Danas je: 26.07.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 2001 - ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 26.01.2010 22:13:00
Slika
PITANJE: Posjedujem passat iz 2001 godine i imam dva problema.Kvacilo mi je dosta visoko i tu i tamo podrhti kod kretanja pa sam ga odlucio zamjeniti,jedino se bojim da nebi trebao mijenjat i zamašnjak jer mu je cijena dosta paprena(interesiraju me simptomi kad je zamašnjak neispravan).Drugi mi je problem neki cudan zvuk koji se cuje iz motora kad je hladan(meni se cuje ko da dolazi sa desne strane motora).
ODGOVOR:O zamašnjaku razmišljajte tek kada demontirate spojku. Zamašnjak može biti dvomaseni s kompenzacijom ili bez kompenzacije. Ako dvomaseni zamašnjak ima slobodni hod veci od 10 mm onda ga zamijenite. Cudan zvuk motora niste detaljno opisali te u vezi toga mogu naveseti barem dvadesetak mogucih uzroka. To vam nece koristiti , zato je bolje da se navedeni zvuk posluša direktno na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GORIVO OD PREPRODAVACA

Datum objave: 25.01.2010 11:39:00
Slika
PITANJE: imam astru f 1.7 tds isuzu. Kupio sam "euro dizel" od preprodavaca i od tada imam problema. Najpred mi se auto gušio dok sam došao sa posla i izbacivao beli dim kada god bi naišao cep. Izvukao sam tu naftu, na jedvite jade ga ponovo upalio otišao do pumpe i natocio 15 l evrodizela. Zatim ga provoazao dok se nije izduvao i auto je poceo normalno da radi.Prešao sam oko 50 km bez problema. Posle dva dana nevoženja ujutro sam ponovo upalio auto, upalio je bez problema na -5 i malo je radio u mestu da bi posle predjenih 3km auto stao i ugasio se neprimajuci gas.Prvo što sam uradio je da sam zamenio filter za naftu. Auto je upalio ali se odmah gušio i gasio.Kada sam ponovo odvio filter primetio sam da u njemu nema nafte. Da li je moguce da je u nafti ostalo vode koja se smrzla zbog minusa jer kada sam istakao naftu od preprodavaca u rezervoaru je ostalo još oko 5 l te koja je pravila problem. Da li je moguce da je smrzla negde u crevu od rezervoara do motora ili je u pitanju neki veci problem. Šta mi je ciniti.
ODGOVOR:Stavite vozilo u zatvoreni prostor gdje je temperatura iznad nule. Ocistite detaljno rezervoar, ocistite ( komprimiranim zrakom ) cijevi dovod goriva, izvucite ( po potrebi ) gorivo iz visokotlacne pumpe, zamijenite filter goriva, odzracite sustav goriva, upalite motor. U buduce koristite provjereno gorivo.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - ZAMJENA AMORTIZERA

Datum objave: 24.01.2010 16:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani,posjedujem škodu fabiu 1.4 mpi 2000 god.12 mj.danas u toku vožnje mi je pukao komad opruge na prednjem amortizeru skroz u gor.dijelu(1 polukrug).prijatelj mi je dosta strucan i posjeduje alat za skidanje opruge.Molim vas da nam date savjet što bi nas moglo ocekivati kad skinemo am. i oprugu dolje.Neznam da li fabia ima neku cahuru ili ležaj.Da li moram nabaviti oprugu iskljucivo za fabiu ili možda paše od nekog vozila iz vw.game.
ODGOVOR:Zamjena opruge je jednostavna, demontira se amortizer s oprugom i nakon toga s es navedenim alatom demontira i opruga. Prilikom ugradnje treba samo paziti da opruga sjedne tocno u donje ležište na amortizeru i da poklopac s aksijalnim ležajem amortizera tocno nalegne na gornji dio opruge ( sve je dobro vidljivo i jasno ). U ovom slucaju morate zamijeniti obe prednje opruge jer nova opruga i stara ispravna nemaju istu karakteristiku . Opruge se uvijek mijenjaju u paru. Možete ugraditi originalne ili zamjenske a zamjenske moraju tocno odgovarati vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 V6 - PALI SE LAMPICA ULJA

