SVE SKORO URADIO I DAO MNOGO PARA ALI REZULTATA NEMA. UNAPRIJED VEOMA ZAHVALAN... LIJEP POZDRAV

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ispada da je sve ispravno ali i dalje motor nema potrebnu snagu ni ubrzanje . Međutim to nije u skladu sa pravilima struke. Uzrok sigurno postoji samo ga treba znati otkriti i otkloniti . Moguće neispravnosti su sve ovo što ste Vi nabrojili da je ispravno a uz to i slijedeće ; senzor pedale gasa, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, solenoidni ventil vremena ubruzgavanja goriva, senzor temperature, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora. Glavni zadatak svakog servisa je da točno defektira kvar i da nakon toga može uspiješno otkloniti kvar . Međutim to je ponekad vrlo zahtijevno ali je moguće .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - CRNO DIMI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.04.2014 18:25:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Evo mog problema imam passat variant 1.9 TD 1995.god. On ide nekad stvarno dobro,al mu dode kad npr. parkiram ugasim i nakon sat vremena dodem upalim ga on uopce nece da prima gas,primi ga al to je tako slabo kao da ga nema.I nakon 20-tak KM bude opet onaj stari,a nekad to i potraje Dan-dva. I kad stisnem gas do poda crni dim izlazi previse. Mozete mi pomoci oko pronalaska kvara,Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, EGR ventil , mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Napravite kompletnu dijagnostiku motora a najprije ispitajte mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 22.03.2014 13:39:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, Evo mog vanzemaljskog problema. Imam Golfa 4 1.6 16v pri malim obrtajima čuje se lupanje u motoru (više kao čekićanje)i to ne konstanto da preciziram kao kad se auto nekom ugasi pa zalupa. na početku sam mislio da je auspuh tj katalizator isti sam promjenio kompletno sa granom srednjim loncem tj. katalizatorom, problem nije rješen. auto normalno vozi u leru ponekad radi nemirno ali samo kad je hladan ostalo sve ok. molim ako može neki savjet da znam od kud krenuti. još bi htio napomenuti da je u međuvremenu pomotao ventile sve je napravljeno brtva, ventili,gumice i sve po redu. Hvala !!!

ODGOVOR:

Uvijek treba krenuti od mehaničkog sustava motora je u većini slučajeva tu nastaje lupanje . Najčešće neispravnosti su ; hidropodizeči, bregasta osovina, klipni mehanizam, radilica i ležajevi radilice . Drugi uzroci lupanja su svi ostali dijelovi na motoru i oko motora. To mogu biti pojedini agregati, zaštitni poklopci, nosači, transmisija . Neposrednim uvidom na vozilu lupanje se može defektirati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 09.03.2014 19:08:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam 2 problema sa svojim autom ...VW TOURAN,2008 godište, 2,0TDI 103 kW, BKD-motor. 1. problem: kad je hladan ili kad dugo stoji teško pali a kad upali normalno radi. 2. problem: dva puta mi se dogodilo da mi se u vožnji ugasio ( oba puta se dogodilo neposredno pred dolazak na parking a nakon umjerene međugradske vožnje-DSG mjenjač u položaju "D". Nakon toga ne mogu upaliti. Lokalni mehaničar mi ga je uspio upaliti i prvo je sumnjao na pumpu u rezervaru a sad sumnja na dizne... Može li uzrok 2.problema biti senzor na radilici? Dijagnostika mu je izbacila neku grešku br.01314 -engine control modul-no communication... Trenutno mi auto radi opet normalno ako se izuzme problem br 1. Ovaj drugi problem me jako zabrinjava jer više nisam siguran u taj auto -dva puta me vučna služba vozila kod mehaničara... Lijepi pozdrav i hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja hladnog motora mogu biti ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, senzor radilice, dize, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Uzrok može biti senzor radilice i električna instalacija od motorea do ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY DIZEL - NE MOŽE BRŽE OD 120 KM/H

