Danas je: 13.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF III 1,9 TDI - CRNI DIM

Datum objave: 04.10.2007 20:55:00
Slika
PITANJE: Imam problem na Golfu III TDI GTI 110 ’96.Pri naglom ubrzavanju, ali samo pri zagrijanom motoru, pušta jako crni dim (prejako),pri tome auto ne “potegne” ni približno kao prije tog problema. Uz to pri hladnom startu
pali bez problema, dok pri zagrijanom motoru tek nakon oko 5 sek. verglanja, cak i više.Savjetuju mi da je problem u EGR ventilu ili kojem od ventila turbine.
ODGOVOR:Uzrok može biti EGR ventil, regulator turbine, turbina, propuštanje na kompresorskoj strani turbine. Izmjerite tlak turbine!
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - NE PALI

Datum objave: 18.09.2007 11:52:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa golfom III benzincem god. proizvodnje 1995. sa paljenjem. Par dana teško je palio verglao sam 5 i više minuta dok je upalio, te je jedan dan više bilo nemoguce ga upaliti. Odšlepao sam auto autoelektricaru, koji je pregledao bobinu, razvodnik, instalacije, osigurace akumulator je nov, i utvrdio da ne baca iskru, sve je bilo u redu, a on nije i dalje palio. Nakon toga je sa shemom ispitivao procesor (racunalo) te utvrdio da je on neispravan, a problem je bio da ga nije htio iskljuciti, jer je kodiran, kodom ispod volana protiv otudenja. Što napraviti dalje, rekao je da je dekodiranje i postavljanje novog racunala u ovlaštenom servisu jako skupo.
ODGOVOR:Ako želite popraviti vaše vozilo i dovesti ga u ispravno stanje tada se morate pomiriti s cinjenicom da se neispravan dio ili sklop mora zamijeniti bez obzira na cijenu. Vaš majstor nije sa sigurnošcu utvrdio cinjenice zato bi bilo dobro da zatražite mišljenje i drugog servisa. Nakon kvalitetnog pregleda i dijagnostike znati cete što je neispravno i cijenu popravka.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - POVECAN BROJ OKRETAJA

Datum objave: 15.09.2007 20:20:00
Slika
PITANJE: Golf 3 1,8 benzinac 2003.g. 152000 km.Prije nekoliko dana ( nakon tankiranja ) primjetio sam da mi ponekad ( ne uvijek ) broj obrta motora na leru varira.Ponekad kazaljka obrtomjera skace izmedu 1800 -2000 o/min.Kao da nešto ne dozvoljava da broj obrta padne na 1000 kao kod normalnog rada u leru.Kad naglo jako dodam gas i pustim br.obrta se smiri.Vozilo imace dobro pali i vuce i nema trzanja u vožnji.Dali je problem u gorivu ?
ODGOVOR:Benzin nije uzrok povecavanju broja okretaja. Uzrok kvara najbrže cete naci ako napravite kontrolu sustava ubrizgavanja . Najprije provjerite propuštanje usisnog kolektora, ispitajte potenciometar leptirastog ventila , ETC senzor i stanje injektora.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 10.09.2007 18:44:00
Slika
PITANJE: VW Passat 1.6i, 1997.g. oznaka motora AHL .Broj prijedenih kilometara 168 000. Prije nekih 20 000 km pocela mi je nestajati rashladna tekucina. Najprije je pocelo po malo, decilitar ili dva, a u zadnjh 2 tjedna 1 litru na 300 km. Nigdje nema vidljivih oštecenja hladnjaka ili crijeva, nigdje ne curi voda izvan motora. Motor troši u prosjeku 3 dcl ulja na 1000 km. Danas sam primjetio na cepu od ulja emulziju boje bijele kave. Na mjeracu ulja, ulje je sivkaste boje i nema emulzije. Radna temperatura motora je uvijek normalna, nikad se nije pregrijao. Otkad je pocela nestajati rashladna tekucina motor ponekad nemirno radi, lambda sonda pokazuje greške, u vožnji auto iznenadno izgubi snagu i pocnu detonacije iz auspuha, te isto tako detonacije prestanu i auto pocne primati gas. Zanima me koliko bi kod Vas koštala polugeneralka i ultrazvucno cišcenje injektora navedenog motora?
ODGOVOR:Vaš motor treba najprije strucno pregledati a nakon toga mogao bih vam reci i cijenu popravka. U ovom slucaju trebate racunati najprije na mehanicki popravak motora a zatim i na ispitivanje i dijagnostiku sustava ubrizgavanja goriva i eventualni popravak toga sustava.
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - ISPITAJTE HLADNJAK ULJA