Datum objave: 24.01.2010 16:42:00
Slika
PITANJE: Na pocetku da Vam zahvalim na korisnim savjetima svima nama
!Moj problem je sljedeci imam pasata 2,5 v6 99.g.(automatik) do sada je radio besprijekorno no jucer mi je posvijtlila lampica ulja sa zvucnim signalom zatim sam odma stao ugasio auto ponovno ga upalio i bil je sve uredu no medutim danas opet ista stvar cim mu dodam gas pali se lampica i treperi ( dok radi na ler gasu
ništa sve je normalno )provjeri sam ulje i ono je ok auto normalno vuce i neprimjecujm nikakvo lupanje ili nešto drugo cini mi se sve ok . Zamolio bih vas da mi velite što da radim i dali se po ovim
informacijama koje imate mogo dogodit neki veci kvar i dali se smijem vozit u takvom stanju !
ODGOVOR:U ovakvim slucajevima je bitno da nema promjene zvuka motora ( lupanje ). Ako želite izbjeci zabrinutost radi eventualnog oštecenja motora radi niskog tlaka ulja u motoru svakako izmjerite tlak ulja. Ako je tlak ulja normalan onda je kvar jednostavan i nije skup. U tom slucaju najcešci uzrok je indikator za tlak ulja u motoru ili eventualno elektricna instalacija ( spoj s masom ). Obavite mjerenje tlaka ulja kada je motor vruc .
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - REMEN ŠKRIPI I PROKLIZAVA

Datum objave: 24.01.2010 16:28:00
Slika
PITANJE: Poštovanje gosp. Meicu,prvo pohvala vašoj rubrici,a moj problem je sljedeci.Imam Fiestu 1.4 16V 59 kw 2003.god.i prije godinu dana jedan mehanicar mi je mjenjao sva remenja,znaci zupcasti,natezac,vodnu pumpu i dva kanalna remena.Stavljeni su zamjenski dijelovi navodno iste kvalitete.U pocetku je bilo sve u redu,medutim kad pada kiša ili naletim autom na neku vodu remen od servo pumpe škripa i proklizava te ja osjetim vibracije na volanu.Provjerio sam dimenziju remena i ona je kao i u orginala osim što nema oznaku SF.Dobio sam informaciju da se radi o samonatezajucim remenjima,nema natezaca,da mora biti oznaka SF i da je potreban poseban alat za nabacivanje remenja.Da li je to tako i na koji nacin se to radi,jer mehanicar ih je nabacio bez posebnog alata.U Fordov servis nisam išao zbog bezobrazno visoke cijene dijelova i rada.I da li je trebalo zamjeniti vijak na remenici od zupcastog remena kao kod nekih drugi auta.
ODGOVOR:Za ugradnju kanalnih remena potreban je uobicajeni mehanicarski alat. Prilikom ugradnje bitno je samo da ne dode do oštecenja remena i da natezac bude ispravan kako bi kanalni remen uvijek imao istu napetost. Postoji mogucnost da se na vašem vozilu kanalni remen zateže pomicanjem pumpe servo volana , tada nema automatskog natezaca a remen se uvijek može dodatno zategnuti tako da ne dolazi do proklizavanja. Radi utjecaja vode i necistoca može se ugraditi i dodatna zaštita za navedeni remen. Vijak na remenici zupcastog se ne mijenja osim ako se isti dobije s novim natezacem zupcastog remen.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 2,0 - VENTILATOR NE RADI

