Danas je: 24.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - CRNO DIMI I NEMA SNAGE ?

Datum objave: 11.04.2014 18:25:05
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Evo mog problema imam passat variant 1.9 TD 1995.god. On ide nekad stvarno dobro,al mu dode kad npr. parkiram ugasim i nakon sat vremena dodem upalim ga on uopce nece da prima gas,primi ga al to je tako slabo kao da ga nema.I nakon 20-tak KM bude opet onaj stari,a nekad to i potraje Dan-dva. I kad stisnem gas do poda crni dim izlazi previse. Mozete mi pomoci oko pronalaska kvara,Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, EGR ventil , mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Napravite kompletnu dijagnostiku motora a najprije ispitajte mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 i. 16V - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 22.03.2014 13:39:01
Slika
PITANJE:

Poštovani, Evo mog vanzemaljskog problema. Imam Golfa 4 1.6 16v pri malim obrtajima čuje se lupanje u motoru (više kao čekićanje)i to ne konstanto da preciziram kao kad se auto nekom ugasi pa zalupa. na početku sam mislio da je auspuh tj katalizator isti sam promjenio kompletno sa granom srednjim loncem tj. katalizatorom, problem nije rješen. auto normalno vozi u leru ponekad radi nemirno ali samo kad je hladan ostalo sve ok. molim ako može neki savjet da znam od kud krenuti. još bi htio napomenuti da je u međuvremenu pomotao ventile sve je napravljeno brtva, ventili,gumice i sve po redu. Hvala !!!

ODGOVOR:

Uvijek treba krenuti od mehaničkog sustava motora je u većini slučajeva tu nastaje lupanje . Najčešće neispravnosti su ; hidropodizeči, bregasta osovina, klipni mehanizam, radilica i ležajevi radilice . Drugi uzroci lupanja su svi ostali dijelovi na motoru i oko motora. To mogu biti pojedini agregati, zaštitni poklopci, nosači, transmisija . Neposrednim uvidom na vozilu lupanje se može defektirati i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 2,0 TDI PD - DVA PROBLEMA ?

Datum objave: 09.03.2014 19:08:05
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam 2 problema sa svojim autom ...VW TOURAN,2008 godište, 2,0TDI 103 kW, BKD-motor. 1. problem: kad je hladan ili kad dugo stoji teško pali a kad upali normalno radi. 2. problem: dva puta mi se dogodilo da mi se u vožnji ugasio ( oba puta se dogodilo neposredno pred dolazak na parking a nakon umjerene međugradske vožnje-DSG mjenjač u položaju "D". Nakon toga ne mogu upaliti. Lokalni mehaničar mi ga je uspio upaliti i prvo je sumnjao na pumpu u rezervaru a sad sumnja na dizne... Može li uzrok 2.problema biti senzor na radilici? Dijagnostika mu je izbacila neku grešku br.01314 -engine control modul-no communication... Trenutno mi auto radi opet normalno ako se izuzme problem br 1. Ovaj drugi problem me jako zabrinjava jer više nisam siguran u taj auto -dva puta me vučna služba vozila kod mehaničara... Lijepi pozdrav i hvala unaprijed na odgovoru...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja hladnog motora mogu biti ; akumulator , elektropokretač, zrak u sustavu goriva, dobavna pumpa, EGR ventil, senzor radilice, dize, kontrolni modul grijača, senzor temperature motora, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora. Uzrok može biti senzor radilice i električna instalacija od motorea do ECU centrale .

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY DIZEL - NE MOŽE BRŽE OD 120 KM/H

Datum objave: 08.03.2014 08:32:22
Slika
PITANJE:

postovani Meicu.. ugledao sam ovaj sajt i time sam ugotovio da bi vi mogli biti resiti moj problem.. u pitanju je vw cady 2006 g. dizel motor je u pitanju.. ne znam kakav je taj model auta koji ja imam sobzirom da na kontrolnoj tabli ne postoji termometar koji mi pokazuje stanje temperature motora.. u poslednjih para dana vozio sam na autoputu i na brzini od 100 km meni je zablinkala lampica za vodu.. stao sam i pogledao ima vode u posudi ali sam napipao creva koja sprovode vodu i ona su bila hladna.. a voda stoji.. i kada se auto upali voda miruje.. to je bilo prvo pitanje a drugo pitanje je da je auto iygrafiran 260 km a ne moze vise od 120.. auto je presao 180000km..koji bi tu uzrok mogao biti? hvala unapred!

