Danas je: 30.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III 1,9-D - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 20.10.2009 00:12:00
Slika
PITANJE: Najprije sve pohvale.
Auto je golf 3 1,9 D,1996.Na koliko kila se priteže glava motora,leteci ležajevi,i ležajevi radilice.Ako može baš u kilima ,i da mi objasnite,ekvivalent kili-odredeni stupnjevi stezanja.
ODGOVOR:Momenti pritezanja : glava motora 40 Nm, 60 Nm, +90° , +90° . Glavni ležajevi radilice 65 Nm, +90° . Leteci ležajevi 30 Nm, +90° . Ne postoji ekvivalent Nm i stupnjevi. Stezanje treba obaviti tocno kako je navedeno sve ostalo je improvizacija.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - TEŠKO PALI

Datum objave: 19.10.2009 23:58:00
Slika
PITANJE: Stranica vam je odlicna.Podsjeca me na "SAM" sa kojem se uvijek moglo nesto popraviti po principu "uradi sam". U ovim danasnjim automobilima ima previse elektronike,pa za svaki kvarcic mora se
na servis.
Imam Golfa 3 CL, 95.god., 1.6 cm3,75 KS i prevaljenih 178 000 km.
Problem nastaje za vlaznih dana (jesen,zima) kad moram dugotrajno verglati. Baterija je nova,svjecice nove,kablovi novi (silikonski BERU),razvodna kapa i razvodni prst isto novi,pumpa goriva nova.Sve sam to promijenio,sada nakon 3-4x verglanja upali,ali nije to to.
Cak i kad je dobro zagrijan ( dnevno napravim oko 300 km) motor radi nemirno. Obrtomjer varira izmedju 750 i 900 o/min.Vodu ne pije i nema emulzije na cepu. Moram jos i filter zraka promjeniti i ubaciti tekucinu za ciscenje injektora (monoinjektor). Sta bi mogao jos biti uzrok?
Sa ovim njmackim mehanicarima nema srece,samo znaju da zamjene i uvijek naprave pola posla tako da sljedeci put mogu jos da zarade.
ODGOVOR:Na Vašem vozilu mogu postojati dva razloga radi kojih motor teško pali , prvi je sustav paljenja a drugi je sustav ubrizgavanja goriva. Na sustavu paljenja treba ispitati bobinu i jacinu iskre na svjecici u momentu kada motor ne može upaliti. Isto tako treba provjeriti i sve elektricne konektore ne motoru i oko motora jer na njima može nastati pad napona. Uzroci nemirnog rada motora su : EVAP ventil za provjetravanja rezervoara, ECT senzor temperature, motoric minimuma, senzor leptirastog ventila za snagu, propuštanje usisnog kolektora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6i - NE RADI SERVO URE?AJ VOLANA

Datum objave: 13.10.2009 17:06:00
Slika
PITANJE: radi se o polu 1.6i iz 98 g servo prestao radit sam od sebe remen ok, ulje ne curi nivo dobar sve suho nikakve znakove da nekaj ne štima nije davao jednostavno ugasio auto ispravan kasnije ga upalio i servovolan ne rad.još jedan problem auto super vuce ali u leru nemiran rad i nekad se ugasi cim malo dodam gas besprijekorno radi.
ODGOVOR:Moguci uzroci radi kojih ne radi servo uredaj volana su: servo pumpa, tlacna cijev od pumpe do servo volana, blokada ventila za cirkulaciju ulja u samom servo volanu, mehanicka blokada.Nemiran rad motora na minimumu može nastati radi slijedeceg : konektora i elektricne instalacije ( pad napona ), tlaka goriva, injektora, leptirastog ventila, TP senzora, ECU senzora, aktuatora minimuma, propuštanja usisnog kolektora, filtera goriva ....
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - LAMBDA SONDA

Datum objave: 07.10.2009 15:23:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam VW Lupa 2002 g. 1.0 AUC motor, 90 000km, imam problem što je na automobilu promjenjena vec 3 put lambda sonda(ima ih dvije) tj. Obje..zamjenjeni su kablovi za struju i svjecice, napravljena je cijela dijagnostika više puta ali problem se permanentno ponavlja. Pali se signalizacija, check engine, te kad se spoji na dijagnostiku javlja da je otišla lambda sonda...uz to pregledani su svi ostali senzori a ima ih brdo te je izmjenjen senzor temperature...molim pomoc!!!!!
ODGOVOR:Lambda sonda može prestati raditi ( trenutno ili stalno ) radi više razloga i to : probijanje visokog napona ( svjecice, kablovi, bobina ), preveliko vrijeme ubrizgavanja ( previše goriva ), ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar TP ventila, propuštanje usisnog kolektora, mehanicko stanje motora, ECU centrala. Osnovna zadaca servisa je da utvrdi cinjenice ( obavi kontrolu svih komponenata ) , predloži rješenje. Nakon dobro obavljenog posla lambda sonda treba trajati dugo a servis treba stajati iza obavljenog posla.
U ovom slucaju moguce je da nisu detaljno ispitane sve komponente i svi faktori koji mogu blokirati rad lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 - PROBLEM ŠALTANJA

Datum objave: 05.10.2009 22:12:00
Slika
PITANJE: Da vam unapred zahvalim na velikom broju korisnih saveta koje dajete.
Imam Polo 1.4 TDI 2001.god. Problem mi je sa menjacem. Kada vracam iz 4 u 3 rucica menjaca kao da je blokirana, ne ispusta nikakav zvuk jednostavno kao da guram u zid.
A ako vracam sa medju gasom ulazi noramalno, isto tako ako ubacujem iz druge radi normalno.
Neko mi kaze da su to samo sinhroni, a neko da su jos neki zupcanici bezobrazno skupi. Sta mi je ciniti, menjati nesto moram,
Samo da li da kupim polovan menjac ili da popravljam ovaj.
ODGOVOR:Radi problema sa šaltanjem sigurno ne treba tražiti drugi mjenjac. Iz opisa koji ste poslali zakljucio sam da problem nije u mjenjacu nego u mehanizmu za šaltanje brzina a to je izvan mjenjaca. Mehanizam se sastoji od poluga, zglobova, kliznih površina. Na samom mehanizmu nastalo je istrošenje radi kojega nastaje greška radi koje se teško ubacuje u trecu brzinu. Detaljnim pregledom spomenutog mehanizma i doradom istoga opet se može postici da lagano šaltate trcu brzinu. Sve što sam naveo i opisao bazirano je na osnovu Vašeg opisa.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KLIMA SLABIJE HLADI

Datum objave: 28.08.2009 15:39:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meic,redoviti sam gost vase stranice sa savjetima,svaka vam cast. Imam golf 2 sa ugradjenom klimom,medjutim kad je motor u leru klima osjetno slabije hladi nego tijekom voznje,zatim ista stvar kad pojacam klimu na maksimum,bio na servisu,promjenjen filter klime-dehidrator,napunjen sistem koji nigdje ne gubi freon,rekli su mi da je velika mogucnost da je otisao expanzioni ventil-slabo propusta rashladnu tekucinu kako sam razumio,pa me zanima vase strucno misljenje.
ODGOVOR:Ucinak klima uredaja je najbolji kada je sustav novi. Vremenom nastaju promjene na kompresoru, kondenzatoru, isparivacu, ekspanzionom ventilu. U vašem slucaju potrebno je ispitati gornji i donji tlak freona u sustavu klime. Gornji tlak treba biti oko 12 bara a donji oko 2 bara. Ako to nije tako uzrok može biti ekspanzioni ventil, presostat, kondenzator, isparivac, kompresor. Ispitajte navedeno.
GODIŠNJI ODMOR
7.8.2009. 11:57
OBAVIJEST:
Molimo sve naše citatelje da nas malo puste na godišnji odmor,
vec nam je zaista potreban. Ponovo cemo odgovarati na vaša pitanja
iza 01.09.2009.
Puno pozdrava svima vaš
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - KAKO POVECATI SNAGU ?

