Danas je: 06.07.2015

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TD - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 09.03.2009 16:13:00
Slika
PITANJE: Imam pasat 1.9td 280tkm.imam problem ponekada mi sa gorivom dodi i velike kolicine zraka pa mi auto nemirno radi i u vožnji skace i trza,ali to mi se ne dešava svaki dan uglavnom kada automobil ide uz brdo i pada mu snaga i nece da povuce a kada primi gas izbaci velike kolicine crnog dima i onda normalno ide ili kada postignem odredenu brzinu i pustim gas on poskoci, zamijenio sam filter nafte i mjesec dana je bio ok i opet se pocelo dešavati,rezervar sam oprao i nasuo cisto gorivo ali u njemu nije bilo vode ni smeca,nisam ispitivao ni dizne ni bosch pumpu,dali je moguce da je problem u dovodu goriva ili je oslabila bosch pumpa,tocim eurodisel i ponekad plavidisel,molim vas za pomoc odakle poceti.
ODGOVOR:U sustavu goriva ne smije biti zraka i prvo što se mora napraviti jest riješiti taj problem. Cinjenica da ste cistili rezervoar i mijenjali filter goriva ne znaci ništa ako je zrak u sustavu i dalje prisutan. Kriticna mjesta mogu biti na svim dijelovima instalacije goriva od usisne košare u rezervoaru, cijevnih vodova, spojevi gumenih i celicnih cijevi, filter goriva, visokotlacna pumpa. Uz navedeno provjerite i cep rezervoara radi kojega može nastati veliki podtlak u rezervoaru. Važno je da postignete da u cijevima dovoda goriva nema ništa zraka. Nakon toga ako ce biti potrebe opet se javite.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2 - NOVI AMORTIZERI

Datum objave: 03.03.2009 09:52:00
Slika
PITANJE: Montirani su mi novi zadnji amortizeri na Golf II i nakon montaže zadnji kraj je tvrd kao da uopce nema amortizera. Drugi majstor, kod kojeg sam nakon povratka kuci otišao po savjet, mi kaže da su amortizeri vjerojatno previše pritegnuti, jer je kod pregleda uocio da je granicnik koji dolazi ispod zadnjih šalica prešao preko granicne crte na koju naliježe tj. nabijen je stezanjem, osim toga u šalicama su ispod matice za zatezanje bile i podložne plocice koje tu nebi trebale biti. U cemu je stvar, loši amortizeri ili majstor?
ODGOVOR:Uvijek kada se ugrade novi amortizeri vozilo postaje tvrde a to se želi i postici ugradnjom novih amortizera. Amortizer se ne može ugraditi neispravno jer je evidentno koja je gornja a koja donja strana. Isto tako amortizer se ne može pritegnuti više ili manje nego onoliko koliko je potrebno jer ako se ne zategne dovoljno isti bi lupao a ako bi se zategnuo previše polomio bi se vijak amortizera. Pojedini amortizeri mogu imati vecu silu pomicanja a granica normale je od 55 do 65 kp. U svakom boljem servisu nakon pregleda vozila možete dobiti odgovor da li su ugradeni amortizeri ispravni ili nisu.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - SKIDANJE VOLANA

Datum objave: 22.02.2009 19:36:00
Slika
PITANJE: IMAM PASSATA 1.9 TDI 1997.G. I MORAM ZAMJENITI RUCICU ZA DUGO KRATKO SVIJETLO I ŽMIGAVCE, MOŽETE MI POJASNITI KAKO DA SKINEM VOLAN
ODGOVOR:Na ovo vozilo su se ugradivala dva tipa volana jedan od njih ima vijke za demontažu prednjeg poklopca sa zadnje strane a drugi nema vijke nego se poklopac volana samo izbaci iz ležišta. Kada je to napravljeno dolazi se do glavnog vijka koji drži kolo volana. Navedeni vijak/matica se demontira i kolo volana se može izvaditi. Ako vozilo ima zracni jastuk postupak demontaže je složeniji jer se treba pridržavati postupka koji garantira sigurnost od aktiviranja zracnog jastuka i ozljeda. U tom slucaju najvažnije je odspojiti stezaljke akumulatora, pricekati 15 min i poceti s demontažom zracnog jastuka. Prije demontaže kola volana potrebno je zapamtiti tocan položaj kola volana . Kod postupka demontaže vrlo važno je da se ne ošteti spirala zracnog jastuka koja je sastavni dio sustava. Nakon montaže i završetka radova nekada je potrebno i brisanje greške na sustavu zracnog jastuka.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - KUT PREDPALJENJA MALO FULAN ?

Datum objave: 17.02.2009 15:31:00
Slika
PITANJE: interesira me sto se dogadja kada je kut pretpaljenja na dizel motoru 1 6 d golf malo fulan,?,imam problem ,prvo paljenje pali uz 2sek verglanja i radi nemirno,,rad na 3 cilindra par sekundi..malo me to iritira.prije generalne je palio na zub a trosio litru i pol ulja ,cak ga bacao na sipku.. ,,motor ima generalnu,trosi ulja 1 i pol dcl na 1000km.,dizne stavljene nove... i jel moguce da motor nema kompresije a ne trosi ulje ?
ODGOVOR:Nakon napravljene generalke ( po svim pravilima struke ) kompresija treba biti veca od 33 bara. Isto tako motor mora biti potpuno precizno u fazi a za tu svrhu se koriste alati za blokadu bregaste osovine i visokotlacne pumpe. Nakon što se na taj nacin namjesti faza motora obavezno se treba podesiti i staticki kut paljenja na visokotlacnoj pumpi. To podešavanje se radi pomocu mjernog uredaja koji se montira na visokotlacnu pumpu. Ukoliko motor nema hidropodizace ventili se podešavaju i moraju biti ispravno podešeni. Dize moraju biti ispravne ili nove, grijaci takoder. U sustavu goriva ne smije biti zraka.
Moguce je da motor nema kompresije i da ne troši ulje.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.02.2009 12:02:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo VW Golf 1,6 TD Intercooler, i imam jedan nerjesivi problem. Naime radi se o signalnoj lampici od ulja. Kada auto postigne radnu temperaturu,signalna lapmpica pocne da blinka ( pali se i gasi).To se desava na oko 1000 obrtaja u minuti.Cim dodam gas tj.obrtaji predzu 1500 obrtaja signalna lampica se gasi. Posjetio sam dosta majstora ali jos nisam uspio da odgonetnem sta je u pitanju. Provjeravano je: pritisak ulja i ispostavilo se da je OK oko 1.5 bara, zamjenjene su kruskice od ulja na glavi motora i hladnjaku uljnog filtera i opet isto, sve po starom. Mislio sam da je i do ulja da je mozda prerjetko 10W-40 pa sam i zamjenio ulje nasuto 15W-40 Ina delta 5.ali opet se isto desava.
ODGOVOR:Kontrolna lampica za tlak ulja može se paliti radi mehanickog uzroka te radi elektrickog uzroka. Indikator tlaka ulja na glavi motora treba imati 0,15 do 0,45 bara. Ako je to tako može se obaviti mjerenje tlaka i na donjem indikatoru ulja kod filtera ulja na kojemu treba biti 1,8 do 2,2 bara kada je motor potpuno zagrijan. Ako je i ovaj tlak ulja u redu tada treba tražiti elektricnu grešku a to može biti uz navedene indikatore još elektricna instalacija i instrument ploca ( padovi napona ). Prvo ispitajte navedene tlakove provjerenim manometrom a nakon toga tražite elektricne greške.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 3 - VIJAK POGONSKE REMENICE

Datum objave: 08.02.2009 17:57:00
Slika
PITANJE: vozim golf 3 tdi 90 ps iz 1997 god vec drugi put mi se popušta vijak na pogonskoj remenici,dali je rješenje promjenit remenicu
ODGOVOR:Rješenje jest zamijeniti pogonsku remenicu i vijak remenice ukoliko je dosjedna površina na radilici neoštecena. Ako je ista oštecena potrebno je demontirati radilicu, popraviti dosijed i tada staviti novu remenicu vijak i osigurac vijka.
na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER 2,4-D - ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Datum objave: 07.02.2009 18:39:00
Slika
PITANJE: Prije svega sve pohvale za vasu stranicu i vas rad.
Imam jedno pitanje za vas, posto me sef natjerao da mu izvadim iz VW busa motor i zamijenim lamelu sad jos hoce i zupcasti remen i spaner pa jos i remen od pumpe visokog pritiska meni poznate kao bosch pumpa.Motor je 2.4l sa nekih 90 konja i 5 cilindara godina proizvodnje nepoznata jer nemam saobracajnu a ni neku drugu dokumentaciju od njega. molio bih vas za neke slike ako moze od oznaka za zupcenje ili bar ovako mejlom da mi objasnite gdje se nalaze i sta je jos vazno kod ovog motora na sta bi moro pazit. I ja sam inace neki mehanicar bez prakse al volim i hocu da radim mehaniku.
ODGOVOR:Ovaj motor se može staviti u fazu uz pomoc alata za blokadu bregaste osovine i alata za blokadu pumpe visokog tlaka. Na taj nacin postiže se tocnost faze i pocetnog kuta predpaljenja. Drugi nacini su improvizacija i moguca je greška. Postupak je slijedeci:
1- Staviti motor u fazu ( demontirati poklopac ventila i poklopce zupcastih remena, staviti blokadu na bregastu osovinu, staviti blokadu na pumpu )
2- Otpustiti remenicu bregaste osovine, otpustiti natezac remena razvoda
3- Skinuti stari remen razvoda, natezac, pumpu za vodu po potrebi
4- Olabaviti pogonsku remenicu bregaste tako da ista bude slobodna ( labava ) na konusnom dosjedu bregaste
5- Ugraditi novi natezac i pumpu vode ( po potrebi )
6- Ugraditi novi zupcasti remen
7- Odgovarajucom silom zategnuti natezac i pogonsku remenicu bregaste osovine
8- Skinuti blokade
9- Okrenuti radilicu ( rukom ) 2 kruga ( 720° )
10- Opet provjeriti fazu ( po potrebi korigirati )
11- Ispravno zategnuti natezac
12- Ispravno zategnuti pogonsku remenicu bregste osovine ( ne koristiti blokadu )
Nakon ovoga može se zamijeniti zupcasti remen visokotlacne pumpe. Postupak je jednostavan jer postoje oznake i nema natezaca.
13- ugraditi sve poklopce
14- ugraditi dize
15- odzraciti sustav goriva
16- upaliti motor
To bi ukratko bi postupak koji ste tražili.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - GASI SE NAKON DVIJE SEKUNDE

Datum objave: 27.01.2009 18:26:00
Slika
PITANJE: IMAM GOLFA 4 TDI 66 KW I PRI STARTANJU MOTORA GASI SE NAKON DVIJE SEKUNDE. NEKADA SE DESI I DA UPALI ALI U POSLJEDNJE VRIJEME NECE NIKAKO. KOLEGA JE PROVJERAVAO NA KOMPJUTERU I REKAO MI JE DA JE NASAO GRESKU NA VISOKOTLACNOJ PUMPI. NEKI MI GOVORE DA JE U PITANJU KLJUC TJ. CHIP U NJEMU ALI NA KONTROLNOJ TABLI SE NE PALI SIJALICA SA ZNAKOM KLJUCA. NEMAM REZERVNI KLJUC DA BIH PROVJERIO. MOLIM ZA SAVJET, STA NAJPRIJE DA UCINIM
ODGOVOR:Uzroci gašenja mogu biti mnogobrojni a dijagnostiku treba zapoceti s nekim logicnim redom i to : inercioni ventil ( aktivira se kod jakog usporenja/sudara ), sustav za blokadu motora ( kljuc s mikrocipom, indukcijski svitak na kontakt bravi, kontakt brava, centrala za blokadu paljenja ), niskotlacna dobavna pumpa, filter goriva, RPM senzor, regulator kolicine goriva, upravljacki modul visokotlacne pumpe, dize i t.d. Navedeno ispitivanje nije moguce raditi bez odgovarajuce opreme i adekvatnog poznavanja automobilske tehnike.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 4 - ZAMJENA PREKIDACA ZA SVJETLA

Datum objave: 23.01.2009 14:21:00
Slika
PITANJE: Na golfu 4 98. godiste,motor 1.4 16 v,kako promijeniti prekidac za svijetla,riknio je pa sam kupio novi a cijena novog je da te zaboli glava pa sam ga odlucio sam promjenit,medjutim ne znam kako izvaditi stari prekidac,spojiti nije problem.
ODGOVOR:Glavni prekidac za svijetla nalazi se lijevo od volana i mijenja se tako da se pažljivo ( bez oštecenja ) izvadi iz ležišta, ugradnja je jednostavnija od demontaže. Drugi prekidac za svijetla nalazi se na konzoli ispod volana a mijenja se tako da se demontira zaštitna obloga nakon cega se pažljivim gledanjem uocava nacin kako se isti demontira. Kod nekih Golfova potrebno je demontirati kotac volana i pritom paziti na sustav zracnog jastuka jer se nepažljivim rukovanjem isti može aktivirati i nanijeti ozljede.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GORI ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 17.01.2009 19:32:00
Slika
PITANJE: NA PASATU 1.9TDI 66KW 99GODINA MI JE NON STOP UPALJENA ŽUTA LAMPICA OD ULJA,A NA PUTNOM RACUNALU KOD SVAKOG KONTAKTA KLJUCEM MI PIŠE OLSTAND PRUFEN,VEC SE TAKO VOZIM 15000 TISUCA KM SAD KAD SE TEMPERATURA SPUSTILA ISPOD NULE CUJEM GLASNIJI ZVUK MOTORA I HLADNI I TOPAO MOTOR-TOPAO MANJI ZVUK.DANAS MI SE LAMPICA PRVI PUT UGASILA PRIJE NEGO SAM GA STAVIO U GARAŽU.ULJE JE STAVLJENO POLUSINTETICKO 5W40 A SADA JE ZA ZAMJENU ,PA KOJE MI ULJE PREDLAŽETE DA STAVIM,TE MOLIM VAŠ SAVJET ŠTO DA PODUZMEM AKO SE DALJE UPALI ŽUTA LAMPICA.
ODGOVOR:U prijevodu navedeni natpis znaci izmjerite nivo ulja u motoru. U slucaju kada nedostaje ulja u motoru mogu lupati hidropodizaci ventila. Dobro bi bilo da izmjerite i pritisak ulja u motoru, šteta bi bilo da vam motor pocne lupati jer vam tada treba puno novaca za popravak.
Za motor možete koristiti ulje 10W-40. Žuta lampica signalizira da nema dovoljno ulja u motoru a crvena lampica signalizira da nema pritiska ulja što je jako opasno za motor. Ako ulja u motoru ima dovoljno a žuta lampica se pali i dalje to znaci da je neispravan senzor za nivo ulja u karteru a isti se može zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - BENZIN U KARTERU

Datum objave: 16.01.2009 17:50:00
Slika
PITANJE: Molio bih Vas za pomoc. Naime, posjedujem VW Golf1 83g 1.6B i imam problem da mi se svijecice umaste, zagore i onda mi motor pocinje raditi kao traktor. Kod majstora sam bio, zamjenjena mi je pumpa od goriva koja je bila uzrok tome. Naime ta pumpa je, po rijecima majstora gorivo ubacivala u karter, mjesala ga s uljem i onda bi nastao pomenuti problem s svijecicama.
Pumpa je zamjenjena, ulje takodje, nasuto sve na novo, svjecice zamjenjene i problem je bio rijesen jedno vrijeme. Sada se isto ponovo desava, na sipci za provjeru nivoa ulja se osjeti miris benzina, nakon ciscenja svijecica sve radi extra dok se auto ne ugasi i ohladi, kada opet nastaju isti "jadi".
Par ljudi mi je reklo da je motor "odapeo", "prdnuo" ili kako se vec sve ne kaze, drugi da su u pitanju karike, da je neisplativo popravljati itd.
Naime, mene interesuje otprilike sta bi konkretno moglo biti / ako se iz prilozenog moze zakljuciti ista / , je li u pitanju opet ista pumpa ili je kvar necim drugim prouzrokovan i cime bi sve mogao biti, da li je isplatljivije popravljati ili uzeti drugi motor / odgovara li motor od golfa II i treba li raditi kakve uzmjene da bi se on ubacio / .
Kompresiju motora nisam mjerio ali je do nedavno radio bezprijekorno /u drugom stepenu prenosa je pri 5000 obrtaja isao 90 KMH/ , za auto tog godista extra se drzao sto motorom to i unutrasnjosti, motor je s karburator sistemom i koristim super / do nedavno je u njega sipan bezolovni - moze li ovo uzrok biti / .
ODGOVOR:Benzin može doci u karter kada je neispravna pumpa za gorivo, isto tako benzin može razrijediti motorno ulje kada je neispravan rasplinjac ( karburator ) i kada dio benzina ne može izgorjeti u cilindru . U ovom slucaju napravite slijedece :
Provjerite tocno fazu motora, podesite kut paljenja prema oznakama, podesite ventile, izmjerite kompresiju ( mora biti 9 bara i više ). Nakon ovoga ( ako je sve što sam naveo u redu ) provjerite ispravnost rasplinjaca, po potrebi ga ocistite i podesite ako je podešavanje nemoguce, zamijenite rasplinjac.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZAMJENA DISKOVA ?

Datum objave: 04.01.2009 20:44:00
Slika
PITANJE: automobil golf 4 sdi 98 godiste..130000km..plocice su mi lose i doslo je vrijeme zamjene,,dali trebam i diskove mjenjat?koliko mm je minimalna mjera diska?samoventilirajuci su...imaju dosta ruba i malko zna zatrest na pedali...dali ih promjeniti
ODGOVOR:Nema nikakvog razloga da ne zamijenite diskove koji su dotrajali ( istrošenje vece od 4 mm i aksijalni udar-vibracije ). Tokarenje diskova nije rješenje jer im se na taj nacin smanjuje aktivni presjek stjenke a prilikom obrade nastaje i unutrašnja napetost radi koje može nastati deformacija nakon nekoliko jacih kocenja. U ovom slucaju najbolja odluka je novi diskovi ( kvalitetni ), nove disk plocice ( moraju imati naveden broj atesta ), nova kocna tekucina ( oznaka DOT 4 ).
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 DIZEL - U PRAZNOM HODU SE TRESE

Datum objave: 27.12.2008 17:49:00
Slika
PITANJE: Poštovani! Zadovoljstvo mi je citati Vaše odgovore na postavljena pitanja .I sam sam prije izvjesnog vremena bio korisnik Vaše usluge.Sad imam pitanje vezano za polo 1,9 dizel iz 1996.god. Naime , auto sam kupio rabljen prije tri godine uvezen iz Austrije sa 67 000 km, ako je toliko.Problem je u tome što se auto u praznom hodu jako trese u unutrašnjosti, inace, dobro vuce,ne troši ulje.potrošnja goriva od 4,5-6 litara.Motor, rekao bih onako po sluhu lijepo radi , nema nigdje tragova curenja ulja .tehnicki pregled prolazi bez problema.I još jedno pitanje, koje ulje mi savjetujete da sipam i u kojem intervalu da ga mijenjam? Zadovoljstvo je citati Vaše konstruktivne odgovore i savjete pa Vam na tome zahvaljujem!
ODGOVOR:Problem koji navodite može nastati radi loših nosaca motora, radi kontakta ( dodira ) motora ili ispušnog sustava s karoserijom, radi dotrajalog mjenjaca, radi loše fiksiranog nekog od agregata koji se nalaze na motoru, radi necega treceg što treba istražiti. Za motor možete koristiti ulje 10W-40 a interval izmjene je 10.000 do 15.000 km.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - BACA VODU NA ODUŠAK

Datum objave: 16.12.2008 18:25:00
Slika
PITANJE: Imam vw passat 1.9 tdi 2001g napravio sam sevis ,stavio sam novi zupcasti,vodenu pumpu ,rolnice stazni remen ,napinjace svs sve novo. Ali ovako necirkulira vodu kroz sistem, crijevo koje ide sa termostata u hladnjak je hladno a termostat otvara, a ostala crijeva su vruca (probao sam vec 5 termostata ) kada se skine crijevo sa sa one plasticnog kucišta gdje je termostat voda iz bloka izade vruca znaci termostat radi ,grijanje u kabini radi, Crijeva od vode su sva cista nisu nigdje zaštopana.Ali i gubi vodu na posudi , stvara veliki pritisak i baca vodu van na odušak.
ODGOVOR:Kod svih motora pa i kod vašeg sustav hladenja motora ce normalno funkcionirati ako u sustavu nema zraka, ako je termostat ispravan, ako je hladnjak cist, ako sustav ne propušta ( curenje ), ako kompresija ne probija u rashladni sustav a to znaci da u sustavu tlak nije veci od 1,3 bara. Isto tako sustav hladenja je ispravan ako je radna temperatura motora oko 90°C i ako pri toj temperaturi nema nikakvog propuštanja iz sustava. Iz vaše zadnje recenice može se zakljuciti da je kompresija probila u rashladni sustav a najcešci uzrok je brtva glave motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - CLIMATRONIK

Datum objave: 15.12.2008 17:08:00
Slika
PITANJE: Pohvaljujem Vaš rad i imam jedan problem kod golfa 1,9 tdi bon jovi. Ne funkcionira mi climatronik. Kada ga spojimo na kompjuter pokazuje grešku ventilatora senzora temperature kabine i motor zaklopke regulatora temperature. Meni auto ne grije kako treba. Malo grije, malo hladi i slicno. Nekada radi kako treba, a napominjem da sam navedene djelove zamjenio i opet ništa. Možete mi ujedno opisati nacin rada climatronica, ili ako imate knjižicu za isti auto na hrvatskom jeziku.
ODGOVOR:Prve pretpostavke za ispravan rad sustava grijanja su radna temperatura motora ( oko 90°C ), ispravan radijator grijaca. Ako je navedeno u redu slijedeci razlozi su: zaklopke i ventili sustava ventilacije, senzor unutrašnje temperature, elektricna instalacija s konektorima navedenog sustava, upravljacko racunalo. Sustav CLIMATRONIK radi na nacin da racunalo dobiva podatke s upravljackog displeja o željenoj temperaturi u kabini, podatke od senzora o trenutnoj temperaturi u kabini i vanjskoj temperaturi. Ako je temperaturu u kabini potrebno dizati tada racunalo aktivira sustav za zagrijavanje a to znaci da se koristi temperaturno stanje rashladne tekucine s koje se prenosi potrebna kolicina topline preko radijatora grijaca u kabinu. Ukoliko je potrebno kabinu hladiti racunalo deaktivira sustav grijanja a stavlja u pogon sustav hladenja ( aktivira kompresor, kondenzator, isparivac ). Kada se postigne željena temperatura pojedini sustavi se iskopcavaju ili rade s minimumom snage.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - RADI NA TRI CILINDRA

Datum objave: 08.12.2008 13:44:00
Slika
PITANJE: Navedeni automobil odmah upali al kao da radi prvih 10 sekundi na 3 cilindra,,motor je generalno sredjen,,grijaci novi,,Dali mogu dizne zezati?boschista kaze da nema veze to s njima...Ne vuce nigdje zrak a filter nafte redovno mjenjam...Hvala..auto ne trosi ulja
ODGOVOR:Motor može u navedenom momentu raditi na tri cilindra ako u sustavu goriva ima zraka, ako je toga momenta blokirana diza, ako ne radi jedan grijac, ako je na doticnom cilindru slaba kompresija, ako paljenje nije dobro podešeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - MONTAŽA VJETROBRANSKOG STAKLA

Datum objave: 06.12.2008 23:21:00
Slika
PITANJE: Poštovani Meicu evo imam jednu neobicnu molbu za vas pošto ste vrhunski majstor, vjerojatno znate i ovaj moj problem riješiti.
Sa zgrade je pala žbuka i razbila mi vjetrobransko staklo, prijatelj mije ponudi sa svoga vozila Golfa 4, da skinem šajbu da ne kupujem, ali je problem neznamo ni on ni ja kako skinuti, da ne razbijemo a u blizini nemamo autolimara.Sa svoga Golfa kada sam skidao ostatke vidio sam daje ljepljena, lijepo bih vas molio ako postoji bilo kakav nacin da skinemo danam se ne razbije dami objasnite ili uputite.
ODGOVOR:Ako niste do sada radili demontažu vjetrobranskog stakla to ce vam jako riskantno napraviti . Postupak je specifican jer je staklo i brtvilo stakla zaljepljeno za karoseriju. Specijalnim alatom za rezanje brtve stakla potrebno je detaljno prerezati kompletno brtvilo stakla i nakon toga se staklo pažljivo izgura iz lažišta. Nakon toga potrebno je odstraniti i ocistiti sve ostatke brtvila sa stakla i dosjeda na karoseriji. Prije montaže treba imati prajmer za ljepilo, ljepilo za staklo, novu gumenu brtvu stakla. Postupak montaže je manje složen jer se staklo s novom brtvom samo ugura na vec pripremljeni dosjed.
na vrh Povratak na vrh

VW BORA - MAGLE SE STAKLA

Datum objave: 06.12.2008 23:08:00
Slika
PITANJE: Imam vw bora 1,9tdi i stalno mi se magle stakla.kako bih to mogao riješiti.Pomozite molim vas.
ODGOVOR:Povecano zamagljenje stakala nastaje kada je zacepljen filter kabine, kada je loša cirkulacija zraka kroz ventilacijske kanale radi kvara na zaklopkama kanala, kada je blokiran ulaz svježeg zraka u kabinu, kada je loš ventilator, kada je neispravan radijator grijaca. Provjerite sve navedeno ako ne uspijete javite se nama.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - PODRHTAVA NA LERU

Datum objave: 20.11.2008 18:57:00
Slika
PITANJE: Radi ser VW Polo 1,3 i coupe , 89. godiste. Prije mjesec dana je promijenjen modul paljenja i odonda zna u ler gasu jako podrhtavati kao da ce se ugasiti. Nije to svaki put. Ponekad radi kao svicarski sat.
Primjetio sam jos jednu razliku u njegovom radu(radi puno bolje) kad otpojim cjevcicu za zrak koja ide na na pocetak grane sa injektorima. Cini mi se kao da je taj dio (nemam pojma cemu sluzi taj dio niti kako se zove )nekako zastopan jer ne mogu iz njega isisati zrak niti ga upuhnuti unutra a cjevcica koja ide na njega kad se otpoji usisava cujno. Ali ni to nije donjelo pravog rezultata jer je nakon nekog vremena opet poceo trokirati ali samo na ler gasu dok u pokretu nema nikakvih problema. I pali bez problema i jedini mu je problem taj ler gas kad se malo ugrije i ne prima gas kao prije. Kad se pritisne papucica gasa,izgleda kao da ce se ugasiti i onda nakon dvije sekunde proradi normalno. Kad sam ga isprobavao na mjestu,iz auspuha se pojavio crni gusti dim i bio je mastan ali i to je bilo samo par puta a ne uvijek. Ima li tu kakve pomoci ili je masina sa prijeko 300 tisuca dala svoje posto ga bas i nisam mazio a jos uvijek potegne i ide maximalno kao sto mu pise u knjizici.
ODGOVOR:Uzrok lošeg rada motora na minimumu ( leru ) i slabiji odaziv na gas ne mora biti velika kilometraža nego sustav ubrizgavanja ili sustav paljenja. Prema vašem opisu najprije treba ispitati sustav ubrizgavanja , ispituju se sve komponente. Navedena cjevcica je spojena na regulator tlaka goriva i usisnu granu i ne smije biti prohodna jer mora pomicati ventil regulatora tlaka pomocu membrane. Ispitivanje sustava ubrizgavanja treba poceti s mjerenjem tlaka goriva i ispitivanjem injektora. Ako je s time sve u redu ispituju se i drugi dijelovi sustava i to: potenciometar leptiraste zaklopke, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor temperature motora, aktuator minimuma, zabrtvljenost usisnog kolektora. Nakon ovoga po potrebi provjerava se sustav paljenja, energija i trajanje iskre na svjecici te eventualno probijanje visokog napona. Sve što sam naveo zahtijeva odgovarajucu tehnicku podršku i znanje i nije moguce napraviti u kucnoj radinosti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PALI SE LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 20.11.2008 18:51:00
Slika
PITANJE: Pratim redovno vašu internet stranicu i pravo mi se svidja. Vi ste kao poliklinika za auta...Elem, imam golf II, '83, 1.6 dizel, i evo nekoliko dana pali mi se lampica od grijaca, kad stajem, u prvoj, drugoj i trecoj brzini...kasnije nista..., kad mi radi grijanje ili hladjenje opet se pali, kad ugasim grijanje ili hladjenje, ništa, ...pa n e znam sta da radim...mislim znam otici cu do servisa...al trenutno sam van grada u kojem zivim...pa...
ODGOVOR:Lampica grijaca se može paliti iz nekoliko razloga i to radi: releja grijaca, elektricne instalacije, neispravnih grijaca, neispravnog senzora temperature motora, neispravne instrument ploce. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh