Danas je: 25.02.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,9 TDI - RADI SAMO 4. BRZINA ?

Datum objave: 22.02.2017 12:20:45
Slika
PITANJE:

Postovani na grijanju di se pali od 1-4 mi je radilo 2 i 4..a pred kojih 1 mj mi je prestala i 2 raditi dakle sad mi radi samo 4..covjek mi je rekao da moram onu cjelu tablu tam mjenjati di se grijanje pali i gasi na wv golf 3 i to sam danas uradio i svejedno nista nisam postigao i dalje radi samo 4..sta bi to moglo biti?

ODGOVOR:

Na žalost napravljena je kriva dijagnostika i kriva defektaža kvara . U ovom slučaju najčešći uzrok je elektronski otpornik elektromotora ventilatora. Navedeni otpornik se nalazi na kućištu ventilatora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 i. - ZAŠTO MI MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.02.2017 13:37:43
Slika
PITANJE:

Postvovani g.Meic, procitao sam sve oko VW odgovore. Imam pitanje i molim za pomoc.Imam VW Golf4 2.0L AQY 2000god, benzin+plin LOVATO 115PS. Pre 2 meseca sam menjao motor (isti)zbog velike potrosnje ulja (i pre nego sam montirao sistem plina) i problema sa kvarom u svecicama. Zamenjen motor ne trosi ulje radi besprekorno, vuce odlicno na benzin i na plin. Problem: Ujutro startuje posle prvog ili drugog vrglanja nekoliko sekundi, isto se ponasa i posle 2-3 sata kada je ugasen. Sa zamenom motora (veliki servis-zubni kais sa vodenom pumpom i delovi, kais drugi, filteri sva 4, ulje motora i menjaca, svecice, antifriz). Posle toga (grlo-throtle budy, neki filter sa peskom-izvinjavam se za netacna imena delova, neki senzor za sekundarnu pumpu, kabllovi struje, danas i injektori-dizne na starijim gumice su skroz cepane na 2 injektora). Probali (senzori vazduha, sauka, motora-radilice,oba O2 senzora, benzinska pumpa) Kod autoelektricara uradjeno kao kod sekundarne pumpe. Kod dobrog mehanicara testirano da li je motor u fazi-ok je. Sam sam pogledao svecice i ocistio, EGR combi valve sam promenio-stari oprao duvam vazduh ne prohoda-bllokiran. Merio pritisak 1-og i 4-og cilindra (oko 10.5bara), merili pritisak prve benz.pumpe (oko2.5 i posle 10min ugasenog motora isto), i druge (oko 2.64) Anlaser-starter dobar, akumulator dobar, auspuh se ocistio crne cadje posle nekoliko stotina kilometara, kompjuter nema gresaka. Hteo sam danas startovati na plin pomocu kompjutera ali majstor plina mi rece Lovato ne mozemo paliti na plin, pa sam posle menjao dizne benzina. Sutra menjam i kompjuter da probam. Stvarno sam se mnogo umorio, ne znam vise sta da radim, od cega da pocnem i kojim redom da idem, nije mi vise ostalo probati. Znaci motor startuje teze nego bi trebalo za benzinca-osecaj kao da nema benzina i da treba vrglati da bi stigao do dizni, posle toga radi i pali se odlicno, opet isto posle nekoliko sati. Kada radi na benzin osecam mali tres svakih 2-3 sekunde i cuje se na auspuhu dup-dup, i kad dajes malo vise gasa kad se isprazni auspuh cuje se taj tupi dup-dup, na plin radi mnogo mirnije i to se jedva oseca taj mali prekid. Do danas bolje je radio i imao snage na plin, ali posle zamene benzinskuh dizni vuce perfektno sad i na benzin i na plin skoro isto. Ne znam da li cete dobiti moje pismo, da li cete mi odgovoriti, da li mozemo da se cujemo preko vibera. Cenim vas trud da ceo dan radite i isto da date uputstva onima kojima je potrebna pomoc. Ovo je jedno od najduzis pisama koje ste ikad dobili, nadam se da mi mozete na osnovu toga tacnije i preciznije reci na sta da se usmerim i kako da nadjem problem na vozilu. Hvala unapred i sve najbolje. Pozdrav od Blerima sa Kosova.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu moguće je da sve što ste radili ima logiku i da ima opravdanje za sve što ste mijenjali ili dorađivali na motoru . Međutim moram vam navesti redoslijed ispitivanja koje je važno kada se radi dijagnostika . Vi niste radili dijagnostiku ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova nego ste pokušali otkriti kvar mijenjanjem pojedinih dijelova. Nekada to dovodi do rezultata a u večini slučajeva nema rezultata. Dakle redoslijed ispitivanja je : mehaničko stanje motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, ECU centrala . Vi ste ugradili rabljeni motor a neznate ništa o unutrašnjem stanju motora ( pojedina istrošenja, propuštanja, oštećenja, začepljenja, nakupljene gareži i nečistoće i sl. ) . Prvi i osnovni uvjet je ispravno stanje mehaničkog sustava motora. U ovom slučaju bi trebalo obaviti ispitivanje svih dijelova elektronskog sustava ubrizgavanja i sustava za stvaranje iskre na svjećicama. To ne znači ugradnju nekog rabljenog dijela ili sklopa nego njegovo ispitivanje prema tvorničkim podacima koji se nalaze u tehničkoj bazi podataka. Evo primjera kako se ispituju vrijednosti MAF senzora ( kada motor radi na leru napon između pinova 3 i 5 treba biti 1,4 V a kada se stisne puni gas napon između pinova 3 i 5 treba biti 4 V ) . Isto tako postoje mjerne vrijednosti i za sve druge dijelove sustava koje sam spomenuo . Na kraju po potrebi treb aispitati i samu ECU centralu motora. Nakon toga ispitivanja i nakon saznanja da su svi dijelovi i sklopovi ispravni , kao jedini uzrok problema ostaje mehaničko stanje motora. Iz toga proizlazi logičan zaključak da trebate rastaviti glavu motora i obaviti kompletno uređenje glave motora. Kada se skine glava motora može se zaključiti i faktično stanje donjeg dijela motora . Ako je donji dio motora istrošen onda i njega treba urediti. Nadam se da ste shvatili kako je prvo i najvažnije da je mehaničko stanje motora dobro i ispravno .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 TDI CR - MOTOR NEMA SNAGE ?