Datum objave: 08.03.2014 08:32:22
Slika
PITANJE:

postovani Meicu.. ugledao sam ovaj sajt i time sam ugotovio da bi vi mogli biti resiti moj problem.. u pitanju je vw cady 2006 g. dizel motor je u pitanju.. ne znam kakav je taj model auta koji ja imam sobzirom da na kontrolnoj tabli ne postoji termometar koji mi pokazuje stanje temperature motora.. u poslednjih para dana vozio sam na autoputu i na brzini od 100 km meni je zablinkala lampica za vodu.. stao sam i pogledao ima vode u posudi ali sam napipao creva koja sprovode vodu i ona su bila hladna.. a voda stoji.. i kada se auto upali voda miruje.. to je bilo prvo pitanje a drugo pitanje je da je auto iygrafiran 260 km a ne moze vise od 120.. auto je presao 180000km..koji bi tu uzrok mogao biti? hvala unapred!

ODGOVOR:

Kada postavljate pitanje uvijek treba točno navesti tehničke podatke o motoru i vozilu ( zapreminu , snagu, oznaku motora ) . U vezi lampice za temperaturu motora savjetovao bih da provjerite ispravnost termostata . Nakon toga bi bilo dobro da dijagnostičkim uređajem izmjerite stvarnu temperaturu motora. Ako je temperatura motora dobra onda greška može biti indikator temperature motora . Brzina od 120 km/h je premala bez obzira da li je u Vašem vozilu motor 2,0 SDI od 51 KW ili motor 1,9 TDI PD od 77 KW . Moguće neispravnosti su ; filteri, dize, EGR ventil, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora. Uzrok se može otkriti kada se napravi dijagnostika motora.

na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,4 i. 16V - LER GAS ?

Datum objave: 12.02.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kako se na VW lupu 1,4 16v pojačava ler gas i može li se pojačati. Klapna gasa aje bila u lošem stanju i izmjena je. LP

ODGOVOR:

Ler gas kontrolira i održava kompjutor motora . Mehanički način podešavanja ne postoji . Ako je ler gas premali ili preveliki , traži se uzrok ( neispravnost ) . To mogu biti pojedini senzori motora, injektori, mehaničko stanje motora . Kada se otkloni kvar motor će opet imati uredan broj okretaja na leru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - IZBACUJE VODU NA POSUDU ?

Datum objave: 04.02.2014 18:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem s golfom 2 1.6 diesel. Auto nije imao termostata kada sam ga kupio i sada sam kupio novoga i ugradio ga. Kada se zagrije auto izbacuje vodu na posudu, nema nikakvih znakove pregorjele brtve glave npr. pomješano ulje i voda u kartetu ili posudi za vodu, nabijanja pritiska u crijeva ili sl. Kada izvadim termostat auto najnormalnije ide, ne izbacuje vodu niti ništa, jedino ne grije. Sad me zanima, u čemu je problem? Hvala i lp.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : neodgovarajući termostat, neispravan čep ekspanzione posude, djelomično začepljen hladnjak, pumpa za vodu . Nakon svega navedenog i ako je sve ispravno što sam spomenuo , kao zadnji uzrok ostaje brtva glave motor i glava motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 29.01.2014 17:04:37
Slika
PITANJE:

pozdrav svima i tek toliko da znate da jako cjenim vas i vase iskustvo .Imam problem sa golfom 4 motor74kw klima mi je radila ali ne toliko ucinkovito,jedanprijatelj koji se inace bavi popravcima frizdera reka mi je da ima odgovarajuci plin i da treba samo malo nadopuniti sustav.Stavio mi je bocu i poceo puniti i imao je ocitanje na mjernim satovima,ali onda je kompresor poceo da se pali i gasi svako 1 sekunde i spala mu je ona cjev c kojom puni .Kaze mi da ju je prepunio pa zato kompresor steka svake sekunde.Odem ja u jedan servis i covjek mi sa aparatom za klime (pravim) ispusti plin sve dok kompresor nije poceo da normalno radi sa turiranjem gasa i bez gasa u leru .To jr bilo prije 10 dana ,a ja jucer hocu da upalim klimu kad ono nista se ne desava .Gledam ventilatore ne vrte se i uopce mi ne smanjuje rad motora kao prije dok je se ukljucivala normalno.Znaci nikakve reakcije.Zanima me sta da pocmem radit .Jeli mobuce kad mi je ovaj tkzv majstor punio da je negde puklo crjevo pa sve izislo iako je nisam palio od tada,znaci 10 dana je nisam palio i sad nece nista.U servisu mi je ovaj rekao da nije nariktao tlak100 posto jer to moze samo kad napuni cjelokupan proces ,a kaze mi da je to bolje odraditi kad krene ljeto.Sad kad sam probao klimu vanjska temp je bila 0 stupnjeva nije se nista palilo ni kad okrenem na grijanje ni na hladenje.Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Ovaj Vaš slučaj je primjer kako NE TREBA RADTI  jer je to naskuplji i najnekvalitetniji način . U ovom slučaju potrebno je izvaditi preostali Freon iz sustava klima uređaja . Nakon toga treba obaviti : ispiranje sustava klime sa specijalnim sredstvom, zamijeniti dehidrator, obaviti vakumiranje sustva klime , ispitati sustav na propuštanje , napuniti u sustav Freon 134 A , staviti ulje za kompresor, staviti kontrast ( detektor propuštanja ) , provjeriti donji i gornji tlak u sustavu, provjeriti kako radi sustav . Ako se otkrije neka greška na bilo kojem dijelu i li sklopu klima uređaja treba je odmah otkloniti . Evo ovo bi bio kratki opis što treba raditi . Naravno da ćete ovo napraviti u najboljem servisu za koji znate u Vašoj bližoj ili daljoj okolici .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - NISAM DOBIO ODGOVOR ?

Datum objave: 29.01.2014 16:43:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Pitanje postavljam po drugi put i nadam se vasem odgovoru... A radi se o Golfu 2 1.3 1984. Više "majstora" je dalo svoje mišljenje ali različito te Vas ljubazno molim za odgovor. Golf prilikom paljenja tek nakon 3-4 puta upali i uključi automatski saug. Radi ok, a nakon par km počne da se gasi čim pustim papučicu gasa i to traje sve dok ne postigne radnu temp, a nekad i posle. Nakon voznje 10-15km počne da gubi snagu, neprima gas te se guši. Da li je riječ o pumpi goriva ili već nečem drugom. Novi kablovi, kapa. Također bih napomenuo da su svječice često veoma garave a često mijenjam i platine (dali je u pitanju kvalitet istih ili ih nesta drugo zeza). Koje svječice bi trebale ići u njeg? Hvala, hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio i to 19.01.2014. u 14 sati i 13 minuta . Ako niste dobili odgovor to je Vaš problem ( neispravnost Vašeg servera ili In boxa ) . Odgovor je glasio ovako : Moguće neispravnosti su : nečist karburator, neispravan čok , nečist rezervoar, kondenzator na razvodniku paljenja, loše mehaničko stanje motora, loše podešeno predpaljenje . Odgovarajuće svjećice su BOSCH W7DTC .

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,8 i. - TRZA I GUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.01.2014 23:52:37
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI!!!! Imam jettu 1.8 benzin,ugrađen motor od golfa III.Ponekad u vožnji trza i gubi pedalu gasa.Da problem bude veći ako je ne palim dva dana neće uopće upalit,jako teško i to na guranje.Kad napokon hoće upalit onda nešto puca iz auspuha.Prođe jedno vrime ništa,a onda se opet pojavi isti problem.Kad je motor zagrijan upalit će svaki put.Postoji dobar razlog zbog kojeg bi je volila još jedno vrime voziti pa vas molim da mi pomognete.Bila je kod majstora i nisu pronašli ama baš ništa i navodno im je palila svaki put.NAPOMENA-Jetta je 1990 god. Unaprijed zahvalna!!!