Datum objave: 02.07.2009 23:00:00
Slika
PITANJE: Da te pitam za savjet.
Kako da povecam broj obrtaja motora i povecam snagu,kod G-III 128KW.Trebam ubaciti drugi mjenjac,koji ima vecu snagu a manju brzinu,kao npr.kod teretnih vozila.Tako da u trecoj brzini mogu razviti max.100 km/h ili cetvrtom 140.,al da imam snagu zbog brdskih trka.
Kao strucnjak ,sta mi predlazes?
ODGOVOR:Najjednostavniji nacin za povecanje snage je CHIP TUNING. Na taj nacin mijenja se upravljacka mapa motora u cilju povecanja snage motora. Drugi nacin je mehanicka dorada na glavi motora ( obrada ventila, ugradnja tvrdih opruga vantila, ugradnja druge bregaste osovine, poliranje usisnih i ispušnih kanala ), modifikacija ispušnog sustava ( ugradnja sportskog ispušnog sustava ). Zahvat u motor i ispušni sustav nije jeftin a za cijenu se možete raspitati u specijaliziranim ducanima za TUNUNG .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 08.06.2009 18:16:00
Slika
PITANJE: moze li mi neko detaljno objasniti postupak zamjene zucastog kaisa i gumica ventila za dizel motor od golfa III.1.9 TD.
ODGOVOR:Detaljan opis bi bio jako dugacak pa cu ga opisti ukratko. Demontirajte glavu motora, rastavite glavu motora, sve dijelove operite, obavite strojnu obradu glave, obradite siceve ventila, pobrusite ventile, ako su vodilice loše zamijenite ih, na vodilice ugradite nove brtve ( gumice ) ventila, kompletno složite glavu motora koristeci nove brtve, ugradite glavu motora. Postupak drugi : stavite motor u fazu, pritom koristite alat za blokadu bregaste osovine i visokotlacne pumpe, demontirajte poklopac ventila, demontirajte i prednji zaštitni poklopac, demontirajte klinasti i kanalni remen, demontirajte i remenicu na radilici, popustite natezac zupcastog remena, zamijenite stari remen, zamijenite natezac, pomocu blokada namjestite fazu, sve što ste demontirali montirajte natrag, upalite motor. Kao što vidite jednostavno je, zar ne.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VUCE U DESNO

