Danas je: 26.03.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III - VIBRACIJE PRILIKOM KOCENJA

Datum objave: 22.01.2010 11:27:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas pratim vaše odgovore nastale brobleme kvarova .Moj problem golf 97g 1.9 dizel tresu diskovi nakon izmjene oko 2000 km luftovi na ovjesima nema, celjusti odraduju normalno i ponavlja se i poslije slijedece izmjene feroda plocice diskovi metalijevi ,tekster ili svag isti problem uz normalnu vožnju, isti problem se dogada sa bmw e36 1.6 93g, za sada nemam rješenja molio bih vaš strucni savjet
ODGOVOR:Vibracije prilikom kocenja mogu nastati radi mnogo mogucih faktora . Radi toga se sve komponente moraju detaljno pregledati, ispitati , kontrolirati . Najcešci uzroci su: diskovi, dosjedne površine, radijalni udar glavcine, ležaj kotaca, kocna kliješta, naplatci, gume, polusovina, hvatišta ovjesa. Nekada ispitivanje može biti dosta zahtjevno ali nakon velike upornosti rezultat se postigne.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - ŠKRIPANJE, PUCKETANJE

Datum objave: 20.01.2010 17:34:00
Slika
PITANJE: Passat 2,0 tdi ima 46000km. Pri okretanju volana na mjestu iz letve volana ( tocnije iz djela letve koji dolazi na kotac - ispod manžete) cuje se nekakvo škripanje, pucketanje... O cemu se radi i dali su poznati ovakvi simptomi kod ovog modela , te koliko bi koštao popravag istoga?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete iz servo volana može nastati na samoj sponi volana, na krajniku spone, na kliznom ležaju zubne letve. Pregledom vozila na servisnoj dizalici može se utvrditi tocan uzrok i cijena popravka. Ako je u pitanju spona ili krajnik spone poravak nije skup i brzo je gotov. Ako je uzrok u letvi servo volana popravak traje 2 dana i cijena je znatno veca. Ako vam je zgodno možemo pregledati vozilo. Za Vas bi pregled navedenog bio besplatan.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9-D - ZAMJENA MOTORA

Datum objave: 17.01.2010 20:32:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Polo1,9 D koji ima loš motor. Takoder posjedujem Polo 1.7 SDI koji je karamboliran ali sa dobrim motorom.
Koje su mogucnosti zamijene motora obzirom na razliku i tko bi to mogao napraviti ?
ODGOVOR:. Motor koji je sada u vozilu je dizel motor sa predkomorama i s mehanickom regulacijom bez ikakve elektronike. Motor 1,7 SDI je potpuno dtugaciji motor sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar i s elektronskom regulacijom. Ovaj motor ne može funkcionirati bez upravljackog racunala ECU, bez elektronske pedale gasa bez mjeraca protoka zraka, bez mnogih senzora na motoru , bez elektronske visokotlacne pumpe. Uz navedeno ima još puno detalja koji nisu isti. Bolje rješenje je da postojeci motor uredite jer je kvalitetniji od motora SDI. Ako vas bude zanimalo , Vaš motor možemo pregledati i napraviti troškovnik materijala i potrebnih radova.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - ZAMJENA RADIJATORA GRIJACA

Datum objave: 17.01.2010 19:41:00
Slika
PITANJE: Moje pitanje se odnosi na zamjenu hladnjaka za grijenje na mom motornom vozilu marke VW-Golf, A-2, kako to da uradim sam, jer zaista nemam novca da platim servis. Pod pretopstavkom da moram vaditi instrument tablu, a koju je vjerojatno komplicirano izvaditi molim Vas da mi ukažete na što da posebnu pažnju obratim prilikom vadenja iste.
ODGOVOR:Namjeravate raditi posao kojega ne bi htijeli raditi mnogi profesionalci. Za zamjenu radijatora grijaca ( mali hladnjak ) potrebno je demontirati sve šro vidite ispred sebe i suvozaca. To znaci kotac upravljaca, instrument plocu, sve komanda grijana, ventilacijske rešetke, elektricnu instalaciju ( djelomicno ). Kada se to sve skupa demontira tada je slobodan pristup sklopu grijaca a u samom središtu toga sklopa je radijator grijaca. Spretna strucna osoba za taj posao demontaže i montaže treba i više od jednog dana. Prilikom demontaže postoje mnoga skrivena mjesta na kojima se nalaze pojedini vijci i spojnice koje fiksiraju samu konzolu i kucište grijaca. Nepažljivom ili nestrucnom demontažom nastaju oštecenja na pojedinim mjestima a pucaju i neki plasticni dijelovi. Kada bih pisao detaljne upute o demontaži i montaži tada bih to bila skripta od 20 stranica teksta i nekoliko desetaka slika . Proizvodac vašega vozila ne daje takve upute niti ovlaštenim servisima jer su komplicirane nego organizira dodatne seminare gdje se direktno u praksi obucavaju djelatnici servisa. Ako se ipak odlicite da to radite pažljivo gledajte detalje, donosite logicne zakljucke, i nemojte ništa raditi na silu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 KARBURATOR - GASI SE

