Danas je: 31.08.2016

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - SUSTAV PROTIV PROKLIZAVANJA ASR

Datum objave: 03.02.2010 14:40:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam opel astru 2.0 dth 2002 godina,i upalila se kontrolna lampca asr-a. Zanima me moguci uzrok paljenja iste, i posljedice tih uzroka.
ODGOVOR:ASR ( Antriebsschlupf Regelung ) sustav protiv proklizavanja kotaca u momentu kada je izvan funkcije upali se kontrolna lampica . Moguce neispravnosti su senzori na kotacima, elektricna instalacija , konektori, upravljacko racunalo. Sustav ima mogucnost kompjutorske dijagnostike. Nema nikakvih posljedica , osim što je sustav izvan funkcije na klizavom kolniku.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES G 300D - TRESE U VOŽNJI

Datum objave: 01.02.2010 23:41:00
Slika
PITANJE: Vozim Mercedes G 300D iz 1986 godine i majstor mi je rekao da moram raditi krst kardana.... a radio sam ga prije 2 mjeseca jer vozilo mi je treslo u voznji sto veca brzina veca podrhtavanje, nakon tog popravka drhtanje je skoro nestalo,al se s vremenom opet vratilo. Mozete li mi reci sto jos treba raditi kad krst kardana ode, jer ja mislim da se to opet vratilo jer negdje jos ima lufta?
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoje dva križa kardana , hardy zglob ( fleksibilma spojka ) i srednji ležaj kardanskih vratila. Uzrok vibracija može biti sve što sam spomenuo. Ispitajte najprije ispravnost križeva kardana , nakon toga ispitajte Hardy zglob koji spaja kardan s mjenjacem. Na kraju provjerite ispravnost srednjeg ležaja kardanskih vratila ( pentlager ). Ovaj ležaj se nelazi u gumenom kucištu a gumeno kucište može biti ošteceno ili dotrajalo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - PROBLEM SA SERVO URE?AJEM

Datum objave: 01.02.2010 23:38:00
Slika
PITANJE: posjedujem golf mk3 1.9d ecomatic iz 1994 godine i prestao mi je sa radom servo upravljac a isti posjeduje elektricni servo upravljac te me zanima kako otkloniti navedeni kvar jer obilaskom nekoliko elektricara i mehanicara osim njihovog iscudavanja i predlaganja ugradnje klasicnog servo upravljaca (sto iziskuje dosta novaca) nisam uspio rijesiti navedeni problem niti pronaci rabljeni elektricni sklop kako bi imao orijentalni uvid u visinu popravka. sobzirom da sam totalni laik i nepoznat mi je sistem rada servo upravljaca interesira me dali je navedeni problem moguce rijesiti povlacenjem stuje direktno na servo s tim da u kabini posjeduje prekidac kojim bi isti iskljucivao nakon gasenja vozila.
ODGOVOR:Na vozilu kao što je vaše uobicajeno je da servo volan ima hidraulicki sustav. U ovom slucaju kod elektricnog servo volana neispravni mogu biti senzori volana, elektromotor, upravljacka elektronika volana. Ako je problem u prekidu struje koja dolazi na servo volan nije teško otkriti mjesto prekida i po potrebi povuci nove elektricne vodove. U svakom slucaju najbitnije je da ustanovite koji je uzrok radi kojega ne radi elektricni servo volan.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-5 - FAP FILTER