Datum objave: 07.06.2009 09:30:00
Slika
PITANJE: Imam karavan passata 1996 tdi 90ks.Auto stalno uvijek pomalo iritirajuce vuce u desno i to ne jako,tek toliko da uvijek moram malo lagano lijevim prstom pritiskati volan prema dolje.Ne trese i koci savrseno i mirno.Nista ne lupa ni kada prelazom preko tram.pruga. Gume i felge su nove.Spur je napravljen,promjenjeni svi seleni,diskovi i plocice,krajnici.Nisam mjenjao samo amortizere.Kad ga pustim bez drzanja volana ,volan stoji ravno a on krene lagano u desno tako da nakon nekog vremena skrene sa ceste..Ako cesta visi malo na lijevo (npr.zagrebacka avenija), onda je sve u redu i ide ravno.Kao da ima neke duhove.Dali to moze biti zbog kinetickih zglobova,lezajeva ili mozda letva volana. Molim vas za savjet.
ODGOVOR:Prema vašem detaljnom opisu i cinjenici da je vozilo staro 13 godina, utjecaj može imati i sama karoserija ( hvatište amortizera, dijagonalna udaljenost od prednjeg desnog do zadnjeg lijevog kotaca, paralelna udaljenost kotaca, nagib osovine rukavca. Napravite još jednu probu tako da zamijenite mjesta prednjih kotaca ( lijevi na desnu stranu i obrnuto ).
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 01.06.2009 22:57:00
Slika
PITANJE: Zamolio bi Vas za jedan savjet...! Radi se Golfu IV 1,6 16 ventila 77KW. 2001g.vozilo je uredno servisirano sa prijedenih 128000km.Problem je u lampici motora koja se jedino gasi kada stavim benzin od 100 oktana na OMV benzinskoj ali se opet upali nakon približno jednog dana vožnje ...i nakon resetiranja lampice kod mehanicara..Na koji nacin mogu ugasiti lampicu(da se više ne gori) i dali je možda loš katalizator ili lambda sonda (ima dvije)
ODGOVOR:Kontrolnu lampicu motora možete ugasiti na dva nacina jedan je da otklonite kvar na sustavu ubrizgavanja a drugi je da uništite navedenu lampicu koja je zapravo dioda i koju pali ECU centrala. Odspajanje navedene diode nije jednostavno te bi trebalo na glavnom konektoru ECU centrale napraviti improvizaciju prespajanjem nekih pinova. Ovo drugo vam ne bih savjetovao. Kvar ne mora nužno biti skup za popravak zato najprije napravite dijagnostiku motora.
Auto vjerovatno ide na prodaju pa stoga ne bi ulagao puno novaca u popravke..(najbitnije ugasit lampicu)
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 30.05.2009 12:11:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav za vas i Veliko HVALA za ovu vasu stranicu vec duze vremena pratim vasu stranicu cak sam i nekim prijateljima dao preporuku. Htio bih vas zamoliti ako imate neki savjet za mene tj. imam pasata TDI 130 konja 2003 god i od prije 3 dana mi se pojavio sledeci problem pri normalnoj voznji po gradu prvo se upalila lampica za grijace a potom i upozorenje da se javim u servis a odmah posle su se upalile lampice od ABS i ESP.Otisao sam odmah u servis uradili su dijagnostiku i nista nisu nasli uradio sam 2 puta dijagn. odgovor je bio isti jedino sto su mi rekli da postoji mogucnost problema nekih od senzora. Medjutim Nedjelju i Ponedeljak sam vozio auto bez problema tj. paljenja lampica da bi se danas lampice ponovo upalile. Molim vas da mi pomognete jer sam zbunjen neznam sta da radim. Hvala unaprijed i puno lijepih zelja za dalje druzenje.
ODGOVOR:Kontrolna lampica grijaca na vašemu vozilu može se upaliti radi greške/grešaka na kocnom sustavu i radi grešaka na sustavu za upravljanje motorom. Moguce greške na kocnom sustavu su elektricni konektori, stop šalter, davaci impulsa i sl. Uobicajene greške na sustavu motora su senzor bregaste, senzor pedale gasa, senzor radilice, senzor tlaka goriva, mjerac mase zraka i ostali dijelovi sustava za upravljanje motoro. Osnovna zadaca servisa je da uz pomoc strucnog osoblja i logisticke servisne podrške najprije otkrije kvar a zatim uz vašu suglasnost da isti i riješi. U ovom slucaju dobro bi bilo da omogucite servisu da u momentu paljenja navedene lampice ima mogucnost dijagnostike. Ukoliko motor normalno pali, ima snage, ima normalno ubrzanje, normalnu potrošnju, tada kvar nije veliki niti je popravak skup.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 30.05.2009 12:04:00
Slika
PITANJE: NA preporuku kolege sam dobio vašu stranicu.
Imam VW Passat, 1990. god. 1.6 TD Intercooler, prešao 270000 KM. Prije dvije godine sam radio djelomicnu reparaciju BOSCH pumpe kao i osvježenje motora ( zamjena karika, zupcastog,...majstor je rekao da su stubline dosta dobre i da nema potrebe raditi I specijalu). Neki dan nakon puta od 100 KM ( prethodno nasuo gorivo 80% rezervoara), dakle motor zagrijan, dobro vuce, nakon gašenja jedva sam upalio. Vergla jako dobro ali kao da nema goriva. Posumnjao sam na loše nasuto gorivo pa sam sacekao sedam dana dok se nije potrošilo. Na manjim relacijama ( po gradu ) pali dobro, ujutro kad je motor hladan nikad nije imao problem. nakon što sam dosuo gorivo na drugoj benziskoj i nakon zagrijavanja motora nije upalio nikako nakon verglanja i po pola minuta da bi nekako upalio na guranje. Promijenio sam i filter za gorivo ali problem ostao. Vozio danas majstoru, mjerio kompresiju kaže da je zadovoljavajuce i da probam do sutra , medutim nakon pola sata isti problem. Kad je motor vruc ne pali , uspijem ga na saug rucicu nekako prevariti ali se auto primjetno trese i ima neprirodan rad motora . Ima te li Vi kakvu sugestiju?
ODGOVOR:U ovom slucaju koji ste Vi detaljno opisali mogu postojati nakoliko mogucih uzroka, navesti cu ih logicnim slijedom. Najprije provjerite fazu motora i po potrebi podesite kut paljenja na 1,0 mm, odstupanje može biti 0,02 mm u plus ili minus.Nakon toga izmjerite kompresiju koja mora biti iznad 29 bar-a. Ispitajte tada i dize ( tlak i oblik mlaza ). Nakon što sve ponovo složite i upalite motor, ispitajte da li visokotlacna pumpa vuce zrak ( ne smije ). Ako je do sada sve u redu, provjerite da li gorivo normalno dolazi do visokotlacne pumpe. Na kraju ostaje visokotlacna pumpa, istu ispitajte na ispitnom stolu i po potrebi obavite kvalitetan servis i podešavanje iste.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO SDI - NE PALI