Datum objave: 09.02.2017 12:57:14
Slika
PITANJE:

Dobar dan.nadam se na mi možete pomoći. Imam golf plus 2009 god 1.6tdi 66kw.imamo sam problem sa egr ventilom,(tako je dijagnostika pokazala)auto nije imao snagu..sada sam stavio novi egr ventil i auto i dalje pokazuje grešku.,sada izbacuje grešku 0041D8 unkown fault code. Mehanicar ni sam ne zna šta je greška. Na instrument tabli svijetli grijač, auspuh i sonda. Hvala

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči da netko može imati brojne dijagnostičke uređaje ali mu oni ništa ne pomažu ukoliko ta osoba nema potrebno znanje i ako ne zna kako se radi dijagnostika i ispitivanja na vozilu. To isto važi i u ovom Vašem slučaju. Uređaj s kojim ste pokušali očittai grešku nije dovoljan ( ili nije odgovarajći ) kako bi se otkrila neispravnost na motoru. Za točnu defektažu kvara treba imati i brojne druge dijagnostičke i ispitne uređaje. Uz to trebe imati i tehničku bazu podataka u kojoj su nevedeni točni podaci i mjerne vrijednosti za pojedine električne i elektronske komponente motora. Ako motor nema potrebnu snagu treba ispittai slijedeće ; mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje DPF filtera, dobavna pumpa, senzor pedale gasa, filteri, nečist rezervoar, dize, senzor tlaka goriva, senzor temperature goriva, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, senzor položaja pedale kočnice, senzor rdailice, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, ECU centrala, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - UPALILA SE LAMPICA ZA ULJE !

Datum objave: 06.02.2017 15:51:39
Slika
PITANJE:

Poštovani vozim Passata 2.0 tdi 2005 g. danas pri vožnji upalila mi se crvena lampica od ulja . u uputstvu o održavanju automobila sam pročitao da se radi o tlaku ulja. Provjerio sam razinu ulja na mjeraču od motora ,razina ulja je bila zadovoljavajuća,Što je uzrok paljenja lampice tlaka ulja.?

ODGOVOR:

Na samom početku moram reči, ako nema tlaka ulja u motoru i ako se tako vozi dalje, za vrlo kratko vrijeme može nastati blokada motora i veliko oštećenje u motoru. Kada se upali lampica za tlak ulja mudro bi bilo da se motor više ne pali dok se ne izmjeri tlak ulja u motoru. Ako se izmjeri da je tlak ulja dobar onda nema razloga za zabrinutost jer su najčešći kvarovi vrlo jeftini a to mogu biti ; indikator ulja,konektor indikatora ulja, električna instalacija, konektori instrument ploče. Ako se izmjeri da je tlak ulja nizak ili da ga nema, onda situacija može biti ozbiljna . Moguće neispravnosti su ; filter ulja, pumpa za ulje, oštećenje lažajeva radilice, ostala istrošenja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - LETEČI LEŽAJEVI RADILICE

Datum objave: 04.02.2017 12:17:32
Slika
PITANJE:

Postovani, Zamolio bih vas za savjet. Posjedujem auto Passat B6 1.9 TDI 2007.god BXE motor Na Internetu sam (a i uzivo cuo) procitao da ovi motori u ovoj godini imaju seriju losih letecih lezajeva zbog kojih se mnogima desavalo da klipnjaca izbije blok motora. Pitao sam u ovlastenom servisu i oni tvrde da se ne moze sa sigurnoscu reci da je problem do letecih lezajeva bio u toj seriji, ali poznat im je problem (nekoliko slucajeva, dok neki ovlasteni nisu zabiljezili). Auto je preslo 280.000 km nemam nikakvih problema na autu, maximalno odrzavan. Molim vas vas savjet, da li ista dirati i preventivno mjenjati ove letece? Ipak treba motor otvarati bez obzira sto je to, kako kaze moj majstor, rutinski posao, ja ne mogu nikako da donesem konacnu odluku sta da radim.