ODGOVOR:

Kada postavljate pitanje uvijek treba točno navesti tehničke podatke o motoru i vozilu ( zapreminu , snagu, oznaku motora ) . U vezi lampice za temperaturu motora savjetovao bih da provjerite ispravnost termostata . Nakon toga bi bilo dobro da dijagnostičkim uređajem izmjerite stvarnu temperaturu motora. Ako je temperatura motora dobra onda greška može biti indikator temperature motora . Brzina od 120 km/h je premala bez obzira da li je u Vašem vozilu motor 2,0 SDI od 51 KW ili motor 1,9 TDI PD od 77 KW . Moguće neispravnosti su ; filteri, dize, EGR ventil, pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, mehaničko stanje motora. Uzrok se može otkriti kada se napravi dijagnostika motora.

na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,4 i. 16V - LER GAS ?

Datum objave: 12.02.2014 07:17:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kako se na VW lupu 1,4 16v pojačava ler gas i može li se pojačati. Klapna gasa aje bila u lošem stanju i izmjena je. LP

ODGOVOR:

Ler gas kontrolira i održava kompjutor motora . Mehanički način podešavanja ne postoji . Ako je ler gas premali ili preveliki , traži se uzrok ( neispravnost ) . To mogu biti pojedini senzori motora, injektori, mehaničko stanje motora . Kada se otkloni kvar motor će opet imati uredan broj okretaja na leru .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - IZBACUJE VODU NA POSUDU ?

Datum objave: 04.02.2014 18:29:30
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam problem s golfom 2 1.6 diesel. Auto nije imao termostata kada sam ga kupio i sada sam kupio novoga i ugradio ga. Kada se zagrije auto izbacuje vodu na posudu, nema nikakvih znakove pregorjele brtve glave npr. pomješano ulje i voda u kartetu ili posudi za vodu, nabijanja pritiska u crijeva ili sl. Kada izvadim termostat auto najnormalnije ide, ne izbacuje vodu niti ništa, jedino ne grije. Sad me zanima, u čemu je problem? Hvala i lp.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : neodgovarajući termostat, neispravan čep ekspanzione posude, djelomično začepljen hladnjak, pumpa za vodu . Nakon svega navedenog i ako je sve ispravno što sam spomenuo , kao zadnji uzrok ostaje brtva glave motor i glava motora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 29.01.2014 17:04:37
Slika
PITANJE:

pozdrav svima i tek toliko da znate da jako cjenim vas i vase iskustvo .Imam problem sa golfom 4 motor74kw klima mi je radila ali ne toliko ucinkovito,jedanprijatelj koji se inace bavi popravcima frizdera reka mi je da ima odgovarajuci plin i da treba samo malo nadopuniti sustav.Stavio mi je bocu i poceo puniti i imao je ocitanje na mjernim satovima,ali onda je kompresor poceo da se pali i gasi svako 1 sekunde i spala mu je ona cjev c kojom puni .Kaze mi da ju je prepunio pa zato kompresor steka svake sekunde.Odem ja u jedan servis i covjek mi sa aparatom za klime (pravim) ispusti plin sve dok kompresor nije poceo da normalno radi sa turiranjem gasa i bez gasa u leru .To jr bilo prije 10 dana ,a ja jucer hocu da upalim klimu kad ono nista se ne desava .Gledam ventilatore ne vrte se i uopce mi ne smanjuje rad motora kao prije dok je se ukljucivala normalno.Znaci nikakve reakcije.Zanima me sta da pocmem radit .Jeli mobuce kad mi je ovaj tkzv majstor punio da je negde puklo crjevo pa sve izislo iako je nisam palio od tada,znaci 10 dana je nisam palio i sad nece nista.U servisu mi je ovaj rekao da nije nariktao tlak100 posto jer to moze samo kad napuni cjelokupan proces ,a kaze mi da je to bolje odraditi kad krene ljeto.Sad kad sam probao klimu vanjska temp je bila 0 stupnjeva nije se nista palilo ni kad okrenem na grijanje ni na hladenje.Hvala Vam unaprijed

