Danas je: 20.10.2014

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSSAT - TURBOPUNJAC

Datum objave: 18.11.2008 14:26:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Passat 1.9 TDI 90KS, 2000. godište, i imam 2 problema.
PRVI: Prošle godine je promijenjen ventil na turbopunjacu(tako su mi rekli u servisu koji mi je to radio, uostalom upisali su to u servisnu knjižicu). I sada mi se opet javlja isti problem zbog kojega je taj ventil mijenjan, radi se o slijedecem. Auto normalno ubrzava sve do 120-130 km/h, i onda jednostavno prestane ubrzavat, gas stisnem do kraja, al auto i dalje ne ubrzava, isto tako kad smanjim brzinu ne ubrzava istim tempom kao ranije, sve dok ne ugasim auto i ponovo ga upalim, i onda opet ista prica, do 130 km/h je sve OK, i onda stane ubrzavat.
P.S. Prošle godine prije nego je promijenjen taj neki ventil na turbo punjacu, u servisu su mi zamijenili i hladnjak, neke filtere, jer su prvo sumnjali na te stvari, na kraju me to njihovo mijenjanje stajalo oko 1000 eura, pa me sad pomalo strah da ne moram opet toliko izdvojit. Auto je u tih godinu dana presao oko 8000km, i u prosjeku troši oko 6.3l/100km.
DRUGI: Prije 2 mjeseca sam primjetio kad vozim auto barem tridesetak kilometara u komadu da se cuje neki zvuk škripanja kod prednjeg desnog kotaca, i to kad je volan u nultoj poziciji, i kad ga malo mrdnem u stranu cviljenje prestane al se opet vrati, ili ako stisnem kocnicu takoder to škripanje prestane. Odvezao sam auto serviseru, oni su skinuli oba prednja kotaca, tam nešt gledali i rekli da su mi da su diskovi istrošeni pa da vjerojatno plocica zapinje o rub diska. I promijenili oni meni oba prednja diska i plocice, opet ode 1200kn, :) i u pocetku sve super, kad nedavno opet ista stvar se dešava. Putovao sam iz osijeka u varaždin i nakon nekih 100 kilometara, brzina je bila nekih 100 km/h, opet isto škripanje.
ODGOVOR:Turbopunjac ovoga motora stvara potreban tlak zraka za punjenje cilindara, tlak ne smije biti veci od 1 bar. Ako tlak turbine postane veci od navedenog upravljacki kompjutor motora u tom momentu smanjuje kolicinu goriva i prebacuje se u rezervni program ( safe mode ).
Postoji nekoliko uzroka radi kojih tlak turbine postane veci od dozvoljenog a to su elektro-pneumatski ventil za regulaciju turbine, mehanicki ventil turbine, elektricna instalacija upravljackog ventila, elektronska regulacija turbine, turbina. U ovom slucaju potrebno je tocno otkriti pravi uzrok i otkloniti kvar.
Zvuk koji cujete na prednjem kotacu je zvuk koji nastaje kada disk plocica dodiruje disk kocnice. Moguci uzroci su disk plocice, disk, kocna kliješta, fleksibilna cijev kocnice, nešto trece.
na vrh Povratak na vrh

MOTORNO ULJE ZA VW MOTORE

Datum objave: 12.11.2008 15:59:00
Slika
PITANJE: Lijepo Vas molim da mi date odgovor na pitanje, "Zašto se za vw tdi motore ne smije koristiti cisto sineticko ulje 5-40?
Imao sam prilike cuti svakakvih teorija i gluposti, tako da me zanima pravi odgovor!
Te kakve spoznaje imate o Liqui Moly uljima, da li su uistinu kvalitetnija ulja od Shella?
ODGOVOR:Za obicne VW TDI motore može se ( koristi se ) sinteticko ulje 5W-40 ( obicno kako ga vi zovete ), to ulje ima oznaku 505.00 . Za VW TDI PD ( pumpe dize ) motore koristi se sinteticko ulje s dodatkom aditiva za visoke tlakove u motoru, ulje je sinteticko 5W-40 s oznakom 505.01 . Za najnoviju generaciju VW motora koristi se ulje 0W-40 s oznakom 506.00 i 507.00 . Nema provjerenih spoznaja da bi Liqui Molly ulje bilo bolje ili lošije od nekog drugog proizvodaca.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ULJE RIJETKO I CUDNE BOJE?