Datum objave: 23.01.2010 10:19:00
Slika
PITANJE: Sve pohvale za vaš rad i trud na ovoj stranici .Pošto sam u nezavidnoj financ.situaciji obracam se za pomoc.Ventilator u kabini se necuje da radi niti na automatsko niti na rucno pojacavanje.Ja sam laik i pregledao sam osigurace i po meni su svi ispravni, lampice na upravljackoj konzoli rade oznacavaju brzine rada ventilatora ali ventilator ne pojacava rad,nešto toplog zraka ude u kabinu(slobodnim prolazom)dakle bez ventilatora i to samo kad je klima ukljucena,molim za odgovor i predlog šta uciniti s obzirom na besparicu.Unapred zahvaljujem i želim vam puno srece u vašem radu
ODGOVOR:Motor ventilatora može biti izvan funkcije iz više razloga. Normalno je da se najprije provjere osiguraci. Nakon toga treba ispitati ima li struje na komandi ( sklopki ) koja ukapca motor ventilatora, ako struje ima tada se provjerava ima li struje na upravljackom modulu ventilatora ( isti je smješten na samom kucištu ventilatora i nije dostupan bez demontaže ventilatora ), ako i tamo ima struje treba ispitati i sam motor ventilatora koji može biti neispravan. Naka vozila uz sve navedeno imaju i tzv. BSI racunalo koje upravlja sustavom grijanja i hladenja. Na žalost bez direktnog uvida ne mogu Vam dati preciznije upute.
DODATNO PITANJE I INFORMACIJA:
gospodine Meic hvala na savjetima...jedan moj mladi prijatelj (automehanicar) a usput cu reci da mu nisam ni govorio za problem jer sam mislio da je to problem elektronike ili struje a on je ipak pocetnik ali kako sam u besparici požalio sam se i on je to riješio.A napravio je slijedece;pregledao osigurace oni su bili dobri,skinuo ventilator,ventilator isprobao i ventilator radi medutim na sklopki ventilatora nije bilo struje.Onje utvrdio da nevalja kontakt brava i bio je u pravu;dakle kada stavite kljuc upalite auto- trebao bi imati na sklopki ventilatora struju.Kabel koji se vraca iz kontakt brave(u mom slucaju crveni)prema kutiji osiguraca nije imao plusa.Malac je to prespojio sa na žuti kabel koji se takoder vraca iz kontakt brave i idu na kutiju sa osiguracima( a dobiju plus kad upalite auto)Istavio je dodatni osigurac na crveni kabel.Molim vas za savjet jeli to (opasno)ili ne- jer novu kontakt bravu sada ne mogu kupiti ona je skupa jer su to brave sa kodiranim kljucem.antena pa onda na ovlašteni servis....a ja za to trenutno nemam mogucnosti.Eto to je moj problem pomalo specifican pa ako može pomoci vama ili nekomu na hvale vrijednom forumu bilo bi mi drago.
ODGOVOR:
Rješenje je u redu, bitno je da potrošac ima osigurac i da na navedenom prekidacu nema struje kada je motor ugašen a kljuc izvaden iz kontakt brave.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 BENZIN - NE IDE DOBRO

Datum objave: 23.01.2010 10:12:00
Slika
PITANJE: Imam problema s autom, vecina ne moze da utvrdi sto je. Vozim Golf II benzin 1.6 84godina s tim da ima platine, u zadnje vrijeme ne ide dobro trza,puca iz auspuha,iako ga danas upaim prenoci imam isti problem, te pri malim obrtajima radi normalno, medjutim kada se povecaju obrtaji pocinje da trokira tako i u voznji pri vecim obrtajima u manjoj brzini trokira tj naglo cima.Mjenjao sam razvodnik palenja, platine, kablove,cistio rezervar, karburator, filtere, stelovali mi palenje medjutim imam iste probleme s navedenim, ali kada poremetim razvodnik tj okrenem smaknem s palenja ima jako dobar zvuk i jacinu ali i tada cima.
ODGOVOR:Nabrojili ste puno toga što ste radili , medutim za sve što radite morate znati kako tocno napraviti i kako obaviti kontrolu koja ce potvrditi da je to napravljeno dobro . Navesti cu kratke instrukcije kako se neke stvari rade ( ako cete ih znati napraviti i ako cete imati potreban alat ) : provjerite fazu motora ( oznake na remenici radilice, na remenici bregaste osovine, na remenici pomocne osovine moraju biti tocno prema referentnim oznakama na motoru, klip prvog i cetvrtog cilindra je u GMT ), razmak platina treba biti 0,4 mm, kut predpaljenja je 6° prije GMT kod 950 o/min, odgovarajuce svjecice su Bosch W7DC ili NGK BP5ET-10 ili Champion N9YCX , motor ne smije na usisnoj grani ili ispod karburatora vuci falš zrak, kompresija treba biti 9 bar do 12 bar , kondenzator mora biti ispravan, Visoki napon ne smije probijati ( rotor, razvodna kapa, kablovi, svjecice , bobina ). Benzin mora biti cist, karburator mora biti cist i ispravan, pumpa za gorivo mora davati potrebnu kolicinu goriva ( tlak goriva na pumpi je 0,2 do 0,25 bar ). Kad bi sve što sam naveo mogli napraviti motor bi sigurno dobro palio, imao bi potrebnu snagu, dobro bi radio.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 - SERVO URE?AJ

