Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,6 D - ZVUK ZVECKANJA U MOTORU ?

Datum objave: 12.12.2017 17:13:16
Slika
PITANJE:

Poštovni, imam Golf 2 87 g. 1,6 D. radio dobro ali je propustila brtva glave , gubio vodu prema van. Majstor promijenio brtvu, remen sve dobro , ne pušta. Ali od poslije auto ne radi dobro, ne vuće kao prije, čuje se neki zvuk kao zveckanje ali taj zvuk se prenaša u kabinu preko sajle tkzv čoka . i od poslije pumpa gura gama sajlu, znaći sama si daje čok i onda se razina zveckanja mijenja.štelan još par puta ali nikako da se postigne prvobitno stanje. kako to riješiti i zašto pumpa sama gura čok sajlu te naštelati sve to skupa . hvala1

ODGOVOR:

U ovom slučaju faza motora nije točno namještena a uz to i kut predpaljenja. I jedno i drugo ne može se točno namjestiti i podesiti bez specijalnog alata i komparatora. Trebate posjetiti bolji servis da vam sve to podese po pravilima struke.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - SAVJET

Datum objave: 06.12.2017 16:49:30
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za savjet. Imam polo 1.6 benzin 95 god troši ulja dosta i trokira kad se upali i previše dimi lp

ODGOVOR:

Najprije se mora obaviti popravak motora zbog čega motor troši ulje. uzroci povećane potrošnje ulja su istrošenje vodilica ventila i istrošenje klipnih prstenova. Ako je kompresija motora dobra onda jemoguće da su istrošene samo vodilice ventila. Prije nego se odlućite za popravak treba obaviti pregled vozila u servisu i tražiti da Vam naprave troškovnik za popravak. Uzrok zbog kojega motor prekida u radu mogu biti pojedini senzori motora, , dijelovi sustava za dobavu goriva, loša iskra na svjećicama. Defektažu ovoga kvara treba raditi nakon što se riješi potrošnja ulja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - LUPANJE U MOTORU ?

Datum objave: 20.11.2017 11:17:52
Slika
PITANJE:

Wv golf 5 1.9tdi variant bluemotion 2008g Kao prvo sam osjetio da auto nema snage u 5 brzini i da nesto kao datockovi tresu takav osjecaj.Kada sam ga ugasio i ponovo upalio kada se motor popuno ohladio ponovo nije imao snage u 5 brzini i kad se motor zagrijo na radnu temperaturu pri vecim obrtajima je poceo da lupa.Ugasio sam ga i kad se ohladio ponovo sam ga upalio i pri vecim obrtajima je odmah pocelo da lupa u motoru imam osjecaj da lupa gornja lijeva strana motora.Puno vam hvala za odgovor

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora je opasno i treba odmah poduzeti sve da se napravi točna defektaža kvara. U ovom slučaju treba najprije ispitati mehanički sustav motora i to : fazu motora, dize, tlakove kompresije, dvomaseni zamašnjak, istrošenja na ležajevima radilice, klipni mehanizam. Sve navedeno može stvarati lupanje koje ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

VW CRAFTER 2,5 TDI - ISPUŠNI PLINOVI I NEPOTPUNO IZGARANJE ?

Datum objave: 29.09.2017 10:13:23
Slika
PITANJE:

Poštovani RADI SE O VOZILU VW CRAFTER 2,5 TDI,100 KW, 5 CILINDARA,DPF. ISPUŠNI PLINOVI IZ AUSPUHA IMAJU VRLO JAKI NEUGODAN MIRIS,KAKO BI SE SLIKOVITO REKLO GRIZE ZA NOS. VOZILO PREVOZI PUTNIKE TE KADA SE OTVORE BILO KOJA VRATA A VOZILO RADI VRLO NEUGODAN SMRAD UĐE U KABINU. MOTOR RADI NORMALNO I IMA SNAGE,DIJAGNOSTIKA NE NALAZI NIKAKVU GREŠKU ČAK NI DPF-A,NAPRAVLJENA JE DIJAGNOSTIKA INJEKTORA NA TLAKOVE I TU SU PRIBLIŽNI TLAKOVI NA SVIMA,TJ.NEMA VEĆIH ODSTUPANJA.VOZILO JE PREŠLO SAMO 140.000 KM.POTROŠNJE ULJA NEMA.NEDAVNO JE OČIŠĆEN AGR VENTIL. PO MOJEM ISKUSTVU SA PRIJAŠNJIH STARIJIH DIZELAŠA ISTI SLUČAJ SAM IMAO I PROBLEM JE BIO RIJEŠEN ZAMJENOM DIZNI,NO TA KOMPJUTERSKA DIJAGNOSTIKA JE POKAZALA DA SU INJEKTORI KAO U REDU. ZANIMA ME VAŠE STRUČNIJE MIŠLJENJE U ČEMU BI MOGAO BITI PROBLEM I ŠTO MI SAVJETUJETE? PUNO HVALA LP.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu dizel gorivo ne sagorjeva u motoru u potpunosti. To znači da nedostaje zraka u motoru i da je količina goriva u odnosu prema količini zraka prevelika. Kompjutorska dijagnostika koju ste radili nije dovoljna da se otkrije kvar. S njom se može otkriti samo mali broj kvarova a za sve ostalo treba se raditi pojedinačno ispitivanje dijelova i sklopova. Redoslijed ispitivanja je slijedeći ; mehanički sustav motora ( faza motora, tlakovi kompresije, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu ), Sustav za dobavu zraka ( tlak zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka,  EGR ventil, senzor detonacija, senzor temperature zraka ), sustav goriva ( senzor temperature motora,  senzor tlaka goriva, regulator tlaka gortiva, dize, dobavna pumpa, ECU centrala ), sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija, ECU centrala ) . Posjetite servis koji može raditi ovakva ispitivanja odnosno testiranja .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - MOTOR LUPA PRILIKOM PALJENJA ?

Datum objave: 06.08.2017 23:00:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Golf V 1.9 tdi, 66kw, 2006. godište, prešao oko 187tkm. Prije 1,5 godine u CIAK-u sam mijenjao zamašnjak (ugrađen dvomaseni Sachsov) nakon što je postojeći počeo jako lupati. Međutim, uz probleme sa zamašnjakom pojavili su se problemi kod paljenja i to takvi da se prilikom "toplog" paljenja - dakle nakon dugih/autoput ili kraćih/gradskih vožnji - čuje zvuk motora koji se strese. To je bilo relativno rijetko i nije me toliko smetalo. Isto sam već bio prijavio na redovnom servisu u CIAK-u prošlo ljeto i tada su rekli da bi trebalo očistiti alnaser što su i napravili. Međutim, problem nije nestao i na red. servisu ove godine zamolio sam ih za trajnije rješenje. Zamijenili su alnaser, ja sam stari ponio kući...i tada kreću novi problemi. Ovo s paljenjem kad je motor topao se drastično pogoršalo - postalo je učestalije. Trešnja kod paljenja postala takva da izgleda kao potres izpod haube i iskreno ne da vam se sjesti u takav auto. Kad je motor hladan isto se ne pojavljuje i auto upali kao od šale! Bio sam malo zbunjen i otišao do CIAK Šibenik. Serviser po zvuku motora zaključi da je jedna dizna otišla, treba je brtviti itd. Nakon toga ipak odem u ovlašteni VW servis i tamo mi otkriju kvar bregaste osovine (izlizana skoro 5 mm na jednom dijelu; ovo je valjda čuo serviser u Šibeniku), savjetuju mi i da repariram original alnaser i vratim ga jer ovaj koji je sad ugrađen nije odgovarajući. Iskreno, sve to mi je malo zbunjujuće i kao da svi nešto nagađaju, a naši novci za popravke samo cure. Smatrate li da je interakcija alnaser i zamašnjak izvor problema? Sigurno ću reklamirati sve radove koji su napravljeni prilikom ugradnje alnasera u nadi da će to nešto pomoći. Hvala unaprijed na odgovoru.cv

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu tu postoje nekoliko detalja koje treba razjasniti a to su ; paljenje  motora kada je topli, stanje elektropokretača, stanje bregaste osovine. U vezi bregaste osovine treba odmah reči da se istrošenost brijega ili brijegova može utvrditi jedino kada se skine poklopac motora i zato se može vjerovati da na bregastoj osovini postoji istrošenje kako su Vam rekli u VW servisu. Takvu bregastu osovinu treba odmah zamijeniti. Uzroci vibracija ( trešnje ) motora mogu biti ; akumulator, elektropokretač, dvomaseni zamašnjak, veliki pad napona prilikom startanja motora, ostali netipični uzroci. Uz sve navedeno treba obaviti svakako i kontrolu diza  zbog mogućeg velikog odstupanja u količini goriva na pojedinim dizama. Ujedno se treba provjeriti i kompresija motora. Sve navedeno treba raditi u servisu koji ima kvalitetu i reputaciju . U takvom servisu če vam isporučiti ispravno vozilo i dati garanciju na obavljene radove.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - SERVO PUMPA