Datum objave: 28.05.2009 15:54:00
Slika
PITANJE: Moram prvo pohvaliti vašu stranicu na kvalitetnim strucnim savjetima!
Imam Polo 1.9 SDI, 47kw, prešao 165tkm...Do sad nikad nisam imao nikakve probleme bilo motora ili struje! Stavim kljuc u bravu i dam kontakt, pale se sve uobicajene lampice (ABS,rucna,akumulator...) osim grijaca, probam paliti auto a on samo vrti kao da nema goriva i jako se trese! Nakon više pokušaja davanja,oduzimanja kontakta, vadenja i stavljanja kljuca u barvu upalio se grijac na sekundu i auto upali na zub! Auto ugasim i probam ga odmah ponova zapaliti,i pali 5 put zaredom na zub i nakon toga se opet grijac ne pali i auto vrti na prazno kao bez goriva uz jake vibracije motora! Kad ga zapalim radi bez ikakvih smetnji,u vožnji se ponaša uobicajeno, ali kad ga ugasim stvar se ponavlja i nece zapalit! Nije mi jasno zašto se lampica grijaca ne pali, moje mišljenje je da je kvar struje, kao da negdje gubi kontakt!
ODGOVOR:Kontrolna lampica se pali kada postoji greška u sustavu dobave goriva i u sustavu za regulaciju motora. Vaš motor ima visokotlacnu pumpu koja ima ugraden sustav za blokadu paljenja protiv krade. Iz vašeg opisa sve navodi upravo na to da se sustav blokade motora ne odblokira i tada je dovod goriva zatvoren a motor ne daje nikakav znak paljenja. Manja mogucnost je da je uzrok elektrika odnosno pojedini konektori i instalacija ( pad napona ). Dijagnostikom motora može se tocno utvrditi pravi uzrok i isti otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - ULJE U ZRACNOM FILTERU

Datum objave: 24.05.2009 19:30:00
Slika
PITANJE: Imam passata 1.8 , 90.g. benzinac,u zadnjih možda pola god.sam primjetio puno ulja u zracnom filteru,doslovce curi na tlo iz filtera, kao i u usisnoj grani,inace normalno radi,nema dima nikakva,ne dimi na šipku od ulja...pa me zanima šta bi mogo bit uzrok tome, cistio sam i mjenjao sva crijeva od vakuma itd. ali ista stvar.
ODGOVOR:Prisutnost ulja u prostoru filtera za zrak i u usisnoj grani je znak lošeg stanja motora. Dio kompresije prolazi u karter, stvra tlak i diže uljne kapljice iz kartera . Izmjerite kompresiju i po potrebi uredite donji dio motora ( klipovi , cilindri ).
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - DIŽE SE NIVO TEKUCINE

Datum objave: 17.05.2009 23:39:00
Slika
PITANJE: Vozam vw golfa 4 tdi 90ks2000,,problem sa bocom za permant G12,,auto kad se normalno vozi od 3000 do 3500 sve se normalno ponasa jel se prede preko 3500 pa do 4000(duze drzanje preko 5 minuta) dize se nivo tekucine u boci i izbacuje na odusak cca zna do 1 litar izbaciti .ne stavara se ni pritisak niti izbacuje na auspuh sve normalno niti se zagrijava .. samo raste nivo tekucine.vodena pumpa je mjenjana prije 75000km,da li moze biti da ona proklizava na velikim okretajima ili nestio drugo je u pitanju...dosta je majstora gledalo nije nikome jasno do cega je .
ODGOVOR:Prema vašemu opisu sve je jednostavno, ako motor ne stvara tlak ( pritisak ) u rashladnom sustavu tada treba zamijeniti samo cep ekspanzione posude i problem je riješen. Medutim ako niste dobro opisali situaciju i ako postoji tlak u rashladnom sustavu kojega stvara motor tada je situacija mnogo složenija. U tom slucaju moguci uzroci su: termostat, pumpa za vodu, smanjen protok kroz hladnjak, necist hladnjak s vanjske strane, cijevi rashladnog sustava, brtvilo glave, glava motora. Ako je rijec o ovome drugom tada treba tocno utvrditi uzrok i otkloniti kvar a to se može samo direktnim uvidom na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2 - ZAMJENA SINHRONA