Datum objave: 23.01.2010 10:07:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa servo uredajem na P407 2.0hdi, 2005.godina, 70000 km. Naime, ujutro kad upalim auto servo se strašno ukruti kod skretanja kao da nema tekucine i kao da nema dovoljno pritiska u pumpi. Primijetio sam da dosta pjeni tekucinu u posudi a na odušku onako normalno ulji. Zna se i kasnije u vožnji pojavit situacija da na trenutke kod motanja zatrzava. Molim ako imate kakav prijedlog da mi odgovorite.
ODGOVOR:Opis kojim opisujete stanje servo uredaja volana može upucivati na više mogucih grešaka servo volana. Moguce greške su : pumpa servo volana, tlacni cjevovod volana, hidraulicna ventilska grupa na pužu volana, servo volan. Vrijedi pokušati zamijeniti ulje u servo volanu. Po potrebi ako se vidi da u starom ulju ima mnogo necistoca ulje treba zamijeniti dva puta. Prva zamjena ulja ce biti ispiranje sustava hidraulike volana. Ako nakon ovoga rezultat izostane , ispitajte najprije servo pumpu volana.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - POTROŠNJA GORIVA?

Datum objave: 23.01.2010 09:52:00
Slika
PITANJE: Imam PEUGEOT 307 2.0 HDi, 90 KS, verzija BREAK, 2002. godina.
Potrošnja na otvorenoj cesti mi je uvijek zadovoljavajuca (cca 6 l / 100 km). Medutim, po gradu je daleko iznad deklarisane potrošnje proizvodaca za ovaj tip vozila. Napominjem da pricam o iskljucivo gradskoj vožnji, kratke relacije sa dosta semafora, zimski period itd.
Ipak, iako se radi o dizelašu rijetko bude ispod 9,5-10 l / 100 km, a u zadnje vrijeme kada auto vozi supruga, zimski period, zna dostici i 11 l /100 km. Vidim po raznim forumima da ljudi sa istim modelom imaju 6-7-8 l /100 km, što je za mene oduvijek bilo nedostižno, otkad imam auto (od 2006. godine). Zanima me da li je problem u mom i/ili supruginom nacinu vožnje, da li je nešto neregularno sa autom, ili je to jednostavno tako. Mada, ponavljam naslušao sam se svakakvih prica i o 40-50% manjoj potrošnji od moje.
ODGOVOR:Za ovaj automobil proizvodac navodi potrošnju goriva na otvorenoj cesti 5,7 l/100 km . Potrošnju u gradskoj vožnji ne navodi jer ona može biti od 7 do 20 l /100 km, što ovisi o broju zaustavljanja, vožnji u pojedinim stupnjevima prijenosa, vanjskoj temperaturin, nacinu vožnje. Podrazumjeva se takoder da motor mora biti bez greške, gume odgovarajuce velicine s ispravnim tlakom u gumama, svi kotaci se moraju se lagano okretati , na krovu ne smije biti nikakav nosac, u vozilu ne smije biti prekomjernog balasta. Zimi svako vozilo troši 10 do 20% više goriva. Na forumima možete pronaci razne podatke o potrošnji goriva pa i one nerealne. Ako sumnjate u preveliku potrošnju goriva, provjerite mehanicko stanje motora, sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom , ispušni sustav, kocnice, pneumatike.
NADOPUNA PITANJA:
Vezano za zadnji post, samo da napomenem da govorim o potrošnji koju pokazuje board kompjuter.Nisam nikada mjerio drugacije.
ODGOVOR:
Board kompjuter ne pokazuje tocnu potrošnju goriva nego istu racuna . Podaci koje pri tome koristi su : položaj pedale gasa, stupanj prijenosa, impuls senzora brzine vozila, tlak u usisnom kolektoru, podatak o broju okretaja motora . To je razlog više da napravite komparaciju izmedu stvarne potrošnje i potrošnje koju je izracunao kompjutor.
na vrh Povratak na vrh