ODGOVOR:

Navesti ću Vam nekoliko činjenica u vezi letećih ležajeva ( ležajevi klipnjača ) . Da je kojim slučajem postojala bilo kakva greška na letećim ležajevima Vašega vozila onda motor ne bi prešao 280.000 km nego bi se kvar dogodio već nakon godinu dana ili 30.000 km . U ovom slučaju kod Vašega vozila ni dalje ne treba očekivati nikakvo istrošenje na spomenutim ležajevima. U slučaju kada nastane početno istrošenje na letećim ležajevima pojavi se karakterističan zvuk lupanja kod povišenog broja okretaja motora i tada treba ugasiti motor i ne voziti dalje . Dakle tada ne nastaje  oštećenje bloka motora  ( probijanje bloka zbog loma klipnjače ). Ukoliko želite preventivno djelovati na trajnost letećih ležajeva i motora opčenito, to možete napraviti na jednostavniji način. Možete samo skratiti interval izmjene ulja i filtera sa 15.000 km na 10.000 km. Možete uz to napraviti i korak dalje a to je da se demontira karter motora i da se isti opere od nečistoće ( talog od ulja ). Usputna radnja je još čišćenje zbog eventualnih nečistoća na usisnoj mrežici uljne pumpe . To bi bilo sve što je trebalo reči o pojedinim natpisima i teoretiziranjima na pojedinim forumuma. Ukoliko želite da vam objasnim još znatno više o ovoj temi, tehničkim pojedinostima i preventivnom održavanju vozila, možete mi se javiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - POVEĆANA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 30.01.2017 16:05:02
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić;srdačno Vas pozdravljam i zahvaljujem se na Vasem strpljenju i trudu koji ulažete da nam pomognete.Imam jedno pitanje tj.dilemu.Kupio sam nedavno rabljeni golf 4 tdi 2001.god motor 81kw sa klasicnom pumpom.Primjecujem potrosnju ulja na 1500km oko 1/3 na mjeraču između min i max.po mojoj procijeni oko 3-4 dcl.Motor i turbina su suhi,dobro pali i vuce.Postoji li nacin da se utvrdi trosi li motor ulje zbog propustanja u motoru ili na samoj turbini? Mogu li to event.učiniti kod Vas i kolika je cijena takvog pregleda? Koliko primjecujem te turbine promj.geometrije manje su trajne i zbog nepravovremenog servisiranja cesto dovode i do teskih havarija samog motora (iberturaža,pucanje i savijanje klipnjaca) pa razmisljam i o ugradnji one iz modela od 66kw posto mi ta razlika u snazi nije presudna. Da li su u tom slučaju potrebne jos kakve preinake? Radite li servise i na turbinama ili koga bi mi event.preporučili. Unaprijed zahvaljujem Vlado,Rijeka.

ODGOVOR:

Postoje tri načina na koji motor može trošiti ulje i to kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove. Najskuplji način je kada motor troši ulje kroz klipne prstenove jer se tada otvara motor s gornje i donje strane. Na Vašem vozilu možemo obaviti pregled motora i utvrditi na koji način motor troši ulje. To podrazumijeva ispitivanje turbine, mjerenje kompresije i opčeniti pregled motora. Nakon toga bi Vam mogli predložiti kako smanjiti potrošnju ulja. Popravcima turbina se ne bave standardni autoservisi nego to rade proizvođači turbina. Ugrađuje se tvornički reparirana turbina ili nova turbina, stara turbina se vrača proizvođaču. Naravno za to se dobiva garancija od godinu dana. Turbine s promjenjivom geometrijom nisu tako loše kao što ste ih Vi tako prikazali , mogu trajati kao i ove druge . Moje mišljenje je da treba ostaviti originalnu turbinu jer za to ima više razloga ( veća snaga motora, manja potrošnja goriva, nema dodatnih radova niti prilagođavanja ECU centrale, ostale preinake ). Uz redovito i kvalitetno servisiranje ovaj motor može dugo trajati. U vezi cijene pregleda vozila mogu reči da je pregled besplatan ako isti traje do 0,5 sati . Ako treba skinuti turbinu, grijače i mjeriti kompresiju onda je to oko 700,- kn .  Moguće je da ćemo moći napraviti defektažu za 0,5 sati .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - SLABO POČETNO UBRZANJE ?