Datum objave: 15.05.2009 19:49:00
Slika
PITANJE: KOJI JE POSTUPAK ZAMJENE SINHRONA NA GOLFU II?
ODGOVOR:Za detaljan opis trebao bih dvadesetak stranica zato cu postupak objasniti krace i jednostavnije. Potrebno je : demontirati mjenjac, kompletno rastaviti mjenjac, oprati kucište mjenjaca izvana i iznutra, oprati sve dijelove mjenjaca ( zupcanike osovine, ležajeve, spojke, oprugice, klizace ... ), zamijeniti neispravne dijelove ( sinhron ), pažljivo složiti sve dijelove i sklopove mjenjaca, sklopiti kucišta mjenjaca, isprobati mjenjac prije ugradnje ( moraju se šaltati sve brzine ). Nakon ugradnje mjenjaca potrebno je staviti odgovarajuce ulje u mjenjac.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B-5 - DVIJE GENERALKE, ALI ....

Datum objave: 14.05.2009 00:19:00
Slika
PITANJE: Postovani.Imam veliki problem sa Pasatom B5 1.8 Turbo benzinac.Naime pre 5 god pri vecoj brzini izgubio je vodu,tako da sam morao raditi generalnu, ceo sistem,creva,hladnjak su bili 100% ispravni,tj nigde nije curilo.Nakon generalne proslo je oko 2 god i desilo se opet isto,evo ga opet na generalci.Sve opet odradjeno,sve super ali se to gubljenje vode i povecavanje temperature javlja odmah posle predjenih desetak km.Na leru ok,cim poveca pritisak nastaju problemi.Evo ga u garazi niko nezna sta je u pitanju,ni ovlasceni servisi.Samo nagadjanja.Nesmem voziti auto ,unisticu motor po 3 put.Pomoc
ODGOVOR:Postoji nekoliko razloga radi kojih motor može povecavati radnu temperaturu iznad dozvoljenog. Navesti cu po logicnom redoslijedu : termostat, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava ( suženje ), hladnjak ( vanjsko ili unutrašnje zacepljenje ), cep ekspanzione posude, probijanje kompresije u rashladni sustav. Uzroci ovoga zadnjega mogu biti : brtva glave, neravna dosjedna površina glave, neravna dosjedna površina bloka motora, neispravna glave motora, neispravan blok motora. Provjera glave motora i bloka motora je moguca postupkom pomocu hidraulicnog tlaka .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - SVIJETLI LAMPICA ZRACNOG JASTUKA

Datum objave: 11.05.2009 09:00:00
Slika
PITANJE: Prije svega lijep pozdrav, i stvarno vas moram pohvaliti jer ste mi nekoliko puta vec pomogli riješiti razne probleme!
Novi problem mi je na golfu 4 tdi pd 2000. g. sa esp-om, na njemu mi je nakon servisiranja letve volana ostao svijetliti airbag, nakon toga otišao sam do prijatelja koji ima bosch esi tronic autodijagnostiku i nekoliko puta probali izbrisati grešku ali se ona uvijek vrati, a piše da je greška preveliki omski otpor airbaga vozaca. A do tog problema je vjerojatno došlo jer sam kod montaže kardana na letvu volana imao za jedan krug krivo okrenuti obruc volana, ali smo ga nakon dijagnostike stavili na 0 stupnjeva (tj. vratili za taj 1 krug), ali i dalje nakon poništavanja greške zacas zasvjetli opet!
Što mi sad predlažete da radim, dali se spoj airbaga oštetio ili nešto slicno? Ja bi to provjerio ali neznam kako skinuti, airbag (tj. trubu) sa volana da provjerim spojeve, dali je ona samo stisnuta unutra ili je zašrafana, strah me da ne uništim airbag do kraja ako ga vec nisam!
ODGOVOR:Prilikom obavljanja radova na upravljackom mehanizmu mogli ste izazvati kvar na spiralnom uredaju ispod kotaca volana, na elektronskom modulu zracnog jastuka, na elektricnoj instalaciji. Stalno upaljena kontrolna lampica je znak da je greška ( kvar ) stalno prisutna. Amaterskim pristupom, bez ogovarajuce opreme, bez potrebnog znanja ne vjerujem da cete uspjeti otkloniti kvar. Prilikom bilo kakvih radova na sustavu zracnog jastuka potrebno je odspojiti stezaljke akumulatora, pricekati 20 minuta i tada se može poceti s radom. Zracni jastuk s volana se demontira na nacin da se tocno na odgovarajucim mjestima izvuce gornji poklopac na volanu. Postupak vam mogu pokazati a opis nije dovoljan.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - PROBLEM SA PALJENJEM