BMW 325 TD - CRNI DIM

Datum objave: 22.01.2010 13:56:00
Slika
PITANJE: Prije svega zelim da vas srdacno pozdravim.Javljam vam se iz Stare Gradiske.Naime vlasnik sam BMW 325 TD 1993g.p,motor snage 85kw.zanimaju me razlike motora 325 TDS i 325 TD.
poznato mi je da je razlika u boch pumpi,ali da li je razlika u turbini????Moze li turbina od 325 TDS modela da se stavi u 325TD.
Zatim,skoro sam mjerio kompresiju motora i ona iznosi 28-29 uglavnom majstor mi je rekao tako,uglavnom rekao mi je
da kompresija kasni malo na jednom klipu i da je to zanemarivo malo.
Moj bmw baca crn dim (ne plavi) kada se upali i kada se da noga na gas preko 3000 obrtaja.Da li je problem u turbopunjacu?Boch pumpu sam menjao skoro kao i pogon za paljenje auta i auto dobro pali....
Napomenuo bih da mi boch pumapa baca ulje preko creva koje ide sa nje na onu gore granu motora.Ta cev je uvek umazana uljem.Kakva su podesavanja boch pumpe???Moze li ona bolje da se ustima,ili je to jednostavno????
ODGOVOR:Motori su razliciti i turbine su razllicite a upravljanje motorom je sasvim razlicito iako se na prvi pogled to ne cini tako. Iz navedenog proizlazi da nije moguce ugraditi turbinu od TDS motora na TD motor , iako su ljudi skloni najgrubljim improvizacijama . Kompresija koju ste naveli je dobra a razlika od 1 bar je zanemariva. Pojava crnog dima koja vas zabrinjava može nastati radi slijedeceg : niski tlak turbine, loša regulacija turbine, filter zraka, loš dize, suženje usisnih kanala, nepodešena visokotlacna pumpa, mehanicko stanje motora. Osnovno podešavanje pumpe se radi na ispitnom stolu i obuhvaca podešavanje u svim režimima rada motora. Na vozilu se može samo tocno namjestiti faza i staticki kut paljenja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9-TD - PODESITI VISOKOTLACNU PUMPU

Datum objave: 22.01.2010 13:48:00
Slika
PITANJE: Obzirom da sam nešto ranije dobio jedan vaš savjet koji mi je jako pomogao pri rješavanju mog problema ,osjecam potrebu da Vam se zahvalim i zamolim ako ste u mogucnosti za još nešto što me muci. Naime kod navedenog auta imam problem da mi je broj obrtaja kad startam vozilo(kad je hladan) po meni mali izmedu 8000-8500 obrtaja, a kad auto postigne radnu temperaturu to se pomjeri na 9500.Problem je sledeci da auto jako trese kod startanja i dok ne postigne radnu temperaturu inace dobro vuce i sve ostalo je OK.Mislim da mi je majstor kad je posljednji put cistio turbinu nešto cacnuo na bosch pumpi. Šta mi predlažete.
ODGOVOR:Niski broj okretaja kada je motor hladan povezan je s visokotlacnom pumpom. Na vašem vozilu postoji uredaj za hladan start koji se automatski ukljuci kada je motor hladan. Ako je netko koji ne razumije dirao visokotlacnu pumpu, mogao je utjecati na loš rad motora kako ste vi to opisali. Potražite servis koji ce vam opet podesiti pumpu na ispravan nacin. Ovo ne može obaviti bilo koji mehanicar.
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - ULJE BJELKASTE BOJE