Datum objave: 12.01.2010 22:14:00
Slika
PITANJE: Prije svega da vas pozdravim.Ja imam problem na golfu koji mi niko dosad nije uspio rijesiti.Golf je inace dvojka 1.3.Svaki put kad je kisa ovaj problem mi se desava:kad vozim uz najmanju uzbrdicu pa makar da je ona i 1%,vozim normalno recimo 70 kmh u cetvrtom stupnju prenosa i u momentu kada pustim gas i stisnem kvacilo osjetim da mi padnu obrtaji i ugasi mi se auto,ja ga upalim odmah i bez problema nastavim dalje,ali svaki put kada ucinim ovo isto on se ugasi.Po ravnici i niz brdo ovo se ne desava.Mijenjao sam kablove,razvodnu kapu,svijece,zracni i filter od goriva,pa sam cak i karburator drugi stavljao da oprobam ali uvijek isto.Molim vas da mi pomognete sa savjetom ako ikako mozete.
Drugi problem je posto mi je majstor prije par dana mijenjao vakum na karburatoru,kad je motor hladan auto upalim 7-8 puta ali ono radi 2-3 sekunde i ugasi se dok napokon sedmi ili osmi put upali kako treba,a to mi se nije desavalo prije mijenjanja vakuma.
Usput da pitam kolika bi trebala neka realna potrosnja biti u golfa 2 1.3 posto kod mene trosi preko 9 litara.
ODGOVOR:Motor se može gasiti radi tri osnovna razloga i to radi mehanickog stanja motora , radi karburatora, radi sustava paljenja. Loše mehanicko stanje kao što je loša kompresija, velika kolicina uljnih para na odušku, falš zrak na usisnoj grani, loše podešeni ventili mogu biti faktor koji remeti rad motora. Dotrajali karburator, proširene dize, istrošenost na pojedinim dijelovima karburatora mogu biti takoder uzrok gašenja motora. Sustav paljenja odnosno dijelovi sustava takoder mogu biti uzrok. Kod toga mislim na izostanak iskre na svjecicama, na nedovoljno jaku iskru, na visokonaponski dio kao što su kablovi, razvodna kapa, elektronika paljenja, Hall-ov davac, elektricna instalacija.
Potrošnja goriva na otvorenoj cesti je oko 7,5 litara kod neke umjerene brzine.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PROBLEM S MJENJACEM

Datum objave: 06.01.2010 12:05:00
Slika
PITANJE: Pozdrav iz Sarajeva,ne znam spadam li ja sa svojim starim autom ovdje, ali da pokusam i kod vas.
radi se o golfu 2, 1.3 iz 1991. godine. prilikom paljenja, u lijevom dijelu motora cuje se cudan zvuk koji prestane kada se stisne kvacilo. kada se otpusti, zvuk slican mljevenju se nastavlja. kada je auto ugrijan o, rijedak je, ali se zna cesto javiti u voznji. set kvacila i lamela su nedavno mijenjani, navodno je druk lezaj ok.
ima li sanse da mozda, "na prvu", pomislite o cemu se radi?
pozdrav i hvala servisu popularnom i kod nas u bosni
ODGOVOR:Lijevi dio motora na koji mislite je mjenjac. Zvuk koji ste opisali dolazi iz mjenjaca. Kada stisnete pedalu spojke zvuk ne cujete jer se tada u mjenjacu ne okrece niti jedna osovina, niti jedan zupcanik, niti jedan ležaj. Kada pedalu spojke otpustite u mjenjacu se slobodno okrecu svi zupcanici, osovine i ležajevi i tada cujete navedeni zvuk. Zvuk je jace izražen na leru jer nijedan zupcanik nije u zahvatu niti pod djelovanjem okretnog momenta motora. Zvuk nastaje radi istrošenosti pojedinih dijelova mjenjaca ( ležajevi, košuljice zupcanih parova, zupcanici ). Uzrok ovome stanju je neredovito mijenjanje ulja u mjenjacu te upotreba neodgovarajuceg ulja. Ako niste sigurni u kvalitetu ulja i gradaciju ulja, najmanje što možete napraviti je da zamijenite ulje u mjenjacu. To napravite kada je ulje vruce. Odgovarajuce ulje za mjenjac je sinteticko GL-5 , 75W-90. Ako i nakon ovoga ne bude rezultata potrebno je obaviti popravak mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SAM MIJENJAO HOMOKINETICKI ZGLOB

