Danas je: 24.11.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,9 TDI - IRITIRAJUĆI ZVUK ?

Datum objave: 14.11.2014 13:44:33
Slika
PITANJE:

Zujanje na 2200 RPM 1.9 TDI Pozdrav, imam pitanje vezano za golf 5 1.9TDI 66KW, 2005. Imao sam kvar na putu gdje mi je pukla jedna od cijevi (bakrena) EGR sustava. HAK tehničar mi je začepio sustav da bi turbopunjač mogao raditi normalno, a kad sam stigao s puta, mehaničar je uvidio da se raskidao hladnjak ispušnih plinova i druga (siva) cijev. Nabavio sam sva tri dijela, mehaničar je sve sastavio, ali od onda postoji jedan mali iritrajući problem. Isključivo pri vožnji, i to više u nižim stupnjevima, pogotovo u 2. stupnju, čujem zujanje u rasponu 2100-2200rpm.Dakle, čuje se relativno kratko u ubrzavanju, a kada jače stisnem gas, čuje se jače i vibracija koja ide uz zvuk je intenzivnija. Kada jako polako ubrzavam, vibracija i zvuk ne postoji. Nisam primjetio gubitak snage i slične manifestacije. Na početku mi nije smetalo, sad mi je malo iritantno. Od tog servisa sam prešao 10 000km i još koji mjesec pa ću na servis s tim upitom, a s obzirom da iscrpno, kvalitetno i studiozno odgovarate, obraćam se vama. Hvala na odgovoru. Prijateljski pozdrav, Tomislav

ODGOVOR:

Ako je Vaš automehaničar majstor svoga zanata onda će on kada obavi pregled Vašega vozila točno defektirati kvar i predložiti rješenje. Prema Vašem opisu pojedini dijelovi ispušnog sustava ili dijelovi za dobavu zraka ulaze u rezonanciju i tako nastaje opisani zvuk. Moguće je da će trebati opet demontirati ugrađene dijelove , dijelove ispušnog sustava, dijelove za dobavu zraka i na taj način otkriti uzrok i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KLIPNJAČA ?

Datum objave: 05.11.2014 13:38:07
Slika
PITANJE:

pozdrav! prije par dana mi je voda usla u motor i ugasio se, mjerio sam kompresiju svuda je ista, promijenio sam ulje jer je bilo bijelo, filter ulja i zraka, odpojio sam intercooler i upalio ga da izbaci vodu iz njega, stavio sam sve nove grijace. problem se javlja kad je motor hladan (1.9 tdi, golf 4) teze pali (prije je palio na zub) i kad upali dimi bijelo i motor kao da radi na 3 cilindra i to sve traje manje od minute, motor ne trosi rashladnu tekucinu i prosa je vec 150 km od kad mi se to dogodilo sa vodom, a prosao je 190 000 i ne trosi ulje.

ODGOVOR:

Ako je tekućina ( voda ) ušla u cilindar , moguće je da je došlo do deformacije klipnjače. U tom slučaju cilindar s takvom klipnjačom nema dobru kompresiju . To može imati za posljedicu da motor dok je hladan radi na tri cilindra i da nema potrebnu snagu. Točan prijedlog rješenja bih mogao dati nakon što obavim dijagnostiku i test motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 D - NEPOZNATI DIO ILI SKLOP ?

Datum objave: 10.10.2014 18:40:58
Slika
PITANJE:

potovanje , hvala na svima ovim savjetima ja bi Vas molila za savjet , znateo ono zensko smotano haha naime danas sam krenula sa mojim policem 1,9 dizel 2000 godise, ali on nije bio raspolozen za voznju uzbrdo jedbva a ni na ravnom nije bas bio raspolozen, i ja iako plava sjetila san se da se okrenem i vratim doma gulila u drugoj jedno 5 km, nisam osjetila smrad lamele, tu i tamo je prebacivaao ubrzine ali nije imao snage, pred dvije godine nesto sam mjenajla na njemu ne sjecam se sad sta , cini mi se getribu, onda mi je mehanicar rekao da bi trebalo promjeniti lamelu i da je na njemu los jako los neki ublazivac trzaja i da je to jako skupo, mene zanima kako se strucno zove taj ublazivac i koja je njemu cjena da vidim dali mi se popravak uopce isplati s obzirom na to da masina i nije nesto, hvala na odgovoru Diana

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji desetak raznih ublaživača trzaja . Vaš mehaničar je vjerovatno dovoljno pismen da objasni i Vama i meni na koji ublaživač trzaja je mislio . Gospodin se mogao potruditi i da Vam kaže kolika je cijena toga što ona zove ublaživač trzaja . Kada bih ja pregledao Vaše vozilo točno bih Vam objasnio sve detalje i naveo cijene za sve dijelove koji Vas zanimaju .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - TEŽE PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 01.10.2014 12:09:06
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam golfa 5 1.9tdi 77kw 2004.g.240000km imam dva pitanja...kad je motor vruc teze pali,znaci duze vergla a hadan pali na zub,drugo pitanje kad stisnem kvacilo na pola nesto zuji kao trese a kad stisnem do kraja nista sve oke samo na pola cuje se kao da nesto zvecka....

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti zbog kojih motor teže pali kada je vruć su : veliki pad napona prilikom stsrtanja motora, akumulator, elektropokretač, senzor temperature motora, EGR ventil,  zrak u sustvau goriva, dize, električna instalacija motora, senzor radilice, dobavna pumpa, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - ČUJE SE ZVUK KOMPRESORA ?

Datum objave: 29.09.2014 10:45:38
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem VW Golf III 1.8 benz 280 000 km 1996.godište, kada upalim klimu čuje se zvuk paljenja kompresora, broj okretaja motora naraste na 1300-1400 te odma padne na 1100 i tako cijelo vrijeme kao da trokira (zaletava se).Klima vrlo slabo hladi. Napominjem da je auto kupljen sada te prema riječima vlasnika klima nije uopće paljena niti punjena nekoliko godina. Da li je to moguće da u sustavu nedostaje plin ili nešto drugo?

ODGOVOR:

Uvijek kada se kupi rabljeno vozilo potrebno je obaviti snimak stanje kompletnog vozila, utvrditi neispravnosti i prvom prilikom otkloniti neispravnosti i napraviti servis vozila. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklope snage, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacije motora, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora. Kada se obavi pregled navedenih dijelova, otkrivene neispravnosti terba otkloniti i tada će motor ispravno raditi u leru i prilikom vožnje. Nakon toga se može po potrebi baviti klima uređajem i to na način da se ispitaju svi dijelovi sustava klime .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 TDI PD - KRIVO GORIVO , BENZIN UMJESTO DIZELA ?

Datum objave: 27.09.2014 09:15:31
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Danas mi se dogodilo da sam greskom(rastresenost :/) ulila benzin u vw polo 1.4 tdi,imala sam 1/4 spremnika eurodisela i natocila jos 200kn eurosupera bs95, auto je normalno upalilo i bwz peoblema sam vozila nekih 8-10km,stala na semaforu i auto je radilo ali kao da gubi na snazi. Izgasila sam ga,pa ga nonovno 3,4 puta pokusala upaliti,ali je samo verglao,a gas uopce nije reagirao. Gurnuli smo ga u stranu da ne smeta i ostavili ga dok se ne snademo. Posto zivimo na otoku. Dali imate ideju kolika bi mogla biti steta? Hvala! LP Marija

ODGOVOR:

U ovom slučaju najvjerovatnije neće biti štete. Potrebno je obaviti slijedeće : izvaditi gorivo iz rezervoara, zamijeniti filter goriva, vakumski izvući gorivo iz cijevi za dovod goriva i iz visokotlačne pumpe. Nakon toga treba pomoću ručne pumpice povući novo dizel gorivo iz rezervoara kako bi isto došlo do filtera goriva i do visokotlačne pumpe. Nakon toga se može stsrtati motor. Nakon nekoliko startanja motor će upaliti . Odmah na početku motor može nemirno raditi ali nakon nekoliko sekundi rad motora će se normalizirati i motor će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - ZAMAŠNJAK

Datum objave: 26.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, Obraćam Vam se zbog Vaše dokazane stručnosti i kvalitetnih odgovora na postavljena pitanja. Vozim WW Polo 1.4, 8V, 44kw, 2001. 6n2 benzin, 98000 km., 2. sam vlasnik. Imam problem s vibracijama prilikom polaska a u vožnji se ne osjeti prilikom mjenjanja brzina. Vibracije nisu velike, ali se osjete. Mijenjao sam dva puta cijeli komplet kvačila (SACHS) da bi na kraju mehaničar došao do zaključka da je vjerojatno u pitanju neravan zamajac. Je li se zamajac smije tokariti zbog ravnanja, mislim na balansiranost i težinu zamajca? Ako smije, koliko se smije tokariti? Ako imate dobar rabljeni zamajac za navedeno vozilo, je li se može kupiti kod Vas? Naime, mehaničar kaže da je novi zamajac skup i pitanje je isplativosti kupnje novog zamajca za staro vozilo. Hvala na stručnoj pomoći. Srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema pravilima struke zamašnjak s ene tokari . Na taj način mu se smanjuje težina i debljina. Debljina zamašnjaka je vrlo bitna jer definira pritisak na lamelu. Nakon tokarenja pritisak na lamelu će biti manji. Ako je Vaš mehaničar uvjeren da može tokarenjem riješiti navedeni problem neka pokuša na svoju odgovornost . Osobno se ne bavim prodajom ni novih ni rabljenih dijelova.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TROŠI PUNO ULJA ?

Datum objave: 20.09.2014 08:04:48
Slika
PITANJE:

Postovani imam pola clasic 1.9 sdi 97 god.pa me zanima potrošnja ulja,na 2 tisuce km potrosi oko 3L ulja.Ulje je Castrol magnetik 10-40.Pa me zanima sta da radim i koliko bih popravak kod vas kostao.Snagu ima uz brdo ide normalno,izbacuje plavi dim koji jako smrdi.Zahvaljujem unaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može trošiti ulje samo na dva načina i to kroz vodilice ventila ili kroz klipne prstenove. U oba slučaja treba skidati glavu motora a po potrebi i klipove. Točan troškovnik radova i materijala mogu Vam napraviti kada pregledam Vaše vozilo. Pregled vozila i izrada troškovnika bi za Vas bili besplatni .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ZUJANJE PUMPE GORIVA ?

Datum objave: 05.08.2014 12:58:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, već par dana tražim nekoga tko će mi utvrditi i otkloniti problem na automobilu, ali očito su već svi u mislima na godišnjem ili stvarno ne znaju svoj posao, a ja sam već stvarno lud, pa si pomislim ako mi vi ne budete znali pomoći onda ne znam tko bude... Uglavnom, automobil je sljedeći: VW Polo 2005.g., 1.4 16V benzin, 74kW, 150000km. Prije par dana sam čuo zujanje kod zadnjeg desnog kotača, tj. između kotača i pumpe za gorivo. Svi su mi rekli da je pumpa već pri kraju pa zbog tuga jače zuji. I tako ja, vjerujući u njihovu profesionalnost i znanje, odvezem auto kod majstora i promijene mi pumpu, a kad li ono čuda opet zuji i s novom pumpom! :-( Došao sam kod drugog majstora i nisam mu rekao ništa za pumpu, a on kao iz topa opali da treba mijenjati pumpu jer je pri kraju, a pumpa nova stavljena dan ranije! Preklinjem za pomoć i uzdam se u vaše znanje!!! Ako treba dotjeram auto kod vas kad već ovdje nema sposobnih majstora za utvrditi i otkloniti kvar! Jedva iščekujem Vaš odgovor! Hvala Vam najljepša! Lijepi pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok pojačanog zvuka dobavne pumpe ne mora biti sama pumpa nego regulator tlaka goriva. Spomenuti regulator održava radni tlak goriva u sustavu . Na Vašem vozilu tlak goriva ( kada se upali kontakt ) treba biti 3 bara a kada se upali motor onda tlak goriva treba biti 2,5 bara . Ako je regulator tlaka neispravan onda tlak goriva može narasti i iznad 5 bara . To je veliko hidraulično opterećenje za pumpu i tada ista počne stvarti pojačene zvukove ( zujanje ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - TEŠKO SE ŠALTA ?