Datum objave: 10.11.2008 23:18:00
Slika
PITANJE: Prilikom kontrole razine ulja primjetio sam da ima viška ulja te da je ulje cudne boje i da je rijetko.Nakon toga sam otvorio cep od ulja na kojem sam primjetio bijeli talog nešto slicno gnoju.Cudno mi je što mi se nije upalila nikakva lampica.Razina antifriza je nepromjenjena.Rad i zvuk motora nepromijenjen.
ODGOVOR:Motorno ulje može postati rijetko na nekoliko nacina, ako je jako dugo u motoru, ako u njega dospijeva gorivo , ako u njega ulazi rashladna tekucina ( ulje je u ovom slucaju tamno sive boje ). Talog , emulzija koju vidite na cepu ne mora ništa znaciti a ista se može stvoriti kada se vozilo koristi na kratkim relacijama i kada motor ne postigne radnu temperaturu. Provjerite navedeno. Precizniji odgovor je moguc nakon direktnog uvida na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - KAKVA BRTVA GLAVE ?

Datum objave: 07.11.2008 19:59:00
Slika
PITANJE: golf 2 1.6 d ako je nadvisenje klipa 0.95 sa koliko rupa treba biti britva glave i koja je zadnja mera glave.A imam i opel askonu 1.6 benzin problem je sto kada odstoji preko noci i kada je upalim lampica za ulje gori oko 3-4 sekunde pa je tek onda ugasi,to se desava samo kod prvog paljenja posle je gasi odmah,radilica je obradjena i komplet lezaji novi.dali to moze da osteti motor?
ODGOVOR:Ako klip izlazi iz cilindra 0,95 mm debljina brtvila glave treba biti s tri rupe. Glava motora se može obradivati do 2 mm po visini. Prilikom te obrade treba paziti da ventil ne ulazi preduboko u glavu motora. Po potrebi treba zamijeniti siceve ventila i skratit ventile po dužini.
Lampica za tlak ulja može duže raditi ako je ulje pregusto, filter ulja neispravan, indikator ulja neispravan, kanali za ulje djelomicno suženi.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ANTIFRIZ, KOCNICE

Datum objave: 03.11.2008 23:06:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav,najprije da pohvalim vas sajt jer mislim da ne postoji slican sajt i da radite odlican posao!!
Htjela sam da pitam:Vozim auto passat 98godiste 1.6 benzinac,i htjela bih da promijenim vodu.Interesuje me na rezervoar vode koliku kolicinu antifriza treba nasuti i kojeg antifriza??......I primijetila sam da mi auto ne koci kako bih ja zeljela,da li se moraju zamijeniti kocnice ili se moze voziti i da li bi se u slucaju istrosenosti kocnica pojavila kakva lampica na instrumental tabli kao signal??
ODGOVOR:Za vaše vozilo možete koristiti antifriz od nekog poznatog proizvodaca. Koncentracija antifriza treba biti takva da instrument gustoce rashladne tekucine pokazuje minus -40°C i niže. Ta gustoca garantira da ce rashladna tekucina djelovati antikorozivno slijedece dvije godine. U rashladni sustav vašeg motora stane oko 6,8 litara. Ako je zaustavni put vozila duži od uobicajenog zamijenite po potrebi kocne obloge, ulje u kocnom sustavu, diskove. Pregledajte i kocna kliješta.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTABILAN I TROŠI GUME