ODGOVOR:

Ovaj Vaš slučaj je primjer kako NE TREBA RADTI  jer je to naskuplji i najnekvalitetniji način . U ovom slučaju potrebno je izvaditi preostali Freon iz sustava klima uređaja . Nakon toga treba obaviti : ispiranje sustava klime sa specijalnim sredstvom, zamijeniti dehidrator, obaviti vakumiranje sustva klime , ispitati sustav na propuštanje , napuniti u sustav Freon 134 A , staviti ulje za kompresor, staviti kontrast ( detektor propuštanja ) , provjeriti donji i gornji tlak u sustavu, provjeriti kako radi sustav . Ako se otkrije neka greška na bilo kojem dijelu i li sklopu klima uređaja treba je odmah otkloniti . Evo ovo bi bio kratki opis što treba raditi . Naravno da ćete ovo napraviti u najboljem servisu za koji znate u Vašoj bližoj ili daljoj okolici .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 S - NISAM DOBIO ODGOVOR ?

Datum objave: 29.01.2014 16:43:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje, Pitanje postavljam po drugi put i nadam se vasem odgovoru... A radi se o Golfu 2 1.3 1984. Više "majstora" je dalo svoje mišljenje ali različito te Vas ljubazno molim za odgovor. Golf prilikom paljenja tek nakon 3-4 puta upali i uključi automatski saug. Radi ok, a nakon par km počne da se gasi čim pustim papučicu gasa i to traje sve dok ne postigne radnu temp, a nekad i posle. Nakon voznje 10-15km počne da gubi snagu, neprima gas te se guši. Da li je riječ o pumpi goriva ili već nečem drugom. Novi kablovi, kapa. Također bih napomenuo da su svječice često veoma garave a često mijenjam i platine (dali je u pitanju kvalitet istih ili ih nesta drugo zeza). Koje svječice bi trebale ići u njeg? Hvala, hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio i to 19.01.2014. u 14 sati i 13 minuta . Ako niste dobili odgovor to je Vaš problem ( neispravnost Vašeg servera ili In boxa ) . Odgovor je glasio ovako : Moguće neispravnosti su : nečist karburator, neispravan čok , nečist rezervoar, kondenzator na razvodniku paljenja, loše mehaničko stanje motora, loše podešeno predpaljenje . Odgovarajuće svjećice su BOSCH W7DTC .

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA 1,8 i. - TRZA I GUBI SNAGU ?

Datum objave: 28.01.2014 23:52:37
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI!!!! Imam jettu 1.8 benzin,ugrađen motor od golfa III.Ponekad u vožnji trza i gubi pedalu gasa.Da problem bude veći ako je ne palim dva dana neće uopće upalit,jako teško i to na guranje.Kad napokon hoće upalit onda nešto puca iz auspuha.Prođe jedno vrime ništa,a onda se opet pojavi isti problem.Kad je motor zagrijan upalit će svaki put.Postoji dobar razlog zbog kojeg bi je volila još jedno vrime voziti pa vas molim da mi pomognete.Bila je kod majstora i nisu pronašli ama baš ništa i navodno im je palila svaki put.NAPOMENA-Jetta je 1990 god. Unaprijed zahvalna!!!

ODGOVOR:

Ja ću nabrojiti MOGUĆE neispravnosti ali mislim da Vam to neće puno pomoći jer i dalje nećete znati što je neispravno dok se točno i jednoznačno ne defektira kvar na samom vozilu . Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, niski tlak goriva, nečist injektor, veliki pad napona prilikom paljenja motora, loše mehaničko stanje motora ( kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , električna instalacija motora, slaba iskra na svjećicama, razvodna kapa, kablovi, razvodnik paljenja ,  bobina, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 2.500 o/min ( okretaja ) ?

Datum objave: 24.01.2014 09:19:09
Slika
PITANJE:

u pitanju je Vw passat 1.9tdi 66kw,auto je prestao da vuce,dodje do nekih 2500 obr.i dalje nece,a u leru hoce do 5000.isao sam kod raznih majstora,na raznim dijagnostikama i nista sve je u redu nema greske,proveravali su i boss pumpu ona je ok protokomer i on ok turbina ok,navodno sve radi a auto mrtav na gas,mozete mi pomoci da resim ovaj problem.sta treba da uradim?Hvala

ODGOVOR:

Moj zaključak je da niste bili u pravom servisu koji može defektirati ovakve kvarove ne vozilu i zato još ne znate što je neispravno . Navesti ći Vam sve moguće neispravnosti . Nakon toga nemojte na pamet početi mijenjati pojedine dijelove koje ću navesti . Najprije ćete točno defektirati kvar u servisu koji će napraviti dijagnostiku . MOGUČE neispravnosti su ; filteri, nečist rezervoar, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, preveliki tlak turbine, senzor tlaka zraka, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - POVEĆAVA SE NIVO ULJA U MOTORU ???

Datum objave: 22.01.2014 13:23:47
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić imam prob.sa golfom 4tdi 98.god.motor 66 kw 90ks prije otpr.mjesec dana primjetio sam da mi raste nivo ulja u kart.to je bio povod da odem do mehan.koji je odmah izmjer.kompresiju koja je podjednaka na svim klipo.otpri.27/28 bara,dao testirati dizne koje su po njemu ok,nisam napomen.da smo zabiljež.nivo antifr.u posudi koji se nije promjenio,čak smo i izva.dio antif.i ustan.da je potp.čist odno.nema trag. ulja i elimin.smo prob.vode odnos.antifr. E sad Po mišlje.mehan.on je elimin.sve mogučn.sad po njemu ostaje pitanje istro.karika i propuš.nafte izmedu karika.Sad smo kod toga stali jer se ja moram odlućit za otva.mašine.Prije te za mene velike odluke želio bih čuti i vaše stručno mišljenje o tom prob.dali je mehan.stvarno otklo.sve mogu.ima li možda još negdje nešto da on još nije pogledao i pregledao,evo čitam malo vaše savjete na sličnu temu gdje bi se sve nafta mogla mješ.sa uljem spominjete puknuče na uzdužnom kanalu za dovod goriva u glavi motora inter.me dali ovaj motor ima taj kanal.Nisan napis.da motor nije pumpa dize.Gos.Meič hvala unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Ovaj motor nema kanal dovoda goriva u glavi motora . U ovom slučaju teoretski mogu postojati samo dva razloga . Jedan treba odmah odbaciti a to je ulazak rashladne tekućine u karter ( ulje nije emulziralo ) . Ostaje onda samo drugi razlog a to je ulazak goriva u karter . Mogući razlozi zbog kojih gorivo ulazi u karter su : dize, loše mehaničko stanje motora. Dize se mogu ispitati i ako se utvrdi da su ispravne , onda kao jedini uzrok ostaje mehaničko stanje motora, odnosno, klipovi, cilindri , klipni prstenovi .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - NE MOŽE VIŠE OD 130 KM/H ?

Datum objave: 21.01.2014 18:46:43
Slika
PITANJE:

Imam Passata 2.00 TDI 2006 god.U zadnje vrijeme u vožnji mi se upali lampa od motora (kao spirala)i auto automatski uspori i ne ide više od 130 km i 3 000 okretaja.Nakon što auto ugasim i ponovno idem upaliti jako se teško ponovno pali.Nakon što ga upalim ler gas se automatski podigne 15 % više i tako čitavo vrijeme vožnje gas je povećan?Sused mi kaže da je problem u iondikatoru regulacije nekakvom!?Ljubazno molim Vaše mišljenje. Srdačan pozdrav, Gojko Pavasović

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije dobro da slušate susjeda , bolje bi bilo da se napravi dijagnostika motora i točno defektira kvar . Nakon toga možete znati što je neispravno i cijenu popravka . Moguće neispravnosti su ; sustav za regulaciju turbine, mjerač mase zraka , EGR ventil, senzor tlaka zraka, dize, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - MIJEŠA ULJE I BENZIN ?