Datum objave: 10.01.2017 21:18:36
Slika
PITANJE:

Na početku da vam zaželim sve njabolje u 2017,i dam sve pohvale,s obzirom da sam iz pitanja drugih uz pomoć vaših odgovora riješio neke stvari.Molio bih vas za savjet u vezi servo pumpe na golfu3.Nedavno sam čuo zvuk iz pumpe,remenica je imala "lufta" pa je stara pumpa zamijenjena novom,zamijenjena je i servo tekućina,propisana za vw.Odmah po zamjeni iz pumpe se čuo zvuk zujanja,odzračivanje nije pomoglo i zvuk se sve više pojačavao.Pripisao sam to lošoj kvaliteti zamjenske pumpe,te je ona zamijenjena za drugu(DK/danska).Nakon dva dana počeo se čuti zvuk zujanja i iz druge pumpe,više puta sam po cca 5 minuta probao odzračiti(otvorim posudu i motam lijevo desno,ako to ima ikakvog smisla).Dok je originalna pumpa bila na autu nije bilo zujanja,pa me zanima jesam li takav baksuz da naletim na dvije nove pumpe loše kvalitete ili bi moglo biti nešto drugo.Sa motanjem nema nikakvih poteškoća,niti se smanjuje nivo ulja u posudi,znači ne pušta.Ako bi nepovratni ventil u crijevu zablokirao bi li uopće bilo funkcije?Ima li posuda za ulje kakav filter pa da loše propušta?Ako imate bilo kakvu ideju bio bih vam izuzetno zahvalan na odgovoru. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Na žalost kvaliteta zamjenskih dijelova nekada nije ni blizu kvaliteti originalnih dijelova. Navesti ću nekoliko razloga zbog kojih servo pumpa volana može imati pojačani zvuk: nečistoća i dotrajalost u zubnoj letvi volana, tlačna cijev servo pumpe s nepovratnim ventilom, ugrađena servo pumpa, aksijalni ležajevi prednjih amortizera. Ako bi zablokirao ventil u tlačno cijevi volana onda ne bi radio servo volan. Ukoliko vas pojačani zvuk pume ne smeta jako, ostavite je jer imate za nju garanciju godinu dana, a i puno je jeftinija od originala.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - NE IDE PREKO 140

Datum objave: 09.01.2017 22:16:39
Slika
PITANJE:

VW Passat 1,9 TDI 66kw u vožnji ne postiže brzinu preko 140 ni okretaje preko 3200, te mislim i da više troši. Poštovani gospodine Meiću. Zadovoljstvo je čitati vaše odgovore i zaista sam zahvalan jer je to veliki trud. Passat ima 350 000 km, ima novi razvodi vodenu pumpu, kočnice komplet (sa diskovima), ulje 5-40, 505.00 kako piše na poklopcu svi filteri (sve u zadnja tri mj). Na leru okretaji skaču preko 5200,za tren i spuste se odmah u vožnji do 3200. Ja sam od kćerke preuzeo brigu u 9. mj, uradio tehnički i sređivao sve to, a ovaj detalj nisu ni znali, kao ni ja dok nisam konačno isprobao prije dva dana, poslije svih radova. Primjetio sam i čudan detalj, da crijevo intercoolera, koje ide prema usisu gore kao jednodjelno, da je u tri dijela sa koljenom, a na slikama tih motora, Passata vidim da je u jednom komadu i dugačko, te da na tom intercooleru nema utičnice, a tu pored je utikač, slobodan, kao "višak". Inače motor radi perfektno, pali idealno, u 1000 km, kao da ne troši ni malo ulja, eko test zacrnjenja je bio oko o,8 (s starim uljem i filterima). Ubrzanje u nižim brzinama, takoreći lijepi za sjedalo, ali na otvorenom na maksimumu gasa, tu je kraj. Ne radi nikakve trzaje, pri tom, niti pokazuje neke znakove na instrument tabli, jednostavno tu je kraj brzine i okretaja. O dimu iz auspuha ni ništa, baš sve izgleda idealno. Pri preuzimanju, kako nije bilo podataka ni kakvo ulje, ni kad je što popravljano, promjenio sam majstora, Znam da je neko nešto prije petljao oko tog gornjeg crijeva intercoolera, te i krpao ic, ali se ne čuje neko puhanje. Ovo zadnje sve su radili u Auto Hrvatskoj, te sad idem da pogledamo što je sa tim brzinama/okretajima, savjesni su i imam povjerenja, a cijena mislim da je sve jako korektno, uz račune i pdv, da nemam prigovora ni sumnje. Muči me taj utikač, koji visi, kao višak, kao da je neko stavio drugi ic..r, može li to imati veze. Potrošnja mi se čini nešto neracionalna, nisam precizno računao ali oko 9, a otvorena cesta oko barem 7l. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit. Na moju žalost Vaš servis je daleko, ali eto volio bi čuti mišljenje. Po čitanju odgovora vidim da može doći i do turbine, pa me strah, a već je bilo troškova, ali što se može. Očito je auto bio zapušten, ali ugodan je za vožnju, pomalo mi je žao da ako nije veliki trošak, pa da ga se dovede do ispravnog stanja. Unaprijed Vam hvala, ako u navali pitanja uspijete naći malo vremena i za mene. Želim vam sve najbolje uz sreću i zdravlje, privatno kao i u poslu.

ODGOVOR:

Bez obzira kakva je vrsta kvara na vozilu, osnovno je da se jednoznačno defektiraju kvarovi bez obzira na cijenu. Možda su Vam do sada u servisu već kvar riješili. Navesti ću moguće neispravnosti: mehaničko stanje motora, začepljenje usisnog kolektora,začepljenje usisnih kanala na glavi motora, začepljenje ispušnog sustava, EGR ventil, niski tlak turbine,senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, dize, pojava zraka u sustavu goriva, ostali netipični uzroci.Intercoler se može lako ispitati pod tlakom zraka. Utičnica koja visi najvjerojatnije ne služi ničemu, jer postoje tipske el.instalacije za više vrsta motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - PREGRIJAVANJE MOTORA ?

Datum objave: 16.07.2016 15:53:09
Slika
PITANJE:

postovanje.golf 4 1.9 tdi imam problem po ravno kada vozim amogu citav dan ne penje se temperatura sve u redu jel se malo zagrije ako idem uz brdo povecami se do maksimuma nepusta vodu nigdje rade ventilatori baca vodena pumpa kazu mi majstori da je glava motora moli vas savjet i misljenje unaprijed hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba provjeriti druge dijelove i sklopove a glavu motora ostaviti kao zadnju. Najprije ispitaite ispravnost slijedećih dijelova : čep ekspanzione posude, ispravnost hladnjaka ( moguće začepljenje iznutra i izvana ) , pumpu za vodu, cijevi rashladnog sustava . Nakon ovoga možete opravdano sumnjati na brtvu glave ili glavu motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1.0i - CRNO DIMI

Datum objave: 25.02.2015 23:12:26
Slika
PITANJE:

Imam Vw Polo 1.0i 33kw, problemi su sljedeci: kada je hladan baca crni dim i čađ iz auspuha i taj dim ima jaki miris po gorivu,a kada se ugrije nista ne dimi, nekada mu čok odradi nekada ne pa kada trebam stati na semaforu moram drzati gas da ne crkne, a zna se desiti da vec na drugom semaforu radi normalno? Nisam ni sam vise pametan sta da radim a niti majstori koji su ga popravljali nista nisu napravili opet sve isto.