Datum objave: 29.07.2014 07:01:24
Slika
PITANJE:

Imam golfa četvorku sdi edition 92 god auto je prešao 180.000 km Teško ulazi u prvu brzinu,kod mehaničara smo pregledali getribu birač brina i sve polugice ispostavilo se da je sve u redu sve je podmazano poštelano i sastavljeno natrag,sada se kao lakše šalta ali nije to kako treba biti jer ponekad zapne sada kod prve druge i treće brzine.mehaničar smatra da je sve ispravno i da je uzrok lijevi nosač motora koji dozvoljava kretanje lijevo desno i samim tim u odnosu na nagib auta sprečava lako šaltanje.drugi kaže da treba izmjeniti set lamela.sve u svemu nezna se pravi uzrok teškog šaltanja pa vas molim za savjet i pomoć.

ODGOVOR:

Pravi uzrok i prijedlog rješenja se može dati nakon stručnog pregleda Vašega vozila . Osnovni zadatak svakog automehaničara kojega Vi posjetite je da nakon stručnog pregleda točno defektira sve neispravnosti i predloži rješenje . Ne može netko drugi za njega preuzeti odgovornost i reči mu što da radi . U ovom slučaju treba defektirati : mehanizam za šaltanje brzina, set spojke, istrošenja u samom mjenjaču .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - ISPUŠTA PLAVKASTI DIM ?

Datum objave: 23.07.2014 15:59:06
Slika
PITANJE:

Postovani Unaprijed zahvaljujem na vasem odgovoru. Golf 4 99g 1.4 16v sa 250tkm ispusta plavkasti dim u vecim kolicinama. Molim vas za vase misljenje, nebih ga rado otvarao ima li kakve druge pomoci LP iz Karlovca

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; vodilice ventila ili klipni prstenovi . Treći uzrok ne postoji .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - BRISAČI

Datum objave: 28.06.2014 07:13:22
Slika
PITANJE:

Pozdrav, golf 4 2004 god, imam problem s prednjim brisačima. Naime, kada ih upalim vrlo sporo i teško se kreću te se čuje neki zvuk (kao kad udarimo prstom o nešto tvrdo) kada se vraćaju u početni položaj. Sporo i teško se kreću neovisno u kojoj su brzini. Da li možete predpostaviti u čemu je problem? Unaprijed zahvaljujem! LP

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je preveliko trenje na osovinama lijevog i desnog brisača. Poluge brisača treba rastaviti, obraditi osovine, sve dobro podmazati i ponovo složiti . Nakon toga bi to trebalo odlično raditi .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - DA LI JE POTREBNO ?

Datum objave: 29.05.2014 13:47:49
Slika
PITANJE:

Postovani, imam dva pitanja u vezi svog auta, pa vas lijepo molim za pomoc. Naime radi se o passatu caravan 1.9 TDI iz 2003 godine. Auto sada ima 225000 km i redovito je servisiran, te sa njim nemam nikakovih problema. No cuo sam od prijatelja i kolega sa posla da na tim kilometrima se moze dogoditi da auto slabije vuce i da bi trebalo servisirati Bosch pumpu. Iako ja ne vidim nista sporno zelio bih znati da li je to preporucljivo napraviti na ovom broju kilometara. Pogotovo zato sto 5-6 puta godisnje imam vece ture voznje odjedanput po 2000 km, te godisnje prevezem sveukupno 20000 km I drugo pitanje je isto za kuplung, ja jos uvijek nista ne osijecam, ali na toj kilometrazi i to bi moglo doci kraju. Da li te dvije stvari napraviti kao preventivu da se ne dogodi na putu, ili cekati da se pojave simptomi. Ako bi se to jedno i drugo popravljalo, koliko bi to kostalo? Cuo sam, avodno da se ta bosch pumpa ne treba kupovati nova, nego se postojeca popravi za manje novaca, i opet vozi 150000 km. I na kraju, da li se to, ako treba moze kod Vas napraviti. Unaprijed hvala na odgovorima. Lijepi pozdrav, Zdravko Rakaric

ODGOVOR:

Prema godini proizvodnje Vaše vozilo nema klasičnu visokotlačnu pumpu nego tzv. PD ( pumpe dise ) . Ako je to tako onda ne treba ništa preventivno raditi i bez potrebe raditi troškove. Ako je u pitanju spojka to se može napraviti . Međutim prije bilo kakvog zahvata stručnjak može prepoznati da li je spojka pri kraju ili nije . Ako dođete do mene rado ću obaviti kontrolu stanje spojke i dati svoje stručno mišljenje .

na vrh Povratak na vrh

VW BORA 1,9 TDI - IZGUBIO UBRZANJE ?

Datum objave: 02.05.2014 07:18:53
Slika
PITANJE:

Postovani, potrebno mi je Vase strucno misljenje. Vozim VW Boru,2001 god.1.9TDI 66kw,228000km presla. Prije par mjeseci sam izgubio ubrzanje, znaci obrtaji idu do "crvenog" ali znatno sporije nego prije. Nemam jaki trzaj sa 1900 obrtaja kao prije nego mnogo blazi. Na vozilu je u zadnju godinu uradjeno: - ciscenje turbine (dva majstora mi potvrdila da je u dobrom stanju i da se ne treba remontovati), - ociscene dizne, - zamijenjen actuator na turbini (vakum dozer turbine), - sva vakum crijeva, - Protokomjer vazduha (maf senzor), - bosh pumpa reparirana u ovlastenom servisu, - kompletan set kvacila sa zamajcem (fiksnim) novo, - veliki servis uradjen kompletan prije 25000 predjenih kilometara, - zamijenjen EGR ventil, - ociscen kompletan usis,kompletan intercoler, - katalizator izvadjen, Prije 15 dana vozilo bilo u AC Quattro na pregledu, kompletno vozilo prema kompjuteru ispravno, svi parametri su dobri, svih senzora i svega drugog sto se moze vidjeti kompjuterskim pregledom. Oni kazu poslije pregleda da je vozilo kompjuterski u potpuno ispravnom stanju. Mjerili su i kompresiju i rekli mi da je sve uredu. Prije odlaska u AC Quattro sam bio kod 5 razlicitih majstora koji imaju kompjutere i ista je dijagnoza bila da je vozilo potpuno ispravno. Ali na zalost to tako nije. Imam znatno sporije ubrzanje i kada dodje brdo ili mala uzbrdica odmah se osjeti mucenje vozila. MNOGO MI JE POTREBNO VASE MISLJENJE JER NE ZNAM VISE NA STA DA SE BAZIRAM. Ni jedna lampica se ne pali niti je upaljena, asolutno sve normalno osim te vuce, tog ubrzanja. Kada upalim auto on radi na 950 obrtaja, kada upalim vozilo ode obrtomjer na 950 a onda u momentu sam spadne na cca 910 i sam se za dvije sekunde vrati na 950 i tako svaki put uradi kada upalim vozilo, ne bitno je li hladan ili vruc motor i onda normalno na 950 stoji uvijek,znaci samo to uradi prilkom paljenja vozila. OVO VAM GOVORIM DA BI VI MOGLI LAKSE RAZUMJETI STANJE DA MI MOZETE PRECIZNIJE RECI NA STA VI SUMNJATE. Od jednog majstora sam dobio informaciju da trebam vidjeti uljnu pumpu. Ne znam zaista jer mi se lampica od ulja NIKADA ne pali a kada je zima prvo paljenje cujem malo "klepetanje" ventila i to samo prestane za 5-10 sekundi. Sada kada je toplo to se ne desava ni na prvo paljenje. DA li ima veze ta uljna pumpa, da li se moze ocistiti i kako? MOLIM VAS NA STO PRECIZNIJEM ODGOVORU NA STA VI SUMNJATE JER ZAISTA NE ZNAM STA VISE DA URADIM JER SAM SVE SKORO URADIO I DAO MNOGO PARA ALI REZULTATA NEMA. UNAPRIJED VEOMA ZAHVALAN... LIJEP POZDRAV

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu ispada da je sve ispravno ali i dalje motor nema potrebnu snagu ni ubrzanje . Međutim to nije u skladu sa pravilima struke. Uzrok sigurno postoji samo ga treba znati otkriti i otkloniti . Moguće neispravnosti su sve ovo što ste Vi nabrojili da je ispravno a uz to i slijedeće ; senzor pedale gasa, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora, solenoidni ventil vremena ubruzgavanja goriva, senzor temperature, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora. Glavni zadatak svakog servisa je da točno defektira kvar i da nakon toga može uspiješno otkloniti kvar . Međutim to je ponekad vrlo zahtijevno ali je moguće .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - CRNO DIMI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.04.2014 18:25:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Evo mog problema imam passat variant 1.9 TD 1995.god. On ide nekad stvarno dobro,al mu dode kad npr. parkiram ugasim i nakon sat vremena dodem upalim ga on uopce nece da prima gas,primi ga al to je tako slabo kao da ga nema.I nakon 20-tak KM bude opet onaj stari,a nekad to i potraje Dan-dva. I kad stisnem gas do poda crni dim izlazi previse. Mozete mi pomoci oko pronalaska kvara,Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, EGR ventil , mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Napravite kompletnu dijagnostiku motora a najprije ispitajte mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 22.03.2014 13:39:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, Evo mog vanzemaljskog problema. Imam Golfa 4 1.6 16v pri malim obrtajima čuje se lupanje u motoru (više kao čekićanje)i to ne konstanto da preciziram kao kad se auto nekom ugasi pa zalupa. na početku sam mislio da je auspuh tj katalizator isti sam promjenio kompletno sa granom srednjim loncem tj. katalizatorom, problem nije rješen. auto normalno vozi u leru ponekad radi nemirno ali samo kad je hladan ostalo sve ok. molim ako može neki savjet da znam od kud krenuti. još bi htio napomenuti da je u međuvremenu pomotao ventile sve je napravljeno brtva, ventili,gumice i sve po redu. Hvala !!!

ODGOVOR:

Uvijek treba krenuti od mehaničkog sustava motora je u većini slučajeva tu nastaje lupanje . Najčešće neispravnosti su ; hidropodizeči, bregasta osovina, klipni mehanizam, radilica i ležajevi radilice . Drugi uzroci lupanja su svi ostali dijelovi na motoru i oko motora. To mogu biti pojedini agregati, zaštitni poklopci, nosači, transmisija . Neposrednim uvidom na vozilu lupanje se može defektirati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 09.03.2014 19:08:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam 2 problema sa svojim autom ...VW TOURAN,2008 godište, 2,0TDI 103 kW, BKD-motor. 1. problem: kad je hladan ili kad dugo stoji teško pali a kad upali normalno radi. 2. problem: dva puta mi se dogodilo da mi se u vožnji ugasio ( oba puta se dogodilo neposredno pred dolazak na parking a nakon umjerene međugradske vožnje-DSG mjenjač u položaju "D". Nakon toga ne mogu upaliti. Lokalni mehaničar mi ga je uspio upaliti i prvo je sumnjao na pumpu u rezervaru a sad sumnja na dizne... Može li uzrok 2.problema biti senzor na radilici? Dijagnostika mu je izbacila neku grešku br.01314 -engine control modul-no communication... Trenutno mi auto radi opet normalno ako se izuzme problem br 1. Ovaj drugi problem me jako zabrinjava jer više nisam siguran u taj auto -dva puta me vučna služba vozila kod mehaničara... Lijepi pozdrav i hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja hladnog motora mogu biti ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, senzor radilice, dize, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Uzrok može biti senzor radilice i električna instalacija od motorea do ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY DIZEL - NE MOŽE BRŽE OD 120 KM/H