Datum objave: 27.10.2008 09:08:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih molio strucan savjet,
Imam golfa cetvorku 2001.g. ljetos sam stavio nove gume nakon par mjeseci vozilo je pocelo bježati u krivini, pogledom s vanjske strane na zadnjem kraju gume su bile kao nove, ali s nutarnje strane potpuno ih je potrošilo, na prednjem sve u redu , kada sam stavljao gume išo sam na špur i bilo je sve u redu, dosta je nestabilan, neznam štase dešava dali je moguce da mogu djelovati mortizer dasu neispravni, na zadnjem kraju. Ukoliko smatrate da treba izmjeniti mortizere , dali odmah treba i nove federe.Ili je nešto drugo uglavnom vozilo nije udarano niti je kada sletjelo van kolnika.Molio bih lijepo da mi kažete svoje strucno mišljenje, šta se dešava sa zadnjim trapom.Ništa se ne osjeti niti cuje da lupa.
ODGOVOR:Postoji nekoliko faktora radi kojih može nastati potrošnja guma a vozilo izgubi stabilnost. Prvi i najcešci uzrok su amortizeri, loši selen blokovi ovjesa, poremecena geometrija ovjesa, deformacije hvatišta ovjesa, gume. U vašem slucaju potrebno je strucno ispitati sve što sam naveo i napraviti potrebne korekcije. Nakon toga vozilo ce biti stabilno a gume se nece trošiti nepravilno ni prekomjerno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - POSAO ZA STRUCNJAKE !

Datum objave: 12.10.2008 20:29:00
Slika
PITANJE: Ako biste mogli dami kažete,na moj motor je bila je glava sa samostelujucim podizacima ventila ,pasam kod majstora stavio nove podizace jer su mi se culi ventili,kad mi je njih stavio jos gore se culo,on mije tada rekao da su ventili krivi,onda sam ja sam stavio glavu od audija 1,8 na njega se steluju ventili rucno, stelovao sam ventile kod majstora za stelovanje ali i dalje lupkaju,taj mije rekao da su vodjice ventila istrosene,biste li mogli da mi kazete,u cemu je problem,i kako da ovo rijesim,veliki pozdrav
ODGOVOR:Najbolje bi bilo da promijenite majstora jer vam nije u stanju popraviti motor. Tvrdnje da su ventili iskrivljeni a vodilice istrošene ne stoje i radi toga ne nastaje lupanje. Lupanje može nastati ako motor nije u fazi, ako ne dolazi ulje do hidropodizaca, ako posao na ventilima , sjedištima ventila i glavi motora nije napravljen strucno. Što je rješenje ?
Ugradite ispravnu glavu motora ( odstupanje po visini radi strojne obrade ne smoje biti vece od 1,5 mm , glava treba biti hidraulicna ), ako glava nije nova ili tvornicki obnovljena napravite kompletnu obradu glave ( vodilice, ventili, obrada dosjedne površine/brušenje ), provjerite ispravnost hidropodizaca ( operite ih iznutra ), stavite tocno motor u fazu, upalite motor, pustite neka motor radi 10 min. Tako da motorno ulje dode u sve podizace, po potrebi podesite kut predpaljenja, po potrebi izmjerite tlak ulja na toplom motoru. Ovaj posao nije za neznalice i amatere vec za strucnjake.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEMI SA ŽMIGAVCEM

Datum objave: 08.10.2008 21:58:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Golf IV 1.9 SDI model 2001 g.. Problemi su sljedeci: kada dam žmigavac u lijevu ili desnu stranu i kada se rucica vrati u pocetni položaj par sec. se javlja rad žmigavca sa manjim intenzitetom u brzim prekidima uz napomenu prilikom takvog rada nema svjetlosne signalizacije "vanjske niti unuitarnje" žmigavca (znaci rade ali ne rade).
ODGOVOR:Žmigavac radi na nacin koji ste vi opisali kada je neispravna neka od žarulja žmigavaca, kada je neispravan automat žmigavaca, kada je slaba masa na nekom konektoru žmigavaca, kada je neispravan prekidac žmigavaca. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 - KLEPETANJE ?

Datum objave: 07.10.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Imao bih pitanje vezano za passata 1,8 20V 1999 god. Imam dva problema na ovom autu. Prvi problem je kad je motor hladan auto upali bez problema, ali odmah nakon toga cuje se neko klepetanje I to traje oko 30 sekundi dok se motor malo ne zagrije I poslije se ne cuje nista.Imam osjecaj da taj zvuk dolazi iz usisne grane. Drugi problem je sto auto nema dovoljno snage.Promjenio sam sve filtere, svjecice, lamda sondu (posto sam ga spajao na kompjuter I on je javio gresku na lambda sondi) ali auto I dalje ne radi kako treba. Mozete li mi reci da nije mozda u pitanju protojkomjer zraka I kakao se on ispituje.
ODGOVOR:Vaš motor ima usisni kolektor s promjenjivom geometrijom u kojemu se nalaze zaklopke . Navedene zaklopke mogu imati istrošenost na osovinama i na tom mjestu može nastati opisani zvuk. Postoje i druga mjesta kao potencijalni izvori lupanja ali to treba cuti na samom vozilu. Bez pregleda i dijagnostike motora ne može se olako davati procjena da li je mjerac protoka dobar ili ne. Vi kao pocetno ispitivanje možete ispitati tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, elektricne konektore oko motora. Najbolje rješenje je kompletna dijagnostika motora koja bi obuhvatila kontrolu mehanickog dijela motora, kontrolu sustava ubrizgavanja , kontrolu sustava paljenja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - UDAR PRILIKOM PALJENJA