Datum objave: 01.02.2010 23:25:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu imam problem sa citroenom C5. Paljenje je uredno,rad motora savršen,ali imam problem. Kada upalim auto na displeju mi se upali ESP i ANTIPOLUTION FAULT, tada slabo vuce. kada ugasim motor ne ugasi se odmah nego ostane da radi 3-4 sek. Kad ponovo upalim ako se ne upali ESP onda vuce kao kad je sve bilo u najboljem redu,ali ostane ona druga narandžasta lampica da radi. Spajan je na dijagnostiku.Greška se pokazala kao regulator tlaka goriva. Fap filter je skidan i ocišcen kao i sonde na katalizatoru,ali to nije dalo rezultate.Naši majstori koiko vidim nisu strucni da riješe ovaj problem jer se sve svodi na nagadanje. Rekli su mi da je u pitanju nekakav ventil na pumpi a opet drugi kaže da tu treba da se mijenja komplet pumpa, a treci da tu nedostaje nekakav aditiv za Fap filter. Ja sam citao vaše savjete i našao sam nešto o C5 kom,e nedostaje aditiv. Pošto ja nisam u stanju da dodem do vašeg servisa jer vozilo ne vozim molim vas za savjet i pomoc.Ako je u pitanju aditiv kao u prethodnom slucaju molim vas da mi kažete gdje se to može nabaviti i koliko košta
ODGOVOR:Vaše vozilo ima FAP filter koji služi za dodatno izgaranje neizgorenih krutih cestica cade koje su produkt svakog dizel motora. U sustavu s FAP filterom su još rezervoar s tekucinom za filter, senzor temperature FAP filtera , senzor tlaka u FAP filteru. Sa ovim sustavom upravlja kompjutor. Rezervoar s 5 litara tekucine nalazi se kog rezervoara za gorivo s donje strane vozila. Sustsv je programiran tako da tekucina traje 100.000 km . Kada tekucine nestane nije dovoljno samo napuniti novu tekucinu nego navedeni sustav treba opet programirati a to ne može bilo koji servis. Prilikom radova na sustavu FAP filtera cesto se utvrdi da FAP filter nije više za upotrebu. Tada se treba zamijeniti FAP filter, staviti nova tekucina i obaviti programiranje za sljedecih 100.000 km. Tekucinu i FAP filter možete nabaviti u svakom boljem servisu ili ovlaštenom servisu CITROEN. Cijena tekucine je oko 900,- kn a cijena FAP filtera je oko 3.800,- kn. Postoji još i tvornicki obnovljen FAP filter cija cijena je znatno manja.
na vrh Povratak na vrh

SKOGA FELICIJA - RASPORED VISOKONAPONSKIH KABLOVA

Datum objave: 01.02.2010 23:12:00
Slika
PITANJE: Imam Skodu Feliciju 1.3,benzinac.Prilikom menjanja kablova,iste sam skinuo ali nisam zapamtio kako su rasporedjeni na razvodnoj kapi i sada ne znam kako da ih namestim.Majstor mi je rekao da idu po redu 1-3-4-2,ali ja ne znam gde da namestim prvi kabli.Da li mi mozete objasniti kako da ih namestim?
ODGOVOR:Redoslijed i raspored visokonaponskih kablova možete napraviti najlakše ako taj detalj pogledate na istom takvom drugom vozilu. Drugi nacin je znatno složeniji a ja cu ga opisati. Motor treba staviti u fazu tako da oznaka na remenici radilice bude u pravcu oznake na kucištu motora, prvi cilindar je tada na paljenju, skinuti razvodnu kapu, oznaciti tocan položaj rotora razvodnika i utvrditi prema kojem kontaktu je okrenut rotor. Položaj rotora i navedenog kontakta na razvodnoj kapi je položaj za mjesto gdje treba staviti kabel za prvu svjecicu. Slijedece kablove treba staviti tako da se poštuje redoslijed paljenja 1-3-4-2 .
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 207-D - UGRADNJA SERVO VOLANA