Datum objave: 12.01.2014 15:41:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje i pozdrav... Imam jedan problem sa autom koji ne mogu da odgonetnem, a nadri majstori mi govore da mu je sve i svašta...pa se ovim putem obraćam vama u nadi da ćete mi pomoći bar da otklonim dileme... U pitanju je golf 3 1.4i benzinac 96 god. Primjetio sam dammiješa ulje i benzin, radi normalno, ima vuču, nivo antifriza je konstantan i nema pregrijavanja uopste, ali je nivo ulja porastao za cca 1-1,5 l i ima miris benzina. Bio bih zahvalan i na korisnom savjetu jer sam umoran lutanja... Pozdrav

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije ispitati mehaničko stanje motora a to znači : kompresiju, propuštanje kroz klipne prstenove, fazu motora, začepljenje na usisnim kanalima glave motora. Ako je s navedenim sve u redu ispituje se : tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, njerač mase zraka, lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, ispravnost sustava paljenja ( iskra na svjećicama ) , ECU centrala motora. Kada se obavi ispitivanje koje sam u ovom tekstu opisao , točno s emože znati zašto benzin ulazi u karter .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - ALTERNATOR

Datum objave: 09.01.2014 20:15:18
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam VW polo 2002, 1,4 16V 55KW Prije nego se obratim servisu molim vas da napisete dvije tri rijeci Vec par mjeseci imam problem sa strujom (npr kad se upali stop svijetlo zatitraju glavna svijetla i sl) Nedavno sam zamijenio dotrajali akumulator, mjesec dana nakon voznje jedno jutro cim je zahladilo auto nisam mogao upaliti, izvadio sam aku i napunio ga na punjacu, kad sam ga vratio u vozilo napon na njemu je 12,6V medjutim dok auto radi pokazuje mi na testeru isti napon, to je prvi problem Nisam stigao ni ovaj problem rijesit nakon toga se auto u voznji poceo tresti, kad sam stao neravnomjerno je radio u leru (kao da radi na dva cilindra) i nije odmah primao gas, nakon toga se upalila lampica lambda sonde i brzo nakon toga je pocela bljeskati pa se opet stabilizirala (po knjizi je to kvar na katalizatoru) Vozilo ne vozim ali sam napravio 10-ak km i kad je hladan je ok kad se zagrije pocinje lagano dimit i gusit se Uz to kad dam kontakt pumpa goriva zuji dobrih 10 sek prije nego se umiri a kad sam kupio vozilo zujala je nekih par sekundi, vezano uz gorivo kad zaustavim vozilo i iskljucim kontakt cuje se zujanje iz cepa rezervoara koje ne prestaje dok ne otpustim tlak iz rezervoara preko cepa Vozilo ima 90000km, filter goriva zraka i svjecice su promijenjene prije 1000km, pali odmah bez problema, jedino sto sam onako skolski ustanovio je to da iskra ne ide na glavu svjecice nego probija negdje na stranu, ima bobinu na svakom cilindru, dali je sve ovo vezano uz problem s punjenjem odn alternatorom, koliko mu znaci tih skoro 2Volta kod punjenja koje trenutno nema Evo malo sam oduzio, hvala na bilo kakvom odgovoru

ODGOVOR:

Kada se upali motor napon na stezaljkama akumulatora mora biti od 13,8 V do 14,8 V . Na Vašem vozilu neispravan je alternator . Uz to treba još provjeriti koliki je kapacite akumulatora . Ako izmjerite da je kapacitet ispod 60% , tada treba ugraditi novi akumulator .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - NIKADA NISAM MIJENJAO ULJE U GETRIBI ?