Datum objave: 06.01.2010 11:43:00
Slika
PITANJE: Imam nekoliko pitanja pa bi vas zamolio za pomoc.
Problem 1:mijenjao sam homokineticki zglob(sam )zupci na poluosovini su malo poderani ali sam stavio novi zglob gore i sve složio kak sam mislio da treba biti ali ništa.auto mi nece da ubacuje u brzinu i zakrci mi kao da preskace.
Pitanje 2:Motor radi nemirno u leru.
Pitanje 3:Auto ponekad nece da ubaci u brzinu,nego tek kad mu dodam gas veci od 1500 o/m onda onak udari jako i ubaci,ali i u vožnji izbacuje i onda smanjim gas i ubaci ponovo i onda tak stalno.Pa bih vas ovim putem zamolio za pomoc ili savijet šta poduzeti i kome se obratiti za pomoc.
ODGOVOR:Kada ste mijenjali homokineticki zglob morate biti sigurni da je nazubljenje na poluosovini potpuno u redu. Ako to nije tako tada se dogada da prilikom kretanja homokineticki zglob stoji a poluosovina se okrece. Vozilo naravno ne može krenuti. Kada motor radi nemirno na leru može postojati na desetke mogucih neispravnosti . Uzrok je najlakše otkriti ako ispitate mehanicko stanje motora i sustav za upravljanje motorom. Precizan odgovor mogu dati nakon dijagnostike motora. Najcešci problemi s automatskim mjenjacem su nedovoljna kolicina ulja, dotrajalo ulje, dotrajao filter mjenjaca. Po potrebi zamijenite navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - SMRZNUTI KONDENZAT

Datum objave: 26.12.2009 19:02:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih vas molio za vaše strucno mišljenje.Golf 4 motor. 1.4 16V
Na teparaturi od ( -11 stupnjeva) vanjskoj upalio sam vozilo, te krenuo na put i sve je bilo u redu do predenih 8 kilometara lagane vožnje pošto je bio snijeg na prometnici, najednom u vožnji upali mise lampica pokazivac motornog ulja odmah sam se za nekih pesto metara zaustavio te ugasio vozilo, pogledavši u motor vidio sam daje sav zaliven od ulja sa zadnje strane do ispuha i bocno kod remenja ulje je prskalo i povrh motora, te curilo niz karter nešto je otišlo ispod filtera zraka, što ja nemogu otkriti.
ODGOVOR:Prema vašem opisu zakljucujem da je došlo do smrzavanja kondenzata u cijevima ili separatoru za odušak ulja iz motora. Provjerite sustav oduška i detaljno ga ocistite. Ako ste u blizini mi Vam možemo to brzo riješiti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - NE PALI LAGANO