Datum objave: 10.09.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: U boci za tekucinu hladenja motora pojavila mi se masnoca, ulje.
Mislim da je to posljedica ili oštecenja diftunga glave motora ili što je moguce diftung hladnjaka ulja kod filtera ulja. Rijec je o autu marke Jetta Volkswagen, turbo dizel 1988 godište.Molim Vas da mi savjetujete da li prvo da promjenim hladnjak ulja kod filtera ulja pa da vidim reakciju ili da odma radim promjenu diftunga glave motora.
ODGOVOR:Vaš zakljucak je ispravan. Demontirajte hladnjak ulja , operite ga od ulja i nakon toga možete ga ispitati komprimiranim zrakom. Ako hladnjak ne pušta uzrok je brtva glave ili sama glava motora.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIBRACIJE

Datum objave: 07.09.2007 20:30:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem. Vozim VW Passat iz 2000 g. U posljednje vrijeme auspuh jako vibrira tako da se trese cijeli auto . Napiminjem da je to izaženo vrlo jako kada je upaljena klima. Dal su možda uzrok nosaci auspuha ili je u necemu drugome stvar.
ODGOVOR:Uzroci vibracije auspuha mogu biti fleksibilne pletenice a ponekad i neodgovarajuci nosaci. Ponekad je uzrok vibracija i sam motor, pojavu svakako treba analizirati i utvrditi cinjenice.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ULAZI VODA U PRTLJAŽNIK

Datum objave: 07.09.2007 19:52:00
Slika
PITANJE: Radi se o Golfu serije 4 2004. godina, prvi vlasnik neogreban.
Primjetio sam da je lijeva strana prtljažnika mokra poslje pranja vozila ili kiše.Ustanovio sam da voda dolazi na sastavu veznog lima lijeve strane prtljažnika ispod lampe ( ne curi od lampe).U ovlaštenom sevisu su mi rekli da je to normalno, nebih o tome svako ima pravo na svoje mišljenje.No ja kao vlasnik vozila ipak sam mišljenja da to nije normalna pojava.Prilikom zaljevanja zadnje lijeve strane oko vrata gepeka ( po braniku sastav vrata i branika ) dolazi do navedenog problema.U ovlaštenom servisu mi je receno da se radi o nekakvoj membrani.
ODGOVOR:Nije normalno da u prtljažnik ulazi voda. Navedeni problem treba tocno defektirati a zatim otkloniti uzrok. Cesti uzrok je gumena brtva zadnjeg stakla ili gumena brtva vrata.
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - ZUJANJE

Datum objave: 07.09.2007 14:08:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio VW LUPO 50 god. 2001 sa 71000 km, nešto mi se cini da malo zuji motor osobito kada je u leer gangu, što to može biti?
ODGOVOR:Zujanje može nastati radi mjenjaca i radi motora. Zujanje iz mjenjaca je lako prepoznati jer ima karakteristican zvuk i frekvenciju. Zvukovi su nešto drugaciji kada dolaze iz i oko motora. Najlakše je doci do spoznaje u neposrednom kontaktu s vozilom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - UPRAVLJACKI SUSTAV TURBINE

Datum objave: 07.09.2007 14:02:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem, vozim golfa IV 1,9 Tdi i sad nakon što auto dode do 110 auto jednostavno cukne i izgubi gas i više ne ide od 140 i stvar je takva da auto ne ubrzava ni od prve do 5 brzine nikako nego jednostavno kao da ima 20 konja! E kad se auto ugasi auto ubrzava do nekih 100-110 normalno i opet ista prica, cukne osjetiš da se gas izgubi i gotovo nema nikako gasa!
ODGOVOR:Problem je u upravljackom sustavu turbine , uzrok može biti upravljacki ventil turbine , zacepljenje usisnih kanala. Ispitajte najprije navedeni ventil a po potrebi ovo drugo.
na vrh Povratak na vrh