Datum objave: 22.01.2010 13:34:00
Slika
PITANJE: Jetta 1.8 benz. 85god. Ulje mi je bilo bjelkaste boje i na sipci i na cepu, mislio sam da je glava motora iskrivljena, ali nije. Promjenjen je diktung dekla i diktung na sredini motora, nezz kako se zove, ulje i filter. Opet mi se isto desava da je u ulju neka bjelkasta tekucina, motor mi je promijenio zvuk i nesto na njemu zuji, a gas je sad premekan. molim vas dajte neki odgovor..
ODGOVOR:Motorno ulje promjeni boju ( emulzira ) kada se rashladna tekucina miješa s motornim uljem. Mogucu uzroci su : brtva glave motora, neravna površina glave motora, neravna površina bloka motora ( na koju dolazi brtvilo glave ), puknuce glave motora koje ne mora biti vidljivo, puknuce bloka motora, hladnjak ulja ( ako isti postoji na motoru ). Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - VIBRACIJE PRILIKOM KOCENJA

Datum objave: 22.01.2010 11:27:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas pratim vaše odgovore nastale brobleme kvarova .Moj problem golf 97g 1.9 dizel tresu diskovi nakon izmjene oko 2000 km luftovi na ovjesima nema, celjusti odraduju normalno i ponavlja se i poslije slijedece izmjene feroda plocice diskovi metalijevi ,tekster ili svag isti problem uz normalnu vožnju, isti problem se dogada sa bmw e36 1.6 93g, za sada nemam rješenja molio bih vaš strucni savjet
ODGOVOR:Vibracije prilikom kocenja mogu nastati radi mnogo mogucih faktora . Radi toga se sve komponente moraju detaljno pregledati, ispitati , kontrolirati . Najcešci uzroci su: diskovi, dosjedne površine, radijalni udar glavcine, ležaj kotaca, kocna kliješta, naplatci, gume, polusovina, hvatišta ovjesa. Nekada ispitivanje može biti dosta zahtjevno ali nakon velike upornosti rezultat se postigne.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - CIJEV HLADNJAKA

Datum objave: 20.01.2010 17:39:00
Slika
PITANJE: Postovani majstore, imam problem sa crevom koje ulazi u mali hladnjak odnosno kabinu auta.U pitanju je opel astra g 1.7 dti.Vec tri puta spada, menjao sam ga,u stavio novo, vozio dva dana i opet je spalo i to na samom spoju kod ulaska u kabinu.sav mi antifriz iscuri.Creva se ne naduvavaju ostala samo tu mi previ problem,probao sam i selnu da stavim ali ne pomaze.
ODGOVOR:Ako je gumena cijev koju ste ugradili na prikljucak maloga hladnjaka odgovarajuca i ako je obujmica odgovarajuca, tada je uzrok povecani tlak u rashladnom sustavu. Uzrok tome može biti neispravn termostat ili neispravna brtva glave motora. Kada je neispravna brtva glave motora , kompresija probije u rashladni sustav i stvara preveliki tlak radi kojega može doci do problema kojiega ste i vi naveli. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - ŠKRIPANJE, PUCKETANJE