Datum objave: 03.10.2008 22:18:00
Slika
PITANJE: Molim vas može jedan savjet ? Imam golfa v tdi 2005 i problem kada auto palim cuje se nekakav udar koji nitko nemože da otkrije što je cak ni ovlašteni servis vec sam lud.A da auto teže pali kada je vruc, molim vas upomoc!!!!
ODGOVOR:Motor vašeg vozila ima dvo-maseni zamašnjak s kompenzacijom , prilikom paljenja može se cuti lupanje ( udarac ) ako kompenzacija ima preveliki slobodni hod. Topli motor teže pali kada ima zraka u sustavu goriva, kada je loš relej dobavne pumpe, filter goriva, filter zraka, ECT senzor, dize , ECU centrala, mehanicko stanje motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO ŠALTANJE U PRVU BRZINU

Datum objave: 09.09.2008 22:50:00
Slika
PITANJE: Posjedujem VW Golf III TDI 81 kW 1998 godina proizvodnje . U toku vožnje cesto imam problema sa ubacivanjem iz lera u prvu brzinu . Sve ostale brzine idu bez problema .Cesto sam zbog hitnosti , posebno na semaforima da startam sa drugom brzinom što mi pricinjava neugodnosti.Dali je to šta ozbiljno ? Drugi problem je „ usmjerivac protoka volumena zraka „ koji mi ponekad štopa vozilo pri brzini vecoj od 110 km/ h .Dali znate trenutnu tržišnu vrijednost ovakvog ispravnog automobila ?
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu može nastati radi problema izvan mjenjaca ili problema u samom mjenjacu. Izvan mjenjaca uzrok su poluge i zglobovi mehanizma za mijenjanje brzina a unutar mjenjaca uzroci su vilica, zupcani parovi spojka i sl. Normalno je da najprije provjerite polužni mehanizam za šaltanje i da na njemu otklonite eventualni nedostatak. Ne bavim se prodajom vozila niti imam uvid u cijene vozila.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - POTROŠNJA GORIVA?

Datum objave: 05.09.2008 18:33:00
Slika
PITANJE: Molim vas imam passata 2002g. 1,9 tdi 74 kw.200 OOOKM.zanima me moze li se podesavati potrosnja goriva,posto prosjecno trosi preko 7 litara.Mislim da bi njegova potrosnja trebala biti za bar 1 l. manje.
ODGOVOR:Na ovom vozilu ne može se podešavati potrošnja goriva u klasicnom smislu. Motor koji ima odlicnu kompresiju, ciste usisno ispušne kanale , ispravan sustav za regulaciju visokotlacne pumpe, ispravan sustav za regulaciju turbine, ispravne dize, ispravan sustav za upravljanje motorom, ispravan ispušni sustav, takav motor sigurno troši znatno manje nego kada nakon dosta godina navedeni faktori imaju evidentne tragove dotrajalosti i zacepljenosti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBI VODU

Datum objave: 05.09.2008 10:09:00
Slika
PITANJE: Vozim passata 98. godište motor 1,9 TDI 66 Kw, 90 konja.
Do sada mi je sve bilo ok, ali ovaj zadnji mjesec dana morao sam dva puta da sipam po 1 l vode. Znam da nešto nije u redu pa Vas molim da mi malo pojasnite šta bi moglo biti. Voda nigdje ne curi, nego je jednostavno nestaje. Kao da je motor troši.
ODGOVOR:Rashladna tekucina se može gubiti i bez vidljivih tragova curenja. To je moguce u slucajevima kada se propuštanje dogada na vrucim mjestima ( hladnjak, blok motora, pumpa za vodu, dosjedi gumenih cijevi ). U tom slucaju vozilo treba staviti na auto dizalicu i pažljivo ispitati svako navedeno mjesto kao potencijalno mjesto curenja. Drugi nacin nestajanja tekucine je kada je neispravna brtva glave motora i tada rashladna tekucina u vidu vodene pare izlazi iz motora na auspuh.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - IZLAZI FREON