Datum objave: 26.12.2009 18:15:00
Slika
PITANJE: Mjerio sam propustanje u motoru na golfu 2 d...prvi cilindar 10 %,drugi 80,treci10.cetvrti 6...majstor je utvrdio da propusta prema ventilima, prema gore znaci... Skinuli glavu dole i utvrdili da se pojelo oko lezista ventila (na glavi i da ne dihta ventil)..Stavio sam drugu glavu,,(uredjenu) i nakon toga auto pali u redu,,sve dok nije zahladilo....Dignem mu cok i auto vergla nekih 3 sekunde i upali..Znaci ne pali na zakret kljuca...Dali je to problem kuta paljenja ili kompresije?Isti mehanicar je rekao onako po vidjenome da je motor ok da su cilindri ko novi,,nemaju ruba...bosch pumpu sam novu stavio i nemoze biti do nje (nova stajala u paketu) Problem je u tome sto mi se nemoze bas tocno kut nastimat jer je na zamasnjaku obrnuto stavljena oznaka(naopako)(prilikom mjenjanja kvacila)...I dali su ovi gore pokazatalji (postotci propustanja) znak dobrog motora? izuzev ovog drugog cilindra(nakon stavljanja druge glave nisam isao mjerit propustanje pa da vidim i taj drugi cilindar)..Majstor kaze da je sve do 18% super...Propustanje i kompresija ista stvar ili?
ODGOVOR:Premalo ste napravili kao bi motor lagano palio. Napravite sada slijedece : ispitajte stanje akumulatora i elektropokretaca, ako su oni u dobrom stanju prilikom startanja radilica se mora okretati s najmanje 130 o/min. Ako je to tako možete krenuti korak dalje a to je mjerenje kompresije. Kompresija mora biti veca od 28 bara. Ako je i ovo u redu tada demontirajte mjenjac i namjestite zamašnjak u pravi položaj jer vam treba tocna oznaka za podešavanje paljenja. Kada ste obavili i tu radnju provjerite da li je motor tocno u fazi. Nakon toga možete podesiti pocetno paljenje ( za motor s oznakom 1Y to je 0,90 mm a za AAZ motor to je 0,80 mm ). Kada je odradeno i ovo provjerite ima li zraka u sustavu goriva.
CESTITKA
24.12.2009. 16:14
Sretan i blagoslovljen Božic,
sve najbolje u 2010. godini
želi Vam svima Vaš
AUTOSERVIS-MEIC
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - PODRHTAVA NA LERU

Datum objave: 15.12.2009 22:09:00
Slika
PITANJE: Poštovani, prvo svaka cast za forum. Ovako imam Golfa 3 gt 1.6 74kw 1996.god 196tkm problemi su sa podrhtavanjem motora na leru i na benzin i na plin (jace), bio kod majstora on kaže da je struja i dokaže i vidim (u mraku) stvarno jedan kabel probija. Pošto je sve dotrajalo kupio sam bobinu, kapu, rotor i kablove. Sve promijenjeno i problem isti. Ler gas normalan i prije i nakon promijene paljenja, takoder je promijenjena i gas klapna. Spojen na dijagnostiku i ne pokazuje nikakvu grešku. Inace auto mi se zna nekad sam ugasit na semaforu kao da sam ga sam ugasio i ponovo ga upalim i sve ok par dana pa opet nije pravilo kad i nekad cukne tijekom vožnje. Svijecice mijenjane prije 6tkm. Sva crijeva u redu, ne troši ni ulje ni vodu. Bio bih vam zahvalan na odgovoru jer sam vec uložio toliko truda, vremena i novca a motor isti.
ODGOVOR:U pojedinim slucajevima nije dovoljno napraviti sve što ste naveli jer ocekivani rezultat izostane. Sada treba krenuti i korak dalje te pregledati sve preostale komponente koje mogu utjecati na stanje motora koje ste opisali. Prvo ispitajte mehanicko stanje motora ( faza, zabrtvljenost usisnog kolektora, kompresija, staticki kut paljenja ). Nakon ovoga ispitajte sve što se može ispitati u sustavu ubrizgavanja i to : tlak goriva, stanje injektora, kolicine goriva, vrijeme ubrizgavanja, filtere, mjerac mase zraka, MAP senzor, IAT senzor, EVAP carnister ventil, aktuator minimuma, ECT senzor, senzor položaja leptira snage, senzor radilice, ožicenje i konektore. Po potrebi ispitajte i sustav paljenja ( primar, sekundar ).
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - OTEŽANO ŠALTANJE U DRUGU

