Danas je: 20.04.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBI VODU

Datum objave: 05.09.2008 10:09:00
Slika
PITANJE: Vozim passata 98. godište motor 1,9 TDI 66 Kw, 90 konja.
Do sada mi je sve bilo ok, ali ovaj zadnji mjesec dana morao sam dva puta da sipam po 1 l vode. Znam da nešto nije u redu pa Vas molim da mi malo pojasnite šta bi moglo biti. Voda nigdje ne curi, nego je jednostavno nestaje. Kao da je motor troši.
ODGOVOR:Rashladna tekucina se može gubiti i bez vidljivih tragova curenja. To je moguce u slucajevima kada se propuštanje dogada na vrucim mjestima ( hladnjak, blok motora, pumpa za vodu, dosjedi gumenih cijevi ). U tom slucaju vozilo treba staviti na auto dizalicu i pažljivo ispitati svako navedeno mjesto kao potencijalno mjesto curenja. Drugi nacin nestajanja tekucine je kada je neispravna brtva glave motora i tada rashladna tekucina u vidu vodene pare izlazi iz motora na auspuh.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - IZLAZI FREON

Datum objave: 05.09.2008 09:53:00
Slika
PITANJE: Imam pasata tdi 130 konja 2003 god i prije 3 sedmice imao sam problem tj. vracao sam se sa odmora i klima je bila ukljucena, iznenada se pojavio dim iz srednjeg i suvozacevog otvora za ventilaciju, stao sam iskljucio klimu i dim je nestao ponovo sam krenuo ukljucio klimu, posle nekih 5 min i opet isto i iskljucio sam klimu. drugi problem je kad ubacim u rikverc cuje se zvuk skripanja kao da blokira tocak molim vas ako imate neki savjet za mene redovno pratim vasu stranicu zahvaljujem vam se u ime svih nas jer ste jedini koji nam pomazete.
ODGOVOR:Prema vašem opisu navedena pojava je koju ste vidjeli je izlazak rashladnog plina freon 134 A iz sustava klime. Na tom dijelu nalazi se isparivac što znaci da je isti oštecen. Prvo što treba napraviti je ispitivanje propuštanja sustava i samog isparivaca. Problem s volanom može biti loša geometrija ovjesa ili veci kut okrenutosti kotaca u lijevu stranu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - HAVARIJA MOTORA

Datum objave: 07.08.2008 18:13:00
Slika
PITANJE: Vozim Golfa IV 1,6 16 v 77kw 2002g sa 130000km.Prije desetak dana ostao sam u kvaru na auto cesti pri brzini od 150km na sat.Pala je turaža,brzina na 60km,culo se lupanje u motoru.kada sam ugasio auto vidi sam da je povuklo ulje prema filteru i kao da se zapalilo..Mehanicar mi kaže da je prolupo motor i da je najbole ugradit rabljeni jer se ne isplati popravljatAuto je prije toga bio na zamjeni ulja i svih filtera...jedino je svjetlila lampica od motora za koju je reko da je stvar u lamba sondi.Zanimalo bi me zbog cega se to moglo dogoditi i što bi mi bilo najbolje raditi dalje.
ODGOVOR:Kontrolna lampica koja je bila upaljena znak je kvara na sustavu ubrizgavanja a nekada i na sustavu paljenja. U momentu kada ona svijetli u motor može ulaziti nekontrolirano velika kolicina goriva koja ne može izgoriti u cilindru a jedan dio benzina odlazi u karter. Benzin u karteru razrjeduje motorno ulje koje više nema svojstvo podmazivanja i tada nastaju intenzivna naprezanja na radilici i nakon toga nastaje lupanje i havarija motora.
Ako oštecenja nisu velika najbolje je napraviti generalni popravak motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV AUTOMATIC - MJERAC ULJA U MJENJACU ??

Datum objave: 03.08.2008 18:25:00
Slika
PITANJE: Posjedujem golf IV 1.6 automatik.Problem je što pri kretanju nešto udari i auto naglo krene(trzne)pa me zanima šta bi to moglo biti u pitanju i gdje da nadem mjerac ulja u mjenjacu?!
ODGOVOR:Udarac koji cujete pri kretanju može dolaziti iz automatskog mjenjaca ali mogu biti i neki drugi razlozi ( pogonske osovine, zglobovi, nosaci motora, … ). Automatski mjenjac nema mjernu šipku za kontrolu ulja vec se to radi na potpuno drugi nacin u servisu na servisnoj dizalici. Postupak je specifican i u mnogim servisima ne znaju nacin kontrole navedenog.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2008 09:10:00
Slika
PITANJE: Vozim golf 4 tdi AHF 110 konja,auto dosta dimi crno,narocito kad je vani vruce i kad radi klima te u prvoj i pri naglim startovima. ulja ne troši ništa(5w40 mobil1 koristim),dobro "vuce" i potrošnja je u redu.ima 195 000 km, imam blokiran EGR,sve drugo je serijski.u cem bi bio problem i dali se bliži neki veci kvar?
ODGOVOR:Velika kolicina crnog dima ukazuje na nepotpuno izgaranje u motoru, ima previše goriva a premalo zraka. Neispravno može biti regulacija turbine, regulacija kolicine goriva, niski tlak turbine, zacepljenje usisnih kanala u glavi motora, neispravne dize, neispravan upravljacki modul visokotlacne pumpe.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - CVILJENJE U KOTACIMA

Datum objave: 01.08.2008 08:58:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa III 1.4 benzinac, 97. godište, 60 KS. Prije otprilike dva mjeseca primjetio sam lagano cviljenje u kotacima. Kada pritisnem kocnicu cviljenje prestane i opet nakon kratkog vremena se ponavlja. Na servisu je promjenjeno ulje u kocionom sistemu, jer nije zadovoljavalo tehnicki pregled. Buduci da su i diskovi bili prilicno potrošeni zamjenjeni su komletno sa paknama, ali cviljenje je i dalje prisutno samo još i jace. Cviljenje je jace kada je toplije. Majstor kaže da tu nema što regulirati, jer je taj sustav samoregulirajuci. Primjetio sam da se cviljene potakne kada volan cimnem lijevo desno. Molim vas za savjet. Što se tu može uciniti? Mislim da je jedno od rješenja promjena majstora, a možda se i varam. Što ako i drugi kaže isto? Bojim se uputiti na dalji put da zbog trenja ne bi još pogoršao stvar, a majstor mi ne može pomoci.
ODGOVOR:Objašnjenje koje je dao vaš mehanicar nije prihvatljivo. Kada se kocnica ispravno servisira tada nema nikakvih zvukova.
Precizniji odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 31.07.2008 10:54:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih molio dami prenesete svoje iskustvo za postavljanje u fazu motora od golfa 4- 1.4.16V imam jedan problem, kada nariktam fazu na radilici na tvornicke oznake imamo na plastiki oznaku Z i 0 strelica od radilice treba da pokaziva na sami pocetak nule, kada tako postavim ne dobijem oznake na getribi na zamajcu a tada mu je i prvi klip u najgornjoj tocki. Kada nariktam na zamajac onda mise ovdje ne poklapa, molio bih dami iz iskustva kažete kojih oznaka dase pridržavam.
ODGOVOR:Fazu motora namjestite tako da postavite oznaku na pogonskoj remenici zupcastog remena koja se nalazi na radilici ( mora se demontirati remenica za kanalni remen ) prema oznaci koja se nalazi na kucištu uljne pumpe. Kada ste to napravili tada se trebaju moci umetnuti odgovarajuci štiftovi ( alat ) kroz prednju i zadnju remenicu bregaste osovine i to je faza. Ovaj motor ima mali zupcasti remen koji ima i svoj natezac. Isto tako ima i veliki zupcasti remen uz koji se mijenjaju natezac, dva klizaca i pumpa za vodu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - ZAMJENA PUMPE ZA VODU

Datum objave: 29.07.2008 20:07:00
Slika
PITANJE: imam golfa 2 1992 god. 1.6benzinca,trebao bih da mu zamenim vodenu pumpu.
1) Da li se kod njega skida pumpa sa sve kuciste ili mora posebno i da li mora da se izkopca zupcasti kais motora?
2) Posto imam originalnu vodenu pumpu i na njoj zalepljena guma na delu gde se vezuje na kuciste,interesuje me da li ide jos papirnati dodatni dihtung ili ide samo ona guma koja je zalepljna na njoj?
ODGOVOR:Pumpu za vodu možete promijeniti tako da najprije demontirate zupcasti remen a nakon toga možete to isto uciniti i sa pumpom. Na pumpi za vodu nalazi se originalna gumena brtva i ona je sasvim dovoljna. Zupcasti remen se zateže okretanjem pumpe za vodu, prije toga potrebno je staviti motor u fazu.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBITAK SNAGE

Datum objave: 24.07.2008 18:51:00
Slika
PITANJE: imam Passata 2002 god, 1.9 74 kW TDI motor, kupio sam ga prije mjesec dana i kad se vozim na autoputu nekih 170,180 km/h jednostavno izgubi snagu i ne vuce,potrebno je ugasiti i ponovo upaliti motor da bi normalno radio...auto ima 120 000 km...
ODGOVOR:Prema vašem opisu uzrok gubitka snage motora može biti sustav za regulaciju turbine. U momentu gubitka snage tlak naraste na veci od dozvoljenog i racunalo za upravljanje motorom prebacuje u sigurnosni režim „ safe mode „. Napravite dijagnostiku navedenog sustava.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZAMJENA ZAD.DISKOVA I PLOCICA

Datum objave: 24.07.2008 18:42:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 4 - 1.4 16V, 201.god. izvršio bih izmjenu zadnjih kocionih diskova i plocica , ali mi majstor kaže da nemogu kao prednje samo potisnuti cilindar i staviti disk i plocice, dase cilindar prilikom vracanja treba uvrtati i polako potiskivati dok se ne vrati skros, jer u suprotnom može doci do oštecenja i da nece normalno funkcjonirati, pošto je sada sasvim izašao jer su plocice potrošene. Ima ABS.Daje potreban poseban alat.Molio bih vaše strucno mišljenje.
ODGOVOR:Vaš majstor vam je ispravno objasnio detalje. Navedeni posao se može napraviti i s univerzalnim alatom ali je daleko lakše sa specijalnim alatom.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV EDITION - UGASIO SE

Datum objave: 22.07.2008 21:07:00
Slika
PITANJE: Imam VW Golf IV Edition. U vožnji mi se upalila lampica od akumulatora, svijetlila je skoro pola dana. U meduvremenu auto je upaljen i ugašen nekoliko puta (namjerno). Kasnije, prilikom vožnje, pocele su mi se i druge lampice paliti, ABS, zracni jastuci, EPC, rashladna tekucina. Nakon jednog kretanja sa semafora, auto je jako loše vukao te se ugasio nakon 100 metara. Pokušao sam ga upaliti nekoliko puta ali ne daje uopce više signal nikakav. Zanima me da li je problem u samom akumulatoru, osiguracima, elektronici ili necem drugom te koliko je ozbiljan.
ODGOVOR:Kada se upalila lampica akumulatora znaci da alternator ne puni, kada isti ne puni potrošaci potroše struju iz akumulatora, kada potroše struju pocinju se nekontrolirano paliti neke lampice, na kraju se ugasi motor jer nema dovoljno struje za osnovno funkcioniranje. Ispitajte alternator i napunite akumulator. Po potrebi napravite servis alternatora.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,0i - U LERU NEMIRNO RADI

Datum objave: 21.07.2008 20:27:00
Slika
PITANJE: imam jedan problem, nadam se da vasoj pomoci ,posto ju nisam dobio u nekoliko servisa koje sam posjetio i debelo platio a auto i dalje ima isti kvar. auto tesko pali, ali ne uvijek. u leru jako nemirno radi, sto znaci da svakih 30-40 sec zatrese, upalila mi se lampica chek, prilikom ubrzanja ta lampica pocinje treperiti a auto pocinje trzati narucito u 3 brzini kad bi trbao povuci on pocinje trokirati.napominjem da sam promijenio svjecice, kablove , bobinu, i ultrazvucno cistio dizne.
ODGOVOR:Prema vašem opisu kako sada radi motor i problemi koji su trenutno prisutni postoji više faktora koji mogu utjecati na to. Svaki bolji servis bi mogao napraviti dijagnostiku motora i predložiti rješenje. Navesti cu vam moguce uzroke: elektricni konektori, propuštanje usisnog kolektora, slaba kompresija, sustav paljenja, tlak goriva, EVAP ventil, MAF senzor, MAP senzor, injektori, IAT senzor, senzor broja okretaja RPM, senzor bregaste, ispušni sustav ( katalizator ) zacepljenje, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - NEMA SNAGE NA PLIN

Datum objave: 18.06.2008 17:02:00
Slika
PITANJE: Zahvaljujem na svim dosadašnjim savjetima. Imam golfa3, 1.8 55 kw, sa ugradjenim plinom Lovato (ugradjen prije 6 mjeseci). Do skoro mi je potrošnja plina bila 12l i auto je isao odlicno. Malo po malo, auto mi nije išao kako treba, postao je spor. Na benzin je išao odlicno. U servisu gdje sam ugradio plin, samo su povecali dotok plina na onom šarafu, a samim tim i potrošnju. Sada mi troši 17 l a isto ne ide kako treba, a cak mi se cini i da na benzin ne ide više kako je išao. Majstori kao majstori, probali su ga i kažu ide odlicno. Moj neki parametar je da je u drugoj brzini nekada išao 80 km/h pri 4000 obrtaja, na plin. Ja im to kažem, ali to njima nista ne znaci. Sada ide 60 km/h pri pomenutim uslovima. Ne znam šta da radim. I možete li mi reci neke parametre kako bih znao za ubuduce, na koliko obrtaja i u kojem stepenu prenosa moj auto treba da ide koliko km/h, kako bi mi to bio parametar (na benzin i na plin).
Uzgred, na kompjuterskom testu kompletnog auta (gdje se auto provjerava samo na benzin), svi parametri su kako treba. Ovdje u Podgorici niko ne pregleda rad auta na plin, kompjuterski, samo na benzin.Možete li me savjetovati što da radim, jer sam vec dao dosta para a problem mi nije riješen, iako majstori kažu da auto ide odlicno.
ODGOVOR:Uzrok povecane potrošnje goriva i slabijeg ubrzanja na benzin i plin mogu biti mnogi faktori i neispravnosti. U ovom slucaju savjetovao bih da najprije provjerite mehanicko stanje motora ( kompresija mora biti veca od 9 bara, motor mora biti tocno u fazi, predpaljenje podešeno na 6° prije GMT, usisni kolektor treba biti cist kao i usisni kanali na glavi motora, ispušni sustav ne smije biti zacepljen ). Nakon ovoga ispitajte stanje svjecica i kablova za svjecice ( ne smije biti probijanja visokog napona ). Nakon ovoga na redu je sustav ubrizgavanja benzina, na vašem vozilu to je MONO-MOTRONIC sustav. Ovaj sustav treba temeljito ispitati a to znaci provjeriti svaku komponentu sustava ( ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar leptira snage, injektor, lambda sondu, zabrtvljenost usisnog kolektora, i ostalo... ).
Nakon ovako temeljitog pregleda sigurno cete pronaci uzrok i uspješno ga otkloniti. Normalno bi bilo da svaki bolji servis obavi ovakav pregled i otkloni kvar/kvarove. Bitno je da najprije riješite sve neispravnosti kako bi motor potpuno ispravno radio na benzin a tek nakon toga ispituje se po potrebi i plinski sustav.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NEODGOVARAJUCE ULJE