Datum objave: 05.09.2008 09:53:00
Slika
PITANJE: Imam pasata tdi 130 konja 2003 god i prije 3 sedmice imao sam problem tj. vracao sam se sa odmora i klima je bila ukljucena, iznenada se pojavio dim iz srednjeg i suvozacevog otvora za ventilaciju, stao sam iskljucio klimu i dim je nestao ponovo sam krenuo ukljucio klimu, posle nekih 5 min i opet isto i iskljucio sam klimu. drugi problem je kad ubacim u rikverc cuje se zvuk skripanja kao da blokira tocak molim vas ako imate neki savjet za mene redovno pratim vasu stranicu zahvaljujem vam se u ime svih nas jer ste jedini koji nam pomazete.
ODGOVOR:Prema vašem opisu navedena pojava je koju ste vidjeli je izlazak rashladnog plina freon 134 A iz sustava klime. Na tom dijelu nalazi se isparivac što znaci da je isti oštecen. Prvo što treba napraviti je ispitivanje propuštanja sustava i samog isparivaca. Problem s volanom može biti loša geometrija ovjesa ili veci kut okrenutosti kotaca u lijevu stranu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - HAVARIJA MOTORA

Datum objave: 07.08.2008 18:13:00
Slika
PITANJE: Vozim Golfa IV 1,6 16 v 77kw 2002g sa 130000km.Prije desetak dana ostao sam u kvaru na auto cesti pri brzini od 150km na sat.Pala je turaža,brzina na 60km,culo se lupanje u motoru.kada sam ugasio auto vidi sam da je povuklo ulje prema filteru i kao da se zapalilo..Mehanicar mi kaže da je prolupo motor i da je najbole ugradit rabljeni jer se ne isplati popravljatAuto je prije toga bio na zamjeni ulja i svih filtera...jedino je svjetlila lampica od motora za koju je reko da je stvar u lamba sondi.Zanimalo bi me zbog cega se to moglo dogoditi i što bi mi bilo najbolje raditi dalje.
ODGOVOR:Kontrolna lampica koja je bila upaljena znak je kvara na sustavu ubrizgavanja a nekada i na sustavu paljenja. U momentu kada ona svijetli u motor može ulaziti nekontrolirano velika kolicina goriva koja ne može izgoriti u cilindru a jedan dio benzina odlazi u karter. Benzin u karteru razrjeduje motorno ulje koje više nema svojstvo podmazivanja i tada nastaju intenzivna naprezanja na radilici i nakon toga nastaje lupanje i havarija motora.
Ako oštecenja nisu velika najbolje je napraviti generalni popravak motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV AUTOMATIC - MJERAC ULJA U MJENJACU ??

Datum objave: 03.08.2008 18:25:00
Slika
PITANJE: Posjedujem golf IV 1.6 automatik.Problem je što pri kretanju nešto udari i auto naglo krene(trzne)pa me zanima šta bi to moglo biti u pitanju i gdje da nadem mjerac ulja u mjenjacu?!
ODGOVOR:Udarac koji cujete pri kretanju može dolaziti iz automatskog mjenjaca ali mogu biti i neki drugi razlozi ( pogonske osovine, zglobovi, nosaci motora, … ). Automatski mjenjac nema mjernu šipku za kontrolu ulja vec se to radi na potpuno drugi nacin u servisu na servisnoj dizalici. Postupak je specifican i u mnogim servisima ne znaju nacin kontrole navedenog.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - CRNI DIM