Datum objave: 09.12.2009 21:55:00
Slika
PITANJE: Postovani,surfajuci na internetu slucajno sam naišao na Vaš web-site i mogu Vam reci da ste fantasticni, a vidim iz komentara drugih posjetilaca Vaše stranice da su korisnici Vaših savjeta izuzetno zadovoljni. Pišem Vam iz Kaknja, BiH i imam par pitanja za Vas. Bit cu Vam zahvalan na odgovorima.
1. Vec 3 (tri) godine posjedujem Golf IV, 1.9 TDI (66 kW), godište 1999. Inace mi je sve prilicno dobro funkcionisalo do prije 2-3 mjeseca kada sam osjetio probleme kod promjene u drugu brzinu. Naime, otežana je izmjena brzine, a s tim da se nikada ne osjeti krcanje mjenjaca. Ovo se obicno javlja kada je auto stajalo, bez obzira da li je toplo ili hladno vrijeme, i traje nekih 20-tak minuta vožnje, nakon cega mjenjac funkcioniše normalno. Jednostavno u tim uslovima moram s posebnom pažnjom i otežano mijenjati u drugu brzinu. Interesuje me da li se radi o "sitnijem" problemu ili je problem teže prirode. To Vas pitam iz razloga toga što ako odem kod ovlaštenog servisa oni ce mi reci da moram mijenjati puno toga, pa možda cak i komplet mjenjac, a da isti i ne pogledaju. A zadnje iskustvo kod njih mi kaže da oni u suštini i ne obracaju pažnju na fizicka lica koja im dodu na servis vozila, jer više ih interesuju državne institucije i pravna lica koja imaju veci broj vozila i preko kojih zarade ogromne svote novca, tako da im mi "obicni ljudi" nismo ni interesantni.
2. Interesuje me da li se filter goriva na istom vozilu mora mijenjati svakih 10.000 km.
3. Takoder me interesuje Ford Fiesta (1.4 TDCI, 2003. godište) koju ima moj brat prešla je 150.000 km. Prvi veliki servis (izmjena zupcastog remena, španera, vodene pumpe itd.) izvršena je po preporuci proizvodaca nakon predenih 120.000 km. Interesuje me nakon koliko predenih km je potrebno uraditi slijedeci veliki servis.
ODGOVOR:Otežano šaltanje u drugu brzinu može nastati radi razloga koji su izvan mjenjaca ili radi razloga koji su u samom mjenjacu. Ako su razlozi izvan mjenjaca uzrok je komanda za biranje brzina ( istrošenost pojedinih dijelova, loša podešenost ). Potrebna dorada na ovom sustavu nije skupa niti dugotrajna. Ako su razlozi otežanog šaltanja u samom mjenjacu moguci uzroci su sinhron, zupcanik, vilica, klizac . Radi ovoga nije potrebno zamijenit mjenjac nego se isti može normalno poraviti. Popravak je skuplji jer podrazumjeva demontažu mjenjaca, reviziju mjenjaca, popravak mjenjaca. Filter goriva se mijenja svakih 15.000 km ili na svakom godišnjem servisu.
Što vam znaci veliki servis na Fiesti ? Slijedeci servis je na 165.000 km a mijenjaju se svi filteri, ulje u motoru i ostali potrebni radovi koji su potrebni. Ostali radovi mogu biti zamjena pojedinih tekucina ukoliko iste nisu mijenjane zadnjih 60.000 km, servis klima uredaja koji se radi svake dvije godine, kocnice po potrebi.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8-T - REDOVITO SERVISIRATI

Datum objave: 07.12.2009 13:29:00
Slika
PITANJE: Upravo sam spletom okolnosti ( neželjeno - poslovna kompenzacija by croatia ) postao vlasnikom vw passata 1.8 T iz 1999.g.
Mislim se,vw pa benzinac,prešao 190000 km šta cu s njim.Prodati i gotovo.
Medutim, nakon što sam ga pregledao i odvozio ostao sam puff.Motor cist,ništa se ne cuje sa prednjeg trapa,izvrsno vuce i drži cestu,
ima covjek osjecaj da je sad iz tvornice izašao.Sva elektronika radi normalno,full oprema,jednostavno dobar.Kupljen je kod ovlaštenog prodavaca 1999. u Rijeci i redovito servisiran kod istog do cca 150-160000 km.Nakon toga, zbog finansijskih problema vlasnika auto je servisiran (provjerio sam) u manjoj radionici.Promjena ulja redovita,kocnice,diskovi i gume promjenjene na 180000 km.
Ne znam za vodenu pumpu,znam samo da je od vitalnijih dijelova promijenjen zubcasti remen na 120000 km.Da ne duljim, nikad nisam vozio vw,ali odlucio sam ga zadržati i dovesti u top stanje,moje pitanje glasi :
Obzirom da nemam 100% pouzdanog mehanicara, što mi Vi savjetujete da obratim pažnju,odnosno što bi moglo biti kriticno na ovom motoru.Preci cu 4-5000 km u 12.-om mjesecu, a ne želim ostati negdje na cesti.I koliko bi me to moglo koštati ; npr.zubcasti,pumpa vode i sl.,jedan solidan servis.
ODGOVOR:Ovo vozilo i ovaj motor su vrlo kvalitetni a takvi ce ostati ako budete redovito servisirali vozilo i ako servisi budu kvalitetno obavljeni. Servisni interval je 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Ako se pojave greške u sustavu paljenja ili elektronskom sustavu ubrizgavanja iste treba pravovremeno rješavati. Ovo navodim samo kao informaciju a ne kao cinjenicu koja ce se dogoditi. U sustavu zupcastog remena ( razvodni mehanizam ) mijenja se zupcasti remen, natezac i klizac. Pumpa za vodu nije u tom sustavu ali se ista mijenja radi preventive jer se do nje teško dolazi a kada se mjenja zupcasti remen onda je to usputna radnja. Interval izmjene zupcastog remena je 130.000 km ali bi bilo dobro da se na 100.000 km provjeri stanje i po potrebi zamjeni razvodni mehanizam. Važno je znati da se sve ostale tekucine ( ulje u mjenjacu, ulje u servo volanu, ulje u kocnom sustavu, rashladna tekucina ) mijenjaju svake dvije godine ili 60.000 km. Redovni servis klime se radi svake dvije godine. Cijene za servis koji namjeravate napraviti mogu tocno navesti nakon pregleda Vašeg vozila, pregled je kod nas uvijek besplatan.
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - ZAMIJENITI LANAC