Datum objave: 22.01.2017 18:59:53
Slika
PITANJE:

Poštovani,imam pitanje u vezi golfa 4,2002 g,1.9 Tdi,74kw,atd oznaka motora,auto sam kupio i bio je slab,nije uopće povukao ni na jednim obrtajima,uz uzbrdicu od 6-7℅ jedva je u drugoj brzini uspio izaći, promijenio sam mu filtere sve,mobil ulje,te cijeli set zupčastog remena,vodene pumpe,rashladne tekucine itd,komplet ovjes,amortizere,opruge,selene,spone,stabilizatore itd,sto je nebitno za ovaj kvar ali sam ga htio generalno urediti za sebe jer dnevno radim oko 140km,uglavnom u to vrijeme dok se to sve mijenjali poslao sam turbinu na servis u jedan ovlašteni servis u Vinkovcima gdje su je očistili nastimali geometriju te promijenili vakuum dozu/ventil na samoj turbini jer je dugo bio zapecen i zahrđao te se je auto tako vozio. Vraćanjem turbine auto je i dalje isto išao te smo promijenili vakuum pumpu i tu smo dobili da auto ide bolje ali samo dok dođe do 2000 okretaja na više,prije toga sam kupio i mjerac protoka zraka te je i to novo,cak sm probao s drugih ispravnih auta staviti druge mjerace u slučaju da ovaj nije ispravan ali to nije problem,još sam htio reći da mi supruga ima isti takav auto,s istim motorom i zbog toga znam kako bi se trebao ponašati,npr,u četvrtoj brzini na 60km/h i 1700-1800 okretaja dok mu se stisne gas auto instantno povuče i ide,dok se na mome stisne gas on tromo navlači do 2100-2200okretaja i tek onda trzne i ide brže.sad me zanima što bi još bilo dobro provjeriti,očistiti,promjeniti što bi ga moglo gušiti,smetati ili možda kasno uključuje turbinu? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Navesti ću po logičnom redoslijedu što sve može biti uzrok ; mehaničko stanje motora, faza motora, propuštanje na ventilima, začepljenje na usisnim kanalima, nakupine gareži na ventilima, tlakovi kompresije, ispušni kolektor, usisni kolektor, ispušni sustav, bregasta osovina, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, propuštanje na tlačnoj strani turbine, dobavna pumpa, dize, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, ECU centrala, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - SERVO PUMPA

Datum objave: 10.01.2017 21:18:36
Slika
PITANJE:

Na početku da vam zaželim sve njabolje u 2017,i dam sve pohvale,s obzirom da sam iz pitanja drugih uz pomoć vaših odgovora riješio neke stvari.Molio bih vas za savjet u vezi servo pumpe na golfu3.Nedavno sam čuo zvuk iz pumpe,remenica je imala "lufta" pa je stara pumpa zamijenjena novom,zamijenjena je i servo tekućina,propisana za vw.Odmah po zamjeni iz pumpe se čuo zvuk zujanja,odzračivanje nije pomoglo i zvuk se sve više pojačavao.Pripisao sam to lošoj kvaliteti zamjenske pumpe,te je ona zamijenjena za drugu(DK/danska).Nakon dva dana počeo se čuti zvuk zujanja i iz druge pumpe,više puta sam po cca 5 minuta probao odzračiti(otvorim posudu i motam lijevo desno,ako to ima ikakvog smisla).Dok je originalna pumpa bila na autu nije bilo zujanja,pa me zanima jesam li takav baksuz da naletim na dvije nove pumpe loše kvalitete ili bi moglo biti nešto drugo.Sa motanjem nema nikakvih poteškoća,niti se smanjuje nivo ulja u posudi,znači ne pušta.Ako bi nepovratni ventil u crijevu zablokirao bi li uopće bilo funkcije?Ima li posuda za ulje kakav filter pa da loše propušta?Ako imate bilo kakvu ideju bio bih vam izuzetno zahvalan na odgovoru. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Na žalost kvaliteta zamjenskih dijelova nekada nije ni blizu kvaliteti originalnih dijelova. Navesti ću nekoliko razloga zbog kojih servo pumpa volana može imati pojačani zvuk: nečistoća i dotrajalost u zubnoj letvi volana, tlačna cijev servo pumpe s nepovratnim ventilom, ugrađena servo pumpa, aksijalni ležajevi prednjih amortizera. Ako bi zablokirao ventil u tlačno cijevi volana onda ne bi radio servo volan. Ukoliko vas pojačani zvuk pume ne smeta jako, ostavite je jer imate za nju garanciju godinu dana, a i puno je jeftinija od originala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE IDE PREKO 140

Datum objave: 09.01.2017 22:16:39
Slika
PITANJE:

VW Passat 1,9 TDI 66kw u vožnji ne postiže brzinu preko 140 ni okretaje preko 3200, te mislim i da više troši. Poštovani gospodine Meiću. Zadovoljstvo je čitati vaše odgovore i zaista sam zahvalan jer je to veliki trud. Passat ima 350 000 km, ima novi razvodi vodenu pumpu, kočnice komplet (sa diskovima), ulje 5-40, 505.00 kako piše na poklopcu svi filteri (sve u zadnja tri mj). Na leru okretaji skaču preko 5200,za tren i spuste se odmah u vožnji do 3200. Ja sam od kćerke preuzeo brigu u 9. mj, uradio tehnički i sređivao sve to, a ovaj detalj nisu ni znali, kao ni ja dok nisam konačno isprobao prije dva dana, poslije svih radova. Primjetio sam i čudan detalj, da crijevo intercoolera, koje ide prema usisu gore kao jednodjelno, da je u tri dijela sa koljenom, a na slikama tih motora, Passata vidim da je u jednom komadu i dugačko, te da na tom intercooleru nema utičnice, a tu pored je utikač, slobodan, kao "višak". Inače motor radi perfektno, pali idealno, u 1000 km, kao da ne troši ni malo ulja, eko test zacrnjenja je bio oko o,8 (s starim uljem i filterima). Ubrzanje u nižim brzinama, takoreći lijepi za sjedalo, ali na otvorenom na maksimumu gasa, tu je kraj. Ne radi nikakve trzaje, pri tom, niti pokazuje neke znakove na instrument tabli, jednostavno tu je kraj brzine i okretaja. O dimu iz auspuha ni ništa, baš sve izgleda idealno. Pri preuzimanju, kako nije bilo podataka ni kakvo ulje, ni kad je što popravljano, promjenio sam majstora, Znam da je neko nešto prije petljao oko tog gornjeg crijeva intercoolera, te i krpao ic, ali se ne čuje neko puhanje. Ovo zadnje sve su radili u Auto Hrvatskoj, te sad idem da pogledamo što je sa tim brzinama/okretajima, savjesni su i imam povjerenja, a cijena mislim da je sve jako korektno, uz račune i pdv, da nemam prigovora ni sumnje. Muči me taj utikač, koji visi, kao višak, kao da je neko stavio drugi ic..r, može li to imati veze. Potrošnja mi se čini nešto neracionalna, nisam precizno računao ali oko 9, a otvorena cesta oko barem 7l. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit. Na moju žalost Vaš servis je daleko, ali eto volio bi čuti mišljenje. Po čitanju odgovora vidim da može doći i do turbine, pa me strah, a već je bilo troškova, ali što se može. Očito je auto bio zapušten, ali ugodan je za vožnju, pomalo mi je žao da ako nije veliki trošak, pa da ga se dovede do ispravnog stanja. Unaprijed Vam hvala, ako u navali pitanja uspijete naći malo vremena i za mene. Želim vam sve najbolje uz sreću i zdravlje, privatno kao i u poslu.

ODGOVOR:

Bez obzira kakva je vrsta kvara na vozilu, osnovno je da se jednoznačno defektiraju kvarovi bez obzira na cijenu. Možda su Vam do sada u servisu već kvar riješili. Navesti ću moguće neispravnosti: mehaničko stanje motora, začepljenje usisnog kolektora,začepljenje usisnih kanala na glavi motora, začepljenje ispušnog sustava, EGR ventil, niski tlak turbine,senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, dize, pojava zraka u sustavu goriva, ostali netipični uzroci.Intercoler se može lako ispitati pod tlakom zraka. Utičnica koja visi najvjerojatnije ne služi ničemu, jer postoje tipske el.instalacije za više vrsta motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B6 VARIANT - PROBLEM GRIJANJA

Datum objave: 09.01.2017 22:20:02
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa grijanjem kabine na Passatu (variant)B6 2007 god) U vožnji se događa da grije , rade sve kontrolke kak treba a nakon desetak km počinje puhati hladan zrak, pa onda nakon nekog vremena opet topal i tako naizmjence. u servisu provjerena elektronika (klapne rade -sve pet),termeratura se digne na 90 i tako stoji . Nedostajalo oko 1 dc antifriza i ima dosta zraka u boci za rashladnu tekućinu i creva od vode su tvrda. Hvala na pomoći! L.P.

ODGOVOR:

Servis nije znao odraditi dijagnostuku u cijelost a moguće neispravnosti su: temperaturni osjetnici u kabini, pojedini motorići za pomicane zaklopki za usmjeravanje zraka, upravljačka ploča sustava grijanje-hlađenje, ploča sa osiguračima i relejima, električna instalacija, BSI računalo komforne elektronike.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KAKO NESTAJE ANTIFRIZ ?

Datum objave: 15.12.2016 18:41:45
Slika
PITANJE:

Imam golfa 3 1.9tdi i svaki 3-4 tjedna mi auto izgubi 2-3 deci antifriza jel znate do cega bi moglo bit lijep pozdrav

ODGOVOR:

Mogući uzroci su curenje na pojedinim mjestima i to na ; pumpi za vodu, kućištu termostata, hladnjaku, cijevima, radijatoru grijača, brtvama motora. Postoji još jedan način a to je potrošnja antifriza kroz motor. U tom slučaju antifriz ulazi u cilindar/cilindre i u vidu vodene pare izlazi na auspuh ( tada se vidi bijeli dim ) . U drugom slučaju antifriz može ulaziti u karter motora . Tada se povećava nivo ulja u motoru. Sve navedeno se može jednostavno defektirati u svakom boljem servisu.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 TDI CR - ČUDAN ZVUK KOD MOTORA ?