ODGOVOR:

Poštovani,

mogući nedostaci su: filter za zrak, usisni sustav zraka/vakumski (curi/blokiran), senzor temperature motora, regulacija tlaka goriva, davač položaja papučice gasa, kntrolna jedinica zaklopke, dizne, davač protoka mase zraka, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, električna instalacija i ECU centrala. Potrebno je izvršiti kontrolu svih navedenih komponenata kako bi utvrdili točan uzrok navedene greške.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - GASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.06.2013 13:02:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meič posjedujem automobil PASSAT B3 IZ 88.god. 1.8 benzinac sa ubrizgavanjem te mi se stvara problem da se gasi u vožnji, sve je pregledano: razvodna kapa,svijecice,pumpa goriva,bombina. Sada bi vas molio da mi pomognete savijetom sta bi jos moglo biti... P.S,Auto nakon sto se ugasi odmah upali unaprijed HVALA...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, MAP, senzor temperature zraka IAT, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR LOŠE RADI , NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 26.05.2013 23:30:22
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu... vec neko vrijeme ludin sa svojin auton(GOLF 2 1.8) isa san od mestra do mestra ali ne ide .. Naime auto u voznji trza,kad radi na vecim dirima radi ok a kad su manji diri i kad dodan malo medugasa radi kako da ce se ugasiti svaki tren s tim da se ponekad i ugasi. nece ni da pali uredno ponekad 3-4 puta moran zaverglat da bi upalija zadnji mestar mi je reka da pogledan davac temp.vode kompjuteru pa eto to upravo iden pogledat ali me zanima vase misljenje hvala

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada pitate pjedine osobe za mišljenje umjesto da obavite kompletnu dijagnostiku motora koja ima svoju cijenu . Na Vašem vozilu nije problem otkriti kvar ako se obavi slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru ) , ispitivanje sustava dobave goriva ( tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori ) , ispitivanje sustav paljenja ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , bobina, razvvodnik paljenja, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI - MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUĆINU?

Datum objave: 16.02.2013 09:21:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeđenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Motor može trošiti rashladnu tekućinu na način da ista curi na pojedinim spojevima, hladnjaku, pumpi za vodu, radijatoru grijača . Drugi način je potrošnja tekućine kroz motor. U većini slučajeva uzrok je ovaj kojega sam prvo naveo. Zbog toga treba detaljno istražiti propuštanje koje sam prvo spomenuo. Nakon toga se tek može sumnjati na potrošnju tekućine kroz motor. Tada se kao zadnja mogućnost skida glava motora. Nakon skidanja glave motora vide se svi detalji i eventualna istrošenje/oštećenja. U većini slučajeva obavljaju se samo potrebni radovi na glavi motora. Kao što vidite nije potrebno donositi zaključke unaprijed jer se na taj način može pogriješiti u procjeni što je neispravno a rezultat također može izostati.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - ZALEDIO SE RASHLADNI SUSTAV

Datum objave: 24.01.2013 18:28:15
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstora znam da nije lahko odgovorit na sva pitanja ali se nadam da cete imati vremena i volje da mi pokusate objasnit kako ozracit sistem nakon zamjene rashladne tekucine,naime nedavno sam kupio passata 2.0 tdi 140 ks highline ali imam dva problema sa njim jedan je da auto puno pusi bjeli dim nesto nalik pari neznam kako bi to objasnio drugacije ujedno sam nasao tragove ulja ispod karter je mastan i poluga mjenjaca mjenjac je dsg drugi problem je da mi je smrzla tecnost u rashladnom sistemu (s obzirom da sam kupio auto u zimskom periodu racuno sam da je permant u njemu) ostavio sam auto u garazu par dana led se otopio nasuo sam permant ali je donje crjevo stalno hladno dali treba ozracivat i kako to odradit vozio sam auto 100 km na -7 stepeni temperatura motora je bila stalno 90 stepeni ali donje crjevo hladnjaka hladno inace auto ide ko sat pozdrav iz svedske

ODGOVOR:

Postupak koji treba napraviti je slijedeći : staviti vozilo u toplu prostoriju da se otopi led rashladnom sustavu , ispustiti kompletnu rashladnu tekućinu , isprati vodom rashladni sustav, staviti odgovarajući antifriz koncentracije za ( minus ) -40°C, upaliti motor, čekati dok se ne otvori termostat, dopuniti rashladnu tekućinu u ekspanzionu posudu, napraviti kratku probnu vožnju, provjeriti kako radi rashladni sustav ( temperatura motora ne smije prelaziti iznad 90°C, po potrebi opet dopuniti rashladnu tekućinu. Posebnog odzračivanja nema. Ako nakon toga vidite veću količinu bijelog dima na auspuhu , to može biti znak da je oštećena brtva glave motora. Tada odmah treba skidati glavu motora i obaviti potreban popravak. Kada vozilo bude na servisnoj dizalici, provjerite brtvu kartera i brtvu mjenjača zbog curenja ulja. To curenje ulja također otklonite.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NITKO NE ZNA ODAKLE CURI ULJE !