Datum objave: 30.11.2009 16:27:00
Slika
PITANJE: Imam vw lupo 99god. 1.0 37kw sa lancem, I problem na njemu neki cudan zvuk, bojim se da nije lanac pa bih vas pitao na kolko se predjenih km mijenja taj lanac, auto je presao 120000km ima servisnu knjigu. Ne mogu da pronadjem na netu, pa vas molim za tu informaciju.
ODGOVOR:Razvodni mehanizam ( lanac lancanici ) mijenja se kada to situacija nalaže a to znaci kada isti pocne lupati , kada motor radi toga nema potrebnu snagu. To može biti vec na maloj kilometraži a u nekim slucajevima i na znatno vecoj kilometraži. Ako i kod vašeg vozila postoje navedeni simptomi to je znak za zamjenu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II TD, INTERCOOLER - TROŠI ULJE

Datum objave: 23.11.2009 13:32:00
Slika
PITANJE: Decki svaka pohvala na stranici stvarno je korisna!
e sad posjedujem golfa mk2 td sa intercoolerom.prije kupnje auto je stajao 6 mjeseci.Zatim sam promijenio ulje-champion 10w40 i filtre goriva,ulja i zraka.auto mi troši dosta ulja: oko 5l/1000km.Dimi crno kad se stisne a ovak sivkasto.
Pali s prve.Kad se upali cuje se da se turbo zavrtio ali ga u vožnji ne osjecam.Nemam njegov turbo(onaj s vodenim hladenjem)nego obican kakav je na gtd-u bez ic-a Probao sam osovinicu turba i nema lufa ko da je nova.Jel može nešto drugo biti s turbom ili su karike ili nekaj trece?
ODGOVOR:Potrošnja ulja ne bi smjela biti veca od 0,4 l/1000km . Radi toga izmjerite kompresiju i ispitajte na koji nacin motor troši ulje. Može ga trošiti na klipne prstene, vodilice ventila, kroz turbinu. Tako velika kolicina ulja izgara u motoru i stvara veliku kolicinu cade i krutih cestica koje se skupljaju na klipovima, ventilima, usisnim i ispušnim kanalima, turbini, ispušnom sustavu.Na taj nacin nastaje zacepljenje radi kojega motor nema snage i crno dimi. Nakon kontrole mehanickog stanja motora znati cete što treba raditi.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - TREBA GA TEMELJITO PREGLEDATI !