Datum objave: 20.01.2010 17:34:00
Slika
PITANJE: Passat 2,0 tdi ima 46000km. Pri okretanju volana na mjestu iz letve volana ( tocnije iz djela letve koji dolazi na kotac - ispod manžete) cuje se nekakvo škripanje, pucketanje... O cemu se radi i dali su poznati ovakvi simptomi kod ovog modela , te koliko bi koštao popravag istoga?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete iz servo volana može nastati na samoj sponi volana, na krajniku spone, na kliznom ležaju zubne letve. Pregledom vozila na servisnoj dizalici može se utvrditi tocan uzrok i cijena popravka. Ako je u pitanju spona ili krajnik spone poravak nije skup i brzo je gotov. Ako je uzrok u letvi servo volana popravak traje 2 dana i cijena je znatno veca. Ako vam je zgodno možemo pregledati vozilo. Za Vas bi pregled navedenog bio besplatan.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - PALI SE LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 20.01.2010 17:29:00
Slika
PITANJE: IMAM JEDAN PROBLEM. VOZIM ŠKODU FABIU 1,4 MPI 2000. GODINA. AUTO JE PREŠAO 152 000 KM. ULJE REDOVITO MJENJAM NA 6-7 TIS. KM. ULJA NE TROŠI NIŠTA ODNOSNO NA MJERACU JE STALNO ISTA RAZINA. PRIJE DVA DANA SE UPALILA LAMPICA OD ULJA I TO NAKON NEKOLIKO KM VOŽNJE. U SLJEDECA DVA DANA SE LAMPICA UPALI ALI NAKON ŠTO AUTO POSTIGNE RADNU TEMPERATURU. NAKON LAICKOG PREGLEDA UTVRDIM DA IMA ULJA I DA SVE ŠTIMA. MOLIM VAS U CEMU BI MOGAO BITI PROBLEM?
ODGOVOR:Kontrolna lampica za ulje se može paliti kada je neispravan indikator ( davac ) za tlak ulja , kada je neispravna elektricna instalacija od indikatora ulja do kontrolne lampice, kada je tlak ulja u motoru nizak ili kada ga nema. Ovo zadnje je najopasnije jer dolazi do oštecenja motora . U ovom slucaju potrebno je hitno izmjeriti tlak ulja u motoru. Tlak ulja treba biti 2 bara kod 2.000 ok/min. Motor treba imati radnu temperaturu u momentu mjerenja.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - TEMELJITA DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 20.01.2010 09:32:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323 ditd,motor 66 kw iz 1999 godine,sa prijedenih 146000 km.Auto sam kupio ljetos u 7 mjesecu i bio sam super zadovoljan sve do ove zime.Naime,auto odlicno pali,medutim kada su nastupile prve minus temperature, auto normalno upali ali kada prijedem 1800 okretaja jednostavno trokira i ne želi primiti gas.Napominjem da je u ljetnim temperaturama bilo sve savršeno.Ništa ne pomaže niti ako se auto zagrije na radnu temperaturu,dakle isto ne prima gas dalje od 1800 okretaja vec trese i jednostavno se nemogu vozit više od tih okretaja (u petoj brzini recimo oko 80).Dakle, jedino što mu smeta je vanjska temperatura-logici zakljucujem.Na servisu je bio nedavno, i kad se prikljuci na dijagnostiku sve je ok.Mehanicar sada ima svakAve ideje da bi mjenjao itd, medutim nedam ništa raditi prije nego ustanovim o cemu se radi, jer mislim da nema smisla mjenjati neke skupe djelove, a nezna se koji su to...u biti sumnja se u nekoliko djelova motora - tj.pljackanje mene po tom razmišljanju.Auto ima stvarnih 146000 i stvarno neznam gdje bi bio problem, obzirom da ako se temperatura vani digne,sve je opet u najboljem redu...Napominjem da je filter goriva zamjenjen friško prije tjedan dana, jer je sumnja pala na njega (a inace bio je mijenjan i ljetos radi kompletnog servisa).Dali postoji nešto vezano za prmjenu vanjske temperature što bi moglo utjecati tako na rad motora?Postoji li možda još neki filter za gorivo koji je "osjetljiv" na nižu temperaturu i gdje se nalazi-ako postoji?Eto to mi jedino pada na pamet kao moguc kvar,obzirom da problem nastaje kad je vani hladno, bez obzira na temperaturu motora...zaista ne shvacam....pomozite...
ODGOVOR:Dijagnostika pojedinih kvaraova ( narocito nekih ) može biti jako zahtjevna te ponekad može trajati i nekoliko dana. U svrhu dijagnostike koristi se sve i sva moguca pomagala a uz to je najvažnija strucnost i tehnicko znanje. U ovom slucaju bez pregleda vozila nije moguce dati jednostavan i kratki odgovor. Navesti cu sve moguce što treba ispitati i provjeriti a to je : Filteri ( u rezervoaru, izvan rezervoara, na ulazu u Rail ), zrak u sustavu goriva, APP senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacijeski ventil turbine ( wastegate ), MAP senzor, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, kontrolni ventil EGR-a, mehanicki ventil EGR-a, regulator kolicine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpe, BPP senzor pedale gasa, ECT senzor temperature, senzor temperature goriva, upravljacki modul pumpe, RPM senzor radilice, elektricna instalacija i konektori, ECU centrala. Radi svega što sam naveo potrebno je napraviti dijagnostiku motora kako bi se došlo do spoznaje što je uzrok.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 19.01.2010 18:15:00
Slika
PITANJE: Imam ford escort 1997 1.3 . Jede jako puno ulja (1l na 700km) i zadnjih pola godine sam jednostavno dodavao ulje jer nisam imao hrabrosti suociti se sa mogucim popravkom u slucaju da su karike i klipovi u pitanju.No primjetio sam na uberlaufu, cijev od masine ispod poklopca uberlaufa da ima bijeli sloj necega.Da napomenem da ako natocim ulja blizu maksimumu i upalim auto iz uberlaufa ko da izbije neki pritisak koji pocupa cjevice koje iz njega idu na masinu. Da li to mozda moze ukazati na prirodu kvara (sto se tice ulja).Isto tako u zadnje vrijeme jako lupaju ventili. Jedan mehanicar mi je rekao da nije cuo losiju masinu i da mi ne preporuca porpravak.Poceo sam razmisljati i nabavci rabljene masine pa me zanjima dvije stvari.Da li smijem staviti jacu masinu ako je mijenjam (npr 1.4 ili jos jacu)?
ODGOVOR:Prema vašem detaljnom opisu nije teško zakljuciti da je mehanicko stanje motora jako lpše. Na to ukazuje velika potrošnja ulja i tlak koji ste primjetili na cijevi oduška od ulja. Ugradnja drugog motora ( jaceg ) nije prepotucljiva jer nisu isti sustavi dobave goriva, sustav paljenja, elektricna instalacija, upravljacko racunalo. Bez obzira što je motor u lošem stanju najbolje je da se napravi generalni poprvak postojeceg motora. Na taj nacin dugorocno i kvalitetno riješavate brigu s motorom i u tom slucaju sve ostaje originalno kako je bilo. Ugradnja rabljenog motora je rizik.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - PUNJENJE PLINA - LPG

