Danas je: 01.04.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,4 MPI -NE RADI MIRNO U LERU

Datum objave: 29.03.2015 22:38:56
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću,imam pitanje u vezi sa automobilom vw polo variant 1.4 MPI 1998.g ,prešao je oko 280000,ima servo i kompjuter .Znači na autu je napravljen servis promijenjen je set remenja,svjećice,termostat,kućište termostata,razvodna kapa,akumulator,instrument ploča,ulje,antifriz. Uglavnom auto ne radi mirno u leru kad se malo zagrije ,okretaji padnu na 500,600 pa se dignu na 1500 i tako stalno,inače u vožnji normalno radi jedino kad skreće u neki zavoj pod 90° počne se malo gasit i trzat. Ako mi možete reći u čemu je problem bio bih zahvalan.

ODGOVOR:

Poštovani, točan uzrok se može otkriti samo neposrednim ispitivanjnjem na vozilu a ne na daljiinu. mogući uzroci mogu biti brojni : nečist sustav za dobavu goriva, pojedini senzori motora, električma instalacija motora, sustav za upravljljanje motorom, ECU centrala. U našem servisu možemo otkriti i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-NAMA SNAGE

Datum objave: 24.02.2015 14:45:57
Slika
PITANJE:

Postovanje, imam problem na golf3 1.9 Tdi 90ks, turbina ne radi, auto je sad kao obican dizel, pali na zub, ne dimi nista. Bio kod mehanicara i rekao mi da ne radi neka stangica, da bi trebao na kompjuter da se vidi greska. Kao da je nesto s elektrikom. dal znate sta bi to bilo? Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu trba provjeriti sljedeće:senzor tlaka turbine,elekro-vakumski ventil,podtlak iz vakum pumpe,podtlačne cijevi,cijevi turbine,membranski ventil na turbini,turbinu,EGR ventil,električnu instalaciju,ECU računalo.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI-GASI SE

Datum objave: 01.03.2015 19:43:58
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam golf 3 1.9tdi afn motor 81 kw 110 konja.Vec duzi perido skoro pa tri mjeseca se mucim s autom tako da mi se skoro vakih tjedan dana auto ugasi recimo kojih cca 100 km kad napravim se ugasi i to se negad zna desit u voznji izgubim pritisak na gas i zgasi se ili na mjestu pocinju rast obrtaji i padat i zgasi se.Promjenio sam filter goriva sva crijeva po motoru stavio dva nepovratna ventila promjenio nepovratni ventil na filteru i gumicu promjenio na plovku gumice ali auto se i dalje ugasi i nakon sta se ugasi treba ,u jako dugo da upali.Kad ga spojim na bocu direkt u bosch pumpu pali iz prve ali u filteru ostaje bez goriva.dali sam stvara vakum ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Osnovna neispravnost je pojava zraka u sustavu za dobavu goriva.Na Vama i Vašim sposobnostima je da otkrijete kritično mjesto,da obavite potrebnu doradu i popravak i tako trajno riješite kvar. Moguće neispravnosti su rezervoar,cijevi dovoda i povrata goriva,kućište filtera goriva, priključci na dizama,regulator količine goriva,glavni ležaj visokotlačne pumpe,solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva,visokotlačna pumpa,ostali netipični uzroci. Ako niste riješili problem možemo se baviti Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD-BIJELI DIM NA AUSPUHU

Datum objave: 28.02.2015 19:32:06
Slika
PITANJE:

Poštovani Gospodine Mejiću Imam golf 5 2007, godište, predjenih 239 000KM. Bijel dim na auspuhu kada dodam gas jos veći, odem kod majstora kaze gumice na diznama, zamijeni ih prodje 10mj, ponovno isto ja kod istog majstora kaze opet gumice i ne garantuje da će i toliko izdrzati jer diznu drzi jedan vijak koji navodno nakon toliko km vise nije dovoljan tj doslo do je blagog ostecenja i gumice se navodno brzo potrose propuste.Sta da radim moze li biti do kvaliteta dizni, da li postoji i koje bi bilo najkvalitetnije rijesenje. Ja sam iz Bosne i nije problem došao bi i do Vas ako imate klalitetno rijesenje. Veliko HVALA

ODGOVOR:

Kvalitetno rješenje je točno defektirati kvar,predložiti rješenje i kvalitetno obaviti potrebne radove. Najvjerojatnije treba skinuti glavu motora,obaviti potrebne radove na glavi motora,sve skupa složiti i dati garanciju na obavljene radove i ugrađene dijelove. Predviđeno vrijeme popravka je 3-5 dana. Cijena se može znati nakon točne defektaže motora. Ako želite mi se možemo baviti vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - PROBLEM S GRIJANJEM KABINE ?

Datum objave: 04.01.2015 18:07:32
Slika
PITANJE:

Poštovani pitao bih vas za savjet, imam problem sa grijanjem kabine na Passatu 1.9 tdi 85kv 115ks Pumpa dize. Promjenjen termostat orginal stavljen drugi, mjenjat indikator temperature ali je stavljen zamjenski, i pri skidanju puknulo je kučište koje je promjenuto sa drugog motora, da bi se nakon mjenjanja tog kučišta pojavilo ulje u posudi od hlađena,mislim na posudu gdje je antrifiz, a prije tog mjenjanja nije bilo ni kapi ulja u posudi,pitao sam majstora da nije kojim slučajem ispustio antrifiz dok je mjenjo kućište u neku masnu posudu, rekao je da nije, pa mi je drugi majstor rastavljo da vidi dali ulji hladnjak ne pušta možda i utvrdio da ne i onda je ispustio sav antrifriz van i bacio i ispro sistem koliko je mogao i stavio novi na kojem se nakon par dan pojavila mala količina ulja možda par kapi, ali je stvar u tome što ja nemam grijanje nego dok postigne podpunu temperaturu od 90 stupnjeva počme malo grijat,majstori sumljaju da nije glava propustila ili brtva glave jer nema pritiska u sistemu, Mali hladnjak protočan i vruća obadva crijeva.i ulazno i izlazno, pa bih vas zamolio ako mi možete pomoć i savjetovat što da radim i u čeme vi mislite da je kvar.

ODGOVOR:

U ovom slučaju terba najprije obaviti kontrolu pojedinih dijelova rashladnog sustava . Kod toga je bitno utvrditi kako radi termostat i da li motor ima radnu temperaturu oko 90°C . Ako je to u redu može se dalje raditi dijagnostika sustava grijanja. Moguće neispravnosti su ; začepljenje radijatora grijača, pumpa za vodu, zrak u rashladnom sustavu, filter kabine, zaklopke za usmjeravanje zraka na grijač, aktuatori koji otvaraju zaklopke grijača, komande grijača, električna instalacija, BSI kompjutor komforne elektronike .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO BIJELOG DIMA ?

Datum objave: 29.12.2014 08:46:54
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim golf 4 1.9 tdi. Kod prvog paljenja kad je motor hladan pojavi se poveca kolicina bijelog dima. Jakog je mirisa i ne prestaje dimiti ni dok se vozim. Kad se temperatura popne iznad 70 stupnjeva onda prestane. Nema nikakvih poteskoca kod rada motora. Vozio lokalnom mehanicaru i nista nije otkrio. To mi se desilo prvi put prije tjedan dana dok sam stojao na semaforu (bio hladan motor) zadimio se toliko da nisam vidio aute oko sebe. Dignem haubu i vidim da fali antifriza provjeravao par dana prije, uspem do max. Prestao dimit sve dok se ne ohladi. Svaki dan gledam antif. nefali nista, dobro radi, majstor nezna sta mu je, pa da pitam strucnu osobu. Ako (mozda) znate sto bi moglo biti dolazim kod vas! Hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogući uzrok je ulazak rashladne tekućine ( antifriz )  u cilindar . Spomenuta tekućina se u cilindru na visokoj temperaturi pretvara u paru koja u vidu bijelog dima izlazi kroz auspuh. Ovo stanje treba što prije rješavati kako ne bi došlo do većeg i skupljeg oštećenja u motoru. Javite se telefonom , najprije ćemo točno defektirati kvar a nakon toga predložiti kvalitetno rješenje .  .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - TKO JE KRIV ?

Datum objave: 28.11.2014 10:07:22
Slika
PITANJE:

Postovanje! Posedujem VW Passat 1.8 benzin 1995 god. 66kw. imam problem sa zadnjim desnim kompletnim kocionim dobosom naime osnovni je bio los i zamjenio ga novim u servisu desilo se sledece da mi je procurilo uk ulje, pa mezanima ako je bilo sve uredu da postavljanjem novog procurilo ulje. Znaci samo desna zadnja ljeva je ok. Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju krivac nije ni servis ni Vi kao vlasnik vozila. Krivac ili uzrok je dotrajali kočni cilindar . U ovom slučaju je popravak trebalo obaviti na slijedeći način : zamijeniti oba kočna cilindra, zamijeniti kočne papuće ( pakne ) , zamijeniti oba kočna bubnja, po potrebi zamijeniti sajle ručne kočnice . Na taj način bi dugoročno riješili problem i imali odlične zadnje kočnice .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI PD - DVOMASENI ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 27.11.2014 07:06:27
Slika
PITANJE:

Poštovani G Meić.- Lijepo Vas molim da mi pokušate detektirati kvar na vozilu VW TOURAN 1,9 TDI, 77 KW, 2006.g. oznaka motora:BXE. Dakle vozilo ima 300000 km, redovito održavano. motor osvježen sa dijelovima prve ugradnje., međutim prilikom izmjene seta kvačila i dvomasenog (plivajućeg ili aktivnog) zamašnjaka napravio sam grešku i stavio tvrdi zamajac uz odgovarajući mu set kvačila. Tom prilikom dolazi do cijelog niza problema... auto na stubnoj dizalici i u vožnji se treska kao da je u debalansu, dali gume, možda poluosovine ili taj tvrdi zamašnjak ili možda mjenjač obzirom da mi teško ulazi u petu brzinu i "krči" prilikom ubacivanja u istu. Skinuo sam i mjenjač i poluosovine i stavio sve NOVO. Da li je moguće da mi se auto trese zbog mogućeg debalansa zamajca?! P.S Znam da plivajući z. umanjuje udarce i vibracije ali ovo stanje ne znanja četvorice mehaničara koji su mi svi zajedno dali oprečna mišljenja je ne izdrživo. Sa štovanjem.- Damir Prusina

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu obični zamašnjak svojom konstrukcijom i težinom ne može kompenzirati vibracije koje stvaraju motor i mjenjač . Zato je izmišljen i konstruiran dvomaseni zamašnjak . Ako je Vaše vozilo sa starim zamašnjakom ispravno i bez trzaja funkcioniralo , to znači da kakda ugradite odgovarajući set spojke i odgovarajući dvomaseni zamašnjak vibracije i trzanje koje ste opisali će nestati a šaltanje će biti ugodno i komforno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK ?

Datum objave: 14.11.2014 13:44:33
Slika
PITANJE:

Zujanje na 2200 RPM 1.9 TDI Pozdrav, imam pitanje vezano za golf 5 1.9TDI 66KW, 2005. Imao sam kvar na putu gdje mi je pukla jedna od cijevi (bakrena) EGR sustava. HAK tehničar mi je začepio sustav da bi turbopunjač mogao raditi normalno, a kad sam stigao s puta, mehaničar je uvidio da se raskidao hladnjak ispušnih plinova i druga (siva) cijev. Nabavio sam sva tri dijela, mehaničar je sve sastavio, ali od onda postoji jedan mali iritrajući problem. Isključivo pri vožnji, i to više u nižim stupnjevima, pogotovo u 2. stupnju, čujem zujanje u rasponu 2100-2200rpm.Dakle, čuje se relativno kratko u ubrzavanju, a kada jače stisnem gas, čuje se jače i vibracija koja ide uz zvuk je intenzivnija. Kada jako polako ubrzavam, vibracija i zvuk ne postoji. Nisam primjetio gubitak snage i slične manifestacije. Na početku mi nije smetalo, sad mi je malo iritantno. Od tog servisa sam prešao 10 000km i još koji mjesec pa ću na servis s tim upitom, a s obzirom da iscrpno, kvalitetno i studiozno odgovarate, obraćam se vama. Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav, Tomislav

ODGOVOR:

Ako je Vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će on kada obavi pregled Vašega vozila točno defektirati kvar i predložiti rješenje. Prema Vašem opisu pojedini dijelovi ispušnog sustava ili dijelovi za dobavu zraka ulaze u rezonanciju i tako nastaje opisani zvuk. Moguće je da će trebati opet demontirati ugrađene dijelove , dijelove ispušnog sustava, dijelove za dobavu zraka i na taj način otkriti uzrok i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KLIPNJAČA ?

Datum objave: 05.11.2014 13:38:07
Slika
PITANJE:

pozdrav! prije par dana mi je voda usla u motor i ugasio se, mjerio sam kompresiju svuda je ista, promijenio sam ulje jer je bilo bijelo, filter ulja i zraka, odpojio sam intercooler i upalio ga da izbaci vodu iz njega, stavio sam sve nove grijace. problem se javlja kad je motor hladan (1.9 tdi, golf 4) teze pali (prije je palio na zub) i kad upali dimi bijelo i motor kao da radi na 3 cilindra i to sve traje manje od minute, motor ne trosi rashladnu tekucinu i prosa je vec 150 km od kad mi se to dogodilo sa vodom, a prosao je 190 000 i ne trosi ulje.

ODGOVOR:

Ako je tekućina ( voda ) ušla u cilindar , moguće je da je došlo do deformacije klipnjače. U tom slučaju cilindar s takvom klipnjačom nema dobru kompresiju . To može imati za posljedicu da motor dok je hladan radi na tri cilindra i da nema potrebnu snagu. Točan prijedlog rješenja bih mogao dati nakon što obavim dijagnostiku i test motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 D - NEPOZNATI DIO ILI SKLOP ?

Datum objave: 10.10.2014 18:40:58
Slika
PITANJE:

potovanje , hvala na svima ovim savjetima ja bi Vas molila za savjet , znateo ono zensko smotano haha naime danas sam krenula sa mojim policem 1,9 dizel 2000 godise, ali on nije bio raspolozen za voznju uzbrdo jedbva a ni na ravnom nije bas bio raspolozen, i ja iako plava sjetila san se da se okrenem i vratim doma gulila u drugoj jedno 5 km, nisam osjetila smrad lamele, tu i tamo je prebacivaao ubrzine ali nije imao snage, pred dvije godine nesto sam mjenajla na njemu ne sjecam se sad sta , cini mi se getribu, onda mi je mehanicar rekao da bi trebalo promjeniti lamelu i da je na njemu los jako los neki ublazivac trzaja i da je to jako skupo, mene zanima kako se strucno zove taj ublazivac i koja je njemu cjena da vidim dali mi se popravak uopce isplati s obzirom na to da masina i nije nesto, hvala na odgovoru Diana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji desetak raznih ublaživača trzaja . Vaš mehaničar je vjerovatno dovoljno pismen da objasni i Vama i meni na koji ublaživač trzaja je mislio . Gospodin se mogao potruditi i da Vam kaže kolika je cijena toga što ona zove ublaživač trzaja . Kada bih ja pregledao Vaše vozilo točno bih Vam objasnio sve detalje i naveo cijene za sve dijelove koji Vas zanimaju .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TEŽE PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 01.10.2014 12:09:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam golfa 5 1.9tdi 77kw 2004.g.240000km imam dva pitanja...kad je motor vruc teze pali,znaci duze vergla a hadan pali na zub,drugo pitanje kad stisnem kvacilo na pola nesto zuji kao trese a kad stisnem do kraja nista sve oke samo na pola cuje se kao da nesto zvecka....

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor teže pali kada je vruć su : veliki pad napona prilikom stsrtanja motora, akumulator, elektropokretač, senzor temperature motora, EGR ventil,  zrak u sustvau goriva, dize, električna instalacija motora, senzor radilice, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - ČUJE SE ZVUK KOMPRESORA ?

Datum objave: 29.09.2014 10:45:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem VW Golf III 1.8 benz 280 000 km 1996.godište, kada upalim klimu čuje se zvuk paljenja kompresora, broj okretaja motora naraste na 1300-1400 te odma padne na 1100 i tako cijelo vrijeme kao da trokira (zaletava se).Klima vrlo slabo hladi. Napominjem da je auto kupljen sada te prema riječima vlasnika klima nije uopće paljena niti punjena nekoliko godina. Da li je to moguće da u sustavu nedostaje plin ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Uvijek kada se kupi rabljeno vozilo potrebno je obaviti snimak stanje kompletnog vozila, utvrditi neispravnosti i prvom prilikom otkloniti neispravnosti i napraviti servis vozila. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklope snage, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacije motora, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Kada se obavi pregled navedenih dijelova, otkrivene neispravnosti terba otkloniti i tada će motor ispravno raditi u leru i prilikom vožnje. Nakon toga se može po potrebi baviti klima uređajem i to na način da se ispitaju svi dijelovi sustava klime .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI PD - KRIVO GORIVO , BENZIN UMJESTO DIZELA ?

Datum objave: 27.09.2014 09:15:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Danas mi se dogodilo da sam greskom(rastresenost :/) ulila benzin u vw polo 1.4 tdi,imala sam 1/4 spremnika eurodisela i natocila jos 200kn eurosupera bs95, auto je normalno upalilo i bwz peoblema sam vozila nekih 8-10km,stala na semaforu i auto je radilo ali kao da gubi na snazi. Izgasila sam ga,pa ga nonovno 3,4 puta pokusala upaliti,ali je samo verglao,a gas uopce nije reagirao. Gurnuli smo ga u stranu da ne smeta i ostavili ga dok se ne snademo. Posto zivimo na otoku. Dali imate ideju kolika bi mogla biti steta? Hvala! LP Marija

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije neće biti štete. Potrebno je obaviti slijedeće : izvaditi gorivo iz rezervoara, zamijeniti filter goriva, vakumski izvući gorivo iz cijevi za dovod goriva i iz visokotlačne pumpe. Nakon toga treba pomoću ručne pumpice povući novo dizel gorivo iz rezervoara kako bi isto došlo do filtera goriva i do visokotlačne pumpe. Nakon toga se može stsrtati motor. Nakon nekoliko startanja motor će upaliti . Odmah na početku motor može nemirno raditi ali nakon nekoliko sekundi rad motora će se normalizirati i motor će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 26.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Obraćam Vam se zbog Vaše dokazane stručnosti i kvalitetnih odgovora na postavljena pitanja. Vozim WW Polo 1.4, 8V, 44kw, 2001. 6n2 benzin, 98000 km., 2. sam vlasnik. Imam problem s vibracijama prilikom polaska a u vožnji se ne osjeti prilikom mjenjanja brzina. Vibracije nisu velike, ali se osjete. Mijenjao sam dva puta cijeli komplet kvačila (SACHS) da bi na kraju mehaničar došao do zaključka da je vjerojatno u pitanju neravan zamajac. Je li se zamajac smije tokariti zbog ravnanja, mislim na balansiranost i težinu zamajca? Ako smije, koliko se smije tokariti? Ako imate dobar rabljeni zamajac za navedeno vozilo, je li se može kupiti kod Vas? Naime, mehaničar kaže da je novi zamajac skup i pitanje je isplativosti kupnje novog zamajca za staro vozilo. Hvala na stručnoj pomoći. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema pravilima struke zamašnjak s ene tokari . Na taj način mu se smanjuje težina i debljina. Debljina zamašnjaka je vrlo bitna jer definira pritisak na lamelu. Nakon tokarenja pritisak na lamelu će biti manji. Ako je Vaš mehaničar uvjeren da može tokarenjem riješiti navedeni problem neka pokuša na svoju odgovornost . Osobno se ne bavim prodajom ni novih ni rabljenih dijelova.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 20.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Postovani imam pola clasic 1.9 sdi 97 god.pa me zanima potrošnja ulja,na 2 tisuce km potrosi oko 3L ulja.Ulje je Castrol magnetik 10-40.Pa me zanima sta da radim i koliko bih popravak kod vas kostao.Snagu ima uz brdo ide normalno,izbacuje plavi dim koji jako smrdi.Zahvaljujem unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U oba slučaja treba skidati glavu motora a po potrebi i klipove. Točan troškovnik radova i materijala mogu Vam napraviti kada pregledam Vaše vozilo. Pregled vozila i izrada troškovnika bi za Vas bili besplatni .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ZUJANJE PUMPE GORIVA ?