Datum objave: 16.05.2008 13:02:00
Slika
PITANJE: moj tast VAS moli za savjet...kupio je golfa IV SDI 2000.g. prije 3 godine.kad je kupil golfa imal je oko 90.000km i od onoga dana stavlja motorno ulje koje stavlja i u svoj kamion SCANIU.znaci stavlja ulje koje se na kamijonu mjenja svakih 30.000km.sada golf ima 130.000km i nije imal nikakve probleme jer on mijenja ulje na svom golfu i filter ulja skoro svakih 5.000km?ovim putem VAS pitam dali smeta golfu to ulje(neki dan je rekal jedan mehanic.da treba stavljat 10w-40)i dali to šta šteti SDI motoru na golfu..?sad prije dva tri dana cuje se koji put malo rošcanje u motoru.ne svaki put.šta bi to moglo biti?
hvala,pravi ste i svidaju mi se vaši savjeti!!!!
ODGOVOR:Navedeno ulje je veceg viskoziteta i ne pogoduje hidro podizacima jer je vece gustoce tako da zvuk koji cujete mogu biti hidro podizaci. Odgovarajuce motorno ulje je 10W-40 ili 5W-40 . Ulje vece gustoce ima manju sposobnost pumpabilnosti pa motor kod hladnog starta duže ceka dok se navedeno ulje ne pojavi na svim bitnim mjestima u motoru.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 11.05.2008 20:53:00
Slika
PITANJE: Imam VW golf IV 1999 god. TDI 90 KS. Obradivao sam zadnje diskove i tada nastaju problemi. Kada je sve vraceno na mjesto, kocnica mi je pocela da propada ali koci bez problema. Odem na tehnicki pregled i na valjcima pokazuje da koci ali me ne pušta da prodem jer kocnica ne drži (propada) i da moram otkloniti kvar. Promijenim zadnja kliješta odzracim sistem problem isti auto koci, ali papucica propada postepeno. Promijenim glavni kocioni cilindar, odzracim sistem, auto koci ali propada postepeno papucica kocnice. Kažu mi da je kvar u ABS-u. ABS se aktivira na nagli pritisak kocnice. Na aparatu je provjeren ABS za svaki kotac posebno, nema greške. Crijeva provjerena nigdje ne puštaju, promijenjeno ulje u sistemu, odzraceno sa vakum uredajem.Napominjem dok diskovi nisu dirani sve je bilo OK.
ODGOVOR:Pedala kocnice može propadati kada u sustavu ima zraka, kada je neispravan glavni kocni cilindar, kada je neispravan neki od radnih cilindara , kada je neispravan korektor kocenja, kada je neispravna bilo koja cijev kocnice, kada nisu dobro podešene papucice kocnice kada kocne obloge ne naliježu u dovoljnoj mjeri na kocni bubanj ili disk. Provjerite navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZABLOKIRANI TOCKOVI

Datum objave: 11.05.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Molio bih pomoc na golfuIV 98 godina tdi mi vec godinu dana kada stisnem kocnicu tockovi ostanu zablokirani i nakon nekog vremena par sekundi se sami odblokiraju ili ako krenem škripa i onda se odblokiraju ili ako nogom povucem papucicu kocnice prema nazad odblokira se šta da radim izluduje me to a nitko od majstora nece da se primi posla jer kažu to je normalno.
ODGOVOR:Navedene poteškoce mogu nastati radi glavnog kocnog cilindra, radi polužnog mehanizma kocnice ( pedala, osovina, servo uredaj ) , radi necega treceg . Ne mogu razumjeti da vam u servisu to ne žele popraviti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTRUCAN POPRAVAK !?

Datum objave: 27.04.2008 19:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 2001 godina SDI prilikom vožnje osjetio sam udar u motoru gdje je motor automacki prestao da radi. Kad sam otvorio haubu vidio sam da je zupcasti remen pukao i jedan propeler na vodenoj pumpi. Mozete li mi pomoci i izaci u susret da mi objasnite kakve su posljedice i sta je uzrok pucanja remena. Trebam napomenuti da je zupcasti promjenjen prije 48 sati. Kao laik mogao sam zakljuciti da je majstor (prevarant) stavio samo jedan nov spaner, a staru pumpu nije ni dirao. Unaprijed zahvalan vozac Golf-a.
ODGOVOR:Pucanje remena izaziva znacajna oštecenja unutar motora ( sudar ventila i klipova ). Uzroci mogu biti dotrajalost pojedinih dijelova razvodnog mehanizma, neredovito servisiranje, blokada neke osovine motora, defekt ventila, nestrucna ugradnja razvodnog mehanizma ( zupcasti remen, natezac, klizaci, pumpa za vodu ). Na žalost ovakve stvari se dogadaju. Svaki ozbiljniji servis bi u ovakvom slucaju trebao o svom trošku riješiti ovakvu situaciju. Želio bih reci da se u pravom servisu ovo ne bi ni dogodilo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NOVE KOCNE PLOCICE

Datum objave: 24.04.2008 16:51:00
Slika
PITANJE: imam GOLF IV , 1,4i. 16V, 2001 godina.
moj upit vezan za izmjenu zadnjih kocionih plocica.
Naime imam diskove na sva cetiri kotaca + ABS i prije dva dana odlucio sam se na izmjenu zadnjih plocica radi istrosenosti.
Medjutim, nakon izmjene plocica kocnice vise nisu sto su bile. Papucica je mekana i imam osjecaj da propada dalje nego prije i tek onda jace koci. Cak imam osjecaj da i prednje kocnice koce s 50% prijasnje snage iako se na njima nije nista radilo. To je naravno moja laicka procjena. Prije su tako reci odmah grizle i vozilo je odmah stalo.
Moj mehanicar me uvjerava da je dva puta odzracivao sustav i prednjih i zadnjih kocnica i da mora proci nekoliko dana da se kocnice uhodaju. Osobno me i nije uvjerio. Dok u medjuvremenu ne prodje tih nekoliko dana koliko on kaze i sa zeljom da imam moje stare kocnice ja saljem ovaj upit Vama na razmatranje.
ODGOVOR:Vaš mehanicar je u pravu pedala kocnice ce biti mekana dok se nove kocne plocice ne prilagode ( potroše ) prema starim diskovima koji nisu ravni. Kada se postigne navedena prilagodba ( 100 do 500 km vožnje ) kocnica ce opet biti normalna.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ROŠTANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 18.04.2008 15:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 1.9 TDI 110KS.
Dogada mi se sljedece: Kada je auto leden i kad ga malo stisnem u motoru pocme nešto roštat i ponaša se motor kao da radi na 3 klipa i pustim gas i nakon par sek. je sve ok.Medutim kad je auto topal to se ne dogada. Jel možda stvar do uljne pumpe!?
ODGOVOR:Svaki zvuk na motoru i u motoru treba ozbiljno shvatiti, tocno ustanoviti o cemu se radi i po potrebi otkloniti kvar. Zanemarivanje navedenih cinjenica može izazvati ( u nekim slucajevima ) ozbiljno i skupo oštecenje motora. Na osnovu vašeg opisa zvuk koji cujete može dolaziti iz motora ( diza, podizac, ostalo ) i ili izvan motora ( klizac, natezac, remen, neki od agregata, remenica, i sl. ). Naravno za preciznu dijagnozu treba navedeni zvuk cuti neposredno na motoru.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - WASTEGATE, ERG, BLOW OFF ??

Datum objave: 11.04.2008 16:44:00
Slika
PITANJE: Molim vas da meni neukome objasnite par stvari,radi se o golfu3 1.9tdi(110),zanima me funkcije sljedecih elemenata i posljedice njihove neispravnosti:
1.regulator tlaka turbine
2.wastegate ventil
3.erg ventil i dali je taj erg ventil isto što i wastegate?
I nakraju bi vas molio da mi odgovorite kaj je to blow off ventil,i umjesto cega bi se on mogao ugradit na doticnom vozilu i dali daje kakve performance na tdi motoru?
p.s.svake pohvale na radu,strpljivosti i ponajprije tocnosti i brzini vaseg rada,govorim iz osobnog iskustva.
ODGOVOR:EGR ventil je jedno a wastegate je drugo, medusobno nisu povezani i imaju razlicite funkcije. EGR propušta ispušne plinove u cilindar radi smanjenja NOx. Wastegate je u sustavu za regulaciju turbine. BLOW OFF ventil je dodatak turbini u cilju boljeg iskorištenja iste. Princip rada se zasniva na usmjeravanju ispušnih plinova na lopatice turbine a u momentu kada se gas otpusti tada se ispušni plinovi usmjeravaju pokraj lopatica turbine.
na vrh Povratak na vrh