Datum objave: 06.01.2014 13:11:43
Slika
PITANJE:

Postovani,imam VW Golf V 1.9 TDI 2008 god 125.ooo km.Nikada nisam mjenjao ulje u getribi(neki kazu da bolje to ne dirati) niti u kocnicama niti serva pa me zanima sto od navedenoga treba zamijeniti te sta bi jos bilo dobro obzirom na kilometre i godine servisirati tj zamjeniti? Veliko hvala na pomoci! LP

ODGOVOR:

Ulje u mjenjaču, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, antifriz , mijenjaju se svakih 60.000 km ili svake tri godine . Ulje u motoru se mijenja svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje . Servis klima uređaja se radi svake dvije godine .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. TURBO - MOTOR SE POVREMENO GASI ?

Datum objave: 03.01.2014 09:38:03
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEIC,,,IMAM PASSATA 1.8 TURBO BENZINAC GODISTE 2001,,,PROBLEM JE STO SE AUTO POCEO POVREMENO GASITI I SADA BAS ZADNJE VRIME KAD KAD GA UPALIM ISTOVREMENO SE ZAKLJUCAJU SVA VRATA...UNAPRID VAM SE ZAHVALJUJEM JOSKO---

ODGOVOR:

Gašenje motora može biti povezano sa brojnim neispravnostima a to su : senzor temperature motora ECT, senzor tlaka zraka MAP, senzor temperature usisanog zraka IAT, senzor položaja zaklopke snge TPS, ventil rezervoara EVAP, aktuator minimuma, upravljačka jedinica leptirastog ventila, senzor pedale gasa APP, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru , električna instalacija motora, loša iskra na svjećicama, centrala motora ECU . Ovaj problem bi trebalo rješavati na način da se najprije ispita mehaničko stanje motora i to : propuštanje na usisnom kolektoru, kompresija, faza motora. Nakon toga : filteri, mjerenje tlaka goriva, kontrola injektora. Najčešće su to nečisti injektori , koji se mogu uspiješno ultrazvučno čistiti . Nakon ovoga obavlja se ispitivanje pojedinih senzora motora, davača impulsa, aktuatora . Za ovakvo ispitivanje nije dovoljan samo dijagnostički kompjutor , nego i drugi mjerni i ispitni uređaji . Najčešći problem sa zaključavanjem je bravica vozačevih vrata ( istrošenje ) , električna instalacija u vratima (oštećenje). Pozdrav za Vas i Pirovac .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 i. - PROBLEM S EKO TESTOM , SVAKE GODINE ?

Datum objave: 24.12.2013 14:51:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Posjedujem automobil golf 3 1,6 75ks 1996g i već treću godinu za redom mi ne prolazi tehnički pregled zbog eko testa. U te tri godine poslije prvog pokušaja tehničkog sam promjenio kompletan ispušni sustav tri lambda sonde i dva katalizatora,i nakon mjenjanja djelova i dijagnostike u servisu da sada sve štima na tehničkom se djelatnik dosta namuči da bi dobio pozitivan nalaz. Slijedeće godine sam promjenio servisera ali opet ista situacija. Molim Vas da mi pomognete i savjetujete u čemu moji serviser greše i koji još djelovi utječu na katastrofalne rezultate na eko testu. Hvala.

ODGOVOR:

U vezi problema s eko testom najprije Vam moram dati osnovno objašnjenje . Štetni ispušni plinovi koji izlaze iz motora CO, HC, CO2, O2 , moraju se reducirati na prihvatljivu granicu . Kada su ispravni svi sustavi na motoru ( mehanika, hidraulika, sustav ubrizgavanja, sustav paljenja, sustav za upravljanje motorom ) , tada su količine navedenih plinova u propisanim granicama . Kada postoji jedna ili više neispravnosti na navedenim sustavima onda imamo problem i količina navedenih plinova je znatno iznad prihvatljive granice . Tada vozilo ne prolazi eko test . Sada ću nabrojiti najčešće uzroke i neispravnosti zbog kojih vozilo ne prolazi na eko testu . Krenuti ću po logičnom redoslijedu i to : mehaničko stanje motora ( ulazak ulja u cilindre preko vodilica ventila ili preko klipnih prstenova ) , hidraulički sustav ( regulator tlaka goriva, previsoki tlak goriva, nečisti ili neispravni injektori ), sustav ubrizgavanja goriva ( predugačko vrijeme otvorenosti injektora, pojedini senzori motora, zaklopka snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, filteri, propuštanje na usisnom kolketoru, električna instalacija motora ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, ulazni napon u bobinu, električna instalacija ) , sustav za upravljanje motorom, najčešće ECU centrala motora i električna instalacija . Na Vašem vozilu je moguće da dijagnostika motora i pojedinačno ispitivanje nisu nikada obavljeni detaljno i do kraja i zato se stalno ponavlja isti problem s eko testom . Drugi mogući razlog ( poznato mi je iz moje prakse ) je da vlasnik vozila ne želi veliko ulaganje u takav popravak . Obično čujem " neka samo prođem eko test " a dalje nije bitno .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - HVALA ZA SVE ŠTO RADITE !