VW BORA - CHECK LAMPICA

Datum objave: 06.09.2007 18:30:00
Slika
PITANJE: Rješili ste mi par problema što se tice mene i mojih auta pa da vidim možete li mi pomoci. U pitanju je auto vw bora (jetta), 2.0 GLI, 85 kW, 2000 god. U vožnji mi se nedavno pocela palit žuta lampica CHECK (od motora ili...). Palila se neovisno o nacinu vožnje, otišao sam na servis (ne u VW SERVIS) i spojili auto na dijagnostiku i izbacilo je dvije greške koje u autodata imaju opis:
16518 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - no activity detected - Moguci kvar - Wiring open circuit, heating inoperative, HO2S i grešku
16519 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater circuit maltfunction - Moguci kvar - Fuse, wiring, HO2S dalje, majstor je rekao da je najvjerojatnije otišla lambda sonda na izduvnoj grani (ispred katalizatora), medjutim kako u vw servisu u dijelovima i drugim trgovinama nije bilo originalne lambda sonde ponudio mi je opcije da stavimo univerzalnu jer on ih stavlja vec 5 godina u ostala vozila i kaže da rade, pristao sam, kupili smo, spojili žice kako treba jer ne može se pogriješit jer su oznacene bojama, vratili je nazad u auto, obrisali grešku i otišao sam malo provozat auto, ugrijao sam ga na radnu temperaturu i vozao još malo i OPET se upalila CHECK lampica. Spojili smo ga na dijagnostiku i sad se javlja samo greška 16518. E sad, možete li mi reci da li je to do UNIVERZALNE lambda sonde, ili postoji mogucnost da se to pojavi i ako uzmem originalnu lambda sondu.
ODGOVOR:Navedena lampica bi se upalila i da ste stavili originalnu lambda sondu jer nije otklonjen osnovni uzrok koji blokira rad lambda sonde. Dijagnostikom sustava paljenja i sustava ubrizgavanja treba otkriti uzrok ( prevelika kolicina goriva, probijanje visokog napona, slabo brtvljenje usisnog kolektora ). Kada se otkrije uzrok i otklone nedostaci navedena lampica se više nece paliti .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - GUBI RASHLADNU TEKUCINU

Datum objave: 31.07.2007 22:20:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Golfom 2, 1.8 benz, '91. god. Naime, auto mi gubi rashladnu tekucinu. Pokušao sam detektirati gdje curi, ali ništa se ne vidi. Cak sam ulio i tekucinu za brtvljenje hladnjaka, no nije pomoglo. Zadnja dva dana pri vožnji rano ujutro, kad je vani hladnije, primjecujem da mi se pojacano magle stakla pri ukljucivanju grijanja. Recimo, kad puše hladno na vjetrobransko staklo, ništa, ili se magli vrlo malo, kad ukljucim grijanje, za kratko vrijeme je cijela šajba zamagljena. To me potaknulo da posumnjam da se curenje dešava negdje i kabini.
Kako bih to mogao provjeriti? Gdje se tocno nalazi unutarnji grijac?
ODGOVOR:Prema vašem opisu zakljucujem da se rashladna tekucina gubi preko radijatora grijaca ( mali hladnjak ). Na to ukazuje intenzivno zamagljivanje vjetrobranskog stakla. Provjeru napravite tako da vidite ima li rashladne tekucine ispod podnih obloga i u blizini navedenog radijatora. Zamjena radijatora grijaca je vrlo zahtjevna traje dva dana a demontira se kompletna konzola , s instrument plocom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 31.07.2007 20:40:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa III, 1.6 GL benzin, 55 KW i javlja mi se mali problem oko paljenja auta. Naime, kad se auto prvi puta pali nakon dužeg vremena, to može biti par sati od zadnjeg paljenja, javlja se dugotrajno verglanje i auto se nakon toga upali, no ako se nakon toga (par sekundi) ugasi i ponovo pokuša upaliti, motor se pali gotovo bez zakašnjenja, gotovo trenutno. Pitam se zašto odziv kasni nakon prvog paljenja kad je defakto motor hladan. Prije par dana sam promjenio dosta toga na alanseru, doduše automat koji je promjenjen je od dizela golfa III, magneti su promjenjeni, novo kuciste, te piksne 14x12x13.8. Nakon provedene elektronicke dijagnostike nije nadena nikakva greška. Što može biti razlog, predpostavljam da je akumulator ispravan? Pored ovoga bi još naveo problem da mi kazaljka(indikator) stanja goriva u rezervoaru ne pokazuje pravo stanje. Prije godinu dana sam promjenio relej koji regulira dotok goriva jer je bio otišao, no dok smo utvrdili da je do njega vadili smo pumpu od goriva (benzin) te postoji mogucnost da je plovak vracen pogrešno ili je greška elektronicka.
ODGOVOR:U momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjecici. Ako iskre ima, detaljno ispitajte sustav ubrizgavanja , posebno tlak goriva i stanje injektora. Ako iskre nema ispitajte sustav paljenja. Krivo pokazivanje nivoa goriva može biti povezano s radovima na samoj komandi pokazivaca u rezervoaru.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASIC - TUCKANJE U LERU

Datum objave: 29.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Polo clasic 1.4 i 99.g 75000km .Problem : kad se upali auto, lampica ulja se ne gasi oko 15sec , kad je u leru cuje se tuckanje , kod povišenog gasa se ne cuje.Mjenjani su hidrošteli i leteci ležajevi,no sve je ostalo isto,pa cak i gore.Molim Vas neki koristan savjet.
ODGOVOR:Ispitajte tlak ulja , po potrebi provjerite i indikator ulja. Hidro podizaci se cuju kada nisu ispravni , kada je ulje pregusto, kada je tlak goriva niski, kada su neprohodni uljni kanali u glavi motora. Ponekad u rijetkim slucajevima treba otvoriti kompletan motor da bi se došlo do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - DETONACIJE

Datum objave: 23.07.2007 20:33:00
Slika
PITANJE: Zanima me zbog cega se javljaju detonacije (cuje se kao neke male explozije pod haubom, i iz auspuha), kod naglog dodavanja gasa? U pitanju je vw passat 3, motor: 1.8, 79KW, oznaka motora PF, god. 1988.
ODGOVOR:Ako detonacije nastaju u komori za izgaranje ( motoru ) uzroci su: gorivo s niskim oktanskim brojem, kut pred-paljenja , samozapaljenje smjese radi taloga od ulja na celu klipa. Ako su detonacije u usisnoj grani ili ispušnom sustavu uzrok je krivi red paljenja, probijanje razvodne kape ili prisutnost nesagorenog goriva u ispuhu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - LOŠA KOMPRESIJA

Datum objave: 21.07.2007 16:45:00
Slika
PITANJE: Imam problem s Golfom II, 1.6 D. Auto je prešao 280 000 km. Pri velikim brzinama na autocesti, cca 130-140 km/h dogodi mi se da auto na auspuh 'baci' gust oblak dima uz nekontrolirano ubrzanje koje traje 2-3 sekunde. Nakon usporavanja sve se opet vrati u normalu. Primjetio sam i vecu potrošnju ulja, i do litru na 1000 km. Je li to izravno povezano i možete li mi reci u cemu je problem?
Zanima me i kakva su vaša iskustva s Golfom II GTD 59kW/ 80 KS, navodno ima intercooler. Zanima me je li motor optereceniji od obicnog TD (60KS, 70 KS) i koliko otprilike može prijeci uz normalnu vožnju i redovito održavanje?
ODGOVOR:Na vašem vozilu je izuzetno loša kompresija. Radi toga se stvara tlak u karteru i na taj nacin ulje iz kartera dolazi u usisni kolektor i komoru za sagorijevanje. Dolaskom ulja u komoru za sagorijevanje motor naglo ubrzava . Nemojte više voziti jer može nastati oštecenje motora koje ce znatno poskupiti troškove reparature motora.
Navedeni motori su kvalitetni a životni vijek im ovisi o redovnom servisiranju i brizi vlasnika.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - GASI SE U VOŽNJI