Datum objave: 11.11.2009 22:36:00
Slika
PITANJE: Iskreno receno slucajno naletih na Vasu stranicu i jako mi
se dopalo ovo sto vidjeh...
Zivim u BiH. Imam Passata V '98 gp, 1,9 TDI 66 KW, kupio sam
ga prije 3 godine u nadi da cu imati ekonomicno, pouzdano, sigurno vozilo...sve ono naj naj. Vozilo na satu ima 200 000 KM u koje vise ne vjerujem a sam prelazim godisnje do 35 000 km.
Medjutim, problemi su se vrlo brzo poceli javljati, nakon
par mjeseci je u po preticanja stradala bosh pumpa (ne znam strucni izraz, ovdje to svi tako zovu) pa sam tu ostao bez lijepe sume novca, nedugo zatim je kompletno prolupao naprijed, zatim su se poceli javljati sitni kvarovi, regler,podizaci ventila (lupali kao ludi) i td.
Da Vas ne tusim sa mojim problemima... meni treba jedan
savjet. Auto ima problem vec skoro godinu dana sa vucom, vidio sam
na vasem sajtu da mnogi imaju taj problem, air flow sensor mijenjao, hrpu nekih «senzora» - bar sam ih platio, dizne, kojekakve filtere... medjutim i dalje je problem isti a ja samo dajem i dajem novac... u medjuvremenu sam izgubio potpuno volju za odrzavanjem vozila, tako da mi se cuje servo pumpa prilikom motanja, klima ne hladi – osim kad vozim, kad ukljucim motor i dalje radi normalno nema ocekivanok pada obrtaja, a netom prije se culo nekakvo lupanje kad ukljucim klimu, takodjer sav trap koji sam radio je OPET prolupao –vjerovatno zbog dupljaka... Ja sam jako isfrustriran i nezadovoljan vozilom, kad sam ga
kupovao mislio sam da sam rijesio probleme i bio spreman odrzavati ga ma koliko kostalo, ali je problem sto su me iznevjerili i nazovi majstori pa cak i servisi, mnogo novca potrosenog a nista nije rijeseno...
Meni treba savjet... da li dati vozilo ispod svake cijene i «rijesiti» ga se ili se mozda isplati ulagati? Da li je po Vasem cijenjenom misljenju moguce rijesiti problem i dovesti vozilo u normalno stanje? Koliko bi
kostalo kod Vas popravka svega do sad navedenog (u eurima) meni odista ne bi bio problem doci kod Vas, sam Vas pristup i stranica i davanje odgovora od kojih nemate materijalnu korist, kao sto neko rece ulijeva povjerenje.
ODGOVOR:Vaše vozilo svakao treba temeljito pregladati, narocito motor. Nakon toga može se znati koliki bi bili troškovi popravka na motoru i na vozilu opcenito. Nedavno sam imao slucaj na istom takvom vozilu koje je bilo 2 godine starije od Vašeg da je trebao generalni popravak motora. Radi velikih troškova popravka mislio sam da ce vlasnik vozila odustati i rješiti se vozila. Medutim on je htio da se napravi sve strucno i profesionalno iako je popravak bio skuplji od realne cijene vozila u tom casu. Na ovaj nacin želim reci da i Vi nakon navedenog pregleda vozila možete odluciti da li cete vozilo popravljati ili cete odustati od toga. Naravno da na pamet ne mogu ništa reci o pojedinim troškovima.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NAKON ZAMJENE REMENJA CUDAN ZVUK ?

Datum objave: 10.11.2009 10:08:00
Slika
PITANJE: Nakon uradenog glavnog servisa na motoru (izmjena svih remenja i španera, vodene pumpe) pojavio se zvuk u glavnom remenu.
Pored normalnog zvuka rada motora u podrucju remena cuje se zvuk: glo,glo,glo...
Pošto je servis pod garanciom, vratio sam vozilo ponovno u servis gdje su stvarno primjetili taj zvuk.
Ponovno su 2x mjenjali citav set za zupcajti ali je ostao isti neugodan zvuk. U servisu im nije jasno od kud se stvorio cudan zvuk i još nije nadeno rješenje.
Pa Vas molim da mi odgovorite do cega bi moglo biti da se stvorio taj neugodan zvuk u glavnom remenu?
ODGOVOR:Cudno je da servis kojemu ste povjerili radove nezna zašto je nastao navedeni zvuk. Moguci uzroci su : prejako zategnut remen, skrivena mana na novougradenom dijelu, doticanje ( kontakt ) remena ili nekog rotirajuceg dijela sa zaštitnim poklopcem, nešto trece što se može otkriti neposrednim uvidom na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - RONDANJE U GETRIBI

Datum objave: 23.10.2009 10:28:00
Slika
PITANJE: Imam Jettu 2, 1.3 benzinac, sa 4 brzinskom getribom. Problem je sljedeci. Getriba radi ok, jedino se u leru, i kod vožnje tj. stalno (osim pod kuplungom) cujem rondanje u getribi. Zanima me što da napravim, dali ju zamijeniti ili se mogu još tako voziti bez opasnosti kvara.
ODGOVOR:Zvuk koji cujete je znak istrošenosti ležajeva i zupcanih parova u mjenjacu. Takvo stanje zahtijeva popravak mjenjaca. Vožnja u ovakvom stanju je moguca dok ne nastane veci kvar . Procjenu kada ce se to dogoditi nije moguce dati. Bilo kakvi dodaci u ulje mjenjaca ne mogu dati rezultat. Stavite po potrebi barem novo ulje.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9-D - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 20.10.2009 00:12:00
Slika
PITANJE: Najprije sve pohvale.
Auto je golf 3 1,9 D,1996.Na koliko kila se priteže glava motora,leteci ležajevi,i ležajevi radilice.Ako može baš u kilima ,i da mi objasnite,ekvivalent kili-odredeni stupnjevi stezanja.
ODGOVOR:Momenti pritezanja : glava motora 40 Nm, 60 Nm, +90° , +90° . Glavni ležajevi radilice 65 Nm, +90° . Leteci ležajevi 30 Nm, +90° . Ne postoji ekvivalent Nm i stupnjevi. Stezanje treba obaviti tocno kako je navedeno sve ostalo je improvizacija.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - TEŠKO PALI

Datum objave: 19.10.2009 23:58:00
Slika
PITANJE: Stranica vam je odlicna.Podsjeca me na "SAM" sa kojem se uvijek moglo nesto popraviti po principu "uradi sam". U ovim danasnjim automobilima ima previse elektronike,pa za svaki kvarcic mora se
na servis.
Imam Golfa 3 CL, 95.god., 1.6 cm3,75 KS i prevaljenih 178 000 km.
Problem nastaje za vlaznih dana (jesen,zima) kad moram dugotrajno verglati. Baterija je nova,svjecice nove,kablovi novi (silikonski BERU),razvodna kapa i razvodni prst isto novi,pumpa goriva nova.Sve sam to promijenio,sada nakon 3-4x verglanja upali,ali nije to to.
Cak i kad je dobro zagrijan ( dnevno napravim oko 300 km) motor radi nemirno. Obrtomjer varira izmedju 750 i 900 o/min.Vodu ne pije i nema emulzije na cepu. Moram jos i filter zraka promjeniti i ubaciti tekucinu za ciscenje injektora (monoinjektor). Sta bi mogao jos biti uzrok?
Sa ovim njmackim mehanicarima nema srece,samo znaju da zamjene i uvijek naprave pola posla tako da sljedeci put mogu jos da zarade.
ODGOVOR:Na Vašem vozilu mogu postojati dva razloga radi kojih motor teško pali , prvi je sustav paljenja a drugi je sustav ubrizgavanja goriva. Na sustavu paljenja treba ispitati bobinu i jacinu iskre na svjecici u momentu kada motor ne može upaliti. Isto tako treba provjeriti i sve elektricne konektore ne motoru i oko motora jer na njima može nastati pad napona. Uzroci nemirnog rada motora su : EVAP ventil za provjetravanja rezervoara, ECT senzor temperature, motoric minimuma, senzor leptirastog ventila za snagu, propuštanje usisnog kolektora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6i - NE RADI SERVO URE?AJ VOLANA

Datum objave: 13.10.2009 17:06:00
Slika
PITANJE: radi se o polu 1.6i iz 98 g servo prestao radit sam od sebe remen ok, ulje ne curi nivo dobar sve suho nikakve znakove da nekaj ne štima nije davao jednostavno ugasio auto ispravan kasnije ga upalio i servovolan ne rad.još jedan problem auto super vuce ali u leru nemiran rad i nekad se ugasi cim malo dodam gas besprijekorno radi.
ODGOVOR:Moguci uzroci radi kojih ne radi servo uredaj volana su: servo pumpa, tlacna cijev od pumpe do servo volana, blokada ventila za cirkulaciju ulja u samom servo volanu, mehanicka blokada.Nemiran rad motora na minimumu može nastati radi slijedeceg : konektora i elektricne instalacije ( pad napona ), tlaka goriva, injektora, leptirastog ventila, TP senzora, ECU senzora, aktuatora minimuma, propuštanja usisnog kolektora, filtera goriva ....
na vrh Povratak na vrh