ODGOVOR:

Ja ću nabrojiti MOGUĆE neispravnosti ali mislim da Vam to neće puno pomoći jer i dalje nećete znati što je neispravno dok se točno i jednoznačno ne defektira kvar na samom vozilu . Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, niski tlak goriva, nečist injektor, veliki pad napona prilikom paljenja motora, loše mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, slaba iskra na svjećicama, razvodna kapa, kablovi, razvodnik paljenja ,  bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 2.500 o/min ( okretaja ) ?

Datum objave: 24.01.2014 09:19:09
Slika
PITANJE:

u pitanju je Vw passat 1.9tdi 66kw,auto je prestao da vuce,dodje do nekih 2500 obr.i dalje nece,a u leru hoce do 5000.isao sam kod raznih majstora,na raznim dijagnostikama i nista sve je u redu nema greske,proveravali su i boss pumpu ona je ok protokomer i on ok turbina ok,navodno sve radi a auto mrtav na gas,mozete mi pomoci da resim ovaj problem.sta treba da uradim?Hvala

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste bili u pravom servisu koji može defektirati ovakve kvarove ne vozilu i zato još ne znate što je neispravno . Navesti ći Vam sve moguće neispravnosti . Nakon toga nemojte na pamet početi mijenjati pojedine dijelove koje ću navesti . Najprije ćete točno defektirati kvar u servisu koji će napraviti dijagnostiku . MOGUČE neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, preveliki tlak turbine, senzor tlaka zraka, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - POVEĆAVA SE NIVO ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 22.01.2014 13:23:47
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić imam prob.sa golfom 4tdi 98.god.motor 66 kw 90ks prije otpr.mjesec dana primjetio sam da mi raste nivo ulja u kart.to je bio povod da odem do mehan.koji je odmah izmjer.kompresiju koja je podjednaka na svim klipo.otpri.27/28 bara,dao testirati dizne koje su po njemu ok,nisam napomen.da smo zabiljež.nivo antifr.u posudi koji se nije promjenio,čak smo i izva.dio antif.i ustan.da je potp.čist odno.nema trag. ulja i elimin.smo prob.vode odnos.antifr. E sad Po mišlje.mehan.on je elimin.sve mogučn.sad po njemu ostaje pitanje istro.karika i propuš.nafte izmedu karika.Sad smo kod toga stali jer se ja moram odlućit za otva.mašine.Prije te za mene velike odluke želio bih čuti i vaše stručno mišljenje o tom prob.dali je mehan.stvarno otklo.sve mogu.ima li možda još negdje nešto da on još nije pogledao i pregledao,evo čitam malo vaše savjete na sličnu temu gdje bi se sve nafta mogla mješ.sa uljem spominjete puknuče na uzdužnom kanalu za dovod goriva u glavi motora inter.me dali ovaj motor ima taj kanal.Nisan napis.da motor nije pumpa dize.Gos.Meič hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Ovaj motor nema kanal dovoda goriva u glavi motora . U ovom slučaju teoretski mogu postojati samo dva razloga . Jedan treba odmah odbaciti a to je ulazak rashladne tekućine u karter ( ulje nije emulziralo ) . Ostaje onda samo drugi razlog a to je ulazak goriva u karter . Mogući razlozi zbog kojih gorivo ulazi u karter su : dize, loše mehaničko stanje motora. Dize se mogu ispitati i ako se utvrdi da su ispravne , onda kao jedini uzrok ostaje mehaničko stanje motora, odnosno, klipovi, cilindri , klipni prstenovi .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - NE MOŽE VIŠE OD 130 KM/H ?

Datum objave: 21.01.2014 18:46:43
Slika
PITANJE:

Imam Passata 2.00 TDI 2006 god.U zadnje vrijeme u vožnji mi se upali lampa od motora (kao spirala)i auto automatski uspori i ne ide više od 130 km i 3 000 okretaja.Nakon što auto ugasim i ponovno idem upaliti jako se teško ponovno pali.Nakon što ga upalim ler gas se automatski podigne 15 % više i tako čitavo vrijeme vožnje gas je povećan?Sused mi kaže da je problem u iondikatoru regulacije nekakvom!?Ljubazno molim Vaše mišljenje. Srdačan pozdrav, Gojko Pavasović

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije dobro da slušate susjeda , bolje bi bilo da se napravi dijagnostika motora i točno defektira kvar . Nakon toga možete znati što je neispravno i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; sustav za regulaciju turbine, mjerač mase zraka , EGR ventil, senzor tlaka zraka, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - MIJEŠA ULJE I BENZIN ?

Datum objave: 12.01.2014 15:41:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje i pozdrav... Imam jedan problem sa autom koji ne mogu da odgonetnem, a nadri majstori mi govore da mu je sve i svašta...pa se ovim putem obraćam vama u nadi da ćete mi pomoći bar da otklonim dileme... U pitanju je golf 3 1.4i benzinac 96 god. Primjetio sam dammiješa ulje i benzin, radi normalno, ima vuču, nivo antifriza je konstantan i nema pregrijavanja uopste, ali je nivo ulja porastao za cca 1-1,5 l i ima miris benzina. Bio bih zahvalan i na korisnom savjetu jer sam umoran lutanja... Pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije ispitati mehaničko stanje motora a to znači : kompresiju, propuštanje kroz klipne prstenove, fazu motora, začepljenje na usisnim kanalima glave motora. Ako je s navedenim sve u redu ispituje se : tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, njerač mase zraka, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, ispravnost sustava paljenja ( iskra na svjećicama ) , ECU centrala motora. Kada se obavi ispitivanje koje sam u ovom tekstu opisao , točno s emože znati zašto benzin ulazi u karter .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ALTERNATOR

Datum objave: 09.01.2014 20:15:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam VW polo 2002, 1,4 16V 55KW Prije nego se obratim servisu molim vas da napisete dvije tri rijeci Vec par mjeseci imam problem sa strujom (npr kad se upali stop svijetlo zatitraju glavna svijetla i sl) Nedavno sam zamijenio dotrajali akumulator, mjesec dana nakon voznje jedno jutro cim je zahladilo auto nisam mogao upaliti, izvadio sam aku i napunio ga na punjacu, kad sam ga vratio u vozilo napon na njemu je 12,6V medjutim dok auto radi pokazuje mi na testeru isti napon, to je prvi problem Nisam stigao ni ovaj problem rijesit nakon toga se auto u voznji poceo tresti, kad sam stao neravnomjerno je radio u leru (kao da radi na dva cilindra) i nije odmah primao gas, nakon toga se upalila lampica lambda sonde i brzo nakon toga je pocela bljeskati pa se opet stabilizirala (po knjizi je to kvar na katalizatoru) Vozilo ne vozim ali sam napravio 10-ak km i kad je hladan je ok kad se zagrije pocinje lagano dimit i gusit se Uz to kad dam kontakt pumpa goriva zuji dobrih 10 sek prije nego se umiri a kad sam kupio vozilo zujala je nekih par sekundi, vezano uz gorivo kad zaustavim vozilo i iskljucim kontakt cuje se zujanje iz cepa rezervoara koje ne prestaje dok ne otpustim tlak iz rezervoara preko cepa Vozilo ima 90000km, filter goriva zraka i svjecice su promijenjene prije 1000km, pali odmah bez problema, jedino sto sam onako skolski ustanovio je to da iskra ne ide na glavu svjecice nego probija negdje na stranu, ima bobinu na svakom cilindru, dali je sve ovo vezano uz problem s punjenjem odn alternatorom, koliko mu znaci tih skoro 2Volta kod punjenja koje trenutno nema Evo malo sam oduzio, hvala na bilo kakvom odgovoru

ODGOVOR:

Kada se upali motor napon na stezaljkama akumulatora mora biti od 13,8 V do 14,8 V . Na Vašem vozilu neispravan je alternator . Uz to treba još provjeriti koliki je kapacite akumulatora . Ako izmjerite da je kapacitet ispod 60% , tada treba ugraditi novi akumulator .

na vrh Povratak na vrh