Datum objave: 01.02.2010 22:23:00
Slika
PITANJE: Iako sam žensko, oduševljena sam sa Vašom stranicom gdje svoje znanje i iskustvo dijelite sa nama koji o svemu tome pojma nemamo. Bavim se cvjecarstvom i za potrebe posla koristim kombi Mercedes 207D star 20tak godina. Sa vozilom sam jako zadovoljna i odlicno me služi al imam problem. Kombi nema servo volan a ja krhka i sitna prilikom parkiranja muku mucim sa njim.Moje pitanje- Brat mi radi u Italiji i blizu posla ima nekoliko auto otpada gdje imaju rashodovane takove kombije i neki od njih imaju ugradene servo volane, pa Vas lijepo molim dal mi možete odgovorit dal je moguce prebacit servo volan sa tog kombija na moj i što bi sve trebalo skinut od djelova jer gazda otpada ionako planira vozila dat u prešu.Oprostite što sam odužila sa pitanjem al neznam strucnije to pitat. Unaprijed HVALA na odgovoru i želim Vama i cijeloj ekipi još puno godina uspješnog rada i zdravlja...
ODGOVOR:Moguce je ugraditi servo volan sa istog takvog vozila na Vaše vozilo. Potrebni dijelovi su : hidraulicki servo volan, hidraulicka pumpa servo volana, nosaci pumpe, pogonska remenica koja se ugradi na radilicu, odgovarajuci remen, natezac remena, ostali sitni spojni dijelovi, eventualno spone volana ( mogu biti drugacije ). Na ovaj nacin je teško unaprijed znati da li ce dijelovi koji su daleko od Vas u svim detaljima odgovarati na Vaše vozilo jer se isti uzimaju s otpada. Ako nije skupo vrijedi pokušati.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KOČNICE

Datum objave: 27.03.2011 12:17:38
Slika
PITANJE:

MOŽETE LI MI ODGOVORITI NA PITANJE ZASTO MI JE PAPUCICA OD KOCNICE PRIJE NEGO UPALIM MOTOR TJ. KOD UGAŠENOG MOTORA NEKAD MEKA A NEKAD TVRDA.KAD JE MEKA DVA PUTA NAPUMPAM I ONDA OSTANE TVRDA.KAD STARTAM MOTOR PAPUCICA OMEKŠA I DALJE IDE SVE NORMALNO.CUO SAM DA PAPUCICA MORA UVIJEK PRI UGAŠENOM MOTORU BIT TVRDA JER NERADI SERVO KOCNICA.DALI JE ONDA NEKI KVAR U PITANJU?

ODGOVOR:

Razlika u tvrdoci pedale kocnice može nastati kada se klip u glavnom kocnom cilindru ne vrati potpuno u pocetni položaj. U ovom slucaju to nije bitno. Bitno je kada upalite motor da kocnica normalno funkcionira a visina pedale treba biti uvijek na istom nivou. Ako sumnjate u stanje kocnog sustav provjerite kvalitetu kocnog ulja, stanje kocnih obloga, stanje visokotlacnih cijevi kocnog sustava. Nakon toga obavite kontrolu kocnica na valjcima.

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ULJE U MJENJACU

Datum objave: 27.03.2011 12:44:19
Slika
PITANJE:

Prvo, sve pohvale Vaem servisu na besplatnim savjetima koje dajete putem Vašeg weba obicnim ljudima diljem Hrvatske.
Pa isto tako i ja Vas molim da mi odgovorite na moje možda malo trivijalno pitanje. Zanima me, prilikom izmjene ulja u mjenjacu automobila, da li se smije nadolijati ulja preko otvora za nadolijevanje i provjeru, tj. moje pitanje glasi ako se nadolije više od tog otvora da li je to štetno za getribu - mjenjca ?Poto sam elektricar po struci, te mehanika mi nije baš jaca strana, ali uvijek sam sklon tome da naucim nešto novo, stoga me zanima još jedna stvar opcenito u vezi automobilskih mjenjaca, a to je:
Koji je princip podmazivanja auto mjenjaca? Opcenito znam da se ulje u mjenjacu giba pod djelovanjem okretaja zupcanika. Sad mene zanima ako se ulje giba, ono se i naginje u kucištu zavisno o položaju automobila (uzbrdica ili nizbrdica) pa kako je onda moguce konstantno podmazivanje svih zupcanika u takvim situacijama ??
Hvala. Nadam se Vašem odgovoru te cijenim Vaš trud, rad i znanje.