Datum objave: 08.03.2014 08:32:22
Slika
PITANJE:

postovani Meicu.. ugledao sam ovaj sajt i time sam ugotovio da bi vi mogli biti resiti moj problem.. u pitanju je vw cady 2006 g. dizel motor je u pitanju.. ne znam kakav je taj model auta koji ja imam sobzirom da na kontrolnoj tabli ne postoji termometar koji mi pokazuje stanje temperature motora.. u poslednjih para dana vozio sam na autoputu i na brzini od 100 km meni je zablinkala lampica za vodu.. stao sam i pogledao ima vode u posudi ali sam napipao creva koja sprovode vodu i ona su bila hladna.. a voda stoji.. i kada se auto upali voda miruje.. to je bilo prvo pitanje a drugo pitanje je da je auto iygrafiran 260 km a ne moze vise od 120.. auto je presao 180000km..koji bi tu uzrok mogao biti? hvala unapred!

ODGOVOR:

Kada postavljate pitanje uvijek treba točno navesti tehničke podatke o motoru i vozilu ( zapreminu , snagu, oznaku motora ) . U vezi lampice za temperaturu motora savjetovao bih da provjerite ispravnost termostata . Nakon toga bi bilo dobro da dijagnostičkim uređajem izmjerite stvarnu temperaturu motora. Ako je temperatura motora dobra onda greška može biti indikator temperature motora . Brzina od 120 km/h je premala bez obzira da li je u Vašem vozilu motor 2,0 SDI od 51 KW ili motor 1,9 TDI PD od 77 KW . Moguće neispravnosti su ; filteri, dize, EGR ventil, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora. Uzrok se može otkriti kada se napravi dijagnostika motora.

na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,4 i. 16V - LER GAS ?

Datum objave: 12.02.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kako se na VW lupu 1,4 16v pojačava ler gas i može li se pojačati. Klapna gasa aje bila u lošem stanju i izmjena je. LP

ODGOVOR:

Ler gas kontrolira i održava kompjutor motora . Mehanički način podešavanja ne postoji . Ako je ler gas premali ili preveliki , traži se uzrok ( neispravnost ) . To mogu biti pojedini senzori motora, injektori, mehaničko stanje motora . Kada se otkloni kvar motor će opet imati uredan broj okretaja na leru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - IZBACUJE VODU NA POSUDU ?

Datum objave: 04.02.2014 18:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem s golfom 2 1.6 diesel. Auto nije imao termostata kada sam ga kupio i sada sam kupio novoga i ugradio ga. Kada se zagrije auto izbacuje vodu na posudu, nema nikakvih znakove pregorjele brtve glave npr. pomješano ulje i voda u kartetu ili posudi za vodu, nabijanja pritiska u crijeva ili sl. Kada izvadim termostat auto najnormalnije ide, ne izbacuje vodu niti ništa, jedino ne grije. Sad me zanima, u čemu je problem? Hvala i lp.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : neodgovarajući termostat, neispravan čep ekspanzione posude, djelomično začepljen hladnjak, pumpa za vodu . Nakon svega navedenog i ako je sve ispravno što sam spomenuo , kao zadnji uzrok ostaje brtva glave motor i glava motora .

na vrh Povratak na vrh