Datum objave: 18.07.2007 10:15:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam VW pola (1.0, 1995. god), i sa autom do sada zbilja nisam imao nikakvih problema. No, prije nekoliko dana dogodilo mi se nešto cudno: automobil mi se odjednim ugasilo u vožnji!?. Ovih par dana mi se to dogodilo vec desetak puta. Kazaljke obrtomjera i brzinomjera u trenutku "kolabiraju", i jedino što osjetim je nešto poput vrlo blagog trzaja koji prethodi gašenju. Auto upalim "iz prve" nakon gašenja.
ODGOVOR:U vašem slucaju uzrok gašenja treba tražiti u prekidu glavnog napajanja sa strujom. Za pocetak krenite od kutije s osiguracima , najprije provjerite glavne vodove ( deblje žice ) i njihove konektore. Nakon toga temeljito pregledajte sve ostale elektricne spojeve oko i na kutiji osiguraca, takoder ispitajte i sve važne releje. Uzrok može biti i elektricni dio kontakt brave.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ABS

Datum objave: 17.07.2007 22:46:00
Slika
PITANJE: Vozim passata 1.9TDI, 74kW, kraj 2001 god. Problem je što su mu lampice za ABS i ESP ukljkucene non stop a lampica za (predpostavljam rucnu kocnicu) non stop blinka. Zanima me kakva vrsta problema je u pitanju, da li je to neki veliki kvar (mislim na novcano) i kako ga sanirati.
ODGOVOR:Kada se upali navedena lampica postoje nekoliko mogucih uzroka i to senzori ABS-a, elektricna instalacija, hidro agregat ABS-a ili racunalo ABS-a. Najprije napravite dijagnostiku sustav ABS-a a zatim se odlucite na potrebni popravak.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - CUDAN PROBLEM

Datum objave: 17.07.2007 22:28:00
Slika
PITANJE: Javljam Vam se sa jednim pomalo cudnim problemom (bar za mene)! Vozim VW golfa tricu, 110 ks i problem je u "vremenu"! Naime, primjetila sam da kada je vrijeme hladnije tj. zrak, auto je jaci za brzinu! Pošto svaki dan idem ne posao isti putem, a ima dosta oštrjih uspona, kada je temp. zraka do cca. 15° C auto jednostavno u 5 brzini ne osjeca da ide u brdo, prima gas i sa 2000 okretaja, jednostavno otkida! No, situacija se mijenja kada ja zrak topliji, jednostavno na istom mjestu gdje je išao 5-om, sada treba 4-tu i opet ne prima gas veselo kao dan ranije! Koga god sam pitala (ljude koji voze golfa diesela), svi su me cudno gledali, kao nemoguce!
Inace, auto servisiram kod poznanika, tako kada sam mu ispricala u cemu je problem, ispitao je kompresiju,spojio ga na kompjuter i rekao da je sve 5, cak je provjerio da nije zacepljen katalizator!
Prije sam mijenjala uloške dizna (jako skupo, ali kažu da je bolje sprijeciti ne lijeciti) i od tada kao da se cuje da jedna dizna zvoni (rece majstor)! Auto troši do 5.2 L /100 km, ne grije se, ne troši ulje, tako da koga god pitam u cemu je problem, svi slježu ramenima!
Isto tako sam primjetila da na autoputu (bilo je toplo vrijeme) jedva navuce na 150, teško prima gas i tada se tem. digla na 90° C, dok je zimus bez problema išao i 170 km/h i još je imao gasa!
Inace auto mi je super i ne bi željela da se dogodi neki veci kvar zbog kojeg bi ga morala prodati. Zato Vas molim da me uputite u cemu je kvar i tko ga može popraviti.
ODGOVOR:Poznata je cinjenica da motor ima više snage ( bolje vuce ) kada je zrak hladniji. Zašto je to tako nije teško objasniti jer se zna da hladniji zrak ima vecu masu nego topli zrak, jednostavno receno više ga ima. Kolicina hladnog zraka koji ude u motor je veca nego kolicina toplijeg zraka koji ude u motor. Na vašem vozilu postoji hladnjak zraka ( intercooler ) koji ima ulogu da hladi zrak koji ulazi u motor te na taj nacin omogucava bolje punjenje motora zrakom. Unatoc navedenom objašnjenju prevelika je razlika u snazi motora koju navodite . Potrebno je provjeriti pojedine komponente sustav motora i upravljanja motorom posebno tlak turbine, stanje hladnjaka stlacenog zraka, prohodnost usisnih kanala i po potrebi upravljanje visokotlacnom pumpom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II TURBODIZEL- TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 29.06.2007 17:29:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 2 turbodisela, 44kW, 92 god., i prošle godine (u ljetnim danima) sam primjetio da kad vozim pod punim opterecenjem (uzbrdica), motor se dosta grije (t. kazaljka se je znala popeti izmedu zadnje i predzadnje crtice,) pa sam prvo promjenio termostat i termoprekidac, ništa nisam rješio, potom vodenu pumpu, opet ništa, da bih na kraju promjenio dichtung glave motora (sa kompletnom gornjom aparaturom, uliven antifriz), i sad se kazaljka ne penje tako visoko, medutim pod punim opterecenjem kazaljka skoro da dode do predzadnje crtice( hladnjak promjenjen prije 2 godine, a takode i ventilator-nov), pa me interesira u tom trenutku kolika je otprilike temparatura i da li je normalno da se u ovim extremno sparnim danima kazaljka ipak penje tako visoko, ventilator uredno radi na drugoj brzini.
ODGOVOR:Opasna temperatura za motor je 105°C i više. Normalno je da se temperatura motora podigne za nekoliko stupnjeva kada se vozi uz brdo i kada su vanjske temperature vece od 27°C. Bitno je da se navedena temperatura motora spusti blizu normale kada se vozi na cesti bez uzbrdice. Temperatura rashladne tekucine je od 98°C do 105°C kada vozite uz brdo. Ako imate mogucnost izmjerite temperaturu rashladne tekucine jer grešku može raditi i indikator temperature. Vodite brigu da ne dode do kljucanja rashladne tekucine.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO KARAVAN - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 27.06.2007 21:16:00
Slika
PITANJE: Polo karavan 1.4i,APQ motor,98 god.,problem sa klimom,klima radi ali ne moze da se iskljuci,kada se skine relej koji regulise ventilatore i klimu,klima ne radi ali prekidac za klimu kada je u poziciji ukljuceno svetli i pogoni kabinski ventilator da radi u prvoj brzini,bez obzira sto je prekidac ventilatora kabinskog iskljucen.Pretpostavka je da je neki kontakt zalepio,gde ga traziti sobzirom da releji na tabli sa osiguracima rade ispravno,da li regulacija klime ide preko glavnog kompjutera ili ima svoj,ako ima svoj gde se on nalazi.
ODGOVOR:Najprije popravite sustav za ventilaciju i komandu ventilatora kabine . Sve to mora normalno funkcionirati kada je klima uredaj iskljucen. Nakon popravka motora ventilator ili njegove komande ( sve brzine ventilatora moraju raditi ) može na red doci klima uredaj. Klima uredaj najcešce ne radi ako u sustavu nedostaje rashladnog plina. Najprije provjerite koliko ima plina u sustavu klime, ako plina nema to je znak da sustav klime propušta i to je prvo što se mora napraviti. Ako u sustavu ima plina tada treba dopuniti plin i to tocno propisanu kolicinu. Nakon toga klima uredaj treba normalno raditi i hladiti . Ukoliko se nakon toga kompresor klime ne ukapca , ispitajte „presostat“ . Ako nema te odgovarajuce znanje i opremu nemojte ovo ni pokušavati.
na vrh Povratak na vrh