Datum objave: 09.12.2016 13:30:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, Radi se o VW POLO 1.6 tdi,2010 god.,prešao 151000 km. Ispod haube se čuje zvuk cviljenja iz jednog malog radjelnika na desnoj strani ( uz motor).Veličine je cca 5-6 cm i iz njega izlaze 3 metalne cjevčice i idu na motor. Za 1.6 motor ima težak zvuk,ponekad kao traktor. U leru sa punim gasom okretaji ne idu više od 2300 okr/min, a prije par dana mi se dogodilo da je u vožnji počeo se volan tresti,auto je gubilo snagu.Stao sam i ugasio ga par minuta,malo prodrmao taj razdjelnik i krenuo,te se nije javljao taj problem. Ali općenito je osjećaj da je auto u nižim brzinama slabiji nego bi trebao biti.Ulje ne curi nigdje,nema dima,ali kao da radi na cilindu manje,kao da mu je komperesija užasno oslabila.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu nejvjerovatnije je oštećen sustav za provođenje podtlaka ( vakum ) . Pomoću vakuma obavlja se funkcioniranje turbine, EGR ventila, servo kočnice i sl. Moguće je da zbog toga ne radi turbina jer dolazi do propuštanja odnosno usisavanja zraka. Mjesto propuštanja treba zabrtviti, popraviti, zamijeniti neispravan dio. Kada se to riješi trebalo bi očekivati da se stanje s motorom normalizira. Samo mjesto propuštanja nije teško pronaći jer postoji zvuk koji će pomoći pri defektaži kvara.

na vrh Povratak na vrh

VW LT 2,5 TDI - SLABA KOMPRESIJA MOTORA ?

Datum objave: 02.12.2016 19:06:25
Slika
PITANJE:

pozdravljeni,upam da se me še spomnite da smo bili u vašom apartmaju ja sam mehaničar i sva razgovarala da imam problem sa volkswagnom LT 2,5 tdi 5 cilindra neče mi paliti rekli ste mi da moram izmeriti kompersiju a kompersije je premalo 13 bara. na ovom kombiju je preskučijo zubčasti remen in menjal sem ventile i dručnike i stuširal glavu i ventile tako da ne puštaju.sada neznam zašto nemam kompersije sve zobnike imam dobro nastavljene na tačke.hvala za vaš odgovor. lep pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani gospodine Franjo, lijepo Vas pozdravljam i drago mi je da ste se javili . Pokušati ću odgovoriti na Vaše pitanje i dati koristan savjet u vezi problema s otežanim paljenjem. Normalna kompresija motora treba biti od 25 do 31 bar. Ako ste dobro obavili sve radove na glavi motora onda je uzrok slabe kompresije propuštanje na klipnim prstenovima ( karikama ) . Pretpostavljam da ste ispravno ugradili hidropodizače ventila. Hidropodizači su najčešće puni ulja i takve hidropodizače treba isprazniti jer to može biti uzrok zbog kojega ne zatvaraju ventili.  Hidropodizači se mogu isprazniti tako da se isti rastave kako bi sve ulje izišlo iz hidropodizača. Nakon toga hidropodizači se opet slože i takvi se mogu ugraditi na glavu motora. To znači ako ste ispravno ugradili hidropodizače i ako nema propuštanja na ventilima, onda su istrošeni klipni prstenovi, klipovi, cilindri . U tom slučaju kompresija probija u karter . Rjašenje je demontaža motora, revizija motora i uređenje donjeg dijela motora. Ako motor ima puno kilometara onda postoji i istrošenje na cilindrima. Ako je istrošenje manje od 0,10 mm mogu se samo ugraditi novi klipni prstenovi ( karike ) a ako je istrošenje veće od 0,10 mm tada se mora raditi strojna obrada cilindara na prvu veću mjeru ( specijalu ) . Ugrađuju se novi veći klipovi i radi se brušenje radilice jer i na njoj postoji neko istrošenje. Ovakvo uređenej motora se zove generalni popravak i to je garancija da će motor dugoročno voziti i ispravno raditi . Kompresija će tada biti veća od 30 bara. Ako imate potrebe za dodatnim objašnjenjima javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 21.09.2016 21:10:28
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Rjeć je o golf 3 1.9 tdi &&kw potroSnja mi se drastićno povećala,sa prijašnjih 1200 km sa punim rezervarom sad uspijem jedva 800 km.Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Navesti ću Vam sve moguće uzroke povećane potrošnje goriva a Vi nakon toga obavite kompletno testiranje dijelova koje ću Vam sada nabrojiti. Ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora, tlakove kompresije, fazu motora, začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, propuštanje na ventilima, sustav za dobavu zraka, tlak turbine, intercooler, začepljenje na lopaticama turbine, stanje turbine, dobavu goriva, dize, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, stavnje visokotlačne pumpe, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, podešenost statičkog kuta predpaljenja. Uz ovo provjerite još : da li blokira neka kočnica na nekom od kotača, proklizavanje kuplunga, dimenzija guma, tlakovi u gumama, krovni nosač .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 TURBO - PLAVI DIM NA AUSPUHU, TROŠI ULJE ?