ODGOVOR:

Svaki proizvodac tocno navodi koje ulje je odgovarajuce za pojedini mjenjac. Za vecinu mjenjaca je bitan interval izmjene ulja iako neki proizvodaci navode da to nije potrebno. Važno je znati da se ulje u mjenjacu treba mijenjati svakih 60.000 km ili svake dvije godine. To se radi u vlastitom interesu jer na taj nacin mjenjac dugo traje a kvarovi su vrlo rijetki. Ulje možete nadolijevati na kontrolni cep, bolje je da ga ima malo više nego da ga nedostaje. Sklop mjenjaca je pun zupcanika, osovinica, spojki, klizaca, ležajeva i ostalih sastavnih dijelova. Zupcanici su postavljeni kaskadno tako da se i pri najmanjim okretajima zupcanih parova i osovina uspostavi potpuno podmazivanje i hladenje svih dijelova mjenjaca. Uvjeti vožnje za funkciju podmazivanja nisu bitni jer se podmazivanje obavlja u svim uvjetima na zadovoljavajuci nacin. Na kraju bih naglasio važnost intervala izmjene ulja jer o tome ovisi funkcija i trajnost mjenjaca.Popravci mjenjaca su uvijek jako skupi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C220 - GUBI STRUJU NA SVJECICAMA

Datum objave: 29.01.2010 15:30:00
Slika
PITANJE: Imam mercedes c220,benzin-plin,95.god.Gubi struju na svjecicama,kad zaverglam baca struju 4-5 sekundi i onda je izgubi,tako i kad je upaljen,radi 2-3 minuta i onda se ugasi,a nekad radi i po 30 minuta.Mjenjao sam senzore,releje i kompjuter,ali uvijek je javlja isti kvar.Auto se vuce po majstorima vec preko 3 mjeseca i niko ne zna sta je u pitanju.Koliko sam dao para u dijelove,mogao sam ubaciti dizel motor,pa vas molim da mi pomognete ako ste u mogucnosti.
ODGOVOR:Nadam se da vam je poznata cinjenica kako se tocan odgovor na postavljeno pitanje može dati nakon neposrednog uvida u fakte direktnog ispitivanja na samom vozilu. Kod vašeg vozila cesti uzrok je elektricna instalacija i to onaj dio instalacije koji ide po motoru. Radi velikog zagrijavanja dolazi do oštecenja izolacije elektro instalacije, kontakta s masom ili kontakta s drugim elektricnim vodicem radi cega mogu nastati problemi koje ste vi upravo naveli.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - ABS i ZRACNI JASTUCI

Datum objave: 27.03.2011 12:45:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem kod paljenja auta pali mi se lampica od ABS-a, i lampice zracnih jastuka za vozaca i suvozaca, koje se ne gase nego svijetle na kontrolnoj oloci, koji je razlog i kako riješiti problem,

ODGOVOR:

Kontrolna lampica ABS-a se pali kada sustav nije ispravan. Moguce neispravnosti su senzori na kotacima, elektricna instalacija, hidroagregat, upravljacka elektronika, ležajevi kotaca, nazubljeni vjenac na nekoj od glavcina. Kod zracnog jastuka je slicna situacija, isti nije u funkciji kada svijetli kontrolna lampica a moguce neispravnosti su: spirala ispod kola volana, pirotehnicki zatezaci pojaseva, elektricna instalacija, zracni jastuk vozaca ili susvozaca, upravljacko racunalo zracnog jastuka. Potrebno je obaviti dijagnostiku i jednog i drugog sustava kako bi se došlo do spoznaje o naispravnostima.

na vrh Povratak na vrh

BMW 520 - KRUŽENJE ZRAKA U KABINI

Datum objave: 28.01.2010 13:39:00
Slika
PITANJE: imam BMW 520 e34, 95 god. a problem je sljedeci, prilikom paljenja ventilacije u kabini ujedno se pali i gasi prekidac za kruženje zraka u kabini u nepravilnim vremenskim intervalima kroz par sekundi ili duže , ponekad ga ne mogu iskljuciti. Kupio sam novi prekidac i nadam se promjenio sve filtere, ali problem je ostao i da li mora raditi klima kad se upali ta funkcija.
ODGOVOR:Niste naveli da li je sustav grijanja i hladenja automatski ili manuelni. Ako je automatski tada sustavom upravlja racunalo a uzroci su : elektronska regulacija, pojedini senzori, elektricna instalacija. Ako je sustav manuelni tada su moguci uzroci :
Modul ventilatora grijaca, zakolopke usmjerivaca zraka, konektori i elektricna instalacija. Na žalost precizniji odgovor bez direktnog uvida na vozilu nije moguc.
na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON 1,9 TDI - EURO NORMA?

Datum objave: 28.01.2010 13:23:00
Slika
PITANJE: imam seat leon 2000god 1,9 TDI 81kw kako mogu da vidim dali mu je motor euro 3?I kako se to uopste prepoznaju euro2,3,4,5 motori?
ODGOVOR:Navedene norme su ekološke i propisuju kolicinu krutih cestica na ispuhu vozila. Jedinica mjere je g/km ( grama po kilometru ). Vaše vozilo zadovoljava euro-3 normu a to znaci da je dozvoljena emisija krutih cestica manja od 200 g/km . Za normu euro-4 dozvoljena kolicina je 160 g/km . Provjeru ispravnosti motora i eko-test možete napraviti u svakom boljem servisu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 28.01.2010 13:18:00
Slika
PITANJE: Imam Clio 3 1.2 tce (turbo) 11mj 2007 i 50tkm. Narocito kad je hladan kod paljenja se cuje neko jako zujanje pa tek onda upali nakon verglanja. Akumulator je pun. Kad je auto zagrijan paljenje je super i nema problema al kada je hladan kao da se cuje anlaser i to svako jutro sve jace. Što mogu napraviti i kolko je komplicirana dijagnostika (narocito ako dopeljam auto zagrijan pa se ne primijeti problem). Kolko se krecu cijene anlasera ?
ODGOVOR:Prilikom paljenja hladnog motora ne smije se cuti nikakav strani zvuk elektropokretaca, pad napona ne smije biti veci od 3 V ( Volta ). Dijagnostika motora nije komplicirana za onoga tko ima znanje i odgovarajucu servisnu opremu. Isto tako se treba reci da je to najzahtijevniji dio posla u automehanici . Cijenu elektropokretaca možete saznati u svakom Renault servisu. Isti se ne mora mijenjati nego se može normalno popravljati .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - PUKLA MATICA NATEZACA ZUPC.REMENA

Datum objave: 28.01.2010 12:30:00
Slika
PITANJE: poštovani imam peugeot 406 1.8 16v 96 godina i pukla mi je matica natezaca zupcastog remena u vožnji i zanimaju me moguci uzroci i posljedice . remen je mjenjan prije 5 mjeseci sa pripadajucim natezacem, klizacem i vodenom pumpom i od tada je prošao 9000 km dakle od tada nisam ni ulje još promjenio
ODGOVOR:Ako je pukla matica natezaca zupcastog remena onda je došlo do oštecenja razvodnog mehanizma i sudara klipova i ventila. Ako je to tako onda treba demontirati glavu motora, urediti glavu motora, zamijeniti razvodni mehanizam i opet staviti motor u funkciju. Uzroci mogu biti razni ( kvaliteta materijala, strucnost montaže, blokada unutar motora koja je mogla izazvati havariju ), posljedice znate i sami jer su evidentne. Pitajte ako vam još treba neko objašnjenje.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 T - NEUGODAN MIRIS

Datum objave: 26.01.2010 22:34:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam Passata 1.8T, 2002. god, te ugraden plin. Uredno radim servise i mijenjam sve filtere, a na dijagnostici ne javlja greške. Problem mi se javlja nakon šta se auto zagrije i stane, npr. na semaforu, osjeti mi se kroz ventilaciju nekakav smrad, ne mogu ga definirati, kao zapecene kocnice (zamijenjene su orginal prije pola godine, ali ne smrdi od tada), ili ispušni plinovi, osjeti se i kod kotaca, i lijevog i desnog prednjeg, a ne mogu definirati izvor. Neznam da li ima veze ili sa klima uredajem, u autu se ne puši, filter klime redovito mijenjam, a klimu sam punio ljetos. Smrad nestaje cim auto krene, dakle u vožnji, ali ne smrdi na svakom stajanju.
ODGOVOR:Niste baš precizni u opisu. Neugodni miris može nastati radi lošeg održavanja ventilacijskih kanala i isparivaca na kojemu se stvaraju mikroorganizmi ( bakterije ). Jednom godišnje se ventilacijski kanali i isparivac tretiraju sredstvom za cišcenje i dezinfekciju u cilju preventive. Drugi izvor su kocni sustav i spojka, treci uzrok je ispušni sustav i plinovi ( sumpor ) koji mogu ulaziti u kabinu. Sve što je navedeno treba detaljno ispitati i otkloniti. Vjerujem da vas to smata jer je takva pojava rijetkost.
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - LJEPLJENJE RETROVIZORA

Datum objave: 24.03.2011 19:36:40
Slika
PITANJE: Kako zaljepiti unutarnji retrovizor za šoferšajbu? Retrovizor je odvaljen i odlomio je komadic šoferšajbe.
ODGOVOR:Za unutrašnji retrovizor postoji specijalno ljepilo koje možete nabaviti u svakom boljem ducanu s autodijelovima. Prije ljepljenja obje površine moraju biti potpuno ciste i suhe. Nakon ljepljenja retrovizor treba cvrsto držati 20 sekundi a nakon toga se isti ne smije dirati još 12 sati.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2001 - ZAMAŠNJAK ?

Datum objave: 26.01.2010 22:13:00
Slika
PITANJE: Posjedujem passat iz 2001 godine i imam dva problema.Kvacilo mi je dosta visoko i tu i tamo podrhti kod kretanja pa sam ga odlucio zamjeniti,jedino se bojim da nebi trebao mijenjat i zamašnjak jer mu je cijena dosta paprena(interesiraju me simptomi kad je zamašnjak neispravan).Drugi mi je problem neki cudan zvuk koji se cuje iz motora kad je hladan(meni se cuje ko da dolazi sa desne strane motora).
ODGOVOR:O zamašnjaku razmišljajte tek kada demontirate spojku. Zamašnjak može biti dvomaseni s kompenzacijom ili bez kompenzacije. Ako dvomaseni zamašnjak ima slobodni hod veci od 10 mm onda ga zamijenite. Cudan zvuk motora niste detaljno opisali te u vezi toga mogu naveseti barem dvadesetak mogucih uzroka. To vam nece koristiti , zato je bolje da se navedeni zvuk posluša direktno na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - GORIVO OD PREPRODAVACA