Datum objave: 21.01.2013 19:10:24
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,sinoc sam vam se obratio sa pitanjem ,izvinjavam se sto sam nestrpljiv ,ali mi gori pod nogama .Samo danas sam bio kod 4 razlicita majstora i svi su mi razlicito rekli,ustvari niko mi nije znao reci odakle tacno curi ulje sa turbine .Jedni kazu da turbina nije losa ,jedni da mora da se radi ,treci da mora nova nikako polovna ,a ja ludim .Ako vam nije problem da me posavjetujete sto da uradim sa autom !znaci golf 4 1,9 tdi presao 217 000 ulje curi negde sa turbine, dima nema nikakvog ,nikakve greske ne pokazuje,ne trza ....S postovanjem !

ODGOVOR:

Pitanja koja mi svakog časa stižu su vrlo brojna i ne stignem odmah odgovoriti . Kada trebate hitan odgovor, možete nazvati i telefonom. Na ovo mislim da sam već odgovorio. Odgovor je bio slijedeći . Ulje se na turbini može pojaviti na dva načina i to preko sustava za odušak uljnih para i kroz smu turbinu. Ako je to ulje koje dolzi kroz odušak za ulje , turbine je ispravna . Ako ulje dolazi kroz samu turbinu, neispravni su ležajevi turbine jer kroz njih prolazi ulje. U ovom slučaju potrebno je obaviti popravak turbine ili ugraditi drugu turbinu. Izjave Vaših mehaničara ne bih komentirao.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NISKI LER GAS I POVREMENO GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2013 13:10:41
Slika
PITANJE:

Poštovani g.meić pišem vam u nadi da čete mi riješiti problem.Imam VW passata 1.8 benz.66kw.1995 god.26o.oootk(međulinija)vlasnik sam 5 godina nisam imao nikakvih problema osim jednoga koji mi se povremeno javlja pogotovo u zimskom periodu.Naprimjer ujutro zapalim odmah krenem i vozim se nekih 12km temperatura je oko 70c na kraju puta još se nije zagrijao normalno,zagasim ga i odmah zapalim sve normalno.Ali evo problema vračam se u auto za 10-15 minuta zapalim ga od prve ali broj okretaja pada na oko 500 i oče da se gasi ja ga isturiram on opet pada i oče da se gasi ili se zagasi ili krenem sa večom turažom vozim do prvog raskrižja pa opet isto ili proradi normalno na 800-900 okretaja.Da ga palim kasnije dok se malo ohladi bilo bi sve ok.Ima i drugi način upalim ga ujutro i pustim ga da radi u leru da se full zagrije okretaji su normalni ili padnu na 500,dodam gas da krenem on se ugasi ja ga zapalim malo isturiram vozim do semafora motor opet na 500 okretaja ili normalno na 800-900.Znalo mi se dogoditi par puta da vozi normalno i onda u prometnoj gužvi na temperaturi oko 70c u leru padnu okretaji i zagasi se neki puta je odmah zapalio ali sa odmah ugasio.Nadam se da nisam bio naporan sa detaljnim objašnjenjem,vjerujem da čete pogoditi kvar,unaprijed mnogo zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu izgleda da postoji samo jedan problem a to je gašenje motora ili niski broj okretaja motora . Međutim za taj jedan problem koji imate mogu postojati brojne neispravnosti koje mogu utjecati i stvarti problem koji ste naveli. Biti ću jako detaljan i navesti ću po logičnom redoslijedu što sve može biti uzrok i što sve treba ispitati . To su : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na monoinjektoru, regulator tlaka goriva, količina goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, potenciometar zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD - OBJAŠNJENJE ZA NEKOLIKO NEISPRAVNOSTI ?