Datum objave: 08.12.2013 18:12:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, prvo moje duboko poštovanje za ovo što radite(kapa do poda). e sada problem: Passat 1.9. TDi 90ks,1998g.Mjenjao sam set kvačila, ali sam zamajac(pošto je stari imao puno lufta-17mm)kupio polovni obični-znači nije dvomaseni(par mehaničara mi je reklo da to paše)jer mi je financijski bilo puno povoljnije.Čim sam složio, primjetio sam da mi je pedala previsoko,dali može biti zbog tog zamajca? Auto je poslije zamjene prošao 5000km i sad prilikom kretanja u prvoj malo zatrza.Negdje sam čuo da se visina kvačila može štelati na pedali? Imam još za podijeliti iskustvo sa Seat Cordobom 1.4 1997g. Naime i meni je znao rasti nivo ulja u karteru zbog goriva(provjerio injektore, nova pumpa goriva,kompresija 10bara na svim cilindrima) problem je bio tamo na onoj posudi sa aktivnim ugljikom za ispušne plinove.Ima ventil koji sam promjenio i riješio problem.NAPOMINJEM da mi ni jedan tester nije mogao otkriti kvar(Auto Zubak, Kovačević i par neovlaštenih servisa sa univerzalnim testerima). Nadam se da če moje iskustvo nekome pomoći, a Vama još jednom kapa do poda majstore.Nadam se da će se newki autoćasopis Vas sjetiti i bar Vam dodijeliti neku simboličnu nagradu za educiranje amatera i profesionalaca u automobilizmu na ovim prostorima.pozzz

ODGOVOR:

Dvomaseni zamašnjak se ugrađuje zbog toga što jedino on može absorbirati ( neutralizirati )  sve vibracije koje stvara motor i mjenjač . Klasična spojka s običnim zamašnjakom to ne može . Uzrok što je pedala spojke visoka i što imate pojavu trzanja je upravo neodgovarajuća spojka i zamašnjak . Vaše vozilo nema klasičnu komandu spojke ( kuplung sajla na podešavanje ) nego ima hidrauličnu komandu ( hidraulične cilindre ) i zbog toga nikavo podešavanje nije moguće osim grubih improvizacija . U vezi Vašeg iskustva sa Seat Cordobom i želje da mi javite rješenje do kojega ste došli ja Vam se najsrdačnije zahvaljujem. Na kraju Vas želim pozdraviti i zahvaliti na lijepim riječima jer ste prepoznali ogroman trud koji ulažem u održavanje ove stranice . To se posebno odnosi na besplatne savjete u pisanoj formi i putem telefona 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - NISTE ODGOVORILI U SVEZI MOG PITANJA ?