Datum objave: 27.03.2011 12:53:43
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu,imam ugradjen plin u autu,sa bocom od 60l,kada istrosim plin i auto se ugasi,odem da natocim plin,i ne moze da stane u bocu vise od 25l.

ODGOVOR:

.Postoje, odnosno mogu postojati dva razloga radi kojih ne možete napuniti rezervoar s plinom. Prvi uzrok je multi ventil na samom rezervoaru a drugi uzrok je prikljucak za punjenje s kuglastim ventilom. Ispitajte najprije ventil za punjenje.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 19.01.2010 17:56:00
Slika
PITANJE: Dobar dan,svako dobro vam zelim,jako sam sretan sto postojite,bilo bi mi iznimno drago kad bi mi pomogli u rjesavanju jednog mog auto problema vezano uz Citroen xara18.16v 1998..Dakle kod xare mi ne funkcionira daljinsko zakljucavanje.Auto mogu zakljucati kljucem s tim da se ne pale pokazivaci smjera,a otkljucavanje ne reagira.Provjeravao sam ispravnost baterije,ona je ispravna i ostali kontakti na kljucu su ispravni.Znaci kada zakljucam auto kljucem direktno u bravu ono se zakljuca,ali kad pokusam otkljucavati kljucem motor od daljinskog pocne ?zujati?,a kada zelim zakljucati vrata iznutra mehanickim sklopom automatski mi vraca u prvobitan polozaj prekidac za zakljucavanje.Zahvaljujem se unaprijed i neka vam je sretna Nova 2010. godina i puno srece vam zelim.
ODGOVOR:Moguci uzroci su : mehanicko istrošenje brave vozacevih vrata , povecani otpor u mehanizmu bravica vrata, upravljacka jedinica centralnog zakljucavanja, aktuator bravice vrata ( najcešce vozacevih vrata ). Ispitajte najprije mehanicko stanje bravica vrata , po potrebi podmažite mehanizam. Hvala na cestitkama.
na vrh Povratak na vrh