Datum objave: 15.01.2013 14:34:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam VW Passat 1.9 td 55kW, međulinija. Prilikom kretanja motor se počne tresti i kao da gubi malo snagu ako ne dodam malo veći gas, a nakon što krene dalje je sve normalno, motor mirno radi i vuče prilikom dodavanja gasa. U čemu može biti problem? Također što se tiče turbine, na spoju s crijevom koje ide na nju stalno pomalo pušta crno ulje i pri dodavanju gasa blago "fućka", pa ako mi možete pojasniti da li je turbina pri kraju ili što bi moglo biti? Inače nakon 2500 okr/min se osjeti kada se upali i onda auto živahno vuče. Dok je hladan izbaci malo bijelog dima, a kada postigne radnu temp. tada ništa ne dimi. Također je mjenjana brtva glave i ponekad kad "ganjam auto od seamfora do semafora" mi zna izbaciti nešto vode iz posude, jednom prilikom mi se čak upalila lampica od temperature jer je nedostajala oko 1L. Inače auto pali na zub i mirno radi ali ima ove mane koje bih htio ukloniti pa vas molim za stručan savjet. Hvala!

ODGOVOR:

Ako vibracije ( trzanje ) nastaje samo prilikom kretanja moguće neispravnosti su spojka ili nosači motora. Uzrok gubitka snage mogu biti : filteri, dize, zrak u sustavu goriva, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora. Crno ulje koje vidite na usisnoj cijevi za zrak dolazi kroz odušak ua ulje ili kroz ležajeve turbine. Točan uzrok se može znati nakon pregleda Vašega vozila. Motor ne smije izbacivati rashladnu tekućinu bez obzira kako ga vozite . Najčešći uzrok je termostat, hladnjak, čep ekspanzione posude, probijanje kompresije u rashladni sustav. Najbolji savjet koji mogu dati je da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati sve što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - JAKO TEŠKO UPALI ?

Datum objave: 09.01.2013 08:53:21
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine Meiću, obraćam Vam se sa jednim svojim problemom sa nadom da ćete mi barem približno moći pomoći i navesti moguće uzroke mojeg problema. Naime, radi se o autu VW PASSAT 1.9TDI ( 2000godište, snaga 66kw, oznaka motora AHH, linija 3b2 ( 96-00 ), nije PD ). sada u zimsko vrijeme kontrolna lampica grijača na instrument tabli se odmah po davanju kontakta ugasi i dosta teško pali ujutro ili nakon dužeg stajanja. prvo smo ispitali ispravnost grijača multimerom i svaki od njih je prikazivao otpor 1.0 - 1.1ohma. nakon toga smo spojili auto na dijagnostiku, koja je pokazilava grešku na senzoru temperature motora. Kupili smo zamjenski senzor marke beru ( sve točno po oznakama na originalnome senzoru ). stavili senzor, ali stvar ostaje ista. tada sam dobio savjet da ti zamjenski senzori nisu toliko kvalitetni( jer kad se auto spojio na dijagnostiku, na satu u autu je prikazana temperatura bila 90, a na dijagnostici je očitavao temp od 79.5 stupnjeva )pa sam otišao i kupio originalni senzor koji također po svemu odgovara onome originalnome kojega sam izvadio. to sam zamijenio danas ujutro, ali problem i dalje nije riješen. Auto je stajao vani čitav dan. ja sjednem u auto, dam kontakt, lampica grijača se pali i odhah gasi ( čak i prije ostalih kontrolnih lampica ). prilažem vam i dva videa, na prvom se vidi to prvo paljenje nakon što auto stoji cijeli dan ( i brzo gašanje lampica ), a na drugom se vidi paljenje nakon 6km vožnje http://www.youtube.com/watch?v=K6Mb_OEQ8aE http://www.youtube.com/watch?v=k08MGHuKOuA molim Vas, ako bi mi mogli otprilike reći koje komponente auta još pregledati da se utvrdi uzrok otežanog paljenja. moram napomenuti da auto ne dimi, potrošnja ulja je oko 1L na 10000km unaprijed zahvaljujemzrak u sustvau goriva, faza motora, kompresija motora, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, EGR ventil,

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača ima dvije funkcije i pali se kada je motor hladan ili kada postoji bilo kava greška u sustavu za upravljanje motorom . Ako je vanjska temperatura veća od  -1°C lampica grijača će svijetliti kratko . Ako se navedena lampica pali u vožnji sustav za upravljanje motorom ili sustav dobave goriva imaju grešku . Grešku treba otkriti i odmah otkloniti . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0 i. - PREVIŠE KISIKA NA EKO-TESTU

Datum objave: 08.01.2013 15:36:56
Slika
PITANJE:

Poštovni ! Prilikom tehničkog pregleda ustanovljeno mi je previše kisika kod eko testa.Moj majstor kaže da je u pitanju fergazer.Prilikom vožnje događa mi se sljedeće -kod dodavnja gas gas pada i odjednom počne "cukati"ponekad se motor ugasi a ponekad malo samo strese i ide dalje. Kad se ugasi normalno ga upalim i idem dalje. Radi se o WV POLO 1,0 93 godište benzinac. Šta mi je za činiti! Kupiti novi fergazer ili kupiti bolji noviji auto. Ako se u nekim stvarima nisam baš stručno izjasnila nemojte mi zamjeriti jer sam žensko. Zahvaljujem na odgovoru i Vašem savjetu nadam se da ću ga i dobiti. Sa štovanjem

ODGOVOR:

Ako je primjedba da Vaše vozilo ne prolazi eko-test zbog povečane količine kisika onda motor Vašega vozila nema rasplinjač ( fergazer ) nego ima elektronski sustav dobave goriva s kojim upravlja kompjutor motora . Ako Vaš majstor nije mogao prepoznati da vozilo nema rasplinjač ( fergazer ) onda sasvim sigurno ne može obaviti popravak vozila da prolazi eko-test jer nije dovoljno stručan. Vi sigurno ne trebate ništa kupovati ali trebate obaviti stručni pregled i dijagnostiku motora . Nakon toga ćete točno znati koje su neispravnosti i cijenu popravka . Ako Vam cijena popravka bude odgovarala onda kompletnu brigu o dijelovima i popravku prepustite servisu . Servis mora ugraditi potrebne dijelove i obaviti potrebne radove . Nakon toga eko-test mora biti dobar a servis treba garantirati za dijelove koje je ugradio i za obavljene radove .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 TDI PD - KUPLUNG

Datum objave: 08.01.2013 09:24:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, radi se o Golfu V, 1.9 tdi, 105ks, 6brzina. Auto ima 110.000km. Zadnjih par tisuća km, prilikom kretanja pocne se lagano tresti dok ne krene. (kads pri kretanju jace dodam gas i polako otpustim kuplung trešnja je manja). Dva puta mi se dogodilo prilikom malo jace voznje autocestom da kad sam ga izbacio iz 6 brzine vise ga nisam mogao ubaciti u brzinu. :) nakon par minuta mirovanja ubacio sam ga i dalje je isao ok. Do jucer kad mi se isto dogodilo, ali je šaltanje brzina bilo malo otežano i kuplung ko da je propadao i pri kraju lovio. Zanima me iz Vašeg iskustva, na 1,9tdi, nakon koliko km se u prosjeku mijenja set kuplunga? Treba li mijenjati i zamašnjak pošto je on dosta skup? Hvala unaprijed na odgovoru! Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je kuplung kojega treba zamijeniti . Kada se bude demontirao mjenjač vidjeti će se sva istrošenja na kuplungu . Isto tako će se moći pregledati zamašnjak . Ako se utvrdi da zamašnjak treba zamijeniti ( a postoji mogućnost da će trebati ) onda svakako i to treba učiniti . Kuplung se mijenja samo u slučaju kada postoje opravdani razlozi za njegovu zamjenu. Razlozi su upravo ovo što ste Vi naveli .

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 TDI - UPALILA SE LAMPICA ABS-a

Datum objave: 03.01.2013 09:22:10
Slika
PITANJE:

dobar dan postovani gospodine Meić eto obracam se vama jel sam cuo o vama samo lijepe stvari imam jedan mali problem imam VENTO 97 god 1.9 TDI 90 konja upalila mi se lampica od ABSa e sad me zanima dal je to problem sam paknama dal imaju senzor za istrosenost ili je rijec o samom abs-u auto normalno koci i ne curi mu ulje sa kocnica hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Kočioni sustav na Vašem vozilu i ABS sustav su dva odvojena sustava . Kada se upali kontrolna lampica za ABS to znači da taj sustav nije trenutno u funkciji . Kočioni sustav i dalje normalno radi. To znači da problem nije u paknama, disk pločicama , niti ostalim dijelovima kočionog sustava. Uzrok treba tražiti u pojedinim dijelovima sustava ABS-a. Najčešće neispravnosti su : senzori brzine na kotačima, konektori senzora, električna instalacija, ležajevi kotača, hidroagregat ABS-a .

na vrh Povratak na vrh