Datum objave: 30.11.2013 15:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, pošto mi niste odgovorili u svezi mog pitanja, evo me da pokušam opet. Naime, radi se o golfu sdi 4 2003, poslije reparacije bosch pumpe a zbog curenja nafte, prvo jutarnjo paljenje je bilo otežano a poslije zahlađenja je palilo tek poslije 5-6 pokušaja uz jaku trešnju prije same uspostave rada. Poslije mjesec dana moljakanja majstoru koji je bosch pumpu skidao i montirao (reparaciju je radio servis), majstor je bosch pumpu pomaknuo po njegovim riječima malo u pretpaljenje znači pomaknuo iz tvorničkog položaja, te tako riješio problem. Naime, sad motor pali na prvi zub. Međutim malo sam čitao o tom kutu pretpaljenja, gdje neki tvrde da to nije dobro tj. pomicati kut pretpaljenja jer da na taj način strada glava motora. Stoga vas molim da mi pojasnite da li je to točno, i na koji kut pretpaljenja se štela golf 4 sdi. Hvala i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Poštovani , postoje samo dva razloga ako niste dobili odgovor . Prvi razlog je greška na serveru ili vašem Inbox-u . Drugi razlog može biti ako u postavljenom pitanju ne postoje osnovne riječi uljudne komunikacije , molim, hvala i sl. Ovo drugo se vjerovatno ne odnosi na Vas . Kut predpaljenja se na visokotlačnoj pumpi podešava specijalnim alatom i to kada je visokotlačna pumpa na ispitnom stolu . Tada se točno namjesti početno predpaljenje a to je oko 10° prije GMT . Na starijim tipovima vozila se to moglo raditi dok je pumpa bila na motoru . Predpaljenje se stavlja u plus u slučaju kada je mehaničko stanje motora loše ( kompresija ) . Tada se postigne da motor malo bolje pali i da ima malo bolje ubrzanje . Ako je Vaš mehaničar pomaknuo predpaljenje za nekoliko stupnjeva u plus to neće ništa smetati motoru . Ako netko tvrdi da to nije dobro onda mora argumentirano objasniti ZAŠTO . Kada bi se predpaljenje pomaknulo jako u plus , tada bi motor imao jači reski zvuk , nešto slično kao metalno lupanje . Ako je zvuk motora i dalje uglađen ( mekan ) tada nemate razloga za zabrinutost . Ukoliko i nakon ovoga odgovaora budete imali nekih nejasnoča , možete me nazvati na telefon za savjete 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - DIZEL GORIVO ULAZI U MOTORNO ULJE ???

Datum objave: 25.11.2013 11:11:41
Slika
PITANJE:

Molimo vas za pomoć i unaprijed hvala ! Posjedujem VW PASSAT 1.9 TDI 74kw imam veliki problem kupio sam vozilo prije 1.5god i normalno promijenio sve filtere i ulje i sve OK a onda nastali problemi nakon od prilike pola godine od jednom u vožnji se upalile lampice na inst.ploči,ugasio ga upalio i sve normalno nakon tjedan dana uočio da na šipki podiže nivo ulja probija nafta na 1000km cca 2-3dcl nafte,promjenio Mehaničar nakon toga gumice na injektorima, injektore, glavu motora,5 tandem pumpi ALI BEZ PROMJENA,po povratku meštru mijenja KOMPLETAN drugi motor da riješi problem,samo prebacio dodatne agregate alter.anas.NAKON SVIH TIH IZMIJENA ISTA STVAR SE DOGAĐA BEZ IKAKVIH PROMIJENA I SA TIM SE BORIM, MIJENJAM MEŠTRE I ULJE DA SAČUVAM MOTOR IMA I OVAJ DOBRU KOMPRESIJU PALI OOODLIČNO VUČE SUPER A NITKO MI NE MOŽE RIJEŠITI OD KUDA PROBIJA NAFTA U ULJE!! MOLIM VAS DA MI ŠTO PRIJE POMOGNETE NADAM SE DA JE NETKO USPIO RIJEŠITI PROBLEM! HVALA!!

ODGOVOR:

Sada ću nabrojiti sve moguće uzroke zbog kojih može dizel gorivo dolaziti u karter motora. Uzroci mogu biti slijedeći ; brtve ne dizama, dize, tandem pumpa, dosjedi diza, glava motora. Drugi uzroci ne postoje . Vi jeste ugradili drugi motor i galvu motora , međutim pitanje je u kavom stanju je ugrađena glava motora . Najčešće neispravnosti su puknuća na glavi na uzdužnom kanalu za dovod goriva . Takva puknuća nisu vidljiva i teško ih je defektirati .

na vrh Povratak na vrh