Datum objave: 05.08.2014 12:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, već par dana tražim nekoga tko će mi utvrditi i otkloniti problem na automobilu, ali očito su već svi u mislima na godišnjem ili stvarno ne znaju svoj posao, a ja sam već stvarno lud, pa si pomislim ako mi vi ne budete znali pomoći onda ne znam tko bude... Uglavnom, automobil je sljedeći: VW Polo 2005.g., 1.4 16V benzin, 74kW, 150000km. Prije par dana sam čuo zujanje kod zadnjeg desnog kotača, tj. između kotača i pumpe za gorivo. Svi su mi rekli da je pumpa već pri kraju pa zbog tuga jače zuji. I tako ja, vjerujući u njihovu profesionalnost i znanje, odvezem auto kod majstora i promijene mi pumpu, a kad li ono čuda opet zuji i s novom pumpom! :-( Došao sam kod drugog majstora i nisam mu rekao ništa za pumpu, a on kao iz topa opali da treba mijenjati pumpu jer je pri kraju, a pumpa nova stavljena dan ranije! Preklinjem za pomoć i uzdam se u vaše znanje!!! Ako treba dotjeram auto kod vas kad već ovdje nema sposobnih majstora za utvrditi i otkloniti kvar! Jedva iščekujem Vaš odgovor! Hvala Vam najljepša! Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok pojačanog zvuka dobavne pumpe ne mora biti sama pumpa nego regulator tlaka goriva. Spomenuti regulator održava radni tlak goriva u sustavu . Na Vašem vozilu tlak goriva ( kada se upali kontakt ) treba biti 3 bara a kada se upali motor onda tlak goriva treba biti 2,5 bara . Ako je regulator tlaka neispravan onda tlak goriva može narasti i iznad 5 bara . To je veliko hidraulično opterećenje za pumpu i tada ista počne stvarti pojačene zvukove ( zujanje ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TEŠKO SE ŠALTA ?

Datum objave: 29.07.2014 07:01:24
Slika
PITANJE:

Imam golfa četvorku sdi edition 92 god auto je prešao 180.000 km Teško ulazi u prvu brzinu,kod mehaničara smo pregledali getribu birač brina i sve polugice ispostavilo se da je sve u redu sve je podmazano poštelano i sastavljeno natrag,sada se kao lakše šalta ali nije to kako treba biti jer ponekad zapne sada kod prve druge i treće brzine.mehaničar smatra da je sve ispravno i da je uzrok lijevi nosač motora koji dozvoljava kretanje lijevo desno i samim tim u odnosu na nagib auta sprečava lako šaltanje.drugi kaže da treba izmjeniti set lamela.sve u svemu nezna se pravi uzrok teškog šaltanja pa vas molim za savjet i pomoć.

ODGOVOR:

Pravi uzrok i prijedlog rješenja se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Osnovni zadatak svakog automehaničara kojega Vi posjetite je da nakon stručnog pregleda točno defektira sve neispravnosti i predloži rješenje . Ne može netko drugi za njega preuzeti odgovornost i reči mu što da radi . U ovom slučaju treba defektirati : mehanizam za šaltanje brzina, set spojke, istrošenja u samom mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ISPUŠTA PLAVKASTI DIM ?

Datum objave: 23.07.2014 15:59:06
Slika
PITANJE:

Postovani Unaprijed zahvaljujem na vasem odgovoru. Golf 4 99g 1.4 16v sa 250tkm ispusta plavkasti dim u vecim kolicinama. Molim vas za vase misljenje, nebih ga rado otvarao ima li kakve druge pomoci LP iz Karlovca

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; vodilice ventila ili klipni prstenovi . Treći uzrok ne postoji .

na vrh Povratak na vrh