Datum objave: 01.08.2008 09:10:00
Slika
PITANJE: Vozim golf 4 tdi AHF 110 konja,auto dosta dimi crno,narocito kad je vani vruce i kad radi klima te u prvoj i pri naglim startovima. ulja ne troši ništa(5w40 mobil1 koristim),dobro "vuce" i potrošnja je u redu.ima 195 000 km, imam blokiran EGR,sve drugo je serijski.u cem bi bio problem i dali se bliži neki veci kvar?
ODGOVOR:Velika kolicina crnog dima ukazuje na nepotpuno izgaranje u motoru, ima previše goriva a premalo zraka. Neispravno može biti regulacija turbine, regulacija kolicine goriva, niski tlak turbine, zacepljenje usisnih kanala u glavi motora, neispravne dize, neispravan upravljacki modul visokotlacne pumpe.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - CVILJENJE U KOTACIMA

Datum objave: 01.08.2008 08:58:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa III 1.4 benzinac, 97. godište, 60 KS. Prije otprilike dva mjeseca primjetio sam lagano cviljenje u kotacima. Kada pritisnem kocnicu cviljenje prestane i opet nakon kratkog vremena se ponavlja. Na servisu je promjenjeno ulje u kocionom sistemu, jer nije zadovoljavalo tehnicki pregled. Buduci da su i diskovi bili prilicno potrošeni zamjenjeni su komletno sa paknama, ali cviljenje je i dalje prisutno samo još i jace. Cviljenje je jace kada je toplije. Majstor kaže da tu nema što regulirati, jer je taj sustav samoregulirajuci. Primjetio sam da se cviljene potakne kada volan cimnem lijevo desno. Molim vas za savjet. Što se tu može uciniti? Mislim da je jedno od rješenja promjena majstora, a možda se i varam. Što ako i drugi kaže isto? Bojim se uputiti na dalji put da zbog trenja ne bi još pogoršao stvar, a majstor mi ne može pomoci.
ODGOVOR:Objašnjenje koje je dao vaš mehanicar nije prihvatljivo. Kada se kocnica ispravno servisira tada nema nikakvih zvukova.
Precizniji odgovor na vaše pitanje mogu dati nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Datum objave: 31.07.2008 10:54:00
Slika
PITANJE: Lijepo bih molio dami prenesete svoje iskustvo za postavljanje u fazu motora od golfa 4- 1.4.16V imam jedan problem, kada nariktam fazu na radilici na tvornicke oznake imamo na plastiki oznaku Z i 0 strelica od radilice treba da pokaziva na sami pocetak nule, kada tako postavim ne dobijem oznake na getribi na zamajcu a tada mu je i prvi klip u najgornjoj tocki. Kada nariktam na zamajac onda mise ovdje ne poklapa, molio bih dami iz iskustva kažete kojih oznaka dase pridržavam.
ODGOVOR:Fazu motora namjestite tako da postavite oznaku na pogonskoj remenici zupcastog remena koja se nalazi na radilici ( mora se demontirati remenica za kanalni remen ) prema oznaci koja se nalazi na kucištu uljne pumpe. Kada ste to napravili tada se trebaju moci umetnuti odgovarajuci štiftovi ( alat ) kroz prednju i zadnju remenicu bregaste osovine i to je faza. Ovaj motor ima mali zupcasti remen koji ima i svoj natezac. Isto tako ima i veliki zupcasti remen uz koji se mijenjaju natezac, dva klizaca i pumpa za vodu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - ZAMJENA PUMPE ZA VODU

Datum objave: 29.07.2008 20:07:00
Slika
PITANJE: imam golfa 2 1992 god. 1.6benzinca,trebao bih da mu zamenim vodenu pumpu.
1) Da li se kod njega skida pumpa sa sve kuciste ili mora posebno i da li mora da se izkopca zupcasti kais motora?
2) Posto imam originalnu vodenu pumpu i na njoj zalepljena guma na delu gde se vezuje na kuciste,interesuje me da li ide jos papirnati dodatni dihtung ili ide samo ona guma koja je zalepljna na njoj?
ODGOVOR:Pumpu za vodu možete promijeniti tako da najprije demontirate zupcasti remen a nakon toga možete to isto uciniti i sa pumpom. Na pumpi za vodu nalazi se originalna gumena brtva i ona je sasvim dovoljna. Zupcasti remen se zateže okretanjem pumpe za vodu, prije toga potrebno je staviti motor u fazu.
na vrh Povratak na vrh