Datum objave: 08.05.2009 14:55:00
Slika
PITANJE: Slucajno sam naletio na vas sajt i nisam moga da vjerujem da ovako nesto postoji, svaka vam cast za trud, sve pohvale cak i ako mi ne odgovorite.
Moje pitanje je u s vezi paljenjem. Imam Passat 1.9 TDI 66KW '98 (vodena pumpa ne ide preko zupcastog), naime desava se da auto ujutru na prvom paljenju pali posle 2-3 okretaja, kada je vruc tj.na 90° isto tako, kada je na oko 75-80° pali momentalno cim dohvatim kljuc, medjutim kada padne kazaljka temp. na pocetni polozaj( motor je jos topal na dodir) pali poslije 10-tak okretaja(ne zadimi) i tako redovno(brzina okretaja je uvjek ista, ne vergla sporo), ovo sam primjetio zato sto taksiram sa ovim autom i upalim ga dosta puta u toku dana. Bio sam na diagnostici i nije pokazalo nijednu gresku, auto ide normalno i ne dimi, ne trosi ulje, akumulator je nov(skidan je anlaser, ociscen, podmazan). Posto zivim u malom mjestu i nema poznatih servisa, mislio sam da zatrazim vase misljenje, ja sumnjam na bosch pumpu. Jos nesto, kada nekad pustim kljuc prije nego sto upali, pocne da lupa i trese motor kao da ce se raspasti( mijenjao sam komplet set kvacila sa zamajcem prije 10tkm, a ovo se desavalo i prije toga pa su mi rekli da je zbog toga mi otisao zamajac, pa me strah da se opet to ne desi jer nije nimalo jeftino)?
ODGOVOR:Na ovo pitanje odgovor ce biti nešto opširniji radi moguceg utjecaja više faktora. Iste cu nabrojiti po logici prema kojoj bi trebalo i tražiti uzrok/uzroke. Ispitivanje bi trebalo zapoceti provjerom mehanickog stanje motora mjerenjem tlakova kompresije koji bi trebali biti veci od 26 bara. Nakon ovoga ispituje se slijedece : elektricni konektori i ožicenje na motoru i oko motora, prisutnost zraka u sustavu goriva, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor bregaste CKP, senzor temperature motora ECT, regulator kolicine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, dize, VT ( visokotlacna pumpa ) pumpa, ECU centrala. Kao što vidite jednostavniji odgovor bez direktnog uvida nije moguc.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - PROBLEM SA DISKOVIMA

Datum objave: 05.05.2009 13:42:00
Slika
PITANJE: Naime radi se o Gofu 4. 1,9 tdi, 66kw, napominjem da se vozilo koristi za autoškolu, kojem su zamjenjeni prednji diskovi i plocice. Ugradjeni su i diskovi i plocice prozvodaca Delphi. Nakon otprilike 2500 km, pojavilo se problem pri kocenju - pocelo je da trese. Ugradjeni su ponovo samo diskovi istog proizvodaca i opet nakon 2500-3000 km isti problem. Majstor koji je to mjenjao tvrdi da je loš kvalitet diskova, te kako s obziorm da se vozilo koristi za autoškolu diskovi imaju "loše" hladenje, takode tvrdi da kociona kliješta funkcionišu odlicno, te kako ona sigurno nisu uzrok.
Malo sam citao po forumima o tome, pa ljudi spominju kako kliješta i diskovi mogu da budu "necentrirani" u odnosu jedno prema drugom, ili tako nešto, pa me zanima i Vaše mišljenje.
ODGOVOR:Kocni diskovi izradeni su od lijevanog željeza i neposredno nakon lijevanja isti moraju proci postupak normalizacije ( starenje ), nakon toga se radi strojna obrada . Ukoliko postupak nije obavljen u potpunosti kvalitetno u odljevu postoje unutrašnje napetosti radi kojih disk u fazi eksploatacije može doživjeti deformaciju. Ovime ne želim tvrditi da je to uzrok i u vašem slucaju ali može biti. Ostalo što treba detaljno pregledati su svi dijelovi kocnog sustava ( kocna kliješta, vodenje, dosjedna površina diska, dijelovi ovjesa, gume, felga, kocna tekucina ).
na vrh Povratak na vrh