Datum objave: 03.09.2016 14:08:35
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa plavim dimom iz auspuha.U pitanju je passat 5plus 2001gp 1.8T 110kw.Auto mi ujutru ili kad je hladan tesko pali,tek iz treceg pokusaja.Kad radi na leru ili u gradskoj voznji prva,druga izbacuje plav dim.Ili prilikom usporavanja kad kocim motorom hoce izbaciti plav dim.Pri otvorenoj voznji,normalnoj ili pri gasanju ne dimi uopste,normalno ide,vuce.Odradio sam generalku,zamijenio sve karike,letece lezajeve,gumice ventila,veliki servis,motor se i dalje isto ponasa,i dalje imam problem sa plavim dimom.Sta bi mogao biti uzrok? Unaprijed hvala. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite stvara se od ulja koje ulazi u cilindre, u cilindrima izgara i izlazi vani na auspuh. Mogućih uzroka može biti samo dva ( vodilice ventila ne bih spominjao jer pretpostavljam da su mijenjane i da su obrađeni ili zamijenjeni ventili ) a to su istrošenje na ležajevima turbine ( ulje izlazi kroz ležajeve turbine u usisnu granu i na auspuh ) , drugi uzrok je istrošenost cilindara. Vi ste u motor ugradili nove klipne prstenove a cilindre ste ostavili neobrađene. Ako utvrdite da potrošnja ulja nastaje na turbini , istu možete poraviti i dovesti u ispravno stanje. U vezi istrošenosti cilindara se može reči da ako potrošnja ulja ne prestane nakon 2.000 km , onda je rješenje revizija motora i strojna obrada cilindara. Cilindri se obrađuju na prvu prekomjeru i prema tome se ugrađuju novi odgovarajući klipovi . Na žalost ovo je najčešće propust servisa koji je obavljao radove na Vašemu vozilu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 16.07.2016 15:53:09
Slika
PITANJE:

postovanje.golf 4 1.9 tdi imam problem po ravno kada vozim amogu citav dan ne penje se temperatura sve u redu jel se malo zagrije ako idem uz brdo povecami se do maksimuma nepusta vodu nigdje rade ventilatori baca vodena pumpa kazu mi majstori da je glava motora moli vas savjet i misljenje unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti druge dijelove i sklopove a glavu motora ostaviti kao zadnju. Najprije ispitaite ispravnost slijedećih dijelova : čep ekspanzione posude, ispravnost hladnjaka ( moguće začepljenje iznutra i izvana ) , pumpu za vodu, cijevi rashladnog sustava . Nakon ovoga možete opravdano sumnjati na brtvu glave ili glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 12.05.2016 16:53:20
Slika
PITANJE:

postovani gosp Meic.imam Tourana 2.0tdi 100kw mot.AZV 2005.problem je u tom da na hladno ponekad motor trokira u leru.u voznji bez ikakvih problema.Provjeravao sam dizne i jedna je pokazivala 2.8mg nju sam zamijenio al je problem ostao dizna je polovna doduse.sad me zanima moze li se ova dizna pouzdano ispitati(bosch)i moze li ovaj problem biti negdje drugdje.hvala

ODGOVOR:

Dize se mogu ispitati na specijalnom ispitnom uređaju u servisu. Zbog nemirnog rada motora mogu nabrojiti više mogućih uzroka i to : pojava zraka u gorivu, filteri, nečist rezervoar, EGR ventil, razlika u količini goriva na dizama, razlika u tlakovima kompresije, istrošenje na bregastoj osovini, senzor temperature motora, senzor položaja radilice, električna instalacija motora, mehnaičko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - JAKO POČINJE TRZATI ?

Datum objave: 15.04.2016 10:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam vw passat variant 2.0 tdi 2008 god. 103kw 4motion Naime kada se vozim na 1500-2500 obrtaja auto mi jako počinje trzati na većim obrtajima od 2500 ne,u čemu bi bio problem, i dali ima to kakve veze sa turbinom?