Datum objave: 25.01.2010 11:39:00
Slika
PITANJE: imam astru f 1.7 tds isuzu. Kupio sam "euro dizel" od preprodavaca i od tada imam problema. Najpred mi se auto gušio dok sam došao sa posla i izbacivao beli dim kada god bi naišao cep. Izvukao sam tu naftu, na jedvite jade ga ponovo upalio otišao do pumpe i natocio 15 l evrodizela. Zatim ga provoazao dok se nije izduvao i auto je poceo normalno da radi.Prešao sam oko 50 km bez problema. Posle dva dana nevoženja ujutro sam ponovo upalio auto, upalio je bez problema na -5 i malo je radio u mestu da bi posle predjenih 3km auto stao i ugasio se neprimajuci gas.Prvo što sam uradio je da sam zamenio filter za naftu. Auto je upalio ali se odmah gušio i gasio.Kada sam ponovo odvio filter primetio sam da u njemu nema nafte. Da li je moguce da je u nafti ostalo vode koja se smrzla zbog minusa jer kada sam istakao naftu od preprodavaca u rezervoaru je ostalo još oko 5 l te koja je pravila problem. Da li je moguce da je smrzla negde u crevu od rezervoara do motora ili je u pitanju neki veci problem. Šta mi je ciniti.
ODGOVOR:Stavite vozilo u zatvoreni prostor gdje je temperatura iznad nule. Ocistite detaljno rezervoar, ocistite ( komprimiranim zrakom ) cijevi dovod goriva, izvucite ( po potrebi ) gorivo iz visokotlacne pumpe, zamijenite filter goriva, odzracite sustav goriva, upalite motor. U buduce koristite provjereno gorivo.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - ZAMJENA AMORTIZERA

Datum objave: 24.01.2010 16:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani,posjedujem škodu fabiu 1.4 mpi 2000 god.12 mj.danas u toku vožnje mi je pukao komad opruge na prednjem amortizeru skroz u gor.dijelu(1 polukrug).prijatelj mi je dosta strucan i posjeduje alat za skidanje opruge.Molim vas da nam date savjet što bi nas moglo ocekivati kad skinemo am. i oprugu dolje.Neznam da li fabia ima neku cahuru ili ležaj.Da li moram nabaviti oprugu iskljucivo za fabiu ili možda paše od nekog vozila iz vw.game.
ODGOVOR:Zamjena opruge je jednostavna, demontira se amortizer s oprugom i nakon toga s es navedenim alatom demontira i opruga. Prilikom ugradnje treba samo paziti da opruga sjedne tocno u donje ležište na amortizeru i da poklopac s aksijalnim ležajem amortizera tocno nalegne na gornji dio opruge ( sve je dobro vidljivo i jasno ). U ovom slucaju morate zamijeniti obe prednje opruge jer nova opruga i stara ispravna nemaju istu karakteristiku . Opruge se uvijek mijenjaju u paru. Možete ugraditi originalne ili zamjenske a zamjenske moraju tocno odgovarati vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,5 V6 - PALI SE LAMPICA ULJA

Datum objave: 24.01.2010 16:42:00
Slika
PITANJE: Na pocetku da Vam zahvalim na korisnim savjetima svima nama
!Moj problem je sljedeci imam pasata 2,5 v6 99.g.(automatik) do sada je radio besprijekorno no jucer mi je posvijtlila lampica ulja sa zvucnim signalom zatim sam odma stao ugasio auto ponovno ga upalio i bil je sve uredu no medutim danas opet ista stvar cim mu dodam gas pali se lampica i treperi ( dok radi na ler gasu
ništa sve je normalno )provjeri sam ulje i ono je ok auto normalno vuce i neprimjecujm nikakvo lupanje ili nešto drugo cini mi se sve ok . Zamolio bih vas da mi velite što da radim i dali se po ovim
informacijama koje imate mogo dogodit neki veci kvar i dali se smijem vozit u takvom stanju !
ODGOVOR:U ovakvim slucajevima je bitno da nema promjene zvuka motora ( lupanje ). Ako želite izbjeci zabrinutost radi eventualnog oštecenja motora radi niskog tlaka ulja u motoru svakako izmjerite tlak ulja. Ako je tlak ulja normalan onda je kvar jednostavan i nije skup. U tom slucaju najcešci uzrok je indikator za tlak ulja u motoru ili eventualno elektricna instalacija ( spoj s masom ). Obavite mjerenje tlaka ulja kada je motor vruc .
na vrh Povratak na vrh