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više i to ; dobavna pumpa, filteri, nečist rezervoar, pojava zraka u gorivu, pojedini senzori motora, EGR ventil, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, sustav za regulaciju turbine, mehanički sustav motora. Neposrednim uvidom na vozilu i detaljnim ispitivanjem može se točno defektirati kvar i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 11.04.2016 12:36:34
Slika
PITANJE:

Prije svega zelim da Vas pohvalim na ozbiljnosti i na agilnosti i odgovornosti. Nisam nikog ovako vidio da zeli pomoci ovoliko iako smo u dvije razlicite drzave. Nadam se da cu imati priliku upoznati Vas. Imam ponudu GOLF 2 59KW sa klimom. Navodno klima radi samo je treba napuniti, ali nemam nesto povjerenja da je to tako jer vec je to staro vozilo. Pa Vas pitam kako se to moze provjeriti, koji su to dijelovi klime gdje se otprilike nalaze za navedeno vozilo i Vase strucno misljenje o klimi u ovom vozilu. Unaprijed se zahvaljujem Lijep Pozdrav

ODGOVOR:

Ako vozilo ima klimu onda je vrlo korisno da ona bude u ispravnom stanju. Dijelovi klima uređaja su: kompresor, kondenzator, ekspanzioni ventil, dehidrator, isparivač, tlačne cijevi, niskotlačne cijevi, pogonska elektromagnetaka remenica, električna instalacija, komanda klima uređaja. Klima uređaj najprije treba ispittai pod tlakom zbog mogućnosti propuštanja. Nakon toga treb azamijeniti dehidrator ( filter freona ) , ispustiti ulje iz kompresora , provjeriti ekspanzioni ventil, provjeriti električnu instalaciju. nakon svega navedenog klima sustva se najprije vakumira. Kada je vakumuiarnje gotovo sustav se puni sa freonom R 134a . Prilikom punjenja istovremeno se dodaje i ulje koje podmazuje kompresor i ekspanzioni ventil. Uz to je dobro staviti i specijalnu UV boju ( kontrast ) koji se koristi u defektiranju eventualnog propuštanja plina. Kada je postupak punjenja gotov provjerava se gornji i donji tlak u klima uređaju. Na kraju se kontrolira i učinak hlađenja. Klima uređaj je ispravan ako se na ventilacijskim kanalima postigne temperatura hlađenja niža od +8°C. Ako Vozilo ima filter kabine isti je dobro zamijeniti i uz to još obaviti čišćenje i dezinfekciju ventilacijskih kanala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. 16V - PROBLEM S BOGATOM SMJESOM ?

Datum objave: 03.04.2016 17:20:11
Slika
PITANJE:

POstovani pisao sam vam vec sa problemom golf 1.6 16v motorom vezano za bogatu smjesu.promjenio sam senzor temperature rashladnog sredstva,lambda sondu,map senzor na usisu, i opet mi auto ide u gogatu smjesu kako se grije motor on tako ide sve u bogatiju i kad dodje do 80-90 stepeni on gubi snagu i slabije vuce na benzinu a na plinu kad stanem gusi se ili se ugasi a kad dodam gas ide ko raketa!sve sam pokusao i na plinu i na benzinu pokazuje isto parametre ya bogatu smjesu.imam svjecice ngk platinum nisu kataloski njegove da li moze to da me zeza jer niko nezna sta je a na dijagnostici neznaju sta je,dosao sam do te faze da bih ga zapalio.pomozite mi ako ikako mozete?

ODGOVOR:

Poslovi dijagnostike su najzahtijevniji poslovi u automobilskoj djelatnosti. Za razumijevanje i vladanje poslovima dijagnostike i ispitivanja nije dovoljno samo amatersko znanje. Mnogi automehaničari također nemaju znanja i sposobnosti da obave potrebana ispitivanja i da jednoznačno defektiraju kvar/kvarove. Pojedini servisi šalju svoje dijelatnike na dodatno školovanje kao bi se osposobili za poslove testiranja, ispitivanja i dijagnostike. Na žalost mnogi djelatnici autostruke ne raspolažu takvim znanjem nego kvarove traže metodom slučajnog pogađanja ( najčešće nepotrebnim mijenjanjem pojedinih dijelova ili sklopova ). U ovom slučaju Vi ne morate biti ni tužni ni ljuti jer automobilska djelatnost nije Vaša struka. Na kraju ću vam ipak nabrojiti što sve utjeće na bogatu smjesu i na vrijeme otvorenosti injektora ( duže vrijeme otvorenosti injektora jest veća količina goriva ) . Evo faktora utjecaja: mehaničko stanje motora, tlak goriva, stanje injektora ( istrošenje ), EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, potenciometar zakolpke snage, senzor radilice, senzor detonacija, loše sagorjevanje u motoru   ( bobine, električna instalacija, tlakovi kompresije, začepljenja na usisnim kanalima i sl. ). Na kraju uzrok može biti i sam kompjutor motora ( ECU centrala ) . Kompjutor motora upravlja radom motora na osnovu ulaznih podataka koje dobiva od pojedinih senzora. Kompjutor motora također otvara injektore i regulira vrijeme otvorenosti injektora kako bi u svakom momentu omjer goriva i zraka bio 14,7 : 1 . Ovaj omjer daje idealni sastav ispušnih plinova gdje su; CO do 0,3% , CO2 veći od 14% , O2 od 0,1% do 0,5% , HC do 100 ppm. Ukoliko imate potrtebe za detaljnijim objašnjenjem nazovite me.

